מיפגש הופס ב-25/4 – חייבים לשמוע מ-K-700 ואחרים! / מנחם לס

 

 

טוב, עכשיו זה רשמי. אתר הופס מקיים את המפגש השנתי במגרשי הכדורסל מול קניון פ"ת (ליד בי"ח ביילינסון) ביום ששי ה-25 לאפריל בשעה 11 לפני הצהריים.

התכנית פשוטה: נפגשים ב-11. מתחילים במין מפגש 'הכרה' בו אני מדבר כמה מילים, ואז אנשי הצוות מציגים את עצמם, ואם הם רוצים לתרום כמה מילים – בכיף.

התעוררה בעייה מינורית עם מומי. שוב מומי. הוא מעדיף לשמור על עילום שם ולהמשיך להופיע כמו פאנטום בלי שאיש יידע מי הוא. היחיד שראה אותו אי-פעם (במקרה מחלט) הוא מידן, שבמקרה שמע אותו מדבר עם אוקסנה (לא בטוח אם היא; אחת הנקבות שלו) ושאל אותו אם הוא מומי ומומי ענה כן. אבל מידן טוען שזה היה בכניסה למטוס והוא לא חושב שהוא יכיר אותו אם לא יזדהה. אלא אם כן הוא ישנה דעתו, הוא יופיע ולא נדע מי הוא כי הוא יציג את עצמו בשמו האמיתי.

אחרי הצוות, שאר הגולשים יציגו את עצמם, ולמי שיש רצון לזרוק כמה מילים – הכל יתקבל בברכה.

אז גם אחלק את 4 הספרים שגולשים זכו באתגרים, אבל נוצרה בעייה גדולה עם הקולונים שהבטחתי להביא למנצחים אחרים: ממש לאחרונה הגבילו את הטסים לארה"ב מישראל או חזרה למזוודה אחת של 25 ק"ג (בעבר היה שתי מזוודות לאדם). כשבאים ל-5 שבועות ארצה ומלבד לבוש וכו' ישנן שלוש נכדות הגדלות בשנה שמשך שנה שלמה לא קיבלו מתנות מסבתא וסבא, המתנות בלבד ממלאות חצי מזוודה, וכמובן SHOPPING LIST מהבת. אז במקום הקולון נקבע פגישה וארוחת הערב עלי לכל הזוכים. אולי נעשה זאת באחד הפאבים בו ניפגש לאחד ממשחקי הפלייאוף בסביבת ת"א (רמת החייל? מידן אחראי על 'מפגש הפלייאוף', ונודיע לכולם)

אחרי זה כדורסל. תלוי כמה מגיעים, נחליט ברגע האחרון מה עושים. אולי אליפות חמישיות? אולי אליפות שלשות? בעבר עשינו גם אליפות מה-3.

הכל חופשי ושום דבר פורמלי.

אף פעם לא הרגשתי חום כזה באתר. מין הרגשה של משפחה. אני ממש מתרגש לפגוש כמה מבינוני ורפי ההבנה באתר!

הצוות כבר החל להקים חמישיות ש-"בטוח ינצחו", אבל הזכרתי להם שבין הגולשים ישנם כמה שחקנים – שחקנים. לפני איזה 5 ו-4 שנים מופיע גולש צעיר בן 15 או 16 מבאר שבע בשם יואב ביטון, שמעולם לא שיחק כדורסל מאורגן. כעבור שתיים-שלוש דקות ידעתי שהנער הוא כשרון בלתי רגיל. שליטה אבסולוטית בכדור; קרוס-אובר א-לה טים הרדאוויי. הוא היה אולי 1.75 שיכול היה לדנקק בשתי ידיים. הוא היה כזה טוב ומיוחד שהפניתי אותו למכבי ת"א שהזמינו אותו לאימון מיוחד, והזמינו אותו להתחיל להתאמן עם קבוצת הנוער אלופת ישראל. הוא התחיל אבל בעיות לוגיסטיות מנעו ממנו להמשיך.

היה עוד מקרה עם כתב צוות צעיר, נתנאל קפקא מאיזו עיירה קטנה ליד עתלית. הוא היה "איש מיאמי היט" של האתר. הוא החליט להביא את אימו למפגש, וכשהיא הגיעה לא היה טעם להמשיך. פשוט יותר מדי חתיכה ששמה את כל הנשים של מומי בגן הילדים. אני לא יכולתי להפסיק להסתכל עליה ולא היה לי תאבון כשהיא באה איתו למסעדה בה ניפגשנו אחרי הכדורסל. הוא הביא את אימו גם למפגש הבא שנה אחרי, אבל אז היא כבר חזרה בתשובה, ונראתה אחרת מבשנה הראשונה.

בקיצור, כל מפגש קורה משהו מעניין אחר.

כולם מוזמנים להביא חברים, חברות,  והצעירים שלא נוהגים יגיעו עם הוריהם, כמו רועי שבא עם אביו שהוא שחקן לא רע בכלל.

אני לצערי כבר לא יכול לשחק יותר.  שתי חוליות גב אצלי קרובות מדי ודוחסות בעצבים השולחים 'אקשיון פוטנשיאל' לרגליים, ואני לא יכול לרוץ יותר מכמה צעדים. פעם הייתי פוינט גארד לא רע. בגיל 12-13 אני ועוד שני חברים הקמנו את הפועל קרית טבעון. מפא"י אז שלטה בעיר והסכימו לממן לנו מגרש כדורסל רק של הפועל (אני רציתי להקים מכבי), אז הפכנו להפועל קרית טבעון, ומאמננו היה יוסקה אסיסקוביץ' ששיחק בהפועל ת"א, וב-1953 זכינו באליפות הנוער של הצפון כשאני הפוינט גארד. בצבא עליתי בחמישייה של חיל האוויר  באליפות צה"ל בה לא הגענו רחוק (הייתי בקורס טייס שנאלצתי לעזוב בשלב השני כשהסתבר שהטנייטיס שאני סובל  היא מגבלה חסרת רפוי). טנייטיס הוא צפצוף קבוע באוזניים, כנראה כתוצאה מצלילות תכופות למעמקי הים כשאוניית המעפילים 'חיים ארלוזרוב' בוקר אחד פתאום נתקעה בחול איזה 200 מטר מביתי על שפת הים, שזה ספור שפעם אספר כאן. הצפצוף קיים עד היום אבל אני כה רגיל אליו שלפעמים עוברים חודשים ואני לא שם אליו כלל לב. אחרי זה שיחקתי פוינט גארד בנבחרת וינגייט והיינו אלופי אס"א, ואת קריירת הכדורסל השלמתי בתור שחקן ספסל בקולג' של ווסטר בשנתיים שלמדתי שם. הייתי מהיר מאד 'לשחקן לבן' אבל לצערי נמוך מדי. 1.71 מ'. בגיל 13-14 נחשבתי גבוה אך מאז לא גבהתי, ומגיל 70 התחלתי להצטמק. היום אני כבר אולי 1.65 מ' וממשיך להצטמק. כשיש 33 חוליות גב (בד"כ; לא תמיד) והסחוס (דיסק) של כל אחת מצטמק 2 מ"מ, אתה יורד -7-6 ס"מ, וזה לא נעצר…

שיחקתי גם כדורמים בבת גלים וקרית טבעון, ובצבא (אלופי צה"ל, נבחרת שריון) והוקי בבת גלים (אלופי ישראל 1955; אני קיצוני ימני), וכדורגל (מכבי חיפה ילדים, הפועל קרית טבעון נוער, הפועל גבעות זייד – כולם חוץ ממני דרום אמריקאים; היום הקיבוץ הפך למוסד לילדים ונועד מיוחדים – ואז הפועל בלפוריה גילו אותי בגיל 17 ויצא לי לשחק כמה פעמים כמחליף בליגה הלאומית, אז ליגת העל.

ככה היתה בריכת בת גלים כשאני שחיתי בה  ושיחקתי כדורמים כילד בן 9

 

אז הייתי ספורטאי לא רע, אבל לא הגעתי לרמה גבוהה בשום מקצוע. אולי עוד 20 סנטימטרים היו עוזרים. טוב, חוזרים למיפגש!

אחרי הכדורסל נלך מעבר לכביש לקניון וכל אחד יקנה מה שבא לו ב-FOOD COURT. ואז מתפזרים.

הבעייה שלנו תמיד היא כדורים ושתייה. כל אחד אחראי על הבאת שתייה לעצמו. אנחנו צריכים 5-6 כדורים לזריקות לחימום בשני הסלים. כאן חובה למצוא מתנדבים שמתחייבים לבוא למפגש עם כדור. אנא הודיעו בתגובות אם אתם מגיעים עם כדור. אנא הודיעו גם אם יש סכוי שתבואו למפגש כדי שיהיה לנו מושג בערך לכמה אנשים לצפות. אנא הגיבו אם אתם מתכננים להגיע על בטוח נכון להיום, או עדיין לא ידוע אבל נראה שכן, או לא ידוע אך נראה שלא!

וזיכרו! הכי חשוב שה כדורים! האשך השני של האשך הוא קטן מדי, והחצילים של מומי יותר מדי משומשים!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 128 תגובות

  1. אגב אם החבר'ה כאן לא ביישנים זה יהיה נחמד אם מישהו יביא איזה מצלמה ויקח פיקוד על הצילומים. אפשר אח"כ לערוך הכל לפוסט יפה.

    1. מה הבעיה
      אנחנו בשעון קיץ והשבת נכנסת ב 18
      בכל מקרה אני מארגן מפגש פרימיום שכולל צפייה במשחק פלי אוף עם הגדול מכל ד"ר לס
      אפרסם פוסט עם הפרטים
      כנראה יום ראשון ה 27 , בדרך כלל יש משחק שמתחיל ב 22 שעון ישראל .
      אני אפרסם את האימייל שלי ואשמור על סודיות לגבי זהות הגולשים
      חשוב לדעת מי מגיע , אם נהיה 20 אזמין מספר שולחנות עם נוף למסך שמקרין את המשחק

      לזה אני קורא בלוג חי ותוסס , פרטים בהמשך

  2. בהנחה שבאמת מומי הוא מי שהוא (וברור שזו הנחה מוטעית) אני מניח של יהיו שם יתר מידי גמדים מכוערים עם כרס מעל גיל 50, אני יכול לחשוב האמת רק על שניים ….
    לכן במידה והוא איתי נדע מי הוא, אחרת גם אחרוני הפתיים באתר יפסיקו להאמין לך

  3. יום ששי הוא היום המסורתי למפגש והיו ברוך השם מספיק חב"דניקים במפגשים. יום ששי הוא היום היחידי שמבוגרים עובדים יכולים להגיע. התאריך קבוע ואלא יהיה שינוי.

  4. מעניין. אני לא חשבתי בכלל על כדורסל.
    חשבתי יותר על מפגש שאולי יכלול איזו ארוחה קלה, אבל בעיקר הרבה הרבה קשקשת.

    אבל אם זה מה שמתאים לרוב – אז בכיף.

  5. וואי יואב ביטון, היה פשוט מביך מה שעשה לנו בשנה הזאת, מנחם עם תרצה לדעת ממה שזכור לי אחרי שניסת לסדר לו מכבי הוא התחיל לשחק בראשון לציון, וכמובן נעשה מאמץ להגיע

  6. מקווה להגיע. לא בטוח.
    מאחר ולחלוטין לא מכיר את פתח תקווה, האם יש מצב ש
    1. מישהו מכניס את הכתובת המדוייקת כדי לשים ב WAZE
    2. מישהו שמכיר את התנועה יציע דרך איפה לנסוע (אני מגיע מכיוון ירושלים).

    1. נכון להיום אני יגיע,כדור כדורסל אין לי ומולי פשוט תכניס בWAZE קניון אבנת והוא יוביל אותך או בית המשפט לשלום בפתח תקווה (זה אותו מקום)

  7. יום שישי מעולה גם עבור דתיים, בטח בשעון קיץ. אני מגיע גם למפגש בשישי וגם למפגש בפאב בפלייאוף. מידן תשדל למצוא פאב כשר ויש כאלו.

  8. מנחם עם איזה חברה אתה טס? ניתן בד״כ לשלם 75$ (מראש) ולהביא מזוודה נוספת של 25 ק״ג. ככה ייחסך ממך הלחץ של האריזה ותוכל להעמיס מתנות לנכדות…

  9. אני כנראה אגיע, פעם ראשונה, עם כדור וילד (משחק במצוינות של מכבי, חולה על מיאמי ולברון, מתעדכן תדיר במה שקורה בליגה וכולה בן 11 )
    אנחנו משחקים לא רע ביחד. אני חסר כישרון, גם אם מלא מוטיבאציה והוא מאזן אותי 🙂
    תרגשויות….

  10. אני מגיע בשמחה לכל המפגשים.

    מנחם, הרסת אותי עם המשפט:
    "אני ממש מתרגש לפגוש כמה מבינוני ורפי ההבנה באתר!"

  11. מגיע בטוח איזה כייף.
    בעניין כישרון כדורסל קראו לי בקיבוץ "קלעי חוץ" = עושה הכל חוץ מלקלוע.
    תרשום תרשום.
    אני יביא הרבה מצב רוח טוב ורוח קיבוצניקית.

    1. יש אישור ממנחם לא לבוא יום אחד לביה"ס. רווח נקי, תאמין לי.

      ציטוט מתוך שיר של סיימון וגרפונקל:
      “When I think back on all the crap I learned in high school It’s a wonder I can think at all.“

  12. כיף! כיף! כיף!
    אבל אלה שהבטיחו כדורים – זאת חובה! פעם היה מיפגש והיו רק שני כדורים לאיזה 40 אנשים.
    יש סכוי שנשנה את הרעיון ללכת ל-FOOD COURT בקניון אחרי המשחק כי אולי יהיו יותר מדי אנשים, ופחות מדי מקומות ישיבה למין פיקניק ליד המגרש עם צידניות שאלה שנוהגים יביאו, ואז נהיה גם אתר וגם קיבוץ.
    אני מגיע ביום שלישי וביום רביעי כבר אגיע לבדוק את השטח ולראות. אם זכור לי טוב, יש שם מקום מוצל שאפשר לשבת, ואולי דדי במקום לכתוב על "תכנית ההצלה של הלייקרס", ייתן לנו הרצאה על זה!

  13. גם אני מביא את אשתי – חולת לייקרס דפוקה! אולי רון טחן יביא את אשתו האמריקאית החמודה שלאשתי יהיה עם מי לדבר (תארו לכם אותה עם אף אחד לדבר איתו מלבד K-700 או האשך; אבל אני דואג שיהיה לי 'ספריי' – DEFENSIVE SPRAY – להגנה אישית מפני הזאבים!)

  14. אני חולם להגיע אבל לא בטוח שאצליח.
    מה גם שאני קורא פה כמעט כל יום אבל מגיב בערך פעם בשנה ונראה לי מוזר…
    אבל רק המחשבה על לפחות את הדוק בגודל טבעי עושה לי סחרחורת…..

      1. חחח גונן? מאיפה הבאת את זה.
        הייתי עובר שם בצבא בדרך לגולן.
        יאללה דש ממומי , ואני מכריז בזאת שאם הוא מגיע לארוע אני מגיע לנשק את קי 700 צרפתית

  15. אני מציע במושב שאני גר בו אבל יש בעיה שאי אפשר לדעת מתי ילדים קטנים באים אבל המגרש עצמו לא רע ויש רשתות ומקום טוב לפיקניק למי שרוצה

  16. הי מנחם, אני מאמין שאשתי תבוא, מה גם שהיא בטח תנצל את הקרבה לקניון פ״ת (קניון לא רע בכלל) כדי להגדיל את המינוס.

  17. אני מביא מריחואנה לכל החבר'ה (100 גרם עלי!)

    נשב נעשה איזה שאחטה בפארק כמו שצריך.

    מנחם אתה בעניין?

    רועי בקשר אלייך אני יודע אחי 🙂

  18. אני לא צוחק. איזה קיבוץ או מושב באזור דן יכול להיות רעיון לא רע. נביא צידניות, נרקוד הורה מסביב לחציר, ונעשה ממש מסיבה!
    I"M NOT KIDDING!
    אני מלך בגבת. חבל שהיא רחוקה כל כך!

  19. אני מגיע בתנאי שאני ואורי לנדאו נהיה באותה קבוצה בכדורסל. ככה לראשונה בהיסטוריה נרצה שאותה קבוצה תנצח במשחק.

  20. גם אני איעדר לצערי. יום שישי הוא יום לחוץ עבורי. בכל אופן כיף גדול לראות את האתר מתפתח ומפתח קהילה של ממש. מאחל לכם מפגש מהנה ומחכה לתמונות.

    1. היום הילדים הם אחרים. כשהייתי בן 11 נסעתי לבדי מבת גלים לת"א ל-6 ימים למכביה וישנתי בשק שינה ליד האיצטדיון של מכבי ליד רידינג, ומשפחה שראתה אותי שאלה מה אני עושה עם שק שינה והסברתי להם, והם הזמינו אותי לישון בביתם. נשארתי בקשרהאיתם עד שהם ניפטרו!

      1. נכון, כשהייתי בן ארבע נסעתי ברכבת לבד לתל אביב, וישנתי שם ברחוב שבוע שלם ואכלתי מפח אשפה ושתיתי ממי הגשמים

    2. קדימה רבין, ספר לנו עוד על כמה אתה מאצ'ו לא מפונק. מנחם, הייתי נוסע באוטובוס אבל חוש כיוון מזעזע כמו שלי יביא אותי לאיזו סמטה נטושה בפת"ח ולא למפגש. אם מישהו מתכנן לנסוע מירושלים, אשמח אם יידע אותי.

      1. איל אתה חמוד אני לא נוטרת טינה ,
        הייתי ילדה מפונקת לא פחות.
        אבל זה באמת לא מסובך.
        יש לך אוטובוס או מונית שירות מירושלים עד לרכבת ארלוזורוב.
        אני פונה בקריאה נרגשת לכל הגולשים הבגירים:
        קחו את אייל טרמפ מארלוזורוב,
        ילד חמוד וגאון

  21. מתארגנת קבוצת נסיעה משותפת.

    הבנות של האתר, מיכל המהממת, סמדר המילף ודבי הגלשנית (שחזרה מהוואי) – יגיעו ברכב עם מנחם. (מנחם, שמור מרחק נגיעה מהמילף, גייל באוטו!)

    עזית הודיעה שהיא בריב רציני עם דבי הגלשנית (משהו על בחור כנראה), ולכן היא תגיע ברכב אחר עם אלעד רבין, עוזי חבושה ושי. אם יהיה מקום אז אולי גם טרונצ'ו יצטרף להסעה.

      1. חוץ מזה שאני ודבי כבר מזמן יישרנו את ההדורים.
        היה איזה קטע מסריח עם בחור אבל החלקנו.
        המפתח לאושר בחיים האלה הוא לסלוח לבלתי נסלח.
        אני בטוחה שאשך נבון כמוך כבר למד את זה

    1. עוזי חבושה בתאילנד, מוסר דש חם!!
      לגבי כל השאר – אני אשמח להגיע !! (אני לא רוצה להרוס פה לחצי מהגולשים אז אני אזרום איתך)

  22. רבין בחיית מה הקיק הזה לתת תגובות מכל מיני משתמשים.
    אתה כבר אומר משהו תעמוד אחרי הדברים עם שם ותמונה
    כשעשת את זה יצאו לך את התגובות הטובות יותר.
    אגב זו המלצה לכולם.למרות שאני קורא שהאשך לא מתכוון להגיע
    כנראה שהוא מוזר משדימיינו ועדיף שיישאר עם למביר לעד.
    לגבי המפגש האמת שאני מתלבט כמובן שיישנו רצון להגיע לפגוש ולכבד את מנחם שהוא בעיניי אדם יוצא דופן ועל הדרך לפגוש את החברה מהאתר אבל בדימיוני להגיע מאשדוד לפתח תקווה בשביל לקלוע לסל שעתיים ולשתות קולה נראה לי אנמי משהו.
    אני כותב הסלולרי במלון באוסטריה אז מצטער על הניקוד והשגיאות אם ישנם.
    מנחם באיזה תאריכים אתה בארץ אולי אפשר לארגן משהו יותר מעניין?.

    1. לא יכול להיות יותר מעניין, אבל עושים עוד מפגש בפאב ברמת החייל באחד ממשחקי הפלייאוף המוקדמים ביום ראשון

  23. אשך קראתי את התגובה שלך למעלה עם הביצים הגדולות
    ואני לוקח את הדברים שלי בחזרה
    ומצטרף לקריאה של כולם להגעתך למפגש.

  24. איל זה באמת כל כך פשוט להגיע בתחבורה ציבורית שאם אתה רוצה פשוט תגיע. זה מקום מאוד מרכזי ועוברים שם מלא אוטובוסים, ויש היום את כל הנתונים באינטרנט בסלולרי שלך וכמעט בלתי אפשרי להתבלבל לבחור אינטלגנטי כמוך.

  25. אני נותן לך בזאת רשות למחוק כל תגובה שלדעתך לא מתאימה. אתה בן 14.5 אבל אני סומך על האינטיליגנציה שלך. ואתה יכול גם לומר לכל הצעירים שמדברים על "לגלגל", שאפילו לא יחשבו על זה.
    זהו מפגש כדורסל טהור, נטו, עם צחוקים אבל ללא חומרים!

  26. לצערי לא אוכל לבוא כי אני לא אהיה בארץ.
    התרומה שלי היתה להעביר את הספרים לארץ בזמנים שהדוקטור עוד לא החרים אותי ונטה לחשוב שאני כל מגיב שלישי באתר בערך ……
    ביד חזקה ובזרוע נטויה (או משהו כזה)
    אגב – התרוץ עם הקולון (קולון?) הוא חלש מאד לטעמי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט