המדורגות 3 מנצחות בבית ומובילות. סיכום מוצש"ק בפלייאוף / אבי טרכטמן

מילווקי 103 – בוסטון 101 (מילווקי מנצחת בבית ומובילה 1:2)

בקיצור: יאניס גדול על כל הליגה. טייטום נעלם, ובסופו של דבר, המשחק רק הוכרע בגלל שבריר שניה שאו היה או לא היה.

נקודה למחשבה 1: האם קונאטון הוא וינס קרטר לבן? תחשבו על זה, האיש כמו קרטר זורק שלשות מצוין. האיש כמו קרטר הוא אתלט טוב מהממוצע (קרטר טוב מהממוצע של כל העולם ואשתו, קונאטון הוא אולי הלבן הכי אתלטי בהיסטוריה, כולל ברנט בארי), ואף אחד מהם לא באמת היה מכדרר גדול. רק אומר.

נקודה למחשבה 2: אתם יודעים איך תמיד אומרים – " אם למרות ששחקן X לא שיחק טוב, קבוצה Y היתה קרובה, אז וואי וואי וואי, מה יקרה כש X ישחק טוב". אז זהו, שזה לא באמת עובד, כי תמיד יהיו משחקים שבהם שחקן אחד יהיה טוב, ושחקן אחר לא, והפוך. וזאת הדינמיקה של המשחק, וזה לא קשור לכלום. ע"ע טייטום היום….

טוב, נתחיל מהסוף. המון קליעות עונשין טובות של ג'יילן בראון (הטוב בבוסטון במשחק) נתנה להם יתרון בן נקודה עם 50 שניות לסיום. שני לייאפים, קודם של יאניס, ואחר כך של ג'רו נתנו למילווקי את ההובלה 100-103. הכדור אצל בוסטון, כלומר, סמארט שהוא בכל זאת הפוינט גארד (לא ממש) של הקבוצה. הולידיי מפאוול אותו עם 4.6 לסיום, זריקה ראשונה בפנים. מינוס 2. זריקה שניה בכוונה מוחטאת. סמארט לוקח את הריבאונד של עצמו, מחטיא. הטיים לורד לוקח ריבאונד התקפה נוסף, מחטיא. הורפורד לוקח ריבאונד התקפה אחרון, קולע. רק שהוא קולע תשיעית שנייה מאוחר מדי. ומילווקי מנצחת.

מה היה קודם?

אז היה רבע ראשון הגנתי, שמילווקי, ובעיקר המון אסרטיביות של יאניס, נתנה להם הובלה בת 3 נקודות בסיומו. הרבע השני היה מאד גריינדי אבל הוא היה גריינדי לטובות בוסטון, כשמהלכים טובים של גרנט ווליאמס (שהוא שחקן מאד "בוסטונאי" באופי לדעתי. מזכיר לי את פאקינג לאון פאו + שלשות), מצליח איכשהו לתת יתרון בן 4 נקודות בסוף הרבע, ועם מחצית מאד קשה בין שתי הקבוצות.

אני רוצה לומר מאמר מוסגר – אני צריך לבדוק אם זה נכון סטטיסטית, אבל נדמה לי שזה הפלייאוף הכי הגנתי מאז, המון שנים, לא רוצה לומר תחילת שנות האלפיים, אבל יש מצב. נבדוק פעם אחרת.

הרבע השלישי היה כולו מילווקי, כשפורטיס, קונאטון והולידיי מרביצים ורצים ועולים ליתרון בן לא פחות מ-13 נקודות בסופו. לכאורה, נראה כאילו הביתיות הולכת לנצח.

אבל בוסטון לא אמרה נואש, בכל זאת, קבוצת ההגנה הטובה בליגה, ואולי גם הקבוצה הקשוחה בליגה, כשבעיקר היו אלו בראון הצעיר, והורפורד הקשישא ברבע פשוט אדיר לשניהם (9-14 משותפים לשניהם ברבע האחרון. די מדהים למען האמת), שחזרו וחזרו וחזרו, עד כאמור נטילת ההובלה עם 50 שניות לסיום, רק שמשם כבר תיארתי למעלה מה קרה. והאמת? הצדק הפעם ניצח.

במילווקי, יאניס נתן משחק של MVP אמיתי, כשהוא טוב לכל אורך המשחק 3 סלי שדה בבערך 50% בכל אחד מהרבעים , פרט לרבע האחרון בו הוא קלע סל אחד יותר) בדרך ל 42 נקודות, 12 ריב', 8 אס'. אי אפשר יותר. ג'רו נתן שחק מעולה אף הוא עם 25 (אבל כמו יאניס, לקח 30 זריקות, מתוכן הוא החטיא 19). ברוק לופז 13 + 10 וקונאטון 11 + 8 נתנו את שלהם.

בבוסטון, בעיקר צריך לדבר על טייטום שהיה בגדר נעלם, וקלע רק 4 מתוך 19 זריקות בדרך ל 10 נקודות בקושי, אבל גם 4 חסימות (אבל הוא גם נחסם, כולל אחת מהדהדת במיוחד על ידי יאניס)

אז מי הוביל? ג'יילן בראון במשחק אדיר ואל הורפורד במשחק אדיר, אבל משחקן שמי ציפה ממנו בגילו? הצעיר עם 27 ו-12 סוכריות. הזקן (כלומר, מבוגר, לא זקן מנחם לס.. או אבא שלי) – 22, 16 ריב', 5 אס', אבל הפעם הגנה לא משהו על היווני. וויט הוסיף 14 וווליאמס – דוקטור הו, לא השני – הוסיף 10 משלו אף הוא. (ובמאמר מוסגר, זה שקוראים לו הטיים לורד, ואף פעם לא מדברים על הדוקטור ועל אקסטרמינייט זה מדהים בעיניי)

גולדן סטייט 142 – ממפיס 112 – 1:2 לגולדן סטייט בסדרה

והדברים מפורטים בפוסט של שגב ושלי, אני רק קלעים להוסיף ידעתי:

בווריורס: סטף 30, פול 27, קליי 21 ו-9 ריב', קומינגה 18 אם כי בעיקר בדקות הזבל, וויגינס שקלע 17 ופורטר שקלע 13 קלעו אותן בזמן אמת.

לממפיס ששיחקה עם שחקן אחד והרבה ניצבים, הרבה כמובן דייויד אנקראם, כלומר, מייקל יאנג, כלומר ג'ה מוראנט עם 34 ו-7 אס', ביין 16, גג"ג 15, מלטון 12

והבשורה המרכזית – מסתבר (אם כי לא קלטתי את זה בזמן המשחק) שפול פצע את מוראנט איכשהו… חבל בשבילו, אם כי במבט ראשון זה לא נראה לי חמור במיוחד. ואולי אומר שאם המוראנט סטופר (פייטון) נפצע, אז אולי זה סוג של צדק. בכל מקרה, גם בלעדיו, מדובר בקבוצה שעשתה 2-18 בעונה האחרונה, כך שבטח שאי אפשר לזלזל בהם.

לפוסט הזה יש 93 תגובות

  1. תודה רבה על הסיקור.
    סמארט היה צריך לקבל שלוש זריקות, זאת הייתה עבירה בעליה לזריקה. שום דבר לא ישכנע אותי אחרת
    עצם זה שלא בדקו בריפליי זה בזיון.
    בוסטון קבוצה נהדרת, חבל שטייטום לא השכיל לקלוע שתי זריקות נוספות לאורך המשחק.
    סדרה פתוחה לגמרי, גם ב3-1 לא מספיד את בוסטון.
    מה שכן יאניס הוא כח על ויכול לדרוס את דרכו לטבעת נוספת
    איזה אתלט, איזה ספורטאי, איזה בן אדם
    כל הליגה צריכה להסתכל וללמוד.
    אני אישית חסיד של לוקה וחושב שהוא בדרכו להיות מהגדולים ששיחקו את המשחק אי פעם.
    בטוח שחקן יותר כשרוני מיאניס.
    אבל מוסר העבודה, האישיות, הצניעות, הכושר הגופני, ההשתפרות המתמדת, שמים אצלי את יאניס כשחקן שאני הכי מעריך בליגה.
    בלי תלונה אחת לשופטים, 100 אחוז מאמץ כל משחק ולעולם לא מוותר.
    ללוקה יש עוד הרבה מה ללמוד ממנו ואני מקווה שהוא אכן מעוניין ללמוד ולהשתפר.

    1. העבירה היתה למטה ולפי החוקה זו לא עבירה של זריקה גם אם השחקן ממשיך לכאורה בניסיון זריקה לסל. רק בנבא לא עושים פאול מהיר ביתרון 3

    2. לא הלכו לריפליי כי ברור שאין פה עבירה ל – 3
      אני לא שופט אבל זה היה ברור כשמש. הוא לא היה אפי' מיושר לכיוון הסל אלא א"כ הוא התכווין לזרוק את הכדור לקהל. שריקה נכונה.

      לגבי פסילת הסל של הורפורד אין אפי' צורך לדבר.

      שיפוט טוב

  2. סיקור מצויין, תודה רבה.
    חד משמעית, 100%, עבירה בזריקה על סמארט ל-3 זריקות, גם בריפליי ובוידאו שת'וג תכף יבקש.

  3. תודה על הסיקור. מעצבן שהסלטיקס הפסידו וממש מקווה שיצליחו כן להשתלט על הסדרה – למרות שכרגע נראה שזה הולך לכיוון של מילווקי.
    מזל שיש סיקור נוסף לג"ס כך שלא אצטרך להתעסק בזה.

  4. וינס קרטר הוביל קבוצה לפלייאיף. קונאטון עדיין שחקן מחליף..
    טייטום שיחק רע, למרות זאת היו לבוסטון הזדמנויות גם בהתקפה האחרונה וגם קודם שתי שלשות נוחות שלא נכנסו.
    לא הייתי מספיד את בוסטון אבל השאלה מתי מידלטון חוזר

  5. והמהלך של סמארט, בדיוק בשביל זה שומרים צאלאנג. שני המאמנים לקחו צאלנגים על החלטות גבוליות שברור שלא יהפכו ושלא השפיעו בכלל על המשחק. ןגם מאוד מוקדם במשחק.
    קשה להבין טעויות אימון כל כך בולטות ברמה הזאת

    1. אז אתה היית מצפה שבודנהולצר יעשה צ'לנג כדי לשלוח את סמארט לקו לשלוש זריקות? (כי זו הדרך היחידה שבה זה היה יכול לקרות כאן).
      מה שכן מסכים איתך שזו הייתה שטות מצד שניהם לבזבז את הצ'לנג שלהם (יחד עם הטיימאאוט שנלווה לו).

  6. לא אוהב את התלונות על המאמנים שלא שמרו צ'אלנג'.
    הטעות היתה של השופטים. לטעמי טעות ברורה. זה כמו להאשים קורבן תקיפה/שוד ש"הזמין" את האירוע. לא. בוסטון והמאמן שלה הם הקורבן כאן. הם לא האשם (וזה עולה לי בדמים לכתוב את זה בתור אוהד לייקרס).

    1. 1) שופטים תמיד יטעו. זה בלתי נמנע. כל האנשים בעולם טועים לפעמים. יש למאמנים אפשרות לבקש מהשופטים לבדוק את עמצם עם הילוכים חוזרים ויותר זוויות שלהגיע להלטה שהסבירות לטעות בה פחותה. עדיף לשמור את הבדיקה הנוספת למשהו שבמילא משפיע על המשחק.
      2) גם במקרה הזה, לא בטוח שהיו הופכים. לא זוכר בדיוק אבל אם חשבו שעלה לזריקה רק בשביל להוציא עבירה אז זה לא בזריקה. אבל עדיין עדיף לבקש לבדוק את זה מאשר איזה פאוול תוקף חסר חשיבות באמצע המשחק.
      3) מבין שכמו בסדרה על הלייקרס אתה מאמץ את מה שגרי ווסט אומר ("פאק בוסטון")

      1. לא ראיתי, אבל בניגוד אליי – את ג'רי ווסט אי אפשר להאשים שזו תחושה לא מוצדקת… הוא סבל מהם אולי יותר מכל שחקן בהיסטוריה

  7. תודה אבי. ראיתי רק את המשחק של בוסטון-מילווקי, טייטום בערב קשה ועדיין בוסטון כמעט מנצחים, האם הסל הפסול של הורפורד יהיה בסוף הסדרה החצי מידה פחות בנעל של דוראנט משנה שעברה בפלייאוף הזה.

  8. תודה אבי. אחלה סיקור.
    לענייני השעה:
    1. סמארט נשדד ברור שהוא ניסה לזרוק, הולידיי לא נתן לו להרים את הכדור.
    2. ג׳ורדן פול פצע את ג׳ה בכוונה. אין שום הסבר לתפיסת הברך. זה לא קשור בשום צורה למהלך.
    3. ג׳ה בדיחה אם הוא נפצע ממשיכה כזאת. סתם עשה הצגות אם אתם שואלים אותי.
    4. גרין לכלך ראשון ועכשיו כל הסדרה הזאת במוד מלוכלך.
    5. בעולם מתוקן יאניס היה מקבל לפחות פלגרנט 1 על ההתנפלות על טייטום, אם לא הרחקה. זה לא תמים. זה נכנס לראש להמשך, שחקנים יידעו שאם הוא רודף הוא מתנפל. יאניס לא תמים, תבדקו איך הכניס רגל מתחת לקיירי במשחק 3 אשתקד.
    6. השיפוט פשט את היד והרגל. נגמרו המילים. מזל/חבל שאנחנו מכורים. הם הורסים כל חלקה טובה. שריקות הזויות לפי דרגה, מוניטורים עוד ועוד, פנקסנות, חוסר עקביות. על מה משלמים להם? לא מובן לי.
    7. אליפות לוקחים בכוח. אלא אם יש לך דוראנט וקרי בחמישייה. טייטום חייב להבין את זה. לא כל יום הטיילת בצבע של ברוקלין.
    8. השופטים בדאלאס צריכים לתבוע את לוקה על פגיעה בשמם הטוב – סימני ״הכסף״ שלו זה הזוי. מדהים איך זה עובר כאילו כלום.
    9. אם אייטון מצפה לחוזה מקס, מה יגידו הורפורד ולופז?
    10. ברוך ואני בריצה של 0:4 מישהו באמת חושב שפילי לא ינצחו הלילה ? חחחחח

          1. אבל תכלס אם לפול יש יכולות לתלוש למישהו פיקת ברך ועוד במתכוון, גולדן סטייט צריכים לתת לו סופר מקס. אפילו שלא יישחק, רק שלא ייפגע בנו חלילה. זה נראה כמו מהלך מופרך מסרטי קונג פו.

          2. טוב שכנעת אותי – הוא הלך לכדור חחחחחח לומד מהר הילד אל תדאג לא נתחיל איתו עם קארמות וחופים, הוא ילד טוב, רק רצה להרגיש איך זה להיות קצת דירטי, בקטנה, אין דה סמול
            🙂
            אני בעדכם בסדרה הזאת, יש צדיק אחד אצלכם זה מספיק מבחינתי.

            1. סטיבן אדאמס מסתכל על זה מהספסל וחושב: מזל שאת המכה קיבלתי מדריימונד ולא מג'ורדן פול
              🤣

            2. החוף הכה בגרין יותר חזק ממה שהוא הכה באדאמס באותה שנה
              🤣

    1. דה שוט,ניגבת אותי יומיים
      לא ראיתי שמש מאתמול,הקנדום נקרע הקסדה התפרקה
      הנשבר לי הזובי מהבלנדר של מוחמד המנייק
      תתכונן להתקפה חזיתית,תאוורר את המקלט מכל הפוקים,אתה נכנס לשבוע

      1. הלכת מהר מדי עם המערבל של דוקטור אבו-ר(מ)זי עכשיו שניכם בפנים ולא רואים אור יום חחחחחחחח
        הלילה ברוך בא עם מטאטא מהבית (מצא אותו בקלות במחסן איפה שהוא שומר את כל השריקות חחחח) גם הטמיר לא יעזור הארדן והגבוה עם המסיכה באים לתת בראש, פחות מדו ספרתי לא יתקבל.

          1. תבוא תבוא ברוך בבלוג החי זה חוויה הוא בא בטירוף נראה לי המסז׳יסטיות (אולי מסז׳יסטים? חחחח) המקסיקניות שיגעו אותו עם הקוקונטס עשו ממנו נטס

    2. מה הבעיה עם הסימונים של לוקה? אני כל היום מסמן ככה מהספה שאני רואה את הWWE. אפילו ET מזהה כבר שריקות אוויר, רואה הילוך חוזר אומר לבד לא היה כלום 🙂
      זה שיפוט לעודד את הקרקס, אין קשר לכדורסל הכי מצחיק זה צעד וחצי עם 3 צעדים ואחכ מותר לעצור ואז אפר אנדר זה ענק זה חחחחחחחחחחחח אני נקרע מצחוק שעושים את זה המגן תמיד קופץ באוויר. יאניס צריך להוסיף את המוב הזה למהלכים שלו והוא סוגר 50 כל משחק.

      1. לוקה צודק באלף אחוז שרקו נגדו כל המשחק בעיקר פאול 5 הרגיז אותו כי הוא ישב הרבה והלך הסטאט
        אבל לסמן ככה בנאשיונל טי וי שהשופטים משוחדים? זה מוגזם

    3. מה הבעיה עם סימנים? אוסר להסתכל אסור לדבר אסור לסמן. ככה הליגה מזריקה ערכים דיקטטורים לאוכלוסיה ונראה שגם עלייך זה כבר עובד🤦‍♂️

      1. שאדו – אתה לא יכול להאשים מישהו בשוחד בפומבי. אם אין לך ראיות – זאת הוצאת דיבה לכל דבר ועניין. אתה לא יכול להצדיק מעשים כאלה בשם איזושהי אידיאולוגיה שבמקרה הזה מתאימה לך.

        1. בטח שאתה יכול להאשים זה חלק מדמוקרטיה. אם המואשם יבחר להגן על עצמו אתה תצטרך להוכיח את אשמתו אבל לקנוס משהו על סימן שעשה? זה דיקטטורה.
          לא ברור לי איפה הלכת לאיבוד

  9. מסתבר שדייויד אנקראם יושב לכולם חזק מאוד בזיכרון…באמת היה סקורר נפלא בשנות ה90 המשמימות שלא הצליח להוביל את מכבי לכלום.
    מכבי מסתבר היחידים שאצלם הוא לא נמצא בזיכרון- ווילבקין אולי ?
    זה נראה כאילו מילווקי בדרך לזכייה נוספת. הם רמה אחת מעל כל הקבוצות בפלייאוף…לכו ותנסו לעצור את יאניס

  10. ראיתי את המחצית הראשונה של ממפיס-ג"ס ומוראנט דווקא עשה מאמץ לשתף את האחרים – ואז דילגתי לרבע הרביעי וראיתי שנגמר, כמו שהייתה לי הרגשה. אין לי מושג למה גגג לא זרק שלשה אחת במחצית אחרי 3 מ-4 בראשונה. אבל מה שמפיל את ממפיס לדעתי זה כמות הסלים הקלים שג"ס עושה מולם. ברור שג"ס היא מכונה התקפית עם שטף מטורף אבל עדיין, ממפיס חייבת לבצע התאמות. הייתי מתחיל עם להעיף את קונצ'אר מהרוטציה, לא זוכר פעולה אחת חיובית שלו בסדרה (אני מדלג פה ושם רבעים אז אולי פספסתי), ולתת לטילמן כמה שפחות דקות. הוא כזה נטל הגנתי שאולי כבר עדיף את אדאמס (אלא אם כן הוא פצוע וזה לא רק המצ' אפ), שאמור לפחות לספק הגנה מתחת לסלים.

    1. ממפיס לא שומרים כי לשחקנים לא בזין שלהם לזוז בראשות ג'ה וזהיר וויליאמס. שחקן שלהם פשוט עומד מולם ואז רץ אפילו לא בק דור סתם רץ לסל והם נרדמים ככה כל הסידרה. אם היו שומרים בצורה סבירה היו ב3-0 אפילו לא צריך הגנה חזקה רק לא להירדם. תראו היום את וויגינס בתחילת המשחק 4 פעמים חתך לסל 4 לייאפים השומר שלו אפילו לא ידע איפה הוא. אני לא יודע איך דבר כזה קורה בכדורסל מקצועני בכלל. אם עוד איכשהו אתה סובל פעמיים ומבין (אני לא מבין אבל יש פה כאלה שקליר פאת לא מפריע להם כי לשחקני הNBA יש יצר תחרותי חחחחחחחחח) אבל שזה קורה כבר 20 פעם ו30 פעם במשחק אתה אומר זה מכור (אבל הם לא יכולים למכור עם חוזי ה200 מיליון שלהם) אז אתה מבין שעל הזין שלהם ולא משלמים להם לעשות הגנה. הכסף הוא רק על התקפה.

      1. מסכים עם עמיחי. שיפוט לא רע. דוקא נגד יאניס הרבה שריקת גבוליות.
        עד השריקה האחרונה שהיו צריכים להיות 3 זריקות

        1. אפשר לדון לגבי החלטה כזאת או אחרת של השופטים (ואני חושב שהם עשו נכון כשנתנו רק 2 זריקות), אבל יהיה קשה לטעון שהשיפוט היה נגד בוסטון עם הכמות הגדולה של זריקות העונשין שהם קיבלו, ואני חושב שזו טענה רחוקה מאוד.

            1. זה בהחלט מדד רלוונטי שאומר משהו בתגובה לטענה שהשופטים נתנו את המשחק לקבוצה

  11. תודה אבי.
    הסדרה של גולדן סטייט-ממפיס היא הכי טובה בינתיים לדעתי בכל הקשור לרמת הכדורסל, כשמילווקי ובוסטון בעיקר מספקות אגרסיביות, והפעם גם מתח.

    1. הסדרה בין גולדן לממפיס חדלה להיות מעניינת 10 דק לאחר תחילת משחק 3. איזו קטישה. כמו קבוצה מיקצועית נגד ליגת ילדים בפרוורי מושב אמירים בגליל. שרואים משחק כזה זה מבלבל, כי לא ברור האם באמת גולדן סטייט כל כך חזקים או שממפיס פשוט עלובים. לא מעניין וזה יגמר מהר.
      מעניין מי יתמודד עימם בגמר? מילווקי או בוסטון?
      אחת מאילו תיהיה אלופת המזרח לדעתי.
      מי יקשה יותר על הלוחמים משני הקבוצות ?

  12. כמה דוגמאות, תראו איזה חסר בינה טילמן מי לוחץ את דריי על הלוגו כמעט חחחחחחחח שומר עליו כאילו זה סטף ועוד דריי הפיסח עובר אותו כמו אוויר ואז תראו איך גה נם לו על המגרש שקומינגה הולך לריב
    https://youtu.be/GHwByHsVUKg?t=45

    תראו את המהלך הזה סטף עובר כמו אוויר את זהיר אבל סבבה אין בעיה זה סטף, תראו איך ביין נרדם על קליי שבריצה פשוטה לסל כבר משאיר אותו מאחור, סטף יכל למסור גם לו אבל הוא מוסר לנגר דריי על קשת ה3 שלא יודע מה לעשות ותראו איך גה שום נומי נום במגרש וויגינס חותך לסל קל
    https://youtu.be/GHwByHsVUKg?t=58

    עכשיו היו ב-2 המשחקים האחרונים מלא מלא כאלה. היום היה איזה 20-30 סלים כאלה זה 40-60 נק חינם איך כסף בלי מאמץ בכלל. לא יודע אם זה המאמן אשם שהוא הגיע ככה לסידרה או השחקנים אבל ככה לא יכולה לשחק קבוצת כדורסל.

            1. אהבתי שאתה מנצל את זה שאפשר 2 קישורים לפוסט במקום 1 כמו שחשבנו קודם

  13. איתרע מזלי לצפות בשערורייה השיפוטית במילווקי.
    השופטים נתנו ליאניס לחסל, לדרוס ולרמוס באלימות שחקנים כדי לתת את הניצחון לבאקס, כשמצד שני מרפקים לראש של שחקני בוסטון בהתקפה והמשרוקית דוממת.
    הרבע השלישי היה מחליא.
    הנה שני קטעים נבחרים:
    https://youtu.be/4zFrVQgDQcQ?t=40
    וויליאמס עושה עבירה חזקה אך נקייה על יאניס לעצור מתפרצת, ועוד עוצר אותו כדי שלא ייפול וייפצע.
    מה יאניס עושה בתמורה? מנסה לשבור לו את היד.
    על דבר כזה יאניס היה צריך לעוף מהמשחק, מה קרה בפועל? בדקו אם היה פלייגרנט של גרנט.
    .
    אירוע שני –
    https://www.youtube.com/watch?v=TavF80yHawM
    עיניכם הרואות.
    שרקו לעבירת מגן של וויליאמס.
    היו עוד המון שערוריות בשני הצדדים נגד בוסטון, פשוט רישיון להרוג ולפרק אותם.
    ברבע האחרון חזרו לשרוק נורמלי והוגן ואז כולם אומרים בבלוג: "עכשיו שורקים לטובת בוסטון"… כן, בהשוואה למה שהיה קודם אולי…

      1. הוא תפס לו את כף היד וגם לא נתן לו לשחרר את הזרוע ומשך בכל הכח… יענו אני אלמד לקח את מי שאשכרה מנסה לעצור אותי כוח מול כוח.
        המזל, שוויליאמס ג'מוס רציני, שחקן אחר היה פורק כתף או שובר את הזרוע.
        וכל הריפליי הם מסתכלים האם זה פלייגרנט של וויליאמס ואף אחד לא אומר מילה בשידור…

        1. אשך מצויין יש עוד קטעים מהלילה המרפק לפנים שהוא נתן לטיים לורד בכניסה לסל ועוד קיבל עבירה, או שהכניס שני מפרקים לווילאמס בפוסט והמשרוקית דוממת. מביך

    1. אשך מצויין יש עוד קטעים מהלילה המרפק לפנים שהוא נתן לטיים לורד בכניסה לסל ועוד קיבל עבירה, או שהכניס שני מפרקים לווילאמס בפוסט והמשרוקית דוממת. מביך

  14. ברדיט רשמו שמילוואקי לא זרקו עונשין אחד כל הרבע הרביעי. לא ברור לי מה מתמקדים בשופטים. יאניס שם 42 רק כי הוא מרביץ לכולם? לא מסתדר לי הנארטיב

    1. לא יודע אם השופטים באמת מעורבים אבל מיעוט עבירות שירת את הבאקס לקראת סיום המשחק בגלל שהם לא הלכו לקו אלא המשיכו לעוד התקפה שמריצה את השעון

  15. מנחם מה דעתך על הטענה של גורדן פול פצע לג'ה את הברך על ידי כך שמשך בחלק העליון של השוק לכהרף עין, זה אפשרי בכלל? לי נראה שהברך ועוד במצב מכופף הרבה יותר חזקה מאצבעות כף היד, אחרי הכל מדובר כאן באצבעות של גורדן פול ולא באצבעות הפלדה המסוקסות של פטריק קים.

    1. ראיתי את הסרטון שגורדן פול מושך למורנט את הברך. ראיתי כמה פעמים. האמת: מוזר וחשוד. אם הייתי חובב קונספירציות הייתי חושב שהוא קיבל הוראה למשוך טיפה כדי להחמיר פציעה קימת אבל זה ממש לא הגיוני. לא ברור בכלל ומטריד.

        1. מי? פטריק קים?
          הוא הגיבור של ספרות זבל. ענק ושרירי ומומחה לקאראטה ומשכיב את הנשים הכי יפות.
          הוא היה מנצח את גולדן סטייט לבד חח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט