מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.אני אומר זאת בטעם רע, אבל בסוף המשחק הארדן היה זה שהבטיח נצחון ב-3 שלשות כמו של פעם

1)ג'יימס הארדן לא היה השחקן שניצח את המשחק. הוא רק הבטיח את הנצחון. עד ל-3-4 דקות לסיות היו לו 22 נק' והוא היה 3 מ-7 מה-3 – לא רע אבל גם לא משחק לכתוב עליו לדודה משיקגו – אבל בסוף כשמיאמי הקטינה עד דפיציט של 4, הוא קבר 3 שלשות (אחת במין נפילה) וסיים טוב מאד עם 31 נק' ב-6 מ-10 מטריי.

2) מה ניצח לסיקסרס את המשחק? בין השאר 16 מ-33 זריקות מה-3 ל-48.5% נגד מיאמי שביישה את שם השלשות עם 7 מ-35 ל-20%

3) כתבתי כבר אחרי המשחק השני שאני התחלתי לאבד בטחון באריק ספואלסטרה. היום הכבוד ירד עד למרתף של בניין הקומות בו גייל ואני חיים. לפני המשחק, בחימום, אני רואה את דנקן רובינסון קובר אותן כמו לייאפס. הוא ניתר, הוא נע, הוא לא פצוע. והנה משחק בו פיג" טאקר קולע 7, קייל לאורי קולע 6, וסטראס קולע 6. אלה שחקני חמישייה פור גאד סייק. זורקים וזורקים, ומפספסים. למעשה כמעט שהפסיקו לזרוק בחצי השני כי ההחטאות פגעו בציפורי נפשם. דנקן רובינסון – לבטח אחד מעשרת קלעי השלשות הטובים ביותר ב-NBA (לדעתי הרבה יותר קרוב ל-"1" מאשר ל-"10") – עומד ממש ליד אריק להזכיר לו שהוא שם, ואריק לא נותן לו רבע דקה. אומרים על דנקן שהו בעל אינטליגנציה גבוהה ברמה של גאונות. אני יודע שהאנשים האינטיליגנטים הם המאהבים הגרועים ביותר כי במקום לבצע הם חושבים. אמרו זאת על כדורסל וישנן כמה דוגמאות טובות (גם גבל מגי וגם ראסל ווסטברוק הם בעלי IQ גבוה מאד). אבל דנקן הוכיח את עצמו במיאמי שוב ושוב. זהו המשחק הרביעי שדנקן לא רואה פרקט. אני בטוח שמיאמי יעבירו אותו בקיץ לקבוצה אחרת.

4) פיג'יי טאקר, ויותר ממנו קייל לאורי – איומים ממש. במיוחד לאורי. נמוך מדי ושמנמן מדי. לפני כמה שנים הפייטר הזה מצא דרכים להצטיין ובטורונטו אהבתי אותו ממש. כאן הוא נראה כגמד בארץ הענקים. מה הוא עושה על המגרש? ממש כלום. מוסר כדור להירו או לאדבאיו ובזה מסיים תפקידו. גם טאקר כבר לא יכול נגד מקסי, מילטון, והשחקנים האחרים של הסיקסרס.

5) דני גרין תפס יד. השחקן הזה נולד לשלשות אבל היו לו משחקי פאשלה כל כך רבים שהרבה איבדו תקווה. הערב הוא חזר לעצמו עם כמה שלשות מהימים ההם.

6) ג'ואל אמביד היה די טוב, אבל לא יותר. הייתי מצפה ממנו להרבה יותר כשויקטור אולדיפו או קייל לארי שומרים אותו כפי שיצא כמה וכמה פעמים.

7) למיאמי יש רק את אדאביו כגבוה לגיטימי. כשהוא בבעיית עבירות או יורד לנוח – מיאמי, בדיוק כמו ההאוקס, היא קבוצה נמוכה מאד.

8) עד שפילי לא תנצח אחד במיאמי לא קרה שום דבר.

2. דאלאס ניצחה את פיניקס במשחק נהדר (?), גרוע (?), בינוני (?)

כותרת נפלאה בעתון של דאלאס על התמונה הזאת מהמשחק: Luka Doncic gives Chris Paul a taste of his own medicine

1)המשחק שדאלאס הובילה מתחילה (למעט ה-3-0 של דווין בוקר שהתחיל את המשחק) ועד הסוף היה משחק נהדר לאוהדי המבריקס.

2) המשחק היה גרוע והוסיפו לזה שיפוט קצת ביתי, ויש משחק גרוע לאוהדי הסאנס

3) לאוהד נייטרלי כמוני המשחק היה משחק פלייאוף בינוני: חזק מאד פיזית עם שלשות מעולם אחר לשתי הקבוצות בחצי הראשון, ומשחק פרוע מלא שגיאות וטרוף השלשות נעלם. למעשה במחצית השנייה בקושי מצאו את הטבעת מדאונטאון.

4)בחצי הראשון דאלאס קלעה 51.2% מהפרקט, 58.3% מה-3 (!!!!!!), ו-92.3% מהקו. בחצי השני האחוזים ירדו ל-44.7%, 45.5%, ו-78.9%. דוריאן פינלי-סמית עשה קרייר-היי עם 8 מ-12 מהטריי האלה!

5) בחצי הראשון הסאנס קלעה 52.5% מהפרקט, 50.0% מה-3, ו-90.0% מהקו. בחצי השני האחוזים ירדו ל46.4%, 36.0%, ו-77.8%. למעשה מבט על "4" ו-"5" מספרים בגדול את סיפור המשחק.

6) סיפור המשחק השני הוא כריס פול. לא יאומן ממש כיצד בארבעה ימים הוא הפך מגאון הופס עם קבלות, עבר מפואר, והווה שמאיים אפילו על להיות עליון על העבר, לג'רק מפגר שלא מבין ששחקן כמוהו הוא חשוב מדי לסאנס מכדי לבצע 4 עבירות בחצי, חמישית מידש בפתיחת הרבע השלישי, 3 מהן לא מחוייבות כלל וכלל, וכשניכנס ברבע הרביעי עם 5, כמעט מייד ביצע את הפאול הששי. בלעדיו הסאנס היא קבוצה רגילה ב-NBA.

אבל רגע. האם היה פאול 6 אמיתי נגדו או שגיאה שיפוטית? החליטו אתם:

הפאול הרביעי של כריס פול היה FIRST. בכל הקרייריה האילוסטרטיבית שלו הוא לא ירד עם 4 פאולים פאולים להפסקה. הפאול ה-5 שלו קרה 2:28 דק' אל תוך הרבע השלישי (והוא הורד מיד אחרי זה). הוא עשה BACKING של ג'לן ברונסון, כמו תמיד. אבל ב-90% מהמקרים השריקה היא נגד המגן. כתבתי כבר אתמול שהבעייה הגדולה ביותר בשיפוט היא להחליט מתי הפאול הוא הגנתי או התקפי. מעניין שפול לא מחה על השריקה כהוא-זה.

7) דאלאס ניצחה היום למרות משחק בינוני – עבורו – של לוקה. הוא קלע 9 מ-25 (35%) מהפרקט, ו-1 מ-10 מהשלוש. אני חייב לכתוב 10% דיוק למרות שזה מזדקר מיד מה-1 מ-10. מה מעצבן איתו? שהוא כמו ילד – וכבר ציינתי זאת – ככל שהוא מחמיץ יותר הוא מנסה אותו דבר יותר כדי לשנות בכוח את היום השחור שלו מה-3. חמש פעמים הוא החזיק בכדור עד 2-3 שניות אחרונות, ואז מסר פעמיים לרג'י בולוק, פעם לקלבר, פעם לפיני – סמית', ופעם לברונסון שקברו למזלו את השלשה.

היי, הוא קלע 26 והוא הנשמה והלב של המבריקס אבל הוא מסוגל לעשות מהם קבוצה יותר טובה.

8) בוקר הפך להיות סופר-סטאר. הוא קולע למרות שמירה. ג'ייסון קיד ציווה דאבל-טים עליו שוב ושוב במחצית השנייה וההחלטה הייתה נבונה.

9) כואב לי הלב על אייטון. אולי האשמה גם בו: הוא שחקן מוכשר מאד אבל הוא כמעט ולא נראה על הפארקט. סנטרים גדולים של העבר – כשתפסו עמדה תחת הסל – היוו מטרה מספר אחת לגארדים למסור להם. אייטון הוא מין כזה NON-ISSUE. הוא לא דורש את הכדור והוא לא מקבל אותו. לסיים משחק עם 14 נק' ב-7 מ-12? זה שחקן שצריך לקבל 36 כדורים, ולקלוע 21 מהם ל-42 נקודות. הוא עד כדי כך טוב, אם ישחקו הרבה, הרבה יותר עליו.

10) דאלאס קבוצה נמוכה, נטולת סנטר. מדוע מונטי ויליאמס לא מנסה לשחק עם אייטון כפאור-פורוורד וג'בל מגי בסנטר, במיוחד במשחקים כמו הלילה כשמייקאל ברידג'ס נעלם מהם (6 נק', 4 ריב', 2 אס')?

11) נקודה למחשבה: מ-438 משחקי פלייאוף (מסוג 4 מ-7) היו רק 31 מקרים בהן קבוצה חזרה מפיגור 2-0 לנצח (7.1%) את הסידרה. אני רק אומר.

3. הסיקסרס נידונו ל-$50,000 על שהסתירו את הופעתו של ג'ואל אמביד למשחק השלישי

הקנס הוטל על שהסיקסרס לא הודיעו על הופעתו של ג'ואל אמביד למשחק "IN AN ORDERLY AND TIMELY ORDER"

4. ביל וולטון בן ה-69 מגיע למסיבת העתונאים אחרי נצחון הווריורס על הגריזליס

ביל וולטון: "קוץ' סטיב קאר, למה שלא תשרטט כמה פלייז לתת יותר הזדמנויות לסטפן קאי לזרוק מחצי המגרש?"

סטיב קאר: "I"M ALL FOR THAT!"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
54 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סוסמעץ
סוסמעץ
09/05/2022 6:20:32

תודה רבה דוק

אשך טמיר המקורי
09/05/2022 6:23:04

תודה רבה דוק, מעולה.
התמונה של לוקה על הפרקט עם פרצוף כועס כמו תינוק, אדירה

אור
אור
09/05/2022 6:59:49

1+

סוסמעץ
סוסמעץ
09/05/2022 7:15:21

2+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שריקת אוויר על פול חח אבל לא חדש בwwe לוקה קיבל כזאת משחק שעבר

Don
Don
09/05/2022 6:48:14

מה שאנו רואים בפלייאוף זה שבמשחקי חוץ, רק הטובים באמת מתפקדים. כל השאר מקבלים פיק ברכיים, רועדות להם הידיים והם לא מסוגלים להשחיל את הכדור לטבעת. ראינו את זה פעמיים היום. בדאלאס רק בוקר שיחק וכנל גימי באקטס אצל פילי. כל שאר השחקנים גם בפיניקס וגם במיאמי הפכו לנגרים, כולל כריס פול האול אופ פיימס והשחקן השישי של העונה טיילר הירו.

Don
Don
09/05/2022 7:05:19
Reply to  Don

קבוצות באמת חזקות מנצחות בחוץ. כמו מילווקי וגולדן סטייט. שאר הקבוצות זקוקות לביתיות כדי לקחת משחק 7. אני מנבא שזה מה שיהיה. לוקה ענק אבל לא יצליח לסחוף את דאלאס לנצח בפיניקס. פיניקס תיקח ב7. גם מיאמי. משחק הבא במיאמי אתם תיראו שהארדן שמתי שבאמת צריך אותו, יתן משחק זבל. ככה זה במשחקי חוץ בפלייאוף היכולת האמיתית מתגלה וכל שאר המספרים והסטטיסטיקה זה חרטא. כריס פול – איזה ביזיון בחיי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Don

גס ניצחה בחוץ כי גה תפס תנומה על פייטון גוניור בקלאץ. אין לזה שום קשר לחוזקה שלה. הלוחמים חלשים. הם כמו שציפיתי מהם חוץ מסטף שחשבתי יהיה יותר טוב. מי שמאכזבים אותי זה ממפיס לא דמיינתי שהם ישמרו כמו שהם שומרים בכזה זריקת זין

MacLeod 1
MacLeod 1
09/05/2022 10:07:31

נכון, ברגע שממפיס יפנימו שזה שלהם- הם ייקחו

Smiley
09/05/2022 6:52:06

הסיקסרס עם אמביד זו קבוצה שונה לחלוטין, התקפית והגנתית. אמביד זה אופרה אחרת מבחינת ההיט שפתאום נמוכים וצריכים להתמודד עם מפלצת כזו.
הארדן עשה את הטרנספורמציה למנהל משחק ברגע שהגיע לנטס והוא ממשיך את זה גם בסיקסרס, שהוא פחות מרכז ההתקפה ויותר מנהל אותה, ועם העובדה שהוא עדיין מושך את ההגנה, הוא פותח שטחים לשאר השחקנים שלצידו והוא מסוגל למצוא אותם במסירות. מקסי מרוויח בעיקר מהמשחק לצד הארדן, שכן הוא מקבל תשומת לב הגנתית פחותה ועם המהירות שלו נותן מספרים יפים.
ומילה טובה לדני גרין שלא מחטיא מהבלטות שלו בוולס פרגו מאז שהסדרה בפילדלפיה.
.
מלבד העניין שרובינסון יצא מהרוטציה, לאורי חזר אליה והוא פשוט לא בעניינים בשני המשחקים בפילי. לא תורם יותר מדי ואולי היה כדאי להעלות אותו מהספסל אחרי ההיעדרות (כמו קארי בווריורס) ולהמשיך עם החמישייה שרצה טוב בשני הניצחונות במיאמי.
גם מוריס קיבל לראשונה דקות, וגם הוא חלוד לחלוטין. שני השחקנים האלה יכולים לתת המון בסגל העמוק של מיאמי, אבל הם פשוט לא בעניינים.

Dor
Dor
09/05/2022 8:59:30
Reply to  Smiley

+1
האימפקט של אמביד אפילו שהוא עגלה מאוד משמעותי. הוא חונה מתחת הטבעת וארוך מספיק בשביל לשלוח יד לקלעים וכל עוד לא יאתגרו אותו עם גבוה שקולע מבחוץ הצבע של פילי זה לא פאן לחדירות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

איזה גבוה קולע מחוץ לצבע שנשאר בפלייאוף?

Dor
Dor
09/05/2022 10:45:26

לופז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

קודם שנגיע אליהם אחכ כבר נפתור את הבעיה

Dor
Dor
09/05/2022 12:24:43

מדויק

עגל
09/05/2022 12:56:49
Reply to  Smiley

+1

Berch
09/05/2022 7:03:14

פששש…… 2-2…..
תודה על המעורב
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי משחקת נורא מלא התקפות מנסים 10 15 שניות למסור בכוח לאמביד שההגנה נלחמת על מיקום בעיקר בקלאץ זה צפוי מפגר ושורף שעון על מה מקבלים מאמנים מיליונים בליגה הזאת? דיבנו תרגילים אחרים למסור לו.
הארדן היום שמע שאני לא מחליף אותו בווילבקין ומאותו רגע התפוצץ לצערי זה לא יחזור שוב הרבה זמן.
הבן אדם עם כושר גופני כמו שלי הוא לא נושם מאט את המשחק ככל הניתן אין לו רגליים כבר הקונדישן שלו קטסטרופה זה בושה שספורטאי מקצועני נמצא בכזה כושר.
מיאמי זה זבל חבל שגימי לא בפילי חסר לנו שחקן כמוהו. אמרתי לכם שלאורי רק יזיק להם הוא כבר זקן איטי חלש ולא פוגע חוץ מפלופינג אין לו הרבה אבל הוא יעדה איזה מהלך מתישהו ויגידו איזה גאון חכם חח

Don
Don
09/05/2022 7:18:48

להגיד על גולדן סטייט שהיא קבוצה חלשה זה הזוי בעיני.
גם מיאמי ממש רחוקה מלהיות זבל. ארגון מעולה עם מאמן נהדר. חסר להם עוד קילר. כדי לעלות רמה ולהתמודד על האליפות צריך שני קילרים לפחות. אחד לא מספיק.

עגל
09/05/2022 12:57:42
Reply to  Don

+1
+1

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2022 8:01:19

הגאונים בפילי העדיפו את הזבל סימונס עליו ועוד הביאו לו מקס אבל ההנהלות יודעות מה הן עושות… , כשאמרתי שצריך לשים את כל הצוות של פילי מאותה תקופה בכלא שמור ולשלול מהם כל גישה לכדור הכתום לא צחקתי

אור
אור
09/05/2022 9:07:49

הוא לא רצה להישאר, הדיון הזה מוצה מזמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

זה שטות. הוא לא רצה להישאר בגלל בראון וסימונס ופילי רצו אותם. הוא לא הרגיש רצוי ובאמת אף אחד לא ביקש ממנו להישאר או הראה לו שמאד רוצים אותו. אמרו לו זה מה יש רוצה רוצה, לא רוצה ביי.

אור
אור
09/05/2022 12:14:08

יפה שאתה רושם "זה שטות" ואז ממציא דברים 👏

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

לא המצאתי הוא די אמר את זה בתכנית של רדיק רק בצורה מרומזת בלי לפגוע באף אחד. וגם רמז לפני זה בכל מיני כתבות.
מר ג'יימס באטלר 🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/05/2022 7:10:43

תודה לס
כריס פול,
הוא בטח נרדם מלא זעה קרה,סיוטי העבר באים לדפוק בדלת.
איזה פחד,טנש בטח יוציאו עליו חוזה מילולי

Don
Don
09/05/2022 7:20:40

לא נראה לי. אני עוקב אחרי כריס פול כבר שנים והוא נעלם מתי שהלחץ גובר וממש זקוקים לו. כריס פול הוא לא הטיפוס המתאים למשוך את פיניקס לאליפות.

Don
Don
09/05/2022 7:22:15
Reply to  Don

ולכן בגלל שכבר השתתף במס לא מבוטל של הופעות מזויעות במשחקים קשים תחת לחץ, הוא כבר רגיל וישן טוב בלילה.

יהלי אולמר
09/05/2022 7:33:14

תודה רבה מל
ראס הוא טיפוס כזה אינטילגנטי שבכל פוזשן שהוא מחזיק בכדור הוא חושב וחושב וחושב עד שנגמר לו השעון והוא חייב לזרוק מיד ריינג שפוגע הקרש במקרה הטוב כי נגמר לו הזמן לחשב לפני הזריקה

Don
Don
09/05/2022 7:33:22

לא ברור לי למה דנקן לא שיחק כי שלשות זו ההתמחות שלו. יכול להיות שספו חושב שאפילו ויכנס הוא יתחיל להחטיא כמו כולם,.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Don

כי הוא קונוס בהגנה זה למה ספולס לא מכניס אותו. הוא מאמין יותר בנגרים טאקר ולאורי והולך עם מה שהביא אותו עד הלום.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/05/2022 8:01:10

+100

אור
אור
09/05/2022 9:11:21

אין מה לעשות צריך לנסות במיוחד כשאמביד על המגרש. יש להם מספיק שחקני הגנה טובים כדי לחפות כמה שניתן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

אתה לא צריך לשכנע אותי רק עניתי לך מה ספולס חושב. מאמין שהוא ישחק בגיים 5

Tzafriros
09/05/2022 7:59:30

אני גם לא מבין למה לא הולכים יותר על אייטון. לא רק בסדרה הזאת. כבר שנתיים מרגיש לי שאם באמת יחפשו אותו הוא יקלע 30. בטוח שנגד קבוצה נמוכה ומוגבלת כמו דאלאס.

סוסמעץ
סוסמעץ
09/05/2022 12:12:12
Reply to  Tzafriros

100+

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2022 8:09:40

אייטון עציץ אין לו את האופי להיות פרנצייז פלייר ולמען השם לדרוש את הכדור מאז המשחק הראשון בסדרה הוא מוקפא בפריזר ולא אומר כלום, לדאלס אין שום דבר לזרוק עליו ועדיין הוא לא מקבל כדורים,אחלה חושי זיקית כמו שאשך ציין, הוא נראה בהחלט כמו שיבה במערכת ולא בורג משמעותי במשחקים האחרונים. כריס פול לוזר כרגיל אני לא יודע מה מופתעים? הוא לא השחקן שהייתי יוצא איתו למלחמה, הסאנס יותר כשרונית בהרבה מדאלאס אבל שהם משחקים כל כך גרוע הכל פתוח.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
09/05/2022 8:12:16

תודה רבה על המעורב

Jonathan
09/05/2022 9:13:25

תודה מנחם

Alex Rabino
09/05/2022 9:17:46

אין ספק שלוקה דונציץ שחקן ענק וסופרסטאר. אך משריקת הפתיחה הבן אדם לא מפסיק להתבכיין לשופטים ולמחות על כל שריקה. זה מעצבן. על כריס פול ודווין בוקר עשו עבירות פי עשר יותר חמורות ולא ראיתי אותם קופצים על השופטים אחרי כל שריקה. חוץ מזה, פניקס הפסידו את המשחק פשוט בגלל שההגנה שלהם הייתה מזעזעת.

ירון, החלום
ירון, החלום
09/05/2022 9:29:57

בס"ד
תודה רבה מנחם.
מעורב נהדר.
פיניקס מאכזבים, ולצערי הם לא רואים באייטון כוכב ושחקן מטרה.
לוקה, השור הזועם, כריס פול נעלם שוב…..
ממש מזיז לפילי 50 אלף……
ואהבתי את גיל וולטון, ואולי נראה את סטף זורק מהחצי או לפחות מהלוגו בקרוב

thetroll
thetroll
09/05/2022 9:37:19

לראות קבוצה שהארדן משחק בה זו אחת החוויות המזעזעות שיכולות לקרוא לשוחר כדורסל. באמת שהוא שחקן טוב אבל הפלופים הכדרור האין סופי והכושר העלוב והזקן המגעיל הזה שעכשיו נוספה לו התספורת המגעילה הזאת – חוויה אסטטית נוראית קשה ומזעזעת.
ניסיתי באמת שניסיתי לראות אבל לא הצלחתי. העדפתי לוותר.
מסכנים האוהדים של פילי באמת מרחם עליכם מה שכן הבן אדם יודע לשחק כדורסל. אמביד לא במיטבו והזקן היום בעצמו חפר את הדרך לשוויון בסדרה הכל פתוח.
אני רק חושב אם לאיזה שהיא קבוצה היה סיכוי אם הוא היה משחק בברוקלין.
פיניקס? מה היא בדרך להיות יוטה כזאת? קבוצת עונה רגילה? נקוה שלא

MBK
MBK
09/05/2022 10:57:56
Reply to  thetroll

התסרוקת והלוק של הארדן בהשראת התסרוקת של הנשים שהוא מתרועע איתן
הזקן זה מחווה לשוניקווה ג׳ונסון ריצ׳אריסון שהלכה על לוק טיבעי.
הארדן שהתקשה למצוא את הטבעת בין השיחים ניסה בכל מאודו להגיע לטבעת, או אז הוא הגה את הסטפ-בק המפורסם שלו!
שוניקווה שלא הייתה מוכנה כלל למהלך המפתיע הופיעה למחרת בלוק שהוא מחווה ל MJ. אם לו יש 6 טבעות אז גם שוניקווה יכולה לוותר על טבעת אחת.
הארדן, מאוכזב מאוד מהלוק החדש פנה למועדון החשפניות הקרוב ומאז הכל היסטוריה.
שוניקווה שבורת הלב עברה צד וחזרה ללוק המזוקן, היא נשואה באושר לסמנת׳ה פוקסמן מברוקלין שיצאה בשאלה אבל עדין יש לה פלאשבקים לזקנים.

thetroll
thetroll
09/05/2022 14:37:06
Reply to  MBK

חחחחח ענק 🤣🤣🤣🤣

MacLeod 1
MacLeod 1
09/05/2022 10:12:42

מעורב חריף כרגיל,תודה רבה

golan
golan
09/05/2022 10:50:08

תודה על המעורב

אוהד ס"א
09/05/2022 13:01:10

אייטון עוד יהיה מועמד ל- MVP, רק צריך לתת לו זמן ולהעיף את הצל של כריס פול מעליו (בפיניקס או במועדון אחר)
הדוגמא היא אמביד בשנים הראשונות שלו בליגה היה קודם כל פצוע ואחר כל שחקן של 10-15 נקודות למשחק.
לקח כמה שנים, עד שהוא תרגם את הדומיננטיות שלו בצבע לאקספלוסיביות.
בדרך כלל, סנטרים מתפתחים מאוחר יותר וכנראה זה המקרה.
בכלל, הדור של ימינו קצת יותר לוקח את הזמן שלו. זה לא קארים, מג'יק, טימי או וולטון שהיו דומיננטים מהרגע שנכנסו לליגה.
אגב, ביל וולטון, סנטר סנטר. אחד הגדולים של המשחק עוד בקולג'ים ובליגה, עד הפציעות שגמרו אותו. שחקן אגדה, שחקן שהפה שלו והלב שלו תמיד היו שווים ולא נתן הנחות לא לעצמו ולא לאף אחד אחר (דוקטור ג'י , שאקיל אוניל). חבל מאד שהוא לא מפרשן יותר את הליגה הזאת. הוא עצבן אנשים בטירוף, אבל תמיד אמר לאנשים את האמת בפנים.

John
09/05/2022 14:14:49
Reply to  אוהד ס"א

יש מעט מאוד מאמנים בליגה שיודעים לסדר תרגיל לגבוה עם הגב לסל בעמדה עמוקה ויש מעט מאוד פוינט גארדים שמכירים את אומנות הכנסת הכדור הקוראת את המגן ויוצרת מולו יתרון. זו אומנות שרואים את כוחה בשנות ה-80-90 כשהצבע עוד היה צפוף בהרבה. כיום סנטרים לוקחים 3 מטר קדימה כדי להתקרב לגארד ועושים פייסאפ שמרחיק אותם עוד איזה מטר שניים ואז צריך לכדרר

אוהד ס"א
09/05/2022 23:37:15
Reply to  John

תמיד כיף לקרוא אותך בפוסטים ובתגובות ולהחכים. תודה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אוהד ס"א

הוא בחיים לא יהיה MVP. אולי FMVP כמו איגי 🙂
אין לו אופי לMVP.

דה שוט
09/05/2022 14:25:47

תודה מנחם.
אנשים פה קצת מתבלבלים.
אייטון היה ויישאר שחקן משלים.
1. כי זה האופי שלו.
2. כי אין לו יכולת לייצר.
הבן אדם מפחד להוריד את הכדור לרצפה, אם הוא עושה את זה אז גג כדרור שניים וכולו מבוהל. אין לו מהלכים יוצרים – הוא יכול רק להשלים מהלכים שאחרים יוצרים (לוב, מידריינג', ריבאונד, ג'אמפר).
הסדרה הזאת די חשפה אותו – כל מיני אלמונים כמו קליבר ופאוול עושים לו חיים קשים.
יותר מזה – השלשות מהפינות שירדו כמו גשם בדאלאס – חצי מהן זה כתוצאה מרוטציות שקשורות אליו. לאט לאט דאלאס עושים ממנו גובר – הפכו אותו לבעייה בהגנה.
אם אני משווה אותו אפילו לסנטרים דרגה שנייה – אני לא בטוח שהוא הרבה יותר טוב מהם: בעיקר הורפורד הנהדר ולופז היעיל והרוצח בהגנה בצבע.
לגבי הסטאט שלו – זה מרמה – הוא לא לוקח בכלל סיכונים, זורק רק זריקות שנוח לו איתן – ולכן האחוזים גבוהים מאוד. אבל גם מק'גי עם אחוזים כאלה כי גם הוא לא לוקח סיכונים ולא יוצר.
שחקנים גדולים שמושכים קבוצות לוקחים על עצמם את ההתקפה ברגעים הקשים, מעיפים איירבולים, זריקות קשות, חודרים ונחסמים, נופלים, עושים שטויות, וכמובן גם מתעלים. אייטון לא שם. האם הוא יהיה שם? מקווה מאוד בשבילו שההופעות שלו בפלייאוף הזה ישתפרו. עוד כמה משחקים כמו השניים בדאלאס והוא יכול לשכוח מחוזה מקס, ויותר גרוע מזה – ממעמד של שחקן פרנצ'אייז.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

צודק.
לגבי התעללוטת בגבוהים של הגארדים/פורוורדים/ריווח בליגה אף גבוה לא מתמודד עם זה גם אמביד מתקשה. דיוויס היה היחידי בעונות קודמות שהצליח קצת להחזיק מול זה. אין מה לעשות השחקנים מהירים מידי וקולעים מידי זה היתרון על הגדולים בהגנה.
לא בושה להיות גובר בהגנה 🙂
כן בושה לקבל 200 מיליון על זה

John
09/05/2022 18:46:45
Reply to  דה שוט

ביצה ותרנגולת. אם לא יוצרים מצבים בהם הוא צריך לכדרר ומפנים לו את הצבע עם תנועה של קלעים הוא לעולם לא יצליח להביא לידי ביטוי את היכולות שלו. אנא חזור לימיו באריזונה אם אתה רוצה להבין למה הוא מסוגל. הוא מקבל כדורים במקומות שיש לו 20 ס"מ לפעול בנקודת זמן קצרה תוך כדי תנועה. הורדת כדור במצב כזה היא איבוד לכל גבוה. אייטון היה אחד הגבוהים הכי מגוונים שנראה בשני העשורים האחרונים. החולשה הייתה הגנתית. את זה הוא שיפר, אך הוא לא שכח לשחק. הוא זקוק לקבוצה אחרת או פוקוס חדש בהתקפת הסאנס