מעורב הופס ליום ג': לוקה – הלארי בירד האירופאי / מנחם לס

החיוך שפעם שנאתי, ועתה אני מבין אותו לחלוטין
  1. אמש (שלשום) לוקה הוכיח לי שיש לו את כל מה שהיה ללארי בירד, פחות 5 ס"מ (2.01 מ' לעומת 2.06 מ')

אבל הוא – לוקה – מעלים את ה-5 ס"מ הללו באחלה מרפקים, וכדרור מהיר ימין-שמאל שבימים של לארי רק טים הרדאוויי (האבא: לא הג'וניור מהמבריקס) ידע לעשות. מה שלוקה עשה ב-30 דקות משחק – המשחק היה גמור ולא היו צריכים אותו ברבע הרביעי – חובה למסגר במסגרת זהב. אילו שיחק 40 דקות היו לו 50 נקודות, 9 שלשות, ו-13-14 ריבאונדים, סטטיסטיקה שאפילו ללאטרי היה קשה להשיגה.

אגיד לכם מה: כשדאלאס פתחו 40 הפרש, ותקעתי מבט בלוקה המחייך מאוזן לאוזן כמעט כתבתי "מוטב שהסלובני הזה ימחק את החיוך הסורקיסטי הזה מפניו הווניליות לפני שאיזה ג'יי קראודר ימחק לו אותו אחת ולתמיד". טוב שלא כתבתי. בראיון שאחרי המשחק הוא אמר: "החיוך על פני לא בא להעליב או להקניט. אני מחייך אוטומטית כשאני משחק כדורסל טוב ואני מרגיש שאני במיטבי. אני מחייך לעצמי ולא לאף אחד אחר!"

אני קונה את ההסבר בכיף גדול. אני זוכר שלקחתי קורסים ב-ADVANCED PHYSICS עם סטודנטים לדוקטורט בפיסיקה, ואני עושה את הדוקטורט בביומכניקה, אבל בא ממחלקה לחינוך גופני, וכשעברתי בחינה עם ציון 'A' כשחצי כיתה סיימה עם 'B' ו-'C', הייתי מחייך חיוך שניסיתי להסתיר. כן, הרגשתי גאווה שגרמה לי לחייך. עכשיו אני מבין את לוקה: הגיע מארץ הוונילים והנה הוא עושה בי"ס לכריס פול, לדווין בוקר, ואפילו לדריימונד אייטון.

הסנסציה הסלובנית יכול להיות ANGSTY עם השופטים, ו-GLEEFUL אחרי שהוא קובר עוד אחת שקשה להאמין שהוא הצליח לקבור אותה. כשהוא הגיע ל-NBA כצעיר שלא ידע לאן הוא הולך ומאין הוא בא, היה לו פרצוף פוקר. היום כשהוא מרגיש מצויין, וכמנהיג הקבוצה שזה עתה הגיעה לגמר המערב בנצחון לא יאומן של 123-90, הוא כולו שיניים וחיוך מאוזן לאוזן כי הוא יודע שהוא סיים יום עבודה שאין היום שחקן בעולם שהיה מסיים אותו טוב יותר.

מה שלוקה עשה – להגיע לגמר הקנפרנס – עשו גם לברון ג'יימס וקווין דוראנט בגילו (23). אבל אם הוא ינצח את אליפות הקונפרנס והוא יהיה כמובן האיש המרכזי, הוא יעשה מה שאף שחקן בגילו לא עשה ככוכב ראשי. ואם הוא ייקח אליפות – הוא יכתוב היסטוריה.

2. הקהל של פיניקס – שכה נהנה מקבוצתו משך עונה שלמה – שורק לה עתה בוז. זה 'DOWNER' שלא מגיע לה!

אין שאלה שהיה משהו משפיל כששתי הקבוצות ירדן להפסקה. 30 הפרש דפיציט. כריס פול ודווין בוקר – יחד – קלעו 3 נקודות ב-0 מ-11. כיצד דבר כזה יכול לקרות לשני השחקנים שרק לפני שלושה שבועות היו כל אחד הטוב ביותר בתפקידו, כריס כמרכז קולע, ובוקר כפיור שוטר הטוב ביותר – אולי – ב-NBA. כנראה שהקהל לא ידע כיצד להגיב, אז הוא שרק וקרא 'בוז'.

3. אני עדיין לא הגעתי למצב של VERDICT על מונטי ויליאמס. אבל ה-CONFRONTATION אמש עם דיאנדרה אייטון לא הוסיף מאומה לא לזה ולא לזה

זוהי הייתה התמוטטות מחלטת של קבוצת כדורסל עילאית. ממש התמוססות. דיאנדרה אייטון שיחק רק 17 דקות במשחק וקלע 6 נק' עם 4 ריב'. אייטון לא יכול היה לעצור בעצמו והתעמת עם מאמנו בפני כולם.

הנה השאלה למונטי בקשר ל-17 דקות של אייטון, ותשובתו:

בקיצור…

דיאנדרה ענה למונטי משהו שהוחמץ. מה שלא הוחמץ הייתה תגובתו של מונטי, לפני שהפרידו ביניהם:

4. מה שכמעט וודאי עתה הוא שפיניקס לא תציע לאייטון חוזה מקס. ואולי אפילו מונטי יתנגד לכל הצעה, ואייטון יהיה שחקן חופשי (הוא יהיה 'חופשי' בכל מקרה). מישהו כבר קפץ על האפשרות:

מי שכבר קפץ על הבלגן בפיניקס סאנס היה דמיאן לילארד, שטען שעבור דיאדרה אייטון והוא עצמו 'השמיים הם הגבול'.

5. כריס פול שיחק נגד דאלאס עם QUADRICEPS (שריר 'ארבעת הראשים' בעברית?) פגוע

כריס פול אינו שחקן המתלונן, מוצא תירוצים, ומדבר על עצמו. כל מה שהוא אמר אחרי ההפסד הוא שאם זה תלוי בו הוא נשאר בפיניקס, ומקווה שבפעם הבאה הקבוצה תצליח יותר במאבק הפלייאוף.

6. פטריק בברלי 'ניבא' את הפציעה של כריס פול

פטריק בברלי אמר אחרי ההפסד הגרוע מאד של פיניקס סאנס שמישהו מהכוכבים "WILL FAKE" פציעה. לדעתי זה בולשיט.

7. דמיאן לילארד לא חיכה יותר מדי ומיד עלה על פטריק בברלי, העארס עם הקבלות של הוולבס

וממש עכשיו קראתי שה-NBA קנסה את פטריק בברלי על הטוויטר שלו

8. לדווין בוקר היה ההסבר הטוב ביותר מכולם על ההפסד: “good old-fashioned fucken whooping.”

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 243 תגובות

  1. תודה מנחם
    לוקה שחקן אדיר, זה בלתי נתפש מה שהוא עושה בגיל שלו ובמעמד שלו
    פיניקס לא צריכה לשאול את עצמה על מקס לאייטון
    היא חייבת לשאול את עצמה איך היא פספסה את לוקה בדרפאט כשהבחירה ה 1 שלה.
    פול בכיין, בוורלי אמר וצדק לדעתי.
    פיניקס הפסידה את ההפרש הגבוה ביותר לקבוצה שמארחת משחק 7
    ההפסדים לניו אורלינס לא היו מיקרים
    הפסד שהוא נוק אאוט מוחלט לאנסמבל מאוד מוצלח שיצא לדרך חדשה, בעיקר אם אייטון לא ממשיך

    1. רק תסביר לי בבקשה איך זה עובד.
      בתקשורת מפרסמים ששחקן שיחק פצוע.
      השחקן עצמו שותק בעניין.
      מסקנה -> השחקן בכיין

      1. אני אסביר לך איך זה עובד: השחקן מדדה החוצה מהמגרש\אולם בצורה מופגנת כשהפציע היחידה שיש לו היא באגו. לא קשה לעשות. לא צריך מקורבים. -> בכיין.

  2. לוקה שחקן מרגש, רק צריך לדאוג שקבוצת אנשים תלך בכל עת מלפניו ותלחש לו: 'remember you are mortal'. החשש היחיד הוא מנוזלי גוף שלעיתים מוצאים את דרכם אל הראש, בעיקר כשמדובר בבחור צעיר וכל כך מפונק תקשורתית. נחזיק לו אצבעות.
    תודה רבה על המעורב

  3. תודה מנחם
    .
    לוקה במשחקי הדחה זה משהו לא מהעולם הזה. כל החלקים המאבס התחברו יחדיו – החברים שהתעלו משני צידי המגרש וניצחו פעמיים בלעדיו בסיבוב הראשון, קיד ששיחק קודם על גובר ועכשיו על פול והשיפור בהגנה תחתיו מורגש, וההנהלה עם הטרייד המוצלח על דינווידי. אפילו שוכחים שהם בלי טים הארדוואי.
    .
    כן מקס או לא מקס, אייטון יישאר בסאנס. אני לא רואה שום סיכוי שהם פשוט נותנים לו ללכת בחינם אז הדבר היחיד שאולי אולי יקרה זה סיין אנד טרייד וגם זה לדעתי בסיכוי אפסי. התקרית הזו עם מונטי זניחה לדעתי בטווח הארוך, אלה דברים שקורים ונשכחים במהרה

    1. הוא קיבל שם 17 דקות
      הוא לא מקבל כדורים
      סיין אנד טרייד פיתרון טוב לכולם.
      לדעתי הוא חייב לעזוב את פיניקס אם הוא רוצה לנצל את הפוטנציאל שלו.
      כל עוד קיפי שם הוא על דיליי

    1. חחח שיעורי גילה אלמגור. בברלי יודע שכל הכוכבים אומרים שהם פצועים עדי לצאת גדולים או לתרץ פציעה. הוא פצוע כמו שאמביד פצוע באגודל ובמיניסקוס.
      הפציעה של כריס פול זה לחץ על הכדור זה גם גורם לגוף להיפצע שלא רגילים לזה ולהיםצע גם מנטלית במחשבה

    1. כן
      אבל יש גם הפציעה הפסיכולוגית שכולם משום מה בזדון מתעלמים ממנה.
      אף אחד לא ליטף אותו והוא נעלב עמוקות. אני חושב שנפיק לקחים ובשנה הבאה נדאג לליטוף אגו קבוע במשחקים המכריעים.

    1. מעניין, איך הוא בוחר כל פעם על איזו רגל לצלוע?
      אולי מקבל הוראות מהאחים כהן?
      וווו קאאאאאאאאטטטטטטטטטטטטטטטט
      אקשיון….
      קאאאאאטטטטטטטטטט, אמרתי רגל ימין.

          1. אתה מדהים. ראיתי שרשמת גם בדיון הקודם ופשוט בחרתי לא להגיב. אז אתה רושם גם כאן את הדברים. אני לא מתכוון צריך להצדיק את עצמי בפניך. אני גם לא מתכוון להיכנס איתך לדיונים אינסופיים כמו שאחרים עושים כאן. תחשוב מה שאתה רוצה.

            1. אני מדהים?
              תסתכל מה אתה עושה כאן?
              מוצא כתבה עם טעות עריכה ברורה בטירוף כדי לייצר סיפור לא קיים על פציעה מחליפת רגליים.
              לא, אתה בכלל לא הייטר.

            2. אני אחלה הייטר. יאללה, תתקדם לריב הבא.

            3. וואוו חתיכת נרדף אתה .
              תזכיר לי מי היה צריך לכתוב תגובה עצמאית ללא טריגר שהעלתה את סטטוס הקורבן שלך בלי שאף אחד ביקש?

            4. הנרדף זה לא סרט של האחים קקן?
              אהה לא זה של שייה גלייזר.

            5. חחחח שפכתם 🙂

      1. אולי אם היית קורא את הקישור היית מבין שיש טעות בכתבה שמצטטת מישהו ומביאה את הציוץ שעליו היא מסתמכת ואז מאוחר יותר בכתבה כותבת שבציוץ כתוב על פציעה ברגל ההפוכה משמופיע בציוץ שלפני רגע הופיע בכתבה.

        1. אנא אנאלפבית, לא יודע קרוא וקרוא רק כתוב וכתוב. גם אנגלית אני לא יודע.
          הייטר ממוצע בפונקציה בין אפס לאינסוף מתערבל באוקיינוס החיים, מי מה מווווו, גע גע, איפה גע גע?
          1, 2, 3 אני אחשוורוש….
          רק 4 מילים לא הזויות: כריס פול? אמרתי הכל….

        1. שטויות בקציץ עגבניות, במשחק ראיתי את ג'ואל כהן בשורה השנייה במגרש, כשהמצלמה התמקדה עליו שניה אחרי שצעק לפול אקשיון אבל כשהוא ראה שהמצלמה של ESPN מסתובבת לכיוון שלו הוא התחבא מייד מאחורי הגב של שאק….
          פיספסת את זה.

  4. אני קורה לו לוקה דונקיץ כי יש בו משהו חמורי ודי גמלוני. הוא נכנס באיטיות מגונן על הכדור עם הגוף ועקשן כמו פרד עד שהכדור בפנים. אל תשווה אותו ללברון זה קלאסה אחרת לגמרי. לברון הסתובב בליגה שנים עד שזה באליפות . הדןנקיץ הזה הכל עושה מהר לא מחכה. בגיל 16 בוגרים בריאל מדריד בגיל 19 ? אליפות יורו ליג בגיל 20 אלוף אירופה והנה הוא לא חיכה הרבה ונמצא בגמר הקונפרנס כמו טריי שנה שעברה. אז למה לא אליפות אן בי איי בגיל 23 ? אותי כאוהד הלוחמים זה מטריד אבל לא יותר מידי – אני מעדיף את דונקיץ עם יתרון ביתיות על פיניקס בלי אני גם חושב שיש מספיק שחקנים ללוחמים שיכולים לנטרל אותו חלקית לפחות מאמין שהלוחמים לוקחים.
    הקהל של פיניקס זה בושה מצד אחד מצד שני נחמד לגלות גם בקהל בליגה סימני חיים לא הכל זה קיס קמרה.
    לגבי איטון הנה המקס בדרך "הנצחון" של ברוך היה קצר מאוד. אני לא מאמין שפעניקס יכולים להישאר ברוסטר הנוכחי הם יאלצו לפרק אותו או לשלוף ממנו חלקים מרכזיים (פול?) כדי להמשיך להיות לגיטימיים. בוקר ודונקיץ הולכים להתמודד כנראה עוד לא מעט שנים החרב שדונקיץ הכניס לו אתמול בין הצלעות והצורה שבה הוא סיבב גורמת לי לחשוב שדונקיץ הולך להיות עליון עליו עוד שנים. לא מתאוששים מדבר כזה.
    תודכ מנחם.

    1. לא בטוח שללוקה תחזור הזדמנות כזאת לזכות באליפות הוא חייב לקחת. המאבס הכי טובים מה4 שנשארו ולוקה עליון בהרבה על סטף וטייטום ובאטלר. לדעתימזה גם יקרה. רק שלא יפצעו שם הוא או ברונסון

    2. אצלי השם עבר מטהמורפוזה מדונציץ לדונקיץ לאדונקיץ לאדוןקציץ ועכשיו שדונקיץ….
      לא נרשם ולא רוצה שיעדכנו אותי במייל 🙂

  5. Marc J. Spears
    @MarcJSpears
    Heat say Kyle Lowry (hamstring) has been ruled out of tomorrow's ECF Game 1 vs the Celtics.

    Caleb Martin (ankle), Max Strus (hamstring), P.J. Tucker (calf) and Gabe Vincent (hamstring) are all listed as questionable.

  6. צריך לזכור שאייטון שחקן חופשי מוגבל, ופיניקס יכולים להשוות כל הצעה שהוא מקבל.
    אייטון שווה מקס, ובליגה הזו ישלמו לו מקס על פוטנציאל ויכולת שהוא הראה עד עכשיו ועל מה שהוא עוד מסוגל להפוך (גבוהים, להבדיל מגארדים מתפתחים לאט). הוא יקבל מקס מקבוצה שהיא לא פיניקס (ואני מניח שפיניקס תשווה ותיקח אותו ב"הנחה").
    וכמובן שנשאלת שאלת מה החלופה במקרה שאייטון עוזב, או בטרייד?
    הבעיה היחידה שאי אפשר לדעת מה עובר לסארבר בראש והקמצנות שלו כבר פירקה קבוצה אחת של הסאנס שהייתה מסוכלת ללכת עד הסוף.
    .
    פטריק בברלי קשקשן וסתם מחפש זמן מסך. כפי מאט בארנס אמר: גם עם המשחק הרע של פול הסטטיסטיקה שלו עדיין טובה יותר מכל הקריירה של בברלי.
    https://twitter.com/TheHoopCentral/status/1526290164934316032?s=20&t=-m3yDgm8bxUnE8203rir3A

    1. את פות אתה לא משווה לבברלי, הוא אמור להיות ברשימה אחת עם הרכזים הגדולים במשחק ובמילה אחת הוא כשלון האיש לא בנוי לפלייאוף, בברלי ששיחק עם פול שנים יודע מה שכל צופה בבית יודע שעם פול בפלייאוף הכשלון מובטח

      1. לפי האנלוגיה הזו, אני יכול לתת רשימה שלמה של שחקנים שהם כשלון מובטח.
        הנה רק מה שעולה לי לראש (לפי האנלוגיה של מי שבלי טבעת הוא לוזר):
        אייברסון הגיע לגמר והפסיד ומעולם לא חזר למעמד. תם פרחח עלוב שכל מה שהוא יודע זה להתלונן כמה קשה להתאמן.
        רג'י מילר לא הוביל את הפייסרס לטבעת סתם קשקשן שידע לקלוע קצת מהשלוש
        סטוקטון אפס מוחלט!! הפסיד פעמיים לג'ורדן ועוד רצוף (איזה לוזר, איך הג'אז המשיכו איתו).
        בארקלי, מלון, יואינג… שחקני היכל התהילה, אבל סתם חבורת אפסים שלא הצליחו להביא אליפות.
        טריי יאנג, חחחח בגילו כבר צריך להיות עם 5 טבעות…
        להזכירך, גם דונצ'יץ' טרם הגיע לארץ המובטחת. ועד השנה הוא לא עבר סיבוב בפלייאוף.
        אמביד, כלומניק שכל הזמן נפצע מתי שצריך.
        .
        מזכיר לך שכל שנה רק קבוצה אחת זוכה באליפות. אז יש 12 שחקנים ווינרים ועוד 500 לוזרים מוחלטים שחבר שהחליטו לשחק כדורסל ב-NBA.

        1. סמיילי עכשיו כמה מתוך הרשימה שהבאת היו אובראציבים ואנדרדוג ברור? בסדרה לעומת פול שברוב הסדרות הוא הפייבריט המובהק?
          יש סיבה למה כריס פול לעולם לא התליח לסחוב קבוצה ככוכב ראשון ליותר מחצי גמר (למרות שהוא היה פייבוריט ברור) ברוב הסדרות.
          .
          הסאנס הייתה בנוייה לחלוטין על פול הזקן שדי פשוט לשתק אותו (בגילו הוא לא מסוגל להגיע לטבעת), וברגע שתוקפים אותו בהגנה ומפעילים עליו הגנת לחץ הוא נמס, והתקפת הסאהס איבדה את הידיים והרגליים.

          1. הסאנס לא הייתה בנוייה על פול, אבל היא קיבלה אותו בתור מנהל משחק שנתן להם את הקפיצה שהם היו צריכים.
            הסאנס בראש ובראשונה תלויים בהתפתחות של בוקר ואייטון.
            זה שהוא היה פייבוריט, ואולי השחקן הטוב במגרש, עדיין לא אומר שהכל תלוי בו. אתה יודע… משחק כדורסל זה חמש-על-חמש ויש עוד הרבה משתנים שהופכים סדרה לפה או לפה.

            1. הסאנס בכלל לא תלויים בהתפתחות של אייטון.
              הם פיתחו תלות קשה מאוד לעומת זאת, בפול.

            2. +1

            3. הסאנס בעציד תלויים בהתפתחות של אייטון העונה לא היו תלויים בו כמעט ראייה על ידי כך אפשר למצוא בכך שהם בקושי מריצים תרגילים למצוא אותו בלואו פוסט. הסאהס הייתה תלוייה לחלוטין ביכולת של פול לנהל משחק ולמצוא את השחקנים בספוט. ברגע שחסמו להם את קווי המסירה והפעילו לחץ שבעצם שיתק את פול ההתקפה של הסאנס נתקעה לחלוטין (לא עברו את ה100 נקודות ב3 מ4 ההפסדים ורק פעם 1 הגיעו ל101 נקודות), אייטון העונה היה שחקן משלים בהתקפה של הסאנס

    2. פט בברלי צודק הוא יודע איך הwwe עובד.
      אייטון לא יקבל מקס מהסאנס. הוא לא שווה להם מקס הם לא רואים בו שחקן מקס ואמרו לו את זה כמה פעמים הן בפנים והן מקצועית. הוא על רול שחקן משלים כמו אדביו עבור הסאנס. נכון שריילי האהבל הציע מקס לאדביו אבל זה לא אומר שגם סרבר צריך להיות אהבל.
      קבוצות אחרות יציעו לו מקס ואולי גם תפקיד שהולם חוזה מקס כשחקן פרנצייז. פיניקס לא תשווה

      1. צודק, לא צודק, הוא מדבר הרבה על שחקנים וקבוצות שעשו הרבה יותר משחקן משלים כמוהו בקבוצות שלא הגיעו רחוק בפלייאוף. מתאים ל-ESPN בהחלט

        1. אף סנטר למעט יוקיץ ואמביד לא ראוי למקס. ההתפתחות של החוקים ושיטות המשחק מורידות מהערך של הסנטר הקלאסי. עברו שנות דור מאז שסנטר הוביל קבוצה לאליפות (שאק).
          לתת לסנטר כמו איטון חוזה מקס זה מרשם לכשלון

  7. דברים התחממו, קורה.
    יש להם קיץ שלם להירגע.
    .
    לי יש 0 ספק שאייטון ממשיך בסאנס עם חוזה מקס.
    כבר היום, עם היכולת הנוכחית (בלי שממש משחקים עליו) הוא שווה מקס –
    19 נק' ב-65% , 10 רב'.
    .
    אלו לא רק המספרים היבשים. זו העובדה שהוא אחד מהשחקנים הבודדים שמשחקים בעמדת הסנטר ומסוגלים גם לשמור על שחקני פנים וגם תהליך ביעילות על שחקני חוץ.
    אם מוסיפים את העובדה שחלק ארי מ-19 הנקודות שלו למשחק הם על השמירה (הוא לא חייב להיות בצבעים הפיק אנד רול בשביל להיות אפקטיבי) מקבלים שחקן מקס.
    ההקבלה שלי הייתה ונשארה קליי תומפסון.
    שחקן מסיים אדיר,
    שחקן הגנה אדיר.
    .
    תודה, מנחם.

          1. הוא לא יצטרך להתפשר,הוא בכל מקרה יקבל מקס מקבוצה אחרת,הבעיה שלו שסארבר דפק אותו והוא ישווה את המקס שהוא יקבל מקבוצה אחרת ולא יביא לו את המקס שהוא יכול להביא לו

            1. סרבר לא ישווה. אייטון יחתום על הסכום של ברידגס או יעבור קבוצה למקס

            2. אז הוא יאבד אותו.קבוצה אחרת בוודאות תציע לו מקס.

    1. סרבר לא יתן לאיטון מקס ובצדק. יכול להיות שאיטון יקבל מקס מאיזו קבוצה ואז סרבר ינסה להציל משהו על ידי סיין אנד טרייד. פניקס נדפקה כבחרה באיטון ולא בלוקה כמו שג"ס עשתה טעות שבחרה בויסמן ולא בלמלו (למרות הבעיות שהיו צצות בהתנהגות שלו).

    1. מכין את עצמו לקריירה השנייה כמאמן בליגה.
      .
      ברצינות, זה נורא. אומרים שם שאחרי שהוא סיים לאיים על החברה, הוא תפס את הבן שלו, עדיין עם האקדח, וצרח עליו בשאלה למה הילד מפחד ממנו.

  8. לפי מיטב זכרוני טים הרדאוויי האבא נכנס לליגה אחרי שבירד פרש (נכנע לבעיות גב) ובכל אופן היו כמה חברה בתקופתו של בירד עם כדרור לא רע בכלל…

  9. ההשוואה הראשונה והמדויקת ללוקה כבר מעונת הרוקי זה לארי בירד.
    העונה, הוא כבר הוסיף לכך אלמנטים של קווין מקהייל בצבע.
    ההחלטה של פיניקס להעדיף את אייטון עליו היא שגיאה היסטורית קולוסאלית.
    עדיין, יכלו לתקן במשהו אם היו מקשיבים לי ומטרידים אותו כשהערך היה בשיאו (לפני כמה שנים).
    את מה שהוא מביא להם יכלו הרבה סנטרים זולים הרבה יותר להביא להם.
    בזמנו הקבלתי לרישון הולמס לפני שהתחיל להיפצע סדרתית ולהתפרק העונה. גם ביינס היה מצוין עבורת בסנטר בתקופתו שם, ואיתו הם היו הרבה יותר טובים כשאייטון היה פצוע / מורחק אז. והעונה מגי וביומבו.
    ובמקומו, פיניקס יכלה להתחזק ממש בנכסים / שחקנים מצוינים שיכלה לקבל בעמדות אחרות, ולהגמיש את תקרת המס העתידית שלה.
    זו הייתה הצעה לטובת פיניקס, אבל כמובן שצחקו עלי שאני הייטר והזוי כשאמרתי אז שזה לא שחקן מוביל ולא שווה מקס, אלא שחקן משלים שלא ניתן לבנות סביבו קבוצה מנצחת כאיש המתפתח.
    לזכותו, אייטון התחיל כקלולס מוחלט בהגנה, זה היה מביך לצפייה, והפך לסנטר הגנתי טוב+ עם השנים.

      1. הדיווח האחרון זה שיש חיכוכים בין אייטון למונטי וויליאמס והסאנס,זה הסיבה למה שיחק רק 17 דקות אם אפשר לקרוא למה שעשה על המגרש לשחק (העגל זרק למונטי וויליאמס מילים על הספסל.
        .
        להגיד שאני רואה אותו שחקן מוביל בסאנס קשה לי, יש לו את כל הכשרון בעולם אבל הוא מפחד מהכדור, הגמדים של דאלאס מגיעים לו לכתף במקרה הטוב, לא ראיצי אותו במשחק 7 בכלל מנסה לתפוס עמדה ולדרוש כדור.
        .
        הבעיה השנייה היא שמונטי וויליאמס לא הולך לשום מקום ולא בונה עליו כאופציה התקפית בחירה נכון להיום (אופציה שלישית רביעית), אייטון במשחקים 5 ו6 קלע בקרוב ל70 אחוז מהשדה ועדיין קיבל רק 12-13 זריקות זה לא כוכב.

  10. מילה על ג'ייסון קיד.
    שח ומט.
    השינויים שהוא עשה הם הסיבה המרכזית לניצחון של דאלאס.
    היכולת לעצור את התקפת הסאנס דרך בלימה מוחלטת של הנעת הכדור של הקבוצה. הסאנס בצמד המשחקים שסגרו את הסדרה לא הצליחו להגיע למצבי הקליעה הרגילים (אותם מיד ריינג' של פול, בוקר ואייטון) והם לא הצליחו לנצל את הלחץ על הנעת הכדור בשביל למצוא פיתרון אחר.
    ה-x פקטור בסדרה היה פיני סמית' שהצליח בהגנה לעשות שפטים בסאנס,
    וכאמור, לקיד מניות רבות ההתאמות הנדרשות שניצחו ל-דאלאס את הסדרה.

    1. הייתי מוסיף לגבי קיד כמאמן שהוא הצליח לגבש את הקבוצה להילחם לנצח ולשים את האגו בצד, ובנוסף האדפטציות ההגנתיות לא מסתכמות רק בסכימה ההגנתית מול המיד ריינג, אלא בנוסף גם במובן המנטאלי, הוא גרם ללוקה לשמור פעם ראשונה בחייו עם להט גם בצד הזה של המגרש, וזה חילחל למטה במובן הכי טוב שאפשר, כל ההגנה של דאלאס פשוט שיתקה את ההתקפה של פיניקס בגיים 7.

      1. לא רק גיים 7 גם גיים 6 גיים 4 ו3, דאלאס ניצחה דרך ההגנה את הסדרה וזה היה תענוג לצפייה, קיד הבין שברגע שמשתקים את פול הסאנס גמורים כיוון שאף אחד לא מסוגל לנהל במשך משחק שלם.
        .
        גם הגנתית הוא הפך את אייטון לחסרון בהרכב הקלעים שלו, שחמט מוחלט

        1. כאשר נכנסים למיקרו,
          וממש בוחנים מה התרחש בסדרה (השפעת העבירות, ההגנה כאשר השחקן על ומחוץ לפרקט) מבינים את חשיבותו של אייטון. הוא הסתדר מצוין בהגנה גם ב-5 המשחקים האחרונים. המחליפים שלו?
          ממש לא.

          1. ברוך, תוספת לעניין.
            .
            גיא, חולק עליך, המחליפים של אייטון שמרו גרוע בדיוק כמוהו.
            .
            יתרה מכך, מה שאני עכשיו משלים דרך התקשורת זה שיש בעיה בין אייטון למונטי וויליאמס, יתכן ולא, אבל נחזור לראשית, קיד בנה קבוצה מגובשת בזמן שבקבוצה השניה כולם רוחשים ובוחשים בקשר לחוזה מקס לאייטון, שמצד אחד מראה את הניצוצות שיצדיקו אבל מצד שני כשל. וזה רק מעצים את ההישג של קיד לדעתי שניסיתי להצביע עליה בתגובה הראשונה, הוא הנהיג קבוצה בלי אגו ללחום על המגרש, אחרי פיגור של 2-0 ולקחת את הסדרה…
            .
            אפשר להציג מספרים איך שרוצים, זה מה שאני עושה הרבה מאוד בעבודה שלי, אבל יש מספרים שאי אפשר להחביא או לסלף, אייטון קיבל סך כולל של 17 דק, בעוד בוקר ופול קיבלו מעל 30, אחרי שהבלואו אאוט היה ברור, יש בעיה בפיניקס.

            1. תודה מצויין כרגיל חברה, אני אוסיף את התגובה מלעמלה שרשמתי בקשר לאייטון.
              .
              הדיווח האחרון זה שיש חיכוכים בין אייטון למונטי וויליאמס והסאנס,זה הסיבה למה שיחק רק 17 דקות אם אפשר לקרוא למה שעשה על המגרש לשחק (העגל זרק למונטי וויליאמס מילים על הספסל).
              .
              להגיד שאני רואה אותו שחקן מוביל בסאנס קשה לי, יש לו את כל הכשרון בעולם אבל הוא מפחד מהכדור, הגמדים של דאלאס מגיעים לו לכתף במקרה הטוב, לא ראיתי אותו במשחק 7 בכלל מנסה לתפוס עמדה ולדרוש כדור.
              .
              הבעיה השנייה היא שמונטי וויליאמס לא הולך לשום מקום ולא בונה עליו כאופציה התקפית נכון להיום (אופציה שלישית רביעית), אייטון במשחקים 5 ו6 קלע בקרוב ל70 אחוז מהשדה ועדיין קיבל רק 12-13 זריקות זה לא כוכב.

            2. ראיתי כל דקה בסדרה,
              חלק מהן פעמיים.
              עברתי עם ה-ocd שלי על הנתונים,
              והנתונים מגבים את מה שראו עיני.
              .
              אייטון היה בסדר גמור בהגנה, גם על הפרימטר.
              הבעיה שלו הייתה צבירת עבירות שצמצמה לו את כמות הדקות. על הפרקט.
              מגי וביומבו, להבדיל, לא מסוגלים להחליף על שחקני חוץ.
              ההשפעה על ההגנה של הסאנס דרמטית.

            3. אייטון ניסה לתפוס מקום בכוח. קיבל שריקה לתוקף בהתקפה הראשונה של משחק 6,
              קיבל 2 עבירות תוקף רצופות +אחת על דונצ'יץ' בדקה אחת שגרמה אותו במשחק 7.
              הבעיה עם הסאנס,
              והסביבה (לדעתי) לעצבים של אייטון זה שהם לא שינו כלום,
              וממש לא ניסו לשחק על אייטון.
              לא ראינו תרגילים שנועדו לתת לו לתפוס עמדה בלואו פוסט שם הוא בלתי עציר.
              זה לא ממש מפתיע, בגלל שבמשך מרבית העונה הסאנס לא עשו את זה.
              עכשיו הזמן לחזור ללוח השרטוט ולראות איך משתפרים לקראת העונה הבאה.

            4. אחרון –
              אייטון לא צריך להיות "השחקן המוביל" בסאנס. הוא צריך להיות השחקן שעושה את ההבדל בין קבוצה מנצחת למפסידה.
              יש לקבוצה את בוקר (נקווה אחרי הארכת חוזה הקיץ),
              צריך לידו אופציה התקפית נוספת שתפתח את המשחק של הסאנס,
              להגנה איכותית שתאפשר לשחק עם קלעים נוספים.
              אייטון בהחלט מספק את אלו,
              הוא צריך יותר מצבים.
              זה תלוי בצוות האימון ובגארדים של הקבוצה.

          2. 16 מ39
            17 מ41
            20 מ44
            16 מ39
            19 מ39

            בכללי לכל ההגנה של הסאנס היה בעיה להגן על ה3 מול דאלאס שפשוט קושי אותם משם, הסאנס היו צריכים לכתוש בצבע ולפרק את הרכב הקלעים הזה

            1. היו צריכים, אבל ההגנה של דאלאס בהנהגתו של קיד נלחמו בתוך הצבע ולא איפשרו, ואולי עם מונטי היה עושה אדפטציות ומנסה לבודד את אייטון בפנים ולתת לו לעשות את שלו הצבע היה נראה אחרת, אבל זה לא קרה, הכדור נשאר בידיים של פול ובוקר שפשוט שילשלו לאורך כל המשחק.

            1. 4 דקות לסוף הרבע השני דאנק של אייטון "הוריד" את ההפרש ל-16,
              רע, אבל עוד לא אקוטי.
              דקה אחת אחר כך אייטון יוצא מהמשחק בגלל שנשארו לחובתו 3 עבירות רצופות בפרק זמן קצר כל כך.
              את הרבע הזה הקבוצות סיימו כאשר ההפרש הוא בן 30 נקודות,
              והמשחק גמור.
              כל הקטע של עצבים,
              זה אחר כך.

            2. זה לא עושה את זה בסדר.
              אתה לא מוותר במשחק כזה.
              אני חושב שאולי יש משהו שאנחנו לא יודעים בחדר ההלבשה של הסאנס….
              האידיליה של העונה הסדירה התפרקה שם?
              אולי זה קשור בחוזה הבא של אייטון?
              ספקולציות, אולי האמת (?) תצוץ.

          3. אייטון השחקן האחרון שעושה את ההבדל בין קבוצה מנצחת ומפסידה.
            אני מסכים עם שאר הדברים – אייטון לא צריך להיות "השחקן המוביל" בסאנס.
            אז שלא יצפה למקס.
            זה כ"כ פשוט.
            אפשר להרוויח הרבה מיליונים בתור שחקן טוב בליגה גם בלי להיות שחקן מקס בכוח כשאתה לא.

  11. לוקה שחקן מדהים, ווינר ברמות בלתי נתפסות לגילו. מי שעובר אחרי כדורסל אירופאי ידע את זה כבר מגיל 18 שלו, ומה שיפה זה שהוא לא ירד ברמה היחסית לליגה כשהוא עבר ל-nba. לא זוכר משהו כזה מאירופאים, אפילו פטרוביץ' וקוקוץ' התחילו כשחקנים משלימים ולא כסופרסטארים אחרי קריירה מדהימה באירופה.
    היו כבר סופרסטארים אירופאים, אבל רובם התחילו בארצות הברית בגיל צעיר ובלי קריירה מרשימה באירופה (נוביצקי בעבר, יאניס ויוקיץ' כיום). דונצ'יץ' הוא שחקן שמצליח להתבלט בכל מקום, ומבחינתי כבר עומד יפה בהשוואה ללברון בגילו. לא האמנתי שיהיה אפשר להגיד את זה על שחקן אירופאי לא אתלטי במיוחד.

        1. בוא לא נגזים.. תסתכל קצת על הסטט' של ג׳ורדן מ-85 עד 89 (כמעט לא שיחק ב-86, על אף משחק ה'אלוהים'). ממוצעים לא הגיוניים+mvp+dpoy.. פחות או יותר 33,6,6 בארבע העונות הראשונות..

        2. לוקה הטוב בהיסטוריה.
          שני רק לליימביר ולטריי יאנג.
          כל זה כמובן, בהסתמך על סדרה אחת נגד פיניקס, שהוא ניצח לבד.

      1. לברון ב-2007 הוביל קבוצה של נגרים לפיינלס. אין הרבה יותר טוב מזה שאפשר לעשות. אם לוקה ייקח אליפות השנה זה יהיה יותר טוב ממה שלברון עשה.

            1. אמת היה פח ברמה די דומה למה שיש ללוקה. ביז זי וורזאו לא נופלים מפאוול וקלבר😉

          1. צריך להשוות גם את סגל היורוליג שהיה ללברון לסגל הקצת פחות נורא שיש ללוקה. בכל מקרה לשניהם אלו הישגים מדהימים כשחבר'ה בגילם הם בדר"כ שחקני קצה ספסל או מחפשים עבודה מועדפת

  12. מעורב מצוין תודה רבה מנחם.
    .
    אני נשאר על העגלה של אייטון. ריפרפתי על מאמר של בובי מרקס על הפוסט סיזן הצפוי לפיניקס, לא זוכר את כל הפרטים אבל בגדול, לדעתי, צריך ללכת על העתיד, שזה אומר חוזה לאייטון וקמרון ג'ונסון, על חשבון ההווה – כלומר להיפרד מקראודר, מגי ואם אפשר גם מפול, אחרת נכנסים לתשלומי מס עצומים.

      1. מדוייק השאלה עד כמה סארבר יהיה מוכן לדחוף את היד לכיס, חוזה מקס לאייטון הארכת סופר מקס לבוקר קמרון ג’ונסון קראודר…

      2. מסכים, כמובן, השאלה כמה ולאורך כמה שנים, בהנחה ששומרים על הגרעין הצעיר בחוזה מקס – בוקר, ברידג'ס, ואייטון – זה כבר שלושה חוזי מקס, ואם מוסיפים חוזה נאה לג'ונסון, את כל אמ.אל.אי למיניהן ושורת חוזי מינימום, זה כבר מגיע לתקרה, ואז התוספת של החוזה של פול מביאה למחוזות גולדן סטייטים שאני לא בטוח שאפשר או צריך לשלם.

        1. ברידג'ס כבר קיבל חוזה נאה עד סוף 26' (מתחיל ב-20 מיליון בשנה הבאה, ומטפס בהדרגה עד לכמעט 25 מיליון בעונת 26).
          .
          ג'ונסון הוא סימן שאלה מעניין.
          השאלה היא מה מקומו בקבוצה –
          הוא הראה שהוא נותן תפוקה מרשימה השחקן פותח, ואז הוא שווה הארכת חוזה (הניחוש שלי שבמקרה כזה מדובר ב-15 מיליון).
          לדעתי, ההארכה שלו תלויה מאוד בקראודר.
          .
          לטעמי, הקיץ הזה זה זמן טוב לחשוב על שימוש בחוזה של קראודר + סאריץ' + בחירות דראפט בשביל להתחזק.
          השאלה היא היכן.
          pf מחזיר את השאלה לגבי קמרון ג'ונסון.
          רכז?
          זו יכולה להיות השקעה נכונה,
          להתכונן ליום שאחרי כריס פול.
          .
          השורה התחתונה?
          אני gm גרוע.
          סומך על ג'יימס ג'ונס ומחזיק אצבעות שלא נסבול מהתפרצות סרבר …

    1. הוא דאג להדגיש כמה פעמים שבסאנס יש רק כוכב אחד (דווין בוקר) כשברור לכולם שזו הייתה ירידה על כריס פול. ואז הכחיש שיש להם היסטוריה.
      רהוט? כן. אבל לא הייתי אומר שהוא משדר שהוא בנאדם שקל להסתדר איתו.

        1. אני מחבב אותך רוב הזמן ובגלל זה מטריד אותי שאם נחליף "פטריק בברלי" ב"שמעון" כל מה שכתבתי עדיין יישאר בקונטקסט.

  13. תודה רבה דוק
    ==
    הבעיה בפיניקס מתחילה בכריס פול:
    כשרכז עילוי, בן 37 לוקח את הכל עליו, בהתכוונות להיות הMVP
    והכוכב הראשי – אז שחקנים צעירים וטובים ממנו פשוט נשארים בצד.
    המפתחות של הקבוצה כבר מזמן היו צריכים לעבור לבוקר
    התפתחות ושימוש באייטון היו צריכים להיות מואצים בהרבה
    אבל לא – יש את אדון כריס פול, והכל צריך לעבור דרכו.
    ==
    זה עבד יופי בעונה
    והתחרבן להפליא ברגע האמת.
    ==
    ברור שהוא סבל מפציעה
    לא אחת, לפחות שלוש. וכמובן שתק.
    בדיחה.
    אי לקיחת אחריות כגישה של שחקן.

  14. אחלה מעורב
    לוקה אדיר. אני גם מאוהב
    אבל
    בהתייחס לגיל שלו אסור לשכוח שהוא עבר באירופה ושיחק ברמות הגבוהות מגיל 16 בעוד אמריקאים משחקים רק מול בני גילם הבוסריים…
    🤓

  15. תודה מנחם.
    לוקה הוא ה-GOAT לגילו, והדראפט ייזכר כמו זה של 1984, אבל אייטון עוד יכול להתפתח לכוכב אם הסאנס ילמדו מהטעויות וישחקו עליו יותר. בעיני, המפתח זה רכז כמו רוביו ודומיו במקום כריס פול המזדקן והלוקח על עצמו יותר מדי כל רבע אחרון.

    1. מה שאמרת על אייטון זה מה שאני אומר כבר שנתיים.
      הטעות הגדולה של הסאנס היתה הבאת פול במקום השארת ריקי רוביו במיוחד שנה אחרי שבעצמו התקדם.
      לדעתי אייטון היה היום שחקן של 25 ו 12. אולי לא מגן מעולה אבל יותר שלם עם חוזה מקס ופחות ממורמר, אבל מה אני מבין?

      1. אני לא חושב שזו הייתה טעות אז – פול סייע להם להמשיך עם המומנטום מהבועה – וגם בדיעבד ההגעה שלו סייעה להם הרבה והקפיצה את הקבוצה. עכשיו, פול לדעתי לא מתאים לצעדים הבאים שפיניקס צריכים, ואולי הוא צריך לחשוב על מקום בקונטנדרית תמורת חוזה מופחת (הקליפרס ישמחו לרכז כמותו למשל). עכשיו פיניקס צריכים לשחק יותר על אייטון ולראות מה הוא שווה.

        1. אז אנחנו מסכימים ולא מסכימים.
          פול אולי קידם אבל משהו קרה שם שאנחנו לא יודעים. אני סבור שריקי רוביו גם קידם את הסאנס והקבוצה היתה מתקדמת גם בל קיפי.

          1. ריקי רוביו שחקן מעולה, אבל כריס פול טוב יותר משמעותית. ההבדל הוא שבסיטואציה הנוכחית אני חושב שמטרת העל של פיניקס היא לפטם את אייטון, ולכן האינטרס הראשון שלי בתור פיניקס הוא רכז שידאג לזה.

            1. OK
              כלומר רוביו מתאים יותר?

            2. ככה אני חושב. יש עוד אפשרויות כאלה – רכז שהוא לא כוכב, אלא מוסר ושחקן הגנה טוב

  16. תודה מנחם 🙂
    לגבי לוקה: אני מצפה לראות איך יתמודד מול גולדן סטייט כי הם יעשו הכל להקשות עליו. אני לא מחפש נצחון אלא בגרות, קור רוח, תחרותיות, התמודדות. נראה אם יצליח להפחיד את גולדן סטייט. נראה אם יש לו את הדבר שיש לקוואי שניצח אותם. גולדן סטייט זה המבחן האמיתי לטעמי. ההשוואה ללארי בירד? עדיין מוקדם להגיד לטעמי. ללא ספק הילד נראה מדהים אבל עכשיו הוא הולך להתמודד עם סטף ועם דריימונד וזו ליגה אחרת, תגידו מה שתגידו.

    לגבי הקהל של פיניקס ששרק בוז: אם הייתי יושב ביציע, בחיי שהייתי זורק עליהם גם בקבוקי בירה. תצוגה בלתי נסלחת שלא ברורה לי חוץ מאולי שקפאו מפחד וקיבלו פיק בירכיים.

    1. לוקה יפגוש את הלוחמים ויבין שזו ליגה אחרת,
      שם הוא יצטרך לשמור במהלך כל המשחק והלומים ידעו לנצל את ההגנה החלשה שלו.
      גם בהתקפה הוא יפגוש שומרים מעולים ומגוונים, רק נשווקה שקר לא יביא לו לכדרר בחופשיות.
      לעניין קוואי, מה שעזר לו לנצח זה פציעות של כמה שחקנים בגולדן.

            1. הדבר היחיד שיכול.להציל את גס זה סטף אם יקלע כמו פעם ויצלוף מלא אחרת זה סוויפ או גנטלמני

            2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              גם יאכל וגם יקיא וגם יעשה 1000 סיבוב במערבל עם טיטולים משומשים של יואל.
              הכל בו זמנית!

        1. 80 נק
          לוקה ישים 120 נק
          הלוואי
          אבל לא הייתי מהמר
          ההימור שלי הוא שיקצצו לו את הכנפיים ויכנסו בו חזק והוא יתחיל לילל

            1. לטעמי, השופטים בגמרים יתנו יותר לשחק נגמר הב"ז.
              שדונקיץ יעמוד על הקו מספר מוגבל של פעמים. לא יתנו לו להתפרע והוא כמובן יבכה ואולי יקנס.

  17. מנחם תודה
    מסכים עם כל מה שכתבת על דונציץ, למרות שלא מתחבר לאופי שלו. הוא עדיין ילד שלאט לאט מתבגר . ברמת הבגרות של המשחק הבן אדם עשה בריאל מדריד מה שחצי מהשחקנים בנבא לא יעשו כל הקריירה. הוא לא צריך להיות מודאג מהשופטים מתישהו הם יתחילו לשמור עליו בכבוד ששמור רק לסופרסטאר על בליגה

        1. לא חושב, אבל יש הבדל רציני בסגנון הבכי ביניהם….
          אתה מוזמן לבדוק הלילה את תנועות הידיים של טייטום ולערוך השוואה מחר, אחרי שתיקח מספר נקודות להשוואה. יכול להיות מעניין. ים מדר יש לו תנועה משלו, תנועת המעעעעעע עם כף היד מסתובבת ב 180 מעלות….

  18. יופי של מעורב. עוד לא פתחתי עיניים וכבר 90 תגובות. הופס נהיה מפלצת (במובן החיובי של המילה).

    אוף טופיק 1. כבר דיקסנו כאן את זה שהדרלינג של אוהדי סן אנטוניו עוזבת וכ ראה לא תהיה המאמנת הראשית אם וכאשר פופ פורש בסוף העונה?
    אוף טופיק 2. איכשהו זה לא ממש מפתיע אותי (משהו במבע פניו) אבל רונדו הזה חתיכת פסיכופת, אישתו ביקשה מהילד שיקפל כביסה כשהם שיחקו ביחד במחשב, רונדו כנראה חטף ג'ננה חזר עם אקדח ואיים על החיים שלה. אמיר גוטפרוינד כתב באיזה ספר שלו שהכי צריך להיזהר מהערסים השקטים והרזים, וזה כנראה בול רונדו.

  19. תודה מנחם.
    חבל להתעצבן על אנשים מחייכים (לפני כמה ימים סטף, עכשיו לוקה). נראה לי יותר כיף להתעצבן על אנשים שתמיד נראים נרגנים. אמביד וטריי למשל?
    *
    בברלי נפתח… הלעג על ראס ולברון, ואז חגיגות ההעפלה לפלייאוף ועכשיו העקיצות כלפי כריס פול. הוא מנסה לסדר לעצמו פינה בתוכנית טלוויזיה אחרי הפרישה?

  20. פול הוא הבעיה לא הפתרון.
    כן, פול הוא hof עתידי ומגיע לו שאפו, קומבו. אבל איתו הסאנס לא יראו טבעת ואייטון לא יצליח למצות את הפוטנציאל שלו.
    אם הסאנס רוצים להמשיך להיות רלוונטים או לשקוע חזרה לבינוניות, זה להיפרד לשלום מפול ולבנות קבוצה סביב הוקר ואייטון + רכש ובחירות דראפט טובות.
    בעוד 1-2 שנים הם חזרו להיות קונטנדרים ולהרבה שנים.

  21. לכריס פול תמיד היו היעלמויות בפלייאוף ברגעים מכריעים.
    לא סתם משחקים גרועים, אלא חוסר תפוקה משמעותי מאד.
    אם זה בגלל פציעה? בעיני זה כבר לא משנה, כי זה קורה כל הזמן.
    שחקן מעולה שמצליח להרים קבוצות, ולהגיע איתן רחוק בפלייאוף, ואז זה קורה.

  22. לגבי לוקה עדיין לא עז אבל בהחלט גדי. מבחינת יכולת בדרך להיות עז
    חוזר על מה שרשמתי במהלך הסדרה
    האגדה על מגיק התחילה כשהחליף את קארים
    האגדה על מייקל כשלארי קרא לו אלוהים
    האגדה על לברון בהדח. ההיא של דטרויט האלופה
    האם עכשיו מתחילה האגדה על לוקה

  23. ולגבי אייטון טעות קשה של פיניקס. היו צריכים ללכת אליו כל התקפה. השוו פה לאדבאיו שהם שחקנים עם יכולות דומות. אין לי ספק שאם מיאמי פוגשים את דאלאס הנוכחית הולכים אליו כל התקפה ושדאלאס יגיבו.נראה בגמר אם צדקתי

    1. כתבתי אתמול שאחרי כל מזמורי ה"גולדן סטייט צריכה סנטר" (וגם אמרו את זה על הסלטיקס כמה פעמים) – נראה שאף קבוצה שעלתה היא לא עם איזשהו ענק דומיננטי. אדאביו והורפורד הם לא ממש ענקים והם התמודדו בסדר גמור עם אמביד ויאניס, בהתאמה.
      אייטון היה אמור להצליח לפרק את המאבריקס אבל אני משער שאם לא הלכו עליו אז נראה שגדול זה לא הכל בחיים (No pun intended).

          1. שמעון, בהחלט היו פציעות (גם לצד יאניס ובהחלט לצד יוקיץ') אבל:
            הסאנס כן היו בריאים ואייטון לא שיחק תפקיד כמו שחשבו שהוא יישחק.
            מינסוטה היו בריאים וKAT לא הביא להם ניצחון בסדרה (סבבה, הוא לא מגן משהו אבל הוא שחקן שקשה לשמור עליו).
            ואצל פילי כולם עלו על המגרש אז לא יודע לגבי אם מגיעות להם כוכביות…
            *
            ואם כבר – ממפיס הבריקו מול מינסוטה בערך כמו שהסאנס הבריקו מול הפליקנס… זו חוכמה בדיעבד אבל זה לא אמור היה לנבא טובות.

        1. שמעון נראה לי תסריט האיימים שלך מתגשם.זכור לי עוד לפני הפליאוף ובמהלך הפליאוף ששוב ושוב אמרת שבוסטון לא קבוצה וברוקךין יעיפו אותם ואז מילווקי יעיפו אותם וגם על גולדן(אמנם שם לא אמרת שהם לא יעברו אבל אתה די מזלזל בהם)
          הקיצר כנראה שתקבל בוסטון-גולדן סטייט בגמר 🙂

          1. אמר שג"ס לא יעברו סיבוב 2… מאז הפציעה של ג'ה זה התירוץ להכל. זה שממפיס נראים יותר טוב בלעדיו לא מעניין את שמעון.

            1. ממפיס לא יותר טובה בלי גה אפילו לא קרוב. טוב שאוהדי גס מנחמים את עצמם בזה 🙂

            1. סליחה הלכתי רק על חם מהתנור ולא ירדתי על התחזיות שלו רק אמרתי שתסריט האימים שלו הולך להתגשם ו2 הקבוצות שהוא הכי לא החזיק מהם בפליאוף הזה הולכות להיפגש בגמר ואחת מהן תהיה אלופה.

  24. https://www.statmuse.com/nba/ask/what-active-player-has-most-40-point-games-in-nba-playoff
    זו רק ההתחלה אבל
    לוקה נכנס לרשימת אליט ומה שברור שבגילו הוא היחיד מהרשימה שבאמת מאיים להגיע קרוב ללברון.

    כריס פול לא חייב הסברים לאף אחד שנה אחרי שהוא הוביל את אותה קבוצה לגמר הנבא
    ובטח ביחס ליכולת העלובה של הצעירים בוקר ואיטון.
    עצם זה ששחקנים כמו בברלי וליליארד שאף פעם לא הגיעו למעמד שלו אומר את הכל.

  25. האליפות מבחינתי על הרצפה ולכל קבוצה יש 25 אחוז סיכוי לקחת.לכל קבוצה מ ה 4 יש את היתרונות והחסרונות שלה.מקווה שסטפננקו יתעורר והווריירס יעלו לגמר 6 ב 8 שנים למרות שאני לגמרי מת על לוקה ומחבב את דאלאס.
    לוקה כרגע השחקן הכי טוב שנשאר בפלייאוף והוא כרגע טופ 2 בנבא עם יאניס או טופ 3 אם עדיין מחשיבים את דוראנט.
    עם כל הדיבורים על חזרת הביגמנים עם העונות האחרונות של יוקיץ ואמביד אני יודע כבר מ2014 שעמדה 5 היא העמדה הכי פחות חשובה בנבא בשביל לקחת אליפות.צריך גארד תותח ועמדה 3(לברון דוראנט קוואי).
    הווריירס לקחו אליפויות עם בוגוט מו ספייטס פסטוס אזילי זאזא פאצוליה ג'באל מק'גי ועוד שהם אפילו לא היו מקום 5 בהיררכיה של הקבוצה.איגוואדאלה וליבינגסטון מהספסל היו יותר חשובים מהסנטר.
    גם היום סטף קליי דריי ג'ורדן פול וויגינס ועוד שחקני ספסל כמו פייטון פורטר ואפילו קומינגה יותר חשובים מהסנטר קוואן לוני למרות המשחק האדיר האחרון שלו.
    כמו בפוטבול שיש עמדות שאתה משקיע בהם את רוב הכסף ויש עמדות שלא כך דעתי שבעמדת הסנטר צריך לשים הכי קצת כסף.תמיד אפשר למצוא גופה חדשה בדראפט או בפרי אייגנסי

      1. אשך כמו שיניב רשם לך לפני כמה ימים.לא מתאים לך לשנוא כל כך את יאניס.אני מבין לגבי סגנון המשחק.גם אני לא מת על הסגנון.אבל בתור בן אדם הוא מותק של בנאדם.הוא לא שיקוץ כמו אלו שאתה שונא לברון הארדן סימונס ווסטברוק כריס פול ועוד

        1. שונא אותו? אני לא שונא אותו
          רק מעדיף לא לראות אותו משחק.
          אני נמנע מלראות את מילווקי לחלוטין בעונה הרגילה ונאלץ לראותו אותו רק אם הוא נגד קבוצה שאני מחבב בפלייאוף, ואז זה סבל.

  26. יתכן ואני בדרך לאכול את הכובע
    אבללל דאלאס היא בסך הכל האטאלנטה של הפלייאוף הקודם.
    אני נותן להם 2 ניצחונות מקס מול ג"ס ושנה הבאה הם עפים סיבוב ראשון
    *בסגל הנוכחי

    1. זה יכול לקרות כי השחקנים בדאלאס תכלס משחקים הרבה מעבר לרמה האמיתית שלהם ולא בטוח שהם ימישכו לשחק ככה עונה הבאה,אבל יש הבדל גדול מאוד בין דאלאס לאטלנטה ואני חושב שאתה יודע מה הוא.בכל מקרה לדעתי או יותר נכון ווישפול טינקינג שלי שיושב ללוקה בראש פתיחת העונה היחסית לא טובה שלו,ושבקיץ הקרוב הוא יאכל פחות ויבוא באותו מוד של החצי שנה האחרונה כבר מההתחלה ואז הוא גם יזכה בMVP וגם דאלאס תמשיך להראות טוב

      1. יש מצב שהמנוחת קיץ שלו גם תהיה קצרה יחסית, יש אליפות אירופה בקיץ הקרוב ולוקה עד היום דאג להתייצב למדים הלאומיים של סלובניה.

    2. יש 3 אפשרויות
      1-אטלאנטה וטריי של שנה שעברה שגם העיפו בחצי את המדורגת מספר 1 הקונפרנס שלהם פילדלפיה ונעצרו בגמר של הקונפרנס על ידי האלופה שבדרך מילווקי (גולדן סטייט השנה?)
      2-לברון של 2007.יעלה לגמר בשנה הרביעית אבל יפסיד לקבוצה טובה יותר.
      3-דירק נוביצקי 2011-מסע הקסם יסתיים בטבעת.

  27. חלום שהאופציה השלישית תתממש, לדעתי יסתיים בתסריט הראשון.. האמת שאם ההשוואה ללארי בירד לוקה מתמודד בערך מהשנייה הראשונה שנבחר לליגה וזו חתיכת השוואה מחייבת ומחמיאה והאמת שהוא בדרך הנכונה לעמוד בה בכבוד.

  28. אני גם חושב שדאלאס היא אטלנטה של העונה הקודמת,
    הכי הרבה שדאלאס ינצחו זה 2 משחקים.
    כל אלה שעלו על הסוס של דאלאס יתחילו להמציא תירוצים למה הם הפסידו ללוחמים,
    סגל לא טוב, שחקנים "נגרים", סגל קצר, לוקה לא יכול לבד.

  29. הבלים שעוברים לאוהד סאנס בדיכאון:
    .
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y6yqdvju
    .
    כריס פול מביא עוד קבוצה לפלייאוף אחרי בצורת אינסופית.
    אינדיאנה מפנים את הבמה להליברטון ומקבלים חוזים נגמרים לצד ניסיון (ובחירת סיבוב ראשון של הסאנס) שיכול לאפשר חזרה לפלייאוף.
    הסאנס מקבלים קליעה + הגנה + התאמה טובה יותר ללוחות הזמנים של השחקנים הצעירים + במה לבוקר ואייטון (אז גם נגמרים התירוצים).
    .
    כאמור, הבלים. לא שופטים אוהד בצערו…

    1. אתם צריכים את טיוס ג׳ונס כמחליף ואז מעלים הרכב אייפון וקלעים כשטיוס שם לפטם אותו והרכב של בוקר+ רכז פותח (פול או מישהו אחר) ושומרים טובים. ככה יהיה אפשר לשחק בשתי שיטות משחק וגם להשאיר גרעין מאוד מוצלח

  30. תגובה קצרה על אייטון –
    .
    א. אין לאף אחד עם עיניים בראשו שדונצ'יץ' שחקן על, והיה צריך להיבחר ראשון.
    ב. זה לא משנה את העובדה שאייטון שווה מקס. סנטר שסיים את עונה 4 שלו עם 17 נק', 10 רב', 63% מהשדה ואת הפלייאוף עם 18 נק', 9 רב', 65% מהשדה, לצד הגנה שכוללת הגנה מצוינת הן על הצבע והן על הפרימטר,
    זה שחקן מקס.
    מספיק לראות מה עשו ומה קיבלו הורפורד, בוש וגאסול אחרי שנה 4 שלהם בליגה.
    .
    זה לפני שמדברים על פוטנציאל.
    מי שלא ממש צפה בסאנס משחקים בחודשים האחרונים כותב מהרהורי לבו.
    מי שצפה בקבוצה (בדגש על התקופה בה פול היה פצוע) יודע מה אייטון שווה. יודע שיש לו את היכולת לקלוע באחוזים מפחידים על המגן שלו, גם כאשר הוא לא בטווח ה-מטר מהסל.
    .
    יאללה,
    רק שלא יקפוץ לג'ונס הסרבר,
    ואנחנו נהיה בסדר…

    1. מה האינטרס של אייטון לשחק בפיניקס?
      שוק קטן, מאמן שעכשיו זרק משחק 7 בגלל ריב איתו, ובעלים שלא מאמין בו.
      אם מציעים לו מקס, או יותר טוב סיין אנד טרייד עם תנאים יותר טובים, למה שלא ילך?
      הוא מס' 3 בפיניקס, ואם הוא באמת טוב כמו שאתה אומר, הוא צריך להיות נמושה כדי להישאר ולא להיות מס' 1 במקום אחר.
      תתעורר

      1. קודם כל, הוא שחקן חופשי מוגבל. מה שאומר שבסופו של דבר איפה ישחק תלוי ברצון של פיניקס.
        מה שכן, אייטון לא חייב לבוא לטובת פיניקס ואני בהחלט רואה את אוקלהומה או ספרס מציעים לו והוא יסכים לחוזה מקס כזה שיעלה את השאלה אם לפיניקס יקפוץ הסארבר ויעשו את הטעות שלא להשוות את ההצעה.
        ולמה להיות שחקן מעולה שמשחק כחלק מקבוצה זה להיות נמושה? קליי הוא נמושה? דנקן היה נמושה?

        1. LJOS אתה צריך לרענן את הפחית.
          שום דבר ממה ששאלת לא אמרתי.
          לסאנס היתה אפשרות להציע לאייטון חוזה מקס כבר בתחילת העונה הקודמת.
          הם ככל הנראה לא מאמינים בו, בצדק או שלא.
          לשחק 17 דקות במשחק המכריע של העונה זה חוסר קרדיט.
          המקרה שלו מתחיל להזכיר את מקרה קוואי, עם המגה טעות של פופוביץ' ש"דחפה" את לאונרד החוצה.

          1. מודה שלא הבנתי את הלרענן את הפחית. איכשהו עכשיו זה הדבר הכי מעניין אותי בדיון הזה. התכוונת להגיד בצורה יצירתית שאשתה מים? כי אם כן, אז כל הכבוד לך שהרמת ביטוי שאני ממש לא מחבב לרמת "לא אשתמש בו, אבל נייס", ולדעתי לא התנפלתי בשום צורה.
            המשפט האחרון שלך כלל את המילים מס' 3, מס' 1 ונמושה, ולטענה המשתמעת מזה הגבתי. לגבי הטענה האחרונה שהצגת, שהיא שונה לחלוטין ממה שאני הבנתי בתגובה הקודמת שלך וסליחה אם התבלבלתי – מסכים שיש מצב, וכנראה שבצדק מבחינתו, שהוא מרגיש לא מוערך כרגע בפיניקס. אני הייתי מתאר אחרת את שתי הטענות האלו כדי להבדיל בין טענות חוסר הערכה לטענות "אלפא", אבל זה אני.

            1. לא התכוונתי לשום דבר פוגעני, רק שלא הבנת אותי, אז אני מתנצל.
              בכל מקרה, נראה לי שיש שם סכסוך עם אייטון שנמשך הרבה זמן על אש נמוכה, וזה העניין העיקרי.
              אייטון הוא שחקן צעיר שצריך לנצל הזדמנויות להתקדם מבחינת שכר ומעמד, לפני שהוא עושה פשרות על סיכוי לאליפות.
              לא נראה שפיניקס זה המקום בשבילו. טם יש מקום יותר טוב, זו כבר שאלה אחרת.

            2. נה, הכל בסדר. לא נפגעתי. רק סיקרנת אותי.
              לצערו, ולצערי, בגלל זכות ההשוואה שלהם העתיד של אייטון כרגע יותר תלוי ברצון של פיניקס מאשר ברצון שלו.
              ואני מסכים שהסיטואציה שלו בפיניקס לא נראית הכי אידיאלית, אבל אני לא חושב שצריך לסתום את הגולל על מקום מרכזי שלו שם. אני חושב שעדיין יש לו סיכוי, ולא רק כי אם אגיד אחרת מחר ימצאו את הגופה שלי ללא רוח חיים ובלש אקצנטרי ינסה להוכיח איך אדם מצפון הארץ הצליח להיות גם שם וגם בדירה הרחוקה שלי בו זמנית.

  31. תודה מנחם אחלה מעורב כמו תמיד.
    1. איזה כיף שגולדן סטייט בגמר האיזורי. עם כל הזחיחות והפרצופים – תמיד כיף לראות את סטף קליי וגרין בפלייאוף. התגעגענו. ההצגה הכי טובה בעיר, לטוב ולרע, ולא לעוד הרבה זמן. מחכה בכיליון עיניים לסדרה נהדרת מול לוקה, ספנסר וצ'ארלס.
    2. אייטון לא באמת יכול ליצור לעצמו ולכן לא מתאים להיות שחקן פרנצ'אייז. עם זאת, הוא בהחלט שווה מקס. כמה טובים ממנו יש בליגה? לא יותר מדי.
    3. פול הוביל את פיניקס לגמר הכללי ולמקום הראשון בליגה – אחרי שניםשלא עלו בכלל לפלייאוף. תנו לו כבוד ותפסיקו לשפוט שחקן בן 37 ששיחק נגד עילוי בן 23!
    4. בוקר יצטרך לעשות חושבים. התצוגה שלו במשחק 7 עלולה לפגוע בו אם לא ידע כיצד להתמודד איתה. חבל שאני לא יכול לדבר איתו – הייתי אומר לו: בתור התחלה – תפסיק לזרוק ראש אחורה על כל מגע.
    5. צר לי מאוד – כי אני באמת מחבב אותם וגם יש להם אוהדים יקרים כאן בפורום – אבל לדעתי פיניקס פיספסו את הרכבת. בשנה הבאה כולם חוזרים – קאוואי, ג'ורג'י בוי, סטף וקליי, דיוויס, ציון, מורי, פורטר ג'וניור, ראס ואפילו השאריות של לברון. ממפיס, ניו אורלינס ומיני יהיו כוחות עולים, דאלאס כאן להישאר ואפילו יוטה יעשו קולות.
    הקליר פאת' במערב בשנתיים האחרונות נגמר.
    6. אחרון חביב – לוקה חייב ללכת על הטבעת בכל הכוח. בחיים לא תמיד יש הזדמנות שנייה. שירים טלפון לפני הארדוויי או סאם פרסטי (2012).

    1. שוט יקר
      אתה שוב נסחף על ידי נארטיב
      https://www.nba.com/stats/events/?CFID=&CFPARAMS=&ContextMeasure=FGA&EndPeriod=0&EndRange=28800&GameID=0042100227&PlayerID=1626164&RangeType=0&Season=2021-22&SeasonType=Playoffs&StartPeriod=0&StartRange=0&TeamID=1610612756&flag=3&sct=plot&section=game
      הנה כל הזריקות של בוקר במשחק האחרון. (אם אתה מעוניין אתה מוזמן גם למצוא את הארבע עבירות הנוספות שבוצעו עליו שגם בהן גם אם אתה מתאמץ אולי ניתן להגיד שזרק ראש לאחור באחת מהן אבל רק אם אתה באמת מתאמץ)
      אז איפה בדיוק הוא זורק את הראש כל הזמן?
      פעם אחת זה כל הזמן?

      1. תוג אין פה סחף אחרי נרטיב כי אני הראשון שאמר את זה על בוקר.
        ואני לא מדבר על זריקות – אני מדבר על כל מגע.
        ראיתי אותו הרבה בפלייאוף הזה – הוא עושה את זה ב-90% מהמקרים. כבר לא שולט בזה.
        ד״א ברידג׳ס עושה את זה בהגנה! כשהוא לחץ את לוקה – זרק ראש ויד בכל פעם שחש שיש חסימה

      2. דא בדוגמאות שהבאת בכדרור לפני הקליעה – זורק ראש 3 פעמים חחחחח ברביעית זה פייד מהמקום אחרי כדרור אחד אז כאן אפילו הוא לא מצליח לזרוק ראש

        1. אין שום דבר שמונע ממך להסחף אחר נראטיב שאתה עצמך יצרת, ולא חסרים לנו דוגמאות של זה קורה כאן בהופס כולל מספר פעמים איתך ספציפית
          א ו ק י
          נראה לי שיש לנו הגדרות מאוד שונות של 90%. אצלי זה אומר שמתוך עשר פעמים הוא עושה זאת תשע, מה זה אומר אצלך?
          או שיש לנו הגדרות מאוד שונות של לזרוק ראש או שאחד מאיתנו הוזה.

          1. כן תוג חד משמעית.
            9 מתוך 10 פעמים שהוא חודר בכדרור ונוצר מגע במהלך – הוא זורק ראש אחורה. ואם לא 9 אז 8 שברמת הטיעון זה אותו דבר.
            תבדוק (ונסה בלי שריקות מהבית)

            1. באיזה משחק אתה רוצה שאני אבדוק?
              כי באחרון זה כבר לא נכון. לא לגבי 8 מ10 ולא לגבי 9 מ10

            2. עזוב בוא נתרכז במשחקים שנשארו. אם יהיה לי כוח אבדוק זה לא כזה קריטי, זאת נקודה אחת מתוך כל מה שציינתי.
              התכוונתי בעיקר לזה שהיה לו משחק רע מאוד והוא יהיה צריך להתאושש ממנו

            3. בוקר שחקן נהדר ואם תבדוק תראה שכתבתי עליו כאן הרבה פעמים ותמיד רק דברים טובים אני מאוד מחזיק ממנו.
              אני באמת מקווה שהמשחק הזה לא יגרום לו נזק ושהוא יידע לשים אותו מאחוריו הוא עוד צעיר

  32. בס"ד
    תודה. רבה מנחם.
    הויכוח של אייטון ומונטי זה בקטנה.
    אני חושב שאם פול י'אר, ואני חושב שכן, נראה סיין אנד טרייד של אייטון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט