You are currently viewing סיקור משחקי הפליי-אין של שלישי / שקד יעקבי ועמיחי קטן
BROOKLYN, NY - APRIL 12: Kyrie Irving #11 of the Brooklyn Nets shoots a three point basket during the game against the Cleveland Cavaliers during the 2022 Play-In Tournament on April 12, 2022 at Barclays Center in Brooklyn, New York. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and or using this Photograph, user is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement. Mandatory Copyright Notice: Copyright 2022 NBAE (Photo by Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images)

סיקור משחקי הפליי-אין של שלישי / שקד יעקבי ועמיחי קטן

ברוקלין נטס – קליבלנד קאבלירס 115- 108 / שקד יעקבי:

אחרי עונה עם המון עליות, ירידות, טריידים ומה לא, מצאה את עצמה ברוקלין נטס במקום ה-7 במזרח משחקת במשחקי הפליי-אין נגד קבוצת הצעירים של קליבלנד שסיימה במקום ה8 במזרח, כשלכל ברור כי הדירוג של הנטס אינו תואם את כמות הכישרון הנמצאת בקבוצה.

המשחק נפתח בדיוק כמו שהיה מצופה מקבוצה עם שחקנים בסדר גודל של ברוקלין. קיירי היה בלתי ניתן לעצירה עם 11 נק' ברבע הראשון ב5-5 מהשדה, בנוסף לדוראנט שסיים עם 8 נק'. לפני המשחק עלו המון חששות לגבי ההגנה של הנטס, והבעיה העיקרית הייתה ההתמודדות של הנטס אל מול הSIZE של הקאבס. רבע ראשון של 40-20 עם חסימות של דראמונד, קלאקסטון ודוראנט הראו שה-MONEY TIME מגיע ברוקלין יודעת לשחק הגנה. מהצד של קליבלנד היה זה קווין לאב הוותיק שמנע מבוכה ברבע הראשון.

ברבע השני הכדורים המשיכו להיכנס, אך לא באותם אחוזים. קליבלנד אידקה את ההגנה וחזרה לעשות מה שעבד לה הכי טוב העונה, נקודות במעבר. הקאבס כבר צמצמו ל-11 בלבד אך התעלות של קיירי עם 7 נק' רצופות ב-46 שניות האחרונות של המחצית שלחה את הנטס להפסקה ביתרון 57-43, כשקיירי כבר עם 20 נק' ודוראנט עם 12 נק' ו7 אס'. הצמד החטיא זריקה אחת בכל המחצית הראשונה!

המחצית השניה נפתחה בדיוק כמו הראשונה, קיירי לא מחטיא(11-11). הנטס חזרו ל20+ כשהם קולעים ב-47% ל-3. חוץ מקיירי היה זה הזמן של האקס פקטורים של הנטס להיכנס לעניניים. דראמונד(16 נק' 8 ריב') ובראון(18 נק' 8 אס' 9 ריב') הגיעו לספרות כפולות כשדוראנט מחלק כדורים בהתקפה. גארלנד ורונדו, שצבר 4 אס' ברבע, החזירו את הקאבס למשחק וצמצמו ל-12 נק' בלבד בתקווה לרדת לרבע האחרון בהפרש מינימלי. 85-73 נטס

פתיחה מצוינת לקאבס שהצליחו לצמצם את ההפרש ל-7 נק' בלבד 8:40 לסיום המשחק. גארדלנד עמד כבר על 27 נק' אל מול 30 של קיירי. שלשה של דוראנט הרגיעה את העניינים ושלחה את קליבלנד לטיים-אוט עם המון חששות אך גם תקווה לבאות. ניהול משחק מצויין של דוראנט(11 אס') בשיתוף תנועה ללא כדור של בראון הסתיימה באלי-הופ לקלאקסטון כאשר שתי הקבוצות מחליפות סלים משני צידי המגרש. 5:00 לסיום ההפרש 6 נק' בלבד 99-93. רק דקה חלפה ודוראנט הראה למה הוא ה-esay money sniper ועם שני סלים רצופים החזיר את היתרון לספרות כפולות. 1:30 לסיום כשהכדור בידיים של גארלנד, קליבלנד פספסה הזדמנות לצמצם ל-5 בלבד וישר ביצעה עברה על קלקסטון שפספס 2 מקו. נק' מהירות של לאברט הורידו ל-6. משחק pick&roll של דוראנט ובראון, ששוב מצא את קלאקסטון לדאנק, סגר את הסיפור ושלח את הנטס למפגש פלייאוף מול בוסטון סלטיקס שסיימה במקום השני במזרח. קליבלנד תחכה למנצחת בסדרה בין אטלנטה לשרלוט. 

תוצאת סיום: 115-108 ברוקלין נטס

קלעים:

ברוקלין נטס: קיירי אירווינג 34 נק' 12 אס' (12-15 מהשדה), קווין דוראנט 25 נק' 11 אס' 5 ריב' 3 חס', ברוס בראון 18 נק' 8 אס' 9 ריב', אנדרה דראמונד 16 נק' 8 ריב', ניק קלאקסטון 13 נק' 9 ריב'.

קליבלנד קאבלירס: דריוס גארלנד 34 נק' 5 אס', אוון מובלי 19 נק' 7 ריב', קווין לאב 14 נק' 13 ריב', לאורי מארקנן 13 נק' 4 ריב', קריס לאברט 12 נק' 7 אס' 7 ריב', ראג'ון רונדו 7 נק' 9 אס'.

מינסוטה טימברוולבס – לוס אנג'לס קליפרס / עמיחי קטן

מי שלא צפה במשחק ולא יודע את התוצאה – אני אנסה להשאיר אתכם במתח ולרשום את התוצאה רק בסוף. אשמח לשמוע האם לדעתכם זה פורמט טוב או שעדיף לוותר עליו לקראת הפלייאוף הבעל"ט.

אנתוני אדוארדס פתח נהדר וקלע 7 נקודות מהירות שהעלו את מינסוטה ל-7- 2, אבל כשהם ניסו ללכת לטאונס הוא נתקל בשמירות כפולות ומשולשות שחנקו אותו לחלוטין, כמו גם בעיית עבירות שחלקן היו בהתקפה, וריצת 10- 0 של הקליפרס קבעה 12- 7. שלשה של בברלי ונקודה של ראסל מהקו צמצמו, אבל הקליפרס הגיבו עם 5 רצופות ועלו ליתרון 6. ביזלי ונוואל ניסו לצמצם, אבל 7 רצופות של פאוול סייעו לקליפרס לעלות ליתרון שיא של 9, לפני שמקדניאלס תפר שלשה עם הבאזר וקבע 26- 20 לקליפרס בסיום הרבע הראשון.

ראסל פתח את הרבע השני עם שלשה, אבל שלשות של פאוול וג'קסון החזירו את הקליפרס ליתרון 8. החזרה של אדוארדס לפרקט החזירה את מינסוטה לעניינים כשהוא קלע 2 שלשות וצמצם ל-4, אבל פאוול המשיך במשחק הטוב שלו והגדיל קצת את יתרון הקליפרס. 4 דקות למחצית, כשהוא עם 0/7 מהשדה, הצליח טאונס לסחוט עבירה ולהשיג את 2 הנקודות הראשונות שלו, וזה התחיל מומנטום של מינסוטה שהסתיים ב-9 נקודות רצופות של ראסל, ריצת 17- 4 של מינסוטה, ויתרון 5 רגע לפני ששלשה של באטום צמצמה ל-53- 51 למינסוטה במחצית.

הרבע השלישי החל בסימן הגנות, והקליפרס היו הראשונים להתגבר ולהשלים מהפך, אבל שלשה של בברלי עם הבאזר, ואפילו טיפה אחריו, החזירה למינסוטה את היתרון והמומנטום, והם עלו ליתרון 5. הקליפרס לקחו פסק זמן וחזרו בפיגור 2 בלבד, כי הסל של בברלי בוטל בצדק, למרות שאני אישית הייתי בעד מינסוטה אז לא הייתי הכי מרוצה מזה, ובשלב הזה פול ג'ורג' החל לקחת על עצמו את המשחק והחזיר לקליפרס את היתרון.

טאונס שמר על מינסוטה עם סל חשוב, אבל לקח על עצמו יותר מדי במהלך הבא וביצע עבירת תוקף, החמישית שלו במשחק, וירד לספסל. בלעדיו, ג'ורג', מוריס ופאוול הצליחו להוביל ריצת 10- 2 של הקליפרס, והפכו יתרון של נקודה בלבד ליתרון שיא של 9, לראשונה מאז שניות הסיום של הרבע הראשון, אבל הרבע השלישי גם הסתיים באותו אופן כמו הראשון, כלומר שלשה עם הבאזר של מינסוטה, והפעם מאליק ביזלי היה האחראי לכך שהקליפרס סיימו את הרבע ביתרון 84- 78.

ראסל וקובינגטון שמו סל מכל צד ושמרו על הסטטוס קוו לפני ששלשה של נאז ריד צמצמה את היתרון של הקליפרס ל-3, אבל זובאץ', מאן וג'קסון הובילו ריצת 7- 0 ויתרון דו-ספרתי ראשון במשחק. טאונס צמצם בליי-אפ ועם עוד 1/2 מהקו כבר הצליח לגרד 11 נקודות, אבל מיד עשה עבירה בריבאונד, שהייתה השישית והאחרונה שלו. עם זאת, את המומנטום של מינסוטה הוא כבר יצר כש-3 הנקודות שלו התחילו ריצת 16- 2 בהנהגת ראסל ואדוארס, ומינסוטה עלו ליתרון 4, 4 דקות לסיום.

אחרי בצורת ארוכה, שלשה של באטום עצרה את הסחף השלילי מבחינת הקליפרס, אבל אדוארדס מיד הגיב בשלשה משלו. באטום ניסה שוב והחטיא, ובברלי החטיא שלשה עבור מינסוטה, אבל ריבאונד התקפה של ראסל אפשר לו להוריד את השעון ולקבוע יתרון שיא של 6. ג'קסון החטיא בצד אחד, אדוארדס החטיא ועשה עבירת תוקף בצד השני, ושלשה של פול ג'ורג' צמצמה ל-104- 101, 1:24 לסיום.

ראסל החטיא בצד אחד, רג'י ג'קסון החטיא בצד השני, ואדוארדס סחט עבירה מזובאץ' ודייק פעמיים מהקו. הקליפרס לקחו את פסק הזמן האחרון שלהם והלכו לג'ורג' שהחטיא שלשה, ומיד עשו עבירה על בברלי שדייק פעם אחת. האקס של הקליפרס שם גם את החותמת הסופית על המשחק עם חטיפה שהובילה לכך שגם אדוארדס נשלח לקו, ושלשה של ג'ורג' רק צמצמה קצת לפני שבברלי סיים את המשחק עם ריבאונד התקפה בשניות הסיום ויצא לחגוג כאילו הוא לקח אליפות – לא בטוח שפלייאוף עם מינסוטה זה הרבה פחות מזה…

בסיום – 109- 104 למינסוטה שיפגשו את ממפיס, בזמן שהקליפרס יארחו לליל הסדר את המנצחים בין הפליקנס לספרס.

אדוארדס הוביל את מינסוטה עם 30 נקודות, 10 מהן ברבע האחרון, ראסל קלע 29, מהן 14 ברבע השני, יחד עם 6 אסיסטים ו-3 חטיפות, ביזלי קלע 12 וטאונס הצליח לגרד 11 נקודות ב-3/11 מהשדה ו-5/6 מהקו, בזמן שבעיית העבירות אפשרה לו לשחק רק 24 דקות, בהן מינסוטה היו במינוס 14. פטריק בברלי קלע 7 ב-2/8 מהשדה, אבל הוסיף לזה 11 ריבאונדים, עבירה טכנית והרבה האסל.

אצל הקליפרס, פול ג'ורג' קלע 34, 17 מהן ברבע השלישי, יחד עם 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, ג'קסון רשם 17, 7 ו-5 ב-7/18 מהשדה, כולל 1/7 ברבע האחרון, פאוול קלע 16 ומוריס הוסיף 12.

Subscribe
Notify of
60 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

וזו בדיוק הסיבה שלא רציתי שהסלטיקס תפגוש את הקרציות מהנטס, הם פשוט טובים מדי. באסה

etayle
etayle
2 years ago

תודה רבה.
ברוקלין עשו את שלהם, הולכת להיות סדרה אש מול בוסטון GO KD.

יהלי אולמר
Editor
2 years ago

בדיוק מה שרציתי לפריוויו שלי. תודה לשקד ועמיחי על אחלה של סיקור

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

כל הכבוד לקליבלנד, עם כל הפציעות, שנשארו בתמונה, מעניין מה יצליחו לעשות מול שרלוט/אטלנטה.
היה יפה לראות את ההתרגשות במיניסוטה – השחקנים, הקהל, ופטריק בברלי – חמודים לאללה. מברוק.
תודה רבה שקד ועמיחי, אחלה סיקור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקאבס יפסידו לשארלוט/הוקס. הם קבוצה חלשה

golan
golan
2 years ago

תודה רבה על אחלה סיקור

asaf
2 years ago

תודה רבה למסקרים. ברוקלין-קאבס די נגמר ברבע הראשון משם הקאבס כל הזמן היו צריכים לרדוף וזה היה יותר מדי עבורם, מעניין לראות האם ברוס בראון זה האיש שיתפוס בפלייאוף את תפקיד הצלע השלישית לצד קיירי ודוראנט.
החגיגות של מינסוטה ממש חמודות וזה באמת הישג מרשים עבורם, הולכת להיות סדרה אש מול ממפיס ובהצלחה לג'ה שיצטרך להתמודד עם בוורלי בוריד. מבחינת הקליפרס זה פספוס אדיר, בחסות העבירות של טאונס הוא לא היה פאקטור התקפי ,שאפו לאדוארדס וראסל על ההתעלות . בהצלחה לקליפרס שכנראה יעברו את השקנאים/ספרס בדרך להדחה סיבוב ראשון מול הסאנס . לדעתי זה בכל מקרה לא יהיה טיול לסאנס.

אוהד ס"א
2 years ago

סיקור מעולה. תודה. הרעיון על לא לספר מה היתה התוצאה. שיחוק מבריק.
1. כל הכבוד למיני – מתי לאחרונה הם היו בפליאוף? זה נראה כל כך מזמן בזמן שמאנו שיחק או הטי-רקסים שלטו.
2. מעניין מה הקליפרס חושבים היום על העזיבה של בברלי?
3. אם נעבור את ניו אורלינס (35% סיכוי), הקליפרס הם אגוז מאד קשה לפיצוח. פערי האיכות של 8 משחקים בין המקום ה8 ל 10 לא הולכים ברגל.

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  אוהד ס"א

1. 2018, אבל הפעם הקודמת לפני זה הייתה ב-2004.

bobby
bobby
2 years ago

תודה על הסיקור!
המשחק של ברוקלין-קאבס התנהל סהכ באופן דיי צפוי – עם דוראנט וקיירי שיכולים כל רגע לייצר בריחה שתשמור על הנטס במרחק בטוח. בסופו של דבר מול קבוצה עם שלד צעיר כמו קליבלנד זה הספיק, אבל שיהיה לברוקלין בהצלחה בסדרת הטוב מ-7 מול הסלטיקס.
מי שיותר הפתיעו אותי היו מינסוטה – חששתי שעבורם שאם יגררו למשחק צמוד הם יפסידו. אבל וואלה, הצליחו להתעלות ברבע האחרון ולקחת את זה. כל הכבוד להם! יוכלו לתת לדעתי פייט יפה לממפיס. מאחל לקליפרס שלפחות ייקחו את מקום 8, כי הפליקנס והספרס אילו בסוף 2 קבוצות שבילו יותר זמן במיקומי הלוטרי מאשר הפלייאין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  bobby

אכן. טנש מתים לקבל את פליקנס או הספרס זה סוויפ קליל. מקווה קצת שיהיה עניין מול הקליפרס למרות שגם אותם ינגבו

asaf
2 years ago

הלו הבטחת לנו ניגוב של הקליפרס את מיני הלילה..

ירושלמי
ירושלמי
2 years ago
Reply to  asaf

גם הבטיח שהלייקרס ישארו בפלייאין בכל מצב
ולא סתם הבטיח,במשך איזה חודש גם כתב את זה בכל מקום ולכל אחד וזורק פה אירבולים פנויים כמו אדוארדס הבוקר.
לא מבין איך זה נשכח לו ככ בקלות:)

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  ירושלמי

אין ציפיות אין אכזבות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טיי לו מאמן מצויין מוסר דש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ירושלמי

צודק לגבי הלייקרס אבל אני אשמח לטעות כל שנה ככה לגבי השקץ רק שתדע זה היה רגע הכי משמח עבורי העונה בליגה וסביר להניח שישאר כזה (פילי או ההוקס לא יקחו אליפות 🙂 )

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  ירושלמי

חחחחחח איזה איירבול 😃😃😃 ועוד כיוון שעה לפני זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

מה אני אשם שטיי לו מכניס את זובאץ? לא אני אמרתי שטיי לו מאמן מצויין טוב או מאמן העונה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הטעות היה כאשר הוציא אותו. מיני נתנו ריצה של 2:16 וגמרו את המשחק. הסמול בול פשט את הרגל כבר ב-2016

asaf
2 years ago

אני אמרתי.. תן גם לירות אמירות סרק לפעמים …

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

שמעון שתהיה בריא תצפה במשחק. ברגע שהקליפרס הלכו לסמוך בול מינסוטה פירקו אותם ועד שהחזיר אותו המומנטום היה כבר עם מינסוטה.

ירושלמי
ירושלמי
2 years ago

תודה רבה
בברלי הgoat של שיווק עצמי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ירושלמי

דריי הקים בהיס לזה מרוב דיבורים נכנס לHOF וזכה להגדרה ע"י רבים כשחקן הכי חשוב של גולדן סטייט וכלב והמנוע. יש נטולי הבנה שאף מאמינים שסטף לא היה מצליח בלי דריי.
. מי אמר שרק מי שמטביע יכול לשאוג ולעשות פרצופים ומבטים? מי שחוטף וסוחט עבירות גם יכול.
אבדיה צריך לראות קלטות של בברלי ודריי ולדעת איך לשווק את עצמו כסטופר עילית. כל הזמן לדבר לצעוק ולנופף עם הידיים כאילו הוא מארגן את הגנה הקבוצתית במשחק זה יגרום לפרשנים לומר שהוא הלב והמנוע, אם הוא לא יקבל כדורים לפחות שידבר זה משהו שהכוכבים בקבוצה לא יכולים לקחת ממך 🙂

עידו גילרי
Admin
2 years ago

לכל מי שחשב שרק בברלי שומר שנדבק אליך…גם זה קרה הלילה:
https://www.cbssports.com/nba/news/woman-attempts-to-glue-herself-to-court-in-protest-during-clippers-vs-timberwolves-play-in-game/

NFS
NFS
2 years ago

עוד פעם חוות הביצים של גלן טיילור גורמת למהומות?

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  NFS

My thoughts exactly.
לא מבין למה אמרו שאין לו ביצים….

Amitlahev
Editor
2 years ago

תודה רבה. סיקור מעולה. הרעיון של תוצאה לאחר המלל מוצלח לדעתי.
סלטיקס-ברוקלין חתיכת סדרה. הכל יכול לקרות שם. גם ממפיס-מינסוטה מאוד מסקרן.

yaniv
yaniv
2 years ago

תודה על הסיקור.
וואי איזה דילמה מה לשים בבארקט.מצד אחד בוסטון לוהטת+יתרון ביתיות מצד שני דוראנט+קיירי.
נראה לי אני אלך בסוף על בוסטון בזכות דה שוט שטען שבוסטון זה מה שברוקלין רוצה אז נלך נגד דה שוט(סיכוי הצלחה יותר גבוהים)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

חחחח הנטס מנגבים!!! הנה קח עוד סיבה :). יהיה 4-2 לנטס אבל לא אופתע גם אם יסגרו את הסיפור ב-4 משחקים

yaniv
yaniv
2 years ago

לא בטוח בכלל.
תכלס עכשיו מילאתי והלכתי עם ההרגשה בוסטון ב-6

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  yaniv

נטס עם המטאטא 🙂 הלך הבראקט 🙂🙂

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  yaniv

בוסטון בלי הטיים לורד שהוא חצי מההגנה שלהם. קח את זה בחשבון.

NFS
NFS
2 years ago

אחלה משחק בין הקליפרס למיני, בסוף ניצחה מי שרציתי שתנצח..

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
2 years ago

לא מבין גדול, אבל לא יודע איך אפשר להמר נגד הנטס כשדוראנט וקיירי בריאים.
ביחד הם מתכון די בטוח ל-50+ נקודות כל משחק באחוזים מעולים. הם ממש אמנים של סלים קשים, שמאפיינים משחקי פלייאוף.
אני מבין שטייטום תותח ויש לו אחלה סטט', אבל שני השחקנים הטובים בסדרה הם של הנטס, ולדעתי זה אומר שהם לוקחים. מניח בשישה משחקים כי הם עוד לא מחוברים עד הסוף.
מזכיר לכם שדוראנט לקח את אוקייסי לגמר מערב ב-2016, כשהוא היה פחות טוב מעכשיו (לדעתי) וכשהנאמבר טו שלו היה ראס ולא קיירי (לדעתי פער עצום לטובת קיירי).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס ב2016 היה הרבה יותר טוב מקיירי של היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וקיירי לא יותר טוב מטייטום בשום מצב.
הנטס כי אידיוטקה. על הנייר בוסטון קבוצה טובה ופיזית יותר. לאידיוטקה יקח זמן להבין שצריך לשחק דאבל טים על דוראנט וללחוץ עליו כל המשחק כדי לעייף אותו ולתקוף את הנטס בכל הכוח בצבע עם טייטום ובראון.
הוא יגרר למשחק מהיר של ראן אנד גאן יקח לו איזה 2 משחקים להבין שמנסים למנוע מדוראנט בכל מחיר במאני טיים ולתת לאחרים לנצח.
אופתע מאד אם אידיוטקה יפתיע.

yaniv
yaniv
2 years ago

ההבדל זה כל השאר.חוץ מבראון יש ממש שממה כרגע בברוקלין,לא קרי ולא מילס עונים על הציפיות ובוסטון נראים הרבה יותר מחוברים.דוראנט וקיירי לבד יספיקו ל2-3 ניצחונות אולי אבל לא ל4

etayle
etayle
2 years ago
Reply to  yaniv

שנה שעברה מול האלופה, מי היה אחרי דוראנט? קיירי ודוראנט היו דומיננטיים ממש מול הבאקס עד שקיירי נפצע.
השאלה אם פאטי וקרי יופיעו בפליאוף, לפי זכרוני הם טובים שהכסף על השולחן.

yaniv
yaniv
2 years ago
Reply to  etayle

הניחוש שלי שווה בדיוק כמו הניחוש שלך.לי נראה שבוסטון שהם הקבוצה החמה ביותר בליגה תהיה יותר מדי לדוראנט וקיירי אבל אתה יודע לא הייתי שם על זה כסף מה שנקרא

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אני איתך מבין קטן גדול.
בשנה שעברה הקבוצות היו דומות – לנטס היה את האריס והארדן אבל הארדן היה ככה ככה. השנה במקומם יש את דראמונד וקרי. חוץ מזה קיירי בכושר מפחיד.
לגבי הטענה שהסלטיקס הם הקבוצה החמה בליגה – אז לדעתי דווקא הנטס הם החמים בליגה. בעיקר נצחונות בחודש האחרון.
ייגמר 0:4 עד 2:4 לנטס

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

אתה בטוח? הנטס נראו לא טוב יותר מדי משחקים בחודש האחרון בהם דוראנט היה חייב לשחק 40+ דקות כדי לנצח בקושי

etayle
etayle
2 years ago

היתרון הכי גדול של הנטס בפליאוף הזה בניגוד לחוק ליאוףשל שנה שעברה זה שהאריס פצוע. הוא היה מתחת לכל ביקורת עונה שעברה, במיוחד ברגעים מכריעים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

ושסימונס גם לא משחק

yaniv
yaniv
2 years ago

דווקא אני חושב שסימונס היה עוזר לנטס לא מעט.שיש לידו שחקנים כמו דוראנט,קיירי שאתה מעלה חמישיה של דוראנט קיירי קרי מילס וסימונס אתה בחמישייה כזאת יכול להבליט את היתרונות של סימונס והוא אפילו לא יצטרך להסתכל על הסל

NFS
NFS
2 years ago

פטריק בברלי בדמעות
https://youtu.be/KuhGccPzmkw

onetwo3
Editor
2 years ago

הלך לי הבראקט עוד לפני שהתחלנו.. הקליפרס

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  onetwo3

אתה עוד יכול לעדכן

onetwo3
Editor
2 years ago

איך

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  onetwo3

אתה נכנס, מתחבר ונכנס ל-account, שם יש לך אפשרות לערוך את הבראקט (ולכן גם אי אפשר לראות בראקטים של אחרים עד שנסגרת העריכה בשבת)

onetwo3
Editor
2 years ago

תודה עמיחי.
אבל מסתבר שלא טעיתי כי אם הקליפרס יהיו בפלייאוף אז עדיין הכל בשורה..

מנחם לס
Admin
2 years ago

שתי סקירות מדוייקות לחלוטין. תודה לשקד ולעמיחי

shadow
shadow
2 years ago

נראה לי שיש פה הערכת יתר לנטס. אני לא מאמין שפתאום נראה מהם משהו שלא ראינו כל העונה. הם יכולים בהחלט לעבור את בוסטון אבל אני לא חושב שהם פייבוריטים. בלי יתרון ביתיות, חסרון משמעותי בעמדת המאמן ושום דבר כמעט מעבר לקיירי ודוראנט.
המזל שלהם שוויליאמס נפצע אחרת לדעתי בכלל לא היה להם סיכוי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

חוץ מהקטע עם וויליאמס מסכים איתך הנטס יכולים לעבור גג 2 סדרות קשות ורוב הסיכויים אחת כזאת. בבראקט שלי הם עפים מול יאניס 😎
אם יזכו באליפות זה יהיה מטורף לדעתי

thetroll
thetroll
2 years ago

אם בוסטון היו משחקים עם הטיים לורד היה יותר קל להמר עליהם. בלעדיו יש להם בעיה בהגנה ואין צמד שחקנים יותר טוב בליגה שיכול לחשוף את הבעיה הזאת כמו קיירי ודוראנט. אני מהמר על בוסטון בינתיים אבל כנראה שאחליף את ההימור. טייטום גם לא יציב מספיק הוא יקח משחק אחד או שניים אבל. נו טוב נראה. זה מטצ אפ קשה

ירון, החלום
ירון, החלום
2 years ago

בס"ד
תודה רבה.
תוצאה בוף, זה נהדר מבחינתי.
הנטס מול סלטיקס יהיה אש, מאמין יותר בסלטיקס.
מגיע לקליפרס לשחק בפלייאוף, אבל בלי קוואי אין להם הרבה סיכוי מול הסאנס.

Berch
2 years ago

טנקס
🙏