חם מהתנור: לפי הדיווחים, ניקולה יוקיץ' הוא ה-MVP

לפי ה-ESPN ניקולה יוקיץ' זכה במירב הקולות ל-MVP ויהפוך ל-MVP בפעם השניה ברציפות ובכך הפך לשחקן ה-14 שזוכה בתואר הMVP יותר מפעם אחת.

הוא גבר על יאניס אנטטוקומפו וג'ואל אמביד במירוץ שהובל השנה על ידי שלושה שחקנים לא אמריקאיים.

*

ובדיווח נוסף: מייק בראון יהפוך למאמן הסקרמנטו קינגס. בראון משמש כעוזר מאמן בגולדן סטייט ווריירס מאז 2016 ולפני כן אימן מספר קבוצות אותן הביא לפלייאוף ב-6 מתוך 8 עונותיו כמאמן – כולל ביקור אחד בגמר וזכיה בפרס מאמן העונה ב-2009. הקינגס מקווים שבראון יעזור להם להגיע לפלייאוף לראשונה לאחר 16 עונות.

לפוסט הזה יש 71 תגובות

  1. דל"פ. לא סובל את כריס פול אבל כשמדברים על "השחקן בעל הערך (שאני מתרגם לתרומה לקבוצה)" הגבוה הוא הנבחר שלי השנה. בלעדיו פיניקס לא שווה יותר מעליה לפליאוף.

    1. שכחת אולי שלפני 2 עונות ,פיניקס היו הקבוצה החמה והלוהטת ביותר בבועה בלי אף הפסד שמי שהיה הרכז המוביל שלה היה רוביו.
      רוצה לומר פיניקס כבר הייתה בתהליך קדימה שפול הצטרף,הוא פשוט התאים בצורה מעולה לפיניקס אבל גם בלעדיו פיניקס היו קבוצה טובה

  2. אחרי שנתיים של יאניס, זו כבר. שנה הרביעית שהmvp מגיע מחוץ לארהב. אולי כדאי שהאמריקאים יתגייסו לזה כמו למשימה לאומית, שלא יגמרו כמו האנגלים בווימבלדון, או האנגלים בכדורגל, או האנגלים בקריקט (לא סגור על האחרון, אבל ניקח צאנסה).
    וכמובן, ברכות לזוכה הטרי (בדרך כלל הוא טרי מאוד, אפשר לאבחן את זה על פי הזרועות הוורדרדות שלו ברגע שזורקים אותו למשחק)

    1. ועם אמביד שיגיע עצבני בעונה הבאה, וכמובן עם לוקה זה לא יהיה קל לאמריקאים לקחת שוב את ה MVP… יש את ג'ה, בוקר ואת טייטום, אבל הם ממש יצטרכו להתעלות כדי לתת תחרות

      1. הספירה לאחור לדריק-רוז-מומנט של ג'ה בעיצומה. ובדריק-רוז-מומנט אני מתכוון לפציעה-מחרבת-קריירה. השאלה רק אם הוא יספיק להגיע לmvp לפני שזה יקרה

    2. האנגלים בווימבלדון היה לך אנדי מארי, למרות שהוא טען שכשהוא מנצח הוא בריטי אבל כשהוא מפסיד הוא סקוטי

  3. מגיע לויוקיץ'.
    גם אם לוקחים בחשבון שיוקיץ' זכה בשנה שעברה , זה עדיין צריך להיות שלו, למרות העונה המעולה של אמביד.

    1. אמביד יאניס גה הרבה הרבה לפניו.

      אמביד פי 20 עליו בהגנה סיים מיקום טוב יותר קלע יותר מלך הסלים של הליגה לא תחרות בכלל
      יאניס עם אותם מספרים מיקום יותר טוב והגנה פי 20 יותר טובה
      וגה לקח חבורת ילדים למקום 2 עם דחקנים ברמה שיש ליוקיץ בדנבר
      זה חרפה

      1. האקטיביות ההתקפית של יוקיץ הרבה יותר גבוהה משלהם
        אמביד רץ בח למלכות הסלים ואין לו אס' כמו יוקיץ
        גם הר' של יוקיץ טוב מהם
        בקיצור מספרית יוקיץ בדרגה מעליהם בוודאי במדד
        תוסיף לכך 2 שחקנים טופ 2+3 בקבוצה שלא שיחקו כלל העונה ותקבל אם וי פי
        מילווקי בלי יאניס עם הולידיי ומידלטון בכלל לא רעה
        גם לפילי כמה שחקנים טובים ללא פילי
        היום למשל אמביד ניגן כינור שני להארדן
        אתה רואה את יוקיץ מנגן באיזה שהוא משחק של דנבר כינור שני ?
        יאניס יכול להרשות לעצמו גם אמביד לא יוקיץ
        ולכן דנבר זו יוקיץ ובלעדיו היא בתחתית של התחתית בליגה

          1. קודם כל בכל הכבוד למארי הוא לא השתווה לא התקרב ולא דגדג את יוקיץ
            מארי לא עשה אפילו אול סטאר אחד בקריירה ודנבר בלי יוקיץ ועם מארי לא הייתה מגיעה לפלי אין
            אין מה להשוות ומאמין שאתה לא רוצה לחלוק על זה

            שנית בסופו של יום מארי לא היה ופורטר לא היה
            לפילי היה את קרי עד שהוחלף בהארדן והארדן הגם שהוא כבר לא אם וי פי הוא שחקן שמעת לעת נחה עליו הרוח כמו המשחק האחרון
            אבל זה לא רק הוא יש גם האריס וכפי שכבר נכתב כאן אין באמת מה להשוות בצוות המסייע
            ומכיוון שדנבר לא הייתה רחוקה מאזנית מפילי בעונה הסדירה והתתמודדות של יוקיץ הייתה עם כלים פחותים בהרבה אין בכלל מה להשוות

        1. אגב אמביד סחב כל העונה עם מקסי דני גרין טוביאס וטייבול ומילטון השחקנים בדנבר לא נופלים מהם על הנייר. זה שמקסי פרח לצד אמביד זה לזכותו.
          אני לא יודע איך מישהו יכול לחשוב בכלל שמגיע ליוקיץ הmvp לפני אמביד או יאניס.
          דנבר בתחתית בלי יוקיץ? עם מורי הם עושים פלייאוף קל.
          פילי בלי אמביד בספק אם יסיימו מעל דטרויט

          1. גם מעריציו הגדולים של מונטה מוריס, מתאגדי העמותה "יוחזר פרס תחרות ההטבעות לארון גורדון" ואיגוד הסמול פורוורדים בעלי שם המשפחה גרין יחלקו על דעתך שהצוות המסייע של דנבר העונה השתווה לצוות המסייע של פילי. בדנבר מסביב ליוקיץ' ללא פורטר ומארי אין בערך שחקן שיכול לקנות סל, למעט אולי בארטון שהיה פצוע וגרוע, לא בהכרח בסדר הזה, בערך שלושת-רבעי עונה. בפילי יש לך כוחות התקפיים משמעותיים יותר כמו האריס ומקסי, בלי בכלל לדבר על הארדן שהגיע למרות כושרו. למארי יש ביצי ענק ויכולת אדירה, אבל ללא הגראביטי שיוקיץ' ייצר הוא לא היה מגיע למספרים האלה וליכולת הזו.

  4. לוק וולטון – אלווין ג'נטרי – מייק בראון.
    מארק ג'קסון היה מועמד בכיר (רחמנא לצלן).
    אפשר להוסיף גם את האריסון ברנס והרציונל להחתמה של באדי הילד.
    דמיון ג'ונס!
    אז איך סקרמנטו לא מצליחים להיות גולדן סטייט 2.0? מה הם עושים לא נכון? אני חושב שהם חייבים לעוף על מקס לקוון לוני. החתיכה החסרה.

    1. כריס וובר… (הייתי כותב גם מיץ' ריצ'מונד אבל אותו היינו מספיק טיפשים לשלוח ישירות אליהם).
      הם קצת הסטוקרים שלנו

    1. אני כמובן גם לא ככ אוביקטיבי ויוקיץ גאון אבל אמביד יותר שלם כי הוא גם שחקן הגנה נהדר. יוקיץ מאוד השתפר והוא כבר לא קונוס כמו שהוא היה פעם אבל אמביד הוא ליגה אחרת בצד הזה של המגרש עם נוכחות משמעותית. אם מוסיפים את היכולת ההתקפית שלו השנה זה לדעתי שלו בנקודות

    2. אני יודע שאצלכם בעדה נהוג לשנוא את יוקיץ' כי הוא לכאורה לוקח קרדיט מהנבחר האהוב שלכם שאין כמותו. גם ידוע כמה אוהדי פילי יכולים להיות עדינים וכמה הם תמיד חיים בפרופורציות ולא מתהפכים סתם על אף אחד.
      אבל אין שום סיבה שנהיה אויבים. לא צריך מלחמה. אין שום סיבה שלא כולנו נעריך את השחקנים שלנו. בואו ניפגש לחתום על הסכם שלום בינינו, נשבע בלי אמבושים. אני רק אביא את גרזן השלום שלי ואקדח ההערכה ההדדית, בסדר?

  5. הייתי נותן ללוקה, ואם לא אז אמביד.
    מכל השחקנים היום לוקה המוכשר ביותר, וזה שייזכר לדעתי כטוב ביותר בעשור הקרוב.
    המיקום של דאלאס מספיק טוב

    1. ראשית זה פרס שנתי , שנית הפרס הוא על תרומה לקבוצה / השחקן הכי טוב ולוקה לא היה כזה השנה. אולי בעתיד, כשיתבגר

  6. מר nfs ומר רזיאל נא לגשת לדלפק הקרוב

    מר יודוקה אמר שהוא מחפש את הטלפון של גילה אלמגור.
    Nfs מתבקש לגשת לדלפק הקרוב ולמסור לו את הטלפון של גילה בדחיפות

    “I’m going to have to teach my guys to flop more”

  7. טוב, אז מייק בראון היה מאמן של קליבלנד בתקופת לברון הראשונה והצליח שם יפה להגיד לאנשים לזוז מהדרך של לברון. אחר כך הוא לקח לשנה את הלייקרס של קובי, גאסול וביינום לחצי גמר המערב ונזרק מיד.
    הקבוצות שלו לא היו מרשימות במיוחד (יש משהו יותר בוטה מ"בלשון המעטה"? איזו גרסא כתובה של אצבע בפה וקולות הקאה?) ואני לא בטוח כמה הוא טוב בפיתוח שחקנים (לברון עבר דרכו, והייתה לו שנה אחת עם קיירי הצעיר) אבל אולי הוא למד משהו בשש השנים האחרונות בגולדן סטייט. מה שבטוח שמגיעה לו הזדמנות נוספת כמאמן בליגה יותר מכמה מאמנים בליגה שקיבלו הזדמנות נוספת. הוא לפחות לא הרביץ לאישתו ואף שחקן לא טען שהוא גרם לו לפרוש מכדורסל.
    פרופורציות.

  8. מייק בראון אוברייטד ברמת הדוק ריברס, כמו ריברס לא ברור איך הוא הצליח לתחזק כזו קריירה כאשר לריברס לפחות יש אליפות בחגורה כמאמן ראשי (אם כי לטעמי מירב הקרדיט צריך ללכת שם לת'יבס שבנה את ההגנה ולאיינג' שבנה את הקבוצה, תרומת ריברס הייתה לשים את הכדור בידיים של רונדו ובעיקר לא להפריע), לא פלא שסקרמנטו כושלים, איינשטיין אמר פעם שטיפשות היא לנסות את אותו דבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות, וזה בדיוק מגדיר את סקרמנטו.
    לגבי ה-MVP של יוקיץ' – מסכים, מגיע לו על העונה הסדירה ולאן שהוא סחב את דנבר די לבדו, בתקווה ששנה הבאה הוא יקבל את מארי ו-MPJ ואולי המספרים שלו יפחתו ולא יקבל שוב MVP, אבל ילך רחוק יותר בפלייאוף. אוהדי דנבר שמעוניינים להעביר את MPJ תמורת משהו מאינדיאנה למעט מקונל והאליברטון שהם אנטאצ'בל – אני פתוח להצעות.

    1. וואללה הפתעת
      כמה אליפויות יש לגוקיץ?
      מה שמאנו וטוני פרקר עשו זה היסטורי
      פארקר מקום 60 בדארפט עדיין גניבה גדולה יותר מכולם

  9. מגיע לו, אין ספק.
    הדבר הראשון שעלה לי לראש זה שעכשיו יאניס יבוא עם יותר מוטיבציה לעונה הבאה, כי תכלס הוא הכי טוב בעולם כיום ואין שום סיבה שייסתפק ב2 הפרסים שקיבל. הוא אמור לסיים קריירה עם 4-5 mvp,s,

  10. בחדשות המונדיאל – משפט השחיתות של פיפ"א נדחה ממאי הקרוב לחודש ינואר, רק לאחר המונדיאל. מאכזב, כי יש ציפייה שקיום המונדיאל בקטאר יעלה במשפט.

    1. לא ממש ציפיתי אחרת, קצת כמו הקאלצ'יופלי בזמנו, רוצים כנראה מונדיאל מוצלח ארגונית ומקצועית כדי לאפר קצת את השחיתות הזועקת. יש לי הרגשה שהרצון הזה יתפוצץ להם בפנים, שעם כל הכבוד לעובדה שקטאר אינה דמוקרטית ומוכוונת כולה למונדיאל, כל הבנייה שבעולם לא שווה מדינה שלא יודעת מה זה כדורגל ואצטדיונים חצי ריקים בערים שוממות

  11. אוהדי פילי וקנדריק פרקינס מבקרים:
    https://sports.yahoo.com/sixers-nba-twitter-react-joel-144446663.html
    אני שמח עם יוקיץ' בחגו אבל לא יודע אם אני שלם עם הבחירה. לא היה אף שחקן כמוהו בעונה הרגילה ובאמת סחב נאגטס חבולים ועייפים. אין ספק שהוא נתן עונה גדולה וקשה לטעון שליאניס ולאמביד מגיע יותר ממנו.
    מצד שני – עם הסוויפ שספג בסיבוב השני בעונה שעברה (אחד מ-5 שחקנים שטואטאו לאחר קבלת MVP) והתחושה הברורה שגם אם הוא סחב את הנאגטס זה לא היה סופר רחוק (מקום שישי שבו הוא היה האנדרדוג בפלייאוף) – לאלה שמעדיפים את אמביד (או יאניס?) יש טיעון חזק.
    *
    מישהו יודע מה שלום חגי ניסני? לא ראיתי אותו באתר לאחרונה. אני בדרך כלל מאוד אוהב את התגובות שלו.

    1. טוב יונתן פתחת תיבת פאנדורה או סתם תיבה.
      א' הפלייאוף לא רלוונטי.
      ב' לא יודע מה עוד יוקיץ' צריך לעשות בשביל להוכיח את עצמו. זה שהוא לא מאיים בזה שהוא ייקח את הכישרון שלו למקום אחר ואשכרה מזדיין בסבלנות שהחברים הפצועים יחזרו, זה בעיניי סימן לגדולה שלו ולא להיפך.
      ג' בהמשך לא'. בהחלט יש שחקנים שהמעבר לפלייאוף מבליט את המוגבלות שלהם. דנקן רובינסון מבחינה הגנתית למשל ממעט לשחק. רבות דובר בעבר על דרוזן שמה לעשות הוגבל הרבה יותר בפלייאופים. הג'וקר כמעט משמר את היעילות שלו מהעונה הרגילה – ובפלייאוף כולם יורדים.
      ד' אל תדליק אותי!!!

      1. א. כל המאמץ המייגע הזה של העונה הוא כדי לבנות את הקבוצה לפלייאוף ולתפוס בו מקום טוב.
        כמו שטריי יאנג אומר – העונה הרגילה פחות מעניינת אותנו (במקרה שלו בעצם גם הפלייאוף, אבל זה סיפור אחר). וסבבה, כולה מקום שישי בעונה הרגילה כשבשביל MVP חשובים גם הנצחונות.
        ב. לכולם יש מידות טובות וסימנים לגדולה. אף אחד לא באמת נולד ייצור אופל מרושע. ליוקיץ' יש גם מידות כמו הטמפרנט שלו והיכולת לדרוס שחקנים שהרגיזו אותו עם בולדוזר, רק בלי הבולדוזר. אז הוא בסדר בזה, ולא בסדר בדברים אחרים. ג'ורדן ולברון גם לא היו בסדר בשיאם בהרבה דברים. לא רוצה לשתות קפה עם אחד מהם, בסדר?
        ג. שיכנעת אותי – הוא אכן יותר טוב מדאנקן רובינזון ודמאר דרוזן בפלייאוף. אני לא יודע מה לעשות עם המידע הזה.
        ד. דווקא חגי "הפלומבה האנושי" ניסני יכול להיות שם משתמש מוצלח

  12. זה לא פייר איך אפשר לבחור כשיש כל כך הרבה כישרון?? פוליטית מגיע לאמביד. מבחינת כדורסל זו הייתה עונה פסיכית של שניהם. בפוטו פיניש הייתי הולך על יואל מלך הטוויטר. אשרינו שזכינו לראות אותם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט