גולדן עלתה ל-0:3, ניצחונות חוץ לממפיס ודאלאס / צוות הופס

היום בצוות: אבי טרכטמן (המשחק של גולדן סטייט), רועי ויינברג (השניים הנוספים).

דנבר נאגטס (6) 113 – גולדן סטייט ווריורס (3) 118

מצב הסדרה: 3:0 לגולדן סטייט

הנה שתי קלישאות:

  1. סדרה לא מתחילה באמת עד שיש נצחון חוץ – זה היה קרוב היום, אבל לא.
  2. אף קבוצה לא חזרה מעולם מ 0-3 ואת זה בדיוק גולדן סטייט ניסתה להבטיח, ואף הצליחה. אולם, כזכור, דנבר היא מהקבוצות הבודדות שאולי לא חזרה לניצחון מהמצב הזה, אבל כן חזרה פעמיים מגרעון 3-1, כך שהכל עוד יכול לקרות.

והיה גם משחק, כלומר עוד משחק שבו שלישיית הגארדים האדירה של גולדן סטייט מוכיחה לעולם שוב שמדובר בשלישיית הגארדים הטובה בעולם, כשהפעם לפחות במחצית הראשונה מצטרף אליהם אף גארי פייטון ויוצר רביעיית גארדים אימתנית. ואם להיות הוגנים, היה זה עוד משחק שבו גולדן סטייט הובילה לאורך רוב המשחק, גם אם בהפרשים קטנים. רבע ראשון אדיר של יוקיץ' עם 12 נקודות לא הספיק להביא את דנבר ליתרון (הווריורס סיימו את הרבע ביתרון בן 2 נקודות למעשה) כשברבע השני שלשות של וויגינס ופייטון הביאו את ההפרש לשיא בן 12 נקודות באמצע הרבע.

ריצה של 2-11 לטובת הנאגטס בפתיחת הרבע השלישי החזירה את דנבר למשחק כשמיד אחר כך שני אסיסטים נאים של יוקיץ' לארון גורדון (שנתן רבע שלישי נפלא) נתנו את יתרון השיא לדנבר במשחק, בן 5 נקודות. גולדן סטייט חזרה לעניינים בעיקר בזכות ג'ורדן פול וקליי תומפסון, ועם 6 דקות לסיום המשחק הובילה ב-4 אולם דנבר לא אמרה נואש עדיין כשיוקיץ' וגורדון (במשחק שיא, אפשר לומר) ממשיכים לנעוץ את שיניהם ולהשאיר את המשחק צמוד צמוד אבל בסופו של דבר נקודות של סטף ושל פול, לצד פעולות הגנתיות מעולות של גרין בחטיפה על יוקיץ' (שהזכירה בעיקר את החטיפה ההיא של ג'ורדן על מאלון) ושל איגודלה קשישא בחסימה על ניסיון שלשה של בארטון, השאירה את הניצחון אצל האורחת שצריכה עוד ניצחון אחד לפרוטוקול למפגש מול מי שבהתחלת היום חשבנו שאולי תהיה מינסוטה, ובסוף היום נדמה שהיא כנראה תהיה ממפיס.

את הווריורס הובילו שלישיית השלשנים או הספלאש טריפלטס, כשהם מחלקים ביניהם 80 נקודות כמעט שווה בשווה (רק קליי קלע נקודה פחות מהשניים האחרים) באחוזים טובים. פייטון כאמור עם מחצית ראשונה מעולה של 100% ו 11 נקודות ,ודריימונד מסר 10 אסיסטים.

בדנבר, יוקיץ' אלא מי בעוד משחק כל יכול, הפעם עם 37 נקודות ו-18 ריב'. גורדון עם 18 ו-12 ריב'. בארטון קלע 13 ומוריס 10.

מינסוטה טימברוולבס 95 – ממפיס גריזליס 104
מצב הסדרה: 2:1 לממפיס

קאמבק גדול של הגריזליס. פעמיים.

הטימברוולבס, במשחק פלייאוף ראשון במינסוטה מאז 2018, פתחו נהדר וקלעו 39 נקודות ברבע הראשון. הם עלו מאוחר יותר ל-21:47 משכנע, יתרון שהיה עשוי להבטיח את הניצחון. הגנה נהדרת של ממפיס אפשרה להם להגיבי בריצת 4:23 מדהימה שהורידה ל-7 נקודות קצת לפני המחצית.

מינסוטה ברחה שוב בתחילת המחצית השנייה ועלתה ל-54:79, אבל אז הייתה ריצה מדהימה נוספת, הפעם 4:29. דזמונד ביין וג'ה מוראנט הצליחו למחוק יתרון ענק ויחד עם ברנדון קלארק השתלטו על המשחק ברבע האחרון, והגריזליס השיגו מחדש את יתרון הביתיות.

בממפיס ביין קלע 26 נקודות (7 מ-15 מהשלוש), ברנדון קלארק 20 (12 ברבע האחרון). ג'ה מוראנט קלע 16 עם 10 ריב' ו-10 אס', טריפל דאבל חמישי בקריירה וראשון בפלייאוף. סטיבן אדאמס לא שותף.

במינסוטה, דיאנג'לו ראסל קלע 22 נקודות. פטריק בברלי 14, אנת'וני אדוורדס 19, ג'ארד ונדרבליט 10 עם 13 ריב' ו-3 חטיפות. קארל אנתוני טאונס קלע 8 נקודות (3 מ-4 מהשדה) עם 5 ריבאונדים ו-5 חסימות.

יוטה ג'אז (5) 118-דאלאס מאבריקס (4) 126
מצב הסדרה: 2:1 לדאלאס

18 מ-42 מהשלוש וערב נהדר של ג'יילן ברונסון החזירו למאבריקס את היתרון בסדרה.

דאלאס הובילה מהרבע הראשון ועד לסיום המשחק בזכות יכולת נהדרת בהתקפה. הם הגיעו ליתרון של 17 נקודות במחצית ביום בו קלעו באחוזים טובים מאוד מחוץ לקשת, ואפילו 40 נקודות של יוטה ברבע השלישי, כולל 18 של דונובן מיטשל, לא הספיקו.

קונלי עוד הצליח להוריד ל-103:102, אבל דקות טובות של ספנסר דינווידי הגדילו את היתרון של דאלאס. כעת המאבריקס עלו ל-1:2, וזה עוד לפני חזרתו הצפויה של לוקה דונצ'יץ' במשחק 4.

בדאלאס, ג'יילן ברונסון קלע 31 נקודות. ספנסר דינווידי 20, מקסי קלייבה 27, דיוויס יברטנס 15 (4 מ-7 מהשלוש), דוריאן פיני סמית' 14, ג'וש גרין ורג'י בולוק 12 כל אחד.

ביוטה, דונובן מיטשל קלע 32, בויאן בוגדנוביץ' 24. מייק קונלי 21, רודי גובר (6 מ-6 מהשדה) 15 עם 7 ריבאונדים. ג'ורדן קלארקסון הוסיף 14.

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. תודה רבה אבי ורועי, אחלה סיקור לבוקר חג.
    .
    הפסד אכזרי לדנבר, ראיתי כמה דקות ברבע הרביעי, והם פשוט נפלו מהרגליים והכדורים לא נכנסו. גולדן פשוט עמוקה יותר ומצוינת בפני עצמה.
    .
    יוטה בצרות גדולות. לא יודע להסביר איך הם הגיעו למצב הזה, אבל לדני איינג' תהיה הרבה עבודה בקיץ. לא בטוח בכלל שהפתרון הוא להטריד את גובר, אני ממש לא פוסל את האפשרות שפרידה ממיטשל תהיה טובה לשני הצדדים.
    .
    ועדיין, כל הכבוד לדאלאס, ממש מרשים איך הם מסתדרים יפה עם סגל כל כך חסר.
    .
    ממפיס מגלים חוסר יציבות, זה עשוי להספיק מול מיניסוטה, אבל יכול לעלות להם ביוקר בסיבוב הבא.

    1. הם הגיעו למצב הזה שהחתימו את גובר על מקס לפני שנתיים + במקום לבעוט אותו שהכתובת הייתה על קיר. דרך אגב גם בhoops עבדכם הנאמן ועוד כמה זיהו את האסון העונה לשם גובר. מי שינסה לבנות קבוצה סביב גובר צריך להיות מורחק מכל ענף ספורט

      1. וואי בנאדם אתה מעייף. ברור שהג'אז היו צריכים להביא את לוקה הארדן ודיוויס על גובר וברור שאתה היית מצליח לעשות את זה. אבל לא כולם GM מבריקים כמוך. (ואי אפשר בלי להזכיר את MPJ ובן סימונס)

  2. תודה אבי ורועי. יופי של סיקור.
    יוטה מפורקים לגמרי, קבלו את דאלאס בלי דונצ'יץ 3 משחקים ועדיין בפיגור אחריהם. הבנאדם פותח את גולדן סטייט מול דנבר בתחילת רבע רביעי ורואה לא מעט דק' של סטף ,איגי,דריימונד וקליי ,נשאר רק לתהות איפה סטיב קר מחביא את המפתחות לדלוריאן. ממפיס לא יציבים אבל שני דברים לטובתם בסדרה,בעצם 3. ג'נקינס הנהדר שבשני המשחקים האחרונים ביטל את אדאמס שלא מתאים לסדרה שם את ג'קסון או טילמן בחמש וגומר את טאונס בשני המשחקים הללו (וגם העבירות המיותרות של טאונס מסייעות), אם כל הכבוד למיני בלי קא"ט אין להם סיכוי. מלבד זאת אופי אדיר לצד קריסה מפוארת של מיני ובעיקר העומק הבלתי נגמר של הדובים שתמיד מישהו יזרח שם.

    1. דווקא ניהול משחק לא טוב של ג’נקינס, היה 26 הפרש למינסוטה פשוט פצאום קיבלו שיתוק מוחי והספיקו לשחק כדורסל, אותו דבר רבע רביעי לא מובן לי.

      כל קבוצה גומרת את קאט הפלייאוף חלש מאוד הוא

  3. לטעמי מי שצריך לקבל קרדיט על הקאמבק של ממפיס הוא טיוס ג'ונס שהיה פשוט אדיר עם 3 שלשות ללא החטאה וניהול נהדר של ההתקפה.
    כמובו שגם ברנדון קלארק ודזמונד ביין עשו מעל ומעבר, ובסיום ניצחון אדיר לדובים.
    KAT עם 5 עבירות מתוכן 4 הזויות ולא קשורות לכלום. הבחור צריך הברגה מחודשת עם לוקטייט.

    1. העומק של ממפיס זה משהו… אם היה תחרות על החוזה המשתלם בליגה טיוס ג'ונס היה חזק בצמרת המועמדים.
      מה שכן הוא שחקן חופשי הקיץ והולך להיות לא פשוט לממפיס להשאיר אותו

  4. איזה משחק כיפי בין גולדן סטייט לדנבר. ארון גורדון הוא שחקן שאני מאוד רוצה שיצליח.
    נותנים לדריימונד גרין לפוצץ חופשי כשעל נגיעה קלה של שחקנים אחרים שורקים לפאול.
    ניקולה יוקיץ' הוא אולי שחקן ההגנה הכי גרוע שיכול להיות בצד של דנבר. עם סוללת קולעי שלשות כמו שיש לווריירס, הוא לא יוצא בכלל לעזור ומשאיר שומר על שני שחקני התקפה. הוא גם עומד כמו בול עץ שני מטר מגרין ונותן לו לנהל את המשחק בלי ללחוץ אותו ולבקשות עליו למסור.

      1. נגרלט = נגר + אתלט?
        צריך לדעת לשחק על היתרונות שלו. יוקיץ' + גורדון פירקו די מהר את האזורית של הווריירס. שחקן כמו גורדון מול אזורית הוא שובר שיוויון (אם יש לך מוסר חכם).
        אני לא יודע אם יוקיץ' לא יוצא לשלשות כי הוא איטי או כי הוא שומר כוחות. אם זה המקרה השני, עדיף לדאנגטס לוותר על כמה דקות שלו.

        1. אתה לא יכול לשחק בלי גובר, כיוון שהקבוצה נבנתה סביבו כמו לברון בקליבלנד, גם בתחילת העונה ציינתי את הבעיה הזאת , פורטר לפני שנזל לו העמוד שדרה שיחק בתחילת העונה כשחקן קטש אנד שוט במקום ללמוד להוביל כדור. ללכת עם קבוצה כמו גולדן סטייט על תחרות קליעה זה התאבדות

  5. כשרק 5 מעשרות הבונבונים של יוקיץ מסתיימים בסל לדנוור אין תקומה.
    בתכלס הקבותה בזבזה עשרות בונבונים כאלה במהלך 3המשחקים האחרונים כי ליוקיץ אין עם מי לשחק…
    דנוור יחזרו רק בשנה הבאה כשמארי ישוב ואולי גם פורטר.

    1. שוב אם המעשייה שליוקיץ אין עם מי לשחק, הקבוצה נבנתה סביבו. עונה שעברה היה לו את פורטר גם לא היה לו עם מי לשחק?יוקיץ היה ענק הלילה ואין לי מילים, רק שהבעיה של דנבר הלילה שלא מפתיעה הייתה בצד ההגנתי.

      1. ויוקיץ שחקן אדיר שלא יהיה שום ספק אבל הוא מזכיר לי מאוד את יאניס מלפני שנתיים שנראה הרבה יותר אנושי בפלייאוף עם חולשות ברורות

  6. תודה על הסיקור
    מקווה שהפציעות לא יקבעו יותר מדי את גורל הפלייאוף.
    די נמאס מהתירוצים בנושא הזה
    רוצים תירוצים חדשים… משהו רענן
    🤣

  7. אחלה סיקור חברים.
    מאוד רציתי שדנבר ינצחו היום כדי שיוקיץ לא יודח בסוויפ, אבל מה לעשות.
    חוץ מזה, די מרוצה מהערב הזה, ובמיוחד מממפיס. אני ממש רוצה שהם יעברו

  8. יוטה -אין צורך להרחיב – בזיון.
    ממפיס – קבוצה צעירה שבטווח של משחק אחד הם היו פעמיים בזיון ופעמיים בזון.
    הלוחמים – שגעון.
    בקרב בין ההגנה של דנבר ויוקיץ להתקפה של הלוחמים אני לוקח את הצד של הלוחמים. כלומר לא נראה לי שיש הרבה קבוצות שמסוגלות יהיו לעצור אותם בהגנה. זו התקפה ששנים לא נראתה כמוה בליגה אז להתחיל להגיד על יוקיץ ודנבר שהם לא נותנים הגנה? הם פשוט מתמודדים עם קבוצת התקפה שלטעמי ההגדרה הטובה ביותר בשבילה היא אימתנית.
    הנכונות של סטף להמשיך לעלות מהספסל היא לא פחות ממופלאה בעייני זה זורע אימה ביריבים לדעת שהדבר הזה עוד מחכה להם שם ובכלל עוד לא התחיל.
    זה משחק התקפה זורם קטלני מהיר מדויק והעקיצה יכולה להגיע מכל מקום. 2 במקרה הטוב שלשה במקרה הרע.
    רק שימשיכו ככה.

  9. אחלה סיקור.
    דנבר עדיין במשחק של "נחש מה היה קורה בלי פציעות… " (ד"ש מהבליזרס של רוי ואודן)
    ממפיס עלו שאננים לסדרה והפסידו. למזלם קאט לא נראה כאילו דחוף לו לעבור סיבוב.
    גולדן סטייט תענוג לעיניים

  10. ראיתי עכשיו את ג"ס – דנבר. השדרן של ג"X נורא אהב לחזור על המילים Exposing Jokic. בגדול סטף פשוט חיפש בידודים מולו. אני לא תופס מיוקיץ' מגן גרוע כמו שעושים ממנו – הוא יודע מתי לשלוח יד (או רגל) הרבה יותר טוב מהרבה שחקנים. אבל מול גארדים הוא בהחלט הופך לחיסרון.
    *
    תענוג שדאלאס מנצחים את יוטה גם בלי דונצ'יץ'. שיישאר ככה.

  11. הווריורס מדהימים. יותר כיף לראות.אותם עכשיו מאשר בעונות האליפות. גם ווגינס היה מעולה עם כמה נקודות בזמן הנכון, והגנה טובה.
    פול זה העתיד של המועדון הזה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט