4 משחקי 4 – פריוויו למשחקי ראשון / עמיחי קטן

4 משחקי 4 מצפים לנו הערב, אחרי ש-2 סדרות כבר ב-2-2, עוד אחת ב-3- 1 והאחת הנוספת עברה רק 3 משחקים בינתיים ושם זה 3- 0, היום יש לנו סדרה אחת שיכולה להיגמר בסוויפ ועוד 3 שבהן הקבוצה הביתית תנסה לקבוע שוויון בסדרה, כשהאורחים יקוו לחזור הביתה עם אפשרות לגמור את העסק ב-5 משחקים. אחרי 3 משחקים אפשר כבר להתחיל לגזור מסקנות, ולכן הפורמט היום יהיה בסימן מה חשבנו (או אולי – מה אני חשבתי) לפני לעומת מה קורה בפועל.

20:00 שיקגו בולס – מילווקי באקס (2- 1 למילווקי בסדרה):

מה חשבנו לפני? – ההגנה של שיקגו לא מספיק טובה ומילווקי יטחנו אותם בצבע. התקפית שיקגו יכולים להגיע למשחקים צמודים בחלק מהמקרים, אבל כל ניצחון שלהם יהיה הפתעה.

מה קורה בפועל? – אלכס קארוסו. ב-2 המשחקים הראשונים נדמה היה שקארוסו נמצא בכל מקום בהגנה של שיקגו ומצליח לבד לעצור את מילווקי לפרקים. כך למשל, ברבע האחרון של משחק 1 הוא גרם ישירות ל-6 איבודי כדור ב-6 דקות לפני שירד לנוח ומילווקי פתחו פער. מה שקרה זה שמדובר ב-2 הקבוצות עם הרייטינג ההתקפי הכי נמוך, וההגנתי הכי גבוה, בפלייאוף בינתיים, כשרק משחק 3 החזיר את מילווקי לשליטה.

מה צפוי בהמשך? – עוד לא קיבלנו ממילווקי משחק שבו הכלים ההתקפיים עובדים באמת טוב, כאשר נגד ברוקלין בשנה שעברה למשל זה קרה לראשונה במשחק 4 והפך את הסדרה. גם בלי מידלטון לשאר הסדרה כל ניצחון נוסף של שיקגו יפתיע, אבל משחק 4 מול הקהל הביתי זו הזדמנות שלהם לשפר את הקליעה שלהם ממשחק 3 המזעזע ולקוות שההתקפה של מילווקי לא תשתפר.

הימור: יהיה צמוד יותר ממשחק 3, אבל מילווקי ינצחו ב-5 ויתכוננו לסגור את הסדרה בבית.

22:30 דנבר נגאטס – גולדן סטייט ווריורס (3- 0 לגולדן סטייט בסדרה):

מה חשבנו לפני? – שתי קבוצות עם ניסיון פלייאוף כשהווריורס עדיפים, אבל זה מאצ'-אפ לא נוח לאף אחד מהצדדים, ככה שזה אמור להיות צמוד, גם אם סטף מגיע כשיר. הסדרה הזאת היא מבחן לא פשוט לשתי הקבוצות, ומי מהן שתנצח יכולה להאמין בסיכוי שלה ללכת רחוק, ואולי אפילו להיות היריבה העיקרית של פיניקס במערב.

מה קורה בפועל? – לפחות ב-2 המשחקים הראשונים, דריימונד גרין הוכיח את עצמו כיוקיץ' סטופר. הג'וקר היה עם 6/15 כשדריימונד שמר עליו במשחק הראשון ועם 3/13 בשני, ולדנבר אין כרגע פתרונות הגנתיים, מה שהפך את זה ל-2 ניצחונות קלים של הווריורס. משחק 3 כבר היה שונה כשיוקיץ' פיצח את בעיית דריימונד וקלע עליו ב-10/15 מהשדה, ויחד עם רבע שלישי שבו הווריורס קלעו ב-5/15 מהשדה עם 6 איבודים דנבר הפכו את זה לצמוד, אבל ריצת 7- 0 של הווריורס בדקות הסיום הביאה אותם ליתרון 3- 0.

מה צפוי בהמשך? – אם דנבר יצליחו למצוא את מה שעבד להם ברבע השלישי ואת מה שעבד ליוקיץ' הפעם מול דריימונד, ייתכן שצפוי לנו משחק שבו הנאגטס יצליחו לשלוט באופן יותר משמעותי. עם זאת, בהנחה שלא יקרה כאן משהו יוצא דופן, הווריורס יוכלו להרגיש את המומנטום והאמונה בצד שלהם לקראת המשך הפלייאוף שלא יהיה קל בכלל.

הימור: הפעם זה של הנאגטס. דנבר ב-10.

2:00 אטלנטה הוקס – מיאמי היט (2- 1 למיאמי בסדרה):

מה חשבנו לפני? – סדרה שבה יש למיאמי יתרון והם כנראה הפייבוריטים, אבל אטלנטה צפויים לעשות את זה צמוד, ויהיו כנראה לפחות כמה משחקים צמודים.

מה קורה בפועל? – מיאמי הצליחו לנטרל את טריי יאנג במשחק הראשון בלי שאף אחד בא לעזור, וזה נגמר בניצחון קל, אבל ב-2 המשחקים הבאים ההוקס הצליחו להביא את הספסל, ובעיקר בוגדנוביץ' שקלע 29 במשחק 2 ורשם 18, 8 ו-6 במשחק 3, ואת דלון רייט שנותן הגנה נהדרת והוסיף 6/6 מהשדה במשחק 3. במשחק 2 באטלר נתן הצגה של 45 נקודות והביא למיאמי עוד ניצחון, אבל במשחק 3 הקרב הדרמטי הסתיים בסל ניצחון של טריי יאנג, וההוקס נותרו בחיים.

מה צפוי בהמשך? – הספסל של אטלנטה הצליח לנצח את זה של מיאמי במשחקים 2-3, כך שאולי ההיט צריכים לחשוב על הרכבים שמערבבים 2-3 שחקני חמישייה עם 2-3 שחקני ספסל. בצד של אטלנטה, הם יקוו שסל הניצחון ימשיך את השיפור של יאנג ממשחק למשחק לאורך הסדרה בזמן שבוגדנוביץ' כנראה יקבל טיפול משמעותי יותר מההגנה והם יצטרכו עזרה של גלינארי או קולינס. מיאמי עדיין פייבוריטים בסדרה, אבל אטלנטה בעמדה שממנה אפשר בהחלט לחזור לעניינים ולבחון את העצבים של באטלר וחבריו.

הימור: משחק צמוד, והפעם גם הארכה. אטלנטה ב-2 מסל ניצחון נוסף של יאנג.

4:30 ניו-אורלינס פליקנס – פיניקס סאנס (2- 1 לפיניקס בסדרה):

מה חשבנו לפני? – הסדרה הכי חד-צדדית של הפלייאוף הזה על הנייר, והפליקנס יכולים אולי לגנוב משחק אחד. אני הימרתי שהם גם יצליחו לקחת משחק.

מה קורה בפועל? – הפליקנס לקחו את משחק 2 שבו בוקר גם נפצע וייעדר משאר הסדרה. קודם לכן, ההגנה של פיניקס הורידה את הפליקנס ל-11/50 במחצית ומאז הסדרה די צמודה, גם אם ברוב נקודות המפתח הסאנס מצליחים לעשות את העבודה, בעיקר בזכות 19 נקודות של כריס פול ברבע האחרון בכל אחד מ-2 הניצחונות של פיניקס.

מה צפוי בהמשך? – אני מאוד אוהב את מה שהפליקנס עשו בחצי השני של העונה, והם מוכיחים גם בסדרה הזאת שמדובר בקבוצת פלייאוף לגיטימית וצעירה שעוד יכולה להשתפר בהמשך. עם זאת, נגד יריבה כמו פיניקס כל ניצחון שלהם הוא קצת מפתיע, ואני נוטה להאמין שלא נראה את זה שוב.

הימור: בלי בוקר, פערי הרמות קצת ירדו, מה שאולי מצביע על עוד משחק צמוד. עם זאת, כריס פול לא מתקשה ברבעים אחרונים בינתיים וככה הסאנס ינצחו בכל משחק. פיניקס ב-7.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 409 תגובות

  1. אייטון, יש לו חלק גדול בדיוק כמו של פול בניצחון במשחק הקודם.
    לאיום שלו בפיק אנד רול ובפוסט לצד המון תנועה ללא כדור יש משקל גדול ב-"פתיחת הדרך" למבטים שפול כל כך אוהב במידה ריינג'.
    .
    צריך להדגיש את העובדה שהסאנס ניצחו במשחק אותו הם סיימו עם 4 שלשות (15.4%).
    מספיק היה שהם היו מסיימים את הלילה עם אחוז רע אבל לא מחריד מטווח השלוש (נגיד 30%),
    ומדובר על 20 הפרש במשחק לא תחרותי כלל.
    .
    תודה, עמיחי.

    1. פול עושה את המיד ריינגים האלה עוד כשאייטון היה בש"ש.. אייטון סנטר טוב עם יד רכה, אבל מאוד צרמה לי ההיעלמות שלו במחצית השנייה, בדגש על הרבע האחרון.

      1. איטון נעלם כי כריס פול מעלים אותו. לא נראה לי שמצא חן בעיניו שהוא היה בקצב של 50 נק' הוא כבר פתח את הצבע (ההגנה ספגה מאיטון המון בהתחלה אז השאירה את המיד ריינג' פרוץ יותר מה שפול אוהב). אם פול היה ממשיך לשחק פעק אנד רול לכיוון איטון זה היה נסגר ב 20 נק הפרש ו 40-50 של איטון וגניבת פוקוס מפול מה שפול בטוח לא אוהב.
        גילרי לא לקפוץ. זו דעתי.

  2. תודה אחלה פורמט.
    לגבי גולדן סטייט-דנבר אני לפחות חשבתי לפני שתהיה סדרה הרבה יותר צמודה.לדעתי נתתי בבארקט 4-2 לגולדן.
    ומישהו יכול להסביר לי מה נסגר עם ערוץ הספורט???? מיליון ערוצים יש להם ואת 2 המשחקים המוקדמים של הלילה הם מתחילים לשדר באיחור.WTF???

      1. לערוץ הספורט אני לא משלם אבל כנראה שנחזיר את הליג פס.דווקא בפליאוף לזכותו של ערוץ הספורט רוב המשחקים משודרים,פשוט היום הם עיצבנו

        1. הסתכלתי על התנאים והמסלולים בליג פאס ונראה שיש מלא הגבלות על השידורים.
          לא משדרים את ברוקלין והניקס (אולי הניקס זה יתרון דווקא), לא משדרים משחקים שמשודרים בטלוויזיה ארצית בארה"ב ועוד כל מיני הגבלות שלא בטוח שהבנתי.
          אני גם תוהה מה לעשות עם שארית הפלייאוף אז אם יש מישהו חכם עם רעיון טוב אשמח לשמוע.

            1. תודה!
              אני אכוון את ה vpn בהתאם 🙂

    1. כמנוי ותיק 250 שח (לא 251. 250) לשנה זה מה שאני משלם לליג פס ויש לי את כל המשחקים פתוחים כל העונה כולל הפליאוף. יותר זול מארוחת צהריים במסעדה זולה עם שרטי.
      בלי לינקים ובלי זיבולי שכל.
      סליחה עגל לא התכוונתי להשתמש בשורש ז.ב.ל.

  3. אחלה פריוויו עמיחי , באמת משעשע הרעיון.
    דנבר ייפרדו לשלום. חשבתי שתהיה סדרה יותר צמודה. טעיתי
    מיאמי ינצלו את היתרונות שלהם ל 3-1 (הם קבוצה, המאמן שלה יותר טוב, ההגנה שלהם)
    שיקגו – מילווקי מסכים איתך – גם לפני חשבתי כמוך.
    פיניקס – נ"א – נראה לי שאיטון זה יתרון שאין להם תשובה אליו. פניקס יסיימו את זה, ובקרוב מאוד (אני מהמר שייגמר 4:1 )

  4. תודה עמיחי אחלה קדימון.
    אתמול פגעתי ב-3 מתוך 4 (לתשומת לב המגיב היקר אור והמגיב היקר קשר מכבי חיפה אבו-פאני)
    והתוצאות להערב:
    סיק-קאגו (פרס למי שיזכור מאיזה סרט הביטוי)
    יוקיץ׳ (יור דה רייל אמ וי פי)
    אטלנטה !!!
    פליקנים…

  5. לפי מאלון, עיקר הבעיה של דנבר זה שהם התקשו מול הגנת חמישיית המוות של גולדן סטייט. את עיקר הנקודות גולדן סטייט ברגעים האלו עשתה בריצה אחרי החטאות ואיבודים של דנבר. הבעיות האחרות הן נתונות, כשאין אף אחד בדנבר שמסוגל לעצור גארדים מול שלישיית הגארדים הטובה בליגה. אם הם יצליחו להסתדר התקפית מול החמישייה הזו למרות כל החסרים, השמיים הם הגבול (4-1 סולידי).

  6. חוזר לאתר אחרי המון זמן, בול בזמן לפריוויו נהדר.
    מחזיק אצבעות לגילרי ולגיא – גו פיניקס (ואינשאללה עד הסוף)

      1. "סמיילי צוחק", "סמיילי בוכה" ..
        תודה מאנו, טוב שאתה עדיין הנציג שלנו פה בפורום
        אחרי הקבוצה עקבתי (גם אם לא ראיתי מספיק משחקים)

  7. מסכים עם ההימורים למעט מיאמי שלא יפסידו.
    מסכים עם כל מה שרשמו על דנבר. מאכזבים מאוד.
    אבל מהצד השני גולדן סטייט בחצי השני של העונה נראו רע, ופתאום כל הפצועים חזרו, קליי נכנס לעניינים, ופתאום זה כבר לא בטוח בכלל שפיניקס תעלה מהמערב.
    אם במסרח חצאי הגמר אש, במערב מחכים לגמר

  8. מי מוכן לעשות טובה לקפוץ לאסוף צ'ק של $50000?
    I’ve never seen a more inconsistent, arrogant officiated game,” Jenkins said. “So, I’ll take whatever hit is coming my way, protect our guys. We know we’ve gotta get better. But from the get-go, it was foul, foul, foul, foul, foul. Inconsistency. There was actually one play where a foul whistle was blown before contact was even made. It’s embarrassing

  9. פליקנס, באקס, גס ומיאמי.
    מה נסגר אגב עם הגבוהים של הפליקנס?? ניחא לאפשר לאייטון להיראות כמו חוזה מקס, אבל לתת לגאבל מקגי להיראות כמו אייטון זה כבר יותר מדי!! 😅

  10. תודה עמיחי.
    יאללה, עוד רגע מתחיל.
    ללקק את האצבעות (איזה כיף שאני לא מושקע, יוסטון בחוץ, הלייקרס גם, אני אוהד את פיניקס, מילווקי, בוסטון ופילי/מיאמי, בסדר הזה. אני לא יכול להפסיד 🙂 )

  11. הדילמה של קר, לשתף את קמינגה בדקות שלמשחק יש ערך או ללחוץ על הדושה. אני בעד קמינגה.
    .
    הדילמה של מלון, להכנע לנדנודים של קמינגס ולתת לו לשחק יחד עם יוקיץ. אני חושב שזה יעשה בעיות לג"ס

    1. קאזינס ויוקיץ זה מוות לדנבר יבודדו עליהם כל התקפה חסר רק שתצרף אליהם את סטיבן אדמס חחח
      בפלייאוף אתה לומד שאם אין לך סנטר עילוי התקפי חריג כדאי לאחסן אותו במחסן אחרת מבודדים עליו כל היום הגארדים היום זה רוצחים אחד אחד

    1. חחחחח הדור הצעיר אוהב wwe צריך להשלים עם המציאות ולהפסיק להתלונן. ראיתי את הדחיפה של ג׳ונס זה בקטנה אצלו חבל שאין גמר לייקרס מילווקי היה שם אליפות דחיפות. תגיד אם לברון ויאניס דוחפים – מי מקבל את השריקה?

    1. שחקן בגובה של סנטר ששולט בכדור כמו גארד, עובד יופי בהגנה, עובד קשה לשיפור של כל חיסרון שלו, וכן – עושה דאנקים.

  12. מילווקי זה קבוצת פוטבול – הצבע אטום – והם גם פוגעים משלוש – מדהים כמה הם חזקים. נתתי להם 1:4 על שיקאגו אז מצבי טוב

    1. לווין מצויין קארוסו זה שחקן פחות הוא בכלל לא יודע שיש סל בכל צד של המגרש. לא מבין איך אוהבים אותו כאן.

  13. אפרופו גרייסון אלן, הייתי רוצה שאבדיה ישחק ברמה שלו. לא צריך להיות כוכב (למרות שלאבדיה יש פוטנציאל יותר גבוה משל אלן), רק שיתן את ה-12 פלוס נקודות, עם האסל והגנה, משחק חכם ושלשות כשאתה פנוי.

      1. אבדיה רק צריך לשפר את הקליעה בכמה אחוזים.
        לא הייתי אומר על גרייסון אלן צלף . . .
        בתור המומחה כאן, איך מכניקת הזריקה שלו?

        1. מגושמת אבל הוא צלף אמיתי רואים הרבה כישרון בזריקה. מאוד טבעית. מבחינת קליעה הוא בליגה של הטובים, קו שני של הצלפים.

            1. המכניקה של דני מלאכותית. לכן יש ״תקיעה״ במהלך הקליעה, כמו שני שלבים מחוברים. מזכיר את הזריקה של יאניס. הקלעים הטבעיים זורקים בתנועה אחת רצופה, בלי ״עצירות״ או חלקים.

            2. חשבתי גם על יאניס, אבל הוא גם דוגמה למישהו שמשפר את האחוזים שלו בהתמדה

            3. השחרור זריקה של אבדיה לא נכון, יש לו איזה שטיק שעולה לקליעה, הרבה בגלל באימון הנמוך באירופה גם בכדרור יש לו בעיה

            4. המכניקה של דני לא משהו גם בעיני.
              שיפור של 4% זה כבר טוב מאוד, יותר מזה יהיה מעולה (השנה היה על 31.5% אם יתקרב ל 36-37% הוא שיחק אותה)

  14. שמעו סיפור
    כשאיבו נאקיץ׳ הכוכב הגדול סיים את העונה בצפת שאלתי אותו באחד האימונים האחרונים – תגיד אם אני בא אליך עוד כמה שנים ברחוב בלוס אנג׳לס ואומר לך ״איבו שלום זה פרופסור שיחקתי איתך פעם בצפת״ אתה תשמח לראות אותי? תגיד יפה שלום ונריץ דחקות?
    אז הוא עונה לי שאם אני אבוא אליו ככה פתאום ברחוב הוא יגיד לי :
    ״פליז גו ביקוז איי קול פוליס…״

      1. תראה בדו״ח שפירסמתי כאן למעלה. בטיפשותי נתתי ניצחון לשיקגו שכחתי שהם עם שחקן פחות חחחח (לא נורא נתתי בבראקט 1:4 אז זה בסדר). זה אומר שהלך הפיספוס. כל שאר 3 התחזיות יפגעו בול. יוקיץ מנצח

  15. רוברט וייליאמס יעלים אותו, בוסטון כמעט ניצחו את באקס עם חמישייה שלישית
    יש להם הרבה נשקים נגד כל קבוצה גם נגד יאניס בלי מידלטון שיחזיק לו את היד.

  16. יאניס מכניס אנשים לתוך הסל ד״א החזרה של שיקאגו להפרש חד סיפרתי הייתה הלי קארוסו. יותר קל 5 על 5 בהתקפה

  17. יאניס בלי קראוסו אוכל אותם, אין מי שיעצור השחקן היחיד בבלוס שאגרסיבי כולם שם רכיכות, לא ראיתי את ווץ' נכנס פעם אחת לפוסט

    1. קארוזו יעצור את יאניס בדיחה טובה אולי הבן של שמעון , היה עליו פעם אחת בפוסט קארוסו מגן מדהים אבל יאניס דורס אותו

    1. הוא משחק לבד זה לא פייר שים אותו בקבוצה נורמלית והוא יהיה מצויין גם בפלייאוף. עם טורונטו עשה כמה גמרים איזוריים (נדמה לי)

  18. עמיחי תודה על הפריוויו המושקע . 5 דקות לסיום 22 הפרש למילווקי מול שיקגו מעריך בזהירות ויתכן שגם מוכן להמר על זה שהם ינצחו את המשחק הזה (לא סגור על זה שמוכן להמר – יתכן).

    1. שהם ינצחו = הבאקס לא שיקגו.
      כלומר 5 דקות לסיום ב 22 נק פיגור אני מעריך בסבירות גבוהה ובזהירות המתבקשת שאם לא תהיה איזו התפוצצות של דרוזן עם 62 נקודות ב 5 דקות האחרונות שיקגו יפסידו.
      הערכה זהירה כמובן.

    1. כמה שחשבתי שהוא ענק הסיפור הזה עושה אותו עוד יותר ענק בעייני. אף כוכב אחר לא היה מסכים לזה והמסר שזה מכביר לקבוצה הוא מדהים. זה מנהיג אמיתי.

            1. קשה לי לקשור את זה למשחק מלוכלך

            2. לכן אני אומר שזה משהו שיכולים לעשות "בלי כוונה"

        1. חח באמת שריקה נוראית אבל כתבתי את זה לפני..
          הייתה גם עבירה+טכנית על גורדון שקפץ עם ידיים ישרות ומהצד השני דנבר כמעט לא הלכה לעונשין

  19. גם כשהלוחמים מפסידים הם בעצם מנצחים יש פה קצת ענייני שיפוט ושטויות כאלה. וגם הקטע בסוף הרבע הראשון ותחילת השני שסטף קצת ניגר

  20. עשר שנים קר מאמן את ג"ס והוא עדין לא הצליח ללמד אותם איך לקלוע סל כשיש להם כדור אחרון ברבע. זה לא שאף פעם לא עושים נקודות אבל בדרך כלל לא ולעיתים גם סופגים סל מנגד.

  21. ההגנה שמשחקים על יוקיץ' זה בדיחה
    אין דאבל טים , אין עזרה
    אם היו משחקים על אמביד הגנה כזאת בפלייאוף הוא קולע כל משחק 45

  22. אני לא כל כך חושב שאפשר לומר אם היו משחקים הגנה כזאת על אמביד,
    יוקיץ שחקן שיותר מוסר ממנו ולכן הדאבל טים אמנם גרם לו ללא מעט איבודים אבל זה גם סכנה אצלו להשאיר שחקן פנוי, אותו כנל ללברון..
    דאבל טים זה לא הפתרון ההגנתי היחיד.

    1. אצה רואה מה עושים לו בהגנה ?
      משחקים עליו כמו שעשו לבלייק גריפין אתמול
      שינסו לעשות את זה לאמביד יקבלו גג כל התקפה

  23. יוקיץ' פשוט לא שומר. יותר אוויר מקונוס מול קארי. הנאגטס צריכים ללכת בכוח להשאיר את גורדון מול קארי, אפילו דאבל טים לוציא את הכדור לקארי מהיד, בטח שגרין בחוץ בעבירות

            1. בוודאי שיש סרטונים אבל אמביד לא עומד כמו חבצלת ונותן לו לעבור
              אמביד מנסה לחסום,נלחם על כל אינץ',עושה פאול וחלק גדול מהזמן מונע סל

          1. גאון. קרא יפה את המהלך.
            והנה עוד דוגמא לשחקן הכי טוב של קבוצה שלא נמצא על המגרש למהלך הגנתי (ראה מקרה טרה יאנג, קארי וכל מיני)

            1. אתה יכול להוסיף גם את טים דאנקן לרשימה

            2. דאנקן זה מקרה חד פעמי שעלה (אולי) באליפות.
              לשם שינוי, דאנקן היה שחקן ההגנה אולי הכי טוב בקבוצה שלו
              עד היום לדעתי פופוביץ' מצטער על זה ואף אחד לא יודע מה עבר לו בראש שהוא החליט להושיב אותו במהלך הזה

            3. סתם להגיד שלפעמים מתאימים את ההרכב ביחס למה שהיריבה מביאה ולאו דווקא כי שחקן כזה אחר לא מגן טוב,נגיד במקרה של היום אם לווריורס היה איזה סנטר כבד כמו אמביד אז יוקיץ היה נשאר לשמור עליו אבל בסמול בול הוא לא יעיל בהגנה ולכן אין באמת סיבה שישאר על המגרש למהלך הזה.
              דאנקן זה אותו רעיון,פופוביץ פשוט רצה שחקנים זריזים שיגנו על הקשת

            4. בגלל זה פופוביץ' אוכל את עצמו על אותה החלטה…
              דאנקן היה מצויין באותה הסדרה, בשני צדי המגרש. הבעיה הייתה שם הריבאונד (של בוש), דבר שאולי עם דאנקן היה נמנע.

  24. בן סימונס מעולם לא ישחק עבור ברוקלין
    אני חושב שאחרי היום ומה שקרה בחודשיים האחרונים הם הבינו עם מי יש להם עסק
    יעשו עליו טרייד בקיץ ויעיפו אותו משם

    1. כמו גה ולוקה שהם מינוסים 😉. אם היו לידו שחקני כדורסל הייתם חוטפים 30 הפרש כל משחק וסוויפ המזל של ההיט שאפשר לשמור עליו עם 2 3 שחקנים כל הזמן וההוקס לא יכולים לעשות כלום כי אין להם שחקני כדורסל

  25. שימון, נראה לי האובססיה עם אטלנטה ומחורפניה הולכת או-טו-טו לגסוס מיתת נשיקה. אולי תעבור להתאבסס על הפאלקונס, לדוגמה?

  26. חחחח העכברוש מקבל על הראש שלשה מרכז מחליף. נקסט פוזשן מעיף טרנאובר ליציעים. מתאים רק לאובססיביים כמו שימון

    1. המגן הגרוע בליגה
      בן סימונס יתאים שם כמו כפפה. אולי לברון ידאג שאחרי ש"יחלים" יגיע לאטלנטה ותהיה שם קצת הגנה.

        1. אז עכשיו אתה זורק עלי פגועי נפש?
          קודם זרקת עלי את דני גרין וטובאייס האריס, עכשיו אתה זורק עלי את החוזה של סימונס?
          ככה אתה אוהב אותי?
          חוץ מזה שיש לי כבר בן סימונס בשליש מחיר….

      1. סת קרי ודראמונד ביקשו לחזור חזרה לפילי
        עברו מקבוצה מגובשת של טוביאס,אמביד,מקסי,דני גרין,ניאנג(לא על המגרש,בחדר ההלבשה למרות שגם)
        לברוקלין אברבנל

  27. אתה רואה על שפת הגוף של קולינס שאין לו שום רצון להיות על המגרש….
    אטלנטה גמרו את הסוס העונה. העכברוש טבע בביוב….

    1. אמרנו בתחילת העונה ששנה שעברה היה פוקס רק בגלל שפגשו את סימונס, שזה קבוצה של נגרים. יאנג עצמו גם אכזבה עצומה אבל התוצאה הייתה ידועה מראש

  28. שיר על טריי יאנג מול מיאמי
    מנגינה- ערב אבוד

    טריי יאנג זורק לו שלשה,
    הוא זורק מחצי המגרש,
    אוהוהו הנה עוד פוזישן אבוד.

    אחת משש זה דבר בשגרה
    הוא זורק עוד בלי הפסקה
    וואהו הנה עוד פוזישן יתום

    כל הלילה מתקשה בשמירה
    כל הלילה הוא מחטיא כל דקה
    מקמילן לא מוותר

    שמעון, מוקדש לך.

  29. מה הקטע של הזריקות עונשין? הסתכלתי בסטט רק עכשיו מדליק לראות.. 31 ניסיונות מול 12 נשמע חריג, שיפוט ביתי מאוד או מה? אין פיניקס קבוצה שלא תקבל כבוד גם אם לברון סטף ודוראנט ישחקו שם ביחד חחח.. אני רוצה לראות את גולדן מקבלים ככה שריקות בלי סוף, הקבוצה שמרביצה הכי הרבה בליגה אגב זאת גולדן

  30. כמו ששימון אומר. מביאים שמירה טובה על הגנרל והוא כאחד האדם.
    לא שמירה רגילה ובטח שלא זלזול אלא שמירה אמיתית ולחץ וזה מה שמפריע לפול.

  31. פיניקס זרקה עד עכשיו 71 זריקות ניו אורלינס 69
    אייטון זרק 13 פעמים
    אינגרם ומקולום זרקו 20 כל אחד
    אם לאייטון היו 20 זריקות פיניקס כנראה היו ביתרון.
    פיניקס צריכה לדאוג לשחק על אייטון כל הזמן שיגמור משחקים עם 40 50 נקודות

    1. קבלתם הנחות, אנחנו בתקופת המבצעים
      סוף העונה, פלייגרנטים מוחקים כי יש הנחה לאחמים וגנרלים בדימוס.

    1. אלברדו נכנס לו לורידים זה מרפק שני מקודם לא שרקו למרות שאלברדו התלונן לשופטים. לחץ הורג את פול הוא זקן ואיטי כל המשחק כל הסידרה 45 דק צריך לראות את אלברדו ווילי גרין צריך להזהיר את השופטים במסיבת עיתונאים

  32. ראיתם את השרשר של בוקר, זהב ומלאנד יהלומים?
    זה השרשר הכי גדול שראיתי, יותר מדיי גדול על היד אז הוא שם על הצוואר

  33. כריס פול לא מביןמאיך אלבראדו עדיין לא קיבל את הממו.
    הוא אשכרה ממסה ךשחק כדורסל בליגת ה wwe.
    לפי איך שהקל משתגע עושה רושם שהמוצר הזה הרבה יותר אטרקטיבי

  34. אם משחק שעבר אלברדו היה פול ברביעי היה 3 1 לפלס הרב גונס זה השומר הכי גרוע שאפשר לשים על פול. בהא שומר לפי הממו מחכה על 3 ו2 מטר ממנו ונותן לו לעבור חופשי בסקרין. היום דווקא הוא נלחם טיפה בסקרין בסוף והצליח לעצור למרבה ההפתעה 😂😂
    גונס טוב בהגנת עזרה.

  35. אם משחק שעבר אלברדו היה פול ברביעי היה 3 1 לפלס הרב גונס זה השומר הכי גרוע שאפשר לשים על פול. הוא שומר לפי הממו מחכה על 3 ו2 מטר ממנו ונותן לו לעבור חופשי בסקרין. היום דווקא הוא נלחם טיפה בסקרין בסוף והצליח לעצור למרבה ההפתעה 😂😂
    גונס טוב בהגנת עזרה.

  36. יכל להיות 3-1 לנו אם היו יותר מרוכזים משחק קודם.
    לפליקנס יש את הכלים לקחת את הסדרה הזאת, תלוי בוילי גרין שיפעיל את השחקנים נכון.
    אלברדו ללא ספק צריך לפתוח ולהדבק לפול לנשמה ולא לתת לו להכנס למשחק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט