מעורב הופס לשבת: הווריורס ידעו שלמעשה זה משחק 7. המשחק היה צמוד ביותר עד 5 דק' מהסוף. התוצאה96-110 – קצת משקרת / מנחם לס

1.הווריורס ידעו טוב-טוב שהמשחק ה-6 הוא עבורם למעשה ה-7. המשחק היה צמוד בהרבה מהתוצאה לטובתם 96-110

1)בואו נתחיל עם זה שהמשחק היה צמוד הרבה, הרבה יותר מאשר מראה התוצאה 96-110. בדקה ה-6:12 לסיום התוצאה הייתה 89-92, ולווריורס רעדו הביצים כי היא ידעה שהיא BETTER WINS THISA ONE כי אילו הייתה חייבת לטובס לממפיס למשחק 7 הגריזליז הייתה קורעת לה את הצורה.

2) בדקה ה-5:43 סטפן קרי (שהיה מאד בינוני עד אז) קבר את השלשה החשובה ביותר במשחק שהוציאה את הרוח ממפרשי הגריזליז הצעירה, והתוצאה 89-95 הייתה הרגע שהגריזליז מינוס ג'ה מוראנט כאילו נכנעה.

3) החצי הראשון היה שווה בין השתיים. מה שקרה ברבע השלישי הוא שהסייחים הצעירים מממפיס סחבו את הזקנים של הווריורס למשחק מהיר מדי, כשהווריורס מאבדת ברבע הזה בלבד 8 כדורים ממסירות שמזכירות את המסירות שפעם הייתי עד להן במגרש משחקים בבנימינה. הגריזליס הצעירים, בעיקר דילון ברוקס (שסיים עם 30 ב-11 מ-28 ו-7 מ-15 מהטריי) ודסמונד ביין (שמצא את משחקו אחרי משבר קצר במשחקי הפלייאוף הראשונים, והלילה קלע 25נב-9 מ-126 ו-4 מ-7 מהטריי) ניצלו את האיבודים והייתה לי הרגשה שהם הולכים לנצח.

4) אחת הסיבות להפסד – לטעמי – הייתה שמאמן הגריזליז נתן לסטיבן אדאמס יותר מדי דקות. כשהווריורס החלה לברוח הגריזליז הייתה צריכה התקפה, לא הגנה, ואדאמס לא עשה מאומה בהתקפה.

5) מה שאהבתי מאד הייתה הצורה שממפיס עלתה לשחק ללא כל מורא ופחד וללא כל יראת כבוד, עד שהיא איבדה את כוחה ושבקה 5 דקות לסיום.

6) מה ששנאתי היה החיוך ה-PHONEY של סטף שאחרי שהיה 3 מ-14 מהטריי, פתאום תפס יד. הוא קלע את השלשה המכרעת, ואז עוד שלשה מאזור חיוג 06, ואז עוד שלשה כשהוא מסיים עם 6 מ-17 – 35% מזויינים מהשלוש. לפתע הוא מתנהג כגיבור, מכניס עוד סל בתעתועים אחרי שהמשחק היה כבר גמור, ומרים ידיו לקהל שירים את קולו עוד יותר משהיה כבר צרחות שהגיעו לשמיים. הוא סיים עם 29 נק'. הגיבור האמיתי היה קליי תומפסון עם 30 נק' ב-8 מ-14 מה-3 כשהוא מזכיר את עצמו מימיו הגדולים.

7) אני לא יודע אם הווריורס ינצחו או לא את הסאנס או דאלאס מבריקס. מה שאני יודע זה שאם הווריורס מגיעה לגמר, מיאמי, מילווקי, או בוסטון – כל אחת מהשלושה – קורעת לווריורס ולחיוכים ה'פוניים' של סטפן קרי ודריימונד גרין, את הצורה. מילה שלי.

2. המשחק הלילה במילווקי הגדיר סופית את ג'ייסון טאטום כ'סופרסטאר'

  1. תמיד אהבתי את ג'ייסון טאטום. הוא צעיר נחמד כזה שבוודאי אומר 'יס סיר' ו-'נו סיר'. הוא לא בדיוק יורם, אבל אין לו את הפרצוף הזועף והרועם, הטורף והנוקשה של הסופרסטארים האחרים בליגה. אנא אל תלכו שולל עם הפרצוף החייכני של סטף קרי: אתה מסתכל עמוק בעיניו הכחולות ואתה רואה רוצח סדרתי בדם קר. טאטום אינו כזה ולכן הוא לא היה ברשימת הסופרסטארים שלי עד הלילה. הוא עדיין היה חמוד וחינני, אבל הלילה הוא קבר את הבאקס בסימפטיה מרובה, וללא מבט מעליב או משפיל אחד. הוא שיחק 43 דקות, היה 17 מ-32 – שלושים ושתיים זריקות, והכל בחיננחות רבותי – מהן 7 מ-15 מהטריי, 6 מ-7 מהקו, 9 ריב', 4 אסיסטים, ו-46 נקודות כשהוא גיבור הנצחון.

קומראדים, ג'ייסון טאטום הוא מהלילה סופרסטאר אמיתי בפנקס הסופרסטארים שלי, והוא רק בן 23.

2)יאניס נהוא סופרסטאר עם קבלות. היה לו עוד משחק-על הלילה, משחק של 41 דקות בו הוא היה 14 מ-30, 2 מ-3 מה-3, 14 מ-15 מהקו!!! (שזאת הייתה נקודת התורפה שלו!) ו-20 ריב' ל-44 נקודות. אני משוכנע שאין יותר מ-4-5 שחקנים בליגה עם משחקי פלייאוף של 44 + 20. אז יאניס היה גדול.

אבל…וכאן בא האבל הגדול: הוא וקבוצתו הפסידו את המשחק. יאניס יכול היה לפני שנה לנצח את המשחק אבל משהו חשוב מאד השתנה בפסיכולוגיית של השופטים: הם סוף-סוף שורקים לפאולים התקפיים. ליאניס היו 4 כאלה בתחילת הרבע הרביעי. הוא עשה – ללא ספק לדעתי – פאול תוקף חמישי על מרכוס סמארט עם 10:12 דק' ברבע הרביעי. השופטים שרקו התקפי אבל אז שינו דעתם בצ'אלנג'. זה היה ללא ספק פאול חמישי שהיה מוציאו מהמשחק עד הדקות האחרונות, אבל עם פאול רביעי הוא נשאר לשחק. אם זה לא היה משחק ביתי זה היה הפאול החמישי שלו והבאקס היו משחקים בלעדיןו את ה-6-7 הדקות הבאות של הרבה הרביעי.

אבל משחקו השתנה מאד: במקום להיכנס ללא הפסק כמו בעבר, הוא חושב עתה פעמיים. יאניס הוא כנראה השחקן הטוב ביותר בעולם בגלל כל היתרונות העליונים שלו. אבל יש לו חסרון ברור: הוא חסר חוש ורגש למשחק לשחקן ברמתו. לפני שהשופטים התחילו לאחרונה לשרוק הרבה יותר פאולים התקפיים, הוא היה ניכנס עם הראש בקיר שוב ושוב, ומצליח איכשהו לקלוע נגד מגינים שהוא נכנס בהם. הלילה – כמו כבר ב-3-4 משחקים קודמים – הוא נכנס בזהירות גדולה יותר ולא בשיא המהירות. הוא חושב לפני שהוא חודר, ולכן אני מאמין שבבוסטון הסלטיקס ינצחו כי ללא יאניס שהולך על כל הקופה ללא היסוס, הסלטיקס קבוצה טובה יותר, במיוחד עתה ללא מידלטון.

3) לבאקס יש את יאניס, ברוק לופז, ובובי פורטיס – כולם שחקנים קבועים היכולים לשחק תחת הסל. הגבוה היחיד של הסלטיקס הוא דניאל ת'איוס שהוא מתחת לרמה של הנ"ל. לכן בוסטון החליטה הלילה לחיות על הזריקות מרחוק. היא זרקה 43 – ארבעים ושלוש!!! – שלשות, ועוד איזה 20 'חצאי מרחק'. היא החליטה לחיות הלילה על הזריקות מרחוק וחצי מרחק, עם הסיכון שהיא יכולה גם למות איתן. עם טאטום, מרכוס סמארט (5 מ-9 מדאונטאון) וג'יילן בראון (4 מ-7 מהטריי – וכמובן ה-7 מ-15 של טאטום, הנשק הזה של הסלטיקס עבד הלילה מצויין.

על השלשות וחצאי-מרחק של הסלטיקס הם יחיו או ימותו במשחק השביעי. אני מאמין שהם יישארו בחיים, ותהיה לנו סידרה לחיות עבורה בינם לבין מיאמי.

3. ההפסד הטראגי של פילי למיאמי היט יתחיל – לדעתי – תקופה חדשה לחלוטין בפילדלפיה

אחרי שויקטור אולדיפו גנב את הכדור, טייריס מקסי וג'יימס הארדן הסתכלו אחד על השני ב-exasperation – ברוגז, התמרמרות, וזעם ממש, כל אחד כאילו מאשים את השני, כששניהם מרימים זרועותיהם בשעה שאולדיפו מנתר ללייאפ שלו.

ict

בפוזשיון הבא הארדן ניסה פעמיים – ללא הצלחה – לתקוף את הדריבל של אולדיפו. בפעם השנייה הכדור הגיע לבאם אדבאיו לדאנק קליל, ומיאמי היט WENT OFF TO THE RACES, כפי שאומרים החברים שלי בדאונטאון עפולה. המאמן דוק ריברס קרא טיים. זה היה טיים ל-MERCY – לרחמים וחסד יותר מאשר לכל דבר אחר.

כך נסתיימה עונת הסיקסרס ב-WHIMPER – יבבה, אנייה, ובכייה – במקום קול ענות גבורה. ה-9 נק' הפרש (99-90) מסתירות ומזייפות את היתרון המוחץ, ואת העליונות של מיאמי על הסיקסרס כמעט משריקת הפתיחה

דוק ריברס הודה כשהוא קרוב ממש לגמגום כתוצאה מדמעות חונקות:

He later added: “So many of these guys, they give it to the city, they give everything they have. And sometimes it’s just not good enough. I came to the conclusion at the end of the game we were not good enough to beat Miami. I can accept that, and we just were not. And that’s a tough thing to say, but we were not.

בסדר דוק. את זה כטולנו ראינו. השאלה היא למה זה ניגמר ככה, למה מיאמי הייתה כה עליונה, ומה גרם לסיקסרס להיות כל כך נחותה, כי אפילו אם לוקחים את פציעת העין של ג'ואל אמביד כפקטור בעליונות מיאמי, הפציעה היא ארק חלק קטן בסיפור: ג'ואל שיחק. גופו לא היה פצוע. הוא לא היה במיטבו, אני מסכים, אבל להגנה של מיאמי היה הרבה מה לומר בנידון. טייריס האריס ניסה להסביר זאת אחרת:

"The difference was truthfully, just lack of effort and competetiveness by us

Czזה היה הרבה יותר מ'חוסר מאמץ'. מיאמי הובילה ב-15 לפני שהספסל של הסיקסרס הקטין את ההפרש ל-9, למרות יום איום של 7 מ-28 של מיאמי מהטריי.

אילו דיבר על חוזק מנטלי הייתי מסכים עם טוביאס בחלק מטענתו: לפי CLEANING THE GLASS, מיאמי הצליחה TO RECOVERE כמעט 40% מהחטאותיה (38.3%). זה אחוז עצום להשיב לעצמך כדורים שהחמצת. זה אומר מיקום, אגרסיביות, ידע, רגש, וכן – חוזק מנטלי. אני הייתי משתמש בפיג'יי טאקר להסביר את כל ההבדל: שחקן לא גבוה במושגי כדורסל, מעט שמנמן, אבל חוזקו המנטלי עושה עבורו חצי מהעבודה. הוא-נהוא היה זה שהחזיר להיט 5 כדורים שנראו 'נייטרלים', והוא – בהחלטה של 'הכדור שלי' – הצליח להגיע אליהם לפני שחקנים מוכשרים וגבוהים ממנו בסיקסרס. היחיד בסיקסרס שראיתי עם תאוות נצחון מהסוג שהיה לכל שחקני מיאמי היה – תתפלאו – טייריס מקסי. אני ממש אוהב את הצעיר הזה. כמובן שמהצד של מיאמי היה זה ג'ימי באטלר בנוסף לטאקר, שאולי היה לו 'BACK ISSUES' עם פילדלפיה, הקבוצה שפעם הייתה ביתו.

אולי המספר המתאר טוב יותר מכל את הסיקסרס אמש הוא שבע. כמו "7"!

זה מספר הפאולים שהסיקסרס זרקו כל המשחק. ש-ב-ע פור גאד סייק. וזה במשחק שהוא משחק של אלימינציה מהפלייאוף. הסיקסרס לא ירדו עד ל-7 פאולים כבר שנים על גבי שנים, וזאת הקבוצה שמגיעה לקו יותר מכל קבוצת ליגה אחרת. ג'ואל אמביד – שבעצמו לא היה במיטבו, והוא אחד האשמים הראשיים במספר "7" אמר:

You look at every other team, whether it’s Boston and Milwaukee, there’s a sense of just toughness that all of them play with,” Embiid said. “I think just watching the playoffs and playing against all those teams, that’s what I take away from it: I just need to be tougher, and we all need to be tougher.”

ככמובן שחלק הארי של כל השלילה שכתבתי עד כה שייך לג'יימס הארדן: הוא קלע 11 ב-4 מ-9, אפס זריקות פאול (א-פ-ס זריקות פאול להארדן? מלך ננולכים לקו? תגיד זאת שוב, מל, 0 זריקות פאול להארדן?????), 9 אסיסטים, ו-4 איבודי כדור. נוריד את ה-4 מהאסיסטים אז זה משאיר אותו עם 5 אסיסטים. הארדן זרק זריקה אחת כל החצי השני. הוא נכנע ליריב. HE GAVE UP. אמביד לפחות לחם כנמר עד השנייה האחרונה. הארדן שיחק כאילו המשחק לא חשוב לו, ולא שייך לו. הוא ניסה להצדיק את עצמו:

I ran our offense,” Harden said after the game. “The ball just didn’t get back to me.”

במחצית השנייה דוק ריברס עשה דבר אחד טוב: הוא העלה את שייק מילטון לשחק לצד הארדן, ולתת לו להריץ את ההתקפה. הצעיר עשה עבודה פי כמה טובה ממה שהארדן עשה!

עתה החלק העצוב שהעתקתי מהאתלטיק (https://basketballforever.com/2022/05/12/james-harden-and-doc-rivers-raise-eyebrows-with-postgame-comments)

Now comes the hard part, no pun intended. Harden has a player option for $47.1 million next season or could hit free agency. The Sixers could offer him a maximum salary worth $275 million over the next five seasons. The Harden who played for the Sixers over the past few months, and who still can offer plenty of positive for a basketball team, is unequivocally not worth that level of financial commitment.

הארדן אמר בנחרצות במסיבת העתונאים:

I’ll be here,” Harden said. “Whatever allows this team to continue to grow and get better and do the things necessary to win and compete at the highest level.”

4. אני לא יכול להאמין לכמה דברים שדוק ריברס, הארדן, ואמביד אמרו במסיבת העתונאים. היש מצב שגם ריברס מאבד את זה?

דוק ריברס:

“I think I do a terrific job,” Rivers said. “If you don’t, then you should write it. I worked my butt off to get this team here.”

דוק ריברס:

When I first got here, no one picked us to be anywhere. Again this year, the same thing.”

דוק ריברס:

I came to the conclusion at the end of this game that we were not good enough to beat Miami.”

ג'יימס הארדן:

We run our offense, the ball just didn’t get back to me,” he said.

When Harden was asked if Rivers called plays for him, he said, “Next question.

ג'ואל אמביד

ג'ואל אמביד היה אמיתי בצורה ברוטאלית כשנשאל על המשחק של הארדן:

Since we got him, everybody expected the Houston James Harden,” he said. “But that’s not who he is anymore. He’s more of a playmaker.”

ואמביד אומר על ג'ימי באטלר:

I still don’t know how we let him go,” he said

5. מייקל ג'ורדן רוצה את מייק ד'אנטוני כמאמן ההורנטס

לפי סטיב פול]ט מ-https://heavy.com/sports/brooklyn-nets/kyrie-irving-sean-marks-hornets-dantoni/ מייקל חיפש מאמן "UP-TEMPO" עבור למלו בול ומייק ד'אנטוני הוא האטוב שהוא מצא,למרות גילו )71).

6. מיד בסיום משחק מיאמי בפילדלפיה, בן סימונס שלח טוויטר עם שאלה סורקסטית "מי ניצח?"

מי ניצח במשחק, או בטרייד של בן סימונס בג'יימס הארדן?

כי בטרייד של הארדן בבן סימונס אין מנצחים. כולם מפסידים.

7. דרל מוריי, לפני קפיצת הביניים בין הסלטיקס והבאקס: "דוק ריברס נשאר לאמן את הסיקסרס בעונה הבאה"

Daryl Morey Guarantees Doc Rivers Will Coach 76ers Next Season (msn.com)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 166 תגובות

  1. מנחם אחלה טור…
    לגבי גולדן סטייט אף פעם אל תפקפק בלב של אלופים.
    אם הם מגיעים לגמר הכללי הם לא יהיו שטיח של אף אחד.

          1. אתה צודק ברוב המקרים, כשמדובר באלופה שלא חזרה על ההישג.
            במקרה הזה אני לגמרי מסכים עם אברי. מדובר באותו שלד (שלושת הסטארים והמאמן) שהרים את הקבוצה מאשפתות והפך אותה לשושלת. חוץ משלוש אליפויות הרביעיה הזו הביאה עוד שתי הופעות חזקות בגמר (הפסד במשחק שביעי ושישי) וכמובן שיא היסטורי של נצחונות בעונה.

            1. טוב טוב. השתכנענתי.
              אני ממילא בעדנו…
              חושב שהשלישיה כבר הוכיחה את היכולת שלה לקחת את הקבוצה רחוק והם משחקיפ כאנשים שכבר עשו את זה.
              בתקווה שזה יימשך בסיבובים הבאים.
              🙂

            2. אך לשם כך קליי צריך לחזור ליעולתו לפני הםצטה בשני צדי המגרש!

      1. מה שכבר כתבו לך נכון…
        סטף, קליי ודריי – יש להם אופי של אלופים!
        קליי לא היה 2 עונות ועכשיו הם שוב בגמר המערב.

  2. משחק ענק של גולדן סטייט
    70-44 בריבאונד
    סטף התפוצץ ברגע הנכון, קליי היה עצום, גרין נראה כמו ב 2016, לוני עם 11/11 בדרך ל 22 ריבאונד, ווגינס היה עצום.
    גולדן סטייט הרוויחה יומיים מנוחה לגיים 1 בגמר המערב, אם זאת תהיה פיניקס אפשר לעקוץ לה את הביתיות

  3. תודה רבה דוק
    ==
    חושב שהלוחמים ינצחו גם את הסיבוב הבא
    ויגיעו לפחות לגמר.
    ==
    הארדן וסימונס – מי יותר מגעיל?

  4. תודה על המעורב
    אחלה משחק למושמץ דילון ברוקס. לא העיפרון הכי חד אבל אסרטיבי ואגרסיבי כמו שצריך בפלייאוף

    מתי פייטון חוזר למגרש?

  5. הפרוסס התחיל בקיץ 2013
    פילי זרקה את ג׳רו הולידיי והתחילה בהסרחת הפארקט הגדולה בהיסטוריה של הליגה
    בחירות כמו נראל נואלס, חליל אוקפור, מרקל פולץ ויהלומים אמביד וסימונס
    עד סימונס הם לא פגעו
    5 עונות רצופות בפלייאוף
    4 הדחות בחצי גמר + אחת בסיבוב הראשון
    מאז 2001 לא היו בגמר המזרח (או גמר ליגה)
    שכל אחד יחליט אם זה כשלון או הצלחה

  6. מצוין דוק
    במשחק 7 מנצחים 2 דברים- כישרון והגעה לטבעת: השחקן הכי טוב בסדרה הוא יאניס, והקבוצה שלו היום נתנה את המשחק הכי גרוע שלה בסדרה, אז זה חייב להיות טוב יותר במשחק 7. בוסטון בכל מקרה מתקשים להגיע לטבעת, וקשה לי להאמין שהשלשות יפלו להם כמו היום. בקיצור, באקס אך בקושי רב. יש למה לצפות!

    1. זה בדיוק הניתוח שלי.
      אחוזי שלשות זה עניין סטטיסטי, יהיה תיקון סטטיסטי במשחק 7.
      צוות האנליטיקס של מילווקי ידע להכין את יאניס טוב יותר למארבי עבירות התוקף שלו.

      1. הם קלעו ב-39.5%. האחוז שלהם בפלייאוף עד כה הוא 36.1%. ביחס לכמות השלשות שהם קולעים זו שלשה אחת שנכנסה יותר מהרגיל. אם הם ייתפסו יום גרוע זה לא יהיה תיקון סטטיסטי, זה סתם יהיה יום גרוע.

  7. נהדר כרגיל.
    הקפיצה של טייטום לרמת סופרסטאר (טופ 5, או אפילו טופ 3 בליגה) התחילה כשהוא החליט להתייצב לעונה הנוכחית, בסביבות פברואר מרץ של השנה. חסר לו לדעתי גרוש ללירה, או במילה אחרת, יציבות, אבל כמו שנכתב הוא מאוד צעיר וזה עוד יגיע.

    1. חשבתי ככה אבל הגעתי למסקנה שזה לא נכון. מי שיוזם את המגע איתו זה שחקני בוסטון כי זו הדרך היחידה לנסות לשתק אותו. הם מלווים את הכניסות שלהם בו בנפילות תאטרליות ובחלק מהמקרים מצליחים לדוג מהשופטים עבירות תוקף. מה שהוא עובר בסדרה הזאת לא נראה לי חוויה נעימה במיוחד. גם לא לו חסר כמובן הוא נכנס לצבע כאילו אין מחר.

  8. אחלה מעורב.
    *
    אין מה להתעצבן על ספורטאים בגלל חיוך זחוח כשהולך להם – הדבר האחרון שהם צריכים לחשוב עליו זה איך ייתפסו אותם בקהל. אם סטף מרים לעצמו כשהולך לו, כדי שיילך לו עוד – אני סבבה עם זה.
    *
    הבאקס ממש טובים בלכפות על קבוצות לזרוק מבחוץ. הסלטיקס דורגו במקום ה-7 בליגה בעונה הרגילה באחוזים מטווח השלוש. אם הבאקס חס וחלילה יעברו את הסלטיקס – וגם יגיעו לגמר – 3 הקבוצות שנותרו במערב כולן קלעו בעונה הרגילה באחוזים עוד יותר טובים מאלו של הסלטיקס.
    *
    כרגע פילי מתחילים תהליך חדש. אבל בכיוון ההפוך.

      1. ובכלל שמתי את זה מתחת לתגובה הלא נכונה שלי… שיבחתי איפשהו את זה שהסדרה נגמרה בטונים יותר נמוכים ממה שהיא התחילה… אבל הגעתי למשחק רק כמה דקות אחרי שברוקס עשה את הקטעים הרגילים שלו…

      2. חחחחח תראה מה גרין עושה לאדאמס עם רגל שמאל – יש לו התניה פבלובית – רואה את אדאמס – שולח רגל – אולי כדאי שתבחר את הסרטונים שלך קצת יותר בקפידה
        🙂

        1. שאדאמס יגיד תודה שזו הברך של גרין ולא היד של ג'ורדן פול.
          אבל ברצינות עכשיו – ברוקס מלוכלך. הוא מעיף שחקנים וכל ניסיון שלו לחסום כולל קפיצה עם הרגליים קדימה לאיזור הנחיתה.

  9. תודה דוק. שלוש סיבות עיקריות להדחה של פילי:
    1. רכות הגנתית בלתי מוסברת וסוג של חוסר אופי. כל הקבוצה פרווה. חייבים שם איזה טאקר/קראודר/בברלי/מוריס או כל עארס אחר שירביץ וישרוט. למיאמי לדוגמא יש לפחות ארבעה כאלה.
    2. ריברס. עכשיו אני קורא שמורי הצהיר שדוק נשאר. איזה יופי לנו…הוא פשוט מאמן רע. אמנם תרם לשיפור של אמביד אבל הוא מנהל משחק נוראי והרג את הספסל הלא קיים. שימו במקומו איזה ניק נרס או סניידר ופילי עושה גמר איזורי.
    3. הספסל. אי אפשר לנצח עם 5 וחצי שחקנים. מלטון ניאנג קורקמאז טייבול (איזה חושך נהיה ממנו) ריד, באסי ג׳ו ((שלא שיחקו כרגיל) והגופות של דיאנדרה ומילסאפ. זה לא קרוב לספסל נורמלי בליגה. דוק עשה סיכול ממוקד לשייק ולקורקמאז והרג להם את הביטחון ומורי עשה עבודה נוראית בבניית ספסל נורמלי.
    מורי חייב לעבות את הסגל, להוסיף קשיחות, לעשות טרייד על האריס+ טייבול+ בחירה עבור סיאקאם או משהו כזה ולמצוא סנטר מחליף סביר (הטורקי של מיאמי פנוי?)
    נחזור בשנה הבאה… גו פילי

      1. אני פחות מתרגש מהחולשה שלו. בגדול הוא שדרוג על מה שהיה שם לפני כשסימונס לא שיחק וגם לא הספיק לשחק הרבה. עם מאמן נורמלי ובכושר טוב פילי היו אוכלים את ההיט

        1. מסכים. הוא ללא ספק לא אותו הארדן ואני מקוה שמורי לו יתן לו חוזה גדול אבל הוא בטח יותר טוב ממה שהיה שם לפניו – דוגמן / עציץ על הספסל

          1. לא רק סיימונס הלך, הלך גם קלעי שלשות מעולה ושחקן שיכול להיות גיבוי כלשהו לאמבייד (דאנדרה ג׳ורדן פשוט לא מתקרב).

    1. 3 סיבות מרכזיות להדחה של פילי השנה ובכל השנים שקדמו: הנהלה, הנהלה והנהלה.
      תמיד הסירחון מתחיל מלמעלה (זה נכון גם לגבי הקבוצה שלי).

  10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    שימון וטראסט דה פו…סיז וגם ברוך וחי ופילי ספשלס, ברכות על עוד שנה עם דוק ריברס הגדול, כי טין כמוהו, מניסיון….
    ושימון, מה אתה אומר? קללת הלס תעבוד הפעם?
    האם יש תקומה אחרי התשבוחות שמנחם שפך עכשיו על בוסטון?

  11. תודה רבה, מעניין מאוד לקרוא.
    אהבתי מאוד לראות את המשחק של ויגינס, נתן לחימה והגנה טובה, והיה שם בדקות הנכונות ובמקומות הנכונים.
    ממפיס יצטרכו לעשות הרבה חושבים איך הם הופכים לשלם הגדול מסך חלקיו, כי כרגע נראה שיש שם שתי קבוצות טובות – עם ג'ה ובלי ג'ה.
    יש להם את אחד מעשרת השחקנים המובילים בליגה, אבל לא נראה שיש שיפור ברמה הכללית של שאר השחקנים כשהוא איתם על המגרש.
    המצב של ממפיס מזכיר לי שקראתי פעם על מצבים דומים בעולם התעסוקה. בקצרה, לפעמים עובד מעולה גורם לירידה בתפוקה של הסובבים אותו שמובילה לתפוקה כוללת נמוכה יותר מאשר בלעדיו.

    1. קשה לאמר שג'ה מוריד אותם אבל יש לו חסרונות בעיקר הגנתיים .. שם הוא פוגע בתלכיד. אין עובד טוב שמוריד תפוקה זה נדיר וגם ג'ה לא מוריד את התפוקה של ממפיס. הוא פשוט חייב לחזק חלקים מסויימים במשחק שלו שבהם הוא פחות טוב.

  12. צריך לציין משהו לגבי תוצאה שלא משקפת – לדעת לא להתפרק בסוף המשחק זה חלק מהעניין בNBA.
    באותה מידה אפשר לחטוף ריצת 14-0 בהתחלה ולא להצליח לסגור את ההפרש כל המשחק אבל לשמור על יציבות ו"להישאר בתמונה" – האם גם זה לא משקף?
    ממילא אומרים שבNBA משחקים כדורסל רבע אחד – ברבע הרביעי.

  13. "דאונטאון עפולה" חחחח…. 🙂
    ולא "אנייה" אלא "אנקה"…

    תודה דוק, אחלה טור.
    אני חושב שיהיו שינויים בפילי. מצער שאמביד נפצע. זה שינה את הכל.
    המשחק בין בוסטון לבאקס היה מעולה ובוסטון הייתה חדה יותר מהסל הראשון.
    חבל גם מאוד שג'ה נפצע, כי אין לדעת מה היה קורה באם היה משחק. זה הפסד לכדורסל.
    אני מסכים וחושב שבוסטון יעלו לגמר מזרח. סדרה מול מיאמי תהא קשוחה וצמודה מאוד.

    סופ"ש נעים.

  14. טייטום לא סופרסטאר כי יש לו הרבה משחקים גרועים. אם ישחק ככה כל משחק יהיה אחד הטובים בליגה.
    ההגנה של בוסטון השאירה את יאניס אחד על אחד רוב המשחק ומנעה את השלשות החלטה של משחק אולי של סדרה. לא לכל הקבוצות יש שומרים על יאניס ברמה הזאת, אבל כשיש יפה שמנצלים את זה כמו שצריך

  15. לול סימונס
    בא בחור על חוזה מקסימום להרבה עונות שלא קלע נקודה בכל העונה, לא שיחק בפלייאוף שקבוצתו הפסידה בסיבוב הראשון 4-0 ושואל מי ניצח?
    אני מציע שיתעסק בגב שלו וביכולתו לקלוע מהעונשין

  16. פילי הודחה כי קארמה איז א ביץ'!
    כי אי אפשר להגיע לגדולות אח"כ בזמן שאתה מסריח את הפרקט עכשיו ב-כ-ו-ו-נ-ה (ועוד למשך שנים!)

    גועל כזה מוביל בדיוק למקום שפילי נמצאת בו היום
    זה עד כדי כך פשוט

    בזמנו כתבתי על זה פוסט – לא הצלחתי למצוא

    1. שטויות. זוכר מתי היה הפרוסס? רמז: כשהיינו צעירים ויפים…. יש לי הרגשה שגם עוד עשור תמשיך להגיד את זה. פילי הודחה כי היא פחות טובה מההיט (מקום ראשון במזרח) ולא בגלל אף בולשיט אחר

      1. פילי הודחה כי השחקן הכי חשוב שלה נפצע. לא שיחק שני משחקים ואחר כך היה צל של עצמו. אומר את זה ביושר כמי שרצה שמיאמי תנצח.

      2. הוא התחיל אז ונמצא בעיצומו עכשיו
        מה שאנחנו רואים עכשיו הן מבחינת התוצאות* בכלל והן מבחינת התצוגות המבישות בפרט זה פרי הביאושים של הפרוסס שהתחיל אז

        *מישהו חכם אמר לי פעם שתוצאות זה ת-מ-י-ד יותר מחוסר תוצאות מלוות בהסברים הכי טובים שאפשר לחשוב עליהם.
        התחלתי את התגובה ב "קארמה איז א ביץ'". מבחינתי כל הפציעות והסיבות האובייקטיביות למצבם זאת בדיוק הקארמה שאני מדבר עליה.

        1. נו שויין, עם קארמה אני לא מתווכח. רק מזכיר שעוד הרבה קבוצות עשו אותו דבר רק קצת פחות מוחצן. תכלס זה הרבה מזל על איזה שחקן נופלים בדראפט

          1. המזל בבחירה הוא מרכיב חשוב מאד. ברור.
            מעבר למזל הם לא היו חכמים במיוחד – הם חשבו שהם זכו בג'ק פוט עם סימונס ואז, מרוב היסטריה שנובע מלחץ כי הם ידעו שכלום חוץ מאליפות לא יפצה על הביזיון המתמשך, הם הכפילו את ההימור ונתנו לו מקס…

            וואלק אני בטוח שיש לא מעט קבוצות שבסיטואציה מסוימת השתלם להם להפסיד משחק אחד או שניים – עד עשרה גג – כדי לזכות בהגרלה טובה יותר אבל פה היה מדובר על עונות שלמות. ע-ו-נ-ו-ת ש-ל-מ-ו-ת!!!!

            1. לא מדויק שי. היו בדיוק שתי עונות קטסטרופה לפילי בפיק של הינקי. תבדוק לדוגמא כמה עונות הסאנס היו בתחתונים או הלייקרס באותה התקופה של פילי ויש עוד כמה. הבעיה היתה המוחצנות של הינקי וזה שהוא השתין מהמקפצה ועדיין אני איתך לגמרי שמדובר במהלך בזוי ולא ספורטיבי

  17. בנוגע ליאניס – מישהו הגדיר אותו טוב באחת התגובות. הנגר הטוב ביותר בליגה.
    אם היו שורקים לו כמו שצריך ולא נותנים לו לדרוס שחקנים, בכל משחק הוא היה מסיים עם 6 עבירות.
    אם שחקן כדורסל מורכב מ:
    1. יכולות אתלטיות
    2. יכולות כדורסל – כדרור, קליעה, מסירה וכו'
    אז יאניס בהחלט נמצא בטופ בקטגוריה הראשונה, אבל ביכולות כדורסל הוא נמצא לא גבוה ברשימה.
    תחשבו לשניה על סימונס שהזכרתי מהתגובה הקודמת. ביכולות אתלטיות יאניס לוקח אותו.
    האם ביכולות כדורסל יאניס טוב מסימונס? סימונס כנראה מכדרר טוב יותר ומוסר טוב יותר. שניהם גרועים בקליעה. אחד לא זורק בכלל מרחוק, השני זורק אבל לא עם אחוזים טובים.

    1. מודה שחשבתי כמוך בעבר ושיניתי את דעתימייקל היה אתלט גדול אבל היו גדולים ממנו. הוא היה קלע גדול אבל היו גדולים ממנו. היכולת שלו להביא את היתרונות שלו לידי ביטוי כדי חנצח, זה מה שהפך אותו לגדול.
      יאניס מביא את זה כל ערב, הקבוצה מנצחת

      1. אין ספק שבמכלול יאניס עושה את הנקודות שלו.
        האם בתקופה שבה היו שורקים לו על הדריסות האלה, הוא גם היה אפקטיבי באותה מידה או שהנשק ההתקפי העיקרי שלו היה מנוטרל?
        כנ"ל בתקופות שהיו מאפשרים לפוצץ אותו.
        החוקים היו מאוד מטיבים עם סט היכולות האתלטיות שלו.

          1. אני לא חושב שיאניס היה יותר התקפי בפוסט. היתרון הכי גדול שלו הוא שהוא מגיע עם מהירות מבחוץ אז הרבה יותר קשה לעצור אותו.
            הוא כבר עכשיו מפוצץ 🙂 מה שהוא עושה זה פיגוע דריסה.
            בעבר לפחות הוא היה מקבל קצת פיצוצים בחזרה ואולי שוקל פעמיים כניסה לצבע.

            1. * היה יותר טוב בפוסט

        1. יאניס הוא אכן נגר אבל הוא שחקן יחודי והגיע הזמן להכיר בכך. כמו שסטף פיתח נשק של שלשה קטלנית שהיא יחודית רק לו יאניס פיתח את נשק החדירה. אף אחד לא חודר לצבע כמוהו . זה לא משנה בכלל כמה שחקנים נמצאים שם הוא נכנס פנימה בכל הכח. וזה נשק קטלני. לפעמים מספיק שיש לך אחד כזה בארסנל.

    2. הכל נכון חוץ מהקטע על סימונס. סימונס לא מוסר טוב מיאניס להיפך. להוציא לשלשה לא נקרא להיות מוסר טוב. סימונס גם לא מכדרר טוב יותרהקליעה של יאניס טובה בהרבה מסימונס. יאניס לפעמים קובר גאמפים בסיבוב ושלשות. סימונס לא יכול לקלוע גאמפ בסיבוב או שלשה כנראה בשכונה שלי נגדנו😎

      1. נכון, סימונס לא יכול לקבור אותן. האם באמת כדאי ששחקן כמו יאניס עם פחות מ-29% אחוז לשלוש בקריירה יעלה לזריקה לשלוש או עדיף להיות בן סימונס ולא לזרוק?
        שאלה קשה.

    3. אין בכלל מה להשוות את סימונס עם יאניס, האחד אפס גדול והשני אלוף גדול.
      יאניס גם לא נגר, יש לו יופי של תנועה באזור הסל, פינגר רול והכל, פשוט אין לו קליעה מרחוק. בהחלט חיסרון.
      אגב, לשחקן כדורסל דרושים גם הבנה של המשחק, של המומנטום, קריאה של ההגנה ושל התקפת היריב (ע"ע כריס פול ולברון), קילר אינסטינקט, יחסי חברות עם שחקנים אחרים בקבוצה, ועוד. רשימת התכונות של שחקן שלם היא ארוכה מאוד.

      1. במכלול, אין ספק. יאניס הרבה יותר טוב.
        אני רק שואל מבחינת יכולות כדורסלניות (בנטרול היכולות אתלטיות).
        אציין שאני נוטה לוותר יחסית על משחקים של מילווקי. הכדורסל שלהם לא נעים לי לצפיה (כל אחד ומה שהוא מעדיף) למרות שיש להם חברה שאני מאוד מחבב כמו יאניס והולידיי. די הספיקו לי הסדרות בעונה שעברה מול הנטס וסאנס. לראות מצד אחד את דוראנט ומצד שני את יאניס…
        הרבה יותר כיף לי לראות את דוראנט של אותו פלייאוף (קצת פחות את זה של הפלייאוף הנוכחי).

        1. מה זה בנטרול היכולות האתלטיות?אתלטיות היא מרכיב עיקרי במשחק, יאניס פיתח את המשחק שלו עליהם ועל היכולת החסרת תקדים שלו ליצור הפרדה מהשומר רק בזכותה (יכולת ששמורה לאתלטים הגדולים בהיסטוריה של המשחק).
          .
          תוציא משאקיל אוניל את הגובה ואתלטיות והוא לא משחק בליגה הישראלית, תוציא מלברון הצעיר את האתלטיות ומה היה לו שחקן עם מסירה?
          .
          הנבדל הגדול בין יאניס לסימונס זה ביכולת ליצור הפרדה מהשומר באתלטיות ולקלוע על כל שומר (לסימונס אין את זה) ואופי הבלתי מתפשר.

          1. שחקן כמו סטף משתמש יותר מדי בגובה או אתלטיות?
            יש מרכיבים של יכולות אתלטיות ויש כאלה של יכולות כדורסל. יש כאלה שיסתמכו על האתלטיות שלהם כמו יאניס, יש כאלה שיותר על יכולות כדורסל כמו סטף או לוקה (למרות ששלוקה יש גובה) ויש כאלה שגם וגם.

            1. איזה יכולות כדורסלניות לדעתך היו לשאקיל? למייקל? להאקים?
              כולם ניצלו את היכולות הפיזיות שלהם. כולם לא היו מצליחים אם היו עם גוף של נאש, לדוגמא.
              , בלי זה אין כדורסל.
              החוכמה היא לנצל את זה לניצחון של הקבוצה, ובזה יאניס טוב אם כי לא טוב כמו השלושה למעלה

            2. לקלוע את הפייד אווים של מייקל, זה קל? זה מצריך ממך יכולת קליעה ואלה זריקות לא פשוטות. אתה נותן ליאניס לזרוק זריקות כאלה כשהוא מיושר לגמרי וחופשי והוא לא יקלע באחוזים מי יודע מה.
              אני חושב שהשוואה לסטף תתן את הדוגמה הכי קלה ליכולות כדורסל:
              מצד אחד יש לך את יאניס שעומד חופשי על השלוש ומנגר
              מצד שני יש לך את סטף שעולה לזריקות תוך כדי תנועה כאשר שומרים רודפים אחריו. זו דוגמה ליכולת כדורסל ולא ליכולת אתלטית.

            3. ומסכים בנוגע לשאק. הוא מזכיר יחסית את יאניס מבחינת הצורה שבה הם משיגים נקודות.

            4. קשר עין יד זו יכולת פיזיולוגית בדיוק כמו ניתור, מהירות או כוח.
              אפשר לשפר עד למגבלת הפוטנציאל הגנטי.

            5. לא קל לקלוע את הפייד אווי של מייקל אבל אם לא היה לו ניתור זה לא היה שווה כלום.
              גם לא קל לחדור כמו יאניס, אבל אם הוא היה חלש ואיטי זה לא היה עובד.
              ויאניס קולע לא רע בניתור גם מטר שניים מהסל. ומה שגיא אמר קשר עין יד, יכטלת כדרור וכו, כולם יכולות םיזילוגיות שניתן לשפר, אבל לכל אדם עש חסם כלשהו

            6. מייקל היה האתלט מס' 1 בליגה. אם היית לוקח ממנו את הגובה, כוח ומהירות לא היה נשאר הרבה
              🙂

            7. עגל, אני זורם. אז מייקל יכול לעלות לפייד אווי. לברון יכול וכך גם לא מעט שחקנים בליגה.
              למה יאניס עם היותו פריק אתלטי + זה שהוא גבוה מאוד, למה הוא לא מסוגל לעלות לפייד אווי באופן עקבי ועם אחוזים טובים? הרי הוא לא נופל מאחרים בכוח + מהירות + גובה.
              למה סטף כן יכול לעלות לשלשות תוך כדי תזוזה והרבה אחרים יכולים ויאניס מהסס כשהוא עומד סטטי חופשי לחלוטין מול הסל?
              אני בטוח שסטף הקטן ולא אתלטי במיוחד לא אתלטי יותר מיאניס.
              אני מקווה שזה מצליח להעביר את הנקודה שהרבה מעבר לנתונים הפיזיים, אין ליאניס יותר מדי יכולות xxx (תבחרו את המילה שאתם מרגישים איתה יותר נוח).
              וכן, עם כל המוגבלויות שלו הוא עדיין שחקן שמסוגל להשיג את נקודותיו (לפחות עד שהשופטים ישרקו לו בצורה סבירה ואז הוא יהיה קצת בבעיה עם כל החדירות שבהן הוא מעיף מרפק או כתף לעבר השחקן ששומר עליו)

            8. אתה זוכר את לברון הצעיר? את מייקל הצעיר איזה פידוואי היה להם?
              תוריד לסטף את הקליעה ולדעתך הוא שחקן בליגה? אני לא מבין מה זה הנסיון להקטין שחקן על ידי פסילת אלמנט סופר חשוב במשחק של אתלטיות. דרך אגב דאנקן לא היה בליגה אם היה 1.90

            9. מייקל היה פריק אתלטי, גם שאק היה כזה.
              למה יאניס לא יכול לעלות לפייד אוואי פשוט? זאת שאלה מצוינת. אולי בגלל שהוא לא קיבל יסודות טובים כשהוא היה ילד? זאת בדיוק הנקודה שהוא חייב לשפר בדחיפות כי עם זה הוא הופך להיות עוד יותר בלתי עציר. לא צריך שלשות, רק קליעה מחצי מרחק. ההשוואה שלך לסטף היא קצת לא הוגנת כי אתה נתלה באילנות גבוהים. את מה שהוא עושה מייקל, לברון וקיידי לא יכולים לעשות. הוא מס' 1 בקליעה בתנועה, כדרור, שחרור מהיר, וכל מה שקשור לכישורי כדורסל נטו. אם היה לו את הגוף של לברון או של מייקל הוא היה השחקן מס' 1 היסטורית בפער עצום מהשאר. אולי קיירי מדגדג את הכישורים של סטף.
              אבל כדורסל זה גם ובעיקר פיזיות.

            10. סטף לא היה מפתח קליעה כזאת אם היה לו את הפיזיות של לברון…
              ברור שכם יש קשר לנושא היסודות ואיפה שגדל, סטף נולד עם כפית זהב בפה שהתאמן עם טובי המאמנים מגיל 0 בעוד שיאניס היה מהגר ניגרי שמכר משקפיים עד גילאי נוער.

          2. לא הבנת אם לסטף היה את הפיזיות של שאקיל הוא לא היה מפתח קליעה כל כך טובה כיוון שהוא לא היה צריך בקולג…

            אי אפשר להוציא את אלמנט האתלטיות והגובה ממשחק הכדורסל ולהגיד שזה לא יכולת כדורסלנית.

    4. אחלה דיון פתחת פה. אני מניגוד לאחרים מסכים איתך ומבין לגמרי את ההבחנה שלך בין יכולות כדורסלניות לבין אתלטיות. אני גם לא אוהב לראות אותו משחק כי המשחק שלו לא אסטתי הואיל והוא מבוסס בעיקר על היכולות הפיסיות שלו.
      יחד עם זה צריך להעריך אותו על דבר אחד. בדומה לסטףשפיתח את הנשק של השלשה לרמה קטלנית שיחודית רק לו יאניס פיתח נשק שיחודי רק לו וזה החדירה לצבע בלי שום קשר לכמה אנשים יש שם. אף שחקן אחר לא עושה את זה ולא מסוגל לעשות את זה זה נגמר בדרך כלל בנקודות בצורה כזו או אחרת.
      אין גם הרבה שחקנים בגובה הזה עם כזאת שליטה בכדור ויש לו יכולת מסירה די טובה אז בסהכ הוא בהחלט תופעה יחודית. אני – כמוך כנראה – עדין מתפעל בהרבה מסטף קובר שלשה מ 8 מטר כשהוא תוך כדי תנועה ויש עליו דאבל טים. כל אחד והאהבות שלו. יש פה אנשים שרואים באופן קבוע משחקים של פילי שזה פשוט נורא בעייני מבחינת חווית הצפיה. כלומר בדרך כלל. כל אחד ואהבתו הוא.

      1. +1
        סיכמת את זה נהדר.
        אני חושב שיש עוד הרבה דברים להעריך ביאניס. הוא הגיע מאשפתות (כנ"ל לברון) לאן שהגיע. הוא גם נשאר בקבוצה שלו ועושה רושם של הרבה פחות דוש מלברון.
        קיירי וסטף הגיעו ממשפחות הרבה יותר מבוססות (למרות שקיירי גדל עם אב חד הורי) שיכלו לספק להם הרבה יותר אפשרויות בעוד יאניס היה מוכר שעונים מזויפים.

    5. מממ
      קצת קשה להשוות בינהם
      סימונס תפקידו זה להוביל כדור התפקיד של יאניס הוא יותר בתוך הצבע או מבחוץ ואז לתוך הצבע בכח
      בנימה אישית אין לי צל של ספק שהשופטים מחשבנים למי הם שורקים ועל מה, צעדים לדוגמא נעשים בכל מהלך שני ולא נשארים חוץ מ…כנל פאולים בהגנה ועכשיו גם פאולים בהתקפה…לדעתי זה פשוט בולשיט אי אפשר לשנות חוקים של משחק ככה…מזל שאני שונא את הארדן כי מה שעשו לו עם הפאול מהשלוש זה להוציא לו את העוקץ מהמשחק

  18. לפני ארבעה ימים הלך לעולמו בגיל 73 אחד מגדולי הסנטרים בתולדות ה-NBA, בוב לניר. טיפוסים כאלה לא קיימים היום. אחד שהיה מעשן בהפסקת המשחק ולא שומר על חיים ספורטיביים, ולמרות זאת עשה קריירה מצויינת של 14 שנה עם ממוצע קליעות של 20.1 נקודות ו-10.1 ריבאונדים. הוא לא הצליח לזכות באליפות. מי שמנע זאת ממנו היה לא אחר מאשר קארים עבדול ג'באר.
    https://www.ynet.co.il/sport/article/rjsovtqiq
    מנחם, אולי אתה יכול להוסיף עליו מנקודת המבט שלך באחד הימים הקרובים בנוסף למה שכתוב במאמר שבקישור הנ"ל. בטח ראית אותו כמה פעמים במשחקים ויש לך סיפורים עליו.
    יום טוב ותודה על המעורב המעניין.

  19. ג"ס הביאו בקיץ את דיאן מילוייביץ כדי שיאמן את וויסמן. מויסמן לא ראינו כלום השנה, אבל לוני זכה מן ההפקר.

  20. מעולה מנחם.
    סביב 9 דקות לסיום במילווקי, הבאקס מורידים ל-4 והמומנטום איתם.
    טייטום נכנס וקולע איזה 11 נקודות ברצף ומחזיר את היתרון לאזור ה-10 הפרש. הופעת ענק.

    1. אני משער מתוך מה שראיתי במשחק הזה שהופעת הענק של טייטום היא תוצאה של הופעת הענק של הורפורד במשחק הקודם. ההגנה של הבאקס נאלצה להתמקד בו היום והם אכן הצליחו להשבית אותו כמעט לגמרי אבל המחיר היה לשחרר קצת את טייטום. וזה היה מספיק בשבילו. אני שמתי לב לדבר הזה במשחק כי ציפיתי לזה שההגנה של הבאקס תעביר מיקוד להורפורד מה שאכן קרה. מי שבא לו שיסתכל עוד פעם רואים את זה מיד כמעט.

  21. 3 סיבות שהן 1 לכשלון של פילי:
    .
    המאמן.
    .
    36 מיליון לטוביאס האריס
    .
    הפיאסקו עם סימונס (הנהלה ומאמן) שהפך לםיאסקו עם הארדן (הנהלה)
    .
    הנהלה. כן זו השורה התחתונה

  22. כמה נקודות על ג"ס:
    .
    כבר כתבו את זה, ניסיון של אלופים. מנחם עצמו כתב שקרי הגרוע ד לסוף הרבע הרביעי אבל אז התעורר וביתרון 3 קלע 11 מתוך 18 הנקודות הבאות כדי להבטיח את הנצחון ואת הבריאות הנפשית של האהדים. המשחק הזה היה סיוט לרוב אורכו.
    .
    מהקבוצות הנותרות אני בעיקר חושש מבוסטון. הם הכי דומים לממפיס, צעירים נמרצים שמשחקים הגנה קשוחה. את מיאמי לא ראיתי כמעט אבל אני לא חושב שהם יעלו. מילוואקי כבדה. חושב שנסתדר איתם. פיניקס ודאלאס שחקו אחת את השניה ונראה לי שנסתדר אם מי מהן.
    .
    קרי לא מרוכז. יש כל מיני שמעות קלושות , אשתו, הפסדי כספים בשוק ההון לך תדע. שורה תחתונה, אם הוא לא יעלה דרגה ג"ס לא תנצח.
    .
    קלי היה טוב מאד היום (לא חכמה, משחק 6 בסדרה) וגם שיפר את ההגנה. אבל הוא לא יציב בקליעה ובעיקר לא יודע לשים לעצמו גבול והולך עם הראש בקיר כשלא הולך לו.
    .
    למישהו יש משהו רע לומר על החוזה של וויגינס? אני מפנה אותו למה שכתבתי על טוביאס האריס.
    .
    אני מקוה שגורדן פול יתאושש מהמכות בראש שחטף בסדרה הזו (היום עוד אחת או שתים) אבל הוא צריך להפנים שאם החטיא שלשה וקיבל את הכדור מריבאונד של לון או אנדרו הוא לא חייב לזרוק, בעיקר אם קלי עומד פנוי לידו.
    .
    הספסל (היום לי וביאליצה) לא קיבל הרבה דקות אבל באלו שקיבלו הם היו טובים.
    .
    עדיף שקר יבריא מהר.

    1. אתה חושב שלגולדן יש סיכוי לאליפות?
      אני ממש רוצה שיקחו, אבל קרי נראה מוזר ממש, לא מחובר לקבוצה.
      ולוני לא ייתן כל יום משחק כזה.
      לגבי וויגינס – נתן רבע אחרון גדול.

  23. מילא עשרות עבירות תוקף שלא שורקים ליאניס, אבל הצעדים. ראו לינק מהמשחק אמש:
    https://m.youtube.com/watch?v=nTsess187Nc
    לא 2.5, לא 3.5 לא 4.5 צעדים….
    5 צעדים הוא עש/ה שם ואף אחד לא ספר, אפילו אבן צור באתר אמר שלשדרנים אין בושה והתעלמו מההילוך החוזר בסלו מו. יש יותר ברור מזה?
    טוב, לראס וללברון יש יותר טובים אבל לפחות השופטים שרקו!

  24. מילה לגבי יאניס – לדעתי הוא רוצה יותר מדי ובכך הוא טועה. בתחילת המשחק הוא קלע איזה 15 נקודות מתוך ה-18 הראשונות של הבאקס. זה מוציא את כל השאר מהמשחק. כמה הוא יוכל לקלוע? 70? 80? חייבים התקפה מהשאר. האסטרטגיה של בוסטון זה לתת לו אחד על אחד ולהישמר מכל השאר. אין שם יותר מדי דאבל-טים.
    אני במקומו מתחיל כמו מייקל בשיאו – מספר קטן של זריקות ברבע הראשון, לתת לאחרים להיכנס למשחק בכל מחיר. אני בספק אם הוא מוכן לזה, עם כל הכתרים של הצניעות שכתרו לו תחת כל עץ רענן – הבן אדם זורק הרבה מאוד יחסית לעצמו בסדרה מול בוסטון, ולא ממש מחפש לשתף את החברים. הוא מוסר להם רק בלית ברירה, ונכון שמידלטון חסר ואין מי שייצור – אבל עדיין – לבד יהיה לו קשה.

    1. זה מה שרשמתי למעלה רק מהצד של בוסטון.
      ההחלטה שלהם לשמור אחד על אחד ולקחת למילווקי את השלשות היא מבריקה.
      כמו שרשמת בלי מידלטון קשה.

      1. צודק זכרתי שקראתי משהו דומה אכן דיברת על זה – אני מדבר יותר על הצד שלו. יש לי הרגשה שהוא קצת נסחף אחרי המחמאות בתקשורת. תן גם לחברים, תלמד מטייטום וסטף, אפילו מלוקה

  25. הסלטיקס פשוט הפתיעו אותי מאד.
    לא האמנתי שינצחו. יש להם ראש חזק ונראה לי שמי ששיפר את המיינד סט שלהם זה יודוקה. דרק וויט – איזו הפתעה נעימה. ושטייטום קולע כך, מילווקי לאמיכלו לנצח.
    מהצד השני, יאניס תקף כהרגלו אבל כל בשאר נעלמו לגמרי. זה משחק שדמש הורגש חסרונו של מידלטון. התקפה לא היתה חוץ מיאניס וכמה הברקות של קוניגטון. פורטיס, אלן, לופז, הוליידי – לא פגעו במשחק קריטי.
    אז הנה הולכים למשחק 7, וכן מי שחושב שלאלופים לא משנה משחק בית או חוץ, טועה. משחק 7 בגרדן הוא ממש ממש לטובת המארחים. ושהטוב ינצח.
    ובכלל, כבר לא משנה לי מי ינצח והעיקר שמישהו יחסל את גולדן סטייט שמביאים לי את הסעיף עם הקליעות מחצי מגרש שלהם כאילו זה היה ליי אפ.

    1. וויט השחקן הכי חכם במגרש!
      לא קלע גדול אבל חכם ואני אוהב שחקנים כאלה.
      חבל שבא רק לעונה אחת. עם החוזה שיש לו אין מצב שיצליחו להחזיק אותו.
      אגב היום דניס רודמן בן 61.

            1. בשעות כאלה בלילה ריק ממשחקים, אני מרשה לעצמי לזרוק אסוסציאטיבית, ונדמה לי ששיא הקריירה שלו היה 36 נקודות בפלייאוף,. אולי מול דנבר?

            2. או ששוב טמנת פח למועדון חובב ההיסטוריה

          1. רזי,
            ווייט חתום על חוזה עד סוף 25.
            .
            איך יחזיקו אותו?
            פשוט. ישלמו לו את החוזה, וישלמו מס (כמו כל קונטנדרית רצינית אחרת).
            .
            איך ינסו להתחזק?
            שוב, כמו כל קונטנדרית. MLE , חוזי מינימום של שחקנים ותיקים שמחפשים טבעת, או טרייד (להזכיר – טרייד משמעותו שמקבלים שכר בחזרה).
            .
            אי אפשר ב-nba "לשחרר" שחקן בשביל לשלם פחות.

            1. קודם כל תודה על ההבהרה.
              אתה יודע שלא התכוונתי לשחרר שהרי לא השתמשתי המילה הזו והכנסת את זה בגרשיים.
              ברור שאי אפשר לשחרר אבל אפשר לעשות טריידים ואני חושש שלסטיבנס יש תכניות כאלה.
              שחקן חכם כזה לא גדל על העצים ובכל זאת פופוביץ היה מוכן להיפרד ממנו בגלל?… אולי בגלל שהקליעה שלו לא מספיק יציבה?
              לא בטוח שגרוסבק ושות יהיו מוכנים לשלם מס כל כך גדול אפילו שהצהיר שמוכנים לשלם אם צריך.

            2. בשביל לעשות טרייד כמו שאתה מציע הוא צריך למצוא פיתרון יותר טוב לעמדת הרכז במחיר נמוך יותר. אני מקשיב לרעיונות.

          2. על מה אני מדבר?
            על זה שאין תסריט הגיוני שבו הסלטיקס נפרדים מווייט,וחוסכים בשכר.
            על זה שסטיבנס עשה את הטרייד במבט קדימה לא לשנה אחת.
            אז על מה אתה מדבר?

  26. אחלה מעורב,תודה רבה
    שמתי לב לסטף גם, זחיחות מגעילה, כל הקבוצה הזאת עפה על עצמה בלי קשר למציאות.
    טאטום שחקן על, מפחיד שהוא בן 23.
    פילי גמורים, מאמן כושל, כוכב פציע, והארדן מעניין מה יהיה עם החוזה שלו, בכל מקרה זה מינוס

  27. פילדלפיה זה תסכול אחד גדול………
    כן מאמן דפוק – הסדרה עם טורונטו היתה צריה להגמר ב-4-5 משחקים .
    התבוסה להיט היא המשך ישיר לתבוסות בבית ב-30+ לסלטיקס ולנטס בסוף העונה – דוק ריברס זה מאמן מחורבן! ופילדלפיה זה אוסף של שחקנים שיודעים לתת את הכדור לאמביד ולחכות שיוציא מסירה מהדאבל או הטריפל ששומרים עליו – דוק ריברס אמרנו כבר?

    אבל…… וזה אבל גדול
    הבעיה השורשית בפילדלפיה זה ג'וש האריס הבעלים – הוא פשוט דפקט אחד גדול, מ-2012 בא קנה את פילדלפיה הוא החליף 5 פעמים את הנהלת הקבוצה !!!!!
    תראו את בוסטון , מיאמי ומילווקי שמתחרות על צמרת המזרח , מה משותף להן ? הנהנלה שרצה לאורך שנים , ממשת אסטרטגית בניה וגיוס שחקנים ( אני לוקח בחשבון בראד סטיבנס רץ במערכת של דני איינג' שנים והיה ממשיך דרכו)
    בואו נתחיל ב-2016, בזה שהאריס לקח את ג'רי קולנג'לו כיועץ שגרם לפיטורי הינקי ואז כאשר הינקי התפוטר , עסק בנפוטיזם והביא את בנו בריאן לתפקיד ה- GM, אח"כ בריאן שלא הצטיין במיוחד התפטר , ג'וש האריס מינה את ברט בראון המאמן למחליפו הזמני , אתם מבינים שברט בראון המאמן קיבל את ההחלטות בקיץ 2018 בדראפט ובשוק השחקנים החופשיים? אח"כ מינה את אלטון בראנד ל- GM ואחרי שנה וחצי הנחית מעליו את דריל מורי ואלו היו שלוש שנים וחתי שנים אומללות שבהם הכל התחרבן

    כשהינקי פרש מפילי הוא הותיר אחריו קבוצה עם מחסנית מטורפת של נכסים (שחקנים צעירים ומבטיחים) , עמוסה בבחירות דראפט והכל היה נראה ורוד …… הכל ירד לטימיון עם שלוש וחצי שנים אומללות (2017-2020) של קבלת החלטות מטומטמות.
    1. הבחירה בפולץ
    2. הטרייד עבור טוביאס האריס.
    3. הטרייד על מיקאל ברידג'ס
    4. לתת לבאטלר ללכת
    5. להחתים את האריס על חוזה מטורף
    6. להחתים את בן סימונס על חוזה מקס ( ועבורו לותר על באטלר)
    7. לןותר על רדיק.
    8. לא לפטר את ברט בראון במשך 3 שנים ( שימו לב מי היו העוזרים שלו שנה אחר שנה , דאנטוני, מונטי וילאמס ואדוקה – אם היו נותנים לאחד מהם את הצ'אנס…)

    נמשיך ?
    יאללה
    9. להחתים את אל הורפורד עם חוזה מטורלל ליד אמביד.
    10. להביא את גוש ריצדסון כ- 2 ליד סימונס
    11. להחתים את דוק ריברס האפס למאמן

    על כל המהלכים חתום ג'וש האריס
    הוא נתן אור ירוק לכל המהלכים התמוהים – הוא דאג לחוסר יציבות בהנהלת פילדלפיה ובדרך זו גרם לקבלת החלטות שערוריתית
    אבל מה זה ביזנס , הוא קנה את פילי ב200 מ"ד ב2012 ואחרי 10 שנים היא שווה 2.5 מילארד דולר- הוא מרויח ולנו לאוהדים לא נותר לאכול את הלב.
    מה נותר לדריל מורי לעשות ? אין לו כמעט קאפ ספייס הוא העיף את הורפורד וריצ'דסון תמורת סט קארי ודני גרין אבל קלקל בענק עם הטריי על בן סימונס ( האליברטון לדעתי היה יותר מתאים ….)

    בפילדלפיה נותר שחקן ענק גדול ( אך לא מנהיג אלפא יש לאמר, אם הוא רצה את באטלר לידו למה לא דפק על השולחן. נראה לכם שלברון או קובי היו נותנים להנהלה לעשות משהו מנוגד לרצונם? )

    דריל מורי הכריז אתמול שריברס ממשיך כמאמן ( עוד אבן בארמון הכשלונות המפואר של פילדלפיה ), אוטוטו נקבל דיווח על החתמה של הארדן לחמש שנים קרוב לסופר מקס…. חורבן מושלם

    אני לא רואה דרך שבתום עוד שנה ( ואולי אפילו במהלכה ) הוא דורש טרייד החוצה.

    לאהוד קבוצת כדורסל מקצועני זו בעיה גדולה , אתה מזדהה עם הקבוצה ועם השחקנים לאורך שנים, מחכה לבחירות דראפט, מחכה לשוק העברות עם תקוה שהנה סוף סוף זה מגיע, – אבל בסוף בשורה התחתונה אתה תלוי במיליונר שמאחרי הקבוצה . בפילדלפיה יש מליונר שעם החלטות מטומטמות חרץ את גורלה הספורטיבישל הקבוצה!!!!
    אל תדאגו הוא ימשיך לחייך כל הדרך אל הבנק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט