באטלר מפציץ 45, ממפיס קורעת את מינסוטה  ואינגרם והפליקנס נעזרים בפציעה של בוקר כדי לנצח באריזונה בסיקור משחקי שלישי / שחר צקוטאי ו-Smiley

באטלר מפציץ 45, ממפיס קורעת את מינסוטה ואינגרם והפליקנס נעזרים בפציעה של בוקר כדי לנצח באריזונה בסיקור משחקי שלישי / שחר צקוטאי ו-Smiley

הסיפור של הערב מגיע מאריזונה עם פציעת ההמסטרינג של בוקר והתצוגה של אינגרם כדי להשוות את הסדרה. עוד לפני כן, שיא קריירה בפלייאוף של באטלר העניק יתרון 0:2 למיאמי לפני צמד משחקי החוץ באטלנטה, וממפיס במחצית שניה מהפנטת השוו את הסדרה בבית.

מיאמי (2) אטלנטה (0): 105-115

במילה אחת – באטלר
בשתי מילים – ג'ימי באטלר

רבע ראשון צמוד נגמר עם לייאפ על הבאזר ויתרון נקודה למיאמי. ג'ימי לוקח את המושכות ואחרי רבע צמוד סל ועבירה מעבירים את היתרון למיאמי. 54-56, 21 לבאקטס.
ברבע השלישי מיאמי לוחצת על הדוושה ועולה לראשונה ליתרון דו-ספרתי, באטלר קולע 15 ברבע ובסיום הרבע 12 הפרש.
מיאמי עולה ל-14 בתחילת הרבע ומתחילים להירדם. ריצה אישית של בוגדנוביץ מורידה את הפער ל-4 בלבד אך מי אם לא ג'ימי באטלר. חדירה לעבר הסל, שלשה אדירה ולאחר מכן יורוסטפ בדרך לשיא קריירה במדי ההיט ויתרון 2-0 בסדרה.

באטלר קלע 45 (4-7 משלוש, 11-12 מהקו) לצד 5 אס' 5 רב' ושתי חטיפות, הוא גם מסיים את המשחק ללא איבודים וללא עבירות והופך לשחקן השני בהיסטוריה לקלוע 45+ בלי עבירות ואיבודים (יחד עם דומיניק ווילקינס). הירו 15, סטרוס 14 וינסנט 11, לאורי ואדביו עם 9 כ"א.
באטלנטה בוגדנוביץ קלע 29, יאנג קלע 25 נק' מסר 7 קטף 6 ואיבד 10 כדורים. האנטר 16, קולינס 13 נק' 10 קרשים.

ממפיס (1) – מינסוטה (1): 96:124

ג'ה מוראנט רושם משחק פלייאוף שלישי בהיסטוריה של הגריזליס עם 20+ נקודות ו-10+ אסיסטים.

הרבע הראשון נפתח בטירוף של הזברות… עם 21 שריקות לעבירות ו-31 זריקות עונשין לשתי הקבוצות.

ועם בכדורסל עסקינן… מחצית ראשונה צמודה מסתיימת בריצת 4-11 של ממפיס שעולים ליתרון דו-ספרתי, 49-60. הרבע השלישי נפתח בדיוק מאיפה שהרבע הקודם הסתיים – ריצת 6-23 ומעניק את יתרון השיא – 28. מכאן הדובים המשיכו לשייט עד הסיום.

הגריזליס נראו במשחק הזה כמו הקבוצה שסיימה במקום השני במערב כשהם לא השאירו שום סיכוי לטימברוולס במחצית השנייה.

דפיקות לב אצל אוהדי ממפיס נרשמו לקראת סיום הרבע השלישי, כאשר מוראנט התנגש ב-KAT בחסימה וסחב רגל בירידה לחדר ההלבשה. אבל הסופרסטאר חזר למשחק וירד לספסל לכל התשואות של הקהל הביתי עם 4:40 לסיום המשחק, שהוא מוביל את הגריזליס עם 23 נקודות, 10 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. ביין ו-JJJ הוסיפו 16 כ"א, כאשר קלארק, טילמן וזאיר וויליאמס מוסיפים 13 כ"א מהספסל.
אצל הטימברוולבס שישמחו לחזור הביתה, אדוארדס ממשיך לרשום מספרים יפים עם 20 נקודות, אבל טאונס היה שקט עם 15, וראסל הוסיף 11 ב-3 מ-11 מהשדה.

פיניקס (1) – ניו אורלינס (1): 125:114

וואו, לא פשוט להיות אוהד סאנס… הפליקנס נעזרו במשחק מצויין של אינגרם (37 במשחק, 26 במחצית השניה) והתעוררות של מקולום (23 במשחק) כדי לקחת משחק באריזונה ולהעביר אליהם את יתרון הביתיות.
החדשות היותר רעות עבור פיניקס מגיעות מכיוונו של דווין בוקר, שנפצע בשריר ההאמסטרינג שניסה לחסום מתפרצת של ג'קסון הייז.

הפתיחה הייתה של הסאנס שעלו ל-2:8 מהיר, אבל כבר במחצית הדרך של הרבע אינגרם אותת על ההולך לבוא שעם סל משלו העביר את ההובלה לאורחים, וסל של גרהאם עם 2+ דקות לסיום הרבע כבר קבע הפרש של 7 לפני שהסאנס ובוקר מצמצמים ל-2 הפרש שהקבוצות מסיימות את הרבע הראשון.
הרבע השני המשיך להיות צמוד שבוקר קובע שוויון 46:46 עם 4 דקות למחצית. משם בוקר לקח את המושכות ועם 11 נקודות (בתוספת 4 של ברידג'ס), הסאנס יורדים להפסקה ביתרון 5, 46-61.
דיאנדרה אייטון, לאחר דקה וחצי במחצית השנייה, עם שתיים מהקו מעלה את הסאנס ל-6 נקודות יתרון, רק כדי לראות את הפליקנס עונים בריצה משלהם.
עם 4:46 לסיום הרבע מגיע אולי הרגע של המשחק כאשר ג'קסון הייז מסיים מתפרצת בדאנק, קובע 77:74 לפליקנס, אבל בוקר מסיים כאמור את הערב עם הפציעה.
פיניקס, שלאורך השנה הראו עומק ויכולת להמשיך ולהופיע למרות החיסורים עוד החזירו את היתרון בתחילת הרבע הרביעי, אבל שלשות גדולות של חוזה אלברדו, אינגרם ומקולום העניקו לפליקנס את ניצחון החוץ שהם כל כך רצו.

אינגרם כאמור הוביל את ניו אורלינס עם 31, אליהם הוסיף 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים באחד המשחקים המשובחים שלו בקריירה. מקולום גם כן רשם שורה סטטיסטית נאה של 23 נקודות, 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים ולארי נאנס התבלט מהספסל עם 13 נקודות.
את הסאנס כאמור הוביל בוקר עם 31 נקודות (ב-25 דקות). ברידג'ס 19, פול 17 ו-14 אסיסטים, אבל אייטון היה שקט עם 10 נקודות (4 מ-6) ו-9 ריבאונדים ב-33 דקות.

בגזרת הביזאר… כריס פול רושם 14 הפסדי פלייאוף רצופים תחת השיפוט של סקוט פוסטר.

לפוסט הזה יש 115 תגובות

  1. מנחם תוכל להרחיב על ההגנה של מיאמי על טריי יאנג? מתי ראית בnba ש2 ו3 שחקנים מנסים למנוע מהכוכב את הכדור עוד בחצי שלו ושרק אחרים יקבלו את הכדור כמעט כל התקפה? זה משולב עם לחץ תמידי על הכדור ודאבל טים ככה לאורך 2 משחקים שלמים?
    והאם זכור לך הגנה כזאת על לברון מתישהו משנת 2003? הרי אם מישהו כזה גדול אמורים לשמור אותו ככה לא? והיו לו קבוצות וצוות ברמה שיש לטריי בקאבס הראשונה ובלייקרס למה הוא קיבל הגנה כזאת?
    נרדמתי על הספה במחצית של פיניקס ואני רואה הם הפסידו ובוקר נפצע. נראה מה חוזה מקס והגנרל יכולים לעשות מול נא עכשיו או נחכה ליריבה יותר רצינית?
    בוקר היה מטורף בחצי הראשון החזיק אותי ער לבדו.

    לגבי ההוקס מי שהחתים את הוארטר על 16 מיליון צריך לכרות לו את הידיים האידיוט הזה לא שומר ולא קולע תופס איזה יום ב1 מ20 משחקים מה3. בליגת הwwe גייב וינסנט שעולה עליו בכמה דרגות מקבל 2 מיליון לכו תבינו.
    ההוקס הם באמת זבל טהור נתתי לטריי יותר מידי קרדיט ומודה בטעות שלי. עד שהוא לא ישים 35 40 45 50 נק ההוקס לא יראו נצחון הבן אדם לא מסוגל לשים שלשה אי אפשר ככה כוכבים מביאים נצחונות באטלר 45 אינגראהם 37 בוקר 31 במחצית אדוארדס 36 טריי לא מצליח עלה רדום חצי שני
    ועל הצוות הזבלה אשפה שלו אין מה להרחיב בכלל. נגר כמו באטלר נותנים לו לחדור כל התקפה לסל עובר את השומרים שלו כמו אוויר.
    האידיוט מכולם בהוקס זה נייט מקמילן חייבים להעיף אותו עוד היום. מאמן שמעדיף לתת לשחק למיץ אשפה כמו קבארוט שאין לו מקום בישראל במקום הצעירים שלו אין לו מקום בליגה הוא גרם לבאטלר להיגנס למשחק. הוא המקובע מכל המאמנים המקובעים ישן חצי מהזמן לא משנה מה קורה לעולם לא יכניס את הצעירים לנסות לשנות משהו האפס הזה רואה שגאלו לא פוגע ובוגדן נזק עד הרבע האחרון וממשיך.לתת בלי סוף הרי אם הם לא קולעים בהתקפה הם משחקי ההגנה הגרועים בליגה מה יש לבם לחפש במגרש למה חא לנסות איזה 2 3 דק את נוקס שיודע לקלוע שלשות אולי יצלוף כמה את גיילן ברונסון את מייס שיארגן משהו מה יש להפסיד?
    תארו לכם שסימונס היה בפילי מקסי היה שחקן של 10 דק ולא רואה דקה ברבע האחרון חחחח ככה זה אצל האידיוט מקמילן. הוא מיצה את עצמו שם והגיע לתקרה חייבים להעיף אותו לפני כל טרייד והכל

    1. עזוב קללות וגידופים, מיאמי עשתה עבודה טובה על יאנג. כל פעם שהוא נכנס לתוך קו השלוש הוא נתקל בהמון ידיים שנשלחו לעבר הכדור. לא סתם היו לו 10 איבודים.
      הנגר הזה באטלר קלע 4-7 משלוש, וסחט עבירות בלי סוף. קשה לעצור אותו בימי קליעה כאלו. לצערי אנחנו לא נראה אותו קולע ככה כל משחק.
      .
      מקמילן מאמן טוב, אתה לא יודע עד כמה קשה לשמור על השחקנים האלו. הוא הצליח לשתק את אדביו והירו בשני המשחקים האחרונים.

      1. אדביו נגר על מי צריך לשתק אותו היה הmvp של ההוקס אם היו מנצחים היום. אני לא מדבר על השלשות של באטלר שיזרוק כל יום משם וגאמפים רק שלא יחדור. דיברתי על חדירות שנתנו לו באופן ביזיוני.
        מקמילן מאמן נוראי

    2. ראית פעם את ההבדלים והיכולות הפיזיות של לברון מול יאנג?
      לטעון ששניהם צריכים לקבל אותו טיפול בשמירה זאת שטות גמורה.
      .
      לא זכור לי שבאטלר היה כל כך נגר בפילי, אפילו הפך אותם לקבוצה מפחידה. והוא כל כך נגר שמאז שהגיע למיאמי הם הפכו לקבוצה עם המאזן הטוב במזרח

      1. ראית את ההבדלים בכדרור בין לברון לטריי? לברון בהגנה כזאת עושה רק תוקף ומאבד כדור כי אין לו כדרור חביבי הגודל זה חסרון במצב כזה תשאל את יוקיץ 😉.
        באטלר נחלש בשנתיים האחרונות הוא מעולם לא היה קלעי גדול בזמן פילי ובבועה היה מעולה בדנתיים האחרונות הוא פצוע יותר ואיבד קליעה קצת

            1. שמעון אמרתי לך זה שתכתוב אותם שטויות לא יהפוך אותם לנכונות, לברון יודע לכדרר מצויין לגובהו ופיזי משמעותית מיאנג, דרך אגב הגנת לחץ כזאת בהחלט יכולה לעסוד עליו כמו שראינו את הקליפרס עושה לפני שלוש שנים, הבעיה שמעטות הקבוצות שיכולות לעשות את זה וברגע שיש מוביל כדור משני ההגנה הזאת מתבטלת

            2. די עם החרטא הזה של מעט קבוצות יכולות ברוך בnba יש אתלטים פסיכים כל מה שצריך זה לצוות עליהם לעשות את זה ולאמן אותם וזהו

            3. ברוך דונציץ בגודל של לברטן ועם כדרור הרהה יותר טוב וספרד וצרפת הרגו אותו עם זה ושם לא משחקים עוד אתלטים פסיכים כמו בnba.
              צריך רק לרצות ובnba לא מעוניינים להשפיל את המלך באופן אישי כפרוייקט

            4. מה שאני אומר שאף אחד בליגה ב19 שנה לא הוציא חוזה על המלך הבנת?

            5. לברון גיימס ולוקה לא קרובים בסייז ואתלטיות בכלל. לברון גבוה מלוקה, ארוך ממנו בידיים ב7 אינץ (18 סמ) שוקל 15 קילו יותר ופי כמה וכמה יותר אתלטי. והסברת לך את ההבדלים בכדורסל האירופאי לnba בטח אם הריווח שיש היום.
              .
              דרך אגב לו היה ליד יאנג מוביל כדור נוסף כמו שיש ליד השיקוץ ההגנה הזאת לא הייתה פועלת, ההגנה הזאת אתמול גרמה למבטים חופשיים מ3 שאילו הנכים היו קולעים התוצאה הייתה אחרת.

            6. ברוך אבל אין מוביל נוסף ואין מי יעשה סל כמו שלא היה בקאבס הראשונים ובלייקרס. ברור שאם היו שחקנים מעולים ליד טריי כמו וויד אז זה היה פחות עובד 🙂

            7. קאבס הראשונים זה דוגמא טובה, ההבדל באותה תקופה שלברון היה השחקן האתלטי בליגה בפער עצום, ברגע שהייתה נצמד אליו ככה היה היה עוקף את השחקן וקולע 2 קלות. בלייקס היה לידו מוביל כדור נוסך רונדו

          1. נא לא להעליב את הפטריות של רזי, הן עושות את העבודה היטב, שימון הוא ההוכחה הטובה ביותר.
            שימון, הגיע השבוע משלוח חדש מקוסמוי. אבל בשוו שוו, שהמשטרה לא שמע. החבאתי מתחת למערבל.

  2. מיניסוטה היו אשפה אין הגנה קליר פאת מהלכים פשוט הם נותנים לגה לקחת תנופה כל התקפה המפגרים האלה במקום ללחוץ כמו שווינסנט לוחץ. קאט הוא בושה כל התקפה ממפיס שמו לייאפ או דאנק וכולם עומדים ומסתכלים. היה אצלו עייפות כאילו אין לו כוח לשחק ורק שיגמר.

  3. לא ראיתי תסריט שהפליקנס מנצחים את המשחק הזה, אבל עכשיו זו בעיה הקטנה ביותר של הסאנס מקווה שנשמע צפירות הרגעה מכיוון פיניקס בקרוב.
    תודה רבה על הסיקור

  4. תודה על הסיקור.
    נחמד לראות גארדים קטנים, שלא זורקים מהלוגו ומאבדים 10 כדורים במשחק, אבל נותנים ביצה, נלחמים ומשחקים נהדר כמו גייב וינסנט, חוזה אלוורדו וגם ג'יילן ברונסון.

  5. תוה על הסיקור.
    מקווה שבוקר יחלים מהר וגם בלעדיו הסאנס אמורה להיות פייבוריטית מול הפליקנס.
    צד שני… הנה מחשבה: סיבוב שני של הג'אז מול הפליקנס… מה הסיכוי שזה יהיה משהו ראוי לצפיה?

  6. מצוין, תודה רבה שחר וסמיילי.
    .
    ראיתי קצת פיניקס ברבע השלישי, התפלאתי שהם בפיגור, אבל כריס פול החמיץ כמו משוגע אז חשבתי שאחרים יפצו על כך. הפסקתי לראות בדיוק במתפרצת של הייז, אז התפלאתי לגלות שפיניקס הפסידו בסוף, אבל בלי בוקר זה כבר יותר ברור. נקווה שיחזור במהרה בימינו אנו.
    .
    סחטיין ג'ימי!

  7. תודה שחר וסמיילי על הסיקור. מקווה בשביל הסאנס ובוקר שהפציעה לא רצינית, הוא היה נהדר עד שנפצע, אינגרם היה נהדר במחצית השנייה במיוחד ובקלאץ' בפרט. העומק של ממפיס זה משהו מיוחד, אדאמס נפצע אז שולפים מהמקפיא את טילמן ,מפשירים,מחממים והוא מוכן להכנס לעניינים ישר,
    ג'ה שיחק יותר באחריות וקצת פחות בפראות הלילה וזה בהחלט תרם להם.

      1. אין לו מה לחפש ברמות האלה לא רק מול מיני. מול גולדן זה יבלוט אפילו יותר הם יבודדו עליו כל היום את סטף קליי פול.
        כדאי לממפיס לפתח שיטת משחק עם קלארק וטילמן וסמול בול עם סלו מו לשלבים הבאים.
        אדמס אולי טיפונת יכול לא להזיק מול הסאנס כי אייטון חא יוצר בעצמו ראודר לא מכדרר וגם ברידגס לא משחק iso יותר מידי לכן מולם הוא יחשף פחות.
        גולדן יהרגו אותו

        1. אני מניח שגם בהמשך הסדרה וגם מול גולדן במידה וממפיס יעברו יהיו הרבה דקות ג'קסון בחמש עם קלארק/סלו מו לצידו או דק' טילמן בחמש

    1. אני חושב שהבועה לא הייתה מקרה חד פעמי עובדה שגם כעת הוא מצליח להיות משמעותי. בעונה שעברה באמת הייתה נפילה קשה אחרי חוסר מנוחה ואימון.

    1. +100
      צודק שי
      כל הכבוד לפליקנס ובמיוחד לבראנדון אבל איזה אינגרם נראה במשחק הבא?
      ואבוי עם ציון יבוא וישים עין רעה.

  8. תודה למסקרים
    יהיו לנו שני משחקים מעניינים מאוד בעיר עם מזג אוויר מחורבן (קצת כמו העיר שאני לומד בה). ג'ימי ענק אין מילים, מתגעגע קצת לימי הבועה העליזים

  9. כריס פול מקבל בלי סוף שריקות אוויר מתנגש כל הזמן בגונס ונשרקת עבירה לטובתו איזה תועבה בwwe. הוא גם הולך 90 אחוז מהזמן ימינה ולא מונעים ממנו jv בכמה מהלכים היה שערורייה נתן לו לזרוק מחצי מרחק ימין האהוב עליו שירד למטה לא יאמן פשוט סי גי דפק סלים חשובים אדירים מאד ברביעי בקלאץ.
    ציון רק יזיק לקבוצה הזאת הוא גם לא שומר וכמו סימונס בא עם גישת כוכב והוא גם לא קולע רק חופר בצבע הם יכולים להשיג עליו אחלה שחקנים

    1. אתה מתכוון שקציפי.
      הוא ראש הקנוניה יותר מהשקץ. הרסו את הכדורסל עם כל השטיקים האלה. הם ואבו זקן איל בגדדי. אלה שבאו אחריהם ראו כי טוב….
      הקטע שהכי אהבתי זה כשהעכברוש נכנס לפולפלופר והשופטיפשים נתנו לו קליעות.
      הקטע הגדול בכל הסיפור זה תנועת החיקוי שהפוץ עשה אחרי שנשרקה לו העבירה.
      בבחינת הקוזל'ה המנוזל'ה הניגזל'ה. מי שהמציא את הכניסות הפלופיות האלה מחכה את מי שמחכה אותו.
      עולב שבא להקיא….

      1. התנועה הזאת הממציא המקורי שלה זה סוויט לו או הארדן. לא יודע מי הראשון צריך לברר את העניין אבל סוויט לו זה השחקן שהכי השתמש בזה בשנים האחרונות עוד מימי הקליפרס הוא היה מתנגש במגן על החצי וזורק,ראש והיה שריקה אוטומטית.

    2. אני גם חושב שכדאי להם להשיג על ציון תמורה מקסימלית כבר עכשיו. אבל זה חתיכת הימור שאף GM לא יעשה כי הוא יפוטר

  10. נקודות מליל המשחקים:

    1. אטלנטה הייתה טובה יותר. טריי יאנג התחיל טוב יותר וקלע 20 במחצית הראשונה. מיאמי יודעת להעלות הילוך ברבע השלישי אך באותה מהירות גם להירדם ולתת ליריבה אפשרות לחזור. בוגדנוביץ דאג לזה. במשחקים הבאים אטלנטה תעקוץ חזק יותר וגם תיקח משחק אם ההיט יורידו את הרגל מהגז.
    2. באטלר במשחק נהדר, 4-7 משלוש. היה אגרסיבי מאוד וידע לנצל טעויות בהגנה כדי לסחוט עבירות ולקלוע סלים קלים.
    ניתוח מהלך במאני-טיים של מיאמי: ‏
    באטלר עם הכדור על קו השלוש. אדביו מתגלגל ולוקח איתו את קולינס, הירו בצד ולאורי בא לחסום ואז מחליף צד. יאנג נשאר מאחור בעוד האנטר תקוע בחסימה. ג'ימי מנצל את החולשה של יאנג וחודר לסל קל. הורטר לא יכול לבוא לעזור כי הירו ישאר לבד ועדיף 2 מאשר 3.
    https://t.co/Z1BXNm9lmF‎

    3. ממפיס נגד מינסוטה:
    נראה שהשופטים עושים תחרות מי שורק יותר לעבירות, ביום ראשון השופטים שרקו 18 עבירות ברבע הראשון והערב 20. הרבע הראשון שוחק קרוב לשעה.לשם השוואה, מיאמי ואטלנטה התחילו את הרבע השלישי כמה דק' אחרי תחילת המשחק וסיימו באותו זמן.

    4. סטיבן אדמס אחלה שחקן, אחלה סנטר, אבל הוא לא מתאים לסדרה הזאת. הלילה הוא שיחק 3 דק' ויצא כמו גבר ואמר "תעשה מה שצריך כדי לנצח".
    טריפל ג'יי נייד יותר מאדמס ולכן הוא מתאים יותר לשמור על קא"ט. טילמן התברר כאחלה חיזוק לצד או במקום ג'קסון.

    5. ממפיס יצאו לריצת 33-11 החל מאמצע-סוף הרבע השני ועד אמצע הרבע השלישי. הכל הצליח לדובים. במשחק הקודם לא הצליח להם והם היו אבודים, מעניין לראות איך הם ימשיכו את הסדרה.

    6. ניו-אורלינס מול פיניקס
    השקנאים עלו למשחק במוד אחר לחלוטין מהמשחק הקודם. הם באו להילחם על כל כדור.
    בפיניקס עלה אחוז די-בוק וקלע 16 ברבע הראשון, כולל הפיסט-בימב לתינוק. הוא המשיך לרבע שני נהדר וסיים עם 31 נק' במחצית. למרות זאת נ"א היו צמודים אליהם ואף הובילו בחלק ניכר מהזמן.
    ברבע השלישי הדיבוק יצא ונותר בפיניקס את איוב של הכדורסל לצד הצעירים.
    הפליקנס ניצחו ובצדק, כעת נותר לראות איך פיניקס תגיב. האם היא יכולה להמשיך את העונה המופלאה שלהם ללא הכוכב שלהם?

    1. בוקר לא נראה לי שיעדר יותר ממשחק שניים לכל היותר יתנו לו עכשיו לנוח וטיפולים. גם בלי בוקר לדעתי הסאנס יעברו אבל יהיה להם הרבה יותר קשה.

      ממפיס למעט הרבע ה1 של גיים 1 שעלו רדומים טובים בכל הסידרה הזאת מאמין שיגמר 4 2 כמו שהימרתי בבראקט. מיני יקחו 1 בבית.

      אני ממש רוצה סידרה של ממפיס גולדן יהיה שם אש….

    2. מה שיפה בסטיבן אדמס, חוץ מכמובן הזקן, זה שהוא לא רק קיבל את רוע הגזירה שיש מצב שהוא לא מתאים לסדרה הזו בשקט. הוא עודד מהספסל, היה אקטיבי ו"אימן" מהקווים. הוא בא לתת לקבוצה כל מה שהוא יכול.

  11. צריך להגיד מילה טובה לוילי גרין שעשה את השינויים שהיה צריך מהמשחק הראשון בעיקר נושא הריווח, פחות ללכת לצבע ליונאס.
    הגנה הייתה טובה בשני המשחקים, הבעיה במשחק הראשון הייתה בעיקר יצירת נקודות, המון זריקות שפשוט לא נכנסו, שאתה קולע כל כך גרוע אז ברור שלא תוכל לנצח.
    אינגרם נותן תצוגה ומוכיח שהוא האלפא של הקבוצה הוא יודע לסחוב, מזל שמקולם עם ניסיון לתת לו את ההרגשה שזאת הקבוצה שלו והוא זה שאמור לסחוב אותם, מעניין מה יהיה שזאיון יחזור, לאינגרם יש נטיה להעלם שהוא כינור שני.
    מתחיל לראות כבר עכשיו את הבעתיוית עם יונאס בצבע עוד לפני זאיון, אולי צריכים כבר עכשיו טריד עליו על סנטר שיודע לקלוע מחוץ לקשת כמו טרנר.
    הפליקנס הוכיחו שהם לא באו רק בשביל להגיע לה פליאוף אלא גם להלחם בכל משחק ולנצח.
    הפציעה של בוקר אם יחסיר משחקים בהחלט פותח חלון הזדמנות להפתיע בסדרה, פיניקס עדיין פיבורטים, כל עוד הקבוצה תמשיך להלחם זה העיקר, ניסיון ושנה הבאה נחזור חזקים יותר

      1. על כישרון כמו זאיון פשוט לא מוותרים אלא אם הוא ביקש טרייד.
        אישית אני גם חושב שאפשר להביא שחקנים יותר מתאמים במקומו, טרייד עליו זה גם לא בדיוק שוק חופשי לשלוח לאיפה שרוצים.
        לפליקנס יש מספיק כישרון ובחירות עתידיות לנסות לרוץ עם מה שיש.
        הסגל של הקבוצה די מאוזן ורוב השחקנים בחוזים נוחים, התנהלות נכונה ויכולים בהחלטת להיות קונטדרים בשנים הבאות.

        1. השאלה שצריכה ל שאל עם השמנמן אם הוא בכלל מסוגל לשחק? אני מקווה מאוד שהפליקאנס לא תעשה טעות ותכנס איתו לחוזה מקס בקיץ, לפני שהוא מוכיח את הבריאות שלו אין בכלל מה לדבר

    1. כמו שמעון, גם אני חושב שלהעביר את זאיון זו יותר הזדמנות מטעות. אפשר להביא תמורתו שחקנים שיהפכו את הקבוצה לאיום מיידי בפלייאוף הבא והם פחות מוטי פציעות.
      יש לפליקנס גם בחירה 8-9 בדראפט באדיבות הלייקרס. עם השלומיאליות שלהם העונה הם עוד יגרילו איזשהו טופ 4…
      בכל מקרה, פוטנציאל לעתיד ורוד.

  12. משהו בהמשך הדיון שהיה לי עם ברוך – היום אדווארד פשוט חירב את המשחק של מיני.
    החל מאמצע הרבע השני הוא לקח את המשחק על עצמו (קאט היה בחוץ בגלל בעית עבירות), לא מסר כמעט, לקח זריקות קשות בסגנון להציל את המולדת, והלך ראש בקיר.
    והוא קופי ג'רו הולידיי, לא לברון.
    לזכותו יאמר שהוא שחקן צעיר שעוד לא מבין את המשחק.

    1. איפה גרו הולידיי איפה הוא, אתלטיות ונפיצות שונה להחריד, דרך אגב לא אני השוואתי אותו ללברון אלא דה שוט (: אדוארדס שחקן הרבה יותר כשרוני אצלטי ומוכשר, ממה שהולידיי רק יכל לחלום עליו.

      אדוארס הוא עדיין אהבל רציני אבל עדיין צעיר (הוא קטן בשנה מהמחזור שלו), ברגע שיילמד להבין איך להשתמש בייתרון של באתלטיות שלו ויבחר זריקות חכם יותר השמים זה הגבול (הרצפה שלו זה אולסטאר כמה פעמים;

      1. אין דמיון באתלטיות מבחינתו והולידיי לאדוארדס יש ייתרון של 30 פאונד עליו , אדוארדס חיב שונה לחלוטין מהיר אקפלוסיבי וחזק הרבה יותר מהולידיי בנוסף ארוך ממנו בידיים, מזכיר יותר גרסה של לברון בעמדת הגארד.

      2. בדקתי – לאדווארדס יתרון של 3 ס"מ על הולידי, ורק 20 פאונד הפרש.
        כמו שאמרתי, ג'רו הולידיי משופר (מבחינה פיזית בלבד). בשום פנים לא לברון (שהגובה שלו 205 ס"מ)

        1. למה גרו הולידיי רשום 205 פאונד, אדוארדס כ235, כשהסתכלת מדדת גם אורך ידיים? אתלטים שונים לחלוטין אין בהם שום דבר דומה.
          .
          לברון גיימס הוא SF ששוקל 250 פאונד מיני לברון בעמדת הsg

        2. אני מקווה שלא בדקת לפי הקומביין, בכל מקרה גם לפי זה שהיה לפני שנתיים אתלטים שונים לחלוטין 13 אינץ יותר בניתור, 5 אינץ יותר בידיים, 2 אינץ בראש, ו20 פאונד יותר (זה שהגיע לליגה ומשם עלה בסייז), לא אותו שחקן בכלל מבחינה פיזית אולי רק צבע עור

        3. רשום 225 לאדווארד ו 205 להולידי.
          לא בדקתי מוטת ידיים אבל אדווארד נראה לי קומפקטי מאוד.
          בוא נסכים שהוא הרבה יותר קרוב להולידי במימדים מאשר ללברון.

          1. הוא לא קרוב להולידיי הפערים בינו לבין לברון קטנים יותר, שוב הוא לא לברון, אבל הוא מאוד חזק ואקלוסיבי לעמדה שלו

  13. הבעיה בכל ההצהרות מהסוג של "לשלוח אותו בטרייד כל עוד הערך שלו גבוה", היא שככל שאומרים אותן יותר ושומעים אותן יותר, ערך הטרייד יורד. זה בעצם סוג של פרדוקס. אם אתה רוצה שזה יקרה, אתה צריך לגרום לעולם לחשוב שאתה לא רוצה שזה יקרה – אחרת אתה מפסיד מכל הכיוונים.

      1. אני אוהד לייקרס.
        הסידרה של בוסטון מול ברוקלין מכניסה אותי לדילמה אמיתית, ואם הייתי יכול הייתי קורא כמו בגין "בהצלחה לשני הצדדים"

        1. טעות בזיהוי אבל אותו עיקרון. יש מנהלים מספיק טפשים בליגה שאין שום קשר למה מדברים וגם אם יש קשר קשה לקבוע מהו כי זה תלוי במנהל עצמו.

      1. מספיק שדיון אוהדים כזה מגיע לאיזה פודקאסט או תכנית מלל כלשהי עם חשיפה גבוהה.
        ואתה חושב שכאן בהופס זה המקום היחיד בעולם שמהרהרים בו על טרייד של כוכב פרובלמטי שהקבוצה יחסית מצליחה גם בלעדיו?

        1. זה בכל מקום.
          אבל החישובים האלה נעשים כל הזמן. ברגע שניו אורלינס חזרה להצליח בלי זאיון כל מנג'ר עשה חישובים משלו. עוד לפני הפוסט הראשון בנושא.
          האם הערך של שחקנים יורד אן עולה בגלל דעות אוהדים? רק אם זה מתגלם במכירת גופיות…

  14. תודה על הסיקור.
    בוקר, עוד קורבן של מאמני כושר חסרי מושג.
    אני מהמר שמכפות הרגלים עד האגן הוא עקום. העצמות והשרירים לא מאוזנים ולא יושבים במקום כמו שצריך.
    כמובן שברור שאין לו את הגמישות והכוח הרצוי למאמץ שנדרש ממנו. זה מצחיק שהוא מקבל מיליונים ולא עובד על הדברים החשובים ועוד יותר גרוע שהמאמנים שלו מקבלים כסף בשביל העבודה הגרועה שהם עושים.

      1. מה פתאום רק עולה ועוד יעלה משמעותית בפגרה בסוף העונה אחרי שישחררו הרבה סירטונים של אליהופים הטבעות 360 ואולי שלשות כמו של בן סימונס.

        1. אני חולק עלייך כאן ידידי, הבעיה שהשמנמן לא שיחק שנה ולקראת חוזה גדול, סימונס כמה שהיה אפס בעיות בריאותיות לא היו לו בשנים הראשונות

          1. ברוך יש מספיק מטומטמים בליגה. זה נכון שיהיה להם יותר קשה כי עד היום הם היו קבוצת הזבל שכולם תוקעים אותה אז מינוס מועמדת משמעותית אבל תסמוך על הליגה של הטמבלים האלה שכבר מישהו ייקח חתול בשקית

            1. זה ברור לי הליגה מלאה בדבילים, וציון השמן לא נכנס לשק, כזה עצלן היה מחלים מהפציעה ממזמן אם היה עובד על עצמו במקום לטחון כל היום

  15. אני ממש התרשמתי מאיטון 6!!! זריקות ב33 דקות, במשחק שהזורק מספר אחת יצא עוד לפני המחצית. כריס פול הזה פשוט רכז מעולה.
    לדעתי הוא הולך על מודל רודי גובר. אפשר להוציא ככה 200 מליון.

    1. גובר היה מקרה חד פעמי. שימון צדק כשצעק כל הזמן זאב זאב אבל לא שמענו. רודי לא היה שווה 200. אולי בלחץ 125….
      הוא יגיד שגם זה לא….
      נכון שימון?
      שאדו מה אתה מעיין במה שפולט הגעגע? תן לו להתבשם בנאדים של עצמו.

  16. בס"ד
    תודה רבה חברים.
    שמח בשביל ממפיס, שיחקו נהדר. כל אחד עשה את התפקיד שלו טוב.
    פיניקס, מקוה שזו מעידה חד פעמית, הההגנה שלהם היתה גרועה.
    מיאמי כל פעם מיישהו אחר פוגע, זה הכוח שלהם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט