ווילי גרין, מאמן ניו אורלינס, לא מסוגל לעצור בדמעותיו אחרי ההפסד. מאמן ה-NBA הראשון ב-61 שנה שאני רואה בוכה. ממש אהבתי / מנחם לס

כריס פול – PERFECT ב-14 מ-14 – עושה עוד "POINT GOD" אחד

משום מה המשחק בניו אורלינס הרגיש ב5-6 הדקות הראשונות כמשחק בית של הפיניקס. היא מיד פתחה 6 הפרש שהשתיק את הקהל של עיר הג'אז שהוא קהל די יבד בכל מקרה.

פיניקס משחקת בבטחון של בעלת בית, וג'יי קראודר, דיאנדרה אייטון, דווין בוקר, כריס פול, ומייקל ברידג' כולם משתתפים ונוגעים בכדור כמעט בכל פוזשיון.

עתוני פיניקס שאלו היום אם דיאנדרה אייטון יהיה השחקן שיעשה זאת הלילה. גם לי לא זכור משחק של הפיניקס סאנס שדיאנדרה אייטון היה השחקן שעשה זאת. ז"א שהוא בלט מכל השאר והיה הכוכב הבלתי מעורער של המשחק.

באותו זמן אני מודה שעד עתה לא עקבתי אחרי אייטון במיוחד וייתכן מאד שאני טועה בגדול.

היום יצא לי לקרוא פוסט מצויין על אייטון ב'רינגר' (https://www.theringer.com/2022/4/28/23045493/will-deandre-ayton-get-his-moment-in-the-sun) שגרם לי לחשוב פעמיים על הסנטר הצעיר (בן 23 שנראה בפניו כמו בן 33) של הסאנס, ולהסתכל עליו בצורה אחרת לחלוטין. צעיר בן 23 שמוחו פתוח ללמוד. הוא מודע למצבו בקבוצה ולא בוער לו מאומה: "אני לומד מכל דבר, ולומד אפילו יותר במשחקי "L" מאשר במשחקי "W". כל זמן שאני מתקדם ומשפר את משחקי, אני מרוצה. לא בוער לי שום דבר".

הפוסט שאל – כמוני – אם הלילה יהיה הלילה שלו. דווין בוקר חוזר לשחק – מתיחת ההמסטרינג שחששו ממנה הייתה הפרוגנוזה הלא נכונה והוא סבל – סובל – מ-CONTUSION – חבלה, מכה – בשריר הקוודריצפס, ובמקרה כזה אין חשש לפציעה קשה יותר בחזרה מוקדמת: זה פשוט עניין של כאב, ואם הוא יכול לסבול את הכאב – שייערב לו. אני כמעט בטוח שהוא יהיה מוגבל במשחקו, ולכריס פול ישנה מתיחה קלה בשריר ההמסטרינג.

האם הלילה אייטון יהיה כה טוב שבקיץ זה הוא יקבל את המקסימום המגיע לו, לא בגלל שפיניקס תציע לו חוזה מקסימלי אלא בגלל שתהיינה כמה וכמה קבוצות שתשמחנה לשלם לאייטון הצעיר (עם הגוף המושלם לסנטר (2.11 מ', 115 ק"ג, שהוא גם מהיר ושולט בכדור מצויין בשתי ידיו), את המקסימום, ופיניקס תמהר להשוות את ההצעה לפני שתספיק לומר 'SUN VALLEY'.

זאת הפעם הראשונה שאני מסתכל על הסאנס עם ריכוז ראשי בדיאנדרה אייטון. האם הוא סופר-סטאר? האם הוא שווה סופר-מקס? האם הוא האדם שהם חייבים שיתעלה תחת הסל כדי לזכות סוף-סוף באליפות?

בינתיים סיג'יי מקולום קולע ונותן ללפליקנס יתרון ראשון 20-21.

אינגראם 22-25.

לפליקנס יש את ג'ונאס ולנצ'ונאס. גבוה, רחב, מסיבי. נראה לי גדול מאייטון אבל אולי הוא רק 'נראה' גדול יותר. אם אני זוכר נכון הוא ליטאי. הפליקנס לא משתמשים בו נכון. מה הוא מחפש בהתקפה על קו הפאול? אם אני מאמן הפליקנס אני מבריג אותו תחת הסל עם שרשרת שלא מרשה לו לצאת יותר ממיטר-מטר וחצי משם. מה הוא מחפש בקשת קו הפאול? שיעשו איתו פיק-אן-רולים? בחיים לו. שיחסום משם? כמעט כל חסימה שלו מסתיימת בפאול.

בסאנס אייטון קולע כבר 10. ג'בל מגי מחליף אותו אבל ג'בל רזה מדי, קפיצי מדי, ואני לא יודע מה בדיוק הוא עושה, אבל מהומות בשני הצדדים הוא עושה גם עושה. דעו לכם שהוא בחור אינטיליגנטי מאד, אבל על הפארקט הוא נראה – ומתנהג כדביל עם קבלות.

מונטי מוציא אותו אחרי דקות מעטות ומכניס את…ביומבו. אייטון, בדקות המועטות ששיחק קלע 10 והוא הקלע המוביל של הסאנס אבל מונטי הכניס כבר שני סנטרים ששמם אינו אייטון.

פאול מלוכלך של כריס פול על אלברדו. פלייגרנט בטוח. אבל כשכריס פול עושה זאת זה רק הוצאה מהחוץ. פיניקס מובילה 34-33. אייטון נכנס עם 7 דקות למחצית. שני המאמנים – ווילי גרין מהפליקנס ומונטי ויליאנס – כבר שיתפו 9 שחקנים. הרברט ג'ונס – השחקן של אלבאמה לשעבר – הוא הפעיל ביותר בפליקנס, וגם מוביל אותם לעת עתה בנקודות. כמה??? 7…(ויש רק 54 שניות לחצי)

אני לא יודע אם גיא ועידו מסתכלים על המשחק, אבל אם כן, הם רואים, כמוני, סאנס האמורה להיות הטובה ביותר ב-NBA, משחקת משחק ארעי, מקרי, פליאטיבי, קיקיוני, ומכוער. גם הפלינקס. אבל הפלניקס חיים על כדורסל כזה.

לארי נאנס קולע עתה צמד פאולים וניו אורלינס מובילה 40-50 כשהכל נראה שם קורה במקריות אבל לא נראה לי שלאיש מהם זה איכפת.

החצי נדמר 48-58. אתם מאמינים שהקלעי המוביל בסאנס הוא אייטון עם…12 נקודות??? את ניו אורלינס מוביל – מי אן לא? – סיג'יי עם 13.

עד עתה המשחק היה מחוספס, גבשושי, אקרעי, ומצולק. אני מקווה שאין אחד החוזה במשחק הטוען שה- 47.8% ו-25% מה-3 של הפליקנס וה-48.1% וה-34% מה-3 של הסאנס הם בגלל הגנות טובות. האמינו לי שכבהנות יש חורים כמו בגבינה שוויצרית. פשוא – עד עתה – משחק מחורבן ע"י שתי קבוצות מחורבנות השוחק ע"י יותר מדי שחקנים מחורבנים. אני לא מגזים לרעה. פשוט משחק גרוע עד עתה.

**********

תנו לי לחזור לאייטון.

הוא היחיד שעשה את שלו. הסתובב תחת הסל, חסם, התחנן לכדורים שלא הגיעו אליו. אני קראתי שהוא – אייטון – הוא ה-SELF-PROCLAIMED – 'בהצהרה עצמית' – 'TRUE FREESTYLE BIG' בליגה היכול לשחק 1 עד 5 ויכול לשמור על 1 עד 5. אייטון שיחק בתיכון כפוינט גארד ושליטתו בכדור היא מעלה שנשארה במשחקו עד היום. לא לחינם הוא היה בחירת דראפט ראשונה של פיניקס ב-2018.

הלוואי שנראה קצת יותר ממנו בחצי השני. אבל כמובן שכדע שזה יקרה – כמה כדורים חייבים להגיע אליו!

היחסים בין מאמנו מונטי ויליאמס לאייטון הם גם כמאמן לתלמידו אך גם כמו אב לבנו. מונטי הוא-הוא זה שמלהיב אותו להשתמש ב-FLOATER שלו, להגדיל את ה-RANGE של זריקותיו, להרחיב את הרפרטואר של הפיק-אנד-רולים שלו – במיוחד עם כריס פול, ולא להסס להשתמש ביכולתו כפליי-מייקר.

כמה שהוא גדול וענק הוא הבייבי בקבוצה. תמיד קולני, תמיד במצב רוח טוב. כשלפני שבוע הקבוצה חזרה ב-4 בבוקר מניו אורלינס לשדה התעופה של פיניקס, כולם עם עיניים עצומות, ודיאנדרה אייטון מנסה לעודד את להתעורר כולם ואפילו מתחיל לשיר שיר בוקר מהבהאמס, אי מולדתו בקריביים, מייקל ברידג'ס: "שוב דיאנדרה. הוא תמיד מתנהג כמו ילד בן 5 בחנות ממתקים"

*************

מתחילה המחצית השנייה

הכדור אצל אייטון. הוא ליד קשת השלוש לבדו.. איש לא שומר עליו. הוא מוסר לכריס פול. למה דיאנדרה לא יורה מהשלוש? בתיכון הייתה לו שלשה טובה ואותו דבר באריזונה סטייט. אבל בכל הקריירה שלו ב-NBA הו אקלע רק שתי שלשות. הפיק-אנד-רול עם כריס פול כה טוב שאיש לא מעודד אותו לזרוק מהשלוש. אבל גם לא אוסרים עליו. בינתיים זה איסור שהוא הביא בעצמו על עצמו.

דווין בוקר לא משחק. הוא שיחק 9 דקות וכנראה הוא לא יכול יותר. אני לא מבין מדוע קמרון ג'ונסון לא מקבל את הדקות שלו (וכמה של אחרים). הוא שיחק עד עתה רק 10 דקות וקלע 5.

הפליקנס עושים עתה 'בוקס אנד וואן' על כריס פול והוא מחייך כאילו חיכה לזה, משתחרר משומרו, וקובר את נקודתו ה-14 (כמו אייטון. שניהם מובילים את הסאנס). מייקל ברידג'ס די נחבא אל הכלים עד עתה. שוב כריס פול – 16 נק'. 61-65. שוב כריס פול. 65-69. פול לוקח כדור, לא שם לב לאף אחד אחר ועושה את המלאכה בעצמו כאילו הוא לא סומך על כל אחד אחר.

אוי ואבוי לפליקנס. פאול חמישי לסיג'יי מקולום.

כריס פול. שוב כריס פול. (כבר 21 נקודות). שוב כריס פול. 23 נק'. כאילו שזה כריס פול נגד הפליקנס 70-69. עשר הנקודות האחרונות כולן של כריס פול וכולן מיד-ריינג' קצרות של 3-4 מטרים. ישנה לו יכולת מיוחדת להגיע לצד החלש של השומר ולכן סליו נראים כה קלים ופשוטים.

כריס פול הוא 10 מ-10. אייטון תקוע ב-14. עכשיו גם ברידג' עם 14.

דווין בוקר ניכנס לשחק.

אלברדו עם פאול תוקף. לפליקנס זה הפאול התוקף ה-6. האופנסיב פאולס הורגים אותם.

הרוקי ג'ונס קובר שלשה ומחזיר את ההובלה למקומיים 77-79. עוד סל לג'ונס. 79-81.

משחק שכונתי יותר מזה לא ראיתי מאז שיחקתי בעצמי בשכונה, אבל המתח בשמיים.

עכשיו כריס פול ניכנס. לא יעזור שום דבר: בגילו הוא נותן 5-8 דקות עליונות ואז חייב לנוח 5.

סיום רבע שלישי 82-85 לניו אורלינס

********

לאייטון תכונות מנהיגות. הוא מתאר אותן כך:

הוא מגדיר את המנהיגות שלו כך:

stepping up to the plate, taking the bullshit, turning the negativity into a positive.”

יש לו גם בטחון עצמי והוא לא דואג יותר מדי לעתידו. היו שמועות על טרייד : לשלוח את אייטון לפייסרס ולקבל במקומו את סבוניס. לא קרה מאומה. במקום לכעוס או למרוד הוא החליט לשחק אפילו טוב יותר עד לרמה שהסאנס לא יסכימו לטרייד עם סבוניס, וכך היה.

הוא שיפר את משחקו עד לרמה שרבים נותנים לו הרבה קרדיט בשיא הנצחונות – 64 – של הסאנס לעונה. אייטון עשה את כל מה שהיה עליו לעשות. ייתכן שהדרך היחידה שהסאנס תצליח לשמור אותו זה לשלם לו סופר מקס בשוק החופשי כי קבוצות רבות יהיו רעבות לבסנטר בן 23 כמוהו.

*************

קמרון ג'ונסון…אייטון…95-93.

אינגראם 95-95

כריס פול 11 מ-11 ועכשיו 99-98

הגמד חוזה אלברדו ניכנס בין כל הענקים עם סל ופאול 99-10 5:58 לסיום.

פאול!!! 13 מ-13!!!

אינגראם מאבד כדור.

ומיד אחריו דווין בוקר מאבד כדור.

מינוס כפול מינוס. לא קרה שום דבר.

משחק שצריך להיות הפרסומת למשחק שכונתי: הכל אחד על אחד. הכל מקרי. הכל ברדקי. אבל המתח בשמיים.

2:35 לסיום.

פול לאייטון וסל. אינגראם סל.

ועתה בסוף סוף סל ראשון לדווין בוקר שהוא עתה 5 מ-12

מקולום מאבד כדור לברידג'ס ו-108-104.

אינגראם מחמיץ סל כשהגדור מסתובב, מסתובב, ויוצא.

כריס פול קולע פאול ראשון. קולע סל שני. 110-104. 50 שניות.\לארי נאנס סל ופאול ו-110-107.

כריס פול נגד מקולום. סל. הוא 14 מ-14 ל-33 נקודות.

בזמן שאני כותה מישהו מהפליקנס קולע סל 112-109. 19.2 טיקים. הפליקנס חייבת לעשות פאול.

הכדור כמובן הולך לדווין בוקר, קלעי הפאולים הטוב בליגה לשני פאולים. 114-109.

אינגראם מחמיץ מה-3. פאול על קראודר. מה ציון ויליאמסון מחייך על הספסל של הפליקנס. הוא – קראודר קולע אחת..

115-109.

לאינגראם היו שתי זריקות קשות ל-3 שהוחמצו.


כריס פול סיים משחק אלוהי של 33 נקודות ב-14 מ-14. משחק מושלם.

אייטון היה טוב מאד עם 22 נק'.

מאמן ניו אורלינס ווילי גרין לא מסוגל לעצור בדמעותיו. הוא ומונטי ויליאמס מתחבקים. מונטי מוחה דמעותיו!!!

לפני שאני סוגר את הלאפטופ אני מנסה לזכור אם אי פעם ראיתי מאמן NBA בוכה אחרי הפסד. אני לא חושב.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. אחלה סיכום, מנחם.
    .
    אייטון שונה מהטייפ קאסט של כוכב בליגה.
    הוא לא עושה פרצופים,
    לא בוכה,
    לא מכריח זריקות,
    לא מוותר על חזרה להגנה בשביל להתווכח עם השופט.
    .
    מה שהוא כן עושה,
    זה לשחק כדורסל מנצח.
    הוא זז כל הזמן,
    בהגנה וההתקפה.
    אם הוא מקבל את הכדור בפוסט,
    הוא קטלני כמו כל שחקן עילית אחר,.עם יתרון קטן בכך שהוא מסוגל לקלוע מעל רוב שחקני הליגה באחד על אחד. זו זריקה שתלויה רק בו.
    ועדיין,
    אתה תראה אותו מגיע לעוד חסימה,
    פותח את הדרך לעוד מיד ריינג' של פול.
    בגלל שמה שחשוב לו זו התוצאה הסופית –
    ניצחון.
    .
    גם בהגנה,
    הוא מחליף על גארדים ופורוורדים, לא מחפש את הסטטיסטיקה (עוד ריבאונד או גג) אלא שומר עם עבודת רגליים נהדרת למיקום מצוין.
    זה נראה פחות טוב כאשר סופרים סטטיסטיקות ישנות.
    אבל זה מביא ניצחונות.
    תשאל את אינגראם.
    .
    השורה התחתונה?
    .
    הסאנס היא הרבה יותר מכוכב כזה או אחר.
    בוקר, פול, אייטון וברידג'ס,
    לכל אחד מהם יכול. עילית בחלק של המשחק,
    זו היכולת שלהם לשחק יחד כקבוצה שעושה את הסאנס למה שהיא.
    .
    אייטון, דרך אגב,
    הוא סיים את הסדרה עם 20.5 נק' ב-70% אדירים.
    מי שצפה בסדרה ראה שהוא קלע לא מעט מהמיד ריינג' שלו על הראש של השומר, או אפילו על דאבל טים.
    70%
    .
    תודה, מנחם.
    בוקר טוב!!!

    1. צודק. ואין שום שאלה לעניין המקס שלו. עם פיניקס יהיו מפגרים מספיק בשביל לא להציע מקס (וזה לא מעבר לפיניקס לעשות שטות כזאת) אז כל קבוצה שיכולה תציע לו מקס.

      אגב אייטון, דראפט 2018 נותן עבודה. מעבר ללוקה/אייטון/טריי/טריפל-ג'יי ושרגא, העונה פרצו גם ברידג'ס (שניהם), הטיים לורד, אנפרני סיימונס, גרייסון, ונדרבילט, אפילו שייק מילטון ובמבה מטיל השלשות. נראה כמו דראפט אדיר.

    2. מנחם זה פוסט אדיר להסתכל על משחק מפוקוס של שחקן אחד שמח שגילית את איטון ועלית על העגלה שלו זו סבבה של עגלה. יעיל מדויק צנוע לא עושה עניינים מטריה בהגנה ובהתקפה יד רכה השנה סוף התחיל לקלוע שלשות. ההיפך מכל שקץ או שיקוץ.
      רציתי לכתוב עוד אבל אני מזדהה עם כל מילה שגיא כתב סיכם את העניין מצוין

  2. היה יפה לראות את כריס פול מגיע פעם אחר פעם בדיוק לבלטות שלו כאילו מדובר באימון, חוץ מזה לא היה הרבה יופי במשחק אבל מתח ומלחמה היו בשפע (טוב נו.. גם זה סוג של יופי)

  3. מצוין מנחם, לקרוא את המעורב שלך מרגיש כמו להיות מול הטלוויזיה. קראתי ברינגר את הכתבה על אייטון, אחד הביגמנים הכי אנדרייטד בהגנה ואחת הצמיחות הכי יפות של שחקן בזמן האחרון

  4. תודה מנחם. ניו אורלינס עשו מעל ומעבר בסדרה הזו ויהיה מעניין מאוד לעקוב אחריהם שנה הבאה. כריס פול מדהים לגמרי, הנתון הכי מטורף בעיניי שלו בסיבוב הראשון יחס אס'/איב' של 11:1.5 ..

  5. ווילימגרין הוא עוד ממאמני הnba רפי ההבנה ששיחק לו קלף עם פציעת בוקר וגאמפים של אינגראהם על שחקנים.
    עם כל ההתלהבות של כל רפי ההבנה הוא מאמן חלש. הבן אדם לא קלט סידרה שלמה שאלברדו מעלים את פול שיונאס לא צריך לרדת למטה בסקרין ובמקום זה שם את הרב גונס סידרה שלמה שפול ינגב איתו את הפרקט. הם לא רואים את הדברים הכי ברורים. אני נדהם שהאנשים האלה מקבלים מיליונים על לעשות כלום. ממש ליגת ההונאה.
    גנקינקס בממפיס לעומתו קלט את אדמס בגיים 1 והעלים אותו מהסידרה.

    1. שמעון חבריקו אתמול פול עשה מאלב-פלופו קציצה והכניס לשמן רותח. על הראש שלו פול נתן הצגת קליעה פסיכית של גארד מהסוג ששמורות רק לקיירי ארווינג – והוא כמעט כפול(!!) בגיל מאלבאאדו. בלי קשר אלבראדו שחקן נהדר הייתי מציע לו להתעסק יותר בכדורסל בכל מקרה כיף לראות את ההתלהבות שלו ויש לו גם חדירה טובה.
      אם ציון יחזור לפליקנס יש עתיד טוב. הרוקים שלהם נהדרים וארוכים במובן המודרני של המילה.
      ווילי גרין לחץ יפה על פיניקס, לפחות ניסה להפעיל לחץ על הכדור, בזה הוא כבר יותר טוב מרוב המאמנים בליגה.

        1. אתמול ראית איך מנצחים בפלייאוף – מהמידריינג'.
          פול וחוזה מקס עשו שם טבח. אם אתה קטלני מהמידריינג' זה בלתי עציר וזה מנצח בפלייאוף.
          אני חושב שההבדל הגדול בין ג"ס ההיא לרוקטס ההיא היה שלרוקטס לא היה מידריינג'. זה נגמר ב-0:27

          1. פול בגילו לא מסוגל כמעט להגיע לטבעת, לגבי המידריינג זה הופך את משחק ההתקפה למסוכן בהרבה בלל שמוסיף עוד אלמנט שההגנה צריכה להתמודד איתו והופך את ההתקפה להרבה פחות צפוייה.
            .
            ראינו לא מעט פעמים קבוצות בעבר יוסטון אחת מביניהם שמציגות עונה סדירה פסיכית התקפית מבחינת אופנסיב רייטינג ונתקעות בפלייאוף בגלל שבלוניות (אטלנטה, של העונה שלא שיחקה כדורסל חכם דוגמה טובה).
            .
            דרך אגב לגבי פול השותף המושלם דלו ודל בוקר זה אייטון כמות החסימות והתנועה שעושה פלוס זה שברגע שמקבל את הכדור הוא אופציה כמעט בלתי עצירה (יד רכה, אתלט על), הופך את ההתקפה למסוכנת מאוד.

            1. לגבי אייטון הוא שווה מקס גם בסאנס, האם יקבל זוהי הטלת מטבע בגלל סיבה מאוד פשוטה העונה לשם סארבר.
              .
              אוהדי הסאנס הוותיקים עדיין מתעוררים מסיוטים על האליפות שנזרקה לפח לאחר שסארבר לא הסכים לדחוף את היד לכיס ולשם לגו ג’ונסון ב2005. האם הוא ישלם לאייטון מקס ויכניס את הסאנס עמוק לתוך מס המותרות אני לא יודע, יש לזכור שבוקר זכאי שנה הבאה לסופר מקס וב2023 קמרון ג’ונסון נכנס להארכת חוזה.
              .
              המשוואה בליגה כיום מאוד פשוטה גם אם מקולקלת. בשביל להיות קונטנדרית חייבים להכנס למס המותרות, אני מקווה שסארבר קלט אותה .

  6. מעולה מנחם
    זכורים לי הדמעות המזויופות של בוב מאיירס אחרי ההפסד של גולדן סטייט במשחק שבו דוראנט נפצע
    זה העה ברמת אמינות של קילפתי בצל
    מגיע לניו אורלינס את בחירת הדראפט של הלייקרס, שיעשו טרייד על זאיון ויש להם קבוצה להרבה שנים

      1. כן טירוף מוחלט
        המשכתי לליברפול, באנפילד היה נחמד, הארד קור
        + מוזיאון של הביטלס וחזרה למנצ’סטר למשחק של יונייטד נגד צ’לסי
        לא היה זמן לנשום אבל שאלו יהיו הצרות שלי
        אני אשלים פוסט עם תמונות וכו

    1. רחמים עליך מידן. השאלה במקרה זאיון היא במקרה ונניח ניו אורלינס שמה אותו על המדף מי תהיה מוכנה להמר עליו ולקחת אותו משם.

  7. תודה רבה דוקטור.
    גם הלילה, במשחק טוב שלו, אייטון לא היה זה שהביא את הניצחון.
    זה היה פול, די לבדו, עם קצת עזרה מסביב.
    אייטון תמיד פותח טוב ואז נעלם בחצי שני.
    יש לו אופי של שחקן משלים, הוא לא יכריח נצחונות עבור אף קבוצה.
    בתור משלים הוא טוב
    השאלה האם שווה לקבוצה לשלם מקס למשלים כזה
    מקס זה בדר"כ לשחקנים מובילים וכוכבים שיכולים להכריח את רצונם על המגרש.
    יש יוצאי דופן

    1. לאייטון אין אופי של מנהיג – נכון. טבל יש לנו את פול ויש לנו את בוקר ומה שהוא מביא למגרש בשני הצדדים ללא ספק שווה לנו לפחות מקס.

      1. אפשר לצאת מהקיבעון הזה כבר?
        השחקן הכי טוב בקבוצה לא חייב להיות המנהיג. השחקן הכי טוב בקבוצה אפילו לא חייב להיות השחקן הכי חשוב בשיטה של הקבוצה.

    2. חשבץי על זה מזמן. הסאנס תמיד משחקים ככה. איטון קולע כמו מכונה בדרך כלל ברבע הראשון.
      זה מצופף את ההגנה פותח את המיד ריינג' והשלשות ולשם נכנסים האחרים פול בוקר ברידגס קראודר.
      לדעתי זה מתוכנן. זו סכמה שמתקיימת בחלק גדול מהמשחקים של פיניקס.

        1. גם אני . כל הזמן יש תחושה שהוא יכול להתפוצץ עם משחקים שח 40 נק צפונה בקלות כי הוא גומר רבע וחצי עם 20 נק ואז הם מפסיקים למסור לו.

  8. כאוהד פניקס אני שמח שהקדשת את הטור על אייטון. מה שלא ברור לי מדוע הוא לא קיבל עדיין חוזה מקס. אומנם הוא לא אמביד או יוקיץ אבל הוא מייד מקום 3 אחריהם. חוזה אלברדו הוא שחקן מלוכלך שלא בחל האמצעים לעצור את כריס פול. על כל עבירה ששרקו לו היו עוד 10 שלא שרקו. אני מאמין שעכשיו עם סגל מלא פניקס יהיו יותר טובים.

    ולסיום הערה. דיאנדרה אייטון למד ביוניברסיטי אוף אריזונה בטוסון ולא באריזונה סטייט בטמפי.

    1. איטון בכל מקרה יקבל השנה מקס. סרבר שיחק באש המזל זה שלא נבחר לחמישיות אחרת המקס שלו היה אפילו יותר יקר.

  9. תודה רבה על המעורב המעולה כתמיד
    מתי בפעם האחרונה כל 8 הקבוצות עם יתרון הבייתיות עלו לחצי גמר הקונפרנס? כרגע 7 ביתיות עלו מתוך 7, כשממפיס יכולה להשלים את התמונה.

  10. בס"ד
    תודה רבה מנחם.
    פיניקס לא משחקים טוב בפלייאוף הזה…
    מקוה 'שיתעוררו.
    אייטון שווה קרוב למקס, מקס יזום לסאנס את תקרת השכר, לפחות עד שפול יסיים חוזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט