מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.אוברול לגביעי ה-NBA ולשמות שהם נושאים

כשמיאמי תנצח את הגולדן-סטייט ווריורס בגמר ה-NBA בתוצאה 3-4 ותזכה ב-LARRY O'BREIN TROPHY', בעל הקבוצה, המנכ"ל שלה, מאמניה, ושחקני מיאמי היט יסתכלו על גביע שצורתו שונתה מעט. השינויים בשמות הגביעים וה-DESIGN שלהם שונו 'כדי להישאר עם התפתחויות הזמן', כפי שהסביר הקומיסיונר של הליגה אדם סילבר.

כשמיאמי תנצח את אליפות המזרח, וסן פרנציסקו תנצח את אליפות המערב, תתפלאו לראות גביעים מסוג חדש לאלופות. וכשמיאמי תנצח את אליפות ה-NBA ותזכה ב'לארי או'בראיין טרופי', שוב תגלו גביע עם DESIGN קצת שונה.

גם שמות הגביעים שונו: אלופת המזרח תזכה ב-'בוב קוזי טרופי', אלופת המערב תזכה ב-'אוסקאר רוברטסון טרופי', וה-MVP של סידרת הגמר יזכה ב'גביע ביל ראסל'. ה-MVP של אליפות המזרח יזכה ב'גביע לארי בירד', וה-MVP של סידרת המערב יזכה ב-'גביע מג'יק ג'ונסון'.

2. דריימונד גרין מחזיר לקנדריק פרקינס שהעליב אותו שהוא "מפחד לזרוק לסל"

קנדריק םרקינס מצא קרבן חדש לעלות עליו. קנדריק, שישנה לו חצי שעה משלו ב-ESPN והוא אורח רצוי בתכניות רבות בספורט TV כי הוא חלקלק בלשונו ולא מחזיק מאומה בפנים אלא מקיא הכל החוצה, האשים את דריימונד גרין על ש-"הזניח את קבוצתו" כשניזרק מהמשחק הראשון נגד ממפיס גריזליז, ואז האשימו כ'פחדן שפוחד לזרוק לסל'.

אמש, אחרי נצחון הווריורס, דריימונד ניצל את ההזדמנות להחזיר לקנדריק כגמולו:

הנה מה שהוא אמר:

Something came to my phone earlier,” said Green. “A guy saying I’m scared to shoot the basketball. Scared and me in the same sentence is, like, brutal. You got a big ogre on TV talking about, ‘What Draymond said ain’t the gospel.’ It is the gospel … When you say that multiple times on several different segments, you must think what I say [is] the gospe

“‘Anybody can make the pass Draymond makes,’ that’s just stupid,” Green went on, responding to another Perkins criticism. “These are people who get employed to talk on TV about our game. ‘Anybody can make that pass.’ You make that pass! We’d love to see it. I played against the guy by the way. I’m talking about Kendrick Perkins for those of you that don’t know. I’m never ducking no smoke.”

אגב, גרין זרק 14 זריקות במשחק ה-6 נגד הגריזליז

3. כמה דקות אח"כ (ממש כמה דקות!) קנדריק פרקינס משיב לדריימונד גרין (כנראה המילה 'OGRE' – מפלצת – פגעה בנימי נפשו):

4. לקוון לוני היה את משחק חייו. בסיומו הוא העתיק משפט של מייקל ג'ורדן: "במשחק ה-5 הרגו אותנו בריבאונדים. אני לקחתי זאת אישית!"

5. פטריק בברלי ממינסוטה וולבס: "GOTTA GO WITH LUKA ALL THE WAY

Gotta go with Luka. Got to,” Beverley said. “He’s played in Game 7. I don’t know, besides (Chris Paul), I don’t think anyone on the (Suns) roster has played in Game 7, besides JaVale McGee, but no one for sure in the starting lineup.”

6. לברון ג'יימס: "ג'יני באס ואני נמצאים עתה במקום טוב!"

לברון גיימס אמר שהוא וג'יני באס "נמצאים במקום טוב" והוא מחכה לעונה הבאה שכבר תתחיל . מסביב AD ואני אפשר לבנות צוות שיוכל להתחרות על האליפות!(https://basketball.realgm.com/images/nba/4.2/wiretap/photos/2006/James_LeBron_lal_220208.jpg)

GOOD LUCK!

7. דני גרין קרע את ה-ACL

דני גרין נפצע ברבע הראשון של המשחק נגד מיאמי. אתמול הדיאגנוזה קבעה: רצועת ACL קרועה. גרין חתם ב-2021 חוזה לשנתיים עם הסיקסרס בסך 21 מיליון, אבל השנה השנייה אינה 'מובטחת'. בגילו – 35 – אני מסופק מטד אם הוא יחזור לשחק בעונה הבאה.

8. היו תקוות שקריס מידלטון ישחק היום נגד הסלטיקס. הוא לא ישחק!

ttps://bleacherreport.com/articles/10035810-windhorst-khris-middleton-unlikely-to-return-from-injury-for-bucks-celtics-ga

9. זה מה שהמאמן מייק בראון אמר אחרי המשחק ה-6 על וויגינס:

“I saw a resiliency that most people didn’t think he had, especially when he was in Minnesota. He stepped up. He was picking up full court. He was switching and keeping bigger guys off the glass. He just sat down and dug in for us. That was the same thing that he did, was it Game 4, for us, at the end of the game. He’s shown up in big moments and I hope he gets his due credit because he was huge for us this series.”

10. יאניס הולך לטייל על הפארקט במשחק ה-6, ושום שריקה לצעדים לא נשמעת

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
246 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Pistons
Pistons
15/05/2022 1:56:06

אני בעד להוסיף עוד כמה תארים:
שודד העונה:
1. בן סימונס
2. קיירי אירווינג

השחקן המתקרר של העונה (כמו השחקן המשתפר, רק הפוך):
1. שוב יש לנו את בן סימונס שהפך אול סטאר לכסא של ד"ר גב.

המאמן הכושל של העונה:
1. קיירי אירווינג – שבעונה הבאה הולך לקבל קידום ואמר שהוא הולך גם להיות שותף להחלטות ניהוליות.

הופעת העונשין הכושלת של הפלייאוף ע"ש בן סימונס:
1. ברכותיי לניק קלקסטון. היו באזר ביטרים וניצחונות שהבטיחו אליפות שהקהל לא הריע כמו שהוא הריע כשקלקסטון הצליח לקלוע עונשין אחרי משהו כמו 0 מ-10

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

השחקן המתקרר זה מעולה. רנדל זוכה בו העונה

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 6:59:44
Reply to  Pistons

חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סימונס מפרסם את מזרני סימנס ודר גב זה ישר למודעות של האשך

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 9:23:52

יש יותר מדי חומר ללוח מודעות. נהיה פה תחרות מי מספר יותר בדיחות כדי להיכנס 🙂

Pistons
Pistons
15/05/2022 12:00:59

חחחח
מזרני סימנס זה טוב

thetroll
thetroll
15/05/2022 7:18:03
Reply to  Pistons

חזק ומדויק
🙂

דה שוט
15/05/2022 10:27:05
Reply to  Pistons

חחחחחחח (ורי) גוד וואן

פה איתמר
פה איתמר
15/05/2022 14:25:18
Reply to  Pistons

אחלה מעורב
תודה מנחם.
איזה פרס יהיה ע״ש ג’ורדן?
דאנקן? קארים?

Pistons
Pistons
15/05/2022 1:56:25

ותודה מנחם על המעורב

סוסמעץ
סוסמעץ
15/05/2022 5:34:17

תודה רבה דוק
==
אין כמו מעורב משובח לפתוח את הבוקר
==
צעדים ופלופים בלתי נגמרים – זה הWWE
==
אחלה רעיון לתת MVP לגמר איזורי
ועוד יותר, גביעים ע"ש לארי ומג'יק

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 7:02:36
Reply to  סוסמעץ

מצד אחד פלופים ושריקות פנטום או על כל מגע חולצה בחולצה
מצד שני אישור דריסה לכוכבים באלימות
זה הפרדוקס של הנבא – וסילבר המחורבן – שרוצה כדורסל צורני לכל המשפחה והמון התקפה והיילייטס אבל מה שהכי חשוב לו זה ה-$$$

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פרדוקס באמת מצחיק חח יאניס יכול להיתקע בשחקנים והמגן מקבל עבירה אבל אם מגן משפשף בו עם החולצה זה עבירה 😂😂
אני לא הייתי שורק על כלום שירביצו אחד לשני יאניס יתקע וידהר עליהם והם יעשו לו באמפים מצידי שיעופו על הפרקט וימרחו עליו כמה שרוצים. נו קול זה השריקה הכי טובה והוגנת ומשקפת את רוח המשחק. כל עוד לא תופסים עם הידיים נותנים מכה על הידיים מושכים בחולצה הכל הולך זה כדורסל אמיתי בלי הזבל של ליגל פוזישן חחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 6:06:10

תודה לס
לברון ג'יימס: "ג'יני באס ואני נמצאים עתה במקום טוב!"💩💩💩
אני מנוע מלהגיב לבבון הפעם,
הפסיכולוג ציין שהבבון מוציא ממני אקסטרים הייט וביקש ממני לתרגל אהבה
מה שכן הוא פתטי עם הבולשיט שיוצא לו מהג'ורה

סוסמעץ
סוסמעץ
15/05/2022 6:35:18

100+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂 אול ווי ניד איז לאב

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 6:43:06

יה יה יה

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 7:04:10

הבבון מנסה להישאר רלוונטי,
"קולות מבור הצואה"
ספרו החדש של הבבון מתקופתו בלוס אנג'לס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣 יהיה הרבה פאסיב אגרסיב בקיץ

אור
אור
15/05/2022 10:38:13

בשביל מה הוא צריך פאסיב אגרסיב אם רק מעניין אותו שיא הנקודות?

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 10:41:37
Reply to  אור

למה עקרב עוקץ?
מדוע ציפורים עפות?

אור
אור
15/05/2022 10:42:14

🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם צעדים זה לא חדש בwwe. חוק העל הגאתרינג מכשיר הכל. ומחים יגידו לך שאינך מבין מתי הכדור נעצר ומתי היה הצעד הראשון ואז סה מכשיר משיכה יענו הסטיישן מוב רק שזה משיכה אצל רבים שם אז בגאתרינג והסטיישן אפשר להשלים 3 צעדים מהירים ואז מותר עוד 2 צעדים של צעד וחצי ואז לקפוץ לעצור לעשות פייק ואז אפר אנדר. גה אלוף בזה גם יאניס גם לוקה. הם גם מלא פעמים מזיזים את רגל הציר ולא רק מסתובבים עליה. הכל זה בחסות הwwe.
ראית בחיים שלך מישהו עושה ביורוליג או בישראל צעד וחצי קופץ עוצר ואז עושה אפר אנדר? אין אפילו פעם אחד מוב כזה בכל שנות היורוליג. יש סיבה לזה.
יאניס גם עושה כמה פעמים 3 ו4 צעדי יורוסטפ ואז עוצר ומעיף את המגן עם הגוף ומטביע🤣🤣
מה אלגין ביילור לא עשה את זה בשנות ה60 מנחם? הוא לא הכיר את החוקים? הרי החוקים לא השתנו מאז שנות 50 בהקשר הזה 😉

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 7:05:35

אין שום שינוי בחוקים, זה תמיד היה ככה.
יש לנו בעיה במוח בגלל הרגשות שלנו.

עידו גילרי
15/05/2022 7:10:13

תמצא מישהו אחד שיגיד שזה לא צעדים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 7:47:33

תמציא
FTFY

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם אתם מאשרים שזה צעדים התקדמנו מה אין איזה משהו שלא הבנו? שלא זהינו מתי התחיל הצעד הראשון? אני מופתע שאתם אומרים שזה צעדים

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 8:44:47

בגלל שהמגן לא בליגל גארדינג פוזישן אז זה לא צעדים

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 9:39:19

איזה כיף זה שיותר קל לצחוק על מושגים במקום להבין אותם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין מה להבין. ליגל פוזשן זה קליר פאת. כל השאר זה איליגל פוזשן

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 10:02:40

QED

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 10:04:56

חחח מעולה שמעון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחח טווווובב

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 9:30:39

אתה מופתע בגלל שאתה מתעקש לא להבין את החוקים ולא להבין מה שאנשים אומרים אלא עסוק בלדמיין מה הם אומרים בשביל לשעשע את עצמך ולאשקש כל יום.

דוקטור רזי הופמן
15/05/2022 9:40:15

הוטרלת, הבנת?
אתה רוקד לחליל של שימון….

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 10:01:23

אכן, כשאני עונה לו אחת לשלושים אלף פעמים שהוא מקשקש בהן אז זה ריקוד לחליל שלו.
בטח אתה גם משוכנע שאני גם רוקד לטרומבון שלך כשאני כותב את התגובה הזאת.
🙄🙄🙄🙄….

דוקטור רזי הופמן
15/05/2022 10:56:40

אתה לא חייב, עובדה שענית…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 12:22:41

חחחחחחחחחחחחח
תעשה את האנטי קרייסט להגנה רזי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנחנו מבינים את החוקים והם לא קשורים לכדורסל, זה חוקים לWWE. זה ענף אחר

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 10:05:03

אפילו לעשות העתק הדבק של מה זה עמדת שמירה חוקים או מה החוקים לגבי צעדים אתה לא מסוגל לעשות.

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 10:10:36

יש לי בעיה שהמוח שלי מקובע בגלל רגשות שנאה לכדורסל צורני ואהבת כדורסל.
האמת? אני מרחם על עצמי

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 10:32:51

יש לי פתרון עבורך. קח את סוואגי ש ותמצאו לעצמכם חדר להתבודד בו יחד, נראה שיש ביניכם פוטנציאל לזוגיות פוריה.

אור
אור
15/05/2022 10:44:32

מסיבת חלילים

דוקטור רזי הופמן
15/05/2022 10:57:26

חחחחח
אהבתי שי. ממשיך להטריל…

דוקטור רזי הופמן
15/05/2022 10:59:35

ג"ב, סוואגי שימון, אשך, ברוך אני ועוד רבים וטובים לא הולכים לשום מקום, גם אתה גע גע ושות לא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הרבה שחקנים בליגה גם עושים צעדים שהם מקבלים כדור מהחוץ מתחת לסל שלהם שים לב הם תופסים כדור עושים 1 2 צעדים ורק אז מתחילים לכדרר. הבולטים הם כריס פול גה ראס והשקץ. Et גם לפעמים נוהג לעשות זאת ואני מתקן אותו אבל אולי טוב להשאיר לו את הwwe? מה אומר?

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 7:06:45

אבל מה? שחקן תופס כדור ומייד חודר (במיוחד גבוה) זה צעדים אוטומטים 🤦‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

על גבוה שעושה גבינג שורקים אוטומט צעדים גם אם עשה הכל נכון במיוחד אם הוא זר ולבן

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 9:22:24

אף פעם לא מראים ריפליי לזה. חחח אחת הבדיחות השריקות האלה

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 9:22:46

דופקים את הזרגים להראות ששורקים צעדים

MacLeod 1
MacLeod 1
15/05/2022 7:17:36

הבעיה זה לא מי שעושה צעדים, אלא מי שלא שורק אותם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MacLeod 1

אמת מותר לעשות צעדים כל עוד השופט לא רואה אבל לשופטים של הנחייה בקוד התנהגות מקברניטי הליגה
שופט שישרוק דברים כאלה "broke the code"

MacLeod 1
MacLeod 1
15/05/2022 8:25:29

הכוונה שאם יתחילו לשרוק אז יפסיקו לעשות 🙂

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 8:46:00
Reply to  MacLeod 1

אם יתחילו לשרוק הכוכבים יתמרמרו כמו בתחילת השנה שיורדים הממוצעים ומייד יעשו שיחת הבהרה לשופטים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בדיוק. זוכר איך הם ישר בכו? כל המטכ"ל יצא בבכי

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 14:32:10

הביאו את המקהלה הצבאית

דוקטור רזי הופמן
15/05/2022 7:20:12

גם טייטום ככה לפעמים

Yinon Yavor
15/05/2022 16:57:02

שמעון
לגבי הצעדים בתחילת התקפה אחרי סל – זה נסלח יחסית.
קראתי כבר די מזמן, לא זוכר איפה, שעבירת צעדים נחשבת עבירה רק אם מי שמבצע אותה זוכה לאיזשהו יתרון לא חוקי כתוצאה מהצעדים. יאניס בסרטון בוודאי שזוכה ליתרון על המגן בזכות הצעדים. מי שמקבל כדור מתחת לסל שלו ומתחיל התקפה לא מקבל שום יתרון בין אם הוא צועד או מקפיץ.
עכשיו – ברור שאי אפשר לעשות מה שרוצים ולהשתין מהמקפצה (כמו מה שווסטברוק עשה לפני כמה זמן), אבל באופן כללי, מובן לי למה השופטים לא שורקים לצעדים כששחקן מוציא כדור מתחת לסל שלו ומי שמקבל צועד קצת בדרך להתקפה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

באסה על דני גרין, פציעה שקשה לחזור ממנה בגיל כזה, אבל גם אם יפרוש זו הייתה קריירה מפוארת בכלל ויחסית למה שציפו ממנו בהתחלה בפרט – תודה רבה דני, ותודה רבה מנחם.

יהלי אולמר
15/05/2022 6:55:18

תודה מנחם
לברון התכוון בכלל ששניהם בחופשה בקנקון, ותודה לאל שלא בסטייפלס סנטר או בשם הקריפי החדש של האולם הזה.

גיא הירוק
15/05/2022 6:56:14

(ככל הנראה) אקורד סיום עצוב לקריירה של דני גרין שנבחר בסיבוב השני על ידי הקאבס ב-2009 ולא זכה להותיר בקבוצה של לברון חותם (2 נק' למשחק בעונת הרוקי) אבל אחר כך הותיר חותם משמעותי על הקריירה של אותו לברון בפיינלס 14' כאשר תרם המון לזכייה של הספרס עם הגנה משובחת ולשלשות מתוזמנות היטב באחוזים אדירים.
.
165 משחקי פלייאוף, יש לגרין ברזומה. ב-159 מהם פתח בחמישייה,
ברובם המכריע נתן הגנה מופתית (לא מהשחקנים שחיפשו את החטיפה או את ההיילייט, גרין הסתפק בלגרום ליריביו להחטיא),
כאשר הוא מחזיק הנתון המרשים של 38.9 אחוז מהשלוש בקריירה.
.
תודה, מנחם.
בוקר טוב.

עידו גילרי
15/05/2022 7:09:45

זו גם הייתה המחשבה הראשונה שלי כשזה קרה – אמביד גמר לגרין את הקריירה.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
15/05/2022 9:01:50

גם הסדרה שהוא נתן נגד מיאמי ב-13 (שעד משחק 7 היה משהו כמו 48٪ מהשלוש או משהו כזה) זכורה לטובה..

Dor
Dor
15/05/2022 14:08:35

+1
גם הקדנציה בטורונטו היתה מוצלחת

Yinon Yavor
15/05/2022 21:59:15

אחד מ-25 שחקנים בהיסטוריה עם יותר מ-100 ניצחונות פלייאוף (עם 103).
כבוד למגזר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעתיק כאן תגובה של דר פופרס 😎
22:15:01
חחחח
אוי כמה קיירי דוש
פשוט תקראו ותראו מה האפס הזה רוצה עכשיו,אם אני הבעלים של הנטס אני מעיף אותו מכל המדרגות
https://cavaliersnation.com/2022/05/13/report-kyrie-irving-wanted-lebron-james-like-control-with-brooklyn-nets/?fbclid=IwAR3jF8assyHarZhqis262ZPP2ZHEmDniv6kvDWo3DtywWJVxhE0yUEYP_Os

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 7:09:58

תודה שמעון מכל שונאי הדושים😁😁😁
באמת שקלתי להעביר את התגובה למעורב,אבל לא זכרתי איפה העמסתי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 7:19:59

מסתמן שקיירי חולה גדלות אמיתי,רוצה לעלות על רבו הבבון
לא מאמין שנותנים לדפקטים האלה במה לקשקושים.
הדביל הזה בעצם מעביר ביקורת על הבעלים ומנהלי הקבוצה
הוא עושה פופרס מהמקפצה
אם הייתי הבעלים שמשלם לאפס הזה מליונים, ואז אני רואה ידיעה כזאת בתקשורת,
הייתי חונק אותו,לא צוחק

onetwo3
15/05/2022 7:28:20

פופרס מה יהיה?
'דפקטים
רבו הבבון
דפקטים
דביל
אפס
חונק אותו'

יש גם משהו טוב בעולם?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 7:43:32
Reply to  onetwo3

תחזיק מעמד,
אני יכול להמליץ על פסיכולוג טוב בשבילך,בתאום אישי

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 8:47:02
Reply to  onetwo3

לא משהו שקשור בקיירי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 8:55:08

חחחח גם נכון

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 8:54:28

לקיירי יש מכונת השפרצת פופרס מסתובבת, חדר הלבשה שהוא נמצא בו נראה ככה:
https://youtu.be/Buutvk0mHXY?t=126

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 9:08:20

חחחחח איחסה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 9:26:15

בגללך חפרתי ומצאתי פופרס קלסי חחחחחחחחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 9:27:10
אשך טמיר המקורי
15/05/2022 9:46:29
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח אשך איזה סרטים ישנים אתה זוכר סטרי ילדות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 12:16:20

חחחחחחחחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 7:22:42

שיקוץ על

עידו גילרי
15/05/2022 7:11:04

הוא כבר העביר מסר שהם "לא מתחייבים לגבי עתידו בקבוצה"

אור
אור
15/05/2022 10:43:41

לא הבנתי, הוא העביר את המסר הזה?

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 7:11:28

תודה דוק
השמות נשמעים די מפגרים
לשנות את צורת הגביע גם לא נשמע לי
פרקינס צודק – גרין מפחד לזרוק
לוקה בהחלט יכול לנצח את השביעי. הכל פתוח שם
הצעדים של יאניס? תמיד היו. הוא כבר כמה שנים הרמטכ"ל והפנים של הליגה – מותר לו הכל, לצעוד, לדחוף, להרביץ. זוכה לשריקות פאנטום בלי סוף.
בלי זה, הוא לעולם לא היה הופך לשחקן הדומיננטי שהוא בליגה, לא משנה כמה כוח רצון יש לו.

דוקטור רזי הופמן
15/05/2022 9:48:33

נשאלת השאלה למה?
מדוע האמריקאים מצפרים שחקן מיוון שאין לו אזרחות אמריקאית?
יש לך תשובה לזה ידידי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם צריכים מישהו שחור ולהפיץ את הנרטיב של סיפור הצלחה אמריקאי מהאשפתות לMVP ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. זה גם חלק מהסיפור. אבל זה לא צופר רק ליאניס גם המלך צופר בזה כל הקריירה, זה חלק מהרצון לצפר כוכבים, להגדיל סטט, להגדיל נק, להגדיל סרטוני היילייטס. החלום של סילבר זה MVP סיני, הם רק צריכים למצוא מישהו סיני שגם טוב

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 10:06:47

נראה לי לברון יקבל בקרוב אזרחות של כבוד

thetroll
thetroll
15/05/2022 10:31:43

ואיך זה בדיוק עובד? יושב סילבר עם טוני ברדרס ונותן לו הוראות לא לשרוק נגד יאניס?

אור
אור
15/05/2022 10:47:31
Reply to  thetroll

עזוב.. אצל שמעון "לכל שאלה תשובה"

דוקטור רזי הופמן
15/05/2022 11:01:41
Reply to  thetroll

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בדיוק!
אבל להיפך ולהיפך של הלהיפך.

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 10:09:00

ברור שיש
קודם כל שחור
דבר שני מתאים לאתוס האמריקאי – המהגר שהצליח, תעבוד קשה תצליח, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות
דבר שלישי צריך פנים לליגה, זה קל להבטיח למישהו שעליון פיזית על כולם הצלחה אם תיתן לו לדרוס חופשי, ואז אפשר לפמפם אותו

yaniv
yaniv
15/05/2022 10:57:47

חייב להגיד שאתה קצת מפתיע אותי בקשר ליאניס.
בגדול הוא בדיוק הטיפוס שאתה אמור אם לא לאהוב לפחות לסמפט.מגיע בן אדם בלי פוזת בלי "וואיאר אול ויטניס",בא כל ערב לעבודה,לא מתלונן,לא מתבכיין,לא מסתכל על סטיטסטיקות מתקדמות למינהם,לא מעניין אותו מיקומו ההיסטורי,נשאר נאמן לקבוצה שבחרה בו.
אז כן יש לו פרבילגיות כמו שיש לכל כוכב במעמד שלו אבל זה יש לכולם.לך תסתכל מה שאקיל עשה בשנות ה90-00 כל סל שלו אתה תזעוק עבירה של שאקיל.
קח אבן בוחן,זוכר את יוקיץ ומוריס.עכשיו תהפוף את היוצרות ומי שנכנס בפראות בגב של השחקן שהוא לא מוכן זה מוריס ולא יוקיץ יש לך ספק שהוא היה מורחק כנראה לכל העונה או לפחות לחלקים משמועתיים בה?

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 14:39:32
Reply to  yaniv

הוא בא כל ערב לעבודה לפרק אנשים, לרצוח ולרשת את העבירה.
מקבל כמובן מאליו את היח המועדף המופרך.
מי שמעז לנסות לעמוד נגדו כוח נגד כוח עולה לו הדם לראש והוא מנסה לפצוע / נוגח בו.
אין לו הרבה כדורסל והוא מסתמך על ברוטליות נטו + שיפוט שערורייתי.
לשאק היה כדורסל.
היו נתלים עליו שלושה אנשים והיו עושים עליו עבירות שלא נשרקו כי הוא פשוט היה חזק מדי.
יאניס הוא זה שעושה את העבירות.
ועדיין נשלח לקו על דברים שלא קיימים או על תוקף.
הוא לא שחקן כדורסל, הוא חמום מוח עם פריווילגיות שנותנים לו להשתולל.

yaniv
yaniv
15/05/2022 14:45:23

לא יודע אתה רואה דברים אחרים ומוזרים ממני.יאניס שחקן אלים וברוטלי? מה בגלל עבירה אחת שהייתה במשחק עם ווילאמס(שדרך אגב אני ממש לא ראיתי ניסיון להתנקשות כפי שאתה ראית אבל בסדר נגיד עבירה מלוכלכת)החלטת שהוא דורס אנשים ומשתמש בכוח ברוטלי???
וואלה באמת לא מבין אותך בנושא הזה..ושוב אתה כרגע מסתכל על שאק בעיינים נ וסטלגיות,אתה שוכח בזמן אמת ששאק היה מקבל את הכדור מזיז את הידים עם הכדור ימינה שמאלה,על הדרך מעיף לקיבינימט את השומר שלו ועולה לדאנק.
וזה אומר מי שהעריץ אץ שאק ובקרב בין קובי לשאק העדפפתי שישאירו את שאק.
הקטע שהכי לא ברור שיאניס ממש אבל ממש לא בשטאנץ של השחקנים שאתה לא סובל,אם כבר הייתי בטוח שהוא יילך יותר למועדפים שלך אבל זה נראה שהסדרה שלו מול בוסטון גמרה את הקריירה שלו אצלך.

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 15:27:42

זה לא מעכשיו אני שנים אומר את זה עליו:
https://hoops.co.il/?p=198902
מעולם לא היה כוס התה שלי.
נראה לי שאתה במשקפי 4 מימד, יאניס ניסה לפרוק לגרנט את הכתף כי העז לעצור אותו.

MacLeod 1
MacLeod 1
15/05/2022 7:22:12

שינויים מרעננים, מעניין למה שומרים את ג'ורדן…
דני גרין מיקסם, לפי דעתי, אחלה קריירה ולא משנה שנגמרה כואב, הגיע רחוק מכל החלומות שלו. כל הכבוד לו, הלוואי על כולנו

onetwo3
15/05/2022 7:24:52

תודה.
אין לי אישית כבר מה להוסיף יותר על דריימונד גרין. האיש כבר מזמן בהיכל התהילה, התרומה שלו לווריירס היא מכרעת כבר שנים רבות, הרבגוניות, איכות הבנת המשחק, יכולת המסירה, הכיסוי ההגנתי על כל שחקן אחר בקבוצה היריבה ולא פחות מזה החיפוי ההגנתי על שחקנים אחרים בקבוצה שלו. אמרתי בעבר ולא השתנה דבר מאז, שבכל חמישייה ראשונה שאני בוחר בנ.ב.א. היום – הוא נמצא.
מעבר לזה, לראות שחקן שיושב לצד בנו הצעיר במסיבת עיתונאים למדבר פתוח, חופשי ומהלב, בלי צנזורה ובלי ניבולי פה – זה רמה אחרת מהפוליטיקלי קורקט העלוב שפשה בעולם בכלל ובארה"ב של אמריקה בפרט.

סוסמעץ
סוסמעץ
15/05/2022 8:05:49
Reply to  onetwo3

10+

Don
Don
15/05/2022 11:00:31
Reply to  onetwo3

10+

thetroll
thetroll
15/05/2022 13:34:55
Reply to  onetwo3

+23

Don
Don
15/05/2022 7:28:52

קנדריק פרקינס – עוד מומחה/פרשן/פסיכולוג שפותח את פיו. לא שאני מחבב את גרין אלא שלא ברור לי כל העיסוק בגוסיפ המפגר הזה של שחקנים שפותחים את הפה אחד על השני. מי שחכם ישתוק ולא יגיב למפגר, כמה שזה קשה.
לגבי הצעדים של יאניס – גם אני לא מבין למה לא שורקים על כזה דבר ברור.
לגבי מיאמי – קשה לי להאמין שיקחו את גמר המזרח, וזה אחרי שראינו את בוסטון/מילווקי משחקות.
והיום משחק 7 ושהקבוצה הטובה תנצח ולדעתי גם תיקח את האליפות.

אור
אור
15/05/2022 10:49:11
Reply to  Don

פרקינס הוא ה"פרשן" הטיפוסי של ESPN שמייצר חדשות בעיקר על עצמו דרך אחרים. ע"ע א. סמית', סטיבן

רפיקי
15/05/2022 7:48:49

הדרך של הפרשנים לעשות כסף זה לעשות כותרות ולהישאר רלוונטים.
הדרך של השחקנים לעשות כסף זה לשחק טוב להמנע משטויות כאלה ולהשאר בקונצנזוס.
אוהב את זה שגרין לא דופק חשבון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  רפיקי

פרקינס צודק גרין מפחד לזרוק לסל הוא עושה סימונס כל כמה התקפות חח

סוסמעץ
סוסמעץ
15/05/2022 8:04:35

שטויות
בקבוצה עם קרי, פול וקליי – איזה סיבה יש לו לזרוק?

Jonathan
15/05/2022 8:29:08

בהשאלה ממוזיקה – גם סולנים צריכים נגני ליווי שיוציאו מהם את המיטב. וזה התפקיד של גרין בקבוצה והוא אחד הטובים ביותר מזה.
כשסימונס יגיע ל-3 אליפויות, או לפחות ל-5 הופעות בגמר, או ל-6 הופעות בגמר המערב – יהיה אפשר להשוות בין ההחלטות של כל אחד מהם לוותר על זריקות.

thetroll
thetroll
15/05/2022 10:33:58
Reply to  Jonathan

+23

Berch
15/05/2022 8:11:27

תודה על המעורב
🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
15/05/2022 8:16:15

לגרין יש שלוש אליפויות אם אני לא טועה, כנראה שהוא יודע מה הוא עושה על המגרש (ובטח יודע איזו אופציה הוא אמור להיות בהתקפה שכוללת שניים מהקלעים הגדולים בהיסטוריה). גם קנדריק (בעברית גרין היה קורא לו שמנדריק?) יודע מה הוא עושה. אם הוא לא יפלוט שטויות כאלו, אף אחד לא ישלם לו לדבר בטלויזיה.
תודה רבה על המעורב המצויין

onetwo3
15/05/2022 13:36:09

Nice one

Jonathan
15/05/2022 8:32:24

תודה מנחם

אבג
אבג
15/05/2022 9:07:24

לגבי פרקינס, גרין צודק. אפשר לחשוב היה איזה קלע גדול. לא זרק בכלל אם זה לא ליי אפ או הטבעה. לא ברור מה הוא רוצה מדריימונד שדוקא זורק אפילו שלשות לפעמים

אבג
אבג
15/05/2022 9:13:01

לגבי הצעדים של יאניס
כל משחק שורקים לו לפחות פעם פעמיים צעדים וברור שמפספסים לו כמו לכל שחקן אחר.
החוקים גם שונים אז לא כל צעדים באירופה זה צעדים ב nba.
ועד עכשיו יש לו הכי הרבה עבירות תוקף בפלייאוף, אז גם פה השופטים שורקים מה שהם רואים

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 9:33:45
Reply to  אבג

החוקים בנוגע לצעדים לא שונים בין אירופה והnba.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח תספר את זה לשופטים ולשחקנים באירופה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 10:08:37

כרגיל קל לך מאוד לומר אבל כשהבאתי לשוט סרטונים מהיורוליג כמו שביקש שמראים את אותם מהלכים ביורוליג אז העדפתם להתעלם ולהתכחש למציאות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בסרטונים שהבאת שמהיורוליג לא ראו כלום ממה שיש בNBA אלא להיפך ראו מה שאני אומר. לא הבאת כלום.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 10:30:09

אז כנראה שלא צפית בהם

דה שוט
15/05/2022 10:54:39

בדיוק. הם רק חיזקו את מה שאמרנו. הבעייה שאתה חוזר על זה כל הזמן ואנשים עוד יחשבו שהסרטונים שהבאת באמת "מראים" את מה שאתה אומר שהם מראים.
הסרטונים שלך הראו שבאירופה לא עושים גאדרינג על הצעד הראשון ואז עוד שני צעדים מלאים. ואם כן – אז אולי דוגמה אחת או שתיים. טעויות שיפוט תמיד יהיו.
מצחיק שאתה מנפנף בהם.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 11:02:21

שוט
אתה פשוט משקר עכשיו.
זה עצוב.

דה שוט
15/05/2022 11:45:10

תביא שוב את הסרטון – נתחיל את כל הריקוד מחדש
לא חבל על הזמן שלנו?
בסרטונים שהבאת רואים יורו-סטפ אירופאי אורגינל, לא הגאדרינג + 2 של האנ בי איי
הדוגמה היחידה שהייתה קרובה הייתה של מאנו, ודיברנו עליה שלוש שעות
רוצה שוב? לי יש כוח אבל תביא – סבבה.
.
אני לא הולך כל כך רחוק ואומר שאתה "משקר"
אני עצרתי ב"דמגוגיה"
אבל היי – לא מזמן אמרת לי שאני "מחמש" במוח ואז דרשת ממני להתנצל – אז לך תבין את הבן אדם
🙂

דה שוט
15/05/2022 11:45:46

צ"ל : רוצה שוב? למי יש כוח…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 12:15:53

הדוגמה של מאנו מראה בדיוק כמה השקר שלך עלוב. המקבץ סרטונים שהבאתי לא הכיל את מאנו.
כנראה שאתה צודק ושוב תתעלם ותתן תירוצים אז באמת שאין לזה טעם.
בכל מקרה בכל היילייטס של משחק, רואים שממש כמו בחוקים בפיב"א השחקנים עושים את אותם שני צעדים אחרי האיסוף שמותר להם בדיוק כמו שנעשה בNBA.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 12:33:15

ואגב גם ברמת השיח אתה משקר, כאן. אני דרשתי שתתנצל על כל שהאשמת אותי בזה שאני מקלל אותך. טזה לא היה ולא נברא לא משנה כמה התפיסה שלך של השפה העברית קלוקלת. גם אם טעית לחשוב שעשיתי זאת הראתי לך בברור את משמעות המושג שקבלת עליו בעברית ואיך הוא לא אומר מה שפירשת.
אתה כמובן עדיין לא התנצלת על האשמת השווא שלך.
הציפיות שלי ממך רק הולכות ויורדות עם הזמן. עדיין מחזיק אצבעות שלא תדרדר את עצמך עד לרמתהסוואי ש

אבג
אבג
15/05/2022 10:34:16

לדוגמא מותר לעשות צעד ואז להתחיל להקפיץ

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 11:01:11
Reply to  אבג

אחד מאלה מהחוקים של הNBA ואחד מFIBA
.
In starting a dribble after (1) receiving the ball while standing still, or (2) coming to a legal stop, the ball must be out of the player’s hand before the pivot foot is raised off the floor.
.
To start a dribble, the pivot foot may not be lifted before the ball is released
.
אשמח להסבר על ההבדל שמתיר את מה שכתבת

אבג
אבג
15/05/2022 11:34:11

player who receives the ball while he is progressing or upon completion of a dribble, may take two steps in coming to a stop, passing or shooting the ball. A player who receives the ball while he is progressing must release the ball to start his dribble before his second step.

זה מה שמצאתי. לדעתי לא קיים באירופה, אבל לא בטוח

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 11:41:37
Reply to  אבג
thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 11:43:47
Reply to  אבג

25.2.1
A player who catches the ball while he is progressing, or upon completion of a
dribble, may take two steps in coming to a stop, passing or shooting the ball:
▬ If, after receiving the ball, a player shall release the ball to start his dribble
before his second step.

אבג
אבג
15/05/2022 11:47:55
Reply to  אבג

לדעתי למרות החוק, באירופה ורקים על זה צעדים – כלאמר אם עשית צעד ואז התחלת להקפיץ.
מעניין שזה חוקי גם באירופה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 12:07:56
Reply to  אבג

כיוון שאני בקושי צופה ביורוליג, קשה לי לומר.
אם תביא דוגמאות שבהם שורקים את זה אשמח לראות.
בכל מקרה, אם שופטים בארופה שורקים את זה הם טועים, ושורקים נגד החוקים.

Yinon Yavor
15/05/2022 22:12:42
Reply to  אבג

כתבתי לכם ב-6.4.
בארה"ב (ברוב המקרים) אם אתה לא מקבל יתרון כלשהו "בזכות" הצעדים שעשית – לא שורקים לך. בעיקר נפוץ בתחילת התקפות מתחת לסל שלך, כשעולים להתקפה ואין באמת משמעות אם אתה עולה בהליכה או בהקפצה.

אהרון שדה
15/05/2022 10:12:56

תודה מנחם
לדעתי המנצחת היום לוקחת את הכל
גרין עשה קריירה מפוארת

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/05/2022 11:14:55

שמעון לא שמע את הקריערה הזו ולא רואה את חרמת המשחק הגבוהה שלו יכולתו של גרין בהגנה, בריבאונד ובניהול המשחק.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/05/2022 11:16:18

*הקריירה
*חכמת המשחק

onetwo3
15/05/2022 15:20:59

עושה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/05/2022 11:01:21

כבר הכתרת את מיאמי כאלופה כשלא ברור שהיא מנצחת את הסלטיקס.
נראה לי שלסלטיקס יש יתרון כי לפי התרשמותי יש להם יותר שחקני הגנה משובחים עד מהטובים ביותר כשמדובר בכל החמישייה ועוד בספסל, וגם אין למיאמי צמד התקפי כמו טייטום-בראון וכשגם הורפורד בכושר קליעה טוב וגם סמארט ולפחות צמד הוויליאמסים ופריצ'ראד ותייס יתנו תרומה ראויה ובפרט אם כל המחליפים יתנו תרומה ראויה, אין למיאמי די כלים לעצור את הסלטיקס לעומת הכלים שיש לסלטיקס לעצור את מיאמי. אך קודם צריך שכל המובילים יהיו בכושרם הטוב.

דוקטור רזי הופמן
15/05/2022 11:07:04

בוא, קרמר, נחכה קצת, לפני ששמים תעגלה לפני הסוסים ונראה אם הסלטיקס מסוגלים לעבור את מילווקי לפני שנדבר על מיאמי שכבר נמצאת בגמר המזרח.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/05/2022 11:18:26

אתה צודק קצת התלהבתי יתר על המידה. אך לא ברור שיש למיאמי את הכלים לנצח בסדרה את הסלטיקס או מילווקי בכושר הטוב שלהן.

Don
Don
15/05/2022 13:07:21

בדיוק כך
ואמנם המומנטום והביתיות שייכות לסלטיקס אבל לא הייתי מספיד את מילווקי ויש לי הרגשה חזקה שיצליחו לנצח היום.
ובכל מקרה, כל שאנו מקווים זה שיהיה גמר מזרח לפנטיאון, ובשבילי – הלוואי והמזרח יקח אליפות ולא משנה לי אם מיאמי, סלטיקס או מילווקי.
רק לא גולדן סטייט.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/05/2022 14:45:56
Reply to  Don

בהחלט איו להספיד את מילווקי. נקווה שיאניס לא ייתן משחק ענק, אז יש סיכוי טוב לסלטיקס לנצח אם ישחקו ברמה שלהם בשני צדי המגרש.

penny H
penny H
15/05/2022 11:45:16

שלום לכולם.
האם זה נורמלי בעיני חלק מהמגיבים כאן לקרוא לאדם שחור "בבון"???
תגידו אתם נורמלים?
האם ברטנס הוא "בבון"? או לוקה ?
בושה וחרפה.

etayle
etayle
15/05/2022 12:08:04
Reply to  penny H

בבון נחשבת חיה שחורה? בדקתי בויקיפדיה, וקשה לי להגדיר אותה ככה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

הבבון דומה יותר לבארטנס מאשר לשקץ חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 12:11:35
Reply to  penny H

זה לא, אבל נותנים כאן לאנשים להעיד על עצמם בשם חופש הביטוי, כדי שתדע ממי אתה יכול להתעלם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  penny H

לברטנס כבר הוצמד הכינויי ורדרד וללוקה קראו השמן

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 12:19:25
Reply to  penny H

חחחחחחחחחחחח

עגל
עגל
15/05/2022 13:06:42
Reply to  penny H

penny אתה דם צעיר כאן, אנחנו כבר התייאשנו . . .

Don
Don
15/05/2022 13:09:18
Reply to  penny H

זה ממש מגעיל וגזעני
וביחוד שהרבה בבונים הם בצבעי חאקי או מוקה ולא שחורים. זו פשוט גיזענות גוונים לא לעניין

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 14:43:32
Reply to  Don

מתנצל בפני קהילת הבבונים. זה לא מגיע להם ההשוואה הזו.

yonis
yonis
15/05/2022 14:01:58
Reply to  penny H

אני מסכים איתך,
אני אוהב את האתר ואת כל הדיון פה,
אבל מגיב לעיתים נדירות אך ורק
בגלל השפה והגזענות פה.
אנשים בוגרים לא יכולים לנהל דיון מבלי לקלל או להנמיך.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 15:00:14
Reply to  penny H

חחחחח
לפעמים הם שיקוץ,
מגדלי מנדבושקס או סמחטה גם טוב,לפעמים זה מתחלף שלא ישעמם

microwave
microwave
15/05/2022 15:24:05
Reply to  penny H

זה נהיה פה נורמה, להתבטא בתגובות בסגנון שגם בשוק לא היה עובר…
אולי זה סוג של תרפיה, לפרוק עצבים ומתח…
לך תדע..
בכל מקרה אני משתדל להתעלם ולדלג על התגובות הבהמיות ולהוציא מהאתר את הדברים הטובים שיש בו, ובהחלט יש בו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 15:58:47
Reply to  microwave

אנחנו ב-ללל אוהבים בהמות,למה אתה מערב אותם?
דילוג זה טוב ,מומלץ קפיצה,יותר יעיל

עידן
עידן
15/05/2022 11:48:38

קריירה מדהימה של דני גרין עם 3 אליפויות.סן אנטוניו ב 2014 עם קוואי בטורונטו ב 2019 ועם הלייקרס ב 2020.
משחקן שלא נכנס חלק לליגה ובילה לא מעט ב G league ואפילו פרק זמן קצר בסלובניה הוא הפך D 3 מצויין עד שחלה ירידה בתחילת העשור.

עידן
עידן
15/05/2022 11:50:52
Reply to  עידן

לפני שיקפצו פה.מדהימה ביחס לנקודת ההתחלה שלו לא ביחס ללברון דוראנט וכו'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מהלך NBA טיפוסי, ראיתם דבר כזה פעם בישראל או באירופה?
https://youtu.be/j8XqI7RpBLg?t=101

כבר בהטעייה לוקה עושה צעדים בגבינג מזיז 2 רגליים לפני כדרור ואז צעד וחצי עצירה ואפשר אנדר חחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עכשיו ראיתם את לוקה עושה כזה דבר מתישהו בריאל מדריד או בנבחרת סלובניה? הוא יודע שזה רק בWWE

דה שוט
15/05/2022 13:28:03

חחחח באירופה השופטים היו מכניסים אותו לתוך הסל

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 15:18:52
Reply to  דה שוט

https://youtu.be/YVGfOfrbNMY?t=112
ספיישל עם הילוך חוזר כמו שאתה אוהב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה יש פה עצירה? לוקה לא עוצר הוא מוסר באוויר כי אסור לנחות וזה צעדים בNBA זה אפר אנדר אחרי זה.
בלי קשר לעצירה בהחלט יש 3 צעדים שזה צעדים וזה טעות שיפוט כאן, השופט פספס

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 15:29:14

זה היה הצעד וחצי שלא קיים בכדורסל העולמי עבור שוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראית את ההבדל אירופה מול NBA? לוקה עושה צעד וחצי ומוסר באוויר בNBA הוא עוצר אחרי עושה הטעיות ואז אפר אנדר 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה באמת לא קיים בעולם שורקים על זה צעדים. קורה ששופטים מפספסים

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 15:38:14

אם שורקים לזה צעדים בעולם אתה מוזמן להביא דוגמאות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה כמעט לא עושים בעולם אז נדיר למצוא :). זה לא הNBA

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 15:56:57

כמובן שיש לך תירוץ.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 15:27:31

https://youtu.be/LJEvoaKZeks?t=80
כיוון שרצית גם ריאל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח תוד אתה אמיתי? זה קפצה שם זה מותר זה נקרא פרו הופ, זה לא צעד וחצי ועצירה חחחחח. עושה פרו הופ ואז אפר אנדר חוקי ומותר, שונה לגמרי מהNBA אתה מחזק את טענותיי תודה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 15:37:09

אני מבין שזה חסר טעםן להסביר לך שוב שאין כזה דבר צעד וחצי ועמירה ואין שום משמעות להשתמש בטרמינולוגיה הזאת כדרך להבנה מה צעדים ומה לא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש דבר כזה צעד וחצי שזה מה שלוקה עושה ואז עוצר. 2 צעדים שהכדור אצלך בידיים זה צעד וחצי נקרא בכדורסל. תלמד מושגים בסיסיים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 15:04:06

https://youtu.be/rMuM8NFPRuU?t=120
בבקשה
מחכה לשמוע את התירוצים

דה שוט
15/05/2022 15:24:18

אתה מבין שאתה רק מחזק את הטענה שלנו?
בסרטון של שמעון יש צעד אחד יותר
🙂
זה בדיוק מה שאנחנו אומרים – באנ בי איי 3 צעדים, באירופה 2
🙂🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הוא מטריל אותנו נשבע לך

דה שוט
15/05/2022 15:31:02

יש מצב – אם זה היה במפגש הופס הייתי מחפש מצלמה נסתרת
😂😂😂😂😂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 15:28:24
Reply to  דה שוט

לא, אתה רואה צעד אחד יותר כי אתה רוצה לראות עוד צעד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תוג אני מבין שאתה לא יודע מה ההבדל בין צעד וחצי ועצירה לבין פרו הופ שזה קפיצה עם הכדור. הראשון אסור בשום מקום למעט הWWE (שזה חוקי שם כמו שגיא הראה), השני מהלך כדורסל חוקי שקורה בכל מקום כולל אצלנו בשכונה 🙂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 15:40:24

אין כזה דבר צעד וחצי ועצירה. זה מונח שאתה חושב שיש לו משמעות אבל הוא קיים רק בראש שלך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח תוג גדול אתה. שאלה איך נקרא מהלך בו עצרת כדור תפסת ביד ואז התחלת איתו 2 צעדים?
תגיד לי אגב איך קוראים למהלך הזה? הרי צעד וחצי לא קיים זה רק בראש שלנו כיצד זה נקרא?
https://youtu.be/yWCOtmtd8lg?t=122

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 15:55:58

אתה קשה חסר מושג או רק עושה את עצמך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא ענית איך קוראים למהלך שוידאו תוג. תוכל לעזור לי? אני לא יודע

דה שוט
15/05/2022 15:36:25

הנה אחד למתקדמים יש כאן פיצ׳רים חדשים, לא רק צעד וחצי משעמם
https://youtu.be/-nzGg0rb1eg

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח הגאתרינג במיטבו לפיח תוג אינך יודע מתי הכדור הפסיק לקפוץ חח

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 15:44:46
Reply to  דה שוט

אגב, כאלה יש גם בהיילייטס של לוקה מהאולימפיאדה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תוג אתה קומיקאי או מה? כאן לוקה עושה צעד אחד ואז מסתובב הוא לא עושה צעד וחצי שהכדור כבר בידיים שלו והפסיק לכדרר. שוב אתה מחזק את מה שאני אומר. מותר לעשות צעד אחד ולעצור, לא 2 צעדים וחצי ולעצור

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 15:34:11

אתה חייב לצאת מהשבי של טרמינולוגיית הצעד וחצי שהינה חסרת משמעות, היא גורמת לך לא להבין מה זה צעדים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה צריך לצאת מטרמינלוגיית הWWE. הסרטונים שלך הוכיחו דבר אחד שאתה טועה. זה לא דומה בכלל למה שלוקה עושה בNBA.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 15:42:24

טרמינולוגיית הNBA זהה לזאת של פיב"א

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 16:29:45

לא נכון ת'וג אתה טועה, זה רק בראש שלך

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 16:32:30

וואלה שי, באמת, איש קש ממך? איך לא צפיתי את זה?

דה שוט
15/05/2022 15:29:50

https://youtube.com/shorts/fxsKo8HVZ64?feature=share
אתה בטוח שאתה רוצה תחרות סרטונים על צעדים באנ בי איי? עזוב חוקים, תראה מה קורה בפועל
חחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח למה ככה? זה גארתינג ממושך

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 15:35:43
Reply to  דה שוט

וואוו, מצאת עוד צעדים שלא שרקו. אפשר לחשוב. אתה בטח רוצה שאני עכשיו אצפה בכל משחקי היורוליג כדי למצוא לך שריקות צעדים מוחמצות.

דה שוט
15/05/2022 15:39:31

https://youtu.be/nBoh6qwspTo
😂😂😂😂😂
די זה קל מדי
.
גילוי נאות – אני מת על לוקה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 15:41:43
Reply to  דה שוט

מישהו אמר שזה קשה למצוא שריקות צעדים מוחמצות במיליוני שעות וידאו שיש ביוטיוב מהNBA?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחחחחח אתה טועה דה שוט זה גאתרינג קשה לך לקבוע מתי הוא אסף את הכדור

דה שוט
15/05/2022 15:42:46
Reply to  דה שוט

https://youtu.be/CcNfaODmnXk
😭😭😭😭😭
אני באמת אוהב את לוקה הוא חכם משחק לפי החוקים של כל מפעל

דה שוט
15/05/2022 15:46:17
Reply to  דה שוט

https://youtu.be/_0sN61NQn7I
יש עוד בחיי זה לא נגמר כמעיין המתגבר יאללה חייב לזוז ניפגש בערב בבלוג החי חחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

יפ לוקה למד את כל החוקים של 2 המפעלים היטב

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 15:54:09
Reply to  דה שוט

חבל שאתה לא, אבל הנה הזדמנות לתקן את זה.
הנה החוקים של שני המפעלים. ספר לי בבקשה איפה ההבדלים ואיפה נמצא הצעד וחצי.

Travelling
Definition
Travelling is the illegal movement of one foot or both feet beyond the limits outlined
in this article, in any direction, while holding a live ball on the playing court.
A pivot is the legal movement in which a player who is holding a live ball on the playing court steps once or more than once in any direction with the same foot, while the other foot, called the pivot foot, is kept at its point of contact with the floor.
Rule
Establishing a pivot foot by a player who catches a live ball on the playing court:
• A player who catches the ball while standing with both feet on the floor:
▬ The moment one foot is lifted, the other foot becomes the pivot foot.
▬ To start a dribble, the pivot foot may not be lifted before the ball is released
from the hand(s).
▬ To pass or shoot for a field goal, the player may jump off a pivot foot, but
neither foot may be returned to the floor before the ball is released from the
hand(s).
• A player who catches the ball while he is progressing, or upon completion of a
dribble, may take two steps in coming to a stop, passing or shooting the ball:
▬ If, after receiving the ball, a player shall release the ball to start his dribble
before his second step.
▬ The first step occurs when one foot or both feet touch the floor after gaining
control of the ball.
▬ The second step occurs after the first step when the other foot touches the
floor or both feet touch the floor simultaneously.
▬ If the player who comes to a stop on his first step has both feet on the floor
or they touch the floor simultaneously, he may pivot using either foot as his
pivot foot. If he then jumps with both feet, no foot may return to the floor
before the ball is released from the hand(s).
▬ If a player lands with one foot he may only pivot using that foot.
▬ If a player jumps off one foot on the first step, he may land with both feet
simultaneously for the second step. In this situation, the player may not pivot
with either foot. If one foot or both feet then leave the floor, no foot may
return to the floor before the ball is released from the hand(s).
▬ If both feet are off the floor and the player lands on both feet simultaneously,
the moment one foot is lifted the other foot becomes the pivot foot.
▬ A player may not touch the floor consecutively with the same foot or both
feet after ending his dribble or gaining control of the ball.
A player falling, lying or sitting on the floor:
• It is legal when a player falls and slides on the floor while holding the ball or,
while lying or sitting on the floor, gains control of the ball.
• It is a violation if the player then rolls or attempts to stand up while holding the
ball.
.
.
Traveling
.
A player who receives the ball while standing still may pivot, using either foot as the pivot foot.
A player who gathers the ball while progressing may take (1) two steps in coming to a stop, passing or shooting the ball, or (2) if he has not yet dribbled, one step prior to releasing the ball. A player who gathers the ball while dribbling may take two steps in coming to a stop, passing, or shooting the ball.
The first step occurs when a foot, or both feet, touch the floor after gaining control of the ball.
The second step occurs after the first step when the other foot touches the floor, or both feet touch the floor simultaneously.
A player who comes to a stop on step one when both feet are on the floor or touch the floor simultaneously may pivot using either foot as his pivot. If he jumps with both feet he must release the ball before either foot touches the floor.
A player who lands with one foot first may only pivot using that foot.
A progressing player who jumps off one foot on the first step may land with both feet simultaneously for the second step. In this situation, the player may not pivot with either foot and if one or both feet leave the floor the ball must be released before either returns to the floor.
In starting a dribble after (1) receiving the ball while standing still, or (2) coming to a legal stop, the ball must be out of the player’s hand before the pivot foot is raised off the floor.
If a player, with the ball in his possession, raises his pivot foot off the floor, he must pass or shoot before his pivot foot returns to the floor. If he drops the ball while in the air, he may not be the first to touch the ball.
A player who falls to the floor while holding the ball, or while coming to a stop, may not gain an advantage by sliding.
A player who attempts a field goal may not be the first to touch the ball if it fails to touch the backboard, basket ring or another player.
A player may not be the first to touch his own pass unless the ball touches his back- board, basket ring or another player.
Upon ending his dribble or gaining control of the ball, a player may not touch the floor consecutively with the same foot (hop).
PENALTY: Loss of ball. The ball is awarded to the opposing team on the sideline, nearest spot of the violation but no nearer the baseline than the foul line extended.

דה שוט
15/05/2022 16:20:45
Reply to  דה שוט

ת׳וג לא דיברנו על החוקים. שיהיו זהים. אז מה?
דיברנו על השריקות והדברים שהשחקנים מרשים לעצמם

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 16:30:54
Reply to  דה שוט

אם הטענה שלכם החוקים זהים אבל נשרקים אחרת אז כדי לבסס את זה צריך להראות שבאופן יציב וקבוע משהו נשרק במקום אחד ואינו נשרק באופן קבוע במקום אחר.
להביא כמה דוגמאות של אי שריקה במקום אחד, לא קרוב ללבסס את הטענה.
יש כאן הטיית בחירה על סטרואידים כי לא רק שאתם מחפשים דוגמאות רק במקום אחד, אתם גם בכלל לא מחפשים להראות דוגמאות הפוכות בשני, וזה עוד לפני שנכנסים להבדל העצום במאגר הזמינות של החומרים בהם אתם מחפשים וכמה אתם חשופים להם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תוג זה לא משנה כמה ציטוטים תביא מספרים אפשר לנגב עם זה בשירותים עובדה שבעולם טף אחד לא עושה את הדברים האלה של 4 צעדי יורוסטפ דאבל סטפבק צעד וחצי ואז עצירה. אלו צעדים.
בwwe זה חוקי. הכל טוב.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 17:26:57

סוואגי ש
זה לא משנה כמה פעמים תתעלם מזה שאתה לא יודע את החוקים ואין לך כוונה לדעת, אתה עדיין תשאר בחושך שבחרת לשים את עצמך בו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

תוג רק שלא תעלה הערב לתת תצוגה כזאת כמו שנתת בסרטונים בגיים 7, זה יוביל ישר לקנקון חחחחח

birdman
birdman
15/05/2022 12:37:09

בעניין הצעדים של יאניס, בנוסף לכך שהשופטים לא שורקים, אני לא מבין איך מייק ברין וסטאן ואן גנדי רואים את זה בהילוך חוזר ולא אומרים כלום.

דה שוט
15/05/2022 13:26:40
Reply to  birdman

זה חלק מהקוד

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 13:36:54
Reply to  birdman

clearly you can see contact

penny H
penny H
15/05/2022 12:54:40

פשוט דוחה.
והתשובה…וה חחחחח איזו רמה.
מפגש הופס הבא אני רוצה שתקראו ללברון בבון על ידי.

Don
Don
15/05/2022 13:10:41
Reply to  penny H

לברון דומה יותר לאורנג-אוטן.

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 13:38:26
Reply to  Don

צודק. אנחנו מתנצלים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 15:02:32
Reply to  penny H

אני מתנדב במפגש הבא לצעוק "בבון" לידך
רק פני בבקשה תתנצל לבבונים המסכנים הם בטראומה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 15:04:14

פני אתה נראה לי מתאים לטנש?
בוא לכפר תאכל תשתה נרקוד ונעשה לך בדיקה פולשנית

etayle
etayle
15/05/2022 19:04:40
Reply to  penny H

מפגש הופס זה לא מקום "לסגור חשבונות" כמו ילדים מושפעים שמשחקים במחשב(איפה ימי הcs 1.6 העליזים של "איפה אתה גר אני בא עכשיו").

דה שוט
15/05/2022 13:24:47

ת'וג איש יקר – לא מבין למה אתה מתעקש להכנס כל הזמן לפינות.
אני מחזיק ממך איש חכם אבל יש לך קטע שאתה אוהב לטפס על עצים ואז לא יודע איך לרדת משם.
עצם זה שאתה מאשים אותי בהטרלות מוכיח שיש בך את זה גם כן – הפוסל במומו וכל זה.
ועכשיו לענינינו – באו נעשה רגע סדר.
1. הדיון על הצעדים עבר לדיון על יורו-סטפ ואז מאנו היה החשוד המיידי. אם לא אתה אז כנראה זה היה גיא שהביא סרטון של מאנו. אתה הבאת אם אני זוכר נכון סרטון עכשווי יותר. התוצאה זהה – תביא שוב את הסרטון ונראה (שוב!!!) יחד איך באירופה צעד וחצי או לייאפ נראה אחרת מאשר באנ בי איי. אז לא שיקרתי – זכרתי סרטון אחר באותו הקשר.
2. כתבת לי באחת התגובות היפות שלך "תפסיק לזיין בשכל" (או משהו כזה). בעולם שלי זאת קללה. אני לא מדבר ככה עם אף אחד ואם מישהו מדבר איתי ככה בעולם האמיתי – אני מתרחק ממנו. כאן זה פחות מפריע לי אבל גם כאן זה לא מתאים. מבחינתי לפחות.
אז כן – קיללת – ובמקום להתנצל – טיפסת על העץ והתחלת להשליך אגוזי קוקוס לכל עבר. מצטט לי ממילונים קיקיוניים כדי להסביר לי שלא קיללת. מה אכפת לי מה אומר המילון האינטרנטי? מי ירשה לך לדבר אליו ככה?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 14:20:02
Reply to  דה שוט

אתה מפגין כאן חוסר יושרה לא ראוי.
אם הייתי חסר יושרה כמוך הייתי יכול להחליט שבעולם שלי 'איש יקר' זה קללה ואם מישהו מדבר איתי ככה בעולם האמיתי אני מתרחק ממנו.
ואז אם במקרה תבוא ותראה לי מה המשמעות ותספק קישור שזה בעצם לא קללה כלל, אני פשוט אטען שאתה מביא לי מקור קיקיוני (כי המילון העברי היחיד ברשת הוא כמובן קיקיוני בעולם שלך).
כמות ההשלכה העצמית שלך כאן פסיכית.
מי שטיפס כאן על עצים ומסרב לרדת מהם בקנאיות זה אתה.
אני כרגיל יודע שאין לך מספיק כבוד עצמי ועמוד שדרה לרדת מהם אז כמו תמיד אוותר לך ואעזוב אותך בשקט.
לילה טוב.
מקווה שהסאנס יגמלו לי הערב על הסלחנות שלי כלפיך.

דה שוט
15/05/2022 15:02:16

+ 11
🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 15:52:53
Reply to  דה שוט

חחחח
דה שוט אל תתעסק עם ת'וג
הוא שייך לאיגוד,יש לו אישור לניגוב מלא
מה שקורע אני ושי מתעסקים עם פני על שמות תואר
ואתה ושמעון מתעסקים בזוטות עם ת'וג,נו באמת,בוא לעזור להציל את פני מעצמו

דה שוט
15/05/2022 16:05:21

פופרס אתה בדרגת חבריקו בכיר אבל בענייני בבונים ושיקוצים אני די חלש. משאיר את זה למומחים
😂😂😂😂😂
בינתיים תצפה קצת בצעדים של לוקה – למד מהר הילד
מה שיפה אצלו זה שהוא משחק שונה באירופה. באמת גאון. לא צוחק.
לגבי ת׳וג – הוא טיפס על עץ. הוא יירד
😃

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 16:09:54
Reply to  דה שוט

לוקה כבר בדרג בכיר,הוא באמת עבר לכוחות החושך,
לא אוהב אותו,אבל מבין אותו U CANT WIN THEN JOIN THEM
לגבי ת'וג,למה שירד ,טוב לו למעלה,הנוף שהוא רואה …..רק הוא רואה😁😁😁

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 16:11:29
Reply to  דה שוט

בחיי שאתה מצחיק.
סה"כ עשית חיפוש ביוטוב של doncic traveling והבאת את הארבע דוגמאות שהיו שם.
זה שבריר של שבריר ממהלכי הכדורסל שהוא מעורב בהם.
זה קיים וזמין בגלל שהוא מעניין אנשים ונמצא בפוקוס של עולם הכדורסל, וכשאתה שם אז יש את האוהבים והשונאים.
הרי אם לוקה היה מעניין ככה אנשים כשהיה בריאל אז גם היו סרטונים זמינים שלו עושה צעדים שלא נשרקו גם שם.
בחיי שזה מטומטם הנראטיב שאתם מנסים לבנות מזה.
במיוחד כשזה מגיע בשילוב של התעלמות מוחלטת מכל דוגמא שסותרת את זה.

דוקטור רזי הופמן
15/05/2022 21:34:29

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נעלבת ג"ב?
איפה גע גע? חסר פה איזה רגע של חונגרית.
חי חו חו

דה שוט
15/05/2022 16:31:32

ת׳וג
תביא לי דוגמה אחת (!!) כזאת מאירופה ואני מזמין אותך לבירה
https://youtu.be/o6AcGoc1E4w
(אני רק מבקש ברשותך להגביל אותך ליורוליג וליגה ספרדית בלבד)
מצרף סרטון קטן שייתן לך השראה
https://youtu.be/oJvEwWZhZTk
🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 17:24:52
Reply to  דה שוט

1) אני חייב לדעת, אם אני מזמין אותך לחפש dumb play בNBA וביורוליג ו/או בליגה הספרדית, למה אתה חושב שתקבל יותר תוצאות ולמה?
2) האם אתה יודע מה זה הטיית בחירה?

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
15/05/2022 16:57:36

תודה מנחם!
אני ממש לא רוצה להיכנס לדיון הכדורסלני של דה שוט ות׳וג – נו אופנס, אבל באמת הדיונים שפחות עניינו אותי – ונתרכז רגע בשפה —
.
דה שוט – האם 'לזיין במח/בשכל' היא קללה לדעתך? האם יש עוד קוראים שחושבים כך?

דה שוט
15/05/2022 17:00:02

חד משמעית
🙂

דה שוט
15/05/2022 17:01:50

אתה תדבר ככה להורים שלך? אן לילדים שלך? או לבוס או לעובדים שלך? לבת הזוג שלך? לשכנים?

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
15/05/2022 17:27:17
Reply to  דה שוט

להורים שלי – יכול להיות. ילדים – אין לי, תלוי בגיל. בוס עובד – תלוי מי הוא. בת זוג – תלוי. זה בטח לא מוקצה באף אחד מהמקרים.
.
אתה הופך את זה ל"לך תזדיין" כשמהמשמעות הרבה יותר קרובה ל"מקשקש בקומקום" או "מבלבל ת׳מח".
.
ובייחוד, לצד שפת הבוקובסקי בהאנגאובר שיש כאן במינון רב-שעתי, נראה לי תמוה שזו בעינייך קללה. אבל – יו קול דה שוט(ס).

דה שוט
15/05/2022 18:14:41

גם
״מבלבל ת׳מוח״ לא אומר לאף אחד.
זה לא יפה ולא נעים לשמוע ואם מישהו ידבר אלי ככה אתיייס אליו בהתאם.
.
ת׳וג – הגעת לקצה העץ. אפשר להתחיל לרדת, שלא תיתקע שם, יש לך משחק חשוב הערב
🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 18:46:06
Reply to  דה שוט

דה שוט NEWS FLASH
אתה מבלבל את המוח וגם מזיין את המוח💨

דה שוט
15/05/2022 19:13:04

חחחחחח פופר אצלך זה נשמע כמו שירה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 19:15:42

חחחחח
תסביר את זה לת'וג ,בהצלחה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 19:22:18

יואל
אם התגובות שלך היו מגיעות במינימום למבלבל ומזיין את המח, המצב היה שיפור בעשרות סדרי גודל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 19:23:31

🥱

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 17:44:51
Reply to  דה שוט
thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 17:52:45
Reply to  דה שוט

אפילו אמא שלי לא חושבת שזה קללה.
אתה הבן אדם הראשון שיצא לי לראות שחושב שזה קללה.

Pistons
Pistons
15/05/2022 18:11:02

אני יכול לומר שאני מכיר אנשים שמבחינתם זה היה נופל בהגדרה של קללה / ניבולי פה.
זה תלוי בן אדם והערכים שלו.

etayle
etayle
15/05/2022 19:07:20

אצלנו בבית הייתי חוטף קללות וסטירה, אבל אצל דתיים אסור להשתמש בשורש ז.י.ן, עם חברים חופשי.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2022 19:30:59

חחחחח
לס כמה מיץ אתה סוחט
אתה מקצוען יחביבי

אשך טמיר המקורי
15/05/2022 20:22:45

יפ

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2022 20:29:17

אוי ילד קטן
הנה קח אותו בחזרה

אהרון שדה
16/05/2022 0:44:05

בוסטון תיקח את מיאמי