סיקור משחקי רביעי / אבי טרכטמן ועמיחי קטן

3 משחקים מזרחיים היו לנו הלילה, כאשר בוסטון שמרו על הביתיות ועלו ל-2- 0 נגד ברוקלין, שיקגו המשיכו ביכולת הטובה והפעם גם ניצחו את מילווקי וקבעו שוויון 1 בסדרה, ואילו פילדלפיה זכו לשלשת ניצחון של אמביד ויתרון 3- 0 בסדרה נגד טורונטו. אבי טרכטמן סיקר את פילי ועמיחי קטן את שני המשחקים האחרים.

טורונטו ראפטורס – פילדלפיה סבנטי סיקסרס 101- 104 (הארכה) (3- 0 לפילדלפיה בסדרה):

הפלייאוף לא מתחיל עד נצחון הבית הראשון, וכשטורונטו הובילה 21-38 זה נראה כאילו הפעם זה לא יקרה.

המשחק היה היחיד מבין משחקי היום, שהיה המשחק השלישי בסדרה. פילדלפיה הגיעה לטורונטו עם יתרון 0-2 כשטרנט כן משחק, אבל בארנס לא. ואצל ה 76, טייבול נעדר בגלל שהוא עוד מתנגד חיסונים. אבל בגדול, אפשר להגיד שבסופו של דבר הגודל של פילדלפיה (= אמביד) ניצח את המשחק, למרות אותו 17 הפרש לטובת הקנדים מתישהו במחצית הראשונה.

אגב, 17 הפרש היה גם הפרש המקסימום לטובת ברוקלין נגד בוסטון, וגם הם, מה לעשות, הפסידו את המשחק.

אבל בואו לא נקדים את המאוחר. בטורונטו, אנשי הצמות (כלומר, פרשס ואנונובי) הם אלה שנתנו את יתרון ה-17 המוקדם, אבל משם, המשחק הפך להיות צמוד כשכבר בסוף המחצית היתרון של טורונטו היה בן 10 נקודות בלבד.

בגדול, מה שטורונטו עשו מצוין במחצית הראשונה היה לעצור את אמביד על 5 נקודות בלבד, אבל כידוע לכולנו, לא לעולם חוסן ומה שאמביד עשה לטורונטו ברבע השלישי צריך להילמד בבתי ספר לגבוהים ע"ש אולג'ואן, רבע אותו הוא סיים עם עוד 18 נקודות כשהוא מחזיר את הפייבוריטית מפילדלפיה למינוס אחד בלבד. 

המשחק המשיך להיות צמוד ברבע האחרון כשההתקפה האחרונה של פילדלפיה שהיתה אמורה לסדר לה ניצחון ב 95-95 התחרבשה לזריקה קשה במיוחד של אמביד שלא היתה קשורה לכלום (אבל כנראה שכן היתה קשורה לדוק ריברס…)

ואם כבר דוק ריברס, חובה לומר שהתרגיל בסוף ההארכה לאותו אמביד בהחלט יצר את הגאולה הנדרשת מריברס + אמביד והשאיר את הניצחון הקשה ואת ה 0-3 לפילדלפיה שיודעת שבשלב הבא, כנראה מול מיאמי, יהיה לה הרבה יותר קשה.

אמביד בסופו של דבר סיים עם 33 נק'  ו 13 ריב',  מקסי והארדן קלעו 19 כ"א כשהמזוקן גם מוסיף עשרה אסיסטים. וטוביאס האריס נתן דאבל דאבל סולידי של 11 נק' ו 12 ריב'.

ובלי קשר, אני מחבב קבוצות על פי השחקנים. את אמביד אני אוהב, את מקסי אני מחבב, להאריס יש לי חולשה. רק את הארדן אני לא ממש סובל. אבל בגדול, פילדלפיה הם בפלוס אצלי.

אניוויי, בטורונטו שני הכוכבים, סיאקם וון וליט קלעו  (שווה בשווה) רק 24 נקודות משותפות ב 29 זריקות וכך אי אפשר לנצח גם אם אנונובי קולע 26, טרנט 24 ופרשס 20…

מצאו את ההבדלים:

בוסטון סלטיקס – ברוקלין נטס 114- 107 (2- 0 לבוסטון בסדרה):

ברוס בראון קלע את כל 9 הנקודות הראשונות במשחק והוביל את הנטס ליתרון שהגיע בשיאו ל-17 לקראת סיום המחצית. בוסטון צמצמו ל-10 בהפסקה והצליחו גם להשוות במהלך הרבע השלישי, לפני שברוקלין סגרו אותו טוב ועלו ליתרון 92- 85 בתחילת הרבע האחרון. מאז, הנטס לא הצליחו למצוא את הסל כשבוסטון רצו 23- 4, בעיקר בזכות דקות מצוינות של ג'יילן בראון, והשיגו את הניצחון.

בראון הוביל את בוסטון עם 22 נקודות, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות, טייטום קלע 19 עם 10 אסיסטים, גרנט וויליאמס קלע 17 ב-100%, הורפורד קלע 16, ת'ייס קלע 15, סמארט קלע 12 עם 5 אסיסטים ופריצ'ארד קלע 10.

אצל ברוקלין, דוראנט קלע 27 ב-4/17 מהשדה (0/10 במחצית השנייה) ו-18/20 מהקו, בראון קלע 23 עם 8 ריבאונדים, דראגיץ' קלע 18, סת' קרי קלע 16 וקיירי קלע 10 עם 8 ריבאונדים.

מילווקי באקס – שיקגו בולס 110- 114 (1- 1 בסדרה):

שיקגו פתחו טוב ועלו ל-9- 0, אבל מילווקי הגיבו בריצה משלהם והשלימו מהפך כשהמשך הרבע היה צמוד והסתיים ביתרון נקודה לשיקגו. הדקות האחרונות של הרבע השני היו דקות הבריחה של שיקגו, בעיקר בזכות דקות טובות של דרוזן, ועלו ליתרון 14 במחצית. ברבע השלישי, הבולס כבר הגיעו ליתרון 18, אבל מילווקי צמצמו את כל הפער ל-3 בלבד. שיקגו יצאו שוב לריצה שהעלתה את הפער לדו-ספרתי ומילווקי שוב צמצמו, אבל דרוזן הכריע את המשחק בקלאץ'.

דרוזן הוביל את שיקגו עם 41 נקודות, 7 קרשים ו-2 בלוקים, ווצ'ביץ' רשם 24 ו-13, לאבין קלע 20 ופטריק וויליאמס הגיע ל-10 ו-9.

יאניס הוביל את מילווקי עם 33, 18 ו-9 עם 2 חסימות, לופז קלע 25, מידלטון קלע 18 עם 8 אסיסטים, הולידיי רשם 15, 6 ו-6 מת'יוס קלע 11.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 103 תגובות

  1. תודה רבה
    בבאקס מידלטון נפצע וכנראה שלא יחזור לסדרה.
    לא רואה את הנטס מנצחים יותר ממשחק אחד בסדרה.בוסטון עושים הגנה נפלאה על קיירי ודוראנט ומאפשרים לשאר השחקנים של הנטס חופש פעולה,הבעיה שהם לא מקבלים כדורים.
    בסל ניצחון בטורונטו האריס עשה חסימה מהלכת של השמחות אבל כרגיל יש דרג ויש זרג.

    1. משחקים של הנטס זה משהו מוזר. דוראנט נכנס לצבע עם הכדור, לוקח טריפל טים, משאיר את סת׳ קרי, שחקן של 42% ל3 פנוי על השלשה ולא מוסר לו.

      יש קטע מאחד המשחקים לקראת סיום העונה, שבו רואים את סת׳ קרי מוסר לדוראנט כי יש עליו שמירה (סוף המשחק במצב של שוויון) ודוראנט מוסר לו חזרה ומתעקש שיעשה את הסטפ-בק (נכנס, דרך אגב). זה מראה כמה הנטס רוצים לשחק כל מתקפה על כשרון של שחקן אחד, בלי שום קבוצתיות ברמה הפשוטה ביותר.

      מפה באה ההצעה שלי לסטיב נאש למהלך שישפר את המשחק של הנטס: אם יש קלעי שלשות טוב פנוי לשלשה ולשחקן עם הכדור יש זווית מסירה ואין לו זריקה טובה יותר, שימסור.

  2. הסדרה בין הסלטיקס לנטס לא מתעלה לרמה גבוהה בינתיים אבל מתנהלת באינטנסיביות מטורפת מה שהופך אותה לחובת צפייה. המון שטויות משני הצדדים אבל לא מעט מזה בגלל הלחץ ששתי הקבוצות מפעילות אחת על השניה.
    כל משחק יכול לפרנס מהדורת שאקטין אם היינו מוציאים אותו מהקשר. השיא הלילה היה כשטייס וסמארט נכנסו אחד בשני.

            1. למצוא לך עשר כאלה של טייס על דוראנט?
              בוא לא נתחיל להתבכיין על כל דחיפה – ומלוכלך זה בטח לא.

            2. בהחלט, לתת לו קטנה ולדחוף אותו למסלול של שחקן בתנועה זה מלוכלך ומסוכן. ומי מתבכיין? כולה מעיר שאתם אלו שמתפוצצים מצחוק ממהלך מלוכלך, ושלדעתי זה לא מצחיק.

            3. למקרה שלא היה ברור
              א. לא זה לא מלוכלך – זה לא שהוא תכנן להעיף אותו עליו. חלק מהשמירה
              ב. זה מצחיק, אפילו אם זה כואב.
              ג. אתה בהחלט מתבכיין.

            4. אברי, אנחנו בכיינים, להקת בכיינוביץ.
              חחחחחחחחחחחחחחח
              אבל קארמאן איז א ביץ.
              תתכונן לקינות דוד בהמשך משחקי המערב.
              מר גורלם….

            5. למקרה שלא היה ברור
              א. לדחוף מישהו למסלול תנועה של אחר זה מאוד מלוכלך.
              ב. פציעות וכאב של אנשים זה אולי מצחיק, אבל לא אותי, כי אני קפוץ תחת מתנשא סמולני מניאק שניגש לעזור במקרים כאלו ולא מתפוצץ מצחוק מהצד.
              ג. נו, בסדר, אז אני מתבכיין. קרה לטובי בנינו. אפילו הצנחנים התבכיינו בכותל. 5 נקודות למי שזקן מספיק בשביל להביא לינק למערכון הרלוונטי של החמישייה.

            6. לדחוף בכוונה מישהו למסלול תנועה של מישהו אחר זה מלוכלך – זה לא המצב כאן.
              אם מישהו היה נפצע זה באמת כבר פחות מצחיק אבל כאן הכל נגמר בשלום.
              אני מזמין חובש (אבל גולנצ'יק)

            7. קיבלת 3 נקודות על זיהוי אבל הורדתי 2 נקודות כי לא הבאת לינק.
              הינה, לצעירים שביננו
              https://www.youtube.com/watch?v=SH7R5xaFO2A

            8. אני משתמש בזה על בסיס קבוע אבל יותר ב"זונה -יהיו אחרות"

            1. אני לא חושב שיש יד מכוון.

            2. אני לא יכול לכוון?

            3. לא – אתה ילד כאפות.

            4. אה, נכון. דאמיט.

          1. אני לא אוהד אף אחת מהקבוצות כך שאני לא משוחד,פשוט לא רואה פוטנציאל לשאקטין התנגשות שקרתה כתוצאה מדחיפה(בניגוד לחוסר הבנה בין השניים)

            1. איזה קטע גם אני לא…אתה לוקח את זה מילולית מדי. אבל אם אתה ממש מתעקש על משהו יותר שאקטין אז ניק קלקסטון כאן בשבילך.
              https://www.youtube.com/watch?v=qbw8q89Y2tY

    1. גילרי זה בדיוק כמו שאתה כותב. המון זמן לא נהנתי מכדורסל ככה. ההקבלה שעולה לי לראש זו הסדרה מול שיקגו של רוז מ2009. אבל זה רק שני משחקים בינתיים ככה שאולי מוקדם לחלק כתרים.

  3. תודה אבי ועמיחי על הסיקור. דווקא הסדרה שסמנתי לעצמי כהפתעה הולכת בחסות אמביד לבלואאוט של סוויפ ג'נטלמני.. הייתי בטוח שלבאקס יהיה הרבה יותר קל..

  4. תודה רבה חברים
    .
    סוף סוף הבלוף של דורנט מתגלה. שחקן עונה רגילה מצוין, בפלייאוף הוא כרגיל לא מתפקד. מסכן ראס שהיה צריך לשחק לצידו כל כך הרבה שנים.
    .
    בוסטון על הגל למרות טייטום ולא בזכותו. גם אודיקה מאמן ליגה ג' שהולך לו בפוקס.
    .
    החמור היווני כרגיל לא סוחב בפלייאוף כל קבוצה נורמלית שוחטת אותו
    .
    דרוזן כרגיל שובק ושווה לתחת לא מסוגל לשים סל
    .
    בברכת הקוריוז הוא אבי אבות הטומאה. חג שמח

      1. האתר לא היה אותו דבר בלעדיך חגי סתם משעמם עם אווירה טובה ובלי הקנטות אישיות, הקטנות, הטרלות ופאסיב אגרסיב. אתה חשוב מאוד

            1. גאון תזכיר לי מי מתי הקנטתי אותך על שלקן שחשבת שהוא יצליח וזה לא הלך בסוף? אבל אתה בכל מקרה לא תבין מה רוצים ממך.

            2. אתה לא שווה את הזמן שלי, שוב אתה נדבך מאוד חשוב באתר סתם משעמם עם אווירה טובה

            3. אז למה אתה כל פעם עונה לי בכל זאת? מה זה ocd? טקס שאתה חייב לעשות?

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      רבותי שימו לב הבלוף של דוראנט התגלה. שחקן עונה רגילה. חחחחחחחחחחח באת להטריל את הטרול… מעניין שהלוחמים היו צריכים חיזוק מול הסופר טים שלברון בנה לעצמו הם פנו לראס קודם אבל הוא אמר להם לא ואז הם פנו לסקנד בסט לדוראנט.
      שכחת את הצ'אקות שדוראנט ללברון במוח במשחקים ודקות קריטיות שהביאו 2 אליפויות ללוחמים?? שחקן עונה רגילה עלאק.
      אהבתי איזה הטרלה יפה.
      מה שקורה עם דוראנט זה דבר פשוט. תמיד זה הטים מייטס המפגרים שלו בהתחלה זה היה ראס בלאטה עכשיו זה החמור. אין לי כינוי אחר לשחקן הזה. חמור. שעכשיו החליט שחוץ מזה שהוא לא מתחסן הוא גם מתאסלם והוא צם 40 יום בדיוק בתקופה של הפליאוף ואתמול זה כבר התחיל להשפיע. בקושי זז. תכלס בסוף הבן אדם דוראנט משחק לבד כבר פליאוף שני ברציפות. והוא כבר לא צעיר ואחרי פציעה מהחמורות שיש בספורט. כן – והוא בוחר לעצמו חברים דפוקים. חוץ מהלוחמים. לא נורא לא בנינו עליו בפליאוף הזה אני עם הלוחמים.

        1. אה לא. זה אפילו לא תלונה. זו הטרלה שתמיד אחרי כל שתיים וחצי משחקים בפלייאוף לטובה או לרעה יוצאים כאן עם הצהרות פומפוזיות (ראה הצהרתו של ברוך רובין על יוקיץ׳ אתמול או שלשום). בנג׳ו אני מתפלא עליך. זו תגובה כל כך זועקת אחרי כל המחמאות שזרקתי במשך הזמן על דורנט יאניס וטייטום (על דרוזן יש לי יותר ביקורת)

          1. וואלה חגי מתנצל שלא הבנתי את הציניות. קורה 🙂
            וכן וגם אותי זה מדהים שפתאום יוקיץ הפך ל"לא שחקן". נו טוב קורה 🙂

  5. יש איזה סיקור מורחב למשחק של ברוקלין ? בזמן האחרון הסידור של הטורים באתר לא בסדר כרונולגי וזה מתפספס לי

  6. תודה על אחלה סיקור
    לא להאמין אבל צדקתי בהימורים שלי בפרוויו
    רץ למלא, טוטו, לוטו ולהירשם למחיר למשתכן
    💪
    תענוג לראות את הסיקסרס ככה. האיש שלי זה טוביאס האריס שמגיע לתת עבודה כל משחק בינתיים.

  7. תודה על הסיקור.
    הסדרה בוסטון ברוקלין תהיה לפנתיאון. דוראנט הולך המון לבד, כרגיל, ועם הגובה שלו זה הדרך כלל מצליח אבל בשני המשחקים האחרונים הוא מפספס המון זריקות פנויות. כנראה שהעייפות מדברת. רגע, חשבתי שהשחקנים הם סוסים צעירים שצריכים לשחק 48 דקות ברצף פלוס הארכה, לא?
    גם אמביד טפטף זיעה כבר באמצע המשחק.
    בנטס השחקנים המשלימים היו פנטסטיים, בדגש על בראון ודראגיץ׳, גם דראמונד הראה כישורי הולכת כדור מפתיעים.. דוראנט מקפיץ יותר מדי ותחת שמירה חזקה איבד כמו טירון.
    .
    בפילי הארדן לא נותן את מה שהוא נתן ביוסטון אבל מה שהוא נותן זה מספיק. כשהוא יצא ב 6 עבירות מקסי לא ניהל את המשחק טוב ועשה המון שטויות. הארדן היה חודר לסל ומוציא עבירה. פילי יצאו מזה בנס והניבים הולכים עם הטובים.
    פסקל סיטקום מאכזב בטורונטו.
    .
    לא ראיתי את מילווקי שיקגו אבל אם מידלטון לא חוזר הבאקס בבעיה.

    1. אתה אומר לי שלא לכל השחקנים בני ה30+ יש סיבולת של וילט צ׳מברליין בעונת השיא שלו? שלא על שחקן מסוגל לשחק 48.5 דק' למשחק?

        1. זה לא הצליח גם משחק קודם בתחילת המשחק, יכול להיות שהוא עייף עוד לפני שהסדרה התחילה? דרך אגב אתמול עד החצי הוא לא הלך ראש בקיר ומסר (וברוקלין כבר הובילה ב16 הפרש במחצית).
          מחצית שנייה האהבל רק זרק וזרק או איבד בכדרור שלומיאלי.
          .
          המשוואה שאתה עושה פשוט לא נכונה לא כל פעם שדוראנט מחטיא =דוראנט עייף, הוא פשוט אהבל רציני שהולך ראש בקיר על 2 שעושים עליו טראפ בלי למסור ויש ימים שהקליעה לא נכנסת.

    2. אמביד פתח נורא את המשחק והיה מדהים מהחצי השני, עגל אתה כפיזקאי אולי תסביר לאדם כמוני איך העייפות עובדת בחצי הראשון ונעלמת בשני, זה שאמביד מזיע אומר שהוא עייף?

      1. את החצי הראשון של פילי טורונטו ראיתי "במבזק" כי צפיתי בבוסטון.
        זה שהוא היה גרוע בחצי הראשון לא אומר שזה בגלל עייפות, ישנן עוד סיבות אתה יודע, כמו ההגנה של הקבוצה ממול ודברים כאלה . . .
        בחצי השני הוא היה טוב מאוד אבל עדיין נראה גמור.
        ולקראת הסוף הוא התפשר על לקיחת זריקות מרחוק במקום לחפור בצבע כי הוא היה עייף. סל הנצחון היה משהו פוקסיונרי לחלוטין.

        1. ההגנה של טורנטו לא יכולה להשפיע על אמביד לשנייה הם קטנים מדי , לגבי החלק השני זה הבעיה של צפייה בהייליטס הם לא מספרים את כל המשחק, אמביד נראה עייף מהטבע שלו לא אומר שברבע ה3 הוא היה עייף.

          צריך לזכור שאמביד זה שחקן שסוחב 300 פאונד+ ומשקיע אנרגיות אדירות גם בהגנה הוא שמר אתמול על שחקני חוץ (ורץ אחריהם גם בהארכה) הצריכת אנרגיה שלו שונה לגמרי משחקן ששוקל 230 פאונד וקל כנוצה, בדיוק כפי שאתה לא מצפה מיוקיץ שיהיה לו את הכושר של ברידגס.

          1. אין ויכוח, אמביד עושה עבודץ קודש גם בהגנה וגם בהתקפה. אבל אני דווקא חושב שיש להגנה מה לעשות מולו – טורונטו צריכה לדחוף ולשרוט כדי לעייף אותו, בדיוק כמו שעושים לדוראנט. ולקוות שברבע האחרון הוא יתעייף יתפשר על זריקות מרחוק. ככל שהסדרה תתקדם הוא יהיה יותר גמור.
            (לא צפיתי בהיילייטס כמו שמעון בבוקר :-), צפיתי בלייב אבל בזפזופ)

            1. ההגנה של טורנטו עושה בדיוק את זה ומביאה הרבה פעמים דאבל טים אגרסיבי על אמביד (שאתמול גם גרם להרבה איבודים), אבל וזה אבל גדול היא גם נענשת מהשחקנים מסביבי בעיקר בשלושות ומבטים חופשיים, ואמביד בניגוד לדוראנט ברבע הרביעי מוסר.
              .
              שאר שחקני ברוקלין שלא עונים לשם דוראנט וארווינג קלעו אתמול ב68% מהשדה ומעל 50% מ3 והובילו כל המשחק עד הרבע האחרון. עדיין השני טיפשים החליטו ללכת ראש בקיר ברביעי

      2. לא ידעתי שפיזיקאים עסוקים בחקר העייפות. משום מה הייתי בטוח שזה תחום ששייך יותר לרפואה ומדעי המוח. חידשת חי ברוך (ואל תטרח להגיב. אגב גם תגובה שבה נכתב "אני לא אגיב" היא תגובה)

  8. באסה על טורונטו, מה לעשות, יחזרו בשנה הבאה.
    .
    מפתיע לגלות ששיקגו ניצחו, אבל אם מידלטון נפצע וגם לא חוזר בסדרה, היא הופכת מעניינת מאד.
    .
    כל הכבוד לבוסטון, אם ישארו בריאים ואם האחרות ימשיכו להיפצע העונה הזו יכולה להסתיים בתמונה בלתי נשכחת של רזי אוכל סומבררו ענק מתחת לתמונה של אודוקה שטוף שמפניה.

  9. תודה על הסיקור.
    אמביד מטורף. גם על יוקיץ' כבר אמרנו הכל. שניהם היו מפרקים את הסנטרים הגדולים של הניינטיז בהתקפה…
    *
    אני ממש מקווה שהסלטיקס יעשו סוויפ, ובאותה מידה גם מקווה שהם יפסידו איזה 2 משחקים כי זו יכולה להיות סדרת הסיבוב הראשון של כל הזמנים.

  10. בינתיים הסלטיקס נראית כמו קבוצה אמיתית, עם תרומה מתייחס, הורפורד ופריצ'רד. אמנם שני משחקים זה לא קנה מידה לכלום, בטח ביתיים, אבל שרק יימשך ככה.
    תודה רבה על הסיקור

  11. https://lakersnation.com/lakers-news-lebron-james-wants-to-figure-out-how-to-get-to-free-thrown-line-more-often/2022/04/20/?fbclid=IwAR3BOMSwkyZh8uQBT-ta-oXN18-N0WYSNPDBu7AX-IpL0DW_F84Bap_Mk8o
    אני שמתי את זה פה בשביל שנראה מה השקץ מתכנן ובמיוחד שנעלה כל מיני תיאוריות איך הוד פלופיותו מתכנן לעשות את זה.
    ואתחיל ברפטיצ'יה הזאת לכבוד החג השני והחמץ שבדרך כמו החמיצייה פה.

      1. קראת מה התכנית שלו?
        הוא הולך לעבוד הקיץ על איך להיות שקץ יותר גדול.
        ברוך יכול להגיד שאנחנו אובססיביים עד מחר. האובססיה גם שלו, דרך אגב.
        בפועל הוא יהרוס את המשחק עוד יותר והמשחקים של הלייקרס יימשכו יותר זמן בגלל שהוא בטח שואף לזרוק 20 זריקות מהקו בכל משחק.
        איפה תהיה ההנאה מכדורסל כשכל רגע עוצרים אותו?
        לברון יעשה יותר פלופים, יקפוץ יותר על שחקנים ויריב יותר עם השופטיפשים.

    1. אור,אנחנו ב-ללל מתנגדים למילה אובססיה היא פוגענית,נא לעבור לשפה יפה.
      דוק רזי,עד שזרקנו את הבבון המוסלמי לפח עד העונה הבאה,אתה מעלה אותו באוב?
      תן לנעלול להזדקן ולהתבשל עוד אוף סיזן,יש מספיק דושים על המגרשים כרגע,
      אם למישהוא בורח הפופרס,אני במערבל של אחמד

    2. חחח איזה שקץ מטונף הוא יודע שהוא בwwe ובעקיפין מתלונן שלא שורקים לו שריקות חחחח רוצה עוד שריקות אוויר ושולח מסר לליגה.
      אתם מתארים שחקן כדורגל אומר הוא מתאמן על איך להוציא יותר פנדלים או מישהו ביורוליג אומר דבר כזה?
      זה אפשרי רק בחוקי הwwe

  12. פאקינג קארוסו.
    זה כל מה שיש לי להגיד על המשחק של מילווקי – שיקגו. לא צריך לנמק, אין מה להרחיב, שום דבר להסביר. בלי לשאול מי עוד יכול לשמור ככה במאניטיים על יאניס. רק –
    פאקינג קארוסו.

  13. דבר אחרון לגבי המשחק של הסלטיקס הלילה.
    אני רואה עכשיו סרטון מחדר ההלבשה אולי מהמחצית או סוף המשחק.
    מי שמדבר זה הדמות כמעט הכי חשובה בבוסטון, הוא המנהיג השקט (הסמאחטה מנהיג בקולי קולות ובהגנה) והאמיתי של הסלטיקס, אל הורפורד.
    רואים שכולם יושבים במעגל ומקשיבים לו בשקט רב. אולי ההחלטה הכי טובה של סטיבנס היתה להחזיר אותו למקום שהכי מתאים לו בליגה.
    הוא יכול להוליך, עם הרבה מזל, את בראון טייטום וסמארט לטייטל 18 כבר השנה. יתרה מכך, אני חושב שיש לו חלק מסןיים בהתקדמות של צמד הוויליאמסים העונה. הוא בהחלט מורה מצוין להגנה לשניהם ובעיקר לטיימלורד.
    יש מצב שיפתחו לו את החוזה ויאריכו ב4 שנים על סכומים הגיוניים או שיצטרכו להטריד אותו בסוף העונה?

  14. ניתקלתי בסרטון הזה: https://youtu.be/ZgH-fVUw0So
    בזמן העונה הראשון של סטיב קר בבולס, מדבר על עצמו כקלעי שלשות, על זה שבפליאוף ההגנות מתהדקות ויש יותר מבטים חופשיים משלוש, שכדי לקחת אליפות חייבים לקלוע שלשות ועוד כמה דברים על מכניקת קליעה.
    .
    זה מאשש לי את המחשבה שסטיב קר מאמן מצויין, ופילוסוף כדורסל מהרמות הגבוהות ביותר. פיל גקסון פיצח את חדר ההלבשה ומלחמות האגו שבפנים, קר גם פיצח את זה ובגדול כי גולדן סטייט משחקת כדורסל באופן קבוצתי מדהים, בלי אגו, וכמובן שהרבה מאוד קרדיט מגיע לסטף, על הצניעות שלו במשחק הקבוצתי, על התנועה ללא כדור שהוא עושה (אין מספיק סורפלטיבים שיתארו את זה, אז אסתפק באחד: סטף הוא החור השחור הגדול ביותר שנמצא ואי פעם היה במרכזה של גלקסיית האן בי אי), אבל לקר יש באמתחתו (בשילוב עם סטף) את המוטציה האחרונה השולטת באבולוציה של המשחק, ויאמר לזכותו שהוא כבר הבין את זה לפני 27 שנים.

  15. ויותר מזה. גם ה GM המעולה שלו שנתן את הארדן והביא בתמורה סיוע לדוראנט בדמות דוגמן שיושב על הספסל ומקבל 30 מליון דולר מתקציב השכר שהיה אמור ללכת על שחקנים לא דוגמנים.
    וכן ברור לי לגמרי ששון מארקס לא היה עושה את הטרייד הזה בלי שדוראנט אישר לו אז כן הוא דפוק שאישר. אבל ה GM שלו בכלל לא היה צריך להביא את זה אליו ויותר מזה הוא היה אמור לבדוק שתמורת הארדן הוא מביא שחקן שהמינימום שהוא יכול לעשות זה לשחק.
    פאק. יאללה בוסטון.

        1. עם הארדן הם היו בלתי מנוצחים.
          היו מעלים את אולדרידג׳ במקום דראמונד
          ונותנים קבוע לאחד משלושת הגדולים לנוח.

          1. לגמרי, אבל זה הכל בגלל סאגת קיירי.,
            אם הוא היה משחק באופן סדיר הם לא היו נקלעים למאזן הזה, מערכת היחסים בין הארדן לדוראנט לא הייתה נפגעת (כי כשמנצחים כולם שמחים), וכן – הייתה אליפות 100 אחוז.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט