יאניס נגד טייטום וסטף מתנגח עם ג'ה ביום שבת של משחקי מספר 3 / עידו רבינוביץ

יאניס נגד טייטום וסטף מתנגח עם ג'ה ביום שבת של משחקי מספר 3 / עידו רבינוביץ

מילווקי באקס – בוסטון סלטיקס, 22:30

תוצאת הסדרה: שוויון 1-1.

לאחר שני משחקים חד צדדיים, הסדרה נודדת לוויסקונסין למשחק שלישי קריטי במיוחד כאשר יאניס וחבריו יקוו לשמור על יתרון הביתיות שגנבו במשחק הראשון.

ללא קריס מידלטון, האיילים של מייק בודנהולצר הצליחו לגבור על הסלטיקס במשחק הראשון מול הקהל הרועש במסצ'וסטס. ג'רו הולידיי התעלה על עצמו עם תצוגת על בשני צדי המגרש, בובי פורטיס נתן בוסט של אנרגיה ואפילו גרייסון אלן עשה צרות מהספסל. בדיוק מה שהגריק פריק היה צריך מהצוות המסייע שלו בדרך לניצחון ב-12 הפרש על הקבוצה היחידה שלא הפסידה משחק בסיבוב הראשון של הפלייאוף. הסלטיקס קלעו באחוזים מחרידים, שמו רק עשרה סלי שדה ל-2 נקודות וצמד הכוכבים של ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון המשיכו בדרכם של חוסר יציבות.

השחקנים של אימה אידוקה הגיעו למשחק השני עם הגב לקיר, מול אחד מהקהלים הביקורתיים ביותר שיש לליגה הזו להציע, ופשוט חנקו הגנתית את היריבה שמנגד. אנטטקונמפו והולידיי לא היו יעילים ותצוגות טובות של פורטיס וקונאטון לא הספיקו להתקרב ללפרקונים של בוסטון.

טייטום ובראון השתלבו ל-59 נקודות בצד השני, וגראנט וויליאמס תרם 21 נקודות חשובות מהספסל בעודו ממשיך להוכיח כמה הוא נכס חשוב לקבוצה הזו גם בתור קלעי כאשר הוא צלף 6/9 מעבר לקשת בנוסף להגנה ורסטילית ומצוינת על כל חמשת העמדות של היריבה.

הסלטיקס הפסידו רק 8 משחקים מתוך ארבעים האחרונים ששיחקו לפני הסדרה הזו, ללא שני הפסדים עוקבים. "דיברנו על זה הרבה, על איך שאנחנו יוצאים עם המאמץ הנכון לפרקט לאחר הפסדים. אני ציפיתי מהבחורים שלנו להגיב בדיוק כפי שהגיבו ביום חמישי" אמר אידוקה בעודו נושם לרווחה במסיבת העיתונאים לאחר השווית הסדרה.

חשוב לציין שהמאמץ ההגנתי האדיר הזה היה ללא שחקן ההגנה הטרי של השנה, מרקוס סמארט, שצפוי לחזור היום לסגל בעודו מתמודד עם פציעה ברגלו. הבאקס קלעו 3 שלשות בלבד מ-18 ניסיונות ואיבדו 17 כדורים, שבוסטון ניצלו וקלעו 24 נקודות בהתקפות מעבר. החזרה של סמארט תקשה מאוד על מצבת הגארדים של מילווקי, במיוחד ג'רו הולידיי שחייב להיות במיטבו כדי לסייע לפריק היווני לצידו. אם ג'רו לא ייתן את התפוקה שמצופה ממנו, ברוק לופז יהיה חייב להתעורר על עצמו.

הסנטר המוביל של מילווקי עושה הגנה טובה, אך 8 נקודות כוללות ב-54 דקות של משחק זה לא מקובל בכלל. הוא במקום האחרון בפער עצום בטבלת הפלוס/מינוס אצל הבאקס הסדרה עם 28- לאורך שני המשחקים הראשונים (10- במשחק הראשון בו מילווקי ניצחו בהפרש דו ספרתי, להזכירכם). אם הוא יוכל לרווח את המשחק עם השלשות שהוא לחלוטין מסוגל לקלוע (כמעט 36% מעבר לקשת העונה ב-4.1 ניסיונות למשחק) הבאקס יוכלו לפתוח את הארסנל ההתקפי שלהם ביתר קלות.

הסלטיקס טרם ניצחו במילווקי העונה, הם הפסידו פעמיים ב-"פיסרב פורום" בעונה הסדירה. הם יהיה מוכרחים לנצח לפחות אחד בארץ הגבינה על מנת לעלות לגמר המזרח. אלו המשחקים שמהם נעשים ענקים, מבחן עצום לג'ייסון טייטום שרוצה להוכיח שהוא שייך לשם, יאניס כבר עשה זאת בעונה שעברה.

יחד עם מידלטון, גם ג'ורג' היל ישב בצד ולא צפוי לשוב לסדרה זו.

מלבד סמארט, דו"ח הפציעות של הסלטיקס נקי, וגם הוא צפוי לשחק למרות הפציעה.

הימור: משחק צמוד יותר מהשניים הראשונים, שם יאניס יתעלה וינצח ב-3 הפרש מול הקהל הביתי.

גולדן סטייט ווריורס – ממפיס גריזליס, 03:30

תוצאת הסדרה: שוויון 1-1.

לאחר שני משחקים צמודים בטנסי, הסדרה המותחת ביותר עד כה בחצאי הגמר האזוריים טסה מערבה לסן פרנסיסקו בה ה-"צ'ייס סנטר" המפוצץ יקבל את הלוחמים שלו בתקווה לעלות ליתרון נוסף בסדרה הזו.

המשחק הראשון סיפק לנו קרב צמוד עד שניות הסיום. ג'ה מוראנט קיבל הזדמנות להיות הגיבור פעם נוספת כאשר טיילור ג'נקינס שרטט לו מהלך שהוביל אותו לצבע, המקום בו קלע יותר נקודות בממוצע מכל שחקן אחר בליגה העונה, אך הצעיר המוכשר לא הצליח להקפיץ את אוהדי הגריזליס לשמיים והווריורס גנבו את הביתיות במשחק הראשון.

גם המשחק השני גרם לכסיסות ציפורניים לכל אוהדי ממפיס, הווריורס הובילו לרוב אורכו של הרבע האחרון והמכריע לפני שג'ה מוראנט קלע את 13 הנקודות האחרונות של קבוצתו, כולל שלשה עם 2:28 לסיום שהחזירה את המקומיים ליתרון שלא איבדו עד הבאזר האחרון.

היום זה המשחק החשוב ביותר לקבוצה הצעירה הזו מטנסי. רבים וטובים חשבו שהסדרה הזו גמורה עוד לפני שהתחילה, שהניסיון והכישרון של הלוחמים תחת סטיב קר המנוסה יעשו את העבודה במהרה בדרך לגמר המערב הנחשק. שני המשחקים הראשונים לא השתיקו את המבקרים, כיוון שגולדן סטייט ניצחו או היו בפוזיציה לנצח לכל אורכם. הצפי הוא שהקהל הביתי יעניק לגולדן סטייט את הדחיפה שהם צריכים והלוחמים יעלו ליתרון 3-1 ולא יסתכלו לאחור.

הקבוצה הנפיצה והמלהיבה של היום היא שונה בתכלית מהקבוצה הקודמת מממפיס שהגיעה לגמר המערב. אך כמו המוטו של אותו קבוצה קשוחה שהציגה את מארק גאסול, זאק רנדולף, טוני אלן ומייק קונלי, הצעירים מוכרחים להראות את ה-"Grit and Grind" שלהם. להוכיח שהם מסוגלים לעשות את העבודה השחורה, שהם הגיעו למקום השני בעונה הסדירה בזכות ולא בחסד. הם כבר חזרו מפיגורים מספר לא מבוטל של פעמים העונה, כולל בסדרה הקודמת מול המיניסוטה טימברוולבס. יש לחבר'ה הצעירים האלה אופי של וטרנים, והלילה זו עוד הזדמנות נהדרת על במה מרכזית לתת עוד חותמת לכך.

הווריורס מנגד כבר שמו חותמות וחקיקות בשלבים האלו של הפלייאוף. סטף, קליי ודריימונד זו שלישייה שמכירה אחד את השני בפלייאוף כבר שנים ארוכות. סטיב קר מתעלה על עצמו מהקווים ממש מאז שהחליף את מארק ג'קסון בתפקיד המאמן הראשי בקליפורניה.

"שף" קרי ממשיך לבשל, הוא הנהיג את הווריורס במשחק הקודם כאשר קלע 27 נקודות ופלרטט עם טריפל-דאבל. לצערו, הספלאש בראדר השני לצידו לא תרם רבות. קליי תומפסון קלע רק 5/19 מהשדה ו-2/12 מעבר לקשת, ללא זריקת עונשין אחת. מספר 11 בצהוב-כחול זקוק למצוא את האגרסיביות הפנימית שלו ולהכריח את הזאטוטים מהצד השני לעשות עליו כמה עבירות מוקדמת, למצוא את הביטחון שלו בזריקה עם כמה קלילות מקו העונשין.

יהיה מסקרן לראות כיצד ישחק ג'ורדן פול הערב, הוא היה סולידי במשחק הקודם עם 20 נקודות ו-ר5 אסיסטים, אך לא זרק טוב מעבר לקשת (1/6 לשלוש). יש טיעון שהוא השחקן הכי עקבי של גולדן סטייט בתקופה האחרונה, ויש תיעודים שהוא הלך לזרוק מאות שלשות לאחר המשחק. אני צופה לכמה צליפות חלקות מהשחקן המרתק הזה.

גארי פייטון השני חובר לאנדרה איגודלה וג'יימס וייזמן ברשימת הפצועים אצל סטיב קר.

אצל הגריזליס לא נרשמו חיסורים משמעותיים בעת כתיבת שורות אלו, מלבד ההרחקה של דילון ברוקס על העבירה נגד פייטון השני במשחק הקודם.

הימור: גולדן סטייט משייטת לניצחון ב-18 ושולחת את הגריזליס לעשות חושבים.

לפוסט הזה יש 434 תגובות

      1. מכרתי את המערבל בכסף מלא לפאהיד השהיד
        קניתי במקום מאיץ חלקיקים. פרודה שכמוך תרוץ שם טוב. נערבל אותך במהירות האור….

        1. נכון. אני חייב שתרקיד אותי רזי. שתיכנס לי לראש ותצא ותיכנס שוב ושוב ושובבבבב… אהההה….אתה גדול כל כך גדול… אל תפסיק.

        2. ובנימה טיפה יותר רצינית, אתה חייב לגדל קצת מודעות. בכל מקרה שיהיה בהצלחה היום. מחזיק לכם אצבעות.

  1. חברה שאלה מפגרת אבל אשמח לעזרה:
    אם עונים לתגובה שלי, מדוע איני מקבל הודעה במייל?
    אני בטוח שהאימייל שלי נכון. האם משהו לא תקין אצלי?

      1. יופי תודה עידו 🙂
        אמשיך לגולל את מאות התגובות ולנסות להיות שותף לשאר אוהדי הנ.ב.א המכורים כמוני, ובתקווה שמתישהו יתוקן העניין. אם אינני טועה בעבר היינו מקבלים הודעה נכון?

  2. ,לגבי הסלטיקס-באקס אין לי מושג
    לגבי הסדרה השנייה:
    הווריירס מנצחים היום
    ממפיס מנצחים משחקים 4-5
    הווריירס מנצחים משחק 6
    ממפיס מנצחים משחק 7 טיולים לגמר המערב

    לגבי אתמול.פילי ניצחו את המשחק האחרון שלהם העונה.מיאמי ינצחו במשחק 4 ויסגרו סיפור בבית במשחק 5
    לגבי דאלאס אולי יצליחו לקחת עוד משחק אחד אבל לא יותר.סדרה של גג 6 משחקים

      1. כן.אני לטובת הווריירס מ 2014 אבל ממפיס יותר טובים.החברה של הווריירס לא נהיים צעירים יותר והם בירידה אחריי הפריים שלהם.זה ילך ל 7 כי החברה של ממפיס לפני הפריים שלהם.שנה הבאה או עוד שנתיים זה יגמר ב 5-6 משחקים לממפיס.

        1. לא מסכים איתך לגבי הלוחמים וממפיס. הלוחמים אולי בתקופת ירידה אבל מבחינת גיל הם בגיל אופטימלי לזכות ואל תשכח שיש בקבוצה שילוב מדהים של אלה שהביאו את האליפויות בעבר לשחקנים צעירים ומאוד מוכשרים. לגבי ממפיס הם עוד צריכים לשלם שכר לימוד. נדמה לי שקראתי ניתוח פעם של מישהו ישראלי דוקא שאומר שמעולם לא זכתה בטבעת קבוצה שהגיל הממוצע של שחקניה היה נמוך מ 26. אני חושב שהסדרה הזאת תסתיים ב 4:1 או 4:2 ללוחמים.

        2. לא מסכים שממפיס טובים יותר. לא בסדרה. אינני נביא אבל בוא ונסכים שממפיס חייבים להחזיר לעצמם את יתרון הבתיות ולכן חייבים לנצח את משחק 3 או 4 בחוץ. נחיה ונראה.

            1. אני מסכים שממפיס חייבים לנצח אבל מתקשה לראות אותם עושים את זה בצייס סנטר. בניגוד לשניכם נראה לי שיהיה 3:1

  3. לעצור הכל, ידיעה חמה ומרעישה – ג'ורג' היל יהיה זמין היום. מטוטלת מאזן הכוחות בסדרה נעה שוב לצד השני.

    1. שמעון מת שהוא יחזור לפילי.
      באמת לא הבנתי לאן נעלם בפלייאוף ובמקומו עולה כרכז מחליף ג'בון קרטר עד שבדקתי וראיתי שהוא פצוע

  4. אוקי
    אז הסלטיקס הוכיחו משחק שעבר שהם יכולים.
    השאלה היא האם התבגרו מספיק כדי לקחת משחק אחד משנים במילווקי ולהחזיר לעצמם יתרון ביתיות. מילווקי עשו מה שהם צריכים לעשות. אם ינצחו את השניים הבאים הסדרה גמורה.
    הימור להיום: יאניס יעשה את העבודה ומילווקי תנצח.
    גולדן סטייט – ממפיס: ג'ה הוא מתחרה חזק מאד, אבל גולדן סטייט אגוז מאד קשה לפיצוח, מוכשרת, מנוסה ומאומנת יוצא מהכלל. אשמח להווכח שאני טועה, ויש קבוצה המסוגלת להתחרות עימם, ולראות שממפיס מנצחים אחד משניים הבאים. ובכל זאת מהמר שהיום הלוחמים ישטפו את המגרש וינצחו.

  5. נקווה למשחק טוב הערב של הסלטיקס, בלי קשר לתוצאה. כלומר, עדיף ניצחון כמובן, אבל נתחיל במשחק טוב ונזרום משם. בייבי סטפס.
    תודה רבה על הפריוויו

  6. היום נגלה עם ג"ס חזרו להיות קונטנדרית, בזכות העומק והניסיון.
    אם הם מפסידים אז סדק מאוד גדול נפער בשיריון שלהם.
    .
    היידה למשחק המוקדם, הפרחים לסילבר. תהיה מלחמת עולם עם המון אגרסיביות, נראה לי שהפריק יקלע סל נצחון 10 שנ' לסיום.

            1. וואו קאבוס. טיילתי בכל מקסיקו חוץ מבאחה קליפורניה. יש שם בכלל מקסיקנים או שכולם גרינגוס והאנגלית שולטת?

            2. כולם מדברים אנגלית, התיירות היא אך ורק אמריקאית

  7. תודה עידו אחלה פריוויו.
    מציע לכולם ללכת לישון מוקדם ולוותר על הצפייה הערב. חבל על הזמן. מילווקי יעשו בולי לסלטיקס ואז החבר׳ה מממפיס יקבלו טעימה מהקהל הצעקני של הגולדנים.
    דו ספרתי קל לביתיות.
    🙂

    1. דה שוט תרד מעגלה של מילווקי אני עליה ביחד זה לא רק להטביע אותה זה לזרוק אליה גם אבנים, גמרנו את מילווקי, היום צריך לזרוק גופות על יואל הוא ברח מהצנטרישטוט והוא עצבני

      1. למה אתמול על העגלה של פילי נתנו בראש אל תפחד מיואל והטמיר אני יודע שהם מפחידים זה מחסום פסיכולוגי חחחחח נמשיך לזרוק על יואל גופות מעניין אם כבר יצא מהמקלט
        😂😂😂😂😂

        1. מאשך אני פחות דואג,הגננת מפעילה עליו לחץ כל המגרש בפלייאוף והבנתי שהוא עייף ברביעי, אי אפשר להמשיך לספק תצוגות כאלה כל לילה (:
          איפה שמעון נעלם תגיד לי? התחיל המנוחות יזומות כמו קוואי

          1. שמעון נהיה הארדן הוא לא בכושר והטמיר בלואוד כפי שאמר. כל העומס נופל על יואל מסכן הוא על סף פירוק תקוע עמוק במערבל שם את הקסדה על התחת במקום על הראש ומעיף נקניקיות טבעוניות לכל עבר

  8. בינתיים טייטום מנסה פוסטאפ כמו שצריך מול מתיוס והולידיי אבל כל כך רחוק מהסל שזה זריקה קשה.
    ואן יאניס מכניס את הצי מרחק בוסטון בבעיה

  9. בראון וטייטום מתקשים מאוד ללכת שמאלה. בראון יותר. רואים שהולידיי עובד לקחת לו את הימין. בפעם היחידה שהוא הצליח זה נגמר באסיסט לוויליאמס.
    הסלים נראים קשים, כל החטאה זה לבנה שומעים בום. הקהל ישן שומעים את השחקנים צועקים כמו בבועה

    1. איזה אסיסט לוויליאמס…אבל הייתה לו מסירה נהדרת למתיוס שפשוט לא האמין שהוא יהיה ככה לבד וחופשי ושהולידיי ימצא אותו

  10. רמת האינטנסיביות מדהימה. מי שצוחק על השחקנים שצריכים לנוח אחרי 30 דקות משחק לא מבין כמה מאמץ אנארובי הם משקיעים.
    כשאתה על המגרש הדופק גבוה כל הזמן

  11. השופטים לא מתיחסים מספיק לעבירות על טייטום, זה לא מפריע לי אם יתנו אותו היחס לעבירות על יאניס.
    פשוט לא כוחות שיאניס מקבל יחס יותר טוב.

  12. מה הוא עושה צ'אלנג' כל כניסה של יאניס זה חמישים חמישים שיגידו תודה על כל פעם שלא מקבל אופנסיב
    קשה להאמין שישנו את השריקה

  13. זה לא אופנסיב של טייטום? מביש .
    בונדלהצר צודק שמתעצבן על הזבל שנקראים שיפוט, זה התקפות פשוט רעות בלי קליעה מ3 הכל תקוע

  14. איזה אהבל החמור היווני מוסר להורפור לידיים, ההגנה של מילווקי מבישה לא יוצאים לקלע, יאניס חייב לשחק יותר כחוסם

  15. פלואוטר פשוט הטומטום לא מצליח לעשות….
    תראו איזה אריה זה בודנהולצר. משהו בשיפוט לא מוצא חן בעיניו, הוא יורד אל השופטים וצורח עליהם שהשחקנים שלו צריכים לעצור אותו.
    השופטים היו צריכים לתת לו מייד טכנית. בפועל יצא מזה נקי לגמרי.
    למה? כי השופטים מכבדים/מפחדים….
    נעבך כמו הבוט בשנה שעברה ואחד כמו יודוקה היו חוטפים מיד טכנית!
    הכל פסיכולוגי.

  16. איפה ת׳וג? כזה אירוע שנוי במחלוקת פאול תוקף שקוף של טייטום – אין הילוך חוזר חחחחחח wwe במיטבו השופטים בדקו בפינקס טייטום קיבל תוקף לפני דקה וחצי, אז ויתרו

      1. שום עבירה מלוכלכת הלך לכדור, שונה לגמרי מברוקס וגרין. קבוצה נכה מילווקי בלי קליעה מ3, כל הייתרונות של יאניס נעלמים שסוגרים לו את הצבע ואין מי שיעניש במקומו

    1. דוק תשאיר טיפה איירבול למשחק הבא? איזה שיפוט ביתי דחפו ליאניס אופנסיב שלא היה התעלמו מאופנסיב של טייטום, וזה רק ב5 דקות האחרונות

  17. בוסטון מגיעה לספוטים שלה, לזריקות יחסית נוחות, אבל מתקשה בביצוע. אני דווקא מאמין שתיראה כאן קלישאת "האחוזים מתיישרים", והצד שיותר צריך לעשות התאמות זה מילווקי.

  18. פייטון פריצארד חושך. כל מה שהוא עושה באופנס זה להשתחרר לזריקה. כאלה חופשיות הוא חייב לקבור כשהוא ישן…

  19. בינתיים השיפוט סביר. אם מישהו זז ויאנעס נכנס זה עבירת מגן אין מה לעשות.
    גם נגדו שרקו.
    בסדרה של גולדן סטייט למשל שורקים כל נשיפה

  20. שיפוט הוגן לשני הצדדים. לא מבין למה בוסטון לא עושים יותר דאבל טים על יאניס או לפחות חוסמים 2 שחקנים את הדרייב לסל
    הייתי מהמר על היל, כמו שעשו טורונטו באליפות. מה שכן עדיף לבוסטון שיאניס היה על הקו כמה שיותר

    1. יש לו חוזה גם לעונה הבאה ואחרי כן קוואליפאינג אופר.
      הייתי סוגר אתו היום חוזה כמו שסגרו עם רוב וויליאמס. מגיע לו!

      1. ודאי שמגיע לו, אבל התפיסה של סטיבנס היא לא לקחת הימורים עם בחירות דראפט, אלא להחתים שחקנים מוכחים, וכך, בוסטון מוצאים עצמם עם סגל סתום במשכורות עתק.

  21. מחצית
    הייתי אומר: סהכ בוסטון אעפ האחוזים האיומים בהתקפה וטייטום חושך, מובילים במחצית. דרך ההגנה והריבאונד.
    מילווקי: יאניס אחד ואין ספור שטויות.

  22. ההבנה העצובה ש24 הדקות שנותרו למשחק הזה יארכו עד בערך 2 בלילה ושמחר לשם שינוי יש יום עבודה. במיסיז חד-אופן ננוחם 🙁

  23. בגלל שיאניס משחק חזק כל פוזשן, הוא חשוף להרבה עבירות פוטנציאליות. מתי שהסיכוי שלו נמוך לחסום שחקן הוא צריך לוותר ולתת לו שיקלע (כמו עם טייטום במתפרצת בעבירה השנייה שלא היה לו הרבה סיכוי)

  24. שץח הקבוצות עם אחוזים מחפירים מהשלוש. נראה מי תהיה מוכנה לכך שהשלשות של היריבה תתחלנה להיכנס פנימה.
    זריקות מהעונשין? 17-10 לטובת בוסטון, למרות התלונות.
    מילווקי יותר טובה בנקודות מתחת לסל, ויש לה יותר כ"ח, אבל זה מתקזז עם כמעט פי 2 איבודים.

  25. חחח נגע לו בחזה עכשיו שעה ריוויו אנ בי איי בשיאו עגל כמה קשה להם עכשיו פיזית כשהם יושבים ושותים גייטורייד במשך 7 דקות ?

  26. חחח יאניס הכניס שם צעד קטנטן לפני השניים הגדולים אבל בקטנה הוא חסין. בכלל מציע שישנה את השם לאלעד חסין

  27. בעבירה של וויליאמס, הוא עצר את יאניס לגיטימית לחלוטין לעלות לליי-אפ, יאניס תפס לו את כף היד ומשך באלימות את כל הזרוע, מנע ממנו להשתחרר, יכל בקלות לפצוע אותו. והכל בחסות שליחת היד של וויליאמס, כדי שלא ישימו לב

  28. מנסים כל הזמן לשלוח את יאניס לקו ובמסגרת ה WWE מלווים את זה בנפילה תאטרלית בתקווה להוציא עבירת תוקף. הם חוסמים ככה את הצבע ומצליחים בנתיים להישאר במשחק .

    1. צודק חחחחחחחח זה באמת היה אחד הטובים השופטים בליגה זה כבר לא נעים לדבר עליהם מוציא מאיתנו מילים לא יפות 😂😂😂😂

  29. איפה הטמיר וגיא? גיא בחו״ל חחחח ראיתם מה קצת לחץ על הכדור במשחק 1 עשה לסמארט? הבן אדם גמור. שכח לשחק כדורסל

  30. השופטיפשים חושבים שלא רואים את ההתעלמות הזו. היתה עבירה ברורה של פורטיס על וויליאמס. נתן לו מרפק בפרצוף.

  31. הנה אנטהקמפופו שוב דורס ומקבל 2. כבר יש לו 12 זריקות מהקו…
    טייטוםרק עם 3 זריקות משם! אין פרופורציה, זה שיפוט ביתי

    1. זה לא סילבר זה הסקאביאס.
      שי, ראיתי היום את משחק 7 2010 בו הסלטיקס הפסידו לליירס בגמר.
      אי אפשר להשוות בכלל את השיפוט.
      מה שאנחנו רואים היום זו מחלה מדבקת סקאביאס שמה….

  32. רזיאל החבר׳ה שלכם מכופכפים ביג טיים.
    רשימת הגברים אצלכם:
    1. הורפורד
    2.,גראנט וויליאמס
    3. דרק רייט
    זהו
    🙂

  33. מילווקי צוחקים כי השופטים עושים מה שהם רוצים.
    היו שם פלייגרנטים והתעלמו היה מאמן שצרח על השופטים כשהרבע הראשון נגמר ועברו על זה בשתיקה.
    סיכולים ממוקדים ואין שריקות. אם הסלטיקס יצאו בריאים מהמשחק הזה זה יהיה עם המון מזל.

    1. ככה לוקחים אליפות
      אלא אם כן יש לך את קיידי וסטף בחמישייה
      זה מה שהלייקרס עשו בבועה
      והכל בחסות השופטים כמובן

  34. חחחחחח, טייטום נכנס לסל מחטיא בעבירה ברורה, מסתכל על השופט מיואש. תן שתיים מהקו יההההכושלה'

      1. מקווה שיגיע להסדר עם הסלטיקס ויסיים שם קריירה. הוא ניסה מחוץ לבוסטון ולא הלך לו.
        הכי טוב להיות במערכת מתאימה.

    1. הלוואי
      ה X שלי זה דווקא גרנט וויליאמס.
      אבל החכמה של וויט היא בללכת אל הקו בעיקר
      הלוואי וטייטום היה לומד משהו מעבר לכישרון מולד

    1. בחיי שלא ראינו אותו משחק איזה מכרו?
      השריקה על סמארט לא היה נסיון זריקה בחיים הוא אפילו לא היה בשליטה בכדור.בכלל ברבע האחרון שרקו מלא לטובת בוסטון.

    1. אולי הפסדתם אבל הפחדתם את מילווקי וזו נקודה חזקה למשחק הבא. האמת היא שאני אוהב את מילווקי אבל ממש התרשמתי מהסלטיקס. יש לי הרגשה חזקה שמשחק הבא יהיה 2-2.

  35. סיום מבאס למשחק שיכל להיות הרבה יותר, בוסטון החמיצו 3 או 4 הזדמנויות להשוות לפני שנגמר הזמן. הצד החיובי הוא שבניגוד להרבה הספדים לבוסטון שנכתבו פה אחרי משחק 1, הסדרה חיה נושמת ובועטת וצפוי לנו עוד קרב ארוך ומסקרן. בתקווה שהקבוצה (ולא השחקן) הטובה תנצח

      1. הוצאתי הוצאתי, חגיגה גדולה תהיה בצנטרישוט אם זה יקרה למרות שקדה לי לראות את ממפיס הפראיירים האלה מנצחים הערב

    1. לוחמים אני אתכם לא סופרים
      משחק 4 מחר בפילי תעשה סטרצ׳ים נראה לי יואל קבור במקלט עם החיתול על הראש והקסדה על התחת חחחח

  36. הכוס בירה שלי התנדנדה חזק הערב גיא זה מתערב קשוח ההתערבות שלו איתי כמעט הפכה את הסדרה אסור להירדם איתו

  37. איזה משחק אדיר.
    אז בוסטון הפסידו אבל הם יכולים לרדת מאד מעודדים:
    הם כמעט וניצחו כשטייטום לא פגע כל המשחק. הם לא נלחצו שמילווקי נכנסו לשטף שלהם והצליחו להוריד יתרון של 14 נק של מילווקי ולהשוות. אל הורפורד ממש הרשים אותי. איזו קור רוח ויכולת קליעה במאני טיים. שיפוט בייתי. האמת: כל הכבוד לסלטיקס.
    ומצד שני: יש במילווקי שחקן בשם יאניס, שכל המשחק רץ ומנתר מצד לצד, לא מוותר, לא מעניין אותו אם הוא ממשיך להחטיא, והוא מנסה שוב ושוב ושוב ומתנפל על הטבעת פעם אחר פעם, עד שהוא סוחף את שאר הקבוצה לתרום נקודות. השופטים תמיד ילכו עם ווינר כזה.
    משחק סופר פיסי ומותח. איך נהניתי 🙂

  38. יש לי שאלה
    יאניס הוא מיס מאצ' מאד בעייתי לכל קבוצה כי הוא לא סטטי בפנים אלא פורץ מבחוץ. גם אם עושים עליו דאבל טים, בגלל שהוא ענק עם מוטות ידיים ענקיות, אין לו בעיה למסור מלמעלה לשחקן חופשי שמיד קולע. צריך איכשהו לתקוף אותו שהוא מכדרר עוד מהחצי. למישהו יש רעיון?

  39. גנקינס מוביל 21 8 ומחליף 3 שחקנים מהחמישייה סתם ככה. לא יאמן. גס משחקים עם סטף וקליי ופול מול מחליפי ממפיס סה נראה הגיוני לגנקינס? והוא לא מלמד שם לשמור אוף דה בול? הרבע נגמר ב28 26….

  40. הוויריורס שולאים לחלוטין במשחק. עברו לאזורית שלהם וממפיס חסרי אונים.
    מוראנט יותר מפזר וממרכז, לוקח זריקות לא טובות מבחוץ. כל פעם שהוא הולך לסל קורים דברים טובים. אולי השלשה מהחצי תאפס אותו

  41. איזה סל של מורנט לפני המחצית.
    קרי פשוט עושה שמות בהגנה של ממפיס. מדהים בחיי.
    נראה איזה התאמה ממפיס יעשו ברבע השלישי.
    כרגע זה נראה שהם לא מצליחים להוציא את גולדן סטייט מהשטף שלהם.

  42. מה ג'ה יעשה עם כל השניות שהוא חוסך כשהוא לא נוגע בכדור שמוציאים לו אחרי סל? יש לו איזה קופת חיסכון סודית ששווה את המאמץ הזה?

  43. איזה הבדל בין המשחק מילווקי – בוסטון לזה. ממש לא כוחות. איזו הגנה זוועתית. לנצח את גולדן סטייט לא מספיק ג'ה. צריך טקטיקה הגנתית ולהתאמן עליה בלי סוף. איזה חוסר סנכרון בהגנה.
    לא חושב שיש קבוצה במערב שתאיים על הלוחמים. הם יטיילו לגמר.

  44. ב. ככה נראים הווריירס בהילוך שלישי. יש להם לפחות עוד שני הילוכים בארסנל. גולדן שמול דנבר זו לא גולדן שמול ממפיס ומפחיד לחשוב איזה קבוצה זו תהיה מול פניקס ומילווקי

    1. זה לא גס טובה זאת ממפיס רעה. גס חלשים. הסאנס ינגבו אותם בגנטלמני זה לא כוחות נראה לך שכל שנייה שחקנים שלהם יברחו לקראודר ברידכס אייטון פול? הם יצקשו לקלוע מאד מול הסאנס זה לא כוחות

            1. נראה לי גם, אעפ שנראה לי שיתמודדו מול מילווקי לדעתי בגמר. מי ינצח? האלופים הנוכחים או לשעבר? אין לי מושג כרגע. אבל אתה צודק. הם נראים ברמה מעל שאר הליגה. קשה לי לראות את הלוחמים טוחנים את יאניס בצורה כזו. אין לי כרגע שום מדד להשוואה.

  45. אני מציע למאמן ממפיס לוותר ולהכניס את המחליפים ולהתחיל לחשוב על משחק 4. שישב עם הצוות המרובע שלו, יסתכל בקלטות ויתחיל לאמן את הקבוצה בהגנה.

    1. אכן. זה לא יאמן שדבר כזה מתרחש בסידרת פלייאוף חשבתי רק בעונה הסדירה לא שומרים 😉
      אולי צריך שם לשלם לשחקנים גם על הגנה תוספת תשלום? נראה לי הצעירים מרגישים שהם מקבלים שכר זעום בשביל לשמור

      1. למה שישמרו האמת מקבלים 200 מליון בשביל לשחק 30 דקות על 3 שעות ולעשות הצגות רובם לא בכושר משחק, יש סיבה למה הNBA נהיה מוצר כל כך נחות בהשוואה לכדורגל האירופאי

  46. ג׳ה מוראנט צריך להתבייש, זה לא משנה שאתה קולע ככה שקולעים עלייך כל התקפה, ניפוח סטטיסטיקות על טובת הקבוצה הלוחמים במשחק אימון מול האין הגנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט