מיאמי עולים ל-0:2, כריס פול ממשיך בשלו כדי לתת לסאנס יתרון 0:2 / פלייאוף Smiley

מיאמי עולים ל-0:2, כריס פול ממשיך בשלו כדי לתת לסאנס יתרון 0:2 / פלייאוף Smiley

מיאמי ממשיכים לנצל את יתרון הביתיות והיעדרותו של אמביד, ולמרות משחק נהדר של מקסי, עולים ל-0:2 בדרך לשני משחקים בפילדלפיה. תצוגה נפלאה של דונצ'יץ' בחצי הראשון נענתה בעוד הופעת רבע רביעי יוצאת מהכלל של כריס פול, וגם הסאנס שומרים על הביתיות בדרל ליתרון 0:2.

מיאמי היט (2) – פילדלפיה 76 (0) 103:119

הסיקסרס פתחו את המשחק ונשארו צמודים עד שיוויון 24:24, עם פחות משתי דקות לסיום הרבע הראשון, לפני שההיט פתחו בריצת 0-7 (הירו עם 5 נקודות) כדי לרדת לסיים את הרבע ב-24:31.
חמש דקות לסיום המחצית, הירו קובע הפרש 14 להיט, כאשר הוא ואולדיפו פשוט נראים נהדר מהספסל, אבל הסיקסרס מוצאים עוד מעט מהדלק הנותר להם במיכל, וסלים של מקסי והארדן מורידים את הקבוצות להפסקה כאשר ההיט בהפרש 8, 52:60.
ההיט המשיכו בשלהם בתחילת המחצית השניה. הגנה חזקה ולמרות התקפה לא נוצצת הם לא ממש מתקשים מול הסיקסרס נטולי קו קדמי וסטראוס קובר שלשה ליתרון 15 עם 6:51 לסיום הרבע. טייריס מקסי ממשיך להיות האיש של האורחים כאשר עם סלים משלו מצליח מעט לצמצם לקראת 12 הדקות האחרונות, 80:91 להיט.

ריצת 0-10 ברבע האחרון הופכת יתרון 8 של ההיט ל-18 ושולחת את המשחק למצב ה"טייס האוטומטי" לקראת 5 הדקות האחרונות.
ניצחון קליל של ההיט, שלא ממש התקשו מול פילי, שכל מה שיש לה זה קו אחורי, שבו הארדן לא ממש מזכיר את ימי הרוקטס שלו, וטוביאס האריס אחד שלא ממש מספיק.

באם אדביו הוביל את ההיט עם 23, באטלר הוסיף 22 משלו עם 12 אסיסטים. אולדיפו, שממשיך להוריד חלודה לקראת (אולי?) החוזה הטיפה גדול יותר בקיץ, חגג יום הולדת 30 עם 19 נקודות (אותה הכמות כמו כל הספסל של הסיקסרס) והאיש השישי של העונה (הירו, דה… שקיבל את הפרס בתחילת המשחק) עלה מהספסל ל-18 משלו. רובינסון, למי שתהה, ראה דקה אחת בסיום המשחק.
את הסיקסרס כאמור הוביל מקסי עם 34 נקודות. האריס הוסיף 21 והארדן 20. כאשר פילידלפיה ממש צריכה את אמביד אם הם רוצים להיות תחרותיים בהמשךהסדרה.

פיניקס סאנס (2) – דאלאס מאבריקס (0) 109:129

הסאנס לא לקחו שבויים ב-3 הדקות הראשונות שהם רצים ליתרון 10, 2-12, כם 5 של ברידג'ס, 4 של איטון ו-"And One" של בוקר. אבל אז דונצ'יץ' התחיל לעבוד ולסאנס לא ממש הייתה תשובה לסלובני הנפלא שסיים את הרבע עם 14 נקודות ו-4 אסיסטים ומוריד את הקבוצות בסיום הרבע עם 28:32 לסאנס.

קראודר עוד העלה ל-6 הפרש לפני שהספסל של המאבריקס התחיל לעבוד, והיה זה בעיקר דינווידי עם 7 נקודות וברטנס עם 6, ופתאום הלם באריזונה, שהמאבריקס ביתרון 38-45.
כריס פול עם הסל הראשון שלו במשחק משווה, אבל דאלאס עם מומנטום. ברטנס תופר שלשה כדי לסגור 9 נקודות ברבע ולוקה, שכבר בעניינים, ממשיך בתצוגת התכלית שלו. 10 נקודות של הפלא הסלובני ב-3 הדקות האחרונות שולחת את דאלאס להפסקת המחצית שהם ביתרון 58:60.
2 שלשות של בוקר בתחילת המחצית מחזירה את הצבע לפנים של הסאנס, לוקה כמובן מחזיר עם שתיים משלו, אבל בוקר קובר סל נוסף ל-8 נקודות רצופות. דאנק של מגי מאסיסט של קראודר מקפיץ את ההפרש ל-8 במחצית הדרך של הרבע, אבל המאבריקס פה כדי להישאר ורג'י בולוק מקבל אסיסט מדונצ'יץ' ועם שלשב קובע שיוויון 78:78. מפה הסאנס שוב לוקחים את המושכות וסוגרים את הרבע עם 5:11 ליתרון 6 לקראת 12 הדקות האחרונות.
ואז כריס פול השתלט על העניינים. תוך חמש דקות ה-Point God שם 12 נקודות, כולל ריצת 0-9 אישית, ואחרי סל של ביומבו, לוח התוצאות מראה 93-110 לסאנס. 14 נקודות בסךהכל בעוד רבע רביעי מרשים.

דונצ'יץ' מחזיר ב-2 משלו, רק כדי לראות בצד השני את בוקר תופר 3 שלשות (ועוד שלשה של איש ויינרייט) כדי לדפוק את המסמרים על ארון הקבורה של המשחק הזה. 95:122 לסאנס ופחות מ-4 דקות כדי לתת לשאריות הספסל קצת דקות משחק.

בוקר ופול הובילו את הסאנס עם 30 ו-28 נקודות בהתאמה. קראודר הוסיף 15 וברידג'ס 11. אייטון שיחק רק 18 דקות עקב בעיית עבירות בהן רשם 9 נקודות.
דונצ'יץ' היה בשלו עם 35 נקודות (ולפרקים, בעיקר בחצי הראשון, היה נדמה שזה הולך להספיק), בולוק ניסה לעזור עם 16 משלו ודינווידי תרם מהספסל 11. ברונסון, שראה כבר את הברינקס לאחר הסדרה מול יוטה, הסתפק רק ב-9.
הסדרה כרגע עוברת לשני משחקים לדאלאס. העומק של הסאנס מגלה את היתרונות שלו מול העייפות המצטברת של דונצ'יץ' בעיקר בחצי השני, והשאלה עבור המאבריקס עם הסגל מסביב לכוכב שלהם יכול להתעלות.


בחדשות נוספות:

לפוסט הזה יש 62 תגובות

    1. חטקה מעולם חא היה ידוע כמגן מבריק והצד הפחותמנוצץ וזוהר מעולם לא היה הצד החזק שלו. אך בהתקפה הוא קרקס את שטמרי פיניקס.

  1. אחלה סיקור תודה רבה סמיילי.
    .
    תובנות מהרבע הרביעי – פיניקס חזקים מאד. שיחקו בלי אייטון ועדיין בלתי ניתנים לעצירה – פעם פול, פעם בוקר, פעם בידוד, פעם מסירה, פעם מיד ריינג', פעם שלשה – קשה מאד למנוע נקודות מקבוצה כל כך "רחבה".
    .
    עם אמביד היה לפילי סיכוי קטן בסדרה, בלי אמביד אין להם שום סיכוי. מבאס, אבל ככה זה.

  2. לוקה בנזונה בלתי עציר, אבל המאבס חייבים קו קדמי נורמלי יותר מפאוול וקליבה.
    תודה רבה סמיילי

      1. לא סתם תרח זקן אלא שחקן גדול ומשחק נהדר עובדתעת ומעשית בלי קשר ליחסי ציבור ולתאגיד שלא קיים לא ממשית ולא ברעיון.

    1. כריס פול מלך.
      ביוסטון כריס פול הסתגל לשיטת המשחק של הבידודים של הארדן. שוכחים כמה הוא היה יעיל שם בגלל ההתמקדות בהארדן, אבל הוא שיכלל את היכולת למצוא חולייה הגנתית חלשה (נניח קיוון לוני או קרי בג"ס כשהיה ביוסטון, או לוקה הלילה) ולמצוא את הקליעה הנוחה לו.
      פול מעולם לא הסתמך על האתלטיות שלו, אלא השתמש בה, לכן תמיד חשבתי שיאריך קריירה גם כשהאתלטיות תרד (למעט פציעה רצינית טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה).
      אמרו את זה בחוזה בוסטון, בטרייד לאוקלהומה, במעבר לפיניקס ובקיץ האחרון, זה לא היה נכון עד עכשיו ונקווה שימשיך ככה.

    2. פול מדהים אבל גיא גם אתה צריך לעדכן את התאוריה שלך בקשר לרכזים ששיחקו יותר מx זמן וחווים ירידה חדה. (נראה לי שבזמנו אמרת את זה גם על פול)

      1. בהחלט צריך עדכון תוכנה,
        אבל פחות בגלל פול,
        ויותר בגלל צמיחת חשיבות הקליעה מבחוץ לצד התפתחות היכולת של השחקנים המובילים להאריך את הקריירה.
        .
        מעניין לבדוק לעומק האם אנו בכיוון כריס פול או שנשארנו במחוזות הקמבה ווקר.

  3. במשך כל העונה אני כותב ק-ב-ו-צ-ה
    יש לי סיבות טובות.
    במשחק הקודם אייטון סיים כקלע המוביל,
    והלילה היה בבעיית עבירות. בעיה?
    לא כאשר לקבוצה 4 שחקנים שקןלעים בין 16 ל-24 נק'.

    1. חחח
      בכל יום שעובר התחרות מתחממת בין איזו קבוצה הפסידה יותר מהטרייד –
      יום אחד הארדן מסריח את הפרקט, יום אחרי כן סימונס מודיע על ניתוח.
      מה תהיה התגובה של פילי, הארדן עם נקע בקרסול.
      ברוקלין בתגובה שולחים את סימונס לפסיכיאטר.
      Lose-lose trade

      1. אתה שוכח שזה לא סימונס מול הארדן.
        ברוקלין קיבלו את קארי ודראמונד, בחירות, ונפטרו משחקן רעל על המגרש ובחדר ההלבשה.
        פילי איבדו את הנ"ל, קיבלו רק את הארדן, והרעל שלהם גם ככה לא היה חלק מהקבוצה ולא הפריע.

        1. לא מדויק, סימונס זה תפוח רקוב. בעיות אגו, משכורת גבוהה, ולחץ שהוא לא מסוגל לעמוד בו.
          ככה הוא יהיה בכל קבוצה רצינית; בקבוצות בינוניות מינוס הוא יכול לפרוח.
          שלח אותו לאורלנדו וזה יכול לעבוד.

  4. תודה על הסיקור
    ההתפוצצויות של כריס פול ברבעים מספר 4 צריכים לקבל פרק בספר הווינרים הגדול.
    כבוד. אולי הארדן יקח דוגמא……
    בכל מקרה הארדן נתן בפלייאוף יותר מסימונס
    🤣

  5. אני לא אוהב את כריס פול וכרגע זה גובר על החיבה שיש לי לשאר שחקני פיניקס, בעיקר כשאת לוקה אני כן אוהב, אבל דאלאס לא בנויה לעבור יותר מסיבוב כרגע. בדומה לשנים הקודמות נגד הקליפרס, לוקה הוא השחקן הטוב ביותר בליגה, אבל אין לו מי שיקח אחריות בדקות הפחות טובות שלו (כלומר, אלו שבהן הוא לא קולע 10-15 נקודות רצופות לפחות), וקיובן יצטרך לשבור את הראש בקיץ.

  6. אני אוסיף עוד משהו – הירידה של לוקה במחצית השנייה הייתה בגלל שהוא הקשיב לשחר ודומיו שכתבו שהוא לוקח על עצמו יותר מדי, כי פיניקס בעיקר ניסו לפגוע בעיקר במסירה שלו ופחות בקליעה.

    1. כשאתה משחק התקפה של איזה 50% Usage ולא נותנים לך שנייה לנוח בהגנה, יש לזה השפעה על רמת העייפות.
      ג'יי קראודר עבר אותו. כמה פעמים.

  7. קשה לי להשתחרר מההייפ…
    .
    המצטיין הלילה במשחק של הסאנס מול המאבריקס?
    .
    ג'יימס ג'ונס.
    הלילה ראו את העומק של הקבוצה הזו.
    10 שחקנים שיחקו 10 דקות או יותר,
    הסנטרים שסבלו מבעיות עבירות (אייטון עם 4 עבירות, 18 דקות. מגי עם 5 עבירות, 10 דקות) נהנו מגיבוי (לא בפעם הראשונה העונה) של ביומבו עם 18 דקות מצוינות (9 נקודות, 100% מהשדה).
    .
    ק-ב-ו-צ-ה
    .
    (לא, זה לא נמאס לרשום את זה. הרווחתי ביושר אחרי עשור נוראי…)

  8. דאלאס קלעה נהדר עם מעל 41% מהשלוש ובדיוק 50% משתיים (46.5 מהשדה) ו-83.3% מהקו, אך עם הגנה לא מרשימה פיניקס קלעו נפלא עם 52% מהשלוש ו-70.6 משתיים (64.5 מהשדה) וגם קלעה 85.7 מהקו.
    לפיניקס יתרון ברור בכ"ח עם 25-34 ובאסיסטים עם 19-28 ובחסימות 1-6. בחט' 6-7 לדאלאס ובאי' 16-14 לדאלס אך לפיניקס יחס אס'-אי' טוב יותר חמרות שני אי' יותר. אך מה שהביא לפער המשמעותי הםמאחטזי הקליעה המרשימים מאוד והייתרון בכ",ח ובאס'.
    לוקה היה אדיר כהרגלו בהתקפה עם 12-8 משתיים לצד 10-5 מהשלוש אך שלו כהרגלו עם ניהול משחק מפוזר עם אסיסט לכל איבוד (שבעה בשני הנתונים). ברטנס היה בינוני מהשלוש (3-1) וגרוע משתיים (9-2), דינווידי היה גרוע משתיים (5-1) ונהדר מהשלוש (5-2).
    כריס פול עם 68.75% מהשדה שמהם 71.43 (14-10) משתיים ומהשלוש קלע 2-1 וכן מסר שמונה אס' וחטף פעם אחת לעומת שלושה אי'.
    בוקר עם 8-5 מהשלוש לצד 11-6 משתיים.

  9. נק' על שמירות לחץ – דאלאס פתחו את המשחק עם לחץ פול קורט על פול עם בולוק, שהכריח שחקנים אחרים בפניקס (בעיקר קראודר אם אני זוכר). כל מה שזה עשה היה להשאיר את פול רענן לרבע הרביעי. לעומת זאת דונציץ כדרר את עצמו למוות ופניקס הריחו דם ושיחקו עליו בהתקפה פעם אחרי פעם. בקיצור, אתה רוצה להוציא את הכוכב של הקבוצה השניה מהמשחק – יש דרכים יותר אפקטיביות מלא לתת לו לכדרר את החצי שלו

  10. תודה סמיילי
    ראיתי את מיאמי-פילי כהמשך לטירוף שהיה בברנביאו.
    אבל לא היו עוד ניסים.
    עם כל כמה שאני אוהב את הארדן, המצב הפיזי שלו זה באמת בושה. בושה לו ובושה לליגה שמחלקת חוזי-מקס לשחקנים מוזנחים ומזניחים.
    בכישרון הוא עדיין רמה מעל כולם. תראו את האסיסטים והלובים, גאוניים, גם בחדירה הוא עדיין בלתי עציר אלא אם מגיע גבוה לעזרה.
    אבל הוא יורד דראסטית בחצי השני, בקושי זז, לא מנתר, ואיבד את הקליעה בסטפ-בק שזה נטו רגליים.
    לראות את פול, או לחילופין את מודריץ' ובנזמה בגילם, ולראות את הארדן (הוא בן 32 בסך הכל!) – זה שמיים וארץ מבחינת היחס למקצוע.
    .
    אנד יט!
    אם אמביד יחזור במשחקים 4-3, הכל פתוח.
    .
    מקסי שמע אותי מקלל אותו והתחיל לשחק ברבע השלישי. אני לוקח צעד אחורה לגביו, יש לו כישרון, מין גארד-סיאקמי כזה. לא חושב שהוא פרנצ'אייז, אבל כוכב דרגה 3 בהחלט.
    .
    ומילה על דני גרין.
    הבן אדם לא קולע (מעיף איירבולים), מחטיא לייאפים, מאבד, לא תופס ריבאונד ושומר בינוני מאוד.
    ובכל זאת – שחקן חמישייה כל חייו בקבוצות צמרת שלא לומר אלופות.
    נשגב מבינתי.
    באמת.

  11. סאנס-מאבס השיפוט הכי מחפיר שראיתי העונה. מעניין באמת למה במשחקים של הסאנס שחקנים תמיד נופלים לריצפה בצורה מוגזמת, לוקה סוחב לבד. חשבתי שברונסון צריך להיות כינור שני אליו אחריי התצוגה נגד יוטה, אבל כנראה שזה לא המקרה אם כל הכבוד מארק צריך לשקול אם לתת לו הרבה כסף בקיץ, כי לי לא נראה שהוא שווה את זה במיוחד שחקן בן 25 אז שיפור משמעותי לא נראה אצלו

    1. אפשר לעשות התאמות למשחק של לוקה בשביל ברונסון, אבל אחרי החופש שהוא טעם מול יוטה נראה לי שסיין וטרייד לקבוצה פח שצריכה רכז (לדוגמא וושינגטון) יהיה הכי טוב

    1. כי הוא אף פעם לא היה שחקן שההגנה שלו מאפשרת לו לשחק במשחקים חשובים כשהיעילות ההתקפית שלו ברצפה. וחוץ מהמשחק הראשון של הפלייאוף, היא נמצאת לא על הרצפה, אלא מתחת לבלטות. למיאמי יש מקום רק לשחקן אחד נטול הגנה, וטיילר הירו מפגיז.

  12. חברים כריס פול נותן הצגות כי אף.אחד לא שומר אותו וכן הוא גם טוב ושומר על עצמו פיזית (לעומת הארדן שבכושר כמוני )אבל שהוא נשמר רציני הוא לא יכול לעשות סל. מקווה שלא יראה אליפות הוא טרמפיסט שניסה לרכב על כוכבים כמו הארדן ובוקר.
    מה אתם בוכים על לוקה אין לו צוות….זה המצב אצל רוב הליגה לטריי יש צוות? לגה יש צוות? לאמביד יש צוות? ליוקיץ היה צוות? ליאניס יש צוות בלי מידלטון?
    זה מה יש צריך בnba 2 סטארים לקחת אליפות או להנות מפציעות ושחקני סף אולסטאר

      1. שמעון לא טענת לפני שבועיים שלושה יש אחלה צוות מסייע? דרך אגב אני מסכים לגבי כריס פול לוקה וכל דאלאס היו צריכים ללכת לכלא בגלל השמירה הביזיונית על כריס פול, והסאנס ניצלו את העובדה שלוקה כמו סדרן בקולנוע מצביע להם על הדרך לסל ותקפו אותו בכל הזדמנות.

  13. לא שחקן מקס:
    https://twitter.com/protectedpick/status/1522242170605817856?t=DTnOdnPTN5_NXI-OmmBL9A&s=19
    Devin Booker had 30/4/4 with only 46 touches in game 2 (less than Jae Crowder). This is one of the best examples of who he’s become. For reference Luka had 35/5/7 with 92 touches, twice as many. Booker is the most egalitarian NBA star.
    .
    לא מוסרים לו/לא יודע להוריד כדור/לא צריכים אותו בכלל/מחק אם יש מיותר.

      1. אני די בטוח שהיו כמה, לפחות כאן באתר. אבל זו לא הכוונה.
        הנקודה היא שזה מתחבר עם כל מיני טענות לא מחוברות כלפי אייטון. וגם להראות כמה בוקר שחקן נהדר וייחודי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט