מילוואקי נפרדת מהתואר ודאלאס מכבה לשמשות את האור / מאנו ויונתן

מילוואקי נפרדת מהתואר ודאלאס מכבה לשמשות את האור / מאנו ויונתן

בוסטון סלטיקס 109 – מילווקי באקס 81 (בוסטון מנצחת 3-4 בסדרה) / מאנו

ערב מבטיח מאד נפתח באנחת נכאים – פרצופו המייגע של מארק ג'קסון ממלא את המסך בסלון ואני קצת מצטער שאני מבין אנגלית, אבל דקת דומיה לזכר קורבנות הירי בדיר דיסטריקט בסוף המשחק הקודם מזכירה לי שיש דברים יותר גרועים ממארק ג'קסון בעולמנו.

מילוואקי עולה עם אלן, מת'יוס, לופז, הולידיי ויאניס, בוסטון עם טייטום, בראון, הורפורד, סמארט וגרנט ויליאמס, תזכרו את השם הזה. הירוקים מבוסטון משחקים בלבן נגד הירוקים ממילוואקי שעולים בשחור.

בוסטון קולעת נקודות ראשונות, שתי הקבוצות מרבות להחמיץ, אבל מילוואקי רצה ל 10-3 לפני שטייטום קובר שלשה שמחזירה את הדם ללחיים של בוסטון, אבל לופז קובר שלשה בצד השני ויש לנו פסק זמן ראשון להערב. מילוואקי מאבדת כדור פעמיים רצוף ובראון מצמצם ל13-11. בוסטון מתחילה להזיז את הכדור, וייט מחמיץ פעמיים מחוץ לקשת, ואני חושב שעדיף שוייט יכדרר וימסור יותר, ושטייטום יכדרר פחות ויזרוק יותר, לפני שטייטום עולה לשלשה מוצלחת כדי להעמיד אותי על טעותי, ויש לנו פסק זמן שני.

הסלטיקס מרבים להחמיץ, בעיקר משלוש, מילוואקי מצליחה לקלוע, בעיקר מהצבע, ועכשיו 22-14 לבאקס. הרבע מחשב את קיצו לאחור כשהסלטיקס עם 5/21 מהשדה ו-4/13 מהשלוש, וככה קשה להישאר בתמונה. סוף סוף וייט חודר פנימה, מחמיץ אמנם, אבל הסלטיקס עם הריבאונד, ופריצ'ארד קובר שלשה. חדירה נוספת של בראון קובעת 26-20 למילוואקי בסוף הרבע הראשון.

אני מתקשה להאמין שבוסטון יסיימו את המשחק עם 80 נק' אבל כרגע זה הקצב, והסלטיקס יצטרכו למצוא את הדרך לקלוע נק' כדי להישאר בתמונה, אולי דרך סטטיסטיקה שתתיישר, ואולי דרך מאצ'אפים ותרגילים חדשים.

הרבע השני נפתח עם סל של לופז מריבאונד התקפה כששלושה לבנים מסביבו לא מצליחים לעצור אותו, ואני חושב שחסרונו של הטיימלורד בהחלט מורגש. בוסטון מצליחה לקלוע בצבע, ומהקו, ונלחמת בהגנה – גרנט ויליאמס חוסם שלשה של מת'יוס, אירוע נדיר למדי שקורה אחת לכ-125 זריקות לשלוש.

שלשה של טייטום מצמצת ל30-28 ובראון ממשיך לעשות יאניס – להיכנס בכל מה שנמצא בצבע, לקלוע (כבר 10 נק'), ולקבל אנד וואן, ויש לנו שוויון. איירבול של גרייסון אלן גורר תשואות מהקהל. חדירה נפלאה של פריצ'ארד משאירה את הורפורד לדאנק, והסלטיקס ביתרון ראשון מאז הסל הראשון במשחק. לא נותר לי אלא לטפוח לעצמי על השכם על ההמלצה ללכת לצבע, ולקוות שיאניס לא יוכיח לי שההצלחה הזו זמנית בלבד, אבל בינתיים הסלטיקס ב-6/6 בזריקות האחרונות.

לופז חוסם בצד אחד ומטביע בצד השני ל35-32 לבאקס, בוסטון שוב מחמיצים, ואודוקה לוקח פסק זמן נוסף. גרנט ויליאמס מצמצם ל37-35, וטייטום מעלה ל38-37. ויליאמס מחמיץ שתי שלשות פנויות, קונאטון כנ"ל. כולם כולל כולם מחמיצים, ושתיים וחצי דקות לפני המחצית אנחנו בשיוויון 40. הסלטיקס עולים ל45-43, אבל טייטום עם עבירה שלישית, יאניס עם עבירה שניה, וסמארט בתעלול מתוחכם קובע 48-43 במחצית.

מה היה לנו עד עכשיו? משחק 7 טיפוסי – איטי, הרבה החטאות, עבירות ואיבודים. בוסטון התחילה עם 20 נק' ברבע הראשון, מילוואקי המשיכה עם 17 נק' ברבע השני, ונראה מי יצליח למצוא את השטף במחצית השניה, אבל מילוואקי נראית לי קצת קצרה אחרי יאניס, והוא יצטרך, אולי כרגיל, להתעלות על עצמו.

הסלטיקס פותחים את הרבע השלישי עם קליעות, מילוואקי פחות, ההפרש עולה ל-12 לטובת הלבנים, ובודנהולצר לוקח רגע מתוק של עלית. המון מספרי 0 בקהל הירוק, הרבה 7, לא מעט 6 וגם 34, ורק מתי מעט 33-ים מפוזרים להם פה ושם… הצעירים האלה, אני אומר לכם, הדור שלא ידע את לארי ג'ו (יוסף) בירד. מישהו יודע מה הקטע של שרשראות נעילת האופנועים האלו שאוהדי הסלטיקס שמים על הצוואר?

האלי הופ נפלא של טייטום לבראון מסתיים בסל ועבירה של הולידיי. ארבע וחצי דקות לתוך הרבע השלישי וחדירה נפלאה של טייטום נראית כמסתיימת בסל ועבירה, אבל נשרקת לבסוף כעבירת תוקף, וזו כבר עבירה רביעית לטייטום. הולידיי, היחיד שמצליח ליצר נק' במילוואקי כרגע, מצמצם אבל היתרון של בוסטון נשאר באזור ה-10 נק'.

לא מיותר בכלל לציין שמילוואקי כרגע עם 14% מעבר לקשת, ויהיה להם קשה לסגור פער כזה, אם לא יצליחו לקלוע שלשות. הולידיי יורד לספסל עם עבירה רביעית, לפני שפורטיס קולע שלשה ראשונה למילוואקי אחרי לא פחות מ-13 (!) ניסיונות שלא עלו יפה.

חדירה של בראון ועוד שלשה של גרנט ויליאמס הבלתי נגמר והיתרון הלבן עולה ל-16 שתי דקות לסיום הרבע. בסדרה הזו בוסטון "מסורתית" נוטה לאבד את היתרון שלה ברבע הרביעי, אז מוקדם להכריז, אבל מילוואקי צריכה למצוא פתרונות ומהר. דרק וייט סופסוף קולע שלשה ומיד גורם ליאניס לעשות צעדים בצד השני והקהל מריע לו. 79-64 בסוף הרבע השלישי.

הרבע הרביעי נפתח כשמילוואקי רחוקה 12 דקות נטו מלאבד את הכתר. יאניס מחמיץ בחדירה לצבע ואחר כך עושה זאת שוב, ונראה שלמילוואקי פשוט נגמרה הבטרייה, בעוד שבצד השני גרנט ויליאמס זוכה בתואר "השחקן הלוהט משלוש במשחק מכריע" על שם קליי תומפסון. עכשיו גם פריצ'ארד קולע, תשע וחצי דקות לסיום, וההפרש צומח ל-19, 87-68, ובודנהולצר שוב לוקח פסק זמן.

מילוואקי מתקשה לעשות נקודות ונראה שוויתרה על השלשות. פריצ'ארד לא מוותר עליהן ועכשיו כבר 94-73. חסימה אדירה של ויליאמס על פורטיס הדוהר במגרש פתוח מסמנת, לטעמי, את סוף הסדרה, ונשאר רק לקוות שאף אחד לא יפצע בדקות שנותרו. פריצ'ארד עם ריב' התקפה מתחת לידיים של קונאטון וזה כבר נהיה לא נעים. שתי דקות לסיום יאניס המותש והמאוכזב יורד לספסל, ואחריו שאר השחקנים המובילים של שתי הקבוצות 109-81 בסיום.

ה-נתון הסטטיסטי של הערב – 12% למילוואקי מעבר לקשת, רק 4 קליעות מתוך 33 ניסיונות – אי אפשר לנצח ככה משחק כדורסל ב-2022. בוסטון, לעומתה, למרות התחלה קשה, "עשתה דאלאס" עם 40% ב-22/55 ניסיונות. זה השתלם הפעם, אבל מעניין יהיה לראות איך בוסטון ישחקו נגד ההיט.

יאניס, עם ערב בינוני במונחיו, עם 25 נק', 20 ריב' ו-9 אס', הולידיי עם 15 נק' הצליח לעשות צרות בצבע של בוסטון, אבל סיים עם 0/6 משלוש, ולופז כנ"ל – 15 נק', משחק טוב בצבע בשני הצדדים, אבל 1/6 משלוש. קונאטון עם 0/5, ואלן עם 0/4 מהטווח פשוט לא הצליחו לקלוע הלילה.

בבוסטון גרנט ויליאמס במשחק קריירה עם 27 נק' ב-7/18 משלוש שבר שיא כלשהו של סטף לשלשות במשחק 7 והתלוצץ על כך במסיבת העיתונאים. טייטום (23 נק', 6 ריב', 8 אס') ובראון (19 נק', 8 ריב') יצרו מצבים לעצמם ולאחרים. סמארט והורפורד התקשו ליצר נקודות (1/6 משלוש לסמארט, 6 נק' סך הכל להורפורד), אבל עשו הגנה מצוינת, והאחרון גם זכה לחיבוק ממושך מבודנהולצר מאמנו מימי אטלנטה הרחוקים. דרק וייט בעוד משחק קליעה שירצה לשכוח עם 1/6 מהשלוש ו-1/10 מהשדה, עשה את שלו בהגנה, אבל לטעמי עדיין לא מצא את מקומו בהתקפה של בוסטון. פריצ'ארד היה קטלני הלילה עם 4/6 משלוש, 3 אס' ולא פחות מ-5 ריב', שניים מהם בהתקפה, וכל זה ב-17 דקות משחק.

סדרה אדירה הסתיימה לה, לבטח הטובה ביותר שראינו העונה, אולי גם הטובה ביותר מאלה שעוד נכונו לנו. כולם, חוץ מהטמיר, עצובים בשביל יאניס המלך שהפסיד. כולם, חוץ מהאיש עצמו, שמחים שגרייסון אלן הפסיד. וייט, אודוקה והארדי הדיחו את בודנהולצר והיל, ויהנו מיריבה נטולת אקס ספרסים בשלב הבא. מילוואקי תצטער על פציעתו של מידלטון, אבל יכולה בהחלט להיות אופטימית לקראת העונה הבאה.

פיניקס סאנס 90 – דאלאס מבריקס 123 (דאלאס מנצחת 4-3 בסדרה) / יונתן

היה משחק 7 בפניקס?

האורחים פתחו ב5-0 ומשם לא הביטו לאחור. המאבס לא איבדו הפרש פעם אחת, החזיקו את הסאנס על 27 נקודות במחצית (זה מה שהמאבס קלעו ברבע הראשון), ניצחו את שלושת הרבעים הראשונים והגיעו ליתרון שיא של 46 הפרש ברבע הרביעי. משם הם שיחררו ונתנו לסאנס לנצח רבע אחד (40-31 לסאנס בגארבג' טיים) ולהיפרד כידידים.

הסאנס רשמו את העונה הרגילה הכי טובה בתולדותיהם עם 64-18 אבל כמו שסיימו את הפלייאוף הקודם בשמיטת יתרון 2-0 בסדרת הגמר למילווקי באקס, הפלייאוף הנוכחי נגמר בתבוסה צורבת לאחר שמיטת 2-0 בפתיחת הסדרה מול המאבריקס.

הבאקס הפסידו גם הם במשחק 7 הלילה (אתם אמורים לדעת אם קראתם עד כאן) אז שתי הפיינליסטיות של העונה שעברה יוצאות לחופשת הקיץ באותו היום לאחר הפסדים בהפרשים גבוהים.

בצד המנצחים רק שלושה שחקנים קלעו מעל 10 נקודות. לוקה עם 35 נקודות ב-12 מ-19 מהשדה (6 מ-11 מטווח השלוש) לצד 10 ריבאונדים. הצטרפו אליו ספנסר דינווידי עם 30 ב11 מ-15 (5 מ-7 מהשלוש) וג'יילן ברונסון עם 24 נקודות ו-6 ריבאונדים.

גם אצל הסאנס רק שלושה שחקנים קלעו מעל 10 נקודות רק שאף אחד מהם לא קלע הרבה מעל זה – קמרון ג'ונסון הוביל את הקבוצה מהספסל עם 12, בוקר קלע 11 וכריס פול 10.

לפוסט הזה יש 220 תגובות

  1. באסה ששתי הסדרות האדירות האלו נגמרו בצורה כל כך חד צדדית ולא היה איזה מתח כמו בשאר המשחקים.
    בוסטון חנקו את הבאקס עם ההגנה שלהם. יאניס בודד במערכה לא היה מסוכל להם, במיוחד לו שוויליאמס תופס יום כאילו הוא ריי אלן מהשלוש.
    אין הסבר הגיוני למה שבדיוק התרחש בפיניקס, אבל רק קבוצה אחת הייתה שם על המגרש ורקדה על הדרך לשלב הבא – דאלאס "לוקה" מאבריקס

            1. אלכוהול אמריקאי זה אוקסימורון.
              כמו השוקולד האמריקאי, הוא איכשהו חמוץ, בטעם קיא ויש בו בקושי שאריות של הדבר בשבילו התכנסנו (שוקולד. אלכוהול).
              אני קצת מקנא באמריקאים שחיים על הדברים האלה ואז נחשפים לדבר האמיתי שיש לעולם להציע, כמו תינוקות שמגלים שיש עולם שלם מחוץ לתפוח המעוך שהם לעסו עד עכשיו.

  2. מטורף
    2 סדרות הולכות למשחק 7 ואז מעל 60 הפרש בשהי המשחקים
    באנקדוטות
    1 האלופה והסגנית הולכות ההיתה ביחד
    2 בסדרת המערב הביתיות ניצחו הכל עד המשחק האחרון
    3 בסדרת המזרח בוסטון הייתה בפיגור 1-0 2-1 3-2 אך עלתה ליתרון שזה היה מכריע

      1. גם להיפך. לא מת על בוסטון אבל זאת קבוצה מדהימה, שנבנתה בצורה חכמה ומאוד קשוחים… אני רק לא מבין את הזלזול בגולדן סטייט. היחידים מה4 שעלו שזכו באליפויות…

  3. לא מצליח למצוא לינק לסרטון שראיתי בו יאניס יושב על הספסל כשפתיו מעוותות בעווית בכי ועיניב מעט דומעות לפני שהוא מרים ראש למעלה ומתעשת. יש לו לב של אלוף ונתן את כל מה שנשאר לו.
    אם הסלטיקס וצליחו לעבור את מיאמי ודלאס (סורי אוהדי ג"ס) עדיין תהיה פה כוכבית בגלל מידלטון.
    צריך לתת קרדיט גדול לסטיבנס שפיתח בשנה שעברה את גראנט וויליאמס כי לא היתה לו הרבה ברירה. השנה אחד מאלה שקידמו גם את גראנט וגם את ה IPL זה אל הורפורד. הם לומדים מהניסיון שלו ונראה שהוא משרה עליהם ביטחון רב.
    פריצארד בהחלט נתן משחק טוב. כשיש לו ביטחון הוא שלשן מעולה. הבעיה שביטחון עצמי שלו בכללי לא ממש טוב. הוא יכול הרבה יותר אם יחזק את הצד המנטלי (מי מטריל אותי?). לסלטיקס בעיות טובות לקראת העונה הבאה. ההתפתחות של גרנט חשובה ביותר, יותר משל IPL=INJURE PRONE LORD. לאחרון אין בכלל שלשה ולא תהיה לו. היתרון היחידי שלו על גרנט זו האתלטיות שלו.
    גם לבראון יש בעייה שקשורה בחוסר יציבות. שחקן ברמה שלו לא יכול לסיים משחק עם פחות מ 80% מהקו…
    מילה אחרונה ליודוקה. אני טעיתי ומדובר במאמן מצוין אבל יש נסיבות מקלות והראייה היא פתיחת עונה נוראית ואימון גרוע שלו בתחילת העונה. הוא עשה סוויץ וביחד איתו עשו גם שחקני הסלטיקס.
    עדיין יש קצת ביקורת על בחירת הטיימאאוטים אבל זה בקטנה קטנה כי תמיד תהיה לי ביקורת של פרשן כורסה לבנטיני טיפוסי.

    1. רזי ושאר אוהדי בוסטון ברכות!
      יש לכם קבוצה של גברים, מאוזנת ועמוקה.
      הטעות שלך בקשר ליודוקה היא שבאת אליו בטענות על דברים שלא קשורים אליו בהכרח – מאמן חדש בעונתו הראשונה וסגל צעיר. בשלב ההוא הבעיות שלהם היו בעיקר באשמת השחקנים, לא כל דבר זו אשמת המאמן, לפעמים השחקנים משחקים בלי חשק או עם הראש בקיר (ע"ע" טייטום ובראון), בנב"א אין למאמן כוח אמיתי מולם. גם לריברס יש נסיבות מקלות והוא עשה גם הרבה דברים טובים בפילי.

      1. גם נרס היה מאמן בעונתו הראשונה ולקח אליפות. זה לא קשור כי היה לו ניסיון בתור עוזר מאמן מספר שנים לא מבוטל. סגל צעיר? אולי כרונולוגית אבל זה סגל שרץ כבר כמה שנים! מכירים טוב מאד אחד את השני.
        הוא אימן גרוע בתחילת העונה אבל כשהכסף היה על השולחן הוא תיקן.
        השחקנים משחקים איך שהמאמן דורש מהם. הוא איפשר בבוסטון משחק איסו שדפק לגמרי את פתיחת העונה. האשמה בעיקר עליו.

    2. אני קורא ואני לא מאמין, יכול להיות שאני מסכים עם רזי? אה, רגע, הינה במשפט אחד (בוא הצלחת להגיד בערך חמש שטויות) על הטיים-לורד הרסת הכל.

      מצטער שאני חוזר לנקודה הזאת אבל כל כך כיף לי למרוח את זה בפנים של כל כך הרבה רפי הבנה כאן באתר. נו מה, אז דני איינג' לא יודע לבחור בדראפט, הא?

        1. דני איינג' דורש את כבודו האבוד אצל גולשי הופס. חוץ מהורפורד זה כמעט הכל בחירות שלו. לא יודע עם יש עוד קבוצה בליגה במצב הזה (הדאבס, אני מניח).

          1. נראה לי ממפיס,גם אצלהם הרוב הוא שחקנים שלהם ושחקנים צעירים.
            ודרך אגב גם הלייקרס בחרו לא רע בכלל בשנים האחרונות,הבעיה שאף אחד לא נשאר בלייקרס אבל זה סיפור אחר

            1. נכון, לא חשבתי על הגריזליז, אבל עדיין לבוסטון יש הרכב יותר חזק.

              ללייקרס אין מה להתגאות בכלל. נניח היו משאירים את כולם אצלם, הייתם עולים היום עם ראסל, לונזו, אינגרם, רנדל וקוזמה. זו קבוצת סף פלייאוף במקרה הסופר אופטימי.

            2. ההבדל בין כל השחקנים שהלייקרס בחרו לבין מה שבוסטון בחרו נעוץ בהבדל אחד קטן-גדול טייטום.אף אחד שהלייקרס בחרו בו מתקרב לרמה של טייטום וזה ההבדל.שאר השחקנים לדעתי לא נופלים מאף בחירה של בוסטון ואולי אפילו עולים עליהם אבל איך אומרים יופי טופי אבל יש את טייטום.
              והכי מעצבן שבמקום לונזו היינו יכולים לבחור את טייטום

            3. גם אין לכם אף אחד שאפילו מתקרב לג'יילן. אפשר להודות על האמת – הלייקרס בחרו בסדר אבל לא מצויין ובשורה התחתונה בסיס לקבוצה נורמלית לא יצא לכם מכל שנות הטנקינג האלו אז זה די כשלון.

              לא, לא יכולתם לבחור את טייטום. הבחירה הראשונה היתה שלנו ואיינג' אמר שהוא היה בוחר את טייטום בכל מקרה. הוא החליף עם פילי רק כי היה ברור לו שטייטום מחכה לו בוודאות בבחירה השלישית.

            4. לא מסכים לגבי בראון.אינגרם בהחלט באותו לבל של בראון וגם תלוי איזה רנדל אתה מקבל של לפני 2 עונות שהוא אולסטאר או הנפילה של השנה.בכל מקרה הוא בהחלט יכול להיות מספר 2 מצויין בקונדיטירית.ודרך אגב מכל שאר השחקנים שאיינג בחר והגיעו לבוסטון אני עדיין חושב שאף אחד מהם לא יגיע לרמה של לונזו בול שלדעתי יש לו הרבה כדרוסל והוא עוד יוכיח את זה.גם .
              לגבי לבחור את טייטום אז אתה צודק זה סתם אנקדוטה כי בכל מקרה הלייקרס כיוונו לרכז וזה מה שהם חיפשו .
              אפרופו שים לב שקבוצה שמורכבת מראסל,אינגרם,רנדל ,קוזמה ואינגרם זאת מבחינתך קבוצת סף פליאוף במקרה האופטימי
              אבל קבוצה עם קליבה,פאוול,ברונסון,דינוודי,פיני סמית מבחינתך זאת קבוצה טובה מאוד.
              מישהו פה לוקה בשנאת יתר לכל דבר שיוצא מהלייקרס 🙂

            5. אה ושכחתי לענות על בסיס לקבוצה נורמלית אז אני אמנם יודע שהיום זה יום חגך ואתה(בצדק)בשמיים אבל שורה תחתונה שאמנם בסיס נורמלי לא יצא אבל כן יצאה אליפות אז נראה לי שכשלון זה כנראה לא היה

      1. דני איינג' בחר טוב כולל האינג'ר פרון (במיקום בו היה) זה לא משנה את העובדה שהוא כזה.
        אתה מוזמן לבדוק, נדמה לי שאפילו טרחתי בעבר בשבילך, אז תטרח בעצמך ותראה כמה ימי משחק יש לו בשנים האחרונות וכמה הוא חרסינה. לא אני המצאתי את זה, זו עובדה שלא מפסיקים לדוש בה באתרי הסלטיקס.
        כן יחזור? לא יחזור? חטף מכה או לא? הוא נראה כמו איזה בוב (קובוץ) בחבובות.

        1. בשנתיים הראשונות שלו הוא שיחק מעט אבל לא רק בגלל הפציעות – הוא היה בקבוצת ג'י-ליג שלנו די הרבה. בשנתיים האחרונות הוא שיחק 50-60 משחקים, לא מדהים אבל לא מאוד בעייתי בהנתן שחלק גדול מהחיסורים שלו היו על פרוטוקול קורונה ולא בגלל פציעות.

  4. תודה על הסיקור.
    מעניין מה היו אומרים על הארדן אם היה נותן מחצית ראשונה כמו של בוקר או פול הערב (0 סלי שדה). או על ווסטברוק…

      1. ההיפך.
        פול בין 37 אי אפשר לצפות ממנו להצגות
        בוקר בשיאו – ראסל ווסטברוק או הארדן בשיאם היו גומרים מחצית במשחק כל כך קריטי ללא סלי שדה?
        זה בלתי נתפס, אני חושש מאוד מההשלכות של המשחק הזה על המשך הדרך שלו

        1. לדעתי בוקר עדיין לא בשיאו,ויש לו עוד חמש-שש שנים לפחות לשחק ברמה הכי גבוהה שיש.אני מאמין שהוא ילמד מזה,
          לגבי פול אז קודם כל לאור היכולת שלו העונה אני לפחות ציפיתי ממנו כן להוביל את פיניקס בייחוד אחרי ששנה שעברה הוא סוף סוף הצליח להגיע לפיינלס אבל בכל מקרה עזוב הצגות פה תהיה סביר

          1. מסכים יניב וזה בדיוק מה שאמרתי – אפס סלי שדה! איך דבר כזה קורה? לא מובן לי. להארדן ו-ווסטברוק זה בחיים לא היה קורה, כשהיו צעירים. להארדן זה קרה בחצי השני במיאמי. לראס זה בחיים קרה.

    1. זה קצת איש קש, לא?
      המעורב מלא בירידות על כריס פול וזו לא הפעם הראשונה. כשלמישהו יש משחק לא טוב אנשים מדברים על זה…

      1. אני בחיים לא ירדתי ולא ארד על כריס פול – תמיד הערצתי אותו וגם היום. הוא בן 37, בולוק רודף אחריו בחכמה כבר 5 משחקים, זה הרג אותו.

        1. אתה לא. אחרים חופשי.
          אני גם לא יורד כל כך חזק כמו אחרים על ווסטברוק והארדן, משער ששמת לב. למרות שלפעמים זה מצחיק אז צוחקים.

          1. כן ראיתי את כל מקהלת ה-"כריס פול לוזר" כאן
            אז מה לגבי בארקלי, יואינג, רג'י מילר, מלון, סטוקטון וכל השאר שהגיעו לגמרים והפסידו?
            כריס פול ווינר, הגיע לגמר וניצח במו ידיו משחקים וסדרות. וגם הפסיד.

            1. טוב אולי "ווינר" מילה קצת לא מדוייקת לגביו בטח בימים אלה. אז תמחוק. אבל בטח לא "לוזר"

            2. מסכים

            3. מסכים איתך דה שוט

            4. מצחיק בעיניי לקרוא 'לוזרים' לאנשים שעושים מיליונים מהכשרון שלהם. אתה יודע מה? גם אם הם מרוויחים 80 אלף יורו בבלקנית זה לא רע. מי שמגשים חלום של מיליוני אנשים לא יכול להיות לוזר

            5. + 100
              האווי לאסוף (האגדי 🙂)

            6. דרך מוזרה להסתכל על זה. ואני חשבתי שהמטרה שלהם היא לנצח בספורט בו הם עוסקים אבל מסתבר שכנראה המטרה היא הכסף.

            7. כריס פול הוא לוזר היסטורי, אין קשר לזה שהוא צוחק על הדרך לבנק. הוא גם שחקן טוב אבל לא אחד ברשימה של הפונט גארדס הטובים בהיסטוריה

            8. מה קורה בחשבון הבנק שלו, זה כבר תלות של פופולריות המשחק.
              אני חושב שלינוי אשרם יותר וינרית ממנו ואני בטו שאין לה בחשבון הבנק פרומיל ממה שיש לפול

  5. תודה על הסיקור. במזרח היו שתי קבוצות ששיחקו חזק כמו שאני אוהב, למילווקי נגמרו הכלים בגלל חסרונו של התותח מס' 2 שלהם וספסל דליל (שגם נקלע ליום מזעזע). לבוסטון יהיה קשה מול מיאמי כי יש לה סגל רחב מאוד והיא קבוצה מגובשת.
    במערב – נרדמתי באמצע הלילה וכשהתעוררתי – אוי ואבוי. ראיתי את המשחק בדיליי וזה היה עצוב מאוד.
    תנחומיי לטנ"ש וגרורותיהם, חבל מאוד מה שקרה שם אבל אין צורך לפרק קבוצה מצליחה כל כך אלא לחזק איפה שצריך (מי אמר לשחק יותר על אייטון?).
    נראה לי שדאלאס טרפה את הקלפים של כולנו, לפחות אצלי היא לא היתה אמורה להגיע רחוק.
    פורצה דאלאס! אין לי כוח לגמר עם סטף וגרין עם הפרצופים שלהם.

    1. + 11 על השורה התחתונה
      מי היה מאמין שהטרייד על דינווידי יהפוך את דאלאס לקונטנדרית.
      לוקה זה משהו שלא ראינו, בטח שלא בגיל כזה.

      1. לוקה זה גאון כדורסל שמזכיר אץ בירד ויכולתו טובה ומעלה גם בשביל בירד! וזה נכון גם ליוקיץ'. יש מצב ששניהם נכנסים ללפחות עשרת השחקנים הטובים ביותר בכל הזמנים בעמדתם כמו נוביצקי וכמו יאניס וכמו שהיו יכולים להיות פטרוביץ' אם לא היה נהרג וסאבוניס אם היה מגיע מוקדם יותר ובריא יותר לנב"א.

      2. ממש צודק על לוקה דה שוט, סחב חבורת שחקנים משלימים (עם כל ההערכה לפיני-סמית, בולוק, דיוונדי או פאוול וקלייבה) עד לגמר אזורי ולא אמרו את המילה האחרונה. גם כאן מגיעות מילים טובות לג'ייסון קיד שלפחות אותי אישית האכיל כמה כובעים העונה בפרט ובפלייאוף עד כה במיוחד.

        1. אם צריך לחלק את הסדרה הזו מבחינת אחוזים של שליטה במשחק זה היה לאורך כל הסדרה משהו כמו 70%-30% לטובת בוסטון ויש מצב שעוד היייתי אדיב עם מילווקי.

        2. תודה על הברכות, אבל זה לא שאני הייתי על המגרש, כן?

          הם גנבו משחקים? הם עלו בלי שחקן ההתקפה הכי טוב שלהם ואנחנו חוגגים כאילו ניצחנו את ברזיל של פלה.

          1. אתה שחקת בפויינט (ולחץ לא פצע אותך)
            לאסוף כמובן בסנטר (ולא פחד מלופז)
            בירדמן השחקן השישי (פריצ׳ארד)
            ודוק רזי הופמן נתן תצוגת אולאראונד לפנתיאון (טייטום)
            גיא בא בהתערבות על תקן הורפורד ופלייאוף טי היה יודוקה
            🙂

            1. דוק רזי יותר על תקן דריק ווייט. משחק המון דקות אבל לא פוגע בכלום.

              ושכחת את קרמר, הייתי שם אותו במשבצת של ת'ייס, עבר מפואר אבל לא נראה קשור לשום דבר כרגע.

            2. חחחחחחחחחחחחחח
              צודק
              מחילה קרמר
              🙏

          2. בוסטון שיחקו בלי אחד משחקני החמישיה שלהם במשך 5 משחקים בעצם בלי רוב וויליאמס בכלל וסמארט אחד בחוץ. אמנם מידלטון חשוב יותר לבאקס אבל עדיין קיזוז

            1. מידלטון הוא השחקן השני בחשיבות של הבאקס היה חסם להם שחקן יוצר, זה לא קיזוז אפילו לא קרוב.

            2. IPL=וויליאמס ה III

    2. המאבס נפלו על ערב הפוך מהערב 0 מ27 רצוף של הרוקטס.
      בכלל אם הם ממשיכים לקלוע מבחוץ כמו שהם קלעו בסדרה (למעט משחק) הזאת יש להם סיכוי טוב לצלוח מה שלא מגיע מולם

  6. פיניקס גמורים, לא ישלמו לאייטון חוזה מקס, כריס פול וגיים 7 לא הולך באותו משפט מזקן בעוד שנה. בוקר דיבר יותר מדי וקיבל בראש ידרוש טרייד.
    ברגע שלוקה החליט לשמור ברצינות הסדרה הזו עברה לדאלאס. אם ברגדיס וקראודר התקשו מול לוקה מי ישומר עליו מול הלוחמים?
    לוקה בגמר ומשם הכל פתוח.

    1. אם שאלת אותי מעולם לא טענתי שלא. אחד הוינרים הגדולים מהסטפ בק נגד הקליפרס לפני שנתיים.
      אמרתי שניצחו ביכולת רגילה שלו בזכות ההגנה, למרות אתמול זה יותר על פיניקס שפשוט לא הוםיעה.
      מה שעוד רשמתי עליו זה שמתישהו צריכה להתחיל האגדה על לוקה, אולי זה הזמן?

      1. אז יכול להיות שזה לא אתה. מישהו טען שרק ניצחון חות של לוקה יגדיר אותו הווינר ואבא של ואני אמרנו לו שלוקה נולד ויינר

  7. תודה על הסיקור.
    משחקים פחות טובים ומעניינים היו הלילה, אבל קיבלנו שני גמרים אזוריים מצוינים ואת 4 הקבוצות הטובות בליגה בקרבות עם פוטנציאל להיות צמודים מאוד.

  8. זה לא מה שקרה.
    כלומר, מה שקרה בפועל זה שההגנה של דאלאס, מסודרת לרדת להגנה בצורה נאותה מחוץ לקשת השלוש, לקחה מפיניקס את הריצה להתקפה מהירה והתקפת החצי המעולה של פיניקס נתקלה בבולוק, פינלי סמית', קליבה ואפילו ניליקינה ביכולת מעולה. אז פיניקס ניסו לרוץ עוד יותר ועוד יותר נכשלו. מגיע גם כבוד ללוקה ודינווידי על התצוגה ההתקפית, אבל תצוגות כאלו פיניקס כבר הצליחה לשרוד בסדרה הזו.
    אז זה מה שקרה. אבל מה שלא קרה זה שכבן להורים אוטוריטריים עם נגיעות אלימות, פיניקס שיחקה דומה מאוד לילד שמאוד מנסה לתת לאדם שתלטן ואלים מה שהוא רוצה כדי שאף אחד לא יפגע. אני מקווה שהשחקן הזה בדאלאס מעריך את ההקרבה שהמצאתי שהצילה אותו מקיד.
    .
    מה שכן בטוח נכון, חוץ מכמה שקיד אדם אלים, זה שהורות סמכותנית עם נגיעות אלימות פשוט לא עובדת. היא לא באמת משיגה את ההרתעה שהיא חושבת שהיא משיגה. עשו מחקר לגבי תלמידים בבית ספר נוצרי קשוח ביחס לתלמידים בבית ספר רגיל, שמו כל ילד בחדר עם משהו שעושה קול (משהו שלא הייתה לילד דרך לדעת מה עושה את הקול בלי להציץ) ושאלו את הילד מה עשה את הקול והאם הוא הציץ לראות. התגלה ששני בתי הספר הוציאו את אותו מספר של ילדים שקרנים. ההבדל הגדול, ובערך היחיד, היה שהילדים בבית הספר הקשוח שיקרו הרבה יותר מהר עם סיפור הרבה יותר אפשרי.
    הורים סמכותנים רק מלמדים את הילד שלהם לשקר טוב ומהר יותר כדי לא להיתפס. הם לומדים תמיד להיות מוכנים עם סיפור.
    אגיד מניסיון שזה משהו שבאמת קורה וקשה נורא לכבות. לא משנה מה המוח שלי תמיד ינסה לעשות ניתוח מעמיק ולפענח מי יצטרך לשמוע איזה הסבר, לא משנה שאני בכלל לא רוצה ולא צריך לשקר. הראש תמיד אובר מנתח כל דבר. זה נחמד היה כשהייתי ילד, ואחרים הסתבכו בצרות כי הם חשבו שמיסטיקה כלשהי תציל אותם (לי זה לא יקרה כזה). אבל היום – זה מתיש.
    אבל זה מה שבוסטון עשתה ומילוווקי לא הייתה יכולה לעשות. בלי מידלטון לא הייתה למילווקי אפשרות לאופציה ב', לתת ליאניס מעט מנוחה ושמישהו אחר יוביל באופן קבוע. נשארה כמעט בלבד קבוצה של יאניס וקלעים. ומתישהו, אחרי חמש וחצי משחקים קשים זה תפס אותו. בצד השני, בוסטון עם סמארט ורצף סמי מנהלי משחק כמו הורפורד, טייטום ובראון (ואיזה שינוי משנה שעברה שזו הייתה נקודת התורפה שלהם) יכלו להתמודד עם מה שההגנה של מילווקי שלחה אליהם. נניח עושים שינוי קטן בחסימות והופ, טייטום חופשי עם כל כמה שמילווקי למדו אותו.
    .
    אז לפני שמתחילים עם כל השיח הדי מטופש וחסר הבסיס על ווינרים ולוזרים, שיח אינסלי של אלפא וכוכבי סופר דופר צ'אד שבכוח הרצון והמחשבה, ותחקור פסיכולוגי מעמיק של סרטון היילייט, כדאי לעצור רגע ולהסתכל דרך עיניים של ילד שמפחד שיתפסו אותו ויענישו אותו על משהו די סתמי. כי לפעמים כן צריך את האובר מחשבה ולנסות להגיע לניתוח מעמיק. זה בוודאי עדיף על מיסטיקה.
    .
    תודה למסקרים. למרות שאני לא מבין איך אפשר סיקור שלם בלי קללות.

      1. במיסטיקה התכוונתי בצורה מכלילה ומאוד לא מדויקת להגיד שהם הסתמכו על נטיה קבועה מראש והיסמכות על סמוך, במקום לתכנן בצורה כמעט פסיכוטית לפרטי פרטים מה להגיד ואיך לתרץ.
        במה עשינו ובאילו צרות תן לדמיון שלך להשתולל. זה בטוח יהיה יותר טוב מהאמת שהיא ככל הנראה משהו מאכזב במיוחד.

    1. צר לי על כל דבר רע שמישהו אי פעם עבר עם הורים אוטוריטריים עם נגיעות אלימות. לא הבנתי מי בתגובה שלך הוא ההורה האלים ומי הילד.
      *
      המסקר שהבטיח לקלל היה כנראה המום מידי מהמשחק. תחשוב מה עבר בראשו:
      חבל על הזמן!
      ראיתם מה זה?!
      אני בהלם!
      .
      באמת!!!
      לא ייאומן!
      בחיי!
      נגמרו המילים.

      1. תלוי באיזה חלק של התשובה. אולי אסור לי לקחת משימות כתיבה בשעות שעדיין אסור לדבר איתי.
        בחלק שלקרוא לו ספקולטיבי יהיה מעליב לסופרי פנטזיה אז הוא בעיקר תירוץ להכין את הקרקע להמשך תוך כדי איזכור שקיד אלים. אבל לצורך הבהרה, ההשכבות על הגדר של פיניקס אמורה להזכיר את איך שאני מתנהג כשאני רואה היום ילד והורה שכאלה. אני ארסק את עצמי בשביל סיכוי קטן לעזור לו.
        בהמשך אין הורה אלים וילד, רק קבוצה שהייתה מוכנה יותר להתמודד עם מה שהיה, כמו שמה שבדרך כלל הורים אוטוריטריים הופכים את הילדים שלהם אליו.
        .
        רחמים על המסקר שנגמרו לו המילים. בסדר, לא אקלל אותו הפעם.

  9. תודה רבה,
    מסתבגר (שוקינג) שלמידלטון חלק מאוד חשוב בבאקס, בעיקר שחקן יוצר נוסף.

    ראיתי פרסום שרוב הקבוצות שפיניקס פגשו היו חסרים שחקנים משמעותיים (הוא הכניס את זאיון לשקלול), מה זה אומר? לא הרבה, אבל שוב רואים שיש קבוצות נהדרות של עונה סדירה, ופחות בפליאוף.

      1. שאלה טובה על פניו זה נראה שאתה צודק מצד שני תכלס חוץ מיאניס וקצת הולידיי אף אחד במילווקי לא הופיע לסדרה אז בוסטון היו עובדים יותר קשה כי היו צריכים לסגור את המילטון אבל עדיין עם שניים וחצי שחקנים קשה לנצח את הקבוצה הכי טובה העונה בליגה(החל מהחצי השני )

        1. בוא, הולידי זה לא חצי שחקן, הוא בכל זאת עשה 21 נקודות עם 6 ריבאונדים ואסיסטים בממוצע (והגנה אדירה). גם מספיק שמידלטון היה משנה את התוצאה של משחק אחד והם היו מתכוננים עכשיו למיאמי.

      2. אני מסכים שעם מידלטון הגארדים של מילווקי לא היו מסיימים משחק שלם (!) עם 0/18 מהשלוש, אבל נראה לי מצחיק לקבוע את מה שקבעת.
        אין לדעת איך הסדרה היתה מתפתחת איתו, הכל ספקולציות נחמדות ("עם מאלון בריא הלייקרס היו לוקחים אליפות ב-2004", "עם קוואי הקליפרס היו מנצחים את פיניקס ב-2021", "עם דלאדובה הקאבס היו לוקחים אליפות ב-2015" וכו' וכו' וכו')

  10. ברכות לרזי ושאר חובבי התלתן הירוק.
    מוזר מאוד מה שקרה בפניקס. אני לא זוכר קריסה כזו של קבוצה במשחק כל כך חשוב.
    אולי מאז הגמר המפורסם בין ארגנטינה לברזיל כשהארגנטינאים שמו חומר משלשל בשתיה של הברזילאים.
    חייב להוסיף כביכול כדי שההתאחדות הארגנטינאית לא תרדוף אותי….
    🤣

  11. ראיתי איפשהו שזה משחק 7 הרביעי ברציפות שכריס פול מפסיד!! לא מחמיא
    בנוסף מישהו כתב שפול הפסיד 5 סדרות שהוביל בהן 2-0
    עאלק פוינט גוד

  12. טוב ראיתי עכשיו את התקציר של דאלאס, נכנסו להם המון זריקות בסוף שעון עם שמירה, הרבה מזל היה להם במשחק הזה. יחד עם זאת, פיניקס עם סף שבירה מנטלי נמוך ברמות

  13. תודה למסקרים. באסה שנגמר בשני בלואאוטים. ראיתי רק את מילווקי-בוסטון ובלי ספק כמו ברוב הסדרה גם הפעם ניצחון מוצדק חד משמעית , ההגנה של הסלטיקס מדהימה, אודוקה עשה עבודה מעולה וטייטום מתפתח לחתיכת כוכב על . הצוות המסייע של הסלטיקס בראשות גראנט וויליאמס נפלא.
    מודה שראיתי רק תקציר של הסאנס מול דאלאס אז רק על סמך התקציר יכול להגיד שזו הייתה אחת ההתפרקויות המפוארות שראיתי במשחק מכריע ועוד בבית.

    1. אין זה כל כך הזוי. עכשיו זה שהאמריקאים מזלזלים בכל מי שאמרקאי זה כבר מכירים אבל פאקינג פיניקס היה להם את המאמן של לוקה מהנבחרת!!! כאילו הייתי בטוח שהם החתימו אותו רק בשביל לוקה.וסקרמנטו היה את דיבאץ שאמור להכיר את הכדורסל האירופאי והשחקנים בו..

      1. לפיניקס היה את בוקר. הם היו צריכים סנטר. בחירה הגיונית.
        סקרמנטו אף פעם לא היו רציניים.
        את אטלאנטה לא הבנתי כבר אז (כנראה השחצנות האריקאית)

  14. בתחילת המחצית השנייה (אם אינני טועה), הקהל שרק בוז לפיניקס. לקבוצה הביתית שלו!!! כנראה שגם להם זה היה יותר מידי.

  15. אחרי ששקע האבק-
    תחושה מעורבת ביום שאחרי. מצד אחד אני מבסוט שבוסטון עלו – יותר טובים מהבאקס, בטח ללא מידלטון – ולגמרי מבסוט שדאלאס עלו, כך שבגמר המערב אוכל להיות מעורב רגשית ולאהוד את דאלאס מול הספלאשים והדריימונדים.
    מצד שני – מה זה זה? שני משחקים, אחד נגמר 5 דקות בתוך הרבע השלישי והשני נגמר אחרי רבע וחצי. מאוד מאכזב מהבחינה הזו.
    יאללה לגמרים האיזורים – את מיאמי עוד לא ראיתי פעם אחת בפוסט סיזן, אבל כאן אני בעד סדרה צמודה ושבוסטון יעלו.
    בסדרה הדני לא אתאכזב גם עם 4:0 או 4:1 כל עוד ה-W אצל המאבס.

  16. שאלה לעמיחי, ינון ושאר ההיסטוריונים- מתי בפעם האחרונה כל הקבוצות בגרמים האזוריים לא הגיעו ל-55 בעונה הסדירה?

  17. אחרי ההדחה של פיניקס וממפיס שווה לזכור דבר חשוב – כמה מרדד השיח שרק טבעת חשובה.
    82 משחקים. ממפיס הייתה הקבוצה הכי מהנה בליגה. פיניקס הכי מושלמת. הם נתנו לנו המון סיבות ליהנות מכדורסל, וכל זה במשך מרתון של 82 משחקים קשים.
    מאצ'אפ אחד גרוע, משחק ששום דבר לא נכנס, פציעה אחת בתזמון רע – וכל השיח פתאום השתנה.
    יש דבר כזה שחקנים שיותר מתאימים לעונה הסדירה מאשר לפלייאוף ולהיפך. היחס של מיאמי לטיילר הירו וכל מה שהיה עם דילון ברוקס מוכיח את זה. גם השחקן שכנראה גמר את הקריירה בסיבוב הזה, דני גרין, מוכיח את זה לשני הכיוונים – בהתחלה בספרס פופ סירב לתת לו דקות בפלייאוף, אבל הוא השתנה והפך לשחקן שאי אפשר להוריד לספסל בפלייאוף. אבל אנחנו הרבה יותר מדי מוכנים להדביק את הכינויים האלו לשחקנים שפשוט היה להם מזל/חוסר מזל.
    פיניקס וממפיס במצב קצת שונה אמנם. ממפיס צעירה ויש לה זמן להבין מה לעשות עם ההרכב שלה ואיך לשלב את ג'ה בצורה האידיאלית. פיניקס גם צעירה, מלבד הנווט העיקרי, וזו הבעיה העיקרית שלה. לפי איך שזה נראה בוקר יצטרך לתפוס את המקום של פול, בשני צידי המגרש, ואמנם הוא השתפר בהגנה אבל עדיין יש לו הרבה לאן לשאוף.
    בסופו של דבר, שאלות של עתיד ומה אפשר לעשות בצד, והטבעת כן חשובה במידה, אבל תזכרו כמה מהנות וטובות הקבוצות האלו היו העונה. כמה ערך הן נתנו לנו שלא כדאי לזרוק ישר לפח.

    1. בסוף בסוף זה הספורט. לא מעניין כמה השקעת 4 שנים בהכנות ובהתמדה לאולימפיאדה. לא השגת מדליה? לא מעניין..
      זה השיח ואין יותר מדי מה לעשות. זה לא מוריד מההנאה לראות את כריס פול דופק 14/14 היסטורי מול הפליקנס או כל אחד מהפליאופים המדהימים שלו בעשור פלוס האחרון, אבל בשורה התחתונה הוא מסיים בלי טבעת כנראה…

      1. אבל זה לא הספורט. זה רק אספקט צר של תחרותיות מכביסטית. צר במיוחד כשמדובר בספורט שמתנהל בצורה מסוימת רוב העונה ואז עובר לצורה שונה לחלוטין למען חלוקת הטבעת. התחרותיות המכביסטית היא חלק חשוב, אין ספק, אבל אין שום סיבה להפוך אותה לאספקט היחיד שקובע הכל ושהכל יהיה בדברו.
        בטח שיש מה לעשות. קודם מתלוננים, אחר כך מציעים פתרון ואז מבצעים את הפתרון. ולפחות חלקית מדברים אחרת.
        חבל שפול אולי מסיים בלי טבעת. מה זה אומר עליו מלבד שלא היה לו המזל לסיים עם טבעת? זה מוריד באיזושהי צורה משאר הדברים שעשה? ממש לא ואין סיבה להוריד ממנו.

        1. חחחח לא מכביזם, זה הספורט וזה לא הומצא בישראל
          פול עדיין ישאר מהרכזים הגדולים בהיסטוריה
          .
          בכל מקרה הדבר שכל אחד שמגיע לליגה זה טבעת, וככה זה נקבע בסוף בספרי ההיסטוריה.
          מניח שנכתב הרבה על הנושא הזה כי הוא רחב בככ הרבה ענפים.
          בטח אפילו מנחם כתב על זה פה באתר לאורך השנים

          1. שוב, זה רק חלק מהספורט. יש הנאה, יש תחרותיות חברתית, יש עמידות ספורטיבית. עוד המון. החלק הזה חשוב במידה, אבל לא צריך לתת לו לבלוע הכל. נכתב הרבה עליו כי הוא הנושא שהכי קל לעורר בו ולהזין דיונים נפיצים.
            מכביזם זה רק שם נוח לתופעה.
            .
            הרבה שחקנים בעשור האחרון לא הגיעו לגמר רק מעצם זה שלא שיחקו בסופרטים של לברון או באולטימייט ווריורס. זה הופך אותם ללוזרים? ללא מעניין?

  18. מיאמי -בוסטון 3 סדרות פליאוף בעבר כולם למיאמי כולל ה 3-4 ההוא
    ג.ס -דאלאס רק סדרה אחת אבל לפנתאון אז ג.ס השמינית מדיחה את דאלאס של האם וי פי נוביצקי 4-2

    מבין הגמרים הכללים רק מיאמי -דאלאס היה ועוד פעמיים
    כל היתר נראה לראשונה אם וכאשר
    בקיצור כל פעם שדאלאס מגיעה לגמר מחכה לה שם מיאמי
    ולכן מכיוון שבוסטון פייבוריטית על מיאמי אז אוטומטית ג.ס על דאלאס (מסדר גם את העובדה שהם מיאמי וג.ס היו עשור בגמרים האזוריים ולא נפגשו אפילו פעם אחת בגמר )

  19. תודה.
    אני דווקא אוהב את הצוות של מרק ג'קסון וואן גנדי – מוסיפים מימד של הומור למשחק וזה חשוב.
    Mama, there goes that man

  20. מילה בכל זאת על לוקה – מעבר ליכולות הפסיכיות בהתקפה ובתחום המנהיגות –
    ריבאונד!
    אתמול היו לו 10 בשלושה רבעים, היחידי בשתי הקבוצות עם דאבל-פינגרס
    יש לו מיקום מצויין, ידיים טובות, ניתור – והכי חשוב – הוא לא פוחד מהצבע והולך חזק לריבאונד.
    כשרואים משחק שלם מבינים כמה תרומה הוא נותן בתחום הזה, מחפה על היעדר גבוה דומיננטי.

      1. ת'וג ראיתי את כל המשחק הריבאונדים שלו היו משמעותיים, חלקם היו אין טראפיק ופאן כאן מתחת די צודק – הרבה מהם היו בשלבים קריטיים של המשחק (לא שהיו הרבה כאלה). גארד שלוקח ריבואנדים זה בונוס עצום, במיוחד אם זה רכז.

          1. כתבתי על כריס פול לפני המשחק, פויינט גוד זה הבדיחה הטובה בספורט, בסוך התלות של סאנס על שחקן כה בינוני גמרה לה את הפלייאוף.
            .
            אני לא רואה את אייטון נהפך לכוכב אין לו את האופי לזה למרות כל היכולות בעולם כוכב צריך לדרוש את הכדור בטח שהשומר מגיע לך לכתף.
            אני זוכר את קובי ברייאנט זורק איירבול אחרי איירבול באווויר הקר של יוטה של 97, שאקיל היה מכפכף את כל חדר ההלבשה במחצית אם לא היה מקבל כדור. אייטון עציץ מפחד לדרוש כדור

          2. קודם כל תנוח ביום כזה.
            חוץ מזה אתה שולף את זה בשנייה לי ייקח שעה
            עברתי על כולם – אתה צודק – אבל השניים לפני הסוף היו בטראפיק וכנראה אותם זכרתי.
            ובכל זאת – 9 ריב' בחצי הראשון – זאת תפוקה מרשימה. הוא בצבע, הוא הולך לזה וזה חלק לגיטימי מהמשחק שלו. כמו בזמנו שאמרו שראס סתם "גונב" ריבאונד לסטאט. רכז עם ריבאונד זה בונוס נהדר.

            1. רכז עם ריבאונד זה אכן בונוס נהדר אבל אתה צריל לזכור גם מה הגודל שלו ושל השחקנים סביבו. דונצ'יץ' גבוהה וחזק מכל הגארדים ורוב הפורוורדים סביבו במאבס, ולמעט פאוול וקלבר הוא עם הנתונים הפיזיים הכי טובים לקחת ריבאונד.

            2. תוג אני איתך כאן

    1. לא מספיק מבין את סיפור הר' ולפעמים זה נראה כמו סטטיסטיקה מוזרה ולא ממש מעידה.
      אבל רק רציתי להגיד שאם אני לא טועה 7 או 8 מהר' של לוקה היו ברבע הראשון

  21. לכל המתעופפים על דונצ'יץ',
    לא לשכוח שדאלאס ניצה בשני משחקי פלייאוף את יוטה בלעדיו.
    תצוגות שיא של ברונסון, ויכולת טובה מאד של דינווידי.
    בנוסף, דונצ'יץ' לא שחקן הגנה איכותי.
    מסקנה, דאלאס קבוצה טובה מאד השנה, ולמרות שדונצ'יץ' שחקן ההתקפה הטוב ביותר והשחקן הטוב ביותר שלהם, הוא עדיין לא לבד, ולא "סוחב נגרים".
    אם רוצים דוגמה, אפשר לקחת את יאניס שעם כל הגדולה שלו לא הצליח בלי מידלטון. היה צריך מס' 2 כשהוא לא מבריק, ולא היה.

    1. סתם שאלה.
      כמה פעמים ראית השנה את דאלאס משחקת?
      ועוד שאלה מי בדיוק בדאלאס מגיע ליכולות שיש להמילטון?
      עכשיו עזוב נגרים או לא נגרים שורה תחתונה לדאלאס יש את הסגל הכי פחות טוב מכל הקבוצות שנשארו ואתה יודע מה אפילו מכל הקבוצות ששיחקו בחצי הגמר.עכשיו לא בא לך לתת ללוקה קרדיט על זה-סבבה אין בעיה אבל אתה לא יכול להגיד שדאלאס קבוצה טובה בלי לוקה.בלי לוקה היא קבוצה שמתחרה עם סקרמנטו.
      ולגבי הניצחונות על יוטה זה ממש לא חכמה כי יוטה מפורקים לגמרי

      1. בוא תגיד לי את מי אתה מחליף ולוקח לקבוצה שלך.
        בראון-ברונוסן
        סמרט-דינוודי
        הורפורוד-פאאול
        ווילאמס-פיני סמית

        1. אין באמת ספק שלטייטום יש סגל משלים יותר טוב מזה של לוקה (אחרי הכל את הסגל המשלים של טייטום בנה איינג', וכבר הסכמנו שמדובר בגאון הדור ושהכל נעשה בדברו וכו). אבל זה ממש לא הופך את הסגל המשלים של לוקה לחבורת נגרים.

          1. אני לא דיברתי על נגרים או לא נגרים.אני דיברתי שהסגל של דאלאס הוא ללא ספק הסגל החלש ביותר מכל הקבוצות שהיו בחציי הגמר.
            איך שלא תהפוך את זה דאלאס ללא לוקה לא מגיעה לפליאוף.שים לב שאפילו שחקן אחד לא היית מוכן להחליף.

            1. ג'יילן ברונסון קלע 41 ו 35 נקודות בשני המשחקים נגד יוטה.
              דינווידי שחק יותר טוב ממה שהוא מראה בדאלאס.
              אף אחד לא לוקח קרדיט מלוקה, אבל הקרדיט לא כולו שלו.
              יש לו קבוצה טובה יותר השנה, וכשהוא למד לסמוך עליהם, הם התקדמו.
              הם סחבו את הקבוצה כשהוא היה פצוע בפלייאוף, ויוטה מפורקים או לא, זה עדיין קשה.
              לי מפריע הקרדיט המוגזם לשחקן אחד, כל שחקן, לאו דווקא דונצ'יץ'.
              עצרו את פיניקס בהגנה, מי עשה את זה?
              דונצ'יץ' לבד?

            2. ברונסון לא מספיק יציב בשביל להיות שחקן מספר 2 בקונדיטיריץ.דינוודי היה חושך גם בוושינגטון להזכירך.
              בלי דונציץ הם קבוצה שמתחרה עם סקרמנטו ויותר מזה תיקח את דונציץ ותשים כל שחקו אחר שאתה רוצה במקומו ודאלאס לא נמצאת במקום שהיא נמצאת.
              לגבי ההגנה פה אני מסכים איתך לגמרי,ההגנה של דאלאס מדהימה וזה ממש לא קשור לדונציץ0אם כבר הוא גורע)
              בוא אני אשאל אותך שאלה אחרת אתה יודע מי יופיע לסדרה מול הלוחמים בדאלאס חוץ מדונציץ?

            3. גם ,בוסטון לא מגיעה לפלייאוף בלי טייטום וגס בלי סטף גם לא עושה פלייאוף. הסגל של לוקה ממש לא הכי חלש הוא הרבה יותר טוב מגס שים את המאבס בלי לוקה מול גס בלי סטף וזה 4 0 למאבס.

            4. שמעון, אולי זה 4-0 לגולדן.
              המבאס זה הרבה פעמים 4 שחקנים שעומדים על הקשת, מחכים שלוקה יחדור ואחד השומרים יבוא לעזרה ואז הוא מוסר למישהו. חצי מהשחקנים שם בקושי יכולים להוריד כדור לרצפה.

            5. נראה לי שענו לך, אבל יאניס, סטף, טייטום, ברמה של דונצ'יץ'.
              גם שחקנים אחרים.
              לא יודע מאיפה Pistons הביא את זה, אבל אחד היתרונות בגדולים ביותר של ברונסון הוא שהוא יכול להגיע לכל מקום עם הכדרור שלו. דינווידי יודע לייצר לעצמו מצבים.
              עם לוקה לבד, הם לא הגיעו רחוק עד עכשיו.
              גם העובדה שהם כולם עומדים ומחכים לו היא לא עדות לכלום.
              כשפורזינגיס שיחק, עשו אותו דבר רק איתו. זו שיטת המשחק של דאלאס, והיא לא מוצלחת במיוחד.
              כשהם מניעים כדור כמו בסדרה האחרונה הם הרבה יותר טובים.

            6. תראה האמת שנכנסתי למגננה. אני כן מסכים איתך שכמעט כל השחקנים משחקים הרבה מעל הרמה שלהם ונראים טוב. אין ספק שה2 משחקים בלי לוקה תרמה לביטחון של שאר השחקנים והעלה את האמונה שלהם אבל עדיין בסופו של דבר לוקה זה דאלאס והשחקנים שמשחקים איתו הם הרבה מאוד טובים בגללו ותעבור שחקני חמישייה בכל הקבוצות שנשארו ומעט מאוד שחקנים תיקח נדאל אס לקבוצות האחרות( במקום שחקן באותו לייבל). אבל שוב בסופו של דבר שחקן גדול ככל שיהיה לא יכול לביוב לבד את השלבים הגבוהים וכולם צריכים להיות טובים

  22. פשוט מדהים המשחקי 7 ההזויים האלה
    לא יאמן הם יש לדבר הזה חוקים משלו..
    .
    מסתבר שלנסיון של דאלאס במשחקי 7 לעומת 0 כאלה של פיניקס הייתה השפעה על מה שראינו אתמול, כי אין באמת הסבר הגיוני למה שהיה שם..
    .
    דינווידי שיחוק ענק, אמנם לא היה במיטבו בסדרה אבל הוא נראה אש אתמול ביחד עם לוקה. הובילו את הקבוצה כמעט לבד ל30 הפרש במחצית. איזה טרייד…
    .
    מחכה לקדימונים לגמר המזרח אבל משום מה זה אחד המפגשים הכי פחות מעניינים מרגשים או איך שלא תקראו לזה..לא יודע למה..

    1. במזרח חוץ מלאורי כולם חמים אש על טבעת ועכשיו אחרי ההדחה של פיניקס ומכיוון שאין לייקרס-של-הבועה אז פתאום זה נראה לגמרי לא דמיוני.

  23. אייטון לטעמי זאת נפילה ממש, ולא ברור בגלל מי
    היכולות שלו בהתקפה הם יעילות בצורה קצת הזויה, בטח ובטח מול פאוול וקליבה, ככה שצריך למצוא אשם לעובדה שהוא גם אחרי כמעט שנתיים וגם כשפול ממשיך להזדקן, עדיין משאירים לו שאריות של עבודה בצבע..

    1. אייטון אדיר בהתקפה מול כל שחקן,
      השאלה היא האם מצליחים לתת לו את הכדור.
      .
      אתמול "זכה" ל-3 עבירות בדקה (2 עבירות תוקף) שהוציאו אותו (תרתי משמע) מהמשחק.

      1. אני לא רואה את אייטון נהפך לכוכב אין לו את האופי לזה למרות כל היכולות בעולם כוכב צריך לדרוש את הכדור בטח שהשומר מגיע לך לכתף.
        אני זוכר את קובי ברייאנט זורק איירבול אחרי איירבול באווויר הקר של יוטה של 97, שאקיל היה מכפכף את כל חדר ההלבשה במחצית אם לא היה מקבל כדור. אייטון עציץ מפחד לדרוש כדור.
        .
        גם לפני העבירה ה3 הוא היא על 1-4 מהשדה ו3 נקודות, הוא לא הגיע למשחק. הוא פוחד לדרוש כדור בצבע

        1. ההשוואה בין גארד לסנטר לא תופסת.
          רוצה לחפש השוואה?
          טים דאנקן.
          זו צריכה להיות השאיפה של אייטון.
          בהגנה הוא לא יהיה דנקן,
          אבל בהתקפה?
          הוא בהחלט יכול להיות.

          1. גיא בדיחה טובה זאת ההשוואה לטים דאנקן, עדיין מצחיקה למרות שדי ממוחזרת.
            .
            דאנקן היה אסרטיבי ויהיה דורש כדור כל זאת בלי לפגוע במשחק הקבוצתי ,אייטון אתמול וגם ברוב הסדרה אנמי ואפאתי שמפחד מהכדור ורק רץ מצד לצד ועושה חסימות. יש לציין שאין לדאלאס אף שומר שמגיע לאייטון לכתף ועדיין העגל ברח מהכדור.

            1. סוג הבדיחות שאף פעם לא מפסיקות להצחיק. כמו בדיחות פלוצים

        2. חוץ מזה,
          לצד בוקר ממש לא צריך "קובי". זה מתכון להתרסקות.
          צריך שבוקר ימשיך לדחוף לאייטון את הכדור כמו ברבע האחרון של העונה,
          צריך שאייטון ייתן עונה רגילה מלאה כאשר הוא בורג מרכזי בהתקפה,
          אז בפלייאוף ניתן יהיה לנצל את יכולותיו כראוי.

            1. Ljos אתה לא חייב לקפוץ ולתקוף כל פעם. אני לא מפריע לך לרשום את הסיפוריים ההזויים שלך ברחבי המרשתת, גם אם אני מתנגד ללא מעט שטויות שאתה רושם.

            2. קישט, טרול.
              אני דואג לבריאות של חבר.
              הוא לא צריך את השגעונות שלך על הראש עכשיו.
              במצב רגיל זה חבל שאנשים פה בוחרים לשתף פעולה עם הקשקושים האלימים הרפטיטיביים שלך. אחרי הדחה כזו זה נטו התעללות מצידך.
              (עאלק לא מפריע… מי כתב פעם קודמת משהו תוקפני ומיזוגני למרות שביקשתי שלא?)

            3. אתה מתפרץ לדיון שלא קשור אלייך תוקף באלימות ועוד טוען על הדברים שכתבתי קשקושים אלימים פסיכוזה?
              .
              ההגדרה של טרול במרשתת גולש המפיק הנאה מפעולות שלהוב ברשת כגון פרסום תגובות סרק, שימוש עקבי בסרקזם, פיצוץ דיונים ענייניים, והשחתת תוכן. אני די בטוח שאתה עונה להגדרה הזאת

            4. אני מדבר עם מישהו אחר, טרול אלים חובב אונס. אתה זה שמתפרץ פה.
              לא היית יודע מה זה דיון ענייני (רמז, חזרה על טוקינג פוינטס חסר בסיס ודיון in bad faith ודחיפת כל דיון לנקודת האפס זה לא ענייני. גם לא גזענות ותמיכה באונס, אגב) גם אם שמעון היה מגיב לו ב-פחחחלחלחלחל.
              קישט

            5. רק בריאות, הפרעות נפשיות זה לא דבר מצחיק. אף אחד לא תומך אונס אני חושב שכתבתי לך את זה בעבר אבל כרגיל תקפת והאשמת ולא הייתה מוכן לנהל דיון ענייני. חבל שהרסת גם את הדיון הזה

            6. עכשיו אתה מאשים בהפרעות נפש? כמה נמוך תרד?
              תמכת מספיק פעמים באונס, באנסים בהטרדות מיניות, טענת שאתה בעצמך מטריד מינית. אל תסובב את זה אליי.
              וניסיתי מספיק פעמים לדבר איתך עניינית עד שהבנתי שאין עם מי לדבר. סתם מנוול אלים שחושב שזה כיף להציק לאנשים באינטרנט ולחזור על דעות פוגעניות ואכזריות חסרות בסיס מיליארד פעם.
              ושוב, קישט.
              הרסת המון דיונים בעבר, האתר הגיע למצב שכבר אי אפשר לעשות בו כמעט שום שיח נורמלי בגללך ובגלל הטמבל השני, אז תפסיק לסובב.
              אם גיא רוצה הוא יכול לענות לי "אני רוצה לנהל דיון עם טרול, תודה לך" ואני זז.

            7. אני יודע שקשה לך להבין, אני לעולם לא אתמוך באנסים באונס או בהטרדות מיניות, איפה הטרדתי מינית מישהי או טענתי לכך? מנוול אלים שחשוב שזה כיף להציק לאנשים באינטרנט ולחזור על דעות פוגעניות ואכזריות חסרי בסיס – אני בהחלט חושב שאתה עונה להגדרה הזאת. אני חושב שאתה עושה המון נזק לתרבות הדיון תוך תקיפה של מגיבים, הרי אם למישהו יש דעה אחרת משלך הוא ישר תומך אונס מטריד… ככה לא עובד דיוו.

              אתה קופץ לדיון שלא קשור אלייך שמדבר נטו על כדורסל הורס אותו תוקף מגיב אישית ועוד מאשים אותי, אמרתי לך בעיות נפשיות זה דבר רציני שצריך לטפל בו אני באמת ממליץ לך.

            8. כל הקיום שלך זה מלחמת התשה. אם ליום אחד אני יכול לחסוך את זה מגיא, אני אעשה זאת.

            9. טרול, היו לנו מספיק "דיונים" בנושא והבהרת בלי צל של ספק את עמדתך. זה לא פרשנות שלי, זה לא מי שלא מסכים איתי. זה אתה והדעה שלך. כמה שלא תיתמם ותפזר פה מסך עשן לא יעזור. תמכת באונס, באנסים, בהטרדות מיניות ואמרת שאתה בעצמך עושה הטרדות מיניות, טרול.
              ואתה מעליב כרגע כל מי שיש לו באמת בעיה נפשית. זה ממש מגעיל מצידך, טרול.
              הדיון שלך היה על כדורסל לפני המון זמן. עכשיו זה סתם מלחמת התשה שאתה מנהל מול כל מי שחושב אחרת ממך, טרול.

            10. אם תחזור על אותם שקרים זה לא יהפוך אותם לנכונים תשאל את טראמפ (:
              .
              איפה הטרדתי מינית מישהי או תמכתי באונס/אנס אני אשמח לקישור (ברור לי שלא תמצא אחד ותתקוף בחזרה ישר).
              לצערי בעולם של היום בטח במרשתת הפייק ניוז חוגג ואפשר להאשים אדם בכל. חבל שהרסת דיון ענייני מקווה שלפחות נהנית מלתקוף מגיבים.

            11. אלוהים אדירים, אתה לא אמור פשוט להגיד לכולם מה אתה עושה. לא ככה עושים פרופגנדה, טרול. שכחת רק את "תמיד להכחיש, לא משנה מה". אולי כי זה בדיוק מה שאתה עושה כרגע.
              כצפוי, זה היה מאוד נחמד. תודה על הדיון שלא רציתי, טרול.
              (אני לא עובד שלך, טרול. אם תרצה לשלוף את הדיון שבו ריירת על עובדת שלך והבטחת לשתף תמונות שלה זה עניינך. או את כל שאר אלפי הדיונים בהם תמכת באונס ובאנסים. והגזענות הבוטה שלך בסגנון the great replacement. יש מספיק, אתה יכול להתחיל לעבוד ותמצא ממש בקלות)
              אני לא מפריע לך להתקיף את כולם כל הזמן, טרול אלים שכמוך. רק עכשיו את גיא. אני אחכה ברשותך לתשובה שלו.

            12. לא מפתיע, כמו כל פולטיקאי טוב בהיסטוריה שותק ותוקף שמבקשים לגבות את השקרים בעובדות.
              .
              עכשיו עברנו לגזענות בוטה אתה מתדרדר מרגע לרגע. בשבת האחרונה נרצחו באכזריות עשרה בני אדם בגלל כמה חולים גזעניים מצחיק ועצוב בו זמנית שאתה משייך אותי לקבוצה כזאת, דרך אגב איך התאוריה שלך בדיוק עובדת שאני הגרתי לארצות הברית? הם שונאים מהגרים

          1. גיא ההשוואה לקובי זה רק ברמה של המנטליות של הכוכב ובדרישת כדור אתה יכול להשוות לזה לכל כוכב אחר בהיסטוריה בטח בעמדת הסנטר.
            .
            דאלאס בלי מאצאף הגנתי נגד אייטון. פוואל נמוך מאייטון ב4 אינץ חלש ממנו משמעותית ואני לא מדבר בכלל על אורך ידיים. אין שום סיכוי שהוא יכול בכלל לשמור על אייטון הדבר הפשוט ביותר שאייטון יכל לעשות זה לתפוס עמדה בפוסט לדרוש כדור ולקלוע שני נקודות קלות (מהמיד ריינג או להכניס אותו לטבעת), הוא עדיין ברח מהכדור עד שיצא ב3 עבירות (כשהמשחק גמור).

            1. אייטון לא יכול לדרוש כלום כי הוא קאץ׳ אנד שוט. הוא לא יכול ליצור ולכן אי אפשר ״ללכת אליו״. רק להיעזר בו (אפילו אם לפעמים זה מטעה כי זה נראה ממש טוב)

            2. אייטון לא יכול ליצור מכדרור הוא בהחלט יכול ליצור לעצמו נקודות במיד ריינג/ פוסט, יש לו יד רכה מאוד + ייתרון פיזי אדיר כמעט על כך שחקן בליגה בטח אלו של דאלאס. אבל הוא פוחד לדרוש כדור זה זה מנטליות של שחקן משלים

      2. על הלוזר פול רשמתי אתמול

        חייב לציין שקיד המושמץ עושה בית ספר למונטי ווילאמס וכיום הוא בשורה אחת עם המאמנים הטובים בליגה.
        דאלאס הוציאה לחלוטין את כריס פול הלוזר לגמרי מהסדרה ובלעדיו הסאנס מאבדים את הידיים והרגליים.
        .
        לגבי כריס פול אני חייב להדגיש לו פסקה משל עצמו יש שני גישות באתר ואני הולך עם הגישה היותר מחמירה
        .
        הגישה הסלחנית אומרת שהגנה של דאלאס על הפרימטר פנטסטית, שפול בגילו בקושי מסוגל להגיע לטבעת ולא מסוגל להתמודד עם לחץ למשך סדרה שלמה, שהוא כבר זקן חלש פצוע.
        הגישה הפחות סלחנית אומרת שפול שוב קורס במאני טיים. שהוא היה אחראי ליותר איבודים ממה שהבוקס סקור אומר. ושאם הוא רוצה להיות מוזכר ברשימת הפוינט גארדס הגדולים בהיסטוריה של הליגה הוא לא יכול לספק תצוגות כאלה עלובות ( תוציאו את המשחק הראשון בסדרה ופול פשוט נוראי).

          1. חיכיתי לטיעון כריס פול סוחב פציעה.
            הבעיה – עוד מימי ניו אורלינס יש לו היעלמויות, ותמיד נראה שבגלל פציעה. אז מה? כל הקריירה שלו זה כך.
            כשהוא טוב, הוא טוב, וכשלא הוא פצוע? בעייתי.

        1. ברוך מה אתה וכל מיני גיבורים פה באים לפול? הוא בן 700 הדור שלו כבר עם כרס ובירה מול ה-טי וי של מנחם.
          אם היית בא אליו כשהוא היה צעיר הוא היה מכניס אותך לתוך הסל. רק תיזכר מה הוא עשה לגולדנים של סטף ודוראנט.

          1. מה הוא עשה לגולדנים של סטף ודוראנט? דרך אגב פול הזה היה בין 34, להזכיר לך מה קרה לפני שהוא עבר ליוסטון. דרך אגב גם עונה שעברה בפלייאוף בגמר הסיפור היה דומה (הסטטיסטיקה רחוקה מלספר את כל הסיפור של פול בסדרת הגמר וכמה שהוא היה אנמי לרכז שאמור להיות אחד הגדולים בהיסטוריה).

            1. גם לפני שנה היה בן 700!! הולידיי לחץ אותו, המגן הטוב בליגה וצעיר ממנו משמעותית.
              ביוסטון היה בן 33 זה הבדל עצום ולפני כן פציעות עצרו אותו, ואוק סיטי של דוראנט וראס הצעירים.
              עם הנתונים הפיזיים שיש לו הוא הגיע הכי רחוק שאפשר. כמעט. מי שקורא לו לוזר – לא מבין מהחיים שלו 🙂

            2. תאכלס מי שפישל אתמול זה בוקר. ובגדול.
              פול הצעיר בחיים לא היה מסיים מחצית בלי סל שדה

            3. גם בוקר לא חף מאשמה, בוקר עם זאת הוא לא המנהל משחק של הסאנס הוא יכול להיות לפרקים אבל לא במשרה מלאה אין לו ראיית משחק ויכולת מסירה מספיק טובה. בוקר הוא סקורר חסר רחמים שמסוגל ליצור לעצמו נקודות בצורה מדהימה בדרך כלל בבידוד.
              .
              פול זה מי שמניע את ההתקפה של הסאנס כשהוציאו אותו לגמרי מהתמונה בעצם ריסקו לחלוטין את הסאנס ב2 משחקים האחרונים וגרמו להם ליחס אסיסטים איבודים שלילי. הסאנס אתמול נראו כמו תרנגולת שמלקו לה את הראש

          2. איזייה תומאס לא לקח שני אליפויות? אייברסון לא לקח נגרים לגמר? כל הכבוד לאן שהגיע אבל בפלייאוף הוא נכשל שנה אחרי שנה, יפה שהחלטת להשמיט את הקריסה מול יוסטון של הארדן והמחליפים ועוד כמה כשלונות בהיסטוריה של הלוזר. שחקן מצויין פול ההבדל בינו לבין הפוינט גארדס הגדולים בהיסטוריה הוא עצום הוא לא ברשימה אפילו לא קרוב

  24. אמנם מילווקי שיחקה בלי מידלטון אבל הייתה מחוזקת בשופטים שלושה משחקים לפחות. מקווה שהשופטים ייתנו יותר רספקט לבוסטון מול מיאמי. במיוחד לטייטום ובראון שלא מקבלים הרבה שריקות ברורות

  25. ּדווין בוקר בשיאו יגיע לרמה של קלי תומםסון, אולי. שניהם לא שחקני פרינצייז. הם לא יכולים לסחוב קבוצה על הגב.
    .
    פיניקס הפסידה את הסידרה הזו בעונה הרגילה. הם התאמצו לנצח הכי הרבה, כריס פול שיחק 32.9 דקות למשחק יותר ממה שיחק בשש השנים הקודמות. 65 משחקים. הוא בן 37. משלמים על זה מחיר. ככל שהסידרה התקדמה פיניקס נחלשה.
    .
    עם פיניקס לג"ס היו חיים קלים יותר. לכן כתבתי אתמול שזו העדפה שלי.

  26. לא בושה להיות פול והסאנס,
    קצת פרופורציות,
    לפני שנתיים הסאנס היו בחצי התחתון של הליגה,פול העלה את הרף שלהם גבוהה
    סרבר הקמצן\הדפוק הוא בעיה #1,ההפסד על\פול\ובוקר
    בעיה # 2 חוסר הפיתוח של איטון על פול ומונטי(בעיה ענקית)
    אפילו שאני נחנק מרוב מספרים ועובדות טנשים,צערי איתכם,הייתי על העגלה שלכם עד הסוף

    1. הרף עלה עוד לפני שהוא הגיע.
      הוא שחקן עונה רגילה טוב מאוד, אבל לא שחקן שאתה רוצה שיתגלגל בקבוצה של בפלייאוף.
      בדיוק קראתי עכשיו בוואלה שפול הפסיד 4 משחקי 7 ברציפות

      1. זה יותר מזה:
        https://www.cbssports.com/nba/news/chris-paul-blows-fifth-2-0-series-lead-of-career-an-nba-record-and-the-legacy-birds-are-going-to-be-singing/
        צד שני, יש כוכבים אחרים שקבעו שיאים שליליים אחרים בפלייאוף… וכל מיני מעמדים מפוקפקים אחרים – אז אפשר להתמקד גם בהישגים הבאמת מרשימים שלו.

  27. כמו שכתבתי לאחרונה, פול צריך להמשיך את המורשת של שיאי נצחונות בקבוצות החדשות ולעבור לפליקנס
    גם ממשיך את המסורת, גם משאיר את ציון בפליקנס, וגם פוטנציאל לאליפות

  28. אני עם דה שוט מה ציפיתם מכריס פול בן 700? הוא לא הכוכב של הסאנס והוא לא מספיק טוב. בכל משחק שהוא חגג זה כי לא שמרו אותו. שהוא נשמר ברצינות הוא ככה תמיד. מתי הוא חוגג שאין לחץ על הכדור אין מגן צמוד נותנים לו לפטפט לדבר ולכוון תנועה כמו שוטר בצומת ונוצנים לו ללכת לגאמפ מיד ריינג מימין אז הוא פורח אבל תחת שמירה הכל ידוע. להאשים אותו זה מצחיק.
    החיצים שלי עם הכוכב שלהם בוקר שנחנק במשחק הזה ולא ככ מתאים לו האמת. לא ראיתי את המשחק אבל מהמקורות הבנתי שבוקר נשמר עי קיד באופן קצת שונה מלוקה 😁.
    מה שהרג את הסאנס בסידרה זה שמירה בינונית מאד מאד לוקה נתנו לו לעשות ככל העולה על רוחו. לוקה גם ככה הכי טוב ואם לא ממרים את חייו ברמה הכי גבוהה זה מה שקורה

    1. פול יציב וחכם ומנהל משחק בחסד וגם תמיד בא לעבוד קשה ולהתאמץ בהגנה. הוא מנהיג ראש גדול ולא מתחבא ולא נרדם כמו שאמרת. הקבוצות שלו תמיד שומרות וזה מספיק כדי להגיע רחוק בליגה הזאת.
      הוא היה רוב הקריירה בקבוצות צמרת בפלייאוף ולשפוט אותו עכשיו זה בדיחה. המחזור שלו פרש מזמן. רק לברון נשאר וחוץ מהבועה הוא בקושי עבר סיבוב.
      אז הפסיד 5 פעמים מפלוס 2 ביג דיל הוא ניצח הרבה יותר

  29. אפשר לרדת על פול, אבל צריך לזכור שהוא אחד מהרכזים הטובים בהיסטוריה, וגם כזה שההגנה שלו לא רעה בלשון המעטה
    בסוף הוא בן 37, ולא נראלי שיש מישהו בגיל שלו שהצליח להשפיע ככ הרבה על המגרש

  30. סליחה אבל אני ראיתי את המשחק של הסאנס ( לא תקציר) וכבר ברבע השני הבנתי מה אני רואה
    שכונה נגד קבוצה. והשכונה היתה
    דאלאס!
    הפעמים שדיוונדי וברונסון נכנסו לסל בלי לזרווק מבט הצידה או לסמן תרגיל פשוט כאילו משחקים 3*3 והצליח להם! לעומת התרגילים המסודרים של פול עם אייטון והצידה לקראודר והחוצה! הם שנצחו פה!
    לוקה גאון אבל לאורך הרבע השני הוא היה פקטור רק בסוף. לכן כל המחשבה על מה פיניקס צריכים לשנות היא אקדמית. הם נפלו טרף לסטטיסטיקה של הכאוס .של המקרי והשרירותי. ההגנה של דאלאס שמהללים ככ הולכת לחטוף חתיכת מקלחת מהשוורים העיוורים המקוריים על שם קרי. שהולכים לשפר סטס…עד לבוסטון בגמר. שגם הם ינפו את באטלר היט על האפס..זו דעתי! ואם היא לא מוצאת חן! אז כמאמר גראוצו מרקס: אני יכול להביא אחרת..

  31. חחחחח
    הלייקרס שואלים מועמדים לאימון כיצד ישתמשו בראסל ווסטברוק.
    ריברס-אני אשתמש בראסל בתור D3 מדופלם
    טרי סטוטס- אני אשתמש בו בתור אייקון אופנה בהפסקות
    דרווין האם-אני אשתמש בו בתור טכנאי R&D לעמידות החישוקים
    אדריאן גריפין -אני אשתמש בו בתור רכז עילאי
    מארק ג'קסון-אני אקדם את ראסל בתור עוזר הכומר במיסות של יום א'

    1. איזה כיף להיות מאמן הלייקרס הבא,
      חותם ל4 שנים יודע שאצא לפנסיה מוקדמת אחרי שנה,
      כל העולם ואשתו יודעים שזה לא אשמתי,והיי לא חייב ללמד כלום,הבבון יסביר לכולם מה לעשות גם ככה

  32. בכדורסל יש הכל…גם מה שקרה לפיניקס אתמול. מדובר בבני אדם. ובטח יש לזה מאה סיבות שאיש מאתנו לא יכול בכלל לדעת. לא מפתיעה הקלות שבה חיסלו פה כמה אנשים את כריס פול. ראייה ילדותית של שחור/לבן. יש לכם מושג כמה קשה עד בלתי אפשרי זה בכלל לשחק ברמות האלה בגיל 37? איפה הייתם לפני 10 ימים כשהוא נתן הצגות כל יומיים? גם אז הוא היה לוזר? חרטטנים. גם רגי מילר ונאש הם לוזרים? גם עליהם לא שמרו שימון? הבנתי…
    ועכשיו פול הוא גם לא שחקן הגנה טוב?
    בחיי אתה יכול להיות עו"ד של טראמפ. שחור זה לבן. יום זה לילה. פול הוא מגדולי הרכזים בהיסטוריה. גאון כדורסל. כמו נאש. גם בלי אליפות.

  33. איטון טוב שהוא בתנועה. לקבל כדור במצב סטטי כנגד שומר קשוח? אין לו עבודת רגליים ולא כדרור. הוא צריך לעבוד על זה ולפתח את הכישורים האלו אחרת בתור גבוה הוא לא שווה הרבה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט