לפי ה-ESPN ניקולה יוקיץ' זכה במירב הקולות ל-MVP ויהפוך ל-MVP בפעם השניה ברציפות ובכך הפך לשחקן ה-14 שזוכה בתואר הMVP יותר מפעם אחת.
הוא גבר על יאניס אנטטוקומפו וג'ואל אמביד במירוץ שהובל השנה על ידי שלושה שחקנים לא אמריקאיים.
*
ובדיווח נוסף: מייק בראון יהפוך למאמן הסקרמנטו קינגס. בראון משמש כעוזר מאמן בגולדן סטייט ווריירס מאז 2016 ולפני כן אימן מספר קבוצות אותן הביא לפלייאוף ב-6 מתוך 8 עונותיו כמאמן – כולל ביקור אחד בגמר וזכיה בפרס מאמן העונה ב-2009. הקינגס מקווים שבראון יעזור להם להגיע לפלייאוף לראשונה לאחר 16 עונות.
רן הנרגן
9 מאי 2022 16:26:10דל"פ. לא סובל את כריס פול אבל כשמדברים על "השחקן בעל הערך (שאני מתרגם לתרומה לקבוצה)" הגבוה הוא הנבחר שלי השנה. בלעדיו פיניקס לא שווה יותר מעליה לפליאוף.
NBA בדם
9 מאי 2022 16:41:18לא מסכים.
בלי פול הם עדיין יכולים להגיע לפלייאוף עם ביתיות.
טריי זריקה מחשידה
9 מאי 2022 16:42:51ברור. פול רק מפריע לאייטון לפרוץ ולכדל ביצים
אור
9 מאי 2022 18:15:14למה אתמול הוא עשה משהו בלעדיו? זה עניין של אימון שיטת משחק ומחויבות אליה יותר מאשר פול
סוסמעץ
9 מאי 2022 20:21:51בול
ולא רק לאייטון, גם לבוקר, שזו צריכה להיות הקבוצה שלו
טריי זריקה מחשידה
9 מאי 2022 21:25:40אפילו ערוץ הספורט בפורומו מראה פול נגד לוקה
אמביד נגד באטלר
טייטום נגד יאניס
סטף נגד גה
מסכן בוקר
yaniv
9 מאי 2022 16:46:30שכחת אולי שלפני 2 עונות ,פיניקס היו הקבוצה החמה והלוהטת ביותר בבועה בלי אף הפסד שמי שהיה הרכז המוביל שלה היה רוביו.
רוצה לומר פיניקס כבר הייתה בתהליך קדימה שפול הצטרף,הוא פשוט התאים בצורה מעולה לפיניקס אבל גם בלעדיו פיניקס היו קבוצה טובה
אשך טמיר המקורי
9 מאי 2022 17:02:30שניכם צודקים. הם קבוצה טובה שהתרגלה להסתמך עליו בצורה מוגזמת אבל הוא מספק את הסחורה אז כל עוד הוא שם זה עובד… כשהוא לא זה נהיה בעיה
ארבל חילבה
9 מאי 2022 22:19:58ובלי בוקר הם שווים יותר מפלייאוף? שואל באמת לדעתך
האווי לאסוף
9 מאי 2022 16:26:28אחרי שנתיים של יאניס, זו כבר. שנה הרביעית שהmvp מגיע מחוץ לארהב. אולי כדאי שהאמריקאים יתגייסו לזה כמו למשימה לאומית, שלא יגמרו כמו האנגלים בווימבלדון, או האנגלים בכדורגל, או האנגלים בקריקט (לא סגור על האחרון, אבל ניקח צאנסה).
וכמובן, ברכות לזוכה הטרי (בדרך כלל הוא טרי מאוד, אפשר לאבחן את זה על פי הזרועות הוורדרדות שלו ברגע שזורקים אותו למשחק)
Li Ming
9 מאי 2022 16:31:30ועם אמביד שיגיע עצבני בעונה הבאה, וכמובן עם לוקה זה לא יהיה קל לאמריקאים לקחת שוב את ה MVP… יש את ג'ה, בוקר ואת טייטום, אבל הם ממש יצטרכו להתעלות כדי לתת תחרות
טריי זריקה מחשידה
9 מאי 2022 16:49:57אמת
shibumi
9 מאי 2022 21:11:31הספירה לאחור לדריק-רוז-מומנט של ג'ה בעיצומה. ובדריק-רוז-מומנט אני מתכוון לפציעה-מחרבת-קריירה. השאלה רק אם הוא יספיק להגיע לmvp לפני שזה יקרה
יהלי אולמר
9 מאי 2022 16:37:08אני רואה את האמריקאים שרים איטס גואינג הום
jefffoster10
9 מאי 2022 17:32:09האנגלים בווימבלדון היה לך אנדי מארי, למרות שהוא טען שכשהוא מנצח הוא בריטי אבל כשהוא מפסיד הוא סקוטי
יהלי אולמר
9 מאי 2022 16:37:18כמו שצריך.
NBA בדם
9 מאי 2022 16:43:51מגיע לויוקיץ'.
גם אם לוקחים בחשבון שיוקיץ' זכה בשנה שעברה , זה עדיין צריך להיות שלו, למרות העונה המעולה של אמביד.
אשך טמיר המקורי
9 מאי 2022 17:03:161+
Giannis
9 מאי 2022 17:27:27+1
דוקטור רזי הופמן
9 מאי 2022 19:28:04+מליון
סוסמעץ
9 מאי 2022 20:22:3110+
אהרון שדה
9 מאי 2022 16:48:17מהמוצדקות
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
9 מאי 2022 16:51:42לגמרי
טריי זריקה מחשידה
9 מאי 2022 17:02:08אמביד יאניס גה הרבה הרבה לפניו.
אמביד פי 20 עליו בהגנה סיים מיקום טוב יותר קלע יותר מלך הסלים של הליגה לא תחרות בכלל
יאניס עם אותם מספרים מיקום יותר טוב והגנה פי 20 יותר טובה
וגה לקח חבורת ילדים למקום 2 עם דחקנים ברמה שיש ליוקיץ בדנבר
זה חרפה
אהרון שדה
9 מאי 2022 17:27:28האקטיביות ההתקפית של יוקיץ הרבה יותר גבוהה משלהם
אמביד רץ בח למלכות הסלים ואין לו אס' כמו יוקיץ
גם הר' של יוקיץ טוב מהם
בקיצור מספרית יוקיץ בדרגה מעליהם בוודאי במדד
תוסיף לכך 2 שחקנים טופ 2+3 בקבוצה שלא שיחקו כלל העונה ותקבל אם וי פי
מילווקי בלי יאניס עם הולידיי ומידלטון בכלל לא רעה
גם לפילי כמה שחקנים טובים ללא פילי
היום למשל אמביד ניגן כינור שני להארדן
אתה רואה את יוקיץ מנגן באיזה שהוא משחק של דנבר כינור שני ?
יאניס יכול להרשות לעצמו גם אמביד לא יוקיץ
ולכן דנבר זו יוקיץ ובלעדיו היא בתחתית של התחתית בליגה
טריי זריקה מחשידה
9 מאי 2022 17:35:13חחחחחחחח הארדן בא ברבעון האחרון להיות גופה. אהרון הזכרון שלך אולי קצר אבל ב2 הפלייאופים האחרונים של דנבר שכחת למי יוקיץ שימש כמספר 2? רוצה תזכורת?
אהרון שדה
9 מאי 2022 18:34:47קודם כל בכל הכבוד למארי הוא לא השתווה לא התקרב ולא דגדג את יוקיץ
מארי לא עשה אפילו אול סטאר אחד בקריירה ודנבר בלי יוקיץ ועם מארי לא הייתה מגיעה לפלי אין
אין מה להשוות ומאמין שאתה לא רוצה לחלוק על זה
שנית בסופו של יום מארי לא היה ופורטר לא היה
לפילי היה את קרי עד שהוחלף בהארדן והארדן הגם שהוא כבר לא אם וי פי הוא שחקן שמעת לעת נחה עליו הרוח כמו המשחק האחרון
אבל זה לא רק הוא יש גם האריס וכפי שכבר נכתב כאן אין באמת מה להשוות בצוות המסייע
ומכיוון שדנבר לא הייתה רחוקה מאזנית מפילי בעונה הסדירה והתתמודדות של יוקיץ הייתה עם כלים פחותים בהרבה אין בכלל מה להשוות
טריי זריקה מחשידה
9 מאי 2022 17:38:24אגב אמביד סחב כל העונה עם מקסי דני גרין טוביאס וטייבול ומילטון השחקנים בדנבר לא נופלים מהם על הנייר. זה שמקסי פרח לצד אמביד זה לזכותו.
אני לא יודע איך מישהו יכול לחשוב בכלל שמגיע ליוקיץ הmvp לפני אמביד או יאניס.
דנבר בתחתית בלי יוקיץ? עם מורי הם עושים פלייאוף קל.
פילי בלי אמביד בספק אם יסיימו מעל דטרויט
jefffoster10
9 מאי 2022 18:15:32גם מעריציו הגדולים של מונטה מוריס, מתאגדי העמותה "יוחזר פרס תחרות ההטבעות לארון גורדון" ואיגוד הסמול פורוורדים בעלי שם המשפחה גרין יחלקו על דעתך שהצוות המסייע של דנבר העונה השתווה לצוות המסייע של פילי. בדנבר מסביב ליוקיץ' ללא פורטר ומארי אין בערך שחקן שיכול לקנות סל, למעט אולי בארטון שהיה פצוע וגרוע, לא בהכרח בסדר הזה, בערך שלושת-רבעי עונה. בפילי יש לך כוחות התקפיים משמעותיים יותר כמו האריס ומקסי, בלי בכלל לדבר על הארדן שהגיע למרות כושרו. למארי יש ביצי ענק ויכולת אדירה, אבל ללא הגראביטי שיוקיץ' ייצר הוא לא היה מגיע למספרים האלה וליכולת הזו.
Dipsy
9 מאי 2022 19:12:30מסכים איתך, ביזיון אם יוקיץ זוכה. מנפח מספרים, לא מסוגל להגן, לא מנהיג בשיט.
פחית שימורים צמיגית של Ljos
9 מאי 2022 16:53:44לוק וולטון – אלווין ג'נטרי – מייק בראון.
מארק ג'קסון היה מועמד בכיר (רחמנא לצלן).
אפשר להוסיף גם את האריסון ברנס והרציונל להחתמה של באדי הילד.
דמיון ג'ונס!
אז איך סקרמנטו לא מצליחים להיות גולדן סטייט 2.0? מה הם עושים לא נכון? אני חושב שהם חייבים לעוף על מקס לקוון לוני. החתיכה החסרה.
Jonathan
9 מאי 2022 17:17:43כריס וובר… (הייתי כותב גם מיץ' ריצ'מונד אבל אותו היינו מספיק טיפשים לשלוח ישירות אליהם).
הם קצת הסטוקרים שלנו
פחית שימורים צמיגית של Ljos
9 מאי 2022 17:32:03מזכיר לי שגם כריס מאלין עבר שם כ"יועץ" לפני איזה עשור.
אשך טמיר המקורי
9 מאי 2022 17:00:43ברוקסי פנוי, איך התפשרו על בראון?
טריי זריקה מחשידה
9 מאי 2022 17:06:19🤣🤣🤣🤣🤣🤣 היו מחתימים את גנטרי ל5 עונות
רפי
9 מאי 2022 17:06:30MVP ליוקיץ זה כמו ה MVP של נאש מול קובי ולברון
קשקוש אחד גדול
אמביד או יאניס היו צריכים לקבל את הפרס
טריי זריקה מחשידה
9 מאי 2022 17:14:14אמת
Dor
9 מאי 2022 18:08:40אני כמובן גם לא ככ אוביקטיבי ויוקיץ גאון אבל אמביד יותר שלם כי הוא גם שחקן הגנה נהדר. יוקיץ מאוד השתפר והוא כבר לא קונוס כמו שהוא היה פעם אבל אמביד הוא ליגה אחרת בצד הזה של המגרש עם נוכחות משמעותית. אם מוסיפים את היכולת ההתקפית שלו השנה זה לדעתי שלו בנקודות
פחית שימורים צמיגית של Ljos
9 מאי 2022 18:45:02אני יודע שאצלכם בעדה נהוג לשנוא את יוקיץ' כי הוא לכאורה לוקח קרדיט מהנבחר האהוב שלכם שאין כמותו. גם ידוע כמה אוהדי פילי יכולים להיות עדינים וכמה הם תמיד חיים בפרופורציות ולא מתהפכים סתם על אף אחד.
אבל אין שום סיבה שנהיה אויבים. לא צריך מלחמה. אין שום סיבה שלא כולנו נעריך את השחקנים שלנו. בואו ניפגש לחתום על הסכם שלום בינינו, נשבע בלי אמבושים. אני רק אביא את גרזן השלום שלי ואקדח ההערכה ההדדית, בסדר?
Dor
9 מאי 2022 22:23:07אתה רומז פה לאפליה על רקע עדתי? 🧐
פחית שימורים צמיגית של Ljos
9 מאי 2022 22:55:03חלילה עדתי. על רקע עדות.
אתם עדים לאמביד.
אבג
9 מאי 2022 17:10:44הייתי נותן ללוקה, ואם לא אז אמביד.
מכל השחקנים היום לוקה המוכשר ביותר, וזה שייזכר לדעתי כטוב ביותר בעשור הקרוב.
המיקום של דאלאס מספיק טוב
רן הנרגן
9 מאי 2022 17:43:46ראשית זה פרס שנתי , שנית הפרס הוא על תרומה לקבוצה / השחקן הכי טוב ולוקה לא היה כזה השנה. אולי בעתיד, כשיתבגר
אבג
9 מאי 2022 19:38:40לאיזה מקום לדעתך היו מגיעים בלעדיו. לדעתי לא עושים פלייאוף
טריי זריקה מחשידה
9 מאי 2022 17:13:57מר nfs ומר רזיאל נא לגשת לדלפק הקרוב
מר יודוקה אמר שהוא מחפש את הטלפון של גילה אלמגור.
Nfs מתבקש לגשת לדלפק הקרוב ולמסור לו את הטלפון של גילה בדחיפות
“I’m going to have to teach my guys to flop more”
פחית שימורים צמיגית של Ljos
9 מאי 2022 17:25:31טוב, אז מייק בראון היה מאמן של קליבלנד בתקופת לברון הראשונה והצליח שם יפה להגיד לאנשים לזוז מהדרך של לברון. אחר כך הוא לקח לשנה את הלייקרס של קובי, גאסול וביינום לחצי גמר המערב ונזרק מיד.
הקבוצות שלו לא היו מרשימות במיוחד (יש משהו יותר בוטה מ"בלשון המעטה"? איזו גרסא כתובה של אצבע בפה וקולות הקאה?) ואני לא בטוח כמה הוא טוב בפיתוח שחקנים (לברון עבר דרכו, והייתה לו שנה אחת עם קיירי הצעיר) אבל אולי הוא למד משהו בשש השנים האחרונות בגולדן סטייט. מה שבטוח שמגיעה לו הזדמנות נוספת כמאמן בליגה יותר מכמה מאמנים בליגה שקיבלו הזדמנות נוספת. הוא לפחות לא הרביץ לאישתו ואף שחקן לא טען שהוא גרם לו לפרוש מכדורסל.
פרופורציות.
jefffoster10
9 מאי 2022 17:38:04מייק בראון אוברייטד ברמת הדוק ריברס, כמו ריברס לא ברור איך הוא הצליח לתחזק כזו קריירה כאשר לריברס לפחות יש אליפות בחגורה כמאמן ראשי (אם כי לטעמי מירב הקרדיט צריך ללכת שם לת'יבס שבנה את ההגנה ולאיינג' שבנה את הקבוצה, תרומת ריברס הייתה לשים את הכדור בידיים של רונדו ובעיקר לא להפריע), לא פלא שסקרמנטו כושלים, איינשטיין אמר פעם שטיפשות היא לנסות את אותו דבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות, וזה בדיוק מגדיר את סקרמנטו.
לגבי ה-MVP של יוקיץ' – מסכים, מגיע לו על העונה הסדירה ולאן שהוא סחב את דנבר די לבדו, בתקווה ששנה הבאה הוא יקבל את מארי ו-MPJ ואולי המספרים שלו יפחתו ולא יקבל שוב MVP, אבל ילך רחוק יותר בפלייאוף. אוהדי דנבר שמעוניינים להעביר את MPJ תמורת משהו מאינדיאנה למעט מקונל והאליברטון שהם אנטאצ'בל – אני פתוח להצעות.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
9 מאי 2022 17:42:45הרגת עם המקונל :-)))))
jefffoster10
9 מאי 2022 17:52:12וברוס בואן לא היה אנטאצ'בל אצלכם?
עמיחי קטן
9 מאי 2022 17:56:03הספרס העבירו אותו בטרייד ב-2009 אם אני זוכר נכון
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
9 מאי 2022 17:41:52האמת שזה כבר קרה, אבל זו הזדמנות טובה להזכיר שלדעתי יוקיץ' עבר את מאנו במירוץ לגניבת הדראפט מספר אחת בהיסטוריה. מברוק ניקולה. לא נורא מאנו, גם מקום שני זה מאד מאד מכובד 💐💐💐
פחית שימורים צמיגית של Ljos
9 מאי 2022 17:44:16זה מאנו, הוא ידע שמתישהו הוא יצטרך לעלות מהספסל.
רפי
9 מאי 2022 18:00:03וואללה הפתעת
כמה אליפויות יש לגוקיץ?
מה שמאנו וטוני פרקר עשו זה היסטורי
פארקר מקום 60 בדארפט עדיין גניבה גדולה יותר מכולם
jefffoster10
9 מאי 2022 18:08:16טוני פארקר מקום 28, מאנו מקום 57
MacLeod 1
9 מאי 2022 18:15:20מגיע לו, אין ספק.
הדבר הראשון שעלה לי לראש זה שעכשיו יאניס יבוא עם יותר מוטיבציה לעונה הבאה, כי תכלס הוא הכי טוב בעולם כיום ואין שום סיבה שייסתפק ב2 הפרסים שקיבל. הוא אמור לסיים קריירה עם 4-5 mvp,s,
רן הנרגן
9 מאי 2022 19:03:33הבעיה של סקרמנטו זה הבעלים שלה.
עידן
9 מאי 2022 19:51:09אל פארוק אמינו נשדד
Berch
9 מאי 2022 19:59:25אויואבוי שובפם הג'וקר?
אם לא אמביד לפחות הוא
נו שויין… שנה הבאה
🤷🏼♂️
פחית שימורים צמיגית של Ljos
9 מאי 2022 20:45:17בחדשות המונדיאל – משפט השחיתות של פיפ"א נדחה ממאי הקרוב לחודש ינואר, רק לאחר המונדיאל. מאכזב, כי יש ציפייה שקיום המונדיאל בקטאר יעלה במשפט.
jefffoster10
9 מאי 2022 23:43:25לא ממש ציפיתי אחרת, קצת כמו הקאלצ'יופלי בזמנו, רוצים כנראה מונדיאל מוצלח ארגונית ומקצועית כדי לאפר קצת את השחיתות הזועקת. יש לי הרגשה שהרצון הזה יתפוצץ להם בפנים, שעם כל הכבוד לעובדה שקטאר אינה דמוקרטית ומוכוונת כולה למונדיאל, כל הבנייה שבעולם לא שווה מדינה שלא יודעת מה זה כדורגל ואצטדיונים חצי ריקים בערים שוממות
Jonathan
9 מאי 2022 20:50:26אוהדי פילי וקנדריק פרקינס מבקרים:
https://sports.yahoo.com/sixers-nba-twitter-react-joel-144446663.html
אני שמח עם יוקיץ' בחגו אבל לא יודע אם אני שלם עם הבחירה. לא היה אף שחקן כמוהו בעונה הרגילה ובאמת סחב נאגטס חבולים ועייפים. אין ספק שהוא נתן עונה גדולה וקשה לטעון שליאניס ולאמביד מגיע יותר ממנו.
מצד שני – עם הסוויפ שספג בסיבוב השני בעונה שעברה (אחד מ-5 שחקנים שטואטאו לאחר קבלת MVP) והתחושה הברורה שגם אם הוא סחב את הנאגטס זה לא היה סופר רחוק (מקום שישי שבו הוא היה האנדרדוג בפלייאוף) – לאלה שמעדיפים את אמביד (או יאניס?) יש טיעון חזק.
*
מישהו יודע מה שלום חגי ניסני? לא ראיתי אותו באתר לאחרונה. אני בדרך כלל מאוד אוהב את התגובות שלו.
טריי זריקה מחשידה
9 מאי 2022 21:22:18מה שצריך להכריע לטובת אמביד ויאניס זה ההגנה שבכמה רמות על של יוקיץ. בהתקפה הם די מאוזנים פחות או יותר והמיקומים גם לא רחוקים אחד מהשני פחות או יותר
חגי "התותח" ניסני
9 מאי 2022 21:27:04כשיאניס ואמביד יצליחו למסור ולמצוא את החברים כמו שיוקיץ' עושה הטיעון שלך יהיה רלוונטי.
טריי זריקה מחשידה
9 מאי 2022 22:05:57הם נותנים לרכזים לרכז לא לוקחים להם את העבודה. שעל יוקיץ ישמרו כמו על אמביד יהיה מה לדון.
חגי "התותח" ניסני
9 מאי 2022 21:26:11טוב יונתן פתחת תיבת פאנדורה או סתם תיבה.
א' הפלייאוף לא רלוונטי.
ב' לא יודע מה עוד יוקיץ' צריך לעשות בשביל להוכיח את עצמו. זה שהוא לא מאיים בזה שהוא ייקח את הכישרון שלו למקום אחר ואשכרה מזדיין בסבלנות שהחברים הפצועים יחזרו, זה בעיניי סימן לגדולה שלו ולא להיפך.
ג' בהמשך לא'. בהחלט יש שחקנים שהמעבר לפלייאוף מבליט את המוגבלות שלהם. דנקן רובינסון מבחינה הגנתית למשל ממעט לשחק. רבות דובר בעבר על דרוזן שמה לעשות הוגבל הרבה יותר בפלייאופים. הג'וקר כמעט משמר את היעילות שלו מהעונה הרגילה – ובפלייאוף כולם יורדים.
ד' אל תדליק אותי!!!
Jonathan
9 מאי 2022 21:59:56א. כל המאמץ המייגע הזה של העונה הוא כדי לבנות את הקבוצה לפלייאוף ולתפוס בו מקום טוב.
כמו שטריי יאנג אומר – העונה הרגילה פחות מעניינת אותנו (במקרה שלו בעצם גם הפלייאוף, אבל זה סיפור אחר). וסבבה, כולה מקום שישי בעונה הרגילה כשבשביל MVP חשובים גם הנצחונות.
ב. לכולם יש מידות טובות וסימנים לגדולה. אף אחד לא באמת נולד ייצור אופל מרושע. ליוקיץ' יש גם מידות כמו הטמפרנט שלו והיכולת לדרוס שחקנים שהרגיזו אותו עם בולדוזר, רק בלי הבולדוזר. אז הוא בסדר בזה, ולא בסדר בדברים אחרים. ג'ורדן ולברון גם לא היו בסדר בשיאם בהרבה דברים. לא רוצה לשתות קפה עם אחד מהם, בסדר?
ג. שיכנעת אותי – הוא אכן יותר טוב מדאנקן רובינזון ודמאר דרוזן בפלייאוף. אני לא יודע מה לעשות עם המידע הזה.
ד. דווקא חגי "הפלומבה האנושי" ניסני יכול להיות שם משתמש מוצלח
חגי "התותח" ניסני
9 מאי 2022 20:52:50זה לא פייר איך אפשר לבחור כשיש כל כך הרבה כישרון?? פוליטית מגיע לאמביד. מבחינת כדורסל זו הייתה עונה פסיכית של שניהם. בפוטו פיניש הייתי הולך על יואל מלך הטוויטר. אשרינו שזכינו לראות אותם
דדי
10 מאי 2022 00:52:12בחירה נכונה.
בלעדיו הם פשוט הקבוצה הכי גרועה בליגה העונה.
בשבילי הוא כבר טופ 10 בעמדה שלו בכל הזמנים.
ארבל חילבה
10 מאי 2022 01:43:22לא מאוד קשה להיות טופ 10 בעמדה שלך כשאתה ממציא אחת…
דדי
10 מאי 2022 12:03:42כנראה הזדמנות טובה להגיד לך ששם המשתמש שלך הוא הכי טוב באתר.
או הכי הזוי באתר.
או שניהם.
ירון, החלום
11 מאי 2022 00:42:40בס"ד
תודה רבה.
גם יוקיץ וגם אמביד וגם יאניס ראויים.