מעורב הופס ליום ה': הייתה השפלה במפרץ, אבל זה עדיין רק 0-1 / מנחם לס

1.איך היינו אומרים במגרש המשחקים ברח' השרון בבת-גלים ב-1946 על משחק כזה? "לא כוחות"

1)לא משנה כיצד תסתכלו על משחק זה שניגמר 87-112 , זה עדיין רק 0-1, כמו משחק שהיה נגמר 111-112.

2) דאלאס מבריקס היו רוצים למחוק משחק זה מדברי הימים של ההסטוריה של קבוצתם. היא הייתה חלשה ובלתי מאורגנת מהרגע הראשון, ורק עם התעוררות קצרה ברבע השני שהקטינה את ההפרש ל-47-49, היא פיגרה רוב המשחק בספרות כפולות, עד שההפרש התקרב ל-30.

3) אני מנסה ללמוד לפחות דבר חדש אחד בכל משחק כדורסל שאני חוזה בו. מה למדתי הלילה? שלוקה דונצ'יק הוא אחלה גבר צעיר. מאומה לא הלך ללוקה הלילה. HE STRUGGLED משך רוב המשחק, ולהגנה המצויינת – נפלאה ממש – של אנדרו וויגינס עליו היה הרבה מה לומר בחולשה של לוקה. והנה הוא עדיין משחק ונילחם ככל שהוא יכול היה כשהיה 72-98, עם סיכון ל-30. תזכירו לי שם של סופרסטאר אחד שהיה משפיל את עצמו להישאר על הפארקט בנצחון מוחץ – ומעליב – כזה. מייקל ג'ורדן היה נשאר? בחיים לא. לברון ג'יימס היה נשאר? בחיים לא. ג'ימי באטלר? הוא לא סופר-סטאר ברמתם אבל הוא לא היה נשאר אפילו היו משלמים לו. נהיחיד שאני מאמין שהיה נשאר זה קובי. כי קובי הוא בסקוהוליק כמו לוקה. הוא היה מסכים לשחק עד הסוף המר, כמו לוקה. טוב שג'ייסון קיד הוציא אותו עם כמה דקות לסיום.

4) שמעתי פעם על רופא שבתעודת הפטירה, תחת הכותרת "סיבה למוות", הוא חתם את שמו. אז אם היו עושים תעודת פטירה של המבריקס, תחת "הסיבה למוות" הייתה כותב א) הגנה מביישת ביותר של המבריקס על הווריורס, ו-ב) הגנת-על, הגנה שמשך כל העונה לא ראיתי כמוה – של הווריורס על המבריקס. כשאנדרו וויגינס חנק את לוקה, שאר ההגנה לא הייתה צריכה לדאוג לדאבל-טים או לשום דבר כזה. וויגינס פשוט חיסל את לוקה במחצית השנייה ולא נתן לו לנשום. הדבר היחיד שלוקה יכול היה לעשות זה לכדרר לחסימה על וויגינס, אבל ברוב הפעמים זה היחה על קוון לוני או דריימונד גרין, והם השלימו את ההגנה על לוקה עד שהוא נאלץ למסור. זה היה המשחק החלש ביותר של לוקה העונה. הוא קלע 20 באחוזים מביישים, אבל 18 מהם נקלעו בחצי הראשון. אנדרו וויגינס חיסל אותו הערב.

5) כמובן ששתי הקבוצות שיחקו סמול בול כי לאף אחת מהן אין סנטר דומיננטי. אבל בתוך הסמול-בול הזה גולדן היא גבוהה יותר. היא לא גבוהה יותר PER-SE אבל היא גבוהה יותר בצורה ששחקניה משחקים. למבריקס בחמישייה (הוא לא עולה תמיד בחמישייה!) יש רק גבוה אחד – דווייט פאול – שהוא 2:10 מ'. אבל הוא לא משחק סנטר. הוא הרבה יותר פאור-פורוורד. לווריורס יש את קוון לוני (2:06 מ'), אנדרו וויגינס (2:00 מ'), דריימונד גרין (1.97 מ'), וקליי תומפסון (1.97 מ'). לוקה (2:00) ודוריאן-פינלי סמית (2:00) לא יכולים להתמודד איתם כשבחמישייה יש את ג'יילן ברונסון ורג'י בולוק. כמובן שלדאלאס יש את מקסי קלבר (2.11 מ') ודייוויס ברטנס (2.11) אבל שניהם משחקים כשוטינג גארדס או סמול פורוורדס כששניהם סובלים מאלרגיה הנקראית "משחק תחת הסל".

6) אני חוזר על עצמי שלא משנה שהווריורס שחקו את דאלאס עד עפר ואפר, זה עדיין 0-1. אני חותם לכל אחד מכם שהסידרה הזאת רחוקה מאד מלהסתיים. לוקה יחזור להיות לוקה, ואנדרו וויגינס לא יבין כיצד במשחק הראשון הוא חיסל את לוקה, ובדאלאס לוקה מחסל אותו. אני מאמין שהווריורס תנצח את הסידרה, אבל זה יהיה בשבעה משחקים, לא פחות.

7) היו רגעים הלילה שגולדן סטייט הזכירה את הגולדן של 4 ו-5 שנים אחורה, בעיקר כשסטף קבר את שתי השלשות המטורפות שלו באמצע הרבע הרביעי לפני שיצא. אבל בדאלאס גולדן סטייט תיראה לא טוב יותר ולא טוב פחות מאשרהיא נראתה בממפיס. אני מבטיח לכם כמה משחקים כוססי ציפורניים.

2. הסלטיקס מקבלים דו"חות סותרים אחד מהשני בקשר לפציעת כף הרגל של סמארט ופרוטוקול הקונביד של אל הורפורד

היום התקבלו כמה דיווחים על מצב כף הרגל של מרכוס סמארט (שהתעקש להגיע למשחק הראשון במיאמי לבוש כמו נסיך בשבט ה-GAYS). אתמול הסברתי את הבעייה של פציעות המוגדרות כ-'נקע' בכף הרגל בגלל שהיא מורכבת מ-26 עצמות קטנטת המחוברות אחת לשנייה בעזרת LIGAMENTS – רצועות – הדואגות לקפיציות, ולאחזקת הקשתות במצבן הכשיר שהן כמו SHOCK ABSORVERS במכונית. כשמן, כן הן: בולמות 'שוק' ע"י כך שעם הנחיתה מניתור, המומנטום שבנחיתה מיישר את הקשת עם המגע עם הקרקע, והנחיתה היא 'רכה' למנתר. אם קיים נקע – מתיחת יתר של אחת הרצועות – נוצר כאב שמתגבר עם הנחיתה. תלוי כמובן היכן קרה הנקע ומה חומרתו.

היום הגיעו כמה דיווחים מנוגדים אחד מהשני בקשר להורפורד. אחד טען שהוא היה בחברת אנשים שלפחות אחד מהם היה 'חיובי', ודיווח אחר טען שהורפורד נבדק ונמצא 'חיובי'. אם הוא נבדק ונמצא חיובי לדעתי הוא יושבת עד שיהיה 'שלילי' ואז לפחות יומיים ב-QUARANTEEN, אבל לך תדע.

בקשר למרכוס סמארט, היינס מדווח שמצב כף רגלו 'הוטב' והוא מתכונהן לעלות לשחק במשחק השני.

Sources to @ChrisBHaynes: Celtics G Marcus Smart is aiming towards a return in Game 2 against the Heat, but Al Horford is unlikely.

➡️ https://t.co/VRMXrV3bdR pic.twitter.com/UWxBLav7v6

— Yahoo Sports (@YahooSports) May 18, 2022

3. באם אדבאיו החליט שזה זמן טוב להתעלל קצת בג'יילן בראון

כולנו יודעים שהסלטיקס הובילו בתחילת המשחק ב-דאבל דיג'יט של נקודות, ואז ברבע השלישי מיאמי פתחה בהתקפה סוערת שהורידה את הסלטיקס על ברכיה.

במסיבת העתונאים באם אדבאיו נשאל על כיצד זה קרה. הוא השתמש בהצהרה שג'יילן בראון השתמש בה במחצית השנייה של העונה, והוא – ג'יילן – אפילו הפיץ טי-שירט עם המוטו הזה:

אז באם השיב לשאלה:

"THE ENERGY HAS SHIFTED"

4. המאמן אודוקה הפתיע אותי. לא ידעתי שיש לו את זה: בסיום המשחק הוא "CALLED OUT" – האשים – את טאטום ובראון בהפסד

מאמן צריך זוג אשכים להאשים את כוכב קבוצתו – או אם ישנם שניים אז את שניהם – בהפסד של משחק חשוב ביותר. לא האמנתי שלאודוקה יש את זה. מתברר שכן:

Having Marcus [Smart] and Al [Horford] might have helped, because they settle us down, but it wasn’t really just that,” said Udoka, per Celtics writer Keith Smith. “And it wasn’t our young guys, Payton [Pritchard] and Aaron [Nesmith]. But it was our veterans Jayson and !Jaylen who let it get away from us.”

5. מסתבר שהטלת האשמה עליו עזרה כי כמה דקות אח"כ טאטום לקח את האשמה על עצמו:

6. באם אדבאיו התפקע מצחוק כשראה כיצד טיילר הירו הופיע למסיבת העתונאים. זה פשוט מאד: מה שמותר לראס ווסטברוק וג'יימס הארדן, אסור ליורם כמו הירו

 

.@Bam1of1 had to laugh at @raf_tyler's postgame fit 😂 pic.twitter.com/K9nIm1i4mI

— NBA TV (@NBATV) May 18, 2022

7. לוקה דונצ'יק גילה לפני המשחק אמש מי לדעתו הוא שחקן המפתח של הווריורס

סטף? קליי?

"שחקן המפתח של הווריורס הוא דריימונד גרין. ממנו אני הכי חושש!"

8. דני גרין מכניס לפטריק בברלי באבי-אביו על מה שליכלך על כריס פול

הנה מה שדני גרין אמר. וואללה מילים כדורבנות אחרי שפטריק בברלי כינה את כריס פול 'קונוס בהגנה', ו-'זקן שעשה את שלו'

People target you too, Pat Bev,” responded Green, per NBC Sports Philly. “You ain’t playing no f–king defense out there. You ain’t stopping Luka. It’s time and time again I see Luka call your a– ‘little man’ and ‘he’s too f–king small’ and go right at you every chance he gets. When you play Luka you’re a cone, too. How would you like that?

When you’re talking about a Hall of Famer you can critique, but the disrespect I think was taken a little far,” Green added. “I think [Beverley] just used that platform because he has an issue with Chris, and he used it as a personal vendetta to take out a lot of his anger on the set at that moment. I thought it was unfair to Chris, and I’m sure a lot of people felt the same, a lot of guys in the league. I don’t mind certain guys critiquing players, but you’re a role player. To disrespect a Hall of Famer is too far. Calling somebody a cone is disrespectful, bruh. I don’t care.”

9. קנדריק פרקינס מכנה את ג'ימי בראון "PLAYOFF SUPERSTAR". פעם-פעמיים בשנה גם פרקינס קולע בול!

10. מה דעתכם על אנטוניו דייויס לפיניקס עבור מייקל ברידג'ס ודיאנדרה אייטון?

היום כשהתקלחתי עברה בי פתאום מחשבה שהנה טרייד שיפתור לשתי הקבוצות בעיות רבות, וייתן לשתיהן דחיפה קדימה: הלייקרס נותנת לסאנס את אנטוני דייויס ומקבלת עבורו את מייקאל ברידג'ס ודיאנדרה אייטון. (אם כריס פול יודע ש-AD מגיע, הוא נולד מחדש).

גיא, קונה?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 94 תגובות

  1. אחלה מעורב על הבוקר מנחם!
    המשחק הלילה מראה לי את החולשות של דאלאס, קבוצה שבנויה רק על שלשות בזמן שהקלעים שלה בינוניים,
    בזמן שהלוחמים ביום רגוע מנצחים בקלות, לדאלאס יש הרבה מה לחשוב עליו לקראת משחק מספר 2.

    לגבי הטרייד של דיוויס, דיברתי עם לברון והוא שאל איפה חותמים?
    טרייד טיפשי שהסאנס בחיים לא יסכימו עליו.

    1. עוד משהו ששמתי לב אליו ולא ראיתי שמדברים על זה, הקליעה של ברונסון מ3 חלשה,
      כל פעם שהוא על ה3 מביאים לו מטר כי יודעים שהוא לא יזרוק.

  2. מצוין מל
    הכותרת מעלה בי זכרונות מהכתבות שלך לגבי המגרש שיצרתם, אתה וחברי הילדות שלך, בבת גלים הצעירה. יוזמה כזאת כבר לא רואים מילדים בימינו.
    לברון מת להעביר את דייויס בטרייד, כל הצעה על שחקנים עם שתי גבות תתקבל

  3. מעורב מצויין.
    הטרייד עם דיוויס לא יפתח בפיניקס סניף של קופת חולים, אלא של זק"א.
    אם כבר טריידים הזויים, למה לא ללכת עד הסוף: ראס בתמורה לפול

  4. תודה מנחם. כיף שאתה נותן לנו מעורב יומי בפלייאוף.
    אני קונה את הטרייד שהצעת אבל מעדיף את איייטון עם דיוויס וזה אם הלייקרס יצליחו לשלוח את ראס. היחידה שאני מדמיין אותו לובש את מדיה היא הניקס

  5. מה שהסאנס צריכים זה להתפתח. להבין שהעתיד הם בוקר ואייטון, וששיטת המשחק צריכה ללכת לכיוון החוזקות שלהם.
    הטרייד שהסאנס צריכים זה קראודר + סאריץ' +בחירת/בחירות דראפט תמורת פורוורד עם הגנה, קליעה אמינה ויכולת ליצור לעצמו מצבים המוביל בדקות עם המחליפים. אני עוד מהאולסטאר כותב שהאריסון בארנס נראה כמו יעד לטרייד שכזה.
    .
    לחילופין,
    טרייד עבור גארד שיכול לשחק ב-2 עמדות הגארד יוכל להחליף בהמשך את פול יכול לעשות שכל.
    .
    (לא לקחת מילה שאני כותב על טריידים ברצינות. אני gm נוראי…)

    1. אייטון פוטנציאל לא ממומש. מפלצת אתלטית שצריכה לרמוס את הליגה.
      בתיאוריה אם אני ה gm, אני מושיב את אייטון אומר לו "סליחה יצאנו דפוקים, קח חוזה מקס ל5 שנים, אנחנו רוצים שתיהיה אולסטאר", אבל לא יקרה.

      סתם שאלה גיא/עידו, אם אייטון חותם על חוזה של 2+1 כזה, האם הסאנס יכולים להשוות (משער שכן) ואז אחריי שנתיים הוא חופשי לחתוך להם בפנים?

      1. שאלת המשך – האם הם חייבים להשוות offer sheet בדיוק כמו שהוצע (לדוגמה 2+1 הנ"ל) ואז זה יהיה החוזה מה שלא יהיה או שיכולים לתת הצעה אחרת (לדוגמה 5 שנים) ואייטון יכול לקבל אותה במקום?

          1. תודה, אבל לא מצאתי את התשובה שחיפשתי. נכון שלסאנס בתיאוריה יש רק 2 אפשרויות, להשוות או לא? (כלומר לא יכולים לשנות את התנאים גם אם השחקן מסכים), אבל אז מה אם יש 2 offer sheets או יותר?

            1. לא, הם יכולים כל הזמן להציע לו מה שהם רוצים והוא יכול לקחת את זה אבל זה נפרד לגמרי מהתהליך של החתימה על הצעת חוזה מקבוצה אחרת ואז הבחירה של הקבוצה אם לקחת את החוזה או לא.

            2. אני די בטוח ששחקן לא יכול לחתום על שני חוזים באותו הזמן

            3. אם היה אפשר נראה לי שסימונס כבר היה עושה את זה לפני שנה

            4. אתה צודק לגבי שני חוזים, שכחתי שזה כבר משהו חתום.
              .
              בקיצור אתה אומר שאפשר לנהל משא ומתן נפרד בזמן שחתם על offer sheet? נשמע לי בעייתי

            5. האמת שאני לא בטוח אם אחרי ששחקן חותם על האופר שיט הוא יכול לנפנף אותו סתם כך ולחתום עם הקבוצה שלו איזה חוזה שמתאים להם(למרות שזה לא בדיוק לגמרי חוזה חתום אלא התחייבות לחוזה אם ממש רוצים יש איך לנפנף את הולידציה של ההצעה) אבל אני לא חושב שאי פעם היה או יהיה מצב שבו שחקן יגיע למצב כזה. זה פשוט לא תואם את האינטרסים של הצדדים המעורבים.

            6. כן אה.. תודה בכל מקרה.

            7. לת'וג. אם הוא חותם על הצעה מקבוצה אחרת זו חתימה מחייבת מצידו. לפניקס יש יומיים או שלושה להודיע לו אם היא משווה את תנאי החוזה ואז הוא שחקן שלה בתנאי החוזה שסיכם עם הקבוצה האחרת. בשלב הזה הקבוצה האחרת נמצאת על קרחון . ההצעה כובלת אותה מבחינת הוצעות שכר וכל מה שכרוך בכך. הסכום של החוזה נחשב כהוצעה מבחינת. הסכום הזה משתחרר רק אם פיניקס משווה את ההצעה. זו מגבלה בעיתית מבחינת הקבוצה האחרת כי היא עלולה לצאת קרחת מכאן ומכאן (השוק יתרוקן משחקנים חופשיים אטרקטיביים).

            8. האם יש גם פיצוי של בחירות דראפט? שהקבוצה החדשה מעבירה לקודמת
              אני מכיר מה-NHL שזה יכול להגיע אפילו ל-3 בחירות סיבוב ראשון, תלוי בגודל החוזה

            9. רן
              זה טכנית נכון אבל אם השחקן וקבוצת האם מעוניינים בחוזה אחר אז כל מה שנדרש בשביל לבטל את החוזה של ההצעה זה שהקבוצה כביכול תאמץ את החוזה ושהשחקן לא יתייצב לבדיקה הרפואית יומיים, והוא חוזר להיות שחקן חופשי מוגבל.

  6. שאפו לנרגן,
    הוא תיאר יפה את גולדן של השנה עוד לפני תחילת העונה.
    .
    קונטנדרית עמוקה עם שילוב מנצח של הגנה חזקה, קליעה מגוונת, עומק ואימון מצוין.

  7. אם בטריידים של הסאנס, עסקינן,
    לי יש תחושה שיהיה אחד כזה,
    וזה יהיה על שחקן שאני ממש לא רוצה לראות עוזב –
    קמרון ג'ונסון.
    קשה לי לראות את סרבר משלם לו את ערכו בשוק כאשר במדי הסאנס הוא שחקן מחליף,
    התפוקה שלו בדקות בהן היה שחקן פותח תסדר לו אחלה חוזה.

  8. אחלה טור
    מלא פנינים וציטוטים.
    מנחם זה מקורי שלך?
    ״שמעתי פעם על רופא שבתעודת הפטירה, תחת הכותרת "סיבה למוות", הוא חתם את שמו.״ ?
    שלחתי לרופאה.

  9. לפעמים קבוצה צריכה קריאת התעוררות כמו שדאלאס קיבלה היום. להוריד אותם קצת מחגיגות העלייה לגמר האיזורי.
    תודה רבה על המעורב

  10. אחלה מעורב מנחם, שכוייח גדול
    נכון זה רק משחק אחד אבל בינתיים אני אקח גיטרה וישיר קצת 'אמרתי לכם'
    לוקה לא פגש כזו הגנה בפלייאוף, שמירה חזקה גם בחילוף, אותו סיפור לגבי השלשות של דאלאס – אתה לא מנצח את ג"ס בנשק שלה…במשחק איטי שמבוסס שלשות זה חסר סיכוי לדאלאס
    גולדן בחמש וזה כי מגיע אחד ללוקה

  11. אני מסכים עם מנחם – משחק אחד, השלשות לא נכנסו. כל עוד גולדן שיחקו רע היה צמוד, כשגולדן התחילו לשחק ואצל דאלאס השלשות עדיין לא נכנסו המשחק ברח.
    ברור שדני גרין צודק, ובברלי סוגר חשבון אישי. בתור אוהד קצת טראש טוק זה נחמד, אבל מבין אם כריס פול נעלב שקוראים לו קונוס. אף אחד לא חשב שזה ביקורת עניינית ואובייקטיבית.
    לגבי הטרייד – אני חושב שאייטון יכול להגיע לרמה של דייויס, ולפחות בינתיים נראה פחות פציע. גם במחינת אופי זה לא שדייויס איזה פייטר שידחוף את כל הקבוצה קדימה. אבל אין ספק שברידג'ס וקראודר (וגם איייטון) יכלו מאוד לעזור לליקרס במקום השחקנים שיש שם בפועל.

  12. תודה רבה מנחם אחלה מעורב. יש היגיון בטרייד, אבל לדעתי הוא לא ההגיון הנכון עבור פיניקס – עדיף להם להשקיע בעתיד ולא בהווה, וגם אם היו מחליטים להשקיע בהווה דייויס נראה לי הימור גדול מדי בגלל ענייני בריאות

        1. בדיוק. צריך לראות…
          אם הם יהיו בריאים הנאגטס לא יהמרו על לקבל את דייויס כנגדם, ואם הם פצועים אז הנאגטס לא קונטנדרים.

  13. אולי זה רק 1-0 אבל זה לא כוחות סורי.
    לדעתי להסתמך על זה שדאלאס תחזור כמו שחזרה מול פיניקס ויוטה זה לא לעניין כי איפה פיניקס ויוטה ואיפה גולדן סטייט. רמה אחרת לגמרי.
    אני ממליץ לקיד להעביר שיעור לדאלאס – כולם צופים ביחד במשחק 1 בין מיאמי לסלטיקס. שיראו במיטמי מה זו הגנה, מלחמה, קשיחות, אומץ, כושר גופני, תוקפנות ולא משנה מה…
    ידענו שזה מה שיהיה ובכל זאת זה קרה.
    לוקה בכושר נוראי. 5 דק במשחק והוא מתכופף להחזיק בברכיים. שיתקוף את הסל בצבע כל פעם אעפ שיקבל מכות! עוד פעם ועוד פעם ושילך לעונשין ויקלע. הוא לא מסוגל החטיפו לו והוציאו לו את כל האויר.
    סטיב קר התכונן אין מה להגיד. הלוחמים שיחקו בהילוך שני ושחטו את דאלאס. אפשר להמתין למשחק 2 אבל זה לא כוחות.

  14. תודה על המעורב,
    כמו שעמיחי סיכם בפריוויו (נתוני משחק ראשון בסדרה) גולדן באה מוכנה גם למשחק הזה.
    היה תענוג לראות אותם במחצית השניה.
    לא הייתי לוקח את דיויס במקום פניקס. למה לקחת פרימדונה פציעה במקום הבחור הצעיר והנחמד שיש להם ?
    מה שהם צריכים זה מנהל משחק מחליף לכריס פול. ושבוקר יקח את האחריות הסיום משחקים. יש לו את היכולות.

  15. תודה על המעורב מנחם. הטרייד שהצעת סאנס-לייקרס זה טרייד שמקבלי ההחלטות בפיניקס צריכים להיות על סמי הזייה ממש קשים ותחת השפעת חומרים אסורים אחרים בשביל לחתום עליו. למה להחליף שני שחקנים יעילים, בריאים, לאחד מהם עוד אופציית צמיחה וגדילה ברגלי חרסינה השבירות ואופי הפרימדונה של דיוויס???

  16. סתם משהו שהתחלתי לראות (לא קשור לפלייאוף) –
    תראו איך בתחילת הסירטון מייקל עושה את אותה הטעיה בדיוק כמו שעשה לביירון ראסל בסל ההוא, שרפי הבנה מסוימים עדיין טוענים שביצע שם עבירה.
    https://www.youtube.com/watch?v=UI0PgadGpdY
    עוד לא ראיתי את הסרטון, אבל ממש ממליץ על הערוץ לחובבי אולד סקול בסקטבול.

    1. זה לא אותו דבר שם הוא ליטף את מארלי, את ראסל הוא העיף עם מכה חזקה בירך. זה מוב שמלמדים לעשות כחלק מהטריקים להוריד מגן אבל דחיפה חזקה זה תוקף. לא יודע על ראסל זה נראה לי תוקף, הבזיון שם ששעה נותנים למייקל ללעוס את המסטיק ל1 על 1 חחחח להגיע לספוט איפה הדאבל טים חחח אלו שנים שלא ידעו מה זה בכלל

      1. הוא לא העיף אותו, הוא נפל מההטעייה והשינוי כיוון.
        אתה רואה בדיוק את אותו מהלך מול מארלי. היד של ג'ורדן שם אבל הוא לא מפעיל שום כוח עליה. בדיוק אותו מהלך של ג'ורדן, ככה הוא עושה הטעיה ועולה לזריקה.

    2. הדברים שאתה צריך לשכנע את עצמך בהם כדי שהנוסטלגיה תחזיק.
      בינתיים ביקום מקביל הודעה מאשך אחר:
      תראו איך בתחילת יאניס עושה את אותה הטעיה בדיוק כמו שעשה לסמארט בסל ההוא, שרפי הבנה מסוימים עדיין טוענים שביצע שם עבירה.
      בחזרה ליקום שלנו.
      אני שונא את השיפוט אבל שחקנים שדוחפים היום זה חולרע אבל ג'ורדן שדוחף בשנות התשעים זה אלוהות.

  17. בעניין ההופעה של טיילר הירו למסיבת העיתונאים: למה ה׳ המציא את הגולף? – כדי שגם לבנים יוכלו להתלבש כמו שחורים.

  18. תודה מנחם
    שוב קיבלנו ראייה כמה חשובה הליגה הרגילה.
    דאלאס סידרה לגולדן סטייט ביתיות בגמר המערב.
    בשנה שעברה הקליפרס ואטלנטה עשו זאת עבור פיניקס ומילווקי.
    בפראפראזה על דברי רבי שמעון בר יוחאי – שווה להילחם על כל מיקום, לא רק הראשון, אף פעם לא תדע מתי יסדרו לך קליר פאת׳

    1. עד משחק 7, הסדרה בין מילווקי ובוסטון סידרה לנו הוכחה הפוכה, לא?
      לפעמים הביתיות חשובה ולפעמים לא (ראה מקרה יוסטון של 95' שניצחה עם מה שקראנו לו home-court disadvantage בלי ביתיות באף סדרה). לפעמים מנוחה לשחקנים יותר חשובה.

      1. דווקא הסדרה הזו ממחישה את זה, שאפשר להניח שהייתה מגיעה למשחק 7 בשני המקרים ושם כמעט תמיד מנצחת הקבוצה הביתית (כנראה שבוסטון לא היו משמידים את הבאקס בחוץ). מצד שני גם קיבלנו את מה שקיבלנו עם המאבס והסאנס אז זה לא תמיד המקרה, אבל לרוב כן

        1. מסכים. ועדיין, כמו שאמרת, כמה שזה נפות שקבוצת הבית מביסה ישנם הרבה מקרים שהיא מובסת. עדיף להיות הקבוצה הביתית אבל השאלה היא מה שילמת על זה בדרך (עייפות, פציעות). יוסטון עם ה 0/27 לשלוש הפסידה את הסדרה בבית לא?

            1. נירטיב !
              ככה דה שוט מאיית את זה 🙂

    2. עגל ואיתי דוגמאות ספציפיות לא רלוונטיות. בטח לא משנת 95 ואין כאן שום נירטיב. דווקא כאן זאת סטטיסטיקה פשוטה. ואור צודק משחק 7 בבוסטון ממחיש את זה מצויין.
      ביתיות זה יתרון גדול. זה לא רק משחק 7, זה גם השניים הראשונים. שווה להיאבק עליה.

  19. לגבי הטלת האשמה של יודוקה על טייטום (ובראון) – מצויין! טייטום כל קיץ מכריז כמה הוא הולך להיות טוב בשנה הקרובה בלה בלה בלה. השנה, כבר באמצע העונה, הוא הכריז שכדאי לאמביד לזכות ב MVP כי שנה הבאה זה שלו (של טייטום). את מרחק הרמה שלו מההכרזות אנחנו רואים כל שנה מחדש. קיוויתי שהוא לא יקבל זימון לאולסטאר כדי ללמוד שיעור בצניעות. עכשיו הגיע אודוקה והוריד לו את האף בלי חשבון.

      1. אבל לגבי טייטום זה ממש לא נכון. הוא היה טוב. כמה הוא ובראון יכולים לסחוב בחוץ מול מיאמי בלי סמארט והואפורד. שני שחקני חמישייה – הם נשארו בלי רוטציה.
        כשאני חושב על זה זאת האשמה מוזרה של יודוקה. משהו עלה לו לראש?

        1. אני עם האשך, לפעמים צריך איזה מיני משבר בשביל להעיר את הקבוצה. זוכר את הריב של ספו ובאטלר על הספסל? גם אני לא

          1. יש הבדל בין ריב פייס טו פייס לבין מאמן שמלכלך על הכוכבים שלו בטי-וי
            אם הלילה יהיה הפרש למיאמי – אואם ייגמר חלילה בתבוסה – זה יצוף

            1. נראה לי סתם לקחת את זה יותר קשה מכולם חח

            2. תשאל את סימונס…
              איך אמר המת לעיוור?
              חחחח

            3. בכלל לא דומה

          1. שישה ליתר דיוק ברבע השלישי בלבד שהיה הרבע שהכריע את המשחק, בהחלט האשמה עליו. טייטום נראה עייף במשחק האחרון וזה נורמאלי אחרי המאמץ נגד הבאקס.

        2. צפיתי שוב בגמר של 2014 שסן אנטוניו ניצחו את מיאמי. יודוקה נראה עם שיער מלא. עכשיו הוא וואחאד מקריח וזה מה שעלה לו לראש. הוא מתחרפן ופותח את הפה על שחקנים. כל אדיוט מתחיל יודע שלא מוציאים חרא מחדר ההלבשה וביחוד לתקשורת. הוא מקריח החוש שרמוטה. בכלל, לא אתפלא אם הוא יהודי ולא אפרו אמריקאי.

    1. חחחחח דה שוט ,מי נתן לך אישור יציאה מהבלנדר
      אני והאשך הולכים להשתזף בעירום עד סוף הפלייאוף אתה לא תראה יותר שמש

  20. חחחחח דה שוט ,מי נתן לך אישור יציאה מהבלנדר
    אני והאשך הולכים להשתזף בעירום עד סוף הפלייאוף אתה לא תראה יותר שמש

  21. בס"ד
    תודה רבה מנחם.
    כרגיל, מעורב נהדר.
    אני לא חושב שדיוויס היון שווה אפילו את אייטון לבדו, בהתחשבות בגיל ובפציעות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט