מעורב הופס על יום רביעי בבוקר / מנחם לס

1. מפגש הופס

זוהי רק הודעה ראשונה כדי שאנשים יוכלו לשמור את התאריך: יום ששי, ה-25 לאפריל, שעה 11:00 במגרשי הכדורסל מול הקניון בפ"ת (ליד בי"ח ביילינסון).

2. פרסומות וירטואליות

אדם סילבר כבר הודיע שפרסומות על גופיות השחקנים ב-NBA זו לא שאלה אם אם, אלא שאלה של מתי.

תראו. כל הביליונרים שהם בעלי קבוצות NBA (למעשה רק 9 מהם הם ביליונרים. השאר פחות מאלף מיליון לראש) לא הגיעו לאן שהגיעו ע"י היותם אנשי ביזנס גרועים. אבל ברגע שזה מגיע לכדורסל, משהו קורה למוחם הפיקח והם נעשים דבילים ממש. אולי כי לרובם בעלות הקבוצה היא סתם צעצוע.

פתאום הם רוצים פרסומות על הגופיות כמו שכל העולם עושה. הם חוזים נניח בברצלונה נגד אתלטיקו, או יונייטד נגד בייראן אתמול ורואים פרסומות רצות על הדשא והם אומרים 'למה לא במגרש המשחקים שלנו'?

ההנחה היתה שהפרסומות על הגופיות תהיינה קבועות כמו בכדורגל או ב-WNBA.

 

ב-WNBA כבר עושים פרסומות על הגופיות

אבל מה? טעינו בגדול. בעלי הקבוצות שמעו על "VIRTUAL ADVERTISEMENTS" והם רוצים זאת, אפילו שחצי מהם לא מבינים במה בדיוק מדובר. מה שקרה הוא שהגורוס של ה-VIDEO TECHNOLOGY אומרים לבעלי הקבוצות, "למה שלא תובילו את העולם במקום לעשות מה שהבריטים והאיטלקים עושים? אתם אמריקאים, ותפקידכם להוביל, לא לעקוב!"
אז הם אומרים להם שמה שעושים במגרשי כדורגל כשהפרסומות משתנות על המסכים לאורך המגרש, הם יכולים לעשות על גופיות השחקנים. לשים פרסומת של "ויזה" ואז להחליפה ב-"בדווייזר", כולל תמונות ומה לא. כל שחקן יהפוך למכונת פרסומת וירטואלית, ואם הוא לברון או דוראנט קולעים לסל, תתארו לעצמכם מה יקרה אם שנייה לפני סל הנצחון הפרסומת משתנה מטויוטה לפורד!!!
המכירות של 'פורד' גדלות למחרת ב-10%!
זה רעיון לא רע. אם המשחק משעמם, לפחות נוכל לחזות בפרסומות נעות וירטואליות על גופות השחקנים בזמן דאנקים או איבודי כדור.
נשמע לכם  OUTRAGEOUS ומטורף?  חכו ותראו. זה מגיע,

 

על כריס פול הפרסומת תשתנה מטויוטה לפורד, ובאותה שנייה הפורד שעל גופיית סטפן קרי תתחלף לדודג'…

זה יקרה. בטוח שיקרה. הבעלים עושים כסף. החברות המפרסמות מוכרות מכוניות. רק אנחנו – הסאקרים – נידפקים!

3. כנראה שגורלו של מרק ג'קסון כבר נחתם!

אין לי שום דבר נגד מרק ג'קסון. אני סתם חושב שהוא לא מאמן טוב. מספיק לשמוע אותו נותן הוראות חסרות משמעות לקבוצתו כדי להבין שאין לו הרבה מה להציע.

אבל הקטע הבא לא בא ממני. הוא בא מג'ייקוב, אחד מבעלי הווריורס, והפעיל ביותר מהם בענייני הקבוצה כפי שאמר למרקורי.קום:

"אין כל שאלה שהוא (מרק ג'קסון) מוטיבייטור מצויין. השחקנים מאד אוהבים אותו. הבעייה שלי היא השליטה שלו ב-"X" וב-"Y" של המשחק. אנחנו קבוצת כדורסל מקצועית ולא קיבוץ בישראל שם כולם אוהבים את כולם (ג'ייקוב יהודי, והוא השתמש במילים הללו!, ולא חשוב שבקיבוצים היתה מספיק קנאה ושנאה למלא את ר"ג וגבעתיים, ועוד יישאר עורף). כאן הבעייה. עם צוות השחקנים שיש לנו קיוינו לעונה טובה יותר. אני לא אומר שאנחנו מחפשים מאמן אחר, אבל שאלתם, ועניתי".

ידוע שמרק ג'קסון כבר הרים טלפונים בקשר לג'וב עתידי.

ג'קסון הודה שהוא "עדיין לומד בקשר לרוטציות, החלפות, ו-X ו-Y.  אבל אני רואה את רוב תרומתי בהכנת השחקנים במוטיבציה הנכונה לשחק!".

דעתי: עבור זה לא צריכים מאמן כדורסל. עבור זה צריך מין גנרל פייטון.

ברור לכולם שבשעת טיים-אאוט עוזר המאמן פיט מאיירס הוא שמשרטט את התרגילים. היו לו סכסוכים עם  עוזרו בריאן סקלבריאן (סלטיקס, זוכרים?) כשאנדרו בוגוט העדיף לדסקס את משחקו תחת הסל איתו, ולא עם מרק ("מרק אף פעם לא שיחק תחת הסל; סקלבריאן בילה חצי חיים תחת הסל" אמר בוגוט, ומאז הוא ומרק כמעט לא מדברים). גם עוזרו דרן ארמן הוא טקטיקן מצויין. כנראה שמרק ג'קסון אינו בטוח בעצמו מספיק ולכן הוא ניפגע מהדברים הללו.

בוגוט לא מסתדר עם מרק ג'קסון. סטפן קרי טוען ש-'השחקנים אוהבים אותו'.

כנראה שג'ייקוב הוא שיפטר את ג'קסון. הוא גאה שהעמיד רוסטר כזה נהדר עם ההבאה של איגודלה ודייויד לי, הריסון בארנס, ת'ומפסון ודריימונד  גרין Iובוגוט) והוא כנראה מרגיש שמרק ג'קסון מקלקל את עבודת הקודש שהוא עשה.

הוא יתן לג'קסון לסיים את העונה, אבל אלא אם כן הווריורס מגיעה לגמר המערב, ג'קסון יהיה הסטוריה בחודש יולי!

4. "ההחלטה תהיה משותפת לשלושתנו" – דוויין ווייד

ממש ברגע האחרון ומאוחר מדי לתרגם: דוויין ווייד מגלה שהשלישייה הגדולה תיפגש בקרוב ותחליט החלטה משותפת:

 

Miami Heat teammates Dwyane WadeLeBron James and Chris Bosh all have opt-outs in their contracts at the end of this season, but no collective decision has been made as to whether they will all choose to test the free agent waters.

The three met before they made their free agent decision in 2010 and could have another such meeting before their June 30 opt-out deadlines, which allows them to leave in 2014, 2015 or 2016.

 


 Wade said he will meet with Chris Bosh and LeBron James to discuss the Big Three's future with the Miami Heat.

 

Wade revealed on Tuesday as part of an interview for the cover story of an upcoming issue of ESPN The Magazine that the three, who have gone to three straight Finals and won the last two, plan to have that conversation at some point.

"I'm at a position where I don't really have to worry about it," said Wade, who also won a title for the Heat in 2006. "I've been with the same organization for now 11 years. We've won multiple championships, so it's no reason where I need to think about that yet. I'm not at a point where we are a bad team and I need to think about the future so right now I'm really focused on just enjoying this team, enjoying our quest to try to 'Three-peat.' And when the season is over, and whatever happens, then I will sit down and I will sit down with Chris and I will sit down with Bron and I will sit down and make the best decision for myself and my family."

Last week, Bosh hinted that he and LeBron would stay in Miami when he answered "True" to a question posed by ESPN's Dan Le Batard as to whether he and James would be back with the team next year.

"When we sat down and we signed our deals and all of us made sure we had an opt out in that fourth year, that was our option, so the option is there and you would hope that someone wants to be able to use their option as a player,"

Wade said: "As players, you only have so much time and you only have so many moments where you have the ability to control your own fate, so it's not a bad thing at all if that's what someone is thinking. I haven't had that conversation with Chris. I haven't had that conversation with Bron."

Wade took a pay cut and took less than a max deal to help the Heat add some depth to their roster in 2010 and it's possible the Heat could approach him about doing so again this summer.

Wade is due $42 million over the next two years, which would be the most lucrative contract years of his career. But the Heat could try to convince Wade and the others — in the name of more titles — to take another discount.

The Heat are facing the prospect of being the first team to pay the new "repeater tax" that would potentially triple or quadruple luxury tax penalties from their rates when the Big Three signed in 2010. In recent years, players like Kevin Garnett and Tim Duncan have used opt-outs in their contract to lower their annual salary to help their teams deal with tax issues while getting more guaranteed years in return.

 

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. תודה רבה דוק, בקשר למפגש הופס אז אני לוקח לקבוצה שלי את אסי (מאמן על המגרש זה תמיד טוב) ואת אהרון שדה (אלוף אתלטיקה במיל')
    עכשיו אני רק צריך לחושב על שם….

  2. מה פתח תקווה ??? יורים שם באנשים ! יש מכוניות נפץ !!
    וחוצמזה יקח לי שלוש שעות להגיע עם האופניים….

    אין מצב לאיזה מפגשון בתל הביב ?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט