מעורב הופס ליום א' / מנחם לס

1.מחשבות, סברות, קביעות, ושאלות לקראת פתיחת הסיבוב השני בפלייאוף

זה פרק ארוך מדי אז אחלק אותו לפרקים שונים

2. האם פילדלפיה ללא אמביד לא תהווה יריב רציני למיאמי?

כן. פילדלפיה לא תהווה יריב למיאמי. כוכבי הסיקסרס נשארו הגמדים שבה, ג'יימס הארדן וטייריס מקסי, ובפלייאוף אתה לא מנצח עם גמדים. מיאמי בריאה כולה, והספסל שלה רחב כפי שהוא ארוך. באם אדבאיו שהיה צריך לירוק דם נגד אמביד, עכשיו מרגיש כאילו הוא יכול להיות האיש.

3. ג'ה לא צריך יותר להיות 'האיש' של הגריזליס כדי שהיא תנצח

לא מזמן – בעונה זאת – ממפיס הייתה צריכה ג'ה מוראנט עם 30-40 נקודות וכמה סלים מעולם אחר (כולל 'טומהאוקים') כדי לנצח קבוצות טובות. לא עוד. אמש נגד מינסוטה הוא היה הרביעי בטיבו בגריזליס. דילון ברוקס, ה-2.00 מאורגון בשנתו הרביעית, JJJ – הלא הוא ג'רן ג'קסון ג'וניור (שמי שזוכר, אביו ג'רן ג'קסון היה שחקן NBA), ודסמון ביין מ-TCU – לא אטעה אם אומר שהוא היום קלעי שלשות האמין ביותר ב-NBA היו טובים מג'ה. רביעייה להתגאות בה. רק הסניטר טילמן אינו ברמה. אבל יש את ברנדון קלרק מגונזגה, הפאור-פורוורד המצויין להיכנס לחמישייה במקום טילמן, ויחד עם עוד פאור פורוורד – ג'ארד ג'קסון שהוא 2.10 מ', יש להם 'סמול-בול' מצויין נגד היריבה השנייה שלהם הווריורס, שאף היא נטולת סנטר דומיננטי.

אבל כמו שהמורה שלנו קווינט לימד אותנו בכיתה ד' שככל שהרמה עולה השחקנים שהם סופרסטארים או קרובים לסופרסטארים הם-הם שזקוקים להם יותר ויותר. הרמתי את ידי ושאלתי אם דוביד שווייצר (שמכבי חיפה כבשה יום לפני 3 שערים באשמתו) הוא סופרסטאר (קווינט היה אוהד הפועל ת"א שרוף). הוא קרא לי לשולחן לחטוף מכת סרגל. כמו תמיד סילקתי את ידי מהשולחן לפני שהסרגל פגע בה. 8 מ-10 פעמים הוא מפספף; כל הילדים בכיתה מנסים להסתיר את צחוקם, והוא ממשיך בשעור כאילו מאומה לא קרה.

4. אני לא יודע אם גיא ועידו (וקבוצת הפיניקס סאנס כולה) מתארים לעצמם איזה קרב קשה מצפה להם מול דאלאס

כמה נקודות למחשבה:

1)דווין בוקר החמיץ 3 משחקי פלייאוף בסיבוב הראשון.

2) אבל גם לוקה דונצ'יק החמיץ שלושה.

3) שתי הקבוצות במלוא כוחן. שום תירוצים לא יתקבלו.

4) הסאנס ניצחו את המבריקס 0-3 העונה. הרגשתי החוא שהמבריקס עם עתה טובים יותר והסאנס טובים פחות מאשר היו בעונה הרגילה. בנוסף העבר הוא עבר. עתה אנחנו בהווה.

5. אתם יודעים שהנצחון של דאלאס על יוטה היה הראשון שלהם משש פעמים בסיבוב הראשון מאז 2006 השנה בהם זכו באליפות.

6) גם הסאנס עשו משהו שהם לא עשו מאז 2006: קלעו בסיבוב הראשון בדיוק של 60% מהפארקט!

7) לכריס פול הייתה עד עתה סידרת משחקים מעולם אחר. אבל נגד המבריקס הוא מתמודד נגד לוקה וג'לן ברונסון, וזאת אופרה שונה לחלוטין

8) מי ינסה לעצור את לוקה? אני מאמין שברידג'ס. אבל לוקה לא ישמור על ברידג'ס. לוקה כנראה ינסה לעצור את קמרון ג'ונסון כשישחק, ואולי אפילו את ג'יי קראודר כי ללוקה יש את הגוף, וקראודר איטי כמוהו. מי ישמור על דווין בוקר? אני לא יודע, אבל אם אני מאמן דאלאס אני שם עליו את ספנסר דווינדי, או את טים הרדוואי (אם ישחק).

9. לסאנס ישנו יתרון משמעותי תחת הסל עם דיאנדרה אייטון וג'בל מג'י, אבל המשחק הזה לא יוכרע תחת הסל. הוא יוכרע במשוכות: בגארדים ובסמול פורוורדים. גם הפאור-פורוורדים יהיו חשובים מטד, אבל יותר בפארקט הפתוח מאשר תחת הסל.

10. מי ינצח? הלב אומר דאלאס 3-4, אבל הראש אומר פיניקס 3-4. אני הולך עם פיניקס ב-7 משחקים.

5. נגד הווריורס ג'ה יהיה חייב להתעלות על עצמו גם בשמירה, וגם בקליעה נגד…(כנראה) סטף

1)זו העונה השנייה ברציפות שהוואריורס והגריזליס פוגשות אחת את השדנייה בסיבוב הראשון, אבל, אלוהים, כמה השתנה בשנה!. בשנה שעברה זה היה משחק פליי-אין כשלווריורס יש רק את סטפן קרי ודריימונד גרין לשאת את הקבוצה. העונה הן משחקות בחצי הגמר עם קבוצות בריאות הנראות מוכנות ובשלות למאבק.

2) קשה להאמין לעצמי כשאני כותב זאת, אבל בעונה שעברה המשחק היה בין שתי קבוצות שאיש לא לקח ברצינות, והפעם הווריורס כבר נראתה בכמה משחקים כמו הווריורס של לפני כמה שנים מועטות והגריזליס? הרבה אוהדי כדורסל של ה-NBA לא היו בטוחים באיזו עיר היא משחקת, והעונה היא קבוצה שאולי אין לה סנטר מהטובים אבל היא קבוצה של צעירים מצויינים המשחקים כדורסל אחראי ומבוגר, וזאת לא תהיה הפתעה שתזעזע את העולם.

3) הווריורס הצליחה ליצור שיווי משדקל נהדר בין שחקנים שטבעות מכסות את אצבעותיהם לבין צעירים מלהיבים ובראשם ג'ורדן פול שהפך ללא פחות מסופרסטאר, כמעט ישר מה-G LEAGUE.

4) כמובן שהמאבק המלהיב ביותר הוא זה שבין סטפן קרי המבוגר, גדוש הקרבות, ועדיין מלהיב ומקסים את כולנו, ומולו ג'ה מורנט הצעיר, המעופף לשמיים, והמבצע דברים ערב-ערב להיילייט של הליגה. אבל מה מיוחד לשניהם? לשניהם חשוב יותר הנצחון מאיזו הופעה ל-'5 הסלים המופלאים של השנה'. סטף הוא הקלעי מרחוק הטוב מכולם עתה ואי-פעם, אבל הוא לוחם עד הטיפה האחרונה לנצח. ג'ה אותו דבר רק בעשור אחרי סטפן. אם ישמרו אחד על נשני יהיה זה דו-קרב מאוקיי קוראל. למעשה זה יהיה דו קרב עליון ולא משנה אם הם ישמרו או לא אחד על השני.

5) אותי יעניין במיוחד הדו-אל בין דריימונד גרין המבוגר והמנוסה לבין ג'קסון הצעיר שכבר הזכרתי מקודם, המייצג את הדור החדש, הצעיר, אך האחראי והמתוחכם של הגריזליס!

7) אני מאמין שהוותק, הנסיון, והשלישייה סטפן קרי-קלי תומפבסון וג'ורדן פול יצליחו לגבור על הגריזליס ב-6 משחקים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 132 תגובות

  1. תודה רבה דוק.
    פילי גם עם אמביד לא היה לה סיכוי מול מיאמי. חבל לי שעכשיו יהיה לה תירוץ.
    מוראנט איכזב אותי השנה. הוא התגלה כערס שופוני שמאוהב בעצמו, משחק את ההירו בול שלו, ומהווה לא פעם מקל בגלגלים המצוינים של ממפיס – שבלעדיו היא קבוצתית ומשחקת בסינרגיה מושלמת עם כל השמות שציינת.
    גם לוקה איכזב אותי, הוא פיתח גינונים של דיווה והתאהב בכל התפנוקים של ה-WWE. עדיין בחור חמוד ושחקן היסטורי, אבל לעיתים מעצבן לצפייה ופחות מהנה.
    לשיטתי הלוחמים זה הסיפור של העונה, ומחזיק להם אצבעות שיילכו עד הסוף, הקבוצה המרגשת ביותר ובהחלט מזכירים את הקבוצות הגדולות שלהם.

    1. תודה מנחם. גם לדעתי פילי עם אמביד לא עוברים את מיאמי אז בלעדיו וודאי שלא..אשך לטעמי הלוחמים פשוט חזרו להיות קרובים לקבוצה ההיא ש 14-16 ובאמת כיף לראות את זה ..

    2. +1 על ג'ה ולוקה.
      התקרה של לוקה יותר גבוהה ותוחלת הקריירה שלו ארוכה יותר (?) ולכן זה יותר מעצבן.
      את ג'ה קשה לראות דווקא בגלל המשחק השכונתי וההתעופפויות.

      1. אתה והאשך לכו לצפות במקונל וקארוסו ותשאירו את ג'ה בשבילנו. אני מחכה לשימינג בין סטפן לג'ה וטראש של דריי נקווה שיספקו את מה שגה ובברלי סיפקו היה טראש טוק מהטובים של השנים האחרונות

        1. אתה מחזיק מג'ה יותר ממה שמגיע לו. הוא שחקן נפלא לפנטזיה אבל הסגנון שלו מטורף מדי, הוא יהיה פציע מאוד אן הוא ימשיך ככה.
          כמו כן יש לו נטיה לשחק עם הראש בקיר ולא לשתף את החברים.

            1. רק הראשון טראש טוק
              הוא לא עושה את הרבה, תראה כמה רחוק הלכת, ובראון שהיה רוקי כנראה ממש עשה עליו טראש והתחצף.
              השני שלך לא טראש טוק.
              גם של גילרי לא טראש טוק. זה חגיגה מול הקהל שלו.
              טראש טוק זה מול יריבים.
              סטף בעיקר חוגג סלים שלו, ובעיקר מול הקהל שלו.

        2. בהחלט היה יפה לראות את ג'ב ובברלי,בעיקר ההערכה שפטריק בברלי נותן לג'ה.ניגש אליו שיצא ב6 עבירות וחיבק אותו וגם שהמשחק נגמר

  2. בסידרה בין ממפיס לגס זה תלוי בגס. ממפיס קלה לנטרול דאבל טים על גה ושומר שלא נותן לנשום על ביין בשום מצב כי בוא היחיד עם קליעה שם (מיני כשלה בזה בצורה רשלנית ופושעת) שיתנו לאחרים לשחק 3 על 2. ברוקס jjj וקלארק לא ינצחו 4 משחקים. אבל אני מצפה מסטיב קר להיות הוגן ולעשות הגנת לברון כמו שעשה כל השנים אחרת זה יהיה חשוד למה על לברון חא הגיע דאבל טים בשום מצב ועל גה כן יביא. מקווה שלא יזכר פתאום לדאבל את גה ויתן לו 1 על 1 על השומר שלו.
    לממפיס גם יש יתרון של רגליים טריות וצעירות על גס. הם בניגוד לדנבר יודעים לשמור ויתקפו את שחקני גולדן.
    כמו כן ממפיס נראתה רע נגד מיני כי הייתה צריכה חהשקיע המון אנרגיה בטאונס,שתקף את הסל וזרק שם ראש כל התקפה. בגולדן בעמדה הזאת יש את הנגר גרין לכן השומר שלו לא רק שלא יצטרך.להשקיע מאמץ בהגנה אלא גם יכול לעזור על אחרים.
    ממפיס צריכה להשקיע כל מה שיש לה בלעצור את סטף הוא היום הקטלני היחידי שם ולהמול עירני עם קליי שלא יתחמם יותר מידי. שיתנו לכל האחרים שם לנסות לנצח את הסידרה.
    גה אם לא ידובאל הוא ינגב שם 30 40 נק בסידרה אין לגס שומרים ברמה של אדוארדס ובברלי, פייטון טוב אבל לא שם. גה חייב כל הזמן להיות מולם נגדם במוד תקיפה.
    יש גם את עניין השיפוט הליגה מעוניינת בגמר של גס סאנס מותר ועלולים לנטרל את דילון ברוקס בשריקות אוויר בהגנה על סטף.
    הכי מצחיק יהיה לראות את הטמבל jjj מול גרין 😂😂😂 גרין יאמלל את הטיפש הזה ויציא עבירות תוקף ממנו כל התקפה, אני מקווה שיש מאמנים שממפיס שמכינים אותו לזה או מדברים איתו על זה אחרת נראה מקרה פי גי טאקר גון קולינס 🤣🤣. גס פייבוריטים אבל אני הולך עם 4 3 נהדר קשה ומותח לדובונים.

    לגבי פילי הסיפור שלה גמור מטאטא קליל להיט יותר מההוקס אפילו פילי בלי אמביד זה אפילו לא קבוצת פליי אין.

      1. כן jjj טיפש. אגב היו פה מחמאות לדריי גם בעבר שמגיע אני מחמיא. יאללה הולכות להיות סדרות אש לדעתי כולן 6 7 משחקים חוץ מההיט לצערי אמביד הרס לנו והארדן כבר חא זוכר לשחק כדורסל הארדן של יוסטון מת. זה הארדן של יוסטון עם קליעה של ראס

        1. שום סיבה לדאבל וגם אין לו עם מי.
          זו סידרה של מאמנים , לפי דעתי.
          ג"ס בלון נפוח, אם ממפיס יבואו מאומנים ועם שיטה ולא יעשו כבוד, אז יש להם סיכוי טוב מאוד לעבור

  3. תודה מנחם. איזה סדרות נפלאות. והכי חשוב… הקבוצתיות נתנה מכה בכנף לכל הפרימדונות. סבירות גבוהה שפציעות יכריעו את האליפות. לא מפתיע שאמביד הראשון בתור כשהעניינים מתחילים להתחמם. בהצלחה להארדן.מקווה בשבילו שלדאנקן דונאטס אין סניף במיאמי. לגבי הסדרות שציינת- מה הסבירות שהרביעייה (הנפלאה) של גולדן תיתן יותר מארבעה משחקים ביחד על המגרש? ומתי כריס פול דופק את העדרות הפלייאוף הקבועה שלו (יש לקוות רגעית) בעקבות קורונה, מתיחה בירך ושאר ירקות?

  4. תודה מנחם. לדעתי לפילי לא היה סיכוי מול מיאמי גם עם אמביד. חדבתי על 4-1 למיאמי כשפילי מנצחים את הראשון, כי סדרה שבה דוק ריברס לא מאבד יתרון היא לא סדרה. בלי אמביד, כל משחק שפילי ייגנבו יהיה הפתעה בעיני.
    אולי נראה איזושהי התפוצצות של וינטאג' הארדן? אבך זה לא קרה כל העונה הרגילה הזו וזה גם לא משהו שהוא הצליח להביא איתו לפלייאופים בעבר…

  5. הארדן בבעיה… אשר יגור הוא בא לו.
    אולי ידרוש טרייד כי שוב זנחו אותו הכוכבים האחרים?
    הוא יצטרך לזרוק יותר בלי אמביד והוא כבר נגר… וזה מול הגנת ההיט.
    צפו לאחוזי אול-טיים לואו להארדן בסדרה הזו

  6. הצעה שאני מקווה שתתקבל בהבנה:
    מנחם כותב ב-ONE LAG ובסוף לוחץ על הכפתור "פרסם". תותח ככל שיהיה, זה גורם לפעמים לתקלות שחלקן זניחות וחלקן לא (בטור הזה, על ההתחלה "מיאמי לא תהווה יריב למיאמי"). על כל כותב אחר לא הייתי מתעכב, אבל לכבוד הדוקטור שהוא באמת האבא של כולנו – אשמח אם עורכי האתר שיש להם גישה לסיסטם יתקנו דברים כאלה.

      1. תגובה לא לעניין ;-(
        פרפקציוניסט טרחן היה מדגים על המשך המשפט, שבו הגמדים הפכו ל"דמגים", טעות הקלדה. הדוגמה שהבאתי ממש דופקת את המשפט ואני בטוח שגם הכותב היה שמח אם מישהו היה עובר אחריו ומתקן את זה.
        אגב – לכל כותב בעולם יש את הפריווילגיה של עין שעוברת אחריו ובודקת ומסירה תקלות. קוראים לזה "עורך" והדוקטור קיבל את הטריטמנט הזה עשרות שנים כשפירסם בעיתונות הכתובה.
        באתר הזה, שבו ה"עורכים" מתנדבים, אני לא מצפה שהם יתנו את השירות הזה כי כל דבר לוקח זמן.
        החריג – לפי הצעתי – צריך להיות הדוקטור. יש לו זכויות ייחודיות שלא צריך להסביר, ולכן לדעתי הוא ראוי לזה.

        1. הכתבה עוסקת בזה שהיכולת העולמית של לשים לב לטעויות קטנות פוגעת באינדיבידואלים אבל גם בנו כחברה.
          לגבי ההערה – אני מבין שבאת ממקום טוב וגם עשית את זה בנימוס – אבל באמת שכולנו צריכים לשחרר. בכל פעם שאני כותב כאן משהו אני עובר על זה עשר פעמים ובסוף כשזה בחוץ אני מגלה טעויות. בטוח שאני לא היחיד.

          1. +100
            שיט הפנס
            זה לא כתבות באיזה עיתון מדעי.
            וגם שם יש פה ושם מעט טעויות. אפילו ריוויוארים מפספסים לפעמים.

      1. לא צריך לשחרר את מה שאינו תפוס. כמו כולם אני זורם עם הכתיבה הזורמת. הצבעתי על מקום שבו התקלה ממש פגעה בהבנת הנקרא ואני שמח שהיא תוקנה.
        יש לי תחושה שהדוק (איש תקשורת ותיק ומנוסה) יסכים איתי. אולי גם יקרא ויגיב בעצמו. אם גם הוא ייתן לי על הראש – אסתום פי לנצח בעניין הזה 😉

        1. אם יש בעיה, זה עם החברה הצעירים שכותבים "ש" במקום "כש" :)) זה באמת כואב בעין
          סיכול אותיות או כשמבינים את הכוונה זה באמת בקטנה
          אבל עברית… זה מי שכותב צריך לדעת

          1. ויו"ד במקום אל"ף בגוף ראשון עתיד: "שתקרא לי אני יבוא".
            מרגיש כמו ציפורניים על לוח ולא רק צעירים עושים את זה.

        2. אתה צודק אבל מנחם כותב בשעה מאוחרת אצלו, ואצלנו זה כמעט בוקר. כך שאין מי שיעבור על זה כי למנחם חשוב שזה יתפרסם על הבוקר אצלנו.

    1. הקפטן צודק.
      אבל מה – מנחם עושה המון טעויות ואני דווקא אוהב את זה 🙂
      אז אין לי בעיה שהוא מפרסם בלי עריכה (מה גם שזאת יוצאת שעה מאוד מאוחרת)
      .
      אני פחות אוהב את האינגלוז של השפה "הלייקרס לא עושים את הפלייאוף", "הסאנס לא שיחקו את בוקר" )אוי ואבוי), "פרנצ'ייז" ו"פוזשן" וכאלה, אבל זה לא רק מנחם.

      1. עד כאן חביבי. רוצה שתכתוב אוטוסטרדה ובשאר הזמן תתפנק.
        סה"כ נתתי הצעת ייעול קטנה, שטעויות מהותיות (ונדירות) כמו זו שהיתה היום – מי שיכול שישקיע דקה ויחליק אותה.
        וזה בדיוק מה שקרה.
        (לא רוצה על המצפון שלי שתתחיל לעשות לעצמך הגהות 😉 )

  7. אם הסלטיקס מגיעים לגמר, אני מעדיף לשחק מול הלוחמים או פיניקס ולא מול דאלאס.
    עם כל ההגנה המעולה של הסלטיקס ראינו מה הדיוונקיץ יכול לעשות כשהוא רוצה לנצח.
    הסלטיקס לא הצליחו גם כשהיו בשיא.

    1. אל תדאג לא תשחקו מול דונציץ.אין מצב בעולם שהוא יצליח לנצח גם את פיניקס וגם את גולדן סטייט.אולי שנה הבאה

            1. איזה נאחס אתה…
              ניחסת את הניחוס המנוחס
              כאן חוס-חס הנחס

  8. באסה עם הפציעה של אמביד, אבל אני עסוק בלפחד מיאניס והמקהלה היוונית שלו. רק שלא יעשו מהסלטיקס סופלקי.
    תודה רבה על המעורב המעולה

  9. תודה דוק.
    טים הרדוואי לא רלבנטי. סביר שישימו את בולוק על פול ופיני סמית על בוקר. יהיה מעניין לראות איך דאלס תתמודד עם השמירה של ברידג׳ס על לוקה. מה שבטוח כמות ההיי/סטאק פיק אנד רולס בסדרה הזו תהיה עצומה.

    1. מעריך שברונסון ישמור על פול, אחרת על מי? השאלה היא מי ישמור על בוקר, בולוק או פיני סמית. לוקה תפור על קראודר, ופאוול ישמור על אייטון. בולוק ופיני סמית יחלקו אחראיות על בוקר שהשני שומר על ברידגס.

      1. נכון, שכחתי ממנו כי זכרתי שבולוק אוהב (וטוב ב) לשמור על גארדים נמוכים כאלה. ברונסון שומר סביר אם הוא לא מוותר על יותר מדי גובה אבל פול חכם ממנו. בכל מקרה אתה כנראה צודק כמובן. אז אם ככה לגבי בוקר כנראה יתחילו עם בולוק ואת פיני סמית ישימו על ברידג׳ס. בכל מקרה יהיו כל כך הרבה החלפות כתוצאה מהפיק שיהיה קשה לאמוד במבחן העין. אגב דאלס בוודאות הולכת לצוד את פול בהגנה אז מהצד השני גם מעניין לראות מאיפה פיניקס תביא את העזרה. לוקה אוכל מהלכים כאלה לארוחת בוקר אבל פול הוא שד יצירתי.

  10. תודה דוק על מעורב מעולה כרגיל. חברים היום יש שחקים נהדרים בשעות נוחות. מה דעתכם על ארגון מפגש הופס לצפיה במשחקים הללו יחד באיזה בר ספורט?

  11. תודה מנחם.
    כמו שאמרו מעליי, מיאמי הייתה מנצחת גם עם אמביד, עכשיו זה יהיה סוויפ ג'נטלמני.
    לדעתי הווריורס רמה מעל ממפיס וגם יגמר ב5.
    כך שהסדרות המעניינות של החצי הם פיניקס דאלאס ובעיקר בוסטון מילווקי (לדעתי זה גמר המזרח האמיתי).

  12. תודה מנחם מרתק ממש
    עד עכשיו כל הקבוצות המדורגות גבוה יותר ניצחו את הסדרות וכאשר התפזר העשן הסתבר שמה שהיה נכון לליגה נכון לפליאוף
    הם גם עשו זאת באופן מרשים
    במאזן 11-30 בסה"כ.
    ( דווקא המאזן הביתי נמוך בהרבה ועומד על 19-24)

    מענייו האם יש להשליך על כך בסיבוב הנוכחי
    בשורה התחתונה לפילי אין סיכוי מול מיאמי
    אם דאלאס ללא לוקה הצליחה לגנוב משחק ביתי מול יוטה ולשמור את הסדרה עד שלוקה יחזור הרי שכאן קשה לראות את זה קורה בטח לא במשחקים במיאמי שהם הראשונים
    אם אמביד איכשהו יעלה אני הולך דווקא על פילי
    אבל ללא אמביד אפילו חלקית זה של מיאמי

    הסדרה השנייה בוסטון – מילווקי היא הסדרה הכי מעניינת וגם הכי משוחקת היסטורית מהסדרות שכאן
    היא כבר שוחקה 7 פעמים בעבר
    ( לעומת פעם אחת ששוחקה סדרת מיאמי – פילי ופעמיים פיניקס – דאלאס ופעם בודדת ממפיס – ג.ס)

    אני מזכיר שאשתקד דווקא הסיבוב השני היה הכי קשה למילווקי בדרך לתואר לא מן הנמנע שזה יקרה השנה …..אם לא למילווקי אז לבוסטון ….

    אם כריס מידלטון אכן לא משחק התחושה שלי שזו בוסטון כי בוסטון באגרדן בפליאוף היא קבוצה ביתית וחזקה מאד נכון שהשיקוץ ניצח אז ( באחד ממשחקיו הגדולים בקריירה ) אבל זה לא פשוט….
    נכון שאם יש מי שמסוגל לכך היום זה יאניס
    אבל השילוב של ביתיות וחוסר במילווקי גורם לי ללכת על בוסטון ב 7 מש

    במערב .
    פיניקס – דאלאס סדרה שמשכיחה נשכחות נוסטלגיים מהעבר
    מימי נאש נוביצקי מריון ואפילו אמארה
    יש כוכבים שבפליאוף נעלמים ומשתנקים אך יש כאלו ששמרו כח לעלות עוד הילוך
    לוקה שייך לאלו ששמרו כח וככל שהעונה התקדמה אז גם הוא
    מצד שני פול שתה ממעיין הנעורים
    ואתה כאמור לא סתם מנצח 66 מש בסדירה
    זו תהיה אחלה סדרה השחקן הכי טוב בה יפסיד אבל לא בקלות
    6 או 7 מש לפיניקס

    ממפיס – ג.ס
    אם הסדרה הזו הייתה לפני שנה זה היה הולך לממפיס
    אם הסדרה הזו תהיה עוד שנה שנתיים ( עם השחקנים הללו ) זה גם יילך לממפיס
    אבל הסדרה היא העונה
    ממפיס נהדרת ממש אבל נטולת ניסיון בשלבים הללו
    ג.ס לעומתה המנוסה ביותר במי שנותר בריקוד
    יש לה במצטבר 14 טבעות ( 20 כולל קר השחקן )
    הרבה יותר מכל אחת אחרת כולל מילווקי
    ולדעתי הניסיון הזה יהיה שווה זהב מול צעירי ממפיס

    בקיצור אם הכל נכון
    מיאמי – בוסטון במזרח
    פיניקס – ג.ס במערב
    שהאחרונה היא היחידה לנצח סדרה ללא ביתיות .

  13. הסאנס מן הסתם לא דייקו במעל 60% מהשדה כי אם זה היה המצב הסדרה הייתה נגמרת בסוויפ. זה 62% ל-2 נקודות. רק שניגרנו מעבר לקשת באופן מחפיר (בעיקר הספסל) מה שהיה אחד הפקטורים לזה שהייתה סדרה מרתקת (יחד עם הריבאונד התפקה של הפליקנס וחוסר האיזון בקו העונשין).
    מאד מקווה שקאם ג'ונסון, קראודר, שאמו וברידג'ס יתייצבו לעמדה ויעשו את העבודה מול המאבס.

  14. תודה מנחם.
    הארדן יזכיר לכולנו מי זה הארדן, אני ממש מצפה למשחקים הקרובים, אם יצליחו לגנוב משחק אחד במיאמי, יתפללו שאמביד יחזור להמשך הסדרה. זעזוע המוח יחלוף, השאלה מה חומרת השבר ואם יוכל לשחק עם מסיכה. אני מאוד מקווה שכן.
    "הבעיה" העיקרית של פילי זה סופלסטרה – אם יחליט לזרוק גופות לכיוונו של הארדן כמו שעשה ליאנג – פילי עלולה לקרוס.

    1. לפי רופא האליל שלי הסיכוי שיחזור לסדרה הזו קלוש ביותר- לא מתעסקים עם ראייה.
      הוא יוכל אולי לחזור לקונפרנרס פיינלס (עם המסכה המפורסמת)

          1. אני פחות בקטע של להקשיב
            🙂
            אני מאמין לך, מקווה שדברים יסתדרו אחרת, המכה באמת לא נראתה טוב, אבל לא ראיתי על הפנים שלו שום סימן בסוף המשחק, הוא גם התראיין, זה מאוד מוזר איך זה התדרדר. ככה זה כשמתקררים, פתאום הכל מתחיל לכאוב. לא בציניות

            1. אההה בראיון עצמו הוא אמר שהוא חושב שהוא שבר את הפרצוף…אז הוא צדק.
              זה לא התדרדר זה פשוט מה שזה היה.

            2. ממש זורו מודרני…

            3. תסתכל שוב בראיון, עין אחת פתוחה והשניה חצי ממנה

            4. חחחח ינון
              צודק קוב בזמן אמת לא שמתי לב

    2. חחחחחחחחח
      דה שוט המילים עלולה לקרוס \פילי\הארדן וריברס
      תשנה לניגוב פרקט עם טיטול משומש מלא פופרס של אבו מנדבושקס
      והורדה לבית שימוש,ישירות לחיריה

          1. הגזמת, אי אפשר לשלשל יותר מטרי הוא שבר שיאיים שליליים היסטוריים, ההתקפה ה2 בליגה מי אסס, שחקן אחד מכדרר וזורק מהלוגו ו4 ניצבים לא מבין איך בNBA לא קלטו עדיין שזה לא עובד

            1. הארדן לא עשה בפלייאוף מעולם משחקי "אני אקלע עליכם 60 נקודות בזמן שאני משגע לכם את השכל ועושה גזלייטינג לשופטים". אין, זה עבד לו רק בעונה הרגילה.
              הכי הרבה שהוא קלע בפלייאוף זה 45 והוא לא קלע מעל 40 מאז 2019. ואז הוא היה בכושר לגמרי אחר.
              בכל מקרה – אני לא חושב שמיאמי ייתקשו לעשות עליו שמיכה.

  15. קר זכה ב-5 אליפויות, לא 6.
    מעבר לזה, מסכים עם רוב התחזיות כאן. מיאמי מאוד אנדרייטד אצל כולם כי אין לה כוכבי על, אבל אם היא תשחק מול בוסטון בגמר המזרח, הכסף שלי עליה. בכל מקרה היא תנצח די בוודאות את פילי, בטח במצב הנוכחי.
    לדעתי יהיה קרב איתנים בחצי השני של המזרח, אבל הביתיות של בוסטון וההיעדרות של מידלטון יכריעו.
    במערב לדעתי הסדרות יהיו פחות צמודות מהמצופה. בעיקר העניינים אמורים לגבי דאלאס, שאין להם את העומק לעמוד מול מוליכת הליגה. אנחנו נוטים לייחס תכונות מיסטיות לכוכבים גדולים, כולל לוקה, אבל לדעתי כמו KD הצעיר, הוא כל שנה יתקדם עוד סיבוב בפלייאוף. השנה זו התחנה האחרונה שלו.
    לגבי הלוחמים – הם נראים עם יותר סטאר פאוור מיריביהם, ולדעתי זה יכריע.

  16. לדעתי ממפיס לא ברמה של שאר הקבוצות בחצי הגמר מיאמי ינצחו את פילי
    לוקה אחד לא יספיק אבל יתן פייט
    בוסטון יעברו את מילווקי
    ותודה רבה לנבא שסידרו את הסדרות הטובות יותר בימים שונים בוסטון מילווקי ו גולדן דאלאס

  17. זה קל להמר על מיאמי , במיוחד נגד ריברס והארדן.
    ובכל זאת פלייאוף וזה המקום שנוצרים סיפורים ואגדות. אז דוק ובירדי, תנו לנו פתיח של "once upon a time…"

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      איזה פוסיזזזז
      זה ה WWA, שיביאו אוסקר ולא כדורסל. כל החבורה הזו וגם סמאחטה בבוליווד.

        1. מוזר כי לפי איפה שראיתי כתוב שיש שידור של המשחק אבל עכשיו שאני מזפזפ בין כל הערוצים לא ראיתי שום שידור בשום ערוץ.
          מאוד מאוד מוזר

  18. מעורב מצויין שמנתח סיבוב שני מצויין.
    לגבי הדובונים, הוצאתו של אדאמס מהרוטציה (תחזור, תחזור), עשתה לג'ה את החיים קשים יותר.
    הוא היה רגיל לסקרינים ולמסירות במגרש הפתוח. אני לא בטוח אם אדאמס רלוונטי לסמול בול של הלוחמים, אבל שיחזור בשביל הנקמה על הברכיות של דריאומנד מ2016.
    אני מחכה שהוא יגלה שאדאמס פיתח ביצים מפלטינה

  19. כולם מדברים על הפציעה של מידלטון וכמה זה ישפיע אבל שוכחים דבר אחד:
    גריסון אלן!
    תנו לו 5 דקות על הפרקט והוא מאזן את הכוחות במהלך אחד, ואז הכל כבר פתוח בסדרה.

  20. "חושבים כדורסל" של בן טיילור הוציאו סרטון חדש לגבי ההגנה של רודי גובר סביב השאלה – האם היא שווה משהו בפלייאוף?
    https://www.youtube.com/watch?v=CDTrUdGRUvA
    לקצרנים התשובה היא, כפי שכולנו חשבנו – כן, לחלוטין, למרות כמה חסרונות מסויימים. כל עוד משתמשים בו כנשק הגנתי. כי יש גבול כמה אפשר להחזיק הכל כסנטר ולסתום את כל החורים ששאר השחקנים יוצרים כי הם לא מסוגלים לשמור על צבע מתייבש.

  21. מאוד חבל שאמביד נפצע. אין לפילי סיכוי בלעדיו.
    מבאס עבור אוהד הכדורסל, שלאחר עונה כל כך טובה ואינטנסיבית שלו ושל פילי ככה נופלים בשעת הש'.
    לבכל זאת, ישנם סדרות מעניינות בפלייאוף וכתמיד יהיה מעניין…אך אין ספק שחבל מאוד שהביג גאי יעדר מן הפרקט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט