שלוש סדרות מזרחיות ואחת מערבית יצאו לדרך ביום ראשון הראשון של פלייאוף 2022/ רותם אלרן

מנת השף

22:30 – בוסטון סלטיקס (31-51) VS ברוקלין נטס (38-44)

המשחק הבולט והמעניין ביותר של יום ראשון הראשון של הפלייאוף יגיע אלינו מבוסטון, שם הסלטיקס יגיעו מהמקום השני ויארחו את הנטס, אשר העפילו למקום השביעי באיזור בזכות ניצחון מול הקאבלירס בפלייאין.

בוסטון מגיעה למשחק לאחר שנתנה עונה מצוינת – המקום השני במזרח והמאזן השישי בטיבו בליגה מראים זאת בצורה די מובהקת, כשבנוסף למאזן עצמו הסלטיקס גם מחזיקים בהגנה הטובה בליגה עם רייטינג הגנתי שעומד על 106.2. השילוב של יתרון הביתיות עם כך שסימונס ימשיך לשבת בחוץ מציב אותם כפייבוריטים, אך גם יש מספר סיבות נוספות לכך. קודם כל, היכולת של הקבוצה בשני צידי המגרש מהווה יתרון משמעותי על פני הנטס – ברוקלין דורגה במקום ה-20 לאורך העונה במדד הרייטינג ההגנתי, בזמן שבהתקפי היא מחזיקה בדירוג העשירי בטיבו. לעומתם, הסלטיקס מאוזנים בהרבה עם המקום הראשון בהגנה והתשיעי בהתקפה. מעטות הקבוצות שמסוגלות לספק את הסחורה ערב-ערב גם בהתקפה וגם בהגנה, ובוסטון עושה את שני הדברים ברמה גבוהה מאוד.

אמנם פציעתו של רוברט וויליאמס גרמה להידרדרות באיכות ההגנה, אך לא הידרדרות עצומה, כשהקבוצה ירדה מהמקום הראשון איתו למקום ה-7 בשבעת המשחקים שסגרו את העונה ובהם נעדר עקב הקרע במיניסקוס. גם עם פציעתו של וויליאמס, יש לסלטיקס את אל הורפורד, שומר טבעת מצוין בפני עצמו שתפקד ככזה למשך מרבית העונה, בעוד וויליאמס תפקד כשחקן עזרה בהגנה ברבים מן המקרים. מעבר להגנה הקבוצתית, הסלטיקס גם מחזיקים בכלי נשק אישיים נהדרים – מרכוס סמארט הוא בולדוג הגנתי שמסוגל לעשות חיים קשים לאקס הקבוצה קיירי אירווינג, ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון שניהם מגנים חזקים ובעלי ורסטיליות גבוהה, מה שיהיה חשוב מול דוראנט, דריק וייט גם הוא מביא לא מעט לשולחן הגנתית וכמובן הורפורד, שהזכרתי קודם. אולי לבוסטון אין את הסגל הנוצץ ביותר בפלייאוף, אך הכימיה שהקבוצה בנתה לאורך העונה נותנת להם סיכוי גבוה לניצחון הערב, אך גם הנטס לא יוותרו בקלות.

מנגד, הנטס מגיעים מהמקום השביעי בזמן שבפועל ייתכן שעם דוראנט ואירווינג הם קבוצה ברמה של שלוש הראשונות במזרח. הפציעה של דוראנט וסרבנות החיסונים של קיירי עלו למועדון בלא מעט משחקים שהשניים החמיצו, וזהו דבר משמעותי בקבוצה בעלת עומק מפוקפק ששיחקה למשך חלקים נרחבים מהעונה ללא שחקן שלישי מובהק, אך כשהם משחקים עם השניים יש משחקים בהם הנטס נראים בלתי עצירים. מבין 22 השחקנים שמעמידים ממוצע של לפחות 3 בידודים למשחק העונה, יש שני שחקנים בלבד שקולעים ביעילות גבוהה מדוראנט, והשחקנים האלו הם דמאר דרוזן ולוקה דונצ'יץ', שני סקוררים בחסד בפני עצמם. מעבר לדוראנט, גם אירווינג משחק לא מעט בבידודים, ומבין 22 השחקנים הללו הוא מעמיד את היעילות השמינית בטיבה. עם שני סקוררים ברמה כזו שמסוגלים להשיג סל מכל מקום על המגרש, ועקב כך השאלה הגדולה הלילה היא כיצד הסלטיקס יצליחו להתמודד איתם. יש להם את הכלים לעשות זאת, במיוחד לאור כך שהורפורד הוא אחד משומרי הבידודים הטובים ביותר העונה, אך קשה מאוד לדעת כשמדובר בדוראנט, סקורר כמעט מושלם, וקיירי, שכבר הוכיח שהוא מסוגל להתחמם בשנייה ולספק משחקים של 50 ו-60 נקודות בקלות.

הבעיה של ברוקלין הלילה עשויה להיות הגנתית – כפי שציינתי בשלב מוקדם יותר, הנטס מחזיקים ברייטינג ההגנתי ה-20 בטיבו בליגה, מה שלא יעבוד לטובתם מול קבוצה בעלת הכישרון ההתקפי של הסלטיקס, אשר החזיקו בהתקפה הטובה בליגה העונה לאחר החזרה מפגרת האולסטאר (תקופה שכללה בתוכה 22 משחקים של הקבוצה). דוראנט הוא שומר מצוין, אבל ייתכן שנאש לא ירצה לשחוק אותו יותר מדי, כך שייתכן שלא ישמור על טייטום, ואם הוא לא ישמור עליו המצב עשוי להיות עגום. ברוס בראון וניקולאס קלקסטון הם מגנים איכותיים בפני עצמם, אבל שלושה מגנים טובים לצד שניים מקיירי, קרי או דראמונד עשויים לא להספיק, במיוחד מול קבוצה כמו הסלטיקס, בה כולם מסוגלים לקלוע ולתרום התקפית. ממליץ לשים עין על ההתמודדות ההגנתית של הנטס, היא עשויה להיות משמעותית מאוד לקביעת התוצאה של משחק זה, אך גם של הסדרה כולה.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הסלטיקס במשחק צמוד.

שאר המשחקים

20:00 – מיאמי היט (29-53) VS אטלנטה הוקס (39-43)

המשחק המוקדם ביותר של ליל הפלייאוף הזה מגיע בשעה נוחה מאוד לצופים בציון, והמשחק עשוי להיות יותר מעניין ממפגש הקבוצה הראשונה מול השמינית הטיפוסי, במיוחד לאור העובדה שההוקס הגיעו בעונה הקודמת לגמר המזרח ואף ניצחו בו פעמיים את האלופה מילווקי.

בצד המארח יש לנו את ההיט – הקבוצה הראשונה במזרח, שהצליחה להגיע למקום זה למרות לא מעט פציעות ובידודים למשך העונה, לא מעט מהן של ג'ימי באטלר, באם אדביו וקייל לאורי, שלושת השחקנים המובילים של המועדון. לא רק שההיעדרויות לא הזיקו להיט, הן גם חיזקו אותם, כששחקנים כמו מקס שטרוס, עומאר יורצבן וקיילב מרטין הוכיחו את ערכם ואף נכנסו לרוטציה באופן מלא, כשמלבדם ויקטור אולדיפו חזר מהרבה פציעות והתחיל להסתגל לקראת סוף העונה, כולל תצוגה של 40 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים במשחקה האחרון. בזכות האלתורים של ספולסטרה והשיטה ההגנתית המצוינת שלו, ההיט נמצאים במקום הרביעי בליגה במדד הרייטינג ההגנתי עם 108.4. ההגנה המצוינת עשויה להוות יתרון עצום מול ההוקס, קבוצה שמתבססת על התקפה באופן כמעט מלא, דבר שניתן לראות בבירור דרך העובדה שהיא מחזיקה ברייטינג ההתקפי השני בטיבו בליגה, אך ברייטינג ההגנתי ה-26 בלבד.

יאנג הוא בבירור השחקן הטוב ביותר באטלנטה, והוא המשיך להוכיח את מקומו כאחד מטובי השחקנים בליגה גם בפלייאין, שם סיפק משחק של 38 נקודות מול הקאבלירס על מנת להעלות את ההוקס למקום השמיני במזרח. ההוקס עלולים להיות בבעיה מול ההיט לאור כך שהחוזקות המשמעותיות ביותר של מיאמי מגיעות במקומות בהם ההוקס חלשים מאוד. יש להיט כלים הגנתיים מגוונים להציב על יאנג כשבאטלר, לאורי וטאקר הם מגני פרימטר נהדרים שמסוגלים להאט אותו, ובמידה ויצליחו לעשות זאת ייתכן שהסדרה תהיה חד צדדית לחלוטין.

ההיט אמנם נמצאים במקום ה-12 בלבד במדד הרייטינג ההתקפי העונה, אך הם לחלוטין מסוגלים להנות מול ההוקס שישחקו ללא קאפלה הפצוע. הגנת הצבע הפרוצה של ההוקס בהיעדר קאפלה עשויה להיות מנוצלת עד תום על ידי ההיט, כך ששווה לשים עין על משחק דומיננטי פוטנציאלי מצד אדביו. קשה לדעת כיצד המשחק ייגמר או כיצד יתנהל, אבל בשלב הזה ברור מאוד כי ההיט הם פייבוריטים בכניסה אליו, והעובדה ששניים משלושת השחקנים הטובים ביותר של ההוקס עשויים לא לשחק (קאפלה ייעדר בוודאות, קולינס בספק) מורידה עוד יותר את הסיכוי של ההוקס לסיים את הערב הזה עם W ביד.

ההימור שלי הוא על ניצחון בית מוחץ של מיאמי.

1:30 – מילווקי באקס (31-51) VS שיקגו בולס (36-46)

המשחק השלישי של הלילה יגיע אלינו מויסקונסין, שם הבאקס יגיעו מהמקום השלישי במזרח ויפגשו את הבולס השישיים.

הבאקס הם הפייבוריטים לקראת המשחק באופן מובהק – הם מחזיקים בשחקן הטוב ביותר בו, כשבנוסף אליו יש להם שני כוכבים נוספים שלא נופלים בהרבה (אם בכלל) משלושת השחקנים המובילים של הבולס, בעיקר בגלל שמשקללים את ההגנה בטיבם של שחקנים אלו, הלא הם מידלטון והולידיי. מילווקי היא קבוצת ההגנה השלישית בטיבה העונה בעוד הבולס נמצאים במקום ה-13, שהוא בהחלט מכובד אך עשוי לא להספיק, והגנתית אין בכלל מקום להשוואה כשהבאקס מגיעים מהמקום ה-14 לעומת הבולס שנמצאים במקום ה-23 בלבד. מילווקי אמנם הראתה יכולת הגנתית פחות טובה מזו שהראתה בעונות הקודמות, אך צריך לקחת בחשבון את פציעתו של ברוק לופז, מגן הצבע העיקרי שלה. ללא לופז הרמה ההגנתית של הקבוצה ירדה משמעותית, אך בזכות אנטטקומפו היא עדיין נשארה טובה מאוד ובמרחק 1.1 נקודות ל-100 פוזשנים מכניסה למקום טופ 10 בליגה.

חלק גדול מהסיבה שהבאקס מגיעים כפייבוריטים כל כך מובהקים לקראת המשחק הזה הוא היכולת שהבולס מציגים מאז פציעתו של לונזו בול – אמנם הקבוצה פתחה את העונה באופן נהדר עם 27 ניצחונות מ-40 משחקיה הראשונים, אבל אז בול נפצע. מאז הפציעה הזו, הקבוצה ניצחה ב-19 מ-42 משחקים בלבד, נמצאת במקום ה-20 בלבד במדד הרייטינג ההתקפי ובמקום ה-26 בהגנתי, ובאופן כולל לא מסוגלת להישאר תחרותית ברבים מהמשחקים. בול כבר לא יחזור בסדרה הזו, והשילוב של העובדה הזו עם כך שלשיקגו אין התחלה של פתרון התמודדות מול אנטטקומפו עשוי לגרום לכך שהם יובסו במשחק זה, ואף בסדרה כולה.

כמובן שלאבין, דרוזן או ווצ'ביץ' מסוגלים לספק משחק התקפי גדול מאחר ובסופו של יום הם אכן שחקני התקפה מצוינים, אך מגני פרימטר וצבע דוגמת יאניס, הולידיי, לופז ומידלטון עשויים להגביל את סיכוייהם לנצח באופן משמעותי. החולשה ההגנתית של הבולס צריכה להתמודד מול אחת מהקבוצות ההתקפיות הכי חזקות ובלתי עצירות שיש בליגה של ימינו, כך שייתכן מאוד שנראה כאן משחק שיוכרע בשלב מוקדם לטובת הבאקס.

אני מהמר על ניצחון חד צדדי של מילווקי.

4:00 – פיניקס סאנס (64-18) VS ניו אורלינס פליקנס (46-36)

את הפריוויו הזה יחתום מפגש נוסף בין קבוצה ראשונה לשמינית, והפעם לא בקונפרנס המזרחי אלא המערבי, כשהסאנס, אשר סיימו עם המאזן הטוב בתולדות הקבוצה, יפגשו את הפליקנס, אשר השתחלו בקושי למקום השמיני דרך הפלייאין.

גם כאן המארחת מגיעה כקבוצה הטובה מהשתיים, ובפער הגדול – כפי שציינתי בפתיחה לפריוויו, הסאנס סיימו את העונה הסדירה עם המאזן הטוב בתולדותיהם, וזאת לאחר שבעונה הקודמת הגיעו אל הגמר, שבו הפסידו לבאקס ב-6 משחקים. בהובלת פול ובוקר הקבוצה ממשיכה להשתפר אפילו יותר כשהדומיננטיות שלה בולטת בשני צידי המגרש, מה שניתן לראות ברייטינג ההגנתי השלישי בטיבו בליגה והרייטינג ההתקפי החמישי בטיבו, כשפיניקס היא הקבוצה היחידה בליגה שנמצאת בין חמש הראשונות בשתי הקטגוריות הללו.

יותר משהיא מובלת על ידי כוכבים, פיניקס היא קבוצה לפני הכל – תחת אימונו של מונטי וויליאמס היא פורחת הגנתית, כשיש לה גם את הכלים לבצע את חזונו עם מיקאל ברידג'ס, דיאנדרה אייטון, ג'יי קראודר ואפילו פול עצמו. יש לה את יחס האסיסטים/איבודים השלישי בטיבו בליגה העונה, היא מוסרת את כמות האסיסטים הגבוהה ביותר ויש לה את אחוז השדה הטוב ביותר בליגה. המשחק הקבוצתי של הסאנס מביא אותם לפסגת הליגה ברוב הנתונים ההתקפיים, ועם ההגנה הנהדרת כמעט ואין לה חולשות, ובוודאי שלא מול הפליקנס (בלי לזלזל ברמה של ניו אורלינס).

ניו אורלינס מגיעה כמדורגת שמינית לאחר שניצחה בשני משחקי הפלייאין שלה את הספרס ואת הקליפרס, וייתכן מאוד ששני הניצחונות האלו הם הניצחונות האחרונים שהיא תראה בעונת 2021/2. ברנדון אינגרם, סי ג'יי מקולום ויונאס ולנצ'יונאס מרכיבים שלישייה התקפית טובה, אבל לסאנס יש שחקנים מתאימים להציב על כל אחד מהם, כך שייתכן שנראה ניטרול חלקי שלהם במהלך המשחק והסדרה. הפליקנס לוקחים את כמות הריבאונדים ההתקפיים השלישית בגובהה בליגה, אך מנגדם ניצבת הקבוצה אשר מחזיקה במקום החמישי בכמות הריבאונדים ההגנתיים, כך שייתכן שהיתרון הזה של ניו אורלינס גם הוא ייעלם כליל במצ'אפ הזה. הפליקנס מסוגלים לתת פייט וכנראה נחזה בהם עושים זאת, אך בסופו של דבר הם לא מספיק טובים וככל הנראה יובסו על ידי פיניקס הלילה.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון מצד הסאנס שיסגור את ערב המשחקים המצוין הזה.

לפוסט הזה יש 813 תגובות

  1. ערב מלא אקשן, מתכוון לתפוס את שני המשחקים הראשונים. קיירי יעלה הערב לא רק רעב לאוכל בגלל הרמאדאן, אלא לדם בגלל הסלטיקס. נקווה שזה לא יסבך אותנו.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

    1. מה יש לו להיות רעב לדם? מי שצריך להיות רעב לדם אלו דווקא החבורה הצעירה של הסלטיקס שקיירי השמיץ ונטש מבלי להסתכל אחורה.

  2. דוק רזי,אני עולה לעגלה של הסלטיקס הלילה,
    אביא סטוק טיטולים סוג א' א'
    תביא את המערבל של אחמד,
    נכניס את השטוח עם דה שוט ושמעון ל24 שעות
    גווווווווו סלטיקס

  3. איזה כיף של ערב. על הסלטיקס-נטס הכל כבר נאמר אבל אותי מעניינת דווקא הסדרה של מיאמי אטלנטה. אטלנטה יכולים להפתיע את מיאמי, ערב טוב של טריי והחבורה מסביב ומי יודע איך זה יגמר.

  4. מילווקי – שיקגו ופיניקס – ניו אורלינס שתי סדרות שאין באמת מה להרחיב עליהם. ברוקלין בלי הגנה מול בוסטון חזקה בהגנה, אני תמיד הולך עם הגנה.
    מיאמי – טורונטו, טריי מזכיר לי את הגמד הרשע מהיה היה, מציק ועושה המון רעש. רק במקרה של טריי יש לו קבלות. יש מצב שאטלנטה יעשו צרות אם לא יותר למיאמי.

  5. רותם, התעלית על עצמך. הפריוויו הזה כתוב כמו שכתב מקצוען בוגר היה כותב אותו באתר שהוא מייג'ור.
    אני גאה לומר שגם ברותם הצעיר גיליתי שיש לו את זה עוד טרם הבר מצווה שלו!

  6. יאללה בלאגן אטלנטה תנו בראש שמעון תחזיק מעמד רבע ראשון אני בא מהספסל ברבע השני. לא להתפרק. כמו שאמר לקבוצה של אופיר קוכחלי המאמן בקולג׳:
    Don’t die on a run

  7. מיאמי בחמישייה הזאת סופר נגרים
    הבעיה שהקלעים שלהם הירו ודאנקן הם שחקני הגנה איומים יאנג יעשה מהם פורפרה

  8. מיאמי ינצחו במשחק ובסדרה. ספולסרה מתמחה בנטרול כוכב יריב, לאטלנטה אין מספיק כישרון.
    יהיה צמוד במשחקים עצמם, אבל מיאמי ינצחו 4-1, מקסימום 4-2.

  9. חחחח שמעון צודק אף אחד באטלנטה לא יודע לכדרר 😂😂😂 אל דאגה הרבע הכי גרוע והם במשחק מיאמי נגרים יהיה בסדר

    1. לא עייפות זה חוסר יכולת. בקיץ יצטרכו לעשות הרבה טריידים אף אחד לא יודע לכדרר כדור שם בעיה להיות בלי מכדררים. ואין ריכוז אהבל כמו רובינסון מקבל שלשות לבד זה חוסר אחריות הבן לא יודע לעשות שום דבר אחר

  10. מזכיר לך את הסדרה של דנבר נגד גולדן סטייט. ההתנקשות על סטף קרי ב2013, השופטים צריכים להתערב לפני שטריי ייפצע

  11. יאנג לא עומד על הרגליים אטלנטה כבויים ומיאמי לא מחטיאים. קשה להאמין שיהיה מהפך. זאת תהיה סדרה טובה. מיאמי לא ינצחו באטלנטה

  12. אם בהוקס בונים מתישהו על לבנות קונטנדרית אי אפשר לבנות כזה דבר שרק שחקן 1 יודע לכדרר בקבוצה. צריך יוצרים. הם יצטרכו לעשות מהלכים רציניים בקיץ. יש שם 3 סנטרים שיודעים לתת רק לוב וכל היתר קאץ אן שוט וכולם כמעט רכים רצח.
    אפילו דביל כמו בלדסו יכול להועיל שם ולעשות בברלי. צריך בריונים שגם ידעו לתת מכות ללחוץ ולהזיז רגליים

  13. לא מבין מה הבכיינות על זה שההוקס עייפים. העונה הסדירה לא חשובה נחו כל השנה עכשיו התאמצו קצת לפני הפליאוף כולה 2 משחקים.
    אהההה…. אולי העונה הסדירה כן חשובה?

      1. גלינרי דוקא סבבה. עכשיו אמרו שקפלה יוערך בעוד שבוע. כמה שהוא גרוע הוא היחיד שם שיש לו נוכחות בצבע. שיודע להוריד ריבאונד . אני אמרתי שהסדרה הזאת תיסגר בחמש למיאמי אבל ביושר לא ידעתי שקפלה לא ישחק. בלעדיו אין להם בכלל סיכוי. הסדרה הזאת סגורה.

    1. אפשר בקלות אתה פשוט רואה מולם שחקנים בלי כדרור מי מכדרר גאלו? בוגדן? קולינס? הוארטר? אוקונגו? אף אחד מהם לא יודע להקפיץ כדור אז הם סוגרים נציבים ולוחצים את טריי כי יודעים שאין מי יעניש

  14. אני על העגלה של בוסטון עם ערמת טיטולים דוק רזי והמערבל של אחמד
    נכניס את דהשוט אותך ואת השטוח לבלנדר ל24 שעות

  15. זה משחק אחד. יהיה בסדר. אטלנטה גמורים נפשית עברו משחק הדחה קשה בחוץ. מי ששופט לפי היום יש לו זיכרון קצר

      1. המערבל חזר ללוד, יותר מכך, הוא נמצא בתוך הגינה. אחמד צריך להביא מנוף בשביל לגנוב שוב את הכלי….
        לא לשכוח שלשכן יש כלב ששונא ערבים ונובח כמו משוגע (תודה לאל שאני חירש) כשערבי מתקרב 20 מטר מהחצר (בחיי).
        מאז שהכלב הגיע השכנים ישנים פחות אבל גם אין בכלל גניבות!

        1. חחחח גם אני שונא מוסלמים
          אמיתי,אחרי כל הכסף והעזרה שהזבלים האלה מקבלים פה,
          רובם רק חושבים איך לנצל,לקחת איכס אני באמת מקיא מהזן הזה
          אני פאשיסט גאה

          1. הפכתם לאירובה?….
            זה בסדר, קאדפי צדק: פה זה ישראשטין….
            אני נוסע כל בוקר ברכבת עם עבדול, מחמוד וסירחאן.
            🙂

            1. חוזר הביתה עם פאטמה, פאטימה פוטנה וגמילה

            2. ייק
              אצלכם זה פשוט נורא

            3. זה בגלל הדרשן במסגד
              אולי קצת רעל עכברים אצלו בקפה יכול לעשות את העבודה.

  16. אטלנטה לא רח חוטפת בראש אלא היא גם מספיק נדיבה כדי להחזיר את רובינסון לחיים ולתת לו בטחון להמשך הפלייאוף

    1. חחחחחח שמתי ,אבל הטיטול שטוח,
      שים טיטול כפול על הטוסיק ש'ך דה שוט,תתכונן להוצאה להורג של השטוח והשטיח

    1. רחוק מהעין, רחוק מהלב.
      מצה, זה לחם חורים שלא החמיץ.
      אבל על מי אני עובד. אני אוכל מצה רק יום אחד בשנה, בליל הסדר. בחול המועד אני על סלט ירקות וקצת עוף וברעטן מהסדר.
      מצה זה רק בליל הסדר, מצה = עצירויות…

  17. תאכלס עדיף תבוסה ומנוחה לאטלנטה מאשר משחק צמוד והפסד שהיה שוחק אותם עוד. שינוחו. בלי טיסה, בלי משפחות. קולינס יוריד קצת חלודה. משחק 2 ייראה אחרת.

      1. אגב חולדות, במערב מדגסקר ישנה חולדה שנקראת בתרגום חפשי חולדת ענק מקפצת. כשהייתי בקירינדי ליומיים וחצי, בלילה השני יצאתי לסיור לילי במחנה עם פנס והמצלמה ושם בהתרגשות מאד גדולה ראיתי אותה מקפצת. בלי מדריך ובלי הקבוצה, לבד לבד. התרגשות עצומה הרבה יותר מאשר לראות אותה בגן החיות צ'סטר באנגליה או בגן החיות של דארל בג'רסי

      1. מהעכברוש ישאר פיחלוץ😁😁😁
        שי אתה עם דה שוט הולך למערבל או שאתה מצטרף לאורגיה על העגלה של דוק רזי?

    1. מי אמר דבר כזה? אמרו שלחץ בקבוצות ספציפיות ומתואמות כמו הסלטיק יכול להיות יעיל להחריד, מה לעשות שרוב הקבוצות אין את ההגנה של הסלטיק

        1. מי אמר דבר כזה שמעון אתה הוזה ידידי, מה לעשות שרוב הקבוצות לא מגנות כמו בוסטון אין לאם אותם מגני פרימטטר ואותו תיאום הגנתי

      1. לא ממש לא, פשוט הוא נותן משחק טוב הערב. הארדן גם בגרסה של היום טו משמעותית מסת, סת קרי לא יודע לנהל משחק

      1. מסכים, למרות שבוסטון לא יכולה לנצח 30 הפרש הם לא פילי. לבוסטון יש בעיה התקפית חמורה אי אפשר לנצח רק בעזרת הגנה, בסוף ההתקפה שלהם זבל כמו שנה שעברה ובנוייה יותר מדי על טייטום שיוצר לעצמו

    1. לדעתך הם שווים את השכר שלהם פלוס המקס של סימונס על הספסל פחות הארדן ברוסטר?
      שאלה טריוויאלית אין צורך לענות.

  18. דוראנט משחק הכי גרוע שראיתי, קיירי בלי סל שדה, מיליון איבודים ועדיין אנחנו בשוויון – לדעתי סימן טוב לבאות

      1. לבוסטון יש בעיה התקפית חמורה אי אפשר לנצח רק בעזרת הגנה, בסוף ההתקפה שלהם זבל כמו שנה שעברה ובנוייה יותר מדי על טייטום שיוצר לעצמו

    1. רק שלא יבוא קווין הורטר ייקלע לו 30 על הראש
      סבלנות תיכף.יגיעו החסימות קרי ישמור על טאטום או בראון ויחגגו עליו

    1. טייטום עם זריקה אחת בלבד ו 3 מסירות לבראון שהלכו לטימיון.
      מה יודוקה לא רואה שזה לא עובד היום?
      מה עובד זה הורפורד על דרמונד. אל חופשי על קו השלוש כי דראמונד לא שומר טוב בפרימטר.
      על זה צריך ללכת

  19. אוי דוראנט, אני יודע שאתה אמן מייד ריינג אבל למה אתה לא נכנס עד פי הטבעת? בוסטון בלי מגן טבעת, אמביד ויאניס היו מטביעים כל התקפה

  20. גיילן בראון עם 2 נקודות, 1 מ 5
    גייסון טייטום עם 4 מ 6 מהקו ורק זריקה אחת של 0.
    ברוקלין מפעילים קצת לחץ והסלטיקס לא מצליחים להשתחרר.
    הדבר שכן עובד זה הורפורד והמחליף גראנט.

  21. סת קרי לא יכול להיות על המגרש, כל מהלך זה סל עליו. ברוקלין עושה נכון שתוקפת את טייטום בהגנה הוא לא קורא חסימות, גם ליצור חילוף של טייס על גארד זה נכון

  22. לא מבין את דוראנט למה הוא פוחד להכנס לטבעת ומתפרק על מייד ריינג (לרוב זה נפלא אבל היום הכדור לא נכנס) אין לבוסטון שום מגן טבעת, אמביד קולע 40 בשינה על קבוצה כזאת.

  23. והנה שוב ראון עם אחד מאותם איבודים מהם הזהרתי.
    אין לו בול הנדלינג טוב אז שלא יעשה שטויות.
    הסלטיקס מפסידים היום בגלל השטויות ובגלל שלא בראון ולא טייטום יודעים לסגור משחק בסוף.

    1. מה שעובד היום זה הורפורד ולכן בסגירות של טייטום בראון, צריך לשחק על הייתרון של אל על דארמונד.

  24. בוסטון עשו טעות גדולה , זה היה בידיים שלהם להיות נגד טורונטו ומיאמי והם החליטו שיותר טוב להם ברוקלין ומילווקי
    אין להם סיכוי לנצח שתי סדרות כאלה

  25. כשיש דוראנט וקיירי אסור לתת למשחק להיות צמוד. חייבים לפתוח מבערים אחרת בשנים שלושה מהלכים מהירים, הם שורפים אותך.

  26. בואנה לפי התכנון שלי דוראנט בסוף הפלייאוף מתקרב לראשמור
    בקצב הזה, הוא לא יגיע לראשמור של ליגת ווינר…
    יש לו מזל שאני יודע שהוא יקלע 8 מ-10 הזריקות הבאות

  27. קיירי הוא לא רכז ,הוא סקורר
    אין מי שינהל נשחק בצורה רגועה נגד הגנה כמו בוסטון .
    יש אחד שאתמול מול ההגנה החזקה של טורונטו ניהל משחק בצורה מדהימה 14 אסיסטים ואיבוד כדור אחד

  28. וויט זה שחקן שאני בדרך כלל מחזיק ממנו שחקן חכם אבל המסירה המטומטמת הזו במקום דאנק דיי מזכירה לי את סימונס בפלייאוף שנה שעבה שבמקום לשין דאנק קל הוציא החוצה.
    למה? למה להתחכם?

  29. חבר'ה אני רוצה לעדכן שאני עובד על נוסחה משופרת בדירוג השחקנים, שהבשורה הגדולה ביותר היא ביטול שיטת האלפא.
    אני אכניס קריטריון שלם יותר שיעשה צדק גם אם יש יותר משחקן אחד שהיה משמעותי באותה עונה נתונה.

        1. יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
          כאריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
          בן של בן זמהההההההההההההההההההההההההההההההההההה

            1. עכשיו בזבוזי זמן.
              נשאר 3 דקות בהארכה

            2. כמעט גול רביעי, שוב רודריגו

            3. ילה
              לסחוב עוד דקה

            4. זהו, תמא
              השופט נתן שם מעל 9 דקות בהארכה. נתן 7 והאריך ליותר מ 9.
              כארים מלך, רודריגו במשחק הכי טוב שלו בריאל ששוב חוזרת מהקבר.

  30. וואו איזה משחקקק!!!
    אינטנסיבי ופיזי מאוד הרבה מהלכים יפים.
    בוסטון נראים יותר טוב ומביכים את ברוקלין בהגנה, אבל ברוקלין כל כל מוכשרים ש… שוויון!
    וואו איזה סדרה זאת הולכת להיות.

    1. מסכים; אבל זה לא רק הבעיה אין להם אף אחד שינהל משחק מאבדים בלי הכרה ולא יודעים למצוא שחקן בספוט הנכון, דראמונד האהבל הזה לא קיבל לוב אחד שזה בערך הדבר היחיד שיודע. אף אחד שיעשה סלים בצבע (דוראנט פוחד להכנס), וכמובן הגנה שערורייתית

  31. יששש איך אני אוהב לראות אנשים רצים עם דגלים במגרש לא יודע מה הייתי עושה בלי זה. מתי יורים חולצות לקהל? זה אפילו יותר מרגש

  32. חייב להגיד שאני אוהב מאוד את התרומה של בן סימונס למשחק של ברוקלין. אין ספק שלוותר על הארדן עבורו היה צעד נכון. האמת? לא ציפיתי.

    1. צריך לתת לשון מארקס את תואר ה GM של כל הזמנים על הטרייד הזה. היו הרבה דיבורים שסימונס פצוע בגב ובמוח אבל הוא לקח את הסיכון והצליח.

    2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      לפחות לא בא עם החליפת עור הירוקה.
      הוא נראה אז כמו חרגול ירוק או איזו צפרדע שזה פח זבל גדול

  33. בוסטון רמה אחת מעל,הסדרה הזאת תיגמר בגנטלמני לבוסטון ואולי גם יהיה סוויפ.
    אין דבר יותר משמח מלחזות בכישלונן של קבוצות גלקטיקוס ובמיוחד כאלה שהסריחו במהלך העונה

    1. קיירי עם הראש בקיר לא רואה בעיניים…
      הרבה לחץ פלייאוף על השחקנים רואים את שה גם במשחקים של אתמול וגם כאן בבוסטון

    1. זה מזכיר לי משחק פלייאוף מכריע של פיניקס (נגד מי?) שדראגיץ' היה יותר טוב מנאש, אבל בדקות הסיום ספסלו את דראגיץ' ונאש שיחק.

  34. קיירי עם הראש בקיר לא רואה בעיניים…
    הרבה לחץ פלייאוף על השחקנים רואים את שה גם במשחקים של אתמול וגם כאן בבוסטון

      1. סימונס תורם ( בטח יותר ממה שהארדן היה תורם). יש לו אחלה לוק על הספסל הביאו דוגמן משלמים לו 30 מ דולר לעונה. ככה הספסל נראה יפה.

  35. משהו בהרכב שלושת הגארדים של ברוקלין (עם דוראנט וקלקסטון) עובד על הסלטיקס, אולי זו הדינמיות והמהירות ואולי העובדה שאתה משחק עם 3 יוצרים ו4 איומים משמעותיום ל3, בכל מקרה הסלטיקס צריכים לחשוב על פתרון

      1. לא ראיתי את הרבע הראשון אבל נראה שיש אחלה שיפוט – כמעט לא היו שריקות אוויר,נותנים למשחק לזרום ושורקים כשצריך

      1. לעשות צום של יום שלם כל יום במשך חודש זה לטובתו?
        אני צם יום אחד וכל הערב שאחרי אני גמור מעייפות ובקושי הולך

    1. אני חייב להסכים פה
      אני צועק את זה כבר חצי שנה.
      בוסטון תיפול על איבודי הכדור המטומטמים. יש איבודי כדור רגילים ויש את המטומטמים. בראון אולי מספר אחד בליגה באיבודי כדור לא מחוייבי המציאות. אולי מנחם צדק?

  36. טרולי, אמרתי לך שהמשחק לא גמור
    לא כשיש שנים כמו קיירי ודוראנט.
    אסור לעשות טעויות כמו שוויט עשה עכשיו.
    על המגרש צריכה להיות החמישייה הפותחת עד הסוף.

        1. חח בטח שאני רואה,היום הוא ביום קליעה טוב..אבל בכללי הוא שחקן של 25 מהשלוש ו35 מהשדה,כנראה שנאש עכשיו רוצה כמה שיותר לרווח לדוראנט וקיירי

  37. עכשיו יודוקה פתאום לוקח את כל פסקי הזמן….
    הוא אולי פיקח אבל לא חכם. הסלטיקס נחו על זרים כשהובילו ב 15 ואת פסקי הזמן האלה הוא היה צריך לקחת כשברוקלין התחילו לקצץ….

  38. יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

    1. בטח מגיע לו
      מגיע לו לא להיות בפליאוף בגלל מאה ואחד דברים.
      אתה פשוט מאוהב אז לא רואה כמו הבן אדם דפוק.

      1. דוק אמרתי לך כבר בסוף הרבע השלישי שתמא טקס מה היית צריך את כל הדפיקות לב המיותרות האלה 🤣🤣🤣 צוחק צוחק כמעט הפסידו 🙂

  39. חחחח ביוסטון היו צריכים באזר ביטר ומשחק גרוע של קיידי בשביל לנצח. לא הייתי שמח במקומם חגגו כאילו לחקור אליפות יותר גרועים ממינסוטה

  40. הורפורד הראה במשחק הזה שלא נס ליחו… נתן שלוק מה- grandpa juice של גינובילי.
    החטאת הדאנק שלו שינתה מומנטום והוא החזיר עם ההגנה בסוף וסל מריבאונד התקפה

  41. אי אפשר לא לאהוב את הטייטום הזה איזה ראיון נתן בסוף. הבן אדם צנוע הוא לא קובי לא ממבה ולא מנטלתי. שחקן נפלא ואיש צנוע.

    1. +מליון על הצניעות.
      אתה יודע למה? הוא הרי לא המחדד הכי חד בקלמר אבל יש לו אמא חכמה שיודעת מה טוב בשבילו וחינכה אותו נכון.
      היא גידלה ילד טוב וזה מה שחשוב. יותר טוב להיות אדם פשוט וטוב מאשר גאון הדור.

  42. חחחח דוראנט מסתכל בפושיזן האחרון על הקבוצה מפסידה. לא זז מהמקום בכלל, משחק הבא חייב לפצות ולתת 50 לפחות

  43. ב-2016 בוגוט נפצע ו-ג"ס הפסידו אליפות.
    אז הבינו שסמול בול לא לוקח אליפויות. זה היה גימיק חולף.
    2017 -2018 לא נחשבות. יותר מדי כוח אש.
    2019 טורונטו היו גבוהים וחזקים.
    2020 בבועה הלייקרס אולי הכי גדולים בעשור.
    2021 מילווקי עדר פילים ענקיים.
    ונאש הדביל משחק עם שלושה גארדים, סמול פורוורד וסנטר ששוקל 90 קילו.
    זה אחרי הביזיון של שנה שעברה ששיחק עם רוטציה של 4 וחצי שחקנים (הארדן על רגל אחת).
    לפי מה שנאמר לי דוראנט רצה אותו – אז שיבושם לו.
    (בכל מקרה ניקח את משחק 2 דוראנט לא ישחק ככה עוד פעם)
    .
    כל הכבוד לבוסטון – עבדו יפה מאוד בהגנה וניצלו מצויין את הקייטנה מתחת לסל של ברוקלין. ניצחו בזכות. ברכות רזיאל והחבר'ה – ניפגש במשחק מספר 2
    🙂

    1. צודק. טעויות בסיסיות ביותר. לראות את אולדרידג' יושב כל המשחק בחוץ . לשחק בפוזשן האחרון אם הנגר הזה קלאקסון שברור שיקבל האק א קלאקסון ויחטיא את שתיהן וגם כמו ששמעון כתב להחליף את דראגיץ' בבראון ולהכנעס את סט.
      פשוט סט של טעויות היה צריך להישאר עם אלה שסגרו לו את הפער עם התאמות קלות.
      המון שגיאות. צודק.

      1. הכל נכון, אז מה הוא יודע שנאחנו לא יודעים? אולי למרכוס בכושר נוראי? אני גם הייתי משמיש את גריפין – פלייאוף זה לא לרכיכות. בראון פעמיים נדחף כמו עלה נידף בדקות האחרונות והשאיר את המתקיף לסל קל. בכה לשופטים במקום לעמוד חזק. אבל מה אנחנו מבינים? יש לו יועצים, לא יכול להיות שהוא לא שומע את הדעות האלה שמועלות פה. אפילו הפרשנים דיברו על למרכוס.

        1. תשמע במבחן התוצאה הוא הפסיד. מדמיין בפוזשן האחרון את אולדרידג' במקום קלאקסטון לפחות זריקה אחת היתה נכנסת. ברור שהוא טעה.

    2. לא ינצל את אלדריג גם במשחק הבא
      יש לו את דארמונד. אבל הוציא אותו בגלל שאל טחן אותו מבחוץ.
      פחד שזה מה שיהיה בסוף. זו היתה הטעות שלו
      גם שימון צודק שלא היה צריך להחזיר את קארי ודראגיץ היה חייב להשאר.

      1. נכון. שיחקתם איתנו מחניים על הקרש בריבאונד התקפה, כל חדירה קרש סל קל. נתתם הגנה גדולה אבל ההירו בול הטיפשי שיחק לידיים שלכם. מעניין אם נאש יעשה התאמות.

  44. דוראנט זרק 24 פעמים וקלע 23 נק'. הפעם האחרונה בפלייאוף שהוא זרק יותר מאשר הוא קלע הייתה אי שם באפריל 2016 בסדרה מול דאלאס שהוא היה באוקייסי.
    משחק הבא שלו יהיה לפנתיאון.

    1. קשה לו איתם הם לא נותנים לו לזוז למקום שלו. הוא כושל לא מעט.
      ואן גנדי אמר – פרידום אוף מובמנט זה רק לעונה הרגילה.
      אני גם חושב שהוא יבוא להוכיח.
      קיירי היה בלתי נתפס – חבל שלא ויתר בסוף על הכדור. הלך נגד הדאבל טים.

    2. לא בטוח זה נראה שהוא יתקשה כל הסדרה הזאת בוסטון מצאו לו פתרונות . הם קלטו שהנקודת תורפה שלו היא הכדרור כי הוא גבוה זה מאפשר לגמדים לשלוח יד ולחטוף לו. מהמר שזו הולכת להיות סדרה קשה בשבילו.

      1. אני הייתי מייעץ לו לשחק קאץ' אנד שוט. כמה שפחות כידרורים, כמה שפחות חדירות.
        אבל הוא לא יוותר, זה הקטע שלו, ימשיך לכדרר וליפול. עדיין יקלע 40 במשחק הבא

  45. איזה הדנה של מילוןקי, לופז זרק שלושה עכשיו שהייתה גורמת לראס להסמיק פגע בקרש. וואו יאניס איזה אלייאוף

  46. אין דביל יותר מבודלנהצר בליגה, הוציא את יאניס שיקגו סגרו את כל הפער, ומילווקי לא קולעת למה הוא מחכה

  47. ריצת 13-0 שיאניס בחוץ, מילווקי לא קולעת סל 3 דקות כמה מטומטם בונדלהצר במקום להוביל שיקגו מובילה בחמש

  48. מאמנים בNBA פשוט מבזים לא מבין איך משלמים לא סיוטים האלה כסף, ממה יאניס עייף שיחק 24 דקות בשעתיים ומחזיק את הקבוצה בחיים מה אתה מוציא אותו ימטומטם, ולא מחזיר אותו שאתה רואה שהקבוצה לא קולעת

  49. וואו יאניס 10-2, איזה מהלך השחקן הטוב בעולם מולנו בפער די גדול מאחרים, עם כל הכבוד ליוקיץ ואמביד אף אחד לא מדגדג את יאניס

  50. יאניס רק חזר ושוב מילווקי בריצה, אפשר לדבר עליו כבר עכשיו לראשמור אני לא יודע איך הקריירה שלו תגמר אבל הוא אולי הכשרון הכי גדול בהיסטוריה, הוא מסוגל לכפות את רצונו על המגרש הגנתית והתקפית מול כל קבוצה.

    1. באתי להגיד חמור יווני אבל התיאור שלך יותר טוב, רואה רק את הסל, בדרך כלל הוא מקבל על מהלך כזה סל ועבירה זה למה הוא מופתע

  51. וכמובן שבילי דונבון האהבל יוציא אותו למרות שעצר את התקפת מילווקי על 1-10 וכפה איזה 4 איבודים, סילי בילי מתחרה עם בונדלהצר

    1. במשחק חייו לופז, לווין פשוט אגואיסט רואה רק את הסל, משחק הבא זה ייגמר הרבה צפני לא כל יום מילווקי לא יקלעו ככה

  52. לווין אגואיסט הפסיד את המשחק במקום למסור לקראוסו שעל קו ה3 בוויק סייד לבד העדיף שלושה מטר מקו ה3 שיש זמן על השעון , פורטיס שחקן מלוכלך נתן לקראוסו מרפק לפנים.

    1. כן לוקח את גרו שקלע 6-16 מהשדה ל16 נקודות ולא את יאניס שקלע 27 נקודות ב52.6 % קינח ב16 ריבאונדים ופלוס מינוס של 20

  53. כמה קלע מקו והשלוש? נכנס לבעיית עבירות כמו טמבל קפץ ראש. ציפה לשריקות לטובתו חשב הוא בעונה הרגילה. שיקגו התמודדו נגדו יפה עם קבוצה שאין לה מגן טבעת ואפילו ווינג דיפנדר נורמלי
    הולידיי תמיד מציל את יאניס בסטרצ' כמו היום אבל אף אחד לא מדבר על זה

    1. מה זה משנה כמה קלע מ3? משנה כמה קלע ובאיזה אחוז אפקטיבי, כשהוא שיחק מילווקי נתחו בלעדיו היו מפסידים ב20

    2. הוא נכנס לבעיית עבירות רק ברבע ה4, יוקיץ נכנס לבעיית עבירות מול הלייקרס הייתה לוקח שחקן אחר במקומו?

      1. שיאניס יעשה חצי מהדברים שיוקיץ' עושה בשני הצדדים אולי היה נתון לוויכוח. שלא נדבר על המתנות שמקבל מהשופטים לעומתו

        1. יאניס הרבה יותר טוב מיוקיץ הגנתיתאין בכלל מקום להשוואה, וגם התקפית לא נופל ממנו בטח בפלייאוף שיוקיץ עד עכשיו לא עשה כלום. יוקיץ גם מקבל מתנות מהשופטים אם הזריקת ראש שלו.

          יאניס >>> מיוקיץ עד שיוכח אחרת, בנתיים יוקיץ הולך לעוף עוד פעם סיבוב ראשון.

          1. יאניס נמצא בקבוצה הגנתית יותר טובה. בהיעדרו של לופז יאניס נחשף הגנתית העונה. בגלל זה לא פיינליסט לשחקן ההגנה. לא טוב באחד על אחד, אך בתור עוזר מעולה ומונע קווי מסירה, גם מקבל עבירות תוקף שהוא הולך ראש בקיר. רוב הסטט שלו מהקו שגם הוא מנגר, לא ניצח מעולם נגד קבוצה עם כוכבים בריאה
            יוקיץ' לא מקבל כבוד וזה ידוע. יוקיץ' יש מזל רע עם פציעות אבל לפחות הוכיח שיכול להוביל קבוצה לבד

            1. בעדרו של לופז יאניס שיחק סנטר ולא ניצלו את היכולת שלו עדיין הוא בחמישייה הגנתית ראשונה, שוב לגבי עבירות תוקף יוקיץ מקבל אותם שריקות, ומי שלקח אליפות והוביל קבוצה לבד זה יאניס לא יוקיץ.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט