מיניסוטה שוב מאבדת יתרון דו ספרתי ברבע הרביעי, ממפיס עולה לחצי גמר המערב / דור בלוך

מיניסוטה שוב מאבדת יתרון דו ספרתי ברבע הרביעי, ממפיס עולה לחצי גמר המערב / דור בלוך

מיניסוטה טימברוולבס 106 (2) – ממפיס גריזליס 114 (4)

13 שניות לסוף הרבע השלישי, אחרי שברנדון קלארק צימק את הפער של מיניסוטה ל-10, וגרג מונרו החטיא לייאפ בצד השני מיניסוטה יצאה להתקפה אחרונה ברבע וסידרה שלשה נוחה לקונצ'אר. באותו רגע אני ואני מניח רבים אחרים חשבו לעצמם שאם הוא יחטיא זה יסדר למיניסוטה הזדמנות לעשות את הבלתי יאומן ולאבד שלוש פעמים יתרון דו ספרתי ברבע הרביעי.

באופן בלתי נמנע הרבע הרביעי נפתח עם איבודשל טאונס ועוד זריקה גרועה שלו, ושלשות רצופות של JJJ וטיוס ג'ונס. המשחק נשאר צמוד אבל ממפיס כבר הייתה בשליטה, היא לקחה ריבאונד התקפה, כפתה זריקות גרועות, מוראנט התעופף אל הסל, ביין וברוקס הוסיפו שלשות משלהם ו-2:25 לסיום ממפיס הובילה ב-4.

מקדניאלס ענה בשלשה, אבל ג'ונס מאסיסט אינטליגנטי הרבה מעבר לשנותיו של מוראנט החזיר אחת משלו. מקלוכין עם לייאפ מצוין הקטין ל-2 אבל JJJ שהושמץ לא מעט בסדרה הזאת עם דאנק מול הרבה נוכחות של מיניסוטה הכריע למעשה את המשחק.

מיניסוטה הובילה לאורך כמעט כל המשחק כשהפרש השיא שלה מגיע ל-13, אבל היא שוב לא ידעה לסגור את המשחק ברבע הרביעי. האם זה תסמונת הרבע הרביעי או תסמונת קבוצה ש-2 משלושת הכוכבים שלה הם חסרי היכולות המנטליות הנדרשות למעמד? אולי נדע יותר בשנה הבאה.

זה לא צריך להמעיט מערך העבודה שעשה מאמן מיניסוטה, אדווארדס ושלל השחקנים המשלימים של הקבוצה שלקחו קבוצת לוטרי והפכו אותה לקבוצת פלייאוף ועל כך מגיע להם כל הכבוד כמו גם על הכדורסל המלהיב והמהנה לפרקים שהפך את הסדרה הזאת לסדרה.

ממפיס מצידה מגיעה לסיבוב השני ולא תעשה לגולדן סטייט חיים קלים אם כי היא תצטרך לשחק טוב בהרבה כדי לאתגר את הווריורס. הנצחון הלילה הושג בעיקר הודות לאחוזי קליעה טובים מבחוץ (46%) ושליטה מוחלטת בריבאונד (37-56).

אדווארדס קלע 30, 20 מתוכן במחצית הראשונה, מקדניאלס היה עם ערב ענק של 5 מ-6 משלוש ל-24 נקודות, בעוד טאונס היה בנדיבות פושר עם 18 ו-10 ב-6 מ-19 מהשדה.

בצד השני מוראנט היה בערב קליעה מזעזע של 0 מ-5 לשלוש ו-4 מ-14 מהשדה, והעבודה שלמרות זאת ממפיס ניצחה היא מרשימה. מוראנט שגם איבד 5 תרם 11 אסיסטים. ביין וברוקס קלעו 23 כל אחד באחוזים נהדרים, JJJ היה אולי המצטיין במשחק עם 18, 14 ריבאונדים ו-2 חסימות אף ששוב הסתבך בעבירות. ברנדון קלארק סיים עם 17 מהספסל.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. תודה על המהירות! שמח שזה נגמר וממפיס עולים לשלב הבא.

    מיניסוטה מאוד פיזיים, גולדן סטייט קצת פחות. ממפיס לא ידעו איך להתמודד עם זה לאורך כל הסדרה, במיוחד אחרי שאדאמס ירד מהרוטציה, כי המון מההגנה וההתקפה של הקבוצה בנוי על המשחק איתו.

    ברנדון קלארק היה נהדר והוא הMVP של הסדרה, ואחרי שהקבוצה קלטה את התפקיד שלו, הם הצליחו לרוץ טוב יותר. כמובן עזרה העובדה שמיניסוטה פשוט לא יודעים לשמור על יתרון ברבע הרביעי (מלבד המשחק הראשון, הם הפסידו בכל פעם שהיה להם יתרון משמעותי ברבע הרביעי).

  2. תודה דור. סיימתי עכשיו לראות בדיליי מיני פשוט לוזרים אני חושב שניהול המשחק ברבע האחרון שלהם ביה שערורייתי לכל הפחות ומטיל הרבה מהאשמה על פינץ' פסקי זמן לא במקום וכ' – מיושן למדי. דאנג'לו לא הופיע לסדרה הזאת. ג'ה שיחק הרבה הירו בול לא מוצלח למזלו הוא מוקף בשחקנים מצויינים שהפכו את המסירות שלו לאסיסטים.
    בוסטון מיאמי
    לוחמים פיניקס

    1. תודה דור. יש בזה לא מעט מן האמת גיא, מצד שני נראה לי שממפיס שרדו טבילת אש ראשונה בפלייאוף ועוד כפייבוריטים שזה מחשל וחשוב לקבוצה צעירה כזו.
      מה שכן הם הרוויחו את ברנדון קלארק שיכול להיות מאוד משמעותי מול גולדן סטייט שגם שם אני מניח נראה הרבה דק' שלו בעמדה 4 בהרכבים שטילמן/טריפל J בחמש.

    2. לגמרי. 2 משחקים בסדרה של 4-2 היו שלהם. והם איבדו אותם בגלל חוסר ניסיון/מנטליות/קבוצה צעירה. הם מפוצצים בכשרון, טאונס ואדוארדס בעיקר. בארקלי אמר בשידור שהכשרון שלהם מטורף, אבל הם משחקים כמו מטומטמים, צודק 100%.

  3. תודה דור.
    הסיבוב הראשון נפתח ב"וואו, איזה משוגע זה הולך להיות, נראה הפתעות". נגמר בזה שכל הקבוצות עלו לפי הדירוג ושום דבר לא עבר את ה4-2. עונה עם פחות ודאות מעונות אחרות אבל עד כה – עולם כמנהגו נוהג…

    1. 2 הפתעות שניתן בכל זאת לציין –
      1. דאלאס מנצחים 2/3 המשחקים הראשונים מול יוטה למרות ההיעדרות של דונצ׳יץ׳.
      2. סוויפ של בוסטון על ברוקלין, כולל סל קלאצ׳ נהדר של טייטום במשחק הראשון.

  4. אחלה סיקור , תודה
    דזמונד ביין שחקן, מאמין שיתעלה על קליי וזה יתן סיכוי טוב לממפיס לעבור.
    מעדיף אותם בהרבה.

  5. תודה דור. היתה אחלה סדרה, חבל שמיני, קבוצה מצוינת, לא יודעת לשמור על יתרון. מקווה שהם יתבגרו בשנה הבאה.

  6. תודה על הסיקור.
    לא מחבב את מיני, משחקים כמו חבורת ילדים מפונקים. המזל שאדוארדס עדיין לא נדבק בזה ושהביאו את בברלי כי בלי שניהם הם לא היו מגיעים אפילו לפלייאין. שמח שהם עפו.

  7. ג'ה במשחק הכי חלש בסדרה, טריפל במשחק חלש הגנתית, ברוקס יצא בעבירות בסוף המשחק מקדניאלס עם שיא קריירה ומינסוטה מצאו דרך להפסיד. קבוצה בלי אופי טוב שלא כפו משחק 7

  8. זה מדהים בעיני איך טאונס עם שומר שנמוך ממנו בראש ממשיך להתקשות ולשחק בטופ אוף דה קי.
    לא הסנתי כל כך את הגישה הזו של פינץ'. זה באמת אפשר למקדניאלס ואחרים לקבל הרבה מצבים אבל אז בסוף הם נשארו אם ניסינות התאבדות של אנט ושוב קרסו ברביעי
    (הפסידו בממוצע ביותר מעשר נקודות ברבע הרביעי בסדרה).

  9. היה משחק מעולה, מאוד נהניתי.
    נכון ששוב מיני זרקו יתרון דו ספרתי ברבע האחרון, אבל נו – בנ.ב.א של ימינו יתרון 11-13 זה כלום ושום דבר.
    ממפיס קבוצה, עם כל הכבוד למוראנט, והם הוכיחו זאת לאורך הסדרה – ביין, קלארק, סלואו מו, ברוקס, טריפל J, ג'ונס – כולם תרמו. מיני אחלה קבוצה, תכלס ממש נהניתי מהם, אבל לגמרי חסרי ניסיון. יש המון פוטנציאל שם.
    .
    יאללה ממפיס, לנקנק את הדריימונדים.

  10. איזה נאיבי אני היו לי תקוות בשביל מיני, בעיקר כי רציתי לראות עוד מאדוארדס ואני חושב שהם יריב יותר בעייתי לגולדן.

  11. פשוט פראיירים הזאבים
    כל פעם אותו דבר המשחק בידיים שלהם ובורח כמה אפשר להיות פראיירים?
    כל כך אין להם את הניסיון הזה להרוג את המשחק וזה בא לידי ביטוי. אין נפילה מול ממפיס של חוסר יכולת או כישרון זה נטו בפאן המנטלי.
    מאמין שנראה אותם גם שנה הבאה מחוזקים יותר
    מוראנט אתמול נתן הופעה כל כך גרועה והרבה בגלל שמשהו השתחרר לו במוח, מזה כל השלשות הקשות האלה שהוא מנסה להעיף? לא האמנתי למה שאני רואה, הבן אדם פתאום מעיף שלשות 2 מטר מאחורי הקו, מהפינות. שיחזור לחדור ויתעסק בשלשות רק בעונה הבאה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט