מילווקי והווריורס ינסו לסגור עניין בבית ביום שישי הגדול! / דור בלוך

מילווקי והווריורס ינסו לסגור עניין בבית ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:30 מילווקי באקס (3) – בוסטון סלטיקס (2):

הסדרה הטובה ביותר של הפלייאוף הזה, ואחת הטובות שאני זוכר בשנים האחרונות מתקרבת לסופה ולא כדאי למצמץ כדי שלא תפספסו רגע אייקוני לספרים, כפי שמנחם היטיב לתאר במעורב שלו לפני יומיים.

מה לא היה לנו בסדרה הזאת?

שתי קבוצות שרוצות ללכת על הסוף, האלופה המכהנת והקבוצה העולה שנראה שסוף סוף התחברה עם מאמן צעיר שגיבש את השחקנים, וגרם להם לשחק באופן שממקסם את היכולת של כולם.

השחקן הטוב בליגה, וקבוצת ההגנה הטובה בליגה שרוצה למצוא דרכים לעצור או לפחות להאט אותו.

הוטראן שחזר לבוסטון ונתן תצוגות שלא יאומנו בשני צידי המגרש כשהוא משחק את הכדורסל הטוב בחייב.

שחקן ההגנה אולי הטוב בהיסטוריה מבין הגארדים שנאלץ לקחת על עצמו נטל גדול בהרבה משהו רגיל בשני צידי המגרש בגלל פציעה של הצלע השלישית במשולש של מילווקי, ונתן שני מהלכי הגנה אייקוניים בסוף המשחק שאולי הכריע את הסדרה הזאת.

שני משחקים צמודים שהלכו ממש עד לבאזר, שניהם הלכו לאלופה, לקבוצה שלה יש את השחקן הטוב בסדרה.

ויכוחים אינסופיים על שופטים ושיפוט, דיונים אינסופיים על אסטרטגיה הגנתית והתקפית, הדרך הטובה ביותר לנצל את החולשות של היריבה ולהחביא את החולשות שלך.

היה כאן הכל וכל הטוב הזה מגיע למשחק מספר 6 במילווקי כשהאלופה יכולה לסגור עניין בביתה.

אז הנה כמה שאלות שאולי כן ואולי לא ישפיעו על התוצאה הסופית:

  1. בוסטון החליטה במודע לקחת את המסירה של יאניס ולאפשר דברים אחרים כי לסגור אותו באופן מוחלט אי אפשר, זה בא לידי ביטוי בשורה הסטטיסטית שלו למשחק 5 – 40 נקודות 3 אסיסטים 7 איבודים. האם זאת עדיין האסטרטגיה הנכונה מבחינתם? לדעתי כן.
  2. ריבאונד ההתקפה הרג את בוסטון ברבע הרביעי של משחק 5, לבובי פורטיס לבד היו 7 כאלה, האם אודוקה צריך לעשות התאמות כדי למנוע זאת ום כן איזה התאמות יש לו מה לעשות הוא לא יכול להמציא שחקנים, השמיניה שלו היא מה שיש לו.
  3. ובהתחבר לנקודה הקודמת – ברוק לופז שיחק 20 דקות אבל היה עם 0 אימפקט התקפי ונמחק ברבע הרביעי לטובת פורטיס, האם מילווקי יכולה למצוא לברוק לופז תפקיד בסדרה הזאת או שהוא פשוט לא בקצב בשביל סדרה מהסגנון הזה בהינתן במה שמילווקי צריכה מהגבוה שלצד יאניס בה?
  4. איזה טייטום נקבל הערב? האם את זה שהיה טוב מדוראנט בסיבוב הראשון, או זה שעדיין לא נתן 4 רבעים טובים באמת ברצף בסדרה הזאת. כן היו לו 34 במשחק 5 אבל 2 מ-11 משלוש הקשו מאוד על בוסטון לברוח והשאירו למילווקי את החרך דרכם הם נכנסו
  5. איפה הראש של סמארט? הגארד של בוסטון קיבל את מושכות ה-PG סוף סוף העונה והוכיח את יכולתו בשני צידי המגרש, כאשר החלק החשוב במשחק שלו הוא מה שלא היה בו – נסיונות לא רציונליים לקחת על עצמו את ההתקפה כשיש שלושה שחקני התקפה טובים ממנו על המגרש. ב-5 הדקות של משחק ראינו רגרסיה, השאלה היא האם ההפסד הכואב הזה יחזיר את סמארט לדרך הישר או ששוב נראה אותו הולך ראש בקיר כשבראון וטייטום מסתכלים בייאוש מחוץ לקשת

נקודה שחשבתי שכדאי להדגיש למקרה שהמשחק יהיה צמוד, מילווקי עושים משהו ממש מגניב בהוצאת החוץ של בוסטון וזה בא לידי ביטוי בסוף משחק 5. יאניס כל כך גדול שהוא פשוט סוגר חצי מחצי המגרש למסירה, אי אפשר למסור לשם, זה משאיר מעט אופציות פנויות, את האופציה הזאת סוגר ג'רו הולידיי, והתוצאה היא שהקבוצה היריבה מוצאת את עצמה עם שחקן בעמדה לא נוחה מול שחקן הגנה אדיר, וזה לרוב נגמר בהתאם.

הימור: לעולם אל תזלזלו בלב של אלופים. מילווקי ב-11

5:00 גולדן סטייט ווריורס (3) – ממפיס גריזליס (2):

ונעבור מהסדרה הטובה לסדרה המוזרה.

גולדן סטייט התקשתה כאן מאוד מההתחלה, ובקושי יצאה משני המשחקים הראשונים עם ספליט, כאשר שני המשחקים היו צמודים. החזרה לאוראקל הביאה התפוצצות התקפית ו-1-2, בעוד משחק 4 שוב היה צמוד אבל הוריורס הצליחו לשמור על יתרון הביתיות כשבדרך הבנו שקליי כבר לא יהיה קליי השנה, בוודאי לא בהגנה, שהווריורס תלויים בפייטון כדי לספק הגנה בקו האחורי, הווריורס איבדו את פייטון לפציעה, גרין וברוקס הורחקו והציתו ויכוחים סוערים בין שני מחנות אוהדים שמאוד אוהבים את הקבוצה שלהם ולריב בטוויטר.

וכשגילינו שג'ה מוראנט לא ישחק במשחק 5 הייתה תחושה חזקה של סוף הדרך, כאילו כולנו חטפנו אמניז'יה ושכחנו שממפיס שיחקה לא פחות טוב בלי מוראנט מאשר איתו בעונה הסדירה. טוב, זאת רק עונה סדירה תגידו, ובכן, לא ולא אומרת ממפיס. הגריזליס קלעו 38 נקודות ברבע הראשון, כאשר איפשהו במהלכו הווריורס הבינו שזה לא יהיה המשחק שלהם ופשוט ויתרו, אין דרך אחרת להסביר משחק שבו יתרון השיא של הקבוצה הביתית הגיע ל-55 (!!!) נקודות.

וכעת אפשר באמת לפרש את ההתרחשויות לשני כיוונים:

  1. הווריורס הם קבוצה טובה מאוד, לא בלתי מנוצחת, אבל טובה מאוד. הם גם קבוצה של וטראנים שיודעים שהפלייאוף ארוך ואי אפשר להיות במתח שיא כל הזמן וצריך לחלק את הכוחות וגם לוותר כשמשחק בשלב מוקדם של הסדרה נראה במרחק גדול מהישג ידך. ולכן צריך להסתכל על הסדרה כמכלול ולא על משחק 5 כמשהו שמייצג משהו מעבר לעוד משחק שבו הקבוצה הביתית ששיחקה על חייה ניצחה. במשחק 6, בבית, כשהם יודעים שהפסד משמעו לחזור לגוב האריות בממפיס, כשהיכולת של פיניקס וההתשה ההדדית של מילווקי ובוסטון נותנות תחושה שכל קבוצה יכולה לזכות באליפות בעונה הזאת, הווריורס יעשו את זה
  2. משהו נשבר בווריורס. קליי מראה חוסר נינוחות גדולה מהמקום שלו בהיררכיה, שלרוע המזל תואם בתורו את היכולת שלו לפחות נכון להיום כשהוא עדיין מתאושש מפציעה שהשביתה אותו למעל שנתיים. הפציעה של פייטון והיכולת ההגנתית המוגבלת של קליי הופכות את ההגנה של גולדן סטייט בקו האחורי לפריכה מאוד מול קבוצה אינטליגנטית שיודעת לנצל את זה, וממפיס, ובכן, היא קבוצה, אומנם צעירה, אבל אינטלינטית שיודעת לנצל את זה. קארי עד כה פשוט לא טוב בסדרה הזאת, נקודה שלא מדברים עליה מספיק, וכך הווריורס למעשה תלויים בשאלה האם הקלעים שלה תופסים יום או לא, granted אלה סיכויים לא רעים עם הקלעים עליהם אנחנו מדברים, אבל זה בהחלט שם סימן שאה על משחק מספר 6

אני הולך עם ההסבר הראשון אני חושב שבסופו של דבר עם הניסיון והיכולת ההגנתית של גרין, והכולת ההתקפי של קארי, פול וכן גם קליי, הווריורס בבית יקחו את המשחק הזה, ולאור איך שפיניקס ובעיקר כריס פול נראים כרגע לא אופתע מאוד אם נראה אותם גם עוד שלב אחד קדימה.

הימור: הווריורס ב-15

לפוסט הזה יש 479 תגובות

  1. קשה לי לראות את מילווקי לא סוגרים עניין היום, אעפ שאיך שהסדרה מתנהלת, אהיה חכם ולא אספיד את הסלטיקס.
    אני אוהד מילווקי אבל ממש התאהבתי גם בסלטיקס שמשחקים נהדר. שתי הקבוצות האלו היו צריכות להפגש בגמר הנבא ולא בחצי גמר המזרח.

  2. אכן בוסטון מילוואקי סידרה מצוינת. שימשיכו להוציא את המיץ אחת לשניה.
    .
    ולעניני: המקום של קרי בסולם תהילת העולם נמצא על הפרק. אליפות והמשחק הזה הוא קריטי להמשך המסע. כפי שדור כתב, קרי לא מציג יכולת טובה. הוא אמנם לקח על כתפיו את משחק מספר אבל היכולת הכללית לא ברמה הרגילה. די אם אציין שהוא עומד על כ 30 ומשהוא אחוזים מהשלוש בפליאוף. אז הילה הוא רגע של אמת עבורו. גם עבור גרין פחות עבור קלי.

    1. שלושים ומשהו זה נתון שלא אומר כלום
      39 אחוז זה מצוין
      32 אחוז זה גרוע
      מסכים שהעונה הזאת יכולה להקפיץ אותו כמה צעדים קדימה ברשימה

  3. תודה דור.
    גולדן תשייט מול ממפיס ואני מאמין שמלווקי תנצח את בוסטון, למרות שעד שאין 4 ניצחונות לאף קבוצה אני לא מספיד אף אחת.
    מעבר לכך אם אני ממפיס אני מטריד את ג'ה.
    גילוי נאות: אני מחבב את ג'ה, אבל מעבר לסטט' ולהיילייטס הבחור לא יודע איך מנצחים(בניגוד גמור לרוז שמושווה אליו) והוא קונוס בהגנה. נכון שהוא עילוי אבל הוא לא יודע להיות חלק מקבוצה מנצחת אפילו שאני לוקח בחשבון שהוא עוד צעיר (באמת שאני לא זוכר קבוצה שהכוכב מס' 1 שלה נעדר והיא נראית לפרקים ארוכים לא פחות טוב).
    חוץ מזה הפציעות נהיות טורדניות ועם סגנון משחקו אני לא יודע כמה אפשר לסמוך עליו.
    היו פה דיבורים על שרגא תמורתו ותוספות, אני לא צריך תוספת מטריד אותו (ביחד עם ברוקס האקדוחן העיוור) לפני שהוא הופך לדיוויס או חס וחלילה ציון.
    שרגא,ביין,מלטון,JJJ,אדאמס/קלארק זה חמישייה רצחנית ששומרת ויודעת לנצח דרך הגנה ועם תוספת של ווטרן כמו בויאן מיוטה וגדילה של עוד שנה הם יאיימו חזק בפלייאוף שנה הבאה.

  4. מצוין דור, תודה רבה.
    .
    ההגדרה של הסדרה בין הלוחמים לממפיס כמוזרה מדויקת להפליא, ממש לא ברור מה קורה שם, וגם אם נראה שהלוחמים ינצחו לא אתפלא אם יפסידו 🤷
    .
    בעניין סמארט וחמש הדקות האחרונות – אם הוא עייף שיעלו את דרק וייט, או אפילו את שניהם ביחד, כדי לוודא אחזקה בכדור. אני לא בטוח בכלל שמילוואקי מנצחים הלילה. סדרה אדירה.

  5. הי נהדר דור.
    תתקן את השגיאה הזניחה ב"הוטראן שחזר לבוסטון ונתן תצוגות שלא יאומנו בשני צידי המגרש כשהוא משחק את הכדורסל הטוב בחייב"

  6. לצערי הלילה העגלה של בוסטון מתפרקת מתחתי(אמן אמן אמן שאני טועה)
    הלוחמים עולים ,כדאי שקר יעיר את קליי או שהסדרה הבאה שלהם תהיה האחרונה.

        1. חחחחחח
          שמתי קנדום על הראש ועטפתי את הטוסיק בפצפצים,
          הכנתי טיטול נוגד פופרס ופוקים,איווררתי את הצנטרישוט
          אני בכוננות ספיגה מקסימלית

            1. חחחחח

            2. מסוכן קטטר בצנטרישוט עלול להתנתק ואז סובי ממטרה

            3. טיטול סופג קטטר או שנשים בקסדה עבורכם

  7. תרשו לי רגע להתעכב על יאניס.
    אתם יכולים לאהוב את סגנון המשחק שלו או לא(גם אני לא כל כך מת על הסגנון הזה) אבל מבחינה מנטאלית הוא השחקן הכי חזק מנטאלית שראיתי בכל שנותיי בנבא(יותר ממייקל וקובי שדאגו להחצין את זה).
    הבן אדם נכנס לליגה בלי יסודות בכלל של כדורסל בגלל שהתחיל לשחק מאוחר בלי קליעה בלי כלום.סתם פרוספקט בגלל האתלטיות שלו.עכשיו נשווה אותו למקרה הקיצון השני שדומה לו קצת בסגנון המשחק-בן סימונס שנכנס לליגה עם יותר כישרון אבל גם בלי קליעה.סימונס עד היום בראש מפחד לזרוק.יאניס בראש לא רואה אף אחד ממטר.ספג השפלות מאיירבולים שזרק.היה מושא ללעג במגרשי חוץ אצל קהל היריבה כל פעם שעמד על קו העונשין ולא עניין אותו כלום.הבן אדם המשיך בשלו וכל שנה השתפר.לא פחד לזרוק מבחוץ ולא פחד ללכת לקו ברגעים מכריעים.שיפר עוד אספקטים במשחק שלו כמו המסירה במהלך השנים וכל הדרך הארוכה ולפעמים המשפילה שעבר הביאה תוצאות.
    משהו במנטליות המהגר שעובד קשה יותר מכולם כדי להצליח
    משפט אחרון לגבי ג'ייסון קיד.נהוג להשמיץ אותו על התקופה במילווקי אבל יש לו חלק גדול לדעתי בהתפתחות של יאניס כשחקן בזה שנתן לו לשחק פוינט ג'ארד בתקופתו ובכך פיתח אצלו עוד אלמנטים במשחק במקום להסתכל עליו כגבוה אתלטי ולשים אותו בצבע ובכך לא למקסם את הפוטנציאל שלו

        1. אי אפשר להתעלם מהאופי האדיר של האיש. מוסר עבודה רצחני, צניעות ורצון להשתפר כל הזמן. גם ג'רו הולידיי ככה וזו הסיבה שאני מסמפט את הבאקס

            1. חחחחח
              אחלה סלוגושי,מתאים לשב"ר בול

      1. יפה!
        הגדרת בדיוק את מה שחמק ממני בנסיונות להסביר למה לברון בכלל לא מדגדג את מייקל כ"גדול בכל הזמנים" – מנטליות.
        אין ספק שיאניס מהבחינה הזו אדיר ותודה שהארת את עיני על הדקות הזו.
        אני לגמרי חושב שהג'וקר מביא חבילה יותר גדולה מהפריק (ובהיקף שלא נראה מאז מג'יק), אבל גם מה שיש לו בחוסן המנטלי – האריזה הפלגמטית תמיד תסתיר את זה.

    1. + 100 עידן
      גם אני חשבתי על קיד,
      יכול להיות שהקרדיט גם אליו,השינוי הגדול אצל יאניס התחיל כשקיד אימן אותם(שנתיים?)
      גם דאלאס הפכה הרבה יותר טובה תחת קיד "מכה הנשים"

    2. הוא הכי חזק היום אולי, לא הייתי ממהר ומשווה למייקל וקובי…
      הוא הצליח מאשפתות בגלל משבר האקלים השיפוטי (קרדיט לינון יבור).
      בשיפוט רגיל לא יעזור לו כל כוח הרצון בעולם, הוא לא היה הופך לכוכב ובטח לא לשחקן כה דומיננטי.
      הוא יכול לדרוס ולפרק בדרך לסל ולא לשאת בתוצאות. (להיפך – להיות מתוגמל בללכת לקו)
      זה צ'יט של המשחק.
      ביחד עם האתלטיות החריגה שלו וחוסר המעצורים בשימוש בכוח, זה מה שהביא אותו עד הלום.

      1. ביום רגיל הייתי שואל אותך מה זה שיפוט רגיל, איפה הוא מופיע/הופיע ואיזה שריקות אתה חושב שהיו נשרקות אחרת תחתיו בנוגע ליאניס אבל אחרי שראיתי את התלונות שלך במשחק האחרון בין הבאקס לסלטיקס הבנתי סופית שזה פשוט הטייה חזקה במח שלך שלעולם כנראה לא תהיה מסוגל להשתחרר ממנה כי אתה תלוי בה רגשית.

            1. חחחחח THOG
              יש לך בעיות רגשיות ואישיות
              גם עם אשך אחד,שי לא צריך הגנה ממני.
              עוד לא החלטתי אם אתה מאוהב או שונא את שי חחחח

            2. כשזה בא ממך זה מעודד.
              אז למה אתה קופץ להגן עליו?
              אוהב אותו בטירוף, בגלל זה כל כך כואב לי לראות אותו נופל לבור ההזייה הכבדה שנפל אליו שבגינו הוא רואה דברים שלא קיימים (כמו לדוגמא שש עבירות תוקף ברבע הראשון)

            3. לא נורא,אף אחד לא מושלם
              אני בדרך כלל לא מתעסק איתך(לא בא לי רעלים בחיים)
              חחחחח ממש לא הגנתי על שי,מפריע לי הרעל שנוטף ממך כמו מוגלה
              אין טיטול שיגן עלייך THOG
              חחחח לא קפצתי,דילגתי

            4. מוזר, מהתגובות שלך זה נראה שאתה מאוד אוהב רעלים ואין לך טיפה השגות לגבי הפצתם.
              זה שאתה משליך את הרעל שלך על הדברים שאני כותב זה רק עליך.

            5. א-ו-ק-י-י

      2. אשך אני מסכים איתך חלקית, אני מסכים שאין שום סיכוי בעולם שהוא היה הופך לכל כך דומיננטי (הטוב בעולם בפער עם דונציץ), אבל אני בטוח שהוא היה הופך לסופרסטאר גם עם שיפוט נורמלי, לא היה בעבר אין כיום ולא יהיה בעתיד פתרון לאתלטיות ויאניס הוא אחד מאותם אתלטים חריגים שמגיעים פעם בדור.

    3. הוא גם משחק בסדרה הזו בלי השחקן מס'2 בקבוצה (מידלטון)מול קבוצה מצויינת של בוסטון ואני לפחות לא שמעתי שום ציוץ בנושא.שום תירוץ או הנמכת ציפיות.
      בא בגישה של זה מה שיש ועם זה ננצח

    4. עידן מעולה !! +10000
      כולל הפיסקה בסוף על המושמץ ג'ייסון קיד. חשבתי על זה פעם. יש מצב שיאניס איך שאנו מכירים אותו היום פשוט לא היה קיים בלעדיו.

      1. יש שני דברים שאנחנו יודעים לגבי מאחורי הקלעים עם קיד.
        מצד אחד, יאניס לא רצה שיפטרו אותו. לא נלחם עליו מי יודע, אבל הצטער כשהלך.
        מצד שני כל שאר השחקנים מתארים אווירה של התעללות פיזית בידי מאמן שהשתמש נגדם במלחמה פסיכולוגית והשפלות, במה שהם תיארו כהתפתלויות אגואיסטיות של המאמן. אחד מהם לאחר אימון הלך בעצמו למיון ולא חזר לשחק כדורסל יותר.
        בקיצור, אם ראית וויפלאש וחשבת שזה סוג המורה היחיד שיכול להצליח ושכל אחד צריך, ולא אדם מנוול שבמקרה הצליח עם אחד (שרוב הסיכויים היה יכול להצליח גם עם סוג מורה אחר) לפני שהוא חיסל אותו, קריס מול מיאגי כזה, אז אפשר לתת קרדיט לקיד.

        1. את החלק הזה הכרתי. שאלתי לגבי ההשפעה שלו כל יאניס.
          היה לי בוס מעמבן שגם למדתי ממנו הרבה שיטות טובות להתנהל, אז יכול להבין איך למישהו כמו קיד תהיה השפעה חיובית. פשוט לא יודע אם הייתה לו או לא…

          1. הטענה שלי היא שכל דבר חיובי שייתכן והוא למד מקיד, אפשר היה ללמוד ממישהו פחות חלאתי בצורה הרבה יותר טובה.
            זאת אומרת שיתכן והוא למד ממנו, אבל בגלל שאי אפשר לדעת ומה שבטוח שזה בא עם כל כך הרבה רע והיה יכול להגיע בדרכים חיוביות יותר, ובעיקר בגלל שאנחנו לא עושים ניתוח היסטורי אלא יותר חברתי, אז זה בעייתי בכמה צורות לתת לו קרדיט על בסיס ספקולציה.

            1. סבבה

    5. השאלה למה אתה קורא מפחד לזרוק ל-3.
      יאניס הרבה פעמים מקבל מבטים פנויים לחלוטין ל-3 ולא זורק.
      אם נזכר בסדרה של הנאס – מילווקי, גריפין פשוט השאיר אותו לבד על השלוש והרבה פעמים הוא לא זרק.
      אז נכון, הוא לא סימונס הנכה, אבל גם אי אפשר להגיד שהוא לא מפחד לזרוק לשלוש (תקרא לזה מפחד או שתקרא לזה עושה שיקולים סטטיסטיים שזריקה שלו היא פחות טובה ולכן עדיף לו לעשות משהו אחר). אלה מצבים שאחרים לא היו מהססים בהם לעלות לזריקה.

    6. נכון.
      גם ההערה לגבי קיד שנתן לו לרכז (סוג של) וגרם לו להתפתח עוד קצת.
      הדבר היחיד שחסר ליאניס זו קליעה אמינה מחצי מרחק והוא ראשמור

    7. תפסת את התמצית שלו בעיניי, ואת הסיבה שבגללה אני מעריך אותו כל כך (אבל ניסחת זאת טוב יותר, כמובן)

  8. אם הייתי חייב להמר, הייתי מהמר על בוסטון ב-7.
    בסדרה, לא במשחק.
    לטעמי, פערי האיכות בכדורסל נטו גדולים מאוד לטובתם.
    הם צריכים להיות מפוקסים, ללכת חזק לריבאונד, לא להיקלע לחולשה מנטלית, ולהיות חכמים.
    עם נגד שיפוט מחליא, כמו שהיה עד עתה, הם ינצחו את זה אם יתנו את ה-100% שלהם בלי שטויות.
    הם חירבנו את זה לחלוטין משחק שעבר

  9. אני חושב שתחושת המוזרות מהסדרה נובעת מזה שיש הרגשה שהנצחונות של ג"ס יותר קשורים לעובדה שממפיס עדיין לא מספקים מנוסים ולא ליכולת העליונה של הלוחמים. למעט המשחק שבו ג"ס הביסו ובו כל הצילינדרים פעלו לא היה אף משחק כזה. כאילו לממפיס היה מספיק עוד קצת ניסיון. התבוסה האחרונה הוכיחה לדעתי שברגע שממפיס יצליחו הם יהו קבוצה באמת מטורפת.

    אני ממש רוצה שג"ס ינצחו אבל התחושה אומרת ממפיס

  10. לצערי, נראה לי שהערב אנחנו נפרדים מהסלטיקס לעונה זו. אפשר רק להעריך את הריצה שלהם בסוף העונה ובפלייאוף, אבל הם נתקלו בקלישאה של לב של אלוף וכאלה, ועוד יאניס. משוכה קשה.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

    1. הסלטיקס קבוצה מצויינת.לא יודע אם יפסידו היום או לא אבל אני רואה אליפות אצלם באחת מ ה 3 שנים הקרובות בהתחשב בכך שיש כוחות שיורדים והם כך בעלייה עם כל כך הרבה כישרון שזוף סוף הצליח להתחבר אחרי לא מעט זמן באמצע העונה(עד אמצע העונה דיברו על להטריד אחד מבין טייטום ובראון כי חשבו שהם לא יכולים לשחק ביחד).לא יודע איך תיגמר הסדרה הנוכחית אבל העתיד שלכם ורוד

  11. יום שישי ה 13 הגיע הזמן של ג'ייסון לתת הופעה בסרט אימה אודוקה שממש פישל במשחק חמש. מצדי שיביא את כל הגרזנים שבמחסן כולל נייסמיט וטייס.

  12. ור המון תודה פריוויו פצצה.
    אין טעם להמר בפליאוף הזה כי הכל משתנה כל משחק איזה שחקן רג'י בולוק כזה קם על צד כלשהוא ומשנה את הכל לכן הכל מקרי וספורדי עוד לא מצאתי שיטיות .
    אני חייב להמר זה יותר ווישפול מהימור:
    בוסטון – כן בחוץ ונגד כל הסיכויים ולמרות סמארט.
    לוחמים – למרות הבושה במשחק הקודם שבעייני זה בלתי נסלח.

    1. חייב להסביר את עצמי . הדריכה הזאת שממפיס בלי ג'ה הביאה בממשחק הקודם על הלוחמים היא כל כך משפילה שזה טריגר. או לקבוצה שמבינה שהיא חייבת להילחם כדי לעשות משהו – השמות לא יביאו אליפות או לחורבן שבעקבותיו לא ישאר כלום מהקבוצה הזאת. זאת היתה השפלה. נקוה שיתאוששו. סומך עליהם.

  13. תודה רבה.
    .
    איכשהו מרגיש לי ניצחון של בוסטון בעוד משחק עצבני. יאניס מדהים, משחק 5 עילאי ממש, והולידיי גם תענוג, אבל הבוסטונאים יבואו לפוצץ ולהפציץ.
    .
    ממפיס יבואו בלי לחץ, עשו את שלהם בסדרה ועוד בלי הסו-קולד-סטאר שלהם. במשחק צמוד הם עוד יכולים לגרום לגולדן לנקישות ביצים בזריקות ולדריימונד גרין לצעוק על השופטים ולקפץ (ללא טכנית כמובן).

  14. לפני שנה חזיתי בבראקט הופס שמילווקי ינצחו את הסאנס בשש בגמר. השנה לא עשיתי את זה, אבל זה עדיין נראה אפשרי. בוק צריך להתאפס וכריס פול צריך להתעורר לפני הרבע הרביעי. יאניס כנראה יחכה שם שוב

  15. לחובבי הפוטבול ג'רביס לנדרי חתם בסיינטס שחוזרת להיות אחלה קבוצה אחרי הפסקה של שנה מאז הפרישה של דרו בריס

  16. חדשות נפלאות לאוהדי פילי
    מורי על ריברס
    "אני חושב שהוא מאמן נהדר. אני אוהב לעבוד איתו", אמר מורי הערב, "אני מרגיש שאני לומד ממנו, יחד עם אלטון בראנד אנחנו צוות מצוין, ואנחנו מרגישים טוב מאוד לגבי הכיוון שאליו אנחנו הולכים. יש לנו סיכוי טוב מאוד לקחת אליפות".
    בטח מעלה את הערך שלו לטרייד😁😁😁😁😁

  17. יאניס בלתי עציר, טוחנים בצבע 3 איבודים של בוסטון. יאניס עם 10 נקודות הוא הטוב בעולם בפער אדיר מאחרים, איפה דוראנט החלשלוש איפה הוא

  18. יאניס והולידיי בשני שלושות , אם יאניס קולע 3 ביציבות אפשר לסגור את הליגה ולחזור בעוד עשור . יאניס קולע כל דבר 15 נקודות ב7 דקות

      1. הוא גם בלי זה יהיה חזק מאוד בדיון על הGOAT מדובר באחד השחקנים הדומיננטיים מאז ומעולם והוא רק בן 27

  19. קשה לי לראות את מילווקי יוצאת עם נצחון הלילה, אין להם קליעה מ3 יאניס ברבע אדיר אבל ההתקפה שלהם מוגבלת מאוד

  20. גרייסון אלן לפני זה לא קליר פאת מזל, אבל אין סיכוי למילווקי אי אפשר להשען רק על 1 על 1 בלבד, בלי קליעה מ3 של רווח את המשחק אין מה למכור

  21. צריך להכניס דחוף את התזונה הבריאה לעיר כמו מילווקי הקהל סובל מהשמנת יתר חמורה (בחורים האלה כמו מילווקי אוקלהומה… אין מודעות).

  22. וואו יאניס מסירה קליעה, הבאקס יכולה לקלוע רק בצבע בוסטון יודעת את זה והמפלצת העונה לשם יאניס פשוט קולעת על כולם

  23. 3 על יאניס והוא עדיין מוסר פס בצבע לליאפ קל מדהים, דוראנט האהבל היה זורק מחצי מרחק, סמארט מכניס את דה שוט לצנטרישטוט קושר את טרול ושמעון לידו מפעיל וזורק את המפתח

  24. מחצית +10 לבוסטון.
    הם כן עושים משהו שונה הפעם. מול יאניס בפריצות יש 2 מקדימה ואחד מאחורה קרי שלוש על אחד.
    הפתרון שלי תכניס גם את פורטיס וברוק לופז ותתן לפריק אפשרות מסירה.
    מצד שני אני סוף סוף מבין את הטקטיקה של בודנהולצר. הכח והעוצמה טוחנים את בוסטון עד שלא נשאר להם כלום ברבע האחרון .
    בדומה לרוגבי ליג שכל הגולים נופלים בעשר דקות האחרונות כי ההגנה גמרה את הסוס

      1. להזכירך שנה שעברה אם כל הפציעות והקוביד גם אני וגם אתה אמרנו שמילוויקי לקחו אליפות בגלל חוסר תחרות. השנה יש קבוצות טובות מהן. כולל בוסטון שעשו התאמה טובה במשחק הפעם.

  25. עדכון קוביד. החורף מתחיל פה ויש התפרצות שפעת. הרופאים מבולבלים. מה עושים? זה חייב להיות זן חדש של קוביד.
    הולך להיות מצחיק.

      1. כן נשבר הזין מהזיוני מח. אצלנו שבוע הבא בחירות וכל הדור של הקורנה הולך לעוף הביתה ומלא אנרכיסטים הולכים להכנס לפרלמנט. לא משעמם

  26. מאמן בוסטון עובר לסמול בול מוריד לבודנהולצר את המכנסיים.
    זה ממשיך ככה עוד חמש דקות ואני מכריז את המשחק הזה.

  27. כשטייטום מגיע בגרסה המקורית שלו – לא הטומטום- הוא שחקן תענוג. אף קבוצה לא מסוגלת לנצח בבית בסדרה הזאת חחח

  28. הנה אידיוטק'ה קפץ לביקור
    ואני שואל. למה חיכה עוד התקפה אחת בשביל לקחת פס"ז?
    מילווקי רצו 4 מהירות, לוקחים פסק זמן לעצור מפולת ולא מחכים שפורטיס ינתית שלשה שתוריד פער מבטיח של 18 ל 11.
    אבל לך דבר ללמפה, הוא לא קורה הופס ולא שומע.

      1. אבל לילארד הוא ההיפך מהכדורסל הפיזי והחזק "והגברי" (של מנחם) והלוחץ בהגנה.
        אישית אני הרבה יותר מתחבר למשחק חזק וקשוח של נשמה, שגם נגרים פורחים בו, מאשר משחק של פרימדונות.

        1. אתה לא יכול להסביר אהבה. אני אוהב את דיימו מאז שהוא רוקי. אולי בגלל סדרת הסרטונים שהוא עשה בקולג'. רק אחר כך הוא נהיה כזה כוכב

  29. כמעט שיוויון בריבאונד, וזה חברי כל ההבדל בין ההפסד המביך בבוסטון במשחק הקודם ל 3 רבעים במשחק הזה.
    הסלטיקס לא מוותרים על ריבאונד למרות שיאניס שם לקח כבר 15

    1. זה מה שבוסטון עושה לא לתת לו לחדור במחיר של הליגה לקו. הוא חוטף מכות כל המשחק. לטעמי הוא מקבל פחות מידי שריקות כל העבירות שעוברים עליו אין דרך אחרת לעצור אותו.

  30. רק תחשבו מה בוסטון היו עושים מול ההגנה הרכה של פילי.
    אפילו מיאמי לא ברמה של שתי הקבוצות האלה, הן בטופ בבדידות מזהירה

    1. מיאמי תפתיע אותך. הם יקחו מבוסטון את הפרימטר ובימים שהם צולפים הכח אש שלהם גדול משל בוסטון.
      זו תהיה אופרה אחרת לגמרי

    2. זה פליאוף אחד הטובים שזכורים לי לא ניתן לדעת כלום הכל הימורים. זה לא השנים שהיתה שליטה של הלוחמים הכל פתוח.

  31. מילוויקי לא טחנה את בוסטון ברבע השלישי, עכשיו הם רעננים. בודנהולצר משחק הבא לופז+יאניס+פורטיס+קננינגטון+ מי שחם אחרת אתם הולכים לים

    1. הייתי היום בבית הקברות בנשר אבל לא הצלחנו להגיע למחצבה למרות שהיא נטושה. ראינו שיש שם אגן היקוות
      השותף, עם ג'יפ ניסה להגיע בשבילים עוקפים אבל בסוף החלטנו שנגיע בעונה אחרת כשיש שם מים.

  32. ועכשיו הדילמה אם להשאר לסדרה הכי מוזרה ולא צפויה שתהיה השנה או לחזור לישון בשבת בבוקר כמו שאלוהים התכוון

  33. לא מבין מה ה IPL מחייך שם, הרי זה משחק שלישי שהוא בחוץ ולא יכול לסייע לבוסטון.
    וויליאמס IP לורד

    1. ראית את המשחק כמוני. כלום הוא לא עשה בחצי השני ורוב הזמן מי שריכז את ההתקפות של בוסטון היו טייטום או וויט. ברח לפינה כאילו הוא 4. כשהוא לא מפריע בהתקפה הוא שחקן בסדר. נתן מחצית ראשונה טובה וזהו.

      1. לדעת מתי לשחרר זה חשוב כמו לדעת מתי לקחת.
        סמארט לא היה ולא יהיה שחקן התקפי משנה משחק.
        מה שהוא כן, זה שחקן הגנת פרימטר אדיר,
        שחקן סופר קשוח.
        הלילה הדגשים היו למנוע מכל מי שהוא לא יאניס לפגוע (בדגש על ה-3),
        לשלוט הריבאונד (או לפחות לא לקבל על הראש כמו במשחק הקודם),
        לקלוע את המבטים הפנויים מה-3.
        .
        לסמארט מניות רבות בכל אחד מהמפתחות.
        .
        דרך אגב,
        לא. הוא לא טייטום.
        אחד שחקן מקס מהכוכבים הגדולים בליגה,
        השני שחקן חמישייה טוב.
        אף פעם לא היה כאן מישהו שטען אחרת.

  34. יאניס קלע כמעט חצי מהנקודות של הקבוצה. זה לא כדורסל נבא זה כדורסל כמו בשכונה של שמעון. אני אומר את זה רק כדי להדגיש את המאמץ של מילווקי כשהתותח מספר 2 שלהם לא משחק.

    1. וכמובן כל הכבוד לבוסטון. קבוצה עם לב של אלופים (גם אם בסוף זה לא ילך).
      הברקט נשמר עם משחק מס' 7.
      לא אשאר לג"ס נגד ממפיס, האיטנרנט משגע אותי.
      בהצלחה לדובונים.

  35. הורפורד אחרי המשחק הקודם 2 נק'. סמארט תרם רק 3 נק במחצית השניה . גראנט וויליאמס נקודה. כל המשחק הזה זה טייטום וקצץ בראון. איזה אופי מטורף צריך כדי לעמוד ככה עם הגב לקיר בחוץ וולתקוע 46 חיצים ביריב . תותח על

  36. למה לא, עוד משחק כזה.
    אחרי שחיטה בחוץ בוסטון יכולה להיות מבסוטית. מצאו פתרון ליאניס. קהל הייתי. מידלטון בחוץ. אני שם את האסימונים עליהם.

    1. אחה"ץ בים אני ארקוד
      תהיה פה סערה צפונית של 30-20 קשר עם סוול וגל של 2 מטר, אולי יותר.
      זו תהיה שבת מושלמת או שאני אגמור באיכילוב?

  37. מילה קטנה לפני שאני בורח לישון – גם במשחק הקודם כשבוסטון הפסידה את המשחק ב-2 דקות האחרונות הם נתנו הגנה מעולם אחר, אפילו בסיום כשמילווקי קלעה עליהם. אני מציע ללכת ולראות שוב ברגוע את הדקות האלה. זו היתה הגנה של אלופים, מילווקי גנבה את המשחק עם המון הקרבה והמון מזל למרות הגנה חונקת.

  38. איזה משחק וואו.
    אני המום שהסלטיקס ניצחו.
    לא מהמר על אף קבוצה במשחק 7.
    אני כן מהמר שהקבוצה שתנצח בסידרה תיקח את האליפות.

  39. ניהול כמעט מושלם של המשחק על ידי יודוקה.
    אם לא היתה הריצה הזו של הבאקס וצמצום 7 נרודות על ידי הבאקס הוא היה מקב אצלי 100
    הציון שלו אצלי 97.5

  40. ממפיס איבדו את הפחד מהגולדנים. זה מה שהמשחק הקודם עשה.מרביצים חופשי בנתיים השופטים שורקים רק לעבירות של הגולדנים (6-2 )

  41. אל אלוהים הקבלת החלטות של דילון ברוקס בהתקפה רק שהיום בנתיים זה נכנס לו… לעומת זה ההגנה שלו על קארי בחלקים נכבדים מהסדרה מדהימה…

  42. ברוקס שתה מיץ של קרי יא אללה.
    אגב יש מצב זה לטובת גולדן, בסוף האחוזים מתיישרים..
    באסה על דני גרין, שחקן נשמה!
    אפשר לשלוח את מייק בראון כבר במחצית? איגודאלה יכול לאמן בינתיים

  43. שיפוט מגעיל אותי. ממפיס מכסחים חופשי איך יכול להיות שמתחילת המשחק עד עכשיו קיבלו רק 3 פאולים כל הקבוצה ביחד. הלוחמים כבר עם 10 . רבאק.

  44. סטף נראה לי פצוע. הוא לא חד בשיט כל הסדרה הזאת.. אחוזים גרועים ביחס אליו משלוש ומהקו, לא אגרסיבי..
    ו ג'ורדן פול מקטין לו את החוזה ממשחק למשחק

  45. כמה ממפיס נאיביים ופראיירים זה מטורף.
    היה להם הרבה הזדמנויות לברוח והם מחטיאים כמו ליצנים לייאפים מחצי מטר.
    עכשיו גם בלי אדאמס הריבאונד שלהם יהפוך ליותר גרוע ממה שהיה עד עכשיו ואין להם סיכוי.

  46. מוזר ששחקן האולסטאר וויגינס לא מתפקד , השחקן הכי מיותר על המגרש מזכיר קצת את בארנס מול קליבלנד ב 2016, יתנו לו לזרוק כל היום.. אין להם אפשרות של בסקרמנטו לבטל עסקה ? לא עברו 14 יום או משהו כזה, שימצאו איזה סעיף בחוזה של בראון.

  47. כמו שאמרתי יוקיץ אוברייטד, ממפיס ללא ג׳ה נראית יותר טוב מול גולדן סטייט מאשר דנבר עם השמנמן הסרבי, MVP מי אסס

    1. אם שגא היה משחק בממפיס הם היו עוברים בקלות.
      שנה של טחינת מוח שלך על שגא עבדה עליי למרות שאהבתי אותו עוד בקליפרס

    1. אני ראיתי את זה המון גם בעונה הסדירה כי כפי שאמרתי אתמול אני אוהב להמר אובר שלשות והיום לי 100 אחוז זכיות כשגה לא שיחק ו פחות מ 50 אחוז כשגה שיחק

    1. סטף מאכזב כבר חצי עונה.הוא עוד אחד מהותיקים בליגה שנמצא בירידה שלו.הוא לא הגיע למצב של הארדן עדיין אבל איבד את הקליעה מאז ששבר את שיא השלשות.היה מעל 40 אחוז מ 3 כל שנה וחצי שנה האחרונה באיזור ה 30 אחוז

    1. לגמרי. טם הטקס. הריבאונד התקפה של גולדן סטייט הרג את ממפיס. עשו עונה מדהימה ,עברו סיבוב בפלייאוף , יחזרו עוד יותר טובים עונה הבאה.

  48. עם כל הכבוד לקליי ולשלשות,
    מה שניצל לגולדן את המשחק זו השליטה המוחלטת במאבק על הריבאונד.
    לאפשר 25 ריבאונד התקפה לקבוצה עם כל כך הרבה קלעים,
    אי אפשר לנצח משחק כזה.

  49. 4-2 לגולדן כמו שחשבתי שיקרה.
    מטרות לממפיס לעונה הבאה:
    1) לשבת עם דילון ולתת לו שלוש אופציות: או שאתה יורד לספסל עם המחליפים, או שאתה מפסיק עם ההירו-בול, או שאתה לא בקבוצה יותר (לא יקרה אבל נחוץ).
    2) ג'ה חייב להתחיל ללמוד לשמור. חייב.
    3) ג'ארן חייב לקחת על עצמו משחקים – 20+ זריקות כשג'ה לא נמצא.
    4) הלוואי שטיוס וקייל יחזרו בחוזים נוחים. גם את זה לא רואה קורה.

    1. +1
      דילון ברוקס יכול להיות שחקן שישי מצויין.עקב העלייה המטאורית של ביין העונה זה בזבוז להתחיל גם עם ג'ה גם עם ביין וגם עם ברוקס.ברוקס צריך לעלות מהספסל ולתפור נק' על המחליפים בחצי הראשון ולסגור משחקים עם ג'ה וביין סטייל גינובילי.זה לא יפגע לו בדקות הרבה פשוט הן יחולקו שונה

    2. לגמרי כל הנקודות המרכזיות
      הייתי מוסיף גם קצת גמישות מחשבתית של גנקינס בזמן המחשחקים
      שראה את הקבוצה שלו נטחנת בריבאונד ואת דילון מתנהג כמו קאבוי ולא שינה כלום

    1. זה יהיה גמר ענק.
      למרות שאני עדיין חושב שפיניקס יקחו אליפות
      זה קצת התעורר במשחק 5 שבוקר לעג לדונציץ והאינסטינקטים שלי אמרו שדונציץ יבוא לנקום וינצח את משחקים 6 ו 7.
      הראש עדיין עם פיניקס באופן מוחלט הגאט פילינג עם דונצ'יץ.
      נראה מה יגבר על מה ביום ראשון בלילה

  50. מילה על מוראנט.
    .
    חור בהגנה,
    שחקן התקפי מדהים.
    .
    הוא צעיר,
    הוא קרא את הביקורת וראה מה התרחש על הפרקט,
    עכשיו הוא צריך להשתפר.
    .
    לפני שנתיים בוקר היה אחד משחקני ההגנה הגרועים בליגה.
    הוא לא הפך לשחקן הגנת עילית,
    אבל הוא כבר לא חיסרון גדול.
    .
    החברה הצעירים האלו שמגיעים לליגה אחרי עונה אחת בלבד של כדורסל מכללות,
    לוקח להם כמה שנים ללמוד,
    בעיקר מי מהם שמקבלים את המושכות בהתקפה מהרגע הראשון.

          1. הייתי ממליץ לך לצפות קצת יותר בממפיס,
            אבל זה יקרה רק אם לברון או ווסטברוק יגיעו לשם בטרייד…
            .
            (במקרה של מוראנט, המספרים לא משקרים. ההתקפה טובה משמעותית אתו על הפרקט)

            1. צפיתי לא מעט בממפיס. מספרים לפעמים משקרים – הם לא התמונה הם רק חלק קטן מהתמונה, תמיד

    1. ברור.
      הוא כרגע בעייתי אבל הוא עוד יהיה מפלצת – בתקוה שיעבער יותר זמן מהקריירה שלו על המגרש מאשר בפציעות. מוראנט זה שחקן ששווה טבעת אבל עדין חייב להשתפר.

  51. טוב. כיון שבקיץ כתבתי שאם פול ופורטר יתנו עונה טובה ג"ס תגיע לסיבוב השני והנה הגיעו וגם ניצחו – בזכות וויגינס, אז מצעד אוכלי הכובעים בראשות שמעון וברוך, המצעד יעבור לשלשות קדימה צעד.

  52. ושוב, גולדן סטייט לא יקחו אליפות העונה. כל אחת מהקבוצות במזרח פיזית וחכמה יותר מממפיס. ובכלל אני לא בטוח שהם יכולים לנצח את פיניקס או דאלאס.

  53. שני שחקנים ניצחו לג"ס את המשחק, לוני וויגינס. את הראשון לא סופרים בדרך כלל אבל היום הוא לקח מעל ל 20 ריבאונדים, שחקן שכשהוא מנתר אי אפשר להשחיל דף ניר מתחתיו וויגינס שכמות הלעג שהוא ספג מספיקה לקבוצה שלמה. לדבר הזה קוראים אווירה של חדר הלבשה.

      1. אני לא חושב שזה מנגנון הרס עצמי. הקבוצה הזו חיה על השלשות והריווח, שנראה לפעמים שהם התאהבו במסירה הנוספת בצורה מוגזמת, או בשלשות בדרגות קושי גבוהות.

    1. זה נכון.
      אחד ההישגים הגדולים של קר כמאמן זה למצות למקסימום את שחקני הרוטציה.
      .
      אזלי וספייטס היו "כוכבים" בגולדן 15' 16' וקיבלו אחלה חוזים בקבוצות אחרי אחרי גולדן.
      את היכולת שנתנו בגולדן הם לא הצליחו לשחזר.

      1. יש עוד הרבה כאלו במהלך השנים כמו ברבוסה (למרות שכבר היה מבוגר) איאן קלארק ועוד.אחרי גולדן סטייט לא הצליחו לשחזר את היכולת ונפלטו מהליגה

  54. ערב מזעזע של גולדן סטייט וערב יותר מזעזע של ממפיס…כשמסתכלים על היריבה מפיניקיס או דאלאס גם שם אין בשורה, כל קבוצה מזרחית שתגיע עדיפה מולם.
    לא מבין את ההתעקשות על השלשות

  55. ג"ס קלעו 20 מ 53 מהשלוש . 37.7 אחוז. אבל 56.66 אפקטיבי. הם קלעו 21 מ 49 משתים שזה 42.8. זה מסביר מדוע ההתעקשות על זריקות מהשלוש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט