אירועי דיומא – 23.04.2022 – סנוקר ושחמט

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא 13F73612-CEE1-4DAC-9FB1-FB44478DFF28.jpeg

כדורגל

ליגת העל – פליאוף עליון : מחזור 5 / ניר מועלם :

17:30 מכבי נתניה – מכבי חיפה : נתניה במקום ה-6 כרגע, ובמרחק של 3 נקודות מהפועל תל אביב שנמצאת במקום ה-4 ועד עכשיו יש לה פליאוף לא טוב עם 2 הפסדים ו-2 תוצאות תיקו, כאשר במחזור האחרון היא הפסידה 2-0 להפועל תל אביב בקרב ישיר על המקום ה-4, ומנגד מכבי חיפה סוגרת שבוע חלומי בו היא גם ניצחה בליגה 1-0 את סכנין וגם בגביע המדינה 2-0 את הפועל חיפה, כך שהיא גם שמרה על הפער שלה מהמקום השני על 7 נקודות(הפועל באר שבע) וגם העפילה לגמר גביע המדינה שם תפגוש את ב"ש. הימור – נתניה עם פליאוף גרוע, וחיפה עם פליאוף סביר כי מצד אחד היא משיגה תוצאות אבל היכולת לא מה שהייתה, ולכן אהמר על ניצחון ירוק.

ליגת העל – פליאוף תחתון: מחזור 4 / ניר מועלם :

18:00 מכבי פתח תקווה – נוף הגליל : מכבי פתח תקווה במקום ה-7 בפליאוף, במקום ממנו יורדים לליגה הלאומית, אבל הפער שלה מחוף מבטחים עומד על נקודה אחת בלבד, ואחרי פליאוף תחתון נוראי, הוחלט במועדון לפטר את ניר קלינגר, ולארבעת המשחקים האחרונים יעמוד על הקווים עומר גולן ולצידו יעזרו לו מוראד מגמדוב ואחד מהלוזונים, והם מגיעים למשחק היום אחרי הפסד 1-0 לאשדוד, ומנגד אצל נוף הגליל המצב גרוע יותר, והם מגיעים מהמקום האחרון עם 2 נקודות פחות מפתח תקווה, ועם הפסד 2-0 לביתר ירושלים במחזור האחרון, וחשוב לציין שתוצאת תיקו לא טובה לאף אחד מהמעודנים היום, ואילו הפסד היום, יכול לגמור את הסיפור, לפחות לנוף הגליל. הימור – מכבי פתח תקווה עם ניצחון חשוב.

18:00 קריית שמונה – הפועל חיפה : ק"ש סיימה את העונה והיא כבר חושבת על העונה הבאה ומתחילה להחתים שחקנים, והיא כרגע במקום הראשון בפליאוף ובפער של נקודה על פני חדרה, ומנגד הפועל חיפה במקום ה-3. ק"ש מגיעה למשחק אחרי ניצחון שני רצוף 2-1 על הפועל ירושלים, ומנגד הפועל חיפה ניצחה אומנם בליגה 1-0 על חדרה, אבל הפסידה באמצע השבוע בחצי גמר הגביע מול מכבי חיפה 2-0. הימור – ק"ש עם ניצחון נוסף.

20:00 הפועל ירושלים – ביתר ירושלים : הדרבי הירושלמי ינעל את המחזור ה-4 בפליאוף התחתון, כאשר ביתר מגיעה למשחק מהמקום ה-5 ועם 6 נקודות פער מהקו האדום, כאשר נותרו בקופה 12 נקודות, ומנגד הפועל ירושלים במקום ה-6, אך עם נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום. ביתר מגיעה למשחק אחרי 2 ניצחונות רצופים, כאשר האחרון שבהם היה 2-0 על נוף הגליל, ומנגד הפועל ירושלים מגיעה למשחק אחרי הפסד 2-1 לק"ש. הימור – ביתר מנצחת את המשחק, נשארת כמעט סופית בליגה, ומורידה את הפועל ירושלים אל מתחת לקו האדום.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות העולם – סיבוב שני

12:00, 21:00: מארק סלבי-יאן בינגטאו (4:4)
12:00: ז'או סינטונג-סטיבן מגווייר (11:5 למגווייר)
16:30: רוני אוסליבן-מארק אלן (12:4 לאוסליבן)
16:30: ג'אד טראמפ-אנתוני מקגיל
21:00: ניל רוברטסון-ג'ק ליסובסקי

אתמול, במשחקי הסיבוב השני, משחק אחד שהושלם היה הדרבי הוולשי בין מארק וויליאמס לג'קסון פייג'. וויליאמס המשיך להתעלל בחברו הטוב, וסיים את המשחק בניצחון 13:3, כשאף לא נזקק לסשן הערב עבור כך, לא נעים. עוד התעללות שראינו אתמול הגיעה מצידו של רוני אוסליבן, כשהקורבן הפעם היה מארק אלן. רוקט רוני התעמר באקדוחן עם סנוקר מבריק, שכלל גם כמה גניבות פריימים אכזריות. הסשן הנותר בין השניים היום הוא לפרוטוקול, היות ורוקט רוני צריך פריים בודד על מנת לזכות. שחקן נוסף שנמצא עם הידיים חזק על ההגה הוא סטיבן מגווייר, שהמשיך אתמול את מגמת הסנוקר המצויין מהיום הקודם מול ז'או סינטונג. לסקוטי נחוצים שני פריימים היום על מנת להשלים את הזכייה במשחק. סשן שונה לחלוטין ראינו אחה"צ בין מארק סלבי ליאן בינגטאו. השניים ניפקו כצפוי קרב חפירות קשוח, שנמשך זמן רב, ולבסוף הסתיים בחלוקת פריימים. המשחק הזה יושלם היום בשני סשנים נוספים.
היום ייפתחו עוד שני משחקים של הסיבוב השני. בסשן אחה"צ ייפתח המשחק בין ג'אד טראמפ לאנתוני מקגיל. טראמפ אמנם זכה לניצחון נינוח מול האיראני חוסיין ואפאי בסיבוב הראשון, אך עדיין לא הצליח להביא למשחק את האיכויות הידועות שלו, פחות או יותר כמו מה שקרה ברוב העונה. הוא עדיין אמור להיות פייבוריט מול היריב הסקוטי. עדיין, הגם שהאחרון לא הגיע להישגים מיוחדים העונה, הוא יכול להיות יריב מסוכן מאד, כפי שהראה בהישגים הנאים במהדורות הקודמות של האליפות בקרוסיבל. סשן הערב יפגיש את ניל רוברטסון עם ג'ק ליסובסקי. מדובר בשני שחקנים התקפיים מאד, אך כאן נגמר הדמיון. בעוד שרוברטסון הוא שחקן מגוון מאד, השולט בכל רזי המשחק, הרי שליסובסקי לוקה בחסר במשחק ההגנה, וגם באופי הנדרש על מנת לרשום תארים על הבמות הגדולות. זה יהפוך את האוסטרלי שממול לפייבוריט הגדול במשחק זה. שידורים ביורוספורט 1,2 לאורך היום.

שחמט/ אינדיאני

גביע ארצות הברית – יום שלישי, סיבוב שני, משחקי 2 ופלייאוף

האליפות הפתוחה

21:00 לניאר דומינגז (1) – לבון ארוניאן (0)

21:00 סאם סביאן (1/2) – פביאנו קרואנה (1/2)

הפורמט של התחרות מורכב משני משחקים קלאסיים בכל סיבוב כאשר כל שחקן משחק פעם אחת בשחורים ופעם אחת בלבנים (בדומה לגביע העולם). במידה ותוצאת שני המשחקים היא תיקו השחקנים עוברים לשחק בראפיד בצורה דומה ולבסוף עם עדיין יש שיוויון הולכים למשחק ארמגדון. לבון ארוניאן שמדורג ראשון בתחרות חייב לנצח בכלים השחורים בשביל לכפות פלייאוף מול דומינגז הסולידי.

נשים

21:00 טאטב אברהמיאן (0) – אליס לי (1)

21:00 גולרוחביים טוחיריונובה (1/2) – אירינה קראש (1/2)

הפתעת התחרות אליס לי בת ה 12 ניצחה באופן משכנע את אברהמיאן ששיחקה בעבר עבור צ'כיה והיא בדרך הסלולה לעלות לשלב הבא. בהתמודדות השנייה אירינה קראש, היחידה עם התואר רב אמן בתחרות הנשים, הצליחה לחלץ תיקו מעמדה מופסדת ותצטרך להגן בכלים השחורים מול טורחיריונובה.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

    1. ההדחה של מרפי הייתה פחות מרשימה. היה משחק עצבני ולא איכותי של שניהם (ומרפי העונה לא היה בשיאו). לעומת זאת, מול ז׳או הוא פשוט מייצר סנוקר משובח. הולך להיות מאד מעניין מול רוקט רוני ברבע הגמר (אם וכאשר).

  1. סרג' גונבארי עם הראשון של באיירן מול דורטמונד.
    אם באיירן מנצחת היא אלופת הבונדסליגה לשנה הנוכחית וכמובן שגם היחידה בגרמניה שלוקחת את הסרוויס 10 שנים רצוף….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט