ממפיס תנסה לסגור עניין במיניסוטה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ממפיס תנסה לסגור עניין במיניסוטה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

4:00 מיניסוטה טימברוולבס (2) – ממפיס גריזליס (3):

אולי הסדרה הכי מרגשת בסיבוב ראשון שהוא לפחות עד עכשיו מוגבל מאוד בדרמות ובסדרות הפכפכות, עשויה להגיע הלילה לסיומה כאשר ממפיס תגיע למיניסוטה ביתרון 2-3.

הסדרה נפתחה בהלם כאשר מיניסוטה שהגיעה מהפלייאין ניצלה את המצאותו של סטיבן אדאמס על המגרש כדי לתקוף אותו ואת ממפיס ולקלוע 130 נקודות עם 36 של אדווארדס.

הגריזליס הגיבו במחיקה של אדאמס מהרוטציה וניצחון מהדהד על מיניסוטה ב-28 הפרש. הגריזליס רכבו על המומנטום הזה כדי לקחת משחק חוץ במיניסוטה ולהחזיר לעצמם את יתרןו הביתיות, אבל הזאבים לא וויתרו וטאונס במשחק הטוב ביותר שלו (ואולי יש לאמר היחיד הממש טוב שלו בסדרה) קלע 33 והוביל את מיניסוטה לניצחון שהשווה את הסדרה.

ממפיס שמרה על הבית במשחק 5 הודות למהלך הגנתי תמוהה של דאנג'לו ראסל שאפשר למוראנט לקלוע סל ניצחון, מה שמוביל אותנו למשחק הלילה בו ממפיס יכולה לסגור עניין ומיניסוטה תשאף לכפות משחק שביעי בממפיס.

כמה נקודות לגבי המשחקים הקודמים: מיניסוטה היא קבוצה צעירה עם אופי מפוקפק, מה שבא לידי ביטוי באובדן של יתרון דו ספרתי ברבע הרביעי בשניים משלושת ההפסדים שלה.

JJJ הוא עד עכשיו האכזבה הגדולה של הסדרה בממפיס, כשהוא מסתבך בבעיית עבירות בכל משחק מה שמוריד את התפוקה ההגנתית שלו כשהוא על המגרש ומגביל את כמות הדקות שלו על המגרש (משחק 22 דקות בלבד). לעומתו דזמונד ביין הוא כרגע היוצר הטוב והיציב ביותר של ממפיס, וברנדון קלארק שתפס את מקומו של אדאמס ברוטציה נותן דקות מצוינות בקו הקדמי.

במיניסוטה לעומת זאת יש רק 2 תורמים התקפיים – טאונס ואדווארדס וגם הם רק לסירוגין, ראסל פשוט מחריד בינתיים עם 13 נקודות מאוד לא יעילות למשחק (27% מהשלוש). מיניסוטה תצטרך יותר ממנו או מבזלי במשחק היום אם הם ירצו להישאר בחיים לסדרה.

כדי לעשות זאת מיניסוטה תצטרך גם להגביל את הכדורים החוזרים בהתקפה של ממפיס, 0-12 לטובת ממפיס בנקודות מריבאונד התקפה ברבע הרביעי היו חלק מרכזי מהסיבה שהם הצליחו לחזור למשחק.

בין שתי קבוצות צעירות, שעוד יכולות להתפתח לאיום הרבה יותר משמעותי במערב, דומה שממפיס היא העמוקה יותר עם האפשרויות הרבות יותר בשני צידי המגרש, למיניסוטה ובעיקר למאמן שלה מגיעות הרבה מחמאות על החזרה לרלבנטיות העונה, ההפיכה של אדווארדס לכוכב אמיתי היא עוצרת נשימה ואני לא יכול לחכות לראות מה יהיה איתו בהמשך, אבל הלילה הזה, יהיה שייך לממפיס.

הימור: ממפיס ב-8

לפוסט הזה יש 190 תגובות

  1. המהלך התמוהה שהוביל לסל נצחון של מוראנט היה של אדוארדס שהימר בגדול על חטיפה (למרות שהיה שיווין 3 שניות לסיום..) וקיבל סל נצחון על הראש. אם לזה אתה מתכוון.
    תודה רבה לך ולכולם על העבודה המדהימה

  2. מהפוזיציה אני מעונין במשחק שביעי אבל ממפיס ינצחו ויאלצו את ג"ס לשחק בראשון אחה"צ, שעה שקרי שונא ולא משחק בה טוב.

  3. אחלה פריוויו תודה דור.
    יהיה לממפיס קשה הערב במיניסוטה אבל קשה להעריך מה יקרה. השאלה על איזה צד קמת רלוונטית לתוצאה של הסדרה הזאת. ממפיס טובה יותר למיני ביתיות זה מתאזו. תודה דור

  4. קיבלתי דיווח מיאיר שרקי(הכתב לענייני חרדים), שיש בעלים חדש שקנה את קבוצת ניו אורלינס פלקינס, והוא איש עסקים חרדי מבני ברק.
    שמו בישראל הוא: הרב ציון משולם😄😄😄😄

  5. After Zion Williamson sat out the entire 2021-22 season while recovering from foot surgery, it had appeared his tenure with the New Orleans Pelicans might end sooner than expected.

    But Williamson said he doesn't plan on going anywhere. When asked if he would sign a contract extension with the Pelicans, the star told reporters: "Of course. I couldn’t sign it fast enough."

    1. זריקת מציאות זה בדרך כלל דבר טוב השאלה אם זה טוב לפליקנס. הוא עדיין נראה כמו שק איגרוף ובשביל שהוא יהיה שווה משהו הוא חייב לעשות שינוי דראסטי באורח החיים שלו וזה מתחיל קודם כל בראש.
      ברור מאיך שהוא נראה שיש לו בעיה מנטלית קשה.

        1. דעתי האישית שזה לא טוב לפליקנס ועדיף להם לקבל עליו שחקנים שישלימו את מה שיש. אני מאמין באינגרם עוד מהלייקרס יחד עם מקולום נראה לי שילוב טוב

          1. השילוב שלו עם אינגרם נוראי, לפליקאנס חסר כשרון ולשמן יש בפשע השאלה אם יממש אותי או. האם צריך להיות על הפארקט בכלל? אני במקום הפליקאנס לא נכנס איתו להארכת חוזה בכלל העונה שיעשה פרצופים בתקשורת שיוכיח שהוא רציני שנה ורק אז יהיה על מה לדבר

  6. חשבתי לקום לראות אבל אני מכין שעות שינה לבוסטון מילווקי. זאת הולכת להיות סדרה מטורפת.
    אני מרגיש שהסדרה הזאת הולכת לממפיס והיא תנצח היום אבל יש לי תחושה שמיניסיוטה תצליח לכפות משחק 7 וממפיס תפסיד היום.

  7. ריברס חייב לשלם בקריירה על הפתיע. של אמביד, 30 הפרש משאיר אותו בסוף רבע רביעי. פילי הולכת לים בלעדיו הארדן השמנמן לא יכול לעשות כלום לבדו

    1. שימון
      תמיד יש לך טענות למאמנים….
      אין מאמן ספיציפי, אתה כועס על כולם.
      איך זה שלדוק ריברס לא נתת שם?
      מה שמעתי שע'מבה לא משחק מול מיאמי במשחק הראשון?
      אמיתי?

    1. אתה יודע, לא ניגמרה העונה ובאומת הסלטיקס זורקי כל מיני שמועות על טריידים כגון בראון וסמאחטה על KD
      מתיי זה ייגמר?

  8. חחחח ראית את זה שמעון?
    זאיון: "אחתום על הארכת חוזה בפליקנס"
    שחקן ניו אורלינס, שלא שיחק העונה, הפתיע: "אעשה את זה הכי מהר שאפשר"
    חחחחח הולך לשדוד את האהבלים שם,נלחץ שיזרקו אותו לכלבים.איזה שודד

  9. 2 קבוצות נון פקטור שהיו מפסידות נגד כל יריבה אחרת. חסר הבייסיק. לשים את הכדור בסל.
    יאללה מינסוטה לא להשבר. זעפרני עוד בחיים?

  10. לטימברוולבס יש אופי של פרכית אורז… זאת שערוריה הזריקות שאטונס ואדוארדס לקחו בהתקםות האחרונות.
    מוראנט קטסטרופה גם אבל ג'ונס וביין מצילים אותו

          1. יפ
            חשבתי שיש בו משהו והסתבר שזה בעיקר זבל פרות
            עדיף סנטר שנותן כתף ולא עושה כל הזמן הצגות מאשר צלף שלשות לא יציב שאין בו מספיק מיץ רימונים.

            1. אם האשך חושב כמוני אני בצרות 😂😂😂😂

            1. להיפך אנחנו רוצים שג'ה יעשה דריבל דריבל ויתקע להם את ההתקפה
              רק שלא יוציא את הכדור מהיד

  11. איזה מזל שמיניסוטה לא קבוצה חושבת. לממפיס יש הרבה על מה לעבוד (ג'ארן עם פאולים טיפשיים, ג'ה הולך ראש בקיר, דילון חזר לטימטום הזריקות שלו), אבל נראה אם החזרה של אדאמס (עוד שבוע בערך) תייצב אותם.

    1. אדמס מיותר מול גולדן ישב במחסן. אל תדאג ממפיס יתחברו תוך כדי הפלייאוף אמרתי לפני הסידרה הזאת. לגולדן איןמאת הסייז של מיני ואין סנטר יתרון כמו טאונס אז ממפיס יוכלו לשמור חזק את הגארדים שלהם. יש לממפיס מאץ אפ נהדר מולם. הדאגה היחידה שלי זה השופטים

  12. ממפיס נראו רע כי למיני היה טאונס שהיה יתרון עצום למיני בסייז,ודחף פנימה והוציא עבירות אז ממפיס היו צריכים מאמץ אדיר להשקיע בטאונס. בגולדן זה הנגר דריי שהשומר שלו בכלל יוכל לעזור. הם יוכלו שם לעשות הגנה הרבה יותר חזקה וטובה על הגארדים. הם גם מהירים יותר צעירים יותר וגה מוראנט יחגוג על גולדן אין שם מי יכול עליו רק שסטיב קר לא ישמור פתאום דאבל טים אני מצפה ממנו לשמירת לברון על גה.

    4 3 לדובונים כמו ששמתי בבראקט.

    ממפיס צריכים להתרכז בלנטרל את סטף

  13. ראיתי בדיליי עכשיו סיימתי שיהיו בריאים מיניסוטה הם כנראה חושבים שם שהמטרה היא להפסיד. משחק שלישי שהם מצליחים. ג׳ה מנהיג אמיתי, גם כשלא הולך וההגנה עליו קשוחה – לקח על עצמו לנהל את הקלאץ׳. לא ברח. מק׳דניאלס נהדר. אדוארדס יהיה כוכב גדול. יודע גם להגן. תהיה סדרה מעניינת מול הלוחמים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט