שתי סדרות נכנסות הלילה לטוב מ 3 כשהכל יכול לקרות! – פריוויו שלישי / אינדיאני

כריס פאול

שני משחקי 5 הלילה בסדרות במצב שווה כשהקבוצות עם הביתיות אמנם יארחו אבל לא ייתנו לאורחות להרגיש בבית. למי ששכח מה הפוטנציאל של משחק 5 בחצי גמר המערב מוזמן להיזכר במה שקרה לפני 5 שנים וכמה שעות:

אף פעם לא נמאס

שנת 1970 הייתה שנת מפתח במוזיקה האמריקאית. באותה שנה ובזאת שקדמה לה הנדריקס הספיק למות, בלאק סבאת' פחות או יותר המציאו את המטאל באיווחת ריף גיטרה, איגי פופ התחיל לשרוף כל מה שנקרא בדרכו, לו ריד עשה הרבה סמים (מי לא בעצם) ומוזיקה שהייתה שייכת לעולם אחר, סליי סטון הביא את הFאנק אל מרכז הבמה חמוש בלארי גראהם האדיר ובלהקה הצבעונית שלו, אריק קלפטון הכיר לנו את ליילה ולאונרד כהן עוד ניסה להתאושש מסוזאן ומריאן. אה, ויצא אלבום בכורה זניח שענה לשם "לד זפלין" והרשימה עוד מתארכת. אבל אותה שנה הייתה גם השנה בה ארבעה חנונים מליברפול עם אגו נפרד שגדול מסך חלקיו ועשור שבו ידע העולם לראשונה מהי הערצה אמיתית החליטו סופית לפרק את החבילה. הביטלס אמנם הקליטו את "let it be" שנה קודם לכן אבל שחררו אותו השבוע לפני 52 שנים. מי שמעוניין בפרטים מוזמן לפנות לסדרת הדוקו על עשיית האלבום שיצא לפני כמה חודשים. נלווה את שני המשחקים החשובים עם המוזיקה הנפלאה מתוך האלבום האחרון של הלהקה שכבר קברה שניים מחבריה בטרם עת. אבקש רק את סליחתכם שלא הכנסתי את שיר הנושא הלעוס.

יאללה כדורסל:

02:30     מיאמי היט (2) – פילדלפיה 76'ס (2)

עדכון: לאורי לא ישחק הלילה, טאקר, סטרוס, הירו, מרטין ווינסנט החלטת משחק.

הביתית

אני לא אתפלא אם ג'ימי באטלר ייגש לספולסטרה ויבקש לשחק את כל הדקות במשחק הבא. במשחק השלישי הוא היה עם 33 נקודות כשכל שאר הקבוצה הייתה על 46 ונראה שהוא היחיד על המגרש שאין לפילי תשובה אליו. למרות החזרה של אמביד במשחק השלישי הוא עדיין מצליח לייצר את הנקודות שלו יש מאין על ידי זריקות מיד ריינג' וחדירות וקולע רק 1.3 למשחק ב 27.8%. לא משהו להתפאר בו. מהשדה (ללא שלשות) הוא קולע ב 60% כששאר הקבוצה פשוט שכחה איך זה לשחק כדורסל. מעבר לכל זה נשאלת השאלה לאן נעלמה שמירת הפרימטר של מיאמי. בעונה הרגילה מיאמי הייתה שנייה בליגה בשמירה על קשת השלוש ואפשרה ליריבות שלה פחות מ 34%. פילי בשני המשחקים האחרונים עם קרוב ל 48.5% לשלוש כשדני גרין פשוט לא עושה שום דבר חוץ מלתפור שלשות בזו אחר זו. בצד השני פילי עושה עבודה מעולה כשבכל משחקי הסדרה (כולל ההפסדים שלה בלי אמביד) עצרה את מיאמי שהייתה הראשונה בליגה עם 37.9% לשלוש בעונה הרגילה על 28.5 ניסיונות. תמוה. נראה שבשני המשחקים האחרונים מיאמי קיבלה סוף סוף יריבה קשה כשעד עכשיו היא שיחקה בהילוך חמישי מול אטלנטה ושיחקה אותה קשוחה בצבע כשלפילי לא היה סנטר. המומנטום נמצא כולו בידיים של פילי ומיאמי מגיעים לאולם הביתי כדי לקבל את הרוח הגבית ואת הלחימה העיקשת שהביאה אותה לגמר לפני שנתיים עם הרכב די דומה.

אגב, עד לפני שלוש שנים באטלר שיחק בפילי עם אמביד וסימונס. דמיינו אותם יחד עם הארדן בכושר של המשחקים האחרונים. מוזר.

האורחת

למרות שהוא זוכה לא פעם לביקורות (מוצדקות בחלקן לעניות דעתי) באתר אני חושב שזה הזמן להצדיע לדוק ריברס. חזרה של שחקן מפתח באמצע סדרה היא אף פעם לא עניין פשוט, בטח כשהוא נדרש מייד לשחק ב 100 אחוז. החזרה של אמביד  למגרש, למרות השמיכה הקצרה, הייתה חלקה יחסית ויותר מכל לא דרשה ממנו לקלוע 40 לערב. החזרה שלו בעיקר חתמה סופית את המאבק על הריבאונד והביאה את ההגנה הנדרשת על אדבאיו שחגג יותר מדי במשחקים הראשונים. בנוגע להארדן, אני ממש לא יודע האם זה יהיה חכם לתת לו לרכב על הגל של המשחק הקודם ולזרוק באותה כמות. אני מעריך שמיאמי תצטרך להחליט להתמקד בגרין ומקסי ולתת להארדן לזרוק כמה סטפבקים מפוקפקים שהוא נוטה דווקא לקחת יותר ככל שהוא מחטיא יותר. המזוקן צריך להישאר מנהל המשחק של פילי ולהשתדל לכדרר ולאבד את הכדור קצת פחות (6.5 איבודים על 7.5 אסיסטים בשני המשחקים האחרונים). מיאמי לא קלעה הרבה נקודות אבל בשני המשחקים האחרונים היא קלעה 22 נקודות בעקבות איבודים וזה לא שקצב המשחק מצדיק את זה. נקודה אחרונה – בשני המשחקים האחרונים מיאמי ניצחה את פילי 38-31 בנקודות בצבע (בסדרה כולה היא מובילה רק ב 2.5 נקודות). במידה ואמביד חוזר לעצמו לגמרי אחרי שני המשחקים בפילי החגיגה היחסית של מיאמי בצבע תיגמר ואמביד יתחיל לחזור למשחק הפוסט המפורסם או לעלות להטבעות.

עוצרים בווגאס: המומנטום אצל פילי אבל עדיין קשה לי להאמין שהכל יסתדר לטובתם בפלורידה. בכל זאת מראה העיניים מהמשחקים האחרונים מחייב לומר פילי ב 6 בהארכה כשהארדן יירגע אבל אמביד יחצה את רף ה 30 ובאם יקבל לפחות כדור אחד לתוך הצבע.

05:00     פיניקס סאנס (2) – דאלאס מאבריקס (2)

הביתית

אני רוצה להתנצל על שלא יצא לי לראות משחק מלא מהסדרה הזאת ואתבסס בעיקר על סטטיסטיקות והתרשמות כללית.

לא מובנת לי לגמרי הביקורת על כריס פול. קבוצה שבונה על שחקן בן 37 שהוא לא לברון ג'יימס שיקלע 25 נקודות למשחק כנראה לא בנויה טוב. בהיעדרו של בוקר אני יכול להבין את קפיצת המדרגה ההכרחית שלו אבל כמו שזה נראה גולדן סטייט לא הייתה עוברת סיבוב כשהיא מבוססת רק על סטף ודריימונד אז אין סיבה שכריס פול המבוגר בהרבה משניהם יוכל לסחוב על עצמו את הקבוצה. בוקר ואייטון ילדים גדולים שאמורים לקחת על עצמם את רוב האחריות ולהשתמש בחכמת המשחק של פול ובעובדה שהוא עדיין מסוגל לזרוק כדי שישלים אותם. אפשר בהחלט למתוח ביקורת על התנהלות העבירות שלו אבל גם בלעדיו פיניקס אמורה להיות פייבוריטית מול דאלאס כשלוקה קולע 36% מהשדה ו 10% משלוש. ועדיין במשחק הקודם לא היה של ספק בנוגע למנצחת שהובילה לכל אורך המשחק ועשתה את זה עם פחות ריבאונדים, פחות אסיסטים וביעילות פחותה מהשדה. נקודת החוזקה של פיניקס בפלייאוף היא הקליעה לשלוש: בסדרה האחרונה היא קולעת באחוזים הכי טובים מתוך הקבוצות שנשארו (43.4%) כאשר דאלאס גם כן קולעת לא רע (40.5%). מה בכל זאת ההבדל? כמות הזריקות. דאלאס זורקת 40.8 זריקות לשלוש בעוד פיניקס שקולעת באחוזים טובים יותר עם 26.5 (!) ניסיונות בלבד. האם זה אומר שפיניקס קולעת יותר מהצבע? לא באופן דרמטי (42.5 מול 39.5 של דאלאס). הקבוצה עם הקליעה האפקטיבית הכי טובה בליגה (עונה רגילה ופלייאוף) הפסיקה לזרוק משום מה, כשהיא קוטפת יותר ריבאונדים, הגנה והתקפה, מהיריבה שלה. האם 15.3 איבודים הם ההבדל? מסופקני.

האורחת

בשקט בשקט ועם מלא תלונות לשופטים דאלאס מצליחה למתוח את הראשונה בליגה והלילה תהיה לה אפשרות להתקדם מאוד לעבר גמר מערב ראשון בעידן לוקה. בדרך כלל בשלבים המתקדמים האלה של הפלייאוף לכל הקבוצות יש נקודות חוזק משמעותיות שהן מנסות לנצל עד הסוף לאורך הסדרה. במקרה של דאלאס קשה להצביע על משהו ייחודי מלבד קצב המשחק האיטי שכנראה מנצח קבוצות מרוב שהוא משעמם. למרות סגל די צעיר ונייד ההתקפה של המאבס בהנהגת לוקה אוהבת מאוד לסחוט את השעון עד תומו כשהתוצאה היא משחק אחראי עם מעט מאוד איבודים, קליעה אחראית ושמירה לא רעה. אחרי שניסתה כל מיני סייד-קיקים למיניהם נראה שהשחקנים המשלימים עושים עבודה מצוינת ולמרות שהם פחות טובים מפיניקס בכמעט כל תחום זה לא הפריע להם במשחק הקודם לחפות על היכולת החלשה של הכוכב ולקלוע נקודות חשובות. אם היה מקום לחשוב שדינווידי ייקח על עצמו את התפקיד המשני הרי שהוא עם 8.3 נקודות למשחק כשמעליו ארבעה שחקנים ששם המשפחה שלהם הוא לא דונצ'יץ'. הלילה המשימה של כולם תהיה קשה בהרבה כשעם הרוח הגבית של האוהדים פיניקס תהיה מפוקסת יותר. בחירת זריקות אחראית יותר של הכוכב לצד האטה של המשחק עד לרמה של סלואו מושן יכולה לקרב את המאבריקס צעד חשוב לעבר גמר המערב הנחשק. לקוראנו לוקה דונצ'יץ' אני רוצה להזכיר – טריי כבר היה שם.

עוצרים בווגאס: הבדלי הרמות ברורים ועדיין משהו נראה חורק במכונה שדרסה את הליגה בקלות כזאת. סאנס ב 12 פשוט כי עדיין לא ברור לי איך דאלאס הגיעו כל כך רחוק.

לפוסט הזה יש 228 תגובות

  1. תודה אינדיאני.
    מקווה מאוד שמיאמי תנצח. אני מבין למה הגנתית ספו לא רוצה את רובינסון על הפרקט אבל התקפית הוא חייב להעלות אותו כדי לפתוח את הצבע.

    1. זה רעיון גרוע ההושבה שלו על הספסל ככה באמצע הפליאוף. חוץ מזה שלא נראה שזה עוזר במיוחד בדיוק בשל הנקודה המדוייקת שציינת – זה גם בטוח גורם לחוסר שקט בין השחקנים. ספולסטרה יוצא גרוע מאוד בעניין הזה. ההיפך למשל מקר שנתן לפול להמשיך ולפתוח תקופה מסויימת אפילו שסטף חזר. מסר חיובי לקבוצה.

  2. האגדה על מגיק התחילה במשחק ההוא כשבחליף את קארים
    האגדה על מייקל בהפסד לסלטיקס כשבירד קרא לו אלוהים
    האגדה על לברון התחילה מול האלופה מדטרויט
    האם היום מתחילה האגדה על לוקה?

  3. תודה על הפריוויו.
    הכנסת הרבה בריטים לרשימת שנת המפתח למוזיקה האמריקאית. כולל בריטים שמאוד מסמלמים את בריטניה…
    גם קנדי אחד, ואמנם הקנדים ייטענו שטכנית הם ביבשת אמריקה, אבל כולנו יודעים שארה"ב היא אמריקה.
    🙂
    *
    פילי מעולם לא חזרו מפיגור 2:0. מיאמי מעולם לא שמטו כזה. אין לי רגש מיוחד כלפי אף אחת מהקבוצות או ההרכבים שמשחקים – אז קצת בא לי לראות היסטוריה בהתהוות.

  4. לגבי באטלר כגר קרה בעבר ששיחק את כל הדקות ב – 3 משחקים רצופים.
    https://clutchpoints.com/nba-history-2013-eastern-conference-finals-jimmy-butler-played-48-straight-minutes-in-3-consecutive-games/
    אז היה בגלל פציעות (דנג?) ונראה בדקות הסיום כמו בתחילת המשחק.
    אין סיבה שלא, אבל המחליפים במיאמי אמורים לתרום

  5. תודה אינדי
    תמונת השער שלך פריסיילס כי היא מראה בדיוק למה הפך הכדורסל באן בי איי.
    סניף של בוליווד. גועל נפש מרוכז. בגלל זה הפסקתי לחבב את קיפי ומתחיל לפקפק בדונקיץ.

    1. משאירים אותך לבד עם הסאנס ל-2 משחקים,
      וראה איזה בלגן יש בבית …
      .
      זה חזרתי. אני מבקש בכל לשון של בקשה,
      לקבל בחזרה את דה שוט שכולנו כל כך אוהבים (זה עם הקללה…)

      1. שמע,
        1. רק מוכיח מה שאני אומר כל השנים: צופים רק בלייב אחרת אי אפשר לעזור. גילרי ות׳וג כבר ייתנו לך על הראש על הנסיעה. לפחות חזרת בשלום ומקווה שנהנית. עכשיו תצטרך לטפל בנזקים.
        2. אם אתה לוקח ממני בירה על בוסטון – שחקת אותה. לא האמנתי שינצחו במילווקי.
        3. הערב זה שלכם ב-90% אני אשים את האסימונים שלי על ה-10% הנותרים.

      2. גיא פעם הבאה תגיד כמעט הימרתי על דאלאס הערב. אני אמנם לא מנחוס אבל ממש ממש גרוע בתחזיות. הייתי מסדר לכם ניצחון יפה יפה עם הרחקה של לוקה לארבעה משחקים

        1. לסיבוב הזה אנחנו מסודרים (טפו, טפו, טפו) עם דה שוט.
          במידת הצורך נשכור את שרותיך בסיבוב הבא מול גולדן (אז יש מצב שדה שוט קופץ חלילה על העגלה…)

            1. רגע מה עם אייל ברקוביץ, הוא גם מהצפון לא?
              אה, אצלו זה לא בכתף ולא קעקוע – הוא פשוט חושב שהשמש זורחת לו מהתחת.

            1. אנחנו סתם צועקים 😃 אני כמוך עם ריאל מדריד בכדורגל (רק בלי הקעקוע)

            1. קשה לי להאמין 🙂

  6. אחלה פריוויו ואחלה מוזיקה, כרגיל. לתיאור האלבום אפשר להוסיף שבאופן חריג וראשוני, הוא לא הופק על ידי ג'ורג' מרטין, המפיק הקבוע. הם פנו אל פיל ספקטור האקצנטרי, שזכה לתהילה עולם מעבר לאוקיינוס. כמה שנים אחר כך ספקטור ימרר את חייו של אמן אחר שהזכרת, לאונרד כהן, עד כדי שליפת אקדח בהקלטות של death of a ladies man. עוד קפיצה של שניים שלושה עשורים קדימה, מי סופר, וספקטור ידידנו מסיים עם הרשעה ברצח. טיפוס חביב בסך הכל.
    תודה רבה על הפריוויו וסליחה על החפירה

    1. כן פיל שלנו (יהודי כמובן) היה איש יקר מאוד. האלבום הטוב ביותר שלו היה all thing must pass של האריסון. נפטר בכלא לפני שנה וחצי ואף עין לא נשארה רטובה

    2. הדבר הכי מזעזע לדעתי בקשר לפיל ספקטור, חוץ מהשיער שלו, היה לגלות שהשיער המזעזע שלו היה פאה שהוא משום מה בחר.

          1. אחלה סיפור הבאת אבל הצחקת אותי עם החפירה.
            אם זו החפירה שלך אני צריך להכיר לך כמה אנשים… שתקבל פרופורציה….
            🤣

  7. תודה רבה אינדיאני, החלק המוזיקלי מעולה, והסדרות מעניינות מהצפוי – לא ראיתי את דאלאס ואת פילי משוות את הסדרה, בעיקר כי לא חשבתי שמיאמי ופיניקס ישבקו ככה. אין לי הסבר טוב למה זה קרה, וקשה לי להעריך מה יקרה בהמשך, אז נלך על בטוח – 3-2 בשתי הסדרות.

    1. הסבר טוב הוא לא רק בנמצא אלא הוא די פשוט. להלן ההיילייטס:
      *אמביד ממש טוב
      *באם ממש טוב כשאמביד לא על המגרש
      *לוקה ממש טוב
      *הרול פליירס של המאבס מעולים בבית וההגנה של הקבוצה טובה יותר ממה שאנשים מצפים, במיוחד בבית
      איתך לגמרי בקטע של קשה לי להעריך מה יקרה בהמשך, אבל דאלאס-פיניקס הולך ל-7. מיאמי פילי האמת יותר קשה לי, ואם כל הסוללה הפצועה אכן לא תשחק אז כנראה פילי ב-6.

      1. תודה שייקה, מסכים עם ההיילייטס, אבל אני לא חושב שהם מסבירים, לבדם, את השתלשלות העניינים:
        .
        אמביד אכן ממש טוב, אבל גם איתו פילי הצליחו להסתבך מול טורונטו, ומיאמי, לטעמי, טובה מטורונטו.
        .
        לוקה אכן ממש טוב, אבל גם איתו דאלאס לא כיכבה מול יוטה המפורקת. פיניקס סיימה עם שישים ומשהו נצחונות, וטחנה את דאלאס בבית. הביתיות משחקת כזה תפקיד חשוב? אצל שתי הקבוצות? לא יודע. גם הכריסה של פול (פון אינטנדד) לא לגמרי ברורה לי – הוא היה מדהים בשני המשחקים הראשונים.

        1. בעיניי, לטורונטו אין כאן שום קשר. כל סדרה עומדת בפני עצמה, במיוחד בטוב מ-7 בפלייאוף. שלא לדבר על ההבדלים האחרים העצומים בין שתי הסדרות שלא אכנס אליהם.
          כנ״ל לגבי דאלס, שאגב דווקא כן שיחקו טוב מול יוטה. חוץ מזה, לא צריך ״לככב״ בשביל לנצח סדרה. מספיק לנצח… מדובר בשחקנים כל כך מוכשרים שזה מזלזל לדעתי להניח שבגלל שלקבוצה אחת יש את השחקן הטוב בסדרה הקבוצה ״תככב״.

          העונה הסדירה גם לא שייכת פה כלל. הביתיות בהחלט משחקת תפקיד חשוב אצל פיניקס. ודווקא זה שפיניקס, קבוצת החוץ הטובה בליגה בפער בעונה הסדירה, הפסידה שני משחקים בחוץ רק מראה את התפוחים והתפוזים שאני מדבר עליהם.
          פול לא קרס – הוא בן 37, ולמאבס יש גופות לשים עליו. אם שאר השחקנים של פיניקס היו משחקים כפי ששיחקו בחוץ במהלך העונה לא היינו עושים מזה כזה ביג דיל.

  8. אחלה פלייאוף יש השנה. 3 סדרות חצאי גמר נמצאות ב 2-2. מזמן לא היה כזה שוויון כוחות. גם אחוזי הצפיה עלו ביותר מ 20 אחוז לעומת שנה שעברה.

    1. מצטרף . בגלל שמזמן לא היה מצב כזה 3 סדרות ב 2:2 היה שווה לעשות סקר עכשיו כשכל המידע גלוי וידוע כולל פצועים והכל אילו קבוצות יעפילו לגמרים האיזוריים (לתת לכל מי שמצביע להצביע על 4 קבוצות) מי שתי הקבוצות שיגיעו לגמר הכללי ומי לוקחת. מעניין אם חכמת ההמון תנצח במקרה הזה.

  9. מיאמי תנצח כי בהשראת אל הורפורד. אריק ספולסטרה ישלב את יודוניס האסלם במשחק והוא ידפוק דאנק על הפרצוץ של אמביד ומיאמי ינצחו.
    בפינקס מה שיקרה: משחק צמוד ומתוח. 10 שניות לסיום. פיניקס מובילה ב2 נק אחרי משחק אדיר של כריס פול. החטאה של דונציץ שמתבכיין לשופטים. הכדור נזרק למגי שרץ חצי מגרש ודופק כזה דאנק אבל הוא לא שם לב שהוא בטעות שם דנק בסל של פיניקס ולא של דאלאס!!! שיויון 0.5 שניות לסיום. דונציץ זורק מהחצי ורק רשת. דאלאס מנצחת.

  10. אחלה מוסיקה ופריוויו תודה אינדי.
    למישהו יש מושג מי זה הבילי הזה שמנגן איתם על ההאמונד?
    נחזיק אצבעות לפיניקס הלילה למרות החיבה ללוקה. אהבות ישנות.

  11. תודה אינדיאני.
    אני איתך עם הפרגון לריברס – אם הוא כזה גרוע כמו ששמעון אומר ("זבל של מאמן עונה סדירה נותן ללברון קליר פאת פתח לאטלנטה את הרגליים" או משהו כזה), איך זה שבהגנה הם עוצרים את קבוצת השלשות מס' 1 בליגה?
    ג'ימי באטלר הוא אחלה גבר על המגרש, נותן את הלב וחוצב את הנקודות שלו בכוח, כמו שצריך.
    .
    במשחק השני אני מקווה שפיניקס תתאפס על עצמה, לפול היה משחק זוועתי אבל באמת שהוא לא אמור להיות הקלע המוביל, היע הזמן שאייטון יבקש ויקבל את הכדור למהלכים של חפירה מתחת לסל, ולא רק שחרור מהיר של הכדור.

    1. עגל המלצתי לך בעבר לצפות במשחקים ולא להסיק מסקנות על סמך סטטיסטיקה כי זה רחוק מלספר את כל הסיפור, הסטטיסטיקה של העונה הרגילה. דוק ריברס מאמן עונה סדריה טוב הבעיה שהוא מנהלת משחק נוראי הוא לא מסוגל לבצע התאמות

  12. לא זוכר מי זה היה שבפריוויו של מאבס-סנס תהינו יחד מי ישמור על פול. אני נתתי לבולוק שנהדר על גארדים קטנים, וצדקתי. להחביא את ברונסון על ברידג׳ס זה כנראה די מתבקש כי האחרון מוציא הרבה אנרגיות בשמירה על לוקה ולכן בהתקפה הוא לא פעיל כמו בהזדמנויות אחרות שראינו העונה. אין בזה להוריד ממנו דבר, אבל בכל זאת זה ברור על המגרש.
    אני די משוכנע שהסדרה הזו הולכת ל-7, אבל תכלס קשה מאוד לחזות. אני אישית לא רואה את פיניקס מפסידה בבית הלילה אבל לא מעיז לשים כסף נגד הקוסם הבכיין.

  13. אין על הלוק של מקרטני אבל לנון והאריסון מוזיקאים יותר טובים – הזכירו למעלה את all things must pass הכפול של ג'ורג' האריסון, eargasm לכל אורכו.
    .
    לענייננו – אין על משחק 5 שהקבוצה האורחת באה עם מומנטום של שני נצחונות. מה יהיה? הראש אומר פיניקס, הלב אומר דאלאס, הביצה אומרת פילי.

    1. 4האריסון כתב מעט שירים יחסית אבל השירים שהוא כן כתב בעייני הם הכי יפים שלהם או לפחות עומדים בשורה אחת עם אלה של לנון ומקרטני.
      Here come the sun
      Steal my guitar
      Somthing
      יש עוד

    2. עניין של טעם
      אף פעם לא התחברתי עם לנון. האריסון קצת יותר.
      את פול אני מעריך יותר משניהם. גם מוסיקלית וגם בכתיבה.
      מקווה שימשיך להופיע גם בגיל מאה. הוא ורינגו שומרים על עצמם ומשתמרים מצוין.

          1. קודם כל אני שמח לשמוע שאני לא לבד בדעתי.
            תמיד ביטלו את דעתי לגבי מקרטני. אמרו שהוא הכי שטותניק בחבורה ואולי בגלל זה התחברתי אליו יותר.
            הציינקנים תמיד מזכירים את אובלדי אובלדה כשיר טפשי. אני דווקא אוהב את השיר הזה כי הוא מחוץ למסגרת, שונה ומיוחד.
            הוא בהחלט המוזיקאי הגדול מכולם והשני זה האריסון, לטעמי.
            חבל שהתפרקו אבל מערכת היחסים התקלקלה שם מכל מיני סיבות. אני רואה את זה ככה. הבעייה העיקרית היתה יוקו אונו שדיי דפקה את מערכת היחסים של לנון ומקרטני האחרון הוציא תסכולים על האריסון וזו היתה תחילת הסוף. האריסון ברח החוצה ואז גם גון החליט שזה לא בשבילהם (גון+יוקו) וזהו, תמ"א טקס.
            אף אחד מהחבורה לא הצליח בגדול לבד למרות שפול עשה, ככל הנראה, הכי הרבה כסף.

    1. לוקה זה החשש הגדול שלי כאוהד סלטיקס שמייחל לגמר אן בי איי. אני פוחד מהדונקיץ כמו שלא פוחד מאף שחקן אחר באן בי איי….

  14. לגבי Let it be, נעמי שמר כתבה במלחמת יום כיפורים את "לו יהי" ללחן של שיר זה, אך בעלה (השני) מרדכי הורוביץ אמר לה שזו מלחמה יהודית וצריכה להיות מנגינה יהודית ונעמי כתבה את הלחן המוכר.
    היה יוצר ששכחתי את שמו שהוציא אלבום שבו הקליט את "לו יהי" בלחן של Let it be.

  15. MEMPHIS — Grizzlies star point guard Ja Morant has a bone bruise in his right knee and is considered doubtful for the remainder of the playoffs, the team announced Tuesday.

    The Grizzlies said Morant underwent an MRI that revealed the extent of the injury. Memphis will be without their star point guard for a second straight game as the Grizzlies try to avoid elimination against the Golden State Warriors at home in Game 5 on Wednesday.

  16. כל עוד אמביד לא במשחק מיאמי ימשיכו לברוח
    אין לו מזל גם ספג עוד פצצה לאותו מקום זה נראה שהוא לא מצליח לזוז

  17. מיאמי מדהימה בהגנה, הם מקשים מאוד על אמביד והארדן. כל השאר לא במשחק.
    מנגד מיאמי צולפת בהתקפה.
    .
    יש לי חשד שמיאמי טובה יותר בלי לאורי. מה דעתכם?

    1. לאורי כנראה סיים את הסדרה עם הפציעה שלו. כל עוד הוא לא בכושר, הוא לא ממש מועיל להם.
      Miami Heat point guard Kyle Lowry has been ruled out of Tuesday night's Game 5 against the Philadelphia 76ers because of a hamstring injury.
      הוא היה טוב מאוד השנה ונתן להם הרבה שהיה בריא

  18. הייתי בארוחת ערב ולא היה לי זמן להגיב פילי נדרסו חיים, דה שוט אני ואתה במכונה לשבוע הארדן זה גופה

  19. דהים איזה אסיסט מבוזבז של הדונקיץ השאיר במסירה מאחורי הגב את בולוק לשלשה. פנוי לגמרי, לגמרי פנוי, פנוי פנוי ומפונה והחטיא…

  20. אם זה נראה כמו עציץ ומדבר כמו עציץ וזז כמו עציץ, זה אייטון והוא דורש מקס. בסוף הסאנס ימותו על השחקנים הראשיים שלהם ואייטון הוא לא אחד מהם כמו שזה זועק בסדרה , הוא גם לא מסתדר מול קלעים

  21. אני רואה שכל התותחים התעוררו להדליק את הלייב 🙂
    .
    שמעון, פיני סמית הוא האיש שלי ואין דבר שיותר משמח אותי מאשר שהוא מנגב איתך את הרצפה.
    .
    דאלאס מנסים להוציא בכח עבירות מפול, משהו שלא יקרה במשחק הזה כי פול חכם מידי, אז ההתקפה שלהם מאוד שבלונית ולא זורמת כמו בדרך כלל.

        1. נו הוא נגר בכדרור וביצירה לעצמו וגם בקליעה הוא מחרבן לא מעט. אבל הוא שחקן טוב. העונה הוא ממש טוב בהגנה. האמת ברוב המשחקים שאני צופה בו הוא טוב קולע גם 3😉
          הוא לא נגר קלאסי זה לא קאפלה או סטיבן אדמס

  22. הגעתי למסקנה בקשר לוושינגטון, יש להם בעיה רצינית בחדר ההלבשה, והיא כנראה מגיעה מבראדלי ביל, אם הלייזר הלטבי שלא פגע כל העונה ועוד רב עם דני ועשה לו נו נו נו על חזימה מפוקששת שהפכה לבאקדור, פיתאום מתחיל לפגוע כאילו אין מחר, ואם דינווידי שהראה ניצוצות בנטס אבל בוויזארדס לא פגע בכלום ודיבר רבות על אגו ובלה בלה בלה, כנראה שביל זה הבעיה האמיתית.

  23. רמה טובה וגבוהה כדורסל משובח 2 הקבוצות עובדות היטב גם בהגנה מאמץ כל פוזשן אין קליר פאת בכלל.
    היה רק 4 פלופים בכל המחצית שזה נהדר כמות לא מורגשת.
    בינתיים יש כדורסל נהדר ולא wwe. משחק ברמה

  24. אני שונא את שיטת המשחק של דאלאס – לוקה לוקח כדור מכדרר וזורק או מוסר לשחקן בפינה. אין שטף התקפי או תנועה מיוחדת, אלא בידודים ובמקרה הטוב הוצאה החוצה,
    זה לא רק לוקה, זה גם דינווידי וברונסון.

          1. זה יקרה לכולם גם לאשך אם כל היום אומרים לו כמה הוא גדול יש בחורות ונותנים לו להחליט ולנהל מה בא זה אז זה הליך טבעי.
            הדור של היום זה עוד יותר מהיר אצלם יש רשתות חברתיות הכל מתועד אתה הופך לאלוהים מהר.

            1. בגדול אתה צודק וזה ממש מבאס שזה ככה

  25. 1. הקהל של מיאמי:
    קרחות ביציעים, קהל רב שעוזב נצחון במשחק פלייאוף ביתי דקות רבות לפנים הסיום. לא ראויים לאליפות.
    2. גברת ציפי שְׁלוּשׁ מרח' השמש העולה באור יהודה.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      מעניין אם היא נצר למשפחת שלוש המוכרת, ממקימי העיר תל אביב.
      גם משפחתי היתה אחת הראשונות שהגיעו מיפו לשכונה

        1. רק הבעתי את דעתי..
          השורש ש.ח.ט. מדבר היסטורית על מה שעשו בדרך כלל ליהודים, או לעמים אחרים לצורך העניין, בעוד שבמקור השורש התייחס לבהמות ועופות.
          זאת הסיבה

          1. זה כבר מושרש ידידי
            גם עידו גור השתמש במילה הזאת במהלך הרבע השלישי במשחק הנוכחי

            לא צריך לקחת כל דבר למקומות האלה – גם אובר פוליטיקלי קורקט זה לא בריא

  26. איזו הגנה פיניקס כמו שכתוב בספר לחץ על הכדור על כל המגרש ידיים בקווי מסירה מעבר בחסימות וסגירה לריבאונד. ובוקר אכן מפלץ

  27. דה שוט נחש מי חזר אצלנו לשכונה אחרי חצי שנה מנוחה האיש,שלך גמייקל גרין!!! אני והוא ניגבנו אתמול.
    אחרי שבקושי שיחקנו בחודשים האחרונים הוחלט להחזיר עטרה ליושנה ולחזור לכושר מפעם

  28. בשנה שעברה ג׳ורג׳ ניצח פה משחק ואחד נגמר בסל ניצחון של אייטון על הבאזר. היום מבינים כמה קשה לשחק באולם הזה. הקהל מטורף

    1. השריקה על ברונסון ברבע השלישי הייתה קריטית (עם הצ׳אלנג׳) למרות שלא הייתה משנה את המשחק הייתה אולי מאיטה שם קצת את הריצה

    1. קיפיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי… כי יש דברים שלא משתנים.
      זה שחקן שאני לא חושב שמגיע לו לזכות בטייטל!

      1. הבעיה היא לא עם ציפי שְׁלוּשׁ – הבעיה היא עם השופטים שקונים את זה, נותנים לזה לגיטימציה והופכים שריקות עתידיות דומות למקובלות.
        בזוי בעיניי.

  29. בוקר טוב משיגנז
    הייתי בלואד הלילה אחרי 3 לילות בצנטרישוט
    אני מבין שהארדן \אמביד השפריצו פופרס ושהסאנס מנגבים
    הטובים לטייס,דה שוט קישטה חזרה לבלנדר,השארתי אותו חמים בשבילך חחחחח

    1. אני שם אני שם…
      שמעון לפחות האיש שלי ג׳מייקל גרין חזר נקודת אור תן לו כדורים בלואופוסט שלא יברח שוב חחחח יאללה חייב לצאת יום קשה בשווקים אני בספק גדול לגבי משחקי 6 לא יודע אם לפילי ודאלאס נשאר דלק אור אני עם 3:1 ביומיים חזרתי לעצמי 😀

  30. חחחח
    דה שוט אתה הולך לאכול הרבה לילות בבלנדר,
    הסטריק שלך נגמר בגלל שהרשע חזר,אפילו כוחות החושך מפחדים ממנו

      1. משחקי חוץ סופר קשים נגד שתי מדורגות 1
        הלילה בבוסטון
        הסטריק ייקבע ביום שישי במשחקי 6
        פתאום אני הרבה פחות אופטימי…
        🙂
        כמו שאמר המת לעיוור נחייה ונראה

    1. נראה שהולך להיות גמר נטול שיקוצים. במזרח אני אוהב את מיאמי אבל כמובן שאהיה עם בוסטון. במערב שתי הקבוצות שאני הכי אוהב. דילמה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט