מעורב הופס ליום ד': פיניקס סאנס, SHOW ME THE MONEY! / מנחם לס

1.העונה הרגילה נסתיימה. עכשיו הדבר האמיתי: פלייאין ופלייאוף

זה לקח 174 יום. העונה דרשה יותר שחקנים מכל עונה אחרת בהיסטוריה בגלל האפידמיק. קבוצות נאלצו לעשות דברים שאף פעם לא עשו. במקרה אחד 3 שחקני G-LEAGUE עלו בחמישייה הפותחת. הכל היה שונה ומיוחד עד הדקה האחרונה שלשום.

עתה הגיע הדבר האמיתי. כל קבוצה משחקת 82 משחקים כדי להמשיך את העונה בפלייאוף. העונה הרגילה היא ה-APPETIZER. המנה הראשונה. עתה מגיעה המנה העיקרית. קיירי יכול סוף-סוף לשחק, ומהנטס מגיעה ידיעה שההכנה של בן סימונס לעלות ולשחק בפלייאוף במקרה הצורך זה הנסיון הקשה ביותר שנעשה אי-פעם בכדורסל. ממש מין טיסה לירח בפעם הראשונה. התצליח? התיכשל? התידחה? אני מאמין שהיא תידחה אבל לפי הניו יורק פוסט הנטס מאמנת את בן סימונס בצורה הנראית כאילו הם מאמינים שהוא כן ייכנס לשחק במקרה חרום כשהקבוצה תהיה חייבת שחקן הגנה מצויין.

הפציעות הן הוויילד-קארד מס' 1. סטפן קרי הופיע אתמול לאימון לראשונה ללא המגף המיוחד שהורכב עבור הנקע בכף רגלו השמאלית. האם הוא נע והולך בחופשיות? תלוי בנקודת המבט של המסתכל. קוואי לינרד מהקליפרס שלא שיחק כל העונה, נראה זורק לסל באימון קליעות של הקליפרס ע"י עתונאי שהתחפש ל-SECURITY GUARD. ג'מאל מוריי? אף הוא פצוע מאז העונה שעברה מבצע דאנקים בחופשיות, אפילו שישנם רבים שלא מאמינים שהוא מסוגל לדנקק, כפי שלא מאמינים שסטפן קרי מסוגל לדנקק. אבל העתונאים שך AP שהיו באימון דנבר מדווחים שהוא נראה 'בריא לחלוטין'. היו כמובן עוד פציעות וחזרות כמו פול ג'ורג', קליי ת'ומפסון, ואפילו ג'ה מוראנט.

הפלייאוף הזה יהיה המבחן הסופי של הפצועים שהחלימו, של אלה העומדים להחלים, ושל אלה המקווים להחלים – פרנק קמינסקי אמרנו?.

בינתיים ג'ואל אמביד זכה בתואר מלך הסלים עם 30.6 נק' למשחק, ואפילו דני אבדיה שלנו זוכה לאזכרה בכל האתרים הכותבים – כמוני – על סיום העונה: הוא ס"ה אחד מ-5 ששיחקו את כל 82 משחקי העונה. האחרים הםמייקל בריג'ס מהסאנס, סדיק ביי מדטרויט, דווייט פאול מדאלאס, וקוון לוני מהווריורס. דני יכול לרשום במחברתו שהוא שייך לקבוצה של ה-5, המספר הקטן ביותר של שחקני NBA ששיחקו את כל משחקי העונה מאז שהליגה נבראה. אל תחשבו שזה לא הישג חשוב: בעתיד, כשהוא יהיה מועמד לטרייד או יהיה שחקן חופשי, הפיסקה 'שחקן שלא נוטה להיפצע' תופיע כפיסקה חיובית לצד שמו.

2. הנטס שיחקו עונה שלמה להוכיח שיש להם את זה, ולא הצליחו. הערב, בשלושה רבעים במשחק פלייאין אחד, הם הוכיחו שכן

הנטס סומנו לפני תחילת העונה כפייבוריטים לאליפות 2021-2022 ע"י רוב האנליסטים של ה-NBA" והייתה להם עונה שלמה להעלות סימני שאלה יותר מסימני קריאה. בעיות, פציעות, ראש העיר ניו יורק, בן סימונס, קווין דוראנט פצוע. מה לא. אני עצמי – הפכתי לאוהד שלהם כי הם הנציגים שאני רוצה נגד המערבית המכוערת. יומית – הווה אומר יופם-יום – אני אוהד כמובן את ההאוקס אבל הם לא יהיו נציגי המזרח.

אז הנטס היא הקבוצה שלי, והערב – למרות משחק הגנה גרוע מאד בחצי הרבע השלישי והרבע הרביעי – הם הוכיחו לי שהם הגיעו. קיירי אירווינג היה אדיר במחצית הראשונה. הוא היה טוב מאד במחצית השנייה אבל לא אדיר (סיים עם 34 נקודות, קלע את כל 11 הראשונות). דוראנט היה דוראנט ביום בינוני. אבל היה בקבוצה הערב בשלושה רבעים משהו שהראה לי שיש להם את מה שצריך נגד כל קבוצה שהיא.

משך שלושה רבעים היא הייתה מה שאלופה צריכה להיות: דומיננטית. משחקת בקואורדינציה ובחוסר מאמץ. הכל הולך EFFORTLESS. הם שיחקו כקבוצה המראה ללא ספק שהיא-היא הדבר. בשלושה רבעים אלה, כשהיא פתחה 22 הפרש, ראיתי את אלופת ה-NBA לעונה זו.

אבל אז הגיע סוף הרבע השלישי והרבע הרביעי – תחילה עם קיירי אירוינג וקווין דוראנט יושבים על הספסל, ואז איתם על הפארקט, פתאום המשחק הפך ל-HOT POTATO, והנה 6 הפרש. אלוהים! האם הנטס עוד תפסיד היום ותסיים את העונה?

קיירי ודוראנט דאגו שזה לא יקרה.

אבל גיליתי היום שכדי שהנטס תיקח אליפות היא חייבת את בן סימונס. אני מבטיח לכם שהם יצטרכו את בן סימונס, ואני מאמין שנאש, דוראנט, ואירוינג יודעים זאת. הנטס היא קבוצת הגנה בינונית מאד ואני מאמין שעוד לפני סיום חצי גמר המזרח הוא כבר יעלה לשחק. חייבים אותו כדי לתת 'אוווממפפפ' להגנה, ואז הנטס מסודרת לאליפות. אני מכיר את הבדיחות שכמה גולשים בינוני-הבנה זורקים על בן סימונס. אז אני אומר לבינוני-ההבנה האלה שללא בן סימונס אין לנטס אליפות. ההגנה שלהם תישבר בשלבים הסופיים כשהכדורסל הופך למלחמה אמיתית

נראה מי יצחק אחרון. אני מקווה רק שסטיב נאש הוא מאמן טוב מספיק כדי לדעת כיצד לשחק את בן סימונס.

3. הסאנס של העונה שברו את כל שיאי הסאנס הקודמים. אבל אני שואל דוגרי את עידו גילרי וגיא רוזן אם זה מאיית 'אליפות'. (כי אחרת…)

קרדיט לתמונה: SB NATION
בתמונה אתם רואים של שלוש תקופות הזהב של הסאנס. תקופות הזהב של צ'ארלס בארקלי וסטיב נאש הסתיימו ללא מדליית זהב. האם תקופת הזהב הזו של דווין בוקר ושות' תביא סוף-סוף את האליפות המיוחלת?

הסאנס היא בת 54 שנים הקיץ. היו לה קבוצות מצויינות רבות, אבל העונה הזו, עונת 2021-22 עושה רושם, בינתיחים, כטובה מכולם. הקבוצה הזאת של דווין בוקר, כריס פול, ואייטון נראית – לפחות היום – כ-CLASS ALL THEIR OWN. עם 63 נצחונות הם היחידים בליגה העונה להגיע למספר זה, ובעשותם זאת הם שברו מספר שהפך SACRED ממש – מספר 'קדוש' כמו ה-4 דק' בריצת מייל לפני כמה עשדרות שנים שרוג'ר בניסטר סוף-סוף שבר.

הפיניקס סאנס של העונה שברו מספר קדוש זה. האם חציית המחסום הפסיכולוגי הזה נותן להם אקסטרה מוטיבציה לזכות סוף-סוף באליפות המיוחלת שב-SUN VALLEY בו שוכנת העיר פיניקס חולמים עליה כבר 54 שנה?

הפוסט הזה משתמש בחומרים מהפוסט המצויין של ג'ון וויטה (https://www.brightsideofthesun.com/2022/4/6/23000255/phoenix-suns-set-franchise-record-with-63rd-win-nba) השואל אותה שאלה שאני בטוח שעידו וגיא שואלים, אובדי NBA במיליונים שואלים, ואני שואל: האם עונת השיא המצויינת הזו תביא סוף-סוף את האליפות?

המספר 62 הושג רק פעמיים בכל ההסטוריה של הסאנס, פעם עם בארקלי בעטנת 1992-3, ופעם עם נאש בעונת 2004-5. הקבוצות של בארקלי ונאש עשו זאת במשחק ה-81. הסאנס של העונה עשו זאת במשחק ה-76 נגד גולדן סטייט. ואז בט הנצחון נגד הלייקרס שנתן לסאנס את המספר ה-63 המיוחל, והיה זה משחק עם שביעת רצון כפולה כי הוא גם הוציא את הלייקרס מהפלייאין.

3. תקופת צ'ארלס בארקלי

קרדיט לתמונה: SB NATION

צ'ארלס בארקלי, ה-MVP החדש, עשה הכל לנצח 62. אבל את ה-63 הקבוצה הפסידה נגד דנבר! ומה בקשר לאליפות? לכאן הגיע שחקן בשם מייקל ג'ורדן שהרס לפיניקס סאנס ולבארקלי עונה שיכולה הייתה להיכנס להיסטוריה כאחת הגדולות.

4. תקופת סטיב נאש

קרדיט לתמונה: SB NATION

לקבוצה הזו היה ]פחות צ'אנס להגיע ל-63 נצחונות מאשר לקבוצתו של צ'ארלס בארקלי. אבל היה לה צ'אנס גדול יותר לקחת את האליפות ממיי'קל ג'ורדן, אילולא הפציצה הארורה שרוסרט הוריי גרם חסטיב נאש בדמר המערבי. עם סטיב נאז, אמרה סטודמאייר, שון מריון, ג'ו ג'ונסון, וקוונטין ריצ'רדסון התעופפו. ללא סטיב נאש הם היו כמו יונה חסרת כנף. סיום מר ביותר לקבוצה שנראתה מוכנה לתת למייקל את הקרב המר בחייו.

5. העונה הזאת, עונת 2021-22, היא הטובה ביותר בהיסטוריה של הסאנס (ואין מייקל בדרך)

הסאנס של העונה היא הקבוצה הטובה ביותר בליגה, ולדעתי גם אחת הטובות בעשור הזה (לא שכחתי אותך גולדן סטייט!) עם חמישייה פלוס 3-4 שחקני רוטציה הנראים לי הטובים ביותר כמיקשה אחת, אם כי החמישייה הטובה ביותר של הווריורס הייתה כמובן טובה יותר. אני מדבר על שמונה שחקנים: חמישייה פלוס רוטציה:

דווין בוקר, מיקל ברידג'ס, כריס פול, דיאנדרה אייטון, וג" קראודר כשמישייה, ואז שני הקמרונים – קמרון ג'ונסון וקמרון פיין, וטורי קרייג (הישנו סכוי שפרנק קמינסקי יחזור בזמן?) הם, לדעתי, יריב שווה משקל לווריורס בטיבה, עם הבדל קטן שהוא עצום: טבעות על אצבעות השחקנים.

כדי שנשווה את הסאנס הזאת לווריורס של 2015, 2017, ו-2018 עליה לקחת אליפות העונה. שום תרוץ לא יתקבל – אפילו פציעה. הסאנס של 2022 חייבת להראות לנו את הכסף, נקודה!

בוקר מסיים את המשחק האחרון ומיד חותם על גופייתו ונותן אותה ךאל מקוי, אגדת השידור של הסאנס

6. מה מלמדת ההיסטוריה?

העונה הרגילה היא ITS OWN ENTITY. לא משנה כמה גדול ונפלא היית בעונה הרגילה, אם הסאנס ייכשלו בפלייאוף, הם ייכנסו להיסטוריה כ-"קבוצת הסאנס הטובה ביותר בעונה הרגילה" ולא "קבוצת הסאנס הטובה מכולם". ההיסטוריה קרה כקרח, קומראדים. היא לא מתחשבת בפציעות ופאשלות של שופטים. הדבר היחיד שההסטוריה זוכרת היא שם האלופה.

הנה ההסטוריה של קבוצות עם 63 נצחונות בעונה הרגילה:.

בכל ההסטוריה של ה-נבא, 33 קבוצות הגיעו ל-63 נצחונות. אני יודע טוב בדיוק כמו גילרי ורוזן שלמה שהיה בעבר אין כל השפעה על מה שיהיה הפעם, אבל בכ"ז מעניין לתת מבט בכמה פעמים קבוצות עם מספר נצחונות מסויים זכו בתואר האליפות:

  • 63 wins = 12.5%: 8 teams have ended their regular season at 63 wins. Only one of those teams have won a championship: the 1988-89 Detroit Pistons. The 1984-85 Boston Celtics were the only other 63-win team to make Finals appearance.
  • 64 wins = 0%: Of the four teams to ended their season with 64 wins, none of them won a title. Shocked emoji! Two of the four didn’t make the NBA Finals.
  • 65 wins = 75%: Four teams have landed on this mark. Three of them won titles.
  • 66 wins = 75%: Four teams landed here as well. And three of them won a ring too.
  • 67 wins = 71%: Seven times a team have finished with 67, and 5 teams won a ‘chip.
  • 68 wins = 50%: Two teams ended at 68. The 1966
  • 67 Philadelphia 76ers won a ring, the 1972-73 Celtics did not.
  • 69 wins = 100%: Two teams, two rings.
  • 70+ wins = 50%: The 1995-96 Bulls ended with 72 wins and a championship. Twenty years later, the 2015-16 Golden State Warriors leapt them for the greatest regular season in NBA history. They lost in seven games to the Cleveland Cavaliers.

בקיצור, פיניקס סאנס חייבת לנצח את הפלייאוף כדי שנשבץ אותה עם הקבוצות הגדולות באמת.

THE PHOENIX SUNS MUST SHOW US THE MONEY THIS TIME!


(אילו הייתי עידו גילרי או גיא רוזן הייתי עונה לדוק מנחם לס):

"מנחם. אתה טועה בגדול. בחיים זה לא תמיד המטרה הסופית. מה שהרבה פעמים יותר חשוב מהמטרה הסופית זה ה-JURNEY – הדרך אל התואר. אלה ההנאות, האכזבות, מה שלמדת, היכן השתפרת, כיצד תהיה מוכן יותר בשנה הבאה!"

(אבל אני לא עידו או גיא, אז אני לא אומר זאת).

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
84 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא רוזן
13/04/2022 6:08:41

ההבדל הכי גדול בין גרסה זו של הסאנס לאלו של 93' או 05' הוא שהקבוצות ההן נתנו את עונת הניצחונות הגדולה בעונה הראשונה אז הגיע לקבוצה הכוכב החדש (נאש, בארקלי).
לסאנס זה המשך של תהליך שהתחיל בעונת הבועה עם הצגה מרשימה באותו מפגש בועה, המשיך בעונה שעברה עם העפלה מפתיעה לפיינלס, והעונה לראשונה מאז שהסאנס קיימים, הם מתחילים פלייאוף כפייבוריטים (ב-05 אלו היו הספרס שנבחרו כפייבוריטים, ב-93 אלו היו הבולס).
הבדל שני גדול לא פחות, וחשוב יותר –
לקבוצה הזו יש הגנה. הסאנס כבר שנתיים רצוף היא אחת מקבוצות בהגנה הטובות בליגה. מה שאנשים במיוחד בהגנה של הקבוצה זו היציבות. יש לנו הגנת פרימטר אדירה בהנהגתו של ברידג'ס,
שנותן עבודה בשקט וביעילות מופתיים.
יש לנו הגנת פנים טובה מאוד בראשותו של אייטון שהוא מהסנטרים הבודדים שיודעים לשלב יכולת להתמודד בצבע מול פיזיות לצד יכולת להחליף על שחקן נמוך.
ההבדל השלישי הוא העומק. אין עמדה שאין לנו לפחות שחקן אחד טוב שנמתין לתרום –
פיין כרכז.
שמט בקלע.
ג'ונסון וקרייג בעמדות הפורוורד.
מגי סנטר.
נוסיף את התוספת של ביומבו והולידיי במהלך העונה,
ואנחנו מקבלים עומק מרשים.
ההבדל האחרון זה בוקר. סגנון משחק תפור לפלייאוף. כאשר הכל תקוע, אם יש לך שחקן שהלחם והחמאה שלו זה המיד ריינג', זה יתרון יחסי אדיר.
.
טפו, טפו, טפו.
.
מה יהיה?
הניחוש שלי הוא מספר מקרים של התקף לב,
מעט התקפי חרדה,
אבל אני מחזיק (בקושי רב) בתקווה שהשנה אצליח להימלט מדיכאון…
.
בוקר טוב, מנחם.
איזה כיף קצת סאנס על הבוקר.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/04/2022 6:42:05

תודה גיא ומנחם, אני חושב שכל אוהד סאנס יסכים איתי שזוהי הקבוצה החזקה והשלמה בהיסטוריה שלכם, עומק הגנה כשרון ועכשיו גם נסיון פלייאוף. אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל כל דבר חוץ מאליפות לקבוצה הזו ייחשב אכזבה.
.
לסאנס הנוכחיים יש כל כך הרבה כלים לקבור אותך . הנעת כדור, משחק בידודים של בוקר ברגע שהתקפה נתקעת (כמו שקרה מול מילוןקי), פיקאנדרול קטלני להחריד, גם הגנת חילופים לא יכולה לעבוד שאייטון שם.

asaf
13/04/2022 9:24:38

תודה מנחם על המעורב. גיא כל מילה שלך על הסאנס הזו מדויקת , ראוי שייגמר באליפות, הלוואי ויקרה.

עידן
עידן
13/04/2022 11:04:52

+1
על הכל

Avri
Avri
13/04/2022 14:01:48

במילים אחרות, עונה בה הכוכבים פשוט הסתדרו בצורה אופטימלית ונשמע ה'קליק'. פעם אחרונה שאני זוכר שזה קרה לקבוצה בצורה כל כך ברורה היה עם הדאבס (לא באותה ליגה) או בוסטון של גארנט.

thetroll
thetroll
13/04/2022 17:19:41

אין מגיע בספורט וצריך לקחת.
אבל אם יש מגיע אז זה רק לסאנס.
קבוצה יעילה מאוזנת נחושה וצנועה.
שיהיה לכם בהצלחה.

דן רוזנבלום
13/04/2022 6:16:41

אחלה מעורב למשכים קום!
נקווה שיצא משהו בברוקלין מלבד יריות בסאבווי כי באמת נמאס מהכשלונות שלהם…
הסאנס קבוצה נפלאה שאני אשמח מאוד לראות זוכה בגביע. זה יהיה טוב לכדורסל ולנוער.
אחלה נתון על אבדיה. כבוד.
יאללה, לעבודה!

idk
idk
13/04/2022 7:40:33

"הסאנס של העונה היא הקבוצה הטובה ביותר בליגה, ולדעתי גם אחת הטובות בעשור הזה (לא שכחתי אותך גולדן סטייט!)"
.
מעניין אם רק אני זוכר שכינית את הקבוצה "אוברייטד" ובמשך כל העונה הזו והקודמת פקפקת בהם 🤔

עידו גילרי
13/04/2022 7:44:49

ריגשת עם התמונה של אל מקוי, הקול של ילדות ה-NBA שלי.
מכיוון שמשחקי הבית היו מוחשכים בתקופה ההיא בשוק המקומי הייתי שומע אותם ברדיו כך שהקול שלו ושל דיק ון-ארסדייל (הסאן המקורי) נצרב. חיכיתי במתח כל פעם לשמוע כל שזאם שלו המבשר על שלשה של מארלי או הורנסק וכל וואם באם סלאם של צ'יימברס. הבן אדם סוס עבודה, מדהים שהוא עדיין משדר (כבר אז לא היה צעיר לדעתי הוא נושק ל-90) – סמל של הקבוצה ואם חייבים לקחת אליפות בשביל מישהו זה בשבילו.

אהרון שדה
13/04/2022 7:46:17

היי מנחם סקרת את 2 הקבוצות שיגיעו אצלי לגמר
אבל לברוקלין המסלול קשה הרבה יותר
גם בגלל המקום וגם בגלל האזור וחוסר הביתיות
כשדוראנט וקיירי בשיאם הם הצמד הטוב בליגה בפער
אבל קשה לי להאמין שהם לא יגיעו מרוטים לגמר ולכן הלכתי על הסאנס

עידו גילרי
13/04/2022 7:47:40

הקבוצה הנוכחית שלנו היא הטובה ביותר שהייתה לנו ואני מאמין שאנחנו יכולים וצריכים לקחת אליפות בשעה בטובה.
מה שכן גם אם נצליח ההשואה לווריורס לא במקום – זו קבוצה בספרות אחרות לגמרי.
ולסיום – אין על הג'רני בדרך כלל אבל השנה – פאק דה ג'רני,שואו מי דה מאני.,

ברוך רובין
ברוך רובין
13/04/2022 7:52:48

מסכים

ארבל חילבה
ארבל חילבה
13/04/2022 12:41:11

מגיגול זריז, שלא עשית כנראה רק כי היית עסוק עם כל החשבונות פייק שלך ותוכנות ריגול למיניהן –
בעוד שבועיים תחגגו לו 89…

עידו גילרי
13/04/2022 12:59:41

כפרה עליו אז ממש חייבים להזדרז…

עידו גילרי
13/04/2022 13:00:20

אני מניח שהתכוונת תגובה אחת מעלה.

עידו גילרי
13/04/2022 13:01:41

כי הג'רני מרגיש זקן אבל לא עד כדי כך…

ארבל חילבה
ארבל חילבה
13/04/2022 13:21:19

אם זה לא היה מצחיק (למי שלא אוהד את פיניקס כבר כמה עשורים), זה כנראה היה די עצוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בן סימונס יגרום להם לעוף מול בוסטון רזיאל מתפלל שהוא יחזור מולם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אם לא יהיו הפתעות מיוחדות (פציעות, קליי עם 11/13 מעבר לקשת, וכאלה) פיניקס תגיע לגמר מול מילווקי, וגם אם אני מעדיף שלא להמר נגד יאניס, הם בהחלט יכולים לנצח. קבוצה אדירה. תודה רבה מנחם.
.
בדו-קרב האקס-פאטים שלנו, פאטי ולמרקוס נגד דרק וייט ואודוקה, אני מהמר על האחרונים.

Berch
13/04/2022 8:09:44

אחלה מעורב
אני לא חובב של קבוצות גלקטיקוס ולכן אני לא על העגלה של הנטס. גם כל ההייפ בתחילת השנה התנגש עם החיבה שלי לאנדרדוגז.
בקיצור, לא בעדם.
אני דווקא בעד שפיניקס יגיעו לגמר המערב אבל שיעצרו שם.
גמר בין פיניקס לפילי ישבור את ליבו של האציל בכל מקרה, וגם את ליבי.
אבל בכל זאת
פילי 🏆

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/04/2022 8:11:35

כיף לראות את הסאנס, נקווה שיספקו פלייאוף היסטורי (עד למפגש מול הסלטיקס…)
תודה רבה על המעורב

פה איתמר
פה איתמר
13/04/2022 8:17:33

מילווקי במזרח כנגד הסאנס.
לדעתי ישברו את הלבבות ויקחו אליפות שנייה.
יכולות הווריורס הינה.
ביכולת המחצית השנייה של העונה (מאז הפציעה של דריימונד) הם לא יעברו את ממפיס.

יהלי אולמר
13/04/2022 8:17:40

תודה רבה מנחם
אם אתה מודד את ברוקלין מול קליבלנד הפציעה חסרת גארט אלן, זה לא מדד, אפילו לא כשהקאבלירס בריאים. בפלייאוף הנטס ימדדו מול מיאמי, הסלטיקס והבאקס

פה איתמר
פה איתמר
13/04/2022 8:18:06

וכמובן מעורב מעולה.
סחטיין על ההומאז לשדר הוותיק.

אשך טמיר המקורי
13/04/2022 8:40:29

הקבוצה הנוכחית כנראה הכי חזקה אבל הקבוצה של בארקלי הייתה הכי מרגשת

Avri
Avri
13/04/2022 12:56:56

בן כמה היית ב1993 שכל כך התרגשת אז?

אשך טמיר המקורי
13/04/2022 14:33:49
Reply to  Avri

בבטן של אמא שלך…

Avri
Avri
13/04/2022 15:15:57

זה אומר שאנחנו אחים?

אשך טמיר המקורי
13/04/2022 15:37:39
Reply to  Avri

יותר שאני אבא שלך

Avri
Avri
13/04/2022 16:41:14

בגרות בביולוגיה יש?

דוקטור רזי הופמן
13/04/2022 13:32:34

אז היית זרעון בן אשך?

Avri
Avri
13/04/2022 14:03:11

זרעון נרגש, אולי בזכות ברקלי ופרץ הרגשות הוא ניצח את הזרעונים האחרים בתחרות.

asaf
13/04/2022 9:27:27

הקבוצה ההיא של בארקלי ו-KJ , אינעל העולם ואחד ג'ורדן שמנעו מהם אליפות (וג'ון פאקינג פקסון(

Alex Rabino
13/04/2022 9:37:39

גם אני אוהד את הסאנס ומקווה שייקחו אליפות השנה. אבל עם כל הכבוד לדווין בוקר וכריס פול, מישהו מוכן להסביר לי מדוע הבעלים של פניקס לא נותן לדיאנדרה אייטון חוזה מקסימום לפני שייברח לו?
לגבי הנטס. מה שהדאיג אותי במשחק אמש זה שסת' קרי סיים את המשחק עם 0 נקודות. הנטס צריכים אותו וטובה שעה אחת קודם.

עידו גילרי
13/04/2022 9:42:41
Reply to  Alex Rabino

אייטון לא יכול לברוח ויקבל מקס או קרוב לזה בקיץ.

אוהד ס"א
13/04/2022 11:20:09

אם אפשר הסבר (חוזר?) למה הוא לא יוכל לברוח אם יוצע לו מקס במקום אחר ופיניקס לא יהיו מוכנים להשוות?

עידו גילרי
13/04/2022 11:21:05
Reply to  אוהד ס"א

במקרה כזה הוא יכול לברוח אבל פיניקס ישוו (אלא אם לסארבר באמת יש איזה משאלת מוות)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/04/2022 18:35:48

חחחחח
באיטו תנוחם

עידו גילרי
13/04/2022 9:43:12
Reply to  Alex Rabino

ואם אתה אוהד פיניקס אז כל שאלה בנוגע לג'ינג'י המעצבן מיותרת…

golan
golan
13/04/2022 9:38:28

תודה על המעורב.
פניקס אכן קבוצה טובה (דגש על קבוצה) עם הגנה, עומק, בלי יותר מדי דרמות .
ואני מקווה מאוד שייקחו אליפות השנה
כי הג'רני הספיק מהבועה דרך שנה שעברה …

Avri
Avri
13/04/2022 10:12:54

הקטע עם בוקר אחד הדוחים. אשכרה הוריד גופיה מיוזעת ומסריחה ונתן אותה לשדר המסכן? ומה קורה עכשיו? מקוי הרי בדילמה איומה – מכניסים את החולצה למכונה? נמחקת ההקדשה וירד הערך הכלכלי של הממורביליה. שומרים אותנטי? אשתך זורקת אותך מהבית כי יש גבול גם למה שהיא מוכנה לקבל.

סתם גילרי, אני צוחק. בוקר הוא אחד המנטשים של הליגה הזאת. רק הפטיש המיותר לקובי קצת לא מובן לי אבל בתכלס מחווה יפה.

etayle
etayle
13/04/2022 10:35:15
Reply to  Avri

https://youtu.be/kUNjz5WewOg
באמת משהו מיוחד.

Avri
Avri
13/04/2022 12:26:03
Reply to  etayle

הוא אחד החמודים בליגה. חייב להיות פרס של מנטש אוף דה ייר, על שם קארים. באותה נשימה אפשר גם להוסיף פרס דוש אוף דה ייר, על שם קובי.

yaniv
yaniv
13/04/2022 14:15:05
Reply to  Avri

קובי אתה יכלת לאהוב אותו או לשנוא אותו הכל לגיטימי אבל דוש הוא לא היה,אם כבר הפרס צריך להיות על שם לברון שהוא הGOAT של כל הדושים ששיחקו איפעם

Avri
Avri
13/04/2022 15:34:14
Reply to  yaniv

אני חושב שקובי מופיע בתמונה במילון ליד ההגדרה של דוש-בג. רק נזכיר אונס וכל מה שמסביב, טבעת בגודל סלע לאשתו, מעשי בריונות כלפי חברים לקבוצה, זה שפיל ג'קסון כינה אותו 'אנ-קואוצ'בל', ומעל הכל, העובדה ששב'ר כאן רואים בו את הגיבור שלהם. הינה ציטוט שנאמר לגביו:
“Kobe was a complete prick,” Chenowith told Pearlman in an interview for the book before Bryant’s death. “Not only is he a douchebag, he’s a douchebag who’s a prick. If he knows he can get something from you, he’ll treat you with respect. If there’s nothing in it for him, he can’t give a sh-t.”.

Avri
Avri
13/04/2022 15:40:51
Reply to  Avri

"I almost won an MVP with Smush Parker and Kwame Brown on my team," Bryant said before Wednesday's 93-75 exhibition loss to Portland. "I was shooting 45 times a game. What was I supposed to do? Pass it to Chris Mihm or Kwame Brown?"
Bryant continued, taking aim at his favorite whipping boy, Parker, calling him "the worst. He shouldn't have been in the NBA but we were too cheap to pay for a point guard. So we let him walk on."

אם זה לא דושבג אז אני לא יודע מה כן

yaniv
yaniv
13/04/2022 16:18:15
Reply to  Avri

אוקי ההגדרה שלנו לדוש שונה כנראה.
ממה שאני מבין ממך דוש אתה מתכוון לבן אדם חרא,מה שבסלנג קוראים מנייאק.
אצלי דושבג הכוונה למישהו שהוא סוג של טמבל,שהמעשים שלו יוצאים מטומטמים או אידיוטים ושהוא מנסה לעשות משהו טוב יוצא לו משהו רע.וקובי אתה רוצה לקרוא לו מניאק אז זכותך לא מתווכח אבל בהגדרה שלי דושבג הוא לא היה אף פעם

עידו גילרי
13/04/2022 16:23:43
Reply to  Avri

chiefly US slang : an obnoxious, offensive, or disgusting person
ואם יש ספק אז תמיד אפשר ללכת על הגדרות פחות פורמליות:
a guy that is a royal jerk and will one day get his. a typical loser jerkface asshole who lies to girls, doesn't know how to be a man and is a big pussy.

עידו גילרי
13/04/2022 16:28:21
Reply to  Avri

בול – זו הגדרה מושלמת…
(איפה רוכשים את המילון הזה).

אור
אור
13/04/2022 16:32:00
Reply to  Avri

חחח, שימושי ביותר לויכוחים באתרי ספורט אמריקאיים

yaniv
yaniv
13/04/2022 16:34:19
Reply to  Avri

זה יותר קרוב להגדרה שלי מאשר של אברי

עידו גילרי
13/04/2022 16:37:25
Reply to  Avri

אהה לא…

yaniv
yaniv
13/04/2022 16:44:06
Reply to  Avri

אז תסביר לי איך זה יותר קרוב להגדרה של אברי? בגלל שהוא משקר לנשים לפי ההגדרה?

Avri
Avri
13/04/2022 16:44:14
Reply to  Avri

מה שגילרי אמר.

אבל מעניין אותי לשמוע ממך – אתה כותב 'אתה רוצה לקרוא לו מניאק אז זכותך לא מתווכח'. זה אומר שאתה לא מסכים איתי?

עידו גילרי
13/04/2022 16:51:19
Reply to  Avri

פשוט כי ההגדרה הרבה יותר קרובה למנייאק מלטמבל…

עידו גילרי
13/04/2022 10:58:01
Reply to  Avri

לא כי טייטום…

Avri
Avri
13/04/2022 12:19:56

תאמין לי גילרי אם יש משהו שמבאס לי את התחת מטייטום זאת השטות הזאת עם קובי שגם ממש לא תרמה למשחק שלו. אגב, גם הוא, כמו בוקר, עושה רושם של בסך הכל ילד טוב.

עידו גילרי
13/04/2022 12:58:27
Reply to  Avri

good kid with a sweet shot.

עידו גילרי
13/04/2022 11:01:40

עוד משהו קטן – הזכרת פעמיים את פרנק קמינסקי (זה חייב להיות איזה סוג של שיא אישי…)
אז רק נגיד שהוא כבר לא עימנו אז השאלה לא רלבנטית. יש לנו איש אחר…

עידן
עידן
13/04/2022 11:06:26

כן.קמינסקי נחתך מפיניקס לפני כמה ימים כמדומני

אשך טמיר המקורי
13/04/2022 11:36:09
Reply to  עידן

חבל, שווה מקס

ארבל חילבה
ארבל חילבה
13/04/2022 12:39:05

טו שה

Avri
Avri
13/04/2022 14:04:01

טו דה לו

Alex Rabino
13/04/2022 15:01:59
Reply to  עידן

אכן הסאנס חתכו רשמית את קמינסקי ב 7.4.22.

NFS
NFS
13/04/2022 14:08:07

פרנק? פרנק שלנו?

אוהד ס"א
13/04/2022 11:17:00

פוסט מצויין.
אני זוכר כמו אתמול את ההפסד של צ'ארלס בארקלי לג'ורדן ב- 93.
פיניקס היתה טובה יותר (כמו תמיד מול היריבות שלה, כשהיא היתה הקונטנדרית). היא הפסידה את האליפות כי היא שכחה לכוון את השעון המעורר אחרי המסיבות של העלייה לגמר וקמה למשחק מס' 4. מול ג'ורדן ופיל ג'קסון זה לוקסוס שאי אפשר היה להרשות לעצמם.
במשחקים 4 ו- 5 הם חזרו לעניינים ודי קרעו לג'ורדן את הצורה, רק בשביל לגלות שיש מצבים שהליגה לא תרשה ואז גם הזברות נכנסו לפעולה.
לגבי פיניקס של 2007, אפשר לבלות שעות בויכוחים אם הורי גמר לפיניקס את הסדרה או דווקא הזברות שהרחיקו להם חצי סגל בגלל שנכנסו למגרש. אני בדיעה שס"א הית הלוקחת את הסדרה בכל מקרה (פיניקס הוא מועדון נאיבי כבר אמרנו), ותאמינו לי שאני אוביקטיבי לגמרי (סמיילי קורץ).
לגבי 2022, אין ספק שפיניקס היא הקבוצה הטובה בליגה היום. זה לא אומר שזה יספיק לאליפות (לאליפות המערב דווקא כן). היא אמנם שילמה את שכר הלימוד בשנה שעברה (היא היתה טובה ממילווקי), אבל נשארה מועדון נאיבי עם מזל רע. אם נצרף את אדון כריס נאחס פול, נגלה שלא יהיה מופרך לשים את הז'יטונים על אלופת המזרח.
אני הימרתי שוב על מילווקי, כי אי אפשר לזלזל בכבוד של אלופים.

עידן
עידן
13/04/2022 11:18:15

רציתי לכתוב תגובה אבל גיא כבר סיכם כמעט הכל.
התהליך שנמשך שנתיים וחצי
העומק המטורף שבכל עמדה יש 2-3 שחקנים טובים
דווין בוקר
הגנה

אני רק אוסיף שמאז גולדן סטייט של דוראנט סטף קליי ודריי פיניקס הנוכחית היא הקבוצה הטובה ביותר בנבא.
יותר טובה מטורונטו 2019 מהלייקרס שלקחה אליפות בבועה ב20 ויותר טובה ממילווקי של שנה שעברה שניצחו את פיניקס שהייתה באמצע תהליך ופחות עמוקה.השנה אם יפגשו בגמר נראה תוצאה שונה.
אני על העגלה של הווריירס מ 2014 וזה לא ישתנה כל עוד סטף קליי ודריי משחקים אבל במקרה של הדחה של הווריירס אני בכל הכוח לטובת פיניקס כי אני חושב שמגיע להם.כן יש מגיע בכדורסל מבחינתי על תהליך נכון על בנייה נכונה על קבוצתיות על הגנה ועל זה שאתה הקבוצה הכי טובה בנבא בעונה הסדירה 2 דרגות מעל כולם.

אלכס דוקורסקי
13/04/2022 13:32:07

מנחם, תודה רבה. הסאנס היא קבוצה נהדרת ואשמח מאוד אם תפסע, יחד עם כריס פול, צעד אחד רחוק יותר לעומת אשתקד.

captain beefheart
captain beefheart
13/04/2022 13:58:37

האיש שלי, ברמת נו בריינר, הוא יוקיץ'. ולכן הקבוצה שלי היא דנבר.
אבל שיחכו לשנה הבאה. השתא רק פיניקס. גם מכל הסיבות שמנית וגם כי היא קבוצה נפלאה.
הנטס יימח שמם, כמו כל גלקטיקוס.
הבאקס ויאניס לחלוטין אמורים להגיע לגמר ויהיו קשים לפיצוח. אמן נקבל הפסד שלהם לסאנס במשחק שביעי (בשתיים שלוש הארכות כמו שרק הסאנס יודעים לתת בפיינלס).

Avri
Avri
13/04/2022 14:05:01

הנטס עושה רושם יתנו לנו בראש בסיבוב הראשון

NFS
NFS
13/04/2022 14:07:05
Reply to  Avri

אל תהיה בטוח.
יש כמה בוסטונאים שרוצים להוכיח לקיירי נקודה כלשהי.

Avri
Avri
13/04/2022 15:34:56
Reply to  NFS

מהפה שלך.

yaniv
yaniv
13/04/2022 14:11:14
Reply to  Avri

דווקא הימרתי עליכם בבארקט.
אני מאמין שמי שעובד קשה בעונה הרגילה ומגיע להישגים יפים בעונה הרגילה יש לו יתרון גדול בפליאוף ועם כל הכבוד לדוראנט וקיירי(ויש הרבה כבוד בעיקר לדוראנט) קשה לי לראות אותם מצליחים לעבור אתכם בסדרה של 7

Avri
Avri
13/04/2022 15:35:46
Reply to  yaniv

דוראנט וקיירי מגיעים אחרי מנוחה במה שנראה כמו כושר אש.

יאיר קורן
יאיר קורן
13/04/2022 14:09:07

תודה רבה! מעניין מאוד. קבוצה חזקה מאוד אבל עוצרים בגולדן סטייט (בתנאי שהיא בריאה).

captain beefheart
captain beefheart
13/04/2022 14:46:28

בגולדן יש הרבה יותר חורים ממה שנראה לעין. השלישיה הפנטסטית מהעשור הקודם כבר מבוגרת. כמעט כל הסאנס זה רגליים צעירות. הישיש כריס הוא וטראן במובן הכי טוב של המילה והחיסרון היחיד בקשישותו הוא פוטנציאל ההיפצעות.

NFS
NFS
13/04/2022 14:11:59

מייקל ג'ורדן כל כך טוב שגם ב-2004/05 כשהוא לא היה בליגה, הוא האיש שעמד בין פיניקס לבין אליפות.

captain beefheart
captain beefheart
13/04/2022 14:20:35
Reply to  NFS

גם אני חייכתי. מייקל הוא הצ'אק נוריס הבא.

רועי ויינברג
13/04/2022 16:35:30

מעולה מנחם. שנה קשה מבחינת תחזית, יש איזה 4-5 קבוצות שאפשר לדמיין עם האליפות. אני כן חושב שזאת תהיה פיניקס אבל מאוד קשה לדעת, בשאיפה מיאמי

עמיחי קטן
13/04/2022 16:54:50

תודה מנחם.
במערב פיניקס היא המועמדת המובילה, אבל מילווקי אצלי ראשונה

ירון, החלום
ירון, החלום
15/04/2022 1:34:37

בס"ד
בהצלחה לפיניקס.
אבל זהירות מפציעות… מישהו אמר כריס פול?