פריוויו לערב פלייאוף נוסף: פילדלפיה נגד טורונטו, דאלאס נגד יוטה ודנבר נגד גולדן סטייט / עומר בקאל

פריוויו לערב פלייאוף נוסף: פילדלפיה נגד טורונטו, דאלאס נגד יוטה ודנבר נגד גולדן סטייט / עומר בקאל

בלי אף משחק בשעות נוחות כמו שהתרגלנו בשבת וראשון אנחנו ממשיכים את הסיבוב הראשון של פלייאוף 2022 עם שלוש סדרות שמגיעות למשחק השני וכמה קבוצות שרוצות למצוא דרך לגנוב משחק בחזרה לפני שהם חוזרות לשחק בבית.

פילדלפיה 76' (0-1) – טורונטו ראפטורס (1-0) 2:30

אז אחרי שכתבתי פה בהופס ובטוויטר על כך שהסדרה הזאת מחזיקה בפוטנציאל הגדול ביותר להפתיע את כולנו הודות להגנה האדירה שניק נרס מסוגל לשלוח על אמביד הגיעה טייריס מקסי והשתיק אותי ביחד עם עוד כמה מבקרים. ההגנה של טורונטו על אמביד עשתה את שלה, הסנטר הקמרוני סיים עם 19 נקודות, תשעה מהם הגיעו מהקו וזרק רק 15 פעמים מהשדה (זריקה אחת יותר מטוביאס האריס) ובזמן שהארדן המשיך לשחק את תפקיד הפליימייקר שהתרגלנו לראות ממנו העונה בפילי, סיים עם 22 נקודות ו14 אסיסטים האופציה הראשונה של דוק ריברס בהתקפה היה טייריס מקסי שסיים עם 38 נקודות אדירות.

במידה ומקסי ימשיך לשחק בקצב התקפי אדיר ולנצל את השטחים הפתוחים שההגנה של טורונטו הולכת לתת לכל אחד שלא נקרא "ג'ואל אמביד" הוא הולך להוריד המון לחץ מג'יימס הארדן לשים את הכדור בסל בכל התקפה בה אמביד מקבל את העזרה הכפולה ואם הוא ימשיך לקלוע באותה יעילות כמו במשחק הראשון בסדרה (ובעונה הסדירה מאז שהארדן הגיע) ההגנה של טורונטו תתקשה לעצור אותו בלי לשחרר את הלחץ מהסנטר.

בצד השני טורונטו מקווה לקבל חדשות טובות מהצוות הרפואי לגבי הכשירות של סקוטי בארנס (קרסול) למשחק הערב, מוגדר בספק ביחד עם גארי טרנט ג'וניור (מחלה – לא קוביד) ות'אד יאנג (אגודל). החשיבות של סקוטי לסגל של טורונטו היא עצומה, סיים עם 15 נקודות, עשרה ריבאונדים ושמונה אסיסטים (הכי הרבה בקבוצה) במשחק 1 ובלעדיו היא הולכת להתקשות ליצור נקודות בצד ההתקפי ולעצור את אמביד, סקוטי עשה עבודה נהדרת בתור העזרה המאוחרת. למרות ערב יעיל מאוד של פרדי אולסטאר (7/12 מהשדה) טורונטו לא תהיה מסוגלת להישאר במשחק אם הוא לא קולע יותר נקודות ומוביל את ההתקפה.

הימור: בריאות הולכת לשחק פה פקטור משמעותי. בלי בארנס וגארי טרנט ג'וניור טורונטו תספוג מכה גדולה מדי בשני צדדי המשחק ולא תצליח לחלץ ניצחון בפילדלפיה. הסיקסרס עולים ל0-2.

Toronto Raptors vs Philadelphia 76ers: Maxey breaks out for 38 points,  76ers beat Raptors in Game
יוכל לעשות את זה שוב?

דאלאס מאבריקס (0-1) – יוטה ג'אז (1-0) 3:30

למרות שהוא לא שיחק במשחק הראשון, אי אפשר שלא להתחיל מלוקה. החיסרון שלו היה מורגש במשחק הראשון בסדרה, ההתקפה נשענה יותר מדי על ברונסון ודינדווידי ונראיתה חסרת מעוף לפוזשנים ארוכים מדי כשרק 29 נקודות משותפות של בולוק ודוריאן פיני סמית' הצליחו לשמור אותם במשחק. דונצ'יץ' מוגדר בספק גדול למשחק הערב, למרות שההחלטה עדיין לא הוכרעה סופית אנחנו ככל הנראה לא הולכים לראות אותו על הפרקט הערב. בצד החיובי ההחלטה של קיד לשים את דוריאן פיני סמית' כמגן העיקרי על דונובן מיטשל הוציאה את הכוכב של הג'אז מהקצב (32 נקודות על 29 זריקות) וביחד עם הלחץ שהם הפעילו עליו בפיק אנד רול, הם גרמו לו לכפות את משחק ההתקפה האישי שלו על הקבוצה כולה.

המפתח לניצחון של דאלאס הערב הוא להבין איך הם פותרים את בעיית המצ'אפ כשדוריאן פיני סמית' וברונסון מתופקדים ביחד, בזמן שהראשון עשה עבודה טובה על מיטשל השני נקלח לפוסט על ידי בוגדנוביץ' פוזשן אחר פוזשן בלי אף עזרה שהגיע מהצד (בוגדנוביץ' סיים עם פלוס מינוס של 11, הגבוה בקבוצה).

למרות שסיים עם 5 נקודות ורק זריקה אחת (!) מהשדה ב35 דקות גוברט היה אולי השחקן המשמעותי ביותר של הג'אז ברבע הרביעי והצליח בעזרת ריבאונדים בהתקפה, הגנה נהדרת מתחת לטבעת וחילופים מצוינים לשמור אותם במשחק, האם הוא הולך לספוג גם היום את חוסר הכבוד המוחלט שהוא מקבל מהחברים שלו בכלל ומהכוכב לקבוצה, מיטשל, בפרט?

הימור: ההתקפה של דאלאס לא תצליח להתמודד בלי לוקה מול אחד השחקנים ההגנתיים הטובים של העשור האחרון, קשה לי לראות אותם משיגים את הניצחון הזה לגמרי בצד ההגנתי. יוטה מנצחת.

Utah Jazz vs Dallas Mavericks Game Recap: Jazz Hang On In The Clutch - SLC  Dunk
ניצח את המשחק הראשון עם שלשה אדירה. רויס אוניל

גולדן סטייט (0-1) – דנבר נאגטס (1-0) 5:00

אי אפשר שלא להתרגש בשביל ג'ורדן פול. הופעת בכורה בפלייאוף, סטף קרי עולה מהספסל למספר דקות מצומצם עקב חזרה מפציעה הוא מקבל את המקום הפותח בהרכב ומסיים עם 30 נקודות גדולות, השאלה הגדולה ביותר לקראת הערב היא האם הוא יוכל לשמור על אותו קצב קליעה גם כשיעלה מהספסל (21 נקודות למשחק כשפתח לעומת 13.5 נקודות למשחק מהספסל בזמן העונה הסדירה). דריימונד החליק לתפקיד הפליימייקר שהוא כל כך מכיר וסיים עם תשע אסיסטים ונתן לקליי ולפול את האופציה לדאוג לדבר אחד, להכניס את הכדור לסל.

יוקיץ' סיים עם 25 נקודות על 25 זריקות ושישה אסיסטים הודות להגנה אישית מצוינת של דריימונד גרין ביחד עם אוטו פורטר וביאליצה ועבודה קבוצתית מצוינת שדאגו להתמקד בMVP המכהן גם על חשבון שאר שחקני הסגל של דנבר, שלא הצליחו לעשות הרבה עם השטחים הפנויים. עכשיו כשפול חוזר לספסל דנבר יצטרכו לקבל יותר מקאזינס, שיחק רק 10 דקות אחרי שהורחק בעקבות שתי טכניות כפולות, בשביל לנצח את הדקות בהם יוקיץ' לא נמצא על המגרש.

בכל אחד מהפעמים שקיבלנו משחק רע של יוקיץ' בעונה הסדירה (הפעמים המועטות) הוא הגיע למשחק השני וסיים עם שורה סטטיסטית אדירה במידה והוא יוכל להעלות הילוך לקראת המשך הסדרה גולדן סטייט תצטרך לקבל יותר מהסופרסטאר שלה ששיחק רק 22 דקות במשחק הראשון.

הימור: סטף חוזר להכרה מלאה והשלישייה הגדולה של הלוחמים מזכירה לנו כמה אנחנו אוהבים לראות כדורסל. גולדן סטייט מנצחת.

לפוסט הזה יש 283 תגובות

    1. לא שינה ולא משנה כלום , מה שמנשה זה הכישרון או יותר נכון החוסר כשרון בטורנטו לעומת פילי. לטורנטו אין תשובה לאמביד (לאף אחד אין) הם לא מסוגלים ליצור נקודות במשחק עומד וברגע שנכנסו לצבע אמביד חיסל אותם, פילי לא נתנו להם שום אופציה בכלל לצאת למתפרצות (לא איבדו כדורים).

  1. מנחש שהערב נראה 2:0 בכל המפגשים. עכשיו נשאר לראות מה יותר חזק, המנחש או המנחס.
    תודה רבה על הפריוויו

        1. ביננו אותי הרבה יותר מעניין כמה הבילצ'ק (סטול דה בול) יקלע מאשר דני. לא יודע מה הסיפור שיש לאנשים פה עם דני.

            1. חחח

  2. איך בארנס נהיה שובר שוויון בסדרה שמלכתחילה היתה מוטה לפילי נשגב מבינתי.
    פילי קבוצה טובה יותר מ טורונטו וגם אם במקרה ייפלו במשחק הסדרה הזאת שלהם עם או בלי בארנס וטרנט.

  3. עומר תודה על הפריוויו המעולה זורם עם הניחושים שלך.
    תכלס העניין באמת בסופו של דבר בפליאוף הזה ובכלל זה בן סימונס. מבחינתי
    וממש חבל שהעונה הזאת הסתיימה זה די ברור מי יגיע לגמר (פיניקס מול הבאקס) ומי תהיה האלופה (הבאקס או פיניקס או פילי או בוסטון או גולדן סטייט) ולכן לדעתי כדאי להתקדם לעונה הבאה.
    בהסתכלות קדימה נראה לי שדי ברור מי תהיה האלופה הבאה (מי שלא מבין עדיף שישאר בצד ולא יגיד את זה) ולכן ההסתכלות שלי היא על העונה שאחרי העונה הבאה שבה לדעתי הכל יותר פתוח (כי סימונס יחזור לשחק) 
    מציע לקיים דיון בעניין ולדלג על כל הפריויואים והסיקורים של הפליאןף השנה ועל העונה הבאה ולדלג ישירות לעונת 2024. נראה לי שהרוב יהיו איתי. האין זה כך? נא לא להתייחס אלי ברצינות אני פשוט שואל את עצמי איך עדין ולמרות הכל שון מארקס ה GM של ברוקלין. איך יכול להיות שהוא נתן את הארדן ותכלס ויתר על אליפות על שחקן שיושב בחוץ ומקבל 30 מליון דולר בעונה. מה הוא לא בדק איתו שהוא יכול או לא יכול לשחק? העניין הזה לא מרפה ממני. אני מקוה לכן ש ב 2024 סימונס יחזור ויסתום לי את הפה.

    1. כל העניין התעורר אצלי שוב אתמול כשראיתי את סימונס על הספסל של ברוקלין עם האאוטפיט המדהים שלו (אין ספק שמדובר בדוגמן על חלל כולו עור ועצמות להשתגע) ואמרתי לעצמי מה היה קורה לשון מארקס היו בסהכ זוג ביצים יותר גדולות והוא היה אומר להארדן אין טרייד. סובל לא סובל אתה פה. (אני בטריידים דמיוניים הצעתי לגיךרי טרייד על גובר כי היו שמועות שדונובן לא מסתדר איתו ואפילו באריידים הדימיוניים גילרי לא הסכים לשמוע על זה ואמר לי שיסתדרו. שדונובן וגובר יסתדרו. והוא צדק כי תכלס זה לא גן ילדים פה זה האן בי איי ומה שמונח על כף המאזניים זה טבעת אליפות ומליוני דולרים.
      העניין הזה לא נותן לי מנוח אני רוצה ששון מארקס יתפטר לאלתר.
      אבל זה רק אני.

      1. אני חייב להרחיב פה כי לא כתבתי מספיק. הכוונה שלי היא שנגיד שהיו הדיסקוסים פה על הטרייד אז היו כאלה שאמרו סימונס יתן הגנה הארדן לא יתן כל מיני דעות שאני לא מסכים איתם אבל הן לגיטימיות. אבל רבאק סימונס לא משחק בכלל העונה. והמטרה של ברוקלין היא אליפות העונה. עכשיו. אז אם אתה מוותר על הארדן מה פתאום אתה לוקח שחקן של 30 מליון דולר שבכלל לא משחק העונה. נגיד שבעונה הבאה הוא ישחק. או בעונה שאחריה. ונגיד שהוא כזה טוב ששווה שהוא ישב בצד שנתיים ויקבל שכר כי בעוד שנתיים האליל יחזור. אבל מה עם השנה? פה זה הוא הופס זה אתר רציני איך נותנים פה לכל הסיפור הזה לעבור בשתיקה? צריך שמפה תצא קריאה ברורה שהאיש ילך הביתה. זה הטרייד הכי הזוי בתולדות הליגה זה לא טרייד שקרה.
        חפרתי אבל זה אתר רציני פה זה העניין המרכזי בפליאוף הזה. איך יכול להיות שקרה דבר כזה אי אפשר לתת לזה לחמוק מתחת לראדר.

        1. חחחחחחח
          טרול – חייב להריץ את הלהט שלך.
          אל תוותר, תלמד משמעון – תבקש ממנו שילמד אותך איך מעלים עשרה או עשרים סרטונים של קליר פאת' – בסוף תנצח!
          ברמה האישית אני מבואס טילים. מאוד רציתי שסימונס ישחק.

            1. טרול אתה סובל,דבר עם דובי
              הוא גם סוג של מטפל ,
              וגם כדי להבין סבל צריך לדסדס את זה עם אוהד בדם של הניקס
              בקיצר הוא מומחה לסבל😁😁😁

          1. אני לא רציתי שהוא ישחק … ועדין אני סובל. העניין הזה הוא מעבר לבינתי. לגבי דובי אני מצטרף לצבא הסובלים שלו בכייף. מקום הראוי לי ולשכמותי

            🙂

  4. עומר תודה אחרי ההתקף סימונס שהיה לי תכלס מתקשה לראות סטיה מהתחזית שלך ומציין שלמרות שיוטה היתה גרועה זה פשוט היה יותר מידי לדאלאס לשחק גם בלי דונקיץ' ובלי טים הארדווי (מה קורה איתו הערב -משחק?).
    לגבי הלוחמים עם כל האהבה של לסטף הוא צריך להצשיך לפתוח על הספסל. פול פשוט מעולה זאת תהיה טעות קולוסלית להוריד אותו חזרה לספסל.

  5. הארדן זה כמו מסעדה שעובדת בשיטת מצליח, כל כניסה השמנמן בוכה למגע, ואן פליט מחזיק את טורנטו במשחק ייגמר רבע שני

  6. כולם שם יחסית נמוכים מאביד אבל יש להם סוויצ' על כל הקבוצה. שולחים דאבל טים על אמביד וכופים עליו מסירות הדרך היחידה לנצח

    1. זה מה שפילי רוצים מענישים בשלושות כמו משחק קודם, או שתתן לאמביד לחסל אותך או שהקלעים יגמרו אותך.

  7. טורנטו מחפשת ליצור מיסמאץ של סייאקם נגד ניאנג ויוצרת חילוף בכל הזדמנות, בוא הראה איך ריברס יגיב לזה ואם יוציא את ניאנג. אני בנתיים אוהב את המשחק אין תשובה לאמביד ואן פליט קולע זריקות סופר קשות שלושות בתנועה שני מטר מ3 והארדן פתח נפלא

  8. אמביד מוכר מגע שאפילו בWWF לא מוכרים, 300 פאונד ועף כמו עלה ברוח כל נגיעה, קבוצה מגעילה פילי אין לי מושג למה מחבב אותה

  9. טוב מה שחשבתי שיקרה קרה ,12 הפרש ואן פליט התקרר, טורנטו לא יכולה ללכת על ריבאונד התקפה נגד פילי במקרה של פספוס זה שני נקודות קלות, הדבר היחיד שנשאר להם זה מיסמאץ וחדירות.

  10. ו20 הפרש לטורנטו אין באמת סיכוי בטח שפילי נראית ככה בשני הצדדים, טורנטו קבוצה של 100 אחוז האסל בעונה הסדירה בפלייאוף כשכולם נותנים אותו מאמץ הכשרון כבר מדבר. המבחן האמיתי של פילי יהיה נגד מילווקי בגמר המזרח .

  11. בסוף כשאתה חוסם לטורנטו את התקפות המעבר אין להם יותר מדי מה למכור, ריברס שינה באופן גאוני ושם את אמביד על סייאקם שפשוט השתתק, גם הארדן כמה שזה מפתיע עושה הגנה טובה היום, בהתקפה הנוסחה מאוד פשוטה או שאמביד יחסל אותך כמו ברבע הראשון או שתיתן לקלעים לקבור אותך חי,פילי לא קבוצה מהנה לצפייה האמת הסגנון משחק מכוער מגעיל אבל יעילה.

    1. אמביד האמת חטף מכות חטף מרפק בתחילת המשחק אצבע לעין באמצעו הוא פשוט גדול מדי, נתן שלושה בסיבוב כאילו היה קרי, עזבתי את הבלוג עכשיו שיש אנשים אפשר לחזור (:

  12. כל טורונטו זרקו 8 פעמים מהקו? איך זה מול 30 של פילי?
    זו בדיחה?
    כל טורונטו שווה למספר הזריקות של אל בגדדי במשחק הזה?
    בא להקיא
    WWA

        1. הדרך היחידה של טורנטו שקטנה ממנו משמעותית זה לעצור אותו עם עבירה, אבל לקחת סיכום ידידי של סטטיסטיקה והטלת על השיפוט. השיפוט המשחק היה מצויין.

  13. אמביד עובר את החצי – שתי זריקות.
    יוקיץ' מקבל מכות מ-5 שחקנים – שיתמודד.
    מרגיש קצת כאילו קיבלו החלטה מלמעלה שגולדן סטייט תביא יותר רייטינג מדנבר בהמשך הדרך.
    איכס.

    1. הג’וקר היה כבר 4 פעמים בקו, לא היה שריקה שהוא לא קיבל המשחק. זה שהוא בוכה כמו הארדן ושיטת מצליח זה משהו אחר.

      1. אתה אמיתי? איזו תגובה הזויה. הבנאדם מקבל הכי פחות שריקות בליגה.
        תסתכל על אמביד ותסתכל עליו, לא הגיוני ששחקן שקולע כל כך הרבה בצבע, הולך כל כך מעט לקו.

          1. לדעתי זה קשור לעניין של שופטים אמריקאים לשחקנים אירופאיים.
            גם דונצ'יץ מקבל חצי מהשריקות שמקבל יאנג.
            כנראה רואים את אמביד כמו שחקן אמריקאי כי הוא שיחק כמה שנים במכללות, אחרת אין לי הסבר.
            כנראה שהילדים של סקוט פוסטר מחזיקים בבית פוסטר של טריי האמריקאי ולא של דונצ'יץ' ויוקיץ' האירופאים.

            1. כן דונציץ לא מקבל שריקות… גם לא יוקיץ ומתתי אמביד ויאניס אמריקאיים? שוב באת עם שריקה מהבית ההבדל זה בסגנון הזריקות ומאיפה. יוקיץ לא משחק בצבע כמוהם

            2. חחחח דונציק כל היום בשריקות אוויר ואתה משווה את הסגל של לוקה? הסגל של לוקה כמה רמות על ההוקס יש לו 3 יוצרים קטלניים ברונסון הארדוואי דינווידי. אצל טריי לא יודעים לכדרר חח

            3. שמעון הוזים, יוקיץ מקבל ים שריקות ההבדל בינו לבין יאניס ואמביד שאצלם זה יותר שריקות על זריקה בעוד שהוא מנהל משחק ולא מעט פעמים השריקה לכדור מהצד, אני לא מדבר בכלל שהוא מקבל שריקות כמו כל כוכב

            1. למדת סטטיסטיקה? כי אם לא תחזור לקורס באקונומטריקה, כי אתה חלש בתחום.

            2. תבדוק כמה שריקות יוקיץ מקבל במשחק, מקבל הכי הרבה בליגה, אבל באת עם שריקה מהבית.

    1. יהיה קשה מאוד לדעתי, אבל הלוואי.
      השחקן הכי טוב בסדרה (ביי פאר) הוא הגו'קר.
      השני הכי טוב קרי, השלישי הכי טוב פול, הרביעי הכי טוב תומפסון, החמישי הכי טוב דריימונד.
      קשה עד בלתי אפשרי לנצח ככה, אלא אם מישהו מהכוכבים הפצועים בדנבר יחזור.
      אם אחד יחזור, יכולים לעבור את זה. אם שניהם היו חוזרים, יש מצב לאליפות.

      1. חי בסרט שהוא השחקן הכי טוב בסדרה. שייזכה באליפות דבר איתי. אובריידט ברמות היסטוריות. מנפח מספרים ברמה שלא נראית כמוה בליגה

  14. אומנם יוטה ניצחו את הראשון ולקחו את הביתיות. אבל המתנה שהם קיבלו את המאבס בלי דונצי'ץ' והם עדיין מסתבכים צריכה להדליק שם מלא נורות אזהרה (שיוטה כנראה לא כאלה טובים וצריך לחשב שם מסלול מחדש)

  15. חצי שעה אני מנסה לראות את הדאבס, ראיתי 3 התקפות.
    פתחתי, היה פרסומות.
    חיכיתי, התחיל המשחק, היו 2 התקפות ופסק זמן.
    מאז כל פעם שחזרתי מהופס פרסומות (3 פעמים שונות).
    עכשיו חזרתי ויש משחק, התקפה אחת, ופסק זמן.

    1. המאבס צריכים לעלות את הגופייה של שפרד לתקרה שלקח מהם את פורזי. מקבוצה גמורה הפכו לקבוצה של שחקן אחד טוב מקונטנדרית חחח. בליגה הזאת צריך יוצרים ושחקני 1 על 1 למאבס יש 4 כאלו לעונה הבאה לוקה טימי ברונסון ודינווידי.

      1. בעונה הסדירה וזה בגלל שהוא שחקן התקפה אדיר, בפלייאוף עד עכשיו הוא מאכזב, תוקפים אותו כל התקפה ולא נראה שהוא מסוגל להשפיע על המשחק.

      2. ואני לא מדבר בכלל על העובדה הפשוטה שהשיטה בנוייה סביב יוקיץ, כמו שקבוצות היו ״מתפרקות״ אחרי שלברון היה עוזב.

  16. יוקיץ' משחק בלי שני השחקנים הכי טובים אחריו בקבוצה.
    תן לי עוד שחקן אחד בליגה שיכול לשחק ככה ועם הרכב כזה ובכלל לעלות לפלייאוף.
    אחד

    1. הארדן סחב במשך שנים פיסחים ריקו יותר, לברון ג’יימס צעיר, אפילו ראס סחב קבוצה לפלייאוף במערב תחרותי יותר.

        1. לטריי יש גם את קאפלה וקולינס רק מזכיר לך בכל סדרות הפלייאוף שהיו לו עד כה בקריירה.
          ואתה באמת משווה בין גאלינרי ובוגדנוביץ' לבארטון ומוריס? נו באמת.

  17. אני עם שמעון כאן יוקיץ אוברייטד הוא שחקן התקפה נדיר לעונה הרגילה בפלייאוף הוא נחשף במלוא הדרו, ובהגנה הוא עדיין נוראי וחוגגים עליו

  18. שופטים אהבלים, על כל 2 שיוקיץ קולע חוטפים עליו נקודות ישירות משחק לא טוב שלו, גולדן סטטיט רצו ברגע שחזר בגלל חוסר היכולת שלו להגן בצבע

  19. גולדן סטייט מענישים ברגע שיוקיץ על המגרש וערב לפחות יש לו ערך שלילי כשאתה מחשב הגנה והתקפה. בכללי יש לו בעיה שהוא לא מצליח להעניש את ההרכב הנמוך של גולדן סטייט ובהגנה הוא חור שחור, עונה שעברה הסאהס התעללו בו. אני מסכים עם שמעון שמדובר באוברייטד שנפלא בעונה הרגילה ובפלייאוף חלש ביותר

  20. בסוף הסגל של יוקיץ בנוי סביבו ועם לומר את האמת זה לא נראה טוב, הוא לא נותן תצוגות דומות לאלו של דונציץ הוא נזק עצום בהגנה.

    1. גבוה לא אמור לשמור על גארדים כמו שגארדים לא יכולים לשמור על גבוהים
      רוב הגבוהים בליגה מתקשים בפיקאנדרול אבל יש מסביבם שחקנים שיודעים לא לתת לזה לקרות ולגבות אותם הגנתית,כרגע מסביב ליוקיץ אין שום דבר הגנתי והוא משחק נגד קבוצה עם הגארדים הכי טובים בליגה,מה ציפית שיקרה?

      1. גם אם הוא לא מסוגל לשמור על גארדים הוא אמור להוות איזה איום בצבע, דווקא מסביב יוקיץ יש אחלה שחקני הגנה (גרין מוריס, גורדון ואפילו בארטון) הבעיה שיוקיץ חור רציני ולא מסוגל לכסות את הצבע.

        1. הוא אשם בדריסה, כל הסלים עליו זה לא רק גולדן סטייט כל קבוצה בפלייאוף מחסלת אותו, רוב הסלים היום באשמתו הישירה

  21. מה הקטע שבארטון לא מוסר ליוקיץ' גם אם חייו תלויים בזה? חבר, אתה ברמה של שחקן ספסל, למה לא למסור בכוח ל-MVP?

  22. קליי התעללות בגופה מה שהולך פה גולדן סטייט נראית בדרכה הבטוחה לגמר המערב, תענוג של קבוצה עבודה מופלאה של קר

      1. הוא נזק בשני המשחקים האלה הוא לא מפעיל גם את חבריו לקבוצה, יש ליוקיץ בעיה רצינית בפלייאוף שנה אחרי שנה.
        .
        דנבר בדומה לקליבלנד של לברון בנוייה סביב היכולת של יוקיץ לרכז. הוא היה צריך לקלוע 49 נקודות ב70% מהשדה מול הגמדים של גולדן סטייט והוא לא מצליח, ובהגנה הוא נזק עצום שני משחקים שגודלן סטייט קולעים מעל 50% ו45% מ3 ורוב הסלים באשמתו. עונה שעברה אותו דבר מול הסאנס שהפכה אותו לשחקן עציר וחיסלה אותם בהגנה בגללו (הסאנס קלעו ב59% אפקטיבי בסדרה) ויוקיץ הפך לשחק של 25 נקודות ב50% אפקטיבי. צריל להגיד את האמת הMVP אוברייטד

        1. את הכסף סופרים במדרגות. סיים מקום שישי ביג פאקינג דיל.
          היו הרבה שחקנים מעולים בעונה הרגילה והוא יכול להיות אחד מהם, אלוף הוא לא יהיה

          1. אף אחד לא ציפה לאליפות עם הסגל הזה, ואני בבראקט שלי הימרתי שגולדן יעיפו אותם. נחכה שמארי ופורטר יחזרו, ועוד קצת שיפוצים ואז נראה.
            כמו שאף אחד לא מצפה מלוקה להגיע לגמר השנה.
            דנבר הנוכחית בלי יוקיץ' הם באמת קבוצת יורוליג

        2. יוקיץ נזק בשני המשחקים האלה הוא לא מפעיל גם את חבריו לקבוצה, יש ליוקיץ בעיה רצינית בפלייאוף שנה אחרי שנה.
          .
          דנבר בדומה לקליבלנד של לברון בנוייה סביב היכולת של יוקיץ לרכז זה למה הסטטיסטיקות נראות נפלא בעונה הסדירה שאף אחד לא מגן וזה למה הפלוס מינוס כזה גבוה.
          .
          יוקיץ היה צריך לקלוע 40 נקודות ב70% מהשדה מול הגמדים של גולדן סטייט והוא לא מצליח, ובהגנה הוא נזק עצום שני משחקים שגודלן סטייט קולעים מעל 50% ו45% מ3 ורוב הסלים באשמתו. עונה שעברה אותו דבר מול הסאנס שהפכה אותו לשחקן עציר וחיסלה אותם בהגנה בגללו (הסאנס קלעו ב59% אפקטיבי בסדרה) ויוקיץ הפך לשחק של 25 נקודות ב50% אפקטיבי. צריל להגיד את האמת הMVP אוברייטד וחלש בפלייאוף.

            1. הוא בהחלט MVP בצדק של העונה הרגילה, אבל מה שעובד לפעמים לעונה הרגילה לא עובד בפלייאוף ויוקיץ בפלייאוף חלש אפילו מאוד

  23. הוא לא מעניש בהתקפה, לא נותנים לו להפוך למכונת אסיסטים ובהגנה חצי מהנקודות עליו אמביד היה קובר פה 40 בשינה מול הגמדים האלה, יוקיץ לא מסוגל להוות איום בצבע על ה3 או לשמור בכלל.
    .
    הבעיה של מלון שהוא סנה את הקבוצה סביבו

  24. שנה שעברה לפני הדדליין טורונטו רצו את תייבול.מקסי ובחירת סיבוב ראשון תמורת קייל לאורי
    חחחחחחחחחח
    מורי אמר להם לכו תמכרו שלג בקנדה

  25. לא נעים לאמר אבל הלוחמים בכושר הזה – כצפוי דרך אגב – יכולים לפגוע בשאיפות האליפות של הרבה כאלה שרוצים את זה בפעם הראשונה. זהו שחררתי.

    1. זה היה ברור
      בשורה התחתונה – כשגולדן הייתה טובה השנה – היא הייתה הקבוצה הטובה בליגה.
      זה אמנם היה לזמן קצר יחסית ליציבות של פיניקס אבל הפוטנציאל היה שם.
      מתישהו ראיתי משחק שלהם במהלך הפיק השנה וירד לי האסימון שהולך להיות פלייאוף מרגש במיוחד במפרץ השנה.

      1. גולדן סטייט מצויינים לא נראה לי שהם יכולים לסאנס, אבל בהחלט נראה לי שיהיו בגמר המערב לא כל יום יוקיץ בהגנה.

          1. מלא לייאף וחיתוכים, דרך אגבי יוקיץ לא מסוגל להגן גם על קו ה3. חכה שיפגשו את ברידגס ימרר להם את החיים

  26. הנה לך "טריי זריקה מחשידה". אפילו ג'ף ון גנדי אמר שלדנבר למעט יוקיץ' יש את כוח האש החלש ביותר בהתקפה מכל 16 הקבוצות.
    in your face

    1. כל מה שואן גנדי אומר תחתוך בשתיים ותחלק בשלוש. הסגל שסביב יוקיץ לא נופל מהסגל שסביב יאנג ולוקה, הוא פשוט השיטה זה למה הם נראים כזה נורא בלעדיו, אותו דבר דאלאס עונה שעברה (השנה קיד הוציא בהחלטה חכמה מאוד חחוקה את הכדור מהיד) וגרם לאחרים לפרוח.

      1. בוא נשווה סגל יוקיץ' מול סגל יאנג.
        מספרי 2 – גורדון מול קאפלה/בוגי/גאלו/קאפלה/קולינס – 1 לאלטלנטה.
        מספרי 3 – בארטון מול קאפלה/בוגי/גאלו/קאפלה/קולינס – 2 לאלטלנטה.
        מספרי 4 – מוריס מול קאפלה/בוגי/גאלו/קאפלה/קולינס – 3 לאלטלנטה.
        מספרי 5 – תמשיך מפה.
        זו בדיחה לטעון שיש להם סגל זהה.
        וחוצמזה, שניהם פוגשים קבוצות על כעת וכנראה יודחו בג'נטלמני לכל היותר.

        1. וואלה, גם הסגל של אטלנטה די רע. בוגי מאוד לא יציב, גאלו הזדקן, קאפלה יודע לעשות מה שהוא יודע לעשות (ולא מאוד חכם מצידך להציג אותו לשמעון מכולם כשחקן מוביל), קולינס פצוע הרבה.
          יצויין לטובה האנטר הנהדר (כשהוא בריא)

        2. גולדן סטייט לא קבוצת על, גם לא מיאמי קבוצה עם חסרונות ברורים.
          שוב אתה מתעלם בהפגנתיות מהיכולת של יוקיץ בפלייאוף שנופלת פלאים.
          .
          דרך אגב גם שליד יוקיץ היה את פורטר ומארי הוא לא הוכיח משהו

        3. די נו חחחחחח גורדון וקולינס שחקנים אותה רמה עם טיפה יתרון לגורדון. מוריס טוב מבוגדן.
          קאפלה טיפה טוב מגף גרין. האנטר ובארטון די זהה אחד טוב בהגנה בלי התקפה השני בלי הגנה וטוב בהתקפה.

          גאלו טוב מפורבס
          ריברס טוב מדלון רייט או די זהה.

          המאמן מלון ב50 רמות על מקמילן

  27. והנה לך in your face שני ברצף – "היו כל כך הרבה פעמים בסדרה שנעשו פאולים על יוקיץ' ולא באה שריקה". מהפה שלי לואן גנדי.
    אבל לך תתעקש שאתה מבין יותר מכולם – ממני ומג'ף. בהצלחה עם זה

    1. נו בוכים זה כמו שימי שאומר על שחקנים הרגו אותו שקיבל בלוק. בכיין הוא במקום לטחון את הגמדים. אמביד היה שם עליהם 50. מחמיאים לכוכבים בליגה עוד לא קלטת? אין להם משחק חלש הם או פצועים או עושים עבירות עליהם חח

      1. בר בדומה לקליבלנד של לברון בנוייה סביב היכולת של יוקיץ לרכז זה למה הסטטיסטיקות נראות נפלא בעונה הסדירה שאף אחד לא מגן וזה למה הפלוס מינוס כזה גבוה.
        .
        יוקיץ היה צריך לקלוע 40 נקודות ב70% מהשדה מול הגמדים של גולדן סטייט והוא לא מצליח, ובהגנה הוא נזק עצום שני משחקים שגודלן סטייט קולעים מעל 50% ו45% מ3 ורוב הסלים באשמתו. עונה שעברה אותו דבר מול הסאנס שהפכה אותו לשחקן עציר וחיסלה אותם בהגנה בגללו (הסאנס קלעו ב59% אפקטיבי בסדרה) ויוקיץ הפך לשחק של 25 נקודות ב50% אפקטיבי. צריל להגיד את האמת הMVP אוברייטד וחלש בפלייאוף.

  28. מעניין אם יהיה משחק בדנבר.
    לפי איך שהם נראים יש סיכוי שעד שיגיעו לשם חצי קבוצה תהיה בבית חולים מהמכות בינהם. עכשיו גם יוקיץ' בחוץ

    1. חח את אמביד עוצרים רק בעבירה אם לא זה דאנק על הראש. הmma של הראפס לא יודעים לקלוע אשך אמרתי לך. מיאמי אותו חרא יקבלו בראש מפילי. אלה קבוצות בלי התקפה טובה ובלי כוכב. באטלר גם לא מה שהיה פעם הוא נחלש

        1. ואם פילי יעברו את מיאמי אז מילווקי ידרסו אותם
          ואם פילי יעבור את מילווקי אז פיניקס ידרסו אותם
          ואם פילי יזכו באליפות אז בטוח מישהו ידרוס מישהו במצעד האליפות
          יוצא לך קצף מהפה

          1. חחחחחחחחחחחחחח
            אתה תחזור לקלל בקרוב
            ומי שתקלל הכי הרבה יהיה דוק ריברס ואני אגיד אמרתי לך.
            אחר כך תקלל גם אותי
            חחחחחחחחחחחחחחחח
            שירה רעננה, ממש נתן זך הנפש.

  29. ההצגה היום זה רק חלק מהסיפור, החלק השני (שלא ראינו היום) זה העומק.
    פייטון, לי, קומינגה, טוסקנו, איגודאלה… קבוצה עמוקה בטירוף עם משלימים מצוינים שרק מוכנים לצ'אנס שלהם לעלות ולתת את הפוש כשצריך.

  30. לא מבין איך הג'וקר הצליח לבכות בלי הפסקה גם לשופטים במשחק וגם פה בתגובות בעברית. השחקן הזה באמת עושה הכל.

    1. ואמביד השמן היה צריך לסיים את המשחק, להתקלח, לדפוק המבורגר, שנצ, לפתוח חשבון פייק (כי הוא לא קרואטי מטורף) ורק אז התחיל לריב

כתיבת תגובה

סגירת תפריט