דאלאס ופילי משוות ל2-2 בליל ראשון / מאנו וצ'יקו

דאלאס ופילי משוות ל2-2 בליל ראשון / מאנו וצ'יקו

דאלאס מאבריקס 111 – פיניקס סאנס 101 (2-2 בסדרה) מאנו

בוקר צולף שלשה ומעלה את פיניקס ליתרון ראשון, יחיד ואחרון במשחק, וכריס פול מיד עושה עבירה, תופעה שתחזור על עצמה עוד 5 פעמים לפני שהמשחק יסתיים, ותשפיע לא מעט על תוצאת הסיום. בולוק מחזיר בשלשה, בוקר משיב בסל יפה קצת מאחורי הסל, והתוצאה היא 7-7 כשלוקה מקבל טכנית על בהיה בשופטים או משהו כזה, לך תבין מה עובר על הילד, אבל מיד אחר כך סוחט עבירת תוקף מפוקפקת מבוקר, אז לך תדע, אולי הוא יודע מה הוא עושה. כמה שלשות של דאלאס מאוחר יותר התוצאה 13-8 למקומיים ומונטי וויליאמס לוקח פסק זמן ראשון להערב.

זה לא ממש עוזר – דאלאס ממשיכים לקלוע ופיניקס ממשיכים להחמיץ, ועכשיו בוקר חוטף טכנית מפוקפקת אחרי שבעצמו סחט עבירה (סמיילי מושך כתפיים). המשחק של דאלאס שוטף וזורם, בעוד פיניקס לא ממש מצליחה לעצור את דאלאס בהגנה, מתקשה למצוא שטף משחק בהתקפה, ונראית קצת כמו בוקר נגד כל הכחולים. פול מוצא את אייטון ללוב כדי לצמצם 19-13, אבל הנה עוד עבירת תוקף, הפעם של כריס פול, וזו כבר עבירה שניה לפול תוך פחות מ-7 דקות משחק. צרות באות בצרורות, והנה קראודר צולע את דרכו אל מחוץ לפרקט, ואני מתחיל לחשוש שהמשחק הזה יהפוך ללא תחרותי בעתיד הקרוב ביותר.

אייטון לא ממש מורגש מול הסמול בול הדאלאסי ופאוול שמשחק סנטר, ואני חושב שזו חלק מהבעיה – אם אתה משחק עם ביג לפחות תשתמש בו, אם אתה לא משתמש בו, תעלה סמול בול משלך ותתחיל לרוץ. גם כשאייטון מנסה משהו שורקים נגדו בטענה ש"הפריע לכדור" או משהו כזה, ונראה שזה לא הולך להיות הערב של פיניקס.

עכשיו גם לוקה עם עבירה טכנית, אבל זה לא מפריע לו לטייל בצבע של פיניקס ולקבוע 26-15. עבירת שלוש שניות של פיניקס, והסאנס עם 5 איבודים תוך פחות מ-9 דקות. קמרון ג'ונסון קולע, פיני סמית' עונה לו, בוקר מחמיץ עוד בידוד, ופיניקס פשוט לא מצליחה לשחק כדורסל.

באופן מפתיע משהו, דווקא מגי מחזיק את פיניקס בתמונה, אבל ברטאנס עם שתי שלשות חותם את הרבע הראשון בתוצאה 37-24 למקומיים, ומאיפה שאני יושב (על הספה) רואים בבירור שפיניקס בצרות, לא בגלל ההפרש, או הרמה של דאלאס, אלא בגלל שהם פשוט לא מצליחים לעשות שום דבר חוץ מבידודים לבוקר.

ברבע השני השלשות של ברטאנס ממשיכות לצלול פנימה. מגי קולע, וגם מוסר יפה, והשלשות של פיניקס גם מתחילות להיכנס, אבל הפער עדיין 13 – 48-35. עכשיו תורו של דינווידי ללהוט מחוץ לקשת, בעוד שכריס פול ללא נקודות בחלוף 16 דקות של משחק… האמת שהייתי פורש עכשיו, אבל התנדבתי לסקר ולא נותר לי אלא לקוות לשינוי מגמה בהמשך.

שתי קוביות ענק מנופחות מושלכות מהקהל לפרקט, כחלק מאיזו פרסומת לקזינו, ומישהו זוכה באלף דולר. לא יאמן איזה שטויות ממציאים שם.

מספרים לנו שדאלאס קלעה כבר 13 שלשות, מספר זהה למספר השלשות שלה במשחק ה-3 כולו, ועברו רק 18 דקות. עוד עבירה טכנית, גאד נוז וואי, זה מתחיל להרגיש מגוחך. חדירה יפה של בוקר על קליבה, אנד וואן, וזה רק 54-46. עכשיו גם פול עם חדירה, וגם קראודר החליט שהוא טוני פארקר – האם פיניקס מצאו את הדרך? הפער יורד ל-7, 59-52.

המצלמה תופסת בקהל את שון "מטריקס" מאריון המיתולוגי, במשחק בין שתי הקבוצות "שלו". מעניין בעד מיהו היום. שתי דקות לפני ההפסקה פול מבצע עבירה שלישית, ורגע לפני ההפסקה את הרביעית… תוצאת המחצית 68-56.

המחצית השניה, ברובה, הייתה עוד מאותו דבר. אני מנקר קשות מול המסך, ומגלה שפול יצא בשש עבירות…. דאלאס חוצים את קו מאה הנקודות כשלפיניקס יש רק 90, ועבירת תוקף של בוקר מעלה את הספסלים לשתי הדקות האחרונות. תוצאת הסיום 111-101 קצת משקרת כי המשחק לא היה תחרותי כמעט מההתחלה.

בדאלאס הצוות המסייע בהחלט תרם – פיני סמית' עם 24 נק' ב-8/12 מהשלוש, 8 ריב' (5 בהתקפה), ברונסון עם 18, ברטאנס עם 12, קליבה 11 ודינווידי 10 – כשדונצ'יץ עצמו עם 26 נק' ו-11 אס'. בפיניקס בוקר, עם 35 נק', היה השחקן הבולט, אבל האחרים לא ממש מצאו את עצמם – מיקאל ברידג'ס עם 3/9 מהשדה ל-6 נק' ב-32 דק', אייטון קלט 6 ריב' התקפה אבל איכשהו סיים עם 14 נק' בלבד, וכמובן כריס פול בערב שירצה לשכוח עם 5 נק' בלבד.

הסטאטשיט מגלה נתונים דומים למדי לשתי הקבוצות, אבל גם שאחוז הקליעה מהשדה של פיניקס 46.4%, גבוה מזה של דאלאס עם 44.7%, האם אפשר להניח שפיניקס החמיצו משלוש? כן ולא – לא, מאחר והם עומדים על 36% סביר למדי, וכן מאחר ודאלאס עומדים על 45.5% מהטווח… יתרה מזו, דאלאס גם זרקו הרבה יותר מחוץ לקשת – 44 זריקות, שהפכו ל-20 קליעות, בעוד שפיניקס זרקו רק 25 וקלעו רק 9.

מה אפשר ללמוד מהמשחק הזה?

את מה שכבר ידענו – שהתלות של פיניקס בכריס פול (בניהול משחק, קליעה מהמיד ריינג', ומציאת השחקן הפנוי לשלשה) גבוהה, ואם הוא יוצא מהתמונה בשלב מוקדם המשחק הקבוצתי נפגע מאד. בפלייאוף של העונה שעברה קמרון פיין הצליח למלא את מקומו לא רע, ולא ברור לי למה זה לא קורה עכשיו, אבל כל עוד זה המצב פיניקס הופכת לקבוצת בידודי בוקר וזה לא טוב. יכול להיות שצריך לשחק יותר על פיק אנד רול בין אייטון לבוקר, וגם קמרון ג'ונסון, ברידג'ס ואפילו קראודר חודרים לא רע לתוך הצבע, בכל מקרה פיניקס יצטרכו למצוא מחדש את התנועה שלהם כדי להתמודד עם דאלאס ביום קליעה כזה, ובטח שעם גולדן סטייט.

על דאלאס אין לי יותר מדי מה להגיד – קבוצה יוסטונית משהו, שעולה או נופלת על האחוזים מעבר לקשת. כשזה לא עובד זה נורא. כשזה כן עובד זה משעמם וחד-גוני. לא רואה את הקבוצה הולכת עד הסוף בסגל הזה ובשיטה הזו, ויהיה מעניין לראות איזה סגל יבנה סביב לוקה בשנים הבאות ומה תהיה שיטת המשחק שם.

פילדלפיה 76': 116 – מיאמי היט 108 (2-2 בסדרה) צ'יקו

אחרי שהיה נראה שמיאמי בדרך לניצחון קל בסדרה, כעת הסדרה פתוחה לחלוטין.

המשחק התחיל צמוד ואחרי רבע ראשון היתרון כחול. ברבע השני מיאמי אף עולה ליתרון, האחרון שלה במשחק. פילי יוצאת לריצת 2-15 בראשות הארדן ועולה ליתרון דו ספרתי, באטלר מצמצם קצת לפני ההפסקה.

במחצית השנייה הקבוצה מעיר אחוות האחים משתלטת על המגרש ומובילה לאורך כל הדרך, כאשר במיאמי רק באטלר מחזיק אותם קרוב. ברבע הרביעי אמביד והארדן תופסים את המושכות כל הדרך אל הניצחון במשחק ושיוויון בסדרה. חוזרים לפלורידה.

הארדן קלע 31 לצד 7 רב' ו-9 אס' והופך לסיקסר הראשון עם +30/+5 אס'/+5 רב'/+5 שלשות.אמביד 24 לצד 11 קרשים. מקסי 18, האריס 13 גרין 11 ניאנג 10.

באטלר לראשונה בקריירה קולע +25 בשני משחקים רצופים. הלילה הוא קלע 40, עם 6 אס' 2 חסימות ו-2 חטיפות. באם 21 אולדיפו קלע 15 והירו 11.

לפוסט הזה יש 131 תגובות

  1. כמה שנים יקח לסאנס להבין שבשביל לזכות באליפות אייטון יצטרך להיות קרוב לרמה של אמביד/דיוויס. אני אומר להם את זה כבר 3 שנים, הם לא מקשיבים והופכים אותו ללוביסט או איזה נגר כזה כמו אדביו. הוא שווה יותר מזה. הוא אמור לנגב בצבע של המאבס ולעשות שם שמות.
    הבעיה עם הסאנס שהשיטה שלהם עובדת כבר 3 שנים טוב והם חושבים שזה מספיק אבל זה לא והם מפחדים לשנות אותה.
    בכל אופן לוקה ניצח את משחקו האחרון לעונה זו.

    1. לוקה ינצח גם את משחק 6 ופיניקס ינצחו ב7 בגלל הביתיות. הם יעמדו מול גולדן סטייט שיעשו מהם קציצות 4-2 כזה. ואז יתמודדו הלוחמים מול מילווקי ויאניס ישבור להם את כל העצמות 🙂
      או שלא…

  2. תודה על הסיקור!
    מיאמי-פילי נראית כרגע כמו סדרה שמוציאה את ה״בלוף״ מכל קבוצה. במקרה של פילי, כפי שראינו ב-2 המשחקים הראשונים, זה שאם אמביד לא בתמונה אז הקבוצה חלשה ומוגבלת מאוד. הארדן אולי התפוצץ הלילב, אבל זה כבר לא הארדן שמלפני שנתיים שיכול לסחוב קבוצה על הגב. במקרה של מיאמי, מדובר פשוט על קבוצה אפורה, שלצד הגנה ממושמעת חסר להם הרבה ניצוץ בהתקפה. מזכירים קצת את מילווקי של שנה שעברה, רק שבאטלר הוא ממש לא יאניס, וגם לאורי לא ממש מתקרב לרמה של הולידיי.

  3. עברתי עכשיו על הבלוג החי אתם משתבחים עם השנים חברים נקרעתי מצחוק בקולי קולות
    המשפט הכי טוב של הערב שייך לדה שוט

    "
    "זה בכלל לא קבוצה נגד קבוצה זה שחקנים נגד שופטים כל הזמן מנסים לעבוד עליהם"- אמת

    חחחח חבל שלא נכחתי במשחק (הייתי צריך להיות בכושר לפילי)

    שריקות שהתחילו לאחרונה לקבל הכרה אם באים לסקרין ומושא הסקרין עף לצד סתם ככה צועק ונופל על הפרקט ישרק אוטומטית עבירה לסקרינר גם אם עמד כמו פסל לא זז ולא עשה כלום. זה הדבר הבא בליגה אני מתחיל לזהות את המגמה שחקנים התחילו ליפול בריצפה ולעשות פלופינג בסקרין תופס תאוצה הם גם זורקים צעקה לפני הנפילה וידיים לשופט.

  4. תודה מאנו וציקו
    לא להאמין שבעבר הלא רחוק, ברטאנס עוד היה שחקן שלנו. תודה לאל שנפטרנו ממנו, גם אם מרקוס מוריס לא הגיע בסוף

  5. תודה חברים. ריברס כרגיל התיש את אמביד ומזל שהארדן עשה קאמבק ברביעי והאכיל את האשך. ג׳ימי היה מדהים בהיט. איפה היכולת הזאת היתה כשהוא היה בפילי נגד טורונטו

  6. שיפוט מזעזע במשחק של דאלאס פיניקס. אומנם לשני הכיוונים אבל אין ספק שפיניקס נדפקה יותר כי פול יצא.
    מצד שני פול פתח לא טוב ונראה שעובר משבר גיל ה 37.
    העבירה הרביעית אמנם לא היתה לדעתי, אבל פול עם הנסיון שלו ובידיעה שהשופטים סתם שורקים ושיש לו 3 עבירות היה צריך לוותר

    1. cp לא היה בעניינים ופיין היה צריך לעלות קודם. בוקר מזייף בהגנה ולברידג׳ס אין את המסה לשמור על לוקה. קראודר או ג׳ונסון צריכים לקבל את התענוג

      1. אני יודע שאני חוזר על עצמי – אבל כאוהד קבוצה שהיסטורית לא ממש מסתדרת עם עמדות מסורתיות – לוקה עם המאסה שלו נראה יותר כמו סנטר שיודע לכדרר ולמסור מאשר פוינט-גארד. מעין מיני-יוקיץ'.

  7. תודה על הסיקור.
    פילי מפתיעים אותי לטובה. בתקופת השיא שלו הוא רוב הזמן עצבן אותי – אבל נחמד לראות קצת וינטאג' הארדן.
    *
    מקווה שפניקס ייכנסו לפוקוס ויעיפו כבר את דאלאס. שלוקה יילך לבכות לכרית במקום לשופטים.

  8. תודה למסקרים
    כריס פול מתקשה כי בולוק וסמית רצים איתו על כל המגרש. זה מעייף אותו. כל כך פשוט.
    אייטון לא מסוגל להוריד כדור לרצפה. איך אפשר ״לשחק עליו״?
    לוקה מדהים. אין מילים. ציון 100 בתחרותיות.
    גם בוקר מדהים אותו ציון. אבל כל נגיעה או חדירה זורק ראש אחורה. כבר נהיה אצלו אינסטינקט.
    גם ברידג׳ס בהגנה על לוקה זורק ראש בכל מגע עם חסימה.
    קראודר נפל ונבהל אז התחיל לצלוע וירד לחדר הלבשה. אחא כך חזר ותפר שתי שלשות וסל. גם הוא כבר עושה הצגות.
    פליפיס סאנס
    .
    וינטג׳ בפילי!!!
    הארדן נתן כמה סטפ-בקים מהדאונטאון של יוסטון.
    שמעון וברוך נתנו שב״ר לפנתיאון בבלוג החי. כמו בימים הטובים.
    קצת לפני כן הטמיר הראה שיש אמנם כוכבים נוצצים בבלוג אבל הוא ה-טימי דאנקן של הבלוג.
    אני קרסתי אחרי לוקה. התפרקתי, לא עומד בעומס חחח…
    מזל שיש על מי לסמוך.
    ברוך ואנוכי בריצת 0:6
    מי יעצור אותנו?

      1. השופטים מונחים לקנות את ההצגות זה חלק מהמופע. תגיד באיזה ענף ספורט ראית שחקן עם כדור מחכה על החצי ששחקן מהקבוצה השנייה יתנגש בו שהוא חוזר להגנה ונכנס לנתיב שלו? ראית מישהו פעם עושה את זה ביורוליג? או בליגה בישראל? זה רק בWWE.
        אתמול גה חיכה כמה שניות בחצי של גס שוויגינס יתקע בו שהוא ירד להגנה וויגינס קלט את זה וזז הצידה. זה נראה לך כדורסל?

        1. זה בדיחה עלובה אבל מאנו התחיל עם זה הרבה לפני ה-wwe
          עכשיו ברצינות – אם רוצים לכעוס – ובצדק – על כך שהמשחק הפך להיות עירבוביה של נוכלויות במטרה "לסדר" את השופטים ולגנוב מהם זריקות. צריך להפנות אצבעות אל "החלוצים" של התופעה הזאת ומאנו בהחלט בראשם. שחקנים חכמים ונועזים שהבינו שאפשר לשגע את המערכת עם מהלכים שבכדורסל המסורתי מהשכונה – אף פעם לא היו עוברים.
          ד"א יש גם היום שחקנים ענקיים שממש לא נכנסים לשטויות האלה: יאניס, קיידי וקרי הם הדוגמאות הכי טובות. גם קיירי המושמץ – אני קורא לזה "אוהבי כדורסל". הם גם לא מחפשים שריקות וללכת לקו כי זה עוצר את המשחק שהם כל כך אוהבים.

          1. זה הכל בראש שלנו, אתם לא יודעים בכלל את החוקים. גם בשנות ה60 שרקו אותם שריקות והלכו אותו מספר פעמים לקו.
            אפילו גרי ווסט נעל את הזרוע לביל ראסל וקפץ עליו, דר ג'יי עשה 3 צעדים עצר ואז אפר אנדר ודאנק. זה תמיד היה.
            יש לכם בעיה בהבנת החוקים, אני לא יודע על זה כדורסל אתם מדברים 🙂

            1. חבריקו – קבל תיקון טרמינולוגי:
              אפ אנד אנדר
              🙂
              פעם עשו את זה בודדים. היום זאת המודה.
              מגע=זריקת ראש=שריקת אוויר

            2. then uper under it is
              🙂🙂

            3. אל תדבר על בראדרס, שסילבר לא יקנוס אותך בטעות

    1. לוקה באמת מדהים. הוא כל כך איטי עם תזמון ותפיסה מרחבית מושלמים עד שזה נראה לא מהעולם הזה איך הוא עובר שחקנים וקולע. הבעיה היא בראש שלו. הוא זקוק למנטור שילמד אותו איך להיות ווינר. האמת שבמשחק האחרון התרשמתי וזה נראה שקיד דיבר איתו. הוא צריך להתרכז בלנצח ולהבין שווינריות היא לא רק מהלכים אישיים לא מהעולם הזה, אלא גם כשלונות מידי פעם ולהפסיק לבכות ולחייך ולטוס להגנה. לא לנסות בכוח ולהאשים את כל העולם אם לא הולך. זה איזשהו דפקה בראש שהגיעה מחינוך לקוי כלשהוא. הוא סוליסט.
      מה שיקרה במשחק הבא בפיניקס זה שיפוט ביתי וקהל שיוציא אותו מהמשחק. לדוגמה שהלך לחדר הלבשה ואוהד שפתח עלין את הפה הוציא אותו מהכלים.
      זו הבעיה איתו.

      1. + 11
        אהבתי
        בין השורות יש דבר מעניין – לוקה שחקן מאוד אמוציונאלי הוא כל הזמן במצב של "טירוף". בבית זה יתרון גדול כי זה מכניס את הקהל ואת החברים לטירוף ואז כולם נהיים הרבה יותר פיזיים. בחוץ זה קצת חיסרון כי זה גורם לו לחוסר ריכוז.
        אני אעשה השוואה ששונאים פה – אבל הוא מזכיר לי את ראסל ווסטברוק בעניין הזה. אבל ראס בשיאו ידע להישאר עם "טירוף" גם בחוץ. למשל בעונת 2016 בסאן אנטוניו ובגולדן סטייט. זה מדביק את החברים.
        אם נשווה לכוכבים אחרים – פול אתמול היה לגמרי אפאטי, גם דוראנט כזה, גם הארדן (אם כי בעבר פחות). כוכבים שמטריפים את עצמם מטריפים גם את החברים: קרי, יאניס, ג'ורג'י בוי. כל אחד בדרכו.
        יש גם רוצחים שקטים סטייל הולידיי, בוקר ובעבר קאוואי וטימי. אבל הם חייבים איזה ראס/מאנו/יאניס/טאקר כזה לצדם.
        לברון כאן מחוץ לדיון כי הוא בשליטה עצמית של 100% כלהזמן וגם כשהוא מוטרף הוא לא באמת מוטרף. ליגה מנטלית בפני עצמו.

        1. בטח שהשקץ בשליטה עצמית כמעט לא מטטרשים עליו, אם אוהד אומר לו משהו מוציאים אותו החוצה חחח, אז ברור שהוא משחק ברוגע תן לו איזה בברלי 3 משחקים מכניס אגרוף. שלא נדבר על לחץ דאבל טים טראש טוק ושאגות עליו וקהל שמסתלבט עליו. הוא פשוט לא חווה דבר כזה משולב בליגה.

          לוקה מתעצבן מאד בקלות, השחקן שהכי קל להדליק בליגה.

          דווקא מבחינה מנטלית יאניס מעל כולם, הוא חוטף מכות, דאבל וטריפל טימס והוא פשוט מחזיר חזק יותר 🙂

          1. שמעון אמרתי לך תפסיק עם האיירובלס תשאיר משהו ללילה, השחקן הכי שנוא בליגה אף פעם לא חטף טראש טוק וקהל שמסתלבט עליו, כמובן שהוא גם חווה כל סוג של הגנות, לברון פשוט בשליטה עצמית לא היה שחקן שהופעל עליו מגיל צעיר כל כך הרבה לחץ והוא עמד בציפיות.

            1. שלום חבריקו התעוררת במקסיקו? מה עם המקסיקניות או מקסיקניים יש מסז'ים היום?
              נתת עבודה אתמול עם שמעון כמו בימים הטובים מתנצל על ההברזה עם פילי יואל מפעיל עלי לחץ זה יותר גרוע מג'רו הולידיי עשה לי סמארט – נפצעתי מהלחץ חחחחחח הייתי חייב להשלים שעות שינה

            2. ברוך שוב פעם חזרת לחומרים המקסיקנים של הקרטל?
              איסה הגנות לברון חווה? 🤣🤣🤣
              1 על 1 שהשומר עומד 2 מטר ממנו?
              די הבן אדם אותרג כמו שאף אחד לעולם לא יאותרג ככה.
              19 שנה לא שמרו אותו הוא חי בקליר פאת

          2. מסכים על יאניס ולוקה לא על לברון
            קהל עשה לו הרבה תרגילים בעבר – למשל הפוסטרים עם הבכי בסאן אנטוניו 2014
            וגם נשפו לו באוזן חחחחח
            מה שכן – אם היו פוגעים לו בסטאט הוא היה משתגע – אבל אף אחד חוץ מכמה הזויים בהופס לא יעז לחשוב על זה.
            פיני גרשון היה עושה לו את זה
            חחח

            1. נו דה שוט פוסטרים של בכי? זה רציני? טוב שלא אמרת שצעקו לו בוז ואמרו לו לברון יו סאק…

              אני מדבר ברמות של פעם בוסטון לייקרס ניקס לטריי יאנג דטרויט למייקל. אף פעם שחקנים כמעט לא הציקו לו או ניסו להוציא אותו משלוותו בטראש מלוכלך. זה לא קרה

            2. היחיד שטיטרש את לברון היה דשון סטיבנסון וראינו איך זה נגמר 😉
              לאנס ובברלי הציקו לו בקטנה

            3. אחחח דשון השדון איזה סדרה 2011 וויי וויי

      2. הגזמת קצת.
        לוקה צריך מנטור שילמד אותו להיות ווינר????
        כאילו אני יודע שמה שלא בNBA לא נחשב אצל הרבה אנשים אבל בחיאת הוא לקח יורוליג+אליפות ספרד+אליפות אירופה לנבחרות שהוא עוד לא בן 18!!! אז להגיד עליו שהוא לא ווינר???
        איך הגעת למסקנה הזאת?

        1. אז בוא נראה אותו מנצח את פיניקס בחוץ.
          זה מה שווינר עושה.
          לנצח בבית – לא חוכמה.
          בוא ונראה אותו עולה שלב. מקדם את הקבוצה קדימה.
          אני יותר מאשמח להווכח שאני טועה.

          1. ניצחון על פיניקס לא יעשה אותו ווינר וגם לא יגרע ממנו.וואלה הבן אדם בן 23 כולה,מזכיר לך שהשחקן השני הכי טוב אצלו בקבוצה זה ברונסון שהוא אחלה שחקן.אבל בוא לא שחקן שאתה מיד שם אותו כשחקן השני הכי טוב שלך.בסופו של יום הוא משחק מול הקבוצה הטובה ביותר בליגה שהבייתיות אצלה אז להגיד שרק אם הוא מנצח אותה בחוץ הוא ווינר זאת שטות. קודם כל כפי שכבר כתבתי לך רק מההישגים שלו עד עכשיו אתה לא יכול להגיד שהבן אדם לא ווינר.
            הוא זורח בכל פליאוף שהוא שיחק בו,ואל דאגה בסופו של יום תקום סביבו קבוצה שתתאים לו בדיוק+הוא יגמל מכמה דברים מעצבנים ולא מועילים במשחק שלו ואז הוא יזלול גם אליפויות NBA

            1. הבעיה, שלא רק שהוא לא בדרך להיגמל, הוא רק מחריף את התסמינים כל הזמן

        1. מדוייק הבן זונה הזה ווינר חסר מעצורים ויש לו כשרון שרואים אולי פעם בדור, יש לו כל מהלך של כדורסל ברמה הגבוהה ביותר

          1. אף אחד לא ייתן ללוקה הרבה טכניות הוא הפנים של הליגה לעשור+ הקרוב, ילד בן 23 שיש לו כל אלמנט של כדורסל, רק שיתעסק בו

            1. הוא קיבל 15 בעונה האחרונה. עוד עונה דומה נראית לי בהחלט אפשרית

            2. יש סיבה למה המספר נעצר על 15

            1. מסכים עם האשך, גם דונציץ וגם יאניס הם ילדים טובים אירופאיים שהתקלקלו בגלל הסביבה הרעילה שהיא הNBA

            1. אבל אם תשים אלכוהוליסט במסיבת אלכוהול יהיה לו קשה להיגמל

  9. לא צוינו נתוני בוקר: 35 נק' עם 22-10 מהשדה (6-3 מהשלוש) וגם 13-12 מהקו, ארבעה כ"ח ושבעה אס' לעומת חמישה אי'.

  10. לוקה מבחינתי עשה את שלו,כל דבר נוסף זה בונוס.נכון שדונציץ מתבכיין לא מעט אבל לזכותו הוא תמיד יסיים בסוף עם טפיחה לשופט וחיוך וזאת הגדולה שלו,תמיד יעזור גם ליריב(אפילו לקראודר שמנסה להיכנס לו לתחתונים).
    פיניקס עד עכשיו מאוד מאכזבים,חשבתי שהשנה הם באמת ישייטו לאליפות,בינתיים הם מתקשים לא מעט.
    פול במשחק מזעזע,3 העבירות האחרונות היו פשוט מטופשות.בעבירה החמישית הוא ניסה להתחכם ולהוציא תוקף(וסתם לא הייתה לו בכלל סיבה לעשות את זה,בטח שאתה עם 4 עבירות) ובעבירה השישית הוא פשוט לא התאפק מלשלוח את היד(לזכותו הוא עשה את זה כל כך הרבה פעמים בקריירה ומרובם התחמק בלי עבירה)

    1. מי ישייט לאליפות? אין דבר כזה שיוטים בפלייאוף כמעט, בטח לא הסאנס. הפלייאוף הזה ילך ויהיה רצחני. מי שיקח אליפות יקיז הרבה זיעה.
      מה כולם מופתעים? מה חשבתם שהמאבס זה דטרויט? משחק אצלם השחקן הטוב בעולם והצוות מסביבו השתבח בעקבות הסילוק של פורזי, רק הסילוק שלו שדרג אותם כמה רמות, לא האמנתם לי. פורזי זה בארטנס במחיר כפול. קיבלו את דינווידי שמשלים טוב, ברונסון נהיה מה שתמיד היה רק שבניגוד לקרלייל הכסיל קיד נתן לו את הבמה והתגלה כמאמן כמה רמות מעל קרלייל (פעם תפסתי ממנו מאד). השאר נלחמים היטב, קבוצה מאד חכמה. אם טימי הארדוואי היה משחק יש מצב שהייתי מהמר על המאבס בסידרה הזאת, הוא חסרון ענק בסידרה הזאת.
      הסאנס גם משחקים לידיים שלהם כי הם לא רואים באייטון שחקן מקס מבחינת הארגון שלהם וכיוצ"ב לא פרנצייז. הוא שחקן משלים טוב עבורם ותו לא. לכן הוא על תקן השלמה אבל זה דיון ליום אחר.
      גיא משבח את אייטון על אופי נחמד ותרומה באספקטים אחרים אבל שחקני פרנצייז מעוניינים בסטט יש להם אופי של אלא, הם בול הוגים ואגו מניאקים, אייטון אין לו אופי כזה ולכן כריס פול לפניו בהיררכיה. אם היה לו אופי לזה הוא ממזמן היה דואג שפול יישר קו. לפול מהצד השני יש בדיוק אופי כזה אבל הוא גם מודע ליכולותיו. מה סכין? כדאי להוריד את הלחץ מפול?

      1. קודם כל אני ממש לא מופתע מדאלאס,בתור אחד שבטים לוקה מימיו בריאל מדריד תאמין לי שאני יודע טוב מאוד מי זאת דאלאס ומי זה לוקה.בכל מקרה גם בבארקאט שלי נתתי 4-2 לפיניקס ואם תלך לסוף העונה התפללתי שדאלאס יסיימו שלישים כי אז לדעתי הדרך לגמר המערב הייתה סלולה.
        שיוטים בפליאווף בוודאי ובוודאי שיש בטח בסיבובים הראשונים ובטח שאתה פייבוריט.
        פיניקס כבר שנתיים נמצאת מעל הליגה,שהשנה זה בכלל היה אפילו לא קרוב.אף קבוצה לא דיגדגה אותה.מקבוצה כזאת ציפיתי לשיוט קל בטח מול השקנאים(נתתי 4-0 בבארקאט) וגם מול דאלאס לא ציפיתי שהם יתקשו ככה(מעבר לתוצאות זה גם היכולת שלא נראת שם)

          1. שכחת שבוקר נפצע באמצע המשחק השני,משחק שגם ככה היה בשליטה של ניו אורלינס.בכל מקרה אני מצפה מקבוצה שהייתה מעל הליגה לנצח בקלות יותר קבוצה שסיימה תשיעית בליגה גם שהכוכב מחסיר 2וחצי משחקים.אבל זה לא רק ההפסדים זה גם היכולת.

            1. יניב כבר דובר כאן שהצלחה בליגה מראה בעיקר על התייחסות לליגה, עומק ופציעות. פיניקס, טורונטו, גולדן סטייט, מיאמי – אלה קבוצות שתמיד שומרות ותמיד מתאמצות. השאר מעלות הילוכים בפלייאוף. עדיין הדירוג בליגה הוא דוגמה להמשך אבל לא בהכרח לדרגות הקושי. אולי בסיבוב הראשון (תראה מה מיני עשו לממפיס).
              הפעם כל 8 הראשונות עברו סיבוב ראשון. בשנה שעברה היו קצת הפתעות ברמת המיקרו: קליפרס יוטה, מילווקי נטס, אטלנטה ניקס, אבל לא מעבר לזה. מילווקי יכולים "להפתיע" גם השנה אבל זה לא ממש יפתיע מישהו. עם זאת, עד עכשיו השנה בסיבוב השני שוחקו כבר 14 משחקים והיו רק 2 ניצחונות חוץ.

            2. מן הסתם זה נכון אבל עדיין יש כאלה שלא אמורות להתקשות בסיבוב ראשון ואפילו בסיבוב שני.נתת דוגמא ממפיס אז שמה היה לי ברור שמיניסוטה יעשו לה צרות,אבל כמו שלא חשבתי שמילווקי יתקשו מול שיקגו או מיאמי מול אטלנטה בטח ובטח שלא ציפיתי שמכונה משומנת כמו פיניקס(וזה לא רק קבוצת ליגה טובה מזכיר לך שנה שעברה הגיעו לפיינלס וכמעט לקחו)ישחקו בצורה כזאת.
              ציפיתי מהם כמו שאמרתי לשייט ולנצח בקלילות לפחות סיבוב ראשון.גם מול דאלאס אמנם נתתי 4-2 בבארקאט אבל זה היה קודם כל כי אני חולה על לוקה ובית חשבתי שדאלאס יתעלו 2 משחקים ובתכלס הם ממש לא התעלו ב2 הניצחונות

            3. מאמנים טובים כמו גרין וקיד למדו מהולידיי – תלחץ על פול ודברים טובים יקרו.

            4. זה כן
              אבל לא רק הוא
              גם בולוק וברטאנס
              חצי מהשלשות הללו על אייטון (כך או אחרת). עשו לו גובר?

            5. אפשר לומר שפיני סמית במקרה הזה התעלה וכן דאלאס במחצית הראשונה כל מטאטא ירה אבל עדיין הם לא שטפו את המשחק,דונציץ לא היה מספיק טוב וכמעט כולם נעלמו במחצית השניה.מה שכן בלי קשר לדיון ברונסון היה פשוט אדיר,כמות המכות והעבירות שהוא סחט,הם אלה שהשאירו את מרווח הביטחון לדאלאס לאורך כל המשחק.
              הביקורת שלי יותר מופנת לפיניקס ושוב לתחושתי הם משחקים ממש אבל ממש לא טוב ובטח ובטח לא כמו שחשבתי שהם ישחקו.
              אני חשבתי שהם יהיו הרבה יותר טובים ,ואם לא תבוא התעוררות שלהם אז בוסטון/מילווקי ינצחו את הגמר בקלילות (כפי שנאמר ישייטו )

            6. תשמע אין דבר כזה שדונציץ יקלע 40, פיני סמית ידפוק 8 שלשות, בארטנס יקלע וברונסון ישים 30 כולם יחד. זה או אחד או השני. זה מושלם, אין מושלם אחר

            7. בוסטון לא יעשו כלום, הסאנס ינגבו איתם את הפרקט. התכוונת אולי פילי והבאקס

            8. היו מספיק משחקים השנה שדונציץ היה מעולה ורוב בסגל התומך נתן את השלשות שלו וככה דאלאס באמת בלתי עצירה(זה היה דרך אגב לפרקים לא מעטים במהלך המחצית הראשונה) וככה חשבתי שזה הסיכוי היחידי שלהם לנצח ולשמחתי טעיתי.
              מה שכן אני מקבל את מה שדה שוט כתב וזה הלחץ על פול,למרות ששחקן כמו פול אמור לדעת להסתדר עם זה(נראה משחק הבא).
              אני עדיין מחזיק מבוסטון בעיקר בזכות ההגנה שלהם ולטעמי אלופת המזרח תבוא מהקרב בין שתיהן וכנראה (אם פיניקס לא יתעוררו) אז כנראה גם אלופת הליגה

            9. יניב פול מסתדר טוב עם לחץ (לפעמים מאבד זה קורה לכל רכז) הבעייה מבחינתו שזה מעייף אותו. בוודאי בגילו. וזה מוריד מהתפוקה שלו. פחות נקודות, פחות אסיסטים לאייטון.
              אני בכלל כעיקרון הייתי לוחץ כל מוביל כדור בכל מצב. גם בלי לנסות לחטוף. שאנשים יתעייפו. לא תאמין כמה קשה לבצע פעולות פשוטות כשאתה עייף.

  11. משחק מתסכל מבחינת מיאמי. ההגנה עבדה קשה ועשתה עבודה יחסית טובה, אבל הארדן שיחק כמו בימים הטובים ואמביד קלע הרבה זריקות קשות כשהשמירה עליו הייתה הדוקה. בצד השני מיאמי פספסה מיליון זריקות פנויות מחוץ לקשת וקשה לנצח ככה.

    אני מאמין שבבית האחוזים יתיישרו ומאידך לא רואה את פילי ממשיכה לקלוע ככה. הכל פתוח.

  12. "כמובן שבתסריט אידיאלי צריך לשמור את הצ'אלנג לשניות הסיום. אבל כששאלתי את השופטים איך זו לא עבירה של שלוש זריקות, הם הסבירו לי שאם השחקנים שלי לא ייפלו, הם לא ישרקו. אולי כדאי שאתחיל ללמד אותם לעשות יותר פלופים…", התלונן.

    הבנתם איך זה עובד בWWE? השחקנים צריכים ליפול!! לזרוק ראש! ידיים! לצעוק! ריקודי בטן! גב! לנעול את הזרועות!

        1. חבריקו אתה ו"קבוצה שלך" (קאוואי חחח) במצב קשה אל תישבר, אחרי הלילה הסדרות חוזרות למיאמי ופיניקס, אור חוזה קריסה טוטאלית של הסטריק. האנג אין דר

            1. וויי וויי השני זה סרט טופ-5 של כל הזמנים

  13. תודה על הסיקור. שני משחקים מעולים.
    בעצם בפלייאוף (כמעט) אין משחקים חלשים.
    ביום כל כך חלש של כריס פול, וכשהוא יושב על הספסל בבעיית עבירות, אייטון חייב לקבל יותר כדורים מתחת לסל, שיחפור, שיעבוד, שיזרוק יותר. קצת ממבה מנטליטי.
    אי אפשר להיות כל הזמן יעיל (הוא מאוד יעיל, לא מקפיץ סתם, מוסר או זורק מהר, לא חושב, עובד על אוטומט. מאוד מרשים), צריך לחצוב את דרכך אל הסל. אי אפשר שרק בוקר יקח עליו את נטל ההתקפה.

  14. תודה על הסיקור חבר'ה.
    לדעתי אם הסיקור מוטה מראש אז יש בעיה להעביר אותו אובייקטיבית.
    המשפט "על דאלאס אין לי יותר מדי מה להגיד – קבוצה יוסטונית משהו, שעולה או נופלת על האחוזים מעבר לקשת. כשזה לא עובד זה נורא. כשזה כן עובד זה משעמם וחד-גוני" הוא הוכחה לזה.
    דאלאס לא משעממת בשום אופן.

    1. נכון.
      אבל לטעמי חלק מהקסם של סיקורים הוא שלמסקרים יש אישיות, עניין אישי ואהדה. אני לא צריך את הופס כדי לקרוא את הבוקס-סקור.

    2. סיקור עם אופי.
      כאילו, אפשר לדבר על כמה קשה זה לשחק מול שיטת החמש בחוץ שדאלאס החלה בשני המשחקים האחרונים (הרודי גובר ספיישל. מי ידע שזו יכולה להיות בעיה גם מול שחקנים אחרים? אולי רודי הוא לא ה-בעיה), אבל מאנו אשכרה דיבר על זה.
      הסיקור הוא תוצאה של הכותב. יש בהחלט מקום לשים גבול על מה שרושמים בסיקור. ישנם דברים שיכולים להיות הרבה מעבר למה שצריך להיות מקובל בסיקור, אפילו באתר כמו שלנו עם כל מה שהולך בתגובות. אבל מאנו בכלל לא התקרב לגבול. הוא לא רואה את הגבול. אפילו לא הלך לחדש דרכון כדי לעבור את הגבול.
      אז הוא כתב שהסגנון של דאלאס משעמם אותו. השאלה היותר חשובה – מה אתה חושב על זה? מה מוצא חן בעינייך בצורה שהיא משחקת? מה אתה מוצא מרתק בכדורסל של דאלאס?

    3. מבין את הבעיה העקרונית, אבל בי נשבעתי שאין לי הטיה מראש נגד דאלאס, ולוא משום שבקושי ראיתי אותם השנה, זו הייתה תגובה, אישית אמנם, למה שראיתי אתמול בלילה, והיה, בעיניי הסובייקטיביות, משעמם למדי (לכן גם הקונוטציה ליוסטון, שגם היא שעממה אותי).
      .
      מובן שזה אישי ואני לא "מכריח" אף אחד להשתעמם כמוני, ולו משום שאוהד ספרס לא יכול לבוא בטענות על קבוצה משעממת ;-))))

  15. חוזרים פה על נושא פיניקס בגמר בעונה שעברה.
    בואו נשים דברים בפרופורציה. אם פיניקס היתה משחקת מול סגלים מלאים בעונה שעברה, האם היא היתה מגיעה לגמר?
    האם מישהו יכול לומר בוודאות שהיתה עוברת סיבוב ראשון.
    רשמתי בסיבוב הראשון על זה שבוקר פצוע לכמה משחקים מול השקנאים שחברים את זאיון להרבה יותר זמן והם מתקשים. ענו לי שבוקר יותר חשוב לקבוצה וכו'. אם בוקר חשוב יותר לקבוצה עמוקה כמו פיניקס מאשר זאיון לקבוצה הרבה פחות טובה, מה זה אומר על פיניקס? אולי הם לא עמוקים כמו שאומרים?
    נראה בפלייאוף הזה מה הם שווים. בינתיים הרבה פחות ממה שאומרים אבל את הכסף סופרים בסוף הפלייאוף ולא בסיבובים הראשונים.

    1. בתור אחד שראה את הלייקרס בכל המשחקים שנה שעברה וכמובן את סדרת הסיבוב הראשון אז תרשה לי לומר לך שהקטע עם הפציעה של דיוויס זה חרטא ברטאץפיניקס בכל מקרה היו עולים לשלב הבא,גם שהובלנו 2-1 בתכלס ראו והרגישו שהקבוצה הטובה ביותר היא פיניקס ואין בכלל ספק שהיא הייתה עולה סיבוב

      1. גם עכשיו פיניקס הובילה 2-0 והתוצאה כרגע היא 2-2 למרות שדאלאס קבוצה מאוד חלשה.
        לא מאמין שהיא תצליח לנצח את פיניקס, אבל 2-1 לא מבטיח כלום

    2. זה פלייאוף ולא ליגה, אז יש הרבה יותר מקום לשונות, אבל, ובתור אוהד של קבוצה שהפסידה לפיניקס עם שחקן פצוע, בוודאות די סבירה – כן. די הגיוני לי שפיניקס היו מגיעים לגמר. למה יש לך ספק?
      לא ברורה לי גם ההשוואה בין בוקר לזאיון. גם שזו השוואה בין שחקן ממש מעולה לשחקן מוכשר מאוד שהוא בייסיקלי רוקי, וגם שאיך בכלל משווים בין איך קבוצות שונות יכולות להתמודד עם קשיים והיעדרויות שונות בעליל. נגיד הבעיה העיקרית עם החיסרון של זאיון מתחילת השנה הוא שהעיפו בקבוצה כל שחקן (חוץ מחצי אינגרם) שיכול להיות מנהל משחק כדי לפתח אותו לתפקיד הזה ואז בלעדיו ניו אורלינס נתקעה בלי יכולת מאוד חשובה. מה שקרה זה שהם עבדו שנה שלמה על דרך לשחק שתפצה על החיסרון הזה והביאו גם שחקנים חדשים מתאימים (מקולום מיודעינו). איך זה קשור לחיסרון של בוקר מכמה משחקים בפלייאוף? נגיד ככה, אם אמביד ודונצ'יץ' נפצעים אותה פציעה בדיוק ועולים לשחק בכל זאת, אתה חושב שעם סגנונות המשחק השונים שלהם הפציעה תשפיע עליהם באותו אופן בדיוק? ומה אם אחד מהם כבר נפצע בעבר בפציעה הזו ויודע איך לשחק בצורה שתפצה על הפציעה הספציפית הזו?
      ואיך בדיוק בוחנים אם הקבוצה של שנה שעברה הייתה ראויה למקום שלה דרך הפלייאוף העונה? גם אם לא לוקחים את השונות של הפלייאוף בחשבון, גם אם מדובר בכמעט אותם שחקנים זו עדיין לא אותה קבוצה באותה סיטואציה בדיוק. דברים משתנים.

      1. רוקי או לא רוקי, עדיין הרוקי הזה נותן לך אפקטיבי של מעל 60 אחוז שזה יותר מבוקר הפחות רוקי 🙂
        נכון, זו לא אותה עמדה ובוקר יתרום בדברים אחרים. יצא לי לראות לא מעט משחקים של פיניקס בפלייאוף שעבר, וקשה לי שלא להרהר לעצמי שהם לא היו מגיעים לגמר בלי פציעות של כל הכוכבים בדרך.
        כנ"ל מילוווקי שלדעתי לא היתה עוברת את הנטס. יותר מזה, עם שיפוט שפחות נותן ליאניס לדרוס שחקן ולהדביק עבירה למגן או לתת לטאקר לתת הרבה מכות לדוראנט ולא לשרוק, הנטס גם עם הפצועים היתה מנצחת.
        גם העונה מהמעט שראיתי במילווקי (וזה לא היה יותר מדי) נותנים ליאניס להעיף מרפקים וכתפיים לתוך שחקנים ושורקים לשחקן שחוטף את המכות

        1. ומרפק של יאניס זה מרפק, מרגישים אותו טוב בחזה ובשיניים. מלך המרפקים אבל היה דוויט, היה לו ספין מוב על המגן אוטומטית עם מרפק לתוך החזה לפינוי הזריקה ושהמגן היה מתקפל מהמכה דוויט היה מצליח לקלוע מתחת לסל 🙂
          אם לא שרקו ב08-10 לדוויט לא ישרקו ב2022 בWWE ליאניס

          1. נותנים שריקה על כל ליטוף של המגן אז קצת מפתיע לראות שלא נותנים על בומבה של המתקיף.
            איך רשמו אתמול על בוקר, זורק את הראש?
            כל חדירה שלו זורק את הראש מחוץ לקו השלוש, עוד פעם בחצי מרחק ואז מתחת לסל.
            לרגע פחדתי שהראש יצא לו מהמקום בטעות 🙂

            1. זה כבר לא דווין בוקר זה שרון זרוקר…

            2. יודע מה הכי מצחיק? אם המגן יחזיר באמפ עם הגוף או יעמוד מספיק חזק מול המרפק כמו סלע ישרקו לעבירה נגד המגן כבר היו מקרים כאלה ולא מעט. אז למגן יש אופציה רק לפנות לו את הדרך להימנע מאנד וואן

            3. אהבתי 🙂
              פעם ראשונה שהבנתי למה מתכוונים כשאומרים על שחקן שהוא משתמש בראש שלו 🙂

            4. מציע לך לעקוב במשחק הבא אחרי ברידג'ס הוא המציא משהו חדש – זריקת ראש קבועה בהגנה! שומר על לוקה, בכל פעם שהוא מגיע לחסימה – נותן זריקת ראש.
              פיסטונס זה שחקן שמשתמש בראש גם בהגנה חחחחח
              מיקל ברידג'הדס

            5. 🤣🤣🤣 זה גאוני זה ההיפך מהמתקיף חחחח
              גם בסקרין כולם יזרקו ראש ויפלו כמו בבאולינג תענוג

            6. אני לא אשאר במיוחד בשביל משחק של פיניקס (בטח לא בשלבים האלה). אם יהיה משחק בשעה מוקדמת אז אולי אראה.

        2. הוא בעמדה אחרת, שם האפקטיבי בהכרח קצת יותר טוב…
          לעניין יאניס, ממש קשה לשפוט אותו. ממה שאני רואה כמעט כל מהלך או שעושים עליו עבירה או שהוא עושה עבירה. כמעט בלתי אפשרי במהירות של המשחק לשפוט אותו בצורה נכונה ועקבית. זה משהו שמצריך החלטה רצינית מלמעלה איך להתמודד איתו.

            1. המבוגרים מדברים עכשיו.

            2. קישט ילד. לך תדרוך על לגו ותגיד מאה פעם wwe.
              אף אחד לא קרא לך.

          1. מסכים – בכל מהלך שלו יש עבירה של מישהו. הוא פשוט השחקן הכי פיזי בליגה ולזכותו יאמר שהוא לא פוחד ממגע, וגם אף פעם לא נרתע.

            1. האיש עבירה מהלכת על שניים, אם זה נראה כמו מרפק וזה מרגיש כמו מרפק והשחקן עף שני מטר אחורה זה מרפק, פשוט סילבר נתן ליאניס רשיון להרוג ואי אפשר לעצור את זה

            2. חחחח עבירה מהלכת ברוך אתה מעלה הילוך בפלייאוף

  16. יודוקה אמר שהוא מחפש את הטלפון של גילה אלמגור.
    Nfs מתבקש לגשת לדלפק הקרוב ולמסור לו את הטלפון של גילה
    “I’m going to have to teach my guys to flop more”

    רזיאל אמר שהבוט כבר היה צריך להביא אותה במשמרת שלו

    1. 😅
      אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן, השיפוט פשוט גרוע והפלופים עברו כל גבול.
      פעם ראשונה טכנית, פעם שניה טכנית נוספת והרחקה עם קנס ולאט לאט זה יעלם, כמו שנעלמה (יחסית) תופעת הלזרוק את עצמי על המגן ולקבל שריקה – בבועה הזכורה לשימצה (טורניר נחמד אבל בטח שלא פלייאוף אמיתי ולא אליפות אמיתית) זה היה בשיא המיאוס, שכבר היו חייבים דחוף לעשות משהו.

  17. תודה על הסיקור, אחלה של ערב שמסתיים ב-2:2
    לוקה הוא תופעה – כל טעות שלו מיד מסתכל על השופט אינסטנקטיבית
    .
    כתבו מעליי, השיפוט מחורבן. פשוט נמאס מעשרות עבירות התוקף ששורקים בחסימות נעות עשירית המילימיטר ומכל מיני סמי-פאולים שסתם עוצרים את המשחק. גם הריוויו הזה, ולעלות שופט עבר שמתפתל בניסיון להסביר למה העבירה של כריס פול היא עבירה ולא סתם נפילה-בואכה-כלום-בריבוע.

  18. בס"ד
    תודה רבה.
    אייטון בזבוז ענק ב פיניקס, בוא ליסטון שלי.
    הרג אותי הארדן עם הפרצופים אחרי העבירה ששרקו לו, אחרי שהתוקף קפץ וזרק.
    הוא חי על השריקות האלו שנים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט