ההזדמנות האחרונה עבורן – פריוויו למשחקי הפליי-אין של רביעי / עמיחי קטן

הלילה יעלו לשחק 4 הקבוצות שמדורגות 9-10 במזרח ובמערב, כשהמפסידה בכל אחת מהמקרים תסיים את העונה 3 ימים אחרי 10 הקבוצות שכבר ממתינות למצרים בים סוף, ואילו המנצחות יבלו ליל סדר במשחק הבא – המזרחית אצל הדודה הנחמדה בקליבלנד והמערבית אצל החמות העצבנית הקליפרס.

דרך אגב – כל משחקי הפליי-אין המערביים אי פעם נגמרו בהפרש של עד 5 נקודות, בעוד במזרח כל המקרים נגמרו בהפרש גבוה מזה.

2:00 אטלנטה הוקס – שארלוט הורנטס:

הקבוצה שהגיעה לגמר המזרח בעונה שעברה פתחה גם את העונה הזאת רע מאוד, והתאוששה בהמשך, כמו בעונה שעברה, אבל לא הצליחה לסיים את העונה בריצה משמעותית כמו בעונה שעברה, והצליחה להבטיח את המקום בפליי-אין מספיק מוקדם, אבל גם לקבל את הידיעה שזה המקסימום העונה בערך באותו שלב.

במקרה של ההוקס מאוד קל להצביע על היתרון המרכזי – ההתקפה שדורגה שנייה בליגה העונה עם רייטינג מרשים מאוד של 115.4 – וגם על החיסרון המרכזי – ההגנה שדורגה 26 עם רייטינג של 113.7. ברמה יותר ספציפית, טריי יאנג הוא הגורם המרכזי לכך, לחיוב ולשלילה, כשהרייטינג ההתקפי יורד מ-117.2 איתו ל-107.2 בלעדיו, וההגנתי משתפר מ-114.9 איתו ל-107.8 בלעדיו.

מעבר ליאנג, שהמשיך להיות נהדר בהתקפה, אבל רע מאוד בהגנה, ג'ון קולינס המשיך בירידה מאז עונת השיא האישית ב-2020, הפעם עם 16.2 נקודות ו-7.8 ריבאונדים, שזה לא רע, אבל לא מספיק למי שאמור להיות הכוכב השני, וזו הזדמנות טובה להזכיר שהוא חתם על הארכת חוזה עד 2026, ככה שבאטלנטה יקוו שהוא ייראה טוב יותר בהמשך.

האנטר שוב סבל מפציעות, אבל הפעם גם מצניחה גדולה באחוזים לעומת העונה שעברה, בוגדנוביץ' גם הוא היה פחות טוב מהעונה שעברה, קווין הרטר קצת שיפר את האחוזים, אבל לא הפך לשחקן משמעותי יותר, גלינארי ולו וויליאמס המשיכו את הירידה של הגיל, קאפלה התקשה לבוא לידי ביטוי וירד ל-47% מהעונשין, ואם מחפשים מישהו שהשתפר ביחס לעונה שעברה, אז אולי רק אוקונגו מתאים, אבל זה בהחלט לא מספיק להוקס כקבוצה.

בעונה שעברה, היה שלב שבו דברים החלו לעבוד לאטלנטה, כשהצוות המסייע של טריי יאנג הצליח לנצל את ההזדמנויות כדי לקלוע טוב, והיה מי שדאג שההגנה תיראה מספיק טוב כדי לנצח משחקים. העונה, יאנג מחזיק את ההתקפה של ההוקס עם 28.4 נקודות ו-9.7 אסיסטים למשחק, בעונת שיא של 53.6% אפקטיבי, אבל האחרים אכזבו ויצטרכו להיראות טוב יותר עכשיו כדי שההוקס יוכלו להעפיל לפלייאוף, ואז אולי להעיר את התקווה להישג משמעותי יותר.

שארלוט מצאו את עצמם בפליי-אין גם בעונה שעברה, והם מצטרפים לממפיס בתור הקבוצות היחידות עם 2 הופעות, כשהם יקוו להמשיך באותו מסלול ובעונה הבאה להיות אלה שמשחקים נגד עולה מהפליי-אין בפלייאוף עצמו. ההורנטס הובסו על ידי אינדיאנה בסיטואציה דומה בעונה שעברה, והם מקווים ששנה ניסיון של לאמלו וברידג'ס תסייע להם להתמודד טוב יותר עם הסיטאוציה.

האמירה לגבי אטלנטה מקודם, שהיא קבוצת התקפה חזקה וחלשה בהגנה, נכונה גם לגבי שארלוט, אבל באופן קצת פחות קיצוני, כשההורנטס מדורגים 8 בהתקפה ו-22 בהגנה. העונה, אפשר לומר ששני השחקנים המובילים של שארלוט הם לאמלו בול ומיילס ברידג'ס, כששניהם השתפרו והפכו לשחקנים משמעותיים ולא רק מייצרי ההילייטים, כשבמקרה של לאמלו זה לווה גם בהופעה באולסטאר.

לאמלו וברידג'ס קולעים שניהם 20 נקודות למשחק כשרוזיר מיד אחריהם עם 19.3 נקודות, ואם נוציא את גורדון היוורד הפצוע מהמשוואה, הם מקבלים 5 דקות יותר מהבא בתור ברוטציה – פי ג'יי וושינגטון שלפרקים נדמה היה שהוא לא מוצא את עצמו, אבל סיים את העונה בכושר טוב יותר וקנה לעצמו שוב מקום משמעותי ברוטציה, כשלפעמים הוא גם משחק כסנטר במקום מיילס פלאמלי שהגיע בקיץ במקום קודי זלר והביא שיפור קל.

עוד דמויות חשובות הן קלי אוברה השחקן השישי שקולע 15 למשחק, קודי מרטין וג'יילן מקדניאלס המשלימים, והצמד החדש יחסית – אייזאה תומאס ומנטרז הארל – ששניהם דווקא השתלבו לא רע בקבוצה. בסך הכל, אפשר לזהות מגמת שיפור מהעונה שעברה, על אף ששארלוט נמצאים באותו מקום 10 שהם היו בו בעונה שעברה, ובדיוק עם אותה כמות הפסדים, והראיה לכך היא 10 ניצחונות יותר כמניין המשחקים היתרים על העונה שעברה, ובעיקר קבוצה משופרת שמובילה לתחושה שהפעם הם טובים יותר מאשר שנה שעברה ויכולים לעשות את זה.

כאמור, מדובר בשתי קבוצות חזקות בהתקפה וחלשות יותר בהגנה, וזו שתחשוב גם על ההגנה תזכה ליתרון משמעותי במשחק הזה. בנוסף לכך, המאצ'-אפ בין טריי יאנג ובין לאמלו בול יהיה מעניין מאוד, ומי מהם שיצליח לגבור על ההגנה היריבה ביתר קלות יעניק לקבוצתו יתרון משמעותי.

הימור: יש יתרון של ניסיון לקבוצה שכבר עשתה ריצת פלייאוף ארוכה אחת. אטלנטה ב-8.

4:30 ניו-אורלינס פליקנס – סאן-אנטוניו ספרס:

מאז תחילת פברואר, הפליקנס עם מאזן 18- 14 ששווה למקום ה-7 במערב בתקופה הזאת, מקום 8 ברייטינג התקפי, מקום 10 ברייטינג הגנתי ומקום 8 בנט רייטינג, כלומר, קבוצת פלייאוף לגיטימית לכל דבר ועניין. עד אז, הפליקנס היו במקום ה-12 במערב עם מאזן 18- 32, מקום 25 ברייטינג התקפי, מקום 22 ברייטינג הגנתי ומקום 24 בנט רייטינג, כלומר, קבוצת לוטרי לכל דבר ועניין.

ההבדל העיקרי הוא ההגעה של סי ג'יי מקולום בטרייד דדליין, כשמקולום רושם מספרי שיא אישיים של 24.3 נקודות, 5.8 אסיסטים, 1.3 חטיפות ו-56.4% אפקטיבי במדי הפליקנס, ובעיקר מהווה מניה בטוחה שהייתה חסרה לניו-אורלינס ליד איגרם הלא מספיק בריא ולא תמיד יציב ויונאס ולנצ'יונאס שהוא אופציה שלישית סולידית, אבל לא מעבר.

אינגרם החמיץ העונה 27 משחקים – 14 בחלק הראשון שמתוכם הפליקנס ניצחו 2 ועוד 13 בחלק השני, הפעם עם מקולום בראש המחנה, מהם הפליקנס ניצחו 5. בזמן שהוא שיחק, אינגרם שיפר את ממוצעיו ב-0.7 נקודות בחלק השני של העונה, ובעיקר השתפר מ-48.6% ל-52.4% אפקטיבי. ולנצ'יונאס אמנם פתח את העונה עם אחוזים משוגעים לשלוש, אבל גם הוא השתפר מ-56.3% ל-59.3% אפקטיבי, למרות שבמקרה שלו הייתה גם ירידה של כ-3 דקות ונקודה אחת למשחק.

השחקנים הבאים בחשיבות אצל הפליקנס הם הרברט ג'ונס הרוקי וג'קסון הייז הצעיר, שמכסים את הקו הקדמי יחד עם ולנצ'יונאס וקצת לארי נאנס, והם מחברים 21.1 נקודות באחוזים טובים. במקרה של ג'ונס, אפשר לצרף גם הגנה מצוינת ו-1.9 חטיפות למשחק בחלק השני של העונה, ואילו הייז הפך לשחקן משמעותי לראשונה בקריירה, במחצית השנייה של עונתו השלישית בליגה.

שחקן שראוי לפסקה משל עצמו כאן הוא חוזה אלברדו, רוקי שלא נבחר בדראפט. אלברדו הפך לשחקן רוטציה משמעותי בינואר, והתגלה אט אט כמנהל משחק יעיל, שחקן שיודע לנצל הגנות שלא מתמקדות בו כדי לקלוע ובעיקר שחקן הגנה משמעותי וחוטף מצטיין. בניגוד לדבונטה גרהאם, שיודע לייצר זריקות, אבל לא קולע אותן ביעילות, אלברדו הוא זה שמסמל בצורה הטובה ביותר את השיפור בהגנה וביעילות של הפליקנס, כמו גם את ההשתחלות המפתיעה לפליי-אין, אחרי שהם היו מאחור לאורך העונה.

אצל הספרס, לאורך כל העונה הם נתנו לנו תחושה שהם לא אמורים להגיע לכאן, בעיקר בגלל הרבה הפסדים צמודים (מאזן 15- 24 במשחקים צמודים – הכי גרוע בליגה חוץ מאינדיאנה ובוסטון), אבל ברגעי האמת של העונה, הספרס ניצלו לו"ז נוח יחסית וניצחו 7 מתוך 8 משחקים, כשההפסד היה בנקודה לממפיס בלי מוראנט, והבטיחו את המקום בפליי-אין.

הספרס ניצחו העונה 34 משחקים, כלומר מאזן 1- 9 ב-10 המשחקים שנוספו מהעונה שעברה, אבל העונה יש לנו באמת קבוצה צעירה ומוכשרת שנראית די טוב לרוב, אבל סובלת מהרבה הפסדים צמודים, כיאה לקבוצה צעירה, ואמורה להשתפר בעתיד. רוב השחקנים הבכירים של הספרס כבר השתתפו בפליי-אין בשנה שעברה, אבל הפעם הם יקבלו תפקיד מרכזי יותר, והניסיון שהם יצברו הלילה, ואולי גם בהמשך, יהיה משמעותי מאוד.

השחקן המרכזי של הספרס העונה הוא כמובן האולסטאר דג'ונטה מארי, שרשם עונה מצוינת של 21.1 נקודות, 8.3 ריבאונדים, 9.2 אסיסטים ו-2 חטיפות למשחק, כשהוא מועמד לגיטימי גם לתואר השחקן המשתפר של העונה. לידו, השני בהיררכיה הוא קלדון ג'ונסון שהגיע העונה ל-17 ו-6 ב-54.5% אפקטיבי, כשגם פולטל עשה קפיצת מדרגה משמעותית עם 13.5 נקודות, 9.3 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים ו-1.7 חסימות למשחק.

שחקנים צעירים נוספים שתורמים את חלקם הם דווין ואסל, לוני ווקר ואפילו ג'ושוע פרימו הגארדים, ובקו הקדמי אלו זאק קולינס שחזר בפברואר מפציעה ארוכה וממלא מאז את תפקיד הגבוה המחליף, ג'וק לנדייל הרוקי שהדקות שלו תלויות במצב הרוח של פופ וקייטה בייטס-דיופ הסולידי שנותן בעיקר הגנה.

מבוגר אחראי אחד יש בסגל של הקבוצה, וזהו ג'וש ריצ'רדסון שאחרי תקופות לא מוצלחות בפילדלפיה, דאלאס ובוסטון, מצא שוב את מקומו בקבוצה שמתאימה לאופי שלו. ריצ'רדסון קולע 11.4 נקודות למשחק ב-53.4% אפקטיבי ו-94.6% מהקו מאז שהגיע לטקסס, והוא מחזיק ברייטינג ההתקפי הכי גבוה אצל הספרס העונה, כמו גם בנט רייטינג הטוב ביותר מבין שחקני הרוטציה הקבועים.

אמנם מדובר בשתי קבוצות עם מאזן שלילי, אבל זו תהיה הסתכלות לא מדויקת על שתיהן, כי כמו שהראינו לגבי הפליקנס מאז תחילת פברואר, שהם במאזן 18- 14, הספרס בסך הכל במאזן 15- 16, מדורגים 17 בהתקפה, 15 בהגנה ו-17 בנט רייטינג בתקופה הנתונה, אבל במקרה של הספרס המבחן האמיתי הוא ב-11 המשחקים האחרונים, בהם הם מדורגים 11 בהתקפה, 4 בהגנה ו-4 בנט רייטינג, אמנם נגד יריבות נוחות יחסית, אבל זה מראה גם את הכושר הטוב של שתי הקבוצות.

במשחק הספציפי הזה, המאצ'-אפים המרכזיים הם בין מארי למקולום כאלה שמניעים את ההתקפה, בין ג'ונסון לאינגרם בתור הפורוורדים הסקוררים ובין פולטל לולנצ'יונאס בצבע. אפשר להוסיף את הגארדים הרבים של הספרס מול חוזה אלברדו ההגנתי ודבונטה גרהאם הסקורר, ואת הקו הקדמי של הספרס בעיקר מול הייז וג'ונס.

הימור: פופ מסוגל להוציא שפנים גם כאן, אבל מקולום היה במשחקים גדולים וקלע פעם 37 נקודות במשחק 7. בסיטואציה די דומה, הוא יכול להיות זה שמביא לפליקנס את הניצחון. ניו-אורלינס ב-5.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 190 תגובות

  1. אם ההאוקס ינצחו הערב, ואז את הקאבס, אני הולך לרקוד צ'ה-צ'ה עם אשתי, ואז אלטף אותה ואגיד לה כמה אני אוהב אותה (אני עושה זאת בכל מקרה אבל חשבתי שטוב להזכיר זאת כאן ועכשיו)

  2. הבעיה הגדולה של שארלוט זה הפציעות של הייווארד. אני חושב שהחוזה הגדול בשארלוט היה האחרון שלו וכשיסתיים, אם יסחוב עד אז, יהפוך לשחקן של 6 עד 8 אולי פחות. שארלוט לא תחכה עד סיום החוזה שלו אלא תטריד אותו.

  3. מצוין עמיחי תודה רבה.
    .
    בעניין אטלנטה – לא ברור לי מה קרה להם העונה, אבל הפלייאוף שלהם בעונה שעברה מחייב להתייחס אליהם ברצינות, ולדעתי ינצחו, אבל קשה לדעת מה יעשו אחר כך.
    .
    דזונטה חוזר מאיזה וירוס עצבני, שגרם לו לאבד כארבע קילו! אז קשה להעריך איך יחזור. זו לבדה סיבה טובה להפסיד הלילה, אבל כל עוד פופ על הקווים הכל יכול לקרות (מי מאמן את ניו אורלינס הלילה? גנטרי עדיין שם?), ולא יהיה נזק בנצחון הלילה, אלא רק אם ננצח במשחק הבא, אז יאללה – לפרק אותם. גו ספרס גו!

    1. ג'נטרי בדיוק סיים את תפקידו כמאמן זמני בסקרמנטו, אחרי שלוק וולטון פוטר במהלך העונה.
      המאמן של הפליקנס הוא ווילי גרין בעונת בכורה. עצים קודמים – סטיב קר ומונטי וויליאמס (כלומר 2 ששיחקו אצל פופ…).

    2. אתה צריך לגבי ההוקס לשאול מה קרה להם עונה שעברה ולא העונה. חוץ מטריי כולם שם בינוניים במקרה הטוב וזבל ומטה. מקווה לניקוי אורוות בקיץ שם ושטריי כבר יגיע לפילי. אנחנו ניתן את הארדן ודוק ריברס

      1. חחחחחח
        בשביל שדוק יעבור לשארלוט תצטרך להוסיף 2 בחירות סיבוב ראשון
        אוי בעצם זה מייק הגאון,תתעלם,פילי עוד תקבל בחירה על ריברס

  4. שרלוט מנגבת את העכברוש של שמעון על יבש בלי פוליש והעגלה של ההוקס מתפרקת
    מת שסאן אנטוניו יקחו….. דז'ונטה מנגב,

    1. אני איתך על העגלה של הצרעות חחחחחחחח זוז זוז עשה מקום, דיו דיו!!!
      אתמול שתי עגלות שלי דהרו הלאה (ריאל, נטס) אחת איבדה גלגל ורסן (קליפס) ואחת עפה מהתהום סטייל תלמה ולואיז (באיירן).
      בקיצור – נראה לי שהלך על שארלוט
      🙂
      תודה עמיחי פריוויו מצויין

      1. אה, אוי, עכשיו אני רואה שהמשחק באטלנטה – שארלוט קאפוט, לא רואה איך הם עוברים.
        טוב אני לא על אף עגלה הערב – מאחל בהצלחה לארבעת הצדדים חחחח
        כל הארבע מעצבנות אותי. במערב הן בכלל לא ראויות להכנס לפלייאוף עם המאזנים שלהן (ס"א בכלל ניסו לעשות טנקינג) אבל אם צריך לבחור אז סי ג'יי מקולום, ובמזרח טריי זלזל בגלוי בעונה הרגילה ושארלוט משחקים כדורסל נטול השראה (טוב הם אתלטים ונמרצים אז אולי בכל זאת).
        יאללה, יש לי עוד עגלה של מאן סיטי לעלות עליה בעשר – בדה ברויינה ננוחם.

        1. וויי וויי עכשיו נחת עלי בלת"ם ספונטני לערב, העגלה של סיטי תיסע בלעדיי אוי אוי.
          ברוך, אור ואהרון שדה – מצפה מכם לעבור את צ'ולו – לא יהיה קל – אל תפשלו. שמעון עם צ'ולו – קחו בחשבון.

          1. מה זה? כולם פה נגד סיטי! אני מרגיש כמו פוטין…
            לא נורא העיקר שעברנו
            🙂
            עגלה אחת הגיעה ליעדה הערב. גם זה משהו

            1. זה תמיד יותר טוב מ-100%.
              סטטיסטית…

  5. מנסה להשלים 4/4 עם שארלוט (ווישפול – כי הם לא טובים בחוץ. האנרגיות שלהם מצויינות בבית בחוץ הם גרועים אבל לא הולך נגד מה שבא לי) והפליקנס.

    1. מביש היכולת של סיטי, מעבירים זמן כאילו מדובר בהפועל קריית גת, ולא באתלטיקו ב10 שחקנים. מול ריאל ביכולת כזאת אין סיכוי

    1. עזוב אותך ברוך, מה אומר איזה מאמן היית רוצה שגם פנוי בשוק להביא ללייקרס? (חוץ מסניידר שנראה לי האופציה הכי טובה)

            1. שלב א' לפני הפופרס

      1. פעם ניסיתי לגדל זקן וזה היה נורא. אחרי איזה שבועיים וחצי היו שם מלא תולעים וברחשים וצמחו שם אקליפטוסים וכל הזמן הזעתי.
        אני לא מבין איך המגעיל הזה משחק עונות שלמות עם הזקן המגעיל הזה עליו יאללה שיוריד אותו כבר. להקיא ממנו ולהקיא מהזקן שלו. אני בטוח כשבלילה שהוא הולך לישון הוא דוחף פנימה מזגן קטן ואביזרי שינה.
        איכס איזו תגובה מגעילה כתבתי.
        תודה.

    1. חחחחח
      פאק אם מי שרוצה לראות ריקבון כלכלי וחברתי שיפתח פרסומות בטלוויזיה
      זה קליר פס כל הדרך
      שעה ביום של שידורי טלוויזיה ומובטח לכם תור אצל הפסיכולוג הקרוב

  6. ההוקס קולעים כל דבר מ3 כל מהלך מתחיל מדאבל טים על יאנג שמשאיר שחקן פנוי, לא יקלוט לא לעשות דאבל טים בלי סיבה?
    .
    ההתקפה שארלוט לא במשחק אהבלים ראש בקיר

    1. כל פעם ששארלוט הלילה לא מביאה דאבל טים הם עוצרים את יאנג שפשוט קר הלילה ושובר את הסל. הרוטציות והתיאום ההגנתי של שארלוט מחפיר בדאבל טים

  7. קצת בידור
    חחחחח חתיכת ווישפול "רפאל סטון המנג'ר של יוסטון: "אני חושב שיש שוק עבור ג'ון וול."
    "לברון ג'יימס לא צפוי לחתום על הארכת חוזה הקיץ."
    ג'ני יפגרה תעיפי את הבבון,תראי קצת בייציות

  8. אהבלים שארלוט שוב דאבל טים על יאנג שוב שלושה על הראש, כל הנקודות מדאבל טים.
    בהתקפה הם לא קיימים.

  9. אני באופן אישי לא מבין את הקטע של הסמול בול, זה שיטה שהיום כמעט כל קבוצה בליגה מפרקת בשנייה, זה יכול להיות נחמד לכמה דקות לא ליותר מזה.

  10. רק 6 הפרש, המאמן של שארלוט סוף סוף החליט לעשות סוויץ על יאנג מאשר טראפ ודאבל טים בפיקאנדרול, החלטה שנראית טובה משמעותית

  11. מה עם פלאמלי מככב?😂😂
    השדר שארלוט דונט הב רים פרטוקטר כאילו זה חדש רואים שהבחור מעולם לא צפה בהם העונה 😂😂😂
    זאת קבוצת קליר פאת.
    מקווה שטריי ישחק יותר נורמלי מול הקאבס.
    מתי המעודדת קולינס חוזרת? פי גיי טאקר התגעגע אליו

  12. חחחח גונס נלחץ בפינה מה עושה? קופץ לחוץ זורק ראש וצועק ומקבל עבירה חחחח wwe פשוט חרפה.
    לאחרונה et פיתח את זה גם הוא מתחיל לקבל דאבל וטריפל קבוע ושעומד לאבד כדור הוא נופל לפני. גם שם שורקים לעבירה אמיתי 😂😂😂

  13. זאיון ובן סימונס יכולים להיכנס לתחרות אופנה עם מה שהם עושים על הספסלים של הקבוצות שלהם העונה… כל אחד מנסה להיות יותר PIMP מהשני…

        1. שיש לך 200 מיליון אתה רגוע בכיף שלך הם לא באמת צריכים לעלות עוד שנייה לפרקט בקריירה הם יכולים לעשות עוד מיליונים מישיבה על הספסל וכמה סרטונים לחלטר nba.
          תאר לך איך ציון יראה בגיל 30 😂😂😂😂
          ויהיו אהבלים שיחתימו אותו על עוד מקס אחרי המקס שיחתימו אותו הקיץ

  14. שמתי לב לחוק חדש בwwe אם מתקיף עושה יורוסטפ והמגן לא אוכל את ההטעייה ועומד נכון למנוע זריקה הוא אוטומטית מקבל עבירה ב95 אחוז מהמקרים כי המתקיף מתנגש בו.
    זה או שהוא מקבל עבירה והמתקיף הולך לקו או שהוא צריך לזוז ולתת קליר פאת

    1. שמעון התחלנו עם השטויות מה אתה משווה את הנגרים בספרס ללברון, בדאבל טים שלך גמר לשארלוט את העונה

        1. די ברוך השיקצה שלא יעשה לך בו בלילה. מופתע לי משארלוט חחחח רואים שלא ראית אותם כל העונה הם גירסה יותר כשרונית מהקינגס קליר פאת של גנטרי. אין שם הגנה בכלל אז מה אתה מופתע חחח
          לברון לא יודע להקפיץ ברוך. לחץ בלי שריקות אוויר יהיו לו 12 איבודים והתעלפויות בהפסקת מחצית מחוסר חמצן

          1. כן 20 איבודים, רק ללברון מוותרים… שמעון פטריות זה לא בריא יקירי גורם לך להזות. ללברון שליטה מצויינת בכדור לשחקן בגובהו (הוא מוביל כדור שנים והוא בין המוסרים הטובים בליגה .

            1. שאף אחד לא שומר עליך אז יש לך כדרור ומוסר נהדר גם דריי כזה😉

            2. להבדיל מהם הוא אופציה ראשונה בהתקפה והשחקן שמקבל את מירב השמירה.

            1. הבאתי שקיות הקאה, האמת הקאתי בעצמי גם, זה או זה או בלי בכלל

        1. הכי גרוע לנדייל. יש לך סנטר שאשכרה יודע לקלוע ולשים נק' גם בצבע וגם מבחוץ. חצי עונה לא רואה דקה, וברוטציה אחרי כולם כולל יובנקס ובובה-דיופ. ואז מתחילים להתעלל בו, שלושה משחקים 0 דק', אחד 20 דק'… קולע טוב ואז חוזר למקפיא. וחוזר חלילה.
          פופ לא שמע על הכלל שאין להפשיר ולהקפיא מחדש

            1. מקווה
              כל התחזיות בכיוון אבל לפעמים….
              חלומות סופם לא להתגשם.

    1. גורג'י ג'נג. שחקן עם ותק של 9 עונות בליגה. נתן בעבר 2 עונות של 10 נקודות למשחק כמחליף של טאונס ואחר כך איתו בחמישייה. בהמשך הועבר ממינסוטה לממפיס בתור חלקי חילוף בטרייד שבו קראודר ואיגי הגיעו למיאמי, משם לספרס ומשם לאטלנטה.

  15. זהו, תמא, מארי החטיא שלשה שהיה חייב לשים, היתה דיי פנוייה.
    הוא לא הסטאר שס"א צריכה….
    בכל זאת, המון כבוד על המלחמה, שני נצחונות על אידיוטק'ה השנה לא הולכים ברגלץ
    עם קבוצת אלמונים פופ עשה את הבילתי יאומן והדיח את הלייקרס מהפליי-אין.
    עדיין מאסטר!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט