גולדן סטייט נגד ממפיס סיבוב שני משחק 4 / שגב מטוס + הגיגי טרכטמן

May be an image of playing a sport and stadium

9.5.22, צ׳ייס סנטר, סן פרנסיסקו.

אפתח בעדכון שהרכב נשאר בשלמותו וההגעה הביתה היתה מדהימה ובעקבות שיחה עם אבי גם קיבלתי ממנו טיפים של איפה לחנות וכאלה (הוא מגיע מהואלי למשחקים אז הניסיון מדבר בעד עצמו).

אני הולך למשחק היום מעט מקורר, אישתי חזרה מביקור בארץ קצת חולה וכאחד שמן הסתם די צמוד אליה נראה שהמערכת החיסונית הסבירה מינוס שלי לא עמדה בציפיות שלא היו לי ממנה וגם אני התחלתי עם צינון, נקווה שיהיה קל ושהתרופות סבתא יעזרו (בגדול? תה עם דבש וקינמון והרבה מזה), מה התרופות סבתא שלכם?

אם אתם קוראים את השורות האלו ותוהים איך אני הולך למשחק עם חשש-קוביד אז עשינו בדיקות שנינו וזו כנראה סתם שפעת כי יצאנו שליליים – אישתי עשתה פעמיים ואני בבוקר המשחק.

בקיצור הקירור בנוסף לאצבע העדיין שבורה שלי (צ׳יפ קטן שיצא ממקומו במפרק הזרת ביד ימין) ואני מרגיש ממש ג׳ואל אמביד שמגיע לסיקור כנגד כל הסיכויים כי פשוט יש דברים שאתה לא יכול לוותר לעצמך עליהם. 

עכשיו כשאתם מעודכנים בהכל אפשר להתחיל (:

מה אומרים?, יהיה ג׳ה לא יהיה ג׳ה?

העבירה של ג׳ורדן פול גררה, כצפוי, כמה וכמה תגובות ואם מסתכלים על הסרטון הערוך שמראה רק את סוף המהלך אז זה אכן נראה כמו מהלך מלוכלך של תפיסת הברך של ג׳ה אבל כשמסתכלים על המהלך בשלמותו מבינים שפול בסך הכל ניסה לחטוף את הכדור ללא הצלחה.

כמו הליגה, גם אני איני מאשים את פול (אולי אני לא אובייקטיבי מספיק) אבל העובדה שג׳ה כמעט בטוח לא משחק היום היא מבאסת גם למי שרוצה בטובתה של גולדן סטייט בפלייאוף הנוכחי.

אני לא יודע איך אתם התנהלתם בחייכם, אם זה בתחרות ספורט כזו או אחרת שהשתתפתם בה או אם זה באהדה לקבוצה מסויימת – אני בדרך כלל העדפתי קרב טוב וקשה וככה לדעת שניצחת את היריב הטוב ביותר ושהתחרות היתה ברמה הגבוהה ביותר.

מודה שגם אני בתור אוהד בתקופות מסויימות ״חגגתי״ פציעה של יריב כאשר הגיע קרב קשה רק כדי להגיע לתואר בצורה קצת יותר קלה ובטוחה ועם זאת הרגעים המהנים והעוצמתיים ביותר הגיעו תמיד כשהרוב או לפחות החלק המשמעותי השתתף והתחרות היתה ברמה גבוהה.

אז אם מוראנט לא ישתתף הלילה אפשר לסגור את הסיפור הזה עוד לפני שהוא התחיל.

לג׳ה אין את הג׳יילן ברונסון שלו שיפציץ ברגעים שהוא לא נמצא על הפרקט מסיבות בריאותיות וגולדן סטייט הם ממש לא יוטה ג׳אז המתפרקת.

אני מניח שנראה הרבה יותר דזמונד ביין, שעד עכשיו בסדרה די נעלם ונראה קצת אפור ומפוחד, ונקבל מן הסתם הרבה טיוס ג'ונס ודיאנטוני מלטון.

למה כן אפשר לצפות?

סביר שגולדן סטייט לא יקלעו שוב ב-63% מהשדה.

סביר שממפיס לא יפסידו שוב ב-30 הפרש.

No photo description available.

ומאוד סביר שנראה פה משחק שיגמר לקראת סוף הרבע השלישי והווריורס יעלו ל 3-1 שהם כל כך רוצים.

קליי תומפסון סוף סוף הגיע לסדרה עם משחק ראשון באמת טוב שלו אחרי שני גמגומים במשחקים בממפיס, קליי זרק הרבה פחות מביום רגיל וביעילות מעולה – 13 זריקות כל המשחק (בשני המשחקים הראשונים הוא זרק 19 זריקות וקלע פעם אחת 5 ופעם שניה – 6) וזה כבר נראה הרבה יותר כמו קליי שאנחנו אוהבים וחיכינו כל כך לחזרתו.

נקודה נוספת מעניינת בנוגע לקליי זה הריבאונדים שלו במשחק האחרון, האם סטיב קר גער בשחקנים להלחם על כדורים חוזרים בהגנה? סיים את המשחק האחרון עם 9 כדורים חוזרים, דבר שהוא לא סטנדרט כשעולה השם קליי תומפסון.

מצד שני הוא כנראה לקח את כל הריבאונדים מוויגינס שסיים רק עם 3.

סטף במגמת שיפור מתמידה עם כל משחק שעובר בסדרה הזו, קלע 24 ואז 27 ובמשחק האחרון 30 נקודות.

גם אם הכל מתחבר בגולדן סטייט וקליי, פול ודריי נותנים משחק, הווריורס עדיין חייבים את הסטף שלהם בתצוגות מצויינות ואם המשחק הסתיים וסטף לא אחד מהשחקנים שמציינים בשיחה כנראה שמשהו לא נעשה נכון ויש מצב לא רע שיש L ליד השם גולדן סטייט.

אם כבר כתבתי פול אז גם הוא עושה עוד ועוד צעדים להפוך לשחקן מוביל בליגה בשנים שיבואו עלינו לטובה, הילד הזה כבר עכשיו צובר ניסיון פלייאוף משמעותי ונותן תפוקה מדהימה לשחקן שעד לא מזמן שיחק בג׳י ליג.

אני ממש מסוקרן מתי נרגיש החלפת משמרות רשמית..

כשלברון פורש?

כשסטף פורש?

דוראנט?, סיפי?

כמה מהכוכבים האלו צריכים לפרוש ו/או להגיע למצב שהם עולים מהספסל ל-10/15 דקות כדי שנוכל בלב של לומר שהמשמרת התחלפה?

ואם כבר מדברים על זה, אם היתם כוכבים ברמה של השחקנים שציינתי הרגע, הייתם מעדיפים לפרוש סביב גיל 35, אחרי השיא אבל עדיין בתפקוד ותפקיד משמעותי ומוביל בקבוצה או למתוח את הקריירה ככל האפשר עד נגיד גיל 40 כשרובכם מסיימים את הקריירה ב-וינס קארטר סטייל, שחקני ספסל שנמצאים בקבוצה הרבה בשביל המנטורינג והרבה פחות כי הם שחקנים משפיעים שיכולים לשנות תוצאה של משחק?

May be an image of 6 people, people playing sports and ball
המביא כדורים הרס לי תמונה מעולה (:

טרום משחק:

הגעתי לאולם למרות החולשה היחסית, מצאתי חניה שוב במרחק של 7-10 דקות הליכה מהאולם, הפעם זה כבר היה בחינם ואיך שיצאתי מהרכב בחור שעבר לידי בדרכו למשחק אמר "wow, thats a gold parking". נחמד כל הקטע הזה של להגיע עם רכב.

אני ואבי שוב הושבנו למעלה וזה רשמית המיקום החדש להמשך הפלייאוף, שמו אותי בכסא מספר 12 ואני מציין את זה כפולני טוב כי זה המיקום היחיד בו אין ספוט של אור, אז אני פולני שיושב בפינה בחושך ואני חש מיצוי מלא של הגנים שלי כרגע (:

האווירה באולם רגועה יחסית וגם בשיחה עם הבחור שהחמיא לי על החניה שמצאתי אמר לי שהוא מתבאס שג'ה לא משחק ואמרתי לו שאני לגמרי איתו.

הכיף ברמות האלו זה האתגר ותסלחו לי אם איכשהו באיזה יקום ממפיס מנצחים הלילה ואני המנחס הראשי אבל אני לא רואה כל כך מי עושה נקודות שם.

עם כל החור הזה שיצר ג'ה מוראנט מבחינת יוסג' אני מהמר שאין שחקן אחד של ממפיס הערב שעובר את רף ה-25 נקודות. נחכה ונראה.

אבי נשאר למטה בחדר המדיה לראות בוסטון-מילווקי, אני עליתי להתמקם בינתיים והמשחק רץ בטלפון לידי, סדרה מדהימה מה שקורה שם.

נורא בא לי לעוף על גולדן סטייט נגד ממפיס אבל בינינו, בוסטון-מילווקי זו הסדרה המעניינת והטובה ביותר שקיבלנו בחצאי הגמר האזוריים גם אם היא לא תגיע ל-7 משחקים שכל כך מתאים שתגיע.

יש שם כל כך הרבה סטאר פאוור ובאופן מפתיע השחקן שאני הכי עף עליו הוא לא אחר מ-אל הורפורד.

מגיע בגיל מאתיים לרמה כל כך גבוה אחרי שכבר היה נדמה שהוא נגמר בזמן שלו בפילי ואחר כך לצד שיי גילגוס באוקלהומה ופשוט נותן תצוגות כדורסל כל כך טובות שזה מפחיד. רוברט וויליאמס מי?!

אני חושב על כל הקבוצות האלו שחיפשו סנטר שנותן הגנה, שלשות והרבה הרבה חכמת משחק לצד, תכלס? – מלחמה! פשוט נלחם בכל הכוח וזה עושה לי את זה – מודה.

מספרים בקטנה:

499 – שלשות של סטף קרי בפלייאוף, זהו כמובן שיא NBA.

120 – משחקים רצופים בהם סטף קלע לפחות שלשה אחת במשחק פלייאוף.

18 – נקודות לג'ונתן קומינגה (ואתם יודעים כמה אני חושב שהוא לא משהו ועדיין ראוי לציון) במשחק האחרון נגד ממפיס, בגיל 19 בלבד הוא השחקן הרביעי בהיסטוריה של ה-NBA שקולע 18 נקודות או יותר, יתר השחקנים הם: כרמלו אנטוני, טוני פארקר..ו…. האחד והיחיד, מלך מלכי המלכים – קובי בריאנט. (מזכיר מדובר באוהד לייקרס ואחד כזה שהתחיל להתעניין בליגה בזכות הבלאק ממבה זצ"ל.

142 – נקודות זכות לגולדן סטייט במשחק האחרון נגד ממפיס, זהו שני לשיא המועדון במשחקי פלייאוף (השיא עומד על 143 נקודות נגד סט לואיס הוקס בראשון באפריל 1967).

May be an image of 3 people, people playing sports and indoor

מהלך המשחק:

חמישיות:

ממפיס: ג'ונס, ביין, ברוקס ג'קסון, אדאמס

גולדן סטייט: סטף, קליי, וויגינס, קומינגה, דריימונד

*מייק בראון יהיה המאמן הראשי היום, סטיב קר בחוץ עם קוביד.

ברוקס חוזר אחרי ההשעיה ממשחק אחד, אדאמס חוזר אחרי הגלות שהוא עבר ושאלוהים יעזור לי – למה קומינגה שוב פותח בחמישייה?! שיהיה לנו בהצלחה.

רבע ראשון:

מתחילים בדאנק של אדאמס מאסיסט של ביין.

כל נגיעה בכדור של ברוקס מזכה אותו בשריקות בוז לא מהעולם הזה. גם לא מהאולם הזה, סליחה על הבדיחת אבא (:

אדאמס מתייחס לקומינגה כמו אוויר, 4 נקודות לניו זילנדי.

אוקיי, חסימה של קומינגה על ג'קסון, יאללה, עשה את שלו, אפשר את פול?

*זוכרים שסיפרתי בהקדמה על הפינה החשוכה בה אני יושב, עם תחילת המשחק כל קומת המדיה שווקה חיים חשמלית ואין חשמל לאף אחד…כוחו של פולני בודד.

טיים אאוט ראשון – גולדן סטייט, 13-8 לממפיס, 6:32 לסיום הרבע הראשון, נראה מתי יגמר לגריזליס האוויר אבל בינתיים הם נראים בסדר או שגולדן סטייט נראים לא משהו, אחד מהשניים, תבחרו.

קומינגה יורד לנוח ואיתו ג'קסון בממפיס, פול ואנדרסון עולים.

אנדרסון כבר נותן תפוקה עם 2 נקודות יפות. 15-8.

אחרי 2 ניסיונות לא מוצלחים גם פול נכנס לרשימת הקלעים בלייאפ מהיר שאדאמס לא מספיק לסגור.

2:42 לסיום הרבע, טיים אאוט ממפיס – 19-16 לגריז. אז אחרי פתיחה מאוד צולעת להתקפת הווריורס הם נכנסים לקצב. כבר היינו ב- 4/12 מהשדה, השתפרות משמעותית ל-8/17.

שוב, אני חושב שממפיס יתנו קצת פייט ומתישהו פשוט יגמר להם האוויר לצד העלאת שני הילוכים בהתקפה של גולדן סטייט.

קליי לא מאופס בינתיים, יש לו 4 נקודות אבל גם 0/4 משלוש, כמו לסטף.

טוב לא חשבנו ששוב יהיה 72% מהשדה לקראת המחצית..

סיום רבע ראשון: 24-20 לממפיס.

שימו לב לנתון הבא – 

הווריורס יורדים למנוחה כשהם עם 9/23 מהשדה, אבל, 0/10 משלוש. (69% ל-2).

ממפיס לא מפציצים גם הם מרחוק – 2/11.

May be an image of one or more people, people playing sports, people standing and indoor

רבע שני:

דזמונד ביין מחטיא מתחת לסל, עדיין עם 0 נקודות.

ממפיס שומרים טוב, יש להם כבר 5 חסימות ו-3 חטיפות כשאנחנו 9:30 דקות לסיום המחצית הראשונה אבל בהתקפה הם ממש לא משהו כשאין להם מוראנט.

המחשבה הראשונה היא – וואי וואי, מה היה קורה אם ג'ה היה משחק היום! אבל מצד שני – הוא גם חור לא קטן בהגנה היחסית חזקה שלהם. נראה אם גולדן סטייט מתחילים לקלוע היום או שה-אין ג'ה- דווקא בצורה הזויה ביותר משחק לטובת ממפיס…לפחות במחצית הראשונה.

עוד איבוד כדור של הווריורס לחטיפה של בראנדון קלארק הפעם מובילה ל-2 קלות בצד השני ו- 28-22 לממפיס ויחד עם הסל טיים אאוט של בראון.

לא יודע מה להגיד, ה-22 נקודות האלו כשאנחנו 8:23 דקות לסיום המחצית…לא מעודד.

אגב 4 חטיפות של ממפיס, גולדן סטייט הוסיפה עוד 6 איבודים ועומדים כבר על 10 איבודי כדור.

וויגינס מנסה להושיע…..0 מ-12 משלוש.

קלייי……לא. 0 מ-13.

דאמיון לי??? הייתכן?……גם לא. 0 מ-14 וכנראה – אנד קאונטינג.

גם פול לא פוגע, לא יאמן. 0 מ-15.

טיוס ג'ונס צולף לשלוש וזה כבר 35-26 לממפיס.

והגיע מושיע לצ'ייס וקוראים לו ווילט – אוטו – פורטר – צ'מברליין. שלשה סוף סוף לזכות המקומיים אחרי 15 זריקות לא מוצלחות. כל הכבוד לפורטר שגורם לפסק זמן של ממפיס, אנחנו 3:23 לסיום המחצית הראשונה ובזכות השלשה ועוד 4 נקודות של קליי אנחנו ב 35-31 ו-11 נקודות של גולדן סטייט ברבע – זוועה ועם זאת בקלות זה יכל להיות 4 או 6 נקודות. לא ברור מה שהולך פה ואני מתחיל לחשוש שאני נחסן (אפשר להגיד נחסן…בחור שמנחס? מעניין) ברמה בינלאומית וצריך אולי יותר להזהר במילים שלי. (:

סטיבן אדאמס כבר עם 10 ריבאונדים, תגידו מה שתגידו על היעילות שלו, אני חוש שהוא שחקן הכרחי – גם אם ל-15 דקות משחק. במיוחד לצד ג'ה מה שלא בטוח שנראה.

סטף קרי חברים! שלשה! ממשיך את הרצף המטורף שלו ומעלה את גולדן סטייט ל- 2/19 משלוש. כן, מביך.

תוצאת מחצית: 41-38 לממפיס.

סיכום מחצית:

אז מה היה לנו?

שלשות? – לא.

ג'ה? – לא.

היי סקור? – ממש לא.

ובכל זאת, משחק צמוד כמו שאני אוהב ומצד אחד אני מקווה שגולדן סטייט יברחו כמו שהם יודעים בסוף הרבע השלישי/תחילת הרביעי ומצד שני אין כמו משחק צמוד גם אם הרמה לא גבוהה, אולי אפילו דווקא בגלל זה- אם כבר המשחק לא משהו ברמת היכולת של שתי הקבוצות אז לפחות שנקבל מותחן.

ווריורס עם 2/20 משלוש במחצית – נתון מטורף, 11 איבודי כדור ו-33% מהשדה.

המקום היחיד שבו גולדן סטייט מנצחים את המחצית זה הריבאונדים 33 ריבאונדים (27 הגנה, 6 התקפה) לעומת 24 בלבד של ממפיס (מתוכם 10 של סטיבן אדאמס). אז יש הרבה הזדמנויות לגולדן סטייט ופשוט חוסר ניצול, ברור לנו שזה לא ימשך ככה יותר מידי זמן.

סטף מוביל עם 11 נקודות, קליי (8 נקודות 3/12 מהשדה) ופול – 4 נקודות נוראיים בינתיים.

אצל ממפיס טיוס ג'ונס וקייל אנדרסון עם 10 נקודות כל אחד. ביין לא קלע ב-18 דקות.

לקחתי עוגת גבינה (די בטוח שהיא פרווה משום-מה) ומזל טוב לצוות הצ'ייס – העוגת גבינה המגעילה ביותר שאכלתי בחיי והייתי בכמה חתונות כשרות בארץ (:

רבע שלישי:

מה אמרתי? רק התחלנו זריקה ראשונה של פורטר והשלשה שלו צוללת פנימה ואנחנו בשוויון 41.

קליי ממשיך להחטיא מכל עמדה כמעט.

פששש…דזמונד ביין, נקודות ראשונות הערב מטווח השלוש.

שתי הקבוצות עלו במטרה לשפר את האחוזים המזוויעים מרחוק, בינתיים קליי שם 2.

ג'קסון עונה לו בלייאפ קל, קליי מחזיר בעוד 2 והאם הקליי שלנו התחמם סוף סוף?

וויגינס מוסיף שלשה משלו. 52-50 לממפיס.

פורטר שהחליף את קומינגה בחמישייה עם פתיחת המחצית השניה (כמו במשחק הקודם) לא מסתדר עם ג'קסון והחדירות שלו לסל עם פתיחת הרבע השלישי.

7:22 לסיום הרבע השלישי, טיים אאוט ממפיס, 54-50 לגריזליס.

May be an image of 5 people and people playing sports

קליי צריך ללכת לשתיים, הוא כבר עם 0 מ-7 משלוש, אני יודע שהוא לא יפסיק לנסות, זו המנטליות שלו אבל אולי כדאי לזרוק 5 פעמים ל-2 על כל ניסיון שלשה.

4:44 לסיום הרבע, 58-52 לממפיס, נראה שגולדן סטייט לא תופסים את המומנטום לו ציפו.

גולדן סטייט משחקים לא מרוכזים, המון איבודים מיותרים.

אבל סטף קרי פה כדי לקלוע עוד שלשה. (2/10 אני יודע…לא צריך לצקצק על העובדה שציינתי שלשה, זה נדיר הערב כמו זהב).

טיים אאוט ווריורס, 62-60, אין בעד מה יצרתי לנו משחק צמוד. בבקשה.

דזמונד ביין עם שתיים יפות עולה ל-5 נקודות משחק ומיד אחרי החטאה של דמיון לי מגיעים סל ועבירה של קייל אנדרסון, אנדרסון ילך לקו…..מחטיא. 6 הפרש.

קייל אנדרסון מעודד את גולדן סטייט ומחטיא 2 נוספות מהקו אבל ווריורס לא מנצלים את העובדה שקייל אנדרסון שחקן גרוע ולא מצליחים לצמק את ההפרש.

הקהל נכנס למנטרת – "ווריורס, ווריורס" קוון לוני עונה עם ריבאונד התקפה ופוט אין טוב מתחת לסל.

דזמונד ביין עם הבאזר (ממש כמו ג'ה) פוגע מחצי מגרש, השופטים ילכו לבדוק האם הזריקה שוחררה לפני סיום הרבע.

רבע שלישי – 69-62 לממפיס. הסל של ביין אושר.

גולדן סטייט נכנסים לרבע האחרון כשהם צריכים לנצח את ממפיס ב-8 נקודות לפחות כדי לנצח את זה במשחק שרבים חשבו שיהפוך לבלוו אאוט מוקדם. חשוב לציין – גולדן סטייט עדיין לא הובילו אפילו פעם אחת במשחק הזה.

רבע רביעי:

לא ככה גולדן סטייט רוצים להתחיל – סטיבן אדאמס משיג את הדאבל-דאבל שלו, 10 נקודות ו-14 ריבאונדים.

פול ילך לקו לשתיים אחרי עבירה ראשונה של אדאמס במשחק. מדהים שעם כל המאבקים והכדורים החוזרים זו רק העבירה הראשונה שלו הערב, ג'ארן ג'קסוןם צריך ללמוד משהו מהקיווי.

שלשה של טיוס ג'ונס מעלה את הגריזליס ל-10 הפרש. 74-64.

פורטר עם שלשה מרים את הקהל מעט. הגיע הזמן לעשות קצת הגנה.

שלשה נוספת של פורטר והאם באמת הוא המושיע של גולדן סטייט הערב? – 4/6 מהשלוש של פורטר הערב, 6 הפרש בלבד!

ג'ארן ג'קסון ג'וניור נכנס לעניינים ונזכר שהוא פרוספקט משוגע, כל כניסה שלו לסל ברבע נגמרת בסל או עבירה ושתי זריקות מהקו. 80-72.

סטף ודריימונד חוזרים.

שתי הקבוצות עם התקפות טובות עכשיו.

סל של טיוס ג'ונס נענה בסל ועבירה של סטף שיכול להוריד ל-5 הפרש בלבד. 

הוא יצטרך לחכות, טיים אאוט של ממפיס, 7:55 לסיום המשחק, 82-76 לגריזליס, יש עוד הרבה זמן למשחק ומאוד מעניין לראות איך גולדן סטייט ינסו לעצור את ממפיס, חשוב גם להגיד שממפיס נלחמים בהגנה כרגע ועושים הכל כדי להגיע לסטופים משלהם אבל לשמחת הקהל ההתקפות זורמות והכדורים סוף סוף נכנסים קצת. 5/7 מהשדה בארבעת הדקות וחמש השניות של הרבע הרביעי.

סטף מחטיא מהקו. נשארנו ב-6 הפרש.

דריימונד לסטף לשלוש! בום! בפנים! 82-79! אדיר.

ג'קסון מחטיא שלשה פנויה, סטף מחטיא מצידו.

פול הולך לקו ופוגע בשתי הזרקיות. נקודה הפרש לממפיס. טירוף!

ברוקס משתיק את כל הקהל עם שלשה פנויה שלו מצד ימין. 85-81, 5:46 דקות לסיום.

קליי חוזר.

ושם 2 מחצי מרחק בלי לחכות שניה.

אנדרסון חוטף ולא שומר על שיווי משקל, יוצא מחוץ לקווים, כדור של הווריורס, סטף!!!! שלשה!!!!

למי אכפת מ-9 ההחטאות שלו עכשיו?!

טיוס ג'ונס בלייאפ קליל, לא מבין איפה ההגנה של גולדן סטייט?!

סטף מנסה להכנס עם הראש הקיר ומאבד את הכדור, בהילוך החוזר רואים שהיתה עבירה של ברוקס. 89-86 ממפיס, 4:28 לסיום.

May be an image of 1 person

בלוק של וויגינס על דזמונד ביין ומתפרצת של פול שמסיים אותה בלייאפ אדיר, דריימונד ספק סוחט עבירה ספק עושה עבריה על ג'קסון, השופטים שורקים נגדו, סטיב קר לוקח צ'אלנג', אני מתקשה לנשום מרוב מתח.

3:48 לסיום המשחק – 89-88 לממפיס.

מההילוך החוזר נראה שדריימונד זז מילימטר עם רגל שמאל בזמן המגע אז אני מאמין שיתנו את הכדור לממפיס אבל כבר הופתעתי בעבר מהחלטות שופטים בצ'אלנג'.

הפעם לצערי צדקתי, עבירה חמישית של דריימונד גרין. ג'קסון נשאר עם 4 עבירות, זה היה צ'אלנג' סופר חשוב שלא צלח.

ג'קסון על הקו, מחטיא את הראשונה!!

השניה…….בפנים. 90-88.

סטף מטורף ברבע הרביעי! שוויון!!!

שאגות דיפנס – דיפנס לא עוזרות נגד הרבע הזה של ג'קסון שקולע מתחת לסל.

סטף מחטיא שלשה.

עבריה של סטף על אנדרסון שילך לקו ויכול להעלות את היתרון ל-2 פוזשנים.

מחטיא את הראשונה! ואני אומר, יאללה עבירות. שלחו אותם לקו!

פוגע בשניה, 3 הפרש. 2:29 לסיום.

איזה איבוד מטופש של קליי תומפסון במשחק רע מאוד.

חייבים סטופ.

משיגים, הגנה מצויינת של וויגינס.

חסימה של אנדרסון על קליי, הכדור נשאר של גולדן סטייט.

איזו החטאה משלוש של וויגינס…קצת מרגיש שזה לא הערב שלהם.

חטיפה.

פול מוצא את דריי, מעביר לוויגינס, כמעט מאבד, כדור מהצד, 12 שניות להתקפה.

עבירה של ביין על פול במסירה שלו לקליי, הוא ילך לקו, מזל שנשרקה עבירה כי קליי החטיא את השלשה הזו גם -כן.

פול פוגע בראשונה….השניה…..נכנסת! נקודה הפרש. 1:11 לסיום.

ברוקס מחטיא שלשה, סטף רץ בעמוק על המגרש, סוחט עבירה!

האם אנחנו ביתרון ראשון הערב לגולדן סטייט?

שוויון, הראשונה נכנסת.

שים את סטף בחייאת שים את זה!!!! 45 שניות לסיום המשחק…..בום

החטאה של ג'קסון בניסיון טוב על דריימונד, ריבאונד התקפה של ביין ששם את זה בפנים אבל עבירת תוקף על סטף שילך לקו!! פסיכי!!!

הראשונה בפנים! יחי המלך קרי! 95-93

חייבים את השניה שלו בפנים! חייבים! נכנס!!!

טיים אאוט ממפיס, 25.9 שניות לסיום, יתרון 3 לגולדן סטייט. 96-93! וואו! איזה כיף! איזה אדיר!

ברוקס עם 2 מהירות.

19.5 שניות לסיום, סטף הולך לקו והוא שוב חייב לקלוע את שתיהן.

הראשונה נכנסת לו….97-95.

השניה….בפנים! יופי!

החטאה של ג'קסון בבחירת זריקה רעה מאוד לשלוש, ראו שאין לזה סיכוי. סטף ילך לקו שוב.

הראשונה נכנסת…עכשיו כבר יש הרבה פחות לחץ, 

ממפיס לוקחים טיים אאוט אבל נראה שזה הולך לכיוון הביתיים למרות הכל ועל אף שהם השיגו יתרון ראשון רק 45 שניות לסיום המשחק. 100-95 לווריורס.

ג'קסון מחטיא עוד שלשה והמשחק הזה גמור, 4.1 שניות לסיום וויגינס ילך לקו.

וויגינס מכניס רק אחת, אבל עכשיו זה לגמרי מספיק.

ברוקס מספיק לקלוע שלשה עם הבאזר.

תוצאת סיום: 101-98 לגולדן סטייט.

סיכום משחק:

וואו מה היה לנו הערב!!

ממש משוגע.

ערב קליעה מחריד, בעיקר משלוש. לשתי הקבוצות.

ג'ארן ג'קסון אחד שלקח על עצמו את הרבע הרביעי וזה לא הספיק לממפיס הפעם למרות שזה היה מאוד קרוב.

אבל כמו במשחק הראשון בו דריימונד לא שיחק מחצית וקליי היה גרוע ועדיין גולדן סטייט ניצחו אז שוב הערב יש לנו ערב קליעה רע מאוד ובכלל תצוגת כדורסל רחוקה מלשכנע, במיוחד אחרי מה שראינו פה רק לפני יומיים ועדיין זה מסתיים ב-W לווריורס.

הסדרה הזו תגמר במעבר של גולדן סטייט לגמר המערב, או ב-5 משחקים או ב-6 וגם חזרה של ג'ה לא תשנה הרבה.

בערב בו ג'ורדן פול וקליי תומפסון צוברים יחדיו 0 מ-10 משלוש ו-28 נקודות משותפות זה ערב שאתה צריך להודות בו על כך שנגמר בניצחון.

סטף ברבע רביעי מדהים שמסתיים אם 32 נקודות שלו ו-8/9 מהקו כל כך חשובים.

רק להבין איזה רבע היה לקרי שפשוט לקח את הניצחון הזה על עצמו ממש לבד בכל מה שקשור להתקפה, הרבע השלישי שלו הסתיים ב- 14 נקודות, 6/18 מהשדה, 2/10 משלוש, ובלי זריקות מהקו.

רבע רביעי – 18 נקודות, 4/7 מהשדה, 2/4 משלוש, 8/9 מהקו. אדיר.

וויגינס במשחק לא מדהים אבל עדיין השני הכי טוב בקבוצה השיג 17 נקודות ו-10 ריבאונדים דאבל-דאבל חשוב וטוב לראות אותו שוב קוטף את הריבאונדים שלו.

דריי היה בינוני מאוד ובעיקר התרכז בלנסות לעצור את ג'ארן ג'קסון.

אצל ממפיס כאמור, גקסון, 21 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-33% מהשדה.

טיוס ג'ונס שפתח במקום ג'ה סיים עם 19-6-5 וגם הוא היה חלק מרכזי בהובלה לאורך כל המשחק כמעט של ממפיס.

קייל אנדרסון תרם מהספסל 17-8-2.

בקיצור? כמו שפתחתי, גולדן סטייט יגיעו לגמר המערב ויפגשו שם ככל הנראה את פיניקס, על אף שפיניקס נתנו שני משחקי חוץ מאוד רעים מבחינתם והמשחק שם בשוויון 2, עוד יתרון לגולדן סטייט במידה ויצליחו לגמור את הסיפור בחוץ ולהגיע לגמר אחרי 5 משחקים בלבד בזמן שפיניקס/דאלאס ישחקו 6 במינימום.

מצד אחד יאללה שיעברו מספיק, מצד שני אני אהיה גרידי ואבקש הפסד קטן בממפיס כדי לקבל משחק עליה בבית (:

שיהיה לכולכם יום נעים והמשך פלייאוף מדהים.

May be an image of text that says 'CHASE CENTER'

הגיגי אבי:

א. מי שלא שמע את הבוז של הקהל לדילון ברוקס, לא שמע בוז מימיו.  מעניין מה מכינים בפד-אקס פורום לג'ורדן פול.

ב. סטיבן אדמס הוא הרבה דברים, היא גדולה, היא חזקה, היא מזוקנת, היא קיווי והיא ג'ייסון מומאה. אבל הוא מוסר ממש ממש מחורבן.

ג. 1:36 לסיום הרבע הראשון. שתי הקבוצות ב 1-15 משותפות מהשלוש. מתישהו הגשם יתחיל לרדת. עם 25.5 שניות לסיום (כלומר 70 שניות אחרי), הקבוצות כבר הספיקו לזרוק עוד 6 פעמים והן עם 2-21. הרבה שלשות הקבוצות זורקות, אבל באין קליעה. במיוחד מכיוון הווריורס שלא קלעו אפילו אחת.

ד. כמו ששגב כתב, ראיתי את המשחק השני בטלויזיה לפני זה. אני חייב להגיד שבינתיים הרמה שם, והרמה כאן הן שתי רמות שונות לגמרי.בלי ג'ה מוראנט, שתי הקבוצות משחקות די בקאנטים עם המון קומדיה של טעויות. שתי נקודות בשלוש הדקות הראשונות של הרבע השני? וזה אחרי תצוגת האימים מהשלוש ברבע הקודם. בא לי טי.די.גארדן

ה. מעקב שלשות, 18 דקות לתוך המשחק. 2-29. כזה בחיי שלא ראיתי עד היום, בטח לא כשחצי דקה נוספת עברה וכבר 2-31… מעניין אם ג'פטו באולם.  המשחק, אפעס, לא משהו בכלל, ובגריינד, ממפיס יכולה לנצח. והנה סוף סוף שלשה של הווריורס עם 3 דקות וקצת לסיום המחצית, אוטו פורטר (כמובן), 4-33 לשתי הקבוצות. האם הסכר נפרץ?

ו. טוב, אני סתם כותב את מהלך המשחק, אז הנה הגיג ושאלה – האם עבירה גוררת עבירה? כלומר, האם העובדה שקבוצה אחת משחקת רע גוררת משחק רע מהקבוצה השניה, והפוך? האם כשקבוצה משחקת מהר ויפה זה גורר משחק מהיר ויפה גם מהקבוצה השניה? אני בטוח שאפשר לנבור ולמצוא נתונים סטטיסטיים בנושא (סטטיסטית – צריך לבדוק האם קבוצה X קולעת יותר במשחקים בהם הקבוצה היריבה שלהם קולעת מעל Y או לא. או אפילו קורלציה בין סך הנקודות במשחק לבין מספר הנקודות של קבוצה X למרות שיידרשו כמה תיקונים סטטיסטים במקרה הזה) נדמה לי שזה פחות או יותר המבחן). בכל מקרה, היום שתי הקבוצות משחקות משחק ביוב.

ז. והנה תחושה (שבטח אפשר גם לגבות בסטטיסטיקה של המשחק) – דילון ברוקס לא מקבל כדור בממפיס. ונדמה לי שהסיבה האמיתית (גם אם מדובר במשהו תת מודע) היא שאין לאף אחד בקבוצה (ממפיס) כוח לשמוע את כל הבוז הזה. גולדן סטייט צריכה להבין שהיא משחקת חמישה מול ארבעה בהגנה כשברוקס על המגרש. כך לפחות זה נראה.

ח. 6-40 מהשלוש במחצית. אבל היי, לפחות סטף קלע את השלשה ה-500 שלו בפלייאוף

ט. אני לא יודע אם ממפיס בלי מוראנט היא קבוצה טובה יותר מאשר איתו, אבל אני כן חושב שזו קבוצה שהרבה יותר קשה לווריורס להתמודד איתה. היא הופכת להיות קבוצה קשוחה של ממש, בלי הפירוטכניקה הרכה של מוראנט, ולווריורס קשה להתמודד מול קשיחות של אנשים צעירים, וזה תמיד היה כך מבחינתה. זה בהחתט לא מקרי שממפיס במשחק ויותר מכך, כשהיא מובילה ב-6 עם 5 דקות לסיום הרבע השלישי.

י. וצריך גם לומר, ברוקס נעלם, קלארק לא עשה כלום, ביין במשחק לא טוב, ולמעשה אף אחד לא טוב מדי בקבוצה של ממפיס, אבל גג"ג אוכל את הווריורס בלי מלח, כל פעם שמישהו שהוא לא דריימונד גרין שומר עליו, וזאת טעות כי הוא נותן רבע שלישי מצוין ממש.

י"א. אולי לכם יש מושג למה דמיון לי משחק כל כך הרבה דקות היום, כי לי למשל, אין. כבר עדיף קומינגה, מודי, בייליצה ואולי אפילו פאקינג צ'יוזה. באמת, מה לעזאזל מייק בראון חושב לעצמו.

י"ב. אה, נכון, זה מייק בראון שמאמן היום ולא קר, וזה מסביר הכל. מסכנים הקינגס.

י"ג. הווריורס לא ינצחו היום, אבל אם כן, הפרחים לפורטר ג'וניור (ואפשר גם לתת פרח אחד לקוון לוני, כפרה עליו).

י"ד. וחוץ מזה, תמיד אהבתי אותו, כי הוא קטן וחלושעס כזה, אבל האמת היא שטיוס ג'ונס הוא מנהל משחק נפלא. לגמרי שולט בקצב המשחק, והרבה יותר קשוח משנדמה. בסופו של דבר, הוא לא רק לוקח את הדקות של מוראנט, אלא גם גורם למלטון לשחק מעט מאד, ובעיניי בצדק. (טוב, מצד שני, ברוקס עדיין במשחק, אז אולי ג'נקינס לא כזה גאון, מצד שלישי ברוקס הרגע צלף שלשה, אז אולי גם אני לא העפרון הכי מחודד בקלמר).

ט"ו. משחק דרעק, כן. אבל אלוהים איזה מתח. כבר אין לי ציפורניים.

ט"ז. כמו ששגב כתב, המקום בו מושיבים אותנו עכשיו, לא מדהים מבחינת הצפייה למגרש. בהחלט רחוק יותר מהמקום הרגיל. א-ב-ל וזה אבל גדול, אני מיושר, די מגבוה, ב 90 מעלות מאחורי הסל – או במילים אחרות, אני רואה את כל הקהל כולו (כשאני עומד). והאנרגיות האלה מדהימות. רק על זה, שווה לשבת כאן. במושב האחר (50 מעלות, איפשהו באמצע המגרש) לא היה את האפקט הזה

https://scontent.fsac1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/280537661_10166205388725545_6292085366452380623_n.jpg?stp=dst-jpg_s1080x2048&_nc_cat=104&ccb=1-6&_nc_sid=5cd70e&_nc_ohc=rFM5LscjIGwAX-ORBTG&_nc_ht=scontent.fsac1-1.fna&oh=00_AT9QuC4MM5_PbzzE227WtYPIt6ogpoERJSOtAU872OlPgA&oe=627E2A97

May be an image of stadium and crowd
Subscribe
Notify of
20 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Dor
Dor
10/05/2022 7:59:44

איזו עקיצה סטף נתן בסוף עם ההצגה שלו על פייק דחיפה של ביין. זרק את עצמו כאילו נכנס בו טנק. לטריי יאנג יש הרבה מה ללמוד. שגב ואבי תענוג לקרוא אותכם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

חחח לגמרי ראה שלא מגיע לריב זרק את עצמו החוצה. WWE. במקום סל לממפיס 2 זריקות לסטף

asaf
10/05/2022 10:43:15

ממש עלה נידף ברוח

עגל
10/05/2022 18:24:54
Reply to  Dor

נכון

trackback

[…] את משחק 4 של הסדרה היחידה שלא בשוויון 2 סיקרו בהרחבה שגב מטוס ואבי טרכטמן. […]

Dipsy
Dipsy
10/05/2022 8:45:29

סטף עם פלופ המאה, ציון 10 על הזריקה שלו החוצה.

Jonathan
10/05/2022 9:13:53

תודה על הסיקור. קראתי בהנאה.

IDO
IDO
10/05/2022 9:33:47

אני יודע בדיוק מה קרה היום.
סטיב קר לקח יום מחלה, אבל, בגלל שהוא יודע שמייק בראון טמבל, הוא כתב לו הוראות הפעלה.
דקה שמונה תכניס את פול. תשאיר אותו עד הסוף. הייתה רק ספסל וכאלה.
בגלל שמייק בראון טמבל הוא עבד על פי ההוראות שבפתק. ככה יצא שוויגינס ופורטר ששיחקו הכי טוב בשולשת רבעי הראשון יצאו לטובת טומפסון שהיה זועה.
בפעם היחידה ששמעו אותו מדבר ה נשמע כמו ריצ'ארד פריאיור שעושה פרודיה. בול אותו קול.
הוא גם אמר להם תמשיכו לזרוק בסוף זה ייכנס. למזלם יש לכם את קארי שבסוף לקח את המשחק על עצמו ב-2 הצדדים וניצח, אבל אם לא ממפיס היתה בצד השני זה לא היה מספיק .

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/05/2022 10:35:28

כיף של סיקור, תודה רבה

asaf
10/05/2022 10:42:52

תודה אבי ושגב, מעורר קנאה , יופי של סיקור. בסוף הנסיון של גולדן סטייט עשה את העבודה…אהה וברוקס לא מקבל כדור כי כל פעם שמקבל אותו בהתקפה הוא מזיק , קבלת ההחלטות שלו איומה. פורטר ג'וניור היה בדק' מסוימות היחיד בערך שקלע מעבר לקשת.

צופה מן הצד
צופה מן הצד
10/05/2022 10:58:16

למה ממפיס לא השתמשו בצ'אלנג בעבירה על סטף בריבאונד?

גיא רוזן
10/05/2022 11:00:45

כי הייתה עבירה
(זה לא מקטין את הפלופ… אבל עדיין)

Dor
Dor
10/05/2022 12:09:23

תראה שוב גיא, האמות של ביין משוכות אחורה ורואים שהוא אפילו נזהר לא לדחוף. היה מגע בין הידיים שלו לגב של סטף אבל אפילו לא קרוב לדחיפה. השופטים לא היו צריכים ליפול כאן

Dipsy
Dipsy
10/05/2022 12:38:02
Reply to  Dor

האמת אחרי שראיתי שוב, הייתה עבירה. וזה שביין קיבל אותה בכזאת קלות, רק מראה לי שאכן הייתה עבירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dipsy

מה יש לו להתווכח הוא כבר מיואש. דור צודק. ביין לא דחף אף אחד הוא אפילו עצר את עצמו לא להיתקע בו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה חברים, אחלה פוסט. אך אתמול גם אני שמתי לב לדמיון, בפרצוף, כן? לא בגוף, בין פורטר לווילט.

עגל
10/05/2022 18:24:38

תודה חברים. אחלה סיקור עם צבע ועם דעה.

מנחם לס
11/05/2022 1:32:23

fאחלה סקירה מלאה עם הכל. אמש התחלתי להרגיש שאולי ממפיס טובה יותר ללא ג'ה?

רן הנרגן
רן הנרגן
11/05/2022 7:20:25
Reply to  מנחם לס

לא חושב שהיא טובה יותר בלעדיו אבל אין לי ספק שאם הוא לא ישפר את רמת ההגנה שלו, תהליך שרוב הגארדים הכוכבים עברו בצעירותם, ממפיס ישארו תקועים.

ירון, החלום
ירון, החלום
11/05/2022 20:45:46

בס"ד
תודה רבה.. יותר כיף הקהל מהמשחק.
בסוף זה היה סטף מול jjj.
ואיזה צמוד, אבל הניסיון מדבר.