מעורב הופס ליום ה': שיקגו!!! / הלוואי שהנטס יפסידו 4-0 -בגלל קיירי אירוינג / כריס פול הוא 14-0 בפלייאוף עם השופט שון פוסטר / מנחם לס

0.שיקגו בולס!!!

1.קיירי אירוינג, ובגללו שאר חברי הקבוצה, (והוסיפו את סטיב נאש)? בושה וכלימה ל-NBA בעיקר ברבע הרביעי

ג'לן בראון – גיבור המשחק של הסלטיקס. טאטום קלע איזה 9-10 כשהמשחק היה כבר גמור

הבוסטון סלטיקס ניצחה 107-114 אחרח שפיגרה כבר ב-17 ברבע השני. כל הכבוד לה. אבל אני חייב להתחיל עם כמה מילים על קיירי אירוינג שיישא את ההפסד על כתפיו עד סוף הקריירה שלו. הוא – בעצמו – הפסיד לנטס את המשחק.

בחצי הראשון קווין דוראנט עם 4 מ-7 ו-7 מ-7 מהקו קלע 15, והיה קווין דוראנט הרגיל אם כי דאבל טים עליו כמה פעמים הוריד אותו מתחת 18-20. ברוס בראון התחיל מצויין וקלע 14 ב-5 מ-6 כולל 2 מ-2 מהטריי, לכפר במקצת על היום השחור שלו במשחק הראשון.

משום מה לא שמתי הרבה לב לקיירי אירוינג עד שבדקה ה-7 של הרבע השני הוא ירד לחדר ההלבשה. חשבתי שהוא נפצע. אבל כשהוא חזר משם לספסל עם בננה, הבנתי שהוא מת מרעב מה שהסביר את ה-6 נק' שלו בחצי . אבל אז הסתבר שהוא אכל יותר מבגננה. הבנאדם היה רעב מצום הרמדאן וחייב היה לאכול. עד כאן אני מבין את הכל. הנטס ירדו לחצי ביתרון 65-55, והחצי השני התחיל.

החלטתי להתרכז יותר בקיירי וכמעט הקאתי מרוב גועל נפש. קיירי, שהיה כה נפלא במשחק הראשון היה כה חלש ואדיש שלא הבנתי מדוע סטיב נאש לא זורק אותו לכל הרוחות. קיירי היה אין אונים. דל. הוא דעך לחלוטין. היה מותש ומנותק מהמשחק. רפע ורעוע בכל מה שניסה לעשות. הזריקות שלו לא היו זריקות, והכניסות שלו לא היו כניסות. הכל נראה קלוש ורופף. אפילו לייאפ הוא לא היטה מסוגל לקלוע. היה לו פרצוץ חסר הבעה, ואני בטוח שהוא הוליך יחד איתו את קווין דוראנט לחצי השני שהיה ללא בספק הגרוע בקריירה שלו במשחקי פלייאוף.

קיירי אירוינג סיים 40 דקות ב-4 מ-13 ל-10 נק' ב-4 מ-13. דוראנט סיים עם 27 נק' אבל נא לא להתרגש: הוא היה 4 מ-17 ומה שנתן לו את ה-27 נק' היו 18 מ-20 זריקות מהקו. עם קיירי מת לידו, דוראנט עצמו הלך לאיבוד. הוא לא הבין מה קרה לבן זוגו, והוא החל להחמיץ זריקה אחרי זריקה כמו טירון.

עתה אני מגיע למאמן סטיב נאש: כמה שהוא היה נהדר עם חוש עליון למשחק, הוא דביל וחסר כל הבנה וחוש כמאמן. ביום כזה שאתה רואה איזה אפס אפבסים הוא קיירי, זרוק אותו מהפרקט ותן לגורן דראג'יק ופט מילס את הדקות שלו גורן היה 8 מ-14 ומילס 2 מ-4, והם לפחות התאמצו וניסו, ולא עמדו כמו דחליל כפי שקיירי עמד כשטאטום עובר אותו ברבע הרביעי.

טאטום אגב היה חלש מאד הערב למרות 19 הנקודות שלו. 10 מהן באו בגארבג' טיים בסיום המשחק כשהסלטיקס ברחה בעשר והנטס נראתה יותר מתה מבית קברות שלם.

משך המשחק כתבתי כמה עמודי הערות. עתה אכניס רק עשירית ממה שכתבתי:

רבע ראשון

*אני שם לב שהשופטים נותנים למשחק להתנהל בפיזיות רבה הרבה יותר מאשר בעונה הרגילה. זה מצויין, במיוחד במשחק הזה.

*ברוס בראון מהנטס מתפוצץ עם 12. פיצוי על המשחק הראשון. הוא מהיר, גמיש, ומשחק הכי טוב שראיתי אותו עד היום.

*קיירי אירוינג יורד מהפארקט לחדר ההלבשה. לא ראיתי שהוא נפצע. מה הבעייה?

*שני המאמנים מתחילים להחליף שחקנים מהחמישייה כבר מהדקה ה-6 וה-7. אף פעם לפני היום לא ראיתי 8 או 9 שחקנים משחקים לפחות 4-5 דקות כבר ברבע הראשון. גראנט ויליאמס, מהספסל של הסלטיקס עולה ומיד קובר 8.

*לראשונה גם אני רואה דאבל טים על דוראנט ועל ג'ייסון טאטום. שניהם חייבים להיפטר מהכדור.

*הרבע נגמר 33-24

*ההפרש ממשיך להיות 10+- 3 לנטס. המשחק מהיר ופיזי, אבל מאד שכונתי, מלא שגיאות, ואיבודי כדור (קווין דוראנט עצמו איבד 7 כדורים משך כל המשחק).

*הנטס נראים מלאי עוז והתלהבות. מתחלפים כמו בתחנת רכבת וכל מי שניכנס מיד תורם. סת קרי על שלשה שנייה. האלי הופ מסת' קרי לברוס בראון. בקרוב יעשו האלי הופים עם גמדים.

*לפתע קיירי אירוינג חוזר לספסל כשהוא אוכל בננה. האסימון נפל: הוא ירד לחדר ההלבשה לאכול במקום להיום על הפארקט ולשחק.

*הסלטיקס נראים יותר מדי רגועים כאילו 12-1 יהיה טוב להם. הקהל צורח אבל אין תגובה על הפארקט. הנטס ממשיכים להוביל ב-10. מי שמחזיקים את הסלטיקס במשחק הם אל הורפורד הנראה טוב כמו שהיה אי-פעם, ודניאל טיוס המשחק מצויין ומאפיל לחלוטין על אנדרה דרמונד. לא יאומן, אבל תיוס הזה נתן משחק מצויין בצבע בו הוא שלט עם 7 מ-9 ל-15 נק' ו-6 קרשים.

*מצד שני אלה הדקות של גורן דראגיץ' הקולע מקרוב בימין ובשמאל, והנה אפילו שלשה. הוא סיים ערב מצויין עם 16 נק' ב-8 ו-14, ריכוז מצויין, שמירה טובה, והזכיר את עצמו בימים הטובים במיאמי.

*היתרון של הנטס קפץ ל-57-40, הגדול במשחק. גורן, פט מילס, דוראנט בזריקות פאולים וברוס בראון הם-הם שגרמו ל-17.

*אני חש מין חולשה בנטס. המשחק מבולבל. קיירי לא מרכז ולא קולע. ג'יילן בראון מתחיל לקלוע ומוריד את ההפרש לעשר – 65-55. ההרגשה הייתה שהנטס צריכים היו להוביל ב-17-20 אבל זה לא קרה.

רבע שלישי

*אל הורפורד משחק כאילו הוא בן 25. הוא משלשל מה-3, תחת הסל, קוטף ריבאונדים. בגללו פתאום 70-64, ולמרות ההפרש לטובתה אני רואה נטס מבולבלת וסלטיקס שמריחה שזה הזמן לטרוף.

*מהחצי השני אני מרכז מבטי בקיירי אירוינג ורואה בברור שהשחקן הזה – כמו תרנגולת שמלקו לה את הראש – איבד את זה לחלוטין. הוא גרוע בהכל: בשמירה, במסירות לא מדוייקות, וזריקות שעושות טובה כשהן נוגעות בחישוק. אפילו לייאפ הוא מחמיץ. ג'יילן בראון לוקח אותו לגן ילדים. היה רגע שבראון אפילו תקע בקיירי מבט מזלזל.

*רק שתי שלשות של סת' קרי שומרות עדיין על יתרון קטן – 72-70.

*דוראנט מחמיץ ומחמיץ. לא יום שלו, מה לעשות.

*שוב ת'איוס. הוא קולע סל. הסלטיקס מובילה לראשונה. ולפני שאתה אומר "REDSOX" בוסטון מובילה 77-82

*אתם מאמינים שדוראנט מחמיץ שתי זריקות פאולים, השתיים היחידות מה-20 שזרק. אז ידעתי שהנטס נשמה את נשימתה האחרונה.

הרבע הסתיים 85-90

רבע רביעי

*סטיב נאש משחק עם חמישייה המורכבת ממילס, סת' קרי, קיירי, גורן דראג'יץ', וסקסטון. אז מה? הוא החליט לנצח עם גארדים? אני מסתכל על קיירי שהיה עליון ממש רק לפני יומיים ואני לא יודע אם לצחוק או לבכות. אני רואה שערות שיבה על ראשו. הוא משחק כזקן ונראה כזקן. סטיב נאש לא רואה זאת ומשאיר אותו על הפארקט.

**עכשיו מי שומר על טאטום? אני לא מאמין: סת' קרי!. 96-103.

*עברו 8 דקות ברבע והנטס קלעו בינתיים רק 6 נקודות. הנטס ניכנעה ללא תנאי. אף פעם לא ראיתי קבוצה שפיגרה בתחילת הרבע רק ב-5 נקודות מוותרת, נכנעת, שובקת, ואז מתה, כשהיה לה רבע שלפ לנצח. אני מאמין שמשחקו האדיש והלא-איכפתי של קיירי אירוינג עשה זאת לכולם.

*לא ייאמן כי יסופר: הנטס הפסידו רק 107-114, אבל הם שיחקו את כל הרבע ללא הסימן הקטן ביותר שהם משחקים לנצח. הם היו קבוצה מתה כל הרבע, כשכולם נדבקים מהאדישות והאי-איכפתיות של קיירי. הסיבה היחידה שניגמר רק 7 הפרש הייתה שגם הסלטיקס די פישלה אחרי שסגרה דפיציט של 17.

*אבל אתם יודעים מה? אולי זו לא אשמתו? אולי הוא היה פשוט רעב מצום הרמדאן?

2. הפליקנס מדהימים את הסאנס

הניו אורלינס פליקנס הדהימו את הסאנס במשחק השני ביניהן ביום רביעי לפנות בוקר 125-114 ובכך זכו ביתרון הביתי. הם עשו מה שכל קבוצת 'חוץ' חולמת מאז ומתמיד לעשות: לסיים את שני משחקי החוץ 1-1 ובכך לזכות ביתרון הביתי צלהמשך הסידרה. האם 1-1 טוב יותר מ-2-0? ברור שלא, אבל לחטוף מהקבוצה מס' 1 ב-NBA את היתרון הביתי הוא הישג אדיר, ואף אחד לא רוצה להיות חזיר ולבלוע יותר מדי כבר בביס הראשון.

איך היו אומרים פעם? "שווייה שווייה". לאט-לאט.

פיניקס היתה פיניקס: קבוצה עם מלתאות אבל חסרת שיניים. חסרת עוצמה. חסרת חוסן. חברת גברנות. חסרת כוחנות. פיניקס – שוב – היא כנראה קבוצה עם אישיות של עונה רגילה. כשמגיע הפלייאוף וכאן חייבים אינטנסיביות, ולא רק קליעות נהדרות מרחוק, פלייאוף מאבדת מאבירותה.

לאלה המכירים את סיפורה של פיניקס כמוני, התוצאה הסופית לא הפתיעה כלל וכלל. היא הייתה ההיפך משוק. היא כמעט הייתה הדבר המצופה, וללא הרבע הרביעי הקסום ממש של כריס פול במשחק הראשון היה היום 2-0.

הפציעה בשרירי ההמסטרינג של דווין בוקר הייתה ה-BACKDROP של ההפסד של הקבוצה עם 64 נצחונות משך העונה. שחקן הלייקרס לשעבר ברנדון אינגראם נתן משחק שניתן להגדירו כ-CAREER DEFINING PERFORMANCE – משחק שאולי ישמש כהגדרת הקריירה החדשה של השחקן שציפו ממנו כל השנים מאז שהגיע לליגה להתפוצצות כזו, וביום רביעי לפנות בוקר הוא סוף-סוף התפוצץ. ובסאנס לא היה אף שחקן שהיה מסוגל לעצרו. ובלי להזכיר את הדלק עם האוקטן הגבוה מאד – סיג'יי מקולום, היה מצויין לצד הפאור-פורוורד הגבוה עם 6 מ-10 ל-23 נקודות, ועליונות ברורה על השוטינג גארד הנגדי!

כמובן שהפציעה של בוקר פגעה קשות בסאנס שבלעדיו הם היתרו לפליקנס רבע של 36 נקודות. לא שדווין הוא מגן מיוחד במינו, אבל כשהאיש שלך קולע יותר – האיש השני קולע פחות. כמובן שחובה להזכיר את 31 הנקודות שדווין – הקלעי מס' 1 בליגה היום יחד עם ג'ייסון טאטום – קלע בחצי הראשון.

הרשו לי לנבא כאן ועכשיו – ואתה לא צריך להיות אליהו הנביא כדי לנבא זאת – שללא דווין בוקר הסאנס מפסידים את הסידרה ב-8 משחקים

3. הקרב המילולי – והאנטיפטיה – בין השופט שון פוסטר לבין CP3 לא ייפסקו עד שאחד מהם יפרוש (האנטיפטיה תימשך כמובן עד שאחד מהם יילך לעולמו)

הבה ואגלה לכם סוד, ואני אניח לכם להסיק את המסקנה, למרות שמבחינה סטטיסיטת מטבע הנופלת 14 פעמים רצופות על "ראש" ואף פעם על "זנב" הוא אירוע שיכול לקרות, אבל בעולם המהמרים המטבע מיד נחשבת כמוטית: מישהו הכניס יותר משקל לזנב ולכן הוא תמיד נופל עם הזנב למטה והראש למעלה.

אבל זה ייתכן. שיט כזה קורה בעולם מדי פעם אפילו שהסיכויים שואפים לאפס.

אז מה יגידו עידו גילרי וגיא רוזן אם אגלה להם שכריס פול הוא עכשיו – אחרי ההפסד לפליקנס – 0 מ-14 משחקי פלייאוף בהם שופט שון פוסטר?

המשחק האחרון לפני אתמול (אני חוזר: יום רביעי לפנות בוקר. זה אתמול מהיום!) שפוסטר שפט עם פול כשחקן היה המשחק הששי בגמר של העונה שעברה נגד מילווקי. הפסד כמעט בטוח לפול.

אל תחשבו שפול לא מודע ל-ISSUE הזה (https://larrybrownsports.com/basketball/chris-paul-calls-out-scott-foster-latest-loss/579563). בואו אגיד זאת בשפה עדינה:

עדיף שה-NBA תציב שופטים ששמם אינו "שון פוסטר" במשחקים בהם מעורב כריס פול.

(ואם לעידו, גיא, ושאר השמשות, בא להאשים את השיפוט בהפסד, BE MY GUEST)

4. לוקה חוזר לשחק במשחק 3 או 4 ביוטה

הג'אז הם המארחים של דאלאס ביום ה' למשחק ה-3 ושבת ל-4. לוקה דונצ'יק יחזור לשחק באחד מהם. לוקה, שמתח את שריר בגסטרוקנימיאוס (CALF MUSCLE) ב-10 לאפריל החל להתאמן והוא מרגיש 'טוב מאד'. הוא אמר שהוא מוכן ליום ה' אבל עתה זוהי החלטה של רופא הקבוצה. הג'אז, להזכירכם, ניצחה את המבריקס במשגש הראשון בפלייאוף.

5. ג 'רי ווסט דורש התנצלות על שתכנית HBO 'WINNING TIME"' גילמה אותו כאלכוהוליסט חסר שליטה

קודם היו אלה קרים עבדול ג'אבר, מייקל קופר, וג'יימס וורת'י שדרשו מ-HBO התנצלות וגמול כספי על "הכאב והאכזבה" שהתכנית גרמה להם כשגילמה אותם ב"צורה חוטאת לאמת", ועכשיו התור של ג'רי ווסט. הדרמה של HBO על הלייקרס של 1980 מתקבלת בחמימות ע"י חברי בישראל, אך התכנית חטפה כבר כמה מהלומות משחקני לייקרס, מנהלים, וסתם חוזי התכנית..

Jerry West, who served as a Lakers scout and then general manager beginning in 1982-1983, apparently is quite displeased with his portrayal in the show.

West had his legal team send a letter to Adam McKay, the producer of the show, seeking a retraction, apology and damages.

The letter alleges that the show “falsely and cruelly portrays Mr. West as an out-of-control, intoxicated rage-aholic,” who “bears no resemblance to the real man,” according to ESPN.

עורכי דינו כתבו שג'רי ווסט אף פעם לא שבר מקלות גולף, ולא זרק גביעים שזכה בהם דרך החלונות, כפי שהתכנית מראה.

לג'רי ווסט שהיה ה-GM של הלייקרס בשש אליפויות מגיע יחס יותר הוגן. ידוע שהשנים האחרונות נוצר חיץ בינו לבין הלייקרס אך זאת לא סיבה להשפיל אותו קבל עם ועדה.

6. האם השיפוט היה חד צדדי במשחק השני של ההאוקס במיאמי היט? "בוודאי"

כשההיט הולכת לקו 29 פעמים נגד 14 פעמים של ההאוקס הדבר אומר דרשני, או במילים אחרות 'שיפוט ביתי דפוק'.

"הייתה לנו הזדמנות לקחת את המשחק כשפגרנו בשלוש נקודות והכדור בידינו והשופטים מצאו סיבה לשרוק נגדנו", אומר טריי יאנג.

"O"Obviously, we felt we let one slip away, but if the refs are going to let them be as physical as they are and not call fouls, it is going to be hard to really do anything anyway," Young  told reporters

"אנחנו מאוכזבים, אבל WE WILL REGROUP ונחזור קבוצה אחרת למשחק השלישי'"

7. תראו איזה MENCH הוא דווין בוקר. הוא רק נפצע…הוא עדיין על הריצפה, אבל מוצא זמן ל-FIST BUMP עם ילד קטן!

והסרטון על מה שקרה:

8. בעל הגולדן סטייט נשמע מבקר את הלייקרס, מבלי לציין את שמם

ג'ו לייקוב היהודי, בעל הגולדן סטייט, בראיון על מצב ה-NBA עם ה'אתלטיק' אמר:

There are a couple teams, I’m not going to say who, there’s some other teams that went all-in on older players,” said Lacob. “And older players do get injured. That’s the thing you have to remember. Suppose we had made a trade, traded away all our youth, for I don’t know, you name the guy, and they’re injured, out for the year. Anytime you’re over 30, 32, 35, these people get injured. It’s data.”

אני לא יכול לחשוב על קבוצה אחרת שעשתה זאת מלבד הלייקרס.

9. שקיל מדבר לראשונה על גרושיו מאשתו לפני 10 שנים

לברון מדבר לראשונה אי-פעם בציבור על גרושיו מאשתו שאוני לפני 10 שנים. "הכל היה אשמתי. הייתי IMMATURE. היא אשה מקסימה. טיפוס מדהים. לא טיפלתי בה נכון. הכל אשמתי. אתה לא יכול לחיות DOUBLE LIFE כמו שהרבה כוכבי כדורסל אחרים עושים.

"THE FAILURE OF OUR MARRIAGE WAS ENTIRELY MY FAULT

בן ה-50 מודה שאשתו לשעבר הגישה את בקשת הגרושין ב-2009 כי לא טפלתי בה ובנשואין נכון (https://www.youtube.com/watch?v=m3vozVLCYwo&feature=youtu.be). הוא אמר הכל אמש בתכנית The Pivot Podcast,”

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 85 תגובות

  1. מנחם, איזה כיף לקרוא.

    שאלתי את עצמי אותו הדבר: למה דראגיץ לא היה על המגרש במאניטיים.

    הנטס משחקים נהדר רוב המשחק וזורמים בקצב המשחק, אבל כשמגיעים לדקות החשובות המהלכים שלהם הם בידודים לקיירי וKD, וזה פשוט צפוי מידי והקבוצה מנגד נערכת לכך, וזה כישלון של המאמן.

  2. שאק חגג כמו כל סלב אחר זה לא חדש. מספר הבחורות גודל ככל שאתה כוכב גדול יותר ושאק היה כוכב די גדול 😉
    קיירי פשוט חירב את הנטס לגמרי היום לא מסר לאיש הלך ראש בקיר כמו שישה במשחק הראדון ההבדל ששם קלע ופה לא אלו אותן זריקות רעות

  3. תודה מנחם פנטסטי כרגיל, האשמה היא לא רק על קיירי אלא גם על האגואיסט השני דוראנט שפשוט לא ספר אף אחד מחבריו והלך ראש בקיר על 2 כל התקפה והחמיץ או איבד, ברבע הרביעי ברוקלין שיחקו הירו בול מכוער ש4 ניצבים מסביב ולכן הפסידו.
    .
    ופה אני חייב להגיד שטעיתי ושמעון צדק לפחות בחלק מהמקרים, שמעון תמיד טען שהכוכבים יתעצבנו שהסטטיסטיקה נפגעת וילכו ראש בקיר ויעשו סבוטאג לקבוצה וסמשחק הזה זה קרה, ברבע הראשון והשני שבוסטון הביאו דאבל על דוראנט הוא פשוט מסר לסלים קלים וברוקלין שחטה את בוסטון, ברבע ברביעי צמד האגואיסטים הפסיקו למסור (למרות שכל השחקנים המשלמים היו רותחים) והפסידו את המשחק.
    לגבי נאש הוא עציץ על הקווים ואחד המאמנים הרעים בליגה, עם זאת צריך לזכור שדוראנט וארווינג לא רצו מאמן ורצו לשחק כמו בשכונה וזה התוצאה .
    .
    יאנג בכיין שילמד לקלוע שלושות ולא לברוח מהכדור ברביעי במקום לבכות על השיפוט, מיאמי ניצחו כיוון שהיו יותר טובים ושלאטלנטה אין הגנה, גם ההתקפה של אטלטנה שבלונית וחלשה נורא (וזה ההבדל בין העונה הסדירה לפלייאוף), יאנג מתקשה נורא מול האורך ואתלטיות של מיאמי ושחקנים המשלימים לא מסוגלים ליצור לעצמם ויאנג גם משאיר אותם לשחק 4-5 בהתקפה עומד(זה הרבה באשמת מקמיילן שבנה את השיטה רק סביב יאנג ולא פיתח הנעת כדור נורמלית).
    .
    לגבי פוסטר וכריס פול התרבות האמריקאית חולה על אגדות ושמאיים סטטיסטיים, פוסטר זה אולי השופט הרע בליגה הוא צריך לעוף ממזמן כמו מרבית השופטים בליגה, אבל לא הוא אחראי על תוצאת המשחק, זה דה שוט שעלה על העגלה.

    תודה מנחם

    1. שמעון צדק תמיד והטענה שלו שהם יתעצבנו מזה לאורך זמן ולא משחק פה או בודד שם. לאורך זמן אף כוכב גדול לא יהיה מסוגל להתמודד עם מספרים נמוכים כמו 18 נק למשל זה ישגע אותם. הרי הם צריכים להיות גדולים מהחיים בלתי עצירים ווי אר אול וויטנס זה קורה ששמים רק 30 נק ומעלה וכולם מאדירים אותך.
      ראית ראשמור עם 18 נק למשחק?

      1. טעית שאמרת שהנגרים לא יצליחו לקלוע וחשבת שישתקו אותם , הלילה כתבת את זה:
        ״מה אתה אומר ברוך רוצה חראות מה יקרה בלינדאבל טים? 😂😂😂 העונש יהיה הרבה יותר אכזרי. תלמד חוק תמיד תן לאחרים לנצח״
        .
        צדקת במקרה של קיירי ארווינג ודוראנט שיעשו סבוטאג.
        האם זה כל הכוכבים לא יש שחקנים שימסרו כמו שראינו בלא מעט פעמים את דונציץ לברון… במקרה של ארווינג ודוראנט לפחות הלילה כן.

    2. אני אוסיף לגבי החלק של הדאבל טים, ברוקלין קלעו בכל הזדמנות ברגע שמסרו כדור שהיה דאבל טים מעל 60% אפקטיבי (גם משחק קודם), משום מה קיירי ארווינג ודוראנט בחרו ללכת להירו בול טיפשי פעם אחר פעם ברבע האחרון במקום למסור לסל קל, האם כל הכוכבים עושים את זה לא, במקרה של דוראנט וארווינג כן.

      1. אפשר לראות את השקץ בבועה שאכל את הלב שדיוויס ניגב אבל חיכה לפיינלס ושם לקח בכוח כי האיכות של הלייקרס עלתה בהרבה על ההיט אז יכל. מול קבוצה רצינית זה יכל לפגוע בהם מאד. הוא העלים את דיוויס מהפיינלס כדי לקחת mvp ולמתג את עצמו כמס 1

    3. אני מזכיר שוב (כבר הבאתי הוכחות סטטיסטיות בדיון עם דה שוט על דוראנט – אגואיסט או שחקן קבוצתי) –
      אוק' של דוראנט וראס היו על גג העולם, אחרי שנים של ניסיונות, ב-2016 בפלייאוף.
      הם דרסו את ס"א בחצי, והובילו 3-1 על גולדן הגדולה כשהם בשיאם והקבוצה הטובה בפלייאוף.
      מה קרה אז?
      ראס ודוראנט הפסיקו לשתף את החברים, דפקו את השיטה שהביאה אותם עד לשם וחזרו לשחק בידודים ראש בקיר, מה שהוביל אותם עד להפסד בסידרה.
      אז הבנתי סופית שדוראנט אגואיסט אידיוט חסר תקנה.
      ימשיך לזרוק ולזרוק ראש בקיר כשלא הולך, מה שמעניין אותו זה לא נצחונות, הישגים וטובת הקבוצה, אלא להיות זה "האיש" ולשחק את ההירו בול המטומטם שלו, ולהלן העזיבה את גולדן ומה שאנו רואים כיום בברוקלין.

      1. שימון פוסטר ופול שניהם מהתאגיד לא? איך זה מסתדר עם האפס מארבע עשרה? ( לא יכולתי להתאפק והייתי חייב להדליק)…

  4. הסאנס הפסידו בגלל שהם שיחקו פחות טוב. נקודה.
    ההגנה לא הייתה מזהירה, וההתקפה תלויה מדי בבוקר.
    צריך להזכיר –
    הקבוצה הייתה בפיגור כאשר בוקר נפצע.
    .
    ועדיין –
    גם ללא בוקר במשך כמעט מחצית,
    בלילה בו הפליקנס קולעים יותר ממחצית מהשלשות שלהם,
    כאשר אינגראם מזכיר יותר את דוראנט מאשר הגרסה החיוורת שמשחקת במדי הנטס,
    זה היה שוויון דקות ספורות לסיום.
    עכשיו בוקר פצוע לפחות ל-2 המשחקים הקרובים,
    ולסאנס אין ברירה אלא לחזור ולהחלים ולשחק על אייטון.
    אני מחזיק אצבעות שזה יהיה רגע של מעז יצא מתוק.
    אבל אני ווישפול כרוני מוכר …
    .
    בוקר טוב, מנחם.
    תודה על אחלה מעורב.

    1. עם אייטון כ"איש", אין לכם סיכוי.
      המזל שלכם שיש לכם צוות מסייע מצוין מסביב, בראשות בריג'יס וג'ונסון התותחים, והכל מאוד מאורגן סביב הגנרל.
      יש לכם מספיק כדי לנצח את הפליקנס, בלי בעיה מיוחדת. (לא אומר שזה בטוח יקרה)

  5. 1. הנטס יחיו וימותו על קיירי ודוראנט. אין להם אף אחד אחר לנצח סדרת פלייאוף מלבדם. העניין שמסביבים אין יותר מדי מלבד אוסף של שחקנים ותיקים או שחקנים משלימים נחמדים. אבל כולם "חיים" על המהלכים של השניים האלה שלוקחים את כל תשומת הלב של ההגנה.
    צריך לת קרדיט לסלטיקס שניצחו עם הגנה וגרמו לנטס להיראות כפי שהם נראים. הסלטיקס השנה פשוט יותר טובים מהנטס, בטח עם ההגנה שלהם.
    2. ב-8 משחקים, גם הסאנס לא ינצחו…
    הסל של בוקר היה ברבע הראשון כמדומני, הרבה לפני שנפצע. לא פשוטה הפציעה הזו, שלדעתי זה עניין של מאמץ וזה שריר בעייתי שצריך להיזהר איתו. אבל הסאנס הוכיחו לאורך כל העונה שהסגל שלהם מספיק עמוק. בכל מקרה יש עוד חמישה משחקים לקבוע את זה.
    ועדיין, זה לא מוריד כלום ממה שהפליקנס עושים, במיוחד אינגרם שגילה את עצמו מחדש ומקולום שנראה שמצא את תפקיד המנהיג שלו.
    יש לקוות שאולי זאיון יראה את זה ויחזור לו החשק להשקיע בעצמו בתור כדורסלן.
    3. שלוקה יחזור אני אאמין לזה וכרגע זה נראה כמו תרגיל פסיכולוגיץ
    4. WINNING TIME סדרה מצויינת. מומלצת מאוד. אולי רחוקה מהמציאות, אבל בהחלט מבדרת.
    5. בכותרת "שאקיל" ואז שורה ראשונה "לברון"… התאגיד הזה נדחף לכל דבר…

    1. תודה סמיילי למרות שאני חולק על דעתך בחלק הראשון, הנטס היו מנצחים במשחק הראשון והיו קרובים לנצח במשחק הקודם בגלל השחקנים המשלימים. לנטס יש כמות לא מבוטלת של שלשנים ושחקנים בעלי יכולת קליעה: מילס, סת קרי, דראגיץ, ברור שהם לא יכולים ליצור לעצמם אבל כקטש אנד שוט אין קבוצה בליגה שלא עונה לשם ווריורס שמחזיקה בכזאת יכולת קליעה, דוראנט וארווינג פשוט צריכים למסור, ברוקלין הפסידה את המשחק הזה יותר מאשר בוסטון ניצחו.
      .
      בסוף ברוקלין היו עד סיום הרבע ה3 במשחק כולל המשחק הראשון על 60% אפקטיבי מעל 50% מהשדה ו40% מ3 ומשום מה הפסיקו לשחק כדורסל מנצח ברבע האחרון.

      1. אני מסכים שהנטס צריכים את השחקנים המשלימים שלהם קולעים, וזה כדי להוריד את העומס מדוראנט וקיירי ולרווח להם את המגרש.
        ועדיין, הכל מתחיל בשניים האלה. הם טובים, הם גורמים למבטים פנויים לאלו שלצידם. היום קיירי לא הופיע ודוראנט היה זוועה בחצי השני.
        ואני דווקא כן חושב שצריך לתת קרדיט להגנה של הסלטיקס. הם נתנו רבע רביעי נהדר גם הזכות עצמם ולא רק בגלל הצד השני

    2. במילים פשוטות ההגנה של הסלטיקס מצטלמת טוב אבל היא הייתה רעה הלילה, גם במשחק הקודם הם לא עצרו את ברוקלין לשנייה.
      הדאבל טים שבוסטון עושים זוועתי וחטפו הלילה אין ספור נקודות קלות בגללו, פשוט דוראנט וארווינג אגואיסטיים והרסו לקבוצה שלהם ברבע האחרון בשביל להיות ה״כוכבים״.

      1. ההגנה של בוסטון לא הבריקה עד עכשיו אבל בוא לא נגזים עם התיאורים, במשחק הראשון אלו היו עצירות הגנתיות שניצחו בסוף, בעיקר המון אגרסיביות על דוראנט. גם אתמול, לחטוף מול קבוצה עם שניים מהכלים ההתקפיים הכי טובים בליגה 107 נקודות זה לא משהו לקבל עליו פרסים אבל הגנה רעה זה בטח לא. עם 'הגנה רעה' המשחק היה נגמר בהפסד.

        1. אלו החלטות רעות של דוראנט לא איזה הגנה טובה, יש לו איזה בעיה במוח לא מובן לי שמחליט ללכת להירו בול על שניים כל הרבע הרביעי אתמול וגם בסוף במשחק הקודפ במקום למסור לחברים שינצחו את המשחק. ההגנה עשתה המון חורים, זה פשוט הייתה התקפה נוראית.

      2. אתה אמיתי?
        ההגנה הזו עם החטיפות מדוראנט מצטלמת טוב?
        ראינו את אותו המשחק?
        קיירי השתגע בגלל ההגנה הזו. זה גרם לרבים מהפספוסים שלו, כנ"ל עם דוראנט.
        דוראנט, יה מתוק, נתן שני משחקים רעים מאד כי איבד את הביטחון בגלל ההגנה הזאת.
        זה מאד שקוף.

          1. אלו החלטות רעות של דוראנט לא איזה הגנה טובה, יש לו איזה בעיה במוח לא מובן לי שמחליט ללכת להירו בול על שניים כל הרבע הרביעי אתמול וגם בסוף במשחק הקודפ במקום למסור לחברים שינצחו את המשחק. ההגנה עשתה המון חורים, זה פשוט הייתה התקפה נוראית.
            .
            דוראנט וארווינג החליטו לנצח את המשחק רק בדרך שלהם לשכוח את החברים מסבירים שרתחו כל המשחק ולזרוק לסל מול שניים בלי למסור לאף אחד. (הדאבל טים עליהם הוביל להמון מבטים פנויים וזה למה שאר השחקנים קלעו ב68% אחוז מהשדה ומעל 50% מ3, וזוהי הגנה רעה). אני לא מדבר על תנועה בלי כדור בכלל ממש 4 ניצבים כמו בשכונה של שמעון ושחקן אחד שזורק על דאבל טים התקפה אחר התקפה.
            .
            יש מקרים שאפקטיבי גבוה למרות הגנה טובה (ההגנה של מילווקי מול הסאהס עונה קודמת הייתה פנטסטית ופחות או יותר השאירה להם אפשרות רק לבידוד של בוקר), זה לא המצב בשני המשחקים האחרונים.

            1. ברוך לא נעלב ממני כי הוא יודע שאין לי כוונה רעה, רק חוסר הסכמה.
              באותה המידה הוא מכנה את הדעות שלי שטויות ואני מקבל בידידות רבה כי יודע שאין הכוונה להעליב או להקטין.

            2. ברור הכל ברוח טובה (: דוקטור אתה אחד מחברי באתר, לפעמים יש חילוקי דעות.

            3. חילוקי דעות ברוח טובה
              הייתי רוצה לראות את ה מגיע מכולם כולל מהכיתה הטיפולית המיוחדת.

          1. דוראנט הולך ראש בקיר במקום למסור, ההגנה עשתה טעויות פשוט דוראנט והשותף שלו שני אגואיסטיים בלי אינטלגנציית משחק שמחליטים ללכת ראש בקיר מול שני שחקני הגנה במקום למסור, זה היה התקפה רעה יותר מאשר הגנה טובה

            1. הלוגיקה שלי פשוטה לא בטוח נכונה: אם ההגנה האישית עליהם גורמת להם ללכת ראש בקיר ולא לקלוע את הסלים הרגילים באחוזים טובים אז כנראה שכבר ההגנה התחילה טוב. מה היה קורה אילו היו מוסרים?…. אלוהים גדול… שאלות תיאורטיות שאולי נדע רק בהמשך ואולי לא

            2. אבל אנחנו יודעים הנטס קלעה 68 % ו50% מ3 כאדר הם מסרו, משחק קודם גם מעל 60% אפקטבי

  6. תודה מנחם.
    לא ראיתי עדיין את Winning Time. גם קארים כעס על הדרך בה היא הציגה חלק מהאנשים, כולל את ג'יני באס, מג'יק, אותו וכמובן שאת ג'רי ווסט.
    מצד אחד זו בדרת טלוויזיה והיא לא חייבת לדייק בהכל אלא צריכה לבדר. מצד שני כדאי להיזהר מלהפוך דמויות של אנשים חיים לשטוחות וסטריאוטיפיות מידי כדי לספר סיפור.

    1. טלוויזיה זה בסך הכל בידור אבל אם מציגים ארועים אמיתיים ואנשים אמיתיים חייבים להצמד לאמת, לפחות עד כמה שניתן. אחרת זה גובל (או כבר לא גובל) בלשון הרע.

        1. יש דיון אתי שלם סביב דוקומנטריים וסרטים מבוססים סיפורים אמיתיים בנוגע לדרך ההצגה שלהם את מה שקרה.
          בקצה הבעייתי אפשר לשים מקרה כמו של "חלום אמריקאי" עם בראדלי קופר וג'ניפר לורנס, שעל פי כל המעורבים הדמות של ג'ניפר לורנס הייתה הפוכה לחלוטין מאיך שהציגו אותה בסרט. כל המעורבים מלבד הבעל (נוכל מקצועי, והדמות של בראדלי קופר) שפחד שאשתו תהרוס לו את הסיכוי לשמור על הכסף ועל הסיכוי לדיל לסרט והוא פיזר שקרים ודחף אותה להתאבד ב-1982. אז עכשיו יש לנו סרט שמציג לנצח, באופן פומבי, את הגרסא לסיפור של שקרן מקצועי שדחף את אישתו להתאבדות כי היא ניסתה לספר את האמת.

          1. זה ממש קל להפוך דמות לחד מימדית רק באמצעות עריכה.
            סרטים דוקומנטריים רחוקים מאוד מלהיות מחקר מצולם על האנושות או החיים. הם סיפור שמסופר ללא שחקנים.
            מן הסתם כשיש שחקנים אז יש אפילו יותר שליטה ויכולת עיוות.
            זה סרטון מרתק על עריכה בריאליטי. מומלץ לכל מי שעדיין חושב שהוא רואה אנשים כמו שהם בחיים בתוכניות האלו. מהיוצר של מראה שחורה:
            https://youtu.be/BBwepkVurCI

  7. הרבה דברים נלקחים מאיתנו עם השנים, אבל זה נחמד לראות שאנחנו מצליחים לאסוף קצת בינה לאורך הדרך. מקווה ששאקיל משתמש בתובנות בכדי להתייחס קצת יותר טוב לבת הזוג הנוכחית שלו. רק בגלל שיש לך הרבה הזדמנויות לבגוד באשתך, לא אומר שצריך לנצל אותן. יש לנו גם הזדמנות לדרוס מישהו בכל יום כמעט, ואנחנו משתדלים להימנע…
    תודה רבה על המעורב המעולה

      1. מעולם לא היתה לי את היכולת לקרוא את מחשבותיהם של אנשים, אני מנסה להתייחס רק למה שהם אומרים. מקנא במי שכן יכול… 🙂

  8. תודה מנחם על המעורב. לא הייתי ממהר להספיד את הנטס אבל כרגע זה בהחלט נראה שבוסטון בכיוון הנכון ותכלס רק על חוסר ההמנעות מלפגוש את הנטס מגיע להם לעבור אותם..
    בסוף המשחק קפץ נתון על המסך שבוסטון בסדרות של הטוב מ-7 במאזן של 40-1 כאשר מובילים 2-0…

  9. מנחם תענוג של מעורב
    בחיים לא ראיתי ככה את דוראנט וקיירי
    אבל בעיקר דוראנט חושך מוחלט
    אבל אני דווקא בתחושה שאם הם כל כך גרועים ועדיין כל כך צמודים אזי מוקדם לסגור את הסדרה
    מה שכן האולם בבוסטון הוא הכי ביתי בליגה בוודאי בפליאוף אני זוכר עוד את האליפות האחרונה עם שלושת המוסקטרים שם מה שהביא אליפות הוא הגארדן
    הגארדן לבוסטון זה כמעט כמו הג'ורדן לבולס .
    בכל מקרה עד שבוסטון לא תנצח משחק בברוקלין יש סדרה.
    היא בהחלט יכולה להיות אחת הסדרות הגדולות שהיו בוודאי בסיבוב 1 בפליאוף
    מכיוון ששתי הקבוצות יכולות ללכת עד הסוף אבל אחת מהן עוד שבוע – שבועיים בים

    במבט כולל
    דווקא במזרח הצמוד 3 סדרות עם 0-2 או 0-3
    ודווקא הסדרה הפחות מבטיחה על הנייר ב1-1
    ( כאשר למילווקי פצועים רבים ומי יותר אולי תתפתח כאן סנסציה )
    בעוד במערב 3 סדרות עם 1-1
    ודווקא זו של 0-2 אמורה הייתה להיות היותר מעניינת
    אבל איך אומר בעל האתר ?
    הלילה עוד ארוך .

  10. אפרופו ה0-3 של פילי על טורונטו
    לא ניתן לרשום זאת בברקטים
    אבל אם היו נותנים אפשרות להמר על 3-0 שהופך
    ל 3-4 אז אני חושב שעונת התהפוכות של 2021-22
    הכי מתאימה לכך
    אני לא אומר שזה יקרה בטח לא בפילי – טורונטו
    אך מה שראינו השנה קרוב מאד בהזיות שלו ל 3-0 ההופך ל 3-4
    לפני כמה שנים כתבתי כאן על רשימת הדברים שאף פעם לא קרו בספורט
    כמו 3-0 ל 3-4 בנבא או כמו 16 שמנצחת 1 במכללות
    16/1 קרה מיד לאחר שכתבתי את המאמר
    מי יודע אולי גם 3-0 ל 3/4 יקרה העונה .

  11. תודה מנחם על מעורב גדוש.
    ג'ייסון טאטום קלע בגארבג' טיים?! לא היה במשחק הזה גרבאג', כל נקודה היתה חשובה.
    .
    הבעיה של קיירי היא פחות עם האכילה ויותר השתיה. לאכול אפשר יותר או פחות, וישנן דיאטות כאלה ואחרות, שיכולות להתאים לאיש זה או אחר. כמו שהצל אמר, יש כאלה שצמים ומרגישים מצוין עם זה.
    אבל שתיה זה סיפור אחר – ספורטאי צריך ככה וככה ליטר ליום בשביל שהוא לא יתייבש או יסבול ממכת חום. אין "דיאטות מים". אני, לדוגמא, שותה בערך 3.5 ליטר מים ליום כמו שעון, וזה לא ביום של פעילות ספורטיבית.
    לקיירי חסרים נוזלים והוא צריך לתכנן את כל היום שלו סביב זה. בעיקר כשיש אימונים, טיסות ומלונות והוא לא נמצא בשגרה פשוטה.
    הנטס יחיו וימותו על קיירי ודוראנט, הם היוצרים לכל המשלימים (המצוינים!) שמסביב.
    .
    הסדרה winning time מצוינת ומהנה, אבל ברור שהיא משטחת כל דמות בצורה קיצונית. קארים התלונן על זה בצדק. משפחת באס לא צייצה (?).
    לא ברור מאיפה הציטוט שוורתי ומייקל קופר התלוננו משום שוורתי עדיין לא הופיע בסדרה וקופר מצטייר בסדר.

    1. אם היה אוכל סלט גדול כל יום אולי היה צריך לשתות פחות.
      מים מטבוליים לא פחות חשובים. אני שותה קצת פחות ממך ויותר לכיוון של שני ליטר ביום אבל כזה בא עם סלט גדול ומרק ירקות סמיך אני לא דואג.
      בתכלס לגוף לוקח זמן לחזור לאופטימום אחרי ארוחה ושתייה וזה לא בשעה שעה וחצי אחרי השתייה כשאתה בפעילות אנרגטית בעצימות גבוהה.
      השאלה היא מתי הגאון יקריב משהו עבור ברוקלין אחרי שרוב העונה לא שיחק (עניין זניח של חיסון), שיגע את הארדן שעזב ועכשיו צם לפני המשחקים.
      מתי נגמר הרמדאן? אההה הראשון במאי? יופי, אפשר לסיים ככה את העבודה לפני שיהיה מותר לו לחזור לכול לפני משחקים.
      אולי עם עלי אקספס צ'אי ישים מאה אלף במסגד של ברוקלין, יוציאו שם האיממים פתווה מיוחדת וילבינו את היציאה היותר מוקדמת של הציף אנקל דרו מהצום.

    1. לפי אוהדי הנטס בפורומים הידועים, הם בכיף היו מפטרים עכשיו את נאש ומביאים את קואץ' קיי, קשישטוף קישלובסקי.
      חלק מזה זה כי הוא במקרה היה במשחק האחרון, אבל חלק מזה זה כי הם טוענים שאולי לו KD וקיירי יקשיבו ויעשו דברים אחרת. כן, כי אם אני פוגש עכשיו את הרס"ר שלי מהצבא אני הולך להקשיב לו, ולא לירוק לו בפנים.

  12. קיירי פרש מכדורסל לפני בערך שנתיים.
    יש אנשים בשכונה שיותר אכפת להם מכדורסל מאשר לו.
    מרגיש לי שהוא כל פעם מוצא תירוץ ללא לשחק כדורסל או לחילופין לשחק כמה שפחות במשחקים ספציפיים.
    אם הוא לא היה יודע לשחק כדורסל הוא היה מנקה רחובות ואני לא חושב ששם מישהו היה סובל את השטויות שלו.

  13. אני חושב שדוראנט היה הרבה יותר גרוע ואגואיסט מקיירי. מציע לראות את הרבה האחרון יש שם התקפות אחרי התקפות זה רק דוראנט. אין אפילו מסירה והוא החטיא את כולן חקראת סוף הרבה שהוא היה חייב למסור מייד בראון קלע שלשה.
    אני לא ראיתי דבר כזה כבר הרבה זמן אבל דוראנט התגלה במלוא חולשתו שזה בעיקר אינטלגנציית משחק נמוכה ביותר.

  14. הי מנחם אחלה מעורב,
    אני מבין שהכל מונע מכסף , אבל כמה בעלים של קבוצות מוכנים לסבול משחקנים אנוכיים שמקבלים משכורת ענק בשביל לעלות לשחק משחק שכולו כייף ואז, לא בא להם כי נעלבו, ולא בא להם כי יש מגפה עולמית והגוף שלהם הוא מקדש ולא בא להם כי עכשיו צריך לצום (מי קבע פלייאוף על רמדאן ???) והעולם טיפה שטוח מדי והאוהדים טיפה קולניים מדי. זה לא רק קיירי, יש יותר מדי שחקנים שלא מעריכים את מה שהמשחק הזה נתן להם.

    1. בשורה התחתונה מי שואל אותך מה לעשות עם גופו ובחייו הפרטיים?
      עוד בייבי פשיסט.
      אכן רובם חסרי הערכה אבל אין קשר למה שכתבת.

      1. אף אחד לא שואל אותי וזה היופי בדמוקרטיה, שלכולם מותר להביע דיעה גם אם היא לא מוצאת חן בעיניך.
        מהתגובה שלך אני מניח שנגעתי בנקודה רגישה אצלך. מתנצל אם נפגעת.

  15. מנחם זה מעורב מעולה פשוט. אפילו אני כחובב דוראנט ידוע רוצה שברוקלין תפסיד את הסדרה הזאת. בגלל קיירי. פעם חשבתי שהוא שחקן נפלא. היום אני חושב שהוא שחקן נפלא אבל כל כך דפוק במוח שבא לי כבר שהוא יעלם מהרדאר. שיפרוש לאיזה מנזר בודהיסטי הבנתי שזה התחביב החדש שלו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט