דיון הופס ליום ג' PM: האם להאוקס יש איזה שהוא סיכוי נגד ההיט? / מנחם לס

אני יודע שאני כותב יותר מדי על ההאוקס, קבוצה ממוצעת ב-NBA. אבל אני לא מנצל כהוא-זה את העובדה שאני בעל האתר ואני יכול לכתוב מה שאני רוצה. כל איש צוות בעל רשות עריכה יכול לכתוב מה שהוא רוצה, על מה שהוא רוצה, ומתי שהוא רוצה. אנחנו אתר של מתנדבים 100%, ולכל אחד ישנה חופשיות לכתוב על מה שהוא רוצה, אבל כמובן שיש לנו צוות של 11 עורכים שאם הם יחליטו שפוסט מסויים אינו מתאים לאתר – הם לא ירשו את פרסומו, כולל פוסט שלי.

אז עם הקדמה זו אני יוצא לדרך.

בעוד שעות ספורות אטלנטה האוקס תעלה למשחק שני על אדמת מיאמי (הפעם על אדמה מכוסה בקרשי פארקט).

המשחק הראשון של ההאוקס במיאמי היה תבוסה במובן המכוער ביותר של המילה. התבוסה הייתה גרועה אפילו יותר משהתוצאה (115-91) הראתה. ההאוקס נראתה עייפה. מתה. כוכבה טריי יאנג נכשל בכל מה שניסה לעשות. עכשיו השאלה היא אם מיאמי מאומנת בצורה סופר-מיוחדת ע"י מאמנה אריק ספואלסטרה לעצור את מיאמי היט ע"י חניקת כוכבה טריי יאנג (תראו, תאהבו או תשנאו את טריי יאנג הוא ההאוקס: כשהולך לו, הולך להאוקס. כשלא הולך לו, ההאוקס לא מסוגלת לעשות הרבה), הוא שזה היה פשוט יום של פאנק, כשבפעם השנייה תוך 48 שעות ההאוקס חייבת הייתה לשחק מעל ומעבר במשחק חוץ חשוב ביותר, הראשון כמובן הפליי-אין בקליבלנד כשההאוקס שיחקה כאלופה ממש במחצית השנייה.

נחזור ליאנג. הוא ללא ספק ה-ENTERTAINER מס' 1 בליגה. כשהוא משחק העיניים דבוקות בשחקן הנמוך והרזה הזה עם שיערו הדליל, שביום טוב השלשות שלו ניכנסות ממרחקים שרק סטף יאנג מעז לזרוק מהם כשהוא מטעה את מגינו כאילו בכניסה לסל, ואז צעד אחורה לשליחת הטיל, או בהטעייה ימין-שמאל, ימין שמאל, שמאל-ימין, ימין-שמאל, ואז כניסה מימין עם ה-FLOATER שלו – אולי הטוב בליגה – שהוא מצליח לקבור גם משניים-שלושה מטרים, מרחקים שאף FLOATER בליגה – כולל טוני פרקר – לא FLOATED משם, או…הטעייה לפלוטר ובמקום מסירה להאלי-הופ לקלניט קפלה, ההאלי-הופ הרצחני ביותר בליגה.

אבל קפלה פצוע, וכל מה שתארתי למעלה נכון כששאר השחקנים פותחים את הרווח עם קליעות משלוש מדוייקות של גלינרי, הוארטר, או בוגדנוביץ'.

במשחק הראשון נגד מיאמי מאומה ממה שכתבתי למעלה לא קרה: קפלה לא שיחק…השלשות של גלינרי-בוגדנוביץ'-הוארטר (ואפשר להוסיף את ד'אנדרה האנטר) לא ניכנסו…הרווח לא נוצר…ולטריי לא היה לאן להיכנס.

טריי הפך לאחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה. אבל שלא כאלן אייברסון הוא לא יכול לעשות זאת לבד. אייברסון היה הרבה יותר מהיר, הרבה יותר אתלטי, וכמובן הרבה יותר קפיצי. אייברסון לא היה זקוק לעזרה. טריי חייב עזרה משאר שחקני הקבוצה. לפעמים העזרה לא קיימת באשמתו: הוא מחזיק בכדור עוד ועוד…עוד ועוד…כולם – כולל ארבעת השחקנים האחרים על הפארקט – עומדים ומסתכלים מה יקרה.

אז אגיד לכם מה אני הייתי מצווה היום על "ארבעת האחרים": כשיאנג מחזיק בכדור, להתחיל לנוע ללא כדור ולהחליף מקומות. תנועה בלתי פוסקת כזאת תיאלץ את יאנג או לנצל את הרווח שנוצר ע"י תנועת השחקנים לחדירה, או למסור כדור לאחד משחקני ההאוקס ששלושה מהם – בוגדן בוגדנוביץ', דנילו גלינרי, וקווין האורטר – הם קלעים מצויינים, ואחד – ד'אנדרה האנטר הוא קלעי שלשות טוב.

טריי יאנג אף פעם לא היה 1-0 בסידרת פלייאוף. השאלה הגדולה שנותרה בי ללא תשובה היא כיצד טריי יגיב ל-1-0? האם יגיע הלילה כדוב שכול כפי שמייקל היה מגיע הלילה עם גישה שהוא מוכן לכל דבר שג'ימי באטלר יעשה נגדו, כולל חניקה, או שיחזור על מה שהיה במשחק הראשון, קורבן לשמירה מצויינת של קייל לאורי (או פיג'יי טאקר), ובכלל, לשמירה הקבוצתית המצויינת של כל שחקני מיאמי היט, והוא ייעלם את השחור כשבליבו המחשבה, "חכו עד שהם יגיעו אלינו".

הצרה עם "חכו עד שיגיעו אלינו" היא שהם יגיעו לעיר של 'חלף עם הרוח' למקסימום שלוש פעמים. טריי יאנג וההאוקס חייבים להגיע למיאמי – במקרה הגרוע למיאמי היט – ארבע פעמים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 42 תגובות

  1. זה משנה אם האוקס יפסידו 4-0 או 4-2?
    זאת לא הקבוצה של שנה שעברה וגם המזרח כולו לא נראה כמו שנה שעברה, ככה שהסדרה הזאת כמו גם פילי – טורונטו ומילווקי – שיקגו לא באמת שיוויוניות או קרובות .

  2. מנחם אף אחד בהוקס לא קלע גדול אתה תופס מהדרעק הזה הוארטר שחקן הוא דרעק מת שההוקס יעחפו אותו. הם עושים תנועה תמיד הבעיה שם שלא יודעים לכדרר ולנצל את החופש שטריי משאיר להם.
    הייתי מנסה ממש להביא את ברוגדון ולבארט בקיץ אלו 2 יוצרים ויכולים להקפיץ את ההוקס רמה

      1. לא אפשרי מבחינת השכר לדעתי. בכל מקרה ברוגדון כשהוא בריא זה שחקן סף מקס, אבל במצב הרפואי שלו זה מאוד מאוד בעייתי לקחת אותו.

  3. כנראה שלא, למיאמי יש הרבה שומרים ארוכים ואתלטיים לזרוק עליו, קצת כמו בוסטון וקיידי.
    מל, אתה גר רק מספר שנים מועט בעיר האפרסקים ונראה שהתחברת עמוקות לקבוצת הבית שלך. מעניין אותי לשמוע, האם יש לך קבוצה אהודה במכללות?

  4. להוקס אין שום.סיכוי מול ההיט ולצורך העניין מול רוב הקבוצות שהעפילו לפלייאוף . מדובר בקבוצה מאוד חלשה שבמקומה הריאלי הוא 8-10 במזרח. אולי ייקחו משחק אחד ואני בספק רב.

  5. זה לא רק משחק חשוב מבחינת הסדרה, אלא גם ליאנג עצמו והדרך בה תופסים אותו בליגה. יש לא מעט שישמחו לראות סדרה גרועה של יאנג, תהיה לו הערב הזדמנות להשתיק אותם כמו שהוא כל כך אוהב

    1. זה משחק חשוב ויש לו גם סיכוי לא רע הערב כי טאקר ובאם כנראה שלא ישחקו. לבאם יש תחליפים לא רעים במיאמי דדמון ויוסטרביאן לטאקר אין.

  6. תראה מנחם, שאלת אז אנחנו עונים.
    No hard feelings
    גם אני חושב שלא. אין לאטלנטה מה למכור מול ההיט, אחת הקבוצות הרציניות, העמוקות והקשוחות בליגה.

  7. אני לא יודע לגבי ההוקס..
    לגביך ולגבי האתר הזה אני נפעם ממה שהצלחת לייצר כאן. המקצועיות, רמת הכתיבה, תרבות הדיון, וכן גם הטראש והכבוד והשילוב המנצח ביניהם כאן הוא נוף שונה בכל גוף תקשורת ישראלי.
    יש לך המון המון במה להתגאות מנחם.
    קהילה מדהימה על אף שאני לא מכיר כאן אף אחד.
    שאפו גדול באמת

  8. לא יודע מה יהיה בסדרה אבל הערב קולינס האנטר ורייט יכניסו את מיאמי לתוך הסל. בלי אדבאיו וטאקר מיאמי יתקשו לתת האסל. רובינזון גמר את כל המחסנית במשחק הקודם. יאנג יהיה טוב אבל לא יצטרך להתעלות.
    וגאלו איז דה מאן
    🙂

  9. בס"ד
    שלום עליכם
    תודה מנחם.
    מיאמי יותר טובים, אבל ההוקס יקחו אחד או שניים בסדרה.
    אני מאמין שיאנג יתעורר, אבל זה תלוי בקליעה של האחרים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט