מעורב הופס ליום ד' / מנחם לס

1.אם אתה אוהד כדורסל אמיתי, THE OLD FASHION TRUE AND GOOD PHYSICAL BASKETBALL הסידרה בין הסלטיקס והנטס היא הסידרה שאתה הכי מעוניין בה.

אני מעוניין בה ביותר: אוהד סלטיקס מ-1961 שהיא עדיין תופסת חדר בליבו, והמזרחית החדשה, הנטס, שמשום מה הפכה לפייבוריטית שלי במזרח.

למה?

דוראנט? האיטריה הזאת שכמעט לא מחייכת, ורק קולעת טילים מכל מרחק?

קיירי אירוינג שאני לא יודע אם הוא באמת דפוק בראש או הוא עובד על כולנו עם העולם השטוח?

הקיירי הזה מסוגל בכל יום נתון להיות השחקן הטוב ביותר על הפארקט נגד כל קבוצה ב-NBA.

סת' קרי שעומד בפינה ומחכה לכדורים שלא באים – כמו דני אבדיה – ומשום מה ישנה לי הרגשה שהוא עומד לעשות דבר גדול שיאפיל אפילו על אחיו?

אפילו את בלייק גריפין ולמרכוס אולדרידג' אני אוהב כי אני זוכר להם ימים טובים מהעבר ומקווה – מצפה – שלפתע סטיב נאש יקרא בשמם והם יעלו מהקבר להזכיר נשכחות. פטי מילס הוא הבנזונה הקטן שלא מפחד מהשטן ולא אתפלא כלל אם הוא יקלע איזה סל נצחון מהמם לפני שהכל ייגמר. אפילו גורן דראגיץ' הראה ניצוצות של דראגיץ' מההיט. רק מג'ו האריס – שכה הייתי רוצה לראות היום קובר שלשות כשוטר מהטריי הטוב בליגה – אני לא מקווה לניסים ונפלאות מהסיבה הפשוטה שהוא לא ישחק עד העונה הבאה. זה חסרון כואב ביותר לנטס. עד עכשיו לא ראיתי מברוס בראון או קסלר אדוורדס תחליפים מתאימים. הנטס יצטרכו לעשות זאת עם מינוס גדול בסמול-פורוורד. על אנדרה דרמונד או ניק קלקסטון כתחליפים לג'רט אלן אין טעם לדבר למרות שהשניים מפיקים את הטוב ביותר שהם יכולים.

ומצד שני, היריב הירוק?

וואווו, זה כל מה שאני יכול לומר על המשחק הראשון.

אולי זה יישמע לכם מוזר, אבל המשחק הראשון הזה ניכנס לדרוג אחד מעשרת המשחקים הטובים ביותר שראיתי מבין בערך 4,800 משחקי ה-NBA שחזיתי בהם אישית-פיזית ובטלוויזיה מאז שהגעתי לארה"ב. חשבון פשוט: 60 שנה (למעשה 61, אבל בואו נעגל דברים) כפול 80 משחקים לעונה. ה-80 לעונה הם בוודאי הנחה גדולה והמספר הנכון יותר שואף כנראה ל-100 בעונה, אז אולי חזיתי פיזית או בטיווי בערך ב-5,000 משחקים, ואני מחשיב את הראשון בין הנטס לסלטיקס לאחד מהעשירייה הטובה ביותר שחזיתי בה???

מלחמה על כל כדור מהשנייה הראשונה עד האחרונה. הובלות שהתחלפו כיו-יו. משחק צמוד לכל אורכו. משחק בו הכוכבים כיכבו, שחקני הספסל תרמו, ושני המאמנים אימנו – קראו טיים בזמן, החליפו בזמן, ונתנו לעוזרי המאמנים לשרטט פלייז ברגעים הנכונים.

הדבר המביך ביותר שקרה לי במשחק היה סל הנצחון של ג'יימס טאטום בעשירית השנייה האחרונה: לא ידעתי איך, לעזאזל, להרגיש. אני עדיין לא יודע, לא מבין, ולא זוכר מה הרגשתי: בוודאי שלא שמחה יוקדת, ובוודאי שלא אכזבה צורבת.

"אז מה הרגשת, מל? ת'אמת, מה הרגשת?"

אין לי צל של מושג וזאת האמת לאמיתה. מה שכן, הרגשתי מין סיפוק של סיום. כמו כשמסיימים ריצה או שחייה ארוכה במיוחד או משחק טניס של ארבע שעות. משך המשחק רוקנתי את כל רגשותי לכאן ולכאן – על הדברים הנפלאים של טאטום, ואז על קיירי הלא ניגמר עם אצבע אמצעית לקהל ושלשות מאזורי חיוג אסורים.

מה שבוודאי הרגשתי הייתה הרגשה דומה לגמר של משחק 7 בגמר הפלייאוף, משחקי 7 שזכיתי לחזות אישית לטוב או לרע בניו יורק (רק טוב!), בבוסטון (גם טוב וגם רע. אני עדיין זוכר את הזריקה-לא זריקה – מין ג'אמפ-שוט מעורב במין הוק-שוט של מג'יק שניכנסה), ביוסטון (רע, רע מאד!), ובמיאמי (טוב!).

המשחק הזה הוכיח לי סופית שבנבחרת ארה"ב היום אני רוצה את קיירי אירוינג, דווין בוקר, קווין דוראנט, ג'יימס טאטום, ו…רק סנטר אין לי עדיין.

לדבר על הסלטיקס? זה יהיה DISINGENEOUS (מופרך?) להצביע על כל שחקן אחר מלבד טאטום כשחקן הטוב ביותר- TWO WAYS – על הפארקט במשחק הראשון. לא רק שהוא קלע 31 וחילק 8 מתנות, אבל בנוסף הוא די חיסל את דוראנט במחצית הראשונה, וגרם לו לסיים משחק "טוב" אך לא יותר. סל הנצחון בסיבוב במאית השנייה האחרונה מבלי להתבלבל ולמהר מדי – סיבה לשגיאה – הוא דבר שייזכר לטובתו הרבה, הרבה זמן.

ג'יילן בראון לא התבלט במיוחד, אבל זה תמיד היה הוא שהגיע לעצור את הנטס ברגע שהם הובילו ב-4-5 נק' ואיימו לבנות הפרש עם סל מצויין, שלשה חשובה ביותר, או חטיפת כדור בזמן. ללא ג'יילן הנטס מובילים היום 1-0

לא יאומן, אבל אל הורפורד היה אחד מגיבורי המשחק של הסלטיקס. שני רק לטאטום. הוא סיים עם 20 נק' ו-15 ריבאונדים, והיה הכוח הדומיננטי של הסלטיקס תחת הסל נגד דרמונד (ת'אייס עזר מאד!), וניצל את חוסר הגובה של הנטס כששוב ושוב הוא מצא את עצמו נשמר ע"י אחד הגארדים, והוא ידע כיצד לנצל זאת עד הסוף. אבל הרגע הגדול ביותר של הורפורד בא כמה שניות לפני הסוף: מרכוס סמארט סתם את קיירי אירוינג והכריח אותו למסור את הכדור לקווין דוראנט. טאטום עשה מה שעשה כל המשחק: הפריע כמה שיכול היה לג'אמפר של דוראנט. וכאן הגיע אל הורפורד עם אחד הריבאונדים החשובים שלו בקריירה.

משם עוד משחק TRANSITION של בוסטון (50 מנקודותיהם באו מטרנזישיונס!), עד שהכדור מגיע לטאטום, והנצחון.

אני מתנצל למרכוס סמארט שלא כתבתי עליו מספיק. הוא לא זכה בתואר "מגן העונה" בגלל משחק זה, אבל הוא נתן עוד משחק הגנה גדול, אם-כי תרומתו הגדולה ביותר הייתה השלשה שלו לפני הסוף שחנקה את הנטס בדיוק כשהיא נראתה מוכנה לפרוץ קדימה.

אני עייף רק מלכתוב על המשחק הזה ומשיחזור זכרונותי וה-NOTES שלקחתי. היום ב-19:00 זמן QUINCY MARKET (למי שמכיר את השוק הנפלא הזה בבוסטון) – 02:00 מחר בלילה בבת-גלים – הכל מתחיל מחדש.

2. היש צורך לומר 'ידענו שזה מה שידענו שהקנס יהיה (50K)?

3. הפילוסוף קווין דוראנט מסביר את השנאה של בוסטון לקיירי:" זה הכל מתוך אהבה"

(אולי בהסבר זה הוא משתמש להסביר את שנאת אוהדי OKC אליו??)

4. דנבר נאגטס מתפרקת מהחוץ (הווריורס) ומבפנים (וויל ברטון ודמרקוס קאזינס; האצבע המאשימה לכיוון ברטון)

טוויטר מס' אחד: וויל ברטון ודמרקוס קאזינס הופרדו בדרך לטיים-אאוט לפני שמשהו מאד לא טוב היה קורה:

טוויטר מספר שניים: בזמן שהשניים הולכים לקראת אחד לשני ג'ף גרין – שיודע שברטון הוא-הוא האגרסיבי צועק לו "FOCUS!!!"

טוויטר מס' שלוש: מה בדיוק צועק ברטון לעבר חברי קבוצתו אחרי שסטפן קרי קובר עוד טריי, הפעם מכמעט 10 מטרים?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 103 תגובות

  1. בוקר טוב לס
    תופינים של מעורב
    קיירי דפקט מכל הכיוונים ודורנט מזיין את המוח
    בבקשה דוק לס מכל אוהבי הירוקים,לא להלל יותר מידי את הירוקים,
    עוד תעשה לרזי התקף לב עם הקללה שלך,
    דנבר עשתה פופרס והטיטול ברח להם,לא נורא

  2. דנבר בעיקר מתפרקת בגלל פציעות של שחקנים מרכזיים.
    יש מעט קבוצות שהשירות תחרותיות אחרי ש-2 שחקנים של כמעט 20 נקודות למשחק נפצעו ולא משחקים במשך רוב/כל העונה.

    1. הארדן לא סחב קבוצה פחות כשרונית חיות רחוק בפלייאוף? לברון ג’יימס? דנבר מתפרקת בגלל שליוקיץ יש חסרונות ברורים והוא הופך לאנושי מאוד בפלייאוף כמו יאניס מול מיאמי וטורנטו לפני שנתיים, יאניס עשה עשה שיפור משמעותי והפך למפלצת גם בפלייאוף, לא בטוח שיוקיץ יכול לעשות את זה.
      .
      יוקיץ לא מסוגר להגן בטרנזיישן וכמו גובר הוא לא מסוגל להגן בהגנת חילופים, בטח נגד כדורסל שמשוחק בשיטת סמול בול שכל הקבוצות חודרות ומוציאות החוצה. וזה רק בצד ההגנתי בצד ההתקפי הוא גם זוועה יחסית אליו לא מסוגל לקחת את גרין ששוקל חצי ממנו ומגיע לו לכתפיים בפוסט

      1. אני לא רואה גם איך פורטר ומארי משפרים את ההגנה, ולא בטוח שפורטר בכלל יכול לשחק מול הלוחמים בגלל החלק הזה (הוא ויוקיץ זה שני עציצים בהגנה) מארי באמת היה מועיל, עדיין יוקיץ שאמור להיות לו מאץ אפ מושלם נגד גולדן סטייט מאוד מאכזב.

  3. Many thanks doc ☺️
    Claxton won't sleep after game 1.
    Boston cleverly targeted him.
    Same story between bucks and bulls
    Going to be great battle.
    Only different Lopez didn't choked despite being targeted heavily by bulls

  4. תודה מנחם על עוד מעורב נפלא. גם מבחינתי הסדרה של הנטס סלטיקס היא המסקרנת מכולם בעיקר בגלל שאני רוצה שהסלטיקס יודחו לא פחות ממה שרציתי שהלייקרס יעלו

  5. יפה מאד מנחם.
    האופורטוניזם שלך גורם לך להרגיש כמו ריצ’ארד וויליאמס שסירינה וונוס משחקות האחת כנגד השנייה.

  6. מנחם, תודה על המעורב.
    אלו הרגשות שלי בדיוק. תמיד אהבתי את הסלטיקס במזרח והתלהבתי מהסל אבל גם הרגשתי צביטה כי קשה שלא לחבב את הנטס.
    וממש קשה לי שלא לחבב את קיירי. למרות גמר 2016, למרות השטויות שהוא פולט ועושה… עדיין מדהים לראות אותו על המגרש ואת רוח הלחימה שלו.

  7. מנחם תוכל להרחיב על ההגנה של מיאמי על טריי יאנג? מתי ראית בnba ש2 ו3 שחקנים מנסים למנוע מהכוכב את הכדור עוד בחצי שלו ושרק אחרים יקבלו את הכדור כמעט כל התקפה? זה משולב עם לחץ תמידי על הכדור ודאבל טים ככה לאורך 2 משחקים שלמים?
    והאם זכור לך הגנה כזאת על לברון מתישהו משנת 2003? הרי אם מישהו כזה גדול אמורים לשמור אותו ככה לא? והיו לו קבוצות וצוות ברמה שיש לטריי בקאבס הראשונה ובלייקרס למה הוא קיבל הגנה כזאת?
    נרדמתי על הספה במחצית של פיניקס וא י רואה הם הפסידו ובוקר נפצע. נראה מה חוזה מקס והגנרל יכולים לעשות מול נא עכשיו או נחכה ליריבה יותר רצינית?

  8. מנחם תודה. הכדור בנטס נמצא 90 אחוז מהזמן בידיים של קיירי ו-KD. מבחינתי זה לא כדורסל. אמנם קיירי מוסר פה ושם אבל לא באופן פורפורצוינלי להחזקתו בכדור. בבוסטון משחקים קבוצתי כמו המהלך האחרון שהכדור שעבר אצל כל השחקנים… וזה גם ההבדל העיקרי בין בוסטון של תחילת העונה לחצי השני של העונה

    1. המהלך האחרון ללא טיימאוט שהכדור עבר בין כל השחקנים והסתיים בלייאפ על הבאזר היה לפנתיאון, אני לא חושב שאי פעם היה באזר ביטר כל כך קבוצתי, תמיד זה אייסו, אולי מסירה שניים וזהו

    2. +100
      במילים אחרות, פחות איסו יותר משחק קבוצתי.
      על זה הלנתי עד לאולסטאר. זה היה ניסיון אומלל שלא הצליח ועלה מאד ביוקר כי אנחנו פוגשים את ברוקלין במקום את אטלנטה.
      כולם ידעו שהפוטנציאל שם מתחילת השנה, כולם ראו מה לא עובד (יודע שגם היופציעות וקורונה סו וואט!) אבל חיכו יותר מדי זמן עד שיודוקה הבין שאין תקומה בלי משחק קבוצתי.

    3. יש צדק מסויים במה שכתבת על קיירי ודוראנט. אבל ככה תמיד היה ותמיד יהיה עם סופר-כוכבים. הקבוצה היחידה שהכדור עבר אצלה אצל כולם באותה מידה הייתה הניקס של שנות ה-70, וקצת פחות אצל הלייקרס של מג'יק ואצל הווריורס של לפני כמה שנים, ושוב עכשיו

  9. למי שעוד לא ראה את הסרטון של קיירי מהמשחק
    יש שם גיף נחמד ואחרין סרטון שמראה את הסיפור עם האצבעות.
    האם מגיע לו הקנס? לא יודע. אוהדי הסלטיקס גם כן אשמים ביחס שהוא מקל כל פעם כשמגיע לגארדן.
    אז מה נקנוס ילד שעושה לו אצבע משולשת?
    אבל בוקיות = USA וחוק זה חוק.
    https://www.sbnation.com/nba/2022/4/18/23030118/kyrie-irving-boston-celtics-fans-middle-finger-comments-video-history

  10. אחלה מעורב
    קורע את הלב כששתי קבוצות שאתה אוהב משחקות.
    מה שהייתי מרגיש במשחק בין חולוניה לסיקסרס שאולי עוד יגיע במהרה בימינו.
    ועוד לא התייחסת לסדרה בין שארלוט למיאמי שגם שם מן הסתם אהבתך חצויה
    🤣🙏

  11. דורנט וקיירי שני שחקנים ענקיים אבל משהו באישיות שלהם בלתי נסבל או פשוט אטום. בתור אוהד מהשורה אי אפשר להתעלם מהכישורים האדירים שלהם אבל לא רוצה לראות אותם עוברים שלב.

    1. הסיבה היחידה שאני לא רוצה לראות אותם עוברים שלב כי זה אומר הדחה מוקדמת של הסלטיקס. מעבר לזה – הייתי מוכן לראות כמה שיותר מהנטס בפלייאוף. מבחינת איכות הקבוצות וממה שהמשחק הראשון סיפק – זו סדרה ראויה לגמר המזרח.

  12. מצוין דוק
    דוראנט נשמע כאילו דה-שוט מדבר מפיו
    אגב דה-שוט, עבודה נקייה הלילה, חיסול ממוקד לגלינארי, 0-6, עבודה של מקצוען אמיתי.
    דנבר – פשוט לא בנויים לגולדן. מפרקים אותם בשלשות ומוציאים את העוקץ מיוקיץ' עם הרכבים נמוכים.
    בכל אופן גולדן מפלצת והמועמדת שלי לתואר עוד מהעונה הרגילה.

      1. אני חושב שהיעדר הגובה לא יפגע בה במקרה של יאניסים כי יש להם מספיק שומרים אתלטיים ארוכים, גם קומינגה יכול לקבל דק בשמירה על יאניס. זה הלופזים והאמבידים של העולם שיעשו להם בעיות אלה שהם סנטרים יותר קלאסיים של משחק עם הגב לסל למרות שבסוף הם מתמודדים לא רע בכלל עם יוקיץ' למרות שיש לו חוסרים משמעותיים.

        1. אם ג"ס מצליחה להתמודד עם יוקיץ' (רגע, עוד לא נגמרה הסדרה) אז יהיה בסדר מול סנטרים קלאסיים אחרים. רק שאמביד ממש לא סנטר קלאסי. שאולי זה דווקא מרגיע כי זה לא שסנטר קלאסי יכול לשמור עליו…

          1. אמביד היה עושה לגמדים של גולדן סטייט מה שהוא עושה לטורנטו וזה מחסל אותם בצבע, מכניס אותם לבעיית עבירות, אמביד גם מגן הרבה יותר טוב מיוקיץ ולא חסרון עצום בצד האפור של המגרש. יאניס בכלל היה מטביע כל מהלך

        2. יאניס זה לא יוקיץ, הוא קבר חיים את האתלטים הארוכים של הסאהס עונה קודמת לא יהיה שונה עם גולדן סטייט, ברידגס מגן הרבה יותר טוב מקומינגה וחוסל בידי יאניס, גרין יזייף פציעה

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      דה שוט בא לבקר בחצר ובדק את המערבל.

      וסיפור, השכנה מקומה 2 שהיתה עסוקה בענייני תקע שקע שלשום בשתיים בלילה (אני ישנתי אחרי המשחק המדובר) שמעה רעשים מאזור החנייה. כשהסתכלה מהחלון, ראתה 3 אנשים חשודים ליד גדר הגינה שלי עומדים ליד מנוף הידראולי ואחד בגינה מנסה לקשור כבל הרמה למערבל שחזר במבצע מרמאללה.
      התקשרה מהר למשטרה ואלה הגיעו להפתעתה תוך חצי שעה, למרות שהתחנה במרחק 5 דקות מהבית שלי….
      למזלי הגנבים התמהמהו וימ"מ מרכז תפשו אותם ומיד לקלבוש באבו כביר…
      למה? יש מה מעשייהו 8.5 דקות מהבית…
      אני התעוררתי כשכל הסיפור היה בר גמור.
      השוטרים ביקשו שאגיש תלונה וסיפרו שדפקו חצי ליילה על הדלת והעירו את כל השכנים בבניין אבל אני לא שמעתי….
      בינתיים, עורך הדין של הקבלן מרמאללה הגיש פניה לבגץ לשחרר את הגנבים על אלימות משטרתית.
      אז דה-נירו, אם אתה קורא, תדע שהמערבל עדיין פה מחכה לך….

    1. הסיבה היא שהסאנס היא לא קבוצה עוצמתית. היא טובה. מאוד. אבל היא לא עוצמתית ולא משדרת הרתעה. זאת, בניגוד לקבוצות מאוד טובות בעבר שגם נהנו מאפקט פסיכולוגי שפעל על היריבות.
      זה לא אומר שהם לא ייזכו. גם טורונטו זכו לא מזמן בלי להיות קבוצה עוצמתית. הם פשוט היו מספיק טובים באותה נקודת זמן. אבל – זה אומר שאף אחד לא יתקפל מראש וישאיר את הנקודות כבר בשדה התעופה של פיניקס, כמו שפעם קבוצות היו מראש משאירות את הנקודות בשער הגיא כשעלו לשחק בטדי מול ביתר. בקיצור – אין להם את אפקט ההרתעה, כמו שיש והיה לקבוצות אחרות.

    2. אין שום סיכוי שזה יקרה לדעתי. ראיתי את המשחק בדיליי פיניקס שיחקו כאילו המשחק מונח בכיסם עשו הרבה שטויות לא אופייניות ולא שיחקו קבוצתי.. אם היה צריך ניעור אז הוא הגיע בזמן הכי טוב מול קבוצה פחות טובה ממה ש
      מחכה להם בדרך. והם אמורים להיות מסוגלים להתגבר על החיסרון של בוקר הם כבר עשו את זה השנה.

    3. דרך אגב גם אני בברקט שמתי לוחמים למרות שמילאתי אותו בשתי שניות פחות או יותר אבל אחרי כן כשבדקתי החלטתי להשאיר את זה ככה. יחד עם זאת אתה רוצה בשביל כל אוהדי הסאנס גם פה באתר שיקחו כבר אליפות מגיע להם (אצלי הסאנס זה אהבה ישנה חדשה הלוחמים חדשה.

  13. הסאנס השנה מזכירים לי קצת את הבאקס של לפני כמה שנים יש את היכולת אבל עדיין יש ספק שיצליחו. רק שבמקרה שלהם הרכז שלהם כבר אחד הטובים בליגה ואני לא רואה איך טרייד על מישהו ספציפי יחזק אותם משמעותית אלא אם כן זה סופר סטאר.

  14. וואו וואו
    קיירי. אם יש יחידי סגולה שמסוגלים למשל להתמודד מול גולדן סטייט – הוא אחד כזה. הוא כבר עשה זאת. טרם הצלחתי לפענח את מה שהולך בראש שלו, אבל אני בטוח שחצי מהמוח שלו רואה רק דבר אחד – את הרשת. איזה כשרון בחיי.
    בוסטון ניצחו בפוקס אבל נחיה ונראה לאן תלך הסדרה. לדעתי הגבול בין להיות קבוצה טובה ולהעלות רמה תלוי בטייטום. נמתין ונראה. איזה תענוג לצפות בכזו תחרות בין הנטס לסלטיקס לעומת גולדן סטייט – דנוור.
    במערב אינני רואה שום תחרות לגולדן סטייט. במזרח יותר סיכוי: בוסטון, ברוקלין ומילווקי.
    התחזית גמר שלי היא מילווקי מול גולדן סטייט וזו תיהיה סדרה לפנטאון ומאד מעניינת.

  15. אם אספר לכם שאסרו על טאקר קרלסון להיכנס לחנויות נעליים בגלל שכל פעם שהוא מגיע לחנות הוא יורד על הברכיים ומתחיל ללקק את כל המגפיים (כל עוד הן לא שחורות או חומות), אתם תהיו מבולבלים מה זה קשור לאתר ספורט, אבל תבינו שזו בדיחה, כי הייתי רוצה להאמין שאתם מכירים אותי.
    אם אחזור על הסיפור הזה מיליון פעם באתר במקומות שונים, יש סיכוי שתתחילו לחשוב שזה רציני. זה מה שחזרה רפטטיבית עושה.
    .
    זו תופעה שנקראת Truth by repetition וחוקרים גילו שכאשר חוזרים שוב ושוב ושוב על שקר, מופרך ככל האפשר, יותר ויותר אנשים מתחילים להאמין בו. למשל אותו טאקר קרלסון מלמעלה, האיש שמנגיש קונספירציות הזויות ותיאוריות עליונות לבנה להמונים תחת המעטה של "חדשות" פוקס, דוחף כבר שנים את הרעיון שירידה בטסטוסטרון בגברים בעולם (משהו לא מוכח בעליל) גורם לגברים להיות פחות גבריים ויותר… רחמנא לצלן – ליברלי (ליברלי אצלו זה כינוי גנאי לכל טענה שמאלה מרצח גלוי של עניים ומיעוטים ברחוב). הרבה מהמפרסמים של פוקס ניוז הן חברות שמוכרות גלולות להגברת הטסטוסטרון אצל הגבר. עכשיו טאקר קרלסון והצוות הדוקומנטרי שלו, שילוב שבפעם הקודמת הביא לנו הדהוד של כל הטענות האנטישמיות נגד ג'ורג' שורוש וכל כך הרבה המצאות לגבי ניסיון ההפיכה של השישה בינואר שאפילו ותיקים בפוקס ניוז חשבו שזה מוגזם ופרשו, חוזרים לטענה הישנה של ירידת הטסטוסטרון ומציעים פתרון חדש (מופרך כמו כל הטענות והפתרונות של החברה האלה) – לשזף את האשכים.
    כצפוי, כל אמריקה צחקה. מובן, זה אפינג מצחיק. אמריקה אפילו הוציאה מהאוב את זה – https://images.viacbs.tech/uri/mgid:arc:imageassetref:shared.southpark.global:edbb7e69-ef87-4cef-9199-83bc158de67f?quality=0.7 . אבל הבעיה היא שכולם הדהדו את הטענות המגוחכות של טאקר קרלסון. הוא הבעיר שקית מלאה בקקי של כלבים וכל אמריקה יצאה לבעוט בזה החוצה. וכאמור, חזרה על שקר מספיק פעמים עשויה לגרום לאנשים להתחיל להאמין בו. לא מספיק שקרלסון משקר למיליוני אנשים ברחבי ארצות הברית, עכשיו השקרים שלו הועצמו והגיעו לעוד יותר אנשים.
    אמנם מבין כל הדברים שהוא אומר זה מהפחות מסוכנים, אבל עדיין יש בזה סכנה. המציאות חטפה עוד מכה אנושה. יום אחד אנשים יקומו ויופתעו לגלות שהשקר הזה לא עובד וילכו לשמוע מטאקר קרלסון את השקר הגדול יותר.
    .
    בכל רגע נתון יש כאן באתר אמירות מגוחכות שמועצמות וחוזרות על עצמן מיליארד פעמים (אפילו בעמוד הזה. קל לזהות מי הקוקואים, לא משנה כמה חלק מהם לפעמים מנסים להעמיד פנים שהם לרגע מתנהגים אחרת. אתם מוזמנים לצבוע את העמוד כולו ורק את הקשקושים להשאיר בלבן. תקשיבו לג'קי, הוא ניסה ללמד את כל הילדים להתעלם ממה שלא אמור להיות שם), אבל אחד שאהבו לחזור עליו הוא "הירידה ברייטינג". לא משנה כמה הסברנו, הראנו, הוכחנו את כל הנסיבות למה שהלך ברייטינג בשנתיים-שלוש האחרונות, הראנו מה הצופים באמת חשבו ומה אנשי תקשורת טענו, אותם אנשים תמיד חזרו לצרוח שבגלל השיפוט ועמידת השחקנים נגד גזענות הליגה איבדה אותם ועוד מיליוני אנשים כצופים.
    כמה מפתיע לגלות שבשנה הראשונה שהליגה חוזרת ללוח זמנים רגיל אנחנו מקבלים את זה: https://twitter.com/mcten/status/1516453341156499456
    שיא לסוף שבוע ראשון של הפלייאוף, לראשונה מאז לפני הסופרטים של ההיט לפני יותר מעשור.
    תיראו מופתעים.

    1. אין לך מושג, חבל שאתה מקשקש שטויות.
      קארלסון הוא ליצן אבל דווקא הנושא שבחרת הוא משהו שאתה לא מבין.
      יש אכן בעיה והיא נובעת בעיקר מהאוכל, המים והסטרס אבל גם עודף קרינה, ביגוד, זיהום אויר ואורח חיים. לגבי אינפרא אדום מומלץ להתעדכן.
      אם תסתכל במראה תראה שאין הרבה הבדל בינך לבינו. שניכם מנסים להצחיק בלי הרבה יכולת וזה בעיקר נגמר בקרינג' ושניכם בדרך כלל חופרים הלוך ושוב על נושא במין התחכמות מאולצת שלא מובילה לכלום חוץ מכאב ראש.
      מעניין אם כשאתה כותב אתה גם צוחק בצחוק מזוייף כזה כמו שלו…

        1. 'לא טרחתי לקרוא' => 'גיבוב של שטויות שאין לו מושג בהם'
          נעזוב לרגע שזו הדרך הכי עלובה "להתמודד" עם טענה של מישהו, תסביר לי בבקשה, פיקטיבי, איך זה עובד?
          אתה לא קורא משהו אבל כדרך קסם מסיק שמדובר בשטויות שאין לכותבן מושג בהם?
          נסיון העבר כאן דווקא מראה שלליוס יש הרבה יותר מושג ממך בדברים שאתם בוחרים לדבר עליהם.

            1. אוי, כמה שאני אוהב כשאתה מתפחדן

      1. אם אתה רואה בקרלסון ליצן למה אתה צופה בו ולוקח חלק מהדברים שלו ברצינות מספקת כך שאתה מביא אותם כאן כראיה/חיזוק לטענות שלך? (או שזה רק משהו שעשית בעבר (הלא רחוק) ועכשיו אתה התבגרת)

    2. והנה, לא עבר הרבה זמן וקיבלנו פה דוגמא חיה.
      זה היה די צפוי שיקרה. לא חשבתי שההוא שמצטט כל הזמן ישירות בולשיט של אנשי עליונות לבנה יהיה בהכרח הראשון להגיב, אבל קרוב לזה כן.

        1. אל תדאג, אני לא מנסה לגרום לך או לצווחן השני להפסיק להאמין בשקרים.
          רק להדגים לאחרים שלהתווכח עם קוקואים על שקרים כל כך ברורים, כאלה ואחרים, יכול לעשות נזק גדול במידה דומה. במיוחד כשהם מנסים להעמיד פנים שהם פתאום אנשים רציניים (בלי שום דבר אמיתי או עובדתי מאחוריהם, במיוחד כשהם מעוותים עובדות ונתונים) ולא בדיחה ידועה לכל.
          .
          דוגמא אחרת (מסוכנת יותר, אבל דומה בסגנון) לאיך מנסים להפוך משהו שקרי ודי מטומטם לדיון מיינסטרים, הישר מפי הסוס:
          https://twitter.com/arl_jar/status/1516704161701634048

          1. מזל שאתה פה להציל את המצב.
            לא יודע איך שרדתי כל כך הרבה שנים על הכדור בלי להכיר אותך. נס גלוי
            קוקואים אתה אומר? מעניין🤣🤣

            1. זה בסדר. עכשיו אתה מכיר.
              אז ספר לי, אני מכיר בעיקר את Rise Above כתנועת הכושר הגופני המרכזית של החברה מהם אתה לוקח מידע, אבל השטויות שלך טיפה שונות משלהם. מאיפה אתה לוקח את הקשקושים שלך? אני באמת מתעניין.

            2. Shadow מזל שהוא פה להציל אותנו ואת היקום!!!

            3. חחחחחח כל כך הזוי שאתה בטוח שאני אבזבז את הזמן שלי על להסביר לך דברים. אין לי מושג מה זה רייז אבוב אבל עושה רושם שאתה "יודע כל" אז בשביל מה בכלל אתה צריך הסברים?

  16. קיירי ו KD הכי טובים בליגה כצמד
    בעיה שלא מדברים עליה מספיק היא היכולת של נאש כמאמן
    הכדורסל של הנטס בגיים 1 היה רע כמו ניהול המשחק של נאש.

  17. בס"ד
    תודה רבה מנחם. מעורב נהדר.
    הסלטיקס נטס היה משחק נהדר.
    בתכלס, אם היה דבר כזה בכדורסל, היה צריך להיות תיקו.
    דוראנט, אל תדאג לו, הוא פינה את הבימה לקיירי.
    וכנגד כמעט כולם 9ה, אני חושב שנאש עו'ה עבטדה לא רעה.
    בפלייאוף הם נותנים הגנה די טובה, הרבה יותר מסך כל היחידים.

  18. תודה רבה רבה מעורב נהדר כרגיל!
    התקווה הנסתרת היא שהרשתות יעופו בסוייפ כשהרציונל הוא שכזאת סדרה חייבים לראות ב7 משחקים.
    דבר נוסף, לא ברור לי איך הירו-בול הפך להיות שיטת משחק לגיטימית…ויש דרך ארוכה בין האולטרה קבוצתיות של הסלטיקס מול האולטרה חוסר של הרשתות…ראבק בהתקפה ממוצעת שומרים על קיידי וקיירי או 3 שחקנים או השתיים הכי טובים של ליריבה להציע…מה עם איזה מסירה לקרי, זה פשוט זועק לשמים…בזבוז של שחקן אדיר

  19. "ראסל ווסטברוק עדכן שהוא עוד לא החליט לגבי אופציית השחקן בחוזהו לעונה הבאה."
    דה שוט אהובך התחרפן לגמרי או שהוא מעשן יותר מידי גראס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט