ריאל בהיכל – בלוג חי להיות או לחדול/ צוות הופס אירופי

21:05 מכבי תל אביב מגיעה למשחק מכריע, בו היא נמצאת עם הגב לקיר ואם תפסיד היא תיפרד מהיורוליג.

הספרדים ניצחו את שני המשחקים במדריד וכעת היא צריכה להתמודד מול הצהובים באולמם הביתי במיוחד. הקהל הצהוב כבר הכין את התפאורה ומוכן לתת את הדחיפה לה הקבוצה מחכה. במשחק הקודם הספרדים מנעו מהקהל הישראלי שהגיע למדריד להכניס ציוד ותפאורה, האוהדים המקומיים ירצו להחזיר עם תצוגת עידוד שלא נראתה שנים.

הלבנים הגדילו לעשות ואפילו הזמינו טיסה להיום בלילה חזרה לספרד. אם מכבי תנצח היא תקלקל את התוכניות של ריאל ותוריד להם את מפלס הביטחון העצמי המופקז. שחקני ריאל הגיעו להיכל עם מזוודות לצידם.

גבריאל דק יפתח בחמיישיה, אחרי שיצא שלילי בבדיקה שעשה אתמול בבוקר. הרטל ותומפקינס מחוץ לסגל.

מטוויטר של מכבי תל אביב.

20:30 הגעה להיכל

הדרך ארוכה, ואני כתב בין אוהדים.

הכבישים להיכל מלאים ורמזור לקח רבע שעה לפנות ימינה. באיזשהו שלב הטרמפ שלי שלח אותי לאולם שלא אתעכב.

"כל הדרכים מובילות להיכל"

הקהל הצהוב נוהר לקופות ולשערים, חלקם עוצרים להירגע קצת לפני משחק מותח במיוחד. האוהדים עצמם לא בטוחים בהצלחה של מכבי תל אביב אך מקווים לחזור לכאן ביום חמישי. משיחה של לפני משחק באחד הרמזורים אמרו לי שתל אביב תפתח אותם. ברמזור הבא מישהו אחד שמח שהוא מגיע למשחק האחרון של מכבי העונה ביורוליג.

שחקני ריאל עולים לשחק ומקבלים שריקות בוז רועשות

הצגת השחקנים הייתה כרגיל אך בדציבלים של אצטדיון כדורגל באנגליה

מהלך המשחק:

רבע ראשון: פתיחה סוערת של ריאל מעלה אותם ליתרון 6 אחרי 3 דק', זיזיץ וסקוטי מורידים ל-2 בלבד, ועבירת תוקף מרימה את הקהל שולחת את מדריד לפסק זמן ראשון. שלשה של ווילבקין נותנת יתרון ראשון אך ריצת 7-0 נגדית מרגיעה את הקהל. מכבי מצמצמת לקראת סיום הרבע שנחתם בהטבעה של ריינולדס. 22-25 ריאל.

שחקן ריאל משתיק את הקהל
סקוטי סוחט עבירה

רבע שני: ריאל ממשיכה לעשות צרות עם הקו הקדמי אך סקוטי משאיר את מכבי בעניינים. שריקות גבוליות מרימות את הקהל על הרגליים עם צעקות על השופט. היתרון עומד על 5 לריאל באמצע הרבע. שני סלים קלים אחרי פסק זמן של לאסו שולחים את אבן וחבורתו לפסק זמן. הזדמנות פז להוריד את הפיגור ל-3 בלבד נחסמה הוציאה את ריאל לריצת 11-0. מכבי עוד צמצמה ל-10 בלבד במחצית. 51-41 ריאל. 18 אס' על 20 סלי שדה לחבורה של לאסו

רבע שלישי: התחלה אנרגטית של מכבי בעידוד הקהל מורידה את הפער אך ריאל תמיד מוצאת דרך לקלוע. עבירה רביעית של טבארס מורידה אותו לספסל ומרימה את הקהל. ריאל לוחצת על הדוושה ומסיימת את הרבע עם שלשה של יוי על הבאזר. 73-61 ריאל, 10 דק' לסיום.

רבע אחרון: ריאל ממשיכה מאיפה שהיא עצרה ולוקחת כל כ"ח שקיים. הפער עולה ל-13 והאוהדים מתחילים להתקומם. חילופים בהגנה שמים את אוונאס ואת ג'ון-די על פורייה, וסלים קלים מעלים את הפער ל-15. אוהדים מתחילים לעזוב ויציע 11 צועק להם שלא לחזור. סיום כואב לעונה סבירה.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. בגלי צהל שדר דיווח שהספרדים קנו כרטיסים ל- 01:00 הלילה, ז״א שאין להם כוונה להישאר למשחק נוסף. פרשן הסביר שלא מדובר בכרטיס אוטובוס וככה מקובל. עכשיו השאלה שלי: פעם נאלצתי לבטל טיסה באל-על, הם לא היו מוכנים לוותר לי על לירה, במידה וריאל יבטלו את הטיסה, האם הם ישלמו על 30 כרטיסים?

  2. מכבי לוחצת טוב אבל בחצי המגרש קצת נוטה להירדם ריאל עם הרבה נקודות קלות. הצפצפות בקהל הרגו את המשחק

  3. משחק בית קריטי והם מקבלים 50 ומשהו נק' במחצית. לא רציני ולא כוחות.
    אין במכבי שחקן אחד 'רע' והם נופלים מריאן בכל אספקט שקשור בכדורסל

  4. ריאל היא קבוצת ההגנה הכי טובה באירופה, והגיוני שמכבי תתקשה נגדה התקפית. מה שמפריע לי זה שזה נדמה שהם הגיעו לסדרה הזאת בלי שום מחשבה על הגנה, והם מקבלים בראש מקבוצת התקפה בינונית.

  5. המשחק התקפה של מכבי כל כך לא חכם שזה עצוב. אין תנועה. אין מסירות. הסיבה היחידה שזה לא 20 הפרש זה בגלל שהם נלחמים בהגנה

  6. לא כוחות.
    סוויפ מפואר.
    שם את מכבי במקומה.
    כנראה שגם אליפות בארץ לא תיקח. לטוב שכך.
    פתחו עם 4 אמריקאים וקרואטי בחמישייה. שום זכר לישראלים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט