מיאמי ופיניקס יגיעו כדי לסגור עניינים, בעוד הסיקסרס והמאבס ינסו למשוך למשחקי 7 בליל חמישי/ רותם אלרן

2:00 – פילדלפיה סיקסרס (2) VS מיאמי היט (3)

במשחק האחרון בין השתיים ראינו את מיאמי מגבילה את הסיקסרס ל-85 נקודות בלבד ומנצחת ב-35, והלילה תהיה לה הזדמנות לחתום את הסדרה על מגרש הסיקסרס.

הסיקסרס אמנם קיבלו בחזרה את ג'ואל אמביד כבר במשחק השלישי של הסדרה, אבל למרות שהקמרוני הספיק לשחק בשלושה משחקים מול ההיט, ניכר כי הוא עדיין לא בכושר מלא. בשלושת המשחקים האלו אמביד מעמיד ממוצעים של 19.7 נקודות ו-9.0 ריבאונדים, מספרים לא רעים בכלל שהספיקו לשני ניצחונות, אבל בסופו של דבר הקבוצה נמצאת בפיגור כרגע, כשהעונה שלה עלולה להסתיים הלילה. חלק משמעותי מהבעיה של פילדלפיה הוא הכושר של ג'יימס הארדן – הקבוצה הביאה את הארדן כדי שישמש כשחקן שני אמין לאמביד. "הזקן" אמנם לא הפגין את הרמה אותה הציג בעונות קודמות במהלך העונה הסדירה, אבל גם כשהוא לא בשיא יכולתו הוא אמור להיות שחקן שנמצא על סף הטופ 20 בליגה. בפועל, הארדן מתקשה לספק את הסחורה במרבית המשחקים, ובפלייאוף הוא קולע ב-48.7% אפקטיבי מהשדה, כשיש לא מעט משחקים שבהם הוא השחקן השלישי בטיבו עבור הקבוצה על המגרש, כאשר שחקן העונה השנייה טייריס מקסי משחק טוב ממנו.

פילי קבוצה שבנויה טוב ומחזיקה בחמישייה מוכשרת, אבל כשאמביד עדיין מתקשה עם החזרה מהפציעות שלו היא צריכה התבלטות של הארדן. יש משחקים שבהם אנו רואים ניצוצות להארדן הישן, ודוגמה לכך הוא המשחק הרביעי של הסדרה הזו. אמנם הגארד לא קלע במשחק זה ביעילות יוצאת דופן, אבל הוא סיים עם 31 נקודות ב-18 זריקות, כאשר 16 מהנקודות הללו מגיעות ברבע הרביעי. הוא התעלה ברגעי האמת והצליח לקחת את הקבוצה על הגב, ואני לא חושב שמצופה ממנו לשחק כך בכל משחק, אך לצערה של הקבוצה הוא משחק לרוב יותר כמו במשחק החמישי (14 נקודות ב-5/13 מהשדה, 4 אסיסטים על 4 איבודים) משהוא משחק כמו במשחק הרביעי. הסיקסרס לא ירצו לסיים את העונה הלילה, ועל מנת שזה לא יקרה הם יצטרכו משחק טוב של הארדן לצד תקווה להמשך התאוששות של אמביד ותפקוד טוב יותר מצידו.

מיאמי אמנם לא תחזיק ביתרון הביתיות במשחק זה, אך ייתכן שהיא עדיין הפייבוריטית בו. במשחק האחרון הקבוצה הצליחה להגביל את הסיקסרס ל-85 נקודות בלבד בעוד היא קולעת 120, כאשר 7 שחקנים שונים במדיה מסיימים את המשחק עם כמות נקודות דו ספרתית. אחת מהבעיות שנוצרו עבור מיאמי בעקבות החזרה של אמביד הייתה ירידה בתפקוד ההתקפי של באם אדביו – הסנטר נהנה מאוד מחסרונו של אמביד, כאשר קלע ב-12/15 מהשדה מול טוביאס האריס וב-6/7 מול דיאנדרה ג'ורדן. הסיקסרס סבלו מאוד מעומק לא קיים בעמדת הסנטר, מה שהוריד משמעותית את רמת ההגנה שלהם, אך מול אמביד אדביו קולע רק ב-7/16 מהשדה (43.8%). לאחר שקלע 23.5 נקודות בממוצע למשחק בשני המשחקים מול הסיקסרס ללא אמביד, הוא ירד ל-14.0 בלבד מאז החזרה של כוכב פילדלפיה.

במשחק החמישי ההיט הצליחו לפצות על הירידה ברמה של אדביו באמצעות תרומה מכלל הסגל, כאשר 7 שחקנים (וביניהם אדביו) קלעו בספרות כפולות. יהיה מעט מופרך להניח שבכל לילה המועדון יקבל תרומה שכזו מצד כמות כזו של שחקנים, כך שהיכולת של באם עשויה להוות בעיה, וגם אם זו לא בעיה עצומה היא בהחלט עשויה לפגוע בתפקוד הקבוצה. שווה לשים עין על היכולת שלו הלילה כגורם משפיע על ניצחון פוטנציאלי.

אני מהמר על משחק צמוד וניצחון של מיאמי.

4:30 – דאלאס מאבריקס (2) VS פיניקס סאנס (3)

המשחק השני והאחרון של הלילה יגיע אלינו מטקסס, שם המאבס ינסו להשוות את הסדרה בבית לאחר שהסאנס הנחילו להם תבוסה ב-30 נקודות במשחק הקודם בין השתיים.

לאחר שכבר הצליחו להשוות את הסדרה בתוצאה 2-2, במשחק האחרון המאבס שוב ירדו לפיגור בסדרה, כאשר הפסידו ב-30 נקודות לסאנס. לוקה דונצ'יץ' אמנם קלע 28 נקודות, אך הוא עשה זאת ב-10/23 מהשדה (43.5%), וחלק מהפתרון של פיניקס לבעיה שהגארד המוכשר הציב להם הייתה להגביל את יתר השחקנים בקבוצה – דונצ'יץ' סיים עם 2 אסיסטים בלבד במשחק, לעומת 11 במשחק שקדם לו. המאבריקס מסתמכים לא מעט על קליעה מצוינת משלוש, ובפלייאוף הם קלעו ברוב המשחקים באחוזים נהדרים מהטווח. במשחק הרביעי בסדרה ראינו את דאלאס מסיימת עם 20/44 משלוש, כאשר דונצ'יץ' אמנם קולע ב-1/10 בלבד מהטווח, אך גם מייצר לא מעט מצבים לחבריו לקבוצה, אשר קלעו ב-19/34 מעבר לקשת. הגבלה של יכולת המסירה וניהול המסירה של לוקה פוגעת ביתר חבריו לקבוצה, וכשהסאנס הצליחו להגביל אותו באמצעות הגנה אישית מצוינת למאבס לא היה סיכוי במשחק.

המפתח לניצחון של המאבריקס ולהשארת הסדרה בחיים עבור הקבוצה הטקסנית הוא לחזור לרמת הריווח הזו. סביר להניח שהם לא יסיימו עוד משחק עם 20 שלשות באחוז כל כך גבוה, אבל מרבית השחקנים בסגל לחלוטין מסוגלים למנוע עוד משחק של 25% משלוש, כפי שראינו במשחק החמישי. הרבה תלוי בניהול המשחק של דונצ'יץ' וביכולת שלו ליצור מצבים, אך לא מעט תלוי גם בתפקוד יתר השחקנים המשלימים – מעבר לקליעה, המאבס יצטרכו את ניהול המשחק המשני והסיומת של ג'יילן ברונסון, ובעיקר יקוו שספנסר דינווידי יצליח סוף סוף להתאושש מהפלייאוף החלש שלו, כאשר הוא קולע ב-40.5% אפקטיבי במהלכו. דאלאס קבוצת בית מצוינת, וזה עשוי להשפיע מאוד על מהלך המשחק ועל התוצאה הסופית שלו.

פיניקס תגיע למשחק לאחר ניצחון מרשים מאוד במשחק החמישי, שבו קיבלה 48 נקודות משותפות מצד הצמד בוקר את אייטון, אשר קלעו במשותף ב-20/33 מהשדה. כריס פול לא עשה יותר מדי רעש וזרק 8 פעמים בלבד (כאשר דייק ב-3 משמונה הזריקות), אך תרם למאמץ הקבוצתי עם 10 אסיסטים. פיניקס קבוצת חוץ נהדרת העונה, ולחלוטין ייתכן שהם הפייבוריטים לקראת המשחק הלילה – הסאנס עדיפים על המאבריקס בהגנה ובהתקפה לאורך העונה הסדירה, ובפלייאוף הם מחזיקים ברייטינג ההתקפי הטוב ביותר מבין 16 הקבוצות. נראה שהסאנס פיצחו, לפחות חלקית, את הדרך להגן על המאבריקס ועל דונצ'יץ', והלילה אנו עשויים לראות הוכחה נוספת לכך, כשאם יצליחו במשימה הם גם יעלו לגמר האיזורי ויפגשו את המנצחת מבין ממפיס וגולדן סטייט. אני מאמין שהם חזקים יותר ומגובשים יותר לקראת המשחק הלילה, כך שהם יגיעו כפייבוריטים ועם סיכוי גבוה יותר לניצחון, אבל אף תוצאה לא תפתיע אותי עם הדרך שבה ראינו את הסדרה מתקדמת.

ההימור שלי הוא על ניצחון של פיניקס, אשר יעפילו לשלב הבא.

לפוסט הזה יש 287 תגובות

  1. הלילה מפרידים את הגברים מהילדים.
    4:2×2.
    (משפט בומבסטי וכמובן שיקרה ההיפך).
    סבבה של פליאוף.
    אמרו את זה קודם לפני. זה לא משנה.

          1. חחחחח נראה לי חוץ מאוהדי הקבוצות כולם מעדיפים משחקי 7 אבל סחטיין על הבחירות נראה לי שיש סיכוי גבוה מאוד שתצדק

            1. 👌👌

  2. דאלאס לא מספיק טובה כדי להדיח את פיניקס ואפילו זה שהם ניצחו שני משחקים זאת הפתעה גמורה בעיני.
    הם הצליחו יחסית לחסל את כריס פול בחלקים שראיתי משני המשחקים האחרונים (זה רק אני או שכריס פול נראה כאילו הוא רצה לצאת בשש עבירות? ציפיתי שהוא יתחיל להתווכח בעבירות האחרונות).
    אני מקווה שדאלאס תצליח להעיף אותם כדי שאהיה צודק בהימור שהם לא יקחו אליפות ואולי אפילו לא יגיעו לגמר, אבל לא מאמין שזה יקרה. אולי יצליחו לגנוב עוד משחק.

  3. מיאמי ודאלאס.
    כל בוקר אני קם ופותח את המשחק המערבי ומקווה שאיכשהו מהמערב לא יצאו לגמר פיניקס או גולדן סטייט.
    זאת טרפה וזו נבלה.
    אין לוקה ווי טראסט.

  4. כבר אין לי כוח להמר לאחרונה אבל נראה לי שדאלאס תנצח משחק אחרון לעונה כי הם מסוג הקבוצות שלא נופלות בבית בלי פייט. גם פילי קבוצה ביתית אז 3-3 * 2

  5. היי, שמענו שאתם אוהבים דיונים רעילים על פרסים מיותרים, ועבר יותר מדי זמן מאז הדיון הרעיל על הפרס המיותר של ה-MVP אז הוספנו לכם עוד פרסים עוד יותר מיותרים שיובילו לעוד דיונים רעילים.
    זוכרים איך שחקנים וקבוצות לא ממש מתייחסות לפרס אליפות הקונפרנס? חלק מהשחקנים בכלל מסרבים לגעת בפרס כדי לסמל שהמטרה העיקרית עדיין לפניהם? אז הליגה מציגה: פרס MVP גמר המזרח ע"ש לארי בירד ופרס MVP גמר המערב ע"ש מג'יק ג'ונסון.
    https://twitter.com/kirkgoldsberry/status/1524721670795276288
    .
    אני כל כך מחכה לדיון הנרחב והרב שנתי על מי ה-MVP של המחזור הראשון של העונה ע"ש מייקל קרטר וויליאמס, או ה-MVP של מסע המשחקים של מכבי חיפה בארצות הברית ע"ש העץ מסאלח שבתי (מכבי חיפה עדיין עושה את זה?).
    .
    לפחות הם עדיין לא החליטו שהפרסים האלה משפיעים על החוזים של השחקנים. חכו ל-CBA הבא.
    .
    .
    אוווו – פרס השחקן המשתפר של הפלייאין. ע"ש טאונס.

  6. מילה בקטנה על ריצות פלייאוף עמוקות.
    לפעמים יש דינמיקה בקבוצה שכבר רק רוצים ללכת הבייתה. אני חושב שראינו את זה השנה בנטס.
    אני חושש שפילי לא רחוקים מזה.
    תחשבו על זה – להילחם היום על החיים כשהארדן לא בשיאו ואמביד חבוט מכל כיוון – ובשביל מה? בשביל הפרס הראשון – לנסוע שוב למיאמי ולקבל בראש בנאשיונל טי-וי
    ואם במקרה יקרה נס פח כד השמן – אז הפרס השני זה מילווקי או בוסטון בלי ביתיות?
    יש מצב שהרוח של פילי כבר שבורה, והחופש ממש מעבר לפינה.
    אצל לוקה המצב קצת שונה כי הוא צעיר יותר והוא לוחם ומתחרה אולטימטיבי. וגם שם יש סף שבירה איפה שהוא, שאם יגיע פתאום, אנשים יתחילו לחשוב כבר על שנה הבאה. גם היריבה של לוקה הרבה יותר חזקה.
    מצד שני – אם בטעות לוקה והחבר'ה יצליחו לעבור (קשה להאמין) – אז יש להם אופק. בניגוד לחבר'ה מפילי. שם באופק יש את מלחמת הכוכבים של הטמיר.

    1. עוד תוספת קטנה בעניין – בעונת הבראקטים שמעון ציין שלנטס אין באמת סיכוי לעבור ארבע סדרות מפרכות ועוד ללא יתרון ביתיות. אני חושב שזה היה גם בראש של דוראנט והחבר'ה. אחרי המשחק השני בבוסטון הם הבינו שאין להם כוחות פיזיים ונפשיים למסע הזה.
      מעניין אם קבוצות חושבות על זה במהלך העונה. למעט בבועה שלא נחשבת בעיני, כמעט כל הפיינליסטיות בעשורים האחרונים הגיעו ממקומות 2-1, וקצת פחות מזה ממקום 3 (אוק', סיטי, מילווקי). בטוח יש חריגות אבל הן חריגות (הארט אוף אה צ'מפיון ולברון במזרח). העונה הרגילה איננה חסרת משמעות.

    2. נקודה ממש טובה ומעניינת חשבתי על זה לא פעם ואני חושב שאתה צודק.
      יכול להיות שיש מוד כזה של להשתחרר מהסיוט הזה יאללה חופש… זה נכון במיוחד לקבוצות שעמדו בציפיות מהן. יאללה חוזרים הביתה (או נשארים בו). מסכים 🙂

    3. זאת מחשבה של לוזרים.
      השחקנים המובילים לא חושבים ככה, הם מאוד אוהבים לנצח עוד מהנוער והאגו שלהם בשמיים.
      ואם יש לך איזה טאקר כזה אז בכלל אין מה לחשוב על לוותר לפני שנתת את הכל.
      זה ממש לא דוראנט, פאטי מילס, ואפילו לא קיירי.
      עולים ונותנים עוד משחק אחד בכל הכוח ושי**דיין היריב.

      1. גם אני לא מסכים, קבוצות שרעבות להצלחה ולתואר עם שחקנים רעבים להצלחה ולתואר לא חושבות על היריבות והביתיות והחופש אלא על להתקדם בכל הכוח

  7. הלילה אנו עושים סוף לקומדיה טרגדיה
    ריברס\אבו מנדבושקס משפריצים ודולפים ישירות לחירייה
    דה שוט לבלנדר לשבוע בלי אפטר או טיטולים
    דאלאס עם בכייני הולכים לים
    מזכיר לכל חברי ה-ללל,הלילה חוגגים את הילולת השיקוצים הגדולה

  8. בושה וחרפה. הNBA החליט להעניק תואר מצטייני הגמרים האיזוריים על שם מגי'ק במערב ובירד- מזרח.
    נכון שבירד ביחד עם מגי'ק היו הנציגים הבכירים מכל אזור למשך כמעט עשור, אבל בירד "בסך הכל" היה 5 פעמים אלוף המזרח, ואילו לברון היה 127 פעם אלוף המזרח (יש שיגידו המזפח).
    היה מצחיק אם היו קוראים על שמו של לברון את אלוף המזרח ולברון היה עובר לשם ומגיע לגמר.
    הוא היה מקבל גביע שקרוי על שמו. חחחחח

      1. רק בשביל הצחוקים.
        תחשוב איזה ספקולציות יהיו בתקשורת רק מעצם המחשבה שיש סיכוי תאורטי שלברון עובר למזרח, צולח אותו ומקבל את הגביע שקרוי על שמו.
        זה ייצור באזז שיקוצי מעין כמותו.

  9. גם אני לא מסכים, קבוצות שרעבות להצלחה ולתואר עם שחקנים רעבים להצלחה ולתואר לא חושבות על היריבות והביתיות והחופש אלא על להתקדם בכל הכוח

  10. פילי קולעת למרות הגנה מדהימה של מיאמי.
    מיאמי מנגד לא מאופסת. באיזשהו שלב השלשות יתחילו להיכנס ושם ייגמר הסיפור לדעתי

  11. טוב הארדן קלע שני פוקסים אמביד עייף גמור לא מובן למה הוא נח שני משחקים פילי ישנים בהגנה שחקנים לא סוגרים לריבאונד

  12. לצערי אין סיכוי עם השמנמן הארדן אי אפשר להגיע רחוק, מקסי במשחק הכי רע בקריירה שלו. אני בצנטרישוטוט

  13. פילי קבוצה שבורה טיפה עגל ואור עם הססמאות היפות מלמעלה חחחח לא מאמין שרמתי בשביל זה היחידי שרץ זה מקסי השאר הולכים ונופלים

  14. פילי נראית חסרת חשק לחלוטין.

    בהנחה שכבר מסיקים שם מסקנות ומבינים שעם הארדן כבר לא תהיה טבעת, מעניין איזה טרייד הולך להתבשל. אולי ווסטברוק יגיע לפילי 😂

  15. פילי רק רוצים הבייתה הארדן לדעתי לא נכנס לצבע מאז הרבע הראשון גם אמביד מעיף מרחוק כולם ידעו שמיאמי יתפוצצו בשלישי ואף אחד לא עשה כלום. ריברס גם כן גאון

  16. אמביד ראה שהלך האמויפי אמר פאק איט בשביל מה לעבור סיבוב ולקבל מכות מיאניס והבולדוגים שלו מה רע בקנקון

  17. פילי בתחילת הרביעי: לא לוקחים ריבאונד, איבוד לליאפ ואז שוק בהתקפה והארדן מכדרר על שלושה ועוד איבוד ללייאפ. בדקה קפץ מ-11 הפרש ל-17

  18. https://twitter.com/chicotay3/status/1524918753363886084

    סיום הרבע השלישי במשחק 6 בין פילדלפיה למיאמי, ההיט מובילים 74-63.
    בתור קבוצה מיאמי מרבה להשתמש בנשק הזריקה משלוש, אך דווקא במשחק היום ההיט הולכים פנימה וזה עובד להם בצורה מרשימה.
    היא קולעת 48 נק' בצבע וסה"כ 41-27 בתוך קשת העונשין.
    לשם השוואה – פילי קלעה 30 בצבע, וכמחצית מזריקותיה מגיעות מחוץ לקשת.

  19. עגל איפה הארדן של יוסטון? זה חצי מת. זריקה אחת ואסיסט אחד בחצי השני. החצי התחיל בהפרש של נקודה אחת – עוד היה משחק

      1. פול היה יותר טוב ממנו ביוסטון.
        בגלל זה הגלו אותו – ענייני אגו על מי מוביל את הקבוצה.
        כפי שהיה צפוי
        (ה"פול גמור" ולא שווה את החוזה הענק בגלל הגיל היה לפני שראינו את פול ביוסטון)

  20. הארדן 9 זריקות וסל שדה אחרון בדקות הראשונות של הרבע השני. לא מאמין שקמתי בשביל זה. יאללה שלוקה יפצה אותי – למרות שיש סיכוי טוב שנראה שוב אותו דבר

      1. כן זה ממש מוזר הוא זרק פעמיים בחצי השני. נראה שאין לו שום עניין לשחק יותר. אולי הוא שחוק מהמלחמות נגד ג״ס

            1. תראה את בוקר. גם לו יש חוזה ענק,
              והילד עובד כל קיץ ללא הפסקה.
              פעם היה צנום,
              היום הוא מכונה.
              אחד השחקנים שעובדים הכי קשה בפגרה.

    1. אני חושב שהוא השחקן הטוב ביותר בפלייאוף הנוכחי. נכון שהיריבות קצת פחות טובות מהשאר אבל עדיין. הוא מוביל את משתתפי הליגה במדד הפלוס מינוס

  21. אחת הסיבות שאני אוהד כל כך את אייטון ובוקר –
    הם לא מסתפקים בכישרון נטו,
    זה צמד מקצוענים שעובדים כל הזמן לשפר את עצמם ואת משחקם.
    .
    (רק שיהיו בריאים. טפו, טפו, טפו)

      1. עד כה בפלייאוף יש לו פי 3 יותר דרייבס לסל מאשר היו לו בעונה הרגילה.
        זה תהליך שהתחיל, ורק ישתפר עם הזמן.
        כמות הכישרון שיש לינק הזה זה ממש יוצא דופן.
        כמעט כמו האופי הנוח.

  22. אייטון כדרר 3 פעמים
    אחת מסר מהלואופוסט החוצה
    שתיים קלע סל קשה מאוד בייבי הוק מרחוק
    שלוש החטיא ממטר את אותה בייבי הוק
    פיניקס חייבים לקחת אותו פרוייקט בשנה הבאה – לתת לו בכוח כדורים ולהכריח אותו ליצור.
    אבל זה יוריד לו את האחוזים. שילמד מיאניס – לא עושה חשבון לכלום

  23. שמעו זה פשוט מדהים כל נגיעה בבוקר הוא מעיף ראש אחורה ויש קוד בין מאמנים ותקשורת – אף אחד לא אומר מילה. לא אק על בוקר.
    אדם סילבר לא אמר פעם אחת בחייו את המילה ״פלופינג״ כאילו התופעה הזאת לא קיימת.
    מדהים
    פשוט מדהים

  24. מה שכן רמת הקליעה פסיכית
    בולוק חוטף כדור, 20 שניות לרבע
    לפי הספר – מחזיקים עד הסוף חוץ מלייאפ
    בולוק לבד על השלוש במתפרצת –
    זורק
    וקולע!
    לייאפ

        1. אולי הכניס את באטלר לבטן
          הארדן עשה לי בית ספר בפלייאוף הזה. מעניין שעזב את קיירי – שניהם באותו ראש – אין כוח לכדורסל יותר

  25. קיד עשה עבודה נהדרת בדאלאס ממקסם את היכולות של לוקה ריווח מאוד חכם בהתקפה ותנועה טובה של הקלעים לספוטים

    1. איזה דרך מעוותת של הייטר להציג את הדברים. 🤣🤣🤣🤣
      מי שלא מתפקד זה בוקר ופול אז איטון מוביל את הקלעים הוא את שלו עושה וואלה אני מבסוט עליו.
      גם על הטכנית שקיבל.

  26. גיימינג אפטר דארק
    הבנים יושבים
    הבנות עם גופיה צמודה עושות מתיחות
    חחחחח איזה סקסיזם של שנות ה-80
    (גילרי שים אימוג׳י)

  27. אם לוקה עובר את הסאנס הדרך לגמר סלולה ואולי אפילו לטבעת. מה שלוקה יעשו לגס יכנס לספר השיאים של גינס עם הגנת הלברון של קר חחחחח זה יהיה 50 כל משחק יתגעגעו לדן מארלי שומר את מייקל 🤣🤣

  28. חחחחחח
    חייב להגיד,הגמד לא עומד בלחץ
    הוא כמו משה הוציא אותם ,לא יכול להכניס אותם לשום מקום חוץ מהצנטרישוט

      1. ככה שוטפים את המוח לאנשים שמעת פעם בישראל או ביואוליג את המונח הזה מהשדר?
        🤣🤣🤣🤣 רק בnba חוזרים וחוזרים וחוזרים על המושג לשטוף את המוח לאוהדים לאשרר את השריקות והשיפוט זה הוראה מקברניטי הליגה

        1. תשמע בוקר קטסטרופה הערב. מחטיא זריקות פנויות איבודי כדור. מה זה קשור לאיטון? פול לא במשחק בכלל. היחיד שמתפקד שם איכשהוא זה איטון. אנו דוקא מבסוט עליו.

          1. אני שנים אומר שאייטון כשחקן מוביל = פיניקס רעה. כמו שהייתה בהתחלה לפני פול.
            זה לא חדש.
            פיניקס הטובה זה בגלל פול (ולפניו רוביו), בוקר, בריג'ס, ג'ונסון.
            אייטון זה הולוגרמה של שחקן מוביל

  29. חחחחח
    אני גדלתי ואחד מחלומות הילדות שלי היה לטוס עם חבר לעשות קוסט 2 קוסט ולהיות במשחק נ.ב.א
    פאקקקקק אני צוחק על עצמי היום,תתנו לי כרטיס חינם,לא נכנס ,מעדיף שבוע בצנטרישוט

  30. חשבתי סאנס ב 6
    הראש עדיין אומר פיניקס אלופה אבל התחושות הן מאותו משחק 5 שבוקר לעג ללוקה שלוקה ינצח את 2 המשחקים כנקמה(סטייל נוביצקי על לברון ווויד ב 2011 למרות שכאן לוקה הוא השחקן הבכיר מבין השניים).לוקה יותר מידי ספג את הדברים הרעים של אמריקה בשנים האחרונות (יש גם המון דברים טובים שלא תתנפלו עליי). הוא צריך להפוך מבחינה מנטלית ליוקיץ או ליאניס שלא השתנה לשנייה בין אם אתם אוהבים את המשחק שלו או לא

  31. חחחחח
    אנשים,תהנו,המוצר הזה שנקרא כרגע נ.ב.א הופך לנגד עינינו לבררה אמיתית
    האמת אם לא היה את האקשן פה עם צחוקים לא הייתי טורח אפילו להציץ

  32. בכללי האשמה היא על הלוזר פול עוד תצוגת נפל של השחקן, הסאנס יקומו ויפלו איתו והוא מאכזב הסאנס איבדו הערב כמו ילדים וזה עלה להם במשחק. גיים 7 הכל פתוח

  33. פילי היו צריכים להעיף את אמביד וריברס כשהם ליכלכו על סימונס
    פילי קבוצה מקוללת. גם הפרוסס המגעיל וגם הבסיס האנושי הרופף

      1. איןדבר כזה – לא מדברים בתקשורת על שחקנים בקבוצה, בטח לא מאשימים בהפסד. אין לזה אח ורע – תביא לי דוגמה אחת!

        1. אני די בטוח ששמעתי שחקן/מאמן מדבר על מהלך במשחק שברור מי האחראי לו (כמו שאמביד אמר)
          לא עולה לי משהו קונקרטי – אולי מישהו מהחבר'ה כאן זוכר?

          בקשר לריברס – מה ציפית שהוא יענה על שאלה "האם סימונס מתאים להיות PG"?
          הוא אמר "אני לא יודע" שזאת ההנחה הכי גדולה שיכל לתת לו
          זה היה הכי לא אמין אם היה אומר "כן, בטח איזו שאלה"

          חוץ מזה, תראה לי דוגמא לשחקן שמקבל כדור מתחת לסל, חופשי להטבעה, ומוסר במקום להטביע. יש לזה אח ורע?

          1. האח והרע זה דריימונד גרין
            חוץ מזה עשו מהזריקה הזאת זריקה של אליפות. אל תשכח שקלעו אחת מהקו במהלך הזה.
            ומאמן חייב להגיד על הפויינטגארד שלו בתקשורת שהוא מתאים. ברור! הם באותה קבוצה, לא מלכלכים.
            ובעניין הזה – לא עולה לך משהו קונקרטי בראש – כי אין כזה
            🙂

            1. אחי,
              למסירה-במקום-זריקה הזאת היה ערך סימבולי עצום! היא היתה כל מה שחולה בקבוצה הזאת in a nutshell

              יש לך את הדוגמא של דריימונד?

              צ'מע, לא ראיתי את כל מסיבות העיתונאים בסוף סדרת פלייאוף בהיסטוריה😉
              בגלל זה שאלתי את הפורום אם יש מישהו שכן זוכר

            2. שי אתה צודק במאה אחוז, ולגבי שאלתך בפורום – שאלתי אותה בתחילת השנה – זו שאלה רטורית – אף אחד לא ימצא לך דוגמה. כי אין. לא עושים דבר כזה.

            3. אם אתה אומר אז לא מתווכח
              ועדיין, גם אם עשו מעשה שלא יעשה, התגובה של סימונס לזה מהווה הוכחה לזה שהם צדקו…
              היה צריך לקחת את זה כמוטיבטור ולהראות-להם-מה-זה על המגרש. במקום זה בחר להתאייד מהמשחק שנקרא כדורסל

              (באופן אישי אף פעם לא החזקתי ממנו. השחקן הכי אוברייטד בהיסטוריה)

            4. אני סתם אומר מהגיגי ליבי – לא באמת בדקתי – אולי אני טועה
              לגבי סימונס קשה לסנגר עליו בימים אלה – בעניין של פילי הייתי בעדו אבל אני מבין את מי שלא. יכול גם היה להגיב כמו שאמרת.
              בשנה הבאה הוא יחזור, נראה אם נשאר ממנו משהו, דווקא הנטס עם דוראנט קיירי ונאש זה מקום מכיל אז אולי יהיה לו מזל.

  34. אייטון עם 10 מ-16
    4 החטאות מתוך 6 פעמים שכדרר
    פיניקס – ווי האב א פרובלם
    (חברים אין מה לדאוג – בבראקט שלי פיניקס עולים)
    😱😱😱😱😱😱

    1. שום בעיה. היחיד שתיפקד בפיניקס איכשהוא. אני בבוקס סקור ראיתי 2 איבודי כדור נניח שעשו לו הנחה וזה 3 אבל 6? 22 כדורים איבדה פיניקס במשחק הזה 8 של בוקר ו 5 של פול. מה קשור לאיטון?

      1. חבריקו נראה לי אתה עייף
        🙂
        4 החטאות מתוך 6 פעמים שכידרר, בשתיים האחרות איבד
        🙂
        מי אמר 6 איבודים?
        נראה לי גם כאן בפורום כבר אנשים עייפים מריצות פלייאוף עמוקות
        חחחחחחח
        אתה בסדר טרול, אני סתם מטריל אותך
        🙂

  35. לוקה הפך רשמית לשיקוץ.
    הוא בדרך להשיג שליטה על השופטים – תנאי כמעט הכרחי להשגת טבעת. רואים שהשופטים מפחדים ממנו.

      1. הילד לא מטומטם. זה בטוח. הוא מבין שחוץ משחקן על כנראה הכי טוב בליגה היום אולי חוץ מיאניס – הוא חייב להשיג שליטה על השופטים. הכל אצל הילד הזה מתוכנן עד הסוף. זה לא קורה במקרה הבכיינות הזאת.

            1. :))

      2. + 99
        חוץ מסטף ודוראנט
        עכשיו כשרואים כמה קשה לקחת אליפות – מבינים את הגדולה של שניהם
        1:16 בפלייאוף 2017
        קבוצה טופ-3 בכל הזמנים

        1. מבחינתי הם הטופ של כל הזמנים
          🙂
          העונה הנוכחית הייתה מהתחרותיות מתחילתה. שכחנו את זה כי בסיבוב הראשון כל המדורגות גבוה יותר במאזן ניצחו – אבל אנחנו מקבלים מזה בסיבוב השני כשכולם מתקשים לסגור סדרות.

            1. הייתי מכניס את הבאקס מ71 של קארים ואוסקר לפני שאקובי…

            2. לא ראיתי
              🙂
              (אני זקן אבל לא עד כדי כך)

            3. זה גם לפני זמני אבל 66-16 ברגילה, 2 הפסדים בפלייאוף, סנטר רוקי שהליגה לא הייתה מוכנה אליו… והגדת לבניך

  36. ההיט והבאקס נראות כמו הקבוצות היחידות שבאו להתחרות על אליפות. כל הקבוצות במערב משחקות כאילו הן עוד נתקעו איפשהו בסיבוב הראשון.

  37. אם לוקה עובר את פיניקס ביום ראשון – זה מעיף אותו חזק לכיוון ראשמור – וויי וויי דאלאס חייבים להתאבד על המשחק הזה, זה משחק שיכול להביא אותם לפיינלס. אף אחד לא יכול להבטיח להם כלום לשנה הבאה. עכשיו זה הזמן.
    אבל פיניקס לא ישחקו בבית כמו ששיחקו הערב. הקהל שם פסיכי. רק יאניס ופורטיס לא מפחדים שם…

    1. הגזמת לגבי ראשמור. הוא צריך מעבר לסטט' ויכולת גם הישגים ובינתיים הוא לא בספירה הזו. (צעיר מאוד כמובן).
      אם לוקה עובר אותם זה הישג ענק שמבחינתי שווה לסידרה שלברון ב18' שעבר את בוסטון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט