מעורב הופס ליום ג': מרכוס סמארט מגן השנה / מנחם לס

1.מרכוס סמארט הוא מגן השנה. הוא הגארד הראשון לזכות בתואר מאז גארי פייטון

מגן השנה מרכוס סמארט

2. אופציות שחקנים נבחרים לעונת 2022-23, והגורמים להשתמש בהן או לוותר ולהיכנס לשוק החופשי

יש לך אופציה לעונה הבאה בסך 47 מיליון. הסיקסרס מציעה לך במקום, חוזה ל-5 שנים על 125 מיליון. אתה בן 33. מה אתה בוחר?

לכמה וכמה שחקני NBA ישנן אופציות לעונה הבאה. ביכולתם. להשתמש באופציות או לוותר עליהן ולהיכנס לשוק החופשי – FREE AGENCY – שנה מוקדם יותר בתקווה להשיג חוזה חדש, רב שנתי, שישתלם להם מבחינה כספית ומקצועית.

ישנם מספר FACTORS – גורמים – בהחלטת השחקנים אם להשתמש באופציה או לוותר עליה:

1)היכולת של השחקן בעונה זו. קחו לדוגמא את ג'יימס הארדן. האופציה שלו היא 47 מיליון. בינתיים העונה הוא לא הראה יכולת ששווה אפילו חצי מהאופציה שלו. אלא אם כן הוא הופך לשחקן שמביא לסיקסרס אליפות העונה, הוא יהיה מטומטם לא להשתמש באופציה שלו. אבל…אם הסיקסרס מציעים לו לוותר על האופציה ובמקומה לקבל חוזה ל-5 שנים, 25 מיליון לשנה, ייתכן שהוא יחשוב פעמיים.

2) מצב ה-SALARY CUP הוא גורם להתחשב בו. אם ה-SALARY CUP אמור לעלות רק בצורה קטנה, השחקן עם האופציה יחשוב פעמיים לפני שייכנס לשוק החופשי. ההיפך הוא נכון אם ישנם סימנים שסף המשכורות יעלה בצורה משמעותית.

3) גיל השחקן הוא אחד הגורמים החשובים ביותר בהחלטת השחקן אם ללכת על האו]ציה או להיכנס לשוק החופשי. בהסתמך על מה שלברון וכריס פול עושים בגילם, הגיל היום הוא לפחות 2-3 שנים מעל מה שנחשב פעם לגיל מקסימלי להצלחה ב-NBA.

.

הנה האופציות של כמה שחקנים שבחרתי לדוגמא:

While some players may face earlier deadlines, all option decisions must be finalized by June 29.

April 18th, 2022 at 8:31am CST by Luke Adams


Brooklyn Nets

Chicago Bulls

Dallas Mavericks

Denver Nuggets

Detroit Pistons

Houston Rockets

Los Angeles Clippers

Los Angeles Lakers

Miami Heat

Milwaukee Bucks

Oklahoma City Thunder

Philadelphia 76ers

Toronto Raptors

Washington Wizards

3. אחוזי הסיכויים בדראפט לכל קבוצות הלוטרי שאינן בפלייאוף העונה (https://www.hoopsrumors.com)

Team1234567891011121314
HOU1413.412.71247.9
ORL1413.412.71227.820
DET1413.412.71214.8267
OKC12.512.211.911.57.225.716.72.2
IND10.510.510.610.52.219.626.78.70.6
POR99.29.49.68.629.820.63.70.1
SAC7.57.88.18.519.734.112.91.3>0
LAL*66.36.77.234.532.16.70.4>0
SAS4.54.85.25.750.725.930.1>0
WAS33.33.6465.9191.2>0>0
NYK22.22.42.877.612.60.4>0
LAC*1.51.71.92.186.16.70.1
CHA11.11.21.492.92.3
CLE0.50.60.60.797.6

4.כמה תעלה האצבע האמצעית שקיירי הראה לקהל?

אדם סילבר המרובע הזה היה מת לקנוס אותו במיליון. אבל חוקי הליגה מגבילים אותו להכניס לקיירי אירוינג 50K מקסימום קנס (Bobby Marks: The most he can get is $50K)

5. אלכס קרוסו – בהצגת יחיד נפלאה בהגנה הוא כמעט הביא לבולס נצחון ברבע הרביעי

האם אלכס קרוזו בריא לחלוטין?

"לא, הוא לא", אומר המאמן בילי דונובן, "אבל בלעדו הסיכויים שלנו יוארדים משמעותית. הוא תחת EWATCH ונהיה זהירים מאד בקשר לדקות שהוא ישחק.

אני ראיתי אותו רק ברבע הרביעי בו הוא היה…נפלא!

מאמנו בילי דונובן אומר:

Bulls g best I think he has felt,’’ Donovan said. ‘‘Is he 100%? No, but he’s a lot better than he was those games before he sat out.

6. כמה טוויטים על קרוסו המצויין:

Joe Cowley @JCowleyHoops
Alex Caruso, his back issues, and Grayson Allen … plus an update on Bulls Covid cases.
Playoff notebook full of yummies!
Read it:
chicago.suntimes.com/bulls/2022/4/1… – 10:27 PM

J. Michael Falgoust @ThisIsJMichael
That elbow Caruso took from Portis gave me flashback of Grant Hill’s old Duke teammate Crawford Palmer coming down from a rebound. Nobody like that dude bc he was dirty. Had no feeling in my ear. Didn’t realize it was bc it was detached from my head. Spent the night at ER – 9:09 PM

Sam Quinn @SamQuinnCBS
Brook Lopez and Alex Caruso having a hell of a duel for the title of “best role player the Lakers were stupid enough to lose.” – 8:56 PM

Nate Duncan @NateDuncanNBA
Caruso has played 28 mins and dominated the quarter defensively. Donovan took him out, then stuck with White for the offensive possession after the timeout, but they missed and Lopez got the and one. – 8:49 PM

Sam Vecenie @Sam_Vecenie
Alex Caruso has been the best player on the court for the first seven minutes of the fourth quarter. The two teams have combined for 13 points, and he’s just blowing up everything the Bucks want on offense. This is WILD. This is his kind of quarter. – 8:46 PM

Joe Cowley @JCowleyHoops
Caruso should be able to play the rest of the way. He’s under 29 minutes and medical just wants him to stay away from high 30s. – 8:45 PM

Draymond Green @Money23Green
Minute break for Caruso – 8:44 PM

7. ג'ה מוראנו משתמש במילים שמייקל ג'ורדן השתמש אחרי הפסד ראשון בסידרת פלייאוף

ג'ה מוראנט עדיין לא נולד כשמייקל ג'ורדן שיחק אצ עונתו האחרונה בשיקגו בולס, אבל זה לא מונע ממנו להשתמש במילותיו של מייקל כאספירציה – שאיפה – לעצמו.

הוא השתמש במסר באינסטגראם אחרי ההפסד במשחק הראשון למינסוטה בשבת. הוא השתמש ב-CLIP מה-"THE LAST DANCE" המראה את ג'ורדן בחדר ההלבשה מדבר אחרי ההפסד במשחק הראשון.

So what, we lost one game,” Jordan says in the clip, cigar in mouth and baseball bat in hand. “Oh, it will be a dog fight tomorrow. But that’s alright. Let’s see if all that trash talking starts when it’s 0-0 instead of five, six-point lead. That’s where it starts.

That’s the sign of a good man, if he can talk s–t when it’s even score or talk s–t when you behind [the] score,” Jordan adds. “When you’re ahead, it’s easy to talk.”

הנה הפוסט, כולל השפה שלא עוברת צנזורה:

עם הנצחון מינסוטה לקחה את היתרוןמ הביתי. ממפיס תצטרך לנצח שם להחזיר לעצמה את היתרון הביתי. מורנט משמע מוכן ל-DOG FIGHT. כשתקראו פוסט זה תדעו אם הוא הצליח.

8. קייל לאורי מזהיר את חברי קבוצתו במיאמי: "טריי מתכונןך להתפוצץ עלינו. עלינו להיות מוכנים"

זה מה שהוא אמר לחברי קבוצתו במיאמי:

Listen, he’s going to make more than one shot,” Lowry said, via Dave McMenamin of ESPN. “He’s going to have more than four assists. He’s going to explode. But we just got to stay patient and stick with what we do.”

טריי הוא 'BIG GAME' PLAYER. הוא בוער מחימה על עצמו וחושב רק על דבר אחר: רבנג'! הוא היה הגרוע ביותר שהוא יכול היה להיות. ציון "F". הגרוע ביותר שנתתי בשנותי כפרופסור, ולמעשה תמיד הרגשתי ש-"F" זו גם נפילה שלי כי לא הצלחתי להעביר את החומר ביעילות למוחו של הנבחן.

מיאמי כבר הודיעו שהם יהיו מוכנים (https://larrybrownsports.com/basketball/video-jimmy-butler-trae-young-get-into-it/595361). לא שהם חייבים להיות מושלמים נגדו, אבל כל מספר נקודות קטן מ-25 לטריי, יספיק לה לנצחון שני.

9. צ'ארלס בארקלי המתקשה בהבנת אנליטיקס, עתה מנסה להבין cryptocurrency…

מאחד כמו צ'ארלס בארקלי שעדיין מתקשה להבין אנליטיקס, אתה לא מצפה שיבין קרייפטוקרנסי. לאלה מכם שרק שמעו אבל לא בטוחים מה זה, אז CRYPTOCURRENCY היא שיטה כספית דיגיטלית שלא משתמשת בבנקים לאשר עסקאות כספיות. זו שיטה מאדם-לאדם המאפשרת לכל אחד בכל מקום בעולם לשלם ולקבל עסקאות כספיות.

אז ב-"INSIDE THE NBA" היה רגע משעשע כשצ'ארלס בארקלי שם לב ש-TNT מפרסמת את ה-COINBASE LOGO (ה-TNT נכנסה לאחרונה לשותפות עם COINBASE ב-SPONSORSHIP) ובארקלי שאל בנידון: "האם COINBASE זה כמו CRYPTO?"

ה-HOST של התכנית ארני ג'ונסון הגיב: "GOOGLE IT".

ייתכן שזה מה שהוא ענה כי הוא בעצמו לא ידע את התשובה.

אז לענות על השאלה, COINBASE היא הפלטפורה ל-EXCHANGE של CRYPTOCURRENCY ולא ה-קרייפאוקרנסי עצמו (לדוגמא מטבע CRO של CRYPTO.COM).

***********

Cryptocurrency – meaning and definition

Cryptocurrency, sometimes called crypto-currency or crypto, is any form of currency that exists digitally or virtually and uses cryptography to secure transactions. Cryptocurrencies don't have a central issuing or regulating authority, instead using a decentralized system to record transactions and issue new units.

**************

CRYPTOCURRENCY הוא בכל מקום ב-NBA, בשמות של אולמות, JERSEY PASTCHES, ושותפויות המבוססות על CRYPTO, אבל בינתיים בארקלי רק שמע על כך אבל עדיין לא בטוח כדי להיכנס אל תוך העסק.

"I WILL LEARN", בארקלי הבטיח.

10. סקוטי פיפן ג'וניור הולך לדראפט עם סוכן. הווה אומר? שהוא לא יכול לשנות דעתו ולחזור לוונדרבילט יוניברסיטי

הוא החליט גם בשנה שעברה ללכת לדראפט אבל ללא סוכן, וברגע האחרון שינה דעתו וחזר לאוניברסיטת וונדרבילט (המצויינת!) לשנה שלישית.

הפעם זה סופי. סקוטי אינו שחקן גבוה כאביו. הוא 1'6 (1.86 מ') עם שליטה מצויינת בכדור, ראיית משחק מעולה, וחדירה מעולה לסל. הוא קלעי מעולה שקלע 20.4 נק' בשנת הסופומור שלו ו-20.8 נק' בשנת הג'וניור שלו. יש לו 4.4 אס' ו-1.6 גניבות למשחק בממוצע שלוש שנותיו בוונדרבילט.

החולשה היחידה שלו היא קליעה מה-3. ממוצעו לשלוש שנותיו באוניברסיטה הוא 34.3%. זה החלק במשחק שהוא יהיה חייב לשפר כדי להיות IMPACT PLAYER ב-NBA.

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. תודה מנחם מצויין כרגיל הארדן רוצה עוד חזה מקס ולדעתי סיכם עליו מראש עם מורי לפני שעבר לפילי. החוזה שלו ייראה בהחלט רע עוד שנתיים אבל בנתיים הוא נותן פלייאוף מצויין ועושה בדיוק מה שפילי צריכה ממנו שזה ניהול משחק, השילוב שלו עם מקסי והן עם אמביד פנטסטי.
    .
    3. לצערי הבחירה של הלייקרס העונה שייכת לפליקאנס, במקרה הנדיר שזה יהיה בחירה ראשונה פלינקה יילך הביתה, גם ככה התפקיד שלו על הקשקש, וזה יהיה כביכול הקש ששבר את גב הגמל.
    .
    4. קארוסו הציג אתמול ברבע האחרון את התצוגה ההגנתית הגדולה ביותר של גארד השנה ולדעתי גם בשנים האחרונות.
    הוא לבדו שיתק את כל מילווקי גרם ל6 איבודים מירר למדילטון את החיים ונדבק אליו בדבק סופר גלו, שמר על יאניס בפוסט באחד המהלכים, לצופה בבית הייתה התחושה שיש 3 קארוסו על המגרש בוא היה בכל מקום.
    .
    מילווקי היו 1 מ10 שקראוסו שיחק ברבע הרביעי ואז כמובן הדביל סילי בילי החליט להוציא אותו החוצה וחטף 6 נקודות רצוף על הראש עד שהחליט להחזיר אותו, בהתקפה לצערי לא סופרים אותו לפעמים ולאבין האגואיסט מנסה ללכת ראש סקיל במקום למסור לו וזה עלה להם במשחק. הלייקרס וויתרה עליו בשביל להביא את האפס טעות נוראה (לא רצו להכנס עמוק למס המותרות),
    .
    7. מוראנט במקום לדקלם את מייקל גורדן צריך לשפר את הקליעה שלו והכימייה עם שחקני הקבוצה, כדי לעלות לרמה הבאה של השחקנים בקליאבר של MVP הוא חייב לשפר את הזריקה כיוון שאם החוסר יכולת לזרוק הוא לא יגיע רחוק בפלייאוף וקל לחסום אתו והתקרה שלו ברורה מאוד,אין לו את הפריבילגיה שיש ליאניס ולשאקיל. מוראנט גם חייב לחפש את חבריו לקבוצה ולעזוב את ההילייטס והסטטיסטיקה האישית.
    .
    9. קריפטו זה תחום לא יציב בטח כעת עם המלחמה אפשר לעשות הרבה מאוד כסף ואפשר ליפול חזק מאוד בטח אם אתה עושה מינופים, מה שחשוב מאוד לכל מי שעוסק בקריפטו זה DCA אבל זה נושא ליום אחר, לבארקלי שהוא לא העפרון החד בקאליבר ועם חיבה להימורים לא הייתי ממליץ להכנס. שוב תודה מנחם

  2. תודה רבה דוק
    ==
    סקוטי פיפן
    גארי פייטון
    לארי נאנס
    ובטח יש עוד
    מפליא אותי שוב ושוב, המנהג הזה
    להעניק לילד את השם שלך עם הצרוף JR
    זה נפוץ יותר בקהילה של יוצאי אפריקה, או גם אצל הלבנים?
    ==
    חוץ מזה, קדימה לוחמים
    ==
    ובוקר טוב חברים

        1. אפיפיורים בוחרים לעצמם שם אפיפיורי, מלכים אם אני לא טועה ממשיכים עם השם שלהם ומוסיפים לו מספר לפי כמה מלכים עם אותו השם היו לפניהם (בלי המשכיות).

  3. במקום איל בגדדי, לא הייתי מוותר על ה 47 האלה.
    מי שרוצה אותי יצטרך לשלם הרבה יותר מ 125 מליון לחמש שנים. יותר לכיוון ה 200 עם אופציית שחקן.

  4. וקצת על גיבור היום מרכוס סמאחטה סמארט!!! ואחרי זה אני באמת חוזר לכתיבה המדעית.
    1. סמארט שמע הרבה דברים לא טובים בתחילת העונה, לא רק הטרולי שלנו העביר עליו ביקורת (ובצדק), עד האולסטאר. הוא שיחק איסו וההגנה לא היתה סופר דופר, אולי בגלל שזה מה שיודוקה רצה, אבל הביקורת הזו דירבנה אותו לשנות את המשחק שלו. כן אלה המילים שלו, מי שרוצה שיחפש (גם מי שינענע אותו), והוא גם מודה לאותם אנשים שהעבירו עליו את הביקורת הארסית בתחילת העונה.
    2. אני רואה עכשיו את סרטון "טקס" ההוקרה שעשו לו אחרי שהסתבר שזכה ב DPOY. מצחיק ומרגש.
    תשפטו בעצמכם לפני ששימון יגיד אוברייטד….
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    https://www.youtube.com/watch?v=o1S_InLdROo

          1. שימון
            מה יהיה?
            הוא שווה כל גרוש. DPOY זה שחקן שמקבל המון כסף כי זכה בתואר.
            אותו הדבר עם MVP אותו דבר עם אולסטארים.
            לא הכל זה נקודות.

            1. אגב הוא שווה מסיבה אחתלבד לא תמצאו משהו יותר טוב ממנו במחיר הזה. אבל מקצועית לטעמי הוא לא שווה

    1. כמה נקודות.
      אחת הסיבות שסמארט השתפר בצורה ככ דרמטית מבחינה קבוצתית היא שהוא קיבל את עמדת הרכז הפותח בפואן בלעדי מה שנתן לו אתה הביטחון לזרוק פחות ולמסור יותר כי הוא ידע שבהתקפה הבאה הכדור יחזור אליו. ההגנה תמיד היתה שם.
      .
      כל מי שראה את המשחק נגד ברוקלים יודע שסמארט שווה גם 20 היום בלי בעיה קלע שלשות חשובות לא העיף את השלשה אלא היה סבלני ושמר בצורה יוצאת דופן גם על דוראנט וגם על קיירי.

      1. אם תסתכל על אחוזי הקליעה שלו העונה זה משהו כמו 40% מהשדה ו 30% מחוץ לקשת די מזעזעים וגם אסיסטים לא מי יודע מה. אבל ההגנה כנראה מחכה וכמו שדוק רזי ציין מעלי הןא ללא ספק הלך והשתפר במהלך העונה אין לי כובע אבל אם היה לי הייתי מוריד אותו בפניו.

      2. + 100 על השמירה ועל הערך הנונונאלי.
        קשה מאד לשמור על קיירי אישית אבל סמאחטה היה טוב בעיקר בקבוצתית שהובילה לחטיפות.

    2. דוק תודה בתור המבקר הראשי של סמארט באתר – אני לא מת עליו אבל מה שיש לו אי אפשר לקחת לו. וראו את זה מצוין מול ברוקלין הבן אדם קרציה התואר מגיע לו שיהיה לו לבריאות.
      אני מת לראות את ההתפוצצות של טריי היום הוא הולך לבוא במוד של רצח אחרי מה שמיאמי עשתה לו במשחק הקודם וזה יכול להיות מעניין.
      אני עדין מהמר על מיאמי הלילה הם לא ילדים והם גם לא הדודות מהאגודה למען החייל והם לא חברותיים יש פה פוטנציאל לבלגאן.

      1. אם מסי פרעוש אז לא בושה להיות קרצימרט.
        מקווה שהעכברוש יבוא הלילה במוד של קליעות מהלוגו ויקרקש שם את לאורי. משעמם לא יהיה ובטוח שיהיו טענות לשופטים. הכנתי רעל נגד עכברים אבל הירוקים ובגץ, אז אני מחפש מישהו שירעיל במקומי את החולדה וההיפופוטם
        מול קיירי אני עושה תפילת מניין ופולסא דה נורה….

  5. מנחם תודה. הבחירה בסמארט נכונה ועושה צדק עם עבודת הגנה משובחת של שנים כולל השנה כמובן. אין ספק שכל ההגנה הקבוצתית השנה עם הנתונים הסטטיסטיים שהיא מספקת עזרה מאוד בבחירה. הוא מקריב את הגוף שלו במשחק פשוטו כמשמעו פעם אחר פעם בלי לחשוב בכלל וגורם לשחקנים אחרים לעבוד קשה בהגנה. כל קבוצה חייבת שחקן נשמה כדי להצליח – סמארט מביא את זה לדרגים הגבוהים

  6. תודה מל.
    – מרוב מחמאות שוכחים שקארוסו בהחלטה טפשית אחת בעצם סגר את המשחק ואת הסיכוי של שיקגו לנצח. הוא עשה פאול בפיגור 3 עם 15 שניות על השעון, מה שגרם למשחק להיות two possession game, ומנע אפשרות של השוואה התוצאה עם שלשה.
    – גם מיקאל ברידגס הוא לא בדיוק סנטר. מתי קרה לאחרונה שלא היו שחקני פנים בשני המקומות הראשונים?

    1. הפעם היחידה ש 2 גארדים היו 1-2 הייתה ב 1987
      מייקל קופר ואלווין רוברטסון
      נראה שבאייטיז היה קצת יותר ריספקט גם לגארדים

  7. תודה מנחם
    לגביי הסיכויים של הדראפט, אם יש צדק פואטי הלוואי והלייקרס יקחו בחירה טופ 3 ושהיא תגיע לניו אורלינס

    1. mbk מהפה שלך לסוס של Ljos
      אהבתי את הגישה שלך,
      אתה מקבל פרס חיים מה-ללל ובחגיגות לכבוד הMVP "הקלינגון" אנכנו רוצים שתישא אבוקה מטעם נפגעי הבבון

  8. יש לי מקום חם בלב לג'ימס הארדן מאז שצפיתי בו עוד ששיחק במדי אריזונה סטייט. אבל אני הראשון שיודה שהיכולת שלו בירידה. לכן הוא צריך להיות אידיוט מושלם לא לקחת את הדיל ל 5 שנים.
    לרשימת שחקני ההגנה שהצביעו עבורם נכנסו כמה שחקנים שלא מגיע להם. יתרה מזאת. נעדרים ממנה כמה שחקני הגנה מצוינים בראש ובראשונה אלכס קרוזו ואולי אפילו דני אבדיה שלנו.

    1. ההייפ סביב אבדיה כשחקן הגנה גדול הור בעיקר פרובינציאלי
      בדרך כלל יש לא יותר מ 7-8 נבחרים בכל מחזור בחירה וכרגע דני לא מגן טופ 10 בליגה

  9. הנה מה שאני לא מצליח להבין לגבי סמארט:
    זה שהוא שחקן הגנה מעולה ואחד מהאחראיים הראשיים להגנה של הסלטיק, זה ברור.
    זה שהוא יודע למסור, הוא מנהל משחק לא רע, אבל מה שמגביל אותו זה היכולת שלו לאיים על הסל, גם מובן לכל.
    אבל זה שלמרות שהוא שחקן כל כך מוגבל מבחינת איום על הסל זה עדיין מפחיד את המגנים שלו מספיק עד כדי שהם נותנים לו לעשות את הדבר ההתקפי שהוא עושה הרבה יותר טוב – למסור. לא זוכר שהוא אי פעם קיבל את הטיפול הבן סימוס-ראסל ווסטברוקי של לתת לו מטר לזרוק כדי למנוע את המסירה.
    הוא כאילו מעמיד פנים שהתקפית הוא סת' קרי כשהוא יותר קרוב לרוביו.
    זה בגלל שהמגנים מפחדים שאולי היום יהיה היום שהכל יתחבר לו בהתקפה (ומתי זה בכלל אי פעם קרה?) או שיכולת המסירה שלו (שהיא לא מעולה. הוא לא יוקיץ'. היא פשוט טובה מספיק) פשוט כל כך לא מדוברת שפחות שמים על זה דגש?

    1. בפלייאוף הקודם היה לו יום של 6 מ7 מהשלוש, זה לו שאין לו זריקה בכלל כמו לסימונס או ראס הוא פשוט לא עקבי וזה הרבה יותר מתסכל בתור מגן. הוא לא רע מספיק שאם לא תשמור עליו הוא יהיה נורא והוא לא טוב מספיק שלא תרגיש שהטרייד אוף הזה של לשמור עליו משתלם

  10. מתחת הסירטון המלא של קבלת התואר DPOY והמגן מזכוכית בצורת כדורסל
    מסתבר שסמארט הוא השחקן השני בלבד מהסלטיקס שקיבל DPOY? הקודם היה גארנט.
    אני מתחיל לחבב את יודוקה, גם בגלל שאסף את כוסות הפלסטיק שהשחקנים זרקו על הפארקט ועל סמארט וגם על החיבוק בסוף לטאלנט.
    https://www.nbcsports.com/boston/celtics/gary-payton-presents-marcus-smart-dpoy-award-front-celtics-teammates?fbclid=IwAR2jGHnzCEZdjybirhUquwYvGgQwfMo6-034MqzVdManVcUSFPHsgsl-Keo

    1. אגב, התגובה של דריימונד ה"נגר" לזכייה של סמארט: בתגום חודשי: אני שמח בטפן מיוחד עבור סמאחטה, זה חתיכת גבר שאני מעריך כמגן, בהחלט ראוי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט