חם מהתנור – ג'ה מוראנט הוא השחקן המשתפר של העונה

הלילה פורסמו תוצאות הבחירות לשחקן המשתפר של העונה, ומי שנבחר הוא ג'ה מוראנט של ממפיס. מוראנט שיפר את ממוצעיו העונה מ-19.1 נקודות ב-48.7% אפקטיבי ו-30.3% לשלוש בעונה שעברה ל-27.4 נקודות (מקום 9 בליגה העונה) ב-53% אפקטיבי ו-34.4% לשלוש והוביל את ממפיס למקום השני במערב ובליגה כולה עם 56 נקודות, שווה לשיא המועדון. מוראנט הוא גם הראשון שזוכה גם ברוקי העונה וגם בשחקן המשתפר, ותחליטו אתם מה הנתון הזה אומר.

מוראנט קיבל 38 הצבעות למקום הראשון ו-221 נקודות בסך הכל כשבמקום השני היה דג'ונטה מארי מהספרס עם 20 הצבעות למקום הראשון ו-178 נקודות, במקום השלישי דריוס גארלנד של קליבלנד עם 11 ו-178 בהתאמה, והרביעי היה ג'ורדן פול מגולדן סטייט עם 15 ו-131 בהתאמה.

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. לא מתחבר לבחירה הזאת, חושב שעדיף להביא לשחקנים שבאו משום מקום ופרצו, ולא שחקן שנבחר גבוה בדראפט ומשתפר כל עונה.
    בנוסף לזאת אני סבור שג׳ה שחקן מדהים.

    1. אז שלושת המקומות הראשונים פסולים לשיטתך. יש בזה משהו, אבל אי אפשר לבטל את העובדה שמה שהוא עשה העונה, אישית, מנהיגותית וקבוצתית, בהחלט עונה על ההגדרה של 'שיפור'.

  2. "מוראנט הוא גם הראשון שזוכה גם ברוקי העונה וגם בשחקן המשתפר, ותחליטו אתם מה הנתון הזה אומר". יש מצב שזה אומר שהוא אחלה שחקן, וששנה הבאה הקרב על הMVP כבר סגור…

  3. ג'א היה צריך להיות שלישי או רביעי, אם בכלל להיות מועמד. לדז'ונטי או מארי הגיע יותר בהרבה.
    שמח שפול רק רביעי, די עם ההתחנפויות לגולדן סטייט.
    3 שחקנים של ממפיס ברשימה (שניים בטופ 5) – זה ממש מרשים.

    1. על פי איזה קריטריון מארי עדיף? ג'א עשה קפיצה מאולסטאר לסופרסטאר, ומארי משחקן טוב לשחקן קצה אולסטאר. לדעתי הקפיצה של ג'א הרבה יותר קשה ומרשימה.

      1. הקפיצה של ג'א אדירה, והשיפור שהוא עשה באמת עלה על הציפיות שלי. אבל לתחושתי פרס ה-MIP נועד לשחקנים מ"הדרג השני\שלישי", כאלו שלא ציפו מהם אף פעם להיות ברמת אולסטאר אבל דוחפים את עצמם להיות כאלו (גם אם יהיו שם בעתיד רק פעם אחת, כי ההסתכלות היא רק על עונה אחת).

        אגב, אני שמח שג'א זכה, זה רק מאשר עד כמה הקבוצה שאני אוהד כל כך מפתיעה וכיפית.

    2. גם לדעתי הקפיצה של ג'ה הכי מרשימה, לא אתפלא אם התואר יישאר שנה הבאה בממפיס אם ביין ימשיך בהתקדמות האדירה שלו.
      מסכים מאוד עם מה שכתבת gefffenre על ג'ורדן פול, הוא עשה קפיצה מרשימה אבל יש הבדל שאתה עושה את זה כצלע שלישית לצד שני אולסטרים כסטף ודריימונד מאשר שאתה עושה זאת שאתה הכוכב הראשי של הקבוצה וכולם מתמקדים בך. יאללה רק שיעבור את מיני..

  4. שבועיים לסיום העונה, גם אם אני הייתי מצביע, הבחירה היא מוראנט.
    אבל הישורת האחרונה של ממפיס גרמה לדעתי להשתנות –
    ההצלחה של ממפיס ללא מוראנט, העובדה שבעים הכפיל את כמות הנקודות שלו למשחק, האחוז הפסיכי שלו משלוש למרות תשומת הלב,
    כל אלו לטעמי צריכים היו לתת לסיים את התואר.

    1. לפי היישורת האחרונה (ולפיה בלבד) המשתפר, כמו גם האמ-וי-פי, חייב ללכת לטייטום. הבנאדם קפץ לרמת טופ 5 ולדעתי בחודשיים שלושה האחרונים הוא הכי טוב בליגה.

  5. בושה. ברור שהתואר היה צריך ללכת לדרוזן. אין אף אחד אחר ראוי.
    בעצם לאיו דוסונמו. היחיד שמגיע לו.
    אבל הפרס שייך, בבעלותו הבלעדית, של לילארד. משחקן טוב מאוד הוא הפך השנה לאחד מ-75 השחקנים הכי טובים אי פעם. מי ראה את זה מגיע?
    פשוט מחדל מה שעשו פה.

  6. דעתי כדעתם של אלו שאמרו שהמשתפר לא יכול להיות מי שאור הזרקורים כבר מאיר עליו וגם אם כן זה חייב להיות מישהו שיש עליו הסכמה גורפת. גה זה לא המקרה
    .
    בכלל, אם אני צריך לבחור בשחקן של ממפיס אני בוחר בדזמונד באין.

    גבי פול, את הפריצה הגדולה שלו לאור הזרקורים הוא עשה בתקופה שקרי ישב בצד ולא שיחק בגלל הפציעה. הוא גרם לגרין ולקלי להתיחס אליו כראוי לבוא בקהלם. עדין, אני בוחר בבאין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט