ההוקס והפליקנס בפלייאוף! / דור בלוך

ההוקס והפליקנס בפלייאוף! / דור בלוך

קליבלנד קאבלירס 101 – אטלנטה הוקס 107:

אף אחד באטלנטה לא הצליח להראות יכולת התקפית סבירה מלבד טריי יאנג, אבל קליבלנד, שפתחה את המשחק בסערה עם 36 נקודות ברבע הראשון, נתקעה ברבע האחרון על 17 בלבד מה שעלה לה במשחק.

בפוזשן הראשון של הרבע הרביעי לוורט הלך לקו והעלה את אטלנטה ליתרון 2, אבל לאחר מכן במשך כמעט 6 דקות הקאבס לא הצליחו לקלוע ולו נקודה, ושלשות של יאנג ובוגדנוביץ' העלו את האורחים ליתרון 9. הקאבס לא נשברו אבל בכל פעם שהם התקרבו היה זה טריי יאנג, פעם בשלשה כשהקאבס חזרו לפער 3, ופעם שנייה עם פלואטר ועוד 2 מהקו דקה לסיום כדי להבטיח שאטלנטה תהיה זאת שתפגוש את מיאמי בסדרת סיבוב ראשון שתוצאת הסיום שלה כלל וכלל אינה טריוויאלית.

לורי מארקנן להט בעיקר במחצית הראשונה עבור הקאבס וסיים עם 26, גארלנד הוסיף 21 עם 1 מ-7 מבחוץ ומובלי סיים את עונת הרוקי שלו עם 18 ו-8 רבאונדים, בעוד הקאבס פשוט לא קיבלו כלום מלאב, אוקורו ורונדו שעלו מהספסל לדקות מצומצמות בהם הציגו מאזן פלוס מינוס מכפיר.

גם היחידה השניה של אטלנטה לא ממש תרמה במובן הסטטיסטי למעט אחד בוגדנוביץ' שקלע 19 והוסיף 5 ריבאונדים. גם אוקנגוו שאומנם קלע רק 2 אבל הוסיף 9 ריבאונדים והגנה חשובה כשהוא מסיים במאזן פלוס מינוס של 21+, ובמילים אחרות, ההבדל בין היחידות שניות של הקבוצות היה ההבדל במשחק הזה.

אה כן, והיה גם את טריי יאנג, עם 38 נקודות 9 אסיסטים ומשחק לפנתאון. מלבדו האנטר, גלינרי והורטר היו בערבי קליעה מזעזעים וקאפלה שיחק רק 13 דקות והם יצטרכו להשתפר כדי להיות מסוגלים לאתגר את ההיט.

לוס אנג'לס קליפרס 101 – ניו אורלינס פליקנס 105:

במשחק הפכפך בלוס אנג'לס ניצחה בסופו של דבר הקבוצה הטובה יותר, אך לעולם לא נדע מה היה קורה לו פול ג'ורג' לא היה נכנס לפרוטוקול ומחמיץ את המשחק הכי חשוב של קבוצתו העונה.

ניו אורלינס שלטה בריבאונד, וקלעה טוב יותר בפנים, אבל שתי הקבוצות קלעו רע מאוד מבחוץ והמשחק היה איטי ומתוח. הפליקנס שלטו במחצית הראשונה עם ברנדן אינגרם במשחק נפלא אבל לא הצליחו לפתוח פער. ברבע השלישי הם נתקעו לחלוטין בהתקפה בעוד מוריס וג'קסון מריצים את הקליפרס לרבע של 18-38 ויתרון דו ספרתי.

הרבע הרביעי היה תמונת מראה, הקליפרס לא הצליחו לקנות סל בשו פנים, וההפרש הלך והצטמצם עד שטריי מרפי השלישי שהיה אס מדהים לפליקנס ברבע הרביעי השווה בשלשה. לארי נאנס שמסר לו את האסיסט העלה את הפליקנס ליתרון בדאנק 4 דקות לסיום. מקאלום ומרפי בעוד שלשה העלו ליתרון 7, אבל הקליפרס סירבו להיכנע ושלשה פשל פאוול עם עוד 2 של קובינגטון הורידו ל-2.

אבל שם נגמרה המחסנית של הקליפרס ודאנק של ולנצ'יונס 13 שניות לסיום קבע שהפליקנס יהיו אלה שיזכו לתענוג המפוקפק של לפגוש את פיניקס בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

מוריס וג'קסון סיימו עם 27 כל אחד אבל התקשו לקנות סל ברבע האחרון. נורם פאוול עם 17 וקובינגטון עם 14 השלימו את התקפת המארחים.

בצד השני, אינגרם עם 30 בלי ניסיון שלשה אחד הוביל את הפליקנס, מקאלום שהיה מחריד עם 9 מ-24 ו-1 מ-7 משלוש סיים עם 19 והרבה תהיות לגבי יכולת פלייאוף לעומת יכולת עונה סדירה. במאני טיים נאנס ומרפי שסיימו עם 14 כל אחד באחוזים מצויינים היו שם כדי להבטיח את הנצחון.

לפוסט הזה יש 94 תגובות

    1. שלוש שנים אחרי הטרייד – הפליקנס בפלייאוף, הלייקרס לא ויהיה בהחלט נחמד עם הבחירה של הלייקרס שהולכת לפליקנס תהפוך לבחירת 1-4.

            1. זה לא רק חשק יש כאן שאלת בריאות אמיתית.

            2. נכון, אבל עם החשק יגיע העניין של להבין שהוא חייב לשמור על הגוף שלו והתנהל כמו מקצוען כדי לשמור על זה.
              אני מקווה עבורו שזה משהו שאפשר לשנות ולשמור על זה, ולא עוד מקרה של ברנדון רוי כזה

            3. סמיילי זה לא יקרה לבחור יש כבר 200 מיליון בכיס אין לו שום מוטיבציה לשמור על הגוף שלו

          1. מבחינת כימיה, עדיף לפליקנס להחליף את חביתוש בכוכב צעיר מבטיח וערימת בחירות. לתת לסיגי הותיק ואינגרם המבושל להוביל את הקבוצה ללא הצל של חביתוש.

            1. הכל שאלה של הערכת בריאות.
              כימיה שכימיה, אם הוא בריא אתה לא מוותר על כישרון כזה.

            2. ואף אחד לא יוותר על כוכב צעיר מבטיח תמורת השאלה – האם זאיון מסוגל להישאר על המגרש

        1. הלייקרס לא לקחו אליפות – הם ניצחו את הטורניר בבועה.
          כמה הקהל הביתי שלהם באמת נהנה מה-"אליפות" הזאת? כמה זיכרונות נשארו להם ממנה?

            1. ממה בדיוק הם נהנים? לא ראו משחק פלייאוף רציני בבית כבר 12 שנה. הקטע זה לא רק אליפויות – הקהל רוצה ריצות פלייאוף ארוכות, להגיע עמוק אל תוך העונה, להישאר כמה שיותר זמן "בחיים". גמר איזורי – פצצה. גמר כללי – טירוף. תראה את הקהל בקליבנד – לדעתי הקהל בין הטובים בליגה – מעודדים, אולם מלא בשריקה, מנפנפים במגבות, דוחפים את הקבוצה. זאת המורשת שלהם אחרי כל כך הרבה ריצות פלייאוף ארוכות. גם טורונטו, בוסטון, מיאמי., ויש עוד. אוק' סיטי היו כאלה. עכשיו פיניקס נהיו גיהנום לאורחים.
              מי צריך אליפות בבועה? מי בדיוק חגג את זה?

            2. את מי אתה מנסה לשכנע? מקווה שלפחות את עצמך אתה מצליח 🙂

          1. משעשע, הקטע הזה של לאחוז מקל ב-2 קצותיו…
            ללייקרס הייתה ביתיות, עם קהל ביתי, לכל הפלייאוף.
            הבועה גזלה מהם את היתרון הזה.
            תשאל את מילווקי, כמה שווה הביתיות הזו, ותשווה את מה שהם עשו ב-2020 למה שעשו שנה אחר כך.

            1. או קיי – אז הקהל של הלייקרס מאוד נהנה מהאליפות הזאת. קיבלו תמורה לכרטיסים שקנו בעשרות אלפי דולרים, הסתובבו בגאווה עם החולצות של קובי ושל לברון, התרגשו בטירוף בחגיגות האליפות עם הקונפטי ויזכרו את הימים האלה לדורי דורות.
              היה שווה בשביל זה למכור את העתיד, לקבל קבוצה רקובה ולהישאר עוד שלוש שנים מחוץ לפלייאוף (למעט סיבוב ראשון).
              שכנעתם אותי.
              🙂

        2. ברור. משחקים על אליפויות. להגיע לפלייאוף זה לא הישג. גם על קליבלנד דיברו שנבנית קבוצה טובה. נו ו? יגיעו למשהו בחמישים שנה הקרובות?

          1. בתור אוהד סלטיקס הייתי מאוד רוצה אליפות מבאסת כזאת. כן. זה עוד מספר. ועל זה משחקים. זאת גולת הכותרת. במועדונים גדולים לפחות.

            1. כל אחד היה שמח כי אליפות זאת אליפות
              אבל מה לעשות שהיא היתה בזמן קורונה וזה מבאס?

      1. כשמדובר בחביתוש זה ממש לא רק מצב הבריאות הפיזי. מימד אחד זו האישיות שלו ומימד נוסף אלו הרצונות שלו ומה הכניסו לו ה"מקורבים" לראש. להערכתי , שעליה אפשר לחלוק, הסיכוי של ניו אורלינס להפיק ממנו שחקן פרנציז שיוביל אותם לעתיד הורוד הם לא יותר מעשרה אחוז.

        1. אותם מקורבים התראיינו לאחרונה (https://twitter.com/CulottaShow/status/1511367637149827083) ובין יתר הדברים שאמרו (מקווים שזאיון יוכל לשחק בפלייאוף, אוהבים את בניית הרוסטר והבחירה במאמן) הם בעצם טענו שנמאס להם שמשתמשים בשם שלהם כדי להגיד שהמשפחה וזאיון לא מרוצים מהעיר ורוצים לעזוב.

            1. את מי זה מזכיר?…אההםםם רגע, אהה נזכרתי.

            2. יש קשר בין התגובה שלך לשלי?
              אבל אם בכל זאת נתייחס אליה – המקורב מדבר כי כל הזמן מדברים כביכול בשמו ואומרים הרבה דברים שהוא כנראה לא מסכים איתם, או לחובבי הקונספירציות – מעדיף שלא יקשרו אליו. ובקשר למוכנות לשחק, כרגע יש ויכוח בין הקבוצה לזאיון לגבי המשחק. הוא רוצה לשחק וחושב שהוא בריא מספיק. זו ההנהלה שמעדיפה לחכות.

            3. ואני משתדל להתאפק, אבל חייב להגיד במשפט כמה אני מתעב את רצף הבדיחות הבומריות על המשקל של זאיון. מילא אם הן לא היו כאלה עם זקן יותר ארוך משל ההוא שמת בגלל שמעד על הזקן שלו (האנס סטיינינגר. סיפור משעשע וטראגי), אבל אלה בדיחות מנותקות שלא היו מצחיקות עוד כשהיו זיף קטנטן על בן נוער מבולבל.

            4. וכפחית צמיגית, אני מוצא את זה פוגעני.

      1. התכוונתי ביחס לפציעות האחרונות (כמו שאני לא לוקח את קוואי בחשבון הפציעות). רוביו היה אכן אבידה עבורם סקסטון – רק עזרה להם הפציעה שלו לדעתי ובעיקר התכוונתי לזה שאלן שיחק סוף סוף.

  1. תודה על אחלה סיקור
    אני חושב שבעקבות המצב לא תהיה ברירה אלא לאחד את שתי הקבוצות מלוס אנגלס.
    קליפ-לייקס
    לייק-קליפס
    וואטאבר
    רק ככה יהיו ללברון סיכויים להיכנס לפלייאוף שנה הבאה
    🤣

  2. יאנג פשוט השתלט על המשחק בחצי השני. פשוט מדהים ומוכיח עד כמה בפלייאוף, שם המשחק זה כוכבים והגנה, בסדר הזה.
    לא נעשה מספיק שימוש בלאב שהיה טוב מאוד נגד הנטס וחבל. גם לא הלכו מספיק על מרקנן במחצית השנייה, למרות שהיה חם. גארלנד אחרי משחק אדיר נגד הנטס היה בינוני מינוס. ועדיין, הרבה מקום לאופטימיות באוהיו לקראת השנים הקרובות

  3. ג'ורג' הרס לי את ה-6/6, נתחיל רצף חדש מחר.
    .
    לא יודע כמה זה באשמתו אבל מביך בשבילו ובשביל הקבוצה שהוא נדבק רגע לפני המשחק המכריע של העונה. חוקים מפגרים או לא הם ידועים לכולם מראש ואף אחד אחר לא נדבק כבר זמן רב בטח שלא דקה לפני סיום הפלייאין

  4. תודה דור.
    .
    טריי יאנג נשק התקפי פשוט מדהים. אם לא הטוב בליגה אז הוא בשורה אחת עם דורנט יוקיץ׳ וסטף. תשנאו אותו עד מחר צבקרו בצדק את ההתנהלות שלו. מבחינת כדורסל הוא בלתי עציר. We believe

  5. תודה דור.
    אטלנטה חוזרים לכושר בדיוק בזמן אבל זה לא יספיק מול מיאמי.
    ראיתי שבבלוג החי ברוך אומר שקליבלנד קבוצה צעירה ומלהיבה שרק רצה כמו טיפשה, והוא רמז שהיא צריכה איזה שחקן ותיק מוכח שיתן להם ערך מוסף בהתקפה ויצעיד אותם קדימה 😂😂😂
    פול ג׳ורג׳ באת שלומיאל נוראי, איך מחרבים ככה לקבוצה שלך את הסיכוי להיכנס לפלייאוף? בטח רג׳י ג׳קסון חם עליו

  6. הורג אותי שלא לוקחים את יאנג ברצינות בגלל הגבוה. ניצחו את הענקים של הקאבס, (גם בריבאונדים) הרגיש שעד המחצית בכלל לא התאמץ.
    אפילו שינסו עליו חילופים/שמירות כפולות לקחת אותם למשחק הפלוטרים שלו. גם בוגדן הפתיע עם משחק מעולה בשני הצדדים
    קאפלה במשחק טוב עד שנפצע, כנראה גמר את העונה. יחסר להם נגד מיאמי. אבל יש שמועות שקולניס יחזור לשחק עדיין לא הייתי מהמר נגדם
    גארלנד במחצית שיחק מהוסס קיבל שמירה חזקה ובנוסף שיחק המון דקות כנראה לא הגיע לו חמצן למוח
    על הבלוף שנקרא ג'רט אלן עליתי ממזמן, בחיים לא שווה את ה100 מ' ששילמו עליו. אבל מעניין מה יקרה עם לאב וסקסטון בסוף העונה

  7. תודה דור אחלה סיקור.
    שני המשחקים היו ברמה נמוכה של ביצוע אבל אפשר להבין את זה – אלה משחקי הדחה – סוג של משחק 7.
    במשחק הראשון יאנג התעלה לרמה של כוכב על. הוא השתלט על המשחק עם רצף לא הגיוני של סלים קשים מהלוגו ופלואוטרים קשים. ראינו בפעם האלף כמה חשוב שיהיו כוכבים בקבוצה. אטלנטה קבוצה נהדרת עם שחקנים שממש כיף לאהוב – לוחמים, לא אנוכיים, חכמים. גאלו ובוגי לקחו על עצמם את ההתקפה כשיאנג היה חושך (חצי ראשון ותחילת רבע שלישי). רייט הרג את גארלנד בחצי השני בהגנה ואוקורו והאנטר נתנו תחת בריבאונד. האנטר גם חדר יפה. אטלנטה שיחקה נגד הקבוצה הכי גבוהה בליגה בלי שני הגבוהים שלה (מובלי פצע את קאפלה בכוונה, קולינס נח) ולא הראתה רגשי נחיתות בצבע. יש לחבר'ה שם לב גדול – הם יעברו את מיאמי.
    קליבלנד משחקת כדורסל נוראי – הכל בנוי על אתלטיות, גובה, ויכולת אישית של גארלנד. ההתקפה בחצי המגרש שלהם לא קיימת. ברוך צעק את זה כל המשחק. היו כאן כאלה שהישוו את גארלנד לקיירי – נו באמת – רייט חנק אותו. אין לו ג'אמפר שמתקרב לקיירי ואין לו כל כך מסירה. בקיצור – מציע להרגיע איתו קצת. הוא גם לא אתלט כמו מוראנט וקיירי. יש לו עוד דרך לעשות.
    על הקליפרס נאמר כבר הכל. לאבד את ג'ורג' בקטע כזה הזוי כמה שעות לפני "משחק העונה" זה או בדיחה, או יכולת לנדירה להפסיד מכל מצב. אבל ההפסד אתמול כאב פחות מההפסד למיני – פיניקס בכל מקרה היו מביסים את הקליפרס ללא קאוואי. חבל. נפתחה לקליפרס הזדמנות ללכת דרך ממפיס וגולדן סטייט/דנבר – והם פספסו אותה. כיף לראות את החבורה הלוחמת של טיי לו – אבל הוא הפסיד את שני המשחקים עם סמול בול שלא יודע גבולות (טראסט ואנוכי צעקנו את זה בזמן אמת). נכון, הסמול הפך לו את המשחק (בזכות הטמיר) – אבל כל הסלים החשובים בסוף של הפליקנס (כמו מיני) הגיעו או מהצבע, או מריבאונד התקפה (נאנס, שלשות בניסיון שני). אם לו היה משלב נכון בחזרה את זובאץ במשחק הכל היה נראה אחרת. מים מתחת לגשר. אם אני הקליפרס – אני בודק מה קורה עם קאוואי ונותן לקבוצה הזאת עוד הזדמנות. עם שני הכוכבים וגבוה סביר – זאת קבוצה טוענת לכתר (פלוס מינוס).
    הפליקנס יהיו בשר תותחים לפיניקס שזה הולך לכאוב בעיניים. סי ג'יי זאת תוספת נהדרת לאינגראם אבל בלי ציון אין להם באמת מי שיעשה סל שם – ואת אינגראם ראינו שאפשר לחנוק. תשאלו את באטום.
    מילה אחרונה: אמרנו את זה אתמול בבלוג החי – המשחק באנ בי איי הפך לבדיחה. משחקים שעה וחצי ברוטו על 24 דקות נטו. על כל עשרים שניות משחק עומדים דקה וחצי, השופטים מאוהבים בעצמם, הם קלטו שרואים אותם בנאשיונאל טי וי כשהם עושים ריוויו אחרי ריוויו. הצפייה בזמן אמת במשחקים הפכה למייאשת. אני לא מבין למה השחקנים בכלל יוצאים לנוח. דוראנט נלחם בטאקר לופז ויאניס 48 דקות כל משחק כמעט בשנה שעברה. והוא בן 700. שחקנים בני 22 פלוס מינוס לא צריכים לצאת מהמגרש.
    מקמילן הושיב את יאנג לשתי דקות בתחילת הרביעי והבין שהעונה בורחת לו. יאנג חזר ונתן הצגה. בשביל מה להושיב אותו? הוא בן 23! ויניסיוס הרים צ'יפ גאוני ומדוייק לקארים בן זמה לנגיחת ניצחון בסוף ההארכה במדריד בסוף ספרינט לקו הרוחב אחרי ששיחק 120 דקות (עם תוספות זמן). ג'ימי באטלר עשה את הפריצה שלו כאשר שיחק מיליון דקות ומשחקים מלאים בשיקאגו של ת'יבס. תנו לסוסים צעירים לרוץ.

    1. חוץ מהסמול בול של הקליפרס כל מילה. זובאץ שחקן פח ונוראי ומיס מאץ מהלך. לא מסוגל לשמור על איש ועשו בשכל שהוציאו אותו. אם היו מחזירים אותו היו מפסידים מהר יותר. הוא סנטר מאד מאד חלש. תשאלו את לוקה 🙂
      אשכרה לא מבין מה במשחק הדחה המאמנים באים עם מנוחות מהבית חחחחח. מקמילן נתן ליאנג כמה דקות מנוחה ההוקס לא הצליחו לשים סל למזלם גם ביקרסטאף נתן לגארלנד לנוח באותו זמן וגם הם לא קלעו. ילדים בני 22-23 לא יכולים לרוץ 48 דק שכל דקה יש 5 הפסקה. כל שנייה טיים אאוט ריוויו צאלנג וגם ככה לא משנים טעויות, בדיחה.
      עוד דבר זה קפיצות ונפילות איך שבאים ללחוץ שחקן. הרב גונס פעם שנייה באים ללחוץ אותו קופץ לחוץ ונופל ומקבל עבירה לטובתו בדיחה.

      1. אגב לטריי יאנג היה קרח על הברכיים חשבתי הוא עבר לשחק הוקי. מה זה מילא הברכיים שלי (מושבת שבועיים וחצי כבר מכאבים בברך היום חוזר לתת בראש בשכונה) בגילי אבל טריי יאנג כבר פלייאוף שני עם דללי קרח על הגוף מה קורה פה או שזה השואו להראות איי איי קשה לי ותראו כמה אני טוב בכל זאת סטייל משנתו של השקץ?

        1. הקרח זה שואו מבית מדרשו של ההוא. מאה אחוז. זה גם מנוגד לכל היגיון. מה עוזר קרח באמצע פעילות?
          זובאץ באמת חלש אבל חייבים גבוה. ראית איך נראה הצבע של הקליפרס? לפליקנס אין לוקה ואפשר היה "להבריח" אותו מסי ג'יי. אם לא מתאים לך זובאץ – תכניס את הרטנשטיין. אולי גם יגנוב איזה ריבאונד התקפה מכל המיליון החטאות בקלאץ'.

            1. הקרח נועד לכווץ את הוורידים או את הדם כדי למנוע שטף דם או התפשטות של אחד קיים.
              זה אמור לבוא מיד אחרי הפעילות אבל אני לא מבין איך זה עוזר אם 5 דקות אחר כך חוזרים לפעילות אינטנסיבית. לדעתי זה עלול ליצור ״טראומה״ למפרק (מעברים קיצוניים מחם לקר לחם)

            2. תקשיב זה נועד ל…אני 1מ9 מהשדה אני שיחקתי פצוע יש,קרחים, תחבושות. פלסטרים, טיפולים על הספסל וכו לראייה.
              אני הורדתי עליכם 40 נק למרות ששיחקתי פצוע יא מנייקים אני המלך.

              זה מהלך שהועצם ועבר להרגל הקבוע עי מלך אחד שעלה לכל המשחקים פצוע ועם כאבים 🤣🤣🤣
              גם הגבוה ההוא מפילי אוהב את זה. לפני טורנטו הוא יהיה פצוע גם איפשהו😎

              לפני זה עשו לפניו בעלי אצבעות שבורות ואחד ששיחק עם 40 מעלות חום ושפעת וכו וכו

      2. אחוקי, קצת הגזמת עם קציצות פרסה והשוואות אורך זמן משחק לעצירות אבל בתכלס אתה צודק.
        כשזה ווין או לך לים אתה לא נותן לכוכב לנוח ומשחק איתו גם 58 דקות אם אפשר.
        מאמני אן בי איי, לפחות רובם, באים כמו בוקים עם שבלונות מהביית יותר משכל ישר וטוב.

    2. מוריה
      תודה על הסיקור.
      בשנה הבאה נראה שוב אם פווק ואמדדה מסוגלים לתת פליי-אוף סביר נקי מפציעות.IDTS.

      1. רזיאל – מחר אנחנו ראש בראש. תראה מה זה – בשנה שעברה היה בדיוק הפוך. אנחנו מקום 2 ואתם 7 אחרי הפלייאין. בקיצור – הכוכבים בצד שלכם. תשכנע את הטמיר לעלות על העגלה של הנטס ואתם מסודרים 🙂
        .
        מיקי – חחחחח גוד וואן 😃

        1. שלא יהיו אי הבנות – הטמיר מוזמן אחר כבוד לעגלה של הנטס. אבל אני לא מבטיח כיסא ליד החלון. זאת לא העגלה של הקליפרס – היא לא ריקה 🙂 (ואני בטח שלא המנהל שלה חחחחח)

  8. איזה ליגה של אהבלים. מה זה קוביד?
    הקליפרס זרקו מליונים לפח בגלל השטות הזו.
    כל התקופה הזו של הקוביד זה כתם גדול על האנושות.
    הנינים שלנו עוד יחקרו את התופעה הזו ויצחקו על הטימטום הזה.
    כל הרעים מפרסמים בליגה הזו. פייסבוק מופיעה על כל שקופית שם.🤢🤮
    .
    נ.ב
    .
    ואיך אפשר לשכוח את האיחוד המרגש עם ה BLM הפשיסטי בבועה.🤮

    1. צודק עקרונית לגבי הקוביד אבל צריך לבדוק אם האהבל זה לא ג'ורג' שהכניס את עצמו לסיטואציה שאפשר ליפול ממנה לפרוטוקול. אנחנו לא ממש יודעים מה הסיבה שהוא הושבת. ראית את המיספרים של גילרי – חצי ליגה "ישבה" על קוביד, אם הוא אכן הכניס את עצמו לפינה – אז הוא לא בסדר.

      1. לא לאפשר לשחק עם קוביד זה כמו לא לאפשר לשחק עם שפעת אתה עלול להדביק בשניהם את היריבים והחברים😎.
        מה נעשה בפלייאוף נגיע לאיזה גיים 7 ונגלה שאיזה יאניס או בוקר בפרוטורול?🤣🤣🤣
        נו מה גורגי בוי באבל בבית? הוא בל.א הוא עושה באבל עם הבחורות שלו

        1. מסכים אבל מעניין מה ג'ורג' עשה כדי להכנס לפרוטוקול כי אם זה משהו שהיה בו סיכון כזה – אז הוא לא אחראי.

      1. די נו. אקלים זו הבעיה האחרונה של המין האנושי כרגע.
        יש לפניו לא מעט דברים ברשימה אם אתה חושש מעתיד אפוקליפטי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט