הסדרה שהבטיחה רבות וקיימה מעט, הסדרה עם הקאמבק המסתמן (וההיסטורי?) והסדרה שהיתה חצי ברנסון, חצי לוקה – סיקור יום  שני / אבי טרכטמן

הסדרה שהבטיחה רבות וקיימה מעט, הסדרה עם הקאמבק המסתמן (וההיסטורי?) והסדרה שהיתה חצי ברנסון, חצי לוקה – סיקור יום שני / אבי טרכטמן

שלושה משחקים היו לנו הלילה. ועל כן עבודה לנו רבה. נתחיל.

בוסטון 116 – ברוקלין 112: 0-4 וניצחון לסלטיקס בסדרה

נדמה שאם היתה סדרה אחת שהסתמנה כסדרה המרכזית בסיבוב הראשון, היתה זו סדרת הכוכבים הזאת. דוראנט, קיירי ועוד כל מיני זקנים (למה לעזאזל אלדרידג' לא שיחק) וצעירים אלמוניים מול בוסטון בעונה הראשונה מזה שנים אותה לא מאמן ברד סטיבנס. אז הסדרה הבטיחה המון ובגדול ואם להיות הוגנים כן סיפקה שורה של משחקים צמודים למדי, רגע אחד ענק לפחות (טייטום במשחק הראשון) ורק 18 הפרש בסך כל המשחקים. אבל זה לא משנה, סוויפ זה סוויפ זה סוויפ. וקבוצת הכוכבים הנוכחית של הנטס, כנראה תלך בדרכה של קבוצת הכוכבים הקודמת של הנטס עם דרון ווליאמס והחבר'ה.

ונכון, היה גם משחק. אבל למרות התוצאה הלכאורה צמודה, העובדה היא שהנטס לא הובילו ולו פעם אחת לאורך המשחק, כשלחצי הראשון הגיעו בנטס רק דוראנט וסת', ואילו בבוסטון המאומנת להפליא, הגיעו כרגיל כולם . יתרון השיא של בוסטון (15 נקודות) הגיע מתישהו ברבע השלישי. אבל דווקא לרבע הרביעי כולם הגיעו. קיירי קלע כמה שלשות קלאץ', דוראנט גם. גריפין נתן גוף וסחט עבירות תוקף (בכלל, האיש איבד את כל הגוף שלו, אבל יש לו עדיין טונה של נסיון וזה יפה לראות) וגם דראגיץ' עם שתי שלשות נאות הוכיח שהוא כאן. טייטום מהצד השני, נתן עבירת תוקף ואז עוד ספק עבירה ויצא לכן בעבירה שישית עם שלוש דקות לסיום. וכל זה לא שינה, כי סמארט הוא לא סמארט אלא פאקינג ג'ניוס, וכי ג'יילן בראון גם היה שם לעשות את העבודה בדקות הסיום. דוראנט עוד עשה שלשה אל-לה נוביצקי עם רגל אחת ועם 3 שניות לסיום המשחק, אבל סמארט סגר עניין מהעונשין.

ולנטס יש המון המון על מה לחשוב, ואיך לפרק, ולמה. אני בטוח שמישהו מכותבי הופס עוד יכתוב על מה צריך לעשות עם סימונס (לשלוח אותו תמורת 7 בחירות דראפט והחוזה של ג'ון וול או ראסל ווסטברוק), גריפין (לגאול אותו מכאבי הגסיסה), אלדרידג' (דווקא נראה לי שיש לו עוד מה לתת), דראגיץ' (אולי לקונטנדרית אמיתית ולא מזויפת) ובעיקר קיירי (להסתכלות) ודוראנט (לא שולחים את השחקן המוכשר בכל הזמנים, אבל בינינו, הוא כבר לא יביא אותם לשום דבר).

הרבו לבוסטון: טייטום למרות הכל, נתן סדרה בה הוא פשוט היה טוב יותר מאשר קיי.די – והיום 29 באחוזים נאים. ג'יילן בראון קלע 22, סמארט 20, 11 אס' והמון קלאץ', גרנט ווליאמס קלע 14, ואל הורפורד 13

דוראנט כרגיל הוביל את הנטס עם 39 והיה גם לא רחוק מטריפל דאבל. האח של סטף קלע 23, אנקל דרו קלע 20, קלקסטון הוסיף 13 ודראגיץ' 10 ו-8 ריב'.

אבל בתור מישהו שלא סובל את קיי.די (אבל לגמרי מכיר בגדולתו) אני מבסוט. באמת.

טורונטו 103 – פילדלפיה 88: 2:3 בסדרה ל-76שרס (חחח… תקראו בקול ובעברית, תבינו)

האמת? קצת בושה. פילדלפיה שיחקה בבית כשכולם בריאים (טוב, לא בדיוק, אמביד עם עניין עם האצבע שלמען האמת די הפריע לו, אבל שיחק), ואפילו עם ת'ייבול שכרגיל לא ישחק בקנדה, ועדיין הניצחון של טורונטו לא עמד בספק בערך מאז תחילת הרבע השני ועד סוף המשחק. כך, אחרי רבע ראשון צמוד למדי, בושה ובארנס, דווקא הם, השתלטו על המשחק, קבעו 14 הפרש, ומאז פילדלפיה רק ניסתה לחזור אבל לא באמת הצליחה.

הנה מה שאני ראיתי במשחק (ראיתי חלקים מכולם, אבל לא ראיתי הכל). מה שאני ראיתי במשחק הוא בעיה רצינית מאד של אמביד – האיש לא הצליח לשמור בכלל על פרשס אצ'יווה, שהוא אמנם קטן יותר אבל גם מהיר יותר, ושחקן השנה השניה לכאורה עשה לו בית ספר, במיוחד ברבע השלישי. ראיתי גם את אנונובי עושה בית ספר הגנתי וחוטף כדור אחר כדור, ובכלל אחלה שחקן שימושי כשצריך. ומהצד השני ראיתי עייפות חומר רצינית מאד של הסיקסרס לאורך כל המשחק. טייריס מקסי עוד קלע כמה סלים בשביל לקבוע הפרש בן 7 נקודות בלבד בתחילת הרבע הרביעי, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי ועם שתיים וחצי דקות לסיום, המחליפים הוכנסו בשביל לתת למבוגרים קצת לנשום.

את טורונטו ללא ון וליט הפצוע, הוביל, די כרגיל, סיאקם עם 23 חיצים, 10 קרשים ו7 בונבונים. פרשס קלע 17, אנונובי וטרנט 16, ורוקי השנה הוסיף 12 נקודות.

בפילי, אמביד הסתפק ב-20 מאד שקטים בנוסף ל 11 ריבאונדים. האריס קלע 16 ,הארדן המזוקן, השמן והעייף 15, דני גרין 14, מקסי 12 והספסל כולו הוסיף 11 נקודות שלמות.

האם דוק ריברס יהיה המאמן הראשון שיפסיד אחרי הובלה של 0:3? אישית, אני חושב שהסיכויים הם כמעט חמישים חמישים. ברצינות, המומנטום אצל טורונטו לגמרי, הארדן נראה אבוד. אמביד לא בשיאו… הפורוורדים של טורונטו נראים מצוין. לא יודע…

דאלאס 102 – יוטה 77: 2:3 בסדרה למאבריקס.

תראו, אף אחד מהמשחקים היום לא היה צמוד במיוחד למרות התוצאה של הראשון, אבל דאלאס שחטה באופן כשר לחלוטין את יוטה, ואף אחד לא הופתע. יוטה בכלל היתה פשוט מזעזעת כשהשחקן היחיד בחמישייה שקלע אצלה בדאבל פיגר הוא הסנטר הצרפתי, ושאר הרביעייה מחברים 20 נקודות וגם זה בקושי.

אז ברבע הראשון, דאלאס כבר פתחה פער בן 9 נקודות (9-18). ברבע השני יוטה אמנם עשתה קולות של "בא לנו גם לשחק" וחזרה למינוס שניים בלבד, לא לפני שפיני סמית' , ברנסון ולוקה עשו ריצה של 4-20 ובאמת יצרו פער בלתי מחיק. והאמת היא שכל מה שבא אחר כך היה לפרוטוקול כי לא רק שדאלאס חנקו את יוטה, יוטה גם חנקה את עצמה במופע כדורסל שבייש את הפורמה לגמרי.

בדאלאס, לוקה עשה קליניקה של 33 ו-13 ריבאונדים במשחק מדהים. ברנסון היה טוב כהרגלו (יא-אללה איזה חוזה הוא הולך לקבל) עם 24 נקודות ופיני סמית' הוסיף 13.

ביוטה כבר אמרנו שרק גובר קלע דאבל פיגר (17) בחמישייה. ומי שבכלל הוביל היה קלארקסון והביצים עם 20 נקודות מהספסל. לא שזה באמת עזר למישהו.

אז המשחק השישי ישוחק ביוטה, אבל באמת שנראה שהם חסרי חשק. אני לא אומר ש 3-3 הוא בלתי אפשרי, אבל יחד עם השמועות על היחסים שם, זה הולך להיות קשה קשה. אני אישית, מאמין שדאלאס יסגרו עניין.

לפוסט הזה יש 124 תגובות

  1. אני רוצה לדבר על דוק ריברס. האיש שיזכר בתור זה שזרק את השנים הכי טובות של כריס פול בקליפרס.
    ושל אמביד בפילי לפח.
    שנה אחרי שנה אני רואה פלייאוף הקבוצות שלו או משחקות בחצי כח. או שמגיעות להתקפה מכרעת אחרונה עושות שטות. או שמקבלות מט מהמאמן השני.
    עד מתי נראה אותו מחבל בקבוצות כשרוניות?
    הוא יהיה הראשון שיפסיד מ 3:0.

    1. יש לך בכלל ספק שהוא יקבל חוזה חדש בקבוצה אחרת אם פילי יעיפו אותו?
      האיש מייצג את כל מה שמסריח בתפקידי אימון בליגה הזאת ועד כמה הליגה הזאת היא ליגה של שחקנים.

    2. כתבתי כבר אחרי ההפסד הקודם לטורונטו, שאם יש מאמן שמסוגל להיות הראשון להפסיד אחרי יתרון 3-0 – זה ריברס.
      אם הוא מפסיד את גיים 6 ואכן יהיה משחק שביעי – אפשר בכיף לשים את הז׳יטונים על פקשוש של פילי והישג היסטורי לטורונטו. כדאי שפילי יגיעו מוכנים טוב-טוב למשחק הבא בקיצור..

  2. סחטיין על הסלטיקס, עברו סדרה שהייתה פוטנציאל לבאלאגן גדול. עכשיו קצת מנוחה ויאללה אודרוב, לסיבוב הבא.
    תודה רבה על הסיקור

  3. קיידי וקיירי הולכים הביתה בלי ניצחון.
    לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה.
    היכולת של הסלטיקס מעלה לי תהיות על בראד סטיבנס.
    יכול להיות שהוא באמת מאמן לא משהו

    1. הוא מאמן טוב אבל חסר לו לצערי משהו להיות עם הגדולים. ב 4 השנים הראשונות בבוסטון מאד התלהבתי ממנו.אבל בשנתיים האחרונות שלו ירד לי ממנו חזק. הוא טוב אבל לא מספיק טוב כמו כמה מאמנים חדשים אחרים כגון ניק נרס ומונטי וויליאמס. הוא קצת איטי מדיי בתגובות לה שקורה במגרש. מקווה שיודוקה יצליח לצאת מהשבלונה הזאתי ויוכיח את עצמו. לטעמי, פחות מגמר אן בי איי זו פשלה בעיקר שלו בהנחה שהכוכבים בריאים.
      גראנט וויליאמס לטעמי פיתוח של סטיבנס וצוותו. הוא נתן קפיצה רצינית בגלל שהשתמשו בו המון בשנה שעברה.
      הקליעה שלו כל הזמן משתפרת.

  4. נראה שאחרי שהבינו בפילי את יומרת הפציעה של אמביד יצא להם האוויר והם נראים אפטיים.
    פה נמדד בעצם המאמן, אם מצליח להרים את השחקנים ולתת להם ניצוץ חדש או שלא.
    נראה שדוק ריברס למרות היותו קול ודמות גדולה בקהילה חסר בנקודה הקריטית הזאת.

  5. איזו סדרה מרשימה של בוסטון וטייטום ששוב קופץ שהכסף על השולחן, מישהו העז להמר על סוויפ לבוסטון בבראקט של הופס??
    פילי מצליחים להסתבך וזה שאמביד והארדן שיחקו היום 40 דק' כל אחד בטח לא מוסיפה להם… סיאקם פעם ראשונה בפלייאוף מראה שהוא יכול לקחת קבוצה עליו.

  6. טריוויה: ישקבוצה יותר בינלאומית מטורונטו השנה? יפני קמרוני אנגלי ניגרי גרמני שלושה קנדיים, ואפילו עוזר מאמן איטלקי ומנג'ר שמשווקים כניגרי אבל לפי וויקיפדיה בכלל נולד באנגליה. היה פעם דבר כזה? הספרס תמיד מוזכרים אבל אני בספק אם זה היה עד כדי כך.

  7. אני רק שכלה קטנה,בתחילת העונה היו שטענו שאודוקה נבחר רק בגלל שהוא שחור(עזבו שיש לו עבר מכובד בליגה), האם הם יכולים להודות שאולי הבחור יודע לאמן? (במיוחד בצד ההגנתי).

    אולי המנגרים בליגה(ובמיוחד סטיבנס), מבינים דבר אחד או שניים בלבחור מאמנים.
    (לדעתי בוסטון לא עוברים את מילווקי)

      1. +100
        למרות שמסתמן שיודוקה הצליח לעשות תפנית בזמן.
        אני עדיין לא מרוצה לגמרי. חושב שיש חשיבות לפסקי זמן שוויתרו עליהם.
        מעבר לזה, מאז האולסטאר הוא בסדר גמור מבחינתי. אם יגיע לגמר, מבחינתי הוא עשה את שלו.

    1. אם מידלטון לא יהיה כשיר, קשה לי לראות את מילווקי לוקחים את זה. גם חסרון של הקלע מספר 2 בקבוצה וגם היעדר ביתיות? משימה קשה מאוד.

  8. הסדרה מול הנטס התחילה בהרבה ציפיות, המשיכה במשחק לפנתיאון שחיזק את התחושה של 4-3 בדם יזע ודמעות… ונגמרה לגמרי אחרת מרוב התחזיות.

  9. יופי של סיקור. מאמי שפילי יתעשתו וינצחו במשחק השישי בטורונוטו, אבל אם זה יגיע למשחק שביעי זה באמת יהיה מענין לראות אותם מתמודדים מול נלחץ בבית.

    אולי הנטס עם עונה שלמה כשכולם בריאים ומשחקים יחזרו להיות קונטנדרים, תלוי בשגעונות של קיירי וסימונס. נראה לי שאת הג'אז הייתי מפרק קודם

  10. תודה על סיקור מעולה. סוויפ אדיר של הסלטיקס. היכולת הפושרת ומטה של דוראנט וקיירי בסדרה (הקצרה) היא פועל יוצא של הגנה מעולה ומשמעת טקטית אבסולוטית. מי שראה את משחקי החצי השני של העונה בוודאי שלא מופתע בכלל מהיכולת ההגנתית הזו. ההפתעה מבחינתי כרגע היא מהחוסן המנטלי של הקבוצה שנבנתה במהלך הסדרה בין היתר על חוסר הבטחון המנטלי של הנטס והתגברות על חסרונו של הטיים לורד במשחקים הראשונים. פה שיחק גם המזל לבוסטון שלנטס אין איום משמעותי בתוך הצבע. המנהיגות של סמארט מוכיחה את עצמה בינתיים בכל הנוגע למחוייבות של ההגנה. סל הניצחון במשחק הראשון היה קריטי למומנטום אם כי לדעתי בוסטון הייתה לוקחת בכל מקרה את הסדרה ב-6. צדק פואטי ליתרון הביתיות של הסלטיקס לסדרה מול מילווקי שהפסידה בכוונה.

      1. כמו שדה שוט אוהב להגיד קארמה זה חוף.
        עכשיו הם קיבלו אתכם גם בחוץ גם בלי מידלטון וגם במומנטום מטורף אחרי שהבסתם את ברוקלין.

  11. אני לא רוצה לצחוק על דוק ריברס עדיין. מהסיבה הפשוטה שזה עוד ייתן ליוקיץ' השראה מול הווריירס.
    אז אני פשוט ממליץ לאנשים להיכנס לטוויטר, ולחפש דוק ריברס ולראות את כל הממים לגביו. אפילו נותן לכם לינק:
    https://twitter.com/search?q=doc+rivers&ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Esearch
    ותזכרו שלא צחקתי עליו.

    1. אתה מבין אבל שבגלל חוקי הנאחס עכשיו גם אני לא יכול לצחוק על דוק. כמה הבדיחות האלו יכולות עוד לחכות? זה דוק ריברס, הבדיחות על ההתפרקויות ההיסטוריות של הקבוצות שלו מגיעות גג פעם-פעמיים בפלייאוף.

  12. אחלה סיקור
    טקטיקן העל דוק ריוורס נותן לשחקנים לשחק בחצי כח, שיצליחו לנוח לקראת השלבים הבאים.
    הבנאדם גאון. גאון
    🤣

      1. אם זה ציטוט של ריברס,הבן אדם הזוי,יש לריברס עוד הילוך של השלכת פופרס
        שימו לב דוק פופרס הראשון לדווח

  13. קטע שמאד אהבתי בסוף המשחק בברוקלין היה בדקה וחצי האחרונים.
    שחקני בוסטון לא נכנסו לפאניקה אחרי ש KD סגר ל 1 הפרש. בראון קיבל על קו השלוש והיה דיי חופשי. ראו שהוא היסס אבל בסוף ויתר על הזריקה ועשה בשכל כי עד אז היה 0 מ 5 לשלוש. הכדורים הלכו לסלים דיי בטוחים בפנים. כך צריך לשחק. באין טייטום על המגרש הנקודות צריכות להיעשות בפנים, בתוך הצבע.

  14. במדינת הגמדים רעש מהומה
    הצבא לבוש מדים, יוצא למלחמה
    ובראש הגדוד צועד, אצבעוני המפקד
    הוא חבוש כובע פלדה, ובידו סיכה חדה

    או בקיצור, שיר הפלייאוף של ברוקלין

  15. אם רק הנטס היו מוותרים על הטרייד עבור הארדן בשנה שעברה…
    זו יכלה להיות אחלה קבוצה,
    במקום מדובר בהרכב לא מאוזן שתלוי בבגרותו הנפשית של קיירי ובבריאותו של דוראנט.

      1. בהשוואה בין יוקיץ לאמביד בשאלת ה- MVP, תמיד נהוג לתת הנחת סלב ליוקיץ על זה שאין לו באמת קבוצה.
        אני לא יכול להתווכח עם הטענה הזאת, אבל באותה מידה אפשר לבוא ולטעון שלאמביד אין מאמן. זה לא שווה כמה נקודות?

  16. סיקור בונבון. תודה רבה!
    איזה כיף שהסמרטוטימס עתירות הכוכבים והעשירות מהערים הגדולות, מנוגבות אחת אחרי השנייה: לייקרס, ברוקלין, קליפרס, אולי פילי…
    כבוד גדול לבוסטון, טורונטו, פיניקס, ווריורס, ניו אורלינס, באקס, ממפיס, דאלאס ואפילו מינסוטה שפחות או יותר מראות השנה איך בונים ומתפקדים נכון. בחירות דראפט טובות, לעיתים חיזוק אחד רציני (סאנס, באקס), שילוב נכון ומתן הזדמנויות לצעירים ולשחקני הספסל (בחלקן) וכמובן גם גאוות יחידה.
    בלי כוכבים עם מניירות, בלי יותר מדי אגו ובלי מצבי רוח.
    ממש לא משנה לי מי תיקח מהנ"ל – כל אחת מהן שתזכה באליפות תעביר מסר חזק לליגה.
    תענוג.

  17. חבר'ה, הגמר הוקדם. הפעם הוא ישוחק כבר בסיבוב השני.
    בוסטון מון מילווקי.
    כל מה שיבוא אחר כך לא חשוב. אפשר ללכת לים.

      1. מן הסתם אתה צודק. חוקי הפורמט קובעים שתהיה נציגה מהמערב (הגיע כבר הזמן לשנות).
        אחת מהן שווה גמר.
        האם אחת מהם באמת יכולה לנצח בו?

        1. אם נתעלם לרגע למאזן כולל של הקבוצות,
          ונבדוק איך תראה טבלה של 4 הקבוצות בלבד כאשר רק את המפגשים בין 4 הקבוצות סופרים (8 משחקים לכל קבוצה. 4 מול היריבה מהקונפרנס, 2 מול כל אחת מצמד היריבות מהקונפרנס הנגדי) נקבל שלכל 4 הקבוצות מאזן חצוי של 4 – 4 (מאזן כל הקבוצות מול כל אחת מהיריבות הוא 50%)
          .
          אז לא,
          לא נראה לי שיש יתרון ברור לצמד הקבוצות מהמזרח,
          כזה שמספיק להכריז על גמר המזרח בפיינלס "אמיתיים".

  18. הנטס קלעו 29-17 מהקו לעומת 22-18 של הסלטיקס. אם היו קולעים באחוזים דומים לסלטיקס היו מנצחים בשלוש ולא מפסידיםמסארבע, אך זו כמובן בעיה שלהם.
    דוראנס קלע לא טוב מהשלוש עם 11-3 ומשתיים 20-10. קיירי לעומת זאת קלע 3-2 מהשחוש אך 10-4 משתיים. מהקו שניהם יחד קלעו 17-16 אך קלאקסטון קלקל עם 11-1(!!!) בזריקה שנחשבץ הקלע ביותר ולרוב קולעים ממנה באחוזים הגבוהים ביותר אך כנראה הלחץ של החשש מסוויפ גרם לכך וזו הסיבה המרכזית שהסוויפ התממש כי במשחק שהסתיים בארבע הפרש 11-1 מהקו הוא נתון מאוד משמעותי.
    https://www.nba.com/game/bos-vs-bkn-0042100114/box-score#box-score

  19. ללוקה דווקא לא היה משחק מצוין עם 10-3 מהשלוש וחמישה אסיסטים על חמישה איבודים. אך היה מצוין משתיים עם 12-8 (כך בדיוק היה לו גם מהקו).
    שתי הקבוצות היו ביום קליעה לא טוב מהשלוש והגדילה לעשות יוטה עם 10% שלמים מהטווח לעומת 27.9 לדאלאס. משתיים שתי הקבוצות היו נהדרות עם מעל 55 ליוטה וכמעט 60 לדאלאס. מהקו לשתי הקבוצות היה 21-16.
    https://www.nba.com/game/uta-vs-dal-0042100175/box-score

  20. פילי וטורו קלעו לא טוב מהשלוש עם 68-18 יחד. משתיים לקנדים היו כמעט 67% כשלפילי 47.7 בלבד.
    לפילי היו 15 אי' לעומת 8 של טורונטו.
    לאמביד היו 11-7 משתיים אך 4-0 מהשלוש. בכל מקרה הנוכחות שלו לא הייתה מורגשת כפי שהוא יכול ואולי בגלל שבמצב נוכחי הוא לא יכול בפועל בגלל פציעה.
    https://www.nba.com/game/tor-vs-phi-0042100135/box-score

  21. סיאקם היה מצויין ודי ניהל את המשחק (אפילו היה זה שהוביל את הכדור). פרשס היה נהדר, תקף את אמביד פעם אחר פעם ולא עשה לו חשבון. גם היתר היו טובים מאוד. מהרבע השני היה ברור שזה הולך לראפטורס. נראה לי נראה בפעם ה-1 חזרה מ0-3…
    דאלאס יוטה, איזה סדרה משעממת יאאללה..

  22. פשלה של הכותב שלא הזכיר את שבירת השיא של שאק בהחטאות עונשין רצופות (לא יודע אם בפלייאוף בלבד או בכלל) עם 10 החטאות רצופות לפני שקלע את הזריקה האחרונה שלו מהקו.
    https://www.google.com/search?q=claxton+free+throws&oq=claxton+free+throws&aqs=chrome..69i57j69i61l3.27476j0j4&client=ms-alps-full_h560-il&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

      1. אם לא הבהרתי: אל תתייחס ברצינות יתרה לתגובתי זו. מדובר בהומור שחשבתי שיובן שאין הכוונה ברצינות.

    1. צודק!!! מחדל ברמה מאוד גבוהה.מדובר בפרט מידע חשוב ביותר שכל אוהד כדורסל חייב להכיר וזה שהכותב לא הזכיר את זה שווה לטעמי במכתב פיטורין או לכל הפחות להעמיד אותו לשימוע

  23. האם קלקסטון שבר את שיאו האלמותי של בן סימונס מהעונשין?
    מסכן דוראנט. יש לו שתי עגלות לידו שלוקחים חוזה מקסימום.
    ראיתי הודעות שרשמו שצום יכול לעשות טוב.
    קיירי היה חושך במשחקים שראיתי. כנראה שבכל זאת לשחק בצורה כזאת זה לא חכם.

    1. קלאקסטון זרק בסדרה הזאת הכי הרבה מהקו אצל ברוקלין (חוץ מדוראנט) . 22 פעם הוא זרק. הוא הצליח להבקיע 4 שערים מהנסיונות האלה אחוז הצלחה של 18.5 אחוז. למעשה כמות ההחטאות של קלקסטון מול השער הריק בסדרה הזאת זהה להפרש המצטבר בו הסתיימו ארבעת משחקי הסדרה.

  24. צריך לתת קרדיט עצום לטייטום. הבן אדם אישית לא רק היה מצטיין התקפה של הסדרה, אלא גם מצטיין ההגנה שבפועל מנע ממכונת ההתקפה הכי טובה שהייתה את האפשרות לנצח אותם. הוא התמודד ישירות מול kd בהגנה ובהתקפה ופשוט ניצח אותו. והוא הוביל את בוסטון גם בנקודות גם באסיסטים, שני בחטיפות )אחרי סמארט( שני בחסימות. הופעת אול אראונד מרהיבה. הופעה קבוצתית טובה כאשר כל החמישיה של בוסטון עם ממוצע מעל 11 כאשר גיילן וטייטום הם 22.5 ו29.5. וכולם לוקחים ריבאונדים ומחלקים אסיסטים. הופעה מרשימה מאוד קבוצתית משולבות בהצגה אישית אדירה של טייטום.

  25. אהבתי מאוד את ההפסד הזה של הנטס לבוסטון כי מצד אחד זו בוסטון ואני די אוהב את הקבוצה הזאת – כלומר חוץ מהעבר הקבוצה הזאת ספציפית מצויינת – אני אוהב את השחקנים שמשחקחם בה חוץ מסמארט אבל אין שום דבר מושלם. ואני חולה על דוראנט שחקן מעולה בעייני ועשה דברים יפים בקריירה חזר מפציעה נוראית אבל קיירי מאוס וההתנהלות היא מאוסה אז יאללה בוסטון . יהיה גמר לוחמים בוסטון אצלי זה הלוחמים אלופים .

    1. קיירי זו בחירה של דוראנט.
      הארדן זו בחירה של דוראנט.
      הטרייד עבור סימונס זו בחירה של דוראנט.
      .
      כן, שחקן נהדר.
      אבל אתה לא חושב שהוא הרוויח ביושר מעט ביקורת על מצבה של הנטס?

      1. גיא אני בטוח שהוא הרוויח את זה ביושר.
        ולכן עם כל התפיסה שלי אותו כאחד השחקנים הטובים אי פעם מגיע לו – פשוט מגיע לו – לעוף והאמת שגם ככה בסוויפ.
        אדם לא יכול להתנהל בצורה של אני אפסי ואין עוד. אין בו טיפת תחכום. אני די בטוח שהוא זה שאישר את הטרייד על הארדן טרייד שאני קורא לו הגרוע בכל הזמנים . מי שצריך לתת שם את הראש זה שון מארקס כי הוא חתם אבל קידי חא חף מאשמה. פשוט מגיע לו. זהו.

        1. ורק להשלים אין לך מושג כמה אני מזדהה עם מה שכתבת. קיירי זו בחירה של דוראנט. וקיירי מתנהג בשנתיים וחצי האחרןנות כאילו אין דין ואין דיין.
          דוראנט מסכים שיעשו ממנו סמרטןט?
          אין בעיה הוא סמרטוט.

  26. לילה היסטורי, בחיי, הפרויקט השכונתי של ברוקלין מגורש מהפלייאוף בבושת פנים, ריברס ופילי מאיימים לשנות סטטיסטיקה היסטורית, ויוטה מקבלת אישור סופי לתכנית הפירוק (וחבל, אני אוהב את יוטה).
    .
    תודה גדולה אבי, אחלה סיקור, תבוא יותר.

    1. קיבלתי דיווח שגם דמאר דרוזן היה אמור להצטרף לפרוטוקול הקורונה, אבל מכיוון שהנגיף לא יכול להימצא בטמפרטורה של -25 מעלות איפשרו לו להשתתף במשחק.🥶🥶🥶🥶🥶🥶🤣🤣🤣🤣🤣🥶🥶🥶🥶🥶

  27. בס"ד
    תודה רבה.
    סדרה צמודה, אבל בשליטה של בוסטון.
    הנטס כמעט ולא הובילו בסדרה, ומיעטו מאד לעשות ריצות.
    הגנה ענקית של בוסטון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט