חם מהתנור: סקוטי בארנס הוא רוקי העונה!

שגר אותי סקוטי: בארנס כובש את ה-NBA בסערה

הפורוורד של טורונטו ראפטורס, בוגר אוניברסיטת פלורידה סטייט, סקוטי בארנס זכה בפרס רוקי העונה. הוא העמיד העונה ממוצעים של 15.3 נק' למשחק (52% אפקטיבי), 7.5 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים כשהוא מהווה חלק אינטגרלי (פתח בחמישייה בכל משחקיו) בטורונטו המפתיעה והייחודית שתפסה את המקום החמישי במזרח. הפייבוריט לתואר, אוון מובלי הסתפק במקום השני, קייד קאנינהאם משלים את הטופ 3. אחריו מדורגים ג'יילן גרין, פראנץ וואגנר והרברט ג'ונס.

חדשות נוספות:

לא רק סקוטי בארנס זכה הלילה. אוהדי טורונטו יזכו לראות אותו חוזר למשחק מספר 4 בסדרה (ממליץ לקרוא את הפריוויו העשיר למשחקי היום של עידו רבינוביץ').

לפי ווג', לוקה דונציץ' יהיה כשיר למשחק 4 בסדרה. כעת, המאבס שלו מובילים 2-1 על הג'אז שנראים בדרך הבטוחה לפירוק אורוות בקיץ.

כמו כן, הסנטר של בוסטון סלטיקס, רוברט וויליאמס, ישחק הלילה מול הנטס במשחק מספר 3 בסדרה בברוקלין. הסלטיקס מובילים 2-0 בסדרה נכון לעכשיו.

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

    1. בארנס אדיר. לאן יגיע תלוי בקליעה שלו אבל הוא אול אראונד מדהים לגילו. אני ממש אהבתי. אבל לטעמי מובלי היה צריך לקחת

      1. מסכים על בארנס ועוד יותר מסכים על זה שלא לתת את זה למובלי זה ברמת ההטרלה. מובלי היה צריך לקבל את זה ללא כל ספק.

  1. איחור של שנה, אבל רק עכשיו התעוררתי וגיליתי שלניקס יש גם שחקנים – הם מתכוונים לבנות שם קבוצת כדורסל ולא סרט אקשן מהניינטיז, נכון? איך אף אחד לא סיפר לי שהם בחרו בקווינטון גריימס, מיילס "Deuce" מקברייד וג'ריקו סימס בדראפט אחד? השמות האלה פשוט מתגלגלים על הלשון של שחקן בריטי שמשחק נבל גרמני.

  2. אני הייתי נותן למובלי. חושב שזה עושה לו שירות טוב שלא הוא זכה ויגרום לו להתאמץ יותר. אם אני מתחיל קבוצה מובלי מספר אחד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט