מיאמי תנסה לעשות 0-3 על ההוקס, הבאקס והסאנס ינסו לחזור לכיסא הנהג אחרי פציעות שוברות לב ביום שישי הגדול! / דור בלוך

מיאמי תנסה לעשות 0-3 על ההוקס, הבאקס והסאנס ינסו לחזור לכיסא הנהג אחרי פציעות שוברות לב ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 אטלנטה הוקס (0) – מיאמי היט (2):

איזה הבדל שנה עושה.

בשנה שעברו היו אלה ההיט שנוגבו בסוויפ בסיבוב הראשון על ידי האלופה שבדרך ואילו אטלנטה הלכה כל הדרך עד גמר המזרח, ואילו העונה הסידרה בין השתיים עוברת לג'ורג'יה אחרי שני נצחונות משכנעים של מיאמי בשני המשחקים הראשונים, כשהפרשי הרמות נראים ברורים.

המשחק הראשון לא היה ממש תחרותי לרגע, כאשר ההתקפה של ההוקס פשוט לא הצליחה להיכנס למשחק וקלעה 20 נקודות בממוצע לרבע בשלושת הרבעים הראשונים ב-28% משלוש בלבד. גם במשחק השני הקליעה משלוש לא ממש הייתה בכיוון, אבל ההוקס בכל זאת הצליחו להיות קרובים יותר שהיה מחריד מבשחק הראשון עם 6 והיה מזהיר במשחק השני עם 29, איזה בוגדנוביץ' נקבל הפעם? יהיה מעניין לראות.

אבל בכל מקרה נראה שלאטלנטה של השנה פשוט חסר לפחות גבוה אחד ברוטציה כדי להתמודד עם ההיט. מי שקלט את הרכות בצבע של ההוקס במשחק השני היה באטלר שהתפוצץ ל-35 נקודות ופשוט לא הותיר להוקס סיכוי לגמרי לבדו בערב שבו הירו ולאורי קלעו רע מאוד מחוץ לקשת.

נקודה נוספת שצריך להידרש אליה היא שטריי יאנג לא מצדיק בסדרה הזאת את ההייפ. 25 היו לו במשחק השני עם 2 מ-10 לשלוש, ורק 8 ב-1 מ-12 מהשדה במשחק מספר 1, בוודאי המשחק החלש ביותר שלו העונה. זאת נקודה שלדעתי היא לא מספיק מדוברת עד עכשיו כי ההוקס מלכתחילה לא צופו להיות תחרותיים בסדרה הזאת, אבל אם יאנג לא יצליח להעמיד לפחות משחק אפי אחד בסדרה הזאת יהיה צריך לחשוב מחדש על המעמד שלו בליגה (למשל האם הוא עדיין בטיר של מוראנט? לא בטוח), בלי קשר לעובדה שההוקס חייבים לחשוב מחדש על הסגל שמסביבו.

מאוד קשה לנצח שלוש פעמים רצוף בפלייאוף, ושתי הקבוצות האלו לא הראו בשני המשחקים הראשונים פער שלא שווה לפחות ניצחון אחד של האנדרדוג, ובכל זאת, התחושה שלי היא שאטלנטה קצת שבורה, ואילו מיאמי מריחה דם.

הימור: ההיט ב-5

3:30 שיקאגו בולס (1) – מילווקי באקס (1):

אם היו אומרים לכם שהסדרה הזאת חוזרת לשיקאגו במצב של 1-1 אולי לא הייתם בהלם מוחלט, וזה בוודאי לא היה גורם לכם לחשוב מחדש על התוצאה הסופית של הסדרה הזאת נכון?

אחרי הכל כשנכנסנו לפלייאוף שיקאגו נחשבה אולי לחלשה מבין כל קבוצות הפלייאוף ומילווקי נחשבה אולי לחזקה שבהן. אבל מה שהיה משמעותי יותר במשחק מספר 2 מהניצחון של שיקאגו הוא הפציעה של מידלטון שצפוי להפסיד את כל הסדרה הזאת ולגבי ההמשך אלוהים גדול.

מילווקי הזאת נבנתה, בעיקר במישור ההתקפי, כקבוצה מאוד מאוד רזה מסביב ליאניס. הרבה יאניס, קצת ברוק לופז (שבעצמו חחוזר מפציעה) ממש מעט ג'רו הולידיי וממש הרבה כריס מידלטון שבלא מעט משחקים זורק יותר מיאניס או קרוב אליו. הפציעה שלו הופכת את המצב ההתקפי של הבאקס, שגם איתו ובנצחון שלהם קלעו רק 93.

יש להניח שהדקות של מידלטון יתחלקו בין קונטון וגרייסון אלן, אלא אם כן הם ינסו ללכת סופר ביג עם פורטיס או איבקה לצד לופז (לא רעיון רע בהכרח אגב), ואם הייתי אוהד מילווקי הייתי מרגיש פחות נלהב לגבי האפשרות הזאת.

אולי הבעיה הקשה יותר היא שמילווקי איבדה את היתרון הכי גדול שלה – היכולת לתת ליאניס לשמור על שחקן פחות דומיננטי, כששני הבולדוגים האלה, שניים משחקני ההגנה הטובים בליגה שומרים על שני הקלעים הדומיננטיים של היריבה, ולשיקאגו יש 2 כאלה מובהקים – דרוזן ולווין. אז מי בבאקס הולך להעלות את הרמה בהגנה? ווס מתיוס? יאניס ייצא מהצבע כדי לעזור? מי ימנע מדרוזן לעשות בדיוק את מה שעשה במשחק מספר 2 – 41 נקודות בלי אף קליעה משלוש (2 זריקות בלבד)?

כדי לא להיסחף למסקנות מופרכות מצד אחד, וגם לא להמעיט בערך הפציעה של מידלטון צריך לחשוב על הסדרה הזאת ועל מילווקי מחדש. מילווקי ללא מידלטון היא קבוצה חלשה מסביב לכוכב ענק, משהו מהסוג של שיקאגו של המחצית השניה של שנות ה-80, וקליבלנד של לברון (סיבוב ראשון). היא תעשה פלייאוף בוודאי, אולי אפילו תעבור סיבוב או תגנוב גמר אזורי, אבל היא לא קונטנדרית אמיתית.

מה זה אומר? שמילווקי כנראה תעבור את שיקאגו אבל יאניס יצטרך לעבוד הרבה הרבה הרבה יותר קשה ממה שהוא היה אמור. שימו לב שכבר במשחק מספר 2 הוא שיחק 40 דקות לעומת 34 במשחק הראשון, וזה לא רק הדקות, זה גם המאמץ ההגנתי וההתקפי וכמובן יותר משחקים. ולכך יהיה מחיר בהמשך הדרך.

הימור: מילווקי ב-8

4:30 ניו אורלינס פליקנס (1) – פיניקס סאנס (1):

אם היו אומרים לכם שהסדרה הזאת תחזור לניו אורלינס ב-1-1 הייתם חושבים שמישהו התחרפן. לא פחות.

ניו אורלינס היא קבוצה חמודה, וסיפור נעים, באמת, אבל מדובר בקבוצה שמובילים אותה שחקן שעד העונה לא ממש ראה פלייאוף, כינור שני לקבוצה שהלכה לטנקינג, אכזבת לוטרי ענקית (הייז), ושחקני סיבוב שני או בלתי נבחרים (אלברדו, ג'ונס).

והקבוצה הזאת מצליחה במשחק מספר 2 לגנוב את הביתיות מקבוצת עונה סדירה היסטורית לא פחות, קבוצה שנותנת רצף של שנתיים ורבע בערך ברמה הכי גבוהה שהכדורסל ב-NBA יכול להציע.

אז כן, חייבים להתייחס לפיל שבחדר -הפציעה של בוקר שקלע 31 נקודות במחצית הראשונה ונפצע מייד בתחילת השניה של משחק מספר 2, היא מכה קשה עבור הסאנס, מדובר בקלע המוביל שלה, ושחקן שהכניס את עצמו לשיח ה-MVP העונה, והוא צפוי להחסיר את יתרת הסדרה.

אבל לפיניקס בשונה ממילווקי יש הרבה מאוד כלים במיוחד באגפים. קודם כל כריס פול מסוגל להרים נטל נקודות גדול יותר משהוא מרים כאשר משחק לצד בוקר. הניסיון לעשות את זה במשחק מספר 2 התרסק קשות (5 מ-16 מהשדה) אבל אני מייחס את זה לנפילה נקודתית וחושב שנראה פול הרבה יותר מדוייק הלילה. מעבר לכך, פחות דקות לבוקר זה לא אומר יותר דקות לקונטון ומת'יוס, זה אומר יותר דקות למיילס ברידג'ס, ג'ונסון ופיין, שחקנים מוכחים שמכירים את המערכת הזאת ופועלים בתוכה היטב, ובמידת הצורך גם של שאמט וקרייג.

לאור כל האמור, ולאור העובדה שאני לא חושב שמקאלום אינגרם וג'ונס יקלעו יחד 11 מ-16 (!!!) משלוש גם במשחקים הבאים אני הרבה פחות מוטרד בשביל פיניקס מאשר אני מוטרד בשביל מילווקי, פערי הרמות עדיין נראים לי מאוד מאוד גדולים, אבל פיניקס כעת מגיעה עם יותר קילומטרז', יותר פציעות ויותר הפסדים ממה שהיא הייתה רוצה לקראת המשך הדרך ועם היכולת של גולדן סטייט עד כה הדרך לגמר כבר נראית הרבה פחות בטוחה עבור הסאנס.

הימור: הסאנס ב-15

לפוסט הזה יש 348 תגובות

  1. פיניקס נראית אבודה בלי בוקר והיא היום נמר בלי שיניים, מילווקי תתגבר, ומיאמי תנצח, אבל לדעתי תפסיד בסיבוב השני

  2. תודה על הפרוויו
    זורם אתך בהימורים. החבורה הקשוחה בראשות פי ג'יי טאקר אכן תטרוף את אטלנטה החביבים.
    פיניקס תנצח. תרנגול עיוור מוצא גרגר רק פעם בסדרה.
    ומילווקי בצרות. לא הייתה ממש דורסנית השנה כמו שנה שעברה כשהכל התחבר וטיקטק (ולא במשמעות שצילמו את זה לטיקטוק)
    🤣

  3. תודה דור אחלה קדימון.
    שלושה ימים קשוחים, שביל הגולן, מהחרמון עד עין זיוון, 46 קילומטר ברגל עם קמפינג פראי בלי שירותים ומקלחת, רזיאל – אתה היית מתחבר!
    הרגו אותי
    😬😬😬
    הברכיים שלי כמו של כמו של קאוואי ומורי, הקרסוליים כמו של לברון והורטון טאקר, הגב כמו של פורטר ג'וניור וחתול בשקית…
    .
    אבל חזרתי
    🙂
    אטלנטה,
    שיקאגו,
    פליקנים
    תרשום פאני, תרשום
    🙂

      1. באמת מסלול מדהים יש ימים שכל מטר רוצים לעצור לתמונה. הרמה זה משהו ועוד לא הגענו לחלק הדרומי שלה.
        יונתן הכל סבבה המסלול מחולק למיקטעים ואפשר לשים מכונית בסוף כל מקטע ואז לישון בצימר או משהו כזה. לינת שטח זה סבבה למי שאוהב. לא חייבים 🙂

    1. עשיתי את המסלולים הללו לפני כ 30 שנה עם חברים. שבוע בגולן כולל לינה על הדשא במעלה גמלא ובבית ספר שדה גולן, הייתי אז מדריך בחברה וישנתי חינם בבתי הספר שדה בכל הארץ. היו זמנים.

      1. איזה כושר? הגעתי מפורק שחקני אנ בי איי לא יכולים לעשות את המסלול כי אין מספיק הפסקות חחחחח בלילה ראיתי באוהל בטלפון את ברוקלין כמו חוראני חחחח

  4. מילדטון משחק קודם לקח 3 זריקות עד למחצית עד שהופיע הספיק להיפצע וגם פורטיס עם פציעה בעין, הסגל של מילווקי מתקצר, יאניס פגיע בלי מילדטון
    גם אחוזי העונשין שלו ממש לא כמו בעונה הרגילה
    מקבל עבירות תוקף יותר מדי אגרסיבי. קרואסו שומר את כל מילווקי לבד. אם דרוזן ימשיך מהמשחק הקודם שיקגו ב6

  5. כבר אין אמונה באטלנטה. טריי יאנג ייקח זריקות גרועות ולחפש עבירות, ולאורי ימשיך להימרח על הפרקט שני דברים שבטוח יקרו

  6. מקווה שהפליקנס ימשיכו להלחם כמו שעשו עד עכשיו, הפציעה של בוקר זה בהחלט הזדמנות לנצח עוד משחק או שתים, אין לנו מה להפסיד, כולם ניבאו שזה יהיה סוויפ קל של פיניקס, כל משחק נותן עוד ניסיון וביטחון לקבוצה.
    מעניין אם יהיו שינויים בחמישייה שלנו, עכשיו שבוקר בחוץ והכול די נופל על פול הייתי שוקל לפתוח עם אלברדו ברכז שיעשה חיים קשים לפול ומוותר על הייז, אינגרם ב 4 הרב גונס ב3 ישמור על מיקאל בריגס.
    סומך על וילי גרין שיעשה את ההתאמות

    1. יופי של פריוויו תודה דור. פיניקס התגברה השנה על כל החסרונות חוץ מהחסרון של בוקר. יחד עם זאת אמור להיות שם מספיק עומק. נראה. לגבי שני המשחקים האחרים יש מצב לקצת הפתעות תודה דור

      1. הסאנס הסתדרו מצויין השנה גם בלי בוקר, אבל הפלייאוף זה סיפור אחר כי הקבוצה השנייה מתכוננת אליך אחרת.

    1. שארלוט לא היתה על הרדאר שנים. קבוצה לא מעניינת. בורגו אולי לא הפך אותה למנצחת קבוצה עם בעיות משמעותיות במשחק ההגנה שלא נפתרו לאורך הזמן אבל הוא הפך אותה לחובת צפיה הקבוצה הכי כייפית בליגה.
      חבל.

    1. מפגרים אבל נראה חי שהוא לא ככ הסתדר עם השחקנים הוא כל הזמן קילל אותם והיה על סף להכות אותם. גם לי סא לעשות את לפעמים וזה מובן לגבי בורגו עם כמות הקליר פאתס של ציידי החוזים שלו.
      בשארלוט כל צעיר מחפש שם ברינקס. למאלו פרסום ותהילה, ברידגס ברינקס, רוזיר לשים נק, אוברה ברינקס. הגנה לא מעניין שם איש. הם יצטרכו לחשןב מה לעשות. ופלאמלי אולי השחקן הנגר בליגה

  7. מילווקי בבעיה קשה בלי מידלטון, שחקן יוצר נפלא ומגן טוב.
    מול מיאמי או בוסטון יהיה לה מאוד קשה עד בלתי אפשרי.
    פיניקס גם בבעיה קשה להמשך; אני מניח שהם יעברו את הפליקנס (בלי הרבה בעיות) אבל למפגש עם ג"ס הם כבר לא פייבוריטיים בלעדיו.

    1. למרות הסיכון שאוהדי פיניקס באתר ישנאו אותי עוד יותר – עם כמה שהפליקנס נראים כמו טרף קל, שווה להתייחס אליהם ברצינות. ווילי גרין הפך אותם לקבוצה שממש מזכירה את פיניקס. התקופה הטובה האחרונה קצת מזכירה את הריצה בבועה שם פיניקס התחברה.

        1. לכם לא. עגל והטרול טענו שכן.
          לכם, אם פיניקס יעלו הערב למשחק מכריע מולי ומול ארבעת החתולים העצלנים שמקיפים אותי, אתם לא תחשבו שזה טרף קל.

      1. בטח להתייחס ברצינות. הם נראו כמו טרף קל לפני תחילת הסדרה, ואז נצחו משחק עוד כשבוקר שיחק. עכשיו עם הפציעה של בוקר זה יכול להיות מסוכן.
        העיקר שהם יצליחו לנצח בינתיים עד שהוא יחזור, רוצה אותם בריאים בגמר הכללי.

  8. הנתון שרץ עכשיו באינטרנט (באדיבות סת' פרטנאו) הוא על אחוז זריקות מיצירה עצמית (אם בוחרים להתייחס בגדול לכל אחזקת כדור לפני הזריקה מעל שתי שניות כיצירה עצמית).
    יוטה, ברוקלין וטורונטו שבצרות בצמרת הבידוד. אבל מיד אחריהן פילדלפיה, דאלאס ופיניקס. יוטה וברוקלין קצת יותר בודדות בפסגה מהשאר כשהן היחידות שעוברות את ה-60% יצירה עצמית מסך הזריקות, קפיצה לשתיהן מהעונה הרגילה.
    בצד השני של הסקאלה – גולדן סטייט מובילה כצפוי, מילווקי, ניו אורלינס ודנבר.
    https://twitter.com/NbaInRstats/status/1517543756983152641?t=9NHtJDiH8yIq9nn9C7ipWw&s=19

    1. לא כל זריקות ה-"ייצור עצמי" נולדו שוות.
      יש iso בנוסח ברוקלין,
      ויש את המידע ריינג' של פול ובוקר שמגיע אחרי הפיק אנד רול.
      ההבדל?
      התנועה של השחקן החוסם/מתגלגל וקריאת ההגנה של השחקן עם הכדור.
      מה שהסאנס עושים זה לנצל עד תום את בחירות ההגנה (לא סתם לכרטיס פול ולבוקר יש כמות גדולה כל כך של אסיסטים) –
      לייאפ, דאנק, מיד ריינג' על מיס מאצ', או שלשה ממבט חופשי.
      ההגנה בוחרת את הרעל, הסאנס מיישמים.

      1. ברור, בגלל צריך להבין מה קוראים ולדעת מה רואים ולא סתם לחפש מה יוכיח את הטענה שלי (לא אתה, כמובן).
        המספרים הוגשו כפי שהם, ללא פרשנות. והפרשנות שלך לגבי פיניקס היא כמובן נכונה. אני יכול להוסיף לגבי ברוקלין שזה מראה כמה ההגנה של בוסטון עובדת קשה בסדרה. ולגבי יוטה שאין לי שמץ של מושג כי ראיתי במצטבר בערך ארבע דקות מהמשחקים.

        1. חחחחח אני מבין של-ללל יש אויב חדש
          בוגד פנימי,רוצח מקצועי?
          דה שוט אתה מסתובב עם מטרה מודבקת על הגב
          מהר לכפר,ננסה לתקן אותך

  9. כל פציעה יכולה לשנות סדרה (למעט אם משחקים מול יוטה).
    קשה לראות את מילווקי מפסידים לשיקגו, אבל במשחק האחרון שיקגו שיחקו אחלה ואם ייצא להם עוד אחד כזה היום יש להם סיכוי להפתעה.
    מקווה ׳ אטלנטה יתנו פייט היום וגם ניו אורלינס שיהיה מעניין.

  10. תודה דור.
    על אף הסיכוי להישמע הזוי (כרגיל אני מניח)
    ההבדל בין ההיט להוקס כרגע הוא בשלשות שצוללות פנימה. ההיט על 39% בפולאפס, ו45% בקאצ'&שוט בעוד ההוקס על איזור ה29% בשני אלו. ההיט על 44% בשלשות פינתיות בעוד ההוקס על 26%. ההיט על איזור ה42% ב6+ פיט ו41% בזריקות של בין 4-6 פיט בעוד ההוקס גם כאן על איזור ה28%. נציין שבעונה הרגילה ההיט היו הקבוצה הטובה ביותר ב% לשלוש עם 37.9% וההוקס במקום השני עם 37.4%.
    אם זה יתחיל להתיישר אז הסדרה תאוזן.
    .
    לטעמי ההוקס הציגו הגנה מצוינת במשחק האחרון והוציאו לגמרי את באם מהמשחק, בסוף יום ענק של ג'ימי ושלשות שנכנסו בצד אחד ולא בצד השני הכריעו את המשחק. שיהיה לנו בהצלחה היום

    1. היום הזבל הגינגי יתפוס אולי 1 מתוך 20 המשחקים ןיקלע איזה 5 שלשות סוף סוף? בכלל הנגרים בבית מרגישים יותר בטוח. בוגי שרף הכל משחק שעבר אז סביר דהוא ינגר.
      גאלו חייב לנו וטריי הגיע הזמן שהשלשות יתחילו להופיע
      יאללה לנגב את הנגרים

    2. לא הזוי בכלל.
      אבל די far fetched שאטלנטנה תיקח בסוף את הסדרה. מיאמי היו מאוד משכנעים כל העונה.
      קאפלה חייב לחזור, השלשות חייבות להיכנס, וכל השחקנים צריכים להיות מחויבים בהגנה בשביל שיהיה סיכוי סביר לאטלנטה.

    1. אגב אני מוצא את זה בזיוני שאחרי משחקי קדם עונה,82 משחקי עונה רגילה וטיסות המשך שנה שלמה,כשכל העונה מוטלת על הכף ו2 דקות לסוף המשחק של להיות או לחדול- שחקנים לא מפוקסים,לא מנסים להיות ראשונים לכל כדור ולא עושים בוקס אאוט

  11. Boston Celtics center Robert Williams III is reportedly expected to play in Game 3 of Boston's first-round playoff series against the Brooklyn Nets on Saturday.

    According to ESPN's Adrian Wojnarowski, Williams plans to play limited minutes in Game 3 before taking on "a significant minutes load" in Game 4 if all goes well.

  12. העכברוש נבעט לכביש,סאנס עושים ברביקיו מהציפציפים
    ומילווקי עושה מעשים מגונים על הקרחת של קארוסו

  13. לאוהבי לייקרס. הפליטים שלכם קרוזו, אינגרם ודיאנגלו מככבים בפלייאוף הזה. כולם היו אצלכם על משכורות רוקי

  14. רזי, העכברוש 1 מ-3 מה-3. הוא קלע אחת ממרחק גדול וכולם מתלהבים, ואז מיד אחרי מחמיץ מאותו מרחק והירו שם שלשה. הייתי אומר שרייט יותר מכל אחד אחר מוביל את ההאוקס

  15. אטלנטה נותנים להירו להרוג אותם
    חייבים לעשות חסימה ליאנג עם השומר של הירו
    הירו הוא אחד משחקני ההגנה הגרועים בליגה ויאנג יעשה ממנו פורפרה

  16. מנחם
    אני לא סובל את העכברוש הזה מכל מיני סיבות.
    עזוב את הפלופר, הוא לא חוזר להגנה ומשאיר את קבוצתו בפליאוף 4 מול 5.
    איך אני אביא לחם וזייתים עם אחד כזה? שיקלע סל מהבויידם…

  17. מקמילן חייב להיות מפוטר איך שיש באזר במשחק התקפה אחרי התקפה בלי הכרה חוטף 3 שכל שחקן של ההיט לגמרי לבד על הקשת על ואני גם לא רואה דאבל טחם על אף אחד אז על מי שומרים השחקנים שם? 🤣🤣

  18. הכי מצחיק זה שגימי נופל אחורה בשלשה כאילו מישהו דחף אותו חזק.
    אין להם בושה לשחקנים האלה. השופט היה קרוב ולא היה בכלל מגע.

  19. מיאמי זה כמו טורונטו עם קצת.יותר כשרון
    פול ספיד בעונה הרגילה אבל בפלייאוף כשכל הקבוצות. פול ספיד רואים את היכולת האמיתית שלהם

    1. מיאמי זה הראפס משופרים בקצת עם יותר כשרון לגמרי ועם מאמן יותר טוב כמו שאמרת משחקים גם אותו סגנון בדיוק. אם פילי לא עושה גמר מזרח כשלון אדיר מיאמי וראפס זה באמת קליר פאת לגמר במזרח. יאללה מקווה שהיום סוגרים עניין ואמביד הביא את המטאטא

  20. איך נפטרים מהוארטר זו המשימה הקשה של שלנק הבן אדם הזה לא שומר ולא קולע איך הוא משחק אצל האהבל מקמילן לא ברור כמו סימונס רק אם יפצע אחרים יקבלו הזדמנות שם.
    אגב סל הנצחון של טריי זה בזיון להגנת ההיט היו חייבים לבוא עליו כולם ולאלץ למסור למישהו אחר אין מצב שאחרים היונקולעים.

    1. אתה לא מעודכן
      המערבל חזר ללוד ואצלי בגינה.
      אחמד ניסה לגנוב אותו שוב פעם אבל השכנה דיווחה למשטרה.
      הגנבים נתפשו ושוחררו על ידי בג"ץ….

  21. לא הבנתי מדוע אינגרם כל כך הרבה זמן בחוץ?
    הוא וגרהם עשו את היתרון הזה שנמחק עכשיו. הם צריכים לחזור ומהר.

  22. הפציעה של בוקר עוד תסדר לאיטון חוזה מקס.
    רוב המאמנים באנביאיי הם אהבלים גמורים. אין להם מושג איך להשתמש בשחקנים שלהם, הכל מקרי. שודדים בחליפות.

  23. הנה ציפי במומחיותו וגאוניותו הרבה אוסף עוד 2 קליעות מהקו.
    כל מה שצריך לעשות זה להרים ידיים עם הכדור על ידיים מושטות של שחקן אחר לזרוק ראש וזה קליעות.
    גועל נפש

  24. שמעון תזכור איפה שמעת את זה קודם
    פילי הולכים לנקום את כולם בפלייאוף הזה
    מחר שולחים את הראפס הבייתה עם מטאטא ואמביד נקם את קוואי
    הוקס יעיפו את מיאמי וגם יקבלו מטאטא מפילי לנקום את שנה שעברה
    ואז הנקמה הכי גדולה נגד הנזלת הירוקה בבוסטון
    revenge best served cold

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      לא יכול לחכות לגמר מזרח שכזה.
      תכין כל מיני תירוצים מראש….
      הנזלת הירוקה יעשו ממכם פיתה אדומה.

  25. מקווה שוילי גרין יאפס את הקבוצה בהפסקה, מאז ההרחקה די הלכו לאיבוד.
    המשחק תלוי בנו, פיניקס משחקים רע ומתעסקים בעיקר בפלופים

    1. הטיימלורד חוזר כנראה במשחק מחר.
      לפי ברזנייבסקי, הטיימלורד ישחק במשחק הקרוב ואם יהיה מספיק טוב ישחק יותר ברביעי.

  26. ים של דמעות, הבלוג החי הזה.
    משעשע.
    .
    השופטים כל כך רוצים שהסאנס ינצחו,
    עד שהמחצית הסתיימה עם 15 ניסיונות מהעונשין לפליקנס מול 9 של הסאנס.
    .
    ו-21 הנקודות של אייטון במחצית הן בעיקר פלופים.
    (וגם שלשה, הוק שוט , מיד ריינג', לקח את JV לסל בכדור, אבל שיהיה…)

    1. פול מתבכיין לשופטים על כל דבר, זורק את עצמו על שחקנים ומבקש פאול, קרודאר גם למד ממנו לזרוק את עצמו, פשוט משחק מגעיל ולא ספורטיבי של פיניקס.
      ההרחקה של הייז ממש הזויה

      1. היה שם פלייגראנט ברור אבל לא הצדיק הרחקה וכולם ראו איך הפלופר קראודר מדליק אותו.
        שיקול דעת היה לתת פלייגרנט בלי הרחקה או להעיף את שניהם.
        קראודר הוכיח שהוא מלוכלך בעבר כולל פציעות רציניות של שחקנים אחרים.

    2. הסלים של אייטון לא פלופים ולא בטיח
      השיפוט בסדר גמור.
      בכל זאת ציפי וקראודר עם פלופים שהשופטים קונים.
      בעבירות שתי הקבוצות בשוויון אגב.

  27. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    קראתי עכשיו מה בן סימונם אומר על עצמו וזה כל כך מצחיק.
    הוא טוען שה IQ שלו "כל כך גבוה!!!!!" עד כדי כך שהוא יכול לשחק עם קיירי וקיידי. הוא יודע איך הם רוצים לשחק.
    איך נתתם לדפר הזה חוזה מקס יה שימון?

  28. בוקר, הצטרפתי
    פליקנס משחקים כדורסל מפגר ופרימיטיבי. אינגרם / מקולום לוקחים כדור ומשחקים בידוד.
    אבל זה נראה די מספיק כי פיניקס נראית פשוט אנמית בלי בוקר.
    ראיתי אייטון ניגב מחצית ראשונה אבל כמובן כשאני מסתכל כבר כמה דקות לקח לי זמן להבין שהוא על המגרש…

  29. טוב נכנעתי.
    בשבת הנטס ידרסו את הסלטיקס, זה שימון אמר אבל ברצינות, איזה סיכוי יש להוסטונאים מול טוני ברודרס ופוסטר.
    אני כבר רואה 40 זריקות עונשין לטובת KD וקיירי. לא צריך להיות תש"ש בשביל לדעת שלשם זה הולך.

    1. זה ברגיל.
      שנה הבאה שוקלים להוסיף בליגה אופציה לצ'אלנג' של הקהל בבית. מתוך כל שריקות האויר שלא מראים הם יוכלו לבחור אחת שיהיו חייבים להראות. גם שם ישמרו החוקים הקבועים שגם אם כולם רואים שלא היתה עבירה השופטים תמיד רואים את דני דין שלנו

  30. גיין בונד, הבת של…
    Heads Up Celtics Fans. Game 3 Refs are Scott Foster and Tony Brothers.
    When the NBA wants to extend a Series. These two show up. Watch for Ticky Tacky Fouls and
    one of the Celtics being Ejected due to complaining about Calls.

    1. כריס פול החליט שהוא ינצח את הפליקנס בעצמו אולי זה יספיק מול הקליר פאת של הנוצות המלטפות של השקנאים אבל לא בטוח שזו הטקטיקה הנכונה.
      אייטון מיובש לחלוטין ברבע הזה

    1. נעלבתי בשם האמבה. יצור מוצלח מאד ומותאם ביותר לחיים על כדור הארץ. חי מאות מליוני שנים תוך כדי הכחדות רבות של אין ספור מינים.
      בהשוואה לאמבה, החיה שהולכת על 2 קיימת מיליון וקצת שנים. שתעבור פגיעה של מטאור כמו שאכלו הדינוזאורים או שניים האמבה אולי תתחיל להתייחס אליה.
      ועל השוואה לפליקנס בככל אין על מה לדבר

  31. הפליקנס חרפה לקח לווילי גרין 4 התקפות רצוף שיונאס צריך להיות על הספסל הבעיה סנאנס גם פח וחא תחליף לכן צריכים להילחם בחסימות גונס לא נלחם בכלל ישר מוותר. למה אלברדו לא לוחץ אותו לא יאמן חוקי לברון

  32. לא יאומן איזה פליאוף גרוע, ההגנות לא קיבלו את הממו של שימון, כמעט כל השחקנים פחים אשפה מלאים בנשורת של נגרים, לא מבין למה בכלל לצפות במשחקים

    1. יש הגנות שלא מוסגלות לסגור את כל הנתיבים, זה לא דבר פשוט, לכן פול חוגג מהמיד ריינג, אבל לא מצפה ממך להבין שפול שחקן התקפה עילאי, השנאה שלך מעוורת וגורמת לך לחפש בכח כל דבר כקליר פאת

        1. סורי אבל הסגנון שלך פשוט מגעיל אותי, אתה סתם גיבור על המקלדת, כריס פול הוא שחקן כדורסל נהדר, להגיד שהוא זבל מפריע לי כאן בהופס

          1. אף אחד לא אמר שהוא לא כדורסלן מצויין אבל עדיין זבל שלא נשמר כראוי, נשמר בדיחה האמת. אלברדו כל השנה לחץ שחקנים למה הוא לא שומר על פול והרב גונס האהבל הזה מחכה לו על ה3? ואז בא חסימה והוא זז נשאר על יונאס או נאנס ושניהם הולכים אחורה ונותנים לו לזרוק בלי שמירה 10 התקפות ברצף? באירופה זה לא היה קורה😎
            הרב גונס בכלל היה בושה היום בהגנה

            1. גם בשכונה שלך זה לא היה קורה, בטח לא לך, מזל שאתה לא באן בי איי, היית שובר את כולם ולא היתה שום תחרות

  33. לארי נאנס אסור לו לראות דקת כדורסל קיבל 10 זריקות.לבד בלי שומר ברובם לא פגע אפילו בטבעת איזה זבל מה שהלך על.פול ברבע האחרון פשוט שערורייה שמירת לברון כל הזריקות בלי שומר בליצלחץ בלי כלום

  34. פשוט ניהול גרוע של הרבע האחרון, כל כך מרתיח איך הפסידו את המשחק ככה, פיניקס ממש לא טובים ולפליקנס יש סגל שצריך לנצח את הסדרה הזאת

    1. אכן לא משחק גדול של הסאנס,
      אבל אייטון גדול על הפליקנס בכמה מידות,
      וכריס פול עדיין יכול להעביר שיעורים בקבלת החלטות במאני טיים.
      בדקות של אייטון הסאנס בפלוס 16

  35. "לא חוזה מקס" ו-"ציפי הזבלה" מובילים את הסאנס לניצחון במשחק חוץ.
    .
    אולי זה פחות מפתיע, לאור העובדה שהם הצליחו להוריד מהקבוצה את הנטל של "קלוריות ריקות".

  36. לנצח במשחק חוץ בו הקבוצה קולעת רק 4 שלשות מ-26 ניסיונות זה מרשים (אבל דורש תיקון. לא בכל יום).
    .
    בסופו של יום מה שניצל את המשחק זה הפיק אנד רול של פול ואייטון.
    במחצית הראשונה אייטון חגג על הפליקנס,
    ברבע האחרון פול.

    1. חחח זה הכל היה קליר פאת, פול חגג ברבע האחרון כי השמאגיד הוריד הוראה למטה בלייב להגנה של הפליקנס לתת לו נתיב פנוי, זה גם נבע מהשיקול של השימעונגיד שאייטון לא אמור לקבל כדורים ברבע האחרון אלר רק בראשון. הכל צפוי מראש.

        1. בוקר טוב, אצלי כבר צהריים האמת, אני צופה בשקט במשחקים אין לי כוחות להיות שותף בבלוג החיי יותר מידי, אבל הייתי חייב קצת לאזן קצת קארמתית את כל הטינופת שנשפכה כאן.

          1. אתה צודק, אנחנו מלכלכים, לא מתווכח.
            מתנהגים פה יותר גרוע מאוהדי ביתר ירושליים.
            פעם אחת שרפו שם מועדון והיה מערכון של שלושת הגוקרים משבת בבוקר על אוהדי ביתר שהוציא להם שם רע.
            מי אשם? ניסים אלוני או יוסי בנאי?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט