ההוקס חוזרים לסידרה מול ההיט, הבאקס מפרקים את הבולס והסאנס מחזירים את הביתיות ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ההוקס חוזרים לסידרה מול ההיט, הבאקס מפרקים את הבולס והסאנס מחזירים את הביתיות ביום שישי הגדול! / דור בלוך

אטלנטה הוקס 111 (1) – מיאמי היט 110 (2):

היה ברור שהמשחק הזה יהיה צמוד, ואכן המפגש בין ההיט להוקס הבטיח וגם קיים.

אטלנטה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה כשהיא מובלת על ידי יאנג ובוגדנוביץ' וירדה להפסקה ביתרון 7. אבל ההיט עלו בטירוף לרבע השלישי וטרפו את ההוקס עם ריצת 0-20, ההוקס חזרו עם ריצת 1-9 משלהם עד סוף הרבע וההיט מובילים ב-8 לקראת הרבע הרביעי.

ההפרש כבר היה 14 ברבע הרביעי אחרי שלשה של דנקאן רובינסון, אבל ההוקס לא נתנו להיט לברוח ושתי שלשות של בוגדנוביץ' קבעו 3 בלבד להיט 5 דקות לסיום ומהנקודה הזאת היה ברור שהסיום יהיה צמוד.

1:40 לסיום אוקונגו עם סל ועבירה מעלה את ההוקס ליתרון 3 אבל באטלר משווה מיד. טריי יאנג הולך לקו ומחזיר את היתרון להוקס, אבל שלשה של טאקר 54 שניות לסיום נותנת להיט יתרון נקודה. שתי הקבוצות התקשו לעשות סל עד ש-5 שניות לסיום טריי יאנג בפלואטר העלה את ההוקס ליתרון נקודה. מספיק זמן על השעון כדי לעשות משהו, אבל ההיט הלכו לשלשה קשה של באטלר שיצאה החוצה והזמן נגמר כאשר ההוקס מצמקים ל-1-2 ופותחים את הסדרה.

באטלר עם 20 אבל גם 1 מ-5 משלוש ומיאמי צריכה לשאול את עצמה האם היא רוצה שבאטלר יזרוק 25% מהזריקות שלו לשלוש. שטרוס לעומתו היה מצוין מהטווח עם 5 מ-10 ל-20 נקודות, וטיילר הירו עלה מהספסל כדי לתרום 24 בערב שבו וינסנט, דנקאן רובינסון, לאורי (שהצטרף לרשימת הפצועים המתארכת בפלייאוף הזה) ופי ג'יי טאקר חוברים ל-4 מ-18 חלשים מאוד מחוץ לקשת.

טריי יאנג סיים עם 24 ב-40, לא נתון מרשים אבל מול ההגנה של מיאמי, מהטובות בליגה, שהתרכזה בו באופן מוחלט זה בהחלט נתון יפה. האנטר הוסיף 17 ובוגדנוביץ' תרם 18 מהספסל.

שיקאגו בולס 81 (1) – מילווקי באקס 111 (2):

אם דיברנו לפני המשחק על המשמעויות של הפציעה של מידלטון הבאקס שמו את הדברים ללעג, כאשר ניצחו ברבע הראשון 17-33, כשהם עולים נחושים מאוד, שולטים בריבאונד (43-55) ופשוט הורגים את ההתקפה של הבולס.

ווץ' הוביל את הבולס וזה אולי מראה על הבעיות שהיו לה הערב, עם 19 נקודות. זאק לווין סיים עם 15, ודרוזן עם אחד ממשחקיו החלשים העונה קלע 11 בלבד, כאשר הבאקס שעלו עם הרכב גבוה כשפורטיס פותח בחמישיה בגלל מידלטון (גם על כך דיברנו לפני המשחק וכל הכבוד לקואץ' באד על הגמישות בה הוא לא נודע בד"כ), שמאוד מאוד הקשה על ההתקפה של הבולס.

מי שהיה נהדר וקלע שיא פליאוף עבור הבאקס היה דווקא גרייסון אלן, ויהיה מעניין מאוד לראות האם הוא מסוגל להישאר על המגרש גם מול קבוצות טובות יותר מהבולס ובמשחקים צמודים יותר. יאניס עם משחק שקט במונחיו תרם 18, הולידיי סיים עם 16 ובובי פורטיס היה לא פחות מהתגלות עם 18 ו-16 ריבאונדים כולל 4 מ-8 מחוץ לקשת.

ניו אורלינס פליקנס 111 (1) – פיניקס סאנס 114 (2):

חייבים להוריד את הכובע בפני הפליקנס, הקבוצה הזאת שבדקות מכריעות ברבע הרביעי שיחקה עם 3 רוקיז, 2 מהם נבחרי סיבוב שני או לא נבחרים בכלל, פשוט לא וויתרה לסאנס עד הבאזר האחרון, אבל בסופו של דבר אייטון ופול היו יותר מדי עבורה כפי שככל הנראה יהיו בסדרה כולה.

המשחק היה צמוד ברבע וחצי הראשונים אז פיניקס יצאה לריצה עם הרבה מאוד דיאנדרה אייטון, היתרון היחסי שלה בשלב הזה של הסדרה הזאת, ועלתה ליתרון דו ספרתי במחצית. אבל ניו אורלינס כאמור היא קבוצהעם אופי מיוחד, והיא התנפלה על פיניקס בפתיחת הרבע השלישי, ו-5 נקודות עם מקאלום אחריהן 3 של ג'ונס, וקליעות עונשין מוצלחות של אינגרם וולנצ'יונס העלו אותה ליתרון נקודה.

המשחק נשאר צמוד עד אמצע הרבע הרביעי אז כריס פול השתלט על המשחק. 4 קליעות רצופות מאותה בלטה ממש שמרו את פיניקס ביתרון ו-5 רצופות של קראודר, אחת מאסיסט נפלא של פול לאחר ריבאונד התקפה, נתנו יתרון 7 לאורחים. ניו אורלינס התחילה לעשות עבירות בכל התקפה, אבל פיניקס הצליחה לרוב להביא את הכדור לשחקן הנכון – כמעט תמיד זה היה כריס פול וכך שלשה גדולה ועוד סחיטת עבירה ו-3 זריקות מדויקות של אינגרם לא סייעו לניו אורלינס שלא הצליחה להתקרב באמת.

אינגרם סיים משחק נהדר נוסף עם 34 באחוזים טובים, אבל רק 2 אסיסטים. מעניין יהיה לראות האם הוא יוסיף ניהול משחק לארסנל שלו כדי להפוך להיות שחקן טופ אמיתי בליגה או שישאר בנישה של קלע מחונן. מקאלום סיים עם 30 משלו ו-7 אסיסטים באחד הטריידים המוצלחים של העונה הן לשחקן והן לקבוצה המקבלת.

אבל ניו אורלינס על אף יכולת נהדרת של שני השחקנים המובילים שלה פשוט נטחנה בצבע על ידי פיניקס שהייתה מחרידה מחוץ לקשת עם 4 מ-26. אייטון חגג עם 28 ו-17 ריבאונדים, וג'אבל מגי עלה מהספסל וקלע 15 ב-7 מ-8 מהשדה ב-12 דקות בלבד. אבל סיפור המשחק הזה הוא כמובן כריס פול שבערב פושר של ברידג'ס (17) וללא בוקר הוביל את קבוצתו לנצחון שלא נאמר סחב אותה לניצחון עם 28 נקודות 14 אסיסטים ו-0 איבודים, לא לחינם קוראים לו ה-point god.

לפוסט הזה יש 83 תגובות

  1. תודה רבה על סיקור מהיר ומדויק!

    מסכן טאקר, היה קרוב לסיים כגיבור המשחק. הוא גם באמת עושה עבודה נהדרת על יאנג.

    בכל מקרה, מה שהכי חשוב זה שאסור שפול יסיים בלי טבעת אליפות. איזה שחקן

  2. הכדורסל של הסאנס הוא הכי "אולד סקול" שיש –
    עם רכז קלאסי דרכו רוב ההתקפות עוברות,
    סנטר קלאסי עם הוק שוט מטווחים (ואחוזים) שמזכירים אגדות עבר,
    ופצוע על הספסל שוטינג גארד שהלחם והחמאה שלו זה מיד ריינג' יעיל להפליא.
    .
    הלילה הסאנס, שכאמור לא פגעו מבחוץ, שיחקו בחצי הראשון על אייטון,
    את הדיבידנד גזר פול ברבע הרביעי כאשר הוא מנצל את העובדה שלא ניתן להוריד את הפוקוס מאייטון הפיק אנד רול בשביל מיד ריינג' אחרי מיד ריינג' שפשוט גמרו את המשחק.
    אם וכאשר השלשות יחזרו,
    יהיה קל בהרבה.
    בינתיים,
    ההכרח אולי יגרום לכך שיחקו יותר על אייטון.
    רווח נקי.
    אייטון (בשנה שעברה קלע 66% מניסיונות הקליעה שלו בפלייאוף, האחוז הגבוה אי פעם לשחקן עם נפח זריקות כמו שלו או יותר על פני פלייאוף שלם) ממשיך לשמור על 66%,
    רק שהשנה יש לו כמעט 20 נקודות למשחק, כאשר רמת הקושי קפצה כמה מדרגות.
    אייטון ברמה הזו לצד בוקר ופול בריאים?
    מה נותר לכתוב, חוץ נק'
    טפו, טפו, טפו.
    .
    תודה, דור.

    1. תודה גיא מסכים אוסיף לגבי אייטון,ברגע שאייטון על המגרש אפשר לשכוח מהגנת חילופים מול הסאנס, וכמעט בלתי אפשרי לשמור על הפיקאנדרול. ואם תוריד תחטוף מבול מיד ריינג או שלושות (בערבים שהנם יכנסו,קראודר אני מדברת עלייך.)

    2. מה 0 מ-14 של קראודר אני לא מופתע הוא עוד ידפוק את המשחק 7 שלשות שלו ויחזור לישון אבל שמישהו יזכיר לשאמו שלא הביאו אותו לנפח חזה אחרי דאנקים ולקאם ג'ונסון שעד המשחק ההוא מול הניקס הוא היה קלע השלשות הטוב בליגה.

  3. מילה על ההרחקה של הייז:
    .
    זה היה חד משמעית פלייגרנט.
    השאלה שנשאלה היא פלייגרנט 1 או 2.
    לטעמי, פלייגרנט 1 היה מספיק.
    ההבדל בין 1 ל-2 הוא ההבדל בין
    unnecessary contact committed by a player
    לבין
    unnecessary and excessive contact committed by a player

    1. אני חושב שפלייגרנט 2 הייתה דווקא ההחלטה הנכונה כאן, היי נכנס כמו במשחק פוטבול בשיא העוצמה בקראודר

  4. מיאמי בזבזה את 2 הפוזשנים האחרונים שלה על זריקות מפגרות (בלי לדבר על זה שהיא הייתה צריכה להרוג את המשחק לפני כן). חבל

  5. תודה רבה דור, אחלה סיקור.
    .
    לא נראה לי שאטלנטה תצליח לסגור את הפער, אבל בהחלט מגיע להם מברוק על הנחישות הלילה. סחטיין.
    .
    נצחון נאה לבאקס, לא יודע אם פורטיס יספיק ברמות הגבוהות אבל גם כאן נצחון כזה, ועוד בחוץ, מראה הרבה אופי.
    .
    כל הכבוד לשקנאים, ממש מפתיעים לטובה, וכל הכבוד לפיניקס שלא נותנת לפציעה של בוקר להוציא אותה מאיזון.
    .
    לטעמי, בגדול, לפחות עד עכשיו, הפלייאוף מעניין ומותח ואף קבוצה, חוץ אולי מברוקלין וטורונטו בלי בארנס, לא ממש מפשלת. תחרות זה מצוין בכלל ולצופה הנייטרלי בפרט. שימשיך ככה.

  6. איזה יופי של סיקור על הבוקר. ההיט פראיירים, הכדורים האחרונים צריכים ללכת להירו ולא לבאטלר. אינגראם הרג את ברידג׳ס וקראודר וטוב שהייז הדפוק קיבל פלייגרנט 2

  7. פיניקס – פליקנס המשחק הכי גרוע שראיתי העונה אי אפשר לראות רבע, אטלנטה מחרידים משאירים לי את טאקר פנוי בפינה לשלשה כאילו הוא לא עשה את זה כל הקריירה. לא ינצחו עוד משחק יותר מזל משכל

  8. תודה דור
    .
    בבוקר שכזה אי אפשר בלי אז:
    .
    טריי יאנג עשה הכל בשביל שיהיה לו את הסיכוי לקלוע סל ניצחון ושיראו אותו הקהל בבית וככה הוא גם ימכור עוד כמה חולצות. לא מזיז לו שרוב הסיכויים שהכדור היה מסיים בחוץ העיקר לנפח את הסטט שלו על חשבון הקבוצה.

  9. איזה תצוגה מדהימה כריס פול הביא בסיום. היה בלתי עציר. ושאפו גם לפליקנס. מאיפה הם מביאים את כל האנונימיים האלו שמשחקים ממש טוב

  10. תודה על הסיקור.
    השלמתי קצת מחצית שנייה פיניקס ופליקנים,
    כריס פול זה משהו, אין מילים, הוא לא צעיר ועושה בית ספר לילדים ששומרים עליו. הסלים שלו לא קלים, ג'אמפרים אחרי כדרור בסוף משחק, חלקם אוף באלאנס, רובם מימין אבל יש גם משמאל, ויש כמה שממש צריכים פרנדלי רול כדי להכנס. מיד-ריינג' קטלני בלתי עציר, כזה שמכריע משחקים. מזכיר אפילו את מייקל (באופי של הזריקות, בדרגת הקושי ובכך שהן בלתי עצירות. לא בצורה. שם זה היה בסיבוב).
    אם הפליקנס רוצים לעבור או לפחות לנצח – שייקחו קלטות של ג'רו הולידיי מהגמר בשנה שעברה. עם פול חייבים לחץ 3/4 מגרש, כל הזמן, בכל מחיר, לעבור מאחורי החסימה ולהמשיך לרדוף, כדי שיתעייף. העובדה שאין לו איבודים מראה הכי טוב כמה לא לוחצים עליו. לאייטון יש חשיבות גדולה בעניין הזה, ועדיין – המאמן ממול חייב לעשות חשבונות איפה כדאי לא "לוותר". כשבוקר בחוץ, נראה לי ברור מאליו שפול השחקן שהכי חשוב להוציא ממנו את הכדור. בכל מחיר.

      1. חחחחחחחח
        חצי מהדברים אני מכיר – הקטע הכי כריס-פולי שם זה הפאול על החצי בערך ב-3:20
        גם חכם ואחראי, גם יצירתי, גם תמיד יודע לעבוד על המגן.

        1. וזה כדורסל לדעתך האישית?
          לבלף ולחפש את הפאול כל הזמן?
          אותי זה מגעיל ולא משנה אם זה שקציפי השקץ או סמאחטה.
          זו הזנייה של הכדורסל בעיני.

          1. זה מהלך של שעלולים זה נחמד, מוסיף צבע – מסכים איתך שמרגיז לראות את כל החבר'ה מחפשים מגע, זורקים ראשים כל הזמן וכל זה. אבל יש גם כאלה שלא עושים את זה – דוראנט וקיירי (חייבים לאמר לזכותם), סטף וקליי, באטלר, יאניס, מידלטון, טייטום. הצעירים כבר די "מקולקלים" בעניין הזה.

    1. דה שוט כל מילה, עם זאת דרגת הקושי של הסלים הייתה אתמול קלה. הגנת דרוף קובר לא יכולה לשחק מול אמן מיד ריינג כמו פול מילווקי חטפה על זה בראש משחק ראשון בסדרה עונה שעברה על פול אתה חייב ללחוץ עם מגן ארוך ללא עזרה בשמירה או דאבל טים אגרסיבי מגן ארוך שהולך אחריו כמו צל ונלחם בחסימה . לעייף אותו להוציא לו את הכדור מהידיים וכשאין את בוקר על הפארקט אין מוביל כדור נוסף. זה היה אמור להיות התפקיד של חוזה אלברדו

      1. באמת התפלאתי שנתנו לרוקי ג׳ונס לשמור עליו כל הרביעי הוא חיכה לו עם מטר מרחק ונתן לו ״לרקוד״ כדברי הפרשנית המצויינת. אלבראדו עם לחץ היה מתיש אותו. אבל צריך להיזהר מפאולים פול אלוף בלהוציא אותם מרוקים

        1. זה מאמני NBA אל תתפלא מהם לכלום, האהבל של הפליקאנס זה רק עוד אחד מני רבים בליגה. בפלייאוף מותר לשחק יותר אגרסיבי פול לא היה מקבל עבירות אוויר כמו באמצע העונה, הסאנס לא קולעים מ3 ועדיין הוא נותן לפול לטחון אותו במיד ריינג, כנראה איבד את המוח בהוריקן קטרינה אין לי הסבר אחר

  11. תודה דור.
    אז מה, מילווקי באה להוכיח שהגנה יש לה ותמיד תהיה?
    כל הכבוד להם.
    הפלייאוף בינתיים מעולה, הקבוצות הכי טובות משחקות, השחקנים הכי טובים מתעלים, והמאמנים הכי חכמים עושים את העבודה. כמו בכל שנה.
    אה, חוץ מבמקרה של אטלנטה שנותנת לג'ינג'י המטונף לשחק יותר מדי ולפליקנס הזבלים שנותנים לפול ללכת חופשי לימין ולא סוגרים אותו. איזה מאמנים זבלים וחסרי מושג יש בנב"א. מזל שחוזה מקס מנצל את ההזדמנות לברינקס.

          1. אני משקץ רק את CP3. זכה בכינוי מחוסר סימפטיה לפעילות האנטי ספורטיבית לטעמי.
            לא אוהב את זה גם מהגאון והסמאחטה. כולם רואים ומקדשים.

      1. גיא הבלוג בחי זה נקום לאמוציות, עם זאת ההגנה על כריס פול בהחלט לא הייתה טובה אתמול . הגנת דרוף קובר/ICE לא יכולה לשחק מול אמן מיד ריינג כמו פול מילווקי חטפה על זה בראש משחק ראשון בסדרה עונה שעברה וגם אתמול הפליקאנס (עם הקליעה הייתה נכנסת לסאנס סביב המשחק היה סביב ה20 הפרש) .
        .
        על פול אתה חייב ללחוץ עם מגן ארוך ללא עזרה בשמירה מגן ארוך שהולך אחריו כמו צל ונלחם בחסימה שרודף אחריו כל המגרש . לעייף אותו להוציא לו את הכדור מהידיים וכשאין את בוקר על הפארקט אין מוביל כדור נוסף. זה היה אמור להיות התפקיד של חוזה אלברדו אתמול שנכשל בו

        1. אם אתה זורק מושגים לאויר לפחות תסגור את זה עם משהו הגיוני. מה הקשר בין אלברדו לארוך?
          נתעלם לרגע מכך שזה מה שהפליקנס ניסו במשחק הראשון והסאנס פשוט נתנו לברידג'ס וקראודר להעביר את החצי.

          1. האמת חוזה אלברדו באמת קצר, שקראודר וברידגס יעבירו את החצי זה לא הבעיה שפול לא ינהל משחק. בטח שבוקר לא שם. ההגנה אליו הייתה זוועתית אתמול, הסאנס לא היו מסוגלים לקלוע מ3 אתמול בכלל.
            .
            עדיין נתנו לפול את המיד ריינג הקל ברביעי לאיזה 4 סלים רצופים, מילווקי הראתה איך לשמור את פול עונה שעברה וזה שבוקר בשיאו לידו (הסטטיסטיקה של פול לא מספרת את הסיפור בסדרה), ההגנה של הפליקאנס הייתה פשוט רעה אתמול.

            1. יכול להיות, אבל רצית שומר ארוך שילך איתו לכל מקום וזו בדיוק הטקטיקה שבה הפליקנס נקטו.

            2. אתה צודק אני אתקן את המילים שלי שומר שהוא גם זריז, אלברדו לדעתי (שהוא קטן הרבה יותר ממה שחשבתי), מאשר גונס.
              ,

            3. אלברדו באמת זריז אבל הוא נמוך ואז כל חסימה לא נותנת לו מספיק זמן להגיב כדי למנוע את הזריקה של פול שגם ככה קשה מאד לעצור אותה.

            4. קשה מאוד למנוע את הזריקה של פול מוסכם, הגנת ICE/ דרופ קוברג נוראית מול פול, ואל אתה משחק איתה לפחות תביא עזרה כמו מילווקי במשחק ה2 וכשהשלושות לא נכנסות זה יכול להיות אופציה סבירה. פול בגילו לא מסוגל להגיע כמעט לטבעת והוא אמן מייד ריינג.
              .
              אין שום סיבה לשחק עם לארי נאנס או ולונצאונס אתמול שיורדים למטה ומשאירים לפול זריקת מיד ריינג שהוא קולע בעיניים עצמות .

            5. תהיה יותר ספציפי במה שאתה מציע כי זה לא ברור.
              פול בא לפיק אנד רול עם אייטון מה אתה רוצה שהם יעשו ברגע החסימה.

            6. שני המגינים ימשיכו עם פול ומגן שלישי יבוא לאייטון. במיוחד כשקאם ובריג׳ס לא בשיאם מהשלוש. את קראודר לא הייתי עוזב גם ביום רע. הוא אכן קלע אתמול ׳דאגר׳

            7. לחץ על כל המגרש על פול, שהחסימה תהיה גבוהה לנסות לשמור אותו באחד על אחד אם אפשר כמו שהולידיי עשה, אתמול אחד השחקנים שששמר על השלשנים היה פשוט צריך לבוא לעזרה ברגע שיש פיק אנדרול.

              השיטה הנכונה איך לשמור על פול מופיעה פה
              https://www.sportingnews.com/ca/amp/nba/news/nba-finals-2021-chris-paul-is-feeling-the-pressure-from-jrue-holiday-and-the-milwaukee-bucks/1530xmsoif4wi1my60nwkf08uc

            8. זה דאנק של אייטון כל מהלך בערך.

            9. איך בדיוק דאנק של אייטון כל מהלך?

            10. אתה מבין שהפליקנס הם לא הבאקס וגם בדוגמא שהבאת אתה רואה שההגנה לא מנעה מפול את המידריינג' אז מה בעצם הטיעון שלך? תעלו את ג'רו הולידיי?
              הם שמו עליו את האופציה הכי טובה שלהם הרברט ג'ונס בעוד כמה שנים זה כנראה גם יהיה יותר אפקטיבי כי הילד יתפתח למגן אדיר (כרגע הוא סתם טוב…).

            11. איך דאנק של אייטון כי מה שאתה מציע תוקע גם את המגן שלו.
              אגב כל מה שאתה אומר על השומר הנוסף מאיפה בדיוק הוא אמור להגיע בזמן?
              (כי את זה הבאקס לא עשו).
              זה אפשרי רק שהסאנס מריצים את הםיק מההורנס ואם עקבת אחריהם השנה אז היית רואה איך פעם אחר פעם כשהשומר הנוסף מגיע יש לך דאנק או של אייטון או של החוסם השני שמתגלגל לסל.

            12. היה ליד פול אחד בשם בוקר אתה שוכח? הבאקס במשחק ה2 אחרי שטוגנו בראשון עשו דרופ קוברג עם טוויק קטן ,הביאו שחקן שיעזור ברגע שפול בוקר עולים לקליי וחטפו מבול שלושות, השומר הנוסף אמור לבוא מהוויק סייד.

            13. עד ששומר מגיע מהוייקסייד כל האקשן נגמר. זה לא זמן שהכדור נע שיש לו להגיע. ומה הקשר לבוקר?

            1. לחץ על כל המגרש על פול, שהחסימה תהיה גבוהה לנסות לשמור אותו באחד על אחד אם אפשר כמו שהולידיי עשה, אתמול אחד השחקנים שששמר על השלשנים היה פשוט צריך לבוא לעזרה ברגע שיש פיק אנדרול.
              השיטה הנכונה איך לשמור על פול מופיעה פה
              https://www.sportingnews.com/ca/amp/nba/news/nba-finals-2021-chris-paul-is-feeling-the-pressure-from-jrue-holiday-and-the-milwaukee-bucks/1530xmsoif4wi1my60nwkf08uc

              עדיף שלושה פנוייה של קראודר בטח אתמול מאשר את פול במיד ריינג

    1. צודק בכל מילה. אני רק רואה את הפרצוף של הגינגי בא לי את השואג עושה לו וויט בוי. הMVP של מיאמי בסידרה.
      הפליקנס ממש מטונפים הרי אלברדו כל העונה לוחץ כל אחד על כעל המגרש למה את פול לא לחץ ובכלל לא שמר עליו? במקום זה החסר בינה יונאס נותן לו כל הזמן מיד ריינג חופשי וגונס הזה אהבל מוחלט
      https://www.nba.com/stats/events/?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=613&GameID=0042100143&Season=2021-22&flag=1&title=Paul%206%27%20Floating%20Jump%20Shot%20(24%20PTS)%20(Crowder%203%20AST)&sct=plot

      זה פשוט הגנה חרפה 6 שניות לשעון ההתקפה הוא שומר מאחורי השחקן……

        1. זה מאמני NBA אל תתפלא מהם לכלום, האהבל של הפליקאנס זה רק עוד אחד מני רבים בליגה. בפלייאוף מותר לשחק יותר אגרסיבי פול לא היה מקבל עבירות אוויר כמו באמצע העונה, הסאנס לא קולעים מ3 ועדיין הוא נותן לפול לטחון אותו במיד ריינג, כנראה איבד את המוח בהוריקן קטרינה אין לי הסבר אחר

          1. שכחת לציין שהוא לא סתם אהבל אלא אחד שקיבל את התפקיד רק בגלל שהוא שחור.
            אגב למקרה שלא שמת לב מאז שהתחיל הפלייאוף שורקים ה-ר-ב-ה יותר עבירות.

            1. מה זה משנה כמות עבירות, השאלה היא מה אופי השריקות לגביהם, בפלייאוף המשחק פיזי הרבה יותר.

            2. אז האופי כמו שגה שוט אמר הוא ששורקים יותר לטובת הכוכבים.

          2. ברוך מסכים שצריך ללחוץ עליו הולידיי הראה כמה זה אפקטיבי. אפס איבודים על 14 אסיסטים מראה ששיחק בלי לחץ. אבל גם גילרי צודק שורקים הרבה אז צריך גם ללחוץ עם שכל. בלי ידיים. רק לעייף. בקשר למאמנים בליגה – דעתי ידועה והיא קרובה לשלך. בלאט הראה בשנה וחצי מה זה מאמן אירופאי

  12. הפליאוף הזה בנתיים מספק את הסחורה. קצת התפקשש הלילה עם פיגור של שעה במשחק באטלנטה.
    הופתעתי מאוד מהמוד דריסה שהגיעו הבאקס חשבתי שיהיה להם יותר קשה בלי מידלטון. השלמתי את פיניקס פול באמת נתן רבע אחרון פנתאוני .. מה שלא הבנתי זה למה איטון לא שיחק בסוף לא שמתי לב אם הוא נפצע או שזה סתם היה החלטה של מונטי.
    תודה דור

    🙂

  13. יש משחקים כאילו כמו של מילווקי שהכל נכנס. פורטיס, אלן, לופז.
    זה לא יקרה כל פעם.
    מהצד השני אם לאבין ודרוזן חושבים שהם כוכבים, הם צריכים להילחם יותר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט