המדורגות 3 מנצחות בבית ומובילות. סיכום מוצש"ק בפלייאוף / אבי טרכטמן

מילווקי 103 – בוסטון 101 (מילווקי מנצחת בבית ומובילה 1:2)

בקיצור: יאניס גדול על כל הליגה. טייטום נעלם, ובסופו של דבר, המשחק רק הוכרע בגלל שבריר שניה שאו היה או לא היה.

נקודה למחשבה 1: האם קונאטון הוא וינס קרטר לבן? תחשבו על זה, האיש כמו קרטר זורק שלשות מצוין. האיש כמו קרטר הוא אתלט טוב מהממוצע (קרטר טוב מהממוצע של כל העולם ואשתו, קונאטון הוא אולי הלבן הכי אתלטי בהיסטוריה, כולל ברנט בארי), ואף אחד מהם לא באמת היה מכדרר גדול. רק אומר.

נקודה למחשבה 2: אתם יודעים איך תמיד אומרים – " אם למרות ששחקן X לא שיחק טוב, קבוצה Y היתה קרובה, אז וואי וואי וואי, מה יקרה כש X ישחק טוב". אז זהו, שזה לא באמת עובד, כי תמיד יהיו משחקים שבהם שחקן אחד יהיה טוב, ושחקן אחר לא, והפוך. וזאת הדינמיקה של המשחק, וזה לא קשור לכלום. ע"ע טייטום היום….

טוב, נתחיל מהסוף. המון קליעות עונשין טובות של ג'יילן בראון (הטוב בבוסטון במשחק) נתנה להם יתרון בן נקודה עם 50 שניות לסיום. שני לייאפים, קודם של יאניס, ואחר כך של ג'רו נתנו למילווקי את ההובלה 100-103. הכדור אצל בוסטון, כלומר, סמארט שהוא בכל זאת הפוינט גארד (לא ממש) של הקבוצה. הולידיי מפאוול אותו עם 4.6 לסיום, זריקה ראשונה בפנים. מינוס 2. זריקה שניה בכוונה מוחטאת. סמארט לוקח את הריבאונד של עצמו, מחטיא. הטיים לורד לוקח ריבאונד התקפה נוסף, מחטיא. הורפורד לוקח ריבאונד התקפה אחרון, קולע. רק שהוא קולע תשיעית שנייה מאוחר מדי. ומילווקי מנצחת.

מה היה קודם?

אז היה רבע ראשון הגנתי, שמילווקי, ובעיקר המון אסרטיביות של יאניס, נתנה להם הובלה בת 3 נקודות בסיומו. הרבע השני היה מאד גריינדי אבל הוא היה גריינדי לטובות בוסטון, כשמהלכים טובים של גרנט ווליאמס (שהוא שחקן מאד "בוסטונאי" באופי לדעתי. מזכיר לי את פאקינג לאון פאו + שלשות), מצליח איכשהו לתת יתרון בן 4 נקודות בסוף הרבע, ועם מחצית מאד קשה בין שתי הקבוצות.

אני רוצה לומר מאמר מוסגר – אני צריך לבדוק אם זה נכון סטטיסטית, אבל נדמה לי שזה הפלייאוף הכי הגנתי מאז, המון שנים, לא רוצה לומר תחילת שנות האלפיים, אבל יש מצב. נבדוק פעם אחרת.

הרבע השלישי היה כולו מילווקי, כשפורטיס, קונאטון והולידיי מרביצים ורצים ועולים ליתרון בן לא פחות מ-13 נקודות בסופו. לכאורה, נראה כאילו הביתיות הולכת לנצח.

אבל בוסטון לא אמרה נואש, בכל זאת, קבוצת ההגנה הטובה בליגה, ואולי גם הקבוצה הקשוחה בליגה, כשבעיקר היו אלו בראון הצעיר, והורפורד הקשישא ברבע פשוט אדיר לשניהם (9-14 משותפים לשניהם ברבע האחרון. די מדהים למען האמת), שחזרו וחזרו וחזרו, עד כאמור נטילת ההובלה עם 50 שניות לסיום, רק שמשם כבר תיארתי למעלה מה קרה. והאמת? הצדק הפעם ניצח.

במילווקי, יאניס נתן משחק של MVP אמיתי, כשהוא טוב לכל אורך המשחק 3 סלי שדה בבערך 50% בכל אחד מהרבעים , פרט לרבע האחרון בו הוא קלע סל אחד יותר) בדרך ל 42 נקודות, 12 ריב', 8 אס'. אי אפשר יותר. ג'רו נתן שחק מעולה אף הוא עם 25 (אבל כמו יאניס, לקח 30 זריקות, מתוכן הוא החטיא 19). ברוק לופז 13 + 10 וקונאטון 11 + 8 נתנו את שלהם.

בבוסטון, בעיקר צריך לדבר על טייטום שהיה בגדר נעלם, וקלע רק 4 מתוך 19 זריקות בדרך ל 10 נקודות בקושי, אבל גם 4 חסימות (אבל הוא גם נחסם, כולל אחת מהדהדת במיוחד על ידי יאניס)

אז מי הוביל? ג'יילן בראון במשחק אדיר ואל הורפורד במשחק אדיר, אבל משחקן שמי ציפה ממנו בגילו? הצעיר עם 27 ו-12 סוכריות. הזקן (כלומר, מבוגר, לא זקן מנחם לס.. או אבא שלי) – 22, 16 ריב', 5 אס', אבל הפעם הגנה לא משהו על היווני. וויט הוסיף 14 וווליאמס – דוקטור הו, לא השני – הוסיף 10 משלו אף הוא. (ובמאמר מוסגר, זה שקוראים לו הטיים לורד, ואף פעם לא מדברים על הדוקטור ועל אקסטרמינייט זה מדהים בעיניי)

גולדן סטייט 142 – ממפיס 112 – 1:2 לגולדן סטייט בסדרה

והדברים מפורטים בפוסט של שגב ושלי, אני רק קלעים להוסיף ידעתי:

בווריורס: סטף 30, פול 27, קליי 21 ו-9 ריב', קומינגה 18 אם כי בעיקר בדקות הזבל, וויגינס שקלע 17 ופורטר שקלע 13 קלעו אותן בזמן אמת.

לממפיס ששיחקה עם שחקן אחד והרבה ניצבים, הרבה כמובן דייויד אנקראם, כלומר, מייקל יאנג, כלומר ג'ה מוראנט עם 34 ו-7 אס', ביין 16, גג"ג 15, מלטון 12

והבשורה המרכזית – מסתבר (אם כי לא קלטתי את זה בזמן המשחק) שפול פצע את מוראנט איכשהו… חבל בשבילו, אם כי במבט ראשון זה לא נראה לי חמור במיוחד. ואולי אומר שאם המוראנט סטופר (פייטון) נפצע, אז אולי זה סוג של צדק. בכל מקרה, גם בלעדיו, מדובר בקבוצה שעשתה 2-18 בעונה האחרונה, כך שבטח שאי אפשר לזלזל בהם.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
93 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Mishka
Mishka
08/05/2022 8:18:45

תודה רבה על הסיקור.
סמארט היה צריך לקבל שלוש זריקות, זאת הייתה עבירה בעליה לזריקה. שום דבר לא ישכנע אותי אחרת
עצם זה שלא בדקו בריפליי זה בזיון.
בוסטון קבוצה נהדרת, חבל שטייטום לא השכיל לקלוע שתי זריקות נוספות לאורך המשחק.
סדרה פתוחה לגמרי, גם ב3-1 לא מספיד את בוסטון.
מה שכן יאניס הוא כח על ויכול לדרוס את דרכו לטבעת נוספת
איזה אתלט, איזה ספורטאי, איזה בן אדם
כל הליגה צריכה להסתכל וללמוד.
אני אישית חסיד של לוקה וחושב שהוא בדרכו להיות מהגדולים ששיחקו את המשחק אי פעם.
בטוח שחקן יותר כשרוני מיאניס.
אבל מוסר העבודה, האישיות, הצניעות, הכושר הגופני, ההשתפרות המתמדת, שמים אצלי את יאניס כשחקן שאני הכי מעריך בליגה.
בלי תלונה אחת לשופטים, 100 אחוז מאמץ כל משחק ולעולם לא מוותר.
ללוקה יש עוד הרבה מה ללמוד ממנו ואני מקווה שהוא אכן מעוניין ללמוד ולהשתפר.

עידו גילרי
08/05/2022 9:11:46
הגב ל  Mishka

השריקה בפאול על סמארט לא מהלך שניתן היה ללכת עליו לריוויו.

Dor
Dor
08/05/2022 10:14:48
הגב ל  Mishka

העבירה היתה למטה ולפי החוקה זו לא עבירה של זריקה גם אם השחקן ממשיך לכאורה בניסיון זריקה לסל. רק בנבא לא עושים פאול מהיר ביתרון 3

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Mishka

כל מילה על יאניס

M-AIR-J
M-AIR-J
08/05/2022 21:02:09
הגב ל  Mishka

לא הלכו לריפליי כי ברור שאין פה עבירה ל – 3
אני לא שופט אבל זה היה ברור כשמש. הוא לא היה אפי' מיושר לכיוון הסל אלא א"כ הוא התכווין לזרוק את הכדור לקהל. שריקה נכונה.

לגבי פסילת הסל של הורפורד אין אפי' צורך לדבר.

שיפוט טוב

עידו גילרי
08/05/2022 21:05:36
הגב ל  M-AIR-J

לא הלכו לריפליי כי אי אפשר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/05/2022 8:26:37

ההפסד של הסלטיקס עלה לי בשעות שינה ובכאב לב קל, לא לעניין.
תודה רבה על הסיקור הזריז

IDO
IDO
08/05/2022 8:46:52

יום משחקים מאד מהנה. תודה אבי

NFS
NFS
08/05/2022 8:54:06

סיקור מצויין, תודה רבה.
חד משמעית, 100%, עבירה בזריקה על סמארט ל-3 זריקות, גם בריפליי ובוידאו שת'וג תכף יבקש.

Jonathan
08/05/2022 9:00:12

תודה על הסיקור. מעצבן שהסלטיקס הפסידו וממש מקווה שיצליחו כן להשתלט על הסדרה – למרות שכרגע נראה שזה הולך לכיוון של מילווקי.
מזל שיש סיקור נוסף לג"ס כך שלא אצטרך להתעסק בזה.

אבג
אבג
08/05/2022 9:01:54

וינס קרטר הוביל קבוצה לפלייאיף. קונאטון עדיין שחקן מחליף..
טייטום שיחק רע, למרות זאת היו לבוסטון הזדמנויות גם בהתקפה האחרונה וגם קודם שתי שלשות נוחות שלא נכנסו.
לא הייתי מספיד את בוסטון אבל השאלה מתי מידלטון חוזר

אבג
אבג
08/05/2022 9:56:29

והמהלך של סמארט, בדיוק בשביל זה שומרים צאלאנג. שני המאמנים לקחו צאלנגים על החלטות גבוליות שברור שלא יהפכו ושלא השפיעו בכלל על המשחק. ןגם מאוד מוקדם במשחק.
קשה להבין טעויות אימון כל כך בולטות ברמה הזאת

עידו גילרי
08/05/2022 10:04:40
הגב ל  אבג

אז אתה היית מצפה שבודנהולצר יעשה צ'לנג כדי לשלוח את סמארט לקו לשלוש זריקות? (כי זו הדרך היחידה שבה זה היה יכול לקרות כאן).
מה שכן מסכים איתך שזו הייתה שטות מצד שניהם לבזבז את הצ'לנג שלהם (יחד עם הטיימאאוט שנלווה לו).

אבג
אבג
08/05/2022 10:29:01

גם יודוקה טעה שלקח צאלנג. וגם באד היה יכול לקחת על שריקות משמעותיות ומאוחרות יותר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין אבי, תודה רבה. בוסטון-מילווקי זו ה-סדרה של הסיבוב השני.

אבג
אבג
08/05/2022 10:52:04

בינתיים ברור, אבל נחכה לראות מה עם אמביד

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  אבג

אני, לפילי, גמרתי לחכות באייטיז.
Don't hold your breath

Yinon Yavor
08/05/2022 11:18:14

לא אוהב את התלונות על המאמנים שלא שמרו צ'אלנג'.
הטעות היתה של השופטים. לטעמי טעות ברורה. זה כמו להאשים קורבן תקיפה/שוד ש"הזמין" את האירוע. לא. בוסטון והמאמן שלה הם הקורבן כאן. הם לא האשם (וזה עולה לי בדמים לכתוב את זה בתור אוהד לייקרס).

עידו גילרי
08/05/2022 11:20:44
הגב ל  Yinon Yavor

טענה לא רבלנטית בכל מקרה.

עידו גילרי
08/05/2022 13:54:57

ניסיון

אבג
אבג
08/05/2022 11:31:33
הגב ל  Yinon Yavor

1) שופטים תמיד יטעו. זה בלתי נמנע. כל האנשים בעולם טועים לפעמים. יש למאמנים אפשרות לבקש מהשופטים לבדוק את עמצם עם הילוכים חוזרים ויותר זוויות שלהגיע להלטה שהסבירות לטעות בה פחותה. עדיף לשמור את הבדיקה הנוספת למשהו שבמילא משפיע על המשחק.
2) גם במקרה הזה, לא בטוח שהיו הופכים. לא זוכר בדיוק אבל אם חשבו שעלה לזריקה רק בשביל להוציא עבירה אז זה לא בזריקה. אבל עדיין עדיף לבקש לבדוק את זה מאשר איזה פאוול תוקף חסר חשיבות באמצע המשחק.
3) מבין שכמו בסדרה על הלייקרס אתה מאמץ את מה שגרי ווסט אומר ("פאק בוסטון")

Yinon Yavor
08/05/2022 14:13:54
הגב ל  אבג

לא ראיתי, אבל בניגוד אליי – את ג'רי ווסט אי אפשר להאשים שזו תחושה לא מוצדקת… הוא סבל מהם אולי יותר מכל שחקן בהיסטוריה

אבג
אבג
08/05/2022 14:59:33
הגב ל  Yinon Yavor

שווה לראות למרות שלא מדוייק היסטורית.
לגבי גרי ווסט זה ו אחת הפוטנטות של הסידרה

asaf
08/05/2022 11:29:16

תודה אבי. ראיתי רק את המשחק של בוסטון-מילווקי, טייטום בערב קשה ועדיין בוסטון כמעט מנצחים, האם הסל הפסול של הורפורד יהיה בסוף הסדרה החצי מידה פחות בנעל של דוראנט משנה שעברה בפלייאוף הזה.

asaf
08/05/2022 11:30:22

?

דה שוט
08/05/2022 11:49:58

תודה אבי. אחלה סיקור.
לענייני השעה:
1. סמארט נשדד ברור שהוא ניסה לזרוק, הולידיי לא נתן לו להרים את הכדור.
2. ג׳ורדן פול פצע את ג׳ה בכוונה. אין שום הסבר לתפיסת הברך. זה לא קשור בשום צורה למהלך.
3. ג׳ה בדיחה אם הוא נפצע ממשיכה כזאת. סתם עשה הצגות אם אתם שואלים אותי.
4. גרין לכלך ראשון ועכשיו כל הסדרה הזאת במוד מלוכלך.
5. בעולם מתוקן יאניס היה מקבל לפחות פלגרנט 1 על ההתנפלות על טייטום, אם לא הרחקה. זה לא תמים. זה נכנס לראש להמשך, שחקנים יידעו שאם הוא רודף הוא מתנפל. יאניס לא תמים, תבדקו איך הכניס רגל מתחת לקיירי במשחק 3 אשתקד.
6. השיפוט פשט את היד והרגל. נגמרו המילים. מזל/חבל שאנחנו מכורים. הם הורסים כל חלקה טובה. שריקות הזויות לפי דרגה, מוניטורים עוד ועוד, פנקסנות, חוסר עקביות. על מה משלמים להם? לא מובן לי.
7. אליפות לוקחים בכוח. אלא אם יש לך דוראנט וקרי בחמישייה. טייטום חייב להבין את זה. לא כל יום הטיילת בצבע של ברוקלין.
8. השופטים בדאלאס צריכים לתבוע את לוקה על פגיעה בשמם הטוב – סימני ״הכסף״ שלו זה הזוי. מדהים איך זה עובר כאילו כלום.
9. אם אייטון מצפה לחוזה מקס, מה יגידו הורפורד ולופז?
10. ברוך ואני בריצה של 0:4 מישהו באמת חושב שפילי לא ינצחו הלילה ? חחחחח

Jonathan
08/05/2022 12:20:43
הגב ל  דה שוט

כתבת את הפוסט לבד?
איך 2 ו-3 יכולים לצאת ממך ברצף?

דה שוט
08/05/2022 12:43:53
הגב ל  Jonathan

אין סתירה (אבל צריך לקרוא בלי המשקפיים של האוהד)

Jonathan
08/05/2022 13:14:56
הגב ל  דה שוט

לא קראתי במשקפיים של אוהד… "פצע את ג׳ה בכוונה." ו"(ג'ה) סתם עשה הצגות" לא יכולים לדור בכפיפה אחת

Jonathan
08/05/2022 13:22:24
הגב ל  Jonathan

אבל תכלס אם לפול יש יכולות לתלוש למישהו פיקת ברך ועוד במתכוון, גולדן סטייט צריכים לתת לו סופר מקס. אפילו שלא יישחק, רק שלא ייפגע בנו חלילה. זה נראה כמו מהלך מופרך מסרטי קונג פו.

דה שוט
08/05/2022 13:55:21
הגב ל  Jonathan

טוב שכנעת אותי – הוא הלך לכדור חחחחחח לומד מהר הילד אל תדאג לא נתחיל איתו עם קארמות וחופים, הוא ילד טוב, רק רצה להרגיש איך זה להיות קצת דירטי, בקטנה, אין דה סמול
🙂
אני בעדכם בסדרה הזאת, יש צדיק אחד אצלכם זה מספיק מבחינתי.

Jonathan
08/05/2022 14:16:03
הגב ל  דה שוט

סטיבן אדאמס מסתכל על זה מהספסל וחושב: מזל שאת המכה קיבלתי מדריימונד ולא מג'ורדן פול
🤣

דה שוט
08/05/2022 15:01:06
הגב ל  דה שוט

החוף הכה בגרין יותר חזק ממה שהוא הכה באדאמס באותה שנה
🤣

עגל
08/05/2022 12:48:41
הגב ל  Jonathan

חח גם לי זה קפץ לעין.
הוא התכוון שפול ניסה לפצוע, אבל עשה משהו מצ'וקמק שלא מצדיק את התגובה של ג'ה

ד"ר פופרס
08/05/2022 13:12:35
הגב ל  דה שוט

דה שוט,ניגבת אותי יומיים
לא ראיתי שמש מאתמול,הקנדום נקרע הקסדה התפרקה
הנשבר לי הזובי מהבלנדר של מוחמד המנייק
תתכונן להתקפה חזיתית,תאוורר את המקלט מכל הפוקים,אתה נכנס לשבוע

ד"ר פופרס
08/05/2022 13:14:29
הגב ל  ד"ר פופרס

דה שוט מכר את נשמתו לכוחות החושך

דה שוט
08/05/2022 14:00:29
הגב ל  ד"ר פופרס

הלכת מהר מדי עם המערבל של דוקטור אבו-ר(מ)זי עכשיו שניכם בפנים ולא רואים אור יום חחחחחחחח
הלילה ברוך בא עם מטאטא מהבית (מצא אותו בקלות במחסן איפה שהוא שומר את כל השריקות חחחח) גם הטמיר לא יעזור הארדן והגבוה עם המסיכה באים לתת בראש, פחות מדו ספרתי לא יתקבל.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

היום אני בא לנגב את מיאמי

דה שוט
08/05/2022 15:10:12

תבוא תבוא ברוך בבלוג החי זה חוויה הוא בא בטירוף נראה לי המסז׳יסטיות (אולי מסז׳יסטים? חחחח) המקסיקניות שיגעו אותו עם הקוקונטס עשו ממנו נטס

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
08/05/2022 16:14:35
הגב ל  דה שוט

הוא אוהב מסז'יסטיות עם גרוגרת…

אשך טמיר המקורי
08/05/2022 16:13:48

תבואו כל המשפחה, אתם תנוגבו בכל זאת

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

מה הבעיה עם הסימונים של לוקה? אני כל היום מסמן ככה מהספה שאני רואה את הWWE. אפילו ET מזהה כבר שריקות אוויר, רואה הילוך חוזר אומר לבד לא היה כלום 🙂
זה שיפוט לעודד את הקרקס, אין קשר לכדורסל הכי מצחיק זה צעד וחצי עם 3 צעדים ואחכ מותר לעצור ואז אפר אנדר זה ענק זה חחחחחחחחחחחח אני נקרע מצחוק שעושים את זה המגן תמיד קופץ באוויר. יאניס צריך להוסיף את המוב הזה למהלכים שלו והוא סוגר 50 כל משחק.

דה שוט
08/05/2022 15:06:08

לוקה צודק באלף אחוז שרקו נגדו כל המשחק בעיקר פאול 5 הרגיז אותו כי הוא ישב הרבה והלך הסטאט
אבל לסמן ככה בנאשיונל טי וי שהשופטים משוחדים? זה מוגזם

דה שוט
08/05/2022 15:07:36

וליאניס מותר לצעוד ולדרוס. הוא הרמטכ״ל המכהן (הקודם לא בפלייאוף)

shadow
shadow
08/05/2022 15:40:45
הגב ל  דה שוט

מה הבעיה עם סימנים? אוסר להסתכל אסור לדבר אסור לסמן. ככה הליגה מזריקה ערכים דיקטטורים לאוכלוסיה ונראה שגם עלייך זה כבר עובד🤦‍♂️

דה שוט
08/05/2022 16:19:20
הגב ל  shadow

שאדו – אתה לא יכול להאשים מישהו בשוחד בפומבי. אם אין לך ראיות – זאת הוצאת דיבה לכל דבר ועניין. אתה לא יכול להצדיק מעשים כאלה בשם איזושהי אידיאולוגיה שבמקרה הזה מתאימה לך.

shadow
shadow
08/05/2022 16:44:39
הגב ל  דה שוט

בטח שאתה יכול להאשים זה חלק מדמוקרטיה. אם המואשם יבחר להגן על עצמו אתה תצטרך להוכיח את אשמתו אבל לקנוס משהו על סימן שעשה? זה דיקטטורה.
לא ברור לי איפה הלכת לאיבוד

אשך טמיר המקורי
08/05/2022 16:12:02
הגב ל  דה שוט

מצטרף ללא מעט מהנקודות

ברבור שחור
ברבור שחור
08/05/2022 12:46:26

מסתבר שדייויד אנקראם יושב לכולם חזק מאוד בזיכרון…באמת היה סקורר נפלא בשנות ה90 המשמימות שלא הצליח להוביל את מכבי לכלום.
מכבי מסתבר היחידים שאצלם הוא לא נמצא בזיכרון- ווילבקין אולי ?
זה נראה כאילו מילווקי בדרך לזכייה נוספת. הם רמה אחת מעל כל הקבוצות בפלייאוף…לכו ותנסו לעצור את יאניס

אשך טמיר המקורי
08/05/2022 16:15:44

בוסטון יעברו אותם

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
08/05/2022 13:13:59

ראיתי את המחצית הראשונה של ממפיס-ג"ס ומוראנט דווקא עשה מאמץ לשתף את האחרים – ואז דילגתי לרבע הרביעי וראיתי שנגמר, כמו שהייתה לי הרגשה. אין לי מושג למה גגג לא זרק שלשה אחת במחצית אחרי 3 מ-4 בראשונה. אבל מה שמפיל את ממפיס לדעתי זה כמות הסלים הקלים שג"ס עושה מולם. ברור שג"ס היא מכונה התקפית עם שטף מטורף אבל עדיין, ממפיס חייבת לבצע התאמות. הייתי מתחיל עם להעיף את קונצ'אר מהרוטציה, לא זוכר פעולה אחת חיובית שלו בסדרה (אני מדלג פה ושם רבעים אז אולי פספסתי), ולתת לטילמן כמה שפחות דקות. הוא כזה נטל הגנתי שאולי כבר עדיף את אדאמס (אלא אם כן הוא פצוע וזה לא רק המצ' אפ), שאמור לפחות לספק הגנה מתחת לסלים.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ממפיס לא שומרים כי לשחקנים לא בזין שלהם לזוז בראשות ג'ה וזהיר וויליאמס. שחקן שלהם פשוט עומד מולם ואז רץ אפילו לא בק דור סתם רץ לסל והם נרדמים ככה כל הסידרה. אם היו שומרים בצורה סבירה היו ב3-0 אפילו לא צריך הגנה חזקה רק לא להירדם. תראו היום את וויגינס בתחילת המשחק 4 פעמים חתך לסל 4 לייאפים השומר שלו אפילו לא ידע איפה הוא. אני לא יודע איך דבר כזה קורה בכדורסל מקצועני בכלל. אם עוד איכשהו אתה סובל פעמיים ומבין (אני לא מבין אבל יש פה כאלה שקליר פאת לא מפריע להם כי לשחקני הNBA יש יצר תחרותי חחחחחחחחח) אבל שזה קורה כבר 20 פעם ו30 פעם במשחק אתה אומר זה מכור (אבל הם לא יכולים למכור עם חוזי ה200 מיליון שלהם) אז אתה מבין שעל הזין שלהם ולא משלמים להם לעשות הגנה. הכסף הוא רק על התקפה.

Berch
08/05/2022 14:14:16

תודה רבה על הסיקור
🙂

יוני יצחק
08/05/2022 14:39:11

היה ברור כבר מתחילת המשחק שהשופטים ייתנו למילווקי את המשחק. לא ראיתי תצוגת שיפוט ביזיונית כזאת כבר שנים. לא היה ערך ספורטיבי למשחק

עמיחי קטן
08/05/2022 14:42:58

ולכן בוסטון הלכו לקו פי 2 ממילווקי?

אבג
אבג
08/05/2022 15:01:53

מסכים עם עמיחי. שיפוט לא רע. דוקא נגד יאניס הרבה שריקת גבוליות.
עד השריקה האחרונה שהיו צריכים להיות 3 זריקות

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הליכות לקו זה לא המדד היחיד מי כמוך יודע איך שופטים יכולים להטות ולנווט משחקים

עמיחי קטן
08/05/2022 15:08:33

אפשר לדון לגבי החלטה כזאת או אחרת של השופטים (ואני חושב שהם עשו נכון כשנתנו רק 2 זריקות), אבל יהיה קשה לטעון שהשיפוט היה נגד בוסטון עם הכמות הגדולה של זריקות העונשין שהם קיבלו, ואני חושב שזו טענה רחוקה מאוד.

shadow
shadow
08/05/2022 15:42:09

הליכות לקו זה לא מדד לשיפוט. בלי קשר לאם היה שיפוט גרוע או לא

עמיחי קטן
08/05/2022 15:50:11
הגב ל  shadow

זה לא המדד היחיד והוא בוודאי לא מספיק, אבל זה בהחלט נתון שמראה לא מעט

shadow
shadow
08/05/2022 15:51:52

זה כמו לא להגיד כלום.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
08/05/2022 16:05:48
הגב ל  shadow

זה בהחלט מדד רלוונטי שאומר משהו בתגובה לטענה שהשופטים נתנו את המשחק לקבוצה

עמיחי קטן
08/05/2022 15:07:21

תודה אבי.
הסדרה של גולדן סטייט-ממפיס היא הכי טובה בינתיים לדעתי בכל הקשור לרמת הכדורסל, כשמילווקי ובוסטון בעיקר מספקות אגרסיביות, והפעם גם מתח.

Don
Don
08/05/2022 20:21:56

הסדרה בין גולדן לממפיס חדלה להיות מעניינת 10 דק לאחר תחילת משחק 3. איזו קטישה. כמו קבוצה מיקצועית נגד ליגת ילדים בפרוורי מושב אמירים בגליל. שרואים משחק כזה זה מבלבל, כי לא ברור האם באמת גולדן סטייט כל כך חזקים או שממפיס פשוט עלובים. לא מעניין וזה יגמר מהר.
מעניין מי יתמודד עימם בגמר? מילווקי או בוסטון?
אחת מאילו תיהיה אלופת המזרח לדעתי.
מי יקשה יותר על הלוחמים משני הקבוצות ?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

כמה דוגמאות, תראו איזה חסר בינה טילמן מי לוחץ את דריי על הלוגו כמעט חחחחחחחח שומר עליו כאילו זה סטף ועוד דריי הפיסח עובר אותו כמו אוויר ואז תראו איך גה נם לו על המגרש שקומינגה הולך לריב
https://youtu.be/GHwByHsVUKg?t=45

תראו את המהלך הזה סטף עובר כמו אוויר את זהיר אבל סבבה אין בעיה זה סטף, תראו איך ביין נרדם על קליי שבריצה פשוטה לסל כבר משאיר אותו מאחור, סטף יכל למסור גם לו אבל הוא מוסר לנגר דריי על קשת ה3 שלא יודע מה לעשות ותראו איך גה שום נומי נום במגרש וויגינס חותך לסל קל
https://youtu.be/GHwByHsVUKg?t=58

עכשיו היו ב-2 המשחקים האחרונים מלא מלא כאלה. היום היה איזה 20-30 סלים כאלה זה 40-60 נק חינם איך כסף בלי מאמץ בכלל. לא יודע אם זה המאמן אשם שהוא הגיע ככה לסידרה או השחקנים אבל ככה לא יכולה לשחק קבוצת כדורסל.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

כאן שימו לב ביין מתעסק כנראה בבחורות בקהל ומשהו ביד ושואל היי איפה קליי?
https://youtu.be/GHwByHsVUKg?t=71

גה נרדם בפיק
https://youtu.be/GHwByHsVUKg?t=104

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הגנת 1 על 1 מחפירה של מלטון עומד 5 מטר מפול ועובר אותו כמו קונוס
https://youtu.be/GHwByHsVUKg?t=113

כאן ביין עייף מידי ואין לו כוח לרוץ אחרי לוני נשאר לעמוד במקום שראה את קלארק קופץ כבר על קליי
https://youtu.be/GHwByHsVUKg?t=124

הבן הממזר של דנילו גלינארי

וויגינס עושה לגה נומי נומי
https://youtu.be/GHwByHsVUKg?t=231

דאנתוני מלטון גם נם היטב, תראו פול לא עושה כלום פשוט רץ לסל ואין שומר חח
https://youtu.be/GHwByHsVUKg?t=332

הבן הממזר של דנילו גלינארי

תראו איך זהיר שבטח התעייף רץ בריצה קלילה בירידה להגנה לפורטר יש יותר רצון ממנו….
https://youtu.be/GHwByHsVUKg?t=391

טיוס גונס כמו כל הפלייאוף נרדם בסקרין
https://youtu.be/GHwByHsVUKg?t=409

אור
אור
08/05/2022 17:07:45

אהבתי שאתה מנצל את זה שאפשר 2 קישורים לפוסט במקום 1 כמו שחשבנו קודם

אשך טמיר המקורי
08/05/2022 15:26:36

איתרע מזלי לצפות בשערורייה השיפוטית במילווקי.
השופטים נתנו ליאניס לחסל, לדרוס ולרמוס באלימות שחקנים כדי לתת את הניצחון לבאקס, כשמצד שני מרפקים לראש של שחקני בוסטון בהתקפה והמשרוקית דוממת.
הרבע השלישי היה מחליא.
הנה שני קטעים נבחרים:
https://youtu.be/4zFrVQgDQcQ?t=40
וויליאמס עושה עבירה חזקה אך נקייה על יאניס לעצור מתפרצת, ועוד עוצר אותו כדי שלא ייפול וייפצע.
מה יאניס עושה בתמורה? מנסה לשבור לו את היד.
על דבר כזה יאניס היה צריך לעוף מהמשחק, מה קרה בפועל? בדקו אם היה פלייגרנט של גרנט.
.
אירוע שני –
https://www.youtube.com/watch?v=TavF80yHawM
עיניכם הרואות.
שרקו לעבירת מגן של וויליאמס.
היו עוד המון שערוריות בשני הצדדים נגד בוסטון, פשוט רישיון להרוג ולפרק אותם.
ברבע האחרון חזרו לשרוק נורמלי והוגן ואז כולם אומרים בבלוג: "עכשיו שורקים לטובת בוסטון"… כן, בהשוואה למה שהיה קודם אולי…

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אשכרה יאניס ניסה לעשות MMA הוא פחות בקטע של WWE חחחחחחחחחחחחח ניסה לעקור את היד לגמרי
השני זה כבר WWE במיטבו

אשך טמיר המקורי
08/05/2022 15:44:07

הוא תפס לו את כף היד וגם לא נתן לו לשחרר את הזרוע ומשך בכל הכח… יענו אני אלמד לקח את מי שאשכרה מנסה לעצור אותי כוח מול כוח.
המזל, שוויליאמס ג'מוס רציני, שחקן אחר היה פורק כתף או שובר את הזרוע.
וכל הריפליי הם מסתכלים האם זה פלייגרנט של וויליאמס ואף אחד לא אומר מילה בשידור…

אשך טמיר המקורי
08/05/2022 15:45:35

וויליאמס גם קיבל מרפק לראש מפורטיס בהתקפה של בוסטון וכמובן שלא שרקו לו כלום.
זה מהטמה גנדי הוויליאמס הזה, איזה איפוק יש לו

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מי ידבר בשידור חחחח הם צריכים למכור לך את המוצר הם לפעמים רואים שחקן רץ ואין הגנה בכלל אף אחד לא שומר ואומרים וואו איזה מהלך מדהים של השחקן חחח

ברוך רובין
08/05/2022 15:47:36

אשך מצויין יש עוד קטעים מהלילה המרפק לפנים שהוא נתן לטיים לורד בכניסה לסל ועוד קיבל עבירה, או שהכניס שני מפרקים לווילאמס בפוסט והמשרוקית דוממת. מביך

אשך טמיר המקורי
08/05/2022 15:50:00

נכון

הבן הממזר של דנילו גלינארי

קח קטע מצחיק גה מנסה לעשות מאנו לוויגינס שקולט חחח
אבל איזה קליר פאת קליי נותן לו חחחח

יוני יצחק
08/05/2022 15:33:47

כל מילה. מי שלא ראה את המשחק לא יבין. יילך לדף הסטט'….

ברוך רובין
08/05/2022 15:46:59

אשך מצויין יש עוד קטעים מהלילה המרפק לפנים שהוא נתן לטיים לורד בכניסה לסל ועוד קיבל עבירה, או שהכניס שני מפרקים לווילאמס בפוסט והמשרוקית דוממת. מביך

אשך טמיר המקורי
08/05/2022 15:54:18

כתבתי על זה כבר מזמן, הנה קטע מלפני כמעט שנתיים:
https://hoops.co.il/?p=198902
הקטע על יאניס, "רישיון להרוג"

ברוך רובין
08/05/2022 16:15:25

כל מה שרשמת לפני שנתיים במדוייק

עומר
עומר
08/05/2022 16:27:37

ברדיט רשמו שמילוואקי לא זרקו עונשין אחד כל הרבע הרביעי. לא ברור לי מה מתמקדים בשופטים. יאניס שם 42 רק כי הוא מרביץ לכולם? לא מסתדר לי הנארטיב

חתוליו
08/05/2022 22:45:30
הגב ל  עומר

לא יודע אם השופטים באמת מעורבים אבל מיעוט עבירות שירת את הבאקס לקראת סיום המשחק בגלל שהם לא הלכו לקו אלא המשיכו לעוד התקפה שמריצה את השעון

מנחם לס
08/05/2022 16:28:31

תודה אבי

רן הנרגן
08/05/2022 19:59:59

מנחם מה דעתך על הטענה של גורדן פול פצע לג'ה את הברך על ידי כך שמשך בחלק העליון של השוק לכהרף עין, זה אפשרי בכלל? לי נראה שהברך ועוד במצב מכופף הרבה יותר חזקה מאצבעות כף היד, אחרי הכל מדובר כאן באצבעות של גורדן פול ולא באצבעות הפלדה המסוקסות של פטריק קים.

Don
Don
08/05/2022 20:27:46
הגב ל  רן הנרגן

חחח
פטריק קים )
לוחם הקאראטה מספרות הזבל
מאיפה הבאת את ההשוואה הזו?

Don
Don
08/05/2022 20:32:59
הגב ל  רן הנרגן

ראיתי את הסרטון שגורדן פול מושך למורנט את הברך. ראיתי כמה פעמים. האמת: מוזר וחשוד. אם הייתי חובב קונספירציות הייתי חושב שהוא קיבל הוראה למשוך טיפה כדי להחמיר פציעה קימת אבל זה ממש לא הגיוני. לא ברור בכלל ומטריד.

אשך טמיר המקורי
08/05/2022 20:38:08
הגב ל  רן הנרגן

חחחח גדול פטריק קים

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חו דה פאק איז דיז גאי?

Don
Don
09/05/2022 8:10:52

מי? פטריק קים?
הוא הגיבור של ספרות זבל. ענק ושרירי ומומחה לקאראטה ומשכיב את הנשים הכי יפות.
הוא היה מנצח את גולדן סטייט לבד חח