מעורב בן סימונס: האם הוא סתם QUITTER, מנטל, או מסטר מניפולטור? (ועוד) ליום ה' / מנחם לס

1.בן סימונס הוא QUITTER. האם הוא סובל מבעייה מנטלית או הוא MASTER MANIPULATOR?

עונת 2021-22 הסתיימה עבור בן סימונס מבלי שהוא שיחק שנייה של כדורסל.

היה זה בן סימונס שניגש למאמנו סטיב נאש לפני עשרה ימים, אמר לו שהוא מרגיש "AS FIT AS AT ANY TIME", ואמר לו שהוא יהיה מוכן לשחק במשחק ה-3 או ה-4 נגד בוסטון סלטיקס. כידוע לכולנו הוא פנה לסטיב יום לפני המשחק השלישי ואמר שהוא מעדיף שיהיה זה המשחק הרביעי – המכריע – שהוא יעשה בו את פתיחת הקריירה שלו בנטס.

כדי לסיים את הסיפור הביזארי הזה, אז בבוקר המשחק הרביעי הוא צלצל קודם לטריינר של הקבוצה ואז לסטיב נאש ואמר לשניהם שהוא "חש מחושי כאב בגב התחתון" ולא יוכל לשחק.

סימונס עבר לנטס מהסיקסרס ב-10 לפברואר בטרייד ה-BLOCKBUSTER שלו עבור ג'יימס הארדן (וכמובן סת' קרי ואנדרה דריימונד, ובחירת דראפט סיבוב שני. הטרייד נעשה בעיקר בגלל סרובו של סימונס לשחק עד שיועבר בטרייד לקבוצה אחרת כשהוא מודה שישנן לו "בעיות עם הגב, ו-MENTAL HEALTH STRUGGLES" שלדבריו הן בגלל שהוא נמצא 'בסביבה עויינת' והוא הבטיח ש-"כל הבעיות תיפטרנה כשאהיה בסביבה אחרת".

הבעיות לא תיפטרנה כל כך מהר. לי ברור שבן סימונס הוא QUITTER. פעם חשבתי שהבעייה היא סתם בעייה של אופי – פחדן שלא מוכן להתעמת – או בעייה מנטלית יותר עמוקה. אבל מה שקרה השבוע כשהוא הודיע שישחק במשחק השלישי או הרביעי, ואחרי אימון קל של זריקות הוא צלצל לפני המשחק הרביעי למאמנו סטיב נאש והודיע שכואב לו הגב והוא לא יוכל לשחק, עלתה בי לראש המסקנה שהבנאדם הוא מניפולטור בחסד שלקח רק יכולת אחת שהייתה לו בכדורסל – הגנה – ועשה איתה מיליונים רבים. אם הוא יזכה בתביעה המשפטית נגד הסיקסרס הוא יוכל לקנות לעצמו איזה אי בקריביים, למלא אותו בחתיכות, ולגור שם בכיף עד סוף ימי חייו.

2. היכולת התחרותית של סימונס הפכה לנושא שדובר עליו כבר ב-LSU (ולפני כן בנבחרת אוסטרליה)

ן סימונס נחשב לשחקן התיכונים מס' 1 כשהגיע מאוסטרליה ל-POWERHOUSE מספר 1 בתיכונים – בכל מקרה בין 5 הראשונים — Montverde Academy שבפלורידה. הוא התחייב ל-LSU בגלל קרוב משפחה שהיה עוזר מאמן שם. הספיקה השמועה שהוא מגיע ל-LSU לשימה בטופ 20 של המכללות. עונתו שם הסתיימה ברקורד של 14-19, ללא הזמנה לטורניר ה-NCAA.

לסימונס הייתה עונה טובה שם עם 19.2 נק' ו-11.8 ריב' למשחק ובחירה ל-'פרשמן העונה' בקונפרנס ה-SEC המעולה. הוא נבחר גם ל-FIRST TEAM ALL AMERICAN. אחרי ש-LSU הפסידה – נקרעה – ע"י טקסס A&M בתוצאה 71-38 בטורניר ה-SEC הוא הצהיר את כוונתו ללכת לדראפט. סימונס לא היסס מלקטרג את הניצול של הסטודנטים-שחקנים במכללות (https://sports.yahoo.com/news/ben-simmons-year-at-lsu-shows-the-worst-of-the-one-and-done-system-015402189.html) – הצהרה שכבר הייתה חייבת לנפנף דגל אדום (רק הגיע מאוסטרליה וכבר יש לו מה לומר על שיטת המילגות בספורט בארה"ב?), והיה זה ג'ון גיבוני מה-DRAFT EXPRESS הראשון לפני הדראפט שתהה בקשר ל-COMPETITIVE MAKEUP של סימונס.

הנה מה שג'נובי כתב על סימונס לפני הדראפט:

1. Simmons’ lack of competitiveness in some crucial games has raised questions about his character as a basketball player. While many top picks succumb to the NBA star lifestyle and emerge as average competitors, it’s rare to see that at the collegiate level. From Blake Griffin to Michael Beasley to Carmelo Anthony, those elite college players were rarely questioned about their drive during their collegiate careers. Simmons has displayed an apathy for defense, contact and delivering winning plays in crucial moments. Those troubling revelations in Simmons’ game are cause for concern among decision-makers on lottery teams with whom we’ve had contact.

סימונס היה בחירה ראשונה שח פילדלפיה סיקסרס (לפני ברנדון אינגראם וג'יילן בראון), ועונתו הראשונה ב-NBA הוכיחה שהוא מגן עליון (הוא נבחר שני לתואר 'מגן העונה'), אבל יותר ויותר התחילו לקרות מקרים שהראו שיש דברים בגו בהגדרתו של ג'ון גיבוני שסימונס מגלה סימנים של "חוסר תחרותיות".

3. בן סימונס מצא דרכים לא להשתתף במשחקי נבחרת אוסטרליה מאז גיל 17

אין ספק שסימונס הוא (לפחות היה) ה-PROSPECT מס' 1 אי-פעם של אוסטרליה בכדורסל הבינלאומי, אבל מלבד "PROSPECT" הוא לא עשה מאומה עבור ארץ מולדתו שלא נהנתה ממנו כשחקן אף פעם מאז הגיע לארה"ב. הוא כן שיחק עבור אוסטרליה ב-2012 בקבוצת ה-U17 שלה, ואז ב-U18 ב-2013 FIBA Oceania Championship. הסימן הראשון שמשהו לא בסדר עם הבן סימונס הזה קרה ב-2014 כשהוא נופה מנבחרת אוסטרליה לאליפות העולם ב-2014.

ב-2016 הוא "הודיע" למנהלי נבחרת אוסטרליה שהוא מעוניין לשחק בנבחרת באולימפיאדה, ואחרי שהוזמן להשתתף באימונים, הוא הודיע לפתע שהוא החליט "לעזוב כדי להתרכז באימונים לקראת עונת הרוקי שלי". הוא הודיע שוב למנהלי הנבחרת שהוא "ישמח להשתתף בנבחרת לאליפות העולם ב-2019", ואז הוא פרש ברגע האחרון. הפלברצה האחרונה שלו הייתה 'רצונו' להשתתף באולימפיאדת 2020 בטוקיו (ששוחקה ב-2021 בגלל האפדמיק), וכשהוא נקרא להופיע לאימוני הנבחרת הוא שלח מסר פרישה מהנבחרת 'בגלל בעיות רפואיות'.

4. סימונס החליט לא לשחק יותר עבור הסיקסרס אחרי מפלת הפלייאוף ב-2021

לבן סימונס הייתה עונה טובה ב-2020-21. עד הפלייאוף. הוא ניבחר לאול סטאר זו הפעם השלישית בארבעת עונותיו האקטיביות, ניבחר לחמישיית ההגנה, ושני בבחירת 'מגן העונה'.

הייתה לו סידרה טובה נגד הוושינגטון ויזרס בסיבוב הראשון כשפילי מנצחת ב-5 משחקים. היריה הבא הייתה אטלנטה האוקס, שנחשבה מאכל קל לפילי. במקום זה ההאוקס ניצחה בשבעה משחקים כשהאצבע המאשימה מופנית לעבר סימונס על משחקו החלש. הוא פשוט סירב לנסות לקלוע, והיה רק 32.7% מהקו. כולנו זוכרים את הדאנק הפתוח שהיה לו במשחק ה-7 שהוא סרב לקחת. דוק ריברס וג'ואל אמביד לא התביישו להאשים את סימונס בהפסד, ומיד אח"כ בהא הדרישה לטרייד.

הסיקסרס החשיבו – או רצו שתחשוב שהם החשיבו – את סימונס לסופרסטאר והם אמרו בראש חוצות שרק סופרסטאר עבור סימונס יבוא בחשבון. סימונס בסרב להופיע למחנה האימון בטענת "MENTAL HEALTH ISSUES", והודיע שבגלל ISSUE מנטלי הוא לא ילבש את מדי הסיקסרס "EVER AGAIN".

הנטס – בטעות גדולה, אבל ג'יימס הארדן עזר לטעות להיראות כאפשרות טובה – לטרייד שהביא את סימונס לנטס ואת הארדן לפילי, וכבר כתבתי על כלל הטרייד.

ברוקלין קיוותה שסימונס יהיה החלק החסר בפאזל לאליפות. לא רק שזה לא קרה. סימונס לא לבש את מדי הנטס אפילו פעם אחת כל העונה.

5. עכשיו עם הנטס, סימונס 'החליט' שוב שהוא משחק משחק 3 נגד הסלטיקס. זה השתנה למשחק 4. בבוקר המשחק הוא הודיע על כאבי גב

כמה חודשים עם הנטס בסימונס ישב באזרחי על ספסל הקבוצה. סרב לשחק בטענה שהגב כואב לו. הנקס ביקדו ממנו להתאמן לפחות בהזריקטת כדי ש"אם הגב ירגיש טוב יותר הודיע לנו וננסה אותך במשחק".

לפתע, לפני המשחק נגד הסלטיקס סימונס הודיע שהוא מוכן לשחק. אבל…

Simmons ramped up to make his season debut with the Nets after the trade, but experienced a back injury during the process. The back injury combined with his mental health issues were the reason he didn’t take the floor for Brooklyn.

RELATED

Ben Simmons’ playoff return is probably a terrible idea, but the Nets have nothing to lose
There were reports that Simmons was set to debut for the Nets during the playoffs, but once Brooklyn went down 0-2 and 0-3 in the series, he chose to stay on the sidelines. Woj reported Simmons wouldn’t play in the Nets’ final game a day before Game 4.

6. מסקנתי איתנה: הבן סימונס הזה הוא מניפולטור בחסד שעם יכולת ספציפית אחת – הגנה – הצליח להרוויח כספים כמו גדולי השחקנים בעולם!

מונרזל הראל מראה לכל הצעירים ב-YMCA מה זה שחקן NBA. הסרטון הלך VIRAL.

7. חדשה טובה מאד לאוהדי הסאנס!

8. חדשה טובה להומלסים, מסוממים, ואלכוהוליסטים: דלונטה ווסט הוא דוגמא שניתן להיגמל אפילו מנפילות נוראות

לעבור את מחנה האימון והקדימונים כדי להיות כשר לדראפט של ה-BIG3 עליך להיות בכושר גופני (ונפשי) מצויין. דלונטה ווסט בן ה-38 עבר בהצלחה את מחנה האימון של מועמדי בדראפט, ומובטח לו חוזה

9. דאנק ה-'טומהאוק' של ג'ה מוראנט על מייק ביזלי הלך אתמול VIRAL

<

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
144 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
יהלי אולמר
28/04/2022 6:43:43

תודה דוק
אולי סימונס פיתח חרדת ביצוע בשנה האחרונה. מעניין אם הוא אימפוטנט גם מחוץ למגרש…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחח מחוץ למגרש לא נראה לי שיש לו בעיות גב

Jonathan
28/04/2022 7:24:34

אני מאמין לסימונס שיש לו התמודדויות.
אבל אני חייב לציין משהו – כשיש לך בעיות שבגללן אתה לא יכול לעשות את העבודה שלך אז אתה לא מנסה לגבות מהלקוח/מעסיק את כל סכום ההתקשרות בלי לתת תפוקה. וזו לא פציעה פיזית שהוא חווה בעת מילוי תפקידו… ובחוזה של מיליוני דולרים (אפילו מאות אלפי…) השכר הוא גם על זה שתצליח להתגבר על קשיים שאחרים לא מסוגלים להתגבר עליהם.
אז כן – גם בהתהנלות מול פילי היה משהו לחלוטין לא מוסרי. לא יודע אם יש לו פציעה פיזית עכשיו או לא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Jonathan

אתה תמים ונאיבי הבן אדם כל היום בהשקות ועם בחורות לבוש מיליון דולר אתה אשכרה מאמין לליצן הזה? חח

Jonathan
28/04/2022 8:20:01

די בטוח שגם למתמודדי נפש מותר לצאת לבלות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Jonathan

הוא מתמודד נפש כמו שלאמביד יש קרע באגודל ובמיניסקוס. לא מתאים לך לאכול שטויות כאלה

Jonathan
28/04/2022 8:30:55

כלא רופא של אף אחד מהם (או של אף אחד בכלל) אין לי יכולת להגיב.
אני יכול לשפוט בסופו של דבר את המעשים שלהם.

Jonathan
28/04/2022 9:29:39
הגב ל  Jonathan

קצת יהיר מצידי "לשפוט". אני יכול להגיד על מה הייתי עושה עם כסף של אחרים אם לא יכולתי למלא את העבודה שלי ומה הייתי מצפה מאחרים. אני לא מכיר שום ענף אחר במשק שבו אפשר להמשיך לקבל את כל השכר למשך שנה שלמה כשאתה מודיע שאתה לא יכול לעשות את העבודה בשל סיבות נפשיות.

The Ljos of the Rings
28/04/2022 12:58:20
הגב ל  Jonathan

וחבל. הרבה יותר מדי אנשים צריכים לבחור בין לטפל בעצמם לבין להמשיך לשרוד ולהחמיר את המצב.

Jonathan
28/04/2022 15:14:45
הגב ל  Jonathan

חבל לי מאוד שזו הבחירה. אבל לא הייתי רוצה שנותני שירות ייבאחו לי באמצע כי הם במצב נפשי קשה ועדיין יישלחו דרישת תשלום… בעיקר לא כזו ב7-8 ספרות.

The Ljos of the Rings
28/04/2022 15:29:27
הגב ל  Jonathan

אם רק הייתה דרך אחרת להסתכל על העולם או לבנות חברה שבה זה לא צריך לקרות.

Jonathan
28/04/2022 15:36:26
הגב ל  Jonathan

מודלים שונים של מדינת רווחה?
.
אבל בדרגות השכר של סימונס זה לא שהוא מחליט בין מנוחה לנפש לשכירות. כן, ספורטאים הם גם בני אדם אבל אי אפשר להתעלם מהסכומים שהוא מנסה לקבל מבלי לשחק.

The Ljos of the Rings
28/04/2022 15:44:46
הגב ל  Jonathan

למשל.
.
לא דיברתי בכלל על סימונס כרגע (שמה יש גם את הטיעון שמקום העבודה הוא זה שגרם לבעיות). רק רציתי לטעון שאם לא רואים משהו קורה בספירה של שוק העבודה זה לא אומר שזה בהכרח דבר טוב, או משהו שצריך לחקות.

abc
abc
28/04/2022 16:03:29
הגב ל  Jonathan

דווקא בנושא הזה לדעתי אין מחלוקת (למשל, לא חושב שהיו טענות לקליי, או לפצועים ארוכי טווח אחרים).
.
יש חוזים וחוקים ברורים בדיוק כדי שלא יצטרכו להכניס מוסר לשיקולים.
.
המחלוקת היא בדיוק – האם הוא פצוע (כולל נפשית) או "סתם לא בא לו לשחק כי הוא כועס".

עידו גילרי
28/04/2022 8:48:43

אני רק שאלה – כשאמביד יעבור ניתוח בקיץ זה גם יהיה זיוף לצרכי תדמית?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קודם שיעבור ניתוח. למיניסקוס הוא עבר ניתוח?

עידו גילרי
28/04/2022 9:49:13

הוא לא היה צריך – וזה גם מה שנאמר מראש (אחרת לא היה משחק בסדרה מול ההוקס)

Berch
28/04/2022 7:26:41

– אנו עומדים להשמיד את כדור הארץ
– אבל למה
– כדי לבנות מחלף על חלל
– אבל למה לא הודעתם לנו
– התוכניות כבר אלפי שנים במשרד המקומי שלכם, באלפא קנטאורי
– אבל לא הגענו לשם
– בחייכם בני אדם, זה רק 500 שנות אור מכם…..
ואז הושמד כדור הארץ

לא יודע למה אבל סאגת בן סימונס מזכירה לי את זה
הכתובת הייתה על הקיר באמצע החדר
אבל אף אחד לא הביא את המפתח לבית

לפחות זה ישפר את הסקאוטינג….

אחלה טור
היה ראוי לצרף את השיר "בדיעבד" של אריאל זילבר
🤣

אה… ומונטזראל הראל להיט, אבל עושה צעדים כמו פרימדונה שיודעת שלא ישרקו לה…..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Berch

איזה זלזול של מונטרזל בא לשחק עם גינס ושרשר, נותנים לו שם קליר פאת בלי בושה וואלה אצלנו בשכונה היו מנסים להוריד לו את מכנסי הגינס לפחות תוך כדי שהוא מטביע על כולם. האמריקאים רגילים לשמור כמו בWWE זה מחלחל גם לצעירים כאילו זה השמירה הנכונה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/04/2022 12:01:25
הגב ל  Berch

– ברגעים כאלה אני מצטער שלא הקשבתי למה שסבתי אמרה לי
– מה היא אמרה?
– לא יודע, לא הקשבתי

עגל
28/04/2022 14:45:22
הגב ל  Berch

טוב ברצ'יק

thetroll
thetroll
28/04/2022 19:32:04
הגב ל  Berch

חזק.
אלפא קנטאורי 3 א 4 שנות אור מאיתנו משהו כזה. לא 500.

יוני יצחק
28/04/2022 7:29:06

מנחם תודה. לא הכרתי את הרקע של בן סימונס ועזרת לי להתחיל לחבר את חלקי הפאזל.

Tzafriros
28/04/2022 7:30:56

אחד המעורבים הגדולים. רק הזמן יגיד עם סימונס הוא רודמן שצריך את הסביבה הנכונה ויכול להיות פקטור ליד מישהו גדול או שהוא עוד אנתוני בנט אולי הוא בכלל צריך לשחק בעמדת ה 4?
בכל אופן ריברס לא היה צריך לזרוק אותו מתחת לאוטובוס עם מאזן יותר גרוע משל סימונס

חתוליו
28/04/2022 12:28:14
הגב ל  Tzafriros

אין צורך לחכות לזמן, אני אגיד לך כאן ועכשיו- רודמן הוא לא

shadow
shadow
28/04/2022 16:17:06
הגב ל  Tzafriros

מה זה בדיחות ליום ליום השואה?

דוקטור רזי הופמן
28/04/2022 7:41:41

הניחוש שלי הוא שבן סימונס מקבל הוראות מגבוה.
אולי יש שם בוס שמיעץ לו מה לעשות? יש גם משפט בינו לבין פילי. הוא הגיש תביעה על כמה סנטים נגד פילי וצריך להוכיח שלא יכל לשחק. הכי מצחיק אם בית המשפט יפסוק לטובתו.

עידו גילרי
28/04/2022 7:49:55

לא פוסל לחלוטין אבל איך עניין הגב יכול באיזה שהוא אופן לעזור לו בבוררות מול פילי?

דוקטור רזי הופמן
28/04/2022 7:53:41

זו שאלה שאולי גם שאולה משאלות אחרות.
לגבי התשובה, בעיות גב לפעמים קשה להסביר. פילי תצטרך להוכיח כמה דברים, למשל שלא כאב לו.
הוא יביא את המומחים שלו והם את שלהם. מי ישכנע את המושבעים?
אולי באנון?

עידו גילרי
28/04/2022 7:56:16

הם לא יצטרכו להוכיח את זה – הם טיפלו בבעיות הגב שלו ושילמו לו על החלק הזה של העונה.
הומחלוקת היא על הבעיות המנטליות שבהן הקבוצה לא קיבלה גישה לשחקן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לחץ נפשי מתמשך וחרטוטים כאלה על הדרך בא לו לנוח מה צ לחזור לשחק עכשיו רגע לפני שאנחנו בים? הכל מתוכנן אבל הוא לא יקבל אגורה מפילי

עידו גילרי
28/04/2022 8:13:00

שוב איך זה עוזר לו שם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנסה את מזלו בעזרת עורכי דינו הממולחים. יגיד פילי זילזלו בו ופגעו בו נפשית, הדליקו טריגרים שגרמו לו לפציעות ומתחים וכל מיני חרטוטים. גם יגיד שהיה פצוע כל הזמן הזה ולא רצה לחשוף שלא יפגע הטרייד וכל מיני חרטא בארטה.

עידו גילרי
28/04/2022 8:38:41

זה לא רבלנטי…

אשך טמיר המקורי
28/04/2022 9:44:51

ברוך כבר כתב פה, עכשיו הוא טוען שבעיות הגב נגרמות מהמצב הנפשי

עידו גילרי
28/04/2022 9:46:29

ואיך זה רלבנטי לנושא הבוררות? את הכסף הזה על עכשיו הוא מקבל.

thetroll
thetroll
28/04/2022 19:35:42

אף אחד לא הבין את מה שרזי כתב רק אני כי חשבתי לכתוב את זה בעצמי.
אז נכתוב פשוט אין לי סבלנות לכל חובבי התאגיד באתר שיתחילו לתקוף אותי.
מה שרזי כתב זה בן סימונס ממלא הוראות של ריץ' פול שממלא הוראות של לברון.
והמשחק שסימונס לא שיחק בפליאוף הנוכחי היה גם מה שלברון עשה כדי לתקוע את האויב הספורטיבי מספר אחד בליגה – דוראנט.
זהו רזי שיחררתי. האמת שרציתי לכתוב את זה מזמן אבל אין לי סבלנות לכל מכחישי המציאות למינהם.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/04/2022 7:50:16

אם זו תרמית, והכל בסדר עם סימונס, הוא כנראה אידיוט אמיתי שמוותר על עשרות מיליוני דולרים בפוטנציה. כל מה שעליו לעשות זה לשחק כדורסל, אפילו ברמה פחותה ממה שאמור היה להיות, והכסף ממשיך לזרום.
הוויתור על כך מעלה אצלי את החשש שאכן יש שם בעיות אמיתיות, מנטליות או פיזיות. מקווה בשבילו שיתאושש. בלי קשר לכדורסל, יש לו עוד חיים שלמים להעביר בתוך העור שלו.
תודה רבה על המעורב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכסף עדיין בבנק מהנטס חח. ההצגה הזאת זה בשביל התביעה מפילי להראות נזק ממושך וחרטא כזה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/04/2022 10:39:58

ועדיין, אם הוא כשיר הוא מוותר על עשרות מיליונים. אתה היית עושה את זה? אפילו בטלן כמוני היה מתקשה לוותר על כאלה סכומים

ירושלמי
ירושלמי
28/04/2022 12:01:32

יש לו כבר כמה עשרות מליונים והעניין של הויתור הוא יחסי..

thetroll
thetroll
28/04/2022 19:37:47

האגו הנפוח של הנרקיסיסט הזה כל כך נפגע שהוא היה מוכן להפסיד מליונים העיקר לא לקבל את הפגיעה הזאת באגו.
תאמין – יש אנשים כאלה שהאגו שלהם הוא מעל הכל.

דוקטור רזי הופמן
28/04/2022 7:50:28

מה אומר על פילי? טראסט דה פרוצס?
לעעעעעע
דה פרוצס איז דד!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנוכל הכי גדול שדרך בליגה עשה 200 מיליון בלי לעשות כלום שחקן של 5-8 נק בליגה הישראלית

Smiley
28/04/2022 8:16:40

כן ישחק או לא ישחק. לזרוק שחקן למשחק בסדרת פלייאוף אחרי שלא שיחק שנה שלמה זאת שטות גמורה של הקבוצה.
אני מקווה שהנטס לא נאחזים בזה כאילו זה משהו שהיה מציל להם את העונה.
לא לקח הרבה זמן לראות שסימונס ויתר על העונה הזו אחרי הטרייד לנטס, בטח שהוא לא שיחק משחק ליגה אחד.
השאלה היא מה עושים איתו לקראת עונה הבאה, אם הוא באמת עומד לשחק ועם ההכנה שלו לקראת העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סימונס זה בטלן לא סתם לא הופיע לשום משחק של נבחרת אוסטרליה (למזלם) כי הוא גם יודע שבחוקים אירופאיים הוא יחשף לחלוטין יותר מהNBA. בNBA היה לו את ברט בראון שהיה איתו תמיד ונתן לו את הקרדיט לא משנה מה והוא יודע שלא שומרים שם בעונה הסדירה אז נתן כמה קוסט טו קוסט בדאנקים והגנה על שחקני הדרג השני בעונה הסדירה.
אמרתי את זה פה שנים שים את סימונס בליגה בישראל הוא קולע פה 5-8 נק ממוצע למשחק, לא יותר מוכן להתערב עם כל אחד שרוצה.
אין לו שום רצון בכדורסל, הכדורסל הוא אמצעי לכסף, פרסום, בחורות זה מה שמעניין אותו. אם היית עכשיו אומר לו בוא להיות שחקן קולנוע בהוליווד ותעזוב כדורסל הוא ישר עוזב.
הוא התרמית הגדולה בהיסטוריה שחקן כדורסל שלא זורק לסל ולא עשה כלום בליגה קיבל 200 מיליון ועוד עושה פוזות. חבר תאגיד בכיר שהמנטור שלו כולנו יודעים מי הוא

https://www.youtube.com/shorts/TM8q0h38rZ8

עגל
28/04/2022 14:50:27

לא הבנתי מה הסרטון מראה, שהוא לא מתאמץ בחימום שלפני המשחק?
וגם לא הבנתי מי המנטור שלו? רק אל תגיד לי לברון כי ללברון יש מוסר עבודה ודרייב שאין לאף אחד בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

השקץ זה המנטור שלו מגיל 16. האב המאמץ. הסרטון בא להראות את הבדיחה שהוא "מתאמן"

עגל
28/04/2022 15:43:56
הגב ל  עגל

הסרטון לא ברור.
והקשר ללברון הוא הכי מופרך בעולם. אולי סימונס מפנטז שהוא לברון אבל באופי הוא הפוך ממנו (האמת שגם בכישורים)

thetroll
thetroll
28/04/2022 19:39:10

מדויק שמעון. כל מילה.

דן רוזנבלום
28/04/2022 8:30:23

אחלה קטע דוק.

אני לא מתבייש לאמר שפיתחתי איבה אמיתית נגד סימונס וסוגו. זה נמאס. זה רע לספורט. זה מעליב את האוהדים, הבעלים, השחקנים ולמעשה את כל המעורבים במשחק הכדורסל. הוא לא סובל מכלום חוץ מזה שהוא שמוק אנוכי שהולך להמשיך לסחוט עוד הרבה כסף ממועדונים ובעלים תמימים שממשיכים להאמין להם ולחלום עלייהם עם עיניים נוצצות של ילדים.

המועדונים והבעלים צריכים להתחיל להגן על עצמם מסיטואציות כאלו. זה למעשה כמו טרור חברתי/כלכלי של עבריינים. אסור לתת לזה מקום בעולם הספורט, זה נותן מסר שלילי ויקלקל הרבה צעירים שעולים בדרך.

שמח בשביל דלונטה. אחלה ג'ינג'י עם כורכום.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
28/04/2022 15:42:22

אז כשמישהו מתדרדר עד התמכרות קשה לסמים שמחרבת לו את כל החיים מותר להכיר בכך שכנראה יש לו בעיות נפשיות אבל אם זה לא מגיע לשם אז אין זה פשוט נוכלות מרושעת בשביל לנצל אנשים תמימים?

ברוך רובין
28/04/2022 21:28:53

לא יש בעיות נפשיות אין בעיה תפתח אותם עם רופאי הקבוצה, אבל אתה לא יכול להגיד אני חולה בלי מסמך לא להתאמן ולדרוש כסף. מה שבן סימונס עודה מזיק לכל אלה שבאמת סובלים מבעיות נפשיות

ד"ר פופרס
28/04/2022 8:43:29

סימונס סליז בול מקצועי
מנסה לעשות אקזיט על הWWE
אמן שהבבון יצרף אותו בעונה הבאב,נהפוך גם אותו לMVP יחד עם הקלינגון

ד"ר פופרס
28/04/2022 8:44:29

חחחחח
אני בטוח שהבבון שמח שאבא שלו הצליח להכנס לBIG3

אשך טמיר המקורי
28/04/2022 9:59:46
הגב ל  ד"ר פופרס

ישחקו אב ובנו כשהשקץ יפרוש

דה שוט
28/04/2022 9:07:16

אנשים כאן כותבים על סימונס כאילו הוא נכנס להם בלילה לבית וגנב מהם את הכסף הפרטי שלהם.
מה הוא קשור אלינו? שחקן אחד מתוך מאות.
אף אחד לא יודע מה באמת המצב שלו, לשפוט אותו מכאן "היא לא רציני"
בלי קשר, לדעתי הוא יחזור ויהיה כוכב.

יהלי אולמר
28/04/2022 9:25:35
הגב ל  דה שוט

אוקיי עכשיו גם לליגת הישראלית הוא לא חוזר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא בחיים לא ישחק בחוקי אירופה ואם כן הוא יובך ויושפל קשות. כדאי לו לשחק בנבחרת נגד קונגו איראן ואינדונזיה אולי שם יעשה נק בחוקי פיבא. נגד נבחרות אירופה אללה ירחמו הוא יפרוש מכדורסל שם אין קוסט טו קוסט מהאמצע בלי התנגדות

thetroll
thetroll
28/04/2022 19:40:36

+200

ג'ורג' עובדיה הסקרן

קוסט טו קוסט מהאמצע – לפנתיאון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחחחחח יהיה כוכב בהאח הגדול או בהישרדות

Dor
Dor
28/04/2022 11:18:21
הגב ל  דה שוט

+1 למרות שההחלטה שלו אפילו לא לנסות ולהתחיל לשחק העונה בפילי הורידה לי ממנו המון

דה שוט
28/04/2022 11:36:32
הגב ל  Dor

אני דווקא רואה את זה אחרת. בעיני אדם שלא טוב לו בעבודה ולא מוכן להמשיך – יהיה המחיר אשר יהיה – זה דבר יפה ואפילו ראוי להערכה.

ירושלמי
ירושלמי
28/04/2022 11:58:25
הגב ל  דה שוט

זאת כל הבעיה – שהוא לא מוכן לשלם את המחיר.
א"א גם לא לשחק וגם להרוויח כמו סופרסטאר שתמיד נותן הכל מעצמו

דה שוט
28/04/2022 12:45:39
הגב ל  ירושלמי

ירושלמי וטריי – חצי מהאנשים שאני מכיר מחפפים בעבודה ומצפים לקבל בסוף את כל הכסף שלהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחח אמת אבל הם מחפפים שים לב זה לא שהם לא מגיעים לעבודה

דוקטור רזי הופמן
28/04/2022 16:22:00
הגב ל  דה שוט

האלו גיפרת, מה עם החצי השני?….
זוכרים שהיה פעם דבר כזה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

אין בעיה, אני איתך אבל שלא יצפה ל20 מיליון דולר אם הוא לא מגיע לעבודה

אור
אור
28/04/2022 11:36:53
הגב ל  דה שוט

מסכים, יש לשפוט שזה בסדר גמור ובשביל זה אנחנו פה ויש לקלל אותו בכל תגובה כמו שברוך עושה שזה מביך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

ברוך לא מקלל אף אחד זה סתם טראש טוק.

אור
אור
28/04/2022 12:12:51

??
טראש טוק עושים עם מישהו שאתה מדבר איתו (במציאות או בתגובות), לכתוב על סימונס בלהט ועצבים כאלה זה לא טראש טוק

ד"ר פופרס
28/04/2022 11:57:06
הגב ל  דה שוט

דה שוט הרגע גמר לסימונס את הקריירה
חחחחחח רוצח

דה שוט
28/04/2022 12:11:13
הגב ל  ד"ר פופרס

איפה היית אתמול כשהצעתי התערבות? גרוייסה גיבר…
😉

עמיחי קטן
28/04/2022 9:11:08

סימונס לדעתי הוערך יתר על המידה כששיחק, אבל באותה מידה גם יורדים עליו יותר מדי כשהוא בטוח עובר סיטואציה לא פשוטה באופן אישי. אני מאחל לו לחזור ולהשתפר.

אשך טמיר המקורי
28/04/2022 9:54:15

תודה רבה דוקטור, סיכום מצוין ומעניין.
סימונס נרקיסיסט קלאסי.
ערוותו נחשפה לפני כולם והוא לא מסוגל להתמודד עם זה.
הוא היה בלון מלא אוויר וכל האוויר יצא.
כל הסאגה בנטס זה למען המשפט – כמו ששמעון אמר הוא מנסה להוכיח נזקים מתמשכים והטענה האחרונה שלו היא שהבעיות הנפשיות (שפילי גרמה לטענתו) הן שגורמות לבעיות בגב.
ה-wwe זה חממה למקרי ראש ודברים שמעולם לא היינו רואים בכדורסל אמיתי.
הסכומים, זה שהם מובטחים, ההייפ, ההאדרות, הכוח הבלתי מוגבל לכוכבים, זה חממה לשיקוצים ומקרי מבחן מרתקים לשרוטים ונבלות.
מרתק לצפייה (לא מהסיבות הנכונות אבל).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל מילה רק בWWE יש הצגות ככ טובות ולא נגמרות

דה שוט
28/04/2022 11:38:17

חבריקו – קבל ח״ח על הסלוגן wwe
אני רק אכניס תיקון קטן ברשותך – בעיני – היום – זה הכדורסל האמיתי.
🙂

אשך טמיר המקורי
28/04/2022 14:11:48
הגב ל  דה שוט

עינייך נתונות במשקפי 4 מימד

דה שוט
28/04/2022 14:36:41

הצעירים לגמרי מחוברים לכדורסל הזה המכונה במקומותינו wwe אאל״ט הפלייאוף העונה שובר שיאי רייטינג (משמועה לא בדקתי).
תיכנע 🙂
אני כבר מזמן נכנעתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

זה ברור אחרת קברניטי הליגה לא היו יוצרים WWE. ככל שיש יותר WWE מכונת הכסף גדלה לכן זה ממשיך וימשיך ויהיה יותר גרוע. בעתיד שחקני תיכונים כבר יהיו עם כמה מיליונים בכיס הדבר האחרון שיבוא להם זה לעשות לחץ אן הגנה או לשחק 82 משחקים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

ראיתי אתמול את הפרק של הלייקרס שהקברניטים נפגשים עם מגיק ובירד ליצירת WWE והתפשטות בשווקים אז היום זה בכלל פי 100 יותר גדול

אשך טמיר המקורי
28/04/2022 14:57:47
הגב ל  דה שוט

אני יודע שאתה צודק בזה.
כל דור אוהב את מה שמוגש לו ושהוא מכיר.
קצת עצוב אבל זה מה יש

ברוך רובין
28/04/2022 15:02:15
הגב ל  דה שוט

שמעון העתיד כבר כאן מ2024 מדברים על חוזה טלוויזיה שגדול פי 6, משמע אומר ששחקן מקס יהיה 350-400 מליון וכל נגר יקבל 200 מליון. תשכח מהגנות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

ברור לי ברוך יהיה רק דאנקים קליר פאתס לפנתיאון כמו משחק האולסטאר יראו המשחקים. העתיד הולך לשם. מי יעשה הגנה חחח

Lior
28/04/2022 10:29:31

כלא רופא, לא פסיכולוג, לא מאמן ובגדול לא בעניינים הפנימיים של קבוצות ושחקני NBA, מהצד נראה שסימונס אכן מתמודד עם עניינים נפשיים לא קלים (תקראו לזה לחץ, פחד, בריחה… זה לא באמת משנה), תחשבו כמה לחץ נפשי נדרש כדי לשתק אדם תקשורתי כל כך, עד כדי שהוא לא מצליח לבצע את הדבר שהוא טוב בו ומשתכר ממנו.
לצפות משחקן, שמנוהל כלכלית על ידי סוכנים ויועצים, לוותר על שכר שמגיע לו חוזית, כי הוא לא משחק ("באשמתו") – זאת בעיניי נאיביות.
הצד השני של המטבע והאנשים אליהם צריכה להיות מופנית האש הם מנהלי הקבוצות – בחישוב של היכולות והפוטנציאל של סימונס אל מול ההתנהגות והאופי שלו (שהיו עליו אינדיקציות לפני החוזה הגדול), החליטה הנהלת פילי להעניק לו חוזה ענק ארוך טווח, כי זאת נתפסה בעיניהם החלופה הטובה ביותר. אם את ההחלטה הזאת עוד אפשר להבין, את ההחלטה הניהולית של הנהלת ברוקלין – להביא שחקן שלכל הפחות "לא חזק מנטאלית", אחרי שלא שיחק כמעט שנה ולאחר שלא הצליח להתמודד בפלייאוף הקודם, לסיר לחץ כמו ברוקלין – זאת החלטה מאוד מוזרה בעיניי, גם אם "על הנייר" הוא מתאים להם כמו כפפה. כך או כך, מי שאחראי למצב בו שחקן מקבל מהקבוצות הללו משכורת של עשרות מיליוני דולרים בעונה בלי לשחק – הן ההנהלות, ולא השחקן.
דבר אחרון, במקרים רבים קל למי שמסתכל מהצד לסווג סובלים מעניינים נפשיים כמניפולטורים, פחדנים או שלל כינויים. אז בן סימונס אומנם לא קורא – כנראה 🙂 פוסטים ותגובות בהופס, אבל סטטיסטית בטוח יש בין הקוראים כאלה שמתמודדים מול מצבים נפשיים לא קלים ואני חושב שהשיח הזה פוגעני מאוד כלפיהם. אני חס וחלילה לא בא לחנך אף אחד (בטח כלא משתתף פעיל בד"כ בתגובות כאן), אבל אני מציע שכולנו נפגין קצת התחשבות ביתר הקוראים כאן ובהשלכות של הדברים הנכתבים.

דה שוט
28/04/2022 11:39:58
הגב ל  Lior

+ 11
יפה כתבת

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
28/04/2022 15:47:27
הגב ל  Lior

תכתוב יותר

ברוך רובין
28/04/2022 16:04:12
הגב ל  Lior

תודה ליאור תגובה מצויינת, למרות שאני לא מסכים איתה כלל.
״לצפות משחקן, שמנוהל כלכלית על ידי סוכנים ויועצים, לוותר על שכר שמגיע לו חוזית, כי הוא לא משחק ("באשמתו") – זאת בעיניי נאיביות״.- השכר לא מגיע לו חוזית אם הוא לא מתחייב עומד בהסכם של הקבוצות ומשחק, לא משלמים לו משכורת על לשבת בבית כן?
.
״כך, מי שאחראי למצב בו שחקן מקבל מהקבוצות הללו משכורת של עשרות מיליוני דולרים בעונה בלי לשחק – הן ההנהלות, ולא השחקן״- ההנהלות מקבלות כל אשמה ובצדק אתה יכול לקרוא את התגובות מלפני שנתיים על החוזה של סימונס כאןhttps://hoops.co.il/?p=164568 אבל השחקן לא חף מאשמה ויש ביקורת על היכולת שמציג ובצדק.
.
״דבר אחרון, במקרים רבים קל למי שמסתכל מהצד לסווג סובלים מעניינים נפשיים כמניפולטורים, פחדנים או שלל כינויים. אז בן סימונס אומנם לא קורא – כנראה 🙂 פוסטים ותגובות בהופס, אבל סטטיסטית בטוח יש בין הקוראים כאלה שמתמודדים מול מצבים נפשיים לא קלים ואני חושב שהשיח הזה פוגעני מאוד כלפיהם״-
.
מסכים איתך לחלוטין בעיות נפשיות זה לא דבר שיש לצחוק אליו או להוזיל אותו, אממה ה״בעיות הנפשיות״ של סימונס לא קיימות הוא לא הסכים אותם לפתוח אותם בפני רופאי פילי פשוט הודיע יש לי בעיות נפשיות ואני יושב בבית ותשלמו לי כל סנט, לא מכיר מקום עבודה שבהם עובד בא למעסיק טוען הוא חולה/פצוע בלי להביא שום אישורים ודורש כסף.

The Ljos of the Rings
28/04/2022 16:52:20
הגב ל  Lior

לחלוטין, ותודה לך.

thetroll
thetroll
28/04/2022 19:49:32
הגב ל  Lior

תודה מילים יפות.
לא מסכים איתן דרך אגב אבל זה כבר סיפור אחר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

רק אלוהים יודע מה קורה לו, אבל לפחות בינתיים הוא נראה במסלול לחוזה מת לגמרי. העונה הבאה תגיד.

אור
אור
28/04/2022 11:33:54

אני לא החלטי כמו החברים המכובדים פה ולהעליב אותו זה בעיניי פאתטי, אבל אני נוטה להסכים שאין לו יצר תחרותיות והוא לא באמת אוהב לשחק כדורסל

דה שוט
28/04/2022 11:41:26
הגב ל  אור

גם אם זה נכון – זה לא מוריד ממנו כלום. בטח לא כאדם. יש עוד תכונות ״נעלות״ בעולמנו מעבר לתחרותיות ואהבת המשחק.

אור
אור
28/04/2022 11:47:54
הגב ל  דה שוט

מה זה "לא כאדם"? בשביל אוהדים כמונו זה ממש מוריד אם לא שמת לב לתגובות פה

דה שוט
28/04/2022 12:08:49
הגב ל  אור

יש כאן קצת תופעת עדר. התגובות להזכירך הן לפוסט שעוסק בסימונס – שלא שיחק דקה השנה – בזמן שכל יום מתקיימים משחקי הכרעה בפלייאוף שנמצא בעיצומו.

אור
אור
28/04/2022 12:10:34
הגב ל  דה שוט

אוקיי ואיך זה קשור למה שרשמתי. הדבר הכי גרוע בשביל אוהדים זה שחקן שלא מתאמץ או לא מנסה להשתפר, במיוחד אם הוא כשרוני

דה שוט
28/04/2022 12:43:21
הגב ל  אור

שחקן לא משחק בשביל אוהדים

אור
אור
28/04/2022 14:23:02
הגב ל  אור

למרות שאתה לא ממש מתייחס למה שאני מדבר עליו (אולי זה אני שלא מבין מה אתה מנסה להגיד) – אם לא האוהדים, אתה חושב שהשחקנים האחרים מכבדים אותו?

דה שוט
28/04/2022 14:40:26
הגב ל  אור

אני בטוח שהשחקנים מכבדים אותו. הם מבינים אותו הרבה יותר מאשר אנחנו (האוהדים). אני מניח שרבים מהם בכלל בצד שלו ולא של פילי (באופן טבעי).
פילי לכלכו עליו בפומבי. אמביד ודוק הפילו עליו את הכישלון שלהם. אל תשכח

ברוך רובין
28/04/2022 14:44:09
הגב ל  אור

הכשלון של הקבוצה, שסימונס הוא אשם עיקרי בכשלון שקלע איזה 30 אחוז מהקו ופחד לזרוק. אמביד היה פנטסטי בסדרה. דוק ריברס בהחלט זרק אותו מתחת לגלגלים והאדמה לא פחותה עליו (מי מעלה את סימונס בפלייאוף).

אור
אור
28/04/2022 14:57:04
הגב ל  אור

מצטער, לא רואה שחקן שרוצה את סימונס אצלו בקבוצה, אי אפשר לסמוך עליו שיופיע וגם אם כן שיעשה הכל בשביל לנצח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

הוא כבר מסודר בחיים הוא והנינים שלו לא צריכים לעבוד עוד יום שיהנה. בכדורסל הוא רק מזיק

דה שוט
28/04/2022 14:38:27

יש לו בעיות ובחיים הכל יחסי. ה-מסודר שלו זה לא ה-מסודר שלנו

ברוך רובין
28/04/2022 14:41:45
הגב ל  דה שוט

פה אני חולק עלייך דה שוט, איזה בעיות יש לו בחיים ילד בן 26 שקיבל הכל בכפית זהב לפה, שחי ללא לחצים כלכליים.

דה שוט
28/04/2022 14:44:18

למד בהיי סקול רחוק מהבית לי בארץ זרה מגיל צעיר נלחם באריות ענקיים מובך פעם אחר פעם בנאשיונל טי וי מתמודד עם הצלחה כלכלית פסיכית ללא הכנה קורט קוביין איימי ויינהאוס ג׳ים מוריסון… להמשיך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

די נו דה שוט איזה בעיות? לכולם יש בעיות אז עדיף שהבעיות שלך יהיו עם 200 מיליון דולר בבנק 🙂
שילך לעבוד במקדונלדס או באיזה משרד בשכר בשל אנשים רגילים ואז יראה למי יש בעיות. הוא יכול כל היום לטייל באריבים, לא צריך לעבוד יותר דקה בחייו, אני מאחל לכולם פה 200 מיליון דולר ושיוכלו לפרוש לפנסיה כבר היום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קורט קוביין איימי ויינהאוס ג׳ים מוריסון… להמשיך?

אלה היו מטורללים לפני זה כמו 80 אחוז מהסלבס. הם פשוט מטורללים שהצליחו. ספורטאי זה לא זמר או שחקן קולנוע שיכול כל היום להסניף ולהתפרע הוא צריך משמעת גם. סימונס סתם מחרטט

ברוך רובין
28/04/2022 14:56:09

למד בהייסקול רחוק מהבית שהמשפחה שלו לידו כן?ובערך כל מה שצעיר אחרי התיכון עושה כאן בארהב, רק בלי 200 מליון בכיס.
.
מובך פעם אחר פעם בנשיאונל טי וי כיוון שבחר להיות שחקן כדורסל ויש בו המון הטבות בגלל החשיפה אבל גם ביקורת, והסיבה השנייה שלא עבד על המשחק שלו.
.
לא רואה שום בעיה בדבר ה3 בטח שהיום כל אדם מעסיק כמה מנהלי חשבונות (בדיוק גיליתי שאחד מהם עקץ ממני 160k בתקופה האחרונה).
.
בכללי הביקורת חזקה כל כל מול סימונס בגלל שהוא מתנגד לאתוס ולחלום האמריקאי של לעולם אל תפרוש, ועבודה קשה מובילה לתוצאות.

ברוך רובין
28/04/2022 14:58:05

דה שוט אוהב לרחם על אנשים ולמצוא את ה״סיבה״ במקום להביא את הביקורת בפנים.
גם פעם שעברה היה לי את הדיון איתו על זה של העבריינים שרימו את הביטוח אחרי שפרשו מכדורסל.

עגל
28/04/2022 15:00:02

דה שוט צודק.
אני רק חולק עליך בקשר לאמירה ששחקן לא משחק בשביל האוהדים – בוודאי שהוא משחק בשבילם. הם אלה שמכניסים כסף גם לו וגם לבעלים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עגל אתה תמים את מי מעניינים האוהדים? חחח. האוהדים הם האחרונים שמעניינים או מזיזים לשחקנים ברגיל. זה לא סותר את זה שכיף להם לשחק מול אולם מפוצץ זה תמיד כיף או איזה טראש טוק.
עבור שחקן זה עבודה שלו, הוא בא עושה כסף והולך.

עגל
28/04/2022 15:46:56

שמעון אתה טועה בגדול.
א' השחקנים מקבלים ביקורת מהקהל וזה מלחיץ אותם. תראה איך דוראנט מגיב לביקורת הכי קטנה. אותו דבר סימונס שרועדות לו הרגליים כשהוא זורק עונשין כי כל העולם מסתכל עליו. החברה האלה לא רובוטים.
ב' תחשוב על מייקל ג'ורדן או קובי משחקים באולם ריק, נארה לך שהם היו אוהבים את זה? שחקנים ניזונים מהאמוציות, בדיוק כמוך במגרש של הקטמונים.

ברוך רובין
28/04/2022 14:30:06
הגב ל  דה שוט

כל ההתנהגות שלו מורידה ממנו כאדם, העברת הביקורת על חברי פילי, המשחקים על הבעיות הנפשיות,שהם דבר רציני ולא נושא לבדיחה, סיפורי הסבתא על כאבי גב שמושפעים ״מהבעיות הנפשיות ״(הוא טען שהוא לא יכול לשבת על כסא מרופד בברקליס במשחק 4 בגלל כאבי גב).
.
אור אתה צודק לפעמים אני מגזים עם סימונס לי האמת לא באמת משנה כסף לא שלי, פשוט אי אפשר שלא להכיל מהתנהגות הזאת הן כאוהד פילי והן כמעסיק לשעבר

אור
אור
28/04/2022 14:32:00

👍
.
ומה פתאום אתה אוהד פילי? חחח

ברוך רובין
28/04/2022 14:35:56
הגב ל  אור

יש לי חיבה אליהם כמו למאהבת בטח שהלייקרס לא בתמונה.

דה שוט
28/04/2022 14:42:23

חבריקו פעם חמישית שאתה כותב על הכיסא המרופד שלך חחחח בעיות גב זה עניין של יציבה אין שום קשר לריפוד של הכיסא

ברוך רובין
28/04/2022 14:46:34
הגב ל  דה שוט

אז אם בעיות גב אתה לא יכול לשבת על כסא מעניין. מעניין גם למה הוא ידב על כסא לפני אם אותן בעיות גב ודווקא למשחק 4 לא הגיע.

yaniv
28/04/2022 12:03:34

לי זה היה ברור שאין מצב שהוא יחזור לפליטוף אחרי ששנה לא שיחק ועוד בקבוצה חדשה.
השנישקל שלי זה שהיה פה אירוע מתגלגל שהם ידעו איך הוא מתחיל אבל אף אחד לא חשב איך זה יסתיים.קודם כל בהאשמות של פילי נגדו בסוף הפליאוף(מה שתכלס היו טענות נכונות),ההיעלבות שלו ובטח שהוא קיבל הצעות אחיתופל שרק החמירו את המצב.
לגבי העתיד אני דווקא די אופטימי לגביו,אני מקרווה שכל הסאגה הזאת גרמה לו להבין שסופרסטאר אמיתי הוא לא ואם הוא יתמקד בחוזקות שלו ויהיה לצד שחקנים מספיק טובים,הוא יוכל להבליט את החוזקות שלו ולהסתיר עד כמה שניתן את החולשות שלו ולכן אני דווקא חושב שברוקלין כן מקום מושלם עבורו

ברוך רובין
28/04/2022 14:39:09
הגב ל  yaniv

אין שים סיכוי בעולם שברוקלין עושים את הטרייד אם יודעים שסימונס לא משחק כל השנה, לפני הטרייד עשו לו בדיקות רפואיות אחרי הטרייד הוא התחיל שוב בשטויות על כאבי גב שהתחילו בגלל ״הבעיות הנפשיות בפילי״ (ובעצם פגעו בכושר השכרתו).

yaniv
28/04/2022 15:23:23

בזה אני מסכים איתך,אני מדבר שכבר הגיע הפליאוף ועדיין אמרו שהוא אוטוטו חוזר.אין ספק שאם הם היו יודעים שהוא הולך להבריז להם כל העונה הם לא היו עושים את הטרייד.
מעניין אם היה פעם מקרה ששחקן חוזה אחד מיד אחרי חוזה מקסימום הופך לחוזה מינימום(ולא מדבר על כוכבים מבוגרים)

עידו גילרי
28/04/2022 15:30:02
הגב ל  yaniv

למה?
הם עדיין היו יכולים להשאיר את הארדן וללכת אול אין על השנה הזו.

yaniv
28/04/2022 15:36:27

אני מניח שלא הייתה להם ברירה עם הארדן והם כנראה לא רצו לשאיר אותו ממורמר והעדיפו שחקן שעל פניו יכול דווקא להתאים להם מקצועית

עידו גילרי
28/04/2022 15:38:57
הגב ל  yaniv

אז אני לא מבין את הטיעון שלך

yaniv
28/04/2022 17:19:47
הגב ל  yaniv

צודק הייתי נחרץ מדי. אני חושב שנכון שלא היו להם הרבה ברירות והארון די דחק אותם לפינה אבל נראה לי שאם הם יודעים שהוא לא ישחק בכלל העונה אז יכול להיות שכן היו מנסים דברים אחרים למשל לנסות להעביר אותו למקום אחר

ברוך רובין
28/04/2022 15:35:57
הגב ל  yaniv

לא חסר מקרים כאלה, חסן ווטסייד לדעתי זה המקרה האחרון

דה שוט
28/04/2022 14:46:09
הגב ל  yaniv

+ 11
מסכים עם הרוב

MacLeod 1
MacLeod 1
28/04/2022 12:08:19

לפי דעתי הוא חשב שהוא דופק את הסיקסרס כעונש על אמביד וריברס, קלט שהוא דופק את עצמו ומשם התחיל כדור שלג שהוא לא יודע איך לעצור , כי כנראה הוא לא הכי חד בעולם.

dudvil
dudvil
28/04/2022 15:29:50

איך שלא נהפוך את זה יש רק 2 קבוצות שמגיע להם לאכול את הלאקרדה סימונס, הנטס והלייקרס…הלייקרס אכלו את הלאקרדה של ראש אז הגיוני שהנטס יקבלו את סימונס🤣

dudvil
dudvil
28/04/2022 15:30:29
הגב ל  dudvil

ראס

shadow
shadow
28/04/2022 16:23:00

הדבר הכי גרוע בעניין סימונס הוא שאם הוא באמת עושה הצגה הוא עושה נזק עצום למי שבאמת יש לו בעיות כאלה.

thetroll
thetroll
28/04/2022 16:26:21

מנחם תודה רבה זה טור מעולה כי בניגוד לכל האמירות כאלה ואחרות של אנשים פה עשית עבודה עיתונאית אמיתית ולמעשה אמרת שהבעיה הזאתלא נולדה אתמול וזוהי תבנית התנהגות ידועה אצלו.
כך שאם עד עכשיו עוד נתתי לו טיפת קרדיט (האמת שלא) מבחינתי בעקבות קריאת המאמר הזה שלך זה עובדה יצוקה בסלע.
המון תודה מנחם.

דה שוט
28/04/2022 16:27:00

שמעון וברוך אני לא נכנס שוב לוויכוח על המסכנות של הכוכבים כי כבר מיצינו אותו בעניין שברוך הזכיר עם הונאת הביטוח. בעיני בעיות זה בעיות, הכל יחסי, סעו להודו ותהיו שם מיליונרים – לא יהיו לכם בעיות? אני לא מרחם על סימונס חו"ח, רק אומר שיש/היו לו בעיות אובייקטיביות שהרבה כוכבים צעירים צריכים לדעת להתמודד איתן. כנראה שהוא לא מצליח כל כך טוב להתמודד, לפחות כרגע, או שהוא באמת נוכל. אני בוחר באפשרות הראשונה.
.
עגל יקר – קודם כל ספורט עושים גם בלי קהל. עזוב את הספורטק שזה מובן מאליו – אני שחקתי הרבה מאוד משחקים מול אולמות כמעט ריקים בפריפריה – עדיין שחקנים התאבדו שם. אתה יודע טוב מאוד שביום שישי בצהריים בקיבוץ אנשים עולים למגרש ומוכנים ללכת מכות עם החברים שלהם, אם איזו "שריקה" לא מתאימה להם והם עלולים להפסיד. ובכדורגל זה הרבה יותר גרוע (בקיבוץ).
ובלי קשר – גם אם השחקנים יצפצפו על האוהדים עד מחר, יזלזלו, לא יתאמצו, יבריזו ומה לא… אנחנו תמיד נמשיך לבוא למשחקים או לצפות בהם בטלוויזיה. למה? כי אנחנו מכורים.
בעניין הזה אני מאוד מכבד כאן באתר את "המקללים" הכי גדולים – כי הם צופים במשחקים. אבל זה wwe אז למה הם צופים?
כי הם מכורים
🙂

ד"ר פופרס
28/04/2022 16:41:21
הגב ל  דה שוט

יופי טופי דה שוט
רצחת גם את ההתמכרויות
אני מקלל#1💋

דה שוט
28/04/2022 17:06:21
הגב ל  ד"ר פופרס

חחחח פופר אתה לא מקלל אתה ״מברך״
.
עגל כל עוד יש שם כל כך הרבה כישרון הקהל תמיד יבוא ובתחום הזה זה רק הולך ומתעצם

עגל
28/04/2022 16:57:43
הגב ל  דה שוט

אתה צודק לגבי משחקים בשכונה/בקיבוץ בשביל הכיף.
אבל אין דבר כזה ספורט מקצועני בלי קהל.
לאורך זמן הכל יתמוטט. אפילו בקורונה היו שידורים בטלויזיה

ירון, החלום
ירון, החלום
29/04/2022 0:53:29

בס"ד
תודה מנחם.
האמת, שכבר נשמע לשמוע על סימונס.
הוא כבר די לא רלוונטי.
אבל הדאנק של מוראנט…….. על זה אין מילים….

martin
martin
29/04/2022 1:48:18

סימונס השחקן היחידי שלא שיחק אפילו משחק אחד כל העונה, ובכל זאת הרס שתי קבוצות…

שי אבן צור
30/04/2022 23:14:27

כמה מילים נשפכות על העוגיה הזה🤦
חטף ביקורת סופר מוצדקת מקולגה ומנהל והופ, התחילו לו בעיות נפשיות… גיב מי א פאקינג ברייק!
גבר אמיתי מתבאס מהביקורת מצד אחד אבל לוקח אותה לתשומת ליבו מצד שני ומתחיל לעבוד על הטעון שיפור

סימונס ושחקן כדורסל מוגבל ביותר שלא מסוגל לבצע את הפעולה המרכזית – put the ball in the basket – מצד אחד ורכיכה שחבלז מצד שני – חטף ביקורת! אוי אוי אוי

כן, זה עד כדי כך פשוט