מעורב הופס ליום ד' / מנחם לס

0. מיאמי ניצחה כי היא קבוצה יותר טובה

  1. בוסטון פתחה מיד ביתרון שהסתובב בסביב 10 נקודות עד בערך 4-5 דקות מסוף הרבע הראשון כשמיאמי נראית מבולבלת, חסרת אונים, ומנותקת. יש לכך סיבה פשוטה: הסלטיקס שיחקה רק שלשום משחק 7, ומיאמי – הרגילה לשחק כל יום שני הרגישה המומה ואובדת-דרך מחופשה כזאת ארוכה של שבוע. לקח לה את כל החצי להיכנס לאט לאט לעצמה, ולהיכנס לתלם של פלייאוף.
  2. בחצי השני – בעיקר ברבע השלישי – מיאמי הייתה במיטבה: אגרסיבית, לוחמת, מסתערת, מהירה, ומשתפת 9 שחקנים – חמישייה וארבעה שחקני ספסל שלקחו תור בחטיפות כדורי הסלטיקס שנראתה בהלם, ותוצאת הרבע – 14-39 מספרת את הסיפור. ה-TENACITY של מיאמי ברבע השלישי? אם היא תוכל לשחק ככה, האליפות היא שלה בלי הרבה בעיות.
  3. 3. אני כתבתי אתמול ששתי הקבוצות די שוות, אבל מיאמי תנצח את הסידרה, והסיבה, כפי שציינתי, היא הספסל. למיאמי את את מרטין, דדמון, הירו, ואולדיפו. הם שחקני חמישייה לכל דבר ביכולתם, והמאמן אריק ספואלסטרה מכניס אותם חופשי ומשתמש בהם חופשי. על הספסל מתחבא עוד אחד – דנקן רובינסון שהוא קובר השלשות הטוב מכולם, והוא ייכנס כשמיאמי תהיה בפיגור וספואלסטרה יצטרך את השלשות שלו. אגב, גם מוריס יושב על הספסל מחכה להיכנס. בחצי הזה מיאמי עשתה בי"ס הגנתי על טאטום, ולמעשה על כל בוסטון. ברבע הרביעי כשההפרש כבר התקרב ל-20 מיאמי הירפתה במקצת והסלטיקס חזרו לדפיציט של 10-12.
  4. הספסל של הסלטיקס קצר מדי: ת'איוס ופריצ'רד. כמובן שמרכוס סמארט היה חסר ביותר, אז כשהוא משחק ווייט הופך לשחקן ספסל, ואין מה להשוות בין שני הספסלים הנותנים למיאמי יתרון שייתן להם גם את הסידרה. אני לא יודע מה קרה עם אל הורפורד. לי היה נדמה שהוא קלע את השלשה הראשונה. טוב, אז הסלטיקס חסרו שני שחקני חמישייה. מיאמי אף הם החמיצו שחקן חמישייה – קייל לאורי. אלה החיים ב-NBA: לכן חייבים להכין שחקני ספסל מעולים.
  5. במיאמי כל שחקן בחמישייה יכול לתפוס יום. בסלטיקס אלה הם ג'ייסון טאטום וג'יילן בראון. אם אחד מהם מנוטרל, הסלטיקס בצרה. זה בדיוק מה שהסלטיקס עשתה לטאטום שקלע בחצי הראשון 21. בחצי השני פיג'יי טאקר לקח אותו צמוד, הוא קלע רק 8 במחצית השנייה, וזה היה המשחק.
  6. לא אהבתי לשמוע את גראנט ויליאמס צורח על שחקני הסלטיקס על הספסל בכל טיים-אאוט. מי הוא בכלל? הוא עוד לא הרוויח עדיין את הזכות הזאת. מצד שני טייטום ובראון – שניהם שקטים מדי. באים, עושים את שלהם, והולכים הביתה. זה לא מספיק. חייב להיות איזה שהוא מנהיג של הסלטיקס. טייטום ובראון הם בעלי אופי שקט ולא יוציאו מילה. אולי סמארט הולך יותר ויותר למנהיג הקבוצה.
  7. הסלטיקס משחקת משחק כל כך שבלוני ומשעמם. מעבירים כדור לטייטום או בראון ונותנים להם לעשות את השטיק שלהם. זוהי קבוצה חזקה ופיזית אבל מבחינת יצירה הם כמו מאמנם אודוקה: מלהיבים כמו סנדוויץ' של לחם ומרגרינה.
  8. לא יודע אם שמתם לב שפריצ'רד החל לקחת אחריות בהתקפה ולשלשל שלשות מבלי להסס. ככה זה ב-NBA: כדי להיות טוב עליך קודם לשכנע את עצמך שאתה טוב. נדמה לי שפריצ'רד עשה את הצעד הזה במשחק האחרון נגד מילווקי, והלילה הוא כבר שיחק חופשי-חופשי, ולא כמו שחקן הנקרא מהספסל לשלשה אחת.
  9. ועכשיו מגיעים לג'ימי באטלר. ג'ימי קלע 41. הוא איננו קלעי מצטיין מדאונטאון (אם כי הוא לא מהסס מדי פעם להשליך משם את העור) ואין לו כדרור מי יודע מה. מה שיש לו זה ביצים. ביצים ו-TENACITY. הוא מסתובב שם באזור הפאול, 3-4 מטרים מהסל ,וניכנס וניכנס וניכנס. הוא קלע 17 מה-41 שלו מהקו (היה 17 מ-18), ניכנס בכוח, באגרסיביות, והחלטיות שהוא ומיאמי מנצחים את המשחק. כמובן שהוא שוב היה גיבור הנצחון.

1.תוצאות בחירות הלוטרי לדראפט 2022 מאמש:

1. Orlando
2. Oklahoma City
3. Houston
4. Sacramento
5. Detroit
6. Indiana
7. Portland
8. Los Angeles Lakers (to New Orleans)
9. San Antonio
10. Washington
11. New York
12. LA Clippers (to Oklahoma City)
13. Charlotte
14. Cleveland

2. האם הגיע הזמן לכריס פאול לתלות את נעליו?

זה הזמן הנכון עבור כריס פאול לתלות את הסניקרס שלו. אין לו אליפות והסיכוי שישיג אליפות עם הסאנס הוא קטן ביותר אם לא מתקרב לאפסי.

גדולים וטובים סיימו קריירות מפוארות ללא אליפות. צ'ארלס בארקלי…קרל מלון…ג'ון סטוקטון…הרשימה ארוכה. הסידרה האחרונה פגעה ללא ספק בלגסי של פול – והסיכום על הקריירה בת 17 השנים שלו תהיה על אחד מהפוינט-גארדים הגדולים בכל הזמנים שלא הצליח דווקא במשחקי פלייאוף חשובים. קורה. זה יותר מזל רע ממשהו דפוק באופיו. הוא ניצח מספיק משחקים חשובים ביותר שלא היו 'פלייאוף'.

בקיצור, בגילו, ובקבוצה שהוא נמצא בה עכשיו שכנראה תאבד את השחקן הראשון או השני בחשיבותו בקבוצה, הסיכוי לאליפות נוספת הוא לא ריאלי.

במשחק שהיה אחד מהחשובים ביותר בקריירה שלו ה-POINT-GOD – סליחה, ה-POINT GUARD – קלע 10 נק' וחילק 4 אסיסטים ב-31 דקות. שחקני יריב עברו אותו בקלות, והוא לא הצליח לשמור על אף אחד. מאז ה-6 למאי – יום הולדתו ה-37 – הוא שיחק 5 משחקים. חילק בהם 27 אסיסטים, איבד 20, עשה 20 פאולים, וקלע 17 סלים. זוהי סטטיסטיקה שלקח לי 20 דקות לאסוף והיא מאד לא מחמיאה לכריס פול. אני יודע שרק לפני זמן קצר היה לו משחק שבוא היה 14 מ-14 וציינתי זאת באותיות ענק. ככה זה בגילו לשחקנים גדולים: הם מסוגלים לצוץ פה ושם למשחק מדהים, אבל הס"ה, הממוצע, יהיה בירידה קבועה. גם לפול וגם לסאנס זה לא מגיע.

לפול הייתה עדיין עונה טובה מבחינה סטטיסטית. אבל כתבתי כבר שבגילו הירידה איננה הדרגתית. היא נופלת בבוכטות. הפלייאוף הזה הוא משחק כדורסל שאינו שונה במאומה מהמשחק במשך העונה. אותו גובה סל. אותו רוחב ואורך מגרש. החשיבות של המשחק היא שונה ודווקא מ-CP3 הייתי מצפה להגיע לפחות לסטטיסטיקה שלו משך העונה. אבל קרתה נפילה. אולי פגיעה ברגלו לא עזרה. העובדות הפשוטות מראות ירידה כללית ביכולתו וזה הזמן TO CALL IT QUIT. ברור שאילו המשיך עוד עונה בסאנס והוא הוביל אותה לאליפות זה היה מוסיף המון – המון! – ל-LEGACY שלו. אבל כפי שכבר ציינתי הסיכויים לכך כה קלושים, עם שחקן בן 37 במרכז העניינים.

כמובן שזה נגמר גרוע, אבל אם הוא ימשיך – הסוף יהיה גרוע יותר.

3. מרכוס סמארט פצוע למרות שה-MRI הראה שהוא "נקי"

הפציעה היא נקע באחת מעצמות כף הרגל. העצמות רבות וקטנות – 26 מהן. כולן מחוברות אחת לשנייה עם רצועות, ונקע באחד מחיבורי העצמות הוא קשה להבחנה, והאמת שגם לא ניתן לעשות הרבה בנידון מלבד TAPING, קרח, והרמת כף הרגל. אני רואה עכשיו את מרכוס סמארט מתלהב ומעודד את שחקני הסלטיקס, אז אני משוכנע שהוא יהיה כשר למשחק הבא.

4. בן סימונס רצה מאד לשחק בפלייאוף

ztזאת הייתה הכותרת לריאיון של מנכ"ל הנטס (ובעל חלקי קטן) שון מרקס עם YES:

Sean Marks did a season-ending wrap-up interview with the YES Network (MICHAEL GRADY/YES NETWORK) where he touched on many aspects of the Brooklyn Nets, and of course Ben Simmons

אז עם כל BEN SIMMONS HATERS כאן (גם אני לא אחד ממעריציו הגדולים, אבל כשמנכ"ל מדבר אני מקשיב, (ובמיוחד שהוא ניו-זילנדי שלא עושה חשבון לאף אחד) ואני לא חושב שהיה לו איזה דחף או ISSUE לכתוב זאת אם זה לא נכון!

אצטט כמה משפטים חשובים:

Marks said that Simmons tried really hard to return to the court and that the team saw how much he wanted to play.

Frustrating from an organizational standpoint, but even more so from Ben’s. I had a conversation with Ben. We all did. We saw how he wanted to get out there. To be honest, I’ve got to admire that. He tries to do 3-on-3, 5-on-5, and then you turn around and get an MRI, and you see the disc herniation has gotten worse. You think 'Well, this guy is pushing through something that he shouldn’t be pushing through'," Marks said. “Nobody wants to have surgery. It’s the last resort but it’s bygone now and we’ve got to move forward on this. We’ve got to support him."

הוא סיים באומרו שכל השחקנים מחכים כבר לחזרתו למשחק, אבל לא לפני שהוא יהיה בריא ומוכן.

5. כל הכבוד לפיניקס סאנס. הם עשו דבר שלא ראיתי כדוגמתו אף פעם לפני כן: שלחו מכתב לאוהדיהם הנשמע כאילו התנצלות ובקשת סליחה על המשחק ה-7!

6. שאק מצא קורבן חדש לעלות עליו באינסטגראם: קווין דוראנט

לקווין דוראנט שתי טבעות. שאקיל החליט שזה הזמן לומר ששתי האליפויות שלו הושגו בטרמפ שהוא עשה על עגלת הווריורס, ועד שהוא לא ישיג אחת עם הברוקלין נטס, "HE HAS NOT ACCOMPLISHED ANYTHING".

זוהי הצהרה קשה ששקיל העלה באינסטגראם

7. מונטי ויליאמס לקח קשה את מה שפטריק בברלי אמר על כריס פול (שהוא 'יביים פציעה')

8. ההורנטס הזמינו את קני אטקינסון לריאיון שני

9. פטריק בברלי מקבל הצעה מפתה ביותר מבעל BARSTOOL SPORTS דייב פורטנוי

Dave Portnoy was mesmerized by Beverley’s commentary. He offered to write the veteran guard a “blank check” to do a podcast with Barstool.

10. ללייקרס אין כל תכנית את ראסל ווסטברוק

איך אני יודע? כי השאלה מספר אחת שכל מאמן פוטנציאלי יישאל בראיון עם הבלייקרס תהיה "איך תשחק את ראסל ווסטברוק?"

"Despite the widely held belief that the Lakers would find a way to trade Westbrook before the start of next season, sources say their coaching candidates have been asked to discuss how they would use him in their system during interviews. The takeaway for candidates, it seems, is that maximizing Westbrook’s presence after his disastrous 2021-22 season is considered an important part of this job."

https://theathletic.com/3313970/2022/05/16/suns-luka-doncic-giannis-lakers-nba/

11. שיקגו בולס חוששת מאד מפציעת הברך של לונזו בול שמסרבת להירפא

חוששים עתה ברצינות מחומרת הפציעה של לונזו. הוא קרע קריעה מינורית במיניסקום. הוא חזר להתאצן בפברואר, חש כאבים, וחזר לטיפולים. הוא חזר ב-25 למרץ, ואחרי 2-3 אימונים קלים מצב המיניסקום חזר לקדמותו כשהפציעה קרתה.

אם, חס וחלחלה, הוא יזדקק ל-TOTAL MINISCUS REPLACEMENT זאת תהפוך לבעייה רצינית. ישנן כמה טכנולוגיות, אבל להפוך ללונזו שהוא היה פעם – אין סיכוי.

12. ראז'ון רונדו מאיים על חברתו לשעבר – אם לשני ילדיו – עם אקדח מהחלון שתפתח לו את הדלת או שהוא יירה!

אם ילדיו, אשלי בצ'לור , אמרה לשופט:

“I am extremely fearful for my safety and for the safety of my children. Rajon has a history of volatile, erratic, explosive behavior,” Bachelor said. “He is verbally, emotionally, and financially abusive. He physically hits our son and calls him names like ‘p—y’ and accuses him of acting like a ‘b–ch.’

“Rajon verbally assaults our daughter. He calls her names like ‘thot, b—h, and d–khead.’ Rajon has made several threats on my life, saying at various times he will shoot me or shoot up my car.”

השופט הטיל עליו צו איסור התקרבות לביתה בלואיוויל ברדיוס של 10 מייל עד יום המשפט.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 193 תגובות

  1. דוק סלטיקס הפסידו בגלל 2 סיבות שקשורות אחת לשנייה:
    האחת, נפילת מתח עצומה לאחר הסידרה המתישה מול מילווקי.
    השנייה, חוסרם של סמארט והורפורד.
    לא רק שמדובר בשני שחקני חמישייה, אלא גם בשני המנהיגים של הקבוצה. לא היה מי שידחוף את הפלפל בתחת של השחקנים ויביא את הקשיחות כשצריך.
    השופטים ממשיכים לדפוק את הסלטיקס, ובאטלר זכה בפרס דייוויס של הבועה, וקיבל את חליפת הסערה ומעיל הרוח. אני מאמין לכל אורך הפלייאוף. הוא האתרוג החדש (פספסתי את הממו מסילבר עד כה כי לא ראיתי היט).
    זה לא מה הגרם לסלטיקס להפסיד היום, אבל זה תורם. ומעצבן.

            1. חחח
              אהבת שזה גם suck it וגם WWE באותו gif

    1. +100
      חייב להגיד שנהניתי לקרוא מה כתבתם במחצית השנייה.
      אני הייתי צריך להרצות היום והכנתי היום בבוקר את המצגת עם 24 שקפים, העבודה על חשבון חלק מהחצי השני של המשחק אותו גם ראיתי באמבטיה.
      את הבלוג קראתי ברכבת ולא הפסקתי לצחוק. שאר הישבים בקרון הביטו בפליאה…

  2. דוק, אתה יודע למה הלייקרס שואלים את השאלה הזו כל מועמד?
    שיטת הסינון, trick question
    הם מחכים לאחד שיגיד את האמת, "ראס? דורס אותו ומקבל כסף מהביטוח", ויחתימו אותו מייד.
    בינתיים מסננים את כל הבולשיטרס.

  3. תודה מנחם
    מוקדם להסיק מסקנות ממשחק 1
    במיוחד שבוסטון הגיעה מותשת וללא סמארט בכל הכבוד ללאורי כרגע ההשפעה של סמארט גדולה משמעותית
    נכון זה חלק מהמשחק אבל שמצרפים זאת למותשות בעקבות משחק 7 ולמשחק חוץ מבינים שהכל עדיין פתוח
    אגב בוסטון ניצחו היום 3/4 הרבעים אז נכון שזה לא משנה במבחן התוצאה אבל בסוף מי שתשלוט ברבעים תנצח

    אשר לשאקיל אני לגמרי מסכים איתו אין לדוראנט אליפות ממשית

  4. מיאמי הייתה יותר טובה. בוסטון הוכיחו שהם מסוגלים להתאים את עצמם.
    סמארט והורפורד זאת אבידה גדולה מדי לשני שחקני חמישייה שלוקחים כ"א לפחות 25 דקות.
    באטלר מצויין בפלייאוף, שולט בקצב בצורה מעוררת השתאות בשני צדי המגרש.
    .
    מצחיק שכולם נטפלים לכריס פול, אבל כל פיניקס הסריחו את הפרקט, במיוחד בוקר ואייטון שאמורים להשלים את השלישיה הגדולה של פיניקס.
    פול עדיין עם דלק במיכל, אבל כמו שאוהבים לומר, "אתה טוב כמו המשחק האחרון שלך" והוא הסריח את הפרקט.
    כולם שכחו שפיניקס סיימו ראשונים בליגה עם ליבה של צעירים שכל קבוצה הייתה חולמת עליה.
    .
    קני אטקינסטון וההורנטס יכול להיות שילוב מעניין, במיוחד עם הרזומה שאטקינסון עשה בברוקלין.
    אני עדיין חושב שג'יימס בורגו עשה שם עבודה טובה ולא היה צריך לפטר אותו. היה לו מזל רע שהייורד שוב נכנע לפציעות במהלך העונה.
    .
    נראה שאף מאמן שפוי לא רוצה להיכנס לבית משוגעים של הלייקרס. יש למאמנים שם רק מה להפסיד עם כל הקרנבל בין ההנהלה לקלאץ' והם תקועים באמצע. במיוחד שהקבוצה לא ממש גמישה עם הרוסטר והם תקועים עם לברון מזדקן בעוד שנה ועדיין דומיננטי על ומחוץ לפרקט, דיוויס פצוע ו-ווסטברוק בחוסר התאמה ואי אפשר לדעת כמה מוטיבציה עם כל החרא שיוצא עליו.
    .
    חוסר מזל לבולס וללונזו. שהוא היה בריא הבולס נהנו ממנו מאוד כרכז וכשומר.
    .
    פלייאוף רונדו…

  5. 1.אי אפשר ללמוד הרבה מהמשחק הזה כי בוסטון היו ללא סמארט והורפורד.
    2.למה שכריס פול יפרוש.
    הוא יכול לקבל עוד עשרות מליונים בשנים הקרובות מכל הפרייארים של הליגה.
    3.אני לא מבין למה ממשיכים לדבר על בן סימונס, הוא פשוט לא מעניין.
    תטדה מנחם

  6. ברבע הרביעי כשבאטלר וטייטום לא במגרש, בוסטון צימצמה.
    ג'ימי לא שחקן בלתי עציר, ולפעמים למיאמי קשה מאד לעשות סל בלעדיו. בטח כשאין את לאורי.
    עם התאמות הגנתיות ושני שחקני חמישיה, בוסטון יכולה לקחת את היתרון.
    ספולסטרה צריך כבר להתכונן ליום שיעצרו את באטלר, כי לסלטיקס יש את הכלים.

  7. תודה רבה דוק
    ==
    אין סיכוי שכריס פול יפרוש
    הוא לגמרי בטוח בעצמו וביכולתו, וכך גם לא מעט קבוצות בליגה
    כולל פיניקס.
    ==
    פריצ'רד לקח אחריות וקלע יפה מהשלוש
    עד שנכנס פנימה וקיבל את הגג של החיים מג'ימי
    ==
    לא יודע אם אתרוג או לא אבל ג'ימי באטלר הוא שחקן נשמה
    ובן אדם עם אופי. לא עוד מפונק שמגיע לו הכל
    עיין ערך ב. סימונס..

    1. פריצארד צריל ללמוד לסחוט עבירות.
      בכלל הדרך להתמודד עם התוקפנות של גימי זה לחפש להדביק לו עבירות. זה עובד טוב בשבילו, למה שלא יעבוד לפריצארד?

  8. יופי טופי של מעורב
    ראיתי ציטוט קורע מאוהד סלטיקס
    "Lucky that Rondo can't shoot"
    סלטיקס בלי הורפורד וסמארט זה כמו צנטרישוט בלי דה-שוט וברוך
    חחחחחח השאלה הכל כך מיותרת מצד השלייקרס ,
    נועדה אחרי זה להפיל את האשמה על המאמן כשהקקי יעוף, והוא יטוס.
    "בן סימונס רצה מאד לשחק בפלייאוף" חחחח גם אני רציתי לשחק בפלייאוף
    אם הסאנס ישבו עם פול ויהפכו אותו מאלפא למנטור ואחראי ויביאו פוינט אלפא ללמוד ממנו במידית + ילמדו את אייטון להיות מוביל(כניראה מאוחר מידי)אז סבבה ,אם לא והם ממשיכים בלי שינוי,הם בדרך למטה צ'יק צ'אק(ראיתם את התיקרה שלהם העונה)

  9. כל כך נמאס מכל השחקנים בהווה/לשעבר שפותחים את הג'ורה שלהם על שחקנים אחרים. ששאקיל המטומטם יגיד שלדורנט אין אליפות ממשית? ומה היה קורה אם שאקיל היה נופל לקבוצה מחורבנת ללא קובי, ללא פיל גקסון ולא היה זוכה בשום אליפות. הרבה תלוי במועדון, בדרפט, במזל, בפציעות – ולא רק כמה אתה טוב. שאזכיר לשאקיל מה עשה לו ההאקים בגמר ב94 שאחרי זה בכה? למה לפתוח את הפה על שחקן אחר?
    נשבר כבר מכל הרכילות והזבל הזה. קנדריק פררינס פותח את הפה על גרין…
    נו באמת…
    חבורה של טיפשים שזה הזוי כבר

    1. דווקא לא רואה בעיה עם זה שהן מעבירים ביקורת על שחקנים משחקים.קודם כל זה עושה עניין,דבר שני אם אתה שחקן באמת טוב תשתמש בזה כדלק ודבר שלישי מה אתה מעדיף שהכל יהיה PC ויגידו על כל שחקן שהטוא נותן את הלב והנשמה?
      לגבי השאלה מה שאקיל היה עושה בקבוצה מחורבנת אז אתה יודע דוראנט עזב את אוקלהומה יכל ללכת לכל מקום שהוא רוצה כולל להקים בעצמו קבוצת חלומות(כמו שהוא עשה בברוקלין) במקום זה הלך וחבר לקבוצה שניצחה 73 משחקים עונה קודם

      1. טוב נו…
        מקבל מה שאתה אומר אבל לטעמי הביקורת על האליפות של דורנט איננה רלוונטית בכלל. למי איכפת עם יש לו אליפות או לא? זה בכלל לא מעניין
        מה שכן מעניין זה איך שחקן שמרוויח עשרות מיליוני דולרים, שנבחר לאול אוף פיימס, עם סטטיסטיקה מדהימה בכל הקריירה שלו, נותן ב3 משחקים ראשונים תצוגה כזו עלובה מול הסלטיקס כולל מיליון איבודי כדור. זה בגלל האגו שלו לא למסור ולשתף. את זה צריך לבקר. צריך להיות ענייני. לא לסטוט לדברים רעים כי אין לזה סוף.

  10. בדיוק כמו שכתבתי אתמול, יש חוסר הערכה מטורף באתר הזה למיאמי.

    סלטיקס שיחקה בלי סמארט הורפורד יאדה יאדה יאדה, השופטים נותנים למלווקי להרביץ יאדה יאדה יאדה, יפה שכולנו פתאום אוהדי בוסטון ומחפשים תירוצים בלי סוף. זה המשחק, לא תמיד התנאים הם בדיוק כמו שאתה רוצה ואין מה להתבכיין על זה. ההיט ניצחו, שיחקו מעולה, סגרו לטייטום את הצורה, הפרחים לשרה באטלר.

    בשורה התחתונה, בשביל לנצח ברמה הזאת השלשות של בוסטון חייבות להכנס וכשזה לא קורה אפשר לסגור את העסק.

    1. מיאמי לא מוערכת כי הם קבוצה בינונית וגרוע מזה הם משעממים, אבל מיאמי תמיד הייתה קבוצה משעממת. מאוד

  11. לדעתי פול רוצה להיות הסגן של סטוקטון באסיסטים ובחטיפות, וחסרות לו בערך שתי עונות בשביל לעשות את זה.
    הוא ישחק את שתי העונות האלה. ואם הוא חכם, הוא ישחק אותן במילווקי שהיא הקבוצה האחת שהוא גם יכול לתרום לה המון (הולידיי הוא יופי, אבל הוא לא באמת רכז), וגם יכול לקחת בה אליפות (למעשה, אני די בטוח שעם הולידיי , לופז, וכמובן יאניס בריא, יחד עם פול הם גם לוקחים לפחות אליפות אחת בשנתיים).

  12. תודה מנחם על המעורב.
    אתה (כרגיל) ממהר לחרוץ גורלות של סדרה על סמך משחק אחד.
    (הלייקרס חטפו בראש ב ״טבח יום הזיכרון״ כדי להתאושש ולזכות באליפות.

  13. אחלה מעורב, תודה רבה
    מיאמי חזקים מאוד, עברו את המשחק הראשון כי יש להם עומק , מאמן ואת ג'ימי באקטס שחי לפלייאוף

  14. מעורב מהנה. תודה מנחם.
    בברלי – היה שקוף שהוא עושה את כל הדאווינים בשביל תוכנית טלוויזיה. שקוף. שייהנה בפודקסט. לא מכבד את האמירות שלו על כריס פול אבל כולם יכולים לדבר היום.
    *
    דוראנט – אני מתגעגע אליו בג"ס. הוא שרוט אבל אחלה שחקן.
    *
    רונדו מאיים על אנשים עם אקדח? בסדר… כולם יודעים שהוא לא קולע.
    עכשיו ברצינות: לא כל כך מבין למה אין דיון על מעצר ומאסר אחרי דבר כזה.

        1. אי אפשר לכלוא אותו כי הוא איים עליה כעל בנאדם?
          לא יודע, אם השכן שלי היה מאיים עליי בנשק הייתי מצפה שהוא יירצה על זה עונש, לא מבין למה צריך אמנות מיוחדות נגד אלימות כלפי נשים/משפחה בשביל זה.

            1. https://media.giphy.com/media/a4kUaskDOZ5iU/giphy.gif
              .
              אבל לשאלה, ממה שאני רואה מסקירה מהירה באינטרנט שאני לא יודע עד כמה היא מדויקת – לא הכי קל בעולם להעניש מישהו על איום בנשק. כמובן שזה תלוי במדינה, אבל בגדול אני משער שזה יכנס לתחום של אלימות משפחתית, מה שיעלה את רמת העבירה ל-Felony, אבל אז מספיק שעורך הדין של רונדו יצליח לערער על פרט אחד קטן מהסיפור של אשלי, אפילו יטען שהיא איימה עליו קודם או שהנשק היה עליו בלי קשר, וזה סיפור של "היא אמרה הוא אמר" אז קשה מאוד להוכיח דברים מעל כל צל של ספק, וזה יכול להספיק כדי לזכות את רונדו.
              דווקא הדבר היחיד שקל לעשות כאן הוא דרך צווים מיוחדים. אשלי כן פנתה לצו הגנת חירום, שזמנית קובע צו הרחקה ומחייב אותו למסור את כל כלי הנשק שלו למשך שבועיים-שלושה גג. וגם הצווים האלה זה משהו שרק לפני שנתיים היה דיון רציני בקנטאקי (איפה שהבנתי שהאיום התרחש) אם בכלל צריך לעשות (ותודה ל-NRA שתמיד יודע להיות המקל בגלגלים והתאמץ מאוד להגיד "בטח שצריך צו כזה. אבל רק בתנאי שעל האשמות שווא, לא שאנחנו יודעים או רוצים להגדיר האשמות שווא, יהיו עונשים כבדים הרבה יותר").
              אולי צריך אמנות מיוחדות.

            2. תכלס, הוא יוכל לטעון שהוא עשה פני הארדוויי או מרחיק ביזלי וגם להם ויתרו…

            3. ממתי מאסר של 78 יום בכלא על עבירה שלבנים עשירים מקבלים עליה חנינה מהמושל זה ויתרו לו?

  15. תודה מנחם
    איני חושב שזה מתפקידנו לקבוע לשחקן מתי לצאת לפנסיה.יש שפורשים מוקדם כי איבדו את הרעב למשחק ויש כאלו שהאהבה שלהם למשחק לא נגמרת אף פעם.בתור רומנטיקן אני מתחבר יותר לסוג השני.
    .
    היה סיפור לפני כמה שנים על אשתו של רונדו שהכתה אישה שחנתה קרוב מדי לרכב שלה כשרונדו צופה מהצד,כך שאני מניח שמצא מין את מינו והם שניהם פסיכים בזוגיות רעילה

  16. תודה על המעורב.
    הסדרה רק התחילה. אין מה להסיק מסקנות.
    אודוקה יעשה התאמות.
    באטלר ישחק חזק.
    סמארט יחזור ואח"כ הורפורד
    ונראה מה יהיה במשחק ה 7
    כריס פול – כבר 3 שנים שמסבירים פה שהוא גמור וכל פעם הוא מאכיל את כולם כובע. אם יביאו לו גיבוי אין שום בעיה שימשיך, בוקר צריך להיות זה שייקח אחריות בסופי משחקים, פניקס צריכה ללמוד לשחק על אייטון בעונה הרגילה ואז זה ימשיך איתם גם לפלייאוף. (אם פול לא יעשה את זה – אז לקדם לחמישיה את המחליף שלו)
    עצוב הסיפור עם רונדו. כנראה עארס שהפך מיליונר בגיל צעיר מדי. וללא שום הכנה לזה.

    1. איזה כובע פול מאכיל ואת מי?
      פיניקס היתה מקום 1 בליגה, ולא עברה חצי גמר איזורי. ה 10 נקודות שלו במשחק האחרון לא ממש עזרו.

      1. +1
        לא רק שהוא לא האכיל כלום הוא בדיוק הוכיח את מה שאומרים עליו. שחקן עונה סדירה טוב מאוד. בפלייאוף קצת פחות.
        מה הוא עשה ב-5 דקות האחרונות של שלושת משחקי הגמר בעונה שעברה?
        בנוגע למשחק האחרון העונה – העשר נקודות מטעות. אני לא יודע אם יש דרך לבדוק, אבל אני די בטוח שאת רובן הוא קלע ברבע האחרון עמוק בגארבג' טיים

  17. תודה מנחם
    דוראנט בגולדן סטייט חבר לסטף ולקבוצה שהציגה את הכדורסל הכי מרהיב ויעיל בהיסטוריה. שתי אליפויות בהליכה, ראינו כמה קשה לקחת אחת.
    שילוב של תנועה הנעה ובידודים, כדורסל נוצץ וגדוש בכישרון. הצגה ערב אחרי ערב. כדורסל שמח.
    את מי מעניין מורשת? רק את הפרשנים בשקל.
    הצטערתי כשדוראנט נפרד מסטף. זו הייתה קבוצה היסטורית שבעוד 20 שנה כל המלכלכים בכל העולם יתגאו שהם זעו לראות אותה בזמן אמת.
    .
    לגבי השלשות של בוסטון – הם החטיאו כי לא היו פנויים. גם אלה שנכנסו היו מאוד קשות בעיקר בראון וטייטום. מילווקי נתנו להם לזרוק חופשי. פתאום גראנט וויליאמס מגלה שעם שמירה זה הרבה יותר קשה.
    ד״א וויליאמס נהיה פלופר אולטימטיבי. נופל ונופל ונופל. הנפילה מתחת לסל שלקחה טכני מסטרוס הביכה אפילו את ואן גנדי.
    טייטום בכל חדירה מושיט את הכדור קדימה כדי לסחוט עבירה. בוסטון רק מחפשים כל המשחק לרמות את השופטים. מציע להם לא להרגיז אותי כי אז אכה בהם עם 0:4
    כרגע אני רק מבטיח 0:2

    😀

    1. בגדול באמת כמו שדיברו על הרמאות בסחיטת עבירות בהתקפה צריך לדבר על הרמאות בהגנה.
      שחקנים נופלים לרצפה כאילו המסה שלהם 100 ק"ג פחות ממה שהיא. זה מגעיל לא פחות מכששחקנים תופסים את היד של המגן ונכנסים אל תוך הגוף שלהם בשביל להוציא עבירה.
      יש עוד תופעות רמאות בהגנה כמו הקטע ששחקנים מרימים את הידיים שלהם ישר למעלה אחרי שביצעו עבירה כדי לנסות למכור ורטיקליטי, או כשהם תופסים שחקנים בצורה שמנסה למכור שהמתקיף בעצם נעל אותם עם היד, אבל הנפילות לרצפה זה באמת רמת בוטות נפרדת.

      1. כל מילה ת'וג
        טמיר – אוק' סיטי 2016 שחקה כדורסל מדהים. עברה את ס"א ללא ביתיות וכמעט את ג"ס. שילוב נדיר של כישרון ואתלטיקה. לצפות בה היה כמו לשתות טקילה סאנרייז במסיבת חוף.

            1. עשו ממני ג'ופרי

    2. וויליאמס צריך לעבוד על הרגלים שלו ועל האגן שלו אחרת ימשיך לפול וגם להפצע. עדיף גם שיתחיל לעבוד על התזונה שלו ויוריד אחוזי שומן נראה כאילו הוא מתכונן לשנת חורף ולא למשחק כדורסל וגם ככה הקיץ אוטוטו מתחיל

      1. שאדו אני עוקב אחרי כל מה שאתה כותב על הפיזיולוגיה של השחקנים, עם חלק הארי אני מסכים. אני מניח שבמקרה של וויליאמס יש מקום לשיפור, בעיקר מבחינת אחוזי שומן – אבל הנפילות זה לא מזה – הוא פלופר שהתמכר. תעקוב, כל נגיעה בו – הוא נופל. זה מביש.
        https://www.nba.com/stats/events/?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=378&GameID=0042100301&Season=2021-22&flag=1&title=Strus%201%27%20Running%20Dunk%20(5%20PTS)&sct=plot
        ככה יורדים להגנה בבוסטון – רואים שאין סיכוי להגיע למתקיף אז קופצים על מתקיף אחר ונופלים, אולי תבוא שריקה.
        שיטת מצליח
        (נ.ב. גם באטלר לא צדיק, פול קיבל על זה פאול תוקף, אבל באטלר כמו שציינו כאן בבלוג החי הוא מעל לחוק)

        1. רק בוסטון??? כל הליגה עושה את זה נופלים ומשתטחים לפזט לאורי ופול עשו מזה קריירה. כולם נופלים ונופלים (השדרים קוראים לזה חכמת משחק וניסיון במטרה להכשיר את הרמייה). אמרתי לך כבר שהדבר הזה זה נפילות וןזריקות ראש בסקרינים של המגינים (כי המתקיפים עושים את זה שנים דמיאן לוקה והארדן עשו מזה כל משחק עוד 6-8 נק) ואז זה יראה לך כמו באולינג, זה כבר התחיל לא מעט, ברידג'ס זו הסנונית המבשרת את בוא האביב.
          מהות ורוח המשחק לא לזה התכוון נייסמית. תוקף צריך להיות אך ורק דריסה עם מרפק היתקעות שרואים בבירור ולא סתם נפילות, ריסטריקטד, יציב, לילגל פוזישן וזיוני שכל שמכשירים את הרמייה, זה כמו שתעבור במעבר חצייה לא יציב ורכב יתקע בך, זה עבירה שלך?
          כל המשחק עסוק ברמייה, שחקנים מנסים להוציא פנדלים כל היום. ניימר יכל להיות כוכב בWWE

        2. על הטחת הידיים של טייטום קדימה כבר כתבתי בעבר, הארדן המציא את זה לפני שנה ומשהו שכבר איבד מהמהירות וביטלו את הקפיצה על המגן הוא עבר להטחת כדור במגן וזריקת ראש ליצור קונטקט. טייטום יישם את זה מיד אחריו, זה הדבר הבא, עוד מעט גם אמביד יעשה את זה תדיר (הוא עושה את זה קצת). זה אחד הטריקים כמו להביא את הכדור עם הידיים מלמטה ולחבוט במגן בידיים שלו, זה עבירה אוטומטית.
          איליגל הנד פוזשן 🙂

          1. כל מילה
            מעבר חצייה – דימוי מעולה! קבל ח״ח
            לגבי הארדן והידיים קדימה – הוא המציא את זה ביוסטון לפני הרבה זמן
            טייטום גילה את זה באיחור של כמה שנים

            1. ביוסטון הוא לא הטיח כדור במגן הוא היה מושיט ידיים קדימה או מלמטה ונכנס בידי המגן. ההטחה היא משהו חדש שהומצא אחרי שהוא כבר היה שמן

            2. חחחחחח נכון
              לזכותו ייאמר שהוא כל הזמן מתחדש
              הוא מודל לחיקוי

      1. זו הייתה הקבוצה הכי מגעילה אבר, טוב שהתפרקה, לא כוחות ודוראנט קנה טבעות, כולם יודעים את זה אז שלא יתממו, שאק צודק ומתאר מה מרגישים רוב האוהדים. לך תעשה סקר בעולם ותראה איזה רוב מוחץ יחשוב שהוא קנה טבעות.

          1. עזוב הקאפקייק מכר את אוק אז ב2016 סגר עם גס לפני הסידרה בנו לו קונטנדרית שם. הלך לקנות טבעות. המעשה שלו יותר גרוע משל השקץ כי הוא הלך לקבוצה עם 2 קלעים היסטורים שיחד יצר הרכב אולסטארים שקולעים מהלוגו. מילא היה מולם קבוצה באותה רמה ניחא אבל ככה? לא כוחות.
            זה כמו שלוקה ודוראנט יגיעו לפילי יחד עם אמביד.
            תמיד יזכרו לו את זה עד,שלא יביא אליפות לבד. בינתיים הוא הראה שהוא לא מסוגל למרות שהחברים בנטס בגדו בו

            1. זה לא חכמה גם להביא טבעת שאתה לא צריך להתאמץ 100 אחוז והלקיז,דם אלא רק עומד בספוט לא צריך לכדרר אי אפשר להביא דאבל טים וכלום לא חכמה

            2. ההפסד מ-1:3 שבר אותו

            3. לא יודע אם זה שבר אותו הוא סיכם איתם לפני זה וכבר ידע הרבה זמן לדעתי שהוא הולך לעזוב שם. הוא גם גרם להם להביא את אולדיפו בשביל לתת הגנה בלי לומר להם שהם לא בתכניות שלו. הביאו לו שם את כל החלקים להביא טבעת שנה אחרי

            4. אגב דה שוט אני חושב שגם דוראנט עצמו מרגיש שהוא קנה טבעות אחרת איזה סיבה יש לו לעזוב את גולדן?
              הוא בא להוכיח לעצמו בנטס שהוא יכול. הבעיה שקיירי מכר אותו שנתיים

            5. שבר אותו או לא, מה לא נכון בטענה של שמעון? (חוץ מזה שדוראנט היה המצטיין במשחקים הקובעים בפלייאוף)

  18. לונזו בול סובל מבעיה בברך? אולי זה כי יש לו רגלים שפונות פנימה כנראה בעיות קשות בכף הרגל ובגדול יש לו גוף שיכול לשמש בתור אחלה עפיפון אבל לא נראה לי שזה מספיק למאמץ שהוא נדרש אליו.
    בכללי רוב הבעיות והפציעות בגוף מתחילות מבעיה בכף הרגל.
    והנעליים אוי הנעליים. מעניין אם בעתיד יתבעו את החברות הספורט על הנעליים שהורסות את כף הרגל ובעצם את כל הגוף שהן יצרו ומכרו לכם כמשהו בריא ושאתם חייבים אותו. ממש כמו חברות התרופות.
    צריכים לשחק בכלל יחפים.

    1. בגדול יוטב לכל בני האדם אם יחזרו ללכת יחפים.
      הדיסוננס שאני מוצא בין אנשי המדע שמאמינים באבולוציה ובחוקי הטבע אבל משום מה האדם אף לא מתיישב להם שם בצורה טבעית.

      1. מצד שני מוצא את אותו הדיסוננס ואפילו יותר אצל דתיים שמאמינים שאלוהים ברא אותם אבל היה צריך נייק או אדידס שיגנו על הרגליים שלהם? שישנו להם את ההליכה והריצה?
        הזיה

          1. כל הזמן כבר כמעט שנתיים.
            מה שמצחיק שכשהייתי ילד כל הזמן רציתי ללכת יחף והמבוגרים כל הזמן שמו לי נעליים או גרמו לי להרגיש אשמה על דבר טבעי והגיוני שכל ילד מבין. יש עוד הרבה דברים שהילדים יודעים שהמבוגרים שכחו או יותר נכון השכיחו מהם

            1. תודה Shadow כרגיל מצויין חברי, אני לא יודע לגבי יחף הרצפה במקסיקו חמה ותשרוף את כף הרגל , עם זאת הנעליים שנותנות תמיכה לרגל שהמלצת בעבר הדבר הטוב ביותר שרכשתי במשך שנים.

            2. Vivobarefoot.com
              Xeroshoes.com

              שני החברות סוף הדרך

            3. ברוך כמו כל דבר בחיים אל תיגש לבצע משימה אם אתה לא מיכן אליה. בשביל זה מתאמנים קודם, למרות שלא היתה שום סיבה שהיית צריך להתאמן על זה אם לא היית שם נעליים מעולם, הרגל שלך הייתה מתרגלת ממזמן ועוד בשלב הכי חשוב של ההתפתחות.
              .
              שמעון מה שברוך כתב אלה בין הנעליים היחידות בשוק (יש עוד כמה) שלא עושות נזק עצום לכף הרגל ובעקבות כך לכל הגוף. הן לפחות באופן מודע מנסות להתאים עצמן לכף רגל של בן אדם ולא הפוך. עדיין עדיף ללכת יחף אבל יש מצבי קיצון שבהם תצטרך נעליים אז עדיף מהסוג הזה.

            4. בעצם ככל שהנעל דקה יותר ולא מורגשת היא עדיפה זה מה שאני מבין מהנעליים של החברות האלו. זה מזכיר את הנעליים של הספרינטרים ב100 מ היה לבולט נעלי זהב כאלה גם כמעט ללא משקל. אני צודק?

            5. שמעון. התשובה היא כן. הנעליים השכיחות היום משתמשות בעקב מוגבה מה שגורם לריצה על העקב ומוכרים לך נעל עם בולמי זעזועים כשלרגל שלך יש בולמי זעזועים טבעיים. קוראים לזה ריצה על כריות כף הרגל הקדמיות ולא על העקב. אם תשים לב ככה אצנים רצים והבחנת טוב לגבי נעלי הספייקס שאין להם עקב ואם כבר האצבעות שלהם מוגבהות טיפה בגלל המסמרים.

            6. טוב, נו. זריקה אחת כי פאדג' איט:
              לא נכון. זו תפיסה שגויה בקשר לנעליים ואיך שאנשים רצים.
              https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0052548
              משעשע שמי שמקשקש פה על איך משווקים לכם כאילו משהו מבריא שאתם חייבים לקחת נופל בדיוק באותה נקודה.

            7. אתה רץ ? אל תביא לי עיתון תביא לי את עצמך במפגש הופס הבא ואנחנו נעשה השוואה גופנית וגם כמה תרגילים בשביל לבדוק את התאוריות שלי מול שלך מה אתה אומר?

            8. פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              כי נכון, מחקרים מדעיים רציניים לא שווים כלום אל מול בולשיט אינטרנטי של סיינטולוגים רק כי אתה אולי מסוגל לנצח מישהו בתחרות ריצה. רייט.

            9. חבל שתצא פחדן אחרי כל כך הרבה בירבורים. תבוא אני אסביר לך על העקב על יוגה על הסקפיולה על תזונה צום ועוד, אבל את כל התוצאות תראה בלייב.
              אנחנו נשים את כף הרגל אחד ליד השני ונבדוק מה המצב.
              אני תרצה אני גם אגיד לך איפה נקודות החולשה שלך בגוף אצלך כנראה זה רובו.
              אני לא מאמין שמתוסבך כמוך יעיז לצאת מהמאורה שלו אבל שווה לנסות.

            10. איך עם כל מה שכתבתי לך עד כה לא ברור לך שאני לא לוקח עצות פיזיותרפיה ורפואה מאנשים סהרוריים באינטרנט?
              בטח לא ממישהו שאני יודע שמבסס את כל המידע שלו מקשקושים של אנשים אנטי-מדעיים.
              (תזכורת: https://www.freedommag.org/magazine/florida/201910-clearwater-citizen/i-am-a-citizen-of-clearwater-i-am-a-scientologist.html
              https://www.freedommag.org/magazine/florida/201910-clearwater-citizen/ben-patrick.html )
              ועוד מישהו שחושב שלקרוא לי פחדן יגרום לי לעשות משהו.

            11. כמו שאמרתי לך בעבר אני לא קורא את הלינקים האלה שאתה מביא בעבר הבאתי ליניקים בעצמי זה מיותר תראה אני צריך לחזור על זה שוב.
              כדי שלא תבזבז את הזמן שלך שוב אתה מוזמן להגיע למפגש הופס הבא. אני אשדל להיות, גם אם לא תבוא אני מניח שאני אוכל להראות עובדות בשטח למי שיהיה ואדאג שישלחו לך את הממו.
              לא הבנת, קראתי לך פחדן כי זה מה שאני חושב שאתה לא כי אני מנסה לגרום לך לעשות משהו טיפשון. ההזמנה למפגש היה הנסיון לגרום לך להגיע אליו. דבר עם פיסטונס הוא חזק בעניינים האלה

          2. עוד משהו מצחיק המקום היחידי בו מכריחים אותי לשים נעליים זה בחדר כושר😂😂
            אני כמעט לא הולך לחדר כושר רק כשאין לי אפשרות להתאמן בחוץ, אז זה לא כזה קריטי למרות שזו אפליה.

            1. אתה אומר לא סתם הרצים הקנייתים והאתיופים רצים שם בלי נעליים אה

            2. לא שיש לי מושג לגבי נעליים אבל זה שהם מתים מהר זה לא בגלל שהם יחפים זה בטוח יש,שם ימבה מחלות סניטריה תזונה עוני וכו.
              מה שידוע שהרצים הקנייתים והאתיופים מתאמנים גם בלי נעליים והיו רצים ככה. גבריסילאסי האגדי סיפר שהיה רץ עם הספרים ביד יחף לביהס

            3. תגיד פיסטונס מאיפה אתה מביא את הלוגיקה המשובחת הזו?

            4. שמעון כף הרגל יש בה אצבעות מסיבה מסויימת בדיוק כמו בכף היד. הרגליים של האדם המודרני מנוונות כמו עוד הרבה חלקים בגוף.
              תחשוב איך היו נראות כפות הידיים שלך אם כל החיים שלך היית משתמש בכפפות בסיגנון נעליים. נראה לי שזה היה עושה אותך מוגבל מאוד.

            5. שמעון:
              כלומר הם חברה פרימיטיבית.
              הם לא הולכים ללא נעליים בגלל איזו חכמה יתרה

            6. תגיד שאדו, אתה גם גר באוהל?

              מאיפה אני מביא את הלוגיקה המשובחת הזאת? בטוח לא מאיפה שאתה מביא את שלך

            7. לא גר באוהל אבל לא ברור למה זה מצטייר אצלך כדבר רע. תשאל את עצמך מה זה אומר עלייך, חושב שאתה יותר טוב מאדם שגר באוהל?
              הלוגיקה שלך של "הולכים יחפים שווה תוחלת חיים נמוכה" מראה מחסור בהבנה בין מתאם לסיבתיות אם אתה צריך חידוד בנושא עדיף שתשאל.

            8. אפילו לא הצלחת להבין את הלוגיקה. לא נורא.
              ואם הייתי צריך חידוד, אתה לא היית הכתובת.

            9. מה יש להבין אתה לא קורה מה אתה כותב? רשמת "בשביל זה" או שאתה כבר מגיע לרמה שאתה כבר לא יודע לוגיקה של מילים ותחביר?
              אז הוספת כל מני דברים על פרימיטביות ויחס למדע. אז אני רק אגיד לך שבאמריקה תוחלת החיים יורדת בקבוצות אוכלוסיה מסויימות שמשתמש באופיודים של המדע. קיצר מה שבטוח בנושא שאני מדבר עליו כבר די ברור שאין לך מושג אתה יכול להמשיך להתדיין אבל לא ברור לי מהערך שלך לדיון חוץ מצרחות save the children.

    2. שאדו מציע לך להיזהר עם הנעליים כאן בפורום
      כשאני בזמנו העליתי טענות מקצועיות מבוססות ומנומקות בקשר לנעליים של השחקנים הפכו אותי כאן לשוטה הכפר
      😉

  19. כרגיל תענוג, אך כרגיל אני חולק עליך.

    נתחיל עם הטוב. עד כה הסדרות מענגות.לא משנה את מי אני אוהד אני נהנה מהאינטנסיביות של הסדרות.הרמה פשוט מעולה. רק חבל שהושפטים עדיין נופלים לקורבן הפלופיות של לא מעט מהשחקנים בעיקר סלטיקס ופיניקס.

    אני לא מצליח להבין את ההתלהבות מכריס פול. אין ספר שהוא שחקן מצוין, ורכז מחונן. אבל האיש סרטן בכל קבוצה שהיה בה. פה בפיניקס הוא התחבר היטב , אני מניח משום שידע שזוהי ההזדמנות האחרונה שלו. האיש גרם לקרע בכמעט כל חדר הלבשה בה היה . כל קבוצה שיחקה בדמותות וצלמו ,הווה אומר , היתבכיינות לשופטים על כל שריקה ופלופריות על כל נגיעה. הקבוצות שלו צוללות לרצפה כל הזמן על כל דבר! גועל נפש של כדורסל. האיש כוחני ודורסני. תענוג היה לראות את סטפן קרי עושה לא בית ספר בקלילות ובחיוך. אחח הימים הטובים שגולדן סטייט רמסה אותם חמש שנים ברציפות , את פול ודוק ריברס המגעיל. מצה מין את מינו. ולגבי פרישה , שכח מזה ! האיש לא יוותר על סנט מחוזה העתק שלו. מעניין אין פיניקס תסתדר העונה עם מספר חוזים שחלקם היסתיימו וחלקם בעונה האחרונה.

    לגביי רונדו, המקבילה של פול רק בניגוד לפול הוא ממש אלים. אם פול משדר פסון ואיש עם איכויות רונדו משדר טירוף מוחלט במסווה של רוגע.

    1. חוץ מהקטע של הסרטן ושידור פאסון אני מסכים. להיות אגרסיבי ודומיננטי זה לאו דווקא סרטן, לזכותו יאמר שכל הקבוצות שלו התייצבו היטב, לגבי הפלופינג אין ספק שבחוקי הWWE זה עובד ומשתלם לכן הוא מלמד את קבוצותיו זאת. דונט הייט דה פלייר הייט דה גיים. מספיק שלא שורקים כלום כמה משחקים זה יפסק אבל לא רוצים להפסיק.
      לזכותו יאמר שחוץ מדוראנט כל הליגה פלופרים, הוא היחידי שמשחק כדורסל לא מעניין אותו כלום, גם בעידן קפיצות לרוחק הוא לא קפץ על שחקנים. השחקן הכי הגון בליגה.
      לגבי פאסון הוא לא משדר שום דבר כזה, הוא משדר שהוא שיקץ קטן, כל הזמן בכיות, פרצופים ורואים שהוא שקץ בכל רמ"ח אבריו.

    1. תודה על ההסברים על הנקע של סמארט.
      כתבתי משהו על הפציעה בבלוג של המשחק וציינתי שאני סובל מבעיה כרונית בגלישת רוח בשנים האחרונות. היות שאני גולש פאן על גלים כף הרגל מתכווצת דיי הרבה ואחרי שעה וחצי שעתיים חוטף כיווץ לא רצוני בדרך כלל ברגל ימין. הפיתרון לרדת מהגלשן למים ומתיחת כף הרגל והאצבעות מיד לצד השני. לפעמים עשרות שניות עד שהכיווץ הלא רצוני הזה נעלם. רק אז הרגל חוזרת לאיתנה. מעניין אם עוד אנשים סובלים מהבעייה. זה קרה גם כשעשיתי האנג-טן על הסאפ פעם.

        1. אני חוזר שרוט כל פעם. בגילי לא פשוט להחלים.
          מזל שאני אקטומורף ומצליח לא לעבור בעיות אורטופדיות.
          נקעים אצלי עדיין עוברים תוך מספר ימים, טאץ' ווד.
          לא יודע להסביר את זה, אולי גם בגלל שאני עדיין משקל כ 80 קילו על 185 ס"מ והרפלקסים עדיין עובדים לא רע.
          לפני 30 שנה הייתי מאד זריז והייתי תופש הרבה לטאות שרצות בשדה ובדיונות.

            1. קטונתי, אולי לפני 30 שנה. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

            2. שימון, אולי רק בעוד 30 שנה…
              שלחתי תמונה, תתפלץ. הטיפול של פוטיס בטמירים של טומטום….

  20. כותב כאן לאור ושמעון על דוראנט – השרשור נהיה מבולגן.
    כבר כתבתי את זה עשרים פעם בעבר, אז רק בכמה מילים.
    לדוראנט נמאס מהירו בול מלנכולי טראגי. זה מתיש את הנפש.
    הקריסה אחרי 1:3 גרמה לו להבין שזה מה שמחכה לו עם אוק' סיטי אם ימשיך שם.
    הוא גם התעייף מווסטברוק והשטויות שלו.
    בגולדן סטייט הוא נהנה מכדורסל, בניגוד למנטרה של הטמיר – דוראנט הוא הכי קבוצתי שיש. הוא קולע בקלות את הנקודות שלו ויודע לפרגן לחברים. הוא מסר הכי הרבה לסטף.
    הוא עזב את ג"ס כי נמאס לו מכפיות הטובה של כל המערכת – האוהדים, ההנהלה וכמובן גרין. אמא של גרין הכפישה אותו, קר הגיבור עשה לו זובור בנאשיונל טי וי ביוסטון.
    בשביל מה לו כל זה?
    הוא הלך לברוקלין וניסה לבנות שם ג"ס חדשה עם שלושה כוכבים, שוב, כדי לא לשחק הירו בול. הפרוייקט שם כשל כי קיירי טמבל (לא בגלל שלא התחסן), הארדן הבריז לא ברור למה, ונאש עציץ.
    יאניס השנה חווה על בשרו את יגון ההירו בול, אני מאוד מקווה שלוקה לא ישקע לתוך זה גם.
    אפרופו הירו בול, את לברון הסיבוב השני בקליבלנד חירפן לגמרי. לפני כן הוא היה שחקן קבוצתי מדהים.

    1. ברור שנהנים יותר שלא צריך לרוץ ואי אפשר לשמור עליך דאבל טים או לעשות משהו כי אם ינסו יש סטף וקליי. גם אני נהנה פחות להתאמץ. אבל הסיפוק הוא לא אותו סיפוק. איפה דוראנט היה מרגיש יותר מסופק אם היה לוקח באוק או בנטס או בגס? איפה השקץ הרגיש יותר מסופק באליפות עם הקאבס או באליפויות שהוא קנה במיאמי?
      שאתה עושה הירובול מטורף כזה ולוקח טבעת זה הכי מספק לעומת זה שאתה חלק מקבוצת סטארים ובמקרה דנן זה יותר גרוע כי אתה 3 קלעים היסטורים ואתה צריך להשקיע 70 אחוז?
      הוא לא עזב את גס בגלל גרין לדעתי אלא כי הרגיש שהוא חייב טבעת שלו למורשת

      1. נכון זה רק תירוץ.
        אם דוראנט לא ייזכה באליפות נוספת, זה ייחשב כאכזבה עצומה מבחינתו.
        הוא ייזכר כשחקן המוכשר ביותר שלא זכה באליפות "משלו".
        סטף נמצא באותה סירה: ב15' הוא היה חלש ואנמי.
        ב16' הפסיד וקרס בסוף, ב17' ו18' דוראנט נצץ בגמר.
        ב19' הוא היה טוב אבל לא מספיק כדי להכריע סדרה.
        רק שסטף שחקן פחות טוב ומתוייג יותר כ"קלע הטוב בהיסטוריה", פחות מ"השחקן המוכשר בהיסטוריה".(לא בטוח לגבי דוראנט, הרי גם אופי זה סוג של כישרון/ יכולת ודוראנט לא התברך בזה).
        גם אם יאניס לא ייזכה באליפות נוספת הוא השיג את המטרה העליונה של כל כוכב מוערך: "להביא במו ידיו אליפות" ולא לקנות באיביי כמו דוראנט😶😶

        1. יאניס לא זכה לריפיט. תאמין לי שזה אוכל אותו. זאת תחושת כישלון. ראית עליו בסוף כמה הוא שבור וראית כל הסדרה כמה הוא לחוץ ומתוסכל

          1. בטח שזה אוכל אותו כי הוא רעב ורוצה כמה שיותר להשיג.
            כישלון זה לא כי הוא נתן סדרה לפנתיאון במצב הנתון בלי מידלטון.
            אליפות כמו של יאניס,קוואי נוביצקי והאקים וכו' זה משהו מיוחד במינו.
            כצופה אי אפשר להישאר אדיש לאליפויות כאלה ולא להעריך אותם אפילו אם אתה לא אוהב את השחקן שזכה, קל וחומר השחקן עצמו איך הוא מרגיש בפנים מבסוט.
            האליפויות של דורנאט שווים לכהונה של בנט כראש ממשלה- יש רק את הכינוי "אלוף" או "ראש ממשלה" רק בלי הכבוד המשתמע מכך.

            1. האליפויות של דוראנט שוות המון במיוחד כאשר מפקטרים לתוכן את העובדה שהן אכלו מלברון אליפויות

            2. אפשר להקטין כל דבר
              יאניס וקאוואי לקחו אליפויות כי היריבים היו פצועים
              האקים גנב אליפות בחלון הקטן שמייקל יצא לחופש
              נוביצקי נהנה מליקוי מאורות חד פעמי בליגה – לראייה עשור אחר כך לא עבר סיבוב
              המילה "מורשת" היא רק אצל הפרשנים. את השחקנים היא לא מעניינת.
              לדעתי – כל כוכב בליגה ישמח לקבל אליו לקבוצה כוכב ענק אחר.

      2. שמע תסלח לי שאני מכניס את עצמי לדיון על דוראנט זה חילול השם אבל יצא לי בעבר גם להיות כוכב ראשון בקבוצה שעלתה ליגה וגם להיות חלק מאימפריות שעלו ליגה (הפועל צפת של נאקיץ׳ והיו עוד).
        להיות חלק משמעותי באימפריה זאת הרגשה נהדרת. לדעת שאתה חלק ממשהו אדיר ובלתי מנוצח. לדעת שתמיד יהיה מישהו בקבוצה שיבטיח את הניצחון. לדעת שבכל אולם שאתה נכנס אליו כולם מסתכלים עליך (כקבוצה) ביראת כבוד.
        הירו בול זה בלוף. האגו מתנפח ומתנפח ובסוף הכל מתפוצץ כמו בלון ריק. האליפות של לברון עם מיאמי הייתה שמחה. זאת של קליבלנד העבירה אותו על דעתו.
        (שוב מחילה שהכנסתי את עצמי לדיון כאן 🙏🙏🙏 חחח ממילא כבר כולם בקדימון של עמיחי 😀)

        1. תשמע בכל אליפות צריך קצת שדברים יהיו לצדך.
          אם אתה מפחית באליפויות של האקים, קוואי,יאניס ונוביצקי כדי להכשיר את האליפות של דוראנט כנכונה זה פשוט לא עובד ככה.
          מורשת מאוד חשובה לשחקנים הגדולים.
          הם רוצים להיחשב כגדולים היסטורית הרבה יותר מלשחק עם הכוכבים הגדולים.

          1. כן, ג'ורדן ופיפן לדוגמא לא רצו לשחק יחד ובכלל וביקשו שיקחו את רודמן קוקוץ' והשאר מהקבוצה כי הם מפריעים להם להחשב ליותר גדולים כי הקבוצה כל כך עמוסה בכשרון ביחס לכל הליגה. שלא לדבר על בירד שכל הזמן חיפש להפטר ממקהייל ופריש ומג'יק שלא הצליח להפטר מקארים ווורתי.

            1. כן אבל פה זה משהו שונה.
              אם דוראנט היה משחק עם קרי מתחילת הקריירה ויוצר שושלת כמו כל הכוכבים שציינת אז אף אחד לא היה בא אליו בטענות.
              הטענה כנגדו היא בגלל שהצטרף לקבוצה "מוכנה" עם המאזן הטוב בהיסטוריה.
              מה שבא באופן טבעי הרבה יותר "מורשתי".
              גם אם הוא ייצור סופר טים משלו (נטס) והוא יהיה בעל הבית הוא יקבל על זה הערכה גדולה בהרבה מלהגיע לקבוצה היסטורית שהדיחה אותו שנה שעברה.

            2. לא, זה לא שונה. זה רק תירוץ שככה מותר לבנות קבוצה וככה אסור לבנות קבוצה כי ככה מישהו מרגיש.

            3. לא "אסור" – נחשב פחות

            4. זה בדיוק האיסור. תחרוג מהאיסור נחשיב פחות.

    2. גם אתה צודק בתגובה הזו וגם שמעון ב-21.4.2.1.1, 21.4.2.1.1.1, זה לא סותר. אני לא אוהב להשתמש במונחים כמו קנה אליפות וכאלה אבל הוא השיג אותה בקלות יתר לעומת אחרים שבנו את הקבוצה סביבם בוא נגיד ככה

    3. אני עם ת׳וג בדיון הזה. מסכים עם כל מילה שלו.
      אור – מה זאת אומרת בא לו בקלות?
      א. השנייה באה אחרי משחק 7 ביוסטון. קל זה לא היה
      ב. מי עשה את זה קל? בסופו של דבר צריך גם לקלוע ולשמור כדי שהאליפות ״תבוא בקלות״. דוראנט וקרי הפכו את זה לקל בזכות הכישרון הנדיר שלהם. אף אחד לא ״נתן״ ולא ״קנה״. הם קלעו ושמרו והשיגו לעצמם את האליפות.

      1. בקלות (באופן יחסי כן?) – כמו ששמעון רשם, ביחס למאמץ שהוא היה צריך להשקיע בתור מספר 1 הבלעדי של הקבוצה ולא 1א' ולפעמים 1ב'

        1. קובי לא עזר לשאק?
          גארנט ואלן לא עזרו לפירס?
          ווייד לא עזר ללברון?
          מאנו ופארקר לא עזרו לטימי?
          קליי לא עזר לסטף? הפציעות של לאב וקיירי לא עזרו?
          קיירי לא עזר ללברון ב-2016? 25 נק למשחק 47.5% מהשדה
          פציעות של דוראנט וקליי לא עזרו לקאוואי?
          מידלטון והולידיי ופציעות של קיירי והארדן לא עזרו למילווקי?
          רק נוביצקי לקח אליפות ״לבד״

          1. חבריקו, אף אחד מהם לא הצטרף לקבוצה מעולה שזכתה באליפות שנתיים קודם והייתה כפסע משנייה ברצף. זה הטיעון העיקרי פשוט הסברתי מה זה "בקלות"

            1. הקבוצה שהוא הצטרף אליה הייתה שחוקה וגמורה מנטלית אחרי טראומה קשה עם ביזיון היסטורי.

            2. לא בא לי להיכנס לניחושים הפסיכולוגיים האלה, אז אעצור פה

      2. זה לא כזה מסובך, כשאתה בקבוצה עם קרי, קליי וגרין זה נחשב פחות בעיניי כל העולם בערך. לא צריך להסביר כל דבר לפרטי פרטים

        1. בגלל זה קבוצות לוקחות אליפות לא שחקנים בודדים. הבעיה שכשאנחנו כחברה משדרים לשחקנים בודדים שאנחנו לא סופרים אותם בלי אליפויות אז אנחנו אומרים להם שבשביל לזכות בהערכה שמגיעה להם בלי קשר הם צריכים למצוא את עצמם בקבוצה שתיקח אליפות. משם הדרך שבה הם מביאים את עצמם לקבוצה כזאת לא משנה.

          1. בסדר, אני אוהד גדול של דוראנט וגם אז שמחתי בשמחתו מה שנקרא. בכל זאת יש הבדלים בין "עוצמת" אליפות אחת לאחרת, ואלו של דוראנט עם כל הכבוד נחשבת "פחותה" יותר ובצדק

            1. נה, זה בולשיט שמוכרים עבור רייטינג. אנשים אוהבים לשמוע שטויות שמדגדגות את הרגשות שלהם נכון, אז אנשים שמנסים למכור ולעשות רווחים מוכרים את זה.

            2. לא יודע איך לענות לזה.. זו דעתי, ואף אחד לא מכר או האכיל אותי בה אם זו הכוונה

            3. לא נולדת בואקום. גדלת על דעות ואמרות שחזרו על עצמן המון פעמים ונוצרה אצלך תגובה כלשהי לאמירות האלה, שיצרה אצלך עקרונות שגורמים לך להרגיש בצורה מסוימת. (שלא בשונה מכל אדם אחר)

            4. יופי, אפשר להגיד את זה על כל תגובה בקונצנזוס שהייתה אי פעם באתר, זה לא עושה את זה לא נכון.

            5. אז?
              גם זה שמשהו בקונצנזוס לא הופך אותו לנכון
              מספיק רק להביט על רבים מהקונצנזוסים הנפוצים כאן באתר כדי להבין כמה השאיפה שהקונצנזוס בתחומי דעות על ספורט יחזיק קשר לאמת רופפת.

            6. ראוי לציין שאין באמת דרך למדוד באמת כמה קשה היה וכמה עבודה הייתה דרושה בשביל לקחת אליפות כלשהי. מדובר על הערכות נטו שחלק גדול מאוד מהן מבוסס רגש נקי.

          2. ת׳וג אני לא חושב שסופרים ״פחות״ בלי אליפויות. זה המצאה.
            בארקלי מאלון סטוקטון מילר יואינג נחשבים לדעתי כוכבי על יותר גדולים ויזכרו כאגדות גדולות יותר מפירס גארנט אלן החבר׳ה של דטרוייט 2004 קיד ואפילו פארקר מאנו קאוואי דייוויס וקליי

            1. זה מאוד תלוי במסרים שיהדהדו בתקשורת ובין אנשים במהלך השנים. בשיח של שלושים השנים האחרונות והנוכחי אני חושב שבהחלט סופרים פחות בלי אליפויות. לא סתם שחקני עבר מנפנפים בטבעות שעל האצבעות שלהם אל מול שחקנים ערומים.

          3. מה זה הדרך לא משנה ברור שהדרך משנה, זה הסיבה שלא סופרים באמת את האליפויות של דוראנט כאליפוית שוות ערך כמו זה של יאניס אצל כל אוהד כדורסל, הסוף התרבות שלנו בנוייה על האתוס האמריקאי ועל עבודה קשה מגיעה לתוצאות ודוראנט כמו לברון שלפניו בחרו בדרך הקלה.

            1. אתה באותה מידה יכול לא לספור כל אליפות של כל שחקן אחר בהתאם לתירוצים שתחפש עבורן. זה בולשיט תעשייתי של דעות שנועדו לדגדג אותך נכון כדי שתחוש ולידציה.

            2. אתה פשוט בחרת שאתה אוהב את התירוצים שמתאימים לאהבתך לאתוס האמריקאי.

        2. ואתה וכל החבר׳ה פה גם שאלתם את כל העולם אני מניח…
          כמה מגיבים בהופס ועוד עשרה פרשנים בשקל בארה״ב זה לא כל העולם
          חוץ מזה כל העולם גם חושב שלברון השנה נתן עונה גדולה. אז הוא באמת עשה את זה?
          להזכירך דוראנט כבר שנתיים רצוף נבחר על ידי אותו ״כל העולם״ לבחור קבוצות באולסטאר. אז אולי לא כולם בזים לו (כאן בהופס בהחלט בזים לו. כן וגם שאק בז לו)

          1. זה שבזים או לא בזים לו, או שככה זה בהופס יותר מבכללי זה משהו אחר ולא הנקודה שלי. אני לא בז לו ושמח שהוא זכה
            .
            אני חושב שמיציתי, אז רק תשאל את עצמך אם למשל עדי גורדון היה מצטרף למכבי ת"א וביחד זוכים בגביע זה היה מזיז למישהו? היו זוכרים אותו כמו שאני זוכר אותו עכשיו בשביל הדוגמה הראשונה שעלתה לי לראש?

            1. מיצית אז ננוח ונחכה ללוקה.
              שאלה אחרונה – אם עדי גורדון היה משחק במכבי כמה שנים – היו זוכרים אותו ״יותר״ או ״פחות״?

            2. לא הבנתי, תפרט את התרחיש. ומה אתה עונה לי בשאלה, לא יפה 🙂

            3. זה תסריט מאוד ברור. שים את גורדון במקום קטש ואת קטש במקום גורדון ותחשוב איך התפיסה שלהם משתנה

            4. נו אז? אם כל אחד מהם היה מוביל להישגים של השני במדי הקבוצה של השני אז גם היו זוכרים אותם להפך. כנראה שדה שוט התכוון למשהו אחר או שעדיין לא הבנתי, בכל אופן אשמח גם לקבל תשובה לשאלה שלי כי היא יותר רלוונטית למקרה של דוראנט

            5. נו, אז יוצא מזה שהיו זוכרים את גורדון יותר אם היה משחק במכבי ואת קטש פחות אם היה משחק בירושלים במקום גורדון.

            6. בוודאי, אבל מה הפואנטה? איך זה קשור למה שעשה דוראנט? בואו תענו על השאלה שלי, יותר מעניין

            7. לא יודע מה הפואנטה של שוט
              בכל מקרה אנשים מסויימים יהיו יותר רגישים לזכור כאגדה את עדי גורדון שניצח בגמר גביע את מכבי ואנשים אחרים יותר רגישים לזכור כאגדה את עדי גורדון שלקח שמונה אליפויות במכבי.
              באותה מידה יש אנשים שעבורם הסיפור על דוראנט נשאר בסיאטל 20 שנה בלי לקחת אליפות תוך כדי הפסדים דרמטיים בכל מיני שלבי פלייאוף הוא סיפור מרגש וטוב יותר מהסיפור הנוכחי של דוראנט, ויש אנשים שעבורם הסיפור של דוראנט עובר לשחק עם לברון ב2011 בניקס ולוקח איתו 9 אליפויות רצוף הוא סיפור מרגש וטוב יותר.

  21. שאלה, באיזה שלב זו הופכת להיות חובה מוסרית להתערב בדיון שעלול לסכן בריאות של בני אדם?

      1. חח
        הו, כמובן. ידוע שהמעבר לחברה חקלאית היה ארוך ומסובך כי היה צריך לפרק את כל האספלט שהיה בכל מקום. הטעות הכי גדולה שעשינו כחברה.

      1. זה שאלה של אם יש לי כוח להיכנס לזה (לא באמת כרגע), ובעיקר אם יש כוח להיכנס לריב ארוך עם הדבילים שמפיצים את הפייק הזה שעלול לפגוע בבריאות של בני אדם.
        זה הבריאות שלי מול הבריאות התיאורטית של אחרים אבל רק בתנאי שאשכרה יש מי שמקשיב להם משום מה, ובעיקר תקווה שזה שכתבתי הסתייגות יספיק כדי לגרום לאנשים בצד להבין, או לבדוק מידע בעצמם ולגלות שרפואה אינטרנטית מבוססת סיינטולוגיה זה לא דבר.

          1. מי הציע לאנשים ללכת בשתיים בצהריים על אספלט? אתה שומע קולות בראש כי לפני שנייה דיברו על בריאות נפשית?
            טוב שלא אמרת שאני מציע לרוץ על מסמרים ולשתות שמן רותח.
            אגב דברים דורשים אימון כמו שרמתי לברוך למעלה.
            לא הייתי מציע לך גם לנסות עמידת ידיים אם אתה לא מוכן לזה.
            אני יכול להגיד לך שאני הולך על אספלט לוהט כי מה לעשות שבני אדם מושחתים בחרו בחומר הנוראי הזה וכמו שרשמתי אני הולך יחף אז אין לי ברירה אלה לעבור על גם על משטחים חמים או קרים. אם החום הוא מעבר לנסבל פשוט לא הולכים שם, רק אם יש לך מוח כמובן אם לא יש סיכוי גם שתשתה אקונומיקה. אני גם הולך שלג ועל זכוכיות שהריצפה מלאה בהן בכל מקום. הסר דאגה מלבך רובן כבר לא חודרות את העור ויש לי גם עיניים אז בכלל אני מצוייד טוב.
            לסיכום כדאי שתבין שכל מה שאתה כותב כסקפטויות או ציניות לגבי דברי רק נותן מבט על איך אתה רואה דברים, אני מקווה בשבילך שבחיים האמיתיים אתה לא רכיכה כמו שאתה נשמע. Soft

          1. אני בעד שהם ייקחו מזה שלקנות נעליים איכותיות ובריאותיות ליומיום זה חשוב ביותר ולא רק נייק אדידס ואפילו ניו-באלאנס נניח, אלא מחברות שבאמת מתמחות בזה.

            1. זה כמו ההוא שקרא מיין קמפף והגיע למסקנה שזה ספר חביב שמראה שגרמנים צריכים להיות גאים בעצמם למרות הכל?
              זה מסר טוב, לא המסר שהוא מנסה להעביר.

            2. זה המסר שאני רוצה להעביר..

            3. מזל שאתה פה אור. לא בציניות
              אני מתפלא שאחד כמו הכובען המטורף שכל הזמן כותב בחידות לא מצליח להבין טקסט לא מוחכם בעליל או שאולי זה חלק מההפרעה.

            4. אה, בלופ. סליחה.
              אז תרשום אותי כתומך.

  22. תודה רבה מנחם, תמיד תענוג.
    יש דרכים אלגנטיות יותר מאשר לפרוש. לפול יש עוד הרבה לתת בתור שחקן חמישייה או ספסל עם דקות מדודות בקבוצות אחרות. לא כולם צריכים להיות כמו קובי שייבש את הלייקרס שנים כשכבר לא היה רלוונטי. כל עוד הבחור אוהב לשחק כדורסל והוא לא גרוטאה אין סיבה שיסיים את דרכו בליגה.
    *
    בנוגע לדיון על דוראנט – המעבר שלו לג"ס היה עם הרבה טעם רע. יש 28 קבוצות בליגה שהיו מתות לקבל אותו אליהן כמנהיג, לחלקן היה סקואוטינג מצויין וצעירים מבטיחים. הארדן הגיע ליוסטון והקפיץ אותה לטופ של הליגה והיה קרוב 3 קליעות מתוך 26 כדי להדיח את אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה. גם אם לא הצליח זה היה יותר מרשים מאשר 2 הטבעות שדוראנט השיג.

    1. מסכים לגבי דוראנט, לכל קבוצה כמעט שהיה עובר מעברו היה מתקבל בצורה טובה.
      הארדן בשיאו היה מפלצת התקפית שמכניעה קבוצות, כמעט גם את אחת הגדולות בהיסטוריה. אם פול לא היה נפצע כנראה שהיה מכניע גם אותה.
      הארדן טופ 5 היסטורי שלא זכה באליפות לטעמי.

  23. בס"ד
    שלום עליכם.
    מיאמי היו טובים יותר במשחק הזה, אבל הסדרה פתוחה לגמרי.
    כריס פול לא יעזוב, יש לו חוזה לאיזה 47 מיליון לעונה. הקרובה. לפחות חצי ממנו מובטח.
    בנוסף יש לו לשחק על סטטיסטיקות מצטברות, להוכיח שהוט הרכז הגדול בכל הזמנים.

    בן סימונס, מקוה שאולי נזכה לראות אותו משחק כדורסל.

    בול, חסר לי, בחור נחמד שהתקדם מאד. מקוה שיתאושש.

    דוראנט, יש בזה משהו, עדיין לא לקח אליפות ככוכב הראשי לבדו. הצטרף לקבוצת סופר טים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט