מעורב הופס ליום ה' / מנחם לס

1.משחק שהיה כמעט שקול עד סיום הרבע השלישי הפך להצגת יחיד של כריס פול ב'רביעי', ואז הגיע דווין בוקר ותקע את המסמרים האחרונים


אכתוב את רשמי מהמשחק בקיצור נמרץ ואת הפרטים תקראו בסקירת המשחק:

*החצי הראשון היה די שקול. הסאנס שיחקה את משחקה, ודאלאס שיחקה 'סמול בול' אבל למעשה אין לה הרבה אפשרויות אחרות.

*ברבע השני אני משפשף את עיני: בדאלאס משחקים שלושה וונילים אירופאים: לוקה דונצ'יק, מקסי קלבר, ודוויס ברטנס. שלושה אירופאים במשחק חשוב ביותר בשלב השני של הפלייאוף???

*לוקה הוא לוקה, ומסיים את החצי עם 24 נק'.

*גם הרבע השלישי היה די קרוב והסאנס מסיימים אותו 83-89. לוקה קלע ברבע זה רק 2 נקודות.

*עכשיו מגיע הרבע הרביעי.

*מה שכריס פול עשה ברביעי חייבים למסגר עם מסגרת זהב עם כותרת "כדורסל מושלם". אני לא אוהב את כריס פול, אבל הדקות ששיחק ברבע הרביעי – וילד הוא כבר לא – הן כדורסל שאין לתאר. צריכיםצ לחזות בו. כל כך כאב לי הלב כשלוקה ניסה לשמור עליו ופול עבר אותו בהטעייה כשלוקה לא מבין מה קרה שם. הוא קלע מקרוב ומרחוק, מחצי מרחק. מצד ימין של הסל ומצד שמאלו.

*קצת כאב לי הלב על לוקה. תראו, עם כל הנסיון הבינלאומי של לוקה, הוא צעיר בן 23. כשפול קבר אותו, ידעתי שהוא הולך לעשות אותו דבר על פול שמשום מה שמר על לוקה. אז לוקה מנסה מימין, משמאל, ופול לא מתפתה להטעיות (האיטיות!) של לוקה, עד שהכדור פוגע ללוקה ברגל ועף הצידה. 3 פעמים לוקה ניסה להחזיר לפול כגמולו אבל לא הלך לו.

*אני לא לוקח דבר מלוקה. הוא שחקן אדיר, אבל מה שתארתי למעלה עלה לדאלטס בכמה נקודות טובות. הוא סיים עם 35 נק', אבל 24 מהן נקלעו בחצי הראשון, 2 ברבע השלישי, ו-9 ברבע הרביעי.

*אילו הייתי מאמנו של לוקה הייתי אומר לו שאין טעם להוציא את כל מה שיש לך בחצי הראשון, ואז רוב המיץ יצא מגופך. עליו לדעת שעליו להיות ווינר ברבע הרביעי ולא בחצי הראשון. המורה הטוב ביותר שיכול להיות לו זה כריס פול עצמו.

*כשכריס פול הרים ידו וביקש לרדת, דווין בוקר החל לשלשל אותן, ושם את המסמרים האחרונים בכמה קליעות נהדרות. אייטון היה בפאול-טראבל כבר בחצי הראשון והערב הסאנס עשתה זאת בלעדיו.

*לדאלאס ישנה בעייה: ברונסון לא מסוגל לשחק כשלוקה משחק. נקודה.

*גבל מגי שניכנס במקום אייטון הוא טוב בהרבה, וחשוב בהרבה, מהקרדיט שנותנים לו. הערב כמה סלים, חסימה מצויינת, ואסיסט אחד שהוא נתן היו מלאכת מחשבת ממש.

*דאלאס תנצח משחק אחד בבית, אבל אז יגיעו חזרה לפיניקס למשחק ששי ואחרון עבורם.

2. מיאמי ניצחה במשחק שהמתח היחיד בו היה אם מיאמי תצליח להגביר את יתרונה מעשר, או הסיקסרס תוכל לקצץ בו

כמה מחשבות וקביעות כפי שהן קופצות לראשי:

*נקודה למחשבה: מיאמי הייתה 0-2 בסיבוב השני 18 פעמים בעבר, וניצחה את הסדרות בכולן!

*נקודה שנייה למחשבה: הסיקסרס פיגרה 2-0 בסיבוב השני 19 פעמים בעבר, והפסידה את הסדרות בכולן.

*אני מאמין שכשג'ואל אמביד יחזור לשחק, מיאמי היט תעלה את רמת משחקה. בגלל שהוא איננו מיאמי משחקת במין עצירות משונה במקום לטרוף את המשטח, לקבוע 20-25 הפרש, ואז לשחק רק להגדילו.

*במקום? היא משחקת במין עצירות כאילו "ברור שהיא עומדת לנצח, אז למה היא לא פותחת הפרש"? אז בגלל שהיאנ אמורה לפתוח הפרש היא לא מצליחה לברוח מעשר הפרש רוב המשחק עם מין פחד ששתי שלשות של הסיקסרס ואז אפילו הפרש בטוח לא יהיה.

אם אדביו לא מתלונן על חסרונו של אמדיד כשהוא מצויין עם 8 מ-10 מהפרקט, 8 מ-8 מהקו (וזה אחרי שלשום כשהיה 7 מ-11)

*אבל זה לא אדבאיו שהיה הבעייה הראשית של פילדלפיה. הבעייה שלהם הייתה שוב ערב עצוב של 8 מ-30 מהטריי.

*טייריס מקסי משתפר ממשחק למשחק. הצעיר בן ה-21 הזה הוא FEARLESS. אין לו כל פחד. אבל הוא לא עושה דברים טפשיים. הכניסות שלו לסל הן קשות ביותר לעצירה בגלל האתלטיות שלו , והוא משתמש ב-1.90 שלו מצויין נגד נמוכים ממנו וגבוהים ממנו. הוא בדרך להיות סופר-סטאר בליגה הזאת. היום הוא העפיל על ג'יימס הארדן בכל. הוא שיחק 43 דקות – בגיל 21 זה אימון קל – קלע 34 נק' ב-12 מ-22 והיה האיש היחיד של ממש של הסיקסרס.

*טוביאס האריס שיחק טוב. אני לא יודע מה רוצים ממנו. 9 מ-12 מהפרקט. 2 מ-5 מה-3. 21 נקודות. אבל גם 4 ריב', אסיסטים, ו-4 גניבות.

*אני לא מבין מה דוק ריברס משתמש בדני גרין במקום לתת לצעיר כמו מילטון לשחק (או קורמז!). דני היה פעם קלעי שלשות. היכולת מזמן נעלמה. הערב הוא היה 1 מ-10 מהטריי ושיחק הרבה יותר מדי דקות מאשר הגיע לו.

3. מסתבר שזה אמיתי: בן סימונס עובר היום ניתוח גב

ההודעה מהנטס קצרה: "בן בסימונס עומד לעבור ניתוח גב ביום חמישי. הוא אמור להיות מוכן למחנה האימון"

הניתוח יחייה 3-4 חודשי ריהביליטציה, 'AND HE IS FULLY EXPECTED להיות מוכן לפתיחת מחנה האימון של הנטס.

הוא יעבור פרוצדורה הנקראית microdiscectomy למניעה הכאב שהוא סובל זה זמן רב ב-HERNIATED DISK בגבו התחתון..

The decision to undergo the surgery was reached after "consultation with multiple back specialists," the Brooklyn Nets said.

לסימונס מחכים 114 מיליון לשלוש העונות הבאות.

4. דריימונד גרין מראה אצבע אמצעית לקהל ממפיס

דריימונד גרין נפגע בפניו מוקדם במשחק ההפסד 101-106 נגד ממפיס. בדרך לחדר ההלבשה שם חיכה לו הרופא לתפור כמה תפרים. בדרך לחדר ההלבשה כשהוא מדמם צהפנים הקהל פרץ בשריקות, בקריאות בוז, ואפילו ניזרקו כמה חפצים קטנים. הקהל ידע שהוא נפצע, ושמח שהוא נפצע. לכן קריאות ה-'BOOOOO'.

גרין לא היסס להראות להם אצבע אמצעית.

"ידעת שתיקנס ב-$25,000?"

-"בוודאי שידעתי. זה היה שווה כל דולר מה-25,000. זה הרגיש מצויין".

5. לפיג'יי טאקר ישנו רוגז רב לגבי הטיפול של מילווקי באקס

אם ייצא למיאמי היט לשחק נגד מילווקי, לפיג'יי טאקר תהיה מוטיבציה מיוחדת לשחק טוב ולנצח אותם.

הוא טען השבוע בראיון עם מרק ספירס (https://andscape.com/features/p-j-tucker-explains-heat-culture-feeling-good-at-36-pat-riley-and-why-hes-the-nbas-wine-king/) שבמקום להתנהג איתו כמו עם ווטרן כשהגיע הזמן לחתום חוזה חדש, הם התנהגומ אליו כמו אל איזה מתחיל. הוא היה הרי תורם ענק בריצה שלהם לאליפות בעונה שעברה עם השלשות שלו ועם ההגנה, אבל זה לא הספיק:

They just weren’t going over the luxury tax,” he said of the Bucks. “It just is what it is. They love you and whatever, whatever, but they weren’t going to go over it. They felt like they could replace me, and they did replace me.

Even as a vet being around, it’s like, ‘All right, you f—— replaced me. Cool,'” the 36-year-old Tucker went on. “For me, it wasn’t even about money. It was more about respect because they basically told me to go find an offer and they would match it. After hearing that for me, I’m not coming back even if I had to take less money. To me, that was disrespectful. So, as soon as they said that, I told my agent Andre [Buck], basically, ‘We are moving on, whatever we get out of that, that’s what we’re doing.’”

Tucker did add in the interview though that he loves the city of Milwaukee and felt very appreciated by the “amazing” Bucks fans during his time there. You can read his full .interview with Spears here.

כמה שהבאקס צריכים אותו עכשיו נגד הסלטיקס!

6. לג'יילן בראון – שיש לו די הרבה 'קיירי אירוינג' בנפשו – יש הסבר למהפך שקרה בסלטיקס מאמצע העונה ואילך (הוא מאמין שהסלטיקס מקבלים אנרגיה משינוי המסלולים של כוכבי-הלכת)

ב-31 לינואר, כשהסלטיקס היה מתחת ל-500. הוא פרסם את הטוויטר המפורסם שלו "האנרגיה שלנו עומדת להתהפך. להשתנות" היום הם קונטנדרים לגיטימיים לאליפות.

אתמול הוא הגיב ב-"TODAY IN NBA" אחרי הנצחון על הבאקס לטוויטר שלו מה-31 לינואר: "ידעתי. אני לא מתפלא כלל. ב-1 לפברואר האנרגיה שלנו השתנתה לחלוטין". הוא מסביר: "עד ה-31 לינואר סבלנו מ-retrograde energy בכיוון הלא נכון. מה-1 לפברואר ה-RETROGRADE ENERGY שינתה כיוון ("SHIFTED" בשפתו) ואנחנו בסלטיקס קלטנו זאת וזה שינה את כל המשחק שלנו"

RETROGADE – רק שתבינו – הוא הזמן שכוכבי-הלכת משנים את כיוון סיבובם – לפי הסברו של ג'יילן בראון – וזאת האנרגיה המיוחדת שניכנסה בכל שחקני הסלטיקס.

FAIR ENOUGH, גיי'לן.

אבל…אבל…למה ה-retrograde energy לא מכניס אנרגיה מיוחדת לשחקנים אחרים בקבוצות אטחרות? את השאלה הזאת אף אחד צ-TODAY IN NBA לא שאל!

7. כשסטפן ג'קסון שמע שמייק ד'אנטוני הוא אחד מהמועמדים להיות מאמן שרלוט הוא אמר: "PLEASE, ANYBODY. JUST NOT MIKE!

הוא שלח את המסר הזה לקבוצה:

Dear @hornets I love being apart of the Alumni but please if u hire Dan Phony we will not win,” wrote Jackson. “Melo [LaMelo Ball] gonna get his numbers of course but show me when [was] the last time [that] Dan Phony won anything. So many other coaches out there with Playing and Coaching Experience. Sam Casell [sic], Rasheed Wallace, Damon Stoudamire and so many more. Just saying he ain’t it.”

8. ג'ה מוראנט זורק אל סטפן קרי כמה מילים בסוף המשחק השני

בסיום המשחק הראשון סטפן קרי פונה אל ג'ה מוראנט ואומר לו:

אז בסוף המשחק השני ג'ה מוראנט מחזיר לספטן קרי:

מוראנט אמר כמה מילים שלא להדפסה כאן, אבל ה-GIST של המשפט שכן קלעו משפתיו היה: "אני אוהב לשחק נגד שחקנים כמוך. LET'S HAVE SOME FUN IN S.F!"

9. איזה קלאס יש לסטיב לאב שהתחרה עם טיילר הירו על תואר 'השחקן הששי' שהירו זכה בו. לאב טוויטר:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 141 תגובות

  1. מנחם איזה מעורב מעולה.
    לגבי פיניקס אני לא זוכר אם אי פעם ראיתי משחק שקבוצה אחת אף שחקן ששיחק בה לא ירד מ 50% מהשדה! והקבוצה כקבוצה היתה 65% מהשדה ו 52% מהשלוש . רק להשלים מהקו 18מ 21 85%. גם מהשלוש כמעט כולם למעט פיין וקאם ג'ונסון היו מעל 50%.
    יעילות מפלצתית.

  2. תודה דוק
    לא צפיתי במשחקים, אך לגבי לוקה והמאבס, עדיף לפתוח יתרון מוקדם בכל משחק כדורסל שהוא, זה שם את היריבה במצב שהיא צריכה לחזור מהפיגור ואותך בעמדת כוח אדירה. אנחנו חושבים שכל פיגור ייאבד מתישהו כי אנחנו זוכרים דווקא את הפעמים שקבוצות חזרו מפיגור (כמו סיטי ריאל אתמול) במקום כאלה ששמרו על ההובלה שלהם

    1. +100
      אבל כשיש לך מאמן כמו אנצ'לוטי ושחקן על חלל כמו כארים, קורים ניסים.
      המאמן המדהים הכניס תוסף דלק לקראת הסוף כשהחליף את טוני ברודריגו. זה לא היה נס….

        1. אז כנראה שהוא איש בר מזל עם 3 גביעי אירופה.
          החילוף שלו בא בדיוק בזמן ורודריגו עשה את כל ההבדל…

          1. זה הרבה עניין של מזל
            כי גם החילוף של פפ היה בזמן הכניס את גריליש וסיטי היו יותר טובים איתו פשוט היה חסר מזל שהכדור ייכנס כמו שהיה לויניסיוס בתחילת המחצית השנייה
            החמיצו לייאפים פתוחים…

            1. כמה משחקים כאלה ראיתי של ריאל בשנים האחרונות עם גולים בדקה ה 95?
              כארים מלך של מצבים כאלה, של גולים בתוספת זמן.
              אתה רוצה לקרוא לזה מזל? מצוין
              אני קורה לזה ניצוץ של השראה.

            2. כשזה קורה שלוש פעמים רצוף בבית בנוסף על אליפות זה כבר קצת יותר ממזל. זה הילוך נוסף שריאל מעבירים כשהם בסוף משחק

      1. זה היה נס אבל גם מה שאתה אומר.
        הוא הוציא את כל חוליית הקישור "המיתולוגית", הכניס את קמבינגה המצויין שדחף קדימה והכניס את רודריגו ואסנסיו שהם התקפיים מאוד ומחפשים לכבוש (בשונה מקרוס וקזימירו). שים לב בגול השני של רודריגו גם אסנסיו שם נוגע בכדור.
        עם השחקנים הטריים והשחקנים הבלתי-מתעייפים שנותרו (וולוורדה, נאצ'ו, מיליטאו, בן זמה, ויניסיוס, קארבאחל) הוא זרק 6 ו-7 שחקנים ל"בוקס" (הרחבה), גם גווארדיולה דיבר על זה בסוף. זה היה הימור והפקרה של ההגנה ולכן גריליש הגיע למצבים נהדרים, אבל זה היה הימור מושכל שנתן הזדמנות למזל. בשני הגולים של רודריגו ריאל היו עם הרבה שחקנים ברחבה ובשניהם הייתה נגיעה ברחבה לפני הגול (הבישול של בנזמה מדהים טכניקה ברמה הכי גבוהה).
        אז כן היה נס – אבל אנצ'לוטי עשה הכל כדי לאפשר לו להתרחש.

        1. ברור שבמאקרו זה כל השינויים שהיה לו האומץ לעשות.
          הוצאה של לוקה ושל טוני וקאסמירו והכנסה של קמבינגה אסאנסיו ובהארכה החלפה של כארים בלוקאס הטרי בהארכה נתנו לו את הניצחון. גם משיכת הזמן ובעיטות בסוף לקיבינימט…
          מעניין אם נראה את נאצ'ו בגמר אחרי הפציעה.
          וכארים הוא אלוף בזכות עצמו.
          לא פלא שלורנטינו אוהב אותו כמו בן בניגוד לרונאלדו, אותו אף פעם לא אהב…

            1. אהב את הנצחונות שרונאלדו הביא אבל לא את רונאלדו הבנאדם, כמו שלא אהב את קאסייאס, עמו שלא אהב את בייל כמו שלא אהב את סארחיו ראמוס….
              לא כמו שהוא אוהב את לוקה וכארים

          1. כל זה לא היה עוזר עם גריליש היה מצליח להבקיע בדקה 87-86. אמנם אם מביאים בחשבון את ההחמצה של ויניסיוס אז הייתה הארכה כפי שהייתה באמת. ובדקה 105 הייתה הצלה גדולה של קורטואה שלא קשורה למאמן ואם היה שער אז היו בעיטות הכרעה מאחד-עשר מטרים ואז הניצחון לר קשור למה שעושה המאמן.

        2. שני השערים של ריאל היו שתי הבעיות הראשונות שלה למסגרת.. אז לא, לא נס, אבל חוסר צדק בהחלט.
          זה הכדורגל, לפעמים

          1. מילה על חוסר צדק זיו
            אני אוהד באיירן מינכן. ב-99 נשבר ליבי. לימים הבנתי שאין מה לקונן.
            ולמה?
            יונייטד אז עלו כולם למעלה ובאיירן לא השכילו לכבוש מול מגן וחצי. אז שלא יתלוננו שהם חוטפים.
            כנ״ל אתמול.
            ריאל שלחו את כולם קדימה והשיגו רוב ברחבה ומצבים. סיטי הייתה צריכה לכבוש מול ההגנה הדלילה שנשארה מאחור. לא הצליחה. וספגה.
            לא בהכרח חוסר צדק.

            1. סיטי הגיע להזדמנויות כיבוש בדקה 87-86 מרגלי גריליש אך מנדי הציל מהקו פעם ראשונה וקורוטאה הציל פעם שנייה. כדור אחד בפנים וסיטי עולה לגמר. אמנם אם נביא בחשבון את החמצת ויניסיוס אז הייתה הארכה כפי שהייתה באמת.

              בדקה 105 הייתה הצלה גדולה לקורטואה. אם סיטי מבקיעה אז היה דו קרב של בעיטות אחד-עשר מטרים שבו כמובן גם ריאל הייתה יכולה לנצח אך גם סיטי.
              כך שגם אם ניצחון ריאל לא היה חוסר צדק אך מזל היה להם וחוסר מזל לסיטי.

  3. שגניטלי בראון יתרכז במניעת איבודים טפשיים שלו ושל טייטום במקום לקשקש על אנטרוגרייד או רטרוגרייד אמנזיה…

  4. פיניקס קבוצה מצוינת
    פילי כמו שהיא נריאת מוכיחה שהארדן נתן 3-4 עונות לפנתיאון ביוסטון ומאז הוא מסריח את הפארקט
    אתה לא יכול להיות עם זונות וחשפניות ולשמור על הגוף שלך לעשור הרביעי
    הארדן היה שחקן שמסוגל לנצח לבד קבוצה כמו מיאמי היום הוא בקושי נותן פייט לחשפניות של מיאמי

        1. מילא במגרש, אבל מה עשו אוהדי הכדורסל שמגיע להם לסבול…
          למה אני, האשף ויואל צכים לסבול? מה עשינו רע?

      1. חחחחח מתי אתה יודע שהסתבכת מעל הראש
        כשדוק רזי מזהיר אותך
        שי אני מגבה אותך
        בוא לצד האפל הבבון אבא שלך

            1. קוראים לזה הרמה להנחתה

    1. אמת אין כמו האדרה עצמית בלי הגנה לעמוד על הלוגו בפריים ודריבל דריבל. הם שונים אבל טריי עומד על הלוגו עם ידיים על המתניים לוקה עומד בשלשה חצי פינה רחוקה מטר מהקשת או באמצע עם הידיים וגה אוהב לעמוד בפינות ל3 עם ידיים על הברכיים 😎.
      הם רוצים ראשמור רק ככה מגיעים לשם צריך לפני הכל צריך סטט אחכ mvp ואז תארים

    1. מעניין אם הבחור שאמר “The Jews are the richest. You know who the Rothschilds are? … They control all the banks. They own all the banks.” (אני יודע שדאנתוני לא יהודי), היה אומר את זה אם הם היו רוצים למנות את דווין קייסי

  5. מילה על לוקה –
    ברבע האחרון הסאנס חיפשו לשחק עליו ללא הרף.
    זה משהו שהוא (או קיד) יהיו חייבים לפתור,
    הסאנס לא יפסיקו לנסות לגרום לו לשלם בצד ההגנתי של המשחק.

  6. נשלח מפה איחולי החלמה מהירה לסימונס, הניתוח שהוא עבר די דומה לשניים שאני עברתי בשנה שעברה. גם אצלי, דרך אגב, זו לא הייתה פציעה אמיתית, רק ניסיון לעקוץ את מקום העבודה שלי. בינתיים זה קצת פחות משתלם לי.
    תודה רבה על המעורב המעולה

    1. הניתוח שסימונס עובר הוא לא ניתוח של פריצת דיסק או משהו כזה. זה רק ניתוח להפחתת כאב. אחרי ני.וח כזה הסיכוי שלא לזכות במשפט מול פילי עולה משמעותית. שווה 20 מליון. נותנים מליון דולר לחשבון בשוויץ למנתח שיעשה את ההצגה ו 19 מליון מקבלים מפילי ושמים בבנק.בקיצור אני עדין לא מאמין שהוא פצוע בשום מקום חוץ מבשרירי החשק שכנראה ממוקמים אצלו בגב.

      1. ההיכרות שלי עם התחום היא רק משני הניתוחים שעברתי, אני ממש לא מתיימר להבין בתחום. אבל ממה שאני קורא, הוא עובר ניתוח להסרת מקטע הדיסק שפרץ (הנוזל הפנים דיסקי, אבל לא צריך להתקטנן). זה נשמע להדיוט כמוני כמו ניתוח 'קלאסי' לפריצת דיסק. אם אתה או מישהו אחר יודע יותר, יהיה מעניין לשמוע

        1. חלק מה'קסם' של פריצות דיסק, הוא שממצא דומה אצל שני אנשים, יכול להתבטא בצורה שונה. קח שניים עם הבחנה דומה בmri או כדומה, אצל אחד הבליטה תלחץ על עצב ותגרום לכאב, ואצל אחר לא.
          בנוסף, ניתוח בגב הוא תמיד הימור (ולראייה תסמונת ניתוח הגב הכושל, באמת שיש דבר כזה). מי שמסכן כך את הבריאות שלו בשביל כסף, אפילו בשביל מיליונים, הוא אידיוט רציני בעיניי, על גבול המד'ב

          1. מסכים אבל אני לא שופט שחקן אן בי איי על פי קריטריונים שמתאימים לאדם נורמלי. הם לא. בכל מקרה נותן לך את הקרדיט שאכן מדובר בניתוח פריצת דיסק או משהו כזה (אין לי חשק להתעמק בתחום) . לא איכפת לי לאכול איזה כובע רחב שוליים ואעשה זאת בשמחה אבל אני חייב לציין שאני עדין לא מאמין לא לו ולא לרופא שלו. לא מצוין בהודעה האם הנטס הם אלה ששלחו אותו לבדיקות של רופאים מטעמם או שהרופאים הם מטעמו. תכלס לנטס לא אמור להיות יותר מידי איכפת מהגב שלו או מהסכסוך שלו עם פילי הם רוצים שיחזור לשחק כך שאני בפירוש רואה מצב שאומרים לו בסדר תבדוק. צריך ניתוח ? אם אתה חוזר בתחילת עונה הבאה אז סבבה . טפל בעניין בעצמך.
            מה שיפה בעסק הזה הוא שכל העסק הזה יגיע לבית משפט ואז נדע אם זה רופאים מטעמו מטעמם וכ'. את האמת נדע בסוף לגבי הסיפור הזה.

            1. אני גם לא מאמין. אם לסימונס היה קייס רפואי לא לשחק השנה בפילי הוא לא היה צריך להחרים ואז לשחק את הקטע הפסיכולוגי. אני לא אתפלא אם הנטס ראו את ההתנהגות של הארדן ורק רצו להיפטר ממנו תמורת משהו, לפני ששאר הקבוצות שמות לב למה הוא שווה באמת

        2. כשברוקלין הסכימו להחלפה הם לא ידעו שיש לו פריצת דיסק כזה?
          הרי רופעים מעורבים במעברי שחקנים. אפ-חד לא קונה חתולה בשקית.

        1. אתה לא יודע על מה הסכסוך. יכול להיות שזה התחיל כבעיות מנטליות ובהשך הופיעה פציעה בגב.
          הכל יתברר בבית משפט זה היה מעניין.

          1. לא. יודעים טוב מאוד שהסיקסרס קנסו את סימונס בעקבות חוסר המוכנות שלו לשתף מידע על הטיפול הנפשי שלו ולהבדק ע"י מישהו מטעם הקבוצה.
            אין לפציעה בגב שום קשר לקנסות.

  7. תודה מנחם. הפער בין לוקה לשאר השחקנים בדאלאס גדול מדי, אם הם לא נופלים על ערב משוגע של ברונסון, קליבר או מישהו אין סיכוי למשחק תחרותי מול מכונה כמו של פיניקס

  8. דאלאס פשוט משחקים "המופע של הארדן ביוסטון", רק שיוסטון היו אז קבוצה יותר מוכשרת, הארדן נשק התקפי פסיכי ואחד, כריס פול לצידו, שמתח את הקבוצה הכי גדולה בעשור האחרון.
    דונצ'יץ' נהדר, אבל כרגע זה פשוט שכר לימוד מול העומק של הסאנס.

  9. ההגנה של דאלאס עדיין מזעזעת.
    מצד שני השופטים שורקים כל הרבה שאי אפשר באמת לשמור.
    לוקה אולי צריך עזרה ולא יכול הכל לבד, אבל הבעיה העיקרית היא בהגנה, לא עוצרים את שחקני הפנים לא את שחקני החוץ, לא אחד על אחד, ולא נתיבי מסירה. כלום.
    מצד פיניקס, רק צריכים להמשיך ככה

    1. הגנה זוועת עולם של דאלאס שגרמה להתקפה המעולה של פיניקס להיראות פשוט מפלצתית.
      כמו שלוקה ענק בהתקפה ככה הוא עלוב בהגנה. פול עשה מה שהוא רוצה שהוא פגש אותו או כל אחד אחר.
      ברגע שהשחקנים של פיניקס רואים שהכדור נכנס בקלות, גם שחקני המשנה מקבלים ביטחון וצולפים ללא הכרה.
      דאלאס צריכה לנסות להעלות את ברונסון מהספסל ואת דיונווידי ליד לוקה.
      בלי הגנה שתוריד את פיניקס למתחת ל50% ושברונסון ודינווידי שיחברו 35 נ'ק משותפות אין לדאלאס מה למכור בסידרה.

      1. ג'ייסון קיד נתן להם הוראה לשחק אגרסיבי, ולפרקים זה עבד וגרר את 2 הקבוצות לבלאגן של עבירות, אבל פניקס היא מפלצת התקפית וצריך הרבה יותר מסתם להרביץ כדי לעצור אותה – תראה איך היא שיחקה מול מילווקי (לא קבוצת הגנה בינונית) בשנה שעברה בגמר

  10. בדאלאס אין כלום חוץ מלוקה …פשוט סגל חלש מאוד . מה שלוקה עשה עם החבורה הזאת הוא לא פחות ובעצם הרבה יותר מאשר מה שהג'וקר עשה….בדנבר יש יותר כישרון בסגל .אני כבר מזמן זיהיתי את הבעיה האישיותית וההתנהגותית של לוקה באופן כללי, ומול השופטים בפרט. אם לא יפסיק להתעסק בשופטים כל הזמן אז לא יהיה טוב. מקווה שקיובן יבנה במהרה קבוצה סביבו כי זה הולך לביזבוב כמו הקריירה של נוביצקי שהובילה לטבעת אחת בלבד .

  11. נברסקה, 2067. ליגת ה-NBA היא חלום רחוק שרק מעטים זוכרים שאי פעם התקיימה. כך גם כסף. חבורת חקלאים יוצאת למאבק נגד הזמן לנסות לקצור את החיטה בשדה האחרון במדינה לפני שטורנדו האש מגיע. אחרי כמה שעות של עבודה, אחד החקלאים, איש כבן שבעים גבוה לפחות בראש מכולם, עוצר לשנייה לנשום ולהחזיק את הגב הכואב שלו. במקרה באותו רגע עובר ליד השדה מישהו שפעם היה בהופס: "לא מאמין לו. בן סימונס עדיין מנסה להשיג את ה-20 מיליון מפילי. בושה".

  12. סיפור מעניין שמתחיל להתפתח:
    https://twitter.com/MikeVorkunov/status/1521939007613063172
    סן אנטוניו ספרס רוצים לפתח את "השוק" שלהם ממונטריי שבמקסיקו ועד לאוסטין ולכן 4 משחקי בית שלהם שנה הבאה ישוחקו באוסטין ובסיודד דה מקסיקו (שזה… קצת רחוק ממונטריי). ולמרות שראשי הקבוצה טוענים שאין להם כוונות לעזוב את סן אנטוניו לגמרי, המקומיים מתחילים לחשוש.

  13. קיירי בתגובה: המורשת שלי בבוסטון חיה ובועטת. תמיד אמרתי שלעולם לא אעזוב את בוסטון. אומנם גופי הגשמי עזב את בוסטון אך רוחי תהיה שם לנצח.

  14. דיווח עדכני מעמק הירדן – דני אבדיה נצפה בבית זרע (הקיבוץ של אימו).
    הוא עם בנדנה, גורמטים, שרשרים ובלינג-בלינג, רכוב על מרצדס פתוחה מפונפנת.

  15. עוד שחקן שכנראה עובר ניתוח מיותר כי אין לו ידע או מוטיבציה לעבוד על הגוף שלו. אני בטוח שהפיסוק שלו לא קרוב לספליט או סטראדל והוא גם לא נוגע בריצפה עם כפות הידיים שלו בעמידה עם ברכיים ישרות. על היכולת שלו להימתח או ליצר כוח בטוויסט כלשהו אין בכלל מה לדבר, רוב בני האדם חלשים בזה ולכן סובלים משלל בעיות ופציעות.
    ניסויים בבני אדם במשך עשורים ויש כאלה שמשלמים מליונים בשביל להשתתף בניסוי.🤷‍♂️

    1. Shadow תודה מצויין, לסימונס יש בעיית מוטיבציה ודרייב קשה שהייתה עוד מימיו בתיכון,
      כמובן שפילי פמפמו אותו שהוא כוכב על מהרגע הראשון שדרך על הפארקט ועוד נתנו לו 200 מליון בטוחים, הליגה נהייתה חממה לשיקוצים ואני חייב להודות זה מעניין להחריד.
      דרך אגב ראית את הארדן? הוא במצב גופני רע לא לספורטאי ברמה הגבוהה ביותר אלא לאדם רגיל האיש לא מסוגל לרוץ.

      1. הארדן נראה על הפנים אבל אין שחקן אחד בליגה שעובר מבחן גמישות בסיסית שלא לדבר על כוח ותנועתיות במצב מתוח. רובם נפצעים בגלל מצב פיזי ירוד. בעיות גב לילדים בני 20 איפה נשמע דבר כזה?

            1. אני מבין שכל הכדורסלנים עושים את הבית זונות שאתה מתאר . כי אחרת, למה שאבדיה מספר שהוא עייף בהתקפה (ילד בן 20 פרופר) כי הוא צריך לשחק בהגנה?

            2. אם אבדיה עייף לשחק בהגנה ובהתקפה 20 דק הוא בבעיית כושר חמורה

          1. אתה עובר מבחן גמישות בסיסי? לא שזה מספיק אבל זה בשביל הבריאות שלך.
            אם היית גמיש וחזק בעל תנועתיות מלא גם דרך כול כמו שכל בן אדם בריא אמור להיות ממש כמו שהיית ילד והיה לך את היכול האלה באופן טבעי, היית מבין.
            כשאתה מסוגל לזהות דברים כאלה בגוף שלך ולתקן אותם אתה גם מסגול לזהות את אצל אחרים. מדובר מנסיון אישי קודם כל

            1. מלאה*

            2. כול = כוח

            3. אני נוגע ברצפה כשהברכיים ישרות עם הכריות של הפות ידיים, לא עם האצבעות, ואני עושה מתיחות אחרי כל ריצה וגם יוגה לפעמים, ובתור ילד גם הייתי יכול לשים 2 רגליים מאחורי הראש (אולי גם היום). ועדיין, זה לא מקנה שום יכולת ניבוי לגבי אנשים אחרים – אני לא מדבר על אנשים עם עודף משקל שברור שהם לא יכולים.

              מה שאני כן יודע, זה שלא הגיוני שפניקס תיתן לברידג'ס או לבוקר את החוזים שהיא נתנה, ולא תקצה פרומיל מזה למערך כושר שכולל עבודה על גמישות. מה גם שזה לא בדיוק ידע יסודי. בצבא טירונים עושים מתיחות אחרי ריצה, ובנ.ב.א זורקים?

            4. ידע יסודי – ידע סודי

            5. נראה לי שיש לנו בעיה של דיבור במוסגים שונים להגיד "עושים מתיחות" זה כמו להגיד אנימרץ מ100 מטר. בכמה זמן אתה רץ? איך אתה נמתח איך אתה נושם איך אתה מפעיל את הגוף שלך זה בדיוק ההבדל.
              הייתי בצבא וזה בדיחה מה שעושים שם.
              גמישות היא חלק אחד השאלה היאמגם אם יש לך כוח במצב מתוח מקסימלי. אתה מחזיק או קורס לתוך מתיחה עמוקה? אתה מצליח לנשום בחופשיות או שיש לך לחץ? הגוף מיושר או עקום בשביל להיכנס לתנוחה? יש הרבה משתנים שאין לי אפשרות להעביר לך כהסבר מלא במדיום הזה אבל אם יהיה מפגש הופס כלשהו אני אשמח להראות לך בלייב

            6. אני אשמח. זה תחום שמעניין אותי

            7. סכין – תאתר את הקיר הקרוב אליך, תרוץ אליו ראש קדימה בשיא המהירות תוך כדי שאתה מנסה לעשות ספליט. המתיחה שתחטוף תהיה ככל הנראה יותר טובה ממה שהצל יוכל להראות לך.
              הוא הודה שאת המידע שלו בנושא גמישות, פיזיותרפיה, רפואה וכו', הוא לוקח מסיינטולוג מוזר שטוען שריפא את עצמו בכוח הרצון וכמה תרגילים שהוא המציא מכאב ברך משתק. הבעיה היא שכל הידע של סיינטולוגים באותם נושאים – רפואה, פיזיותרפיה, תרופות ועוד, וכך גם הידע שהם מעבירים לאחרים – הוא רגרסיבי לחלוטין וממש לא מתחבר עם המציאות, המחקרים והידע המודרני. הנזק שיכול להיגרם מהמלצות של אנשים שאין להם מושג אבל טוענים שהם מומחים יכול להיות הרבה יותר גדול מכל רווח שהם טוענים שיכול להיות.
              אני לא יודע עד כמה יכולות לפגוע העצות של אותו סיינטולוג. או אם בכלל הן פוגעות (רוב הסיכוי שכן. למה להאמין לטמבל מהאינטרנט שאומר לך "סמוך עליי, ריפאתי את עצמי. אף אחד לא יודע כלום חוץ ממני"?). אבל כשהסיינטולוגים מעורבים שווה לבדוק עם מומחים רציניים. ואז כבר מה הטעם להקשיב לאותו טמבל מהאינטרנט, אם יש לך מומחים בהישג יד?

            8. בכיף סכין. בהזדמנות

            9. שמעון לא סתם עובר את המבחן גמישות . שמעון הוא נערת גומי בתחפושת. רוב הזמן שהוא כותב תגובות הרגל שלו מגרדת את הגב בגלל זה הוא משתמשת בקיצורים. ווש במקום לשטוף… אההה סליחה במקום וושינגטון. טוב לא משנה.

            10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              טרולי, ראיתי את התגובה שלך אתמול בוואלה, נחמד

        1. פה אני חולק עלייך חברי,זה לא כל הליגה יאניס הוא בין השחקנים שעובדים הכי קשה על הגוף שלהם בזכות המתיחות שלו הוא לא נפצע פציעה קשה עונה שעברה וחזר לגמר, אותו דבר קרי. אני לא חושב שהבעייה היא באימון אלא בשחקנים ובאופי שלהם. מאמן שיגיד לשחקן כמו דונציץ מילה לא במקום יסיים את תפקידו בליגה לאלתר.

          1. בסדר יש יחידי סגולה כמו יאניס וגם הוא אני לא בטוח מגיע לגמישות מלא ותנועתיות מלא.
            ספורטאי צריך מקצוען באתלטיקה גם מקצוען בקליסטניקס וגם בגמישמות. מעבר לזה יש נשימה תזונה ורוח.
            זה לא משנה באיזה ספורט הוא עוסק. "הסופרטאים" של היום בענפים כמו כדורסל וכדורגל הם ברובם מתחזים.
            המסלול "המהיר" למי שלא מודע לגוף שלו זה פשוט להתחיל לעשות יוגה מכל הסוגים. משם כבר הרבה דברים יקרו לבד

        2. אתה שואל ברצינות כמה ילדים בני 20 עם בעיות גב ? חצי מהחיילים שלנו סובלים מזה. המוני ספורטאים מקצוענים בכל ענפי הספורט.
          קבוצה מודיעה ששחקן זקוק לניתוח ויעבור אותו, ואתם החלטתם בלי לראות חומר רפואי, ובלי לבדוק אותו, בלי לדעת מה מצבו הכללי, שהוא לא זקוק לניתוח, ש"ישלמו לרופא בשווייץ" . אני מנסה להבין: מה האינטרס של הנטס ?
          אח"כ הוחלט שכולם עצלנים, לא בכושר, לא גמישים, בלי לראות אימונים, בלי בדיקות ובלי כלום. כי אתה ראית בטלויזיה.
          תקראו קצת ראיונות איתם, הם מספרים על טיפולים שהם עושים, על אימונים מיוחדים, על מחקרים שקבוצות עושות ששינו הרגלי טיסה כדי לישון יותר טוב אחרי משחקים, אתה לא מבין כמה טובים החברה האלה, יש מאות שחקני ג' ליג שיישמחו להחליף כל אחד שלא בכושר. העובדות הן ששחקנים מחלימים יותר מהר, ויותר טוב. ומשחקים יותר שנים.
          זאת פשוט יוהרה לא ברורה, וחוסר יכולת להודות בטעות. אז זורקים עוד קצת בוץ, "כי השחקן לא קורא הופס" והלאה, להאשמה הבאה. שגם אותה לא צריך להוכיח.

          1. העובדה שחיילים בני 20 סובלים מזה מראה שלצבא אין מושג באיך להכין אותם לעמוס הפיזי ומכיוון שלא כולם מגיעים באותו המצב כמה התוצאה משתנה.
            כל ההסברים שלך עדיין לא סותרים את מה שאני אומר. אתה יודע גם חברות גדולות מובילות וחוקרות עד שבא מישהו שמגלה משהו יותר טוב. אמריקה היא המקום האחרון בו אתה רוצה ללמוד דברים על בריאות, אם בא לך לסמם את עצמך עם אופיודים זריקות כדורים ותכישרים זה גן עדן.

        1. וזה ההפך מכדורגל האירופאי, בכדורגל אירופאי המאמן מעל כוכב X Y, כוכב שלא יעבוד קשה או יציג יכולת ירודה לא יישחק, גארליש שנרכש ב116 מליון יורו מחמם ספסל בסיטי ואת בייל לא רואים בריאל

            1. רק בריאות לך צל.
              לא מאמין שנפלתי לזה

            2. מה לא מאמין? אתה מכור.

      1. זה שאתה רואה הזיות בארץ הפלאות שלך לא אומר שכל מי שמופיע בדרכך שותף להזיה שלך.
        הנסיון שלך לנסות להלביש עליי דברים שהם פרי דמיונך הוא דיי פתטי.

        1. ברור. גם הכתבות שצירפתי היו רק פרי הדימיון שלי.
          מצחיק כשזה מגיע ממך, האדם שמלביש כל מיני הזיות די פשיסטיות (ובניגוד אלייך, אני יודע על המונח שאני משתמש בו) על שחקנים ממרחק של אלפי קילומטרים.
          אבל ברצינות, אני חייב לדעת מה עוד המקורות שלך. השטויות שלך מרתקות אותי.

          1. אין לי מושג אני לא באמת מבזבז את הזמן שלי על הלינקים שלך, ולך אין מושג לגבי ב כולם בעצם. אתה יכול להמשיך לצייר לך עולם ולשים אותי בו איפה שתבחר אבל אני בכל בסרט אחר במקום אחר.
            אם טוב לך לשחק עם עצמך, תמשיך, גם הרובוט החבר שלך אוהב את זה. אני לא שופט

            1. בכלום*

            2. 🤣מצאת לך עוד מישהו לפחד ממנו
              יש טעם לבקש ממך את המחקר שעליו אתה מבסס את הידע שלך שקרינה אינפרה אדומה עוזרת להרמת רמות הטסטוסטרון בגוף או שפשוט להבין כרגיל שאתה מפחד לספק קישורים בגלל שאתה מפחד מאוד שיגלו שהידע שלך מבוסס על בולשיט?

            3. אז אתה מחליט שמשהו הוא שטות, עולם מצוייר ומומצא, מבלי לבחון את העובדות? לא מפתיע האמת. מסביר למה נפלת בחיק סיינטולוג.

            4. 🤦‍♂️הנה הרובוט הצטרף תנהלו שיחה ביחד בטוח תגיעו למסקנות מדהימות

            5. לא יודע מה מצחיק יותר, הפחדנות שלך או האגו השברירי, אבל בכל מקרה אני נקרע מצחוק.
              תודה שאתה קיים.

  16. https://www.ynet.co.il/sport/article/one409771
    .
    "אני זוכר שפעם ב-22:00 לפני שהיינו אמורים לטוס פעם ראשונה למשחק אימון, קיבלתי שיחה ממספר לא מזוהה. אני עונה ואומר 'הלו', והוא עונה לי 'אתה יודע מי מדבר איתך?'. אני אומר לו 'לא' והוא אומר לי 'ראסל ווסטברוק'. אמרתי 'מה קורה ראסל?' והוא אמר לי: 'יש לך מזל שענית כי אם לא היית עונה בפעם השנייה, היו לנו בעיות'.
    "כך ידעתי שהייתה התחלה טובה, ואז הוא אמר לי: 'אני שולח לך עכשיו בהודעות רשימה של חטיפים ואני רוצה שתביא לי אותם מחר למטוס'. והיה כבר 22:00, אני נכנס לאוטו, טס לכל החנויות ומבין שהחטיפים שהוא שלח לי הם כאלה שאי אפשר להשיג, אלה לא דברים שאפשר לקנות פה בכל מכולת. אתה צריך לנסוע למקומות מסוימים ומרחקים גדולים מאוד כדי לקנות אותם אז זה לא היה פשוט. בסוף השגתי את הכל, אז הייתי בסדר, זה המקרה הכי מוזר שזכור לי".

  17. הניתוח של סימונס בגב זה ניסיון להשתיל לו חוט שדרה . כל העסק הזה הוא פארסה, וברוקלין שילמה עליו במזומן.
    ממפיס נראית טוב יותר עד עכשיו וללוחמים אין תשובה למוראנט, זה מצאפ שאסור להפסיד בו.

  18. לפי הדיבורים כאן, אני מציע להקים קבוצת NBA להופס.
    אני בטוח שלא תהיה בעיה לחלק מהחברה פה לקרקס אותם, במיוחד במחצית השניה כשהם יהיו עייפים או באמצע-סוף עונה עם הפציעות הצפויות שלהם.
    אליפות – קל

        1. בול. תכלס לא צריך מטוס גם נרוץ ממדינה למדינה😀אנחנו לא מפונקים. יש מקום לטנ"ש אחד בחמישיה מי אמר אני ולא קיבל?

          1. 🙂
            ולגבי הראשי תיבות, אני כנראה אהיה כמו מנחם. בחיים לא אקלוט את זה (כנראה צריך להיות מהחברה כאן שממש מגיבים המון ואצלם זה טבעי).

            1. טנ"ש=טכניון נשר (גיא, עידו, אנליטיקס בגדול).
              שב"ר=( שמעון, ברוך. שכונה בגדול).
              😀

            2. תודה. אני בספק אם אני אזכור כי אני לא זוכר מי אלה המשתמשים.

            3. ללל – ליגה להשמצת לברון. אני, יואל, לשעבר יניב, יהלי אולמר, רזי הצטרף העונה…

            4. אני רוקי העונה של ללל
              ברוך עבר ברייד לקבוצה של לברון…
              ויש גם ללי אבל שם רק שי מככב בינתיים למרות שיש מזדמנים פה ושם

  19. אשך תארגן לנו מדריכת יוגה לקבוצה. יש לי פריצת דיסק אבל מאמין ששמעון יסביר לי שאני בריא. רוצה מאד לפתוח בחמישיה הייתי רכז פותח בנוער מחוזית בשנת 90👌💪💪

כתיבת תגובה

סגירת תפריט