נץ החול. כתיבה מהבטן של אוהד הוקס/ חגי ניסני

מקור: https://www.1zoom.me/en/wallpaper/450915/z2635.1/

אני מרגיש כמו הזה שמגיע אחרון בטיול שנתי וכל החבר'ה כבר מחכים אחרי שהם תפסו מקום בצל. אני אמור להיות מבויש ולדעת שבשלב הבא זה זה נגמר, שהם ימשיכו בלעדיי הלאה ואני אצטרך לחזור הביתה ולשמוע מהם את החוויות כמה היה מדהים. אבל אני יודע שזה לא יהיה ככה

כל פעם שאני רואה עם הלל משחק הוא מאוד אוהב שאנחנו מתחילים מהתחלה והתוצאה היא 0-0. אז היום זה הולך להיות פעמיים כי טוב. למיאמי אמנם יש את יתרון הבתיות, הם סיימו במקום הראשון, וזה מרגיש כאילו כל אדם שיש בו היגיון בריא יכריז עליהם כמנצחים בסדרה ובפער. אבל אני מאמין. כי הסדרה הזו מתחילה מ0-0.

אני מאמין גם כי זה תמיד היה אצלי ככה. לא משנה כמה היריבים מובילים, תמיד אפשר לעשות קאמבק. זו תמיד ההרגשה שלי בין אם כצופה ובין במשחק פעיל (שלא שיחקתי כבר כמה שנים טובות) אבל עם ההוקס זה מתעצם. הם ממש נץ החול. לא משנה כמה מספידים אותם, כמה הם פצועים ההוקס של טריי יאנג איכשהו תמיד צצים בסוף, מסרבים לקבל את הגורל שהכתיבו להם כל אלו שיש בהם היגיון בריא.

נץ החול יודע להגביר את הקצב שלו ופתאום ההגנה שהייתה מזעזעת כל השנה נראית כמו משהו שמוציא את החשק לשחק נגדו. נץ החול יודע שגם אם שחקן מרכזי נפצע תמיד יהיו שחקנים שיחפו עליו. טוב, בעצם כמעט תמיד.

כי יש את טריי יאנג. ההוא שזכה לכל כך הרבה השמצות. לא משנה מה יהיו המניעים לאותם השמצות, לא משנה עד כמה הוא מתבטא באופן מתריס, שחצני או שנוי במחלוקת. גם שונאיו צריכים להכיר בזה שמדובר בשחקן התקפי קטלני. אם לא הכי טוב בליגה אז בשורה אחת עם דורנט יוקיץ' וסטף. היכולת שלו לשחק על שטחים קטנים וליצור מצבים שכל נגר יכול לעשות מהם נקודות מביאים אותו לטופ של הליגה בצד הזוהר של המגרש. אז אנא אל תתנו לשנאה אליו לעוור אתכם לכדורסל שיש לבחור הזה.

פלייאוף שמח לכולם

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. אחלה טור, מזדהה עם תחושת הבטן בתור אוהד.
    בתור אחד שאינו מאוהבי טריי יאנג – אי אפשר להתעלם מהכדורסל שיש לבחור הזה. מעניין איך ישחק לכם החיסרון של קאפלה, ואם האנטר יכול להיות שוליית הקוסם של יאנג. תהיה סדרת ענק, אני חושב שהיא תלך ל-7 משחקים, מי תיקח בשביעי – יאנג נגד הבריונים מפלורידה, שאלה טובה נגד מי להמר.
    תודה

  2. יפה, חגי.
    הזכרת לי את הקליפ של השיר Rize of the Fenix של צמד אלילי הרוק בפיג'מה וסנדלים עם גרביים – טניישס D.
    בשיר הם מדברים על איך כולם קטלו אותם אחרי כישלון הסרט וחשבו שהלהקה גמורה, אבל הם חוזרים כי כישלון לא יעצור לב של אלוף. בקליפ עצמו הם נלחמים במפלצות של המבקרים שלהם, אבל גם בסט המתפרק והאפקטים הכושלים ולבסוף גם בצוות עצמו שמסלק אותם. הם ממשיכים כי הם מאמינים בעצמם. הם צריכים רק עוד להיט אחד. טופ 10. טופ 40. טופ 1000. לא משנה, העיקר שיגיעו לשם.
    כי הם כמו הפיניקס. הם פאקינג יעלו שוב.
    https://www.youtube.com/watch?v=ls3rD8VfiSY

    1. אוהד טריי יאנג יותר אבל מאוד התחברתי לקבוצה, וגם לשחקנים היותר אלמונים כמו אוקונגוו וסקיילר מייז. גם את מקמילאן אני מאוד מעריך

  3. בס"ד
    תודה..
    אטלנטה יתנו פייט. הרגליים הזריזות של יאנג, יהיו בעיה רצינית למיאמי.
    אבל לדעתי, בסוף מיאמי גדולים מדי על ההוקס.

  4. קודם כל אחלה טור, אין כמו אהדה לקבוצה
    Come hail or high water
    .
    עכשיו צריך להגיע הקטע שאני מסביר לך למה התחושה לא תועיל ומיאמי יטחנו את ההוקס, אבל אז אני נזכר בתחזיתי מאשתקד לפיה הניקס יטחנו את ההוקס 4-0 או 4-1, ובהערכתי, האובייקטיבית, שלאטלנטה אין סיכוי מול פילי, ואז אני מחליט לוותר על ההסבר…
    .
    בהצלחה!

    1. לגבי הטרייד – לדעתי כן. התפקוד של אוקנגוו יותר דומה לקפלה משהתפקוד של גאלו דומה לקולינס.
      ולגבי החול. תביא את הציפור נחזיר לך את החול. עד אז אנחנו קשורים אחד בשני.

  5. אחלה כתיבה חגי.
    1. אני לא משוגע על טריי יאנג
    2. אני לא מאמין שיש לאטלנטה הרבה סיכוי מול מיאמי
    3. כצופה שהוא די חסר פניות לגבי שתי הקבוצות האלו, מתאים לי דווקא מופע הירובול שלו מולם. בכלל, לראות הפתעה בפלייאוף הזה שקבוצה שמגיעה מחוץ לפלייאין עוברת את הקבוצה מספר 1 בקונפרנס שלה יהיה מעניין. אז בהצלחה להוקס.

  6. בתור אוהד חולוניה מבין אותך לגמרי
    אבל יש תקווה
    ואולי גם תיקחו אליפות כנגד כל הסיכויים….
    הצעה לשיפור – תביאו את טאקר
    🤣

  7. לדעתי הכימיה בין קאפלה לטריי מאד טובה. הם מסוכרנים בצורה עיוורת, קאפלה מחפה על טריי בהגנה הרבה שזה יפה לראות, וטריי מאכיל אותו בלובים קלים. לדעתי אולי זה הזדמנות טובה לאטלנטה לגלות שחקנים כמו אוקנגוו שלדעתי עדיף על קאפלה. ואף הזדמנות לג'יילן ג'ונסון שהתחיל לקבל קצת דקות מאז הפציעה של קולינס.
    סך הכל ההוקס בכיוון מאד חיובי לעתיד

  8. חגי תודה טור פשוט מעולה נהנתי ממש לקרוא אמנם קצת באיחור אבל הגענו לזה. זו קבוצה שאני לא מי יודע מה עוקב אחריה למרות היציאות הגאוניות מידי פעם של יאנג משהו בתבניות שהקבוצה הזאת משחקת לא מעניין אותי הכדורסל שלהם לא תמיד שוטף וזורם. מיאמי לא מוערכת פה מספיק לטעמי ולכן זו סדרה שחשבתי עליה מכתחילה ככזו שאמורה להסתיים בחמישה משחקים. מצד שני ההשפלה שטריי חווה במשחק הראשון פלוס ההעדרות הבלתי צפויה של טאקר יכולים קצת לאזן אותה אולי. נראה . תודה אחלה פוסט תכתוב יותר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט