מוצ"ש נטול דרמה ומלא בנקודות/ צ'יקו

ערב קצר של כדורסל נתן לנו מנוחה ובלי הפתעות מיוחדות. משחק הפלייאין הראשון במערב כבר מוכן כאשר הפליקנס והספרס הפסידו הערב ויקבלו את המקומות האלו.

לדעתי הפלייאין במערב העונה הוא טעות. לא הגיוני ששתי קבוצות שהמאזן שלהם שלילי יוכלו להיכנס על חשבון קבוצות עם מאזן חיובי. וזה אפילו לא קרוב.

פילדלפיה (31-50) – אינדיאנה (56-25): 120-133

כבר ברבע הראשון פתחו הסיקסרס יתרון 14 ומכאן הם שטו אל עבר הניצחון.

אמביד קלע 41 וקטף 20. הארדן קלע 22 ומסר 14. האריס ומקסי 18, גרין 15.
בריסט 20, הליבארטון 19, ג'קסון 16, וושינגטון 15, מקונל והילד 12.

ממפיס (25-56) – ניו אורלינס (45-36): 114-141

פער 12 ברבע הראשון שעלה ל-17 במחצית ואז מגיע רבע של 55!!!! נק' של ממפיס שמשאיר אבק לפליקנס.

ברוקס 23, מוראנט 21 לצד 9 אס'. קלארק 20, ווילאמס 19, ביין 18, מלטון וגארן ג'קסון 12 כ"א. טיוס ג'ונס זרק רק זריקה אחת והחטיא אותה, אבל מסר 8 אס' ב-15 דק'.
מקולום 16, הרננגומז 15, הייז 13, אלבארו 12.

סאן אנטוניו (47-34) – גולדן סטייט (29-52): 100-94

פול וקאמינגה 18 כ"א. וויגנס 15, גרין (13 רב' 8 אס') וביאליצה 12 כ"א.
לוני ווקר 24, ג'ונס 15 פרימו 14 וריצ'רדסון 10.

קליפרס (40-41) – סקרמנטו (52-29): 98-117

רבע ראשון נהדר של הקליפרס נתן להם יתרון 15 ומשם שטו לסיום.

פול ג'ורג' קלע 23 מסר 12 וקטף 8. פאוול 20, זובאץ עם 15 נק' 12 רב'. מוריס 11 הארטנשטיין וקאנרד 20 מחולקים.
מיטשל 22, ליילס 15, ג'ונס 12 וקוטה 10.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
125 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/04/2022 10:06:41

תודה רבה על הסיקור, יאללה שיתחיל כבר הפלייאוף/אין

דה שוט
10/04/2022 10:08:42

הערה טובה לגבי הפלייאין במערב צ׳יקו – היו צריכים לקבוע פער מינימום. זה באמת בדיחה.

Dor
Dor
10/04/2022 10:15:23
הגב ל  דה שוט

מבחינת ההוגנות רף מינימום נשמע צודק אבל ההפרש בין הקליפרס לפליקנס לדוגמא לא גדול והפלייאין נותן טעם לעוד קבוצות לשחק עד השניה האחרונה וככה יש הרבה פחות קבוצות שיוצאות לחופש במרץ

דה שוט
10/04/2022 10:26:37
הגב ל  Dor

ההפרש ביניהן הוא 5 משחקים שזה אומר שבעבר המאבק הזה היה מוכרע בערך 8 או 10 משחקים לפני הסוף. זה הפרש גדול.
יש כל מיני דרכים לגרום לקבוצות להילחם עד השנייה אחרונה – אבל זה לא אומר שהן ספורטיביות.
🙂

עמיחי קטן
10/04/2022 10:35:00
הגב ל  דה שוט

באותה מידה יכול להיות פער של 5 משחקים, או יותר, בין מקום 7 למקום 8 או בין מקום 5 למקום 6.

דה שוט
10/04/2022 11:16:18

נכון – אבל הפלייאוף הוגדר מזמן על פי 8 ראשונות כדי ליצור סדרות רבע, חצי וגמר איזורי. מעבר לזה – מקומות 7 ו-8 לא מתחרים זה בזה.
אין סוף לתרגילים שאפשר לעשות כדי "ליצור עניין" – כאמור הם לא תמיד ספורטיביים. אפשר למשל להחליט שבעשרת המשחקים האחרונים של העונה – כל קבוצה שמנצחת קבוצה מעליה בדירוג – תקבל בונוס על הניצחון והוא ייחשב לה כמו שני נצחונות. אתה יודע כמה עניין ודרמה זה ייצור?

עמיחי קטן
10/04/2022 11:24:27
הגב ל  דה שוט

מאז ומעולם, השיטה קבעה שהפער בין המאזנים של קבוצות לא רלוונטי, ואני לא רואה שום סיבה לשנות את זה.

אשך טמיר המקורי
10/04/2022 15:48:53
הגב ל  דה שוט

ניקוד לפי צבע נעליים

דה שוט
10/04/2022 16:18:28
הגב ל  דה שוט

עדיף על הפלייאין במערב
🙂

etayle
etayle
10/04/2022 13:33:43
הגב ל  דה שוט

אני חשבתי על לתת לקבוצה נקודה על כל נצחון עודף שיש לה על מי שמתחתיה.

דה שוט
10/04/2022 15:11:46
הגב ל  etayle

רעיון יצירתי 🙂
כמו שאמרתי יש לא מעט דרכים להכניס מתח ועניין בסוף – אבל הן לא תמיד ספורטיביות או ברוח הכדורסל

gonzi
gonzi
10/04/2022 20:03:54
הגב ל  דה שוט

אבל זאת המטרה של הפלייאין…
ליצר עניין בלי זה כל הקבוצות ממקום 9 ומטה היו מאבדות עניין כבר לפני חודשיים.

עמיחי קטן
10/04/2022 10:16:04

תודה שחר.
אני לא מסכים לגבי מה שכתבת על הפליי-אין. שיטת המשחקים מבוססת על זה שקבוצה מערבית מתחרה בעיקר נגד יריבות מערביות (52 מתוך 82 המשחקים), ולכן גם שאלת ההעפלה שלה לשלבים הבאים תלויה במערב ולא במאזן. השיטה שמגדירה פער כדי שיהיה משחק פליי-אין (מה שהיה לפני שנתיים) הייתה נכונה לשעתה כתוספת מאוחרת של אמצע העונה שנועדה לפצות על משחקים שבוטלו, אבל אין שום סיבה לשמר אותה בליגה שבנויה על זה שמה שחשוב זה הדירוג בטבלה ולא המאזן הספציפי.

אבג
אבג
10/04/2022 10:24:31

חייב לאמר שבפלייאין נותן הרבה עניין לתקופה שבדרך כל לא מעניינת אף אחד וגם לקבוצות שלא מעניינות.
פתאום משחק לייקרס פליקנס הוא משחק העונה.
אני בטוח שגם משחקי הפלייאין עצמם יהיו מעניינים.

עידו גילרי
10/04/2022 10:53:15

וגם זה קרה הלילה – ג'ורדן רוצה לשאקטין ..
https://twitter.com/BleacherReport/status/1512987721416859657?s=20&t=TIIygyfj9_6mCWxulcsocg

אור
אור
10/04/2022 12:03:52

העיקר ששרקו עבירה, כמה מפתיע

עמיחי קטן
10/04/2022 12:08:12
הגב ל  אור

היה צ'אלנג' של פופ ותיקנו את זה

אור
אור
10/04/2022 12:09:15

תודה

אשך טמיר המקורי
10/04/2022 15:51:39

כשאין גרביים בסביבה קצת יותר קשה לנצח את הצ'אלנג'ים האלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

בWWE זה עבירה.

אור
אור
10/04/2022 16:12:05

נאלץ להסכים

אשך טמיר המקורי
10/04/2022 15:50:45
הגב ל  אור

הגרב יצאה ב-6 עבירות

אור
אור
10/04/2022 16:14:35

🙂

יהלי אולמר
10/04/2022 11:33:54

תודה ציק'ו.
ממפיס אלוהים ישמור אותה עם 55 נקודות ברבע, ומכאן עולה השאלה מה שיא הנקודות לרבע לקבוצה?

עמיחי קטן
10/04/2022 11:35:03

58 אם אני זוכר נכון

עידו גילרי
10/04/2022 11:50:54

קליפרס בהפסד כמובן…

עמיחי קטן
10/04/2022 11:53:44

ניצחו 58- 23 את הרבע האחרון ועדיין הפסידו…

עידו גילרי
10/04/2022 11:58:34

how brave(s)…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10/04/2022 12:04:13

באיזה משחק ומה הייתה התוצאה ומתי והיכן?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10/04/2022 12:34:55

האם אפשר לראות חלוקה לרבעים?

עידו גילרי
10/04/2022 12:36:01

אם משתמשים בעיניים אז בהחלט כן. זה מופיע לך שם בליין סקור.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10/04/2022 13:02:52

בוב קאופמן היה יהודי ששיחק ב-7 עונות ו-525 מש' בנב"א. בעונתיים הראשונות והאחרונות שיחק מעט והשיג מעט אך בשלוש האמצעיות היה איכותי עם 19 נק' (20.4, 18.9, 17.5) ב-49% מהשדה (47.1, 49.7, 50.5) ו-77% מהקו (74, 79.5, 78), 10.7 כ"ח ו-4.5 אס' ב-38.93 דק' (35.6, 41.6, 39.6) ב-232 מש' מתוך ה-525 ששיחק).
https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%95%D7%91_%D7%A7%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9E%D7%9F

asaf
10/04/2022 12:27:33

בדיוק באתי לשאול באיזה פיגור נכנסו לרבע האחרון שהפסידו למרות פער כזה ..
הקישור שלך ענה לי את התשובה עמיחי.

עידו גילרי
10/04/2022 11:56:59

לכבוד המשחק של אמביד נציץ קצת על משחקי ה-40/20. בחידון לא נושא פרסים.
קודם כל נשים את השנים המוקדמות בצד כי אז שחקן היה עולה על הפרקט וזה היה עניין שגרתי. אפילו אם נשים את ווילט בצד אז עד לאיחוד בין הליגות היו יותר שחקנים שהגיעו ל40 נקודות ו-20 ריבאונדים במשחק מבכל השנים אחרי.
בסך הכל 21 שחקנים הצליחו להגיע להישג מאז האיחוד ועבורם נפתח את החידון:
1. מי השחקן הכי נמוך להגיע להישג (אוסקר רוברטסון כאמור לא נכלל)
2. מי השחקן הכי גרוע שהגיע להישג (אמנם לא תשובה חד משמעית אבל מעניין לראות את התשובות).
3. מי קלע הכי הרבה נקודות וכמה במשחק 20+ ריבאונדים (מזכיר מאז האיחוד אז אין ווילט…)
4. מי לקח הכי הרבה זריקות במשחק 40/20 (לא בהכרח התשובה שחשבתם עליה).
5. מי השיג הכי הרבה משחקי 40/20 מאז האיחוד.

thetroll
thetroll
10/04/2022 13:05:11

תודה עידו. מהמר שהתשובות לשאלות 1 2 3 4 (הכי נמוך הכי גרוע קלע הכי הרבה וזרק הכי הרבה) זה מאפיינים של אותו שחקן : ראסל ווסטבריק.
לגבי שאלה 5 מי השיג הכי הרבה משחקים כאלה אני מהמר שזה לא ראסל ווסטבריק.

עידו גילרי
10/04/2022 13:07:21
הגב ל  thetroll

יצאת עם אחוזים יותר גרועים משל ראסל ווסטברוק למרות שזו הזדמנות טובה להזכיר שהוא השני בהיסטוריה עם משחק 20/20/20

thetroll
thetroll
10/04/2022 22:02:19

יפה מאוד 20/20/20.
בכל מקרה התפנתי מעיסוקי וקראתי את התשובות ואת השרשור הארוך שנוצר פה באמת שאין לי מושג איך לא קפץ לי מיד שאק לראש בתגובה לשאלה הראשונה שלך (השחקן הכי נמוך שהגיע להישג). קורה. לילה טוב.

yaniv
10/04/2022 13:25:01

תשובה ל2 אנחש אנדרה דארמנונד

עידו גילרי
10/04/2022 13:26:25
הגב ל  yaniv

זה ניחוש יפה אבל הוא מעולם לא הגיע ל-40 נקודות.

עמיחי קטן
10/04/2022 13:33:01

3 אני מניח שזה שאק ו-2 אני אלך עם קארול או מייק גמינסקי.

עידו גילרי
10/04/2022 13:35:52

אכן שאק ואיך אתה משווה את קארול לגמינסקי? אני בחרתי גמינסקי

עמיחי קטן
10/04/2022 13:38:10

כנראה מושפע מהטרייד שהווריורס עשו כדי להשיג אותו

Yinon Yavor
10/04/2022 13:37:55

מנחש שהתשובה האחרונה זה שאקיל אוניל.
גם תשובה 3. אם אני זוכר נכון היה לו משחק של 60 נקודות ו-20 ריבאונד, אבל לא חותם על זה (כלומר – אצל אברי גלעד איפה שצריך לפצל כסף בין תשובות, הייתי שם 80% מהכסף על שאק).

עידו גילרי
10/04/2022 13:39:00
הגב ל  Yinon Yavor

קיבלת את הכסף על שאק ב-61 . אבל ממש לא בזריקות

Yinon Yavor
10/04/2022 14:17:08

לא כתבתי זריקות בהקשר של שאק. כתבתי על כמות המשחקים (זו השאלה האחרונה שלך).

עידו גילרי
10/04/2022 14:23:26
הגב ל  Yinon Yavor

🤦🏼‍♂️סורי.
אבל גם כאן זה לא. אבל בחירה מעולה (מקום שני).

אור
אור
10/04/2022 15:47:19

גם חשבתי שאק גבוה ברשימה אבל יש יותר מדי שחקנים מאז האיחוד שאני לא כזה יודע מה הסטטיסטיקות שלהם

עידו גילרי
10/04/2022 15:48:17

זה לא שחקן שתגיד – מי?

אור
אור
10/04/2022 15:57:32

ברור אבל אני מניח שזה מישהו מלפני תקופת הסנטרים שהתחלתי לצפות כמו שאק האקים רובינסון וכו ולא יודע בדיוק מי זה יכול להיות. אז האקים? רובינסון? דווייט הווארד? קווין לאב? (סתם)

עידו גילרי
10/04/2022 16:00:15

יש לך עוד קח עוד קצת רברס…

עידו גילרי
10/04/2022 16:09:15

אגב יפתיע אותך אולי לדעת שרובינסון לא חבר מועדון.

אור
אור
10/04/2022 16:10:51

תקן אותי אם אני טועה אבל הוא באמת לא היה קלע גדול 🙂

עידו גילרי
10/04/2022 16:12:31

תגדיר קלע…
דווקא ה-20 ריבאונד יותר הגבילו אותו כאן (מעט משחקים).

אור
אור
10/04/2022 16:14:10

אוקיי אז תיקנת

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
10/04/2022 17:07:12

https://www.basketball-reference.com/boxscores/199604280SAS.html
אם כוללים פליאוף הוא כן

עידו גילרי
10/04/2022 17:08:29

כן, כללתי רק עונה סדירה.

עמיחי קטן
10/04/2022 13:39:54
הגב ל  Yinon Yavor

ראיתי לפני כשנה וקצת, כשווצ'ביץ' רשם משחק של 40 ו-19, שלאורלנדו יש 3 שחקנים שעשו את זה עם שאק והווארד ליד ווצ'ביץ', ומישהו שאל האם יש עוד קבוצה כזאת – אז התשובה הייתה שללייקרס יש 3 שחקנים עם משחק של 60 ו-19 בעברם – ג'ורג' מייקאן, אלג'ין ביילור ושאק.

עידו גילרי
10/04/2022 13:41:02

ודיוויס…

עידו גילרי
10/04/2022 13:42:42

אהה סליחה חשבתי שהתכוונת ל 40/20

עמיחי קטן
10/04/2022 13:43:07

דיוויס הגיע ל-60 בלייקרס?

עמיחי קטן
10/04/2022 13:43:31

40/20 אני זוכר שהיה לו נגד ממפיס

עידו גילרי
10/04/2022 13:47:58

כמה מועדונים אתה מכיר עם 5 שחקנים שהגיעו ל-60…

עידו גילרי
10/04/2022 13:52:13

בעצם 6 לא ספרתי את ווסט

The Ljos of the Rings
10/04/2022 14:45:51

בזריקות – וובר?

עידו גילרי
10/04/2022 14:46:55

👏👏👏

עידו גילרי
10/04/2022 14:48:56

אחד המשחקים הגדולים בקריירה שלו. שהוא קלע יותר מחצי מהנקודות ולקח בערך חצי מהריבאונדים של הקבוצה אבל נשאר לגמרי בלי אוויר בהארכה כדי להיכנע לחבורה של רג'י מילר.

Yinon Yavor
10/04/2022 14:49:25

הכי הרבה זריקות אני מהמר על כריס וובר.
זכור לי שבצמרת רשימת המשחקים של הכי הרבה זריקות לשחקן במשחק בודד, בין כל משחקי הקובי'ז ודומיו, יש outlier מפתיע בדמותו של כריס וובר (נדמה לי משחק של 47 זריקות, אבל שוב – לא לתפוס אותי במילה…). מאמין שעם כזאת כמות זריקות הוא הגיע ל-40 נקודות, ומנחש שאולי גם קטף הרבה ריבאונדים באותו משחק.

עידו גילרי
10/04/2022 14:50:06
הגב ל  Yinon Yavor

אחחח , כמה דקות וחלפה לה תהילת עולם….

Yinon Yavor
10/04/2022 14:51:12
הגב ל  Yinon Yavor

עכשיו אני מופיע כמה דקות אחרי Ljos אז מי יאמין לי שכתבתי את זה לפני שעשיתי Refresh….
)-:

Yinon Yavor
10/04/2022 14:52:10
הגב ל  Yinon Yavor

אז ככה הרגיש לייבניץ…

עידו גילרי
10/04/2022 14:53:02
הגב ל  Yinon Yavor

חחח…

עידו גילרי
10/04/2022 14:53:23
הגב ל  Yinon Yavor

נו, נשאר לך הכי נמוך…

עידו גילרי
10/04/2022 14:54:04

וגם הכי הרבה משחקים…

asaf
10/04/2022 12:25:54

תודה צ'יקו. ממפיס השוותה את שיא המועדון לנצחונות בעונה ויש לי תחושה שיישבר הלילה מול בוסטון שממש לא רוצים מקום 2 ומפגש עם הנטס כנראה בסיבוב הראשון…

עידו גילרי
10/04/2022 12:28:21
הגב ל  asaf

דווקא נראה לי הפוך. ג'ה לא ישחק בטח בבק-טו-בק ובכלל עדיף להם לתת לחברה לנוח כשהסלטיקס כן ירצו יתרון ביתיות לסיבוב שני.

asaf
10/04/2022 13:19:44

הגיונית כן, מעשית הסיכוי לסיבוב שני בכלל הרבה יותר קטן בסדרה מול הנטס מאשר מול הבולס או טורונטו,
סוג של ביצה ותרנגולת או שערבתתי פה ביטוי לא קשור בעצם???

עידו גילרי
10/04/2022 13:21:45
הגב ל  asaf

לפי הלחישות מסביב יש להם בעיה עם טורונטו כי ג'יילן בראון לא לוקח בוסטר…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקנדים המפגרים עוד לא ירדו מזה אה? לא יודע איך אזרחים לא עושים שם בלאגן.
עכשיו הם בכוונה נשארים עם זה שיהיה להם יתרון 🙂
מעניין למה הליגה נותנת לזה יד הרי הליגה בארהב ואם הקנדים לא מיישרים קו…..
בכל אופן בתור פילי מקווה לקבל את הראפס שקצת נוכל להתחזק ולפתח קשיחות כי אנחנו סופט בייבי סופטטטטטטטטט לייק שייט. אז או שנקבל מהנגרים האלה בראש או שנקרצף אותם ונפתח עמידות לגירסה יותר משודרגת שלהם מיאמי. תכלס מקום אמור אמור להיות קליר פאת לגמר במזרח המזרח אבל כמו שאמרתי אנחנו סופט בייבי סופטטטטטט
והארדן הפך לראס 2 לצערי כבר לא מסוגל לעשות סל בסטפבק מול קבוצה נורמלית

דה שוט
10/04/2022 14:13:27

הארדן חתול בשקית חחחחחחח
סתם סתם אל תדאג הוא יספק את הסחורה אתם מאוד חזקים רק שלא תבואו נגדנו סיב ראשון שלא יהיה לי קיידי נגד הארדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן פנדה בשקית. מכרתם לנו פנדה ואנחנו מכרנו לכם חתול. סיב 1 כבר לא ניפגש מקום 2 זה של הבאקס ומקום 1 של ההיט. אתה מול יאניס תתכונן

Dor
Dor
10/04/2022 14:42:11

למה ראפס אם אפשר בולס. היחידים שפחות סופט מפילי בסיבוב הראשון במזרח

דה שוט
10/04/2022 15:14:50

כן באקס זה אסון יאניס לופז והולידיי יכניסו אותנו (שוב) לתוך הסל כבר עכשיו כואב לי
אתם לפי הלוח של עמיחי לדעתי יכולים גם להגיע למקום 4 – הייתי הולך על זה בכל הכוח. רק לא מילווקי

אשך טמיר המקורי
10/04/2022 15:54:14

עשו הכי בלאגן מכולם
לא עזר להם
טרודו פאשיסט שמאלני

אשך טמיר המקורי
10/04/2022 15:54:51

הבטחתי לך שהארדן זה הראס הבא

דה שוט
10/04/2022 16:26:12

הארדן יכה בפלייאוף – רק נטס או באקס יעברו את פילי (אולי מיאמי כי הם לא צפויים וקשוחים אבל בסדרה ביניהן אני מהמר על פילי)

אשך טמיר המקורי
10/04/2022 15:53:42

עושה בשכל

Jonathan
10/04/2022 14:45:19
הגב ל  asaf

תחרות על להגיע למקום 3 ולפגוש את הבולס

thetroll
thetroll
10/04/2022 13:06:05

תודה צ'יקו .
להוסיף את ג'ה לממפיס זה כמו ההוא שהתחיל הכי חזק שלו ואז הגביר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

איזה מובים הוא היום יאללה

thetroll
thetroll
10/04/2022 15:58:08

שאלתי את עצמי אם הוא יוכל להיות פעם דומיננטי כמו ג'ורדן אבל הגעתי למסקנה שהוא נמוךצ'יק מידי ורזה מידי בקיצור בעיה של סייז. חוץ מזה? לא הרבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

הסייז לא אמור להוות בעיה. הוא צריך לשפר קליעה שיהיה לו יותר קל מאשר כל סל להשיג במאמץ קשה לגוף ובפלייאוף זה יותר מאמץ. הוא פוטנציאל ראשמור אבל יש הרבה כאלה בליגה היום 😎

thejanitor
thejanitor
10/04/2022 14:03:43

רק אחת משתי הקבוצות בעלות מאזן שלילי תוכל להעפיל לפליאוף על חשבון אחת מהשתיים שבמאזן חיובי.

GZA
GZA
10/04/2022 14:11:06

שאלה, מתי מתחיל הפלייאוף?4

עידו גילרי
10/04/2022 14:14:06
הגב ל  GZA

בשבת

Yinon Yavor
10/04/2022 14:38:20

אז לקראת מחזור הסיום, שתי נקודות קטנות:
– פילי יכולה לרשום את הניצחון ה-3000 שלה היום בתולדות העונה הסדירה. דרך כיפית לסיים עונה רגילה.
– למערב 224 נצחונות על קבוצות מזרחיות בעונה זו. למזרח 223. היום ייערכו שלושה מפגשים (בכולם מארחת הקבוצה המערבית), שאחד מהם מערב את יוסטון הנמושה (מול אטלנטה שצריכה W), והשניים האחרים הם ממפיס נגד בוסטון ומיני נגד שיקגו. לדעתי אטלנטה ומינסוטה מנצחות, מה שישאיר את הפער על 1, ומה שיקבע הוא המשחק של בוסטון בממפיס.

דה שוט
10/04/2022 15:17:03
הגב ל  Yinon Yavor

יפה עקבת כל העונה. הצמידות השנה רק מאשרת שהמזרח אכן התחזק (והמערב נחלש). אם אני לא טועה בשנים האחרונות המערב תמיד ״ניצח״ בפער (לפחות עד הבועה)

Jonathan
10/04/2022 15:57:27
הגב ל  דה שוט

היו כמה קבוצות במערב שנפגעו מפציעות יותר מכל הקבוצות בליגה. הנאגטס, הקליפרס והבלייזרס היו צפויות להיות במקום שונה לחלוטין (הבלייזרס היו צפויים להיחלש אבל לא לתת טאנקינג לפנים)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
10/04/2022 16:03:01
הגב ל  Jonathan

מותר להוסיף את הלייקרס לרשימה הזאת

Jonathan
10/04/2022 16:13:26

לא. הם סתם פארשים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
10/04/2022 16:26:28
הגב ל  Jonathan

אולי פארשים אבל אם דיוויס מחמיץ 10 משחקים במקום יותר מחצי עונה הם במקום יציב בפליאוף

דה שוט
10/04/2022 16:20:30
הגב ל  Jonathan

גם את וושינגטון ואינדיאנה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
10/04/2022 16:25:01
הגב ל  דה שוט

אמר במערב, אם מוסיפים את המזרח הייתי גם מוסיף את הנטס

דה שוט
10/04/2022 16:22:06
הגב ל  Jonathan

ודרך אגב – אם שלוש קבוצות פלייאוף נחלשו והלייקרס פארש – זה לא הופך את המערב לחלש?

עידו גילרי
10/04/2022 16:25:39
הגב ל  דה שוט

באופן יחסי לשנים קודמות בהחלט כן.

דה שוט
10/04/2022 16:46:01

בכל מקרה לא מוריד מההישג שלכם. מקווה שהקליפרס יסיימו 7 ולא יפגשו אתכם בסיבוב הראשון. משום מה יש לי תחושה מוזרה שאם ג'ורג'י בוי נכנס לקצב – יהיה שחזור של גמר המערב מהשנה שעברה. לו זה שועל.

עידו גילרי
10/04/2022 16:52:50

יש רק הישג אחד שמעניין אותי…

דה שוט
10/04/2022 17:31:46

צודק. ככה אתם צריכים לחשוב
.
יונתן – מסכים איתך. בשורה התחתונה – המערב השנה חלש מבעבר. עדיין יש מוקשים – ג"ס בריאים, ממפיס לא צפויים, דאלאס כי לוקה, ולדעתי גם קליפרס ואפילו דנבר כי יוקיץ'.

Yinon Yavor
10/04/2022 19:20:49

המערב נחלש כבר בעונה שעברה. המגמה הזו ממשיכה השתא

Jonathan
10/04/2022 16:59:45
הגב ל  דה שוט

בפועל – כן. א ל זה ענייח של נקודת זמן, לא מנבא של איזושהי מגמה.
היו עוד קבוצות שסבלו מפציעות משמעותיות במערב (הפליקנס בלי זאיון, וגם ג"ס). אבל מה שהלך בשלוש שציינתי זה לדעתי יותר משמעותי מכל קבוצה בליגה.
הלייקרס נפגעו מהפציעה של דייויס אבל גם איתו הם היו עדיין בקצת יותר מ50% נצחונות. בכושר שהם הציגו, אף אחד לא היה רואה בהם מייצג של המערב החזק בכל מקרה.

מנחם לס
10/04/2022 17:22:45

ג'ה חזר כמו גדול. תודה צ'יקו

NFS
NFS
10/04/2022 19:29:03

110 תגובות ללא המילה לברון!

אשך טמיר המקורי
10/04/2022 19:44:29
הגב ל  NFS

אבל כמה פעמים היה שיקוץ, בבון ופלולה?

NFS
NFS
10/04/2022 19:52:17

כולל כינויים, שמות, הקבלות ומשלים

עידו גילרי
10/04/2022 19:46:04
הגב ל  NFS

😡באמת תודה לך…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
10/04/2022 21:43:15
הגב ל  NFS

אתה מבין שבזה התנדבת לבצע מעקב במהלך כל הפלייאוף?

NFS
NFS
10/04/2022 21:56:29

שקלתי בחיוב והשבתי בשלילה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
10/04/2022 22:37:19
הגב ל  NFS
Yinon Yavor
10/04/2022 21:29:33

עידו תן תשובות לשאלות

עידו גילרי
10/04/2022 21:35:51
הגב ל  Yinon Yavor

1.צ'ארלס בארקלי (כו כן אפשר לדפוק על המצח)
2. מייק גמינסקי שזה היה המשחק היחיד בקריירה שהוא הגיע ל20 ריבאונדים או ל-40 נקודות…
3. ענית יפה -שאק עם 61 מול ממפיס.
4. יצאת לייבניץ – וובר עם 47 זריקות ו- 51 מתוך ה-91 של הקינגס מול הפייסרס .
5. מוזס מאלון עם 6 (כאילו דאההה).

עידו גילרי
10/04/2022 21:38:37

עם הכי הרבה תשובות נכונות אתה לא זוכה בהכי הרבה פרסים.

Yinon Yavor
10/04/2022 21:58:25

ממש האחים לבית פילדלפיה, כל החבר'ה האלה שפספסתי.
באמת שבארקלי ומלון אלה תשובות מתבקשות

ירון, החלום
ירון, החלום
10/04/2022 22:09:04

בס"ד
תודה רבה.
חידון מעניין.