צמד משחקי 4 – פריוויו למשחקי ראשון / עמיחי קטן

הלילה ישוחקו משחקי 4 בצמד הסדרות של 1-4, כאשר בשני המקרים יתרון הביתיות נשמר לאורך כל הסדרה עד כה. למעשה, הסיבוב השני נפתח בצמד ניצחונות חוץ, אבל הביתיות נשמרה בכל 10 המשחקים הבאים. בהתייחסות לכל אחד המשחקים, ננסה להתמקד בהבדלים בין שני המשחקים הראשונים ובין המשחק השלישי, ולא רק בהקשר של ביתיות.

22:30 דאלאס מאבריקס – פיניקס סאנס (2- 1 לפיניקס בסדרה):

שני המשחקים הראשונים – ההתקפה של פיניקס שולטה בעניינים ושמרה על רצף המשחקים עם יותר מ-50% מהשדה, בזמן שאייטון היה זה שהוביל את הקלעים במשחק הראשון ובמשחק השני אלו היו בעיקר בוקר ופול איתם ההגנה של דאלאס לא הצליחה להתמודד. בצד ההתקפי, לוקה קלע 40 למשחק (45 ו-35), אבל קיבל מעט מאוד עזרה מהאחרים, וברונסון בעיקר לא הצליח לשחזר את היכולת מהסדרה נגד יוטה.

משחק 3 – כריס פול חילק 7 כדורים ליריבה במחצית הראשונה, 6 מתוכם ב-16 הדקות הראשונות של המשחק, וזה היה משחק הפלייאוף הראשון שלו במדי הסאנס בו הוא רשם יותר איבודים מאשר אסיסטים. בנוסף לכך, ג'יילן ברונסון רשם משחק טוב ראשון בסדרה הזאת והוריד קצת עומס מלוקה, אשר מצידו תיקן את הרושם ההגנתי ממשחק 2 והוא חטף פעמיים ובעיקר עצר את השחקנים עליהם שמר על 4/12 מהשדה.

נתונים סטטיסטיים:

  1. כריס פול עם 4/12 מהשדה כשדונצ'יץ' שומר עליו לאורך הסדרה, מתוכם 3/3 ברבע האחרון של משחק 2 לעומת 1/9 בכל שאר 11 הרבעים.
  2. בצד שבו דונצ'יץ' תוקף, הוא עם 8/15 נגד ברידג'ס וג'ונסון, 6/11 נגד פול, 4/6 נגד בוקר ו-3/4 נגד ביומבו. מי שמצליח להקשות על לוקה אלו אייטון (6/17), קראודר (3/8) ומגי (2/5).
  3. דאוויס ברטנס מקבל בממוצע 11:26 דקות למשחק ועומד על 4 נקודות בממוצע עם 9 זריקות במצטבר, אבל הוא ושאמט היחידים עם פלוס מינוס חיובי בכל אחד מהמשחקים, ובמקרה של ברטנס השילוב בין האיום מחוץ לקשת (4/9 בסדרה ו-9/23 לאורך הפלייאוף כולו) ובין ההרכבים ההגנתיים יותר שג'ייסון קיד מציב ליד ברטנס גורמים לתוצאה המעט מפתיעה הזאת.

הימור: פיניקס יסגרו טוב יותר את ברונסון ופול יאבד פחות. לוקה יקלע שוב 30+, אבל פיניקס ינצחו ב-10.

3:00 פילדלפיה סבנטי סיקסרס – מיאמי היט (2- 1 למיאמי בסדרה):

שני המשחקים הראשונים – מיאמי שלטו ב-2 המשחקים הראשונים, כאשר בשניהם פילדלפיה מחוסרי אמביד החזיקו מעמד בפתיחה, כשהאריס הצטיין במשחק הראשון ומקסי בשני, אבל בהמשך מיאמי יצרו את הבריחה שהכריעה את המשחק. הארדן סיים עם 40% או פחות בכל אחד מ-2 המשחקים כשבשניהם אדבאיו שלט בצבע עם 24 ו-23 נקודות בהתאמה.

משחק 3 – אמביד חזר ואדבאיו נתקע על 2/9 מהשדה, בזמן שגם השלשות לא נכנסו למיאמי, חלק מזה בזכות התגבורת בהגנה על הצבע שהביא המועמד ל-MVP. מקסי ודני גרין צלפו שלשות מנגד בזמן שאמביד עוד חווה קצת קשיי התאקלמות אחרי רבע ראשון טוב ומקסי קלע 14 נקודות ב-5/5 מהשדה עם 4 שלשות ברבע האחרון כדי לייצר בריחה שתבטיח ניצחון וטיול נוסף למיאמי.

נתונים סטטיסטיים:

  1. הארדן לא עבר את ה-40% מהשדה באף אחד מהמשחקים בסדרה – 5/13, 6/15 ו-4/11, כשהוא גם עם יחס כולל של 20 אסיסטים על 15 איבודים בסדרה (ותודה ל-9 אסיסטים מול 3 איבודים במשחק 2). הארדן מקבל מההגנה של מיאמי טיפול דומה לזה של טריי יאנג בסיבוב הקודם וה-17.7 נקודות למשחק ב-43.6% אפקטיבי מראים שזה עובד לא רע.
  2. מקסי והאריס נותנים דווקא סדרה לא רעה שניהם – מקסי עם 18.7 נקודות ב-59.4% אפקטיבי והאריס עם 19 נקודות ב-54.2% אפקטיבי, יחד עם 6.7 ריבאונדים, 4.3 אסיסטים ו-2 חטיפות למשחק. לכל אחד מהם היה משחק אחד פחות מוצלח (הראשון אצל מקסי והשלישי אצל האריס), אבל הם מצליחים לנצל את ההתמקדות ההגנתית באחרים.
  3. מיאמי מחוץ לקשת – 9/36 (25%) במשחק 1, 14/29 (48.3%) במשחק 2 ו-7/30 (23.3%) במשחק 3, ובסך הכל 30/95 (31.6%). דאנקן רובינסון נשלח לפריזר, בעיקר מסיבות הגנתיות, אבל לא יזיק לספולסטרה לחשוב על זה שוב. יהיה מעניין לראות מי יעלה על הפרקט קודם – רובינסון או האסלם…

הימור: אמביד התאקלם ויכסח את ההגנה של מיאמי, מה שיאפשר התפוצצות נוספת, הפעם של האריס, קורקמאז וקצת מקסי. הארדן אפילו יעבור את ה-40% מהשדה ופילדלפיה ינצחו ב-17.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 430 תגובות

  1. תודה על הקדימון, 3-1 היום בשני המשחקים לוקה יקבל טיול מיוחד מהשופטים היום בנוסף לקנס.
    משהו שלא ברור לי עדיי בליגה וזה טעויות שיפוט בסיסיות שאפשר בריפליי להמנע מהן. איך עםכל הסטטיסטיקה המתקדמת וכמויות של כסף.לא מסוגלים שם להמנע מטעויות פשוטות. הגולטנדינג זה הכי קל לפתרון רק שימו מצלמה על הסל ונגמרו התלונות. אפילו בכדורגל יש וואר. https://twitter.com/taylorcsnow/status/1523040708524871681?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1523040708524871681%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fd-21258408552736828288.ampproject.net%2F2204292129000%2Fframe.html

  2. תודה רבה עמיחי. אחלה פריוויו. מסכים גם להימורים.

    נצל"ש – בעקבות הבקשה אתמול, הוספנו כאן את האופציה לקבל מיילים על תגובות בפוסט. זה יכול להיות על התגובות לתגובה שלי או על כל התגובות לפוסט. נראה עובד, אבל אשמח לפידבקים. ניהול ההרשמה לפוסט עדיין לא עובד, עובדים על זה.

  3. תודה על הפרוייו.
    אני מהמר על המתפרק במסכה ועל הקשיש הקטן ששילם שלשופטים במזומן(ככה אומר לאקי לוק).🙃

            1. 🙂

  4. רק הערה לגבי הקושי של לוקה מול הסנטרים של פיניקס:
    מסיבה לא ברורה הוט מנסה סטפבק. אין לזה שום סיבה הגיונית. הוא יכול לעבור אותם בכדרורר, ודוקט הידיים הארוכות מקשות עליו. לא ברור עד הסוף

      1. הערה לגבי השורה בפריוויו
        בצד שבו דונצ'יץ' תוקף, הוא עם 8/15 נגד ברידג'ס וג'ונסון, 6/11 נגד פול, 4/6 נגד בוקר ו-3/4 נגד ביומבו. מי שמצליח להקשות על לוקה אלו אייטון (6/17), קראודר (3/8) ומגי (2/5).

            1. כשמציירים מטרה ואז בונים חומה…

  5. תודה על אחלה קדימון עמיחי
    יואל ההגרלה סידרה לך אפשרות לאפטר קצר מהמקלט – יהיה קשה מאוד ללוקה היום, אולי תהנה קצת מאור הירח. אני עדיין עם דאלאס. צ׳ארלס ברונסון רק מתחמם.
    לגבי המשחק השני – באמת שאל תטרחו – הארדן יכניס את יואל והטמיר ביחד עם טאקר ובאטלר לתוך הסל – זה יהיה לא נעים לצפייה. רזיאל לא יוכל לעזור, הוא במערבל של אחמד מלטף בובת וודו של פורטיס וממלמל ״שלוש זריקות… אבל היה שלוש זריקות…״

    1. חחחחחח
      איזה מנעעק דה שוט
      רזי מתאבל על מה שקרה ואתה בועט בו,וגם טאקר
      חכה חכה,הסתבכת הפעם,רד למקלט,
      THE SHIT IS AIRBORNE

    1. הוא שיחק אחרי זה יפה מאד בלי צליעות. גה בסדר גמור הוא סתם עשה הצגה בגלל השטויות של קר ניצל את המומנט וירצה עוד שריקות אוויר יעני אני עולה לשחק פצוע למשחק הבא😉
      פול ניסה משהו מלוכלך ולא ברור אבל כמו שאמרת כאן אם הוא לא איזה מאסטר מהשאולין שמכיר נק תורפה לניטרול הברך סטייל נשיקת הדרקון זה לא אמור להזיז לברך מכה כזאת חח

      1. לא נראה לי שעושה הצגה. הוא נראה די כאוב כשירד לספסל. בכל מקרה נדע עוד יומים. אם הוא ישחק רגיל אז כן, עשה הצגה. לא חושב שפול ניסה משהוא. כשמסתכלים בקצב רגיל לא רואים כמעט כלום. לוקח למח להפנים במה היד נוגע. זה הרף עין וזה בערך מה שרואים בהילוך רגיל.

        1. הצגה. שמעון צודק.קצת כאב לו אבל אם לא שמת לב הבן אדם חוץ מזה שיש לו אליביישן מטורף אחד ויחיד הוא גם אשכרה דרמה קווין.
          חיפשו פה כינוי בשבילו בבקשה :
          דרמה קווין.
          הוא מת על הדברים האלה. עולה כמו גדול לשחק מחר וחוטף את ה 3:1 על המוח.

          1. אם אני גנקינס אני מזמן את כל הקבוצה היוםמול הוידאו ולא מוציא מילה מקרין להם את הלינקים ששמתי היום אבל מכל המשחקים יחד שהם צופים בזה תוך סימון קליר פאת עם חיצים כי הם קצת רפי הבנה.
            אחרי שנגמר הלקט אני מסתכל להם בעיניים וצועק האו דה פאק ווי קאן ווין דה פאקן סירייס לייק דיז?
            והולך מהחדר וידאו
            נראה איזה שחקן יסכים לכזה קליר פאת במשחק הבא

        2. אצל שמעון כולם עברו קורס דרמה אצל השחקנית והשחקנית גילה אלמגור.
          סילבוס הקורס:
          -להעמיד פני חולה לאורך 48 דקות נטו בסדרת גמר למרות היותך בריא לחלוטין
          -לזכור באיזה איבר בגוף יש פציעה מבויימת (אצבע, ברך וכד') ולשחק פצוע לכאורה כשבעצם הגוף בריא לחלוטין
          -לעלות לפרקט עם כסא גלגלים/קביים/תחבושת ראש/קיבוע שהם פרופס כמובן על גוף בריא לחלוטין

  6. היום רציתי לכתוב שזה נו בריינר 3:1 אבל אז נזכרתי ביואל אמביד. לא מזלזל בו אבל :
    3:1 ×2
    תודנ עמיחי פריוויו מעולה.

    1. הסבר:
      יואל פשוט פצוע מידי וכואב לו מידי. משחק קודם הוא שיחק כדי להוכיח שהוא גבר וגם כדי לנסות לזכות סוף סוף. הלילה? פשוט יכאב לו. הוא לא יהיה במיטבו. הוא הפתיע את מיאמי ואת באם שעה לפני המשחק בפעם הקודמת הפעם הם יבואו מוכנים. מיאמי.

  7. נגמר הסיפור של מיאמי, הולכים לקבל על הראש עוד 3 נצחונות.
    גם פיניקס הולכים להימעך, לוקה עם 50+ היום

    1. לא יודע, הוא בחור צעיר, מאוד תחרותי, כוכב ענק, אף אחד לא שם לו גבולות.
      אי אפשר לצפות שיהיה ילד טוב ירולים כמו פעם.
      אני מאמין שהוא עם הרגליים על הקרקע וימצא את השיווי משקל שלו בין רצינות להצגות לשופטים בשנים הבאות.

    1. יש לחוזה מקס בעיה, הוא טכני והכל אבל אין לו עוצמתיות ורוע במהלכים, הוא מסיים בצורה עדינה, בגלל זה יאניס חסם אותו במשחק 4.

    1. ובהסבר פשטני יותר , הצוות המסייע סביב לוקה נראה הרבה יותר טוב במשחק ורבע בבית מאשר צמד משחקי החוץ וזה משמעותי.

  8. מעריך שהלוחמים נגד פיניקס תהיה אחת הסדרות הכי מותחות בהיסטוריה והכי שקולות. יסתיים 4:0 ללוחמים בהפרש מצטבר של 4 נקודות. הערכה זהירה.

  9. אני לא חובב של כריס פול השחקן אבל מה הוא אמור לעשות? החטיא וקפץ לריבאונד. לא שורקים על זה עבירה במשחק רגיל, אז בפלייאוף?
    מוגזם לגמרי

      1. שריקה הזויה לגמרי אבל לא מפתיעה – זה נתן לשופטים הזדמנות ללכת לריוויו (בכל זאת, היו רק איזה שלושה במחצית הזו)

      1. השיפוט גרוע אבל גם נגד דאלאס שריקות הזויות. בדיוק מה שהתכוונתי. השופטים סתם שורקים שחקן מנוסה כמו פול צריך לוותר

  10. כריס פול במחצית הכי רעה שלו בפער בפלייאוף הזה, מצד שני אצל דאלאס כל מטאטא יורה…מאמין ששני הדברים הללו יתאזנו בחצי השני,
    לא הייתי קובר את המשחק הזה עדיין

  11. המשחק שבתוך המשחק – זה מה שהולך בין לוקה לכריס פול. התלמיד שעלה על מורהו. תענוג.
    .
    לדאלאס יש 9 שלשות יותר מלפיניקס (ובאחוזים יותר טובים) = 27 נקודות.
    פיניקס חייבת למצוא דרך לעצור את זה איכשהו

  12. המשחק הזה מוכיח כמה פיניקס טובים דאלאס ביום קליעה פסיכופטי ובכל זאת פיניקס בתמונה.
    ללוחמים יהיה מאוד קשה נגד פיניקס . זה יגמר בסוויפ ללוחמים אבל תהיה סדרה מאוד קשה .

    1. אייטון מפגין את המנעד הרחב של רלוונטיות, יכולת לייצר נק' לבד, ותכונת הטווס הנפלאה של לבלוט בשטח מעל כולם

  13. זה השיפוט הרגיל של הליגה, כמו ששמעון אומר – wwe
    זה כאילו נכנסנו לשיעור דרמה בניסן נתיב, כולם מתעופפים כמו פינבול, זה מביך מה שנהיה מזה. אני בטוח שניתן היות לבנות ai שעושה עבודה יותר טובה מהשופטים וגם ללא משוא פנים וחשש מכוכבים

    1. אנשים התלוננו אתמול אבל לדעתי היה שיפוט סביר. היום השיפוט מאוד בעייתי.
      לא משוחד כי זה לשני הצדדים, פשוט שורקים דברים שלא היו ולא נבראו

    1. פחות או יותר אותו התפקיד כשהוא עולה מהספסל, פשוט פה הוא משחק גארד ללא הכדור לצד דונצ'יץ' או ברונסון.
      הוא פשוט חזר לגודלו הטבעי

  14. איך כריס פול הצליח במו ידיו לזרוק עצמו ב6 עבירות החוצה. שחקן עם הניסיון שלו. איזה דביל. לפיניקס אין התקפה חוץ מבוקר.

    1. לא יתחיל. פילי מילווקי בגמר המזרח לוחמים פיניקס במערב. זה הבראקט רק יש לי נטס במקום מילווקי אבל כאן בקדימונים אני מהמר לפי יום

    2. חחח מחזק ומעלה. נראה לי דה שוט זה הזמן לקחת את הכסף מהשולחן יותר טוב מזה לא יכול להיות. עקצת את הבית תגיד תודה קח את הכסף וברח.

      1. אני רשמתי את התחזית שלי על פיניקס לפני כמה זמן באחת הכתבות.
        אם פול נשאר בריא, פיניקס לא לוקחים אליפות וגם לא בטוח שעושים גמר.

  15. Adrian Wojnarowski
    @wojespn
    ·
    May 9, 2022
    The Sacramento Kings have agreed with Golden State assistant Mike Brown on a four-year contract to become the franchise’s next coach, sources tell ESPN.
    Adrian Wojnarowski
    @wojespn
    Brown and Kings negotiated deal over the past 24 hours, sources said. Brown emerged in recent days as the focus of franchise’s search and now he’s tasked with helping to end the organization’s 16-year playoff drought.

  16. יההההההההההההההההההה
    אני פה לנגב את פילי ולהכניס את דה שוט לבלנדר
    בואנה 5-0 לרוצח,לא יאומן,מה מצבנו?
    ריברס \אמביד עשו פופרס?

  17. הסיקסרס סוגרים את המחצית כמו שצריך, עם מומנטום אצלם.
    מיאמי בדקות האחרונות ממש נתקעו מול ההגנה של פילי, מלבד באטלר שחפר לעצמו סלים.
    .
    מיאמי צריכים את הקלעים שלהם שיפתחו את המשחק מהשלוש.
    הארדן מנהל את המשחק מצוייו. מוצא את החברים לסלים ולא לוקח בכוח.

  18. חחחחחחחח אני מבין שלבראון נמאס ממשכורת עם עבודהמכובדת
    הוא מעדיף שנה סבל+3 שנים מנוחה סקסקסקרמנטו
    אלופי הפופרס

  19. באטלר לא ייאמן, אמביד הבריא שוב מקרה ברצועה. שמישהו יביא מכונת אקמו לשמנמן עם הזקן זה שחקן כדורסל? בקושי מסוגל ללכת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט