אירועי דיומא – 16.04.2022 – סנוקר

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא 13F73612-CEE1-4DAC-9FB1-FB44478DFF28.jpeg


היום נפתחת אליפות העולם בסנוקר.

כדורגל

ליגת העל – פליאוף עליון : מחזור 4 / ניר מועלם

20:00 מכבי חיפה – בני סכנין : חיפה ראשונה בטבלה אחרי שבשבוע שעבר נשמר הסטטוס קוו כאשר כל אחת משלושת הראשונות סיימה בתיקו, כך שהפער של חיפה מב"ש השניה עומד על 7 נקודות, ואילו ממכבי תל אביב השלישית על 10 נקודות, וזה אחרי שחיפה כבשה שער שיוויון מול מכבי תל אביב בתוספת הזמן וסיימה ב1-1, בעוד בני סכנין הרביעית נמצאת עם 44 נקודות שזה רק 2 יותר מנתניה והפועל תל אביב שדולקות אחריה וזה אחרי שבשבוע שעבר היא חילצה תיקו מול מכבי נתניה בדקה ה-89, וסיימה ב1-1. הימור – מכבי חיפה לא תקבל חיים קלים מסכנין וזה משחק שיכולה להיות בו הפתעה, ולכן אני אהמר על תיקו.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות העולם – סיבוב ראשון

12:00, 21:00: מארק סלבי-ג'יימי ג'ונס
12:00: ז'או סינטונג-ג'יימי קלארק
16:30: בארי הוקינס-ג'קסון פייג'
16:30: רוני אוסליבן-דייויד גילברט

21:00: שון מרפי-סטיבן מגווייר

ברוכים הבאים לאליפות העולם בסנוקר, אירוע השיא של הענף, שיתפרש על 17 יום ברציפות בתיאטרון הקרוסיבל שבשפילד. האורך נובע בעיקר מהפורמט, בו כבר בסיבוב הראשון המשחקים מתפרשים על שני סשנים, כשבסיבובים הבאים הם כבר נמתחים על שלושה וארבעה. לטורניר מעפילים כתמיד 32 שחקנים – 16 המדורגים עליונים בענף לפי הדירוג הרשמי הדו שנתי, ועוד 16 שצלחו את טורניר המוקדמות המפרך. כמה מילים על האחרונים: השנה קיבלנו לא מעט הפתעות, ושמות גדולים נותרו בחוץ – ריקי וולדן (אולי ההפתעה הגדולה ביותר), ג'ו פרי, גרהאם דוט, מרטין גולד, טום פורד ואלי קארטר, כולם יצפו באליפות מהבית. במקומם נזכה לראות הרבה יותר שמות פחות מוכרים.
הסיבוב הראשון, שיימשך שישה ימים, יהיה בפורמט של הטוב מ-19 פריימים בשני סשנים. חמישה משחקים ייפתחו כאן היום: בראשון נקבל את אלוף העולם המכהן, מארק סלבי, מול ג'יימי ג'ונס. לסלבי הייתה עונה מחרידה בכל קנה מידה, בה לא זכה באף טורניר, ונראה הרבה פחות טוב מאשר בשנים האחרונות, אך הוא היום לפחות אמור לעבור את ג'ונס המדורג 37 בעולם. המשחק השני יפגיש את ז'או סינטונג עם ג'יימי קלארק. ז'או היה אחת מסנסציות העונה, וגילה יכולת מרשימה ועקבית, והיריב האלמוני למדי לא צפוי להקשות עליו. במשחק בין בארי הוקינס לג'קסון פייג' (אין קשר לשיר של ספרינגסטין), הוקינס הוא שחקן יציב ואיכותי, שלא צפוי להתקשות מול אחד השחקנים הזוטרים ביותר שהגיעו לכאן. המשחק בין רוני אוסליבן לדייויד גילברט הוא אולי ה-משחק של הסיבוב הראשון. את רוקט רוני אין צורך להציג, כשבגיל 46 הוא עדיין נמצא בצמרת הענף, ונותן עונה איכותית הכוללת זכיות בטורנירים. "החקלאי העצבני" שממול הוא כנראה היריב האיכותי ביותר שעלה מטורניר המוקדמות – שחקן ותיק וטוב, שהעונה אף זכה בטורניר הדירוג הראשון שלו, מה שלא עזר לו לקבל מספיק נקודות דירוג על מנת להעפיל ישירות לאליפות. הוא עדיין צפוי להקשות מאד את החיים על רוקט רוני. המשחק האחרון יפגיש עוד שני שמות מוכרים מאד לחובבי הענף – שון מרפי וסטיבן מגווייר. למרפי, פינאליסט אליפות העולם הקודמת, הייתה עונה מאכזבת למדי, בה לא ממש הותיר חותם באף טורניר שבו שיחק. עדיין, הוא אמור להיות הפייבוריט הגדול כאן מול הסקוטי שממול – הנ"ל די התרסק בעונה הנוכחית, בפרט בחצי השני השלה, שבו לא הצליח לצלוח את הסיבוב הראשון באף טורניר. שידורים ביורוספורט 1,2 במהלך היום.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. הופעה מדהימה של פאט בווין היום בטורקיה. בהתקפה מתוזמנת הייטב בטיפוס, האחרון יחד עם ג'יי ויין וניקולה אדה משאירים את הספרינטרים וספולוודה המוביל מאחור. פתחו כבר פער של דקה ובק"מ האחרון הקיווי של IPT משאיר מאחור את חבריו לבריחה כדי לקחת את הקטע ואת ההובלה במירוץ לקראת הקטע האחרון מחר (בו הקבוצה לא אמור להתקשות בשמירה על ההובלה).

  2. תודה.
    וכמובן שגם הערב:
    17:00 יונייטד מארחת את נורית' בליגה
    18:30 מנצ'סטר סיטי מארחת את ליברפול בחצי גמר הגביע

  3. תודה רבה פאקו, אליפות מרתקת לפנינו בלי פייבוריט מובהק (רוברטסון בכושר נפלא אך כפי שציינת כבר זמן מה לא הולך לו בשפילד).
    בהצחחה לרוקט

  4. במירוץ הנשים של הפאריס-רובה טרק עושות בית ספר לאס די וורקס. אליסה לונגו-בורגיני בורחת לסיים ראשונה. לוטה קופקי שנייה ולוסינדה ברנד משלימה 1,3 על הפודיום לטרק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט