מעורב הופס ליום א': טאטום השחקן הטוב ביותר בקבוצה הטובה ביותר / איך אני מביא אליפות ללייקרס תוך 2-3 שנים / מנחם לס

1.שאלות, מסקנות, והצהרות ממשחק הנצחון של הסלטיקס על הנטס

*שאלה עם תשובה: למה הסלטיקס ניצחה? כי היא קבוצה הרבה יותר טובה.

*שאלה עם תשובה: איך זה שבתחילת העונה הנטס נחשבה לקבוצה שתיקח את האליפות? כי במשך השנה היו לקווין דוראנט משחקים של 30 ו-40 נקודות, לקיירי היו משחקים של 30 ו-40 נקודות, והיה להם שחקן בשם ג'יימס הארדן.

*שאלה עם תשובה: איך זה שפתאום הלילה דוראנט ואירוינג קלעו רק 16 כל אחד? א) לי נראה שקווין דוראנט הגיע לשלב הנפילה של שחקן בגילו. זה לא היה המשחק החלש היחיד שלו: הוא היה חלש מאד במשחק השני, בינוני במשחק הראשון, וכבר שבועיים-שלושה שהוא משחק לא טוב בנטס. ב) ג'ייסון טאטום חיסל אותו הלילה בהגנה מצויינת שדוראנט לא הצליח להשתחרר ממנה, ובמקרים רבים העדיף למסור מאשר ללכת לקרב אחד-על-אחד נגד טאטום. ג) קיירי אירוינג נראה כבד, והוא חלש מאד. אולי צום רמדאן פוגע בו (אני לא חושב!), והתשובה היא שהוא אינו יותר שחקן המסוגל להתבלט נגד הגנות מצויינות כמו שהסלטיקס הייתה הערב.


*שאלה עם תשובה: האם טאטום הוא היום השחקן מס' 1 ב-NBA? התשובה היא כן. ללא ספק. הוא לא רק שחקן ההתקפה הטוב ביותר (אולי לדווין בוקר יש מה לומר בנידון אבל טאטום גבוה ממנו בכמה סנטימטרים טובים ואתלט הרבה יותר טוב), אלא שדהוא הוכיח שוב שהוא שחקן ההגנה הטוב ביותר מבין הפורוורדים בליגה. הוא חיסל היום את קווין דוראנט. הוא מזכיר לי את לארי בירד יותר מכל שחקן אחר בליגה. קלעי נפלא מרחוק ומקרוב, בעל יד שמאל מעולה, ושחקן קבוצתי מעולה. הדברים היחידים שהיו ללארי ואין (בינתיים!) לטאטום הם מנהיגות, וממזריות.

*שאלה ותשובה: "האם טאטום הוא השחקן מס' 1 היום בליגה?". אני לא יודע בקשר ל'הכי טוב בליגה', אבל לו התחלתי קבוצה היום הייתי בוחר בו ראשון.


*שאלה ותשובה: מה הבעיות של הנטס? א)הנטס היא הקבוצה הנמוכה בליגה. מלבד קלקסטון ודוראנט (אני לא מחשיב את בלייק גריפין; הכנסתו למשחק הייתה יותר ABBERATION ואפילו קוריוז, אבל ה-8 דקות שלו הסתיימו ב-8 נק' עם 2 מ-3 מהטריי, והקוריוז היה דבר שהחזיר את הנטס עד לפיגור של 4) כל שחקני הסלטיקס גבוהים משחקני הנטס ולעתים הנטס נראים כמו גמדים בארץ הגוליברים. ב) סטיב נאש נראה לי כמאמן הגרוע בליגה. מה פתאום הוא הכניס את גריפין כשהנטס מפגרת ב-12? אתה רוצה להשתמש בו? תתחיל עם 3-4 דקות במשחק הראשון, ואם הכל הולך בסדר, תן לו 5-6 במשחק השני, ואז תכניס אותו בשלישי. אבל ככה פתאום לזרוק אותו לגוב אריות? למזלו של בלייק (ושל הנטס ונאש) הוא ניכנס כדוב שכול, נתן את נשמתו, ונילחם יותר מכל שחקן נטס אחד עד עתה בסידרה הזאת. ג) הנטס מעלה את סת' קרי בחמישייה. אין לי בעייה עם זה, אבל אם מכניסים אותו – אז תמסרו לו כדורים. נאש מכניס אותו בגלל קליעת השלוש שלו אבל הוא לא יקלע אם לא יהיו לו כדורים. לשחק 34 דקות ולזרוק 8 פעמים לפיור שוטר כמוהו זה לא הגיוני. הוא קבר 2 שלשות, אבל אחת מהן כשהמשחק היה גמור. ד) הנטס נראית ממש קבוצה של גמדים כשנאש נותן לפאטי מילס, סת' קרי, וקיירי אירוינג לשחק י-ח-ד נגד החמישייה הגבוהה של הסלטיקס שאף אחד ממנה לא היה מתחת ל-1.95 מ' בדקות האחרונות כשנאש שם נגדם גמדים.

*דוראנט הוכיח לי הערב שכשצריך ואין ברירה בחדירה לא מוצלחת, הוא מוסר מצויין!

*אהבתי מאד את הרגע בו טאטום ודוראנט שוחחו בחיבה על הפאול שטאטום עשה על דוראנט כשהוא חסם את ידו, ודיסקסו אותו.

*שאלה ותשובה: האם טאטום הוא היום ה-BEST ALL AROUND PLAYER ב-NBA? ללא ספק.

*הסלטיקס נראית לי כקבוצת ההגנה הטובה ביותר בליגה. לא סתם הם גרמו לנטס 20 איבודי כדור )הקריינים קבעו 20; ה-BOX SCORE הראה 18. אבל גם 18 זה המון במשחק NBA!

*לדעתי הסלטיקס היא היום הקבוצה הטובה ביותר ב-NBA, ואם לא תהיינה פציעות, היא המועמדת שלי לאליפות.


*Ime Udoka, מסתבר, הוא מאמן מצויין שבשקט ובלי הרבה נפנופים העלה את הסלטיקס מבורא עמיקתא לאיגרא רמה. הוא מסוג המים השקטים החודרים עמוק!

2. אני יודע כיצד להחיות מחדש את הלייקרס בתכנית הבראה לשנתיים ואז אלוהים גדול! (אליפות? למה לא? 2-3 שנים)

חשבתי על כתיבת המאמר הזה כבר כמה זמן. חשתי שדונובן מיצ'ל צועד במקום אם לא יורד ברמתו מהדונובן של לפני שנתיים-שלוש.

נצחון יוטה הערב על דאלאס גרם לי לשבת ולשפוך את הרעיון שחשבתי עליו כבר זמן די רב.

דונובן לא היה גדול הערב. הוא קלע רק 23 ב-7 מ-21 – 2 מ-10 מה-3 שאפילו אני יודע שזה 20%, אבל בסופו של המשחק הוא-הוא שניצח אותו. הסל, ומיד אחריו האסיסט לגובר, הוכיחו לי שלמעשה דונובן לא איבד דבר. הוא עדיין ווינר. הוא עדיין מנהיג. אבל הוא בקבוצה הלא נכונה.

הקבוצה אליה הוא חייב לעבור הקיץ היא הלייקרס.

אני מבקש רק שכל הקורא פרק זה ב'מעורב' יתחייב עם יד על הלב לא לגלות את התכנית שלי להחייאה מחדש של הלייקרס למנהלי הקבוצה. זהו דבר שאני מבקש שיישאר בינינו.

צעד ראשון: לרכוש את דונובן מיצ'ל בשוק ההעברות החופשי הקיץ.

הסבר: כולנו רואים כיצד דונובן מיצ'ל דורך במקום כשחקן זו העונה השנייה, ומשחקו הופך למביך יותר ויותר. הסיבה? הוא שונא לשחק בגנבר: שונא את המצב שנוצר שם, ובטוח יברח לאן שהוא בקיץ זה. אני מאמין שלדונובן מיצ'ל יש את זה כפי שהיה לו לפני שתי עונות. הפוטנציאל שלו עדיין לא ידוע כי הוא אף פעם לא הגיע אליו ביוטה. אני בטוח שבלייקרס הוא יתקבל כקובי בריאנט חדש. יש לדונובן את אותו 'קילר אינסטינקט' שהיה לקובי, והוא יכול להיות שחקן של 30 נק' למשחק, המנהיג, והרוח החייה של הלייקרס החדשה. אנשים לא יאמינו לאיזה גבהים דונובן מסוגל להגיע.

דונובן יהיה העוגן שמסביבו בונים קבוצה חדשה.

צעד שני: מתפטרים מכל מבוגרי הקבוצה מלבד לברון כמה שיותר מהר.

הסבר: היחידים החתומים לשנה הבאה (שנת אופציה) הם ראסל ווסטברוק ולברון. בהנחה ששניהם לא יוותרו על האופציות שלהם (ראסל 44 מיליון ולברון 41 מיליון), ישנה לי תכנית לגבי שניהם ב'צעד השלישי'. אנטוני דייויס חתום עד 2024-5, ואני ברצון משאיר אותו כי בסיטואציה נכונה הוא עדיין אחד מהביג-מן הטובים בליגה. דווייט האוארד בן ה-35, כרמלו אנטוני בן ה-37, וויין אלינגטון בן ה-34 (בשנה הבאה כל אחד יהיה בן שנה נוספת) משוחררים. אין כל חובות לשלושה, כמו שאין כל חובות לאף שחקן אחר מ-12 השחקנים הנוספים שהיו חתומים בקבוצה העונה (2 על TWO-WAY CONTRACT).

על ראסל אני מנסה לעשות בייאאוט כשאני מוכן לספוג 30 מיליון ממשכורתו. אני מאמין שעבור 10 מיליון לעונה הבאה יהיו עליו הרבה קופצים. אם לא, אז תלוי במאמן הבא: האם הוא יוכל להשתלט על ווסטברוק ולהשתמש בו כמחליף מהספסל עם הוראות ספציפיות מה מצפים ממנו ומה לא מצפים ממנו. אחרת יעבירו אותו לקבוצת ה-G-LEAGUE בתור שחקן שהוא יותר מדריך ומורה לצעירים מאשר יוצר נקודות.

זאת תהיה קבוצת לייקרס חדשה מורכבת מצעירים מובחרים מהשוק החופשי (בתקווה להשיג את מונק במחיר הגיוני(, ואולי אפילו משחקנים שלא ניבחרו בדראפט מארה"ב, אירופה, או אפריקה. ודונובן מיצ'ל הוא המנהיג. (בחירת הדראפט הראשונה של הלייקרס שייכת לפליקנס מהדיל על אנטוני דייויס, ובחירת הדראפט סיבוב שני שייכת לטורונטו – או הספארס – תלוי במיקומם בדראפט)

הלייקרס היא קבוצה חדשה לחלוטין מלבד אנטוני דייויס, בהנהגת דונובן מיצ'ל. על לברון נדבר ב'צעד השלישי'.

צעד שלישי: משאירים את לברון בקבוצה בתפקיד של עוזר, יועץ, ומדרבן שחקנים, ובאותו זמן נותנים לו לשחק 20-25 דקות למשחק עד שישבור את שיאו של קרים עבדול ג'אבר

הסבר: תפקידו יהיה דומה לתפקיד של אדוניס האסלם במיאמי היט – יועץ, מורה, מדריך. מין אב של השחקנים כשהוא מגיע לגיל 38, ובמקרים מסויימים משמש גם מדריך ויועץ לדונובן מיצ'ל, אבל שלא כהאסלם, מאפשרים לו לשחק מספיק – בעיקר בדקות גארבג' – לשבור את שיאו של עבדול ג'אבר.

לברון עדיין ירגיש כחלק מהלייקרס תוך שמאפשרים לו לשבור את שיאו של קארים עבדול ג'אבר, ומצד שני הוא ירגיש כחלק אינטגרלי מהקבוצה כשהוא האבא, המדריך, והמורה של השחקנים הצעירים בקבוצה.

3. רודי גובר זורק את ה-"F" משלו: "F…CK THE TALK"

מיד אחרי סל הנצחון של רודי גובר ונצחון הג'אז, הוא נשאל לפשר כל הדיבורים על בעייה חברתית ואנושית בינו לבין דונובן מיצ'ל, והדיבורים על פירוק הג'אז והתחלה מחדש, הוא הגיב:

Man, f— the talk. We just try to be the best team we can be. We try to enjoy the moment. And whatever happens, happens. But right now we have an opportunity and we’ve got to make the most of it,” Gobert told TNT’s Matt Winer.

4. האמינו או לא, אבל שמו של שאקיל או'ניל הועלה השבוע שוב ושוב כמאמן המתאים של הלייקרס, 'הקבוצה החייבת התחלה חדשה לחלוטין', אפילו שהוא לא אימן יום אחד בחייו

אבל קיימת 'בעייה מינורית'. הקשיבו לשאק:

5. גיא לפלואר הלך לעולמו בגיל 70. הרבה קנדים (בעיקר דוברי הצרפתית) מחשיבים אותו לגדול ביותר – לפני וויין גרצקי

הכותרת הראשית בעתון טורונטו סאנס אינה על נצחון הרפטורס על הסיקסרס. הכותרת הראשית זועקת:

There is no one in sport today like Guy Lafleur

קשה להסביר את האהבה והערצה של הקנדים – צרפתים כאנגלו סקסים ל-LAFLEUR. האנגלו סקסים כינו אותו THE FLOWER. 'הזהירו אותי' לפני המשחק הראשון שראיתי אותו בתחילת שנות ה-70 בנסאו קוליסיאום, הבית של הלונג-איילנד איילנדרס, אולי 2 מייל מביתי. אמרו לי שאראה שחקן עם שיער בלונדיני ארוך, יפה-תואר, שהוא גם אמן, גם לוחם, גם קוסם, וגם קילר על ICE-SKATES.

קשה לתאר את מה שראיתי במשחק הראשון, השנים שקבוצתו המונטריאול קנדיינס שלטו ב-NHL כפי שהסלטיקס של ביל ראסל שלטה ב-NBA, ואח"כ בשנות ה-80 הראשונות כשהאיילנדרס זכו ב'סטנלי קאפ' 4 שנים רצופות. איזה קרבות היו אז!

לראות את לפלייר טס על הקרח עם שערו הארוך (בשנות ה-70 לא הייתה חובה לחבוש קסדת מגן) המתנופף ברוח בגין מהירות החלקתו על הקרח היה אחד המראות התקועים לי בראש כמראות הספורט המרשימים והמדהימים ביותר שראיתי. הוא חישמל וקיסם אולם מלא ב-20,000 צופים כשאתה לא מסוגל להסיר עיניך ממנו. האלגנטיות במשחקו…שליטתו ב'פאק'…החלקתו על הקרח שנראתה יותר כריקוד מאשר החלקה במשחק הפראי, ואולי הקשה מכולם.

אם באמת היה פעם POETRY IN MOTION זה היה הגיא הזה, הדובר צרפתית, ואנגלית במבטא צרפתי טהור.

חברו הטוב, והשוער של קבוצתו משל רוב שנותיו של לפלייר קן דרייסדן, אמר עליו כשנודע על פטירתו:

t

It wasn’t the streaming of his hair, it was the flipping up of his hair before the streaming began,” said Ken Dryden, Lafleur’s teammate, and long-time goaltender. “As soon as that hair flipped up, you knew what was going to .happen next.”

אני זוכר משחקים שהתוצאה הייתה פחות חשובה לי. זה היה לפלייר ואז כל האחרים. ולא שלאיילנדרס לא היו כוכבים משלהם: מייק בוסי…בריאן טרוטייה…בובי נייסטרום…דניס פוטבין…פאט לפונטיין,,,ברנט סאטר…קלארק גיליס…בילי סמית…(ועוד) כולם בהיכל התהילה. כולם כוכבים שהערצתי. ועדיין עיני לא משו מהגיא הזה.

ככל שהיה עצום ואדיר על הקרח, הוא היה ביישן וטיפוס פרטי מאד. הוא מעט לדבר במסיבות העתונאיםמ ותשובותיו היו קצרות וישר לעניין. פעם בחדר ההלבשה אמרתי לו שאני מישראל וחבל שאין לנו הוקי קרח. הוא ענה לי שקודם צריך שיהיה קרח. "אתם חיים בעיקר במדבר, לא?". עניתי לו שלא. הוא ענה, "אולי יום אחד בסיום הקריירה אבקר שם. זה היכן שיישו הוצלב, לא?". עניתי לו שכן, ובזאת הסתיימה השיחה.

עם לפלייר זה תמיד היה לא מה שהוא אומר אלא מה שהוא עושה ואיך הוא עושה זאת.. 17 עונות ב-NHL. שש עונות של 50+ שערים, עונה אחת של 60 שערים. שש עונות של 100 נקודות (שערים ואסיסטים).

לפלייר היה מעשן שרשרת. סרטן חמור בריאותיו. הוא ניפרד מכל אוהדיו לפני כמה חודשים בטוויטר, ואני תמיד הייתי אחד מאוהדיו שהעריץ אותו עד בלי די.

היום נודע לי שהוא ניפטר. נוח בשלום FLOWER, השם המתאים ביותר לשחקן הנפלא הזה, ובוודאי הכוכב הגדול ביותר שהוא גם הפחות ידוע בארץ הקודש.

Rest in peace, Flower: The perfect nickname for the most beautiful of all hockey players.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 133 תגובות

  1. חחח מנחם כמה טראסט שילם על החוזה לבוסטון?
    רזיאל יצטרך לבקש ממך מחילה.
    לגבי הלייקרס הם צריכים להיפטר מהשקץ לפני הכל.
    דוראנט פשוט קיבל בסידרה הזאת הגנה זה לא קואץ באד ששנה שעברה נתן לו 1 על 1 על טאקר כל התקפה😉
    מסתבר ששומרים חזק על הכוכבים אפשר להוריד להם את הסטט מי היה מאמין לזה אה?

    1. אגב דוראנט בשביל לשים 40 נק כל משחק צריך לקבל שמירת לברון כמו השמירה אתמול של הפליקנס על כריס פול . השומר צריך להיות מטר ממנו ולתת לו להגיע לספוט בלי הפרעה והתנגדות ואז 1 על 1 בלבד.

    2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      בדיוק על זה חשבתי
      סיכול ממוקד
      חה חה חה חה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    3. בדיוק! כל מילה על דוראנט.
      נצמדים אליו בחכמה, מקשים עליו לנוע לספוטים, מרחיקים אותו מהסל, לא נותנים לו להוריד כדור לרצפה, לוקחים ממנו את קווי המסירה, יושבים לו על יד ימין בקליעה. יודוקה עושה בית ספר לכל הליגה. רזיאל צריך לשלוח לו מכתב התנצלות בשלושה עותקים, עם פרחים ובונבויירה.

      1. גם אני צריך לשלוח ליודוקה מכתב התנצלות והנה אני אפילו קורא לו בשמו שזה חלק ראשון בהתנצלות.
        הכי בזיון בקטע הזה היה קרלייל מול הקליפרס, לוקה עשה בשכל שהעיף אותו.
        קאווי בקושי הלך הבן אדם דידה לספוט שנתיים בלי שום הפרעה מהלך אחרי מהלך קיבל כדור עשה גאמפ סל וביי. ככה שנתיים 🙂

        1. צודק – המאמנים לאט לאט מבינים שאפשר להקשות על הכוכבים. ההנחות ללברון "זלגו" גם לכוכבים אחרים. זה מתמסמס. קרלייל בלי קשר זכה למעמד אדיר בליגה אבל תאכלס למעלה מעשר שנים לא עבר סיבוב. יש סיבות אבוייקטיביות… אבל איך אמר הרבי מלובאביץ'?
          היא לא מעניין

        2. תאכלס דוראנט מתגעגע לטאקר – עבד איתו עם המון רוח וצלצולים אבל לא מאוד בחכמה. דוראנט קלע מולו בצרורות. הרבה יותר קשה לו עם טייטום – רזה, מהיר, חכם, אתלט, ועם ידיים זריזות על הכדור.

  2. מנחם הלייקרס לא יכולה להביא את מיטצל גם אם היא רוצה קודם היא צריכה להפטר מהחוזה של ראס ולברון ואז להתפלל שיווה יפלו על הראש.
    .
    הבעיה של דוראנט שיש לו אינטלגנציית משחק של סמור, הוא לא מנהל משחק וגם קיירי לא, ההתקפה של ברוקלין זה הדבר המזעזע שראיתי בחיים שלי וכמה הארדן חסר לה נאש הוא עציץ. גריפין לא מסוגל לשחק קלעו עליו את כל הסלים. הגנתית הם גם מביכים, נאש האדיוט עלה הרכב של מיילס סת קרי דראגיץ דוראנט וגריפין זה הרכב שהבן של שמעון ואני קולעים עליו.
    .
    דוראנט חייב מנהל משחק לידו מזכיר מאוד את נוביצקי ב2007 , אם היה לו טיפה אינטלגנציית משחק התוצאה של הסדרה הייתה הפוכה.

    1. ברוקלין קבוצה מאוד חלשה עם שמות , בוסטון לדעתי עפה בסוויף למילווקי, טייטום רחוק מהשחקן הטוב בעולם הוא מצויין ואולסטאר בחסד אבל אף אחד לא היה מתחיל איתו קבוצה בטח שיש בליגה שחקנים כמו דונציץ יאניס …

        1. שכחתי שמילדטון לא משחק אבל גם בלעדיו מילווקי ינצחו ודי בקלות, יאניס זה לא דוראנט הוא פשוט ידרוס בדרך לסל, מראה את תייס מגן שם

            1. חחחחחחחחחחחחחחחח
              יש מקום אצלי בתוך המערבל בגינה לכל שב"ר ונגזרותיהם. המערבל גדול אז יש מקום אפילו לאמביד….

    2. מסכים שעם הארדן זה היה נראה אחרת. שון מארקס חייב לתת את הראש שלו זה לא יעזור. במקום הארדן הביא דוגמן שישב על הספסל. סת קרי דרמונד והדוגמן על הספסל קלעו הלילה במשותף 12 נקודות לקחו במשותף 4 ריבאונדים ומסרו 3 אסיסטים. אני כולל פה בסטטיטסיקה את הדוגמן כי אלה שלושת השחקנים שהוא הביא בתמורה להארדן שביום הכי שחור שלו לא יורד מהמגרש עם הסטטיסטיקה הזאת. ופילי – קבוצה מגעילה לצפיה כמו כל הקבוצות שהארדן משחק בהם ממשיכה קדימה.
      קיירי זה אחד הדברים ההזויים שהסתבבו על מגרשי הליגה בהתחלה לא לוקח חיסון ומשאיר את כל הנטל על דוראנט והיה גם הארדן עד שנמאס לו ועכשיו בפליאוף הוא צם כי עוד איזה ג'וק נכנס לו למוח ורואים את זה בסטטיסטיקה. שחקן שביום טוב אתה יכול לצפות ממנו ל 50% מהשלוש זרק היום 7 פעמים וקלע אפס עגול בדיוק כמו שהסוציומט הזה הינו וגרם באופן ישיר להפסד של ברוקלין. על נאש אין מה להרחיב. לא ראיתי קבעון כזה כבר שנים לא מנסה לא מאלתר עולה עם הרכבים הזויים.
      טייטום – מיד שראיתי אותו בדראפט ההוא אמרתי זה יהיה שחקן שחקן אבל גם אני לא ציפיתי שיגיע כל כך רחוק. בכל מקרה הוא עדין לא מספר אחד בליגה יש טובים ממנו.

      1. +100 על מה שכתבת על טייטום.
        מאמין שהוא עוד יתפתח ואם תבוא אליפות או 2 בשלוש השנים הקרובות, אולי תראה אותו מתנפח ומשתקץ.
        🙂
        סתם סתם, הוא ילד טוב של אמא. אמא היא המצפן שלו. הוא לא הקלמר הכי חכם במחדד אבל הכי חשוב שהוא איש טוב. להיות בנאדם יותר חשוב.

            1. שיתנפח, אבל שלא יתפוצץ!

  3. מנחם תודה ואתה צודק בגדול. אם בוסטון לא תיקח השנה אליפות אני צופה שושלת מהשנה הבאה כי סטיבנס פינה מספיק כסף לחזק את הקבוצה בקיץ והכוכבים הספיקו להבשיל.
    אליפות השנה תהיה בונוס לא צפוי.
    אין מה לעשות. כל הנתונים מראים שבשלושת החודשים האחרונים בוסטון בכושר המשחק הטוב ביותר טפו טפו טפו שלא ניפצע.

    1. השאלה היחידה סביב היכולת של הסלטיקס להתחזק דרך שוק השחקנים החופשיים היא האם יהיה להם mle רגיל או של משלמי מס (הורפורד והחוזה המובטח חלקית שלו בלב העניין).
      הדרך היחידה להתחזק על באמת היא דרך טרייד.

      1. ציפי טוב גיא
        לא חושב שייפטרו מהורפורד. הוא מעבר לשחקן בבוסטון. לדעתי ינסו להציע לו חוזה חדש כדי שלא יהיו חייבים לפרק את החבילה. מי יודע? אולי כבר יש דיבור בעניין? אני מקווה שכן. היום הוא נתן רק 3 נקודות אבל הוא חשוב מאד ממש כמו סמארט. הם המנהיגים ואתה לא מפצל אותם.
        לדעתי הסלטיקס ישלמו מס, לפחות בתחילת העונה. אולי ייפרדו מווייט, אולי בסוף ייפרדו גם מוויט וגם מהורפורד…
        מקווה מאד שלא.

        1. לסלטיקס יש הרבה גמישות עם הורפורד לכן אין הגיון בלדסקס הארכת חוזה כרגע.
          אני נוטה להאמין שאין מצב שיעבירו אותו בקיץ למעט בלוקבאסטר על ביגמן ברמת אולסטאר (שאני לא רואה מאיפה יגיע).

            1. הם ישלמו מס. אתה מעדיף לחתוך את הורפורד או לעשות עליו טרייד כדי להוריד משכורת?
              אין ברירה אתה רוצה אליפות אתה צריך לשלם. אין להם גם ככה אופציות אחרות להתחזק.

            2. ולא הבנתי איזה שינוי אתה מציע (כי בטוח אתה לא רוצה להיפרד ממנו).

            3. ברור שלא אבל לבדוק אופציות?

            4. איזה אופציות זה מה שאני לא מבין. לטרייד – ברור שכן.

            5. הורפורד אטרקטיבי אבל אני אוהב שחקן כזה ומקווה שישאר ושיסגור בחוזה מינימום אחרי כן. הוא חשוב מאד לדעתי.

            6. זה בדיוק מה שאני חושב שיקרה.
              בדיוק בגלל זה לא ברור לי על איזה אופציות אתה מדבר.

    2. אליפות לא תהיה בבוסטון, ההתקפה שלהם חלשה מדי, ברוקלין כמו הלייקרס הם בעיקר שמות, מילווקי תחזיר אותם לגודלם הטבעי (לדעתי הסדרה נגרמת ב5 משחקים), הקבוצה היחידה שלקחה אליפות בעשור האחרון עם התקפה בינונית זה הלייקרס של לברון ודיוויס.

      1. נו ברוך מה עשית מהבאקס חח איזה 5 משחקים. זה 6-7 משחקים ובלי מידלטון זה אולי 5 לבוסטון התכוונת. הבאקס נהנו עונה שעברה מפציעות אצל היריבות היא ממש לא קבוצה מאיימת. לבוסטון אחרי שעברו את הנטס יש סיכוי לא רע לקחת את המזרח לא פחות מהבאקס

        1. שכחתי שמידלטון לא בסדרה עדיין זה של הבאקס יאניס ימעך בצבע, בגלל שזה בלי מידלטון אולי הסדרה תתארך

  4. יש משהו בברוקלין שכל מה שהם נוגעים הופך לחרא.
    אהבתי את הקבוצה עם דנווינדי וגרט אלן אבל הם חירבנו אותה עם מיקרים גריאטריים. אנשים לא רואים מה יש להם ביד.

  5. קצת כמו הלייקרס בעונה שעברה ובעצם גם העונה "חכו שכל הכוכבים יהיו בריאים" לא בדיוק עבד לנטס.
    לפעמים מאזן בינוני הוא סתם מאזן בינוני…

      1. השאלה היא מה הוא ילבש? כי הוא חיקוי עלוב כרגע לראס.
        ראס לפחות עם ליין שלם של בגדי נשים שהוא בכבודו ובעצמו מדגמן.
        חחחחחחחחחחחחחחחחחח

    1. זו השאלה שהכי מטרידה אותי. אם ידעו זו שערוריה. כי זו קבוצה לכאן ועכשיו ותמורת הארדן היו חייבים להביא שחקן tier 1 או tier 2 לכל הפחות.
      אם לא ידעו? זה עוד יותר שערוריה. מה לא בדקו אותו לפני הטרייד? וזה עוד חוזה מקס ארוך לעוד 3 שנים.
      זה לא יאומן איך כל הסיפור הזה עובר בשקט.

      1. צודק.
        לא מובן בכלל הסיפור שלו …
        מנטלי ? פיזי ? חוץ מהתקלות בריהוט בבית ממה הוא נפצע בדיוק ? שנה שעברה היה בריא כמו שור… נח חצי שנה ופתאום פצוע ?
        בקשר לידיעה אם הוא ישחק או לא השנה – אתה צודק 100% – בשום מקרה הם לא יוצאים טוב.

        1. מדברים על פריצת דיסק שקשורה לפציעה דומה שגרמה לו להפסיד משחקים לפני שנתיים.
          נאש אמר שהוא לא בטוח מתי, וכמו שאמרו פה בשרשור אחר – הם לא חייבים לספר וזה קצת לא אתי לספר יותר, אבל הם הבינו שלא מדובר בסתם כאבי גב רגילים אלא בעיה חמורה יותר.
          https://www.abc.net.au/news/2022-03-22/ben-simmons-herniated-disc-back-injury-confirmed-brooklyn-nets/100929114
          בלי קשר לטרייד על הארדן (שלפי דיווחים אחרים היו לו ולדוראנט בעיות) ולא בהכרח קשור ישירות אלייך ולמה שכתבת, אלא באופן כללי לנושא – יש ותמיד יהיו פערים במידע בין מה שידוע לנו (או מה שמגיע אלינו. יש דברים שיוצאים שפשוט קורה שלא קראנו) לבין מה שקורה, עם כל השקיפות הדי גבוהה שאנחנו מקבלים מהליגה. אפשר לבדוק בעצמנו או לשאול אם מישהו יודע לפני שפונים לקונספירציות, גם אם הן נראות לנו מאוד נוחות בגלל הטייה אישית.

  6. אגב הפרוייקט בנטס מיצה את עצמו אליפות לא תצא משם אני הייתי מפרק הכל שם טרייד גם על דוראנט וקיירי אפשר לקבל מיליון נכסים וכוכבים צעירים. במקרה הגרוע משאיר את דוראנט. על דוראנט יקפצו מלא קבוצות שימשכנו את כל העתיד והבחירות שלהם. מה נשאר לדוראנט שנה שנתיים בלבל הזה? כדאי טרייד לנטס זה מה אני הייתי עושה

  7. תודה מנחם
    שמח להיות היחיד שצדק בתגובות לפריויוו של הסדרה הזאת.
    לא מבין איך אנשים בחרו בנטס למרות העונה המזעזעת שעברה עליהם ו ג"כ זה שקיירי משחק תוך כדי צום כשמנגד יש קבוצה מאוד טובה ומאוזנת להפליא .
    עוד תחזית – גמר הנבא יהיה ווריורס נגד סלטיקס

  8. טאטום נתן משחק אדיר בכל קנה מידה בשני צידי המגרש, ובכללי בוסטון נותנים עבודה יפה. עדיין יש תחושה שבצד של נטס אין שום עבודה של מאמן ורק בגלל זה הם לא מצליחים לנצח משחק.

  9. בצד של ברוקלין זה מאוד פשוט. המאמן שלהם קיבל רשות להתעסק רק עם ההגנה – שהיא טובה בהרבה מחומר השחקנים שם, ואילו בהתקפה קיירי ודוראנט חושבים שהם יכולים לאמן, ואז הם נתקעים דקות ארוכות בלי לקלוע.

  10. "They've both got to be tired. Kyrie's fasting and Kevin's had to play 40+ minutes for 5-6 weeks after missing 6-7 weeks"

    – Steve Nash

    חח מעניין מי המאמן שנתן לדוראנט לשחק 40+ דקות אחרי פציעה ולפני פלייאוף

    1. אל תמהר להספיד אותם, אולי תיווצר goz סדרה חדשה, הרי בעולם של ימינו הכל זה קליק בייטס, סיפור ריגעי, מיקסום רווחים של מפרסמים. זה שסיימו את הפרוייקט עם פינלה משמעותי לא מונע מהם להתחיל פרוייקט חדש. בסופו של דבר, עם יש צרכנים וצופים, תהיה סדרת המשך או ספין אוף, בסוף הכסף מדבר חזק מהכל…

  11. חחחחח רזי
    דחוף שלח יונה לירוקים לרדת למקלט\לבקש מקיירי לשרוף עשביה\לשלם למכשפה לעשות אנטי כישוף
    דוק לס הוציא חוזה על הסלטיסקס\גמר לטיטום את הקריירה

    1. היום היה קטע מצחיק במשחק של ממפיס היה 2 זריקות לקאט 4 שניות לסיום וה בא לעונשין ודרך כמה פעמים על העונשין מאיפה שהוא היה צריך לזרוק ונראה לי ניסה איזה כישוף חחח (או שבדק אם מחליק אבל זה היה מוזר ומצחיק ביותר)

    2. מסכים. חבל וממש עצוב שטייטום נפצע במשחק הבא ביום רביעי. נתן פליאוף נהדר עד עכשיו. יש מצב שיהיה מושבת עד סוף הפליאוף. עדין לא ברור איזה פציעה נדע ביום רביעי.

      🤣🤣🤣🤦‍♂️🤦‍♂️🤣🤣🤣

      1. אתה מתכוון, KD בא במוד נקמה?
        אם אני לא בגמר אז גם טייטום לא?
        האמת, חשבתי על זה בסוף המשחק אבל הוא לא בחור רע, רק קצת מתוסבך.

  12. אחלה מעורב מנחם תודה רבה.
    .
    טייטום צריך לקרוע עוד כמה זוגות נעליים לפני שיצדיק השוואה לבירד, וגם אז יפול ממנו, אבל בוסטון בהחלט מצוינים בלי קשר.
    .
    לא יודע אם כדאי ליוטה לשלוח את מיצ'ל ללייקרס, אין להם כמעט בחירות לתת. מאמין שתהיה הצעה טובה יותר ממקום אחר (ניקס?)

  13. אחלה מעורב
    נראה בסדרות הבאות אם טייטום הוא על אמת.
    מסכים אתך שמיצ'ל מתבזבז ביוטה.
    והסיפור על לפלאוור מעולה….
    🙂

  14. תודה מנחם.
    הבעייה העיקרית של דוראנט היא מנטלית.
    לדעתי הוא הופתע מההכנה של בוסטון אליו במשחק הראשון.
    אחר כך הוא כבר נכנס לפינה – להפסיק לכדרר ולהתחיל לשחק קאץ' אנד שוט – זה לא לכבודו. זה יעיד כביכול על "הזדקנות" ועל כך שנכנע לתכתיבים של יודוקה ושל היורש (טייטום).
    זאת תהיה בעצם החלפת משמרות ממש לנגד עינינו. הוא לא מוכן להודות בכך ומתעקש לנצח את המגינים שלו בכדרור ובחדירות.
    מייקל ידע לשנות את המשחק שלו בהתאם לגיל – הוסיף קליעה בסיבוב וירד לפוסט. דוראנט לא מוכן.
    אם אתם שואלים אותי – הכל נגזר מכאן.
    אתמול ראו שהוא ממש עושה דווקא. 11 זריקות ב-46 דקות? 2/3 מהשלוש? למה לא לזרוק 30 זריקות?
    כי הוא כועס.
    כועס על הנוק-אאוט שחטף בהגנה (2 משחקים ראשונים בקריירה של 13 שנה עם פחות מ-40% מהשדה ו-8 איבודים). זה לא היה מצב שבו הוא החטיא – ראו שההגנה של יודוקה וטייטום מצליחה לבלום אותו.
    כועס על השטויות של קיירי – מילא החיסונים והשטות הזאת של משחקי חוץ – אבל הרמאדן והבננות באמצע המשחק? לזה דוראנט לא ציפה.
    כועס על ההברזה של הארדן.
    כועס על סימונס.
    כועס על ג'ו האריס שמוטט את כל הפרוייקט הזה בג'אמפר ההוא במשחק 3 במילווקי לפני שנה.
    מדהים כמה הכל שברירי. סל קטן מה-היי פוסט והכל היה נראה אחרת. כמו השטות הנדירה של טאנוקה בירד, הסל של שארפ והאימפריה של מכבי.
    דוראנט ניסה להתעלות על לברון או לפחות להידמות לו – בתחום של ניהול קבוצה. אף אחד חוץ מהם לא עשה זאת. כל הכוכבים קיבלו את "דין התנועה". לכולם היה מאמן ומנג'ר מעליהם, שקיבלו החלטות ביחד איתם, אבל שלטו במהלכים או לפחות היה להם משקל משמעותי בקביעתם.
    אם וכאשר ברוקלין תודח – דוראנט יצטרך לעשות חושבים מה בדיוק הוא רוצה לעשות בהמשך.
    לשחק כדורסל? (בנבחרת הוא נהנה).
    לנהל?
    להאדיר את המורשת?
    יהיה עוד זמן לדבר על העתיד – אבל לא יותר מדי. מה שכן – אם הוא ישכיל לשנות את המשחק שלו – יהיה יותר זמן.

    1. מסכים עם כל מילה. עם זאת לא הכל זה דוראנט. החסרונות של הנטס היו ידועים, רכות מלטפת, הגנה, אין מסה, אין מגינים טובים, הם מאד דומים להוקס בקטע הזה ולהם אין אפילו אוקונגו או קאפלה. לכן הכל בולט, גם נאש מאמן חלש והבעיה הכי גדולה היא קיירי, הוא בא לתת איזה שואו משחק שניים והולך לנוח, לא ניכר עליו הרעב.
      כוכבים מתעצבנים משמירות מתישות ארוכות מציקות לאורך זמן, תראו את לוקה מול צרפת וספרד קילל שם כל המשחק וחטף טכניות, טריי מול מיאמי מתוסכל רצח בא לו להכות מישהו, גם דוראנט מתוסכל, אני מבין אותו אתה לא רוצה להוכיח למגן שהוא התגבר עליך אז אתה מנסה שוב ושוב.
      דוראנט למשל עם טורנטו יכל להביא אליפות אם שמים אותו שם במקום אננובי/טרנט/בושה.
      חוץ מזה אין יותר מידי מה להתאכזב גם אם היה עובר את בוסטון אליפות לא היה רואה אי אפשר לנצח 4 סדרות בלי ביתיות שהקבוצות ממול חזקות ואתה רך בהגנה.
      הפרוייקט הזה כשל בעיקר בגלל בעיות בריאות/מוח אצל קיירי אז אין מה לעשות לפעמים

      1. צודק. נאש מאכזב וקיירי לא כל כך מתעניין בכדורסל. יש לו הרבה דברים על סדר היום.
        לגבי כישלון הפרוייקט – סל אחד של ג׳ו האריס והדברים היו נראים אחרת. הארדן אז עשה את החזקה שלו מהפציעה. מי יודע איפה זה היה נגמר. לא ממש מתנו צ׳אנס לפרוייקט. הארדן הלך בחצי חינם (שלחו עליו את לאברט ואלן)

    2. אתה מבזבז את הפוטנציאל השתכרות שלך. אם היית מספר את כל זה ושאר התזות הפסיכולוגיות שלך על שחקני NBA לפסיכיים ביוטוב היית עם 2 מיליון עוקבים.

    3. לדעתי לא צריך לשפוט את נאש על הפרשה הזו, לא חושב שיש מישהו אחר שהיה מצליח יותר בנסיבות הפסיכיות האלו. הוא צריך לקוות לסוויפ, מכתב פיטורין מהיר, וללכת לאמן במקום אחר. שרלוט למשל, שם יש פוינט גארדן שיכול ללמוד ממנו.

      1. נשמע הגיוני. עם זאת אף אחד לא כפה עליו לחסל את הספסל בשנה שעברה. מעבר לזה היו לו הרבה משחקים בלי דוראנט וקיירי השנה. הוא לא נצץ שם.

  15. מנחם, אני מתפלא עליך!!! כתבת כאילו אתה לא מכיר את בירד!!! בירד היה מהגדולים ביותר במנהיגות ובממזריות ולא פחות מגאונות המשחק שלו ומקליעתו וממסירתו ומהריבאונד שלו ומהווינריות שלו. הדברים של ארצ'יבלד ואיינג' ולואיס על בירד שהבאת במאמרך על בירד הם מראים שבירד הייתי מגדולי מנהיגים בכדורסל וטייטום עדיין לא עשה מספיק כדי להיחשב בדבר כלשהו יותר מבירד (חוץ מבאתלטיות).

      1. לא! אתה מסטול!!
        מנחם כתב שטאטום יותר מנהיג וממזרי מבירד אני הגבתי על דבריו אלו, ואם לא הבנת זאת אז אתה המסטול ומסטול ברמה מסכנת חיים!!!

  16. וזה בעוד משחק שבו רוברט וויליאמס בקושי שיחק, ההגנה של בוסטון תפורה לדוראנט. כל האסיסטים שלו הלכו לטייטום. הלך ראש בקיר
    קיריי השאיר אותנו במשחק עם מסירות חכמות. ניסה לשחק הגנה אם לא היה יוצא ב5 עבירות כנראה שגם גריפין שנתן אנרגיות לא היה נכנס
    בא עם רוטציות מהבית, אין סייז, קבר את דראגיץ עם סדרה טובה. חוסר תיאום מוחלט בתרגילים, כנראה שקיריי יחתום בקבוצה אחרת באופ סיזן
    דוראנט אחריו יבקש טרייד לבוסטון. ונשארנו עם בן סימונס הליצן

    1. בלילה בו הסגל המשלים פוגעים מבחוץ (במדי הנטס, כל מי שהוא לא קיירי קלעו 12 מ-22 מטווח השלוש),
      אם קיירי היה זורק פחות לסל מבחוץ (0 מ-7 מטווח השלוש) ומנצל יותר את התמקדות ההגנה בדוראנט,
      יש בהחלט מצב שזה היה נגמר אחרת.
      .
      לזכותו של קיירי צריך לציין שבהשוואה ל-"תצוגות" ההגנה המרשימות שלו בעבר,
      ההגנה שהוא נתן במשחק הלילה הייתה לא רעה בכלל.
      .
      בכל הנוגע לסיטואציה של קיירי בנטס –
      יש את הביטוי הידוע שמלמד על דייסת הקארמה שהביץ' מבשלת…

  17. מנחם היקר הדרך של הלייקרס לחזור לרלוונטיות היא טרייד על לברון ובייאאוט לראס.
    הם יקבלו יופי של תמורה עבורו וגם יעבירו מסר שסוף סוף מי שמבשל דייסה גם אוכל אותה…הייתי מפרט טריידים אבל אני מניח שיעמדו בתור

        1. אם אתה כבר מטריד את לברון ולא מתחרה על האליפות כתוצאה מכך, נראה לי שעדיף לתת לראס לבשל עונה אחת ולגמור עם זה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט